THY YÖNETİMİNDEN ŞOK KARAR!

    Çok beğenilenler

  • c 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:36:28 Kimse kusura bakmasın kaptanlar aman paramız yatsın bize yeter dedikçe daha başlarına çok şey gelir. 3
    • host 737 06 Ağustos 2014, Çarşamba 21:27:18 bence biz yemek dağıtarak kaptanlarımızdan daha iyi iş çıkartıyoruz. o yüzden biz gerçek havacılırız lütfen. Emergencensi durumunda elimizde baltayla uçağı parçalıyoruz. Bilmem ne manevrası yapıp hayat kurtarıyoruz . Bizim işimiz çok önemli 25 bin i biz almalıyız pilotlar sadece tuşa basıyor o kadar.Biz insanlara kek dağıtırken türlü azar işitiyoruz. Hostesliği şöförlükle karıştırmayın .. FO lara verilen maaşda oldukça yüksek , pattes gibi gelip gidiyorlar. Ben 3 ay ağır eğitim aldım havacıyım havalı .. Bazı kaptanlarımız gerçekten iyi onlara hariç tutuyorum. 26
    • c 07 Ağustos 2014, Perşembe 02:31:17 yorumlarda yazabildiğimiz kadar pilotları eleştirelim . bu haber bizim için bulunmaz fırsat.belki bir şeyler değişmeyecek yarın yine çayları biz getirecez fakat en azından 5-10 yıl içerisinde pilotların maaşı bizim seviyelere iner .ve bi farkımız kalmaz. o yüzden pass bilet iptal haberi bizi sevindirse de rehavete kapılmayalım derim. yerde 3-4 knot havada Green dot takip eden pilotlar ortaya çıktı devamı gelir umarım. daha çok şeyler gelecek durun bakalım sessiz. 2
    • host 737 ye 07 Ağustos 2014, Perşembe 02:40:40 Arkadaşım kinini ve nefretini anlıyorum fakat emeğe saygı denen olgudan bu kadar bir haber oluşun üzücü.bulunduğun meslek grubunun yüz karasısın.. 2
    • acıncası host 07 Ağustos 2014, Perşembe 08:35:54 kendini dev aynasında gormek bu olsa gerek. olmadığı halde kendini bir sey zannetmek. hala para konusuyorsun sonra kek diyorsun. asıl amacın para olduğu için bu insanların maasında gozun var. sen universite okumazken onlar muhendislikleri harp okullarını bitirip kredi cekerek geleceklerini ipotek altına alarak o kadar sınav gecerek o koltuklara geldi. bildigin sadece what would you like to drink tea or coffee ile bu işler olmuyor. haddinizi bilin haddinizi. ama suc seni LAX yatılarına gonderen cebine para kolay sana o id yi ve uniformayı verende. bundan 10 sen sonrasını dusun bakalım sen nerde olacaksın o begenemedigin FO CPT nerelerde olacak. 4
    • Kek dispenser 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:40:02 Otomatik piloda alip uc sonra atm memurlugu yap. Vay arkadas adamin cuzdaninda bi balya para eksik olmaz hala bedava bilet diye aglar. Biz napalim, hergun yuzlerce yolcunun gonlunu yapmayaca calisan bizler? Bu havayolu en iyi seciliyorsa bizim sayemizde seciliyor, pilotluk zaten fiks olmasi gereken bisey, ucurmazsan ucaj duser yani dimi? Farki biz yaratiyoruz, bizim otomatik kabin gorevlimiz yok malesef!!! 3
    • Patetik host'a 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:46:15 Her zaman soylerim, erkekleri su ise almayin diye. Bir turlu sindiremiyorlar icinde bulunduklari durumu zira. Kendi akrani sag koltukta otururken, ona cay ve kek servisinde bulunmayi hazmedemiyor. Icinde kirli bir dunya kuruyor, ruyalarinda f/o ona kek ve cay servisi yapiyor belki de. Sagda solda havaciliktan bahsedenlerini de gordum bu turlerin. Neyse cok yuklenmemek gerek, neticede balta kullanmayi falan iyi biliyorlar.. 3
    • hostes bey oglan 07 Ağustos 2014, Perşembe 18:30:08 FO arkadaşım ya da ögrenci FO her ne isen. biz bir kere kek dağıtmıyoruz bu 1. Host 737 arkadaşımız heyecanla kendini savunmak istemiş orda demek istediği asıl 'havacı''ların kabin memuru olduğudur bu 3 etti. Bana söyler misiniz uçak oto pilot ne demek? Kendi gidiyor demek tuşa basınca. Ha ben bunu kabinden çalışan biri olarak algılayabildim. Green dot olayını henüz göremedim herhalde orta LCD ekranda yazıyor . Konu değişmesin asıl FO ların host beyleri kıskanmasıdır. Çünkü niye biz arkada host beyler olarak servis arası diğer kabin memuru arkadaşlarımızla goygoy yaparken siz kokpitte ter döküyorsunuz kaptanın yanında .Çekemiyorsunuz bu rahat durumumuzu özetle. Kek dağıtımı yoktur yemek servisi vardır. İkisi dağlar kadar farklıdır. Çatal bıçak olayı. Birden 10 na kadar sayamıyacak insanlar varken biz burada manevra yapıp hayat kurtarıyoruz. Siz bizim yanımızda değildiniz biz sürünürken , şimdi gün geldi .Eşitlik zamanı . Sözüm iyi geçindiğim kaptanları bağlamaz. 1
    • hostes bey oğluma 07 Ağustos 2014, Perşembe 20:13:21 evladım kendini saçma sapan etme, bunu düşünen yazan biri yaşıyorsa vay halimize.. adam kokpitte bin enstrümanla ucursun gemiyi, bin tane checklisti ezbere bilsin, uçağın 40 arızasını simüle etsin türlü türlü, herif içerde kek dağıtıyor diye gerçek havacı olsun kaptan şöför.. evladım, çapınız ne dar sizin, senin değil uçmak otobüse binmen mucize... THY neden lise mezunu pilot almıyor diyorsunuz, alın size canlı örnek.. 1
    • nobody 07 Ağustos 2014, Perşembe 23:40:13 Okurken gerçekten üzüldüm. Pilotun aklında dahi olmayan bir rekabet içine girmeniz enteresan. Kabin memurları pilotlar ekip çalışması içerisinde ''Kabin içi ''emniyeti kaptandan aldığı geçici yetkiyle sağlarlar. Burada yorum yazan kabin memuru arkadaşlarımızın bu konularda iyi bir oryantasyon eğitimi ihtiyaçları var. 3 aylık eğitim sanırım çabuk unutuluyor. Ekip çalışması , havacılık kuralları . Bu kurallar tersten yazılana kadar uçuş ve uçağın yöneticileri kaptanlardır. Fakat sizin özlük haklarınızla ilgili konularda yönetici değillerdir. Şirket içerisinde sizi temsil eden kabin sorumlusu yöneticileriniz vardır. O yüzden daha iyi iş koşulu taleplerinize kaptanlar ne yazıkki yanıt veremez sessiz kalır. Bu durum Emirates de de böyledir. yüksek maaş almasının pass bilet hakkının iptali ile ilgisi yoktur. Umarım yardımcı olabilmişimdir. 1
    • h bey oğlum 08 Ağustos 2014, Cuma 16:54:09 facebook 'da bu tarz yorumuna çok benzer, pilotlarla dalga geçen yorumlara rastlıyorum. Şanslısınki seni hiçbir kaptan sallamıyor, vakti yok sana ayıracak. sen böyle devam et kendini tatmin et. Eğer seni yakından tanıyan kabin memuru olsaydım yazdıklarından utanırdım .Çelişkili ne demek istediğin belli değil , mantık dışı , cahilane yorumlar. Bu tutumunla, kabin memuru diğer arkadaşlarına en büyük zararı sen veriyorsun. 0
  • Kabin 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:34:18 Winter is coming... 4
  • Tüm yorumlar

  • Hu 08 Ağustos 2014, Cuma 18:36:46 Be-yin be-da-va 1
  • Hu 08 Ağustos 2014, Cuma 15:40:40 Anladım ki burada bilen bilmeyen herkes yorum yapıyor. Yolcu olmadıktan sonra ucagı fantezi olsun diye Ferry kaldırıp indirecek değiller. Yolcu taşınackda 1 kişi bile olsa sivil havacılık kuralları gereği kabin ekibi olmak zorunda. ilkokul cocuguna acıklatır gibi yazdırmayın. Cargo tasıyorsa sadece, o işi Load master yapar. susayım dedim ama yok cahile kaf anlatmak zor. Siz emeklerken, ucuyordum.. 1
    • load master 08 Ağustos 2014, Cuma 17:26:09 load master kargo olunca o işi yapar. O ne iş ? :) 1 kişilik hostes işi mi yapıyor ? . :)nasıl bir eğlence dolu bir yer burası :)) sen uçarken iyiki ben emekliyormuşum .yoksa sizden çay istedigim halde ayran ya da kahve içmek zorunda kalırdım. Ayrıca o bahsettiğiniz olsa olsa şirket kuralıdır . yoksa tüm sivil taşımacılık yapan özel jetler 1 kişi için hostes bulundurmak zorunda kalırdı. yok öyle bir sivil havacılık kuralı .üzgünüm olmadı:)lütfen biz ilkokul çocuguyuz daha da heceleyerek yazın:) 0
    • Hu 08 Ağustos 2014, Cuma 22:46:29 'Somon balık mı tavuk mu efendim ?' bunu tek cümlede ingilizce sormanın zorluğunu anlayabilir misin? sen şimdi diyceksin ki bana ilkokul cocugu gibi somon ne? . Kabin memurları airline için olmazsa olmazdır. bilemem anlatabildim mi. Uçuş emniyeti bizden sorulur. fantazi olsun diye elimize balta alıp yangına ilk biz müdehale etmiyoruz.Ferry kalkan uçakta sadece kargo taşınır . Dünyanın en zor işi cahile laf anlatmak. ama beyin bedava bizde. mayısta yanımızda olmadınız bakın işte kaybettiniz pass ları durun bakalım güzel günler geliyor bize. Load master lar da bizden fazla alıyor ayrıca onlara sorsan en önemli işi onlar yapar. sırtında taşıyorsunuz sanki cargo yu. daha ne anlatayım size. 1
  • iPhone Uygulaması 08 Ağustos 2014, Cuma 10:15:01 Ya ne güldüm be. Biri green dot der, biri 3-4 knot taxi hızından bahseder, basıp düğmeye gitmeler. 3 aylık ağır eğitimler falan. Arkadaşım bizim sırf type eğitimi 3-4 ay sürüyor asdaaffadfadd :)) kabul ediyorum ruh hastası kaptan çok fakat herkesi aynı kefeye koymuşsunuz.bu tavırları briefing ve uçuş sırasında da sergileyin nolursunuz:)) F/O 330 1
    • laf koyucu 04 Nisan 2016, Pazartesi 17:52:00 senin type eğitimine sokayım ben beyinsiz ona buna laf atıp kaptana laf sölemek senin harcınmı lan type kodumun fo su sen benım yanımda gostersene bu tavrınıda goreyım kokpıte sokmuyormuyum senı 0
  • Thy 08 Ağustos 2014, Cuma 03:52:08 Mutlaka yerine güzel bir uygulama gelecektir, evet hiçbir pilot vazgeçilmez değildir. Ancak bu şirketin en değerli çalışanları pilotlardır. Pilotların maaşı ve haklarına bu kadar laf söyleyen insanlar , lütfen dönüp bir kendinize bskın bugüne kadar hayatta neyi başarabilmişsiniz ki? Başkasının kazanımlarını kendinize haksızlık olarak görüyorsunuz! 5
  • Elif lam mim 08 Ağustos 2014, Cuma 03:10:24 INSANLAR UYKUDADIRLAR ,OLUNCE UYANIRLAR... 0
  • gercek kabin 08 Ağustos 2014, Cuma 02:39:34 burdaki pilot arkadaşlar bence birşeyi unutuyorlar. baslığa kabin yazan yeminli ifade vermiyor. coğu asparagas yorumlar yazan muhtemelen liseli ergen beyinli insanlar ve siz onları baz alarak hakaretvari yorumlar yapıyorsunuz. kaybettiğiniz hakkınız için üzgünüm kendi adıma öyleyim. ve ben gercek bir kabin memuruyum. bugun o felaket havada kaderimizi beraber paylaştığımız gibi.. lütfen burdaki troll yorumlarını gerçekmiş gibi algılamayın. klavyesi olan yazıyor! 1
  • Hu 08 Ağustos 2014, Cuma 00:59:55 Bu yorumların pekcogunu okuyunca insanlıgımdan utandım. Herkes birbirine ne kadar düşmanmış meger. Bu şirkette yer personelinden, kabinine, kokpitten, dispatcher a kadar işini layıkıyla yapan pekcok kişi var, suistimal eden de pek tabi. Ancak bu birbirine düşme konusuna anlam veremiyorum. Herkes rızkı kadar kazanır. Bir saglık sorunun cıkar, sen bile anlamazsın. Lisansın elinden gider..bu dünya gecici bu kadar abartılacak birsey degil. Kabinde de kokpittekilerden cok daha donanımlı insanlar olduguna sahit oldum. bu işe gecici bir süre girip bırakma dusuncesinde olan bogazicili, odtülü kabin memurlarının hakkını yemeyelim. Kokpit olmazsa da ucak kalkmaz, kabin olmazsa da ..saygılar.. 1
    • haydi 08 Ağustos 2014, Cuma 02:58:04 kabin olmadan uçmaz çünkü uçakta yemek/ servis yapılmadığı için müşteri memnuniyetinden bahsedilemez. Ayrıca kaptanlar kabin memurlarından hizmet, yemek/çay servisi beklerler bu işler için pilotların kokpiti terketmesi uçuş açısından emniyetli değildir. Ayrıca kabin ekibi kokpit kapı ve çevresinin galley gibi bölümlerin ve yolcuların güvenliğini sağlar. o yüzden kabin ekibinin önemi tartışılmaz ve uçak onlar olmadan KALKAR ama yolcu taşıma operasyonu yapılamaz. Daha net yazalım görev tanımlarını. Bundan rahatsız olmayın egolarımızı bir kenara bırakalım artık. Yaptığınız iş yerleri temizleme bile olsa önce sahip çıkmalıyız.Doğru dürüst yapılan iş her zaman en iyi en saygın iştir. Bu görevlerin hiçbirisi odtü bogaziçi donanımını gerektirmiyor. Olsa iyi olur tabi. 3
    • yanlış 08 Ağustos 2014, Cuma 10:54:51 COCKPIT OLMAZSA UCAK KALKAMAZ AMA KABİN OLMASA UCAK KALKAR BU KADAR ABARTMYIN BU MESLEĞİ....ALT TARAFI ÇAYMI KAHVEMİ....YALANMI BIRAKALIM BU EMERGENCY İŞLERİNİ FALAN.... 2
  • Q sınıfı? 08 Ağustos 2014, Cuma 00:36:15 Q sınıfı nedir bilen var mı? 0
  • Hayret 07 Ağustos 2014, Perşembe 22:38:29 Burada cockpit ekibi ile kabin ekibinin zıtlaşmalarından bahsediliyor vede çok büyük ayıplar oluyor. Bak kabın de çalışan arkadşaş bir aylık eğitim ile havada görev yapan hizmetli oluyorsun hatta bir haftada bile. O cokpitteki zatın o göreve gelene kadar ne eğitimlerden geçtiğini bilirmisin? Halade faal kaptan ve pilot olmalarına rağmen devamlı olarak eğitim aldıklarından bilgin varmıdır? Sen ne yaparsın, görevin uçakta yolculara hizmet etmek, yok efendim emergency de yolcuları yatrıştırırm havada ebelik yaparım doktorluk yaparım vsvsvsv bu gibi olaylarla kendini cokpit ile aynı terazide tartamazsın. Bir ilanla binlerce hizmetli bulunur ama cockpit ekibi bulamazsın. Ona göre davranın..... 0
    • Hayret e cvp 08 Ağustos 2014, Cuma 08:58:09 maymunun bile uçak kullandığı bu teknoloji çağında fazla abartma adam zannetsinler 0
  • güvenlik 07 Ağustos 2014, Perşembe 21:57:49 KABİN MERMURLARIMIZ İYİ İNSANLAR :) BİZ GÜVENLİK OLARAK SEVİYORUZ ONLARI :) 0
  • Android Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 21:32:17 Sevgili Yorumcular; Şirket yönetiminin tasarrufudur, istediği uygulamayı yürürlüğe koyabilir;ancak yorumlar genellikle insanların birbirlerine duyduklari kin ve nefretin díşa vurumu olmuş. Bir kurumda çalişan herkesçok değerlidir, hatta aynı değerdedir bunuparayla pulla ölçemezsiniz. Personele verilen maaşlari şartlar ve şirket yönetimi belirler. Burada ben yandım, herkes yansın mantığı yanlistır.Uygulamanin neden değiştiğini irdelemeyek gerekir.Belki bir istismar mevzubahistir belki de şirket menfaatleri öyle gerektirmektedir.Niçin birbirinize düşüyorsunuz? Burada hostesin veya stewardin pilota veya pilotun diğer görevlilere saldirmasi kabul edilebilir bir davranış tarzı değildir. 1
  • shqiptar 07 Ağustos 2014, Perşembe 20:50:53 Vay Arkadaş ne günlere kalmisiz.. "30bin almaya devam edecegim sen kendi haline yan" diyen de en az onlar icin "iki dugmeye basiyorlar" diyen kadar ahlaksizdir. Allah hepinizi islah etsin. Kaptanin cebinden cikacak 50 60 liraya sevinen de o 50 60 lira için yaygara kopartan da sizlerin zaten icleriniz kararmis.. Dunyaniz maddiyat ve menfaat ekseninde.. Okudukca hayret ettim, bu kadar riyakar ve birbirini yapmacik hareketlerle kandiran bir güruhla birlikte çalışıyor olmak UTANÇ verici bir durum. Konserve kutusunun içinde bizim bizden başka kimsemiz yok. KM olmasa kokpit tuvalete bile cikamazken, saglikli bir kokpit olmazsa da o KM evine bir daha gidemeyebilir... İnsanligimizi yok etmeyelim Kendimize gelelim ya hu! Ne demekmis KM oldugun icin seninle tokalasmiyacagim, ne demekmis kokpite cay bile yok bilmem ne... Yazdiklarinizdan utanmiyorsaniz zaten buraya kadar okuduklarinizi da unutun gitsin... 1
  • Hostes bey oğluma 07 Ağustos 2014, Perşembe 20:38:30 Uçak oto pilot ne demek hakikaten? :) ben bir pilot olarak anlayamadım "uçak oto pilot" un ne olduğunu. :) adam çözmüş gerçi tuşa basınca gidiyor falan diyor. İşte biz buna cahil cesareti diyoruz. Allah herkese cahil özgüveni nasip etsin. Adam hiç bilmediği bir konuda olayı çözdüğünü iddia ediyor. Tabi bir de hostesler gerçek havacı pilotlar yalancı havacı. :) pilotlar havacılıktan ne anlar ki hostesler olmasa uçaklar nasıl uçar doğru söylüyor. Bir de gerçekten fo ların hostesleri kıskandığını düşünebilecek kadar özgüven sahibi :) şu ana kadar yazılmış en efsane cümleler bu sitedeki :) pilotun kokpit pası gidince de eşitlendiğini zannetmiş bir de :) bir sonrakii uçuşunda kokpite bir girip fo ya "artık eşitlendik senle ben eşitiz çekil şöyle de şu tuşa ben basayım" dersin o zaman. Çünkü burada bu şekilde konuşan mangal yürekli arkadaşlar reel hayatta da böyleler. Hatta geçen biri tekmeyi bastı girdi kokpite bir kaptana bir bana bir kaptana bir bana... Ver Allah ver ver Allah ver :)) 1
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 20:38:17 THY için bizzat THY deki arkadaşlarım, buraya gelme huzursuz sen xxx e git dediklerinde biraz abartmışlar sanmıştım. Bu ne ya uçuş bir ekip işidir herkesin bir katkısı vardır, yer kabin kokpit. Bu ne ya nasıl uçuş yapıyosunuz siz merak ediyorum. Birbirinizi yiyeceniz be. Sizlere kolaylıklar diliyorum. Dışardan bir gözlem alınacanız ama, zaten gerek kabin gerek kokpit hakettiğinizden fazlasını kazanıyosunuz, ama huzursuz bir ortamda çalışıyosunuz. 0
  • K/M 07 Ağustos 2014, Perşembe 19:39:33 Cok acimasizca elestiriler.. Neden mesai arkadaslarimizin elinden bazi haklarin alinmasi bizi sevindiriyor.. Sayilan kotu orneklerin yani sira hic mi iyi ornek yok.. Hic mi fedakarlik yapan degerli kaptanlarla ucmadik.. Esitlik, haklarin alinmasiyla saglanacaksa hic saglanmasin.. Sehir disinda yasayanlar bu karar yuzunden Istanbul'a donmeyecektir.. Cok da etkilemez yeni bilet fiyati tahminimce.. Ama haklarindan bir seyler kaybetmek, budur insanin zoruna giden.. Bu olaya bu sekilde bakip, birbirimize destek olmali ve birbirimizin haklari icin beraber savasmaliyiz.. Saygilarimla.. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 19:19:10 Ya arkadas ne fesat kabın ekibi arkadslarla bırlıkteymısızde haberımız yokmus utanmayın kınanızı ben gonderıcem bu kadar mutlu olacagınızı bılsek bastan parasını verıp ucardık ucu sıze dokununca bırlık kenetlenmek ıs kaptana dokununca ohh ne ala.yazık ki bırbırımızın yuzune bakarken ıkı yuzluluk yapıp kaptanım baska bı arzunuz varmı dıye samimiyetsız davranıosunuz,ıcınızdekı bı takım arkdslarınızı tenzıh ederım ama bu fesatlıgınız ve kininiz umarım sızın basınızada bı hal getırmez,2 kek dagıtarak bızımle aynı kefede ol a m a z s ı n ı z! 1
  • Sorun degil 07 Ağustos 2014, Perşembe 19:10:15 Saglik olsun ne diyelim gecmis olsun Diger sirketlerden bilet bakmsya baslayalim Yaz donemi birde ucaklarda yer olsa ne guzel olacak sefer sayilari arttirilsin 0
  • kiskanc fesatlar 2 07 Ağustos 2014, Perşembe 19:07:51 Vallahi ucucu degilim hangi sirkette bulacaksiniz beni ;) eski bir kabin meeemurumm..benim gibi dusunen varsa dusunen zaten ucurmayin..herkez yaptigi isi bilmeli..kaptan kaptaligini kabin kabinligini bilmeli..amac pilotlarin aldigi paralar sonunakadar helal bence..uctugum yillarda ozel sirkette ne cok facia atlattigimizi bir ben bir allah biliyor..hepsi pilotlarin isini iyi yaptigi icin..hala ayakta kalmaya calisiyor sirket..herkez kendi ekmegini yemeli payina dusen neyse...ucakta kaptanim kaptanim , klavye basinda olmuyor arkadan konusmak...ne ciddiye almissin yok guvenlik yok egoo..bir eski k/m yum ama bu isi yapanlarin hakki odenmez...en azindan simdi ve uctugum yillarda ben yerimi hep bildim... 1
  • Kabin 07 Ağustos 2014, Perşembe 18:58:43 ucaklar kabin ekinpleri olmadan ucamaz.THY kaptanlari bile gozden cikardi ama kabine dokunamaz.Yolculara bir atar gider yaparsak sirket maf olur.Businesta ucan yolcuya bile gecengun arkadas gider yapti giki cikmadi.Biraz atarli olmakta fayda var.Kabine o yuzden sirket dokunamaz.Kaptanlara gecmis olsun. 2
    • isimsiz 07 Ağustos 2014, Perşembe 21:06:44 Bence Demet Akalın bile, senin kadar atar, gider yapmıyordur. Bence fazla güvenme kendine, yerine koyacağı insanı 1 ayda buluverir sonra. 3
    • beyin bedava 07 Ağustos 2014, Perşembe 21:45:30 acayip güldüm IQ80 1
    • cevap 08 Ağustos 2014, Cuma 11:00:33 Vah vah vah....ama güzel bir fıkra idi çok güldüm....tabı garson müşterisine iyi davranmaz ise o müşteri o lokantaya veya bara bir daha gelmez...doğru....vay anasına be..helal olsun...hahahahah 0
    • tech 08 Ağustos 2014, Cuma 18:15:01 :) allah iyiliğinizi versin... her zaman diyorum işyerinde canınız sıkılırsa bunlarla muhabbet edin çok eğlenceliler... 0
  • 2.Kaptan C. 07 Ağustos 2014, Perşembe 18:50:56 Sirketimize zeval gelmesin kazasiz belasiz ucuslar yapalim sorun degil odemesini yapar ucariz.Tum kabin ve calisanlara sevgiler (2.kaptan C.) 1
  • K SINIFI 07 Ağustos 2014, Perşembe 18:39:50 Az miktar kabin personeli içinde biriktirdiği kinini klavyeden kokpite kusuyo,az miktar pilot olmuş ama adamlıkta sınıfta kalmış kokpit personeli yaptığı iş ve aldığı paraya bakarak kendini kaf dağında görüp kabin personelini hor görüyo,yaptığı işi küçümsüyo.Beyler,medir bu kibir? Nedir bu maaşınıza göre 3 kuruşlluk bilet için çıkardığınız yaygara? Neredeydiniz 29 Mayıs'ta? Neredeydiniz 15 Mayıs'ta? O gün bağırsaydınız, o gün birlik olsaydınız,o gün haklarnız için mücadele etmeyi göze alsaydınız ya? Her zaman mücadeleyi kabin versin,her zaman kabin personeli bedel ödesin ama sizin haklarınıza hiç dokunulmasın ve hep de kazanan siz olun,öyle mi. Öyle değilmiş maalesef,gördünüz,ucu sonunda size de dokundu.Yanlış anlamayın lütfen,sevinmiyorum bu karara ancak herzaman olduğu gibi tepkinizin maddiyata verdiğiniz önemle doğru orantılı olmasına sinirleniyorum.Maalesef alıştırdınız bizi satışa getirilmeye.Grevden 2 saat önce "biz yokuz" diyen derneğiniz ödesin bilet paralarınızı bence. 1
    • k sinifta kaldın 08 Ağustos 2014, Cuma 16:24:10 burda yazılanları okuduktan sonra size destek vericek 1 personel bulamazsınız. kendinizi çok düşürüyorsunuz. önce kendi içinizde homojen olun. siz önce kendi içinizde tutarlı olun. pilotlarla sizin ne ilginiz var. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 18:19:16 Gerçekten sevindik. Herkes eşit olmalı. Bülten olmasına rağmen apron kartıyla kapıyı açıp kendi kendine uçağa geçen bc ye oturan kaptan o kadar fazlaydı ki... Orada 20 senelik mühendis pass biletli sabahtan beri bjv uçağını bekler, uçağa aldık deriz meğerse bizim 2.pilot koltuğa kurulmuş olurdu. 1
  • Kiosk and fesatlar? 07 Ağustos 2014, Perşembe 17:33:49 Bu yorumu yapan Adami bulup sirkete bildirmek bence kesinlikle sirket,calisanlar ve yolcular menfaatine olur.Kesinlikle normal bir dusunce yapisi degil.Boyle bir ego ,can guvenligi ile dogrudan celisiyor. 0
  • Kıskanç fesatlar 07 Ağustos 2014, Perşembe 16:45:43 Pilotlukta ne gözünüz varmış arkadas.. 3 chime yı duyun emergency olayı olsun ayaklarına yapışırsınız...sırf kıllıgınaaa vereceksın emergency yi ekibe sonra dıyıceksın yanlış oldu...sonra ne oluyo bakalım...araba degıll ucak bu ucakk... 1
  • Kaptan x 07 Ağustos 2014, Perşembe 16:38:17 Onu bunu birakinda hava cok kotuydu bugun..Neyse sag salim inebildik allaha sukur gerisi hikaye....Pass olayida cok unrumda degil, kabin yer herkese insallah bedava daha cok pass bilet versinler bize vermesinler hatta kiskanacak birsey kalmasin.Yeterki saglik olsun evime kazasiz belasiz geleyim.(kaptan x) 0
  • kendinize 07 Ağustos 2014, Perşembe 16:21:35 çok geç kalınmış bir karar. Siz birlik olmayın asıl daha neler olucak yabancılar sinyoritede üzerinize oturucak. Bence bundan sonraki adım ekipler içi konuşma ve hitap tarzlarında düzenleme olunmalı gereksiz bir rahatlık içindeler. ayrıca Yurt dışından sürekli temininde zorluk çekilmeden adamlar geliyo demekki ne olduysa ne yaptıysanız bu ülkede yetişen pilotlar bile onların önünde değersiz kaldı, kimse açından ölmez KABİNDE çalışan birisi her iş yapar zaten bir çok işi yapıyor ama sen ne iş yapabiliceksin senin yanında oturan yabancılar senden fazla olunca onu düşün canım kardeşim yani gün birlik olma günüdür. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 16:12:20 Kendimce sebeplerle başka bir şirkette çalışmayı tercih etmiş olup sonrasında hata mı yaptım diye düşünmemin yanlış olduğunu anlamamı sağlayan tüm THY personeline doğruyu seçtiğimi gösterdikleri için teşekkür ederim. Lütfen sorunlarınızı kendi aranızda halledip değerli internet bant genişliğini boşa harcamayın. Ayrıca şükretmeyi de öğrenin. Mutluluklar... 1
  • Hint kumaşına 07 Ağustos 2014, Perşembe 16:02:25 başkalarının hakları azaltıldıkça, başkaları mutsuz oldukça mutlu olan enteresan tipler var. Adam o kadar ezik ki kendine hak istemekten kendini daha iyi yerlere taşımak için uğraşmaktan aciz. Yani o aklına bile gelmiyor öylesine ezilmiş ki olayları o taraftan düşünemez olmuş. Istiyor ki herkes kendi gibi ezilsin, ezik olsun. Istiyor ki başkaları da kendi gibi mutsuz olsun aşağılara gelsin. Kendini yukarı çıkarmak gibi bir vizyonu zaten yok :) aklınca pilotlardan hıncını alacak, rahatlayacak, hak yerini bulacak :) pilotun kokpit pası şirkete mali külfet getiren bir şey değil şirket bu uygulama ile zarar etmez kaldırınca da kar etmez. Yolcu yoksa, jump seat boşsa pilot geçer uçar. Yoksa uçamaz. Bir sonraki uçuşu bekler, o da doluysa bir sonraki.Duyan da sanki yolcular inidirilip kaptanlar uçuruluyor beleşe zanneder. Bu tarz ezikler bu kafayla daha çok ezilirler koca ömürleri kendilerine verilenlerle yetinmekle geçer. Daha fazlasını hak ettiğini düşünemeyecek kadar beyinleri uyuşmuştur. 0
    • hint kumaşı 07 Ağustos 2014, Perşembe 18:19:32 kardeş ben pilot olmak çok istedim ama olamadım .ama bu beni ne ezik yapar ne de yeteneksiz. Aksine çok başarılı hizmet edebilirim . Ha fırsat verilmedi o ayrı. Ama giderim biletimi alırım sen de beni uçurursun parasıyla , kekimi de yerim. Host arkadaşlarım yanlış anlamasınlar keki kendim de alırım. hostes beyler bizim dostumuz. 3
  • HINT KUMASI 07 Ağustos 2014, Perşembe 15:46:59 COK TESEKKURLER THY YONETIMINE BIR HAKSIZLIGI KALDIRDILAR ORTADAN DAHA DUNE KADAR PARA YETIREMIYEN ADAMLAR THY GIRINCE HERGUN ISTANBUL DISINDAN ISE GIDIP GELMEYE BASLADILAR SANKI BABALARININ SIRKETI PILOTSAN PILOT KARDESIM SENIN ONEMIN NE ALLAH RAZI OLSUN YONETIMDEN... 3
    • kiskanc 07 Ağustos 2014, Perşembe 16:14:34 amma kisankanmissin kardes 1
  • sol sandalye 07 Ağustos 2014, Perşembe 15:31:47 şirket olayın nereye varacağının farkında değil; madem ki şirket herşeyi kitabına göre yapmak ister, kokpitte tam flap iner kalkar, atc sürat tahditi irtifa tahditi verince hiç ikiletmez, kestirmeleri red eder. maliyet düşürecek hiç bir şey için özel bir çaba sarf etmez. kabinden arkadaşlar da şunu düşünmeliler; yaptıkları bir hatanın sonucu en kötü ihtimalle ne kadar ağır sonuçlar doğurabilir? ne kadar büyük sorumluluk, o kadar büyük maaş hesabı. 1
  • Kabinci arkadaşlar 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:31:13 Şimdi siz kaptanlara "oh canıma değsin" diyorsunuz ya, sıranın size de geleceğinden bihabersiniz sanırım. Durun ve bekleyin. Ama şuna inanın o gün geldiğinde biz size böyle demeyeceğiz. 2
  • kaptan kaftan 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:23:09 Allah razı olsun bütün yönetim kurulundaki büyüklerimden.Hamdi beyden Temel beyden.Bu adamların bitmek tükenmek bitmeyen çilesi,kaprisi,kendinden başka kimseyi düşünmez bencillikleri yetti artık. Thy'nin sahibi zannederler kendilerini.Hem biletsiz pas uçarlar hemde bi havalar, yemek kalmaz bağırmalar çağırmalar.Bu şirkette holding sahibi kaptan var ama sizin yaptıklarınızın milyonda birini yapmaz, çünkü sizdeki gibi görgü eksiği yok.Bu nasıl haksızlıktır ki sadece size biletsiz pas hakkı var başka kimseye yok.Ailesi uzakta olup hasret olan var,tayin bekleyip eşinden ayrı kalan var vs vs.Bunlar varken utanmadan bide söylenip durursunuz hiç mi Allah'tan korkmazsınız bire gafiller siz kimsiniz ki kimsede olmayan hak sizde olsun.Bu şirketin sahibi değerli yolcularımızdır siz değil.Hak yerini buldu. 2
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:19:31 Askerlikte bir tabir vardır.'teminin de güçlük çekilen personel'.Bu kategoriye giren personele silahlı kuvvetlerde bile ayrıcalıklar tanınır,sisteme dahil edilmeleri için iş onlar için cazip hale getirilir.pilotlar bu meslek gruplarındandır.çünkü yetiştirilmesi emek gerektirir,para gerektirir en önemlisi de zaman gerektirir.şimdi soruyorum bu kabin ekibine....işten çıksanız çayı dağıtacak biri hemen bulurlar merak etmeyin.o kadar havalara da girmeyin.bu yorumlarınızla bitmek üzere olan kredinizi de sıfırlamış bulunmaktasınız.yakinen tanımış olduk sevgili kabin sizleri.haydi hayırlı uçuşlar 2
    • canım benim 07 Ağustos 2014, Perşembe 16:07:12 ah canım benimmm madem o kadar bulunması zordunuz neden fazla para için koşa koşa onurlu mesleğinizi bırakıp koşa koşa thy'ye gelirsiniz.Gelmeyin bakın size o kadar para harcandı gelmeyin nice canlar yetiştirin gelmeyin.devam etseydiniz ya orda madem.Ama neyse askeri kökenli pilotluk bitiyor nede olsa thyde. 2
  • İsim / Rumuz 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:09:25 Bu ülke kendini başbakan, vali, doktor, teknik direktör sanan cahillerle dolu olduğu gibi, kendini pilotlarla kıyaslayan, hazımsız kabin ve yer ekibi ile de dolu. Herkes pilot olamaz, sizde olamazsınız. Bunuda iyi biliyorsunuz aslında. 3
    • a.u. 10 Ağustos 2014, Pazar 06:37:27 150 bın veren oluyor komık olma.Teknık ol tavsıyem kazanbılırsen A.U. Puanlarına bak derim bir.Bos Muhabbet... 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:50:45 Diğer şirketlerin çoğunda tüm uçuşlara fiks para alınmaktadır. Tk madem başka illerde yaşamanıza izin veriyor, sonuçlarına katlanmalısınız. Bırakın istanbul da yaşamayı, yaşanacak olan kıtayı seçmenize bile izin vermeyen şirketler söz konusu. Bence öpüp başınıza koyun! 3
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:50:32 O kadar iyi bir eğitime ve is huzuruna sahipken,yıllar once havacılık sevdası yüzünden akademiye başvurup pilot oldum.İse başladığım ilk günlerde anlamıyordum ,fakat zamanla gördüm ki ;cogu cok bozuk ,insan sevgisi olmayan ,birbirinden nefret eden, kabın ,kokpit ,yer hizmetleri ayırmıyorum ,bir camianın icine düşmüşüm.Bunda kokpit icin sonradan görülen fazla paranin ve bir anda gelen gücün etkisi oldugu kadar , kabinde de malesef ,cok düşük bir egitim seviyesine rağmen alınan para ve dışardan duyulan saygının cok etkisi var.Bu bir iştir yapılır hakkıyla ve bittiğinde eve gidilir baska her is kolunda oldugu gibi.Bu kadar kin nefret sınır ancak insanın kendisine zarar verir.Benim bu sirkete girdiğimde ilk söylediğim şey kabının pas hakkının olmamasının ne kadar saçma olduğuydu.Malesef dun bir kabın ekibi arkadasım sonunda hak yerini buldu sizinde ayaklarınız yere basacak dedi.Uzuldum.Arkadaslar bu dünya bizsiz de doner kendimizi bu kadar önemsemeyelim.Herkese samimi huzurlu keyifli kendiyle barışık bir hayat diliyorum 2
    • haklı 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:06:36 kabindeki arkadaş dogru söylemiş adalet yerini bulmuş. pas sırası beklerken ben kaptanım diyip öne geçme çabasındaki aradaşlar bir zahmet herkes gibi sırasını bekler artık.... 2
    • Adamın dibi 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:21:45 bastım şukuyu panpa güzel yorum 1
    • atc 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:59:12 en aklı başında yorum 0
    • haklı ya 07 Ağustos 2014, Perşembe 18:32:13 arkadasım adam ne diyor sen hala nerdesin. 1
  • Pilot / hostes 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:50:15 CEO / işçi yorumuna takılanlar olmuş, ben sizi öyle gördüğümü söylemedim sadece sizin tepkilerinizin benzerliğinden bahsettim. Benim gözümde kabin memuru dediğin insan iyi eğitim almış, dil bilen, ufku zengin insanlardır hala. Bunca yorumlara rağmen. Ama herkesin de durması gereken yerler var. Sen kendini pilotla kıyaslamaya başlarsan bahsettiğim işçi/ceo örneğindeki işçi olursun. Bunu da kendin yaparsın. Yoksa ben ne ceo yum ne de kabin memurları işçidir elbet. Birisi de 200 bin liradan bahsetmiş. Paranın gücüyle pilot olanlar vardır elbet ama tek yol o değil. En azından ben bileğimin hakkıyla cebimden bu iş için 5 kuruş para harcamadan pilot oldum. Bu şekilde pilot olan kabin memuru arkadaşlar da var. Burada bana insanlık dersi vermeye kalkışan sayın mesai arkadaşım. Sen önce pilotlara saldırmak için fırsat kollayan arkadaşlara hadlerini bildir. Kendisiyle hiç alakası olmamasına rağmen bu haberin altına gelip "beter olun" tarzında yorum yazanlar olmasa zaten tartışma olmayacak hiç. 0
  • yolcu 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:31:43 yarın"işten kovuyorlar destek verin" dediğinizde bu yorumları hatırlayın.size "ölüyoruz" desenizde destek yok.reziller.. 1
    • komik 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:40:18 Allahin dedigi olur.Senden gelecek hayirda allahtan gelsin.Dikkat et seni isinden etmesinler. 2
    • teknik 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:08:46 sanki bu güne kadar kabine çok destek verdiniz bide konuşuyorsun, tuzu kurular sizi... rezil kim belli, çalışma arkadaşına karşı tutumun sevyeni ortaya koymuş. tebrikler. 2
    • yolcu 07 Ağustos 2014, Perşembe 15:55:48 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • yorumlar 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:06:11 milletin uzun zamandır içini dökmek için aradığı bir şey varmış? bu haberle bulunmuş ama tek kelimeyle, yok yok bu tek kelimeye sığmaz kelimeler kifayetsiz 0
  • Ucucularin derdi 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:58:43 Siz daha bu ortamlarda didisin.Tum haklarimiz esitlenecek.kokpit veya kabin personeline farkli tum uygulamalar bitecek.Bakiyorum biriniz ucakta genel mudur zannediyor kendini yaninda calisana meydan okuyor,digeri herseyden sikayetci.gidin ozaman !dunyada pilotmu kalmadi!yabanci dil bilen ucaga koyacak adammi yok! 2
  • Kabincik 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:44:59 Yaa su kabinde calisan ve burada atip tutan arkadaslar neden ayni cesaret patlamasini ucakta gosteremiyorlar cok merak ediyorum . Hadi bi denesenize :)) komik ve zavallisiniz 2
    • pilotcuk 08 Ağustos 2014, Cuma 09:13:09 fazla havalanma amsterdam olma....sen anladı onu 0
  • Esitlik esas olmali 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:43:02 Sen pilotsun ben genel mudurlukte 10senedir calisan sef pozisyonunda,sirketin idari personeli yani o ucagi dolduran.Benim boyle hakkim yoksa seninde olmamali.Sayin THY yonetim kurulu uyelerine cok tesekkur ederim bu esitsizlige son verdikleri icin. 5
  • hak yerini buldu 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:29:34 Sirket icinde sadece cok eski bir genel muduru pilot diye!bu zumreye taninmis olan diger calisan 15bin kusur personel icin adil olmayan bir uygulama son bulmus.Isabet olmus.Bir sonraki asama herhangi bir yoneticilik makami(mudur ve ustu)olmayan calisanlarin upgrade edilmesinin sonlandirilmasi olmalidir.Bu yazdiklarim herhangi bir is grubuna yonelik degil,geneldir.THY ust yonetimine, boyle bir karara imza atip,calisanlar arasi esitligi bir nebze de olsa sagladigi icin tesekkur ederiz. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 11:35:02 Bence en iyisi yapılmış işine gelmeyen pegasusa geçsin yediniz birbirinizi 3
    • thy genel mudurluk 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:32:30 Kesinlikle katiliyorum size,ayni Turkiyenin 10 sene oncesine kadar olan durumu gibi.Azinlik ,cok para kazanan insanlarin cogunluk ama asil emekcilerle dengelenmesi . 2
  • Pilot / hostes 07 Ağustos 2014, Perşembe 11:33:45 Pilotla kendini bir tutan kabin görevlileri size acıyorum. Sizinki kendini ceo ile kıyaslayan fabrika işçilerinin haline benziyor. İşçi diyor ki "benim sabahtan akşama kadar kaba etlerimden ter akıyor ceo terlemiyor bile takım elbiseyle takılıyor işte". Sizin vizyonunuz da o kadar. Ne kin ne nefret beslemişsiniz içinizde be. Bu dert sizi kanser eder benden söylemesi. 2
    • Anladın sen onu 07 Ağustos 2014, Perşembe 11:51:40 Hep beraber kanser olacaz rahat ol.. 2
    • bende f/o 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:35:03 gider geliriz paramizi verip.kimse saldirmasin birbirine.ayrica kaptana saglanan upgrade hakkini biz 4-5 sene bekliyoruz ama sesimizi cikarmiyoruz detaya girersek. 0
    • gold wings 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:36:42 radar kıme yakın adamım.tabıkı sana:)ozaman senin olasılık daha yüksek be kanser manser konusmasan:) 0
    • komik 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:37:42 pilot bey,sen simdi kendini ceo ile bir tutup,kabin memurunu fabrika iscisi yaptin ya,zaten sana bu saatten sonra yorum yapmak vakit kaybi olur.param olsaydi gider 200bin tl verir bende pilot olurdum! 3
    • ceo mu? 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:38:55 Kendini CEO Kabin ekibini İŞÇİ gören pilot abimiz yardımcı pilotu da ŞEF olarak mı görüyor acaba?Hiçbir hakkı olmayan iş kanununda bile yeri olmayan bir meslek ebabısın o kadar.Kendini nerede görüyorsun.Önce insan ol.ADAM ol.Etiketin bi önemi yok.İşini yap düzgünce al maaşını ye bi güzel.Milletle uğraşma. 1
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 11:27:06 Aylık basar 600 tl gider gelirim de sizin bu ezikliğiniz kininiz iki yüzlülüğünüz ne olacak ey kabin... 4
    • goddak 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:09:24 bas parayi git ozaman koc 4
    • bas gaza kaptan 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:39:54 basıp gitmediğin için burda yorum yapıyosun farkında mısın ezik kaptan.Adam gibi başında basıp gitseydin bu kadar tantana olmazdı 4
    • Basarmışşş? 07 Ağustos 2014, Perşembe 12:41:19 Biz çok gördük uçaktan yiyecek içecek toplayan Pilotları.Kuruşun hesabını yaparsınızda iş buraya yoruma gelince basarmışda parayı gider gelirmiş. 5
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 11:03:35 Burda yok taksi yaparken çift motor yaparım yok full apu yaparım yok yüksek irtifa yok yok tasarruf yapmam diyenleri umarım thy yönetimi ip adreslerden bulur dava açarak ondan sonra şut direk o kadar aç ihtiyaç sahibi pilot var iş bekleyen bunlar türkiyenin en iyisinde çalışıyorlar bide yazdıkları hainliğe bak devletin bizlerin ödediği vergi bilet paralarını akılları sıra sabotaj edecekler ellerinde olsa uçağa hasar bile verecez mesajı görebiliriz hatta kuyruk sürterim falan diyende çıkarsa şaşırmayınız ben bir yolcu vatandaş olarak thy basın ilişlileri yetkililerine ihbar saymalarını öneriyorum derhal art niyetli işlem yapanların ip adresleri mahkeme ile belirlenip şirket ile bağlantılarını koparırım sonra ah bi zamanlar derler bizde thy deydil şimdi nerelere geldik derler iş işden geçer bu şuna benziyo orman görevlisinin o zaman devlet yol yardımını kessin orman görevlisi ağaçlara asit döksün balta ile yaralasın otobüs şöförü 2500 devir de vites atsın benzin çok gitsin bunların yapmak istediği yazdığı bu bu hainliktir bu mesajların tümünü basın müşavirliğine screnn shot yaparak mail atalım aklı selim arkadaşlar umarım laiklerini bulur bu art niyetli devlet malı kötü düşünen arkadaşlar 0
  • parayla 07 Ağustos 2014, Perşembe 10:51:31 basarım paramı giderim defalarca yaptığım gibi ,ama hoş olmadı 3
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 10:29:03 Burada bu yorumlari yazan kabin ekibi arkadaslarla ayni sirkette mi ucuyoruz biz? Cok sasiriyorum. Demek ki yuzumuze gulerken, hizmet ederken, istegimizi sorarken hep icten pazarlikci bir tavirdasiniz. Cok uzuluyorum bu yazilari gorunce. Briefing sirasinda birbirlerimize bakarken ve konusurken ki tavirlar ile burada yazanlar hic ortusmusmuyor. Bizim bir is kulturumuz var, aramizda birbirimize karsi saygimiz var. Buralara bu yazilari yazan kabin ekibi arkadaslara bu tavirlarini hic yakistiramadim. Ya bunu yazanlar cok genc arkadaslar ve tecrubesizler ya da gercekten iki yuzluler. Bir taneniz de gelip yuzumuze soyleseniz ya bu dusuncelerinizi. Ayip. Is ortamimizdaki is kulturumuzu ve saygi sevgimizi buralara bu yazilari yazarak dusurtmeyin. Bizler hem kokpit hem kabin olarak birbirlerine karsi hep saygili olmusuzdur. Bu yazilari ozellikle bazi kaptanlar icin yazdiginizi dusunuyorum. Eger oyleyse bunu belirtin, eger degilse bize genel olarak zarar verecek kulturumuzu yaralayacak yazilari buralara yazmayin. Saygilarimla 2
    • Vertigo 07 Ağustos 2014, Perşembe 11:32:30 Şirket iliğinize kadar sömürüyor siz hala yok kültür yok servis yaparken güler yüz yok iki yüz yok kokpit kabin dost falan saçma sapan abuk sabuk konuşuyorsunuz uçmaktan gece gündüz iyice beyniniz sulandı be size kabin a.ş değil kokpit a.ş müstehak aslında sonunda olacağıda bu zaten adam hala kültür sevgi kelebek falan diyor yahu . 2
  • onur ve sahsiyet 07 Ağustos 2014, Perşembe 10:26:53 iki yuzlu oldugunuzu biliyorduk ta bu kdar oldugunu bilmiyoruduk kabinden nefret in doken arkadaslar. brifinglerde sirinliklerin biri bin para . amiriniz corbayı neden soguk getirdin diye yanımızda itin bir yerine sokup cıkartıyor. sigara icmek icin gene cocuk gibi tavırlar . burada kin sactıktan sonra gidip bir aynaya bakın haysiyet yoksunları. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 10:23:33 Sunu unutmayın eğer böyle bir karar çıktıysa önce sucu kendimizde ariyalim.Yerinde bir karar adam 777 çi Antalya'da yaşıyor uçuşu olduğu zaman aynı gün yada bir gün önce pas Antalya'da İstanbul'a gidiyor sonra uçuşuna gidiyor.nerede böyle lüks yasam.boyle tipler yüzünden olan bize oluyor 1
    • sende mi pilotsun 07 Ağustos 2014, Perşembe 10:48:54 Konuşmayı ve yazmayı öğren önce dostum hadi 0
    • katiliyorum 07 Ağustos 2014, Perşembe 10:53:17 buna katiliyorum. ozellikle bodrumdan ev almalar, ucuslara oralardan gitmeler gelmeler. hatta "ben ucusa gidiyorum, ona gore acele edin gec kalmayin" tarzi kokpiti tehdit etmeler. kokpite girip el sikmadan kagidi verip kaptanlik taslamalar, sonradan gormelikten dolayi yersiz kibirle igrenc bir kisilige donusmus bodrum kaptanlari icin bu karar cok iyi olmus. ne sirkete saygisi var ne calisana saygisi var buralardan kalkip gitgel yapan simarik asker kokenli kaptanciklarin. simdi bakalim neler olacak, uc kurus verip biletler mi alinacak yoksa kalkip istanbula mi yerlesilecek. bu mantiksizlikla zaten artik o bilet parasini vermemek icin kalkar istanbula gelir cogu. onlar icin bu karar cok iyi olmus, ancak bunu yapacaklarina bazi sinirlamalar getirilebilirdi, ayda 14 degil de 3-4 hak verilebilirdi. ama olaya kokten cozum bulunmus. soylenecek birsey yok, bu saatten sonra karar degismez, ama bu karar huzursuzluklara yol acacaktir. sirkete olan saygiyi dusurecektir. bilgilerinize. 0
  • SAYIN HAVACILAR 07 Ağustos 2014, Perşembe 09:42:28 Yapılan yorumlar hiç sizlere yakışmıyor bizlerin gözünde hepiniz çok saygın bir görev yapıyorsunuz .Nasıl olsa yeni yönetmelik ile hepiniz 30 TL vererek sınırsız uçuyorsunuz bu kavga niye anlamadım hepiniz mesleğinizin kıymetini bilin saygılarımla 1
  • KA 07 Ağustos 2014, Perşembe 09:30:48 Ya yemin ediyorum utaniyorum çalışma arkadaşlarımdan.Bu ne kin bu ne nefret kokpite karşı? Uçakta brifing te yapmadığınız yalakalık yok.burada herkes aslan parçası kesilmiş.insan sevgisi olmayan sizler nasıl bu sektörde hergün o yolculara dayanabiliyorsunuz kendi canınızı taşiyan adamlara tahammmül edemiyorken? Biz kabin kokpit birbirimize sahip çıkmazsak bize kim sahip çıkacak? 1
  • stgamst 07 Ağustos 2014, Perşembe 09:25:47 ne iğrenç bir camiaymış bu yaaa...sizleride dışarıdan gören bir halt zanneder...yazık üzülüyorum halinize 0
  • Cpt upgrade 07 Ağustos 2014, Perşembe 08:21:01 Özel şirketlerde kollarını açmış bekliyorlar tkdaki folar gelsede kaptan yapsam diye ... 2
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 07:46:14 Bu durumda herkesin Talpa'dan çıkması gerekmez mi? Pilot logbok'lar nasıl olsa kırtasiyede de satılıyor! 1
  • biletsiz ekip 07 Ağustos 2014, Perşembe 07:14:01 daha iyi olamazdı. artık hanım bodrumda bir gideyim, aman da çocukları özledim 2 gün passta bir izmir yapayım yok artık. hepimiz gibi paşa paşa pass larınızı, biterse şirketimizin sağladığı yeni hakkı kullanacaksınız 2
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 06:46:29 Az bile yapmışlar, bir uçakta 20 küsür biletsiz kaptan giderse (otobüs gibi ayakta) uçuş güvenliğini tehdit ederdiniz tabi.. Kafanıza göre apronda geçmelerinizden yok mu :) 4
    • Sen ne diyorsun 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:35:33 Sen ne diyorsun ya? 0
  • bıttı 07 Ağustos 2014, Perşembe 06:03:01 HEY PILOTLAR TEKNISYENLER UCUSA GIDERKEN DAHI BUSINESS CLASS OTURMASI YASAKKEN SIZIN HER ZAMAN PASLARDA DAHI BU KOLTUKLARI KULLANIRKEN SANKI THY YENI SAHIBIYMIS GIBI DAVRANIRDINIZ VE ISTANBULDA CALIS EV IZMIR ANTALYADA OLSUN BOBANIN SIRKETI GIBI GIT GEL ARTIK BITTI. 2
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 05:19:00 Keşke zamanında hakkınızın ve hakkımızın tümden yendiğini anlayıp greve çıkabilseydiniz... Ama nerde... Şimdi bilet alın uçun 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 03:36:44 Ne değerli pasınız varmış. Yok short cut yapmam,flapı böyle yapmam. Şirketi bir pas için zarara uğratacaksanız zaten durmayın burda. Şehir dışında oturan kaptan sayısı 20yi geçmez burda yazlıkçılar ağlıyor. Siz yazlığa uçacaksınız diye kalanlar kerizmi? ESB base kapandığında ailesini orda bırakmak zorunda kalan kabinden arkadaşa kikir kikir gülüp iç hat pasların var ya diyen kaptanda gördük. Bu uygulama böylelerine kapak olsun.(Herkesin bildiği ve saydığı kaptanlarımızı tenzih ederim). 2
    • Brx3 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:47:24 Ne kokpit ne de kabin ekibi kendince yönetime bayrak açamaz. Short cut yapmam, flapı şöyle yapmam diyeni yönetimde çok iyi işaretler ve kapının önüne koyar. Sonuçta sektörde eşi olmayan üç yada dört kişiden biri değilsiniz ki yönetim aman bu giderse yerine kimi koyarız diye senin kahrını çeksin. En kıdemlisinden kaptan bile olsan yönetimin otoritesini sarsacak harekette bulundun mu kapının önüne koyarlar. Bu şirketi ben sırtlıyorum diye de düşünmeyin, burası Türkiye işsizi ve genç nüfusu yüksek olan bir ülke ve alternatifiniz çok. 0
  • ketcap 07 Ağustos 2014, Perşembe 03:26:49 bu host 737 tam bir serseri. Ironiye bile hakaret etmis. 1
  • solotürk 07 Ağustos 2014, Perşembe 03:01:16 "İphone uygulaması "senin Yaran baya derin galiba hayırdır anlatta bilelim, 12 mayısta ne kaybettiniz acaba bide çok bencil ve basit düşünüyorsun... Ey havacı dostlarım en büyük hatayı siz yapıyorsunuz birlik olup haklarımızı savunun 0
  • Falan Filan 07 Ağustos 2014, Perşembe 02:45:49 Uçuş İşletme seçimlerinde Bahadır Altan'ı desteklemek için tam kadro oy kullanmaya gelip sonra tehditlerden tırsıp Sendika genel kuruluna gelemeyen... 3 üyesi dışında greve çıkamayan, şirket höt dedi mi pısıveren... grevin başlayacağı gece dernekleri "aman aman yok biz çıkmicaz greve" diye açıklama yayımlayan... Ben sendika mendika bilmem nakite bakarım diyen... Sıra size de gelecek, o zaman dertlerini iplemediğiniz birimlerden kimse yanınızda olmayacak, en büyük personel maliyet kalemi sizsiniz dediğimizde, yau bırak bu solcu ayaklarını diyen... Film daha yeni başlıyor, bu fragman bile değil teaser. Ama kaybettiniz. Bitti. Bundan sonrası sırayla gelecek. Kabinde birlikte hareket yeteneği bitti, teknikte bitti. Yer işletme zaten yok. Şimdi Bahadır Altan'la Gürcan Mantı can siperane savunur sizi. 0
  • Android Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 02:22:40 Is menfaate döndumü nasilda birlik oluyorsunuz valla ha şaştim kaldim bu birluk beraberlik ruhunuzu neden ayni kabinde gorev yaptiginiz arkadaslariniz icin kullanmadiniz grev zamaninda.dedim ya menfaat cok tehlikelidir.insana ne yaptirmazki.3 kurus icin surda yazilanlari okudumda gulmemek icin zor tuttum kendimi .bir de biri bedava yedek pilot oluyoruz demis arkadas zaten yedegi var kaptanin yaninda! Bence butun kabini pilotla dolduralim olsun bitsin. Serviside pilot yapsin bakimida pilot yapsin pushback de keza. Ay sonundada hepsinin parasini pilota verelim belki anca doyuma ulasirlar. 1
  • Passızlar :) 07 Ağustos 2014, Perşembe 02:08:51 Artık talpayı sendikayı üst yöneticileri suçlamayı bırakın da bir dönüp kendinize bakın sevgili kaptanlar bugüne kadar ne için savaştınız hangi konuda hakkınızı aradınız sadece para peşinde koştunuz bence en güzeli sizi bahadır kaptanınız kurtarsın malum aylar önce ilk kez onun için birlik oldunuz koşa koşa peşinden gittiniz ya da yeni palaaa bıyıklı sendikanız alsın haklarınızı da görelim şimdi !! 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 02:06:33 Parası verilip alınan bilet,boş koltuk varsa uçulacaksa ne işe yarayacak.Bir şeyin bedeli veriliyorsa,bu indirimli bile olsa yeri garanti olması gerekmiyormu?Hem bilete para öde,hemde kusura bakma yer yok denilecek.Bu nasıl bir düzenleme...Bu zamana kadar herkesin arzusu yeri garantili pas hakkı değilmiydi?Kimse sınırsız pas hakkı istemedi,sadece onuruyla oynanmayacak okeyli biletle seyahat etmek istedi.Bu ve benzeri kararlar sadece şirkete zarar verir.Yöneticileri sağduyuya davet ediyorum. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 01:54:53 TALPA nın müjdesi demek buymuş... Tebrikler TALPA yine uçuculara büyük hizmetlerin oldu!!!! İyiki TALPA var; ya olmasaydı uçucuların haklarını böyle can siperhane kim savunacaktı ve bu haberi bizlere muştulayacaktı....Ne diyeyim yazıklar olsun...herkes layık olduğunu yaşar...lütfen yorumlara bakın...Birbirinden nefret eden insanlar...başkasının hak gaspıyla mutlu olanlar.... 0
  • 330 F/o 07 Ağustos 2014, Perşembe 01:44:18 ya arkadaslar hergun ucusta birbirimizin yuzune bakiyoruz, buralarda boyle seyler yazip birbirimizi rencide etmek laf sokmak hicte hos degil, acikca okuyunca utaniyorum, bu kadar basit olmayalim, bir seyi yazarken dusunerek yapici yorum yazalim.. Diger bir kac kisininde dedigi gibi, sirket istanbul base olarak ise aliyor, yani siz bodrumdan adanadan gelip gidiyormussunuz onu dusunmez. Zaten bu kosullari kabul ederek bizde burada calisiyoruz. Bu hakki kaybetmeseydik guzel olurdu, ama aslinda turk hava yollari aginda ucma hakkimiz ve sayimiz artti bu bir kazanc. Pass biletin var, zed biletin var, birde indirimli bilet eklendi hem sinirsiz hem ailende ucuyor. Daha ne olsun.. Yurt ici 30 liraya tek yon ucuyorsun. Birde ilerde bu biletleri ionline olarak hizli alabilsek ve biraz daha fazla odeyip garantili yer alabilsek dahada guzel olur.. Oda insallah olur. 1
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 01:41:56 Herkesın nasıl bır kuyruk acısı varmıs kaptanlarla ılgılı ıcındekı butun kınlerını kusmuslar:)yok bı tusa basıp ucagı havalandırıyomus kek dagıtmak daha zormus şakamısın arkadasım??sızın ısınız gercekten cok daha zor kabınde dedıkodu yapıp kaptanları cekıstıtmek,yatıya gıttıgınız otellere hakkınız olmadıgı halde icki vs sokmak..daha soylenecek cok sey varda ısını namusuyla yapan ınsanlara haksızlık etmek ıstemem.. 1
  • Pilotun mutsuzluğu 07 Ağustos 2014, Perşembe 01:31:58 Pilotların mutsuzluğu ile mutlu olan acınası insanlar var. Nasıl hayatlarınız var acaba sizin çok merak ediyorum. Nasıl bir tokat yediniz hayattan ki başkalarının mutsuzluğuna seviniyorsunuz, sizlere acıyorum. 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 00:53:51 "İsim/rumuz" kullanıcı adlı ezik; asker kökenli pilotlara sözde laf sokma yeri bu haber değil, yanlış habere yorum yapmışın. 1
  • boş işleeerrrr 07 Ağustos 2014, Perşembe 00:43:38 zaten ayda 14 gün boş yapan kim? o yüzden kafaya takmaya gerek yok... 14 kere nasıl pass uçuyorsunuz? anlatın bakıyım biz de öğrenelim... siz o halde hergün uçuyorsunuz... 0
  • iPhone Uygulaması 07 Ağustos 2014, Perşembe 00:13:38 Bundan sonra tek motor taksiyi unutun. FAF'ta full-config. Yol boyu kaçınma için ekstra yakıt. Yolcu konforu için APU sürekli çalışacak. Shortcut isteme yok. Yüksek irtifada uçmak yok. Commitment to stay uygulaması yok, min div altında hemen yedek meydan. Skpk'yı unutun. Mesaim 1 dk geçsin uçmam. 1
  • şeytan 07 Ağustos 2014, Perşembe 00:10:16 bunlar şeytana bile pabucunu ters giydirir . Binbir katekulli yapıyorlar adamlara zamanında verılenlerı sımdı nasıl geri alırız hesabı ! ee bu millete müstehak desteklerseniz böyle adamın elindeki ekmegi bile alırlar zamanı gelınce ;) 0
  • Ayıp ya... 06 Ağustos 2014, Çarşamba 23:58:38 Demek ki neymiş; birilerinin mutsuzluğu diğerlerini mutlu ediyormuş. O zaman yakında Kabin Hizmetleri A.Ş. kurulduğunda bizimde mutlu olmamız icap ediyormuş. Şirketimin en tabii hakkıdır bu tür düzenlemeleri yapmak. Kabin hizmetinede bu kadar fahiş ücrete ne gerek var, raic belli, özel şirketlerde bu işi 6 da birine insanlar yapıyorlar. Hem de iyi yapıyorlar.... 1
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 23:45:09 Yerinde bir uygulama 3
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 23:32:27 Biri şu soruyu bize sormaz mı : Biz bize canla başla çalışan ve savunan geçmişteki bazı yöneticilere ne yapmıştık? 0
  • Android Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 23:30:59 Herkes birbirine nefret dolu kin dolu sözler soyluyor. Uçağa gelince samimiyetsiz filizler, yalakaliklar bilmem ne.Sen kaptana yaranicam diye türlu türlü hizmetler et, sonra bc oturuyor diye burda arkasjndan konuş, hakkı alındı diye kin kus. Ben uçuş eğitimi hakki kazandim ve yakında baslayacagim. Kabini de biliyorum,kokpiti de öğreneceğim. Ama bu kadar nefret, kıskançlık,pişkinlik dolu bir ortama yeniden gireceğimin farkına bu yazıları okuyunca tekrar varıyorum. 1
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 23:26:51 Sira kokpitte...bir avuc arkadasiniz bunlara karsi cikip grev yaparken dalga gectiniz,bu daha baslangic.! 1
    • Ne alaka 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:36:31 Bununla onun ne alakasi var? ne acayip insanlarmissiniz yahu 0
  • Android Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 23:01:36 Beğenmeyen pegasusa geçebilir. Hic sorun değil. 2
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 22:51:11 Yazıklar olsun ! İlk duyduğumda bu haktan yararlanamamış arkadaşlar için çok sevinmiştim. Ama yorumları okuduktan sonra içten içe bize ne çok bileniyorlarmış görmüş oldum. Kokpit ekibinden özveri ve aidiyet beklemeyin artık... 3
    • anlayana 07 Ağustos 2014, Perşembe 10:57:02 naziler önce komünistler için geldiler, bir şey demedim çünkü komünist değildim. sonra yahudiler için geldiler ve bir şey demedim çünkü yahudi değildim. sonra sendikacılar için geldiler ve bir şey demedim çünkü sendikacı değildim. sonra katolikler için geldiler ve bir şey demedim çünkü katolik değildim. ve sonra benim için geldiklerinde ise çevremde benim için bir şeyler diyecek kimse kalmamıştı. 0
  • Haset 06 Ağustos 2014, Çarşamba 22:49:05 Bu karara sevinen ve kaptanlara oh olsun diyen arkadaşlara sözüm, seni garson olarak gören, yaptığın işi garsonluk olarak gören, almakla gurur duyduğun eğitim ve kariyeri yok gören insanlara da söyleyecek sözünüz kalmıyor dikkat edin, kendinizi de sıfırlıyorsunuz. Her kariyerin belirli ayrıcalıkları, belirli öncelikleri vardır, bunu hazmedemediğin noktada biraz sıkacaksın kendini, geceni gündüzüne katıp çalışacaksın ve eğer tabiiki yeterincede zekan varsa.... O kariyeri yakalayıp, kıskançlıkla utanmaz bir haseti yaşayacağına, o kariyeri yaşayacaksın.Sana tavsiyem bu haset sizi ciddi bir hastalığa düşürmeden, ya bulunduğun noktada kanaatkar ol, ya da keyfinden feragat et ve çalış. Başkalarının mutsuzluğuyla, kaybıyla mutlu olan sizler nasıl insanlarsanız. Bu karara üzüldüğümün yemin ederim çok üzerinde kokpite olan bu düşmanlığınıza ve bu duygularınıza üzülüyorum. Öncesinde size biletsiz pas hakkını vermeyenler, şu anda bu hakkı elinden alınanlar değil, halihazırda bu kararı verenlerdir 0
  • Android Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 21:49:21 Host737 yorumlu arkadas... hayirdir sanayide calisiyon galiba. Kac ucak parcaladin bu gune kadar. Oyle bi yorum yapmissinki defalarca emergency yasamis gibisin. Eminimki bu kafayla birak ucak parcalamayi, sen baltanin yerini bile bulamazsin 2
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 21:42:10 Yakıt tasarrufundan şirkete kazandırdığım paralar haram olsun diyen vatandaş.Sen kimin parasını kime haram ediyorsun. Senin görevin o. Talimatlara göre görevini yapmanın karşılığını maaş olarak alıyorsun. Çok şey söylenebilir ama boyle düşünceler kazancınızın bereketini alır götürür arkadaşlar.işinize gücünüze bakın 4
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 21:39:29 Rusya ve Çin piyasadan pilot çekmeye başladığında , sizin cok güvendiğiniz yabancı pilotlarıniz uç kuruş icin baska bir sirkete gittiğinde bizim kıymetimizi anlayacaksınız.Fakat ınsanda aidiyet duygusu bırakmadınız ki arkadas 0
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 21:21:47 "Aman ben paramı alayım da , ne olursa olsun " diyen , Yerde 3-4 kts , havada green dot speed ile uçan dilsiz şeytanlar size bu yapılanlar az bile. 7
    • katılıyorum 07 Ağustos 2014, Perşembe 00:10:25 biz servis dağıtırken onlar tuşlara basıp green dot takip ediyorlar.. gözümle gördüm. ayrıca yerde araba gibi gidiyorlar 3-4 knots.. 2
    • Hay gozune 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:38:18 Ne cok biliyormussunuz pilotlugu yaw. green dot kitkat, ne kolay ismis bu. Yaw ha ps de fifa ha kokpitte pilotculuk, dimi? Lan ne kolay ismis ya. Bas dugmeye gitsin. Havadan para kazaniyo bunlar yaw. Kim veriyo bunlara bu parayi, bunlara kek bile vermemek lazim :)) 0
  • ... 06 Ağustos 2014, Çarşamba 21:12:38 yöneticilerime sonsuz teşekkürler ederim. bu kararla şirketime daha bir bağlandım. buradan herkese duyuruyorum; bundan sonra 30nm 1 flap, 20 nm 2 flap, apu dibine kadar... herkese emniyetli uçuşlar diliyorum 3
    • hbm 06 Ağustos 2014, Çarşamba 21:28:01 hocam şimdi habomcuların halini anlayabildinizmi birada olsa 5
    • tarkan 06 Ağustos 2014, Çarşamba 22:46:22 yüreğimiz hep habomculardan yana bizde onlara iyi haberler gelmesini bekliyoruz. çünkü bizde bu yollardan geçtik. sabredin biraz daha gençler güzel günleriniz yaklaştı. 0
    • habomcu dostu pilot 06 Ağustos 2014, Çarşamba 23:05:13 .çok iyi anladık seni. affet bizi .. sizleri çok ihmal ettik. asıl işimiz sizlerin mağdur olmaması. İnan 10 saat süren uçuş sonrası eve gidince acaba şu an hangi habomcu ne zorluklar çekiyordur diye düşünüyorum hep. aklımdan çıkmıyorsunuz. Hele ki kabin ekibindeki kaptan dan şikayet eden arkadaşlarımız onları şimdi daha da iyi anladım.. artık size çay getirtmeyeceğim ben size çay servis edeceğim . Ne de olsa çok yoruluyorsunuz havacı arkadaşlarım. artık eşitlendik değil mi. barıştık mı? 1
    • habomcuya 07 Ağustos 2014, Perşembe 01:15:39 habomcu sen bu şartları kabul ederek geldin buraya ! bunları unutma . bu adamların hakkı elinden alınıyolar uzun süredir sahip oldukları bi hak. habomcuyum dediğin sağda solda işsizdiniz iş sahibi oldunuz daha ne istiyonuz anlamıyorum 1
    • hbm 07 Ağustos 2014, Perşembe 14:35:10 Bi kere ben işsiz değildim arkadaşım. Kapı gibi talaşlı üretim öğretmenliği diplomam var. Beni bu mesleğe getiren şey içimdeki dinmeyen havacılık sevdası. Bilmeden konuşmayın allasen 0
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:28:41 Bugün ve geçmişte , bu yönetimin saçmalıklarına , umarsızca biat edenler , yarın işinden olur veya ucu kendilerine dokunur ise , hiç şaşırmasınlar. İşte o zaman hiç ağlayıp sızlanmayın . Kendi düşen ağlamaz... 1
    • size müstahak 07 Ağustos 2014, Perşembe 07:01:26 aynen doğru,, pilotlarımız zamanında kabin görevlileri ve teknisyenler grev eylem yaparken haksız yere işten atılırken paşa paşa uçmadılarmı? (bir yabancı pilot hariç). şimdi de destek istiyorlar utanmadan, şimdi yabancı pilotları da arttırma kararı alındı, alayınızı ayıklasınlar bu şiketten. si yabancı pilotla uçsun uçaklar, zaten kamyon sürer gibi uçuyo çoğunuz, adamlar uçurduğu aletin değerini,ekip arkadaşlarının ve teknik elemanın kıymetini biliyor,en azından 0
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:28:05 Atlantic Flight Academy (AFA) bile öğrencilerine atlasjet'te pass uçma hakkı sağlıyor. :) 1
  • Android Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:20:09 THY de tum ekip IST base dir. Memlekette kokpit ekibi acigi oldugu icin yabanci ekip istihdam ediliyor ve bunlar sureli sozlesmeli istihdam ediliyor. Sirket ihtiyacini giderdigi noktada sozlesmesi biten yabanci ekiplerle yollarini ayiracaktir. Yabanci ekiplere haset edenler ayni sartlarda sirket onlari da kabul edecektir. Yorumculardan biri ekipker bu passlarini goreve gelis gidislerinde, sirket icin kullaniyor demis. EASA geldikten sonra asil o zaman uygulamalari gorun. Ne Talpa ne de Tassa hatta ne de sendika EASA ile ilgili calisma, hazirlik yapmiyor. Bu konuda ciddi calisma yapan bir kac baskanlik var. Avrupada bize ornek gosterilen hava yollarina bakin. Tum ekibine base oldugu alana 45dk-1 saatte ulasabilecek mesafede ikamet edeceksiniz diye dayatiyor. Herkes base inde ikamet ederse bu kadar pass a gerek olmaz. Baska amacla kullanim ise diger personele haksizliktir. Bu haklar askesi vesayet doneminde, asker yonetim tarafindan alinmis haklar. Normallesme sureci devam ediyor:)) 4
    • bilmiyorsun 06 Ağustos 2014, Çarşamba 22:12:50 LH deki kaptanların bir çoğu FRA/MUC/HAM base lerinin çok uzağında otururlar. Viyanada oturanı biliyorum. Pilotu normal çalışanla karıştırma çünkü normal iş yapmıyorlar.Hee ben içimdeki haeti kusuyorum diyosan o başka. Devam edebilirsin, kus ve rahatla 0
    • cvp 06 Ağustos 2014, Çarşamba 23:13:06 easa zaten isverenin olusturdugu bir olusumdur..zaten easa nin almis ve yenilik diye getirdigi kurallara bakin calisanin haklarini gasp uzerine kurulmustur..ama avrupali calisanlar sendikalari sayesinde bu maddelere karsi durmaktadir..tabii bizim sendika ne yapiyor herkes biliyor..senin normallesme dedigin seyde birgun senin hesabinida boler keser hesabi,,,dikkat et. 0
  • Not: 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:14:10 1. Lufthansa da böyle bir uygulama yok, hani her " şeylerini" kopi-pest yapmaya bayılırsınız ya. 2. Karar YK kararı, başpilot değil 3. Midpoint te bir gün yemek yemezsin, aile boyu iç hat pas paran çıkar 8
  • güzel 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:12:28 iyi olmuş bana dokunmayan bin yaşasıncılara.. işe alımlarda ''aman ben uçuşuma bakarım evden uçuşa uçuştan eve.. millet nolursa olsun'' diyenler herkesin aynı gemide olduğunu unutanlara iyi olmuş.. eline sağlık thy 3
  • Android Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:06:54 Işte hak yerini buldu.adalet ve eşitlikçi buna derim Tebrikler. Haklarımıza saygılı olmak enlerin en iyisi sihhatle. 3
  • Yüzük Kardeşliği 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:06:51 Birbirinden bu kadar nefret eden bizler, bir gün harbiden yere çakılınca, anlayacağız aynı uçakta olduğumuzu. Yabancılara yer garantili Lounge hizmetli aileleri ile birlikte ayda 4 Avrupa git gel biletini beleş verecek kadar cömert olan bir firmamız var Şükür. Siz burada birbirinize laf sokun durun... 2
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:04:20 Uygulamanın kaldırılmasının gerekçesi nasıl olur da "uçuş emniyeti" olabilir. Bir kaptan bilet aldığında, uçakta yer yoksa jump seat'te veya kokpitte uçmayacak mı? Elbette uçacak. Değişen ne peki? Tek fark bilete para ödenecek olması. Uçuş emniyeti bunun neresinde? 2
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:00:36 Kalkışı 1 flapla yaparsın şirketim kazansın diye shortcut talep edersin şirketim kazansın diye one eng out Taxi yaparsın şirketim kazansın diye. Şimdi ben ne anladım bu işten... Bi daha shortcut istemem taxiyi 3-5 knotla yaparım saat basar bilet paramı çıkartırım. Aidiyet duygumu bitirmek için sırada ne var acaba? Yatıda üniformayı verince temizleme parasını da isterler artık 5
  • Bilet satis 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:55:23 Suan gn mudurluk bilet satistayim burasi ana baba gunu !! 3
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:53:26 Beter olun 3
    • saygisiz 06 Ağustos 2014, Çarşamba 22:50:44 bizler 30 bin lira almaya devam edecegiz , asil beter olan ve olacak olan sensin… saygisiz, terbiyesiz... 3
    • Gormemis 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:25:58 Ne gormemissin be, 30 bin liraymis. Seninle ayni kokpiti paylastigim icin utaniyorum. Sonradan gorme gorgusuz. Siz bu maaslari hakedecek en son insan irkisiniz. Insallah soyunuz irkiniz yok olur da birlikte calismak zorunda kalmayiz. Beter olun insallah. Size birak maas vermeyi siz diye bile hitap etmemek gerekiyor, layiginiz bu. 0
  • Yanlış Uygulama 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:42:16 Pilota verilen pass hakkının yorum yapan arkadaşlarımızın bilmediği bir sebebi var. uçaktaki pilotlardan birinin ve ya ikisinin birden başına bir şey geldiği (incapacitated'a karşılık bulamadım) durumda bu pass ile uçan pilotun devreye girebilmesi güvenliğin arttırılması anlamına gelir. Yani bir nevi ücretsiz yedek pilot bulunmuş olur uçakta. Şirkete zararı ise 90-100 kilo civarı uçuşta fazladan ağırlıktır ki her şirket bunu göze alıp pilotlara bu hakkı sağlar. Tabi siz pilotlar çok havalı hep haklar bunlara veriliyor diye kıskançlıkla yazıyorsunuz ama bunun anlattığım gibi bir sebebi var. Kıskançlığı bırakın bizim haklarımızın kısıtlanması size bir şey kazandırmaz. Bizim mutsuzluğumuzla mutlu olmayın. Kendi mutluluğunuzu bulmaya çalışın. Ayrıca pilotlara bu hak verilmesi sizin bir gün hayatınızı kurtarabilir. Saygılar ... 8
  • Kabin 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:37:27 Hem pas hakları varken bunu kullanmazlar, hem kolpıtte güvenlik ihlali oluştururlar, hem yolcu gıbı sessızce oturup ne bulursa yıyıp, onu bunu isteyıp hiç bitmez isteklerde bulunurlar, hemde ses vermeyıp kabinin saymasını ve kontrolunu defalarca tekrarlatırlar. Iyı olmuş pasın varsa uç, yoksa ver paranı ındırımli al bıletını uç kaptanım:) ama onların maaşı yatsın ammmann haa hiç harcamasınlar. 7
  • İsim / Rumuz 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:34:26 Başınız sağolsun )))))) asker kökenliler çıldırmıştır )))) 1
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:33:19 Su bodruma gidip gelen artis kaptanlar icin cok iyi olmus bu is, kokpite girer formu verir artis artis konusur el bile sikmaz bir de ustune business ta oturmak ister. Simdi oturtacaklar seni en guzel yere merak etme sen :) 4
    • bir saygisiz da sen 06 Ağustos 2014, Çarşamba 22:53:27 Merak etme haset ettigin kaptanlar yine aslanlar gibi senin cirkin tabirinle artist artist gelip gidecekler ve yine senin elini sikmayacaklar ve yine her zaman olacagi gibi 30 bin lira uzerinde maaslarini alacaklar.. sen bence kendi derdine yan, senin gibi haset insanlarla ayni sektorde oldugum icin utaniyorum.. 5
    • Gorgusuz 07 Ağustos 2014, Perşembe 13:32:13 Gelip gidecek ama kokpite giremeyecek, kokpitt isi yok artik. Senin elini ben zaten sikmayayim. Uzak dur. Ben hasetim oyle mi? Sen kendi terbiyesizligine, uslubuna bak. Tam da yazimda belirttigim adam senmissin, sana gelsin o hitaplarim. Yok olun bitin gidin artik. Bu sirketin kalitesini dusuren, ucagini dusuren hep sizin beyin yapinizdaki adamlardi. Bi bitmediniz! 0
  • Biatçılar! 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:29:18 Valla süper karar! Bu camia değil mi 5 Lt/10 Lt benzin alıcım diye oturduğu yerı karşıda gösteren? Bu sadece evi başka sehırde olan kaptanın uçuşuna yani gorevine gelirken ve işi bitimi evine giderkenki uçuşunu kapsardı. Ta ki Dalaman'da İzmir'de, Bodrum'da yazlık yapıp karıyı çoluğu cocuğu oraya koyan ve her uçuşuna oradan gelip gıden tatılci kaptanlar ortaya çıkana kadar! Yahu amerıkadakı evıne karısını çocuğunu bırakıp ordan tatılıne oraya uçuş koyup kendıni aılesını pasla goturup ordan uçuşlara pas biletsız ucanıda gordu bu Thy. Asaf bey ve ona sorulmadan atanan dokuyucu bu kararı kımın deklare edecegıne bıle karar verememiştir.tabi yeni başkan dokuyucuya bunu sevee sevee koydurdular. Yakında kabinde de AŞ kararı yada yeni hükümleride Nevin çolağa dıkte ile yaptıracakları gibi.başı dik duracak yönetici lazım! Ya duracaksın yada alınacaksın.ama bunları Bılek bile o makamlar kabul edıldı ise bu kararlar sizi bitirir Sy Bora,sy dokuyucu, sy Çolak! 1
  • fo 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:15:43 herseyıde ucus emnıyetıne baglıyorlar. ekstra belesten kaptan ucuruyorsun daha ne ıstıyorsun acıl bır durumda kaptan dolu olucak ucak. sana aden ıslamabad yapıyoruz o ucus emnıyetıne cok faydalı. ıslerıne geldımı ucus emnıyetı. daha cok yazıcak sey var da ıste neyse yazsak ne yazar 7
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:15:22 Kandırdılar beni büyüksün diye.geldim katıldım ve anladım o kadar da büyük değilsin thy.şimdi gitme zamanı 2
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:12:34 Bu pass bilet iptal uygulamasıyla bu ay bana yapılan zammı elimden almış oldu şirketim.ne diyim şirketim sağolsun.uzaklarda yaşayan fo 3
  • Android Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:12:03 Ayip ya koskoca pilotlar bi ton para kazaniyo hala 50 tl lik bileti icin oturmus bide yorum yaziyo:)kefenin cebi yok biraz paranizi yiyin. .bak pgs ye veriyo 60 lira ucuyo herkes her yere.. 2
    • yer garantisi 07 Ağustos 2014, Perşembe 02:16:27 pgs de yer garantisi var mi yok mu, verdigin o 60 liranin bir karsiligi var. zaten bos olan koltuga, eger yolcu gelmezse lutfedip sana satiyor bizim sirket... 1
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:10:29 Olaya iyi tarafından bakıyorummmm ve tk dan ayrılmak için bir sebep daha...kaptan olma ihtimali çookk uzak FO :) 1
  • Android Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:07:50 Bu kaptanlara az bile hicbiseye karismaz bana dokunmayan yilan bin yasasin derlerdi iyi olmus 1
  • Prf 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:02:01 Dogru karar canlarim bnm 2
  • Uyuyan güzeller 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:53:16 Çalışanın haklarını gasp et, sonra da bunu utanmadan bir lütufmuş gibi açıkla, ya TALPA'ya ne demeli gönderilen sms de bu iş için çok uğraş verdiklerini belirtmişler !!! 1
  • cabin 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:40:03 Kimse kusura bakmasin ben kabin memuru olarak esimden ayri istanbulda yasamak zorunda kaliyorsam kaptanlar da istanbulda ikamet etsin bi zahmet..cok yerinde bi karar 4
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:37:52 THY yönetimini tebrik ediyorum. Çok yerinde bir karar vermiş. Bu arada pass bilet yasaklanmadı lütfen konu çarptırılmasın. Kaptanın kafasına göre biletsiz uçağa binip seyahat etmesi yasaklandı. Bunun içinde yönetime değil uygulamayı suistimal eden meslektaşlarınıza kızın. 3
    • suistimalci 07 Ağustos 2014, Perşembe 02:18:34 bu uygulama nasil suistimal edliyormus allah askina bir acikla ya, bunu cok duyuyorum da. nasil suistimal ediliyormus bu bir soyleyiver. 1
  • Haram 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:35:49 Tasarruf ettiğim binlerce ton yakıt haram olsun... Yazıklar olsun.... 8
    • cahil 07 Ağustos 2014, Perşembe 01:45:13 kime haram olsun cahil? sen basındaki yöneticin için mi tasarruf ettin yoksa sirketin için mi? senin maaşını kim veriyor? senin patronun her zaman yolcun ve altındaki kargonun sahibidir zibidi. 2
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:35:40 Bize müstehak 0
    • italy 07 Ağustos 2014, Perşembe 07:59:56 helal sana f/0 yada commander bıras anlayabılıyor olayları yenı yenı 0
  • Yakın zaman 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:19:33 Sıra yavaş yavaş kokpite geliyor..... 0
  • cabin 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:15:10 noluyo arkadaslar kabin için söylenenler ne? bişey biliyorsanız neler oluyo açık açık yazında bizde bilelim 1
    • Yeni Türkiye 07 Ağustos 2014, Perşembe 05:01:39 Kabini özelleştirip bitirecekler Tgs gibi az paraya az eğitimli insanlar çalışacak sen ne bekliyordun ki? O 90'lardaki doktora yapmış memur amir purserlar yok artık isteyen kalır istemeyende gider. 0
  • Android Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:14:20 kurbaganin suyu isindi yavas yavas pisiyor haberi yok 0
  • Yeni Uygulama 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:59:35 Bu yeni uygulamayla Company bilet denen bileti herkes alabiliyorsa ucakta oncelik nasil olacak..Mesela anne babalari ucan sirket personelinden yer yoksa hangisinin anne babasi ucup digeri kalacak? 1
  • Doku 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:47:52 Dokuyucu daha cok Dokuyacak:)) 0
  • f/o 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:30:49 sabahtan beri kufur ediyorum bu karara...ve bunu destekleyen kendini bilmezlere... 12
    • tk 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:08:19 adınıda yazarsan seviniriz 3
    • tepki verin 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:32:18 Küfür etmekle olmaz fo arkadaşım, birlik olucaksınız tepki vereceksiniz yoksa daha çooook haklarınız elinizden alınır. 3
    • çokta fifi 06 Ağustos 2014, Çarşamba 21:02:52 yerinde bi karar 2
  • Deli sorular? 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:20:47 Sirket mali krizde deniyor..Kabin ozellestirilyormus nedir son durum? 2
  • biletsiz 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:16:04 doğru uygulama diyen kitle, bu pasları en çok şehir dışında yaşayan kaptanların göreve gelir giderken kullandıklarını biliyorlar mı acaba? elbette keyfe keder kullanan da vardır, ama ne kadar sıklıkla? bir kaptan (kabin memuru da olur) başka şehirden uçuşuna gelir giderken neden kendi şirketinden bilet satın almak zorunda kalsın? o zaman istanbul'da otursun diye de ahkam kesin tam olsun... 3
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:02:26 Talpa mesaj atıp thy yönetimi ile görüşüp size jet bilet hakkıkazandırdık diyordun. Gürcan bey sen o hakkı alda CEBİNE koy biletsiz hakkımız uçtu elimizden . Becerisizlik yalakalık diz boyu camiaya bak. Utanç kaynağı para için babanızı satarsınız 2
  • İsim / Rumuz 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:01:28 yakında kredi uçuş parası da kalkıyor haberiniz olsun. 70 saat üstü ekstra da 2
    • 70 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:18:24 sen kahin misin? 6
    • :) 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:34:01 Kafadan sallamayın verilen haklar geriye döndürülemez. 10
    • james 06 Ağustos 2014, Çarşamba 20:11:09 kokpit pas verilen hak değil miydi ? o geriye döndürülebilir bir hak mıydı. bu saatten sonra her hak geri alınabilir. verilen hakları geri almak üzere getirdiler dokuyucu'yu. 0
  • 737 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:56:42 Dogru bı karar tebrik ediyorum ,uygulamayı başlatanları hem bedava uçacaksın hemde bc yemegi neden yok diye söylenceksin yok öyle,ver parani uc bc de tabi paraya kiyabilirseniz.. 8
    • 777 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:17:27 kompleksli bi steward var sanki buralarda 12
    • 737 f/o 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:30:25 içine atma aynen böyle gazeteye yaz hislerini :) 2
    • doğru söyleyeni... 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:53:19 Hakikaten doğru, çok iyi kaptanların yanı sıra gözü doymayan bir sürü kaptan da var. Stewardlara laf ederken, kendi grubumuzla ilgili acı gerçekleri de kabul edebilsek keşke. Bc ta oturmak isteyen, bc yemeği kalmadı diye laf eden, bir sürü yolcu ile cebelleşirken kendisine ilgi gösterilmedi diye kapris yapan vs. 0
  • Android Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:49:57 Pas bilet kaldirilmadi,kaptanlar icin olan biletsiz pas hakki kaldirildi.Bu dogru olan zaten yanlis bikgilendirme yapmayin pas bilet dewam ediyor. 2
  • Kabin 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:49:27 Kabin jumpseat kagidida kaldirildimi devam ediyormu? Kabin ozellistermisiyle ilgili kararlar alinmis bunlar ne zaman aciklanacak? 4
  • 25 bin 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:43:52 25 bin maaaş alıcamda ;100 liralık koltuga göz dikiceksın..ver paranı uç... 6
    • 100 liralık adam 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:08:18 çok cahilsin keşke ölsen... gece gündüz ailemden, sağlığımdan vererek hizmet ettiğim şirket neden benim için böyle birşeyi külfet görsün? kimsenin derdi 100 lira değil. dünyada büyük olduğunu iddia eden bütün havayolları personelini bu haklardan faydalandırır. gerekirse yolcu indirir, personelini oturtur. bu yorumu yazan ya kabindendir, ya tgs, ya teknik, yada doco'cudur... 14
  • Komik 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:27:32 Evet tum THY ailesi yakinda tum pass larda kaldirilacak....THY de isleyen sistem tamamen degistiriliyor sirf pass degil tum kademelerde Turk calisanlar icin kaosa gidilecek kararlar aliniyor.Nihayi amac sirketi yabancilara satmak.ilk amac sendikasizlastirma basarildi.Yabanci kokpitten sonra yabanci yer calisani kabin mudurlerde yolda 4
  • Para 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:24:49 Pilotun gidis gelisi yonetimin gozune takildiysa para kitligi bas gosterdi demek, batan isletmelerde oluyor genelde boyle tasarruf hamleleri. 2
  • Yabancı 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:15:06 Nerde yuzde 10 limiti,aklı olan gider brokerlardan başvurup tkya girer.. 1
  • Xray 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:13:16 Bence iyi uygulama. Kibirden kabaran kaptanlar yillardir biriktirdigi pass lari kullansinlar. Ucagi otobuse cevirdiler. 10
    • :) 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:36:09 çok mu bağırdılar sana abisi? 6
  • Herkese ayni degil 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:07:46 Herkese ayni degil malesef,Yabanci ikinci pilot ve kaptanlarin sinirsiz ve yer onayli (aile dahil) pass bilet haklari devam ediyor. 1
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:07:28 Doğru bi uygulama olmuş. Herkese aynı hak 1
  • Pilota sofor diyen 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:02:23 Pilota sofor diyen arkadasim , keske insanlarin basarilari ve aldigi karsiliklara fesat gozlerle bakip , cahilce yorumlar yapacagina , kendini gelistirip topluma yararli bi adam olsaydin . Bu devirde asalak yasamak cok banal kaldi haberin ola ! 8
  • iPhone Uygulaması 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:00:18 Yakında %100 paslarda kalkar biz her seyı 12mayısta kaybetmiştik hiç ağlamayın 1
  • Yabanci vatandaslik 06 Ağustos 2014, Çarşamba 15:58:56 Bu yeni getirilen tum personel icin indirimli bilet uygulamasindada istanbul bodrum 200 TL cikiyor.Normal havayolundan alsam pegasus onur daha ucuz.Yabanci birinci ve ikinci pilotlar onayli pass hakki(es,cocuk,anne,baba) sinirsiz yapildi.Turklerin pass hakki kaldirildi.En iyi taktik pilot olmak isteyen genc arkadaslar gidip herhangibir ulkeden vatandaslik alip gelin.sonra thy ye pilot olarak basvurun ilk olarak mulakatlardan hemen gecer ve bircok ekstra odeme ve haklara sahip olursunuz. 1
    • Yalancıya Cevapçı 06 Ağustos 2014, Çarşamba 17:40:36 13$+vergi=200TL nasıl oluyor acaba? Yalanın kuyruklusu da bu kadar olur 1
    • uazi 06 Ağustos 2014, Çarşamba 18:21:29 rt 86 try 0
  • Yabancı 06 Ağustos 2014, Çarşamba 15:53:19 Yabancılarada kaldırılacak mı peki pas hakkı? İyi uyukular Talpa 2
  • İsim / Rumuz 06 Ağustos 2014, Çarşamba 15:52:50 Bence şoförlükten başka bi işi olmayan bu meslek grubuna verilen maaşta haddinden fazla sonra bunlar neden şımardı dersiniz 25
    • kompleks 06 Ağustos 2014, Çarşamba 16:12:43 ne tarafa gülüyoruz? 3
    • boyacı 06 Ağustos 2014, Çarşamba 19:35:28 sen git de milyon dolarlık kol saati takanlarla ve hırsızlar ile uğraş 1
  • Nolduki 06 Ağustos 2014, Çarşamba 15:45:37 Beklenen bu değilmiydi zaten. Biz bütün haklarımızı grev günü kaybetmedikmi? Yabancılara her ay bedava pas ailece serbest, Türklere ???. İlgili birimin başkanı senelerdir bununla uğraşıyordu ve başardı. Biz her ne kademede olursa olsun tepkisiz kaldığımız sürece daha nelerimizi alırlarda sesimiz çıkmaz. Sadece uçucu arkadaşlar( kokpit) değil diğer tüm birimler için geçerli bu kural. 2
    • yaman 06 Ağustos 2014, Çarşamba 22:19:43 katılıyorum size.bir zamanlar türkiyenin en güçlü örgütlü işkolunda çalışan pilotlar bu gücü grevde kullanamamış ,kendilerine ucu dokununca isyan etmeye başlamışlardır. 0