THY YOLCULARI ÇILDIRDI!

    Çok beğenilenler

  • Gereksiz 26 Nisan 2015, Pazar 04:22:26 Gereksiz bir tepki fakat yolcular da haklı. Kusura bakmayın da şu anonsu yapın adam gibi açıklayın şu yolculara ne oluyor ne bitiyor da en azından bilsinler neyi beklediklerini. Madem olay uzayacak çağırın merdiveni indirin yolcuları gitsinler beklesinler havalimanında. Ama sen yolcuları tıkarsan içeri ve söylemessen ne olup ne bittiğini, tabii ki de bu da insan, sinirlenir yani. 6
    • 738 26 Nisan 2015, Pazar 12:48:57 Hocam herkes durumun ne olduğunu biliyor. İnan ki sırf bir ses olsun diye bir şeyler koparabilelim diye bunu yapıyorlar. Kabindeki arkadaşlara hep söylerim. Allah size peygamber sabrı versin diye. Yine diyorum. İnan ki ben olsam bu olaydan sonra o adamla uçmazdım. Orada insanları rahatsız etmekten ve huzuru bozmaktan başka hiçbir şey yapmıyor. Hak böyle aranmaz. Arka taraflarda eminim ki uyuyarak bekleyen yolcular da vardır. O adamın bu şekilde insanları rahatsız ederek hakkını aramaya hakkı yok. Gitsin galleye çok sıkıntısı varsa anlatsın rica etsin. Bağırıp çağırmak çözüm olmuyor gördüğünüz gibi. Böyle rezil olunuyor videolara çıkıp. Saygılarımla 40
    • 738 nolu arkadasa 27 Nisan 2015, Pazartesi 23:11:05 banka sırasında 15 dk fazla beklesen bankayı atese verirsin gelmissin burada ahkam kesiyorsun. adam sonuna kadar haklı bence iyi bile dayanmıs. insanların sekeri var,prostatı var var oglu var. THY insanları insan yerine koysun esya degil. 2
    • shadowxc 28 Nisan 2015, Salı 12:21:22 yolcu burada haklı 5.5 saat çok uzun bir süre bu sürede insan susar acıkır tuvalet ihtiyacı gelir bunun yanında sigara tiryakileri olanlar yada tansiyon şekeri kapalı yer korkusu olanlar vardır bunları düşünmek gerekir eğer ki uçağın kalkışı kaptan ve hostesler yada amirler tarafından tahmin edilemiyorsa en azından yolcular terminale tekrar geri alınıp orada ihtiyaçlarının giderilmesi sağlanıp konu hakkında bilgi verilmesi gerekirdi yapılan şey gerçekten çok tehlikeli 5.5 saat kapalı bir kutunun içinde kalmak insanların sinirlerini gerer ve hoş olmayacak sonuçlara sebep olur 1
    • 738 no ? 28 Nisan 2015, Salı 15:43:31 Arkadaşım çok bilgilisiniz herhaldeve de THY personelinin profesyonelliğine çok güveniyorsunuz; benim de zamanında benzer birşey THY ile Frankfurtta başıma geldi. Kardan dolayı uçağımız iptal edildi, ne zaman kalkacağı belli değil 12 saatten önce beklemiyoruz dendi, hiç bağırmadan gayet kibarca "peki biz ne yapacağız" dedik (kar sebebiyle yollar kapalı) çok sayın ve profesyonel THY görevlisinin cevabı "bana ne " oldu. 14 saat havaalanında yattık, otel olmasına rağmen otele gönderilmedik. Tüm hava yolları yolcularına kumanya dağıttı. Biri hariç, bilin bakalım hangisi... 1
    • Bu ekiplerle 29 Nisan 2015, Çarşamba 03:19:25 bu düşünce sistemine sahip kabin görevlileriyle uçtuğumuza inanmak çok güç 1
  • trkrcan 26 Nisan 2015, Pazar 09:13:19 Eğer buradaki yorumların % 50 si bile yorumcularin samimi duyguları ise, ben acilen Türk vatandasligindan çıkmak için müracaat edeceğim...Yazıklar olsun.... 4
    • Katılıyorum 26 Nisan 2015, Pazar 10:31:00 Bunları okudukça benim de bu insanlardan umudum tükeniyor. Katılıyorum. 2
  • Tüm yorumlar

  • ABC 01 Mart 2017, Çarşamba 02:49:34 Öncelikle bir THY Kabin Memuru olduğunu belirtmek isterim, şimdi size birkaç şey anlatacağım olayla ilgili burada amacım taraf olmak veya herhangi birşey değildir bunda samimiyim bana lütfen güvenin. Şimdi bazı değinmek istediğim konular, ikram ve anons meselesi. Aynı durum 3 defa görevliyken başıma geldi. 2'si iç hat, 1 ide göteborg veya kopenhang uçuşuysu yanlış hatırlamıyorsam. Böyle bir durumda yolculara hiçbir anons yapılmamasının ihtimalini vermiyorum sevgili arkadaşlarım ama sanırım insanlar 3-4 dk'da bir yapılmasını gerektiğini sanıyorlar, Hayır her 20-30 dk'da bir bilgilendirme anonsu yapılır bunun yapılmadığı uçağa daha 3,5 senede denk gelmedim, görmedim, duymadım. İkram meselesinde su bile vermediler kelimesine ciddi anlamda güldüm, peki neden mi? THY de çalışanlar bilirler bir kural vardır. Yolcu eğer bir ikram arzu ederse ve uçaktada yüklü miktarda varsa vereceksin. Hatta o an türbülans varsa bile ver diyor sana üst merciler ( çok şiddetli ise servis yapılmaz ) bu katiyen yalan ve biraz kameralara oynama sezdim burada. Haklı olmaları olayların abartmayacakları anlamına gelmiyor belki bana karşı cephe alacaksınız ama işe başladığımdan beri kendi öz ve öz milletimden tiksinmeye başladım, çok aşağılık kompleksliyiz ve hiçbirşeyi beğenmiyoruz, kurallardan bir haberi olup bildiğini sanmak vs.. neyse uzun bir rötar ama sebebi açıklanmış daha önce inanın uçaktan inselerdi belki geri gelmeleri tekrar güvenlik kontrolleri uçakta yapılan arama ( ASSC ) vs o rötar 10 saat olurdu ve yine aynı senaryo oynardı. İşin içinde olanlar anlar bunu yolcu gözüyle anlamak zor ama yaşadıkları zorluklarında farkındayım fakat iki üç ekleme yapıp mağduriyetin şiddetini arttırma çabaları doğru değil.. 0
  • Kaan 11 Mayıs 2015, Pazartesi 16:50:42 Talihsiz bir olay... Gecikme keyfi değil ancak şu da bir gerçek ki kriz yönetimi konusunda başarılı değiliz. Yolcular detaylıca bilgilendirilse, ikramlar yapılsa ve belirli bir süreden sonra gerekirse lounge'larda konaklama imkanı verilse bu olay hanelere aksine artı olarak yazılırdı. Aksine bir durum olmuş olabileceği anlaşılıyor. Her şey bir yana 0
  • Yazık 29 Nisan 2015, Çarşamba 12:02:57 Yine bir Türkiye klasiği herkes herseyi biliyor ya. OCC denilen birim izin vermeden sıra vermeden o ucak kipirdayamaz istediğiniz kadar bağırıp çağırın bu ne THY ne Onur ne Pegasus Ne Atlas Türkiyeden havalanan tüm firmalar için geçerlidir. Kabin ekibi gidiyormuş gider gitmek zorunda çünkü mesaisi dolduğunda uçarsa sertifikasını kaybeye riski var. Sabahın kaza yaşanmış alanda tek pist calisiyormus kabin ekibi ne yapsin...Bu arada bir bardak bile şu vermedileri insanların önünde viski bardakları var....!!! 2
    • shcx 29 Nisan 2015, Çarşamba 16:49:57 güzel kardeşim sen neyden bahsediyorsun kimsenin pilotlara hosteslere veya diğer kabin çalışanlarına karşı doğrudan veya dolaylı bir olumsuz düşüncesi yok herkesin işini en iyi şekilde yaptığını varsayıyoruz fakat burada problem bir koordinasyon ve insiyatif alma eksikliğidir bizde biliyoruz dediğin yerden izin gelmeden uçağın kaldırılamayacağını fakat bu yolcuların 5.5 saat uçağın içinde bekletilmesini haklı göstermez en azından terminale alabilirlerdi en azından uygun bir dille neden uçağın bu kadar bekletildiği açıklanabilirdi videoyu izlediysen yolcu kendisine bilgi verilmemesinden de şikayetçi sen yolcuya nedeni tam olarak açıklamaz kalkacak birazdan diye 5.5 saat bekletip sürekli oyalarsan buda insanların sabrını taşırır türkiyede en büyük sorun hem çalışan olsun hem hizmet alan olsun birbirimize karşı empati kuramamamızdan kaynaklı suçlama ve nefret algıları oluşturmamızdır.Bunun en güzel örneğini de aşağıda yapılan yorumlardan görebilirsin 0
  • HAK 27 Nisan 2015, Pazartesi 09:38:17 KEŞKE BÜTÜN HAKLARINIZI BÖYLE 'insanca' HER YERDE HER ALANDA SAVUNABİLSENİZ.... 4
  • zeliha 27 Nisan 2015, Pazartesi 09:33:58 Bende o kadar uçağın içinde kalsam daha sert tepki verirdim.. 7
    • gece kuşu 28 Nisan 2015, Salı 20:44:26 burda yolcularda haklı ancak cabin ekibinden önce kaptanın bilgi vermesi lazım bence ama kadınla adamında sakin olması önemli çünkü kavga çıksa tekme tokat birbirlerine vursalar polis gelcek zapıt vs derken bi beş saat daha en azından uçaktasın oturuyosun vur kafayı yat personelin ne kapati var oda senle bekliyo uçağın içinde bazen bizim insanımızda nevri dönüyo beyde şekerde olabilir o sinir normal değil bence 1
  • ses'e gel 27 Nisan 2015, Pazartesi 08:55:09 Bağıran kadının sesi iğrenç ,ben yolcu olsam ona tepki gösterirdim... 15
  • Kalite 27 Nisan 2015, Pazartesi 03:23:34 Yolcu kalitesi düşerse,hizmet kalitesi aynı oranda düşer. 31
  • Profesor mu 27 Nisan 2015, Pazartesi 03:10:19 Uluslar arasi orjinal yayin yapan kac gercek profesor var acaba , hepsi bir yerden alinti cikiyor bakiyorsun , oktay sinanoglu haricinde kaci dunya uzerinde taniniyor , bilgi istiyormus ; kendi hastalarini keyfi olarak bekletmiyorsa ne olayim, ekstradan para almak icin 40 ayak oyunu yapar. Peh..... 27
    • :))) 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:52:22 BU YPRUMUNDAN ZATEN KÜLTÜR DÜZEYIN VE AKADEMIK ORTAMA NE KADAR UZAK OLDUĞUN ANLAŞILIYOR. Aç biraz kitap oku. Internette chat yapacağına. SCI ındex ı bir tara ne olduğunu Öğren . Sonra yaz yüzün tutarsa. Ayrıca extra ne kopartırlarsa demişsin. Canım benim herkes siz değil limit üstleri hesaba yansımayınca Ağlayan. Bir akademisyen, bir doktor mesai süresi tanımaz. Ve inan bana senin bahsettiğin şeylere de hiç bir zaman ihtiyaç duymaz. 1
    • pehhhh 28 Nisan 2015, Salı 00:33:13 cehalet almış başını gitmiş, fikrin olacağına az bilgin olaymış keşke 1
  • Android Uygulaması 27 Nisan 2015, Pazartesi 02:55:06 bu tarz yolcuları kara listeye alip pegasus'a mahkum etmek lazim. o zaman anlarlar neyin ne oldugunu. ama tersten. 51
    • BABANIN ŞIRKETI YA 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:48:08 Babanın şirketi ya al kara listeye!!! Halka arz olmuş bir şirket bu!!! 3
    • BABANINŞIRKETIYA YA 27 Nisan 2015, Pazartesi 14:42:21 Halka arz olmuş bir şirket olması yolcularının terbiyesiz,görgüsüz,ukala,kendini bi *ok sanan insanlar olmasını gerektirmiyor. eğer sen o halka arz olmuş şirketin uçağında yukarıda saydıgım şeyleri yapıyorsan sen kara listeye gireceksin. 30
    • yolcu 27 Nisan 2015, Pazartesi 23:14:09 5.5 saat sen beni o koltuğa sıkıştıracaksın, adam gibi hizmet etmeyeceksin, bir de üstüne 5.5 saat neden beklediğimi söylemeye zahmet edemeyeceksin, sonra da kara liste diye ağlayacaksın. hadi len oradan. önce bir zahmet aldığın maaşın karşılığını ver, anonsunu yap. rötar uzadı mı, yiyecek içecek ikramını yap ( 2 saatten fazla o uçakta tutacaksan yolcuyu seve seve yapacaksın o hizmeti) ondan sonra kalkıp yolcu bir şey derse öt böyle. önce işini yapmayı öğren, ben haklarımı biliyorum yolcu olarak, sen de nasıl çalışılacağını bil! 1
    • mantık 28 Nisan 2015, Salı 00:34:48 bence bu şirketi tümden kara listeye almak lazım, böyle sorumsuz personelle uçuş yapmasınlar daha iyi 1
  • Android Uygulaması 27 Nisan 2015, Pazartesi 02:26:32 istedigi yere profesor olsun. benden az maas alıyorsa profesor benim o degil :)) 61
    • Gondik 28 Nisan 2015, Salı 10:00:46 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • yav he he 28 Nisan 2015, Salı 14:11:23 İşte ülkemin geldiği hal. Bu tipler doldu malesef ve ağaoğlu'nun lafına ilber ortaylı'dan daha çok güveniliyor. niye? o daha zengin. Bu kültür fakiri, cebi dolu ve özgüveni gereksiz yüksek insanlar mahvetti ülkemi. Rezil, kepaze ve utanmazlar. 0
  • ... 27 Nisan 2015, Pazartesi 01:23:23 Sen 3 kere degil 100 kere anons yapsan o bencilliginden onu yetersiz gorur. Karsisindaki insan degil bir tek kendisi insan herkesten ustun. ucagi kacirir ucak beni almadan gitti beni transfer edeceksin der. Anons yapilmasi zorunluymus gibi ki yapildigi zamanlarda da anons duymadim der. ordaki kadın memur olmasa uzerine yuruyecek miydin. Madem bekleyemiyosun in kardesim ucaktan. Sen kimsin ona buna hakaret ediyosun. Videoya alan yolcuya hicbir sey diyemiyorum. Zaten desek hepsine dava acsak kose olmustuk. Samar oglaniyiz zaten biz havacilar. sen ne hakla bir ucusu ya da memurun bir gununu zehir edebilirsin. Yer gorevlisi ac susuz molasiz calisir uzerine mesaiye kalir kabin ekibinin uzerine yurunur. Sen bilet aliyosun ama bir ucak dolusu insanin hakkina giriyosun. Bilet aldin diye o insanlar senin kabadayiligini cekmek zorunda degil! 29
    • ne 28 Nisan 2015, Salı 00:36:12 ne çekmişsiniz yahu, yazık size. 1
    • alba 28 Nisan 2015, Salı 15:03:34 sen önce 1 kere anons yap ondan sonra 100 kereyi saymaya baslayabilirsin, 1
  • iPhone Uygulaması 27 Nisan 2015, Pazartesi 01:02:21 Airporthaber bu tür görüntüleri yayınlamak etik ilkeler ile bağdaşmaz. O Kabin memuruna sordun mu? Şirketin müsadesini aldın mı? Sen sonuçta THY uçağından görüntü yayınlıyorsun. 19
  • iPhone Uygulaması 27 Nisan 2015, Pazartesi 00:33:23 Ben bu uçaktaydım 11:00 izmir uçağı İnsanların beklemesi tabiki stres oluşturur, acil iniş yapan uçak tam biz kapattığımızda indi ve kaptan tek pist operasyonu sebebiyle 25 dk geçikeceğiz anonsu yaptı sonra 1 saat sonra tekrar benzer bir anons... Uçak sıraya girdi tek pist olduğundan 1,5 saat sıra bekledik tam pist başı yapmaya yaklaşmışken densiz bir kaç yolcu ineceğiz diye tutdurdu. Sonrası malum parka gittik 2-3 yolcu indi sıramız kayboldu yakıt alındı ikinci kez, güvenlik kontrolleri yapıldı ve yeniden sıraya girdik uçakta Ali kırca ve bir çok yazarda vardı homurdandılar ama anlayış gösterdiler Yolcuların bu kadar gerilmesindeki tek sebep Kaptanın vurdum duymazlığı yolcuları yeterli bilgi vermeyişi en önemlisi umursamaz anonsları birazcık yolcularını anlasa ve az detaylı açıklama yapsa en ufak sorun olmaz o yolcular inmez 2,5 saat önce kalkardık 1
    • Anons 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:24:12 Aldıkları para yetmiyormuş o anonslar için sanırım... 2
  • iPhone Uygulaması 27 Nisan 2015, Pazartesi 00:04:31 Bizim Türk yolcular kadar anlayışsız, kendini beğenmiş, cahil bir millet var mıdır bu dünyada merak ediyorum... 36
    • yolcu 27 Nisan 2015, Pazartesi 23:15:51 sen varsın ya paşam daha ne olsun 1
    • ilahi adalet 28 Nisan 2015, Salı 00:37:32 öyle çalışanlara böyle yolcu arkadaş, ne yaparsın. 1
  • İsim / Rumuz 26 Nisan 2015, Pazar 23:34:17 Terbiyesizlikten başka bir şey değil ekibin suçu be onlarda bekliyor sizin gibi terbiyesiz adamm nekadar adam denirse!!!!!!!! 22
  • Sözcü 26 Nisan 2015, Pazar 23:28:26 Olay şu havayolu bu havayolu değil,ortada olağandışı bir durum var ama 5 saat gerçekten çok uzun bir süre ve eğer bekleme süresi doğruysa yapılan 3 anons yeterli olmaz uçak içinde bekleyen için ancak diğer yolcuları rahatsız edecek kadar bağırmak,en önemlisi o emir kullarına bağırmak da çözüm değil.O uçak kalktığında bir tehlike yaşansa hayatını kim kurtaracak?Ayrıca haberi sözcünün yapması neden rahatsız ediyor.Sabah gazetesi pegasusta aynı haberi yapsa taraf tuttu diyecekmisiniz.Yandaş zihniyetiniz artık baydı.Son olarak yabancı yolcu asla böyle davranmaz,neden mi:Çünkü biz buyuz.Uçaktan inerken hostese ne biçim indi pilot ben daha iyi indirirdim diyebilen insanlardan anlaşılıyor ki Türkler herşeyi en iyi bildiğini sanıyor.Havacılıkta en nefret edilen profil araplar ve türklerdir 6
  • Alkislarlayasiyorum 26 Nisan 2015, Pazar 23:25:36 Video oraya dusmus ve herkes adami hakli bulmus 3
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 23:12:41 Yorumun kaynak alındığı gazete malum gazete..Çamur atmaya devam.Kıyamet kopmuş gibi haber Yapılıyor.Sadece o uçaktaki insanlar mı mağdur oldu o gün.Onca insan ölünden döndü.Başarılı bir iniş gerçekleşti.Ama malum gazete maalesef bu başarıyı görmeyip iki yolcunun mağduriyetini gördü...Yazık 27
  • Kadının sesi:))) 26 Nisan 2015, Pazar 22:32:40 Her şey bi kenara da ...O kadın yolcunun sesi nedir ? Şaka gibi:)))))İğrenç ötesi! 6
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 21:33:12 Ucak yerdeyken ve ucakta yolcu varken kabine trolley cikarip servis yapamazsiniz cahil cahil konusmayin. O sirada olusan acil bir durum halinde insanlari trolleylerin uzerinden mi atlatarak tahliye yapacaksiniz. Herkes herseyi biliyor bu ulkede. Bas bas bagircagina chime a basar su istersin ve ekip sana suyu getirir. Neden kapi kapali bekliyolarmis,kapi kapatmadan kalkis icin hazir bilgisini kuleye nasil vereceksiniz ve sira alacaksiniz. Senin bagirmanla kalkacakti o ucak. Hakli olabilirsin fakat o kadar senin o ucakta beklemenin sorumlusu thy ve kabin ekibi degildir. Eger benim ucusumda olsaydi unruly passanger formu doldurup o insanlarin ucaktan indirilmesi icin elimden geleni yapardim. O ucak icinde bebegi olan ,cocugu olan hic bir yolcu o sikinti icersinde senin bagirmani dinlemek zorunda degil. Ucan arkadaslarim bilirler neden hicbir yabanci yolcu bu sekilde davranmaz hic dusundunuz mu? Ucak icinde olan seyleri gorup, surda yazilanlari okudukca nasil bir toplum haline geldik sorusunu sormadan edemiyorum kendime. Gercekten yazik,herkes her konuda uzman ve fikir sahibi. Ahl gibi bir meydanda sadece tek pist kullanildiginda ne olmasini bekliyordunuz ki? Beklemek istemiyorsan insan gibi ucusundan vazgecer biletini baska bir seferle degistirirsin yapabilcegin tek sey bu. Kimse senin bagirip cagirmani dinlemek zorunda degil. Biraz INSAN OLUN INSAN! 20
    • Adam uygulaması 27 Nisan 2015, Pazartesi 05:58:04 İlk iki cümleniz hariç yorumunuza katılıyorum. İnsanlar kalkıştan 3 saat önce evlerinden ayrıldılar, 1,5 saat önce check-in yaptılar, 40 dakika önce uçağa bindiler, üzerine 5 saattir uçaktalar. Yani, hiç ikram yapmadıysanız; 8 saattir aç ve susuzlar. Şeker hastası olan var, reflüsü olan var, klostrofobisi olan var, var da var. Bir fazla sandviç veremediniz mi yani. Yolcu hakları terminalin giriş kapılarında bile yazıyor, bir okuyuverin lütfen. 1
    • yolcu 27 Nisan 2015, Pazartesi 23:21:33 doğru diyorsun o uçakta bebeği olan yolcu var. sıkıntı çekmemeli. adam gibi hizmet edersin, misafirini iyi ağırlarsın kabin ekibi olarak, ondan sonra arıza çıkarana ne gerekiyorsa yaparsın. kriz anını yönetemeyen böyle beceriksiz kabin ekipleri yüzünden oluyor bunlar. burunları bir karış havada, sanki o yolcular oraya hizmet için yalvarmak için gelmiş gibi konuşursunuz anca böyle. kabin ekibisin sen, uçak daha yerde, 5.5 saattir beklemede. misafirinin halini kule mi düşünecek? yazık sizi o uçaklara görevli diye sokanlara. 2
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 21:20:42 Sevgili uluslararasi Hotelde calisan "." kardesim. Kapasiten ve tahsilin olsa orda olmazdin sanirim benim arabayi park icin alan sahis sensin gecen gece zorunami gitti bende turkumde ;) 16
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 20:16:19 Haberi yapan sozcuymuş tamam gerısını okumadım 20
    • android 28 Nisan 2015, Salı 15:05:35 okuma zaten okusanda anlamazsın kasma kendini 0
  • ANNENIN DOKTORU 26 Nisan 2015, Pazar 19:44:26 Empati diye yazmışsın!!!! Düşün ki o profesör annenin doktoru !!! Acil olarak müdahale etmesi lazım. Tetkikleri görmesi lazım. Adam uçaktan inip arabayla yola çıkacak belki. Kendini o hastanın oğlu olarak düşün!!!! Empati yap sempati gör!!!!! 2
  • SENIN MAAŞIN 26 Nisan 2015, Pazar 19:25:19 Senin maaşın aydan gelmiyor!!! Yolcu bilet alır, halk hisse senedi alır, şirkete para girer ve şirket sana verdiğin hizmet Karşılığında ödeme yani MAAŞ verir. Senin yolcuyu bilgisiz bırakmaya yada aç susuz bırakmaya hakkın yok!!!! Bir profesör olamazsın. Çünkü ne mantığın nede bilgi birikimin buna yeterli değil. Senin o dil uzattığın profesör 6 yıl tip okuduktan sonra 15 yıl gibi bir sürede profesör oluyor. Haddini bil. Densiz!!! Daha doğru düzgün servis bile yapamazken, önün de yazılı olan anonsu bile okuyamazken, ingilizce için yatılarda yolculardan yardım isterken, eleştirmek ne haddine??? HADSIZ!!! Sen sebepsiz ve gerekçesiz kimseyi 5 saat uçakta tutamazsın!!Şimdi sen yine olayı çarpıtmaya devam et ve deki "bilet alıyorsunuz diye bizi mı satın alıyorsunuz" . HIZMET ALMAYA ÇALIŞIYORUZ!!!! sonra deki "git başka şirketle uç" 1 babanın şirketi değil 2- hizmet veremiyorsan sen git !!!!! Cevaplarını yazacaklarınla birlikte aldın!!!! 2
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 19:07:36 Pilot ve kabin ekibinin ne suçu var?Yolcunun ne suçu var?Suç kimde o zaman?Pilotu da, kabin ekibini de, yolcuları da o uçağın içine sokup saatlerce bekleten zihniyette.Yani THY nin iş bilmez müdürlerinde,iş bilmez OCC denen birimde,iş bilmez planlamasında,iş bilmez uçuş işletmesinde,iş bilmez başpilotunda,iş bilmez ticaret,pazarlama ve satışında,iş bilmez Temelinde,iş bilmez tip müdürlerinde..Sabit fikirli adamlar,yolcularla pilot ya da kabin ekibi böyle karşı karşıya gelince hemen toz olurlar,ortaya çıkmazlar.Fareler gibi kaybolurlar.Sahip çıksanıza uçuş ekiplerine.Sorumlusu benim, sizi 5 saat bekleten benim desenize...Eyyyy yolcular,uçaklarda şikayet mektupları var, email var, internet var..durumu THY ve sivil havacılık genel müdürlüğüne,tüketici derneklerine anında bildirsenize..Ne bağırıyorsunuz hostese,pilota? Hostes ve pilot köle mi?Tabii ki mesaisi olacak,mesaisi dolunca da evine gidecek,başkası gelecek.. 1
    • ikramiye 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:25:58 işte yıl sonu bütün o binlerce maaş ikramiyeyi'de bu müdürler alıyor sonra...çok hakkediyorlar değil mi? 0
  • 300 B4 26 Nisan 2015, Pazar 18:59:28 Bu tarz adamları MNG CARGO ile taşıyacaksın ....en güzeli 17
    • hahahahaha 27 Nisan 2015, Pazartesi 11:32:56 :)))))))) 9
  • OPS 26 Nisan 2015, Pazar 18:14:50 Al sana Türk yolcu profili.O anons yapılınca ya da sana uçağın galley sini bile yedirseler öyle böğürmeye devam edeceksin.Sanki o ekip orada 5 saat beklemekten çok memnun.Ah o üniforma olmadı zamanda o gencecik kadınlara erkeklere aynı şekilde bağırsana bak nasıl karşılığını alıyorsun.Terbiyesiz.Uçağı satın almış sanki bilet alınca. 17
    • :) 28 Nisan 2015, Salı 00:41:17 valla çalışanların terbiyesi de bu yorumlardan belli oldu. gayet de hak ediyormuşsunuz böyle yolcu muamelesini, hayırlı olsun :) 2
  • doymaz 26 Nisan 2015, Pazar 17:39:46 Uçağı yese doymaz yeme icme konusunda yardimci olunmamis, thy degil pgs olsaydi su da icemezdin tam adamisin profesor, keske biraz empathy yapabilsen, kabin memuru ne yapsin, bu adamin niyeti baska, ucakta olmadigini bile bile illaki sozcu gazetesi istiyorum diyen tayfadan, boylelerine gore tum thy calisanlari tum kabin akp yanlisi, onyargi var cunku professor ama at gozlugunu takmis gelmis birkere 13
  • Basinc 26 Nisan 2015, Pazar 17:09:53 Ucaga basinc testi yapsan bu kadar olur adamin sesi ne oyle asker herhalde 4
  • Su ana kadar 26 Nisan 2015, Pazar 17:06:37 Su ana kadar yoksa teknisyen mi gelmedi ucagi release etmeye???! Istoc sanayiden mobilyaci getirtelim ya 1
  • suç duyurusu 26 Nisan 2015, Pazar 17:06:27 Bu kayıt SUÇ DUYURUSU olarak kabul edilmeli ve bu tipler hakkında hukuki işlem yapılmalıdır.Uçak içinde bu şekilde davranan, ekibe hakaret, elle müdahale ve küfür eden zatlar uçakta isyan çıkarmaya tam teşebbüsten haklarında soruşturma açılmalıdır.İnsanları galeyana getirip isyan çıkartmaya çalışıyorlar.Bu kadar mantıksız ve asabi adam olur mu ya?Anons birkez daha yapılınca nasıl bir rahatlatma olacak. Belli işte pist kapalı, DHMİ uçakları sıraya sokmaya çalışıyor ve zaman veremiyor.Neyi anlatsın pilot adam sana neyi?EKİP BURADA SUÇLU NİYE Mİ POLİSİ ÇAĞIRIP BU ADAMLARI İSYAN ÇIKARMAYA TAM TEŞEBBÜSTEN UÇAKTAN ATMADIKLARI İÇİN.Merak ediyorum bu zavallıları lufthansa, british vs de ogün 5 saat bekledi bu zavallıların o uçakta sesi çıkarmıydı çıkmazmıydı, uçaktan tekmeyle atılırlardı ellerinde de kelepçeyle, UTANIN BİRAZ UTANIN. 20
    • yolcu 27 Nisan 2015, Pazartesi 23:27:37 sen bir sus da önce işini yapmayı öğren. terbiyesiz. senin 5.5 saat bir yolcuyu ufacık koltukta rehin alman suç bir kere. sen hizmet etmek için para alıyorsun, seve seve vereceksin o hizmeti. önce çalışma şartlarını öğren de konuş. 2 saat geçtikten sonra o yolcunun yemesinden içmesine, sağlığına kadar her şeyini kontrol etmek senin zorunlu görevin. saat başı bilgilendirme yapman senin zorunlu görevin. burnunuz beş karış havada, boş boş konuşun anca. sen oraya çalışmaya mı geliyorsun ense yapmaya mı? çalışmaya geliyorsan adam gibi yap işini, yapamıyorsan defol git nerden çalışıyorsan çalış. 1
    • ahahah 28 Mayıs 2015, Perşembe 08:45:41 ya mabad-ı alinizden suç uydurmayı bırakın. uçakta isyan çıkarmak ne demek? Tam teşebbüs ne yahu? Öyle bir şey mi kaldı! İnsan bilmediği konularda susar,konuşmaz. utanır çünkü. Bu konuda da uçuş ekibi iş bilmez insanlarmış. Yani 5.5 saat kabinde bekleyen adamın sinirlenmemesi mümkün mü? Ayrıca lufthansa'dan sana ne.Britihs airways ne alaka? 0
  • Thy 26 Nisan 2015, Pazar 16:59:05 Bu konuda ne yapacak ? Elemanin tehdit ediliyor orda. Olay polisiye. 4
  • ATCAKSINbunları 26 Nisan 2015, Pazar 16:55:58 Profesör böyle yaparsa cahili ne yapsın. Böyle agresif böyle kendini bilmez kompleksli adamları uçaktan indireceksin tabanvayla devam etsin.Ya arkadaş bilmiyormusun neden beklendiğini kafana daha neresinden akıtsınlar bilgiyi.Meydanda 3 pist var biri bakımda, biri kaza nedeniyle kapalı diğer kalan bir tanesi de hem inişe hem kalkışa kullanılıyor.Şimdi o güzel beynini bu problemi çözmek için çalıştır, hadi kan deverean etsin. Aynı anda iki pistten operasyon yapılırken 1000 seferlik rekor var iniş kalkış olarak.Şimdi tek piste düşünce kaç olur?.O profesör sıfatını çakma olarak almadıysan bul bakalım sonucu kaç çıkar ve senin olduğun uçağı kaç saat yerde bekletir.Önde oturan pilotlar ve kabin ekibi senden daha çok sıkılıyorlar.Onlar da eve gitmeye çalışıyor ve ayrıca bu seviyede zekası bulunan kişilerle ilgilenmeye çalışıyorlar.EL İNSAF 6
  • Gizem 26 Nisan 2015, Pazar 16:48:06 Uçak içerisinde kalan yolcuları da anlamak lazım tabii ama işini yapmaya çalışan bir çalışana bu kadar bağırma ve küfürler savurma hakkını o 'insan' görünümlü şey nerden aldı acaba? Sen ne kadar mağdursan çalışanlar da o kadar mağdur... Yazık insan olamamış nefes alan canlılar.. Umarım gerekeni yapabilirler bu öfkesine sahip olamayan küfürbaz canlıya.. Pilot bulamadıysanız getirtelim demiş yahu zekana hayranım senin be :D 3
  • roket 26 Nisan 2015, Pazar 16:42:46 bu haberde iddia edildiği gibi 5 saat rötar yapan hiçbir uçağın yolcuları uçak içerisinde kapı açık vaziyette tutulamaz. uçak push-back yapmış ise ve taksi yolu veya apronda meydana gelen olağanüstü bir durum oluşursa bir ihtimal yüksek bekleme süreleri gerçekleşebililr ancak "hiçbir uçak kapı kapamadığı halde park pozisyonunda 5 saat beklemez". şimdi diğer konuya gelelim, hiçbir yolcu, kabin ekibine alenen bağırma, tehdit etme hakkına sahip değildir. burada kendini stadyumda zanneden kişiler haklı oldukları halde haksız duruma düşmüşlerdir. -rötarın 5 saat olması bence mümkün değil -eğer anons yapılmadıysa ve rötar 5 saat ise yolcular ne dese haklı olurdu -eğer anons yapılmadıysa ve rötar 5 saat ise zaten direkman kavga seyrederdik. -her halükarda prof. böğüren ve prof. miyavlayan haksız esenlikler dilerim 3
  • Vatandas 26 Nisan 2015, Pazar 16:40:10 Anlasiliyor ki burada yorum yapan cogunluk bir sekilde havayollari baglantili veya terminal calisanlari. Dogrudur, sert ve duzeyi tartismali bir tepki gosteren yolcu sinirlarini asmis, hakliyken kontrolsuz tepkisi nedeniyle haksiz duruma dusmus. Havacilik kurallarini bilmem, fakat yolcu psikolojisi acisindan bir ucakta yolcuyu (ister anons yapilsin ister yapilmasin) iki saattten fazla tutmak dogru degildir. Yolcunun zamanla ilgili kritik bir durumu olabilir. Ucakla planladigi yolculuk toplamda 2-3 saat iken bu 6-7 saate ciktiginda ciddi bir problem yasayacak olabilir. Ucus ve ucak korkusu olabilir bu tur insanlar ucagin icinde ne kadar cok kalirlarsa korkulari o kadar artar. Olaya objektif olarak bakalim; ucak icersinde belirsiz bir sure boyunca bekliyorsun, bir ucak bekledigin havaalanina dusmekten zor kurtulmus bir seklde inis yapiyor. Cogunlugun stres duzeyi zaten tepe noktada...Bu nedenle insanlarin uzun sureler boyunca kabinde bekletilmeleri asil buyuk hatadir... 4
  • isim 26 Nisan 2015, Pazar 16:29:31 sen orada beş buçuk saattir bekliyosun da kaptan, kabin ekibi dışarıda denize mi giriyor? bu ilkel adam bu hareketleri amerikada yapsa kara listeye alınır, avustralya da yapsa ömür boyu uçağa binemezdi. ayrıca o uçakta görevliye dokunmak yürek ister... cahil herif 6
    • soyisim 26 Nisan 2015, Pazar 17:11:09 insanları 5 saat uçakta esir alan yer işletme yöneticilerine ne olurdu ? 1
    • göbekadı 26 Nisan 2015, Pazar 17:35:43 soyisimciğim yer işletme görevlilerine bişey olmazdı çünkü o görev onların değil.DHMİ uçakları sıraya sokuyor ve elde olmayan nedenlerle zaman veremiyordu.Önce bilgin sonra fikrin olacak.burda yazacağına otur çalış biraz. 9
    • ad 26 Nisan 2015, Pazar 18:20:36 arkadaşım yazık la size maaş verenlere, o uçagın 5 saat rotar yapamayacağını anlayamayanlara, bu kadar mı havacılık bilginiz, eski tecrubelerine bakıp bunu öngörebilirsin diyeceğim ama eski tecrube yoktur sende.. olaganüstü durumlar tecrubeyle yönetilir arkadaşım:) yazık şu milli havayolunun düştüğü durumlara kimlere kaldık arkadaş .... neyse kısacası operasyonu yer işletme bilip yürütecek başkası değil.o yapacak zamanlamayı,pistin durumunu o kontrol edip kaptanla mutabakata varıp uçaga öyle alacak yolcuyu, personeli ve yolcuyu mahdur etmeyecek ... bence sen otur çalış da daha fazla rezil etmeyin insanları... birde 5 saat be insaf ya 30 dk veya 1 saat neyse ama 5 koca saat. 5 ! 1
  • KM 26 Nisan 2015, Pazar 16:14:30 Her horoz kendi çöplüğünde öter. Türk yolcu şöyle yabancı yolcu böyle diye ayırıp sınıflandırmak hayata hep aynı pencereden bakanların işidir. Evet her kültürün farklı davranış biçimleri vardır ama zaten maharet de bu mozaiği kabul edebilmektedir. Diğer ülke havayolu çalışanlarına sorun her ülke kendi yolcu profilini sevmez. Ancak medeniyet anlayış, hoşgörü ve empati gerçekten güzel değerlerdir. Sadece bu vatandaşa şunu sormak istiyorum. Acaba kendisi Delta havayollarında Newyork'dan Miami'ye gidiyor olsaydı ve 5 saat uçakta beklemek zorunda kalsaydı aynı tepkiyi verebilir miydi?? 0
  • MILLET KOYUN DEĞIL! 26 Nisan 2015, Pazar 15:43:54 ARKADAŞ 5,5 saate Izmire arabayla giderim!!!! Koyun gibi uçakta ne bekletiyorsun??? Ne hakkın var beni ESİR almaya ????? TUTSAK MIYIZ UÇAĞA BINDIK DIYE ???? GLOBAL FOSSS DIYORLARDI HAKIKATEN DOĞRU!!!! 13
    • inseydi 26 Nisan 2015, Pazar 17:14:18 o yolcu saat konusunda yalan söylüyor. Sizlerde orda inanıp sallıyorsunuz.inseydi başka havayoluyla gitseydi o zaman yine bekleyecekti.Yada böğürmeyip medeni insan gibi susacak sabredecekti.Onu tabanvay yada kamil koçtan önleyen kimse yok yol açık. Bu arada sen arkadaşım, o yorumlarını globally vs gözün sıkıyorsa adını soyadını yazarak yap.Yap da mertliğini görelim.Böyle bir acil durumdaki rötara yemiyosa canın otobüse bineceksin yada kağnıyla git seni tutan yok. 8
  • Hukukçu 26 Nisan 2015, Pazar 15:39:33 Sözüm izmirliler rumuzlu yazar başta olmak üzere tüm izmirlilere hakkı aramak kendinden daha zayıf durumda olan çalışana bağırıp çağırmakta değil hakkını her yerde hukuk yoluyla aramakta! Ne yazık ki izmirliler her uçağa bindiklerinde karakter değişimi yaşamaktadırlar ..Uzun süre sonra açılan bir pist var hanımefendi kamyon sanıyor sanırım uçağı ve feryat ediyor kaldır şu uçağı diye zekasına şapka çıkardığım bir üslupla:)) lütfen feryat etmeden önce bir bakın hakkınızın ne olduğuna ve ne şekilde atamanız gerektiğine Türk işi hak arama budur! 4
    • izmirliler... 26 Nisan 2015, Pazar 17:08:38 hukukçu! uzun süre sonra açılan bir pist var diyorsun ya onlarda ona isyan ediyor işte... krizi yönetemeyen, 5 saat önce uçaga alınıp hiç bir açıklama yapılmamasına tepki gösteriyorlar... senin de başına gelse, sende aynısını yaparsın... ya da pardon siz itaat edip koyun gibi oturursunuz :) tüm izmirliler için böyle iddalarda bulunmanda bir hukukçuya! çok yakışmış... 0
    • izmirliye izmirli 26 Nisan 2015, Pazar 17:39:49 Bak izmirli ben de hataylıyım, ama sen güneşte şapkasız çok gezmişsin.O koyunlara defalarca açıklama yapıldı.Gazeteden, twiterdan, face den tv den ve anonslardan da acil durum olduğunu zaten biliyorlardı ama damarlarında isyankar cahil cühela dnasından dolayı böğürdüler ve miyavladılar.Adam gibi izmirli ol.Mert ol.Her isyancını arkasında olma karşıyakalı gibi ortada kalırsın.Bu sana hiç yakışmamış. 4
  • cem yilmaz demisti 26 Nisan 2015, Pazar 14:51:20 miiletimiz bu olayla desarj olmus resmen. herkesin nekadar cok yazacak seyi varmis. cem yilmaz demisti adamin akli yok fikri var 1
  • MT 26 Nisan 2015, Pazar 14:26:48 İnsanlar sinir krizi geçirmezler kendi istekleriyle. Kimse de bu noktaya kolay kolay gelmez Bağnaz zihniyet burada da kendini göstermiş. Yok İzmirliler şöyle, yok beyaz Türk. Yok adama rapor tutulmalıymış. Siz bu kafayla 5 saat değil 15 saat de kurbalık koyun gibi orada tutulursunuz, su bile verilmeden. Malum bela zihniyet sizi. 8
    • MT İLERİ GİTME 26 Nisan 2015, Pazar 17:19:01 Bağnaz senin düşüncendeki sadece isyan eden adama denir.Hukuki olarak o adama rapor tutulup polise teslim edilir.Kural bu aç oku Türkçe ingilizce dokmanlar açık.Ayrıca o uçakta değil su yemek servisi bile yapıldı.Yalan söyleme gaza gelme.O üzerine yürünen kabin görevlisinin eşi ben olsaydım da o uçakta olsaydım, o küfür eden iteleyen adamı sevseydim.Yda düşün MT o kişi senin ailenden biri kızın ablan, kardeşin olsa nasıl hoşuna gitti dimi? 3
  • Sıradan biri.. 26 Nisan 2015, Pazar 14:21:31 Kara liste uygulamasının mutlak suret ile geri gelmesi gerekmektedir. Ayrıca havacılık sektörünün ne denli ciddi ve hatayı affetmeyen bir sektör olduğunu, başta bu şahıslara ve tüm diğer bilgi noksanı bulunan insanlara öğretmek amacıyla kamu spotu reklamları yapılmalıdır. Özellikle kabin ekibi çalışanlarının öncelikli görevinin servis yapmak olduğunu zanneden, servis dışında birşey yapmadığını ve bu şekilde de büyük paralar kazandıklarını iddia ederek, yaptıkları hayati derecede önem taşıyan bu değerli mesleği karalayan, kişilere, bu gibi videolar kaynak gösterilerek şirket tarafından gerekli yaptırım uygulanmalıdır. Son olarak Thy gibi uluslararası alanda büyük başarılara ulaşmış, milli bayrak taşıyıcısı bir havayolunu, eline geçen ilk fırsatta yerden yere vurmaya çalışmak ne denli doğru bir davranış biçimidir ki, buna da psikologlar dogru cevabı bulacaktır. 2
    • sıradana 27 Nisan 2015, Pazartesi 08:02:03 hosteslerin de bir kısmı kendi görevini bilmiyor,emniyetle ilgili görevini idrak edemeyenlere diyorum ben. zatn işini hakkıyla yapan km ler üzerine alınmaz. fahri güzellik kraliçesi falan sanıyo bazıları kendini. bu arada o hostesin kafası ne oyle yaa, sarı peruk mu var, muppet showdaki gibi de sallıyo ya kafayı , bunlar mı kriz yönetimi yapacak peh zuhahaha 1
  • Hizmet 26 Nisan 2015, Pazar 13:52:47 Bu rezilliğin tek sebebi yolculara refreshment vermemek içindir.Al yolcuyu uçağa kapat kapıyı ondan sonra 5 saat beklet.Türkiyedeki bütün havayolları bunu yapıyor.Pegasus,Atlas,THY ve diğer türk firmalar.Qatar,Etihad,Emirates,Lufthansa ve diğerlerine bir bakın bakalım hangisinde bu uygulama var.Kurnazlıkda üzerimize yok anlıycağınız... 1
    • mesele 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:34:49 ha bir refsehment için yapıyorsunuz yani bunu,bu kadar mı basitsiniz,keşke bu kadar basit olsa mesele,asıl mesele her zaman ki gibi türk yolcu olarak yapılan görgüzüsüzlük ,şovmenlik ve kültürsüzlükten başka bir mesele değil bu... 1
  • Sh 26 Nisan 2015, Pazar 13:48:02 5 saat uçakta bekletip de, anons yapılmamış ve bilgi verilmemiş olma durumu imkansız birşey. Ama ne yazık ki böyle durumlarda 5dk da bir ne olacağıyla ilgili anons isteniyor. Maalesef anonslar başta önemsenmiyor ve dinlenmiyor, bu yüzden de ekipler 5 anons yapıyorsa yolcu 2 anons yapıldı diyor. Sonra da kalkıp ahkam kesiyor, siz çok biliyorsunuz. Pilot yok yetişemedi 5 saatte ondan kalkmadı uçak, evet. Bunu bilen hanıma buradan alkış istiyorum, çok zeki bir hanım kendisi. 1
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 13:32:02 Bu haberi baska bir haber sitesinde gördüm ve %90 izmir ucusudur dedim. Airporthabere de teyit etmek icin girdim gerçekten öyleymiş. Sayin izmirli vatandaslarim neden bu kadar egolusunuz nedir bu asagilik kompleksi nedir bu sürekli insanlara hakaret etmeyi kendine hak gorme halleri. Bir izmir ucusunda neden tavuklu sandvic veriyorsunuz surekli diye bagirip cagiran bir beyaz turk gormustum. Luften bu kadar antipatik olmayin. Ucus ekipleride en az sizin kadar ucusun bi an once bitmesini istiyorlar merak etmeyin 6
    • izmirliler... 26 Nisan 2015, Pazar 14:31:15 bravo ne yorum yapmışın, yav adamın yerine kendini koysana bir kere, arkadaşım 5 saat uçakta tutuluyorsun ve açıklama yok... eğer böyle olaylara sadece izmir liler tepki gösteriyorsa diğerlerine yazıklar olsun... demek ki sadece biz hakkımızı arıyor ve sorguluyoruz, sizin gibi koyun değilsek ne mutlu bize... ayrıca sen bırak millete laf atmayı işini yap, kriz yönetimini ögrenin, havacılığı ögrenin,aldığınız maaşın hakkını verin, vergilerinizle kurulan thy nin iş yapmasını sağlayın... 3
    • izmirliler 26 Nisan 2015, Pazar 17:46:19 önce aklın olacak sonra fikrin.O koyunlar yalancı koyun.5 saat beklemediler biiir.3 kere anons yapıldı uçağa girmeden ikiii, yemek servisi yapıldı üççç, diğerleri insan, onlar da koyun değil şaklabannnn dörtt, o ekibin yer,nde ailenden biri olsa iteklense küfür yese hoşuna gidermiydii beşş, benim gitmezdi ve o yolcu müsvettesi böğüren dalaylamaya o bileti yuttururdum ama ağzından değil burnundan beşşş.Birilerinin parası seni neden bu kadar rahatsız ediyor bir sıkıntın mı var varsa çocukluğuna dön, çalış senin de olsun alttııı.yetmediyse haber ver arttırayım sayıları. 3
    • KM 26 Nisan 2015, Pazar 17:51:50 siz havacılığı öğrenen diyen kişi çok merak ediyorum havacılığı kurallarını işleyişini ve koordinasyonunu ne kadar biliyorsunuz.bir konuda bilgi sahibi olmadan ve bir olayın içinde olmadan atıp tutmak çok yanlış.o uçağın içinde yolcular bekliyorsa aynı şekilde kabin ve kokpit ekibi de bekliyor.onlarda işlerini bitirip evlerine gitmeye çalışıyor.herkes kendi adına cevap beklerken ekip bir çok bölümle sürekli koordine sağlayıp herkese tek tek bilgi veriyor.dışarı yığılan yolcuyu sakin tutup içeri almaya çalışıp kapı kapatmaya çalışmanın kolay olduğunu mu sanıyorsunuz.en az 1 saat yolcu içeri girmediği için kapı kapatılamadı ve o yolcular yüzünden diğer yolcular söylenmiş olmasına rağmen sıcak kabinde oturmak zorunda kaldı.kabinde sürekli yiyecek içecek servisi yapıldı.2 kere servis aracı yanaştı takviye yapıldı tekrar uçağa su ve yakıt yüklendi.o ekip sabah 4 ten beri ayakta ve uçuyordu vs vs bunların hangisinden haberiniz var.yolcu tabi haklı ama ekibe hakaret etme hakkına sahip degil 1
  • sakinlik 26 Nisan 2015, Pazar 13:25:53 ben farklı bir acıdan video.yu izledim. adamın insan dısı hareketleri beni sasırtmadı. merak ettiğim sey , boyle kriz anında kabin memurları ne yaptıgıydı. inanılmaz sakindiler ve haklısınız diyip durdular. adam icin unrully passenger form doldurulmalıydı, cunku tehditler savurdu. adam mı dovmek lazım polis mi cagırmak lazım gibi sacmaladı. orada ulasabilecegi dovebilecegi kisi elbette kabin memurlarıydı. ama maalesef arkalarında durmayacak bir sirkete sahip oldukları icin thy en ufak yolcu sikayeti ya da karsı reaksiyonlarında kapının onune koyardı. o sebeple surekli haklısınız haklısınız diyip durdular, insanın ici parcalanıyor. yolcuyu her kosulda tepene cıkartmamalı bence, sirket de calısanının arkasında durmalı. kimse degil fiziksel; sozlu siddeti dahi hak etmiyor, etmez. adamın yaptıgı yanına kar kaldı. utanmadan sozcu gazetesine goruntuleri gondermis. gazete de bu vandallıga canak tutmus. sanki gecikme keyiften oluyor gibi. Allah hesap sorsun sizin gibi zalimlerden....SAYGILAR, 1
  • 747 400F 26 Nisan 2015, Pazar 13:21:28 en iyisi kargo vallaa yok kanamam var yok doguracam yok ayyy bayılacagım ugrasamam hiç milletin kanamasınya yuklerim yukumu basar giderim paşa paşa 1
  • izm.... 26 Nisan 2015, Pazar 13:20:31 yaptığınız yorumlara bak arkadaş, yolcunun ne suçu var..... adam parasını vermiş uçmak istiyor, saatlerce uçakta oturtuyorsun ve bir açıklama yok, BU MU SİZİN KRİZ YÖNETİMİNİZ.... herşey güllük gülüstanlık olduğunda yönetmek kolay... ALDIGINIZ MAAŞI HAK EDİN HAK !!!! 7
    • anons 26 Nisan 2015, Pazar 17:28:27 O uçakta anons yapıldı.bu böğüren amcayla miyavlayan teyze nin isyan suçu var ve bu tüm dünyada suç.Amerikan Airlinesda buna meyil eden bir yolcuyu polis gate de vurdu bilesiniz.Bu teyze ile amca amerikada yapmış olsaydı bu terörü hapsi boylardı.Ha bu arada senin parayla ilgili bisıkıntın var galibagel cebine bikaç kuruş sıkıştırayım da sıkıntın gitsin.Sana ne lan elalemin parasından. 7
  • Sabır 26 Nisan 2015, Pazar 12:51:17 Allah bu çalışanlara sabır versin. Sesinin ağzından bile çıktığına emin olamadığım ciyak ciyak bağran bir kadın. Aynı şekilde kendini adam zanneden dövmekle, bağırmakla ömrünü geçiren ağzından köpükler çıkan bir adam. Millet zevki için bekletiyor sanki sizi. Gazetenin haberide koca bir yalaaaan. Ucak içinde 5 saat bekleme diye bir şey söz konusu değil. İşte size çağdaş, demokrat bir görüntü 2
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 12:07:15 Böyle böğüren insan mı olur ya. Karısına böğüre biliyor mu acaba böyle? Dışarda böğürsün bakim hele.. Ekmeğinin derdinde olan insana böğürmek kolay. Aslında koyacan kartları masaya çıkaracan bröveyi, yermisin yemez misin, al sana ikram,al sana açıklama.. 1
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 12:01:26 KAPI ARKASI KAPTAN'ı olmayın, çıkın yolcunun karşısına (yerse) bazı esaslı kaptanlarımızın yaptığı gibi, yolcuyla göz kontağı kurun, durumu izah edin de bu rezillik yaşanmasın. 2
    • kapı arkası yorum 26 Nisan 2015, Pazar 17:30:14 Bilader yaz adını soyadını ben sana anlatayım kapı arkasını. cahil ve cühela adam.Kapı arkası klavyecisi olma emi. 6
  • customer 26 Nisan 2015, Pazar 11:58:37 Adam haklı olarak 5 saat bekleyince nedenini öğrenmek istemiş.Pilot anons yapmalıydı.Eğer pilot kazadan dolayı beklemek zorundayız deseydi hiçbir yolcu sesini çıkarmazdı.Ayrıca kabin amiri de pilotla iletişime geçip gereli açıklamayı yapabilirdi.. 0
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 11:54:20 Her konuda uzman duyarlı halkımız, neden o böğüren varlığa biriniz çıkıpta ne böğürüyorsun diyemediniz. Bir tek bekleyen o mu uçakta, diğer yolcular hakkını savunamıyor sen savunuyorsun öylemi? Bir akıllı sen varsın öylemi? Öyle değil, o kadar insan içinde tek terbiyesiz, görgüsüz o adam ve o cart sesli kadındır. Haklı olabilir ama böyle bağırma git adam gibi efendi konuş, şiddetle bir yere varamayız, bunu toplum olarak öğrenmemiz şart.. 2
  • bambino 26 Nisan 2015, Pazar 11:53:43 klasik tgs işleri, Uçagın 4 saat slot'u vardır, on time kapatıcaz derler yolcuyada hiç bir bilgi vermezler :) Ekip uğraşsın dursun... 0
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 11:48:36 Böyle bir kaos ortamında Sayın Profesörümüz hala yeme içme derdinde, cebinde para mı yok hemşerim, acıktıysan git al birşeyler ye. Belli ki bu ülkede kaos ortamlarında olaylar düzgün idare edilemiyor, sen Profsun kendi başının çaresine bakmayı bilmen lazım,herşeyi ayağa beklememek lazım. 2
  • vandallık 26 Nisan 2015, Pazar 11:38:43 vandallık bu milletin geninde var. sen insan değilsin ki insan yerine koyun beni diyorsun. karşında kadın var çıkıp resmen suratına böğürüyorsun. iğrenç bir insan topluluğu olduk biz. pilotuyla kabiniyle yolcusuyla esnafıyla işçisiyle artık iğrençlikten başka bir işe yaramıyoruz. 8
    • 114.00 26 Nisan 2015, Pazar 12:30:30 Vandallar seni kovalasin ruh hastasi hayatinda 5 saat oturdunmu heleki ucak gibi kapali havasiz bir yerde kendisi olsa asip keserler baskasina olunca vandalmi oluyor ama tabi siz degilmisiniz koyun gibi herseye eyvallah diyenler senin ve senin giblerin ben........... 5
    • 114 e 26 Nisan 2015, Pazar 17:49:10 ne var la.Asıl sen ruh hastası.Ben o uçakta yolcuydum ve o dalaylama herkesi rahatsız etti, anons 3 kere yapıldı, havalandırma açıktı.ben onun gibiyim varsa derdin yaz numaranı ismini, onlar koyun deil ama senin geyik olduğun kesin. MR REN. 4
  • terbiyesizler 26 Nisan 2015, Pazar 11:30:59 Global foss diye nosuna demiyorlar 6 bin maas re tabi hepsi artis yolculari cekende krkk avuk ah ben olacaktim yedirirdim sana o telefonu... .......... Ekipppp e cevap isin o bekleyeceksinnn zorundasin senin maasini onlar verio 5 saate adam istanbuldan izmirr hider sakamisinz.... 11
  • para 26 Nisan 2015, Pazar 11:30:02 her ay başı cebinize giren para o yolcuların birikimi, yani şirketiniz havadan kazanmıyor o parayı, burada ahkam kesmek kolay, uçakta tek kelime edemezsiniz. ben şirkete o parayı veriyorum çünkü bana vereceği hizmetin bedeli, karşılığını almak da benim hakkım, şirketiniz de o parayı size ödüyor, o da sizin hizmetinizin karşılığı, yani ben olmazsam sen olmazsın, şirketin, uçaklarınız olmaz, işiniz olmaz, evinize ekmek götüremezsiniz, biraz terbiyeli olun. işe girerken 50 yere bağlantı yapar, el etek öpersiniz sonra da böyle bir olayı bile yönetemeyip burada yolcuya böğürürsünüz. 13
    • yolcu 26 Nisan 2015, Pazar 11:54:41 Herşeyi özetlemişsiniz.Başka söze gerek yok. 7
    • böğüren 26 Nisan 2015, Pazar 17:51:53 Bilader orda böğüren geyik ayakta olan adı beli olmayan müzvette yolcuydu. Ayrıca gaza gelip pilot bulayım diyen miyavlayan bir cüce vardı.O cahillerin olmaması ve atmosferi kirletmemeleri diğer tüm yolcular için daha evladır.parayla ilgili sorunun varsa gel ben halledeyim. 3
    • böğüren e... 26 Nisan 2015, Pazar 21:41:51 sen o parayı al da, ne yapacağını bilirsin. terbiyesiz adam... yine söylüyorum, anlamamışsın galiba, para karşılığı hizmet vermeyi kabul etmişsen, her şart altında yükümlülüklerini yerine getireceksin, bu ticarette kuraldır, anlamadın mı daha... adamı uçağa alıp bekletmeyeceksin, ya da almayacaksın, terminalde beklesin... yolcunun uçağa alınması ile sorumlulukların başlamıştır, ister uç, ister uçma, operasyonu yönetemiyorsan da buna tepki gösterenlere de hak vereceksin. unutma, yolcu olmasa birer hiçsiniz, o kadar. 0
    • paracı 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:46:26 bak görgüsüz efendi,sen o parayayı belli bir süre için o koltukta oturmak için veriyorsun,o verdiğin para ne o koltuğu satın almana yeter nede sein o uçakta egolarını tatmin etmeye yeter,sen o parayla kimsenin ekemeğini ödemiyorsun sadece alacağın belli bir süre hizmet için ödüyorsun,o ödediğin az bir para ile kimseye bağırma hakkını elde ettiğini sanma aldanırsın,aldanmazsan sana bir gün gösterirler nasıl aldandığını,birazcık beyİn olsa kafada o uçağın bir dakika bile boş yere beklemek istemiyeceğini bilebilirdin,sana daha çok yazarım ama kapasiten yetersiz olduğu için kendimi yormıyacağım... 1
    • Yolcu 27 Nisan 2015, Pazartesi 12:00:51 çok güzel yazmışsınız. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 11:12:47 AHL yetmiyor, yetmiyor. En ufak bir aksilikte kilitleniyor. Allah korusun SAW da bir aksilik olsa oranin ucaklari yonlendirilemeyecek durumda artik. 0
  • dikkatli ! 26 Nisan 2015, Pazar 10:52:59 böyle böğüren birinin adının önünde prof ta yazsa hikaye . Araştırsınlar bi tane makalesi çıkmaz , herşeyde olduğu gibi memlekette prof luk ta yerlerde. ilber ortaylı dan prof luk öğrensinler , bu prof iyi caps malzemedi olur ... 3
    • :))) 26 Nisan 2015, Pazar 17:53:00 diline gönlüne sağlık.bu amcanın ismi prof.Böğüren geyik olsun bundan sonra. 1
  • Cc 26 Nisan 2015, Pazar 10:50:30 Acil bir durum yasanmis insanlarin yapriklarina bak... Birde ben cok aydinim diye dolasiyorlar ortalarda... Herzaman İzmir ucusu olayli niye diger sehirlerin ucuslarinda bu kadar olay cikmiyorda İzmir ucuslarinda sadece dogru cok bilgili aydin kokenli olduklari icin demi... Belli nasil olduklari!!! İnsanliklari olmus emin olun ekipte sizinle beraber o kadar saat beklemeye bayilmiyor... Allaha sukur kimse yara almadan kurtuldu bekleriz diyeceklerine kabin memurlarina saldiriyorlar. İn o zaman ucaktan ayni durum senin basina gelse emin ol ucakta yardim edilmeyecek kisisin!!! Allaha havale ediyorum seni ve senin gibi insanligi olmusleri... Allah sabir versin ve yardimcisi olsun tum kabin ekiplerinin.... Orada duran kisi senin kizin yasinda kizina birisi boyle davransa ne yaparsin empati kurma yeteneginiz bile yok yazik gercekten yazik.... 5
    • 738 26 Nisan 2015, Pazar 12:49:53 Elinize sağlık hocam katılıyorum 0
  • Cabincrew 26 Nisan 2015, Pazar 10:34:22 Bu insanlar egitilmis mi? 1
    • altın semer 26 Nisan 2015, Pazar 17:54:21 yok bunlar altın semerli, hatta taşları da var zümrütten.ama boynuzlarında... 0
  • K.marasli 26 Nisan 2015, Pazar 10:24:16 Vandalikla bir yere gelinmez. Yüksek tahsilli bile olsan kabin ekipini rencide etme hakkin yok oda senin gibi yolculuk ediyor ve eminim yorgundur. Artik SHGM bir genelge yayimlamali ucak ici rotarlarda nelerin yapilacagina dair bilgilendirici piltoun rolunu kabin memurlarinin ve yolcularin dogan haklari ile. Bu haberde yolcularada hak vermek istiyorum en azindan Kaptanjn bilgilendirme ya 5 saat ucakta kimse beklemek istemez. Salona geri gönderilmesi gerekiyordu yolcularin. Haa salona gönderildikten snr SHGM rotarlarda ucak disi kurallarin faal olmasi gerekirdi. SHGM kesinlikle acilen ucak ici rotar genelgesi yayinlamali burda pilota ve kabin memurlarin düsen görevler teker teker yazilmali ve yolculara dogan haklar örnegin salon dönme vs. net sekillenmeli 3
  • kara liste şart 26 Nisan 2015, Pazar 10:24:07 kara liste şart 3
    • Bravo 26 Nisan 2015, Pazar 12:36:51 Cok haklisin kardesim yolcuyu 5 saat ucakta tutan yolcuyu bosaltmayan sirketler kara listeye alinip buyuk cezalar verilmeli 3
    • bravo'ya 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:49:02 arkadaşım sizde nasıl bir beyin var ya,hangi şirket yolcuyu uçakta 5 saat bekletmek ister ki bu 5 saat olayı da yalan zaten,sen ve senin gibileri kafalarınız dank edene kadar havalanlarına sokmamak lazım aslında... 1
  • Mantar 26 Nisan 2015, Pazar 10:18:13 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 10:13:00 Bizim insanimiz kadar hosgorusuz, sabirsiz, anlayissiz ve memnuniyetsiz bir millet daha yok. Gercekten bir turk dunyaya bedel mi bilmem ama bir ucaga kesinlikle bir turk yetiyor. 4
    • . 26 Nisan 2015, Pazar 11:52:04 ben uluslar arası hotelde çalışıyorum sen benle bir gün çalışta "türklere kuban ol" emi ezik heriff 4
  • thy 26 Nisan 2015, Pazar 10:08:23 herşey normal işlerken idareci(!) olup günü idare edebilirsiniz ama bu durumlarda yönetici olup yönetemezsiniz. diyeceğim yolcu haklıdır. klasik thy uygulaması, 30 sene önce de böyle idi, şimdi de böyle; ortalık da kimseyi bulamazsın, sonra da ağzını doldura doldura yolcuya buralardan hakaret edersin. sonra da dünya markası olduk diye sırıtırsınız, görüyoruz işte nasıl marka olduğunuzu. çok mu zor olay hakkında bilgi verip yolcuyu terminale almak, önüne bir çay veya kek koymak, bağıran yolcu orada bağırsın; daha çok yiyeceğiniz ekmek var, yukardan aşağıya... 1
  • İsim / Rumuz 26 Nisan 2015, Pazar 10:01:15 Thy bitmiş , ekranda boarding yazıyor , kapıdaki görevli en az 2 saat gecikme var diyor , ekranı değiştirin , gidelim burda beklemeyelim diyoruz , ekranı last call diye değiştiriyorlar . 3 saat sonra uçağa geçtik . Kapılar kapandı , kaptan anons yaptı , 1 saat 25 dakika sonra motor çalıştırıca , 1 saat sonra hiçbir anons yapmadan motor çalıştırdı , push back yaptı . İnsan 2 cümlede olsa bilgi verir . Taxıde kaptan Türkçe anonsda , 22 numarayız kalkışta 50 dk sonra kalkıcaz , ingilizce anonsda 20 numarayız 20 dakika sonra kalkıcaz dedi . Kabin memurları , tabi , galleylerde oturuyor , mecburen tuvalete gidip gelen var , aradan 45 saniye geçti geçmedi , piste girdi , gazları açtı , inanın o kabin memurları bile bu ne dedi ne yapıyor , diyerek koştular , Frankfurta inişte , Kabin memuru jump seat de uyudu :) , Yazık çok yazık . 1
    • km 26 Nisan 2015, Pazar 18:06:53 alanda ne yaşadığınızı bilemem ama uçakta yaşananlarla ilgili yanlış bilgilendirme yapmaya hakkınız yok.ne yolcu alımı ne de uçağın hareket ve kalkışı bizim ya da kaptanların keyiflerince olmuyor.bu firmayla alakalı bir durumda değildir.açın biraz havacılık kurallarına bakın.düzenli olarak kabinde anons yapıldı bizler tarafından da hep bilgilendirildiniz.ilk verilen süre 1 saatti uzaması ise yolcunun uçağı girmemesinden kaynaklıydı.sonrasında 17. sıra ve 40 dk dendi.bu bilgi kuleden geliyor ve takdir edersiniz 1 pist kullanımında o kadar uçağın iniş kalkış koordinasyonu kolay olmuyor.ekip yerinize talimatı geldiği zaman ekip mecburen yerinde oturmak zorundadır.ayrıca sizin belirttiğiniz gibi bir konuşma ekip arasında geçmemiştir.biz sizler için kabin içinde o kadar koşturmuşken bu kadar itham etmeye hakkınız yok.hakaretler üzerimize yürümeler..unutmayınki biz de insanız biz de sizinle o uçağın içindeydik biz de evimize gitmek istiyorduk.sakin ve güleryüzlüydük.empati ve anlayış lütfen 1
    • Km 26 Nisan 2015, Pazar 18:40:51 Km , sen niye ateşlendin ki . Yazımı okursan , ben Frankfurt uçuşundan bahsediyorum . Başka uçakta neler yaşanmış , şahit olmadığım için yorum yapmıyorum . Sen önce , doğru oku ve anla . Ondan sonra , yaz . Ben sizin uçağınız için yorum yapmadım , FRA uçuşundan bahsediyorum , cahil k/m 0
    • cahill 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:54:38 arakadaş yanlış anlamış olabilir yazdığınızı ama bunun cahillikle ne alakası var bende onu anlamadım,hadi o zimir uçuşunda bağıran yolcuya deseniz cahil diye anlarım ama sadece farnkfurt lafını görmedi diye cahil yazman asıl cahilce olan şey bence... 0
  • . 26 Nisan 2015, Pazar 10:00:09 Amcacım bu kadar sinire asabiyet inan değmez ALLAH korusun felç olursun beyin kanamsı olursun ,sonra yatalak olup altına pisleyince "negerk varmış bukadar keşke yapmasaydım "dersin si..et en buyuk derdın uçakda beklemek olsun hayatında uçağa binmemiş insanlar var kucağında çocukla kilometrelerce yürüyüp savaştan kaçan insanlar var. 1
  • 5 saat 26 Nisan 2015, Pazar 09:54:38 THY tazminat ödemek zorunda. Rötar 2 saati geçtiğinde yemek ve içecek servisi zorunlu. 5 saat uçak içinde beklemek nedir? 2
    • acil durum 26 Nisan 2015, Pazar 17:57:32 yanlış biliyorsun sen onu, olağandurum dışında bu geçersiz ayrıca o seferde yemek de verildi anons da yapıldıbindiniz trene gidiyosunuz be arkadaşşş. 1
    • km 26 Nisan 2015, Pazar 18:09:08 sürekli olarak yiyecek servisi de içecek servisi de yapıldı 2 kere ikram yüklemesi yapıldı.yolcuların tüm soru ve ihtiyaçları güleryüzlü bir şekilde sürekli olarak cevaplandırılıp karşılandı 1
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 09:50:19 Kendini okumuş kültürlü edepli insanlar sanan vatandaşlar ne olursa olsun ordaki suçsuz ekip e bağırmaya hakları yok.Sonucta senin güvenliğin için 10 saat te bekler beklemek zorunda.Bence bu tarz insanlar mimlenmeli ve bir daha havaalanının kapısından sokulmamali 1
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 09:50:06 En ufak bir olayda İstanbul kaos oluyor. Sabihada kapasitesi sınırlı. Riski paylaşmazsanız olacağı budur. Bakın dünyanın ileri gelen şirketlerine hepsinde birden fazla base bulunmakta. Bu kadar alternatifi var neden hala yeni baseler açılmazki.. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 09:45:12 Evvet işte Türkiyemin aydınları çağdaş bilgili kültürlü insanları hahahaha cehaletleri aydın maskesinin hemen ardında kadına bak birde pilot bulalım diyor pazardan meyve alıyor sanki işte gerçek cahiller umarım okuyorsunuzdur burayı siz tam bir cahilsiniz gerek bağırıp çağırmanızla gerek konuşmalarınızla ulan sanki keyfine bekliyor ekip nerde anlayışşşş ama onlar aydınn demeyelim öyle 4
    • . 26 Nisan 2015, Pazar 10:02:11 Bir insanı tanımak istiyorsan stress anı en güzel andır içindeki şey ortaya çıkar. 0
  • Deniz 26 Nisan 2015, Pazar 09:35:46 burada dertlerini anlatanlara verilen cevaba bakarmısınız, dün şöyle idi haa, bu gün dert yanıyorsun, Rahmetli Erkan Ocaklının bir türküsü vardır, Nenen Çaruk Giyerdi Bunları Unuttun mi 0
  • Yolcu 26 Nisan 2015, Pazar 09:34:35 Unutmayın müşteri veli nimettir! O yüzden burdan vay soyle boyle diye vatandasa atıp tutmayız zira onlar onmazsa siz ne intagramdam fotograf koyarsınız ne bilmem ne uygulamasından yer bıldırımı yapabılırsınız! Guler yuz sıcak cay ve soguk ıcecek gelsın gıtsın!!!!! 8
    • müşterilerr 27 Nisan 2015, Pazartesi 10:59:35 Ya hangi müşteri kardeşim,herşey karşılıklıdır parasını ödüyorsan karşılığınıda alıyorsun,ortada olağanüstü acil bir durum var geçikme olması normal ,O kadar insan ölümden dönmüş siz burda gelmiş şundan bundan bahsediyosunuz... 0
  • Bi düşünün 26 Nisan 2015, Pazar 09:32:29 Herkes taraf tutuyor burda. İşten anlamayan havacılığı bilmeyenlerin yorumları ne kadar sinir bozucu olsada gülüp geçebiliyorum. Ama yolcusunu ve şirketini korumayan uçucu personele diyecek bişey bulamıyorum. Adam için polis çağırılsa çok normal haklıdırlar ama 5 saat uçak içinde bekleyen insanlara anons yapmamak ikram yapmamak şaka olsa gerek. 1
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 09:31:36 Dhmi genel müdürü thy ye laf atacağına limanlarını düzeltte bu gibi durumlarda sıkıntı ve iptaller olmasın 0
  • Evet 26 Nisan 2015, Pazar 09:30:16 Mesaisi bitiyse gidecek tabiki ya işi yolcuyla mı uğraşmak.. Geçenlerdede thy kabin hizmetlisi japonların gonlünü fethetti diye haber vardı!!! Nerde o reklam kokan kabin hizmetlileri? Bak demekki hepsi reklam!! Adama su verilmemiş 5 saat bekletilmiş caycının biride burda seni mi beklicez diye yazmış! Bu arada alla alla ne kral? Klayvyen bozuksa yazma! 4
  • c 550 26 Nisan 2015, Pazar 09:30:05 hayatın boyunca 10 saatlik yola 1 saatde giderken iyiydi şimdi pistin ortasında bir ucak alevli meyva tabagına donmus sen sinirlendin diye sıkıldın diye ucak aynı pissten kalkacak oyle mi ? sanki ekip gitmek istemiyor millet bir kar yagdı boluda 3 gün bekledi, havacılıgın içinde bunlar var gülü seven dikenine katlanır hıı olmasını kimse istemez tabikide ama o ekip senin canını dusunuyor senın guvenligin için o kadar bekliyor.. uçak ordan kalksa aksi bir durum olsa ucak fod alsa ondan sonra colugun cocugun yakınların boyle sitelerde yerden yere vurur adaamları, cok bilinçsizsiniz yabancı yolcunun gözünü seveyim.... 3
    • C550 26 Nisan 2015, Pazar 09:53:03 BİZ BİRBİRİMİZE DÜŞMANIZ. 0
    • Yeni Turkiye 26 Nisan 2015, Pazar 09:54:48 Ben de onu anlatmaya calisiyorum da anlamiyorlar... 0
    • Yolcu 26 Nisan 2015, Pazar 11:07:59 İyi de kardeşim adam niye bilgi verilmiyor diyor, 5 saat sende bir tüpün içinde hiç bilgi almadan ne zaman kalkılacağı belli olmadan beklersen sen de çıldırırsın 0
    • Beyin terk 26 Nisan 2015, Pazar 12:42:36 Beyni vucudunu terketmis kardes biraz dusunebilecek baska organ bul kendine 3 gun ucaktami beklediler? 5 saat ucakta beklemek ne hayal edebiliyormusun? Bosalt yolculari bekle pistin acilmasini insanlara neden zulum ediyosun? 0
  • Müşteri 26 Nisan 2015, Pazar 09:26:45 Sayın yorumcular müşteri herzaman haklıdır. Tamam havaalanında ciddi bir olay olmuş meydandaki operasyon tek piste kalmıştır. Bu tip olay her zaman olabilir böyle bir durumda şirketler ve meydan otoritesinin bir B planı olması gerekir. Ama gördüğüm kadarı ile yok . THY bu işte sınıfta kaldı. Böyle bir durumda kalkış saatleti değişir . Yolcuyu anlaşılır doyurucu bir açıklama yaparsın . Yolcunuzu 5,saat uçakta bekletmezsin. Bu işleri planlamaktan aciz OCC Müdürlerinii görevden alırsın . Oraya deneyimli çalışkan adamları koyarsın kimsede bağırıp çağırmaz. Yazıktır birde avrupanın en iyisiyiz diyorsunuz buna sadece gülünür. 2
  • Kriz Yönetimi 26 Nisan 2015, Pazar 09:14:12 Uçuş ekibi olarak bizim işimiz elbette çok zor ama yolcu da bilgilendirme talebi konusunda haklı kardeşim. Tamam Kaptan tahmini kalkış zamanı konusunda yeterli bilgi alamayabilir ama en azından bu durumu bile yolcuyla paylaşmalıydı. 45 dakikalık uçuş için uçak içinde 5,5 saatten bahsediyoruz. Bilgi bilgi bilgi. Nokta. 0
  • thy 26 Nisan 2015, Pazar 09:05:27 türk hava yollarında kaptanın uçağa yolcu alınması yada indirilmesiyle ilgili bi yetkisi yoktur bu yetki kaptanlardan alınıp tgs personeline verilmiştir dolayısıyla kalkmayacak uçağa yolcu alınmasıyla ilgili kaptanın bir hatası olamaz eğer mesaisi dolduysa uçaktan inip evine gitmiştir buda doğrudur yolcuya bilgilendirme yapılmaması yanlıştır ve bu yanlış thy kurumunun yanlışıdır orada üzerinde üniforma var diye insanlara saldırmak hiç birşeyi çözmez thy yi dava edin hakkınızı arayın iata ya şikayet edin star alliance ye başvurun sivil havacılığa gidin ama tutupta hostesin üzerine yürümeyin kardeşim... 1
  • Ayyy 26 Nisan 2015, Pazar 08:53:38 o kadin bagirmasin Allasen ya o ne cirkin bi sestir ne kadar cirkin davranislar. Bu insanlarin ucaktan indirilmesi gerekirdi. Umarim o guzel kagittaki haklari okunup indirilmislerdir. Polisi sen degil biz cagiririz kardesim. Orda otorite biziz saygiyi bu yasinda ben sana ogretemem. Ama yaptirimi uygularim. 1
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 08:50:46 Beyin yokmu kardeşim sende. 10 saat dayanılırmış vs vs. Heralde sinirlenmekte haklı adamlar. Adamın suçu ne. Bende diyim sana o zaman adam gibi indirseydinde ilk seferde beklemeseydik benim suçummu. Aynı şey bunla 3
  • İzmir ve Sözcü 26 Nisan 2015, Pazar 08:39:30 Uçağın kapısı hala açık olduğuna göre pilottan anons beklemek yerine kapıyı kapatmayan istasyondan bir açıklama beklemek daha doğru olmaz mı. Pilotları haksız bulanlar yine İzmir yolcusu ve yine Sözcü, bu da bir tesadüf değil herhalde(!) kim ne yaparsa yapsın yüklendikleri yer aynı. Artık yemiyor, bağırarak çağırarak ve asılsız haber ile olmuyor. 4
  • Zihniyet 26 Nisan 2015, Pazar 08:36:13 İŞTE İZMİRLİ,İŞTE AYDIN,İŞTE SİZE SÖZCÜ ZİHNİYETİ,AFERİN KABADAYI... 4
    • cvp zihniyet 26 Nisan 2015, Pazar 09:54:51 buna da gazeteyi öne sürerek siyasi bir görüş kattınız ya.Bravo 1
  • İsim / Rumuz 26 Nisan 2015, Pazar 08:33:50 Cahilsiniz cahil!!!!!!! 0
  • eleman 26 Nisan 2015, Pazar 08:21:12 9 saat bekleyen sayın öğretim görevlisi bir günden bir günede teşekkür etmişmi acaba uçtuğu için. bu şekilde davranmaya hakkı yok olabilecek şeyler. koca uçağı teslimmi alacak. ordaki çalışanlar sanki muhattap olmak için can atıyodu o yolcularla:) 6
    • Lale 26 Nisan 2015, Pazar 12:47:08 Lalecim isini yaptigin icin tesekkurmu bekliyosun isini yapacaksin yapamazsanda defolup gideceksin....! 3
    • teşekkür 28 Nisan 2015, Salı 18:13:41 ya sen metrobüsten inerken metrobüs şöförüne teşekkür ediyormusun? trenden inerken gidip makinisti bulup teşekkür ediyor musun? 0
  • pis herif 26 Nisan 2015, Pazar 08:10:45 karşılık görmeyeceğini bildiği için kabadayılık yapan barzo,gençliğinden bugüne kadar kaç tane darbe gördün hangi zulme böyle tepki verdin yemez dimi,hostese bağır?! 2
    • barzooooo 26 Nisan 2015, Pazar 13:40:56 eywallah kardeşim güzel söylemişsin 0
    • isim 26 Nisan 2015, Pazar 16:57:54 aynen öyle 0
  • Su yorumların 26 Nisan 2015, Pazar 08:00:21 En az 10 tanesini aynı yorumcu nun yaptıgı eleştirdiği kisi ve kurumlara bakıldığında nasil belli ...kendisi 5,5 saat bekleyin ne var derken eminim 10 dk bile tahammül edemez !! 2
  • Zorunluluk 26 Nisan 2015, Pazar 07:51:56 Şimdi buradaki yolcular bir bilet aldı, oradakilerin elinde olan veya olmayan nedenlerle de uçak içerisinde de (ha 10 dakika ha beş saat fark etmez) bekledi diye böyle böğürmekte haklımıdor? Adam gibi nedenini sorarsın, baktın 1 saat veya 2 saat oldu ıçak hala kalkmıyor, öküz gibi böğüreceğine, iner gidersin. yasal yolların var, uğraşmayı gözün yerse hakkını ararsın. Buldunuz karşınızda bir bayanı, bas bas bağırıyorsunuz. Hangi gerekçe sizi bir hizmetliye böyle bağırma haklı kılar. İster anons yapılmış olsun ister olmasın. Bu durum aslında kuralsız yolcuya mis gibi örnek. Öte yandan da, pilot gerçekten umarsız, salak biri imiş. Bari anons yapsaydı da millete karar vermesinde yardımcı olsaydı. Adam belki uçuşunu erteler, veya karayolu ile falan giderdi. Bu imkanı da sunmamış anlaşılan. O da %100 kusurlu. "Kapı kapanana kadar sorumluluk yer operasyonundadır" diye kendini avutuyor ise katmerli salaktır. 5 saat uçak içinde bekleme ve gecikme yolcuyu haklı kılar ama böğürme hakkı da vermez. 3
  • resmen ayılık 26 Nisan 2015, Pazar 07:42:11 böyle ayılar bizim türk yolcular arasından çıkar anca. inderceksin bu ayıyı uçaktan gönderceksin bakalım hangi uçakla gidebilecek gideceği yere.. 4
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 07:00:24 Araya araya sözcüyü aramış çakma prof. sanki pilot ön tarafta keyif yapıyor!!!onların işi gücü yok gayet memnunlar bu durumdan.bu tipler hep aynı söze hep şöyle başlarlar sen benim kim olduğumu..... 3
  • Eros 26 Nisan 2015, Pazar 06:36:12 Bu tur sinir , iyi(yada hic) sevisememekten olur ancak. Gerci dunyada olan butun kotulukler nerdeyse bundan kaynaklaniyor. Soyle saglam bir gece gecirmis olsaydi hic bu kadar sinirli olur mu? Ancak instagramdan shout out yapardi 1
  • Pssngr 26 Nisan 2015, Pazar 06:30:04 "Ne hizmeti,su bile vermediler " sözü herşeyi anlatıyor zaten. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 06:17:55 mesaisi bıttıyse gıtmıycek o kadar basit!!o da ınsan o da can 1
  • Türk yolcu iste 26 Nisan 2015, Pazar 05:53:45 Klasik Türk yolcu profili kendilerini birsey sanıyorlar. Şirket bu kadar pohpohlarsa kaldirtirsa biryerlerini olacağı bu iste. Kaptanı da adam yerine koymaz Kabin ekibinizide, Başka havayollarında maalesef olaylar bu şekilde yürümüyor.( yetkililer 1 seyi birkere söylüyor ve ikinci anonsa kadar bekliyorlar.) boyleir gibi bagirmiyorlar 4
    • cvp türk yol... 26 Nisan 2015, Pazar 09:58:25 pohporlarsa kaldırırlarsa bir yerini. yabancı şirketlerle ilgili örnekleme doğru da bu arada ticari bir şirketin çalışanının müşteriye bakışını katmasaydınız. 0
  • Saçmalık 26 Nisan 2015, Pazar 05:50:21 Kabin ekibine ve diğer gerilen insanlara yazık. Böyle psikolojik sorunu olan adamlara Allah şifa versin uçucu ekibe de sabır... Sanki sadece adama bilgi vermiyorlarmış gibi... 1
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 04:54:25 Pilotlar haksiz bence. Bos bos konusup pilotlari savunanlar da gereksizler. 5 saat ucak icinde beklemisler anons yok bilgilendirme yok ve adamin sinirlenmesi yanlis. Ne sacma insanlarsiniz yahu. Tepkisi fazladir eksiktir ona bisey diyemem ama bi bilgilendirme yapilsa bunlar olmazdi. 6
    • CVP I PHONE 26 Nisan 2015, Pazar 09:50:52 KİMSENİN SAVUNULMAYA İHTİYACI YOK KARDEŞİM.GAZETE HABERİNE BAKIP YORUM YAZIYORSUNUZ. SİZ SAATLERCE ANONS YAPILMADIĞINA İNANABİLİYOR MUSUNUZ.BU MÜMKÜN DEĞİL. HER ON DAKİKADA BİR ANONS YAPILSA BİLE GAZETE BUNU HABERE DÖNÜŞTÜRMEK İÇİN BÖYLE YAZACAKTI. SİZCE "THY ANONSLA BİLGİ VERMESİNE RAĞMEN YOLCULAR ÇOK SİNİRLENDİ " BAŞLIKLI BİR HABER GÖRDÜNÜZ MÜ BU GÜNE KADAR. 5
  • Yasas 26 Nisan 2015, Pazar 04:43:29 Sözcünün haberi. Kim inanır? Kadir inanır 19
    • isim 26 Nisan 2015, Pazar 07:25:45 Aynen öyle, 15 dakka gecikmiştir bunlar yazar 5.5 saat. Dertleri başka. 8
    • cenk saysel 26 Nisan 2015, Pazar 07:42:10 yandaşa inanmaya devam et cahil 4
  • Yeni Türkiye 26 Nisan 2015, Pazar 04:27:22 Ne hale geldik, şu insanımızın haline bak. 10 saat uçak yolculuğu yaparken dayanılıyorsa 5.5 saat beklemeyle de dayanılır. Kaza olmuş anlamıyor musunuz... Pilota 5 saat bekleyecen mi diyorlar da söylemiyor size... Kaptanın yerinde olsam polise teslim ederdim huzur bozan yolcuları. 10
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 04:14:37 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • İşte yolcu profili 26 Nisan 2015, Pazar 03:57:58 Orada kapıyı kapat, anonsu yap vs. diye bağıyor birde üstüne mesaisi bitti gitmez tabi falan diye sallıyor. Ayıptır yahu biraz edep bağırıp çağırdığın insanların hiç bir suçu yok onlarda kuleden onay bekliyor. O adamlara bağırıp çağırman bir şey değiştirmiyor ey yolcu anla artık. 5
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 03:53:47 Sözcüyü aramışmış.. bi girip se baksaymış noldu sa iptal oldu diye.. bunlara az 6
  • yazık 26 Nisan 2015, Pazar 03:33:29 pilotmu bulamadınız, pilot bulalım o zaman diyen hanımefendi; ağaçta yetişmiyor bunlar. uçakların dünyanın en güvenli ulaşım aracı olmasının tek sebebi var; kurallarından taviz vermemesi. 5 saat uçak içinde beklemek çok kötü birşey. ama adam döverek uçağı kaldırtabileceğini zanneden kültürlü ve gün görmüş insanlarımıza birazda havacılık kurallarını okumasını öneriyorum. 6
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 03:16:11 Hadi lan otur oturdugun yere! Gayet guzel gıderken ısler hıcbır sey yok azcık ısler sıkıstıgı zaman ayaklanın hemen. Sankı keyfınden kalkmıyor ucak! Sen beklıyosunda kabın ekıbı keyıfmı yapıyor ucakta! Cahıl herıfler.... 5
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 03:08:30 Maalesef yer işletme sınıfta kalmıştır. OCC ve yer işletme DHMI ve kuleyle irtibat kurup uçaklara kalkış zamanı ve sıralama alıp ona göre tehir ayarlayıp uçağa alımı yapmalıydı. Uçak içine ALINAN yolcuların uçağın motor çalıştırmasına kadar , bekleyiş süresi 3 ile 5 saati bulmuştur. Inşallah bu bir ders olur bir dahaki sefere ekibin mesaisi yolcunun bunalımı vs gibi saçma sapan plansızlıklara neden olunmaz. Kriz yönetimi maalesef sınıfta kaldı :( 0
  • pislik adam 26 Nisan 2015, Pazar 02:52:40 şu adama iyi bakın üniversite öğrencilerine sözde eğitim veren şu adama / şu öfkeye hostese davranışına bakın. bunların yetiştirdiği öğrenciden hayır gelmez ülkeye. 5
  • Emekli purser 26 Nisan 2015, Pazar 02:47:41 Aşırı sinirli yolcular karşısında,sabırlı ve sakin tavrını koruyan,tahmin ettiğim kadarıyla kendisi de yorgun ve çaresiz olan kabin amirini kutluyorum.Yolcular uzun saatler boyunca uçağın içinde bunalmış olabilir,ancak içlerinden en çıldırmışına dışı yolcu prosedürü uygulanmış olmasını ümit ederim. 0
  • Edepsiz 26 Nisan 2015, Pazar 02:27:12 Kayıtlara da yansıyan küfürü eden yaratığı mahkemeye ver THY de görelim çalışanına verdiğin değeri. Yolcu nedir, kimdir!? İnsan nihayetinde... Bu kadar şımartıp hatta bi taraflarını kaldırırsan olacağı bu. Bulamıyorsanız ben pilot bulayım diye kelimenin tam anlamıyla cırlıyor bir de... Pazardan meyve getirtiyor sanki. Özel pilotun varsa atla jetine git ya da kapı da açık defol git uçak içinde durmak istemiosan! Görgü yoksunu, para budalaları. 6
    • Kapi acik mi ?:) 26 Nisan 2015, Pazar 09:12:17 Yahu siz apronu tarla mi sandiniz? Apron karti tasiyan personel bile kartinin ilgili kismi acik degilse aprona inemez.Korukten de cani isteyen cikamaz.Cins cins yorumlar yapmayin.Kabin ekibi de yolcu kadar magdurdur bu gibi durumarda. 0
  • tgs 26 Nisan 2015, Pazar 02:25:22 Adamlar hakli aga.. Yanliz tgs olarak hergün bagiris cagiris cekiyoruz. Umarim kabin ekibide anlamistir isimizin zorluğunu.. 3
  • ekipp 26 Nisan 2015, Pazar 02:21:41 Yani laf soyletmeyin arkadaslar kendinize sanki ben beklemiyorum seninle orda 5 saat sonra bide geri doncek o ekip direk polise vericeksin boyle insanlari saka gibiler ya bizede yazik 3
  • lyli 26 Nisan 2015, Pazar 02:19:15 Ya yazik kabin memurlarinin ne sucu var be Allah sabır versin tum thy kmlere her ucuslarinda yolcularin arasinda bu muhabbet doner artık 3
  • Android Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 02:18:33 Yarabbim şu güzelim şirketi ne hale soktular. Ne kadar anlamsızca hareketler :@ 0
  • iPhone Uygulaması 26 Nisan 2015, Pazar 02:13:50 Mesaisi bittiyse gitmez tabi seninlemi uğraşacak alla alla... 5