THY uçağının ön lastikleri koptu uçak pistte kaldı!

    Çok beğenilenler

  • Thy 27 Şubat 2020, Perşembe 14:03:24 777ci adamları airbusa kaptan yaparsan airbuscıları 737 ci yaparsan sıkıntı büyük olur çarpraz geçişler tekrar gözden geçirilmeli 25
    • Heh he 27 Şubat 2020, Perşembe 14:29:13 Evet evet, sadece ezberleyen ve taklit eden cocuklari pilot yaparsan ezber disina ciktiklari anda olay kopar, bayrak tasiyivi sirkete sifir aram badlatiyorsan usteli wide body ucaklara, bir buyuhumuz demisti bir ara; al anani burada kalmis.... 14
    • Crossfit 27 Şubat 2020, Perşembe 15:16:21 Çapraz geçiş dunyada tehlikeli sonuclara neden oldu, umarim iptal edilir. 4
    • BELLİ 27 Şubat 2020, Perşembe 15:18:21 Bu yorumlara bakınca kazalara çok da şaşırmamalı. Yorumu neki pilotajı ne olsun. Uçak tipi doğru olunca inişler başarılı mı oluyor sayın uzman? 22
    • BELLİ'ye 28 Şubat 2020, Cuma 08:01:21 havacilikla uzaktan yakindan alakan olmadigi cok acik.Bari susta kendini rezil etme 0
  • Tanimadan yorum yapanlara 27 Şubat 2020, Perşembe 15:57:21 Turkiyenin en iyi universitelerinden birinden mezun, son derece donanimli, isine onem verem ve tum anlamiyla crm’i muthis bir insandir. Kaptanin neler yasadigi, sanssizligi bilinmemekle beraber, gecmis olsun demekten baska su an soylenen herhangi birsey havaya sallamaktan ibarettir. 47
    • Universite nin 27 Şubat 2020, Perşembe 17:55:26 Onemi tabiki var ama bogazicili iyi pilot olacak diye bisey yok.Ha kafasi basan, teknolojiye uyumlu, iyi ingilizce bilen ve cabuk anlayan insan olma olasiligi cok yuksek ama iyi pilot olmak daha baska da yeterlilikler gerektiriyor.Lutfen surayi bitirmis bunu yapmis muhabbeti cok sig... insallah kimsenin basina gelmez. Herkes dikkatli ve sansli olur... 1
    • evet 27 Şubat 2020, Perşembe 18:20:53 lastigin vidasını takmamıslar 6
    • Crm crm 27 Şubat 2020, Perşembe 19:14:04 Crm demek kaynaklari iyi kullanmak demektir onun bunun hosuna gitme degil 1
    • ... 27 Şubat 2020, Perşembe 21:06:58 Uçağı üniversite bölümü kullanmıyor malesef.Bu düşünceyi herkesin anlaması gerekir.Üniversite ve pilotluk ayrı şeyler 3
    • Demek ki 28 Şubat 2020, Cuma 07:57:53 Neymis ? Bu isin en iyi universite ile alakasi yokmus.Yazip durmayin bu bos kismi. 2
  • Tüm yorumlar

  • Egt 03 Mart 2020, Salı 09:23:18 babalarının çiftliği old için..devrecilik tam gaz devam 0
  • Kaptan Mehmet 02 Mart 2020, Pazartesi 17:55:06 Eger bu saw olsaydi ucagi pilot tutamazdi yeni havaalaninda pist cok yeni ondan pistte kaldi ucak allah korumus bunu muhakkak arastirmalari lazim olmaz sert iniste bu kadar saygilarimla. 2
  • Bi büfe vardı 01 Mart 2020, Pazar 21:59:44 Arada kaynamasın 0
  • Teknik 29 Şubat 2020, Cumartesi 08:38:36 airbus lar iniş açısını kendisi ayarlıyor. dolayısıyla ön dikmeye inme gibi bir durum olamaz. muhtemelen lastik doğru takılmadı. 3
    • tech 01 Mart 2020, Pazar 12:12:10 hangi teknik ? hangar tesisatına bakan teknik mi. ? ön dikmeye inmesine gerek yok uçak 321 ana iniş takımlarını koyduktan sonra sert bir şekilde burun vurabilir bunu daha önce defalarca yaptılar. lastikler yerinden çıkmamış parçalanmış. son lastik degişimden sonra uçak kaç uşuş yapmış ona baktın mı ? 0
  • BB 777 kaptan 28 Şubat 2020, Cuma 16:19:24 Neden bu kadar üst üste olaylar yaşadığımız konusundaki fikirlerimi şirket ayırdetmeden müsadenizle kısaca anlatmak istiyorum ; KAPTANLIK saatini 3500 saate düşürürsen.sağ sandalyeyi daha çok para kazanma ve maliyet düşürme amacıyla satarsan,boeing f/o sunu airbus’a airbus f/o sunu boeing’e kaptan yaparsan,3 kişi uçulması gereken yere iki kişi uçurup AML e 3 kişi yazarsan,F/O na güvenmeyip 15 k yan rüzgar limiti koyup kaptan olduğunda 35 knot lık rüzgarlarla başbaşa bırakırsan,Kaptanlık mesleğinin ayağa düşürülmesi için elbirliğiyle çalışırsan(kaptanlık diyorum pilotluk değil lütfen ikisini karıştırmayın,her kaptan pilottur ama her pilot kaptan olamaz,olmamalıdır)Saw da ikinci pisti bitirmeyip tarla gibi piste inmek zorunda bırakırsan,emniyet bilincinden uzak yöneticiler tarafından yönetilirsen,akıl almaz bir şekilde kaza yapan kaptanını taksirle adam öldürme suçlamasıyla tutuklarsan ve böylece kaptanların üzerindeki stresi misliyle katlarsan maalesef daha çook olaylar göreceğiz. 4
  • B777 kaptan 28 Şubat 2020, Cuma 16:12:49 Neden bu kadar üst üste olaylar yaşadığımızı THY,PGS,ATLAS,ONUR ayırdetmeden müsadenle kısaca anlatayım sayın kaptanım; KAPTANLIK saatini 3500 saate düşürürsen.sağ sandalyeyi daha çok para kazanma ve maliyet düşürme amacıyla satarsan,boeing f/o sunu airbus’a airbus f/o sunu boeing’e kaptan yaparsan,3 kişi uçulması gereken yere iki kişi uçurup AML e 3 kişi yazarsan,F/O na güvenmeyip 15 k yan rüzgar limiti koyup kaptan olduğunda 35 knot lık rüzgarlarla başbaşa bırakırsan,Kaptanlık mesleğinin ayağa düşürülmesi için elbirliğiyle çalışırsan(kaptanlık diyorum pilotluk değil lütfen ikisini karıştırmayın,her kaptan pilottur ama her pilot kaptan olamaz,olmamalıdır)Saw da ikinci pisti bitirmeyip tarla gibi piste inmek zorunda bırakırsan,emniyet bilincinden uzak yöneticiler tarafından yönetilirsen,akıl almaz bir şekilde kaza yapan kaptanını taksirle adam öldürme suçlamasıyla tutuklarsan ve böylece kaptanların üzerindeki stresi misliyle katlarsan maalesef daha çook olaylar göreceğiz 4
  • Sn. Akademisyen 28 Şubat 2020, Cuma 14:46:27 Siz akademisyenler, söylediğiniz her şey doğru olabilir ama gerçekten hiç bir işe yaramıyor. 2
    • vatandaş 28 Şubat 2020, Cuma 16:11:43 Oldou olacak adamı okuyun dedi diye kızgın yağ döküp yakalım. neyse yakın zamanda çocuklarımıza deriz hiç birşey olamıyorsan pilot ol diye 2
    • efsun 28 Şubat 2020, Cuma 20:06:33 akıl ve bilgiye dayanarak yapılan yorumlari yayin yapin. havacılık la uzaktan ilgisi olmayan yorumlar lütfen vermeyin gülünç duruma geldik 0
  • Yorumcu 28 Şubat 2020, Cuma 14:46:03 O değil de koskoca havalimanında sadece tek pist mi çalışıyor tamam tamamı bitmedi ama en az iki pist açık olmalı. Neden havada tur atıyorlar diğer piste yönelendirilsin... Anlam veremedim. 1
  • Kurtarmada çok hızlı 28 Şubat 2020, Cuma 14:20:05 Pistin üzerinde bu kadar basit bir operasyon neden bu denli uzun sürdü ne kadar acemi ekip olduğunuz çok belli allah herkesin yardımcısı olsun işimiz zor 2
  • cfka 28 Şubat 2020, Cuma 13:54:51 Ablacım yazan kişi, öncelikle hitabına dikkat etmelisin, tanımadığın birine abla demek de ne? Sen de mi bahsettiğim kişilerdensin!!! 2
  • Tech 28 Şubat 2020, Cuma 10:51:12 Ok. 0
  • geçmiş olsun 28 Şubat 2020, Cuma 09:56:48 anlamıyorum masraf olmasın diye mi pistin ortasında merdivenle indiriyorlar yolcuları 16
    • Neyini Anlamadın 28 Şubat 2020, Cuma 11:45:05 Slide mı patlatsın istiyordun, neyini anlamadın! 0
    • Protokollerden haberin var mı? 28 Şubat 2020, Cuma 13:30:39 Tehdit yoksa, slide açılır mı? Bir slide 60-70.000€ 5
    • Evacuation 28 Şubat 2020, Cuma 14:42:26 Slidela tahliyede her zaman yararlanma riski var, acil bir durum değilmiş ki slidelar kullanılmamış. 2
  • cfka 28 Şubat 2020, Cuma 09:12:22 Enabız bahane olmasın? Kilo boy kriterini sağlayamayan, enabızda bel fıtıgı oldugu halde olumlu alan, abisi kaptan olup da kurulda ingilizce konusamayıp olumlu alanları gördü bu gözler. İmza Bilg. Yuksek Muh. olan 2 cocuklu bir anne, yaşı 35. dlr ve crmi ilk seferde geçip kuruldan olumsuz alan bir aday 15
    • Ablacım 28 Şubat 2020, Cuma 13:32:46 35 yaşında, 2 çocuk annesi kadın ve yüksek bilg. Müh. Olarak sen çok daha iyilerine layıksın. Birde doktoran olsa torpilim yok diye gmy yapmadılar diye yazarsın. 6
    • K/A 28 Şubat 2020, Cuma 13:53:05 Aynı gemi de olmakla beraber sana ablacım diyenler torpillilerin hası!!! 2
    • 35 yasinda iki kız çocuğu annesi 28 Şubat 2020, Cuma 20:11:23 35 yaşında bilgisayar müh.2 kiz çocuğu annesi bir f/o ile uçtum, uçmaz olaydım.eger bahsedilen o kadınsa vah vah... Thy bitmiş arkadaş.nasil pilot olmuş, nasıl gelmiş belli değil, ağzıda laf yapıyor,herkesten haberdar bir tip, dedim uçuş sonunda, ablacım onu bunu konuşacağına, kendi haline bir bak dedim, kahkahası kokpitten kuleye yol oldu. Vah thy vah ki ne vah. 5
    • torpil 29 Şubat 2020, Cumartesi 08:35:33 ben cok daha fazlasını gördüm biliyorum, yakın cevremde tanıdığım bir telefonlar işe başlayan insanlar var. siz hala adil olduğunu düşünün. 0
  • Çerkez 28 Şubat 2020, Cuma 03:35:00 Adamın kafası 1071 te durmuş 3
  • Excuse me 28 Şubat 2020, Cuma 01:09:16 Yaw türkiyede Üni okusan ne olucak okumasan ne olucak ingilizceniz tam bir trajedi. Situational awerness ve ingilizcede cok geri kaldiniz birakin bu bos bos uni ve lise tartismalarini. 8
  • Karadeniz 28 Şubat 2020, Cuma 01:08:37 yav arkadaş nere mezunu olursa olsun ne fark eder bir ara asker sivil diye bir birinizi yediniz ön dikmeleri kıracak kadar sert inen pilot hatalıdır vesselam 7
    • saysoz 28 Şubat 2020, Cuma 17:14:02 Simdi durum sivillerde sayisalci mi sozelci mi durumuna geldi... 0
  • S 28 Şubat 2020, Cuma 00:59:21 salağın hakikisi sensin pist ıslak değil pistin uzunluğu 4 bin metre ona rağmen uçağın ön dikmelerini kıracak kadar sert inerse bunun adı pilotajdır 9
  • Sert iniş mi? 28 Şubat 2020, Cuma 00:15:54 Sert inmekle iniş takımı bu hale gelmez. Tekerlek aksları yerinde ama tekerlekler fırlamış. Tekerlek takılırken doğru takılmamış. Sert iniş olsaysı gövdede de yapısal hasar olurdu. Antalya’ya inen Nordwind uçağını hatırlayın. 22
  • Pegasus 27 Şubat 2020, Perşembe 23:00:26 Tüm havacılık camiasına geçmiş olsun. Inşallah şu ülke havacılığına kabus gibi çöken kara bulutlar bir dağılır. Artık sorun görmekten usandım. Her şey nasıl bu kadar üstüste gelir anlamak mümkün değil. Önce değerli meslektaşlarıma, sonra bayrak taşıyıcımıza geçmiş olsun. Artık bu son olsun. 6
  • Üçüncü hava limanı 27 Şubat 2020, Perşembe 22:36:11 Demek ki Üçüncü hava limanında ve THY de sıkıntı var 291
  • Q 27 Şubat 2020, Perşembe 22:13:18 Büyük geçmiş olsun kaptanımıza ve ekibimize ve yolcularımıza, olur böyle şeyler Allah beterinden saklasın 5
  • Mazlum 27 Şubat 2020, Perşembe 21:00:35 Alma mazlumun ahını, çıkar aheste aheste.. 12
  • Çapraz tipte kaptanlık! 27 Şubat 2020, Perşembe 20:57:52 Çapraz tipte kaptan yapmak çok tehlikeli.. bu kadar çok olay yaşanıyor ve ne yazık ki ders alınmıyor.. 737'de ve 777'de yardımcı pilot olarak yıllarca uçmuş bir insan nasıl olur da airbus a kaptan yapılır...Akıl almaz bir durum.. güvenliğin hiçe sayılması, yolcuların canının hiçe sayılması... acilen dur denilmeli. Umarım ben ve yakınlarım çapraz tipte kaptan(!) olmuş birinin uçağına denk gelmeyiz.. 13
    • Sana ne 28 Şubat 2020, Cuma 11:45:57 Sen biliyorsan söyle de düzelttir 2
  • Ucakteknisyeni 27 Şubat 2020, Perşembe 20:48:44 Nasıl yorumlar bunlar uçak belli wind shear yemis olabilir dunya da örnekleri var ayıp oluyor 8
  • Burulma 27 Şubat 2020, Perşembe 20:26:07 Gövdede burulma, var mı? On tekerleklerin bu şekilde çıkması, sadece sert inişle çıkması normal değil. En son tekerlekleri kim değiştirmiş? FETÖ mü? 8
  • ıga ya 27 Şubat 2020, Perşembe 20:24:44 olur mu ya öyle şey hava şartları belli niye pas geçmemiş bence göz altına alınmalı hatta tutuklanmalı taksirle insan yaralamaya teşebbüsten !!! ironidir anlayana 8
  • taner 27 Şubat 2020, Perşembe 20:02:33 HERKEZİN KANDİLİ MÜBAREK OLSUN 9
  • AA 27 Şubat 2020, Perşembe 19:43:15 veee birkez daha yeni avm hayirli olsun... Bu arada bu yeni avm de cok daha fazla olay oluyor ama haberlere yansimaz hayirdir? 8
  • Saw 27 Şubat 2020, Perşembe 19:19:04 Saw da olsa ölümcül olurdu 5
  • Yazık 27 Şubat 2020, Perşembe 18:50:47 Beni dlr'dan eklediniz ne oldu görüyorsunuz. Benim gibi yetenekli adamı eklerken düşündünüz mü yazık olmaz mı diye? Her inişimde şirketin en yumuşak inişlerine imza atacaktım halbuki 24
    • K/A 28 Şubat 2020, Cuma 13:55:31 Dlr den sen kendi zeka seviyenle elendin !! Biz kuruldan elendik nedeni belirsiz!! 1
  • Kimse de dememis ki 27 Şubat 2020, Perşembe 18:42:24 Su meydanda hakim rüzgara göre pist istikametleri yanlış.Gust 50knot olsa sin 60 dan 40 knot cross’a denk geliyo zaten ucakların limitleri.Buraya bi tane 05/23 pisti sart.Yıkılıp yeniden yapılsın olmamış... 3
  • Btc 27 Şubat 2020, Perşembe 18:28:34 Bu havaalanini buraya yapan, hadi yapma karari verdin hakim ruzgar yonunde pist yapmayan; her turlu gust-windshear-düşük görüş-yoğun yağış a maruz bir bolgede operasyon yapma yetkisi verenler bu ve benzeri olaylarin kök sebebidir. 5
  • Thy olunca 27 Şubat 2020, Perşembe 18:26:54 Konu thy olunca sanssizlik , pegasus olunca ihmalkarlik kuralsizlik vs vs . Goruldugu uzere havacilik herseye acik , bugun thy yarin baska sirket herkesin basina gelebilir Oncelik meslektaslarimiza gecmis olsun , gerisi klavye delikanliligi yazin cizin simdi... 122
  • Flyyy 27 Şubat 2020, Perşembe 18:23:39 Her olayda olduğu gibi bu olaydada ağzı olan konuşuyo herkes kendi işini kusursuz yaptığı için başkalarına laf atmak çok hakları Sanki yazın boş boş 2
  • İniş 27 Şubat 2020, Perşembe 18:11:41 3 flap mı, yoksa full flap mı? Bu rüzgarda full flap inmeye çalışırsan, bu sonuç normal. 8
  • eğitim 27 Şubat 2020, Perşembe 18:08:31 Eğitime el atılması lazım 1
  • Grup 27 Şubat 2020, Perşembe 18:04:08 1-Bu sitede bir sahte pilotlar(FS) var. 2-Hiç bir havayolunun işe almadığı bi halta yaramayan fesat pilotlar (157,5 saatlik) var. 3-Çok istediği halde birtakım nedenlerle pilot olamayıp içinde ukde kalanlar var. 4- Gerçek havacı olup ancak içindeki ihanetten ötürü THY ye olumlu birşey olsada olumsuz yorum yapan kansızlar var. 5-Birde ARFF gibi, alım varmı diye soran gibi zevzekler var. Pgs kazasında aklıma geldi thy yapsaydı bu kazayı neler olurdu diye. Onda max 78 yorum gelmiş, pgs ve pilotu koruyan yorumlar var iken bugün şuanda 133 yorum ve çoğunluğu meydan thy ve pilotu yeren yorumlar. Ne diyeyim? Haa dediğimi biliyorsunuz. 9
  • PGS 27 Şubat 2020, Perşembe 17:50:11 Çok geçmiş olsun. 0
  • Ağzı olan konuşuyor 27 Şubat 2020, Perşembe 17:41:53 Çok geçmiş olsun.allah beterinden korusun. 1
  • tarafsiz medya 27 Şubat 2020, Perşembe 17:27:16 buyuk gecmis olsun. Sanki ucak pgs ucagi gibi bir ucurumun onunde durmus gibi. Daha buyuk bir faciadan sans eseri donulmus. 22030g44 ruzgar vardi meydanda. ote yandanmalesef medya sirketine gore tepki veriyor olaylara. Bir de sayin Ayci'nin yorumunu duymak isterdim 4
  • Çokolat 27 Şubat 2020, Perşembe 17:25:22 Geçmiş olsun Allah beterinden korusun. Artık züberle,yol parasıyla , pazar mesaisiyle uğraşmayın bakın gözünüzün önünde daha ciddi durumlar var bunlara çözüm bulun sayın yönetenler. 2
  • Hard landing 27 Şubat 2020, Perşembe 17:23:00 Hard landing THY 320 veya 737 oluyor . Yolcu olarak THY 330 idim . Emin degildim inisi Autopilot ile mi vaya manual !,, cunku her sey mujemmeldi . Ekrandan gormekteydim VASi lightlari runway threshold nerede ne kadar flare yapmasi her sey istenilen gibi idi Inerken erkek kabin amirine sordum.Kaptana sorarmisiniz bu inis dikkatimi cekti Autopilot mu veya manual inismiydi. Captan Kabin amiri hic kaptana sormadan hemen cevabini verdi . Kaptan indi dedi.Auto Pilot inisleri sert oluyor dedi Oh ok haklisiniz cockpitde binlerce inis yaptiniz. 10
    • Vasiyi papiyi 28 Şubat 2020, Cuma 13:29:55 Öğrenene kadar, sadece sisli havalarda otomatik iniş yapıldığını öğrenseydin. Nadiren eğitim amaçlı da olur ona zor denk gelirsin. Bu arada evet otopilot her zaman pozitif landing yapar. Senin anlayacağın dilde biraz sert iner 3
    • Autoland-handfly 28 Şubat 2020, Cuma 13:37:40 Landing yaz internete, farkı oku. 300 kişi alıyor o uçak, herkesin fantazi sorularıylamı uğraşacak herkes. Auto land olsa ne olacak? Sanane? 2
  • Hüsnü ELMACIOĞLU 27 Şubat 2020, Perşembe 17:20:56 Tüm ekibe ve yolculara geçmiş olsun. İstanbul hava limanı ARFF ekibinin başta müdürü ve tüm vardiya müdürlerini tanırım başlarındaki operasyon direktörüde bu işin en iyileridir işin hem eğitimi hemde sahasında dünya ile yarışacak seviyededirler istanbul hava limanının şansı bu ekiptir. 12
  • Sıradan 27 Şubat 2020, Perşembe 17:06:48 Geçmiş olsun,Rabbim bir daha yaşatmasın 0
  • Cabin 27 Şubat 2020, Perşembe 17:04:10 Bu 320 kaptanlarina da uçak dayanmiyor. 8
  • Motivasyon eksikliği 27 Şubat 2020, Perşembe 16:59:24 Pilotların üzerindeki şanssızlıklar son döneme damga vuruyor gerçekten. Bence uygulanan şirket içi uygulamalar, çalışma şartları, tırpan yiyen maaşlar, havacılıkta yaşanan olumsuz gelişmeler ve yeni havalimanının uçuş mürettebatının üzerindeki baskısı(hava koşulları, yeni olması, havalimanına ulaşım zorluğu, zaman kayıpları) bu tip kazalara daha çok sebep olacaktır. Şirket her açıdan konuya eğilmeli ve sorgulanmalıdır. Çözüm ceza odaklı değil sorun çözücü nitelikte olmalıdır. Geçmiş olsun. 3
  • Tutuklasınlar pilotu 27 Şubat 2020, Perşembe 16:51:02 Alışıklar hemen pilotu suçlamaya ...... 5
  • wzz 27 Şubat 2020, Perşembe 16:44:50 Daha ne olduğunu bilmeden bu kadar cahilce konuşan başka bir millet daha yoktur. Daha kötü bir senaryo yaşanabilirdi, biraz aklınızla ve vicdanınızla konuşun. İnceleme yapılmadan hemen bir suçlu aramayın. Böyle olaylar yaşanabilir, örnekleri var. Susmanız için o dikmenin yukarısını delerek kokpit ekibine saplanması, ölümlü kaza olması mı gerekiyor illa... 3
  • 6 ya 27 Şubat 2020, Perşembe 16:43:36 6 ya teker koydu diyen abla neredesin acill canlınyayın bekliyoruz 4
    • ablayi bendr izledim 28 Şubat 2020, Cuma 14:22:55 birde akademisyen diye geziniyor. 2
  • Gecmis olsun 27 Şubat 2020, Perşembe 16:26:29 Gecmis olsun kaptanim. Allah beterinden saklasin ... 3
  • KAPİTAN 27 Şubat 2020, Perşembe 16:23:43 Kaza yapmaktan değil buradaki bu muhabbete meze olmaktan korkuyorum... 4
  • ... 27 Şubat 2020, Perşembe 16:21:56 Pilot 2 üniversite bitirmiş mühendismiş:) 5
  • Çok geçmiş olsun kaptanım. 27 Şubat 2020, Perşembe 16:18:49 Kaptan harika bir insan, işine de önem veren iyi bir pilot. Umarım tez zamanda en hafif şekilde atlatılır. 5
  • W 27 Şubat 2020, Perşembe 16:02:04 İlk fotoğraf video oyunundan çıkmış gibi 12
    • SERT İNİŞ GİBİ DURMUYOR 28 Şubat 2020, Cuma 05:46:47 Sert iniş olsa uçağın tüm ağırlığı + oturuş anındaki yere çarpmanın da yüklendiği ana dikmelerde ve lastiklerde hasar olurdu. Haberde böyle bir ayrıntı yok. Her gaza gelip lise üniversite yorumlarına cevap vermek için de bu kadar kendinizi parçalamayın bence. Ağız dalaşından uzak, daha teknik olmak lazım bu işi yapıyor isek. Yok rüzgar o kadar yok hamlesi bu kadar. Ne kadarsa ne kadar. Limit üstü ise inmez, indiyse limit içidir. O zamanda rüzgar bu işin bahanesi edilemez. Edenler bu işi yapmasın. Rüzgardan yakınan pilot olmaz. Mesleği ayağa düşürmeyin 4
  • Parajumppilot 27 Şubat 2020, Perşembe 15:53:24 Kardeslerim,hafta ici avrupanin bir ulkesinde sivil havacilik bakanliginda Air Operator Certificate basvurularini onaylamak icin inceliyorum,hafta sonlarida Bir Skydive sirketinde parasutcileri ucuyorum,ve ben ilkokul okudum yani sizler gibi universite degil.Sizin bu cekismeniz yani universite,lise mezunu, inanin avrupalilar gorse sizleri once ayiplar sonrada kahkaha basarlar,eger siz turkiyede kendinizi gelistirmek icin universite okumananiz gerekiyorsa durumunuz vahim,ucak sert inis yapmis bunu okul diplomasina baglayanlar var,af edersiniz bukadar cahillik gormedim. 45
    • Simulator ? 27 Şubat 2020, Perşembe 16:24:39 Flight sim icin mi aoc onayliyorsun , cakma onayci seni 4
    • .. 27 Şubat 2020, Perşembe 16:55:24 Emin misiniz? Tüm gelişmiş ülkelerde, "job description" diye bir tanım vardır. "İşin gerektirdiği minimum eğitim ya da qualification" vardır. Bu, kuaförlük, fayans işçiliği vs. Her iş için vardır. Merak ettim, hangi Batı ülkesinde, hangi "authority"? 1
    • Vay be 27 Şubat 2020, Perşembe 21:37:33 Sivil Havacılık Bakanlığı demek. 0
    • aquarius 27 Şubat 2020, Perşembe 23:03:59 Hngi Avrupa ülkesi ilkokul mezununa AOC başvurularını onaylamak için inceletiyor merak ettim. 0
    • Ali cengiz 28 Şubat 2020, Cuma 09:34:15 Çok bilmek nasil bir duygu 2
    • Parajumppilot 28 Şubat 2020, Cuma 15:57:55 Kardeslerim,hollandada 2000li yillarda martinair vliegschoolda Atpl frozenemi yapdim,yani en kaliteli ucus oukllarinin birinde,hemde benim zamanimda Atpl sorulari acik sorulardi, yani sizin turkiyede multiple choice sorularini databanken ezberleyipde sinav gecenlerden degilim,aslinda sizin gibi cahillere cevap vermek bile bence hata,basarili insanlara oraya nasil geldigini sorsaniz sizede faidasi olur maalesef,camur atarsiniz,kiskanclikdan catlarsiniz karsinin bir yere gelmesini istemezsiniz,sizlere tavsiyem,calisin kendinizi gelistirin,insanlari tanimadan onyargili olmayin onyargili insanlar genelde basarisiz insanlardir,saygilarla cakma diyenlere 1
  • SHY-1 Madde 16-ç 27 Şubat 2020, Perşembe 15:52:46 Ç :Ticari hava taşımacılığında bulunmak isteyen, aletli uçuş yetkisi veya uçuş öğretmenliği yetkisi sahibi olmak isteyen pilotlar için en az lise veya dengi okul mezunu olmak. 41
    • Haranli 27 Şubat 2020, Perşembe 19:43:50 Dunyanin hic bir yerinde okul diplomasi istemiyorlar ucus lisansi icin,SHGM nin hakki bile yok okul diplomasi istemeye,yani kendilerini cok ciddi gosteriyorlar,fakat perde arkasindada kendilerinden cahili yok 1
  • Tip müdürü tip sefi 27 Şubat 2020, Perşembe 15:44:30 Biraz daha mı yogunlassanız aırbus ekibine her hafta aırbus hardlandıng olması hava sartlarına mı baglıyalım yoksa egıtım ucuslarına mi? Thy airbus Pgs beoıng le olumsuz olaylar yasıyor.. bır yolcu. 45
  • Cpt 27 Şubat 2020, Perşembe 15:43:47 Uçağın kaptanı boğaziçi mezunu boş yapmayın akademisyenler vs.. 85
    • 37 27 Şubat 2020, Perşembe 16:18:10 ee ne oluyor o zaman inis takimi kirilmiyor mu 0
    • ne yani 27 Şubat 2020, Perşembe 18:21:46 boğaziçi mezunu olunca hatasız mı olabiliyor ? 1
    • Okul 27 Şubat 2020, Perşembe 18:49:14 Boğaziçi mezunu olunca pilot olmaya drekt hak mı kazanıyor. İyi okul mezunu olabilir ama Havacı havacılık okulunda yetişir. İyisiyle kötüsüyle farketmez. Boğaziçi mezunu arkadaşınız makine mühendisi olsa bizlerde dışardan 1.5 senelik eğitimle makine mühendisi olsak etmedikleri laf kalmaz. 1
    • FADEC 28 Şubat 2020, Cuma 01:34:19 Boğaz içi mezunu olunca bulunmaz hint kumaşımı oluyu 4
  • Havacılıktan bir yolcu. 27 Şubat 2020, Perşembe 15:15:28 Arff ekiplerinin gayreti ve çabası takdire şayandı. Bu kadar kısa sürede ve bu denli professionelce müdahaleleri dosta güven saçıyor. 192
    • Ha ha 27 Şubat 2020, Perşembe 15:28:34 :) ya bi git :) PGS uçağında nerdeydiniz ? Bir yolcuymuş :) 47
    • Voice recorder 27 Şubat 2020, Perşembe 15:33:16 İsme arff den biri yazsan doğru olurmuş :) 36
    • Merve 27 Şubat 2020, Perşembe 15:55:16 ama arff e gerçekten çok iyi calisiyor bugun 43
    • Haydar 27 Şubat 2020, Perşembe 16:11:38 Pegasusda neredeydiniz diyen arkadaş orası Sabihaydı ama sen bilirsin yine de :) 0
    • xXx 27 Şubat 2020, Perşembe 16:24:58 ARFF gerekli müdahaleyi zamanında ve en doğru şekilde yapmıştır görmeden bilmeden klavye başından eleştirenlere merhaba diyoruz 4
    • Arff 27 Şubat 2020, Perşembe 17:23:20 Burada kendinize yorum yazacagınıza ucakla ılgılensenız dıyorum.. 2
    • dost 27 Şubat 2020, Perşembe 17:44:44 güven saçmanız çok iyi :) 2
    • Ts 27 Şubat 2020, Perşembe 18:59:39 Arff ekibi bi ise yaradigi yok yakit aliminda bekcilik yapma haricinde 3
    • EIVMU 28 Şubat 2020, Cuma 01:31:37 Ruh sağlığı bozuk stabil trol 3
    • biz de anlamadik 28 Şubat 2020, Cuma 05:32:59 Kardesim rahat ol,kimse de anlamadi zaten senin arff’ten biri oldugunu :))) 3
    • Siz ne iş yaparsınız? 28 Şubat 2020, Cuma 11:09:41 Siz ne iş yapıyorsunuz? İşiniz işini yapanlara ve bilmediğiniz konulara boş boş yorum yapmak mı? 2
  • ! 27 Şubat 2020, Perşembe 15:12:18 Diplomasının olup, olmadığı kazadan sonra vahiy olarak geldi herhalde. Biz de akademisyenlerle ilgili çok şey duyuyoruz. Birebir aynı tezler, yılda bir tane makale yazamayan profesörler... Kazadan sonra geçmiş olsun deyip susmayı bir öğrenemediniz. 24
    • Kaput 27 Şubat 2020, Perşembe 15:27:55 Koskoca Prof'lar dünyanın başedemedigi virüslerden korunmak için kelle paça için diyor. 21
    • kaputçuya 27 Şubat 2020, Perşembe 16:33:27 Profun ne demek istediğin anlasaydın haklı olduğunu görürdün. Virüsler, bağışıklığı güçlü ve dirençli insanlarda etkili olamazlar demek istiyor. Bunun için protein ağrılık beslenin diyor. Kelle paça çorbası protein ağırlıklı yiyecektir. Ama siz işin gırgırında magazininde olduğunuz için önemsemiyorsunuz. Cahil olduktan sonra prof sana ne yapsın? 0
  • Halkmen 27 Şubat 2020, Perşembe 15:08:11 Allah iniş takimlarina zeval vermesin boşuna demiyolarmiş demekki halk kahramanı Gazmana. 20
    • kontrolorler 27 Şubat 2020, Perşembe 22:33:48 kontrolorler cok calistiriliyor az maas aliyorlar yaptiklari is dikkat gerektiriyor ne yazikki hatasiz calismak zorundalar 1
  • Bir 27 Şubat 2020, Perşembe 15:06:59 Geçmiş olsun demeyi öğrenin. Çok zor değil. 23
    • Olur 27 Şubat 2020, Perşembe 16:38:29 Tamam da millet onu öğrenince geçecekmi peki? Bir öncekinin üzerinden daha kaç gün geçti ki? Onu öğreteceğinize şu kamikazelere uçmayı, uçağı indirmeyi öğretmeye harcasanız enerjinizi nasıl olur? 1
    • bunlar maksatlı 27 Şubat 2020, Perşembe 16:38:50 Erdoğanın dediği gibi sosyal medya çöplüğe dönmüş durumda. Ne kadar ruh hastası ve karaktersiz varsa burada. Denetimsizlik nedeniyle içlerinde sakladıkları pislikleri serbestçe saçıyorlar. Bunların arasında toplumu heran huzursuz etmek ve biribirine düşürmek için uğraşan çok sayıda agent te yok değil tabii. 1
  • s 27 Şubat 2020, Perşembe 15:06:25 pist yeni uçak yeni pist temiz rüzgar yok yağmur yok peki niye uçak iniş takımlarını kıracak kadar sert indi pilot olmadığından 151
    • İşte bir asalak dahq 27 Şubat 2020, Perşembe 15:30:31 Gel burdaki rüzgarı bugün hisset ve gör marmarada feribot karaya oturdy rüzgardan. Havadaki ucagı sen düşn sonra ya asalak 10
    • Fo 27 Şubat 2020, Perşembe 15:31:38 Senin o anki hava şartlarından haberin var mi ? 10
    • Arff 27 Şubat 2020, Perşembe 15:32:47 Rüzgar 40knot 82km sen nerde yaşıyorsun 13
    • bence sende pilot olmadığından... 27 Şubat 2020, Perşembe 15:38:58 dışardaki kuvvetli rüzgar ve fırtınadan haberin yok galiba :) hadi eğitimin METAR-TAF okumaya müsait değil diyelim... iki dakika kuma gömüp kendi tek düze yaşadığın dünyandan kafanı çıkar da dışarı bak ç 18
    • Rüzgar’mı yok 27 Şubat 2020, Perşembe 15:44:55 Metar Taf desem andaval andaval bakarsın dimi?? Gust desem 40kt desem anlamaz anlamz boş gözlerle süzersin dimi??? 20
    • ?? 27 Şubat 2020, Perşembe 16:26:50 Cahil cahil yazacaksın madem rezil olma da sus gözünü seveyim 1
    • Gokhan 28 Şubat 2020, Cuma 06:45:06 Dün 14:00 de 321 ile yolcu olarak indim. Yeri öptüm. Dünkü normal bir ruzgar degildi. Insallah daha kotuleri olmaz ama sanirim yeni havalimanin konumu ile ilgili soylenenler dogru. 2
  • ... 27 Şubat 2020, Perşembe 15:02:33 öğretmenleri sadece kitabı ezberleyenlerden seçersen uçuşu tecrübesiz pilotlara kim öğretecek 26
    • Cpt 27 Şubat 2020, Perşembe 16:19:39 Bak buna katiliyorum iste. Ya da yardakcilardan 1
    • Doğru tespit...!! 27 Şubat 2020, Perşembe 16:26:51 Kağıt kürek içinde boğmaya devam edin.. 1
    • Yanlis 27 Şubat 2020, Perşembe 19:16:51 Ogretmenler ona buna yalaka olup teknik pilot olan, ofisten cikmayan kisiler bak mudur Bekman hayati ofiste gecmis 0
  • KAPİTAN ? 27 Şubat 2020, Perşembe 15:02:05 Kaptanı hemen mahkemeye çıkarsınlar.. 25
  • FA 27 Şubat 2020, Perşembe 15:01:25 Allah InsAllah birdaha tekrarini yasatmasin ve geride yuregi yanan aileler birakmasin herkese gecmis olsun. 14
  • Ya işe alınanlar cok kötü! 27 Şubat 2020, Perşembe 14:59:30 Yada egitmenler...yapamıyorsa fail edeceksin. Yada atacaksin. Domates tasınmıyor arkada.. 50
    • Seni 27 Şubat 2020, Perşembe 15:40:35 Ise almadiklari icin cok uzuluyor olabilirsiniz..belki de bu acimasiz ve yargilayici tutumunuz ve boylesine milli servet korku ve uzucu olaylarda kin kusacak kadar terbiyesiz davrandiginiz icin allah gonlunuze gire vermemis...kim bilir? 19
    • Yetersizlik 27 Şubat 2020, Perşembe 18:07:22 Yüzünden colugumu cocugu senin ucağına binsin istemem. 1
    • Ey insaf 27 Şubat 2020, Perşembe 20:03:42 Bu kadar gıybet yazık 2
  • Kaptan Pilot 27 Şubat 2020, Perşembe 14:58:38 Ne kadar çok cahil insan burada yorum yapıyor..Dünya'nın her ülkesinde o koltuklara oturan pilotlar lise mezunu. Sadece Türkiye'de çoğunluk pilotlarımız universite mezunu.. Şu kokpitte oturanalrısorgulasanız Ya DLR'ı geçmiştir,ya da universite mezunudur. Uçaklarımızı Universite diploması ya da lise diploması kullanmıyor. EASA,ICAO Kuralları'nın uygun gördüğü Kurallar dahilinde pilotlarımız kullanıyorlar..Artık lütfen asalakça yorumlara son verin. 40
    • Matador 27 Şubat 2020, Perşembe 15:29:49 Tamamiyle eksiksiz bir yorum. Ama klavye fareleri anlamaz.. 9
    • Hocam bırak 27 Şubat 2020, Perşembe 15:31:50 Genel müdürlükte veya eğitim binasında çalışıp dışardan lisans alanların nasıl suan sağ koltukta oturdugunu istersen ben sana anlatmayayım ha. Tabi gerçekten bu şirkette çalışıyorsan 22
    • eğitim çok şey değiştirir 27 Şubat 2020, Perşembe 22:06:32 ülkenin bir sürü donanımlı genç nüfusu varken o koltukları dandik yerlerde okumuş kişilerin işgal etmesi çok ayıp. Kaptan Pilotların çoğu size aradaki farkı anlatabilir. 0
  • Akademisyene 27 Şubat 2020, Perşembe 14:56:47 Niye kardeş senın unıversite belgen mi uçuruyor o uçagı salak salak yorum yapmayın bende lise mezunu pilotum gel buluşalım bılgılerımızı kıyaslayalım 45
    • 738 28 Şubat 2020, Cuma 06:18:59 Sanal pilotsundur ancak 1
  • Mr.B 27 Şubat 2020, Perşembe 14:55:41 Ne kadar cahil varsa toplaşmış yine. Teker koymak üzereyken 20-30 kt arası ani değişiklik gösteren rüzgarda uçak indirmenin zorluğunu biliyormusunuz? Oraya havalimanı yapıp, doğru düzgün pist yapmayanları sorgulayın, pilotlar sizin hayatınızı kurtarıyor. 29
    • İşte çakma bir pilot 27 Şubat 2020, Perşembe 15:35:04 Kardeş sen nerde uçuyorsun. Windshare dediğin olay o dediğin ve ani olarak 30 knt birden hız arttırarak hem de 30 knt yön değiştirmez. Mevcutta olan şiddet ile ters yönden gelebilir ki senin söylediğin imkansız. Öyle bir durumda güvrnsizlik seziyorsan touch go yapar tekrar denersin. Ani rüzgar değişimi ön dikmeye değil arka dikmelere zarar verir o da aşırı sert inişlerde bak teknik terim kullanmadan anlatmaya çalıştım çakma pilot oldugun için 62
    • Windshare mi?? 27 Şubat 2020, Perşembe 16:13:01 Pilot degilim ama ben bile biliyorum WINDSHEAR olarak yazildigini!! Ingilizce bilmeyenler Pilot olmasin bi zahmet sonra telsiz konusmalarini anlamiyolar 0
    • 37 27 Şubat 2020, Perşembe 16:21:57 Windshare yazmasaydin bisiler bildigine inanan cikabilirdi gecmis olsun hadi bakalim 1
    • O cakma pilot, sen?? 27 Şubat 2020, Perşembe 18:20:55 Windshare olsa yerinde duramazsin, windsheardir o olsa olsa.. by the way, ustte yazan gustli havada inisten bahsetmis, sen nerde ucuyosun, aydinlar bizi! 1
    • Bak bak bak 27 Şubat 2020, Perşembe 18:42:44 Neler demiş 1
    • Windshare touch go süper 27 Şubat 2020, Perşembe 20:26:00 Rüzgarı neyle paylaşıyormuş? Touch and go da touch go olmuş. Yılların shear i de share olduktan sonra... 1
    • Windshare 27 Şubat 2020, Perşembe 21:10:42 Neymiş ki hele , rüzgar paylaşımı gibi birşey mi ? :) terim yazmadan anlatmaya çalışmışsın ama arada kaçırdığın bari doğru olsaymış 1
    • İşte çakma pilota 27 Şubat 2020, Perşembe 22:07:45 söylediğiniz her ama her cümlede en az bir yanlış ifade var. 1
  • Pgs 27 Şubat 2020, Perşembe 14:53:42 Thy ve ekibe gecmiş olsun dileklerimizi bir pilot olarak iletip meydanı klavye havacılarına ve cok bilmişlere bırakalım 10
  • Sert iniş mi? 27 Şubat 2020, Perşembe 14:52:03 Nerden biliyorsun sert indiğini? Belki malzeme yorgunluğu. İniş “lastiği” yerinden fırlamış. Editörlerinizin havacılık bilgisi bu kadar işte. 18
  • Cengo 27 Şubat 2020, Perşembe 14:43:35 Bu olay PGS'nin basina gelseydi tum haberlerde manset olurdu, birazdan yayin yasagi da gelir herhalde... 20
  • Kul hakkımı o 27 Şubat 2020, Perşembe 14:42:47 Çıkıyor sayın aycı! 21
  • As 27 Şubat 2020, Perşembe 14:42:25 Rüzgara bakın 220/34 knot hamle 45 knot ... 60 derece çaprazdan esiyor...Pilot Rüzgardan dolayı direksiyonla uçağı ortada tutmaya çalışırken aşırı direksiyon veriyor ve sonuç lastik patlıyor ve pist kapanıyoooo... 39
    • Çapraz 27 Şubat 2020, Perşembe 15:48:39 Rüzgar vurdumu göçertiyeah 6
    • Hop 27 Şubat 2020, Perşembe 17:11:38 Kaza kırım ekibi de son noktayı koydu . dağılabiliriz. 0
    • Matematik 27 Şubat 2020, Perşembe 17:16:55 Toplama çıkarma zayıf, havacılık bilgisi yok. Okuma yazma idare eder. 1
    • As 27 Şubat 2020, Perşembe 17:21:56 Vay be resmen ucagin icindesin helal olsun senin havacilik bilginin bu kdr az olup bu kdr bilmis olmana. Herkes insin yere sen daha ingilizce sinavini gecemeden burda aslan kesilmeye devam et zavallim. Klavye basinda pervaneye bakmaya devam 30 seneye ogrenirsin bu meslegi 0
  • ilkokul mezunu 27 Şubat 2020, Perşembe 14:42:01 böyle saçma konuşan akademisyenlerin oldugu ülkede çocugumu okula yollamam 15
  • lodos 27 Şubat 2020, Perşembe 14:40:40 Biraz önce haberde lodos nedeniyle feribot seferleri iptal yazıyordu, 40 kt ve üzeri rüzgar var, türk şirketleri olarak sen 4000-5000 saatlik kaptanına mı güveniyorsun da bu havada operasyon yapıyorsun, olur kaptanlarının ortalama uçuş tecrübesi 12-13000 saat, f/o ortalama 7-8 bin üzeri dersin ki ben 50 kt a kadar operasyon yapıyorum. 28
    • 12-13 yetmez 27 Şubat 2020, Perşembe 15:29:59 En az 50bin saat olmali ki garanti olsun!!!!!!! 3
    • 50 knot ile 27 Şubat 2020, Perşembe 15:36:55 Kaptanın bile iniş hakkı yok işin istedim. Kaptanın yetki ve sorumlulugunda yeni meydanda ki limitlerini görün sonra konusun yok oldu, hortum cıksın yine ineriz biz 7
  • Harekat 27 Şubat 2020, Perşembe 14:40:32 Airbus’a hard landing yetenek ister ,iki tik geriye el hareketi yapacan yapamiyosun! 63
    • Zamanlama hatası 27 Şubat 2020, Perşembe 16:52:18 Zamanında iki tık fazla olmasaydı bunu söyleyemezdin ama olan olmuş bi kere 0
    • Zzz 27 Şubat 2020, Perşembe 17:26:10 :):):):) Ne olacak bu memleketin hali 1
    • Harekat 27 Şubat 2020, Perşembe 21:21:15 Cok konusma isine bak i 0
  • ooo 27 Şubat 2020, Perşembe 14:37:17 iyi inmiş arka tekelre de bakın! 7
  • Gel ne olursan ol 27 Şubat 2020, Perşembe 14:36:11 Bu tarz olaylar akademi zihniyetinin gel ne olursan ol gel mentalitesinin sonucudur. Acil pilot lazım diye üniversite sınavında vasat altı bir puan alıp normal şartlarda asgari ücret bile alamayacak kapasitede adamları 1 aylık çalışmayla herkesin geçebileceği sınavla pilot yaptınız. O adamlar şimdi uçuyor ve görüyoruz başımıza neler geliyor. Egzama tedavisi görmüş çocukken diye, 5 sene önce boyun ağrısı ile doktora gitmiş diye , annesinin cenazesinde tansiyonu düşmüş diye saçma sapan sebeplerle e nabızdan zorla insanların geçmişlerine bakıp her aşamayı geçen kalifiye elemanları hiçbirşey yokken elediniz. Şimdi sınava bile almıyorsunuz adam 10 sene önce ameliyat olmuş diye, ama nerde vasat bir bölüm mezunu vasıfsız eleman var onları aldınız. Tebrikler. Başvuru sayısı fazla ise eleme kriteri olarak 15 sene önceki hastalığı yüzünden insan eleyeceğinize kalifiye eleman almaya odaklansaydınız bugun böyle olmazdı. 21
  • tcjdm 27 Şubat 2020, Perşembe 14:36:07 37-777ycileri airbusa kaptan yaparlar, 320 cileri 37 ye kaptan yaparlar. bütün avrupalılar gider. iranlı pakistanlıları tkya alırlar. Ya Allaha ya da p4lere çok güveniyorlar. 3 kuruş daha fazla verin yemekle zuberle pazarla uğraşacağınıza yetkin kişileri çalıştırın. Olay ve ramakkalalar çok arttı farkında değil misiniz? işimi kaybetmekten korkmasam direk mail atardım. lütfen bu yazdıklarımıza kulak verin yöneticiler 7
    • P4 27 Şubat 2020, Perşembe 17:35:14 P3ler Kaptanlik yaklasti diye topa girmiyorlar, p5ler acaba speedbrake acsak mi kaptanim modunda, P4ler yardir yardir...Egitimlerde ota mota takilip ego tatmini yapip insanlari demotive edeceginize, motive edici olun, birakin insanlar egitimde bari korkmadan yanlis yapsinlar da kendileri yanlislarini gorebilsinler. 1
    • Bravo..! 27 Şubat 2020, Perşembe 22:59:23 İşin aslı budur...!! 1
  • Teyze 27 Şubat 2020, Perşembe 14:29:26 Büyük geçmiş olsun 7
  • helal 27 Şubat 2020, Perşembe 14:28:58 indiren iyi indirmiş ! 11
  • IGA 27 Şubat 2020, Perşembe 14:28:53 Pilotlar yerine yeni meydanın konumunu ve rüzgar durumlarını bir sorgulasanız. Bu meydanın ne pahasına olursa olsun kullanılacağını ve büyüklüğü ile gururlanıp daha önemli gerçeklerin neden göz ardı edildiğini bir sorgulasanız nasıl olur? 8
    • Limit içi?? 27 Şubat 2020, Perşembe 16:31:23 Neyi sorguluyon?? 1
  • Buyutmeyin 27 Şubat 2020, Perşembe 14:26:25 Bir kaç hardlanding var. 14
  • ... 27 Şubat 2020, Perşembe 14:23:19 Ahhh tk da da kaza olmus ben sok nasil olabilir... 9
  • Türk Pilotu 27 Şubat 2020, Perşembe 14:21:24 Şimdi sorun bakalım neden pas geçmemiş? Pilotu tutuklayın. Allahtan kimse ölmemiş, geçmiş olsun. 12
    • Kule 27 Şubat 2020, Perşembe 17:06:28 Kule ön dikmeyi kırma dememiş mi? 0
  • Gulu gulu gulu 27 Şubat 2020, Perşembe 14:19:14 Eyyy dünya en büyük havalimanını yaptık. Her ay iki üç uçak lokanta yapacağız. Dünya bizi kiskani. Eyyyyy 12
  • Lastikçi 27 Şubat 2020, Perşembe 14:19:06 Sanki bu sert iniş değil baska bir şey var. Hemen hapse atmasınlar. Bari inceleme sonucunu beklesinler. 8
  • Y 27 Şubat 2020, Perşembe 14:16:18 Bu nedu bole resmen fazia 20
  • Akademik 27 Şubat 2020, Perşembe 14:14:24 Bir akademisyen olarak ucaklarımızın kokpit koltuklarinda oturanların birçoğunun lise mezunu pilotlar olduğunu ögrendim. Bundan sonra sanırım uçağa binmeden önce diploma soracağım. 338
    • Yan 27 Şubat 2020, Perşembe 14:26:44 Yanlis ogrenmissin 6
    • Pilot 27 Şubat 2020, Perşembe 14:26:46 Haklısın kardeş sormak lazım, üniversite diploması daha büyük olduğu için o daha iyi uçurabiliyor. 3
    • Ahlaksız herif 27 Şubat 2020, Perşembe 14:27:49 Sen ne kadar reddiyesiz birisin senin haddine gerizekalı senin akademisyen olduğun sorgulanmali 7
    • Alij 27 Şubat 2020, Perşembe 14:29:29 Saçmalama üstad hepsi lisans mezunu. Senin gibi akademisyenim aydın kesimdenim havasındakilerdeki bilgi kirliliği kimsede yok, yazıklar olsun 8
    • yorumcu 27 Şubat 2020, Perşembe 14:30:57 merhaba lise mezunu pilotumuz hiç yok. bilgisiz kulaktan dolma şeyler yazmayın lütfen. shgm nin yönetmelikleri en az önlisans oda 2 senedir. ondan öncekiler hep lisans mezunudur. 7
    • paylıt 27 Şubat 2020, Perşembe 14:32:23 cehalet üniversitesinde akademisyensiniz sanırım... 6
    • Akademisyen boş yapma 27 Şubat 2020, Perşembe 14:34:25 Başlıktan da anlaşılacağı gibi, diploma adam olmaya yetmiyor 3
    • Plt. 27 Şubat 2020, Perşembe 14:35:25 Gecen bir akedemisyen hanımın ucak kazasinda görüşlerini dinledik..diploma olsa ne olur olmasa ne olur..!!! 3
    • Keşke 27 Şubat 2020, Perşembe 14:36:24 Keşke pilot arkadaşlarım da yolcu seçimi yapabilse de sizin gibi sözde akademisyenleri yolcu olarak almasa... 5
    • 737 F/O 27 Şubat 2020, Perşembe 14:37:31 Ben ODTÜ mezunu bir pilotum. Gelişmiş ülkedeki lise mezunlarının ülkemizdeki doçentlerden daha kaliteli olduğu bir gerçek. Bu yüzden keşke daha çok olsa diyorum. Kafalarını boş alakasız bilgilerle doldurup pilot olucam diye gelmesinler. Zaten Türkiye de üniversite mezunu sayısı Japonya ve Almanya’dan çok. Ama onların 10 da 1 i kadar gelişmişliğimiz yok ;) 12
    • Pilot 27 Şubat 2020, Perşembe 14:43:18 Bir pilot olarak sadece yabancı pilotların lise mezunu olduğunu, tüm Türk pilotlarının 4 senelik üniversite mezunu olduğunu belirtmekten gurur duyarım 13
    • Dd 27 Şubat 2020, Perşembe 14:51:00 Akademide, yanlış bilmiyorsam doç. Ve dr. Gibi unvanlara sahip olabilmek bir kaç senedir daha kolay olmuş. Sınav puanları aşağı çekilmiş. Sen anladın onu. 5
    • Falafel 27 Şubat 2020, Perşembe 14:53:12 Cumhurbaşkanı seçerken de sorun lütfen. 8
    • Akademik 27 Şubat 2020, Perşembe 14:55:30 Olarak saçmalamışsınız 5
    • Gökce Boztepe 27 Şubat 2020, Perşembe 14:55:50 Medya komandosu Akademisyen, uçakları diploma uçursaydı sende kaptan olurdun. Bak demek ki diploma uçurmuyormuş! Ağzım boş kalmasın bende iki geçireyim diye yorum yapmışsın. Yoksa sen şu kaza sonrası uçaklar 1 e iner 6 dan çıkar yorumunda bulunan akademisyen misin? 7
    • Fiko 27 Şubat 2020, Perşembe 14:58:23 Bir akademisyen olarak iyi araştıramamışsın belli 3
    • Mr.B 27 Şubat 2020, Perşembe 14:58:43 Sor bakalım, uçağa polis çağırmıyormuyum 7
    • He he 27 Şubat 2020, Perşembe 15:01:13 1.si THY gibi kaliteli bir kurumda pilotlar lise mezunu değil, 2.si uçağı uçuran üni diplomasi değil, iyi bir uçuş eğitimi ve de beceri ; Saygılarımla 18
    • Empati 27 Şubat 2020, Perşembe 15:03:10 Sen yolcu olarak binerken zekanı sorguluyor muyuz 4
    • Allah aşkına sorsana 27 Şubat 2020, Perşembe 15:04:54 Bir sor bak ne oluyor. 8
    • Km 27 Şubat 2020, Perşembe 15:06:19 Bu üniversite mevzusuna ne taktınız. Üniversiteler havacılık mi öğretiyor. Sanki liseden mezun olan adami direk kokpite oturtuyorlar. Milyon tane eğitim alıyorlar. Sürekli eğitim alıp sürekli sınav olmaya da devam ediyorlar. Şu üniversite olayına bizden başka takan ülke var mı merak ediyorum. 12
    • eren 27 Şubat 2020, Perşembe 15:12:23 sen de havacıdın bellii..seni gidi seni..trol.. 5
    • thy çalışanı 27 Şubat 2020, Perşembe 15:13:44 size bilgi veren kimse, "bir akademisyen olarak" teyit edip de yorum yapsanız; komik olmazdınız. dediğiniz mümkün olmayan bir durum hocam. 1
    • .. 27 Şubat 2020, Perşembe 15:13:53 He hocam sor bizde el pence cevaplariz 4
    • 1071 27 Şubat 2020, Perşembe 15:14:57 Akademik, o bilgiyi nereden aldin acaba?Bay kemal'den mi?Bana hic inandirici gelmedi.Bu arada THY ucagimiza gecmis olsun dilekerimi iletiyorum. 29
    • Ya sen akademisyenmisin acaba 27 Şubat 2020, Perşembe 15:16:11 Diplomanı oraya koy bakalım uçarabilecekmi? Bir üniversite mezunu olarak sen nerden aldın o akademisyenliği çok merak ettim. 4
    • Lise mezunu 27 Şubat 2020, Perşembe 15:17:34 Buyrun sayın akademisyen siz indirin kolaysa tabii kaldırabilirseniz. 3
    • xyz 27 Şubat 2020, Perşembe 15:19:56 Öğrendiğiniz o bilgi tamamen yanlış akademisyen bey, daha iyi araştırınız 2
    • havacı 27 Şubat 2020, Perşembe 15:19:56 otobüse, taksiye, trene, bindiğinizde yada yolda yürürken yanınızdan geçen araç sürücülerine de soracak mısınız? 3
    • Anti 27 Şubat 2020, Perşembe 15:21:00 Bir akademisyen olarak diploma yerine tecrübe ve eğitimin önemli olduğunu bilmen gerekir. Diploma fark yaratıyorsa eğer türkiyede 110000 üzeri akademisyen vb var. Kaç tanesinin biyerlerde yazılmış makalesi var.... 2
    • Akademik e 27 Şubat 2020, Perşembe 15:22:01 Lise mezunu olmadan, Universite mezunu olunmuyor bro :) 4
    • Bravoo 27 Şubat 2020, Perşembe 15:23:48 Hee sorarsın binme la ozaman okuda sende ol lise mise 6
    • Someone 27 Şubat 2020, Perşembe 15:25:37 Bir akademisyen olarak talep ediyorum lütfen sorar mısın hocam? :) Ayrıca çok yanlış bir tez 1990-2008 arası lise mezunları şu anki 1 doğru cevapla üniversiteye yerleşen 100.000lerce kişiden daha donanımlıdır akademik olarak da kişisel nitelikler olarak da. 4
    • Anti 27 Şubat 2020, Perşembe 15:25:50 Bir insan ayaküstü 40 yalan nasıl söyler hep merak ederdim. 1
    • Sen 27 Şubat 2020, Perşembe 15:31:32 Otobüse bin zaten, seni o paklar ama otobuste de muhakkak sor kaptanin egitimini 6
    • Ucucu 27 Şubat 2020, Perşembe 15:51:02 Bence özel bir ucak alip kendiniz ucurun en mantiklisi o sizin gibi yolcular icin:) 6
    • TK2466 27 Şubat 2020, Perşembe 16:10:12 Benimde senin yorumu okuyunca, beynin varmi yokmu onu sorasim geldi... 1
    • :D :D 27 Şubat 2020, Perşembe 17:04:57 Akademik olarak size hayırlı işler. Diploma takıntısı işte. 0
    • Akademisyene 27 Şubat 2020, Perşembe 17:34:42 Sen "6" ya teker koy "2" denir çık. Yanlış olmasın. 1
    • Üversite 27 Şubat 2020, Perşembe 18:41:37 Üniversite mezunu olmak bir marifetmiş gibi konuşuyorsunuz. Bu yıl üniversitesiyi bitirecek birisi olarak söylüyorum; kendiniz okumadığınız, araştırmadığınız sürece hiçbir gelişim gösteremiyorsunuz. Ben, lise mezunu 15 yıllık bir pilotu, en iyi okuldan mezun olmuş 2 yıllık pilota tercih ederim. Bu iş tecrübe işidir. Zaten bundandır ki, kaptan pilot olmak için öncelik uçuş saatine yani tecrübeye bakarlar. 1
    • Hostes 27 Şubat 2020, Perşembe 20:48:24 Cahillik seviyem ❤️Ben 1
    • kaptan 27 Şubat 2020, Perşembe 22:10:24 iyi yaparsınız. Yılların uçucuları olarak bizde inanamiyoruz bu donanımsızlıkla nasıl gelip başvuruyorlar daha vahimi nasıl alınıyorlar ? 1
    • Göksel 27 Şubat 2020, Perşembe 23:32:58 Akademisyen olarak hava atmaya kalkmışsın ama senin havanda emisyon çok yüksek insanları rahatsız ediyor 1
  • doğruya doğru 27 Şubat 2020, Perşembe 14:12:03 Eveeet bir herkes pilot oldu sonucu daha. İhtiyaç var diye önüne geleni pilot yaptınız. Adını göstermelik akademi koyup herkesi geçirdiniz sınavlardan. DLR testlerinde 3-4 modül geçemeyen adamlara tamam gelin hadi ihtiyaç var diyip sağ koltuğa oturttunuz. Onlar şimdi kaptan. Bu haber olan kırım bide olmayanları bilseniz aklınız şaşar. THY yada diğerleri fark etmiyor. 10 inişin 7'si hard landing 132
    • yorumcu 27 Şubat 2020, Perşembe 14:32:19 DLR dan 1 modülden bile kalan adamın pilot olması mümkün değil. bilip bilmeden kulaktan dolma bilgiler ile şirketi karalamayın. 14
    • 6 senedir çalışıyorum 27 Şubat 2020, Perşembe 14:47:38 Senin bahsettiğin kadar hard landing yapanı, görmedim ezik trol 10
    • Pilot 27 Şubat 2020, Perşembe 14:48:18 Hard landing nedir biliyormusun sen? 10
    • ... 27 Şubat 2020, Perşembe 14:58:28 Hasss... 12
    • ... 27 Şubat 2020, Perşembe 15:01:39 Atma ziyaaa. Lan inişlerin yüzde 70 i hard olsa uçuracak uçak bulabilirler mi 13
    • Ya bi gidiver.... 27 Şubat 2020, Perşembe 15:06:28 Yorum mu yapıyosun, ithamda mı bulunuyosun, ip'nden seni tespit edip mahkemeye verirlerse şaşırma. 13
    • .. 27 Şubat 2020, Perşembe 15:10:45 Elenen kekolardan biri 15
    • . 27 Şubat 2020, Perşembe 15:12:01 Kuyruk acısı yazık sana. Benim inişlerim hep safe. Akademiliyim 20
    • 320 FO 27 Şubat 2020, Perşembe 18:39:59 Son 6 ayda DLR dan life time ban almış onlarca kişi DLR sız ilan ile girdi imkan olsa açıp o ilana bakın bilmeden yazmayın 0
    • komiksiniz 28 Şubat 2020, Cuma 08:03:11 Ne oldu adam doğruyu söyledi diye zorunuza mi gitti ulan % 95 i torpille giren adamlar kimi kandiriyorsunuz siz ucaktan ayri ucan adamlari pilot yaptilar 0
  • Emekli THY'li 27 Şubat 2020, Perşembe 14:10:51 Rabbim daha beterinden korusun.... 19
    • Rab 27 Şubat 2020, Perşembe 14:25:55 Allahim dersen guzel olur, Rab:Yahudi din adami 15
    • Mortaş ? 27 Şubat 2020, Perşembe 15:04:27 Sen misin? 4
    • . 27 Şubat 2020, Perşembe 20:52:21 Rabbimde birşey yok , sadece rab denmez hemde buna mı takıldınıZ 1
  • bunların 27 Şubat 2020, Perşembe 14:10:07 olacağını söylemiştik,haklı çıktık ama üzücü bir haklılık. AHL de o kadar yoğunluğa rağmen asla böyle olaylar olmazdı. 59
    • yorumcu 27 Şubat 2020, Perşembe 14:33:25 nasıl olmazdı :) komik olmayın lütfen. AHL de kuş yüzünden geri dönen uçakları bir bilseniz.. 10
    • Yargic 27 Şubat 2020, Perşembe 15:22:30 Bu kazanin ahl yada ist hava alani ile ilgisini bulamadim bir anlatirsan sevinirim 11
    • Cikrrci 27 Şubat 2020, Perşembe 15:24:55 Çıkarın olmasa konusmazdin adhl de 4
    • 1071 27 Şubat 2020, Perşembe 15:30:52 Bunlarin.Ne sacmaliyorsunuz.Ist havalimaminda bir gunde milyon dolar ihracat yapiliyor.ÂHL'da bu ihracati yapacak yermi vardi?Olaylara bay kemal gibi bakarsaniz anlayamazsiniz kardeşim.Biz havalimani'nda calisiyoruz neyin ne oldugunu cok guzel goruyoruz.!! 36
  • MKK 27 Şubat 2020, Perşembe 14:04:30 Dünyanın en iyi pilotları 40
  • Benden demesi... 27 Şubat 2020, Perşembe 14:03:25 Teknik bakımdan cıkamayan kiralığı biten max serisi iptal karantinada kalan ucaklar ve yayılan virüs ve bu olay derken ucak sayısı azaldı ucuslar azaldı bu saatten sonra herkes işine baksın. Risk büyük. İşimizi severek yapalım. Allah şirketimize zeval vermesin. 34
    • Noldu? 27 Şubat 2020, Perşembe 14:51:40 Allahtan bu olay pegasusun başına gelmedi şimdi tüm kanallarda canlı yayını izlerdik. Pilotlara gelirsek; harbiden bu mesleği de mundar etmek üzereler. Her meslek grubundan ilgisi olsun olmasın adam topladılar. Bi bakıyoruz 30 yaşında adam hayatında ilk defa havacılıkla tanışıp ingilizceyi, sınavları bir şekilde halledip sektördeki pilot ihtiyacınıda iyi değerlendirip koltuğa oturuyor. Bu fırsatı değerlendirene sözüm yok. Sende olabiliyorsan ol diyebilirsin. Haklısın. Sorun o değil sorun herkesin pilot olabilmesi. İşletme mezunu adam gelmiş pilot oluyor. Yaş 30 yeni meslek sahibisin 200 can taşıyorsun. Ne diyelim hak ettiler oldular. Çevremde bir çok insan çocuğunu pilot yapma telaşında bu meslek öyle bir meslek değil. Ağırlığı ve itibarı olan bir meslek. Çocuğu işsiz olan zenginin çocuğuna meslek edindirmeye çalıcağı alan havacılık olamaz. 6
    • Çok bilmiş ukala 27 Şubat 2020, Perşembe 17:13:39 İşletme mezunu pilot olamazmış. Ne işletme bölümleri puanı ile iş hanından bozma çakma üniversitelerin mühendislikleri kıyaslanmaz bile. Maçan yiyosa gir sen de kokpite. 1
  • İniş Takımı 27 Şubat 2020, Perşembe 14:01:38 Havacılığın içinden birisi olarak böyle rezalet görmedim. Sürtünmeden dolayı yangın tehlikesi var ve yolcular acil çıkış prosedürü yerine merdiven yanaştırılarak çıkartılıyor. Pes 107
    • Teknik 27 Şubat 2020, Perşembe 14:27:29 Burun inis takımında yangın riski yoktur. Ana iniş takımları hem brake üniteler hemde kanat ve gövde yakıt tanklarına yakın olduğu için risk vardır. Havacılıkla alakası olmayanlar boş yorum yapmasın. 10
    • OLMADI 27 Şubat 2020, Perşembe 14:29:24 Lease eden kararı veren benim, yangın ile alakalı bir sorun yoktu. 6
    • Pes diyen 27 Şubat 2020, Perşembe 14:35:20 precautionary disembarkation, bi öğren neymiş 5
    • THY 27 Şubat 2020, Perşembe 14:46:02 Ordamıydın birader 4
    • Bilgisiz havacı 27 Şubat 2020, Perşembe 14:49:33 Emergency prosedürleri bilmiyorsan şuraya yorum yazıpta kendinizi, bir rezil etmeyin bir konuda da bilgi sahibi olmayın ya. Vallahi onca eğitimi alan onca saat uçan biz miyiz yoksa siz mi artık okuyunca şaşıyorum 3
    • pes 27 Şubat 2020, Perşembe 14:58:06 havacılığın ne kadar dışında olduğun belli. 6
    • Money speaks 27 Şubat 2020, Perşembe 15:27:11 Çok para ama o dediğin 9
  • Yorum 27 Şubat 2020, Perşembe 14:01:05 FSX grafik hatası gibi olmuş 7
  • thy 27 Şubat 2020, Perşembe 13:57:21 geçmiş olsun 4
  • simülasyon 27 Şubat 2020, Perşembe 13:53:42 bunun simülasyonunu yapın da eğitimlerde nasıl inilmez diye izletin:) 25
  • MARKET YÖNETMİYORUZ AYCI ! 27 Şubat 2020, Perşembe 13:53:28 Ah almayacaksın insan olacaksın bayrağımızı taşıyan her şirket bizimdir aycı ! 8
    • ben de sormak istiyorum 27 Şubat 2020, Perşembe 15:13:49 oncelikle gecmis olsun. Sayin Ayci son 3 ayda 3. pistten cikmaniz. Odessa, nijerya simdi de bu. Arada ki hard landing kuyruk surtmeleri vs soylemiyorum dahi. Super market yonetmeye benzemeyen ustun yonetim anlayisinizla ne gibi tedbirler almayi planliyorsunuz acaba? 3
    • :( 27 Şubat 2020, Perşembe 20:25:47 Pazar maaşlarını kaldırıp, üstüne bir de dalga geçer gibi bağlılık anketi yaparlar. Güler misin, ağlar mısın? 1
  • Aaaa 27 Şubat 2020, Perşembe 13:50:47 Thy bak yaa demekki herkese olabiliyormuş... 46
  • Pegasusa yüklenme 27 Şubat 2020, Perşembe 13:47:48 Bakın pegasus dediniz dediniz thyde de oluyor bunlar. Hadi bakalım thy'ye de binmeyin gitmeyin o zaman bi yere. 56
    • pegasus 27 Şubat 2020, Perşembe 15:02:46 çok yaşa herşey de pegasusa bahane bulanlar şimdi birde bunu izlesinler 8
    • Gülüyorum 27 Şubat 2020, Perşembe 15:26:07 THY ölen olmadı siz ilk önce adam oldurmeyinde konuşun 45
    • G.r.s.u.n 27 Şubat 2020, Perşembe 17:24:42 Ya arkadaş niye yediremiyorsunuz Allah kimsenin burnunu bile kanatmasin kaza bela vermesin neden seviniyor siniz böyle olaylarda neden lekeliyorsunuz amacınız ne onu söyleyin neden karalama yapıyor sunuz olabilir herşey az birsey olsa yok o böyle yok şu böyle yeter da yaşasın yeni havaalanı teşekkür ederiz sayın cumhurbaskanimiza leke surseniz ne olacak işinize gelmiyor sa uzak durcaksiniz uzak akıllı olun birbirinizi yemeyin artık 1
    • Yuh 28 Şubat 2020, Cuma 00:47:53 Thy hepimizin şirketi, pegasus da keza öyle, milli bir değer sonuçta.. "siz önce adam öldürmeyin de" gibi ağır bir suçlamada bulunurken umarım bunu thy yi örnek göstererek yapmaya çalışmıyorsunuzdur. Yoksa tarih bilginizin de bugünkü olayları değerlendirme yeteneğiniz kadar kıt olduğunu itiraf etmiş oluyorsunuz!! 0