THY uçağına binmeden apronda namaza durdular!

    Çok beğenilenler

  • yorum 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:38:18 uçağı tavaf etmemişler mi 8
  • Aa 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:20:37 O su şişelerini aprona nasıl soktular? 2
    • walkaround 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:42:55 fuel drain valvelerden yakıt numunesi almışlar. Hemen yanlış anlamayın.. Preflight inspection. 0
    • Ondeki şişe 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:44:35 Öndeki şişe , Zemzem suyu. Muhtemelen transit umre yolcuları. Terminaldeki mescide geçme fırsatları olmamıştır. Haliyle son ana kadar beklemişler, son anda 2rekat seferi olarak kılmışlardır. 7
    • Güzel soru 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:45:26 Cevabı duymak isterdim 1
    • Gösteri 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:07:02 Nereye kadar devam edecek bakalım bu gösteriniz. Sözde müslümanlar! 4
    • TK Kokpit 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:14:04 Ayneb öyle. O şişeler nasıl girdi aprona? 0
    • Ha su ha silah 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:32:22 Canim simdi sende onu ne soruyorsun? Silahda girer su da girer. 1
    • Aykut 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:39:31 Ben de cok sasirdim. Sektorden olduğumu bilmelerine ragmen dis macunum bile guvenlik tarafindan el bagajimdan cikarildigi olmustu. Bence sorusturmalik bi durum hele de bu gunlerde yasananlardan sonra. O suyla ucakta ya milleti zehirleseler? Ya kokpit ekibini zehirleseler az da degil 5litrelik bidon. Gir kokpite dok pedastal a bak ne oluyo. 2
    • Ali 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:45:41 Uygun yerinde. Salatalıklı imam gibi!!!! 0
    • Kabin 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:29:58 Kabin bagajına artistlik yapan kabin ekibi su şişesine neden ses çıkarmamış 2
    • right 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:40:40 şu an en haklı yorum bu! 0
    • 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:50:26 Transit alanda su satılıyor. Ayrıca o vatandaşlar giyimlerine bakılırsa medine cidde tarafından gelmişler. Zemzem sularını çıkarabiliyorlar yukarıya. Türkiye burası herşey olur. Fazla takma kafanı 2
    • TK ground staff 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:54:12 Güvenlik kontrolünden geçtikten sonra fevkalade su satın alabilirsin arkadaşım. 8
    • Mehmed 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:09:30 Bu görüntü Türkiye'de olduğu için anormal gelebilir. Fakat kendi ülkelerinde bu çok normal. İbadet vakitleri gelince hemen oracıkta ibadet ediyorlar. Türkiyeyi de öyle sanmışlar herhalde... 7
    • Okan 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:19:44 He yaa o su siselerinin orada ne isi var ? 0
    • isimsiz 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:24:41 Guvenlikten sonra almislardir.Allah kabul etsin namazlarini. 7
  • Tüm yorumlar

  • Lg g4 12 Temmuz 2016, Salı 15:24:08 4-) “Yazıklar olsun o namaz kılanlara ki.” 5-) “Onlar namazlarını ciddiye almazlar.” 6-) “Onlar gösteriş yapanlardır.” 7-) “Ve hayra da mâni olurlar.” (MAUN SURESİ – 4/5/6/7. AYETLER) 3
  • TEKNİK 12 Temmuz 2016, Salı 09:48:30 İYİKİ ÖLÜM VAR 2
  • l. 12 Temmuz 2016, Salı 00:23:15 ne icin kiliyorlar? 2
    • öyle inanıyor 12 Temmuz 2016, Salı 10:58:28 sana hesap mı verecek niye kıldığı hakkında? 6
    • l 12 Temmuz 2016, Salı 14:42:24 sana sormadik. bos islerle ugrasmayin. 5
  • Namaz 11 Temmuz 2016, Pazartesi 23:56:19 Su konusunda aktarma sırasında ellerinde kaldığı inaniyorum. Hava Limanı personelinin buna izin vereceğine zannetmiyorum. - Namazı kazaya birakma konusuna gelince birkaç madde halinde belirtilmiştir. Google yazıp öğrenebilirsiniz. Bu şartlar haricinde namazi kazaya birakamazsiniz. Lütfen kendimizi onların yerine koyalım anlayisli olalim. - Müslümanlık ilmde fen de ilerlemeyi emreder. Çin'de dahi olsa almanızı emreder. Kılık kıyafet e takilmayin lütfen. 2
  • İyi ki iktidarda sizin fikirleriniz yok! 11 Temmuz 2016, Pazartesi 22:00:02 Arkadaş siz nasıl insanlarsınız! Nasıl faşist bir anlayıştır bu! Kendi düşünce ve yaşam biçimi dışında yaşayanları alaya alan; onları kınayan Nasıl modern olabilir! Size ne insanların inancından! adamlar öyle inanıyor, öyle giyiniyor, öyle yaşıyor ve öyle ibadet ediyor. Herkes sizin gibi laik, Kemalist, batılı veya kafanıza uygun mu davranacak! Sanki adamların namaz kıldığı yerden geçecektiniz de yol kapalıydı buna öfkelenip dalga geçiyorsunuz. Herkes sizin gibi düşünmek ve yaşamak zorunda değil; kılık kıyafetle, dinsiz veya dine mesafeli olunmakla adam olunmuyor. Sizin gibiler yüzünden "YAŞASIN TAYYİP ERDOĞAN". Bu gidişle siz hep burada yazmaya; muhalif olmaya mahkum olursunuz. Herkes sizin gibi yaşamak zorunda deği!!! 12
    • dalkavuk'a 12 Temmuz 2016, Salı 00:37:32 ya sen nasıl bir insansın iktidar yalakası? dinsiz veya dine mesafeli olunmakla adam olunmuyor da eğitimsizlikle,cahillikle,medeniyetsizlikle,gericilikle, şiddetle,hiçbir şey üretememekle, hristiyanın icatlarına muhtaç yaşanarak mı olunuyor? 2
    • bagci 12 Temmuz 2016, Salı 05:42:07 Amacin ne? Uzum yemek mi bagciyi dovmek mi? Yazdigin yazinin altina nasil bir yorum yazilmasini umuyorsun.Liderim dedigin insana,dinine kufur edilsin diye mi yazdin? 1
    • bagci kufre devam et 12 Temmuz 2016, Salı 10:53:38 Sabah akşam dine ve liderimize küfredersiniz zaten, başka birşey bilmezsiniz. Siz küfrettikçe kaybedeceksiniz. Devam edin. Ayrıca biz küfürden korkmayız; küfür sahibine döner. 2
    • bagci 12 Temmuz 2016, Salı 11:54:15 Ben kufur etmiyorum ve dinime de saygi duydugum insanlara da kufredilmesini kucuk dusurulmesini kabul etmiyorum.Fransiz peygambere kufredince de ben kufurden korkmuyorum mu diyorsun? Bu nasil bir duyarsizlik ahmaksizlik. Muslumansan dinine kufredilmesinden rahatsiz olmasin!Rahatsiz oluyorsan dikkatli olacaksin 0
  • Gorki 11 Temmuz 2016, Pazartesi 15:32:38 Apronda ibadet de dahil dini tören yada kutlama benzeri davranışlara her ne şekil ve amaç ile olursa olsun izin verilmemelidir. Bunu fotoğraflamak yerine havalimanı yetkililerine bilgi verilmesi daha doğru olurdu. Tabii yaşanılan günlerde özellikle namaz kılanlara müdahalede bulunacak havalimanı yetkilisi bulmakta zorluk çekilebilinir. 5 lt lik şişelerdeki sıvı (zemzem suyu olduğu tahmin ediliyor) mevzusuna hiç girmiyorum o konuda zaten yeterince yorum yapılmış. 1
  • security 11 Temmuz 2016, Pazartesi 15:05:30 sonra niye patlıyoruz havalimanıda patlar uçakda patlar nerde güvenlik?nerde emniyet 2
  • Bela 11 Temmuz 2016, Pazartesi 08:02:46 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • perişanlık 11 Temmuz 2016, Pazartesi 03:23:49 islam skolastik dönemini yaşıyor olabilir. yakında imamlar cennetten arsa satarsa şaşırmayın. 4
    • Önce kendine bak 12 Temmuz 2016, Salı 11:04:15 Sizler şu bilinçaltı defolu devrimci sol sempatisiyle Müslümanların yakasına yapışmaktan vazgeçin yeter. İslamın skolastiği sizi ilgilendirmez. Adamlar öyle yaşamayı tercih ediyor. Sana niye öyle yaşıyorsun, niye içki içiyorsun, niye batıya özeniyorsun diye soran yok. Sen de İslama hesap soramazsın! 3
    • ztk 12 Temmuz 2016, Salı 21:33:48 kardesim adam zaten kupon arazi pesinde, su adama akil vermeyin.. sokma karpuz kabugunu aklina su adamin.. 0
  • towing 11 Temmuz 2016, Pazartesi 01:13:34 yapılan yanlış tamam ama dinle ne alakası var ki ben bu olayda o uçakta görevli olan harekat memuru ve kaptanı suçlu buluyorum 0
  • isimsiz 10 Temmuz 2016, Pazar 17:29:32 Ulkeyu yol gecen hanina cevirirlerse boylesi showmanlerde fırsatı degerlendirir.Ibadette kabahatte gizli olur.Bunlara musade eden zihniyeti sorgulayin.Muslamanlarin onune bir yem atılıyor.Biz habire birbirimizi yiyoruz.Yok namaz kildin, oruc tuttun diye diye başka sey dusunemez olduk. 4
  • isimsiz 10 Temmuz 2016, Pazar 17:29:32 Ulkeyu yol gecen hanina cevirirlerse boylesi showmanlerde fırsatı degerlendirir.Ibadette kabahatte gizli olur.Bunlara musade eden zihniyeti sorgulayin.Muslamanlarin onune bir yem atılıyor.Biz habire birbirimizi yiyoruz.Yok namaz kildin, oruc tuttun diye diye başka sey dusunemez olduk. 3
    • Hancı 10 Temmuz 2016, Pazar 22:14:58 Iyi yapmışlar.umreden geliyo adamlar muhabbet tavan yapmıştır. 0
  • u 10 Temmuz 2016, Pazar 17:06:44 platform kirli degil mi? 1
  • Rdg 10 Temmuz 2016, Pazar 16:44:30 O su ne ?? Biz minik pek şişe sokamayız adamların önünde damacana var resmen. 1
  • Hostes 10 Temmuz 2016, Pazar 15:37:09 Bu ne sacmalik ibadetin şovu mu olurmus? Buna DHMI buna nasil izin verdi? Onceden kilsin namazini niyazini gittigi yerde kazasini kilsin. Teyemmum etsin abdest alamaz ise. Bu nasil bir rezillik... 6
  • emir ! 10 Temmuz 2016, Pazar 14:49:53 Namaz kılmak yüce Allah'ın emri doğru ama 'oku' diye emir veren de 'size akıl verdim iyi yönde kullanın yoksa üstünüze pislik yağdırırım' ve 'kul hakkı yemeyin' diyen de kendisi, peki müslümanlar bu emirleri yerine getiriyorlar mı? Tabii ki hayır! Görev bilip apronda namaz kılıyorlar ama sonuçta gayrı müslüm'ün icadı uçağa biniyorlar! Bu kafayla müslümanlar daha çoook sömürülürler, bilimsel,teknolojik,eğitim vs konularında gelişmek,ileri gitmek için hiçbir şey yapmayıp, gayrı müslüm'e ilaçtan arabaya, elektronik ürünlerden tıbbi cihazlara kadar hemen herşeyde muhtaç olup, onların icatlarını para saçıp alarak onları daha da zengin ederek yaşarlar ! 1
  • Ibrahim 10 Temmuz 2016, Pazar 13:52:26 Rezillik degil rezil olan sizsiniz ibadet geregi gorevini yapiyo herkez muslumanlikla alakaniz yok sizin ermeni tohumlari 43
    • sen 10 Temmuz 2016, Pazar 14:34:55 önce kendine bak belki de sen ermenisindir ! 11
    • Sığır avcısı 10 Temmuz 2016, Pazar 15:10:36 Onlar ermeni olabilir ama sen insan bile değilsin soysuz. 7
    • Gerçek Ermeni 10 Temmuz 2016, Pazar 15:18:48 Yahu beni tartışmaniza alet etmeyin,ben bu topraklarda hepinizden islam gelmeden önce yaşıyordum, ne mutlu ermemiyim diyene :) 7
    • Ibrahime 11 Temmuz 2016, Pazartesi 08:05:32 Senin Türkçen bile yok. Bir de kalkıp elin pis pakistanlılarını savunuyorsun. Zerre kadar din bilginde yok. Bu mu ibadet. Rezil insanlar. 1
  • Pilot 10 Temmuz 2016, Pazar 13:51:56 O pet şişenin orada ne aradığını anlatabilecek kimse yoktur, şu an onların geçtiği bütün güvenlik birimleri sorgulanmalı ve işten atılmalıdır, ayrıca pilot onları uçağa almamalıydı ya da güvenlik araması istemeliydi. Daha bir hafta önce neler oldu bu havaalanında hala neler oluyor. Bu arada sanki onların namazına laf edildiğini söyleyip duran yobaz din tüccarlar, siz ne dinden anlarsınız ne insandan. Ateistler bile sizden daha fazla İslamı bilir. 7
  • Capt 10 Temmuz 2016, Pazar 13:49:10 Heatrow'dan hergun seyahat eden binlerce Pakistanli var acaba namaz vaktine geldiginde onlarda apronda secdeye duruyorlar mi? Cehalet ve egitimsizlik'den baska birsey degil. 3
    • capt yazılı rumuza 11 Temmuz 2016, Pazartesi 01:22:40 Aslan parçası belli ki radyasyon sende genelde olduğu gibi kısıtlamalar yapmaya başlamıS. Türkiye Müslüman bir memleket vede bu kardeşlerimiz kendilerini burada rahat ve özgür hissediyor demekki o uğruna öldüğünü z ingilizlerin memleketinde değil 5
    • Radyasyon 11 Temmuz 2016, Pazartesi 14:55:15 Önce Türkçe öğren sonra Türkiyenin müslüman ülke olduğundan bahset. Burası laik bir ülke. 0
    • ZAFER 12 Temmuz 2016, Salı 10:03:11 bazı şeylerin tribüne oynamak olduğunu hepimiz biliyoruz ama doğruyu söylemek çıkarlarımıza ters düştüğü için ateşli savunuculara dönüşüyoruz. 0
  • ????? 10 Temmuz 2016, Pazar 13:47:42 karaci istanbul mu istanbul karaci mi? karaci istanbul ataturk havalimanindan olmaz zaten.. habercilik 10 numara 1
    • :) 11 Temmuz 2016, Pazartesi 01:22:22 Istanbul karaçi arası 10 saat direk sefer var. Aklın yok fikrin var 0
  • Ben 10 Temmuz 2016, Pazar 12:57:57 Bu rezilliğe ve güvenliği bu kadar riske atmaya kim göz yumdu acaba?Böyle saçmalık olmaz ya,artık iyice cılkını çıkardınız. 2
  • HİCABİ 10 Temmuz 2016, Pazar 12:51:41 Bu gösteri değil ALLAH'ın emridir. 12
    • uçak 11 Temmuz 2016, Pazartesi 02:05:59 allahın emrinde uçak kısmı yok sallama hicabiiiiii 1
    • Emre guney 11 Temmuz 2016, Pazartesi 12:17:47 Bence asıl saçmalık namaz kılan insanları Çekipte buraya atanlardadır muslumana her yer mescittir ne yani apronda cami yok diye adamlar namazımı kaçırsınlar, ayrıca musluman gavurun yaptığı uçağa binmez diyenler saçmalamasınlar artık. Mülk sahibi ancak Allahtır ve hepimiz ona döndürüleceğiz ... Vesselam 0
  • Kaptan 10 Temmuz 2016, Pazar 12:28:25 Resim çeken kaptanı kadraja alarak kimliğini ifşa etmek doğru olmamış 0
  • Aviation 10 Temmuz 2016, Pazar 12:26:15 Bu yolcular Pakistanlı umre yolcuları olmalı. Umreden dönüyorlardır. Cidde/Medine'den İstanbul'a gelmişlerdir. İstanbuldan da Pakistan'a uçacaklardır. Uçak değişikliği yapılmamış ise yani aynı uçak İstanbul - Pakistan uçacaksa yolculara "2 saat sonra uçacağız" denilmişse Medine/Cidde'den aldıkları ve Suud'lu yetkililerin izin verdikleri zemzem sularını kabinden aprona indirmişlerdir. Yoksa AHL'de 5 litrelik zemzem suyu ile pasaport kontrolünden kimsey geçirmezler. AHL'de pasaport kontrölünden geçtikten sonra da 5 litrelik zemzem sularının satıldığı bir yer yoktur. THY İstanbul bağlantılı ucuz bilet satar. Geçen sene THY'nin 62 milyon yolcusunun %60'ı transit yolcuydu. Pakistan'da, S. Arabistan'a direkt uçuş olmayan ufak şehirlerdeki umreciler, kendi milli havayolları olan PIS'dan bilet alırlarsa nasılsa bir bacak aktarmalı olarak Cidde/Medine'ye uçacakları için bu konuda en ucuz bağlantılı bilet satan havayolunu seçerler. Bu örnekte de THY'yi seçmişler. Kendi milli havayolları PIA ile uçsalar da yine bir ara bacak uçacaklardı. Erzurum'dan umreyle gidecek Türk umre yolcuları gibi düşünebilirsiniz. 2
    • Bravo 10 Temmuz 2016, Pazar 23:51:00 Boyle Yorum yazin canımı yiyin. Ideolojik kafalar lutfen siyasi sitelere gitsin. Klavye şövalyesi dolu memleket yahu 0
  • levent 10 Temmuz 2016, Pazar 12:22:23 Theegreen kardes...islamiyette imkanin varsa namazi alnin secdeye gelecek sekilde kilacaksin, eger yoksa ozaman oturdugun yerde kilabilirsin.Bu insanlarda imkani görmuslerki namazlarini apronda kilmis..bunu bir musluman ulkesinde abartiyla karsilamak niye acaba? Kendi kendine fetva vermesen?! 3
  • Müslüman Ülke??? 10 Temmuz 2016, Pazar 11:34:28 Allah kabul etsin.Bu ülkenin %95 i müslüman. Ama sözde müslüman. Namaz dinin olmaz ise olmazı, vakit girdiği anda eda edilmesin gerekiyor. Olayı bu kadar abartmayın. Saudi Airlines in bütün uçaklarının içerisinde mescit mevcut. Ayrıca Airport Haber namaz gösteri değildir. Müslümanlığı tam olarak bilseydiniz böyle haber yapmaz idiniz. 6
  • Sizin deyiminizle kafir 10 Temmuz 2016, Pazar 11:01:06 Ben müslüman değilim. Namaz oruç bilmem. İnsanların temel haklarından yanayım. Saygı sevgi ön planda olmalı derim. Şimdi bana münafık, kafir mi diyeceksiniz? Yoksa vatandaşınız olduğum için kabul mü edeceksiniz? 2
    • me2 10 Temmuz 2016, Pazar 21:17:11 tam tersi. cansiniz 0
  • Lazim 10 Temmuz 2016, Pazar 10:45:47 Aprona bir cami sart 3
    • Hemde 10 Temmuz 2016, Pazar 14:47:08 Selamın camisi. Ve uçuşlar da namaz saatlerine göre ayarlanacak gör o zaman kalkınmayı ağır sanayi hamlesini 1
  • Ayt 10 Temmuz 2016, Pazar 10:35:18 Yolcuların namaz kilmasi cok fazla benim dikkatimi çekmedi ama sıvı kısıtlaması var diye herseyi alan havalimani çalışanları 5lt petleri nasıl vermiş uçağa anlamadım. 1
  • snakeplanet 10 Temmuz 2016, Pazar 10:19:24 Allah kabul etsin 2
  • Noname 10 Temmuz 2016, Pazar 09:54:44 Apronda uçuşu ilgilendiren operasyonların dışında hiçbir aktivite yapılamaz uçuş emniyetine aykırıdır. Dini vecibeler buna dahildir. Hristiyan içinde aynıdır , yahudi içinde , şaman içinde. Yorumcular adamlar sanki ayasofyada namaz kılmışlarda eleştiriyoruz gibi saçma mağdur edebiyatını hemen takınmışlar. Git bakiyim pazar ayinini ingilterede yap başına ne geliyor. 0
  • Osman 10 Temmuz 2016, Pazar 08:20:27 Utancı. Verici bir durum türkye nin geldiği duruma bakarmisin 4
    • osmanlı 10 Temmuz 2016, Pazar 17:16:31 Asıl utanç verici olan insanların ibadet yapmasını yadırgayabilen senin gibi insanların olmasıdır. Osmanlıdan medeniyet dersi öğren biraz. Onlarda herkes kendi dinini özgürce yaşayabiliyordu. 2
    • Ehm 10 Temmuz 2016, Pazar 21:38:24 Ben hiç utanmadım ohzmın 0
  • Dont panic.Im muslim 10 Temmuz 2016, Pazar 08:16:22 Musluman olmayan namazin onemini bilmez. 8
  • Rotar 10 Temmuz 2016, Pazar 08:14:16 LTGB yuruyus yapsaydi hosunuza giderdi. 4
  • Normal 10 Temmuz 2016, Pazar 07:32:41 Bu insanlar Islami bizden dahi cahilce yasayan Pakistanlilar. Zaten islami teror orgutleri icin yetismis insan kaynagi. Bunlara Islam icin oldur desen oldururler, sorgulamazlar. Kildiklari namaz ise sov degil, ne yazikki bizim ulkede dini ibadet bir sova donusturuldugunden dolayi biz garip karsiliyoruz. Bu insanlarda mescitte kilayim, temiz olsun anlayisi yok, zira gayet pis insanlardir bir temizlik anlayislari yoktur. O bakimdan tuvaleti geldiginde ortaya micanin namazini apronda kilmasi da normal. 0
  • 5'er ltlik su! 10 Temmuz 2016, Pazar 07:12:26 Hepiniz ne kadar detaylara takilmissiniz. Haberin konusu, oraya 5er ltlik su bidonlari nasil gelebiliyor, bu nasil kural - güvenlik - kepazelik? olmaliydi. Namaz, münafıklık, gösteriş, iman, namazligin olmayışı, emir, farz, ucarken oturduğun koltukta namaz kilma vs bu haberin tali konulari.. Daha oraya gelmedik. Şu sulari bir halledelim önce.. Mübarek, el bagajlari da el bagaji degil kol bagaji sanki!... 0
  • 55 10 Temmuz 2016, Pazar 05:34:49 Sizin gösteri dediğiniz olması gereken şey zaten Örnek davranış aslında İran gibi olması lazım namaz vakitleri uçak seferi yapmiyiyorlar 1
  • Cabin_Crew 10 Temmuz 2016, Pazar 03:02:57 ya birader kafayı mı yediniz bu ne birbirine sarma bırakın gülün geçin bu kadar ciddiye alınacak bir olay değil thy uçakları 1 saatten fazla acun ılıcalı denilen adamı beklemişliği var namaz kılanları beklemiş çok mu yani 5
    • Hecanimhe 10 Temmuz 2016, Pazar 11:00:25 Rumuz cabin crew ama uçuş güvenliği diye bişeyden haberin yok galiba. bu herifler 2-3lt su ile orada ne yapıyor? Namaz her istediğinde istediğin yerde istediğin şekilde kılınmaz. Bunun için getirilmiş kolaylıklar vardır dinde. Bunların amacı şov yapmak 1
    • Thy 10 Temmuz 2016, Pazar 11:49:50 Acunun kendine ait öZel uçağımvat tarifeli sefer yapmayalı 7 sene oluyor . 0
  • Show mu? 10 Temmuz 2016, Pazar 02:26:55 Namaz kılmak bir Show değil yükümlülüktür. Munafiklar bunu anlamaz. Anlayana. Dert edinene. Akledene. Herşeyden önce İman edene... 46
    • Hecanimhe 10 Temmuz 2016, Pazar 10:57:17 Gerekli hallerde oturarak da namaz kılınır, kaldı ki kazaya da bırakabilirler. Ukalalık yapmayın. 1
    • show 10 Temmuz 2016, Pazar 12:49:57 Seferi degil mi bu adamlar, daha sonra kaza edemezler mi, herkes seninle ayni dine inanmak zorunda mi, seninle ayni fikirde olmayan insanlarin zamanini calmaya hakkin var mi. Ha ille kaza yapmiycam vaktinde kilacam diyosan binmeyceksin o zaman ucaga, hem munafiklarin icadi. 3
    • Show'cu 11 Temmuz 2016, Pazartesi 12:06:50 Seferiyken namaz kılınmaz kuralımı var?Fırsat ve imkan varsa her durumda namaz kılınır,savaşta bile.Seferiyken farzlar yarıya düşer,sünnet namazı kılınmaz, atlanır.Böylece namaz süresi da kısalır.Dinimizi bilmeyen bir sürü insan ahkam kesmiş burada,haddi olmayarak. 0
  • t 10 Temmuz 2016, Pazar 02:14:08 abilere masallah 10
  • Threegreen 10 Temmuz 2016, Pazar 01:45:22 Gösteri değil diyenlere, koltuğuna oturup oturduğu yerde namazını kılabilir. Dinimiz kolaylıklar dini, inanın Allah gerçekten ibadet etmek isteyenlerde şekil şartı aramaz, dualar kabul olur. Bu din ssömürücüsü şarlatanlarında gideceği yere yine Allah karar verecek. Ama insanların bir şekilde vaktini çaldıkları için çoktan kul hakkına girmiş oluyorlar. Bem helal etmiyorum.. 20
    • pakistanlı 10 Temmuz 2016, Pazar 09:27:37 Yahudiler ayin yaparken kimse haber yapmıyor.müslümanlar namaz kılıncamı gösteriş oluyor.bunu haber yapan kişiyi s..mek lazım .helal olsun kardeşlerime dogru olanı yapmış.bu haberi yapanlar namazın degerini bilmez .çünki bilecek beyin yok sizde aırpor haber iyice okunu çıkardınız. 5
    • ALL STAR 10 Temmuz 2016, Pazar 12:42:55 Ayakta kılmaya zemin & zaman bulamayan koltukta kılabilir.Hem kişinin tercihi kendine aittir.Sen nasıl istiyorsan öyle yap da,başkasına radar vektörlüğü yapma kardeş. 3
    • zavallısın 11 Temmuz 2016, Pazartesi 03:26:13 sen o sapla samanı ayıramadığın için, olur olmaz her yerde namaz kılıp namazı ucuzlaştırdığın için, zar zor ayakta duran ayasofya'da illa da ezan okuncak diye içinde hoca bağırttırdığın için sen ve senin gibiler zavallısınız ve zavallı kalacaksınız. anca yaşadığınız kepazeliğin kabahatini amerikada ararsınız. allah kabul etsin. 0
    • yahudi 11 Temmuz 2016, Pazartesi 03:27:06 sen hiç uçağı geciktirip yasak bölgede dua eden yahudi gördün mü? ya terminalde geçer köşeye orda yapar ya da koltuğunda işini görür. 1
  • ... 10 Temmuz 2016, Pazar 01:44:18 Bizde müslümanız kardeşim, ülkenin %90 ı müslüman, herkes kılsın o zaman. Hatta oraya seccade serelim istersen. Orası havalimanı.. Ayrıca arkadaslarım dogru demiş o kadar olaya ragmen o aile boyu su nasıl giriyor arkadas oraya?! Harbiden bizim insanımız bir garip 7
  • Namaz bahane 10 Temmuz 2016, Pazar 01:34:50 Arkadaşlar bir birim müdürü kurumsal bir şirkette müdür Şef memur atamasını nasıl yapabiliyor bu aşikar bir olaysa THY yönetimi ve TGS yönetimi nasıl müsade ediyorlar anlamış değilim 5
  • Gurbetci 10 Temmuz 2016, Pazar 01:18:57 Yaa benim bildigime gore turkiye musluman ulke degilmi?neden ilginc olsun.anlasilan batinin felsefesine uymaya calisanlar var.sizlerde haklisniz Bayrak tasiyici havayolumuz bile kafirlere birakilmis.acaba avrupa sirketlerinr pilot lazim.olsadi kactane turk alirlardi lan.sizi tuvalet temizligine bile layik gormezlerdi. 14
  • ? 10 Temmuz 2016, Pazar 01:13:57 Ilginc olan ne burda,namaz kilmalarimi 11
  • Mücahit66 10 Temmuz 2016, Pazar 01:07:15 Iman varsa imkan da vardir.... Allah kabul etsin... 3
  • ortam 10 Temmuz 2016, Pazar 00:56:26 İsid kafalilar hemen savunmaya geçmişler yorumlarda. Işte halimiz. 7
  • Maşallah barekallah 10 Temmuz 2016, Pazar 00:48:20 Allah kabul etsin 5
  • medyanin zafiyeti 10 Temmuz 2016, Pazar 00:44:43 airporthaber degilde airantimuslimhaber koyun sitenin ismini bari... ırak thy çalışanlarına tehdit msj ı gelmişti bir ara o gelen msjlatın görüntüsüne ulaşacak kadar kaynağınız olsun bu haberin resmimdeki su şişelerinin oraya nasıl geldiğini bilmeyin tabii canım türk milletinin damarınada basın (müslüman karşıtı bir yorumla haber başlığı) gelsin yorumlar bol bol tıklansın linkler tabiiş canım bir iş yapılırken dini alet etmek olur mu hiiiççç neyse ki sizin kafa yapınıza uyumlu insan çok olduğu kadar duyarlı farkındalığı olan müslüöan insanlarda çok bu millet onların sayesinde ayakta aksi taktirde dinden tamamiyle uzaklaşmış 100 sene öncesini bilmeyen başınoş bir ülke olurdu bu ülke hey gidi hey ağzınızla kuş tutsanız faydasız 16
    • B-52 10 Temmuz 2016, Pazar 11:49:03 Ne demek istiyorsun? Türkçe yaz. 1
    • senden 11 Temmuz 2016, Pazartesi 03:28:01 senden daha faydasız ve boş olamayız orası kesin be abisi 2
    • B52 ye 11 Temmuz 2016, Pazartesi 12:13:31 Adin Cok turkce 5
  • misafir 10 Temmuz 2016, Pazar 00:27:04 Nede iyi yapmışlar ALLAH onlardan razı olsun ey airport bu gösteri değildir bu ALLAH ın farz kıldığı ibadettir 23
  • buyrun 10 Temmuz 2016, Pazar 00:11:42 İNSAN HAKLARI EVRENSEL BİLDİRGESİ Madde 18- Herkesin düşünce, vicdan ve din özgürlüğüne hakkı vardır. Bu hak, din veya topluca, açık olarak ya da özel biçimde öğrenim, uygulama, ibadet ve dinsel törenlerle açığa vurma özgürlüğünü içerir. 8
    • Dinime dahleden 10 Temmuz 2016, Pazar 09:57:57 Müslüman olsa 0
  • ** 10 Temmuz 2016, Pazar 00:08:27 İbadetin gizli olani daha makbuldur. 9
    • tk58 10 Temmuz 2016, Pazar 04:49:46 farzlarda gizlilik söz konusu değildir.Nafile de gizlilik esastır ☺ogrendinmi 2
    • Melkan 10 Temmuz 2016, Pazar 05:18:15 Farz ibadet gizli yapılmaz! 0
  • B52 'ye 10 Temmuz 2016, Pazar 00:02:37 "Bu tür saçmalıklar" (namazı ve abdesti kastediyor, özür borçlusun ) yazarak haddinizi aşmış hangi dinden olduğu meçhul, Ada'm, delikanlı İsen bunu gerçek adınla yaz, ondan sonra görelim. Aziz nesin kadar delikanlı olun...Senin saçmalık dediklerin senin VARLIK sebebindir, senin sebebin nedir, bilinmez gerçi.. Cehaletinle, insanların inançları ile klavye delikanlılığı yapmışsın, HAVACILIK camiasındansın büyük ihtimalle uçucusun, montaj çağdaşı, neyi üretin de aklın sıra müslümanla dalga geçiyorsun, ne olduğun belli değil ama deden senin gibi bir torunu olduğu için nasıl ruhu size sövüyordur, onu bil. Biraz şuur sahibi olsan o Pakistanlı kardeşlerinin ninelerinin bilezikleri ile savaştığını, oy verdiğin partinin bankasının bu adamların gaspedilen paraları ile kurulduğunu bilirdin. Klavye çağdaşları, memlekette ve senin temsil ettiğin sözde zihniyetin dikili bir taşı var mı? Olabilir mi babanın parası ile şansının yaver gitmesi ile saçma sapan bir üniversite okuyup klavye çağdaşı oldun, adam oldun.Tarih yoksunu cahil, ezber çağdaşı, kiralık akıllı, "çağdaş" yaftalı cehalet abideleri, nesliniz tükeniyor. Plajda kızlarınız bacılarınızın soyunması sizin çağdaşlık anlayışınız. Bilsen ki müslümanlar için yeryüzü mescit bunları yazmazsın. Eğer o Müslümanlık olmazsa en fazla Moğolistan olacağını anlamayacak kadar islamdan uzaksın biraz okumanı tavsiye ederim. Üç-beş tane adını müslüman diyen cahillere bakıp da tüm müslümanları onlar gibi gören sığ anlayışlılar bu yazdıklarım sizi inşaAllah medeniyet köklerinize dönüşe ve okumaya sevk eder. Adı çağdaş boş tenekeler... Selam ve saygılarımla 14
    • B-52 10 Temmuz 2016, Pazar 11:45:18 Sana cevap yazacağım, ama ne demek istediğini saçma sapan Türkçe bilginle yazdığın için anlamadım. İstersen Türkçe bilen birine yazdır da öyle cevap yazayım sana. 0
  • Km 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:56:43 Allah kabul etsin namazlarini ibadet boyle birseydir nerde oldugun fark etmez simdi din dusmanlarinin nekadar zorlarina gidecek yazik :))) 7
  • Burak 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:34:37 Bence haber o su bidonlarının oraya nasıl geldiği olmalıydı 0
    • Ker 10 Temmuz 2016, Pazar 08:45:29 0,2 Lt'den fazla likit şişesi ile geçilmeyen güvenlikten bu showmanler nasıl 5Lt'lik su bidonları ile geçiyor? Bunlarla Uçakta uçan yolcu olsam şirketi dava ederdim uçuş güvenliğini yok saydıkları için 0
  • adımopter 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:30:03 Havalimanlarında Yahudilerce de yapılan ibadetler,Müslümanlarca da yapılabilir.Mecburiyet varsa tüm inanç gruplarının arada yaptıkları bu tür ibadetleri hoş görülebilir.Keşke herkes inancını bu denli yaşasa. Yalnız uçak kalkışına rötar yaptırılmasın, o zaman bu işler şova dönüşür. 2
  • Boeing 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:12:44 ''Namaz Gösterisi'' ifadesi nasıl bir ifade öyle? Hem hani havaalanında fotoğraf çekmek yasaktı? Cobus'tan inip uçağa binene kadar bir fotoğraf çekebilmek için 40 takla atıyoruz. 3
  • Mkultra 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:12:14 Haberi yayınlayanın niyeti nekadar çirkin ve kötü olsada, niyetin çirkinliği resmin güzelliğine engel olamamış. 4
  • Gereksiz konular 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:11:07 Arkadaşlar ömrünüzde hiç uçakla yolculuk yapmadınız mı? güvenlik kontrolünden geçtikten sonra şişe suyu satın almak istedinizde engel mi oldular? Neden bukadar büyüdü bu su meselesi?? 3
  • Android Uygulaması 09 Temmuz 2016, Cumartesi 22:50:04 Ileri goruslulermiş dimi musluman namaz kilinca haber oluyor,'' Geçtiğimiz Çarşamba günü havalimanına gelen dini kıyGeçtiğimiz Çarşamba günü havalimanına gelen dini kıyafetli yaklaşık 60 yahudi saat 15.00 sularında Dış Hatlar Terminali 214-215 son çıkış kapısı önündeki kamuya açık alanda toplu halde ibadete başladı. Uçağının kalkmasını bekleyen yüzlerce insanın önünde saf düzenine benzer bir pozisyon alarak zikir töreni düzenleyen grup şaşkın bakışlar arasında ibadetini dakikalarca sürdürdü. Geneli Yahudilere has dini kıyafetlere bürünmüş grup sesli ve hareketli zikirde bulundu. Ses ve hareketlerden korkan bazı çocuklar çığlık çığlığa ağlarken tüm bunlara aldırış etmeyen gurup rahat tavırları ile dikkat çekti. Gruptan bazı kişileri kippalı oldukları görülürken salonun bir bölümü ibadet bitene kadar kullanılamadı. O sırada salonda bulunan bir grup umre yolcusu da olayı şaşkınlıkla izledi. Bir gazetecinin olayı görüntülediğini fark eden gruptan bazı kişiler bu gazetecinin makinesini elinden almak isterken emniyet kuvvetleri guruba hiçbir müdahalede bulunmadı. Gurubun olayı görüntüleyen gazeteciyi fotoğraflaması dikkat çekti. YA MÜSLÜMAN OLSALARDI 28 Şubat döneminde Müslüm Gündüz önderliğindeki Aczimendi gurubunun kamuya açık çeşitli yerlerde zikir çekmesi günlerce kartel medyası tarafından aylarca gündemde tutulmuş gurup hedef gösterilerek adeta linç edilmişti. Atatürk Havalimanında sürekli muhabir bulunduran kartel gazetelerinin Yahudilerin zikir şovunu görmezden gelmesi anlamlı bulunurken “ibadet edenler Müslümanlar olsaydı kartel gazeteleri kıyameti koparırdı” yorumlarına sebep oldu. afetli yaklaşık 60 yahudi saat 15.00 sularında Dış Hatlar Terminali 214-215 son çıkış kapısı önündeki kamuya açık alanda toplu halde ibadete başladı. Uçağının kalkmasını bekleyen yüzlerce insanın önünde saf düzenine benzer bir pozisyon alarak zikir töreni düzenleyen grup şaşkın bakışlar arasında ibadetini dakikalarca sürdürdü. Geneli Yahudilere has dini kıyafetlere bürünmüş grup sesli ve hareketli zikirde bulundu. Ses ve hareketlerden korkan bazı çocuklar çığlık çığlığa ağlarken tüm bunlara aldırış etmeyen gurup rahat tavırları ile dikkat çekti. Gruptan bazı kişileri kippalı oldukları görülürken salonun bir bölümü ibadet bitene kadar kullanılamadı. O sırada salonda bulunan bir grup umre yolcusu da olayı şaşkınlıkla izledi. Bir gazetecinin olayı görüntülediğini fark eden gruptan bazı kişiler bu gazetecinin makinesini elinden almak isterken emniyet kuvvetleri guruba hiçbir müdahalede bulunmadı. Gurubun olayı görüntüleyen gazeteciyi fotoğraflaması dikkat çekti. YA MÜSLÜMAN OLSALARDI 28 Şubat döneminde Müslüm Gündüz önderliğindeki Aczimendi gurubunun kamuya açık çeşitli yerlerde zikir çekmesi günlerce kartel medyası tarafından aylarca gündemde tutulmuş gurup hedef gösterilerek adeta linç edilmişti. Atatürk Havalimanında sürekli muhabir bulunduran kartel gazetelerinin Yahudilerin zikir şovunu görmezden gelmesi anlamlı bulunurken “ibadet edenler Müslümanlar olsaydı kartel gazeteleri kıyameti koparırdı” yorumlarına sebep oldu. '' 5
    • EŞİTLİK 10 Temmuz 2016, Pazar 10:01:36 Yahudi de yapmasın. Ayrıca bina içinde ibadet odası vs vardır oraya gitsinler. Apronda uçağın altında gösteri yapılmamalı 1
  • Niye şov olsun 09 Temmuz 2016, Cumartesi 22:48:32 Adamlar 10 saat uçmadan kılıvermiş :) 1
  • fıkıh uzmanı 09 Temmuz 2016, Cumartesi 22:23:47 merak edilen sorunun cevabını veriyorum: gerçek islam bu da değil 4
  • Kaile alınan 09 Temmuz 2016, Cumartesi 22:22:29 Eleştirilere açık olun lütfen 0
  • THY 09 Temmuz 2016, Cumartesi 22:14:46 Thy odul aldi onuda haber yapaydiniz 6. Kez avrupanin en iyisi oldu 3
  • Kaptan da cekiyor 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:50:45 Ayrinti kacmasin gozlerden ...pilotlardan biri goto cekiyor.. 2
  • Xxx 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:50:07 güvenlik zafiyeti yok!! 3
  • ??? 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:46:32 Su şişeleri aprona nasıl girmiş ? Hem de büyük boy ve dolu ! Yapılanın ibadetle filan ilgisi yok, dinimizi küçük düşüren saçma sapan bir davranış. Buna nasıl izin verilmiş işin o kısmı çok daha ilginç . 8
    • :) 09 Temmuz 2016, Cumartesi 22:48:11 uçakta satmaları sakınca değilde dışardan getirmelerimi kötü ?? 2
    • DUTYFREE 09 Temmuz 2016, Cumartesi 22:49:27 diye bişy var duydun mu hiç? Hani yiyecek içecek giyecek sıkacak herşeyin satıldığı.. he işte ordan 2
    • #))) 09 Temmuz 2016, Cumartesi 22:49:50 Herkes su diyorda belki zemzemdir gençler nerden biliyorsunuz su olduğunu :)) asıl bence su olması saçma su içmek için bidon getirmezler bence ama bidondaki suysa güzel bişey :)) 0
    • Yazık 09 Temmuz 2016, Cumartesi 22:51:49 Namaz kılmadiginiz için size değişik gelebilir eskiden ne şartlar altında kiliniyordu haberiniz varmı ?? Ibadet etmekse mesele yer zman mekan önemli değil müslüman görünümlü turkiyem benim.. 0
  • Airport 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:44:11 Airport saçmalama isterseN. Biz çalışanlar da bazen yetistiremiyoruz kiliyiroruz.Temiz olduktan sonra yeryüzü mescit kilinmistir.Ilginç olay demen çok yobazca olmuş 46
    • uçma 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:39:20 kardeş terminalde heryerde mescit var buna ne gerek var yada uçağa gec koltukta oturur vaziyette kıl!!! 1
    • show 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:45:26 evet sadece show olarak görüyorum 1
    • CENK SAYSEL 10 Temmuz 2016, Pazar 00:02:38 iki vakit arası kılınma ve kaza namazı denen bir kolaylık var dinen bu gösterişin önde gideni apronda sokakta orada burada namaz kılmak ibadet gizli yapılır ayrıca 7/24 hizmet sektöründe işi bırakıp bulduğun yerde namaz kılınmamalı 1
    • cenk saysel'e 10 Temmuz 2016, Pazar 11:39:25 kimseye şöyle böyle yorum yap diyecek halimiz yok. ancak bazı yanlışları düzeltelim. kaza namazı ruhsat değildir. yani mesela seferi bir kişi isterse ramazan orucunu tutmayıp ramazandan sonra güne gün olarak tutabilir. bu ruhsattır. ancak namaz için böyle bir durum yok. hiçbir ilmihal'de bunu bulamazsınız. ayrıca gösteriş meselesini o kişilerin durumunu bilmeden değerlendirmek doğru değil. eğer o kişilerin terminalde mescitte kılma imkamı varken bizi namaz kılarken görsünler diye böyle birşey yapıyorlar ise buna gösteriş denilebilir. ancak namaz vakitle kayıtlı bir ibadettir ve o vakit çıkmadan önce oradan başka kılacak yer ve zaman yoksa o zaman buna gösteriş demek zor olur. 1
  • B Ekibi Hub 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:43:45 Tgs de bulunan şef ve müdürlük atamalarını yapan ö.p. yatacak yerin yok . Müdür atayip müdürleri de kendi yakınlarını şef atamıyorsun hak yemeyelim. Koskoca Hub Yöneticisine yakışmıyor. İşçi kadrosundaki personelimemur yapıp daha sonra şef yapmanın allah katında hesabını yaptığın ibadetler kurtaramayacak. Günahtır yapma 3
  • Bb 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:41:13 Hakkaten o su bidonlarını nasıl uçak başına kadar getirebilmişler??? 2
  • Sayın editör 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:39:31 Lütfen insanların özgür düşüncelerini kısıtlamayin. Küfür ve argo olmayan yorumları yayınlanmasıniz 1
  • Şu şişelerini yanıt 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:37:52 Siz ( Thy B ekibi hub yöneticisi ) ö.p taniyormusunuz.. Her yerde parmağı var sürekli telefonla emir yağdırıyor zemzemci Ö.P thy kendi işyeri gibi kullanıyor. Tgs parmağı var bütün haksız yere yapılan atamaların hepsini ö.p yapıyor. Sürekli işi gücü atama yapmak. Hurmacı ö.p 4
    • 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:57:07 Bir de hae var tanırmısın? 2
    • Emir 10 Temmuz 2016, Pazar 21:24:51 Allah bundan sonra yardımcın olsun gelip özür dileyecek zamanın var Sa iyi yakayı ele vermeden 0
  • 42 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:37:46 Airport haber namaz gösterisi ne demek sözlerinizi özenli seçin 17
  • X 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:37:06 Karaçi İstanbul diyor yani olay Pakistan da olmuş 3
    • ... 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:01:47 Bende oyle sandim basinda ama merdiven TGS'nin. Herhalde TGS Karachi'de hizmet vermiyor. 1
    • Air123 10 Temmuz 2016, Pazar 01:12:54 "Atatürk Havalimanında uçağa binmek üzere olan yolcular" diye başlıyor haber zeki kardeşim. İyi oku!!! 1
  • Captain k 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:34:39 Namaza durmalarina kardi saygi duyuyorum ama o suyu nasil getirdiler oraya 2
  • duruş 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:29:55 görüntü iyi yakalanmış fakat açı çok kötü ve sakıncalı... öyle de olmaz ki. 2
  • Sise 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:28:36 Uluslararası havalimanında transit yolcular size getiriyor. Yani yolcular başka ülkeden gelip turkiyeye girmeden gidiyor. Geldikleri yerde izin verilmişse transit guv . izin veriyor 3
  • Fatin 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:24:10 Namaz kılan insanların ibadetini "namaz gösterisi" diye nitelendiren airporthaberi kınıyorum.Lütfen halkı %99 oranda Müslüman olan bir ülkede İslami değerlere ve Müslümanlara daha saygılı haber dili kullanın 22
    • ... 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:17:32 Halkinin %90'indan fazlasi hiristiyan olan ABD'de acik havada hiristiyanlar toplu olarak ibadet edemez. Havaalani apronunda hic ibadet edemez. AHL'de de mescitler var, ibadet odalari var ibadet etmek icin. ABD'de dinler bu sinirlamalari kendileri getirmislerdir baska dinden olanlara saygili olmak ve devleti dinler arasi arabuluculuguna karistirmamak icin. Kilise canlari cok kisik calar ABD'de bu saygidan dolayidir. Buna karsilik camilerden de ezan okunmaz, hicbir Musluman'da sikayet etmez bundan. Bir hak ihlali olarak gormez, toplu olarak parklarda, apronlarda namaz kilamamayi. Bu gordugumuz namaz saygisizliktir baskalarina. Bu yuzden baris hicbir zaman saglanamadi Musluman ulkelerde. 1
    • DELİRMEK 10 Temmuz 2016, Pazar 10:05:20 Bizim evin 100 metre karşısındaki cami hoparlörü yüzünden travma geçirip ruh hastası oldum resmen 3
    • Uzuuunn 10 Temmuz 2016, Pazar 10:06:32 Ezan okuyan kişi 26 saniye eeaaaeeeaaareew diyebiliyor allahsiz 0
  • ya havle 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:19:47 Allahım sen konuyu biliyorsun Dini Şova çevirenlere fırsat verme amin. 5
    • Hasan 10 Temmuz 2016, Pazar 00:50:19 Ya havle değil la havle 0
  • CFM56 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:16:38 Sol CFM56'de kibleyi belirliyor galiba... 3
  • şişe 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:09:34 bu güvenlik önlemlerinin son şekli mi... eğer bu ise, kusura bakmayın daha çok patlarsınız siz... (son terör saldırısına karşı yapılmış bir ironidir, bazıları anlamıyor da..) 2
  • Kerizmiyiz 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:07:08 Bidonlar apronda, Seccadesiz Namazda, Vardır bunda bir oyun ama :) 0
  • Mehmet 09 Temmuz 2016, Cumartesi 21:05:12 Namaz kilmanin neresi ilginc ? Ama herseyin yeri ve zamani vardir, boyle her istedigini heryerde yapamazsin… 1
  • Kruger 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:56:42 Deve vardı kestiniz mi ? 3
  • maaşallah 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:52:02 Allah kabul etsin 1
  • fgkçus 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:44:07 allahekber,esselam de geç. müslümanlara karşı milletçe zaafımız var ya. özellikle de güvenlikte. 1
  • Android Uygulaması 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:42:01 Bizde guvenlik zafiyeti yok 5 lt lik damacana zafiyeti var 0
  • Tester 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:42:00 Ben de uçağa binmeden apronda biraz piknik yapıp top oynasam bana da karışmayacaklar o zaman? Orası nasıl piknik alanı değilse ibadethane de değil. Yok mu bu alanın bir sorumlusu? Su konusu da ayrı bir mesele. 4
    • İbadethane 10 Temmuz 2016, Pazar 08:40:20 Yeryüzünün tamamı müslümanlara ibadethanedir. Diğer dinler gibi özel yer gerekmez. Ama orası uygun mu dersen ona birşey diyemem 1
  • 5 dk sürmüştür, abartmayın 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:38:31 Allah kabul etsin 7
  • ÇARŞAMBALI55 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:36:56 Nasıl mı gelmiş boş şişeleri içeri geçirmişler sonra tuvalette doldurmuş lar 1
  • Gercekten ilginc 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:35:09 Neresi ilginc geldi tam olarak? 6
  • Yolcu 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:20:42 Aynen ya onu soracaktım, o su şişeleri nedir öyle? Uçağa binemiyosun zaten o boyut bir şişeyle, amcam damacana ile gelmiş, hadi hoşgelmiş de oraya kadar nasıl gelmiş?? 0
  • TGs 09 Temmuz 2016, Cumartesi 20:09:56 Adamlar gariban, aciyin biraz. 3
    • 09 Temmuz 2016, Cumartesi 23:46:11 Acıma Acınacak hale düşersin 1
  • Sivi 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:59:26 Bizim 0,5 lt lik sularimiz gecmezken adamlar 5 litrelik siselerle ucaga gidiyor. Tahsis edilen ucak TC-JVC en yeni 737'lerden. Izmir ucagi olsa F serisi ucak verilip tum sular toplanirdi. Kendi ulkemizde, kendi havayolumiz bize boyle davraniyorsa vay halimize vayyy 1
  • Bilgi eksikligi var.. 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:56:37 Belki vakit geciyordur ucak kalksa yetisemeyeceklerdir buna aciklik getrmek lazim adamlarin namazlarina laf etmeyin eger boyleyse.. 3
  • Kaptan 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:48:16 Kaptan ucus guvenligi icin onlari almayabilirdi o saatten sonra.. 5
    • kaptan 10 Temmuz 2016, Pazar 12:54:53 hee yine kaptan kabahatli 0
  • buneya 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:35:13 Adamlar aprona damacana sokmuslar bu nebicim is, ibadet ozgurlugu tabiki var ama diger insanlari bekleterek geciktirerek veya kurallari cigneyerek sevabimi var yoksa gunahimi, sov yapmaktan baska birsey degil. 5
  • su siseleri 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:31:39 Umalim da su siselerinden baska bisey yoktur yanlarinda :S 1
  • Danıld troll 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:23:11 Apronda abdest almak için imkan yoktu!! Ne yapsın adamcagizlar!! Taxi yolu kenarindaki çimleri kaldırıp, teyemmum mu yapsınlar. Hemen yanlis anlamayin insanları. 7
  • Deve 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:21:10 Yok daha ne. Ama apronda deve keserlerse buda birşey mi diyesim var... 0
  • Kuralcı havacı 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:17:05 Haberde 'namaz gosterisi' diye yazan chp zihniyetli elemanı kınıyorum. Evet apron namaz kılma yeri değil ama bu hareket eleştirilecek bir davranış da değil. İslamla alakalı her şeyden nefret etmeyi bırakın artık 10
  • Pilot 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:15:45 Pilot'da orda direnmiş foto çekiyor ^^ 0
  • camarothy 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:14:12 Havalimaninda mescid var orayi kullanmalari gereklidir..doğru bir davraniş olmamiş uçağin yaninda onun dişinda hakaret etmeye gerek yoktur..bu insanlara sakince nerde ibadet etmeleri gerektiğini anlatilmalidir.. 1
  • B-52 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:13:10 Airporthaber Dergisi...BRAVO....Çok güzel yazmışsınız. " Namaz Gösterisi " Gerçekten bu pis bedeviler kıçları ile gösteriş yapıyorlar. Bu pisliklerden bombacı da çıkar bilmem ne kaçakçısı da. Ben olsa idim bu serserileri polis zoru ile alandan çıkartır ve gösteriş yaparken uçağı kaçırdıklarını söyler ve 2 gün gözaltında tutardım. Namaz veya ibadetin kaza ve seferi halleri var. Daha önce de hatırlıyorum bu yobaz kafalar uçağın içinde namaz kılmışlar ve pis bedenlerini de abdest adı altında uçağın tuvaletinde yıkamışlar idi. İşi bilenler ise bunun uçağın sistemlerine zarar verebileceğini söylemiş idi. Bu tür saçmalıklar için cami ve mescitler gibi ibadet yerleri var. Gidip orada kılsınlar...ama olur mu hiç ? İnsanları nasıl rahatsız edecekler ve gösteriş yapacaklar? Bunlar Almanya'da tuvaletin yanında namaz kılmışlardı da artık saygısızlığın son noktasına gelmişlerdi. Bu pisliklerin, gösteriş namazı kılmaları bir yana, Türkiye ye bile sokulmaları sakıncalı. Hastalık ve pislik yuvaları. 10
  • abey 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:09:46 Deve kesecek? Namaz kılacak. Hacı pilot alacak? Hostes türban giyecek? Gül yağı dağıtacak? 777ER namaz kabini koyacak? 2023 inşallah maşallah. 5
    • B52'ye cevap sanada 10 Temmuz 2016, Pazar 00:20:47 B52'ye cevap sanada 5
    • abey 10 Temmuz 2016, Pazar 10:44:43 Sana iki porsiyon deve eti bir kavanoz gül suyu ikram, tamam abey? Sen kazandı bedava THY hac bileti, sen gidecek suudi arabistan, tamam abey? 1
  • Wert 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:04:22 Gösterişten başka bir şey değil bu, mescitler neden var? 2
  • Maşallah 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:01:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • komik 09 Temmuz 2016, Cumartesi 19:01:30 17:20 de gölgenin dustugu yere bakilirsa bunlar kabeye ters donerek namaz kilmislar :-)))) 2
    • Emin misin? 10 Temmuz 2016, Pazar 01:11:24 Ya namaz kılmadığın için kıbleyi bilmiyorsun ya da T-8 park pozisyonunu bilmiyorsun. Kıble doğru. 2
  • ucaksever 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:59:26 hayatlari şov. havalimaninda binasinda akillari nerdeymis? abd donusu boyle bir tipleme , ucak seyir halinde iken tuvaletin tam 3 kisi ayakta sohbet ederken , bizden yana cekilmemizi isteyerek, o artigi ile kapli zeminde namaz kilmaya kalkti. 2
  • Aaaaa 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:47:48 Biz Konya da kanat altında namaz kılan Arap'lara alışkınız onun için hiç şaşırmadım. Bide yarım litrelik suyla ayak üstü apdest alıveriyorlar... 2
  • namaz 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:44:52 namaz kılmak ne zamandan beri gösteri oluyor; musevilerde Atatürk havalimanında ibadet ederken çok defa denk gelindi...hiç bir zaman gösteri denilmedi... bunun haber değeri taşımasî bile nüfusu %90 müslüman olan bir ülkede acayip... 19
  • Gösteri mi ? 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:33:05 Namaz gösterisi demek ne demek ? 14
  • add 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:29:51 Allah kabul etsin. Kaza etmektense kılınması daha faziletli. 21
  • Mrt 09 Temmuz 2016, Cumartesi 18:26:37 Bir sonraki seferimde ben de sigara molasi verecegim. Beni uyaran olursa da bu haberi gozlerine sokacagim. Kural varsa kuraldir kardesim. 5