THY uçağı arızalandı; 6 gündür Tayland'da mahsur kaldılar

    Çok beğenilenler

  • Milli bayrak taşiyicimiz 06 Aralık 2023, Çarşamba 13:55:09 Malesef THY değil artik, pegasus. THY artik RTE ve kafilesine çalişan dollar makinesi oldu. Bayrak ezan diye diye malesef vatandas mağdur, ama dünyaya hayri olan ülke olduk. Geçmiş olsun. Doktorumuz cami hocasi olaydi, hemen 747 uçaği gönderilirdi taylanda. 22
    • Hey dostum !! 06 Aralık 2023, Çarşamba 17:19:15 Sende mi Selanikli’sin ? Yoksa Atina’dan mi ? 16
    • Serdar 06 Aralık 2023, Çarşamba 18:50:44 Aynı uçak daki kuzen dün döndü. Zaten olay 4 gün önce oldu. Haber verin de doğru verin. 6 gün değil 66 gün başlık atsaydınız habere :) 3
    • Mr.Adam 06 Aralık 2023, Çarşamba 19:45:31 Bu kafaya ulaşmak için ne kullanıyorsunuz acaba? 2
    • Kaptan 06 Aralık 2023, Çarşamba 21:44:32 Ülkenin bilim adamları bir seminer için Tayland’a gitmiş ve uçak arızasından orda kalmışlar. Seçim öncesi necmettin erbakanın oğlunu bile taşıyan 13 adet olan devlet uçakları niye hala orda bir kişinin emrini beklemektedir. 3
  • Mühendis 07 Aralık 2023, Perşembe 08:57:35 Adam ve eşi profesör, eşi ve arkadaşları ile yurtdışına tatile gitmiş ve uçak arızası nedeniyle 3-4 gün gittiği yerden dönemiyor. Normal birşey mi bu. Bu durumdan şikayetçi olmuş ve bir havacılık sitesi bunu gayet doğal bir şekilde haber yapmış. İnsanlar ne işin var orada diye yorumlar yapıyor. Avrupalı fabrika işçisi senede bir iki sefer gidiyor oralara ama ülkede yaşam standardı öyle düştü ki profesörün yurt dışı tatili çok geliyor bizim insanımıza. Gerçekten yazık. THY'da gerçekten iyice beceriksizleşmiş. Aktarma vs bir şekilde getir yolcuyu 5 yıldız havayolu iddasındaysan. Batı Samoa adası değil ki burası hergün yüzlerce uçuş olan Phuket. 5
    • İlaç 07 Aralık 2023, Perşembe 14:25:01 Sorunda orda kendi parasıyla gitmemiş..ilaç firmaları promosyon olarak gönderiyor bedava mala bukadar zırvana yapmasının gereği yoktu 2
    • Muhendise cevap 08 Aralık 2023, Cuma 07:15:22 Problem orda boyle yorumlar yapiliyorsa sorun yorumda degil sistemdedir muhendis 0
  • Tüm yorumlar

  • Mühendis 14 Aralık 2023, Perşembe 08:51:56 Nereden biliyorsun ilaç firmasının götürdüğünü beraber miydiniz? Adam pronto tur ile gittim diyor. 0
  • İlaç firmaları 07 Aralık 2023, Perşembe 22:23:13 Ilac firmalari tarafindan bedava goturulup getirilen ler bunlar o yuzden ceplerinde akrep var ve harcama yapmadan gelmek istiyorlar 2
  • Yazik 07 Aralık 2023, Perşembe 11:19:46 Yazik uzuldum mahsur kalmis lar orada 0
  • vizyon'a cevap 07 Aralık 2023, Perşembe 08:53:32 doğru hiç param yok:) sen nasıl gidiyosun köyüne otobüsle mi? :) 5
  • Cemil 07 Aralık 2023, Perşembe 03:44:30 Yav bunları haber yapmayın. Yazık Bangkok Müdürünü yiyeceksiniz. A.Bolat bahane arıyor adam atmak için. Şimdi der neden Müdür ve İstasyon şefi havalimanında değil falan diye. Sırf buna benzer nedenle Paris Müdürünü almışlar görevden. Adam veda mesajı bile yayınlayamadı. 13
  • İçinizdeki İrlandalı 07 Aralık 2023, Perşembe 00:28:04 Hoca senin Phukette işin ne? 42
  • Km 06 Aralık 2023, Çarşamba 22:32:29 Bu habere kahkaha atmaktan baska bisey yapmam neyinize sizin phuket 39
    • Hadsiz 07 Aralık 2023, Perşembe 11:33:11 Sen kim oluyorsunda senin neyine diye yorum yapabiliyorsun,sen kimsin asıl ? 2
    • Ne boşsun KM 07 Aralık 2023, Perşembe 11:33:34 Seninle aynı havayı soluyoruz işte comar 1
  • 280 06 Aralık 2023, Çarşamba 20:51:16 "Uçakta yaklaşık 280 kişi bulunuyorduk". Dayıcım İstanbul-Phuket uçuşundaki yaklaşık yolcu sayısını neden olaya ekleme ihtiyacı hissettiniz? 13
  • şükür 06 Aralık 2023, Çarşamba 20:03:34 insanlar o kadar şükürsüz olmuşki adamlar sana başını sokacak, gece yatacak yer temin ediyor beyefendi onuda beyenmiyor. senin proflugun taylandda işlemez bey baba.. had bilmek çok öenmli. nedir bu ego ya. herkes bence önüne verilene tamah etsin. ayıptır yaa.. sana 10 yıldızlı otel mi ayarlasınlar.. 52
    • ... 07 Aralık 2023, Perşembe 09:43:37 İşte bu yorumu yapan kişiler yüzünden haklarımız yeniyor , "şükür" adı altında sömürülüyoruz... 3
    • 07 Aralık 2023, Perşembe 12:08:34 Avrupa’da çalışan asgari ücretli bile Amerika, Asya turu yapabiliyor. O itibarsızlaştırdığınız profesör tatile çıkmış çok mu? Senin ve senin gibilerin şükürcü zihniyeti yüzünden bu haldeyiz zaten. Senin oylarının sonuçları bu. Hem doktoru döver, itibarsızlaştırırsın, hem de şükürcü zihniyetinle ekonomi beterden betere gider, sesini çıkarmazsın. Kendin tatile çıkamadığın için de çıkabilen insanları kibrinle, kıskançlığınla eleştirip yorumlar yaparsın, şükürcü beyninle yorumlarda tavsiyelerde bulunmaya çalışırsın. Aradaki fark bu. Avrupadaki fabrika işçisi grev yapıp hakkını aradığı için tatile gidebiliyor. Sen de şükret ve evinden çıkamadan değersiz yorumlarınla dövdüğün doktorları eleştir. Sıkıyorsa sen de tıp okusaydın. Sıkıyorduysa gidip kardiyoloji bölüm başkanı olsaydın. Sıkıyorduysa gidip dövdüğün o doktorlardan olsaydın. 0
    • Erkan 08 Aralık 2023, Cuma 05:43:35 Senin dünyadan haberin yok oğlum !!! Sen en iyisi köyünde otur ve hiç biyere ayrılma, temam mı !!! 0
    • Fatih 08 Aralık 2023, Cuma 07:34:18 Madem dini açıdan baktın olaya çok güzel..Şükür bir Müslümanın hayatının her saniyesinde olmalı ama aptallık değil.. burda mağdur edilme hak yeme olayı var.. HAKKINI ARAMAYAN DİLSİZ ŞEYTANDIR (HADİSİ ŞERİF) 0
  • Km 06 Aralık 2023, Çarşamba 19:44:36 Kış agzinda ne işiniz var pukette hocam Türkiyede pukete beş basacak bir dünya yer varken... 37
    • Km 07 Aralık 2023, Perşembe 23:36:38 Leş gibi pukete defolun gidin o zaman ne diyim... 2
  • Kotu sirket 06 Aralık 2023, Çarşamba 19:36:32 Insanlari magdur eden kotu sirket 7
  • Oralara 06 Aralık 2023, Çarşamba 18:31:40 Es ile oralara gidilirmi hic, bak allah boyle carpar 10
  • Anlamadım 06 Aralık 2023, Çarşamba 18:22:18 Neyi mi, uçak arızası nedeniyle yolcuları uçaramayacak olan havayolu karşığında aktarmalı da olsa başka bir havayolu ile de gönderebilir.. haftada bir sefer mi var phuket e bu arada ??!! Neyse Bari tazminatınızı alın, istemezseniz kimse size vermez 3
  • ... 06 Aralık 2023, Çarşamba 17:51:16 Çok üzülmüşlerdir savaydikap 1
  • Tur bileti önemli 06 Aralık 2023, Çarşamba 16:54:28 Uçak biletini THY’dan aldıysanız THY sorumlu. Eğer herşey dahil paket aldıysanız Prontotur sorumlu, THY tali sorumludur! 0
  • Gusül Şart 06 Aralık 2023, Çarşamba 16:02:57 Üç kere ağıza üç kere buruna. Su değmemiş iğne ucu kadar yer kalmayacak vücutta!! 4
  • Yaptım oldu... 06 Aralık 2023, Çarşamba 15:17:57 Geçmiş olsun öncelikle, haklısınız ama maalesef kabiliyet meselesi. Bazı farklar işin içinde olunca anlaşılır. 3
  • Thy 06 Aralık 2023, Çarşamba 14:38:45 We fly yhe world resil olduk 4
  • Thai 06 Aralık 2023, Çarşamba 14:17:33 Dayım otursana evinde ne işin var oralarda? 41
    • Vizyon çok önemli 06 Aralık 2023, Çarşamba 20:19:28 Adam eşiyle birlikte tatile gitmiş senin gibilerin cebinde memleketine gidecek parası yoktur 7
  • İşler böyle 06 Aralık 2023, Çarşamba 13:11:06 Hacı! 1