"THY Türk pilotlara destek olsun"

    Çok beğenilenler

  • Biberci 10 Mart 2016, Perşembe 17:45:53 Kampanya yalanlarla, ajitasyonlarla dolu tam bir rezalet. Neymiş arkadaş dışardan atpl alabilmek için üniversitede örgün okumamış çalışmış para biriktirmiş (bu kadar süredenasıl bir işte atpl+tip takribi 100k euro biriktirmiş acaba). Sanki thy kendisine sen diplomanı al gel işin garanti demiş gibi şimdi beni almıyor çok mağdurum diye mail döşemiş. Bir de işi ajite etmek için evliyim, karım kanser, çocuğum da var gibi yalanlar sıkmış utanmaz herif! Otobüs şirketleri bile her ehliyeti olanı sorgusuz sualsiz işe almıyor. Her şirketin kendi işe alım kriterleri var. Thy'nin de olacak tAbi ki. Buna rağmen istiyorlar ki thy her işsiz ite kaka atpl almış adamı işe alsın. Ne güzel İstanbul.. Aöf diplomasıyla pilot kabul edilmemesi de ayrıca gayet normal, kaliteyi yerlere düşürmek istemiyor demel ki thy. Aöf diplomasına kim ne iş vermiş ki thy'ye sallıyorsunuz?! Thy işsiz pilotlara iş bulma kurumu mu? 32
    • Ustoz 10 Mart 2016, Perşembe 18:26:49 Ben de bu yabancı pilotlara sallayanlara çok gülüyorum. Hayatında yabancı kaptanla uçmamış adamlar atıp tutuyor. Ama şunu da bilin ki yurtdışındaki ortalama lise mezunu birinin matematik, fizik bilgisi burda aöf'e girmiş (giren herkes mezun oluyor zaten) birini ona yirmiye katlar. Etrafa saldırmadan önce bir dönüp ne olduğunuza bakın.. Aöf mezunu aday almak, kokpit ekibi kalitesini bitirir. Geçici ihtiyaçlar için kaliteyi bu kadar düşürme THY! 20
    • ya gerçekse 10 Mart 2016, Perşembe 18:53:38 ya gerçekse böyle ağır eleştirmen çok yanlış buna benzer arkadaş tanıyorum.Allah senide böyle duruma getirsin inşallah o zaman bu insanları anlarsın 23
    • yuh 10 Mart 2016, Perşembe 19:01:05 yuh ya adam beni işe alın demiyor TÜRK pilotlarına destek istiyor bu kadar vatan haini olmayın ya.Sözde facebookta eminim çok milliyetçisindir çok gördüm senin gibileri 25
    • .. 10 Mart 2016, Perşembe 19:09:14 allah seni daha beter yapsında gör inş 22
    • Çifte standart 10 Mart 2016, Perşembe 19:20:00 Haklısın diyeceğim ama içime sinmiyor,çünkü Thy de torpil sürüsü uçuyor. 14
    • Agzina saglik 10 Mart 2016, Perşembe 19:57:37 Super yazmissin. Ayrica karin kanser olabilir, dogru olabilir, Allah yardimcisi olsun. Ancak sen bunu ise girmek ise alinmak icin kullaniyorsun! Senin camide dilenen dilencisen ne farkin kaldi simdi? Hic bir insanin buyuk bir sirkete girmek istemesindeki bahanesi karisinin hastaligi olabilir mi? Sen mulakatta bunu soyledigini hayal edebiliyor musun? Zaten yazinin dilinden, yazim kurallarindan arkadaslarin seviyesi belli oluyor. Bunlar okul okumadan, ingilizce yapmadan isi ticaret olarak gorup pilotluk lisansina parayi basmis bunu da THY den alacagi maasla su kadar yilda geri alirim hesabiyla yola cikmis pazarci takimindan ibaret. Siz bu sektoru ne saniyorsunuz degerli arkadaslarim benim? Ne burasi, ulkesinin vatandasi sartlari saglamiyor diye sirkete alacak mi saniyorsunuz? Bu ulkenin lise mezunuyla avrupadaki bir sehrin lise mezunu ayni olur mu? Kaldi ki avrupa veya baska ulkeden lise mezunu aldigi adamlarin hepsi tipte tecrubeli adamlar. Sen kalkmissin parayla pilot lisansi satin almissin beni de alin diye agliyorsun. Senin gibi kalitesiz adamlarin bu sirkette isi yok. Ha gidersin Qatar da ucarsin 3 sene gelir B777 ye girersin o ayri. Ama sende ne vizyon var, ne basari telasi var ne de ozguven. Bir insan ismini de aciklayip boyle sacma bir kampanya baslatir mi ya. Hic mi kafan basmiyor hic mi anlamiyorsun olacak isi de bozuyorsun su an. Seni simdi pegasus da almaz baska firmalar da almaz. Kara listedesin bile sen. Bu yaptigin Milliyetci tabirindeki cikisin saba pahaliya mal olacak farkinda degilsin. Dilencilik yapacagina ingilizceni gelistir de bas baska ulkelere git basla calismaya. 3
    • Bedduacılar 10 Mart 2016, Perşembe 20:55:27 Bedduacılar bu karakterle siz daha çok iş ararsınız, daha çok o devamlı sövdüğünüz ama paspasından ayrılmadığınız şirketin kapısında yatarsınız. Kötü niyetli insanların aramızda yeri yok. Boşuna bekleme yapmayın, burası size göre değil. 4
    • flyer 10 Mart 2016, Perşembe 21:11:54 adamın yalan söylediğini nerden biliyorsun ? 7
    • Papi 10 Mart 2016, Perşembe 21:15:14 Aöf diplomasıyla THY'de veya başka kurumsal bir şirkette çaycı bile olamazsınız, tutturmuşlar töhöyö bizi pilot yapsın diye. İş bulma kurumu burası sanki.. 10
    • Infantino 10 Mart 2016, Perşembe 22:58:13 Vicdanini kaybetmis insan sifatini sozlukte yitirmis varlik mucadeleni prangalilar arasinda hayatin gerceklerinden uzak klavye basinda geciren yigit delikanli o cok memnun cebini doldurdugun instagramlarda bombos ve sepet hayatin birgun avuclarinin arasinda kayar gider sende aglak kalirsin insanlarin hayatlarinin icerisinde neler yasadigini bilmeden hissetmeden onlar hakkinda yorum yapmak biraz insafsizlik olur.Komik olarak cahiliye donemindeki insanlarj aratir hale geldiniz size deger verenler var gununuzde yaniniza carpanlar 5tl ye muhtac oldugunda bu kadar yuksek perdeden konusabilecekmisin acaba bizim tezgahtan senin gibiler cok gecti kibrine yenilip yalin ayak dolasiyorlar seni ayni son bekliyor haydi sen aciya kaybetmeye sanssizliga express bilet almissin cok guldum sana ve acidim.. 10
  • katar 10 Mart 2016, Perşembe 19:04:23 Eğer pilotluk için tüm kriterlerim tutuyor, çok iyi ingilizcem var bu mesleği yaparım diyorsanız hiç düşünmeyin qatar ve emiraes e başvurun.Kriterlere uyanları işe alıyorlar üstelik THY den de fazla ücret veriyorlar.Kendinize güveniyorsanız yapın.Haaa eksiğim var ben beceremem o yüzden defolu halde thy beni işe alsın diye bekliyorsanız thy sizi işe almasın zatenn.Yabancı Türk diye birşey kalmadı zaten kritere uyan uymayan isminde pilotun p si olan herkes giriyor zaten.Buna rağmen THY ye giremiyorsanız defo sizde.Yok kaptan çocuğu yok torpil, bunlar fasafiso, krieri uymayınca giremeyen onlarca kaptan çocuğu var.Bunlar bahane, dürüst olun aynaya bakın cesaretle söyleyin benim defom şu diyerek.Ve bunu ortadan kaldıracak çalışmayı yapın, bilgi mi diploma mı, ingilizce mi.Gerisi fasa fiso.Önce dürüst olup gerçekleri kendi yüzünüze aynada söyleyin. 15
    • Katar a 10 Mart 2016, Perşembe 20:36:36 Ailevi sıkıntılar varken yurt dışında uçup,uzun aralıklarla ve kısıtlı sürelerde eve gelmek kolay sanıyorsunuz galiba.İnanınki hiç kolay değil. 1
    • ucus 10 Mart 2016, Perşembe 21:23:06 Herseyin tutsa ucus saati istiyor adamlar bol keseden sallama 1
    • Yeme 11 Mart 2016, Cuma 01:09:23 Yeme beni thy. 1
  • Tüm yorumlar

  • Erkan OZMERIC 14 Mart 2016, Pazartesi 19:08:30 Selam Florida'daki okul mezunlarimizi genelde Turki Cumhuriyetlere'de yonlendiriyoruz. Kazakistan ve Tacikistan basta olmak uzere Turki Cumhuriyetler hem ilk acemilik yillarinin asilmasi hemde saat yapip ATPL'i almak acisindan iyi bir sans. Ayrica Turk Vatandaslarina yabanci pilot gozu ile bakiliyor ve gelirleri ona gore arttiriliyor.Havaciliktaki altin kural "doguya gidildikce pilot maasi artar"dir, sakin unutmayalim:) 0
  • etihadi, abudhabi 12 Mart 2016, Cumartesi 13:20:18 arkadaşım bu ne acizlik ? pilot oluyorsun senin ihtiyacın olan tek şey uçuş saati yapmak. nasıl bir be bağlamadır thy ye. türk pilotlar olarak azıcık İngilizce azıcık özgüven ile basıp gidebilsek şu duruma düşmez kimse. dünya ve pilot mesleği thy den ve türkiyeden ibaret değil. hayatını thy alımına göre planlayan pilot mu olur? bu düşük İngilizce seviyesi, düşük özgüven ırkımızda var ki, herifler dlr2 denilen allahın almanının İngilizce mülakatında eleniyor, ecnebi psikolog hissediyor sendeki bu acizliği, bas git, dünyada iş çok. türkiyede havacılık hala köy gibi, köy muhtarı thy, gerisi pegakuş , onur, mahmut, Ahmet air. thy yetiştirmek üzere giren adaylar, gerçekten pilot olmak istiyorsan, ürdün havayolları da aday arıyor ve dlr yapıyor. hani dlr1 geçmen yeterli adamlar için, ingiilzce her daim konuşmak zorundasın. thy den iyi midir? iyidir. bir Google hazretlerine girip arap, gulf bölgesi havacılığa bakın. arap derken aklınıza dedinizin, ninenizin gittiği hac, umre medine gelmesin. 0
  • ... 12 Mart 2016, Cumartesi 12:58:34 Hayat,Türkiye'de pilot olmaya çalışmak kadar uzun değildir. 1
  • Misafir 11 Mart 2016, Cuma 21:00:11 Yabancıların b...... Boncuk bulduğumuz için bizde Pilotlar işsiz iken dışardan pilot getirmek en doğru hareket. Gelenler de Sırp, Bulgar, Polonyalı, Uunan v.s ...... Vebali günahı sizlere ait olsun ..... Yazık 2
  • Çıkmaz 11 Mart 2016, Cuma 20:53:04 Bana çıkmaz deme şansını dene 0
  • Cengomen 11 Mart 2016, Cuma 15:40:47 THY'nda yabancı hayranlığı hep olmuştur, Türksen ve torpilin de yoksa nal toplarsın, kimse TK alım sürecinde profesyoneller çalışıyor demesin, bal gibi de amatörler çalışır, herşey hükümetten tanıdığın olup olmamasına bakar, eğitim durumun, ATPL ya da ingilizce seviyesi gibi faktörler hep sonra gelir, hadi bir tane delikanlı da bu yazdıklarım yanlış desin... 2
    • neyin profesyoneli? 11 Mart 2016, Cuma 19:42:59 profesyonel olmamasını da geçtim, daha önceden bu sınavlara girip de, kapasitesi yetmemiş, geçmeyi başaramamış adamların şu an kurulda mülakat yapıp kimlerin pilot olabileceğine karar veriyor olması başlı başına ülkeyi terk etme sebebidir. 0
  • gurbt 11 Mart 2016, Cuma 15:38:10 Umudu kesmeyin bir daha deneyin sansinizi. basarilar!!! 0
  • Aöf 11 Mart 2016, Cuma 14:33:36 Bugun thy akademi muduruyle gorustum Aof mezunu almadiklarini ama ilerleyen zamanda sirket kriterleri degistirirse belki alabilir dedi. Kesinlikle kimsenin okudugu bolumu kucumsemiyorum yanlis anlasilmasin ornek veriyorum.Trakya universitesi isletme mezunu ile aöf isletme mezunu arasindaki farki bana biri aciklasin Eger olay gercek bir egitimse orgun egitim veren universitede hocaya yalvararakta geciyosun ama aöf de optigi isaretligin an olay bitiyo yalvaranilecegin hoca yok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 10
    • Aöfe 11 Mart 2016, Cuma 15:04:24 Bu yorumları yazan kişinin, hiçbir yere girememmiş cahil cühela adamların toplandığı aöf'ü övme çabası çok komik. Belli ki hepsini aynı kişi yazıyor, her başlıkta kelimesi kelimesine aynı laflar.. Ama dört işlem yapmaktan aciz aöflülerin akademide de, şirkette de yeri yok. Boşuna ağlamayın.. 6
    • At yalanını 11 Mart 2016, Cuma 15:05:42 Akademi müdürünün senin gibi aöf'lüye harcayacak vakti mi varmış. Ne güzel de sallıyorsunuz burdan.. 8
    • :) 11 Mart 2016, Cuma 16:26:52 Bende acik ogretim mezunuyum 4 yldir Thy de ucuyorum sacma sapan konusmayin o zaman alim vardi simdi yok yine degisir okul hikaye insanin kendisinde biter 5
    • !!!!!!! 11 Mart 2016, Cuma 18:10:34 at yalanını yazan arkadaş gel istersen yarın birde beraber gidelim sen ne iş yaparsan 5
  • Lufthansa 11 Mart 2016, Cuma 13:25:27 Lufthansa liseden üniversiteye geçiş sınavının kazanılmasını yeterli görüyor. Abitur yanı. Schulabschluss: Für LH-Passage, LH-Cargo, Germanwings: Allgemeine oder fachgebundene Hochschulreife (Fachhochschulreife reicht nicht aus) 4
    • Türkiye nin 11 Mart 2016, Cuma 17:18:52 Okul sistemi cok deysik. 17 yasindayim ve almanyada yasiyorum ingilizcem güzel. Türkiye de ayni yasimda olan kisilere konusdum zaman kek kük ingilizce konusuyor lar. 2
  • Thy 11 Mart 2016, Cuma 11:41:30 Yahu THY, işsiz pilotlara iş bulma kurumu mu? Başka bir kurum aöflü almayınca dert olmuyor da THY almayınca mı dert oluyor? Bizim berber bile Aöf mezunu onu da mı pilot yapalım o zaman? Bizim saçma eğitim sistemimizle yabancıların eğitim sistemini karıştırmayın.. 8
    • İngilizce 11 Mart 2016, Cuma 14:45:34 Oyle diyosunuz ama bide isin ingilizce kismi var bugun toefldan 100 alan biri thy akademi egitimde gidip bambaska bi ingilizce goruyo kisacasi hangi bolumu okudugunun bi onemi yok bence bunlar sadece ilk etaptaki kucuk kriterler onemli olan 2 yillik egitimi basari ile tamamlamak kimse pilot dogmuyo 2
  • Pilot candidate 11 Mart 2016, Cuma 11:35:39 yani CPL tamamlamaya çalışan biri olarak bu duruma gerçekten üzülüyorum. Ve kararsızlıklar yaşıyorum acaba doğru mu yaptım diye, fakat bu hikayede çelişkili noktalar var maalesef, belki ben yanılıyorumdur ama taksiclikle 100,000€ kazanamazsınız. Normal bir insan önce üniversite bitirmeye çalışır ki imkansızlık içinde önce iş bulabilsin. Hatta önce asker polis gibi meslekleri tercih eder, bu yüzden şehit ailelerinin evleri hep kırık dökük. Üstelik SHGM işsiz pilotlar için portal kurdu 60 kişi başvurdu. Yani büyük çoğunluğu iş bulmuş. Sadece THY olacak diye ya da airline olacak diye zorlarsak elbette kendimizi kısıtlamış oluruz. Öğretmenlik ya da yurtdışı düşünülmüş mü acaba? Bu sorular da mektupta cevapsız kalmış. Allah şifa versin Hastalık çok ama çok zor. 2
  • Aytac Tuncer 11 Mart 2016, Cuma 10:29:32 Buraya yorum yazan bircok kisi nedense kisileri sorgulamak ve onlarla alay edercesine umarsiz sozler yazmaktan baska isleri yok sanirim. Aci ama gercek malesef yazilan seyler tum ciplakligi ile gercekcidir. Is oyle bir hal almiski THY nin disindaki tum havacilik sirketleri pilot alim olayini ticarete dokmusler. istediginiz kadar tip egitiminiz olsun tecrubeniz yoksa getirdiginiz tip egitiminizin bir degeri yok. Bu yuzden ulkemizde havacilik sektorunde lider olan THY bu konuda vatandasi oldugu ulke pilotlarina daha ozverili olmalarini dilerim. 1
    • Doktora 11 Mart 2016, Cuma 23:38:46 Sende Thy gibi dünya çapında isim yapmış bir hastanede prof olda kaptan maaşını 10 a katla. Örnek nişantaşında muayenehanesi olanlar!!! Ki bunlar türkiye çapında çalışanlar 0
  • bu ne yaa 11 Mart 2016, Cuma 08:04:23 Eşim kanser falan. Arkadaşım sen yahudi , imza kampanyası da ağlama duvarı mı ? Hissiz değilim ancak bu çok acemice olmuş. Ayrıca yazının başında bastıra bastıra TÜRK PİLOT diyorsunuz , peki TÜRK bu mudur? Zırlayan bi millet midir? Türk , savaşan millettir. 11
    • Hepimiz 11 Mart 2016, Cuma 11:33:33 Arap ız 1
  • Gereksiz konuşmalar 11 Mart 2016, Cuma 04:21:41 İnsanların aklından neler neler geçiyor. Bir Türk'ün fesat düşüncesi buradan belli. Önce ben, sonra diğerleri. Bakalım aynı yorumları THY de kokpit de otursan aynı olurumuydu acaba. Bana ne der geçer, kimseyi takmazdı, olay bu kadar basit. Torpil var mı EVET, kaptan çocuklarına önçelik BELKİ EVET. Ama bir ton kendi bileği ile buralara gelimiş de var. Bu alıp vermediği meseleler bitmediği sürece sizden birşey olmaz, olmadı da zaten. Asker kökenli mi veya sivil kökenli mi diye soran çok oluyor. Bazen aklı sadece oraya yattığını düşünüyorum. Abi yeri geliyor sayıyor da sayıyor. Yok efendim üniversiteyi burada bitirdim, yok efendim dil sınavım şöyle geçti. Tüm kriterlerin tutuyorsa bir şirket olsa bile görmüyor seni? Bu ara yabancıların alayı lise mezunu , ama neden YÖKe sor. Adam 13 sene okuyor, YÖK lise diyor. Aldığı eğitime, kişiliğine bak. Etrafında olan bir insana sıkıntı vermiyor, yaşanan problemlerin çözülmesi için olduğu düşüncesi ile yaklaşıyor olaya. Daha dünkü g.... B... Kokpite girer girmez istekleri bitmiyor, sanki babasının uşağı var karşısında. Kendinize dürüst olun önce, sonrasında dürüstlük bekleyin. Arkadaşımız baba ve eşinin kanser olduğunu yazmış, acil şifalar dilerim. Kimse böyle bir durumu ark niyetli kullanacağını düşünmüyorum. 1
  • kamuoyu 11 Mart 2016, Cuma 01:50:57 valla hiç zor değil, yeterki yeterli kamuoyu oluşturulsun. Yterki TK nın yabancı pilot sevdası büyükler tarafından duyulsun, yöneticilerin açıklamaları yetmesin büyükler bu işin takipcisi olsun.. En başta basın gücü kullanılmalı bu konuda da Airporthaber yazarları ezelden beri hep duyarlı olmuşlardır. Airporthaber senin öyle gücün varki FDM den önce sana bakılıyor bazen haberin ola.. 1
  • type raiting... 11 Mart 2016, Cuma 01:06:58 ya arkadaşım bari tip eğitimini boeing alsaydın,tamam thy'de iki markada var garanti olsa eyvallah ama bide B planı yapsaydın kendi kendine.Airbus ile TK dışında bi Onur air var,Atlas desen kendi pilotlarını yetiştirior,freebird ile pegasus'u saymıorum ellerinde bi avuç airbus var.Ama boeing olsaydı SunExpress,Pegasus ohoooo yığınla uçak var,şansın daha fazla olabilirdi.Bence hatayı tip'te yapmışsın.Allah yardımcın olsun 8
    • 1212 11 Mart 2016, Cuma 10:34:56 Daha RATING yazamayan adamsın çokta takılma bunlara bence. Erken senin için 2
  • TC vatndasi 11 Mart 2016, Cuma 00:58:50 Arkadaslar Buyukler bu olayi gormemezlikden gelirse biz kimiz? THY karanlik guclerin elinde coookkkk zooorrrrrr.Dunyada en tehlikleli dusman gorunmeyen dusmandir.2016 da avrupalilar hale turkler geri zekali diosa,bizde bunu diyenlere kol kanat geriosak kabahat kimde arkadaslar,yabancilarin asla sucu yok.SAYIN SOZDE BAKANIMIZ NERDESINIZ bu isler sadece kurdale kesmekle bitmio sanirim bir bakanin baska gorevleride var vatandasina karsi.Kabahat bizdeee bizi ezenleri yeniden omuzumuzda tasirsak bize semer vuran cok olur. 4
  • Huseyin 11 Mart 2016, Cuma 00:26:36 Yukaridaki arkadas dogruyu soyluyorsa Allah yardim etsin Insallah. Eger yalan yazmissa Allah islah eylesin. Turk pilotlara gelince tabii ki bir Turk olarak Turk pilotlarini tercih ederim. Fakat Uluslararasi havacilik kriterlerine uymasi lazim alinacak butun pilotlarin, buna bizim Turk pilotlarimiz da dahil. Ama yeteri kadar Qualification i yoksa alinacak Pilot un o zaman yabanci pilot aliminda her hangi bir sakinca yoktur bu Dunya nin her yerinde boyledir. Ama lutfen Pilot alimini da politize etmeyin, yani politiadan kesinlikle uzak durulmasi lazim pilot alimlarinda. Yani kilic i kusanmasini bile ne is vereceksin. Sakin olasi adam kayirmak olmamasi lazim bu pilot alim isinde. 5
  • Gerekli olan 11 Mart 2016, Cuma 00:23:03 Bu iş yetenek işi. Müftedat lise mezunu olsan ortalama kafası çalışan biri ve ingilizcen iyiyse temek fizik matematik becerilerin varsa bu işi yaparsın diyor. Yok bilg müh yom fizik müh. Tamam saygı duyarımda adam kuantum fiziği ile uğraşmayacak kokpitte. Önemli olan iyi eğitim ve el becerisidir. Gerisi hikaye aöf liymişte bilmem neymiş çamur atıp durmayın insanlara aöf lide becerir uçanda vardır. Kalite yerlerde falan deyip insanları aşalığamayın tıptan mezun olup pilot olunca ne değişecek. Lab çalışmasımı yapacaksın. Devlet vermesin o zaman bu diplomayı devletin kurumunda geçmiyorsa. Pilotaj sadece müh. lisans ve becerisine muhtaç değildir. Yetenek sevgi iyi eğitim disiplinle olacak iştir. 5
    • Gerekli olana 11 Mart 2016, Cuma 01:29:46 Ağzına sağlık işte olay budur! 1
    • Kesinlikle 11 Mart 2016, Cuma 18:59:19 Evt ama kalın kafalılar anlamak istemiyor 0
    • Mühendis arkadaşa 11 Mart 2016, Cuma 19:02:00 Aöf mezununa uçakmı teslim edilir diyen zihniyet ivedi olarak kendisinin kokpitten uzaklaştırılması lazım sorunları olduğunu düşünüyorum, bu ego daha riskli bence diğer amf li arkadaştan 0
  • O kadar 10 Mart 2016, Perşembe 23:49:25 Minimum Önlisans mezununa kadar indirilmesi gerekir...Diploma uçak uçurmuyor,her lisans mezunuda adam olmuyor!!! 3
  • aöf nedir 10 Mart 2016, Perşembe 23:18:32 dışarıda bu işi yapabilecek binlerce üniversite mezunu aday varken , thy dönüp aöflüye mi baksın ? sınava girince barajı geçsen 4 yıllık kazanıyosun be kardeşim . sende 4 yıllık okucak bi kapasite yok ki aöf okumussun kbakma. emirates falan alıyo oraya git bence 15
    • Aof nedir diyene 11 Mart 2016, Cuma 11:17:03 Arkadasim o zaman git 4 yil dirsek çürüttüğün diplomasını aldığın işi yap niye pilot oluyorsun. Muhendis isen vatana millete hayirli birseyler yap uret memleketi kalkindir ama olmazzzzz pilotlukta para cok degil mi ;) para icin yapmayacağınız yok. Yine yazıyorum buraya ne diplomalı essekler gördüm bilek yok , ne diplomasiz pilotlar gördüm gözüm kapalı uçağı emanet ederim her türlü. Pilot olabilmek icin 4 yıllık fakulte bitirmiş olmanıza gerek yok beyler yetenekli ve çalışkan olun yeter. Bak elin gavuru bizden aptal mı lise mezunlari pilot olarak ucuyor oralarda ;) ingilizceniz iyi olsun bileginiz olsun birde kaderiniz güzel olsun. Ha ozelde tip alip ise girememis iseniz ya yanlış yerden tip eğitimi aldınız adamların ihtiyacı yoktu yada bileginiz , ingilizceniz , crm iniz eksik demektir. Allah kimseyi kimseye muhtac etmesin. 3
    • Aof nedir diyene 11 Mart 2016, Cuma 11:17:03 Arkadasim o zaman git 4 yil dirsek çürüttüğün diplomasını aldığın işi yap niye pilot oluyorsun. Muhendis isen vatana millete hayirli birseyler yap uret memleketi kalkindir ama olmazzzzz pilotlukta para cok degil mi ;) para icin yapmayacağınız yok. Yine yazıyorum buraya ne diplomalı essekler gördüm bilek yok , ne diplomasiz pilotlar gördüm gözüm kapalı uçağı emanet ederim her türlü. Pilot olabilmek icin 4 yıllık fakulte bitirmiş olmanıza gerek yok beyler yetenekli ve çalışkan olun yeter. Bak elin gavuru bizden aptal mı lise mezunlari pilot olarak ucuyor oralarda ;) ingilizceniz iyi olsun bileginiz olsun birde kaderiniz güzel olsun. Ha ozelde tip alip ise girememis iseniz ya yanlış yerden tip eğitimi aldınız adamların ihtiyacı yoktu yada bileginiz , ingilizceniz , crm iniz eksik demektir. Allah kimseyi kimseye muhtac etmesin. 3
  • Ali kardeşime 10 Mart 2016, Perşembe 22:29:35 Ali kardeşim bende aöf mezunuyum sana canı gönülden katılıyorum nedense ikinci sınıf muamele görüyoruz ama dediğin gibi bu hayat herzaman istediğimiz gibi gitmiyor. Örgün olunca farklı görülüyor oysaki kabiliyet beceri bende senin gibi kazanamadığım için değil durumlarımdan dolayı aöf okumak zorunda kaldım. şimdi ise Amerika'ya gidiyorum nisanda orda 1 yıl çalışıp dönüşte Afa ya yazılacağım orası açıköğretimi kabul ediyor. Çok üzüldüm kendimi senin yerine koyuyorumda gerçekten dayanmak zor burda herkes bişey yzıyor senin durumun benimkinden de kötü ben daha yolun başındayım onlar daha da üzücü sana ve eşine yapabileceğim tek şey dua etmek allah yardımcın olsun. İnşallah herşey gönlünce olur çünkü sen gerçekten istedin ve koştun arkasından bende öyle yapacağım gittiği yere kadar elbet birgün bu yaşadıklarımızın mükafatını alacağız. Sevgi ve saygılarımla.. 1
  • Yabancilar gitsin 10 Mart 2016, Perşembe 21:28:21 Sayin SXS yoneticileri neden Hollandanin STELLA AVIATION ogrencilerini ORTA OKUL IKINCI BOLUM (Hollandaca HAVO diplomasi) diplomasila aldinizda,ote yanda piril piril turk genclerini kapnizin onune bile komadiniz? Thy ayni olay ,bu Ybancilarin bize kari yok sadece zarari var nedenmi? kazandiklarini ulkemizde asla birakmazlar,kalici degiller,yuzumuze gulup arkadan alehimizde musluman kulturu ve turkler geri zekalidir diye ilan ederler.Daha sanirimi 2 yil once Danimarkali THY de calisan Danimarkalai pilotlar ne dedi? BIZ AILEMIZI GUVENIPDE THY ye ile ucurmayiz.Yinede adamlarin altina yatlilio.Sayin bakanimiz Binali Yildirim Bey, nerdesiniz? neden avrupalailar gibi sizde insaninizi korumuyosunuz? bakin sizlerin cocuklari boyle durumlarda degil.Arkadaslar bir yuruyus yapalim zaten almiiolar en azindan halkimiz gorsun ve duysun bu olayi.Sonrada Binali Yildirimin evinin onunde hepmizide lisanslarimizi yakalim 2
  • Almanya 10 Mart 2016, Perşembe 21:02:35 Almanya'da üniversite mezunu pilotluk yapsa Gülerler adama bosuna okumuşsun diye. adamlar çıraklık sistemiyle yetiştiriyor pilotları. en fazla da meslek Yüksek okuluna gider. THY yandaş yalama dışında kimseyi almaz. 1
    • Gurbetci 11 Mart 2016, Cuma 06:39:50 Cok kissa yazmisiniz amma cok dogru elinize saglik.Tur Hava Kurumu Yelkenkanat pilotu icin universite istio gulermisin aglarmisin 0
  • AÇIKÖĞRETİM 10 Mart 2016, Perşembe 20:44:32 YAHU MERAK EDİYORUM BENİM AÇIKÖĞRETİM MEZUNU ARKADAŞLARIM NASIL UÇUYOR O ZAMAN THY DE? TORPİLLİ ADAMLAR FALAN DA DEĞİL BUNLAR. DIŞARDAN PARASINI VEREREK EĞİTİM ALDILAR VE UÇUYOLAR ŞUAN THY DE. BU ARKADAŞTA BENİ MÜLAKATA DAHİ ALMADILAR DİYOR. ANLAMADIM BEN BU OLAYI. NET OLARAK BİLEN VARSA CEVAP VERSİN LÜTFEN. 1
  • işsiz 10 Mart 2016, Perşembe 20:20:58 pilotlar zaten her yerde iş buluyor, biz ne olacağız, tgs ne zaman alım yapacak? 2
  • Anlamadigim 10 Mart 2016, Perşembe 19:47:29 Neden garantisi olmayan bir egitime basliyorsunuz ve neden simdi agliyorsunuz? THY den baska sirket mi kalmadi? Pegasus, Atlasjet, Onur Air neden sizi almiyor? Neden destegi THY den bekliyorsunuz? Ingilizceniz herseyiniz hazirsa yurtdisina gidin, korfez ulkelerine gidin 2-3 sene ucup gelin o zaman basvurun. Ben bu bos bogaz aglamalara cok samimi bakamiyorum kimse kusura bakmasin. Ben egitime alinarak bu sirkete girdim yoksa kendi cabamla bu yollari garantisi olmayan sonuclu bir yolu asla secmezdim, secmedim de zaten. Yurtdisi pilotlari alirsa alir, sanane? Sen kendine su soruyu sor, evlenme teklfiini kabul edip etmeyecegini bilmeden neden hic tanismadigin bir kiz icin yuzuk, ev, araba, yat aliyorsun? Hic ama hic samimi bulmuyorum. Sirketimin de bulacagini sanmiyorum. Sartlari saglarsan girersin saglamazsan girmezsin. Kusura bakma, maddi durumun iyi degilse neden bu ise kalkip 200 bin tl yatiriyorsun? Sen kendini mantikli buluyor musun? Bence degilsin.. 6
  • pilot 10 Mart 2016, Perşembe 18:36:46 katılıyorum türkiyede 1000 ne yakın yabancı pilot var. Gidin bakalım onların memleketlere siZe ancak wc temizletirler. yazık yabancı hayranı bu zihniyete 9
  • EK 10 Mart 2016, Perşembe 18:22:21 Emiratesten gelen Turk pilotu eleme luksun yok THY!! 13
  • Fo 10 Mart 2016, Perşembe 17:38:37 Ne yabancılar uçuyor adam meydan turunda pisti kaybediyor nerde diyor.. Destekliyorum tüm kalbimle bırakın şu yabancı sevdasını artık 7
  • Kazım 10 Mart 2016, Perşembe 17:36:50 Bizim insanımız da istiyor ki dlr olmasın mülakat olmasın thy herkesi alsın istiyorlar. Belli başlı kriterler olmalı seçebilmek için. Önceden sadece belli başlı mühendislik dalları alınırdı. Sen belli bir meslek grubu için alım yapacaksan en kalitelilerini istersin. Buda öyle birşey. Pilot açığı var deniliyor, açık var diyede belli bir standart altını alırsan ilerde batarsın. Açıköğretim mezunu da lisans mezunu sayılsın deniliyor ama degil kabul edelim bunu. Ben 4 yıl mühendislik fakültesinde saç dökerken aoflu arkadaşlar iki sınava giriyor onu da test yapıyorlar. Okula gitmekle ne oluyor demeyin. Üniversite bir kültürdür insan tanırsınız kendinizi her konuda geliştirirsiniz. Biraz derin düşünürseniz ne demek istediğimi anlarsınız. O zaman herkes aof okusun üniversitede harcayacağı parayıda koysun kenara lisans aldın o 4 senede de essek değilse İngilizcede öğrenir. Sonra girsin thy ye pilot olsun. 9
    • :) 10 Mart 2016, Perşembe 18:55:09 peki adam örgün okuyor okey su ürünleri adam okula gitmiyor doğru düzgün surekli arkadaşlarıyla içmeye gidiyor sınav soruları zaten hocalar veriyor notları diğer öğrencilerden alıyorlar eee örgün diye ne oldu ? 9
    • Kazim 10 Mart 2016, Perşembe 19:54:08 Daha öncesinde bahsettigim bazı mühendislik dallarında su ürünleri yokta. Hatta birkaçtan çocuğu buradan mezun olmuştu. Atpl de aldı ama sirket almadı çocuk başka yerlerde is aramıştı. 2
    • Kazıma 11 Mart 2016, Cuma 10:54:04 2008 yılında kriterin neydi belirli sayıda mühendislik(makine,elektrik,uzay havacılık vs.) ki bu üniversitelerin bölümünüde sözde havacılığa yakın mühendislikler diye getiren thy sene 2015 ne oldu bütün üniversite bölümlerinden birinden lisans mezunu olarak çevrildi..Hani amacın havacılığa yakın üniversite mezunları almaktı.Kimse kusura bakmasında siyaset bilimi,işletme,kamu yönetimi vs. bitiren bir insanın üniversitede havacılık adına aldığı bir eğitim varmıdır mesela? Kazım çok geride kalmışsın senin dediğin 2008 yıllarında thy'nin alımlarında geçerliydi thy şu anda 4 yıllık her hangi bir lisansı kabul ediyor.Bilgilerini tazelemeni öneririm 1
  • SHGM 10 Mart 2016, Perşembe 17:26:16 SHGM araştırma yaptı ve kamuya sundu, pilotsanız ve işsizseniz başvurun diye.Binlerce olduğu söylenti halinde olan rakam 10 larla olarak yansıdı.Türkiyede kriterlerine güvenen pilot işsiz kalmaz.Eksiği olan pilotların sadece sesi çok çıkıp etrafta dolanıyorlar.Yüzleşin kendinizle eksikliğinizi giderin.İngilizce, bilgi, baskı altında çalışma, psikoloji, algı, kabiiliyet, beceri.Oturup çalışın düzelin. olmuyorsa kriterlerinize uyan meslek yada iş seçimi yapın. 7
  • hayri 10 Mart 2016, Perşembe 17:24:47 Biraz da İşsiz Türk Pilotlarına destek , Torpil olun, hep kaptan çocuğu torpillileri İşe Almayın, yazık bu lisanslı ve işsiz Pilotlara 6
    • cok zor 11 Mart 2016, Cuma 00:50:13 Corendon da ucan First/Oficerlerin 100% babalarida icerde ,aksini ispat edenin anlini karislarim.Aile sirketi resmen.Hollanda corendon ise aynine kadar arkadaslarsa ele almislar yani artik gerisini siz doldurun.ALLAH yarmcimiz olsun Turkun Turkden baska dusmani yokmus ee ATA kalkda gor. 1
  • kalifiye 10 Mart 2016, Perşembe 17:22:22 psikolojik durumu havacılığa müsait, önceki çalıştığı şirketlerinde soun yaşamamış, kaza kırım geçirmemiş, havacılık ingilizcesi sınavında başarılı, yazılı ingilizce sınavından kriterlerdeki notu almış, illegal faaliyetlere karışmamış bir pilot bile işsiz kalmamaktadır.Eğer pilot olarak işsizseniz yukarıda saydığım konulardan enaz birinden defonuz vardı.Bunu görmezden gelerek lafı çevirip, neden Türk Pilotlara destek olunmuyor gibi galeyana gelir ve getirirsiniz.Ben bu kriterlere uyup da iş bulamayan bir pilot dahi tanımıyorum.Lütfen etrafınızı ve insanları yanlış bilgilerle aldatmayın aynaya bakıp ne eksiğim var deyin.Tüm şirketler bu kriterlere uyan pilot vermek için aracı şirketlere binlerce TL akıtmaktadır.Şirketler bunca çaba içindeyken sizleri defosuz kişileri almaması gibi bir durum söz konusu olamaz mantıklı da değil.Lütfen yalanlarınızın ardına sığınmadan gerçeklerle yüzleşin.Aynaya bakın benim eksiğim nedir deyinKriterlere uyan pilotları almak için şirketler yarışıyor.elinsaf 5
    • Kalifiye kardes'e 10 Mart 2016, Perşembe 18:29:08 Özel bir hava yolunda uçarken 4500 saatte thy için basvuruda bulundum level sınavını geçmişken uyduruk CRM degerlendirmesinden elendim. Su an kendi şirketimde kaptan olarak görev yapmaktayım. Benim 4500 saat uçuşum mu tecrubesizlik yetersizlikti CRM değerlendirmesi yapan havacılık hakkında bilgi sahibi olmayan sizi bir saat icinde uyduruk bir degerlendirme ile şirket için uygunsuz bulan sistem ne kadar doğru ve yeterli. Allahin sevgili kuluyuz ki elendik ve kaptan olduk kendi sirketimizde. Thy ye girmis olsaydık hala sağ koltukta sürünüyorduk.THY sistemini ve ne istediğini oturup detaylıca düşünmeli bu kadar ihtiyacı varken yetenekli becerikli Türk gençlerini ortada bırakmamalı uçağı diploma uçurmuyor bilek ve bilgi uçuruyor arkadaslar ;) 0
    • Yanlış bilgi 10 Mart 2016, Perşembe 19:24:40 Kaza kırım derken?bi dolu sayayım geçmişte uçak kıran,bi de üstüne öğretmen,manager pozisyonlarına girdiler.Anlayan anlar onları,özel sektörden. 1
    • Aynen 10 Mart 2016, Perşembe 22:18:31 Tebrik ederin harika yorumlamissiniz 0
  • evtt 10 Mart 2016, Perşembe 17:10:05 Thy dava açmamız gerekiyor,yaptığı haksızlıktır adaletsizlik,Milleti Alman psikologlara yem ettirdikleri yetti.Kendi insanına 0 değer verip ortaokul mezunu yabancı almak nedir...Davalıkk 10
  • TK 10 Mart 2016, Perşembe 16:50:41 Merhaba, Ben yurtdisinda dogup buyumus bir Turk universite ogrencisiyim. Temmuz ayinda 4 yillik lisans diplomami alacagim. Ben kucuklukten beri pilot olmak istiyorum. Sizin tavsiye edebileceginiz bir rota varmi bu pilotluk sureci icin ?? 5
  • Qatar 10 Mart 2016, Perşembe 16:36:10 Beyler hic uzulmeyin daha iyi sartlarda is bulabilirsiniz yurt disinda. Bakin Nisan ayinda Qatar geliyor tanitim yapmaya Istanbula. Bu sene 300 F/O alacakmis. 3
  • paylaşın 10 Mart 2016, Perşembe 16:36:00 paylaşın facebookta falan belki bu gençlerin sesini duymalarına yardımcı oluruz allah yardımcısı olsun 3
  • Ali Kaptana 10 Mart 2016, Perşembe 16:11:35 27 yaşında, tercümanlık yaparak, ailesinden 5 kuruş para almadan, kendi imkanlarıyla atpl + airbus type ratingi almış, üstüne evli ve bir çocuk sahibi.. Hiç destek almadan pilotaj eğitimini tamamlamış olan birisi neden evini geçindirmek için taksicilik yapsın akşamları? Kredi çekip aldıysa, neye güvenerek kredi çekti? Piyasadan haberi yok muydu hiç bu kardeşimizin? Ana fikire kesinlikle katılıyorum ama olayda anlatılan hikaye hiç gerçekçi durmuyor ne yazık ki.. 3
  • emirates 10 Mart 2016, Perşembe 16:05:05 emirates'e başvur...alır. 3
  • .. 10 Mart 2016, Perşembe 15:44:16 o değil de ülkemizin para birimi Türk Lirası değil mi? uçuş okulları neden ısrarla EURO üzerinden fiyatları belirliyor ve ısrarla her sene dünya kadar zam yapıyor? şimdi bazıları çıkıp yakıt fiyatları var konma kalkma paraları var falan diyecekler. Yahu arkadaş Türkiye sınırları içerisinde hizmet veriyorlar ve ülke sınırları içerisindeki meydanlardan uçuşları seyrüseferleri yapıyorlar.. havacılık otoritesi kimdir? SHGM meydanlarda konma kalkma ücretlerini toplayan kim ? DHMİ. ee biz neden euro ile uçuş ücretini ödemeye mahkum oluyoruz? bunu birisi bana açıklasın. 2
  • Uçuş İşletme 10 Mart 2016, Perşembe 15:43:55 Bir uçuş işletme çalışanı olarak çok üzüldüm genç kardeşimizin durumuna. Yerden göğe kadar haklı buluyorum. Allah yar ve yardımcısı olsun. Eşine de acil şifalar dilerim. 5
    • destek 10 Mart 2016, Perşembe 16:52:55 o zaman destek verin uçuş işletme olarak :) yahu şu yorumu bile beğenmemişler nasıl bir insansınız yahu şaşıyorum 5
    • uçuş işletmeci'ye 10 Mart 2016, Perşembe 17:26:34 aslında uçuş işletme çalışanı olarak iletebileceğiniz bi durum, tabi ki karar mercii deilsiniz ama belki bu arkadaşımızın durumu ve diğer lise aöf mezunu elinde atpl lisansı ve dil belgesi ile işssiz olan arkadaşalrın durumundan haberdar olmalarını sağlayabilirsiniz ? 2
  • egitim 10 Mart 2016, Perşembe 15:33:28 Madem piyasada pilot krizi var saglam ve gecerli bir sistem kurarak pilot adaylarini yeterli hale getirip dunyaya pilot sunalim .Piyasayadaki okullari ve universiteleri iki cati altinda birlestirip kaliteyi ve kaynaklari arttiralim.Alin teriyle gelen kriterleri yerine getireni pilot yapalim.Suan egitim alan arkadaslarin tamami yetersiz degilki abuk sabuk sebeplerden elenmisler.Bakarsin dunyadaki en basarili egitim modelini ve ise alma modelini kendine felsefe edinirsin.Disiplinli bir yapiyla 3 veya 5 yilda dunya capinda calisacak pilotlarimiz olur. 2
  • :( 10 Mart 2016, Perşembe 15:30:55 Eğer burayı okuyorsan eşine Allah acil şifalar versin 2
  • kesinlikle .... 10 Mart 2016, Perşembe 15:17:57 kesinlikle desteklenmeli elinde lisanı olan bi kişi lise mezunu veya aöf mezunu diye mülakata bile alınmaması çok saçma , akademide yetiştirmek üzere alınmamasını anlıyorum dersleri yapıp yapamayacağı eğitimi bitirip bitiremeyeceği meçhul gözüyle bakılabilir.Fakat lisansını almış bu işi başarmış demektir.yabancı pilotlara bu hak tanınırken türk pilotlara tanınmaması kesinlikle çok anlamsız.Bu işe THY yönetimi veya SGHM bir şekilde el atmalı.Bu kdr açık varken yurtdışından pilot getirip bu insanların mağdur etmeye bi son verilmeli. 6
  • Aga 10 Mart 2016, Perşembe 15:15:44 Agacim sen partiye üye ol ayarlariz !! 8
    • .. 10 Mart 2016, Perşembe 15:46:08 olduk ta ne oldu???? benim gücüm yetmiyor benim gücüm yetmiyor??? kimin gücü yetiyor THY'de işe başlamak için? Boş konuşma trolcü 4
  • arkadasimiz hakli ama... 10 Mart 2016, Perşembe 15:04:27 Bu ulkede THY den başka hava yolu yokmu kardeşim..ATPL var Ingilizcen var Tipte işli...ille THY Olacak bu israr niye madem ihtiyacin var diger hava yollarina başvurmadinmi? 2
    • basvurmuatur illaki. 10 Mart 2016, Perşembe 15:33:51 Bir suru boyle adam var airbus atlas onur baska neresi var atlas afadan kendi elemanini aliyor onur air is garantisi tip kendi veriyor eee? 1
    • illakiye cevap.. 10 Mart 2016, Perşembe 17:57:21 Diger havayollari na basvurmusta sitemi neden THY ye... 0
  • İşşşşş 10 Mart 2016, Perşembe 14:46:38 Neden durum boyle,,,her onune gelen havacılık nosyonunu geçmişini kültürünü bilmeden parayla pilot oluyor..isim vermicem bakın eski şirketime birisi geldi cocugun konustugu türkçe anlaşılmıyor,adam folklörcü belediye halk oyunları kadrosunda ,gidip evi ipotek ettirip pilot oldu bizde uçtu yapamadı ama...işte örnek 2
  • Aöf 10 Mart 2016, Perşembe 14:42:33 Pilotluk hayalim var ve 1 sene icersinde akademiye basvurmak istiyorum.ilan detaylarinda 4 yillik uni mezunu diyorlar. Ve ben 2 yillik on lisans ozel universite mezunu olarak 4 senelik isletme acikogretimle tamamliyorum.hayallerim suyami dustu yani.BİLGİSİ OLAN LÜTFEN!!!!!!! 4
    • evet 10 Mart 2016, Perşembe 14:56:05 malesef şuan öyle açık öğretim lisansda olsa almıyor 3
    • Bende açık öğretim mezunuyum ama 10 Mart 2016, Perşembe 17:11:41 Şu an ist. Üniversitesi. Doktora yapıyorum. Benim de mi olmaz ??? 1
    • Evet'e 10 Mart 2016, Perşembe 19:28:05 La olm Ada'm doktor neyine almıyor. İyimisiniz siz. Alır kardeşim alır sen burda yazılana çizilene bakma. Burda üniversite bitirsen İTÜ derler, İTÜ dersen ODTU derler, analitik düşünce ve karar verme derler, sonra F-16 cının biri enseye patlatır pito tüpünü bir yerine dokundurcan diye gerçek dünyayla karşılaşır bu arkadaşlar. Herkes kendi işini yapsın mühendis mühendis olsun, doktor doktor. Ama kimsenin sen şusun busun diye bir başkasını aşağılamaya Hakkı yok. Bunu yapıyorsa da o dört yıl boşa gitmiş denektir. 2
    • SO 10 Mart 2016, Perşembe 19:39:03 Adam lise mezunu ama 747 ile uçuyor. Atmıyorum vallahi bak. :) Ama ver uçağı CAT2 RAW DATA MANUAL APP yapar öyle bir çıkar ki CeENTERLINE' ı bile ikiye böler. Avrupa'da birçok şirketin prosedüründe bu var;( şimdi çıkar öyle şey mi olur CAT2 RAW DATA mı olurmuş kardeşim diye çıkar bizi bilgili arkadaşlar) 2
    • Yolcu duymasın uçağına binmez....;) 11 Mart 2016, Cuma 08:55:15 O da birşey mi birader biz raw data cat III C yapıyoruz lazım olunca. 0
    • Maalesef... 11 Mart 2016, Cuma 08:56:03 Olmaz üzgünüm ....:( 0
  • Destekleyelim 10 Mart 2016, Perşembe 14:40:12 Yabancı pilotların çoğu gerçekten lise mezunu. Ayrıca Emirates gibi büyük yabancı firmalarda görev yapan meslek lisesi mezunu Türk pilotlarımız da var. Emirates küçük bir firma mı da, meslek lisesi mezunu pilotu alıyor? Elbette ki hayır. Yabancı olan her şey her zaman güvenilir de değil ayrıca; THY'nin taxi yoluna uçak indiren yabancı pilotları da oldu, bunu da biliyoruz yani. 1
  • Yalaza 10 Mart 2016, Perşembe 14:37:33 THY'ye boşuna mektup yazmayın , buraya boşuna başvuru yapmayın. " Taraf değilseniz bertaraf olursunuz. " Taraf olun , bakın herşey nasıl değişecek. Taraf değilseniz , elin gâvuru bile sizin önünüzdedir. 2
  • .... 10 Mart 2016, Perşembe 14:33:50 Diploma uçurmuyor uçağı,Adam ortaokul çağından beri uçuyor ne yapacak üniversiteyi? Bunu bizim kalın kafalılara anlatabilmemiz gerekiyor...Hem bu kafalılar kendi üniversitesini bile kabul etmiyor sanki örgün öğretim daha zormuş gibi:) 3
    • Sana.. 10 Mart 2016, Perşembe 20:10:59 Bu Turkiye'deki egitim sisteminin kalitesizliginden kaynaklaniyor, hala anlamiyormusunuz? Avrupada lise bitirmis bir adam bu ulkede universite bitirip yuksek lisans hatta doktora yapmi adamdan bin kat daha vizyonlu, bilgili ve de kisiligi oturmus. Bizim ulkenin egitim sistemi ayaklar altinda artik. Iki elin 10 parmagini gecmez duzgun universiye sayisi. Acikogretim okuyanlardan bahsetmek bile istemiyorum. Sen kimsin ki kendini universite mezunu sayiyorsun? Birakin bu isleri. Herkes yerini bilsin. Yilda toplasan 2 hafta ders calisip test cozerek mezun olunan sallabas bir okul acikogretim. Tek faydasi askerlikten yirtmak baska hicbir faydasi yok. 0
    • Sana.. 10 Mart 2016, Perşembe 20:10:59 Bu Turkiye'deki egitim sisteminin kalitesizliginden kaynaklaniyor, hala anlamiyormusunuz? Avrupada lise bitirmis bir adam bu ulkede universite bitirip yuksek lisans hatta doktora yapmi adamdan bin kat daha vizyonlu, bilgili ve de kisiligi oturmus. Bizim ulkenin egitim sistemi ayaklar altinda artik. Iki elin 10 parmagini gecmez duzgun universiye sayisi. Acikogretim okuyanlardan bahsetmek bile istemiyorum. Sen kimsin ki kendini universite mezunu sayiyorsun? Birakin bu isleri. Herkes yerini bilsin. Yilda toplasan 2 hafta ders calisip test cozerek mezun olunan sallabas bir okul acikogretim. Tek faydasi askerlikten yirtmak baska hicbir faydasi yok. 0
  • Milliyetçi 10 Mart 2016, Perşembe 14:19:42 Milliyetçi olan herkes imzalar destekler bunu teşekkürler. 9
  • desteklenmeli 10 Mart 2016, Perşembe 14:17:37 Kesinlikle katılıyorum yazık onca emek ver lisans al toefl puanın olsun ama torpilin yok aöf mezunusun de mülakata bile alma iranlı,yunan,rus pilot nedir ya.Hangi ülkede yaşıyoruz kaç tane türk pilot çalışabilir rusyada 3
  • helal 10 Mart 2016, Perşembe 14:14:05 Ekranda change.org yazisini tiklayinca linke erisim yapiliyor desteklemek lazim. 1
  • Aaa 10 Mart 2016, Perşembe 14:13:00 Yabancilarin cogu lise mezunu bile degil güzel kardesim 4
  • Cpl 10 Mart 2016, Perşembe 14:06:33 Link koysaydınız hem imzalar,hem paylaşırdık... 1
    • Link 10 Mart 2016, Perşembe 14:12:47 2. paragrafta link var 1
  • .... 10 Mart 2016, Perşembe 14:02:59 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Sayisalci 10 Mart 2016, Perşembe 13:59:38 THYnin koydugu dil baraji yuksek. Herkesin bildigi gibi beyin kullanim olarak sayisal ve sozel zekaya sahip. Dili cok iyi bir adamin, sayisal yani pilotlugun gerektirdigi zekaya sahip olabilecegini dusunmuyorum. 15
    • zeka 10 Mart 2016, Perşembe 14:12:47 zekalıyım ama amele olmak istiyorum diyorsun 4
    • Aaa 10 Mart 2016, Perşembe 14:51:22 Acaba yabancilarin kacini toefl a soksalar düzgün puan alabilir. Cogu ne oldugunu bile bilmiyordur eminim. 1
    • Hata 10 Mart 2016, Perşembe 18:13:11 Kardeşim dil öğrenmenin sayısal zekayla bağlantılı olduğu yıllar önce ispat edildi.Bu nedenledir ki düşüncende hatalısın.Pilotluk için gereken sayısal zeka ise neredeyse çarpma bölme kadar.Odtu mezunu muhendis bir pilotum 2
    • Torpil cennetiThy 10 Mart 2016, Perşembe 19:16:39 Kpt babalarının hanım evlatları,hem oğul hem kız,işte Thy bu torpil çıkmazından 100 yılda kurtulamaz.Onlara ne toefl yazar ne bişey.Kolayca Thy'ye girerler,kolayca işleri rast gider,hiç sene kaybetmeden sola oturuverirler.Hanımcıklar bi de gazetelerde boy boy gösteri yaparlar.Çok gıcık ve sinir. 3