THY SENDİKAYI RESMEN DAVET ETTİ

    Çok beğenilenler

  • aa 17 Mayıs 2013, Cuma 18:41:12 imzalasın diyenler olumlu imzamasın diyenler olumsuz oylama versin bakalım kim ne istiyor 17
    • düzeltme 17 Mayıs 2013, Cuma 18:46:05 imzalasın diyenler olumlu imzalamasın diyenler olumsuz oylama versin bakalım kim ne istiyor 4
    • aa'ya 17 Mayıs 2013, Cuma 19:00:51 kırıcı sayısını biliyoruz,17'den 27'den çook fazla.Mesai arkadaşlarını yarı yolda bırakan kırıcılar.Haydi yeşile. 3
    • düzeltme 17 Mayıs 2013, Cuma 19:03:19 imzalasın diyenler olumlu imzalamasın diyenler olumsuz oylama versin bakalım kim ne istiyor 1
    • İMZALANSIN 17 Mayıs 2013, Cuma 19:04:11 tabii kiimzalansın ama tüm personeli içine alsın. 16000kişi için imzalansın. greve otomatik olarak katılan hamileler ve yıllık izinde olanlar için değil. 4
    • ikilik olmasın 17 Mayıs 2013, Cuma 19:06:18 19 yıllık emeğim var. seneye emekli olacağım. ayçine güvenmediğim için işe geldim. emekli olana kadar kara kara dşünmek istemiyorum. kimse greve katılmadı. eğer işine sahip çıkanları kapsayacak gerekli düzenleme yapılmazsa sadece hamileleri ve yıllık izinde olanları kapsar bu tis. umarım 24. tis işine sahip çıkanları yakmaz 9
    • imzalansın 17 Mayıs 2013, Cuma 19:12:08 imzalansın ama ayrımcılık yapılmasın. tüm personeli kapsasın. greve katılan katılmayan kimse madur edilmesin 11
    • AY 17 Mayıs 2013, Cuma 19:35:58 Ne verildiğini görmeden , bu ne teslimiyetçilik.Tatlı su cular. 1
  • ya yeter 17 Mayıs 2013, Cuma 18:41:26 anlaşın artık, hepimiz perişan olduk. ayçin inat etme, bitirin şu işi. 17
    • yetmeez 17 Mayıs 2013, Cuma 18:57:29 ne oldu niye perişansın,çok mu uçuruyolar? 3
    • AY 17 Mayıs 2013, Cuma 19:34:11 Ne çabuk ta piliniz bitti. Yoksa BEREC mi kullanıyordunuz..?? 4
  • Tüm yorumlar

  • HAMDİ'NİN OYUNU 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:47:36 koştura koştura gidip işbaşı yaptınız da ne oldu? Ne dedi bay Hamdi?"Personelimizi ödüllendireceğiz" aldınız mı ödülünüzü? Eski FTL ile uçmaya devam...Yine yorgunluktan öleceksinzi, Bir de % 3 zammı aldınız mı, değmeyin keyfinize? Haaa, hemen sevinmeyin.Turpun büyüğü heybede..Yakında greve katılmayıp çalıştığınız için 50 şerli, 100'erli gruplar halinde kapıya konduğunuzda asıl büyük teşekkürü o zaman alacaksınız... 3
  • GÜVENİN ESERİ 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:12:48 ARKADAŞLAR HAMDİ'DEN KURTULMAK İSTİYORSANIZ, GREVE DESTEK VERİN...BU SÜREÇTE HAMDİ'Yİ YİYEMEZSENİZ ÇOK KISA VADEDE O SİZİ YEMEYE BAŞLAYACAK ! BAKSANIZA ADAM KOLTUĞUNU KORUMAK İÇİN YOL ARKADAŞI TEMEL'İ BİLE YEDİ. İŞTE GÖRDÜNÜZ, ADAM SİZE 23. TİS'İ DAYATIYOR..KABİN VE KOKPİTTE MESAİ SAATLERİ ANLAMINDA DEĞİŞEN BİRŞEY OLMAYACAK...EYY GREV KIRICILAR , O ZAMAN BU HAMDİ'YE NİYE GÜVENDİNİZ? İŞTE GÜVENİNİZİN SONUCU! 2
  • TATIL ZAMANI 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:35:22 HAYDI KIZLAR TATILE !!! THY STANDARTLARINDA OLMAYACAK UZGUNUM . AMA AYCIN AGA BIR SEYLER AYARLAR ARTIK!!!! 0
    • İSTİKBAL 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:51:24 yarın devir değiştiğinde bugün greve ve sendikaya karşı çıkan aymazlar koşa koşa sendikaya gidip "aaabi bizi işten atıyolar, n'ooolur bizi koruyun" diyecekler.İşin kötüsü emeklilik hakları bile olmayacak, çünkü en kıdemli badem 10 yıllık! 1
  • .......nerede 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:18:43 topçuya kızanlar grevde,ayçine kızanlar görevde.ya haklar nerede 0
  • TAŞERON GREV.... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:59:35 TAŞERON GREV GÖZCÜSÜ.... TAŞERON GREV HALAYCISI.... TAŞERON GREV PANKARTCISI... TAŞERON GREV TELLAĞI.... TAŞERON GREV YORUMCULARI..... bu taşeronları ezmeyin sakın haaaa.... bunların sosyal hakları, sigortaları felan var di mi.... Hani taşerona karşı idiniz?? Nolduuuuu... 0
  • Teknik 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:50:07 Eninde sonunda en büyük zararı kaptanlar görecek. Yerlerine veya arkadaşlarının yerine yabancı ülkeden kaptanlar geldi de yine de bişey yapmadılar. Gurur ve ar olayı zayıf bazı insanlarda. 1
    • kpt 18 Mayıs 2013, Cumartesi 13:46:13 ne yapacaktık bunun gusul abdesti yok bunla uçmam mı diyecektik. yabancı teknisyen gelince siz dersiniz belki. 0
  • Sözleşme:) 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:37:26 Hamdi bey grev kırıcıların hakları için sözleşme yapacak diyorsunuz ama bişeylerin farkında değilsiniz hamdi bey gider atilay bey gider yerine başkası gelir ama hamdi bey bize söz vermişti mi diyeceksiniz haklarınız dururken yönetildiğiniz insanların ağzından çıkan laflara mı inanacaksınız komik olmayın kendinizi garantiye alın 0
  • sabote 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:31:57 Kaptana ya da baska bir seye kizip okyanusun ortasinda gemiyi baltalayip batirmaya calisan saf denizciden ne farkiniz var!!! Birde gemiyi yuzdurmeye calisana kiziyor !!! Sunun sifatina bak hele ! Akilli ol !!! 1
    • ya sen sftsz 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:53:36 herkes okyanusun ortasında bir gemide olduğunu bilsin. 0
  • Bir dost,kardeş 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:27:18 Degerli kabin ekibi arkadaslarım, saygıdeger buyuklerim ve sevgili küçüklerim, YasanN surec az veya cok hepimizi derinden etkiledi.kimse ekmek yediği kaba bilerek tukurmez.greve giden gitmeyen her kim var ise mutlaka gecerli sebepleri vardır.ideolojik de olabilir,paikolojik de olabilir ya da anlık bir karar da olabilir.kimse özgür iradesi yuzunden yargılaNamaz, yargılanmamalı da. Hepimiz bu sırkete gırdıgınde reşittik değil mi? Yani secme ve secilme hakkımız var,hur ırademızı ortayA koyma serbestimiz var. Oyleyse bırakAlım didişmeyi kalp kırmayı.kıdem tazminatı alamayacak olan da, yarın obur gun hesabını verecek olan da bırakın kaderini yasasın.hangimizin yarını garanti ki? ADALETLİ davranılacak grup da biziz,ŞEFKATLİ davranılacak grup da! İçten yıkılmayalım,oyuna gelmeyelim.sizleri seviyorum... Bir KA/2 2
  • Kabin nereye kadar 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:22:16 Delikanli kokpit neredesin haneyyy Asarim keserim diyenler nerdesiniz haneeey 1
    • Sananeee.... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:30:00 Halayda eksikmi kaldınız looooo..... 3
    • hadi halaya 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:00:39 oh oh oh sabah gm önünden geçtim, halay çeken sayısı 6, güldürmeyin insanları, olay kaptanlar değil, herkes kendi sendikasını kursun, tek çatı altında olacakta bu kendinizi kandırmayın, geliyor geliyor Turkish Cabin A.Ş. geliyor.. 1
    • delikanlı kokpit 18 Mayıs 2013, Cumartesi 13:49:33 uçuyoruz ne olacak? 1980 lerden kalma delikanlılık lazım değil taşeron amele. 0
  • amir 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:14:14 Neden birbirimize dusuyoruz.. grev yapanlar da yapmayanlarda islerini sevdigi icin bu sirkette. Herkes biliyor ki bu meslek sevmeden yapilmaz. Sartlari agir bir meslek.. sagligjmizi elimizden alan bir meslek.. grev yapanlar da yapmayanlar da gercerli mazeretlere sahip.. kendi icimizde bolunmeyelim.hepimiz biraraya gelip yine kader birligi yapacagiz. Canimizi emanet edecegimiz arkadaslarimiza simdi sirt donmek niye??? 1
  • ....! 18 Mayıs 2013, Cumartesi 09:13:46 Şimdi Sendika yönetimine sözlerini hatırlatma zamanı, Ayçin açıklama yapmadımı 1.Gün greve katılmayanlar TİS 'den yararlanamaz diye ,1. Gün Katılmayan sonradan katılamaz diye, Onların yararlanmaması için gerekeni yapacağız diye.(BUNLAR TEHDİT DEĞİLMİYDİ). Haydi AYÇİN ne duruyorsun katılmayanları çıkar Sendika üyeliğinden. Sonrada Otobüsle taşıdığın dedelerden aidat alırsın.)) ( THY 'de Sendikanın Sözleşme yetkisi düşer rahatlarsın'ız) Hem siz Hem TYH yönetimi. Bırakın bu işleri bu üyeler size Marjinal gruplar ve İdeoloji için yetki vermedi. Siyaseti bırakın ve üyelerinizin haklarıyla ilgilenin. Bir Uyarı : (YOKSA SİZDE SENDİKADA GİDİCİSİNİZ) 2
    • kokpit 18 Mayıs 2013, Cumartesi 13:55:07 ey sendika İşte meydan çıkar bakalım sendikadan ne olacak. kaç aidattan olacaksın onu hesapla öyle çıkar. paragöz biziz ya hadi bakalım. senden başka örgütlenmeyi bilen yok sanki. sana anlaşma yapasın diye para veriyoruz. anlaşamayasın diye değil. veya pisliğini temizleyesin diye değil. 0
  • dost aci soyler 18 Mayıs 2013, Cumartesi 08:18:11 Sanki bize soran mı oldu grev istiyormusuz diye sen biraz akıllı sendikacı olsaydın airporthaber in yayınladığı ekip odası konuşman da grev istiyormusuz arkadaşlar diye sorduğunda çıkan viyik diye sesten görürdün bu günleri git kokpiti ikna et kardeşim bizle ne işin var mesullerden 100 kişi ikna edeydin şimdi boynun bükük mü dolaşırdin greve çıkan arkadaşlara sözüm kaygılarinizi alıyorum ama klavuzunuz yanlış geri dönünce de sakın tis i biz imzalattik falan demeyin siz yanlış adama destek vererek bizim daha iyi bir sendikaya ulaşmamizi engellediniz haklarımıza zarar verdiniz herkes kendi kapısının önünü temizlesin kendi sendikasinin yönetimini düzeltmeyen bize mi kaldı thy yönetimini değiştirmek 2
    • ... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:27:50 nerede o daha iyi sendika?bilmiyorsun!dost'miş,sen gibi dost olduktan sonra düşmana gerek yok 0
  • utanmazlar 18 Mayıs 2013, Cumartesi 07:45:29 Bir sendika başkanının bitişi. 1
    • mr.spak 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:29:22 UTANMASI GEREKENLER GAYET BELLİ 0
  • İsim / Rumuz 18 Mayıs 2013, Cumartesi 07:36:41 Bugun bir grev gozcusu arkadas yanima geldi niye greve katilmiyorsun dedi.. Ne icin bu grev dedim.. Haklariniz dedi.. Hangi haktan bahsediyorsun,bizim haklarimizi konusmadan once 305 kisinin ise alinmasini ilk madde olarak koymadilarmi sozlesmeye?is akdi feshedilmis ve mahkemelik olmus bir durum nasil oluyorda yeni imzalanacak tis maddesi oluyor.ozmn tis i imzalasinlar bu arkadaslarimizin haklarini ayrica hukuki cercevede arasinlar ozmn herkesi perisan etmesinler kimse grev istemiyor dedim. Bunun uzerine gozcu arkadas dediki;eet ama sendikaninda o kisileri ise aldirara kendisini gucunu gostermesi lazim dedi... Buyrun.. Sendika budkr kisinin ekmegine mal oldu yaptigi hatayla,1 yildir cok tepki aldi.simdi kendi itibarini kurtaracak diye 305 kisi icin 16000 kisiyi greve surukluyor.305 kisi sendikanin umrunda degil,onun umrunda olan kendi itibarini kurtarmak.ekip odasinda konusmakla face den provakasyon yapmakla grev bukdr olur.adam gibi orgutlenecektin madem grev yapacaksin 1
    • Grev Gözcüsü 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:31:47 305 SENSİN!SEN 305SİN. 1
    • grev gözcüsüne 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:00:20 Sendika deseydi ki 305 konusunda hatalı karar aldık. bu arkadaşların magduriyetlerini sendika karşılayacak hukuki süreç sonuçlanıncaya kadar, sanırım 16000 kişi 305 için evet birer aidat da onlar için verelim derdi.en azından deneseydi bunu ne kaybederdi. 0
    • gg 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:01:45 sendika gücünü değil aklını kullansın, 80 öncesi nostaljik yaklaşımların modası geçti. 0
  • zevkine 18 Mayıs 2013, Cumartesi 05:58:17 su ise zevkine geliyorum ve olup biteni buyuk bi saskinlikla izliyorum. ne degisik bi ortam la bura. ne hamdi ne sendika umrumda degil. bu nasil bi yonetim, baba hic cocugundan nefret edermi?? bu nasil bir sendika, anne hic cocugundan nefret edermi? sorsalar cocuga; annenimi yoksa babanimi daha cok seviyorsun diye? iste o cocugun veremeyecegi gibi karismis ortalik. allah bunlari goruyo ama zulmedenler cekecekler.. kolay degil bunca insanin ahini alip gece rahat uyuyabilmek. 1
    • mr.spak 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:33:56 Nası zevk almaya başladın mı,işinden? 0
  • %3 18 Mayıs 2013, Cumartesi 05:47:47 %3 çok zam olmasın 24. TİSte. Böylece şirketin zararı karşılanır. 1
    • ... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:35:57 imza:şirket 0
  • purser 18 Mayıs 2013, Cumartesi 04:43:28 11 yil ve 6 yil ucan arkadasimi destekliyorum 18 yilim bubsirkette gecti ilk isim ilk meslegim 209 un 305 ideolojisi devam ettigi surece bizlerde egitimi birakir uniformamizi giyeriz.halay cekilecek zaman degil herkes ekmek derdinde.greve elbette ki tabi ki de hayir...sendikasiz yillarca calisip tisden her daim faydalanan binlerce eski arkadasim vardir.gerisi hikaye sirketine guven 2
    • bak bak 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:37:01 şurda da biraz kalmış 0
  • Avcı 18 Mayıs 2013, Cumartesi 03:23:55 22.Mayısta sendika sözleşme imzalamazsa sizin adınıza üzülürüm arkadaşlar ; nedeni ise THY yönetimi bizlerle imzalayacağı yeni bir sözleşmeyi gündeme getirdiği için, Borçlar Kanunu hükümlerince tesis edilecek sözleşmede kıdem tazminatı, ihbar tazminatı ve iş akdinin feshedilmesi sonucu başvurulacak yargı yoluna dair hükümler İş Hukukumuza göre oluşturulacak ve herhangi bir kaybımız söz konusu olmayacaktır,yani TİS'in kopyası.Ya dönün bu inattan Ayçin istifa etsin olaylar bitsin ya da sözleşmeniz AYÇİN'in keyfine kalmış 24.TİS imzalaması. Lokavt ilan edilmedi,maaşlarınız ödenmeyecek bakalım nereye kadar dayanabileceksiniz bu durumda üstüne de biz yeni THY sözleşmesinde her hangi bir hak kaybı olmadan işimize devam edeceğiz.. Ondan sonra AYÇİN'e yükleneceksiniz ve birbirinize düşüp imzala imzala diye yalvaracaksınız,Ayçinde THY'den randevu alabilmek için dahi kapısını aşındırıp Topçunun keyfine bırakacak ve olan siz toy arkadaşlarımıza olacak,demedi demeyin sonra çaylaklar! Geç kalmadan 2
  • Sendika 18 Mayıs 2013, Cumartesi 03:07:23 Grev oylamasını şirket yapar benim size demek istediğim sendikasız kalmak işçi için iyi birşey değil bizim meslel tanımımız bile yokken borçlar kanununa tabiyken bizim tek dayanağımız o hiçe saydığınız tis tir elinizin tersiyle ittiğiniz toplu iş sözleşmesi bana sendikanın ne yolsuzluklar yaptığını şirketin nelerle tehdit ettiğini anlatmayın hepsini yaşayıp görüyoruz sadece haklarımıza sahip çıkalım diyorum ben sendikasızlık kötüdür diyorum bunu anlayın 0
  • 737ka yaa..cnm 18 Mayıs 2013, Cumartesi 03:00:26 Sendikadan kac para maas aliyosun annen baban akrabalarin geldimi greve arkadaslarini cagirdinmi..yaptiysan neden biliyomusun sen sendika yanlilisin cunku ekmeni o veriyor savunman farkli anladinmi biraz dusun herkez ekmenin pesinde senin gibi once aynaya bak sonra konus 0
  • Derya ya 18 Mayıs 2013, Cumartesi 02:58:48 Şimdi işler eskiden olduğu gibi değil bu grevin sonunda işten tazminatsız kolayca atılabilicek potansiyel bir adaysın 25.tis e kadar korkuyla uçacaksın hep ne gün atarlar die bunlar iyi günleriniz sen daha beter olacaksın 0
  • NOKTA 18 Mayıs 2013, Cumartesi 02:52:52 Bu tarihe kadar 24. Dönem Toplu İş Sözleşmesi (TİS) imzalanamadığı takdirde Türk Hava Yolları, Sendika üyesi olsun olmasın tüm çalışanlarımızın 23. Dönem TİS ile sağlanan mevcut çalışma koşullarından, sosyal ve özlük haklarından kesinlikle hiçbir geriye gidiş olmaksızın; uçucu arkadaşlarımızın uçuş planlamaları ile ilgili 23.Dönem toplu iş sözleşmesinde yer alan tüm kurallar ve limitler aynen geçerli olacak şekilde uygun bir ücret artışı yapmayı kararlaştırmıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur. Türk Hava Yolları A.O. Basın Müşavirliği 0
    • virgül 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:57:29 bkz.Yuları ele kaptırmak. 0
  • thy personel s.a 18 Mayıs 2013, Cumartesi 02:18:23 Sayin Aycin,kimseyi kandirmayin ...Siz yillarca ic ettiginiz aidatlardan bahsedin.siz kimi savunuyorsunuz sisizin yuzunuzden atilan 305 arkadasimizi mi? Grevdeyiz cogunluk dediginiz sakalli dedelerle mi?Biz cok buyuk bir aileyiz siz aramiza giremezsiniz artik.,,O kadar serefliyseniz istifa zamani!! Kendin cal kendin oyna... 7
  • Özlük hakları 18 Mayıs 2013, Cumartesi 02:13:41 Özlük haklarının bilincinde olmayan çalışanlar,köleliğe mahkumdur.Grevde olanlar yada olmayanlar iki saniye oturup düşünsün.Neden grev yapıyoruz yada neden grev kırıcısıyız?Grev yapanlar, dışarıdan bir gözlemci olarak benim gözümde cesur,özlük haklarının bilincinde,düzenin çarkına uymayan,kaybetmeyi göze almış cesur yüreklerdir.Grev kırıcılar ise gönülleri razı gelmesede iş kaybı korkusuyla hareket eden insanlardır.Alın bütün haklarımı ben size köle olarak çalışırım demek istemeseler de kıpırdayamamaktadırlar.En acınası durum budur.Umarım ki burada da zihin açıcı,sorgulayıcı yorumlara sansür yoktur????? 3
  • Yalancılar 18 Mayıs 2013, Cumartesi 02:04:25 Bu grevin bize gösterdiği tek gerçek var oda iki tarafında çok yalancı olduğudur... 1
  • grevdeyi zee 18 Mayıs 2013, Cumartesi 01:46:21 O turbanlilar olmasaydi adin hans olurdu veya cunti..unutma yediyin kapa pislersen gun gelir. Altina pislersin 4
    • ... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 12:09:33 Anadolu insanının kültürü türban değil yazma ve yemeni'dir.. Başı açık kadınlar vatanını sevmiyor mu?Çok gereksiz ve tahrik edici yorumlar bunlar.Herkes aklını başına toplasın. 0
  • yeter 18 Mayıs 2013, Cumartesi 01:40:36 sendikayı yönetenleri de şirketi yönetenleri de sevmiyorum. biz çalışana yapıla büyük haksızlık 0
    • eee? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 12:11:49 şimdi ne hangisiylesin:) 0
  • 737 ka 18 Mayıs 2013, Cumartesi 01:16:06 Ne oldu GREV KIRICILARI???yoksa sırtınızı ;onuruna, emeğine, haklarına sahip çıkanlara mı dayama ya bir parazit gibi yapışmaya çalışıyorsunuz ;)))çok haysiyetsizce buldum sizi;)) 2
  • Hamdi'ye güven 18 Mayıs 2013, Cumartesi 01:06:29 n'oooldu koştura koştura gidip işbaşı yaptınız da? Ne dedi bay Hamdi?"Personelimizi ödüllendireceğiz" aldınız mı ödülünüzü? Eski mesai düzeni ile uçmaya devam...Bir de % 3 zammı aldınız mı, değmeyin keyfinize? Haaa, hemen sevinmeyin.Turpun büyüğü heybede..Yakında greve katılmayıp çalıştığınız için 50 şerli, 100'erli gruplar halinde kapıya konduğunuzda asıl büyük teşekkürü o zaman alacaksınız... 2
  • Kabin memuru s 18 Mayıs 2013, Cumartesi 00:46:07 Yeter yaa yeter kabini maymuna cevirdiniz tek grev yapmasi gereken kabin mi? Birbirimize dusurdunuz artik yeter. Ailemizden cok birbirimizi goruyoruz kader arkadasyiz biz.. Otel odalarinca ailesinden yzakta cesedi bululanan bizleriz. Artik yeter sendika a da sirket diye birbirimizin ne onurunu ne hayaiyetini biraktik!!! Karar ne olursa olsun yine cezayi ucucu ekipler cekecek! Yerde olan kimseye isey oldugu yok... Herkes kendi kararini alabilecek yasta ki boyle bir ucus gorev ve sorumlulugu bizlere verilmis... Kendinize gelin ve herkesin kararina saygili olun!! Bilip bilmeden ucustan olmayan bu isin cilesini zorlugunu cekmemis olan denyolar kendi isinize ne kdr sahip cikiyosunuz ne kdr emek veriyosunuz da utanmadan burda yorum yapiosunuz. Havacilikla uzaktan yakindan ilgisi olmayan agzi var diye konusmayi kendine hak sayan denyolar isinize bakin burnunuzu hersye sokmayin sizi mi gerdi bizim maaslar!!! Catir catir yiyoruz paralari var mi 3
    • yer 18 Mayıs 2013, Cumartesi 11:03:57 Evet grev yapması gereken sadece sizsiniz.305 ve kabinin uçuş limitleri,dinlenme süreleri vs dışında sözleşmede geçen doğru dürüst bir madde yok ki..bu yüzden tabiki siz gideceksiniz.Yer personeli evinden,barkından,ailesinden uzakta çalışmaya zorlandığında sendika nerdeydi,uçuş nerdeydi.Yada Tokat,Çanakkale,Bursa AJ uçuşları kaldırıldı ve size de ihtiyaç kalmadı denilerek işten çıkarılan arkadaşlarımızın yanında sendika mı vardı,uçuş mu vardı.Şirket kanun dışı bir şey yapmıyor ki bir şey yapamayız dendi.Kısaca YER İŞETMEDEN,TAŞRA dan bir şey beklemeye HAKKINIZ yok artık.En kötü sendika sendikasızlıktan iyidir.Fakat sendika adil olduğu sürece varolur...... 0
  • Pala 18 Mayıs 2013, Cumartesi 00:18:45 13000 kişi aptal,cahil ,vasıfsız ,satılmış,duygusuz,akıldan yoksun,amele vs dimi?? Her türlü hakareti yaptınız ve devam ediyorsunuz? Kendinize ve başkanınıza toz kondurmuyorsunuz !!! Ayçin gündemi 305 ile meşgul ederek grev Fonu'nu boşaltıyor,otobüs kiralayıp Taksimden yevmeyeli çapulcu takımını toplayıp gözünüzü boyasın,kaybettiğini bildiği halde uzatmaları oynuyor ama bizim personel de bu marjinal ve komünist ideoloji ile hareket eden ve işçi hakkını savunamayan beceriksiz AYÇİNİN kuyruğunda dolansın !!! Uyuyun bakalım böyle devam..sendikaya karşı değiliz,hakkımızı savunamayan bu yönetime karşıyız Pala yanlıları..!! Grevde bu toplama marjinal kesimin ne işi var Ayçin yanlıları bir açıklayın da bilelim? Cvp: KURU KALABALIK..personel ve sendika yöneticileri olur sadece eyvallah kimse laf etmez.Üyelere Anket yapın kaç kişi bu marjinal kesimi destekler aceba?Burası siyaset meydanı mı?? Sendika faaliyetlerine siyaset güderek ayakta kalmaya çalışıyor halbuki işçiyi temsil etmelidir..ayıp! 2
    • marco pasha 18 Mayıs 2013, Cumartesi 12:15:21 inan bana taksimdeki marjinallerden biri dahi "acaba"yı "aceba" diye yazmaz.nokta 0
  • Bitsin artık 18 Mayıs 2013, Cumartesi 00:18:10 Farkındamısın yada şirket içinde görüyormusunuz bilmem çarşı karışıyor bu şekilde devam ederse işverende sendikada işin içinden çıkamayacak.olaylar farklı yerlere çekiliyor emniyet ve prestıj kaybedilecek..Türkiyeyi rezil etmeyin,yükselmeye devam edelim hep beraber kazanalım. 0
  • sendika ya 18 Mayıs 2013, Cumartesi 00:13:07 arkadaş lafa geldimi thy şöyle tehdit etti böyle korkuttu işçileri diyorsunuz.sizin yaptığınız ne şimdi. 305 kişinin atıldığı eylemde olmayan desteği görmediniz mi?son kurulda 1oyla şaibeli kazanan siz değilmisiniz. her zaman olan grev oylaması bu sefer neden olmadı. geçen tis de grev oylaması yapılıp %80 greve gidelim derken temsilciler bas bas bagarırken,bakan rica etti diyip grev yapmayan tis i inzalayan siz değilmisiniz. sendikada okadar yolsuzluk ahlaksızlık olurken milleti işinden eden siz değilmiziniz. ben biliyorum bunları sizde biliyorsunuz. işçinin sizden desteğini çekmesinin sebebi bu zaten. geri kalan birkaç kişi sendikadan çıkar sağlayan ve onların kandırdığı bir kaç yüz kişi.bırakın artık düşün yakamızdan. 2
  • Ekip tahsise 18 Mayıs 2013, Cumartesi 00:11:02 Bu kadarmi yuzsuzsunuz ,simdide ekip tahsis kiliginami girdin ,beceremiyosun cok amatorsun ,grev olmadi ve finish .sen hala neyin kafasini yasiyosun. 2
  • ? 17 Mayıs 2013, Cuma 23:49:23 bu hükümet abdulrahman gündoğduyu yedi,candan karlıtekini yedi.hamdi topçuyumu yiyemeyecek.beceriksiz yönetim personelle sürekli sorun her bilanço döneminde zarar.borçla uçak alsan istasyon açsan ne işe yarar.para kazanamadıktan sonra o koltukta tutarlarmı seni.istifa et bırak git daha ne duruyorsun demem .çünkü seçilmiş değilsin atanmışsın.saati geldiğinde atananlar görevinden alınır bunu unutma. 3
  • emekli teyze 17 Mayıs 2013, Cuma 23:39:51 http://www.airporthaber.com/comments.php?target_id=631&type=articles&h= Bu link i tıklarsanız 2 sene önce neler yazdığınızı da görürüsünüz gençler,bunun gibi yüzlerce yorumlarınız daha var...Greve katılmayanlar yazmamıştırlar umarım geçmiş yorumları!?....Yazan varsa da kendisini bilir! Duruşu olmayan insan para kazanır ama başarılı olamaz.Kurumunu da taşıyamaz. 0
  • GREVDEYİZ... 17 Mayıs 2013, Cuma 23:36:14 Hamdi bey 100 kişi katıldı çok sevinçliyiz dediğine göre gecen sene 305 kişi uçmadıkları halde 200 den fazla sefer aksadıysa demek ki Hamdi bey daha çok uzulucek..gordum bugun camdan bakıyordu genel müdürlükte zayıflamış bir halde kara kara bizleri seyrediyordu..hee tabi onumuzdede bileylenmiş polis amcalar..höt desek üstümüze atlıcaklar...düşünün işçisinden bu kadar korkan başka bir yönetici gördünüz mu??neden çünkü Hamdi topçu seni kimse sevmiyor,antipatiksin,iticisin,haktan hukuktan bir habersin..kapasiten belli yapamıyorsun bu işi...şirketide kendin gibi sabit kafalı gelişmeye kapalı insanlarla doldurdun..bu yüzden sevilmiyorsun...bu greve bir kişi dahi gelse sen yine morarıcaktın ama binlerce kişiyiz genel müdürlükte Hamdi topçu...istediğn olmadı sendika bir kez daha gücünü gösterdi sana...paşa paşa anlaşmaya cagıracaksın kabul edeceksin..yalaka grev kırıcılarınada artık sözle verirsin tis farkını uçuş haklarını...hayde biz grevdeyiz... 1
    • yalaka 18 Mayıs 2013, Cumartesi 09:13:45 yürüüü anca gidersin greve. senin gibi sendikaya satmadık kendimizi. Atilla'nın piyonlarısınız. 20 tl'lik aidatı ödememek için mi? :) 1
    • yalaka'ya 18 Mayıs 2013, Cumartesi 12:21:06 20 tl aidat vereyim,sendika başkanı haklarımı korusun diyosun:)) 0
  • Şirket 17 Mayıs 2013, Cuma 23:32:28 Şirketimiz zor durumda olsa emin ol thy çalışanları da verir maaşlarının tamamını verecek insanlar var vereceği %3zamı maaşımdan ben onlara vereyim hiç önemli değil konu para olsa zaten bunlar olmazdı hiç bişeye gerek kalmazdı ama ben boş günümü kafam rahat geçireyim ararlarmı demiyeyim ve diğer haklarımı da kafam rahat kullanayım tis e uygun şekilde bunu istiyoruz para değil 0
  • emekli1 17 Mayıs 2013, Cuma 23:26:33 Ben bu kadar ekmek yediği şirketin zararına uğraşan bir sendika görmedim sen tüm uyelerden aidat alarak geçimini sağlıyacaksın sonrada bu şirkete zarar vermek için grev grev diyerek ortalarda gezeceksın artık yeter bu kadar insan pişkin olmaz sonuç ortada artık üyer istemiyor ne zorluyorsun artık devir senın düşündüğün devir değil insanlar gece gündüz dişiyle tırnağıyla bu şirketi bu hale getirecek sebde bir gecede greve giderek tüm emekleri bıranda bitireceksin işte emeğe saygısızlık buna denır daha fazla değerli hava iş üyelerinin önünde puan kaybetmeden bu işi bitir ve bu işi gençlere bırak hadi hayırlısı 2
  • 305değil 17 Mayıs 2013, Cuma 23:24:27 Bu grev sadece 305için yapılmadı kardeşim para için de yapılmadı bunu kafanız alsın artık onların hepsi bir madde tis maddesi 100ün üzerinde madde içeriyor biz greve katıldık çünkü işverenin ağzının içine bakmayalım halimiz ne olacak diye yasamız olsun sözleşmemiz olsun belgemiz olsun diye bu grev yapıldı şimdi 23.sözleşme geçerli olacak diyen hamdi topçu nun söylediğine dayanarak mı çalışalım rev3 de çıkaran onlar ayrıca onlar gider başkası gelir hamdi bey böyle demişti ama mı diyelim haklarımız için grevdeyiz komik olmayın 2
  • 20 mayısa bitsin 17 Mayıs 2013, Cuma 23:19:59 20 mayıs günü bu antlaşmayı imzalayında hepiniz kurturun , hamdi bey açsın artık kesenin ağzını biraz hem başkanlara , hem müdürlere , nereye kadar ? Birazda işçi ve memurunuza verinde sevinelim hep birlikte...Grev yalan oldu , thy memurları yönetime güvendi , sendikaya kırmızı kart çıkardı.Bir an önce Hava-İş de seçime gitsin artık...Hem hamdi kurtulsun hemde biz emekçiler kurtulalım... 1
  • ANLAYANA 17 Mayıs 2013, Cuma 23:17:17 TARİH 19 MAYIS 1919 DESEM..... SARI SAÇLI MAVİ GÖZLÜ Bir adam,padişaha biat etmeyip damarlarında asil kanları olan insanları esaretten kurtarmak için bindiği gemiden SAMSUN'A indi. Küçücük ve pek kimselerin önemsemediği bu olay o asil kandan olanların özgürlük için tutuşmasına sebep oldu. Ve koskoca ulusumuzun kurtuluşu BAŞLADI. 2GÜN SONRA 19 MAYIS 2013 de korkma sende katıl GREV'E KİMSEYE DEĞİL DAMARLARINDA Kİ ASİL KANA GÜVEN. BİRLİKTE HEPBERABER OMUZ OMUZA KAZANACAĞIZ. 3
  • derya 17 Mayıs 2013, Cuma 23:16:07 bende 11 yildir sendikasiz ucuyorum.purser im sirket beni her sene tis den yararlandirdi.yarin yeni anayasalar ciktiginda o 209 u gorurum.acıyorum halinize.sevdiklerinizi ailenizi de sefalete cehalete suruklediniz.hele 305 te hic onur yok.atildiniz hala utanmadan girmeye calisiyosunuz nice 209 larda sizin izinizde...sirketi buyuten bizim gibi ekmrk yedigi yeri halay cekmeye satmayaardir.yuzumuze nasil bakacaksiniz be...sizin ucuslarinizi biz yapiyoruz.beter olun gidin.oyke komiksiniz ki..ben yillardir tis sartlariyla ucan sendikasiz emekciyim...asil emekci isci bizleriz.utanmaniz varsa istifa edin. .thy yi grevle mundar etmeye insanlari ekmeginden etmeye ugrasmayin.gurursuzlugu birakin 2
    • Purser 18 Mayıs 2013, Cumartesi 09:52:38 Bende bu şirkete yıllarını vermiş bir purser olarak seni biraz yasalar hakkında bilgi edinmeye davet ediyorum. Yasal hakkını kullandı diye 209-309-409... sayı her ne olursa hiç kimse işten çıkarılamaz. Eğer çıkartılırsa şirket kıdem ve ihbar tazminatı yanında en az 20 brüt ekstra kötü niyet tazminatı öder( bizim brüt maaşları en iyi sen bilirsin sana anlatmaya gerek yok ne kadar ciddi bir rakam olduğunu) Şimdi sendikasız Purser söyle bakalım bu şirket küçülürse veya maliyetlerini azaltmak isterse kıdemsiz ihbarsız özetle tazminatsız sen mi gidersin yoksa kıdemli ihbarlı üstüne birde grevden atılırsa kötü niyet tazminatlı ben mi giderim ? Şefkatli uçuşlar... 2
    • deryaya 18 Mayıs 2013, Cumartesi 12:25:43 Sendikası olmayan,farklardan yararlanamaz,yararlanamadı,yararlanamayacak.sorun eski personele,anlatsınlar 0
  • grevdeyiz'e 17 Mayıs 2013, Cuma 23:08:25 atilay bey senmisin bunu yazan?14.000 de 1.400 başarımı. tabi 1.400 ise. 2
    • TEBRİKLER 17 Mayıs 2013, Cuma 23:22:13 Bu kadar baskıya , bunca tehdite ,305 kişinin haklı haksız atılmış olmasına , çevik kuvvete , tomaya rağmen bi de üzerine senin gibi düşünenlere rağmen başarı tabiki . 1
    • yılmaz emekçi 17 Mayıs 2013, Cuma 23:31:16 ne çektin be thy. ne çektin sabri. haaaa haaaa haaaa. valla keyifle gelişmeleri izliyorum. dünya devinin prestijinin ayaklar altına düştüğünü keyifle izliyorum. emekçiyi böcek gibi görenlerin yenilgisini keyifle izliyorum. daha dün dememiş miydin sen hamdi bey greve bir kişi bile katılmadı diye. şimdi çık tvlere de ben bir yalancıyım de. artık grevin gücü ortaya çıktı. sabret emekçi zafer yakındır... 1
    • La baydın 18 Mayıs 2013, Cumartesi 12:26:43 sen de ne baydın be yılmaz,ne baydın 0
  • Sendika 17 Mayıs 2013, Cuma 23:08:07 Hem grevi kırdınız hem de şimdi çıkar bizi sendikadan diyip tehdit ediyorsunuz aidatları ödemeyip çoğunluğu sağlayamayacağı konusunda sendikadan çıkmakla tehdit edin siz nasıl insanlarsınız yaa sendika demek işçi demek bu devirde yeni sendika kurmak kolay mı beğenmiyorsanız bi dahaki seçimlere başkan değiştirisiniz ama çıkarsanız sendikasız kalırsınız ve gerisini siz biliyorsunuz değil mi aZcık nerde duracağınızı bilin hem grevi kırdınız şimdi yana döne düşünüyorsunuz napsak diye siZe oyuncak geliyor herşey 3
  • GREVDEYİZ!!! 17 Mayıs 2013, Cuma 22:40:21 Ne oldu thy yönetimi diye sorarlar adama...resmi sayılar şuanda greve çıkan işçi sayısını 1400 olarak gösteriyor tabi bu sayıya daha izinde olanlar,raporlu olup yeni katılacak olanlar dahil değil...yani işin özü thy nın elindeki uçurma stokları bitmeye başladı..yakında genel müdürlükteki şirketini çok seven türbanlı kızlarımızı uçuşa gönderirse Hamdi bey hiç şaşmam..haklarını,hukuklarını,onurlarını,gururlarını,kişiliklerini,şahsiyetlerini satmayan grevde olan sevgili arkadaşlar ve yıne bu haklarını savundukları için işten atılan 305 arkadaşımızın sorunları çözülmedikçe istersen 10 bin lira maaş ver grev devam edecek,yandaş medya yanında olsun devam edecek,iktidar yanında olsun devam edecek..haksızlıklar giderilinceye kadar grevdeyiz...ve tekrar soyluyoruz GREVDEYİZ...GREVDEYİZ...GREVDEYİZ .. 16
    • Olumsuzlara 18 Mayıs 2013, Cumartesi 00:26:51 Bu durust arkadasin yazisini begenmeyen zavallilara aciyorum aciz bile degilsiniz,nasil da cesurca ifade etmis herseyi, genl mudurluk gisadtaki h.bocegi kadar sirkete faydasi olmayan insanlar begnmez ancak bu yorumu 2
  • Çok geç 17 Mayıs 2013, Cuma 22:36:54 Artık tis bizi de kapsasın diyenlere yazıyorum bi sendikaya güvenmedim bahaneleri yalan grevi kırdın çünkü yemedi tis sizi de kapsarsa ben hakkımı helal etmiyorum size hamdi topçuya ya da atilay ayçine güvenerek karar vermedik biz yasalara güvendik sizi de kapsarsa da hediyemiz olsun zaferimiz ama içiniZ rahat olmasın hiç 4
    • Cabinn 17 Mayıs 2013, Cuma 23:44:26 Anlaştık biz TİS'siz kalalım, madem öyle bizde üyelikten ayrılırız sizde RÜYANIZDA TİS'i görürsünüz,ne dersiniz? Sanıyorsun ki sendika biz olmadan yani çoğunluk olmadan faaliyetlerine devam edecek?? Bilgiden yoksun arkadaşım kimlere kaldık... 3
    • Cabin'e 18 Mayıs 2013, Cumartesi 12:29:36 Hayat felsefeni yeniden gözden geçirmeni temenni ederim. 0
  • Thy çalışanı 17 Mayıs 2013, Cuma 22:24:41 Sendikanın belalti çalısmalarına rağmen şirket büyüklüğünü gösterdi. Sendika sakın bizim başarımız diye ortalıkta gezinmesin. 8
  • ekip tahsis 17 Mayıs 2013, Cuma 22:23:25 DIKKAT!!! Bir ekip tahsis gorevlisi olarak sunlari soyleyebilirim, greve buyuk bir katilim var, katilmayan kisim ise part-time statusundeki kabin memurlaridir, yillarin purserlari, kontrol kabin amirleri bile grev yeleklerini giyip suan ekip odalarinin girisinde grev gozculugu yapiyor, yandan medya bunlari hic bir sekilde yayinlamiyor, bizlere ucaklara ekip ayarlattiklarinda amirsiz ekipler ayarlatiyorlar, kidemli kabin memuru (km-1) arkadasi, kagit ustunde amir olmus gostererek amirsiz ucuslar yaptiriyorlar, 777 ve 340 ucuslarinda sertifikasiz memurlar ucmakta, ER seferlerde buyuk sıkıntılar var, kaptan pilot ve f/o lardan da greve katilan kisler var ama medya bunlari soylemiyor, part-time kabin memurlari isten atilma tehdidiyle yeniden ucusa gonderiliyor, butun birim baskanliklari ekip odasinda herkesi ikna etmeye ve ucusa gondermeye calisiyor, suan mesayim bitmek uzere ve bizlerede baskı olusturmaya basladilar seflerimiz fazla mesaiye kalmamiz icinbizi ikna etmeye calisiyorr 2
    • Ne içtiniz?? 17 Mayıs 2013, Cuma 23:52:54 Külliyen yalan gerçi pala yanlıları hep yalan dolan konuşa Dursun uçuşlar nasıl olsa tıkırında:)) Ekip tahsisimiş miş:)) Arkadaşım 4 yıldır bu şirketteyim ve sende bombacısını ne duydum ne rastladım!! Bugün ve yarın değiştirebilinir boş var,senin dediğin durum olsa beni aramazlar mı?? Kaldı ki isirahatim de tutuyor mülahim. Bu kadar kurusıkıya pes doğrusu,pala yandaşı kazanmak için kiralık personel yorumu:)) 3
    • Ekip Tahsise 18 Mayıs 2013, Cumartesi 00:12:07 Yalanını yesinler seni,genel müdrülük önü sadece polislerle dolu,polisleri bizlerden biri olarak mı görüyorsun.Hadi sende ordan... 1
    • Harikasin 18 Mayıs 2013, Cumartesi 00:31:03 Sen eger gercekleri yazdiysan tebrik ederiz,ve tabi gercekten ekip tahsis te calisiyorsan,katilimi arttiracaktir bu bilgiler 2
    • Ekip Tahsis 18 Mayıs 2013, Cumartesi 01:01:14 Ben de ekip tahsiste çalışıyorum. Siz kimsiniz acaba? Söylediklerinizin hiçbiri yaşanmıyor. Siz başka bir şehirde mi çalışıyorsunuz acaba,palavranın bu kadarına pes doğrusu. İnsanları yanıltmayı bırakın artık!! 2
  • THY EASADAN KORKAR 17 Mayıs 2013, Cuma 22:17:20 Habom aş çalışanlarından biriside uygunsuz çalışılan ortamları easa'ya fotoğraf yoluyla bildirmişti. Şirket yönetimi resmen titremişti 0
  • rumuz 17 Mayıs 2013, Cuma 22:11:56 Ya sendika resmen zafere kosuyo,burda yorum yazan kekolar neyin kafasini yasiyolar anlayamadim... 3
  • canbaz- 17 Mayıs 2013, Cuma 22:07:51 Greve katılmayan arkadaşların düşüncesi ne acaba yazık sizlere bunca haksızlik bunca zulüm var iken hala greve katılmamanıza hayret ediyorum yazık sizlere sendikanın olmadıgı bir şirkette patron nederse o olur unutmayın yarın bi gün bütün haklarınız elinizden alınca görücem sizleri.. 1
  • !!! 17 Mayıs 2013, Cuma 22:06:06 Sendikanın tehtidkar mesajları ve yalanları sıktı artık sanırım onlarda anladı ne kadar antipatik olup daha fazla tepki topladıklarını bir kaç saattir mesaj atmıyorlar.22 mayısa kadar thy ile görüşüp bu işi sonlandırmaları herkesin hayrınadır. 3
  • Tis 17 Mayıs 2013, Cuma 21:56:38 Grevi kırdım, çıkar beni tis kapsamından! Bende, ve benim gibi 13000 kişiyi... Sen bizim hakkmızı savunmak için para alıyorsun sendika... Çok acemice iş yapıyor, geride kalıyorsun. Şimdi çıkar bizi ve sendika bitsin... YAPAMAZSIN! 3
  • garipsiniz 17 Mayıs 2013, Cuma 21:55:20 şaşkınlıkla okuyorum yazdıklarınızı bu greve Atılay ayçin için degil daha insani şartlarda çalışmak için çıktık birileri bağcıyı dömeye çalışıyor ama eldeki üzümü de kaptıracak hadi hayırlısı 1
  • Greve devam 17 Mayıs 2013, Cuma 21:54:35 Greve kırıldı dienler avucunu yalasın çünkü tam gaz devam ediyor anayasal hakkını kullandı die de size onursuz dienler işten atılsın diye beklerseniz de çok beklersiniz azcık açım okuyun yasaları biraz bişeyler öğrenin zaten atılsınlar diyen kişi bi daha katılanların yüzüne bakamayacağından korktuğu için kendinden utandığı için savunma mekanizması geliştiriyor başkan atilay ayçin bir başkası olur hiç fark etmez biz kanuni hakkımızı kulllandık kullanmayanlar bin pişman 0
  • SABRİ 17 Mayıs 2013, Cuma 21:36:27 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • greve hayir 2 17 Mayıs 2013, Cuma 21:36:10 greve hayur yazan benim harfler u ile karisinca hemen rizeli algilandim bu kadar on yargilisiniz iste ben.edirneliyim 6 yildir sendikasiz sirketteyim son 2 yildir amir ucuyorum.thy beni her donem tisten faydalandirdi esit haklarla uctum.bu 209 ve 305 yuzunden sendikadanda igrendim insanlarin daha fazla ekmegiyle oynamayin hak kaybi olmus olsaydi ben 6 yildir ucmazdim.29 mayista yaz iznimi bölüp uctum ve isime sahip ciktigim icin hala varim.lanet olsun beter olun atilim ve asla alinmayin 6
    • ... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 01:38:03 sen zaten uçmuşsun. 0
    • tabii ki 18 Mayıs 2013, Cumartesi 02:21:33 sen neyin ne olduğunu bilmez sen uc 6 yıldır ucuyorsun zaten yaz ıznını böl dun de adam mı oldun bu sırkete ne yazlar ne ızınler ne maaslar verildi sen neyin peşindesin inan en son sana kalır savunmak bekle sen daha biz sırketimizi sana savunduracak kadar olmedik thy sahiplenmek senın ne hadine uslerin varken.... 0
  • ne çektin be 17 Mayıs 2013, Cuma 21:30:45 Ne çektin be yönetici...sallanıyor hissediyor musun koltuğun :)) Son çırpınışlar bunlar. çok keyifli imzalama atilay bey. hepsi düşene kadar imzalama. görsünler egolarına kurban bu topluluğun güzel şirketimize nasıl zarar verdiğini. 0
  • Anonim 17 Mayıs 2013, Cuma 21:30:11 hayatımda boyle bisey gormedim. aycin soyle aycin boyle aycin icin mi greve katiliyosunuz arkadaslar siz. kendi haklariniz icin demokrasi icin cocuklarimizin gelecegi icin! maalesef cahillik bunlari gormeyi engelliyor.insanlar avrupa da bu haklari kanlari ile aldilar siz iki gun ise gitmeyecegiz diye korkuyorsunuz. bende basiniza daha kotusu gelecek diye korkuyorum . bakin hakkinizi kendiniz savunmadiginiz zaman neler oluyor bi gorun en azindan cocuklariniza anlatirsiniz anlayabilirseniz tabii 0
  • İsim / Rumuz 17 Mayıs 2013, Cuma 21:29:04 Bugunku tk 333 ile ilgili yolcunun nete dusen vıdeosu ve mesajı herseyı acıklıyor.ınsanlar yorgun mutsuz.(ekıp) daha da vahımı ekıpler eksık ve tecrubesız 0
  • ADAMLIK RIZA 17 Mayıs 2013, Cuma 21:25:21 SEVGİLİ HAMDİ BEY BAŞARILARINIZI BÜTÜN DÜNYA VE TÜRKİYE TAKDİR EDERKEN İDEOLOJİ UĞRUNA SİZLERE HAK ETMEDİĞİNİZ KADAR YALAN VE YANLIŞ BİLGİLERLE SALDIRAN BU CAHİL ARKADAŞLARIMIZ ADINA SİZDEN ÖZÜR DİLİYORUZ ADAMLIĞINIZI VAKARINIZI HİÇ BOZMADAN ÖRNEK DAVRANIŞLAR SEGİLEDİNİZ BÜYÜK ADAMLAR ÖNEMLİ İŞLERLE MEŞGUL OLURLAR SİZE YAKIŞANI YAPTINIZ BİR GREV NASIL KIRILIR ÖNU GÖSTERDİNİZ BU DAVANIŞINIZ BİLE TEZ KONUSU OLACAKTIR SAMİMİ GÖSTERİŞTEN UZAK ADAM GİBİ ADAMLIĞINIZI GÖSTERDİNİZ YAPIN SÖZLEŞMEYİ RAHATLATIN TÜRKİYEYİ BU İŞİN ARKASINDAKİ RAKİP AVRUPALILARI SEVİNDİRMEYİN. 5
    • yagcı 18 Mayıs 2013, Cumartesi 10:52:36 Bukadar yagcılıktan sonra hamdıbey senı B kapısının onune ya genel mudur yapar veya grevden sorumlu uluslar arası kordınator baskanı 0
  • Çalışan 17 Mayıs 2013, Cuma 21:21:27 Yüz olsa istifa eder. Ama koltuk ve para şerften değerli. Ayçin çöktün kimse seni istemiyor. DEF OL ki yeni bir yönetim bizi temsil etsin. 3
  • Fatih 17 Mayıs 2013, Cuma 21:10:04 Bu işi uzatmayın bu iş bitti ,hakem en fazla 5 dakika maçı uzatır sana da 3 gün yeter bitsin.İmzala ve istifa et. 0
  • hayret ediyoruma 17 Mayıs 2013, Cuma 21:08:11 niye bel altı olsun gocunacak birşeyleri yoksa sendika yalan ithamda bulunuyorsa zaten korkmalarına gerek yok ayrıca basını kontrolüne alıp daha grevin başladığı ilk dakikalarda polis baskısına maruz kalıp bibergazı yediklerini hiçbir basın organıda yazmadı greve katılım olmasına rağmen insanlar uçuşlarına devam ediyor dendi madem katılım yok bu panik neden onu da açıklayıver gerçekler eninde sonunda çıkacak şirketin yaptığı belaltı vuruşlar ise bu yoruma sığmaz.... 0
  • :-( 17 Mayıs 2013, Cuma 21:07:37 Memleketim adina utaniyorum su durumdan..... Bas sorumlu Aycin'dir. 4
    • memleket 18 Mayıs 2013, Cumartesi 13:48:01 memleket de senin adına utanıyo 0
  • komedi sendika 17 Mayıs 2013, Cuma 21:06:40 Çağrıya cevap vermek, isteklerimizden geri adım atmak anlamına gelmez." sendika artık komik olma ve battıkça batma, milletin sabrını da taşırma. git ve imzala ... 2
  • REMZİ 17 Mayıs 2013, Cuma 21:04:08 THY resmen golü atmış, sendika hiç bu kadar aciz olmamıştı... Atilay beyin istifa etmekten başka bir çaresi kalmamıştır. 3
  • ciftnisyen 17 Mayıs 2013, Cuma 21:02:31 Tufekle balonlara ates etsinler. Kim en cok balon patlatirsa o kazansin. Bu grev kisa surede bitmez. Aycin gerekirse tek basina bekler yine de dediginden vazgecmez. Bu is inada bindi. İdeolojiye bindi. Ayni sey Topcu icinde gecerli. İkisi de baskan. THY ikisine de ait degil. İkiside yenilmeyi hazmedemez. Aylarca kalicak o grev yazisi. TK da ucacak seferlerini yapacak. Ama Aycin avantajli. Grev suresince Allah korusun bi ucak kirim gecirsin yolcu zarar gorsun o zaman basta Topcu olmak uzere cogu personeli hapse atarlar. Aycin de sevincini yasayamayarak zaferini kutlar. Onurunu gururunu kurtarir. Sonra grevi kiranlar sendika kapisinda yatar. 0
  • Hayret ediyorum 17 Mayıs 2013, Cuma 21:00:17 Ya bir çalışan olarak sendikanın bunu savaş gibi görüp, şirketi EASA ya felan şikayet emesine hayret ediyorum. Hem de yalanlarla. Yok eksik kabin uçuyormuş, yok lisanssız kabin uçuyormuş. Direk bel altı. Ya insan bi utanır, yalan olduğunu biliyorsun, buna rağmen yanlış beyanlarla şirketi itham ediyorsun. Ha bu arada grev öncesi yazdıkları yurt dışında denetletiriz uçanları lisansınız gider muhabbeti neydi ? AYÇİN değişmeli arkadaş. Bu nasıl sendika ? Sendikanın amacı ne arkdaşlar ben anlamıyorum. 10
    • Arkadaş !!! 17 Mayıs 2013, Cuma 21:24:37 Bildim senin kim olduğunu arkadaş! 0
  • TEBRİKLER 17 Mayıs 2013, Cuma 20:58:03 Bu kadar az katılıma rağmen , duyduğu onca hakarete rağmen bir şekilde Hamdi Topçu yu yine de sözleşmeyi imzalamak için masaya getirten Atilay Ayçin i ve bütün greve katılan arkadaşlarımı gönülden tebrik ediyorum . Sizin kadar yürekli olamadığım için başım eğik gidiyorum işe . Bu sözleşmeyi de imzalayıp zaten kendi istifa edecektir . Gelen gideni aratmasa bari . Malum her yol Rize ... 8
  • xxx 17 Mayıs 2013, Cuma 20:56:23 Greve hayur diyenler ve cok rahat baslikli yazilari yazanlar agziniza elinize saglik KUTLARIM 8
  • K///A 17 Mayıs 2013, Cuma 20:56:00 Bir sendika başkanı ilk daha bu kadar aciz duruma düşmüştür.Birde yüzlü yüzlü utanmadan çıkıp konuşabiliyor.Atilay ağa uyan başarısız oldun istifa etmekte erdemliktir. 6
  • Palaya 17 Mayıs 2013, Cuma 20:53:28 Atilay ağa bırak artık bu işleri, zaman geçirmeden istifa et sendikanın önünü aç, işi bilen biri gelsin, yok üyeler beni kandırdı yok böyle yaptı geç bu ayakları ayçin efendiii 4
  • Yeter artik 17 Mayıs 2013, Cuma 20:47:34 Huzur istiyoruz,ikiye boldunuz kabini resmen 0
    • huzursuza 18 Mayıs 2013, Cumartesi 13:55:34 bölünme falan yok,herkes doğru olduğunu bildiği yerde duruyor.kimileri kenetlenmiş,kimileri birbirlerinin bile yüzüne bakamadan.Bu bölünmüş dediğiniz insanlar aslında hiç biraraya gelmemiş zaten,iş icabı birbirlerine tahammül edebilmiş sadece.hepsi bu.Ben grev taraftarı olarak gayet huzurluyum.Sen huzursuzsan ,sebebi senden başka kimse değildir. 0
  • SCC 17 Mayıs 2013, Cuma 20:45:08 Sendika yönetimi gittiği gün bu 305 kişi içinden hakedenleri geri alın gönlümüzde yer edin.. Şirketimize bu yakışır.. Ben şahsen ödül istemiyorum bunu istiyorum.. Yeni sendika yönetimi oluşumu ve şirket yönetiminin desteğini istiyorum çalışan olarak.. Yeni sendikada bu şirketi nasıl daha iyi bir yerlere getiririz diye şirketle bir olup çalışmalı.. Düşman olmamalı şirkete.. Yurtdışında şirketler aç kurt gibi bakıyor bizi kıskanıyor.. El ele bu şirketi bir yerlere getirelim.. 1
    • marco pasha 18 Mayıs 2013, Cumartesi 13:59:13 ne ödülü ya:))hangi ödül:)sen buraya bunları yazdın ya,artık herşey çok güzel olacak,devam et... 0
  • kimi kime 17 Mayıs 2013, Cuma 20:42:24 Burada isciyi arkasina alan gucludur. Isci hamdi beyin arkasinda. Simdi hamdi beye yakisan kendisine destek veren sirketine sahip cikmis tum thy personelini kapsayan bir tis imzalamaktir. Baskanimizdan bunu bekliyoruz. Aycinden bahsetmiyorum bile. O zaten gidici BU YORUM FARKLI RUMUZLARLA HER HABERİN ALTINA YAPIŞTIRILMAKTADIR 7
  • yeter artık 17 Mayıs 2013, Cuma 20:42:13 Hava iş grev kırıcıları madem TİS'ten yararlandırmayacak o zaman sendika üyeliğini de sonlandırsın...korkusu yeterli çoğunluğu sağlayamamak mı yoksa sadece 500 kişinin aidatıyla gecinemeyecekleri için miiii 1
    • ne o yeten? 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:01:08 Öyle bir hakkı olmadığı için 0
  • KA 17 Mayıs 2013, Cuma 20:37:18 İçimizden birileri sendikanın başına geçmeli... Değerli kaptanlarımızdan olmalı ayrıca tassa ve talpanında desteklediği biri olmalı.. ideolojik söylemlerden ve aşrı hareketlerden kaçınan mantıklı hareket eden biri olur ise çok iyi olur. Bu kadar sendika başkanlığı yapılır mı.. hangi devirde yaşıyoruz genel müdürlük önünde halay çekilip piknik mi yapılır mış bu devirde.. 9
  • Sepeti koluna 17 Mayıs 2013, Cuma 20:37:14 Aycin hadi yavrum yoluna burada olmadı teknik a.s toplu sözleşmesinde Show yaparsın artık duş yakamizdan 5
  • Komedisendikasyon 17 Mayıs 2013, Cuma 20:36:13 Yahu ALLAH aşkına 13800 sendikalı bu GREVE yüzde 5'i destek vermezken sendika yanlısı sabit fikirli arkadaşlar bildikleri halde bu durumu kabullenmek istememeleri komedi şova benziyor:))) Adama demezler mi artık AYÇİN senin yetkinliğin tartışılıyor ne diye hala kurusıkı sıkıyorsun?? THY stratejik olarak çok daha Zeki, tüm planlarını yapmış zaten koskoca kurumu dünya markası haline getiren profesyonel bir yönetimi 13800 sendika üyesinin yüzde 95'ine sahip çıkamayan örgütleyemeyen çağdışı bir zihniyet sergileyen bir sendika yönetimini karşılaştırmak zaten anormal bir durum. 22.Mayısta imzalamazsan o saatten sonra sen düşüneceksin ve kapı arındırmaya başlayacaksın ,Thy yolunu çizmiş işine çatır çatır devam eder..Yanındaki Ekip arkadaşlarımıza her ne kadar anayasal haklarını kullanıyorsa da yanında heder olur boş yere.. Sıkıyorsa da 13000 üyenin üyeliğini bitiri versin AYÇİN ama nerede:))) 4
  • sallayın 17 Mayıs 2013, Cuma 20:29:36 Atilay ağa gidecek,dertler bitecek.Yeni oluşum grubu 5
  • Nakavt 17 Mayıs 2013, Cuma 20:25:55 Ayçin ağa nakavt oldu.Artık ayağa kalması zor olur.Başarısız olduğunu kabullen ayçin ağa 7
  • Ka 17 Mayıs 2013, Cuma 20:22:37 209 kisi yi aramiz da istemiyoruzzz sonuna kadar da o ucaklari kaldiracagiz.. 10
    • psv ayıdöven 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:05:00 sen kimsin,ne zannediyosun kendini?akıllı ol,aklınla konuş 0
  • Greve hayur diyene 17 Mayıs 2013, Cuma 20:16:51 ;) greve hayur mi usagum belliki sende rizelisin;) hem turkcen hemde anlayisiniz kit olsa gerek.o atilanlar senin ve senin gibiler rahat ucuyorsa onlar senin beceremedigin hakkina sahip cikmak icin atildi.yani senin anlayacagun dilden usagum senin icin atildi onlar.sen simdi rahat ucup maasini aliyorsan onlar sayesinde aliyorsun.kor cahil seni 1
  • yeni oluşum 17 Mayıs 2013, Cuma 20:08:19 Yeni temiz yüzlü başkanla havaiş ayağa kalkacaktır. 10
    • evt 17 Mayıs 2013, Cuma 20:29:42 şöyle ak sakallı nur yüzlü biri gelse... 0
    • defter 17 Mayıs 2013, Cuma 20:41:22 bu defter kapandı. sendika çağıda kapanıyor. 3
    • Fluence H 17 Mayıs 2013, Cuma 20:42:54 Kim o temiz yüzlü, Cem Abi'den başkası var mı ki gayri? 0
  • greve hayur diyenler 17 Mayıs 2013, Cuma 20:06:21 sayin thy yonetimi biz zor gunde 305 kisi icin 16000 kisiyi magdur eden sendikaya uyup isimizi birakmadik gorevlerimize sahip ciktik..onlarsiz döndürdük ve döndürecegiz.bunlara acıyıp geri cagirirsaniz yuzumuze onursuz serefsiz gurursuz diyip tükürmeyen hadsiz yazilarla bizi rencide edenler ne sirkete ne bize fayda saglar.atılsınlar ve bir daha da gelmesinler.biz sirketimize guvendik isimize sahip ciktik.gayette guzel ucuslari yaptik.maas ve diger haklarimiza da hamdi bey sahip cikacak bizler guvendik.herkesin yeri doldu artik.sacma sapan 305 icin bunlarla anlasilmamali.ucuslara dönüp biz grev yaptik siz onursuz geldiniz diye bölecekler hicccc gelmesinler..biz mutluyuz boyle.gitsinler ve gelmesinler.biz cok rencide olduk. 22
    • YA.... YAZIK.... 17 Mayıs 2013, Cuma 20:19:52 SİZ LER VE SİZİN GİBİ DÜŞÜNENLER ACİZLİK YAZIK PARA HERSEY DEMEK DEĞİLDİR SEN BU SİRKET ZARAR EDİYORDESİNLER O 1000 KISI SİZDEN ÖNCE SAHİP CIKAR SEN TELAŞLANMA NE GEREKİYORSA YAPTILAR VE YAPACAKLAR ....yazıkkı senın gibi düşünen ler var ama 5
    • ... 17 Mayıs 2013, Cuma 20:25:33 Ne kadar serafli onurlu oldugun yazdiginiz yazidan iyice anlasiliyor. Sen iyi bir calisan ve iyi bir insan olsan hic tanimadigin ve sebebi her ne olursa olsun isten cikarilan insanlar icin biraz edepli konusursunuz sayin serefli ... 4
    • kabin 17 Mayıs 2013, Cuma 20:31:46 yalakalık yapma senin kim olduğunu biliyorum 29 mayıs günü sende oradaydın yalaka olduğun için atılmadın bu atılmayacağın anlamına gelmez hemde tazminatsız. 4
    • Beyin bedava! 17 Mayıs 2013, Cuma 20:41:35 Ay kıyamam rencide olmuş :) Beter ol!! 4
    • 2001 17 Mayıs 2013, Cuma 22:49:27 yıl 2000 2001 arası net hatırlamıyorum o günlerde zor durumda olan şirket için çalışanlar gönüllü olarak maaşlarının bir kısmını almamıştı o gün şirkete sahip çıkıp arkasında durduk ya sen? grev dekiler sırf sen daha fazla rencide olup ezik hissetme diye geri dönmicek sanıyorsan yanılıyorsun sayemizde hakların yerinde duracak bi teşekkür et bize ve kabul et asıl saçmasapan gereksiz vede boşsun 0
  • Grev büyüyor 17 Mayıs 2013, Cuma 19:58:42 Ben grevi ilk gün katılım az diye kırmış ve büyüzden çok üzgün bir kişi olarak rahatlıkla söyleyebilirimki grev her gecen gün büyüyor katılım artıyor her gün yeni insanlar aralarına katılıyorsunuz gören thy yönetimi bence daha büyük sonuclar ve zararlar ortaya çıkmadan anlaşmalı greve katılma cesaretini gösterenleri kutluyorum katılmayanlarıda anlıyorum bir çok km nun kalbi sizinle arkadaşlar direnmeye devam edin 6
    • Grev büyüyor mu? 17 Mayıs 2013, Cuma 20:17:37 Yeni insanlar katılıyor dediğiniz doğru fakat o insanların çoğu kiralık elemanlar veya Taksim'in çapulcu takımı.. Allah akıl fikir versin.. Moralinizi yüksek tutun:)) 4
    • ya 17 Mayıs 2013, Cuma 20:40:06 peki bu her gecen gün artan kalabalık genel müdürlük önündeki teyzeciklerden mi oluşuyor. ajansı değiştirmek lazım. ha bir de çadırı göremedim nerde bu çadır. 3
    • klk 17 Mayıs 2013, Cuma 22:52:44 greve katılan sayısı değil şirketin uğradı zara önemli olan 0
    • ya'ya 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:13:28 hayatı boyunca kavga etmeye cesareti olamayıp,100 kişi bir kişiye saldırdığında ancak cesaretlenip,aradan -yine çok korkarak fakat büyük bir eziklikle tekme atmaya çalışan karambolcu delikanlılarının yorumuna benzemiş yazın.Püff bi koku geldi gene.Korkma korkma:)) 0
  • anket 17 Mayıs 2013, Cuma 19:41:12 İmza=yeşil imzalama=kırmızı 1
  • ALYA TAN 17 Mayıs 2013, Cuma 19:40:50 Hava is sayfasnda bugun yaptgm aciklama gercek ckti mi cikmadi mi???ne oldu.. Grev krildi.boyle olmasaydi simdi sendika masaya davet ederdi. Mustafa yagci,beklenen kalabaliga ulasamadik demedin mi,inkar edecek misin?atilay aycin bugunku a iklasnda bile kabul etti beklenen kalabalik destek olmadi diye. Bu grev size bir boykottu amacndan uzak.305 ocin soze cvpti. Hic kimse ucanlar dahil rev 3 istemio bina eminim.haklaz icin olsaydi bi grev herles katlrdi 5
  • Mehmet K 17 Mayıs 2013, Cuma 19:40:02 Burda yapılan yorumların çoğunu yandaş medyanın maymunlarının yaptığını düşünüyorum... yazık acıyorum size :) 2
  • yeter 17 Mayıs 2013, Cuma 19:32:06 Vallahi uzlasilsinda kim geri vites yaparsa yapsin ama uzlasildiktan sonrada kendi adima soz veriyorum ne Atilla nin ne Hamdi nin hakkında konusmayacagim. Gerildim ya. Yapin geri vites hanginiz yapacaksa ve bu isi tatliya baglayin. Sonrasinda gidende sessiz sedasiz gitsin, ayrilsin, istifa etsin yada hic gitmesin. Bir TK calisani olarak kendimi 1980 lerde gibi hissediyorum. Belirsiz karanlık bir havada geçiyor günlerimiz. Bir taraf ekmek yediğimiz sirket ve onun basina tepeden getirilen antipatik, tehditci bir Y.K.B. diğer tarafta bizim aidatlarimizla bizim haklarimiz savunmak için kurulmuş ancak acizlestirilmis bir sendika ki onunda lideri Diktatör Muammer Kaddafi sanki. Gorustugum tum arkadaslarim benim gibi bu is sorunsuz bitsin bu sene zamda istemiyoruz deme derecesine gelmiş. Grev desen semt pazarinin son saatleri havasinda. Hani tezgahlar yavaş yavaş toplanmaya baslar geriye bir iki tezgah kalirya. İki taraftada yalan dolan sözler. Olan bize oldu bence. Afişe olduk, rezil olduk. 3
  • Lanetli 17 Mayıs 2013, Cuma 19:30:53 209 biz thy liker Lanetligide aramizda istemiyoruz 2
    • ... 17 Mayıs 2013, Cuma 20:31:22 wallaa de 0
    • alya 17 Mayıs 2013, Cuma 22:57:15 209 da seni istemiyormuş 0
  • Ne oldu :) 17 Mayıs 2013, Cuma 19:27:54 Hamdi Bey gidişatı gördü, grevcilerin sayısınıda. Etekler tutuşmaya başlayınca sendikayı görüşmeye çağırdı. Aynı Hamdi Bey değilmiydi yahu dün beyanat verip sendikalı olupta greve katılan yok diyen :) Kendinizi kandırmayın, gerçekçi olun. Heee benim başkanım yalan söylemez diyenler, o zaman Atilay Ayçin'le birlikte tavla atmayı özlemiştir belki... Grevciler hergün çığ gibi artıyor. Yok derseniz Alice Harikalar diyarına sevgilerimle.... 2
    • Ne olduya?? 17 Mayıs 2013, Cuma 20:22:14 22.Mayısa kadar imzalanmasında göreyim kimin tutuştuğunu:))) yahu THY'nin her türlü durum için A-B-C planı varken sizin 70'li saksağan kafalı AYÇİN efendiniz bozuk plak gibi aynı şeyi tekrar edip duruyor.. Anca kendisi çalıp kendisi oynar:))) 4
  • Tk 17 Mayıs 2013, Cuma 19:23:36 Tk nın eline düştüğünüzde Part time çıkların ne çektiğini anlayacaksınız 2
  • İsim / Rumuz 17 Mayıs 2013, Cuma 19:20:11 Atilay aga sozlesmeyi imzala sonra git istifani ver sonrada 305 arkadasimiza sirketin verdigi tazminat kadarini da sen ver ki olay ortadan kapansin en azindan bizden aldigin uye parasi da bi ise yaramis olur.. 3
  • Çalışanlar 17 Mayıs 2013, Cuma 19:17:35 Ne oldu yani çalışanlar oyuna mı geldi yani olan çalışana mı olacak yine 1
  • GİT ARTIK GİT. 17 Mayıs 2013, Cuma 19:17:06 ATİLA AYÇİN;GİT ARTIK GİT. GİT ARTIK GİT. GİT ARTIK GİT. 4
    • secretciya 17 Mayıs 2013, Cuma 20:37:07 :))boşol boşol boşol..kolay oluyo di mi böyle..daha pratik oluyo hayat 0
  • :) 17 Mayıs 2013, Cuma 19:10:34 bu grev de işyeri var 0
  • anket istiyoruz 17 Mayıs 2013, Cuma 19:08:24 airporthaber bir anket daha istiyoruz. tis imzalanırken 16bin kişiyi de kapsamalı mı yoksa grev kırıcılar tise dahil edilmemeli mi? bu anket çok ama çok önemli 0
  • İsim / Rumuz 17 Mayıs 2013, Cuma 19:07:50 Kısa bırsey soyleyecegim.greve katılım goreceli olarak az ya da cok. Planlamanın umrunda degil bu.planlama normalde de K sınıfı bulamıyordu planlayacak.sımdı hepten zorda.ustelık B sınıfı ndan da grevde olanlar var.bu iki grup işi zorlastırıyor bence.part time amır yok cunku yedekte :)) 0
  • bitti 17 Mayıs 2013, Cuma 19:03:21 greve katılanlardanım pazartesi mazaret bildirip uçuşa gidicem.bu arada grevci diğer arkadaşlar ve sendila yalan yanlış haberlerle grevi kendileri kırıyorlar. sendika temsilcilerinin bile yarısı yok burada.bunu buradaki arkadaşlarda biliyor sendikada, yazıklar olsun. her şeyde yok şu istifa bı istifa diye bağıranlar.şimdi niye delikanlı gibi istifa etmiyor. nerede teşkilatlandırm sekreteri olmadı teşkilatlandıramadım neden demiyor.yazıklar olaun. 2
    • BİTMEEEZ :)) 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:17:52 biten sensin.GREV GÜÇLENEREK DEVAM EDİYOR 0
  • Vreg 17 Mayıs 2013, Cuma 18:58:37 Grev oldu da biz mi katilmadik.Allah askina buna grev diyenler hayatlarinda grevin yanindan bile gecmemisler.Bu yuzden grev kirici de olmamistir.Sendika yonetiminin hemen imzalayip tumden istifa etmesi gerekmektedir 2
  • iş barışı için 17 Mayıs 2013, Cuma 18:50:41 rica edicez artık yeter herkesi huzura kavuşturun insanlar birbirine düşmeden . ne kardeşlerimiz ne ekmek kapıomız zarar görmesin 0
    • ... 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:19:28 kim yapsın bunu sayın yorumcu?buraya yazmakla olmuyor.bunun için bilinçli bir çaba sarfetmeniz gerekiyor.kokmadan bulaşmadan olmuyor bu işler 0
  • Anlamsız 17 Mayıs 2013, Cuma 18:45:16 yargıya taşınmış bir konunun (305) toplu iş sözleşmesine ön şart olarak konulması kadar anlamsız bir uygulama olamaz. eğer bu kişilerin geri alınması vazgeçilmez bir şart olacaksa, bu işyerinden yasal hakları olmasına rağmen rapor aldı diye işten çıkartılanlar, yarım kilo fazlası olduğu için işten çıkartılanlar, yolcu şikayeti nedeniyle işten çıkartılanlar da dahil olmak üzere herkesin geri alınması şartı da konulmalı. ama onlar sendikanın beceriksizliğinden kaynaklı işten çıkartmalar olmadığı için lafları bile geçmez. kendi hatasını telafi etmek için uğraşan sendikaya sadece 305 kişinin değil 16000 çalışanının sendikası olduğunu hatırlatmak isterim. 2
    • cem 17 Mayıs 2013, Cuma 20:47:35 tebrik ederim bir uçucu olarak herşeyi anlatmışsın burada bu olayı neden anlamak istemiyorlar,neden yandan yandan kaçmaya çalışıyorlar bunun hesabını verecek sendika... 0
  • Bit yenigi ? 17 Mayıs 2013, Cuma 18:44:38 THY yönetiminin attigi bu adimda EASA'dan gelen yakin markaj ve kontrol sonucu ortaya cikabilecek bir sorunun etkisi olabilir mi? Uzmanlar ne diyor bu konuda? 0
  • EEEE ŞİMDİ 17 Mayıs 2013, Cuma 18:41:18 305 yok.. İmzalasa karizma çizildi.. imzalamasa zaten topçu o hakları verdim üstünede uygun bir zam yaparız dedi.. sanırsam "itibar " diye diye sendika da elden çıkacak, bari imzalada sendikayı kurtar 7
    • burdayız gitmeyiz 17 Mayıs 2013, Cuma 18:58:39 burası hava-iş yerinde duruyor.Gidenler gider ablasıııı 1
    • ablasıı ne ya 17 Mayıs 2013, Cuma 20:42:49 ablasııı ne ya? yorum yaptırmak için ajans edirneli mi yolladı 0
  • Grev kırıcı 17 Mayıs 2013, Cuma 18:36:33 bugün tüm toplumu ilgilendiren sağlık, ulaşım, güvenlik gibi sektörlerde emekçilerin hakları gasp edilirken, taşeronluğun dibine vurulurken yanında yer alanlara grev kırıcı denir. 6
  • Yeter 17 Mayıs 2013, Cuma 18:33:50 Olayı inatlaşmaya bindirerek insanları huzursuz etmekten başka bir şey yok ortada. Ne sendikaya nede yönetime bir şey olur. Olan gene personele olur acıyan Allah personele acısın. 5
    • yetmeeez 18 Mayıs 2013, Cumartesi 14:22:43 Tabi ki olan herzaman personele olur.Özellikle birlik olamayan personele 0
  • 305+209 17 Mayıs 2013, Cuma 18:32:39 aferim sevgili kabin arkadaslarim atilay aganin pesine takildiniz 305 diye diye ucustan cektirdiniz kendinizi ayna gibi isimleriniz asildi ilk hatanizda atilicaksiniz... peki sizce siz geri donun die de geev yapilicak mi? hic sanmiorum.... yazik oldu size de.... yazik.... 11
    • kac yazar 17 Mayıs 2013, Cuma 18:44:39 herkes kendi derdine yansın dostum.sen kendini düşün.insanların hür iradeleriyle verdikleri kararlara ,tehditkar yorumlar yazmak sana düşmez.ELİNİZDEN GELENİ ARDINIZA KOYMAYIN SİZDEN KORKAN SİZİN GİBİ OLSUN!!!bilmem anlatabildim mi;) 0
    • Zil? 17 Mayıs 2013, Cuma 18:45:23 Zil takip oynayin isterseniz. Gurur duyaniz gerek bu calisma arkadaslarinizla... 0
    • Sallama ziya 17 Mayıs 2013, Cuma 19:15:36 305 in üzerine kimseyi daha işten çıkarmazlar. THY şuan merhametli işveren rolunu oyuyor çelişkili davranmaz. 0
    • "sallama zıya" ya 17 Mayıs 2013, Cuma 20:03:21 bende katılıyorum. sırket su noktadan sonra kımseyı atmaz. umursamaz bıle. sunku sozler verdı , artık tutması gerekır. buyuklugunu gostermesı gerekır. 209 kısıyı atarsa guvenılırlıgı ve ıtıbarı zedelenır. atmazsa ne olur? sadece buyuklugune buyukluk katar. baksana herturlu avantaj sırketın elınde, bu noktadan sonra 209 kısı ıcınden atılması gereken varsada sıneye ceker atmaz, prestıjını zedelememek, sozunun arkasında durmak ıcın... su an gorunen, bu grev surecınden zaferle cıkan sırket, magrur ve babacan durus sergılemekte, bence adıl davranacak, sahıp cıkacak, sevkat gosterecek. su noktadan sonra sanmıyorum kı sendıkanın elıne koz, agzına sakız versın... 1
  • dost 17 Mayıs 2013, Cuma 18:31:32 atilla imzala artık bitsin bu stres sıkıntı 10
    • dost kazığına 17 Mayıs 2013, Cuma 18:45:31 sana ne oluyo ki.grev yapan kimsede bi sıkıntı görmüyorum ben. 2
  • undeep 17 Mayıs 2013, Cuma 18:29:54 İş dönüp dolaşıp yine 305'e bağlanacaksa bu anlaşma olmaz.....Öncelikle çalışanların hakları konuşulsun....305 arkadaşa da tavsiyem sendika başkanını dava etsinler....kendilerini kanunsuz bir eylemin içine sürüklediği için.... 5
  • GRİSSİNİ 17 Mayıs 2013, Cuma 18:29:52 Sözüm buradan kaptanlara... Uçakta uçarken yüzünüzü görmeyiz,sesinizi zar zor anons yapılırken duyarız en azından bu greve katılımı sağlamalıydınız,unutmayınki uçtuğunuz uçağı güveli şekle getiren personel greve katılım sağladı sizler hiç bu durumdan dolayı üzgün değilmisiniz? vijdanınız rahatmı? çok merak ediyorum. 3
    • Çok rahat 17 Mayıs 2013, Cuma 20:12:44 Üzgün olmak için yanlış yapmak lazım. Şu an tüm kokpit olarak doğru noktadayız. Bu kadar mantıklı insanı mesnetsiz ve tutarsız hareketlerle uçuştan koparamazsınız. Ayrıca HAVAİŞ olarak telefonlara attığınız mesajlarla profesyonel bir sendikacılıktan daha çok mahalle kahvesinde konuşma yapan adamlara benziyorsunuz. 1
  • 5005 KİŞİ 17 Mayıs 2013, Cuma 18:29:37 PEKİ ŞİMDİ THY YÖNETİMİ 5005 KİŞİYİ YENİ TİS DEN FAYDALANDIRACAKSIN DİYE ŞART KOŞMASIN BU SEFER,YANİ HERKES GREVİ KIRDI YA ŞİMDİDE ONLARMI MAĞDUR OLACAK NOLACAK???? 2
    • aklı selim 17 Mayıs 2013, Cuma 19:04:09 İlk defa birisi mantıklı bi'yorum yaptı.THY yönetimi zaten 305 i kabul ederse greve katılmayanların hakkını korumak için o maddeyi sözleşmeye koyduracaktır.Greve katılmayanların tek sorunu yorgunluk olucak.TİS zaten cepte.. 0
    • ben olsam 17 Mayıs 2013, Cuma 19:28:51 THY yönetimi yerinde olsam yararlandırma diye şart koşarım.Yararlandırma ihtiyacı olan Hava İş.Durum öyle şu anda. 1
  • yalakalar 17 Mayıs 2013, Cuma 18:28:56 amma yalaka ciktiniz hamdi bey diyorsunuz bisey demiyorsunuz 1
  • Sonmn 17 Mayıs 2013, Cuma 18:28:54 işte aon hamleyide yaptı hamdi. şimdiden sonra greve katılım olmaz ayın 22 sine kadar.millet bekle gör diyecek. bu arada katılanlardanda cayanlar olacak. sendika kendi kendini yedir di. 5
    • Sonm'ye 17 Mayıs 2013, Cuma 18:52:20 falcı mısın,yoksa müneccimle münasebetin mi var 0
  • kıvırma 17 Mayıs 2013, Cuma 18:28:47 Hadi simdide kivir atilay nereye kadar.Istifa etmek erdemliktir. 5
  • rezil 17 Mayıs 2013, Cuma 18:26:58 Rezil ettin kendini ayçin ağam 6
  • IMZA 17 Mayıs 2013, Cuma 18:26:23 Atilaycigim, sen imzalayamiyorsan, ben imzalarim, ama tek bir sartla gider imza atarim, sen istifa edip gideceksin, ikincisi kendini kurtarmak icin pesine taktigin 305 kisiyi kendinle goturecek ve bir dahada artaya cikmaycaksiniz. bunlari kabul edersen, gider TIS imzalarim 5
  • mecbur 17 Mayıs 2013, Cuma 18:25:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • ayçine 17 Mayıs 2013, Cuma 18:25:35 seni bitirecekler,bak gör.sıyrıl etrafındaki adamlardan.işçi beni kandırdı diyeceğine önce teşkilatlandırma sekreterin kayayı al görevden.hemen şimdi fes et yönetimi muhaliflerden dürüst sabıkasız ona buna sarkmamış adamlarla git olagan üstü gemel kurul yap. 3
  • ayçine 17 Mayıs 2013, Cuma 18:25:34 seni bitirecekler,bak gör.sıyrıl etrafındaki adamlardan.işçi beni kandırdı diyeceğine önce teşkilatlandırma sekreterin kayayı al görevden.hemen şimdi fes et yönetimi muhaliflerden dürüst sabıkasız ona buna sarkmamış adamlarla git olagan üstü gemel kurul yap. 2
  • GUVENSIZ 17 Mayıs 2013, Cuma 18:24:13 Hamdi bey su ana kadar kriz yonetimini mukemmel yonettiniz tebrik ederiz.Lakin ,itibarini ve guvenirligini kaybeden birisini adam yerine koymaniz bizleri uzdu dogrusu. 7
    • bak surda 17 Mayıs 2013, Cuma 19:05:26 kenarında da kalmış 0
    • doğrusu 17 Mayıs 2013, Cuma 19:30:10 Doğrusu Hamdi Bey personele itibar veriyor, Ayçine değil. 4
  • imzalayacaksin 17 Mayıs 2013, Cuma 18:23:00 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • Hadi Ayçin; 17 Mayıs 2013, Cuma 18:22:54 Daha fazla rezil etme kendini.... 11
    • kalıcı dövme 17 Mayıs 2013, Cuma 19:03:48 Reziller kim belli.Hiç debelenmesinler,alınlarında tattoo'dur bu kelime onların. 0
  • Atilla Maya 17 Mayıs 2013, Cuma 18:22:28 Atilay in mayalarla bir akrabaligi var sanirim,rahmetli mayalarda kiyamet bugun kopmadi yok yarin kopacak bekleyin diyorlardi...bu kadar pişkinllige pes diyorummm....sirince yolcusu kalmasiin 8
    • mayalar 17 Mayıs 2013, Cuma 18:32:54 hic olmazsa mayalara bayaa destek vardi,baktilar olmadi cekip gittiler,ya bu nedir boyle? 4
    • mr.spak 17 Mayıs 2013, Cuma 18:35:13 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
    • maya 17 Mayıs 2013, Cuma 18:46:30 senin mayan bozuk olmasin 0
    • kralinoglu 17 Mayıs 2013, Cuma 19:02:58 ne olsun istiyorsunuz ? sendika payina duseni yapti, siz de payiniza duseni yapip grevi destekleyin. hakkinizi yedirmeyin. istifa yazmaktan baska birsey bildiginiz yok, madem sendika kotu, aycin kotu ayrilin sendikadan olsun bitsin. kufurler ettiginiz aycin olmasa bu sekilde haklariniz olacak miydi acaba ? peh ! 1
    • MR.SPAKKKK A 17 Mayıs 2013, Cuma 19:23:30 ZORUNAMI GITTIII 3
    • mr.spak 17 Mayıs 2013, Cuma 20:23:31 Benim değil de asurluların zoruna gitmiş sanırım:) 0
  • sadri 17 Mayıs 2013, Cuma 18:22:22 anlaşın da herkez rahatlasın bea.... 4
    • Ling'e 17 Mayıs 2013, Cuma 18:36:58 herkeS bea,öğren bea,yettin bea 2
  • Yasas 17 Mayıs 2013, Cuma 18:21:48 Haydi anlaşın bitsin artık. Ne şiş yansın ne kebap, 305 de geri dönsün inşallah. 1
    • nane 17 Mayıs 2013, Cuma 18:38:13 dam başında saksağan,gel bize bazı bazı 3
  • hayırlısı 17 Mayıs 2013, Cuma 18:21:02 Herkes için hayırlı olmasını dilerim. 1
  • Biraz Samimiyet 17 Mayıs 2013, Cuma 18:19:35 Burada isciyi arkasina alan gucludur. Isci hamdi beyin arkasinda. Simdi hamdi beye yakisan kendisine destek veren sirketine sahip cikmis tum thy personelini kapsayan bir tis imzalamaktir. Baskanimizdan bunu bekliyoruz. Aycinden bahsetmiyorum bile. O zaten gidici 8
    • katılıyorum 17 Mayıs 2013, Cuma 18:34:07 19 yıllık emeğim var. seneye emekli olacağım. ayçine güvenmediğim için işe geldim. emekli olana kadar kara kara dşünmek istemiyorum. kimse greve katılmadı. eğer işine sahip çıkanları kapsayacak gerekli düzenleme yapılmazsa sadece hamileleri ve yıllık izinde olanları kapsar bu tis. umarım 24. tis işine sahip çıkanları yakmaz. 12
    • Sammen soyluyorum 17 Mayıs 2013, Cuma 18:41:06 hamdi bey kırıcıların arkasındaki yerini muhafaza ediyor bence:)) 2
    • HAYDI GREVE !!! 17 Mayıs 2013, Cuma 20:14:30 BU YORUM BİR ÖNCEKİ HABERDE ***Hamdi Bey*** RUMUZUYLA NOKTASINA VİRGÜLÜNE AYNEN YER ALMAKTADIR bkz.hamdi bey 17 Mayıs 2013, Cuma 17:25:21 BUBUN GİBİ ÇOK VAR.KANMAYIN.HEMEN HEMEN TÜM YANDAŞ YORUMLARI YAZAN 3-5 KİŞİDEN BAŞKASI DEĞİL.ONLARIN DA KİM OLDUKLARINI TAHMİN EDERSİNİZ. 0