THY PİLOTU YOLCUYU UÇAKTAN ATTI

    Çok beğenilenler

  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:30:51 kaptan işini gücünü bırakıp bu tip arıza insanlarlamı uğraşacak, hiçbir tk uçağına almamak lazım bu tipleri... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:41:39 Haccaveya o kutsal topraklara gidecek birinin ilk öğrenmesi gereken şey SABRETMEK olmalıdır. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 14 Temmuz 2009, Salı 14:07:03 bence bu egolu kaptanın hem işine son verilmeli..çünkü daha insanlara nasıl davranacagını bile öğrenememiş...çok yazık bizde canımızı bunlara emanet ediyoruz...kendini astronot zannediyorsa nasa ya gitsin...bir daha THY ye asla binmem...gidinde yabancı pilotlardan biraz görgü dersi alın astronot beyler... 2
    • Kemal 22 Şubat 2018, Perşembe 13:34:49 Sen o kahraman pilotlar ne zorluklar ile yetişiyor biliyor musun? Senin zekanın yetmeyeceği bir çok teste ve sınava tabi oluyorlar. O uçağın içindeki herkesin canı onlara emanet. Uçak güvenliğini tehlikeye atanlar tabi ki uçaktan atılır. Bilmediğin konularda konuşma! 0
  • Misafir 03 Temmuz 2009, Cuma 15:26:45 bütün yorumları okudum kimileri pilotu kimileri yolcuyu suçluyor oysaki soru sormanın bi adabı vardır yolcu tutup kaptana neden geç kaldı die sorduysa kaptanda hava trafiği teknik v.s açıklamaya yapmışsa yolcunun cevabı hazırdır kes ya hep aynı muhabbet dediği bir kesindir yolcu psikolojisini anlamak zordur yolcu kabinde gecikmeyi sorar karşı meydandaki hava durumundan dolayı deriz yoo ben az önce konuştum hava güzelmiş diyen birine nasıl bir açıklama yapabilirsinki çünkü sizi dinlemez çoğu kişi burda tk ya birdaha binmem der ama vazgecemez özel hava yolları uçaklarında allah kahretsin tk ile uçsaydık der be kardeşim neden uçmadın..eğitim şart hoşgörü ve anlayış hiçbirimiz evimize geç gitmeyi istemeyiz.uçak rötarları keyfi değildir.öğrenin 0
  • Misafir 03 Temmuz 2009, Cuma 13:52:22 sen yolcuları böyle cezalandırabilirsin hataları yüzünden ama senin hatanda onlar seni cezalandıramıyor çünkü ölmüş oluyorlar.... 0
  • Misafir 03 Temmuz 2009, Cuma 13:36:01 sonuçta o adam tehirlerin neden olduğunu bilmeyebilir,anlatmak lazım bilmediği şeyi öğrenir kendi utanırdı .Sonuçta yolcu mağdur edilmiş sırf kaptanın egosu yüzünden,bir de yolculara kokpitten gülmüş.Çocuklar yapar böyle intikam oyunlarını.O yolcular senin uçağına biniyorsa,hayatlarının sana teslim edildiğini unutma ,tartışma yapmaktan kaçın ... 0
  • Misafir 03 Temmuz 2009, Cuma 12:58:11 sen beygire binerken ben uçağa biniyordum...kökenden havacıcız biz...sendenmi ögreneceğim havacılığı sonradan yetme...tabiki müşterinin parasına muhtaçsın daha düne kadar bağırıyordunuz ne çabuk unuttun o günleri balık hafızalı...istediğime binerim sana ne...komiksin :)) 0
  • Misafir 03 Temmuz 2009, Cuma 12:28:55 bana bak nankör ! beğenmiyorsan her ne ücra köşeye gideceksen otobüsle git oraya.. yanındaki ile akraba ola ola gidersin artık.. 2 sıra önündeki ayakkabılarını mı çıkarır, yanında uyuyan osurur mu artık her ne yol hali ise katlan.. ayağınıza uçak getiriyoruz hala ne rötarıymış da bıkmış da.. kağnıdan uçağa terfi ettin hala bıdı bıdı konuşuyorsun cahil... havacılık senin 40-50 lirana mı kaldı? hadi sallanma bak otobüsün gidiyo, daha 30 saat yolun var.. uçağa da, rötarına da kurban ol sen.. 0
  • Misafir 03 Temmuz 2009, Cuma 09:56:00 yolcu olmasa kapının önünde bulursunuz kendinizi astronotlar....müşteri velinimettir...fazla havaya girmeyin bir kriz gelir nefesinizi keser...yolcuya bilgi vereceksiniz tabiki...herkesin işi gücü var...sizin rotarlarınızdan bıktı millet yaa....ya adam gibi planlama yapın yada bırakın bu mesleği minibüs sürün yaaa 0
  • Misafir 03 Temmuz 2009, Cuma 07:30:00 Yolcu her zaman haklıymış.İnsan olan haklıdır.Gel ben sana hakaret edeyimde se ne yapıyorsun göreyim.Havacılığın h sinden anlamazsın ahkam kesersin maskemi taşıyacaklar diye.Uçuş ekipleri kadar nazik ,güleryüzlü toplum varmı acaba.Sen örnek çocuğuna,işçine,memura,kapıcıya bir hesap sor,hakaret etde gör gününü.Soluğu mahkemede alırsın.üç kuruşluk bilet alınca başın göğe erip sultan mı olduğunu zannadiyorsun?Dangoz yolcu binmesin kardeşim uçağa.Binersede kendini BAFRA-ALAÇAM MİNİBÜSÜNDE zannetmesin.Uluslararsı bölgede olduğunu bilip medeni insanlar gibi hak arasın ve davransın.AYRICA yazılan onlarca yorumu okusaydın azçok birşeyler öğrenirdin ama sen bildiğini oku kardeşim.O DEĞERLİ KAPTANLAR SİZDEN ÖĞRENNECEK NE YAPACAĞINI HA! ONLAR BİLİR. 0
  • Misafir 03 Temmuz 2009, Cuma 02:34:49 sevsinlermiş kaptanın yetkilerini illa yolcu gerekmez kargo uçaklarında yolcu mu varda paramızı veriyor.ha bazen kargo uçaklarında senin gibi eşşekleride taşıyoruz ama parasını sahibi veriyor 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 21:23:45 Uygun olmayana yetki vermişler, önce babasını kesmiş. Yolcu her zaman haklıdır. Yolcular olmasa oksijen maskelerini mi taşıyacak uçaklar? Ya rötar yapmasınlar, ya da makul bir sebepleri varsa vatandaşa açıklama yapsınlar. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 15:03:49 Adamin tipine bak zaten ne kadar 'makul' bir sekilde gecikmeyi kaptana anlattigini anlarsin.. Ben o ucaktaydim ve adam resmen tehdit edip bagiriyordu.. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 12:50:29 AVukat arkadasim, sen git bosanma davalarina bak. Bu havacilik isi, sen bilmezsin :) Kaptanin yetkilerinden haberin bile yok senin. Kaptan ucus guvenligini etkileyebilecegi dusuncesi ile bu yolcuyu ucaga almamistir. Dogru yapmistir. NOKTA. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 12:28:02 Kaptan pilot'u otobüs şoföründen ayıran şey nedir? Yanıt: pilot ve temsil ettiği otorite her geçen gün küçültülmekte karşısındaki adam ise her geçen gün sağlıksız büyütülmektedir. Asker kişilerin trafikte bile üniformaları üzerindeyken nasıl taciz edildiğini yaşayanlar anlatıyor. Herkes hesap sorup hesap verebilmeli evet ama herkes hakkını hukukunu haddini bilecek. Devlet adına görev yaptır ama saygı görmek sadece birkaç bin kişiye nasip olsun koca ülkede. Tamam halk falan da halka haklarını şimdi de sıra sizde diye verme. Ona bunları gerçekten değer verdiğin için sun. Yol göster. Uzun sözün kısası; başlar ayaklar kollar bacaklar herşey birbirine karışmış herkes basıp alan Hasan olmaya çalışıyor. Saygılarımla. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 11:54:31 bilen bilir bu Medine de birbucuk saat rotar hicbirsey degil. yolcumuz bu gergegi bilmiyor olabilir. kaptanimiz bu gercegi anlatti ise sorun yok. bir de ustune ustluk baglanti kacirma stresine girmis yolcuyu teskin etmek, kendisinin bir sekilde Samsuna ulastirilacagini belirtmek gerekirdi. Yemen ucagi haberi de ayrica bir stres konusu olabilir. anlayis limitini biraz zorlamak gerekirdi. bunlar yapildiysa ve yolcu hala diklendiyse ucakta kimin patron oldugunun altini cizmek icin yapilan hareket dogrudur. kaptandan otoritesini paylasmasini istememek lazim.. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 11:24:31 kaptan seni kapıda karşılasın sen de fırsatını bulmuşken adamdan hesap sor, ki eminim gayet agresif bir tavırla yapmıştır bunu yolcu, kaptan gereğini yapmış ve indirmiş uçaktan, bu arada suudi poliside özür dilemeden bırakmamış... yolcuysan yolcu olduğunu unutmayacaksın, zaten gecikmenin durumuna göre yapılacak prosedür bellidir, yemek-otel vs...sen kalk kaptana hesap sor, nacizane kaptanı tebrik ediyor güvenli uçuşlar diliyorum... 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 10:48:18 Simdi yolcunun ukalalik yaptigi herhalde kesin, cünkü orada bir `görüntü`yapip yakin cevresini etkilemeye calismis olabilir..... Tabiki Kaptanimiz da onun `havasini almis `olabilir..... Ama o hasin yolcuyu da hakketmis olmasina ragmen o araplarin eline teslim etmemesi gerekirdi. Yani bi`r TÜRK´ÜN bir TÜRK`LE halledemedigi bir konuyu araplarmi cözecek ? Kaldi ki araplarin TÜRK sevgisi malum..... Aslinda burada yanindaki bayana üzülmek gerek !!!! Yapilan Artistlik sonucu TÜRK`lügümzün onuru ayaklar altina alindigi icinde her iki tarafda `falakayi` hakketmistir. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 10:34:45 Pilot karşısındakinin de bir Türk olduğunu hatırlayıp diyaloğa girmeye çalışmalı,alttan almalı ikna etmeli yolcuya tatminkar mazeret bildirmeliydi. Arap polisine, sırf gecikmeden ötürü sinirlenmiş bir yolcuyu teslim etmenin gereği yoktu. Pilotun tek görevi uçağı uçurmaksa kokpitten çıkmayacaktı , yok eğer şirketi temsilen kapıda bekliyorsa o zaman misafirleriyle tartışmasınn alemi yoktu. Pilot sayesinde Teke çifti kendini artık star gibi hissediyor olmalı. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 10:14:05 Aslında bu yolcu gibi insan ile pilotun konuştuklarını bilmek lazım. Kimbilir adamın hangi sözleri ışık yakmıştır. Aslında fotograf anlatıyor. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 10:05:07 Yolcu neyi, kimi, nasılı bilmek zorunda değildir. Basitçe bir soru sormuştur, niçin geç kalındı diye. Hepsi bu? Hakaret bile etse profesyonel olan birisi onun tavrıyla davranmaz yolcusuna. Ona nasıl davranılması gerektiği çeşitli defalar eğitim vs lerle verilmiş olmalıydı. Eğer bu adamda uçuş sırasında tehlike arzedecek bir durum hissettiyse gayet tabidirki uçuş anını düşünürek onu uçaktan indirmiş olabilir. Buda profesyonelliğin bir gereğidir. Ama ne çocukla çocuk olunur, ne deliyle deli olunur ne de kızmış adamın üstüne gidilir. Bu en basit işletme kuralıdır. Pilot ve ekibi böyle bir yolcuya nasıl davranılması gerektiğini en iyi bilen olmalıdır. Önemli olan süreci yönetmektir. Dalaşmak değildir. Sen kimsin, ben kimin lafları boştur. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 07:55:11 bu F/O henüz işi öğrenmemiş demek ki?...sivil F/O sen her hangi bir kaptanın kapıya dikilip de gelen yolcuya dayılandığını gördün de mi öyle söylüyon??? 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 07:20:04 Allahtan kaptanın akibeti AHL önündeki polis gibi olmamış belkide içiriye bıçak sokulamadıgı içindir.ülkede herkes kendi adaletini aramaya başlarsa kabadayılar çogalır sonlarıda bazen bu yolcu gibi olur 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 07:06:37 Pilot kim diyenlere pilot son kale dir harekat ,teknik,dispeç ve bilimum bölümlerin yapabilecekleri tüm hataların en son farkedilecegi kale dir eger o kaleden de geçerse kaza olur ve haberlerde şu başlıgı görürsünüz 'PİLOTAJ HATASI' Pilot kendisine verilen bütün yetkileri uçuş emniyeti açısından verir ve bu uygulamada dogru yapmıştır. hiçkimse uçuş ekibinin motivasyonunu bozamaz Vatandaş haklı diyenler haklı olabilir gecikmeden dolayı zarara ugramıştır dogrudur ama hakkını aramak istiyorsa dava eder mahkeme kararını verir.hakkını doru dürüst arasın köyünde kabadayılık edebilir ama bir uçakta ASLA 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 01:00:32 Nr arsız adamlar var sitenin yayınlıyacağını bilsem neler yazmazdımki bu adama neymiş "kaptana hesap somak kim sen kimmissin" Tebiyesizliğin daniskası muhatap olmaya değmez ama bu gibilerle konusmak isterim Mail adersimden bana ulasırlarsa zevkle kendileriyle muhatap olup hesap sormak isterim [email protected]. Beklerim fenedim. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 00:54:44 ya bu cahil leri anlamıyorum. Havacılıktan çalışan kimse rötarı sevmez , onlarda bir an önce evlerine gitmek ister. Uçağa bilet alıpta kendilerini uçağı almış zannedenlere de ders olsun. Aklınca kaptanı fırçalayacaksın , işte kalırsın işte dımdızlak ortada. 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 00:43:52 Değerli yorumcular; Öncelikle olaya objektif bakmak gerekirse,THY nin rotarından rahatsız olmuş bir yolcu var ve bu rotardan kaynaklanan rahatsızlığını yetkili sandığı pilota soruyor ve karsılıklı tartışma başlıyor. Yolcu cahil olabilir,streseli olabilir ama pilot THY yi temsil etmekte ve bu vazifesini yaparken aynı zamanda son derec relax olması gerekiyor. Sikayet ettiği kişinin Türk vatandaşı olduğunu bilmesi ve yetkililerin bu aileye son derece ters davranacağının bilinciyle sikayet etmeyip profesyonelce olayı ört bas etmesi gerekirdi. Ne oldu şimdi mutlumu o pilot arkadaş dersiniz. THY nin alt yapısız yapısı ve sistemindeki anormal rotar artışı karsısında Yolcu Temel kotilimi arayacaktı. karsısında THY yetkilisini bulması yeterli 0
  • Misafir 02 Temmuz 2009, Perşembe 00:32:50 Bu ne rezillik ya. Bir Türk bir Türkü hemde suuudi arabistan gibi bir memleketin bu tür olaylardakş ölcüsüz güç kullanımı meshurken suudi polise teslim ediyor. TERBİYESİZ.... Adamcağız THY genel müdürünü oarada bulupta sikayet edecek değilya şirketi temsil eden pilota soru sormuş ve tartışmış. O pilotu varyaaaaaaaaaa.... Bu vatandaş THY ve Pilot aleyhine dava acsın %1000 kazanır. AV... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 23:34:16 arkadasin biri antalyada bir pilotun basindan gecenleri hatirlatiyor bize. tabiki o olay hala aklimda. o da cok kötü bir sey. burdaki yaziya dönelim: diyanet islerinin pilotla, veya olayin kendisiyle alakasi nedir acaba? pilot keyfine ucaga yolcu almazmis gibi, hesap sormak nerden cikti acaba? olayin ic yüzünü bilmedigimiz icin bir yorum yapmak yanlis olabilir. ama yinede pilot´un dogru karari aldigina inaniyorum. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 23:16:25 ortalikta ne kadar cok pilot düsmani varmis yahu.özel bi alman havayolunda calisiyoruz dedik,neredeyse vatan haini ilan edeceklerdi bizi.Türklügümle gurur duyuyorum.hatta ucuslarimin sonunda kokpitten yolcularima iyi dileklerimi sunarken"Umarim bu TÜRK pilottan memnun kalmissinizdir" diye üstüne basarak irdeliyorum tabiki cok iyi türk yolcularda var ama inanin bazen bazilari cekilmez oluyor.hadi iyi geceler hurghada ya dogru kalkisa gececegim birazdan. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 22:56:43 bırakın şu konu hakkında konusmayıda önce başımızdaki zihniyetin ülkeyi içten içe nasıl sömürdüğünü tartışın . iktidarın türk silahlı kuvvetlerine yapmış olduğu ahlaksızlığı görün soruyorum arkadaşlar dünyanın hangi ülkesi kendi ordusuna bu kadar onur kırıcı davranır... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 22:22:20 Bu habere 100 e yakın yorum yapılmış harbiden bu milletin işi gücü yok herlade.Antalyada yolcuyla tartışan kaptanın uçuştan geldikten sonraki yaşadıklarını hatırlatmak istedim sadece.Olaya tanık olmadan kimse yorum yapmasın derim benn. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 22:15:38 yıllarca arabistan topraklarında onur air ile yolcu tasıdım..adım kadar eminim ki kaptan haklıdır..olay burada yazıldıgı gibi olmamıstır..o yolcu profili kesinlikle en zor yolcu profillerinden biridir..özellikle donus bacagında ise..giderken sakin oluyorlar hacca gidiyoruz diye donerken her ne oluyorsa kuduruyorlar..hacılık falan kalmıyor..kabinde birbirleriyle sırf basustu dolabi yuzunden yumruk yumruga birbirlerine girdiklerini de gordum..daha neler neler burada anlatsam yetmez..adım kadar eminim hem kabin ekibine cektirmiştir hemde kokpite..eline saglık kaptnım ..ellerinden opuyorum 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 21:53:07 sen önce türkçe öğren sonra yorum yap olurmu?o cahal dediğin insanların verdiği parayla geçiniyorsun unutma...yine bir kriz vururda eski haline dönersen gel 35 tl ye uçuralım diye yalvarır durursunuz....fazla şişmeyin patlatırlar sonra....kimseyi küçük görme kendin küçülürsün 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 21:46:43 daha düne kadar 35 ytl ye uçun diye yalvaran zihniyet buğün niçin böyle dayılanır anlamadım gitti...merak etme bu çıkışın birde inişi var...yarın öbürgün kuyruğu sıkıştırıp yine ülkene döner kapı kapı iş ararsın...türkleri bu kadar küçümseme....sende gider yanlış piste inersin ipini çekerler...fazla şişme patlarsın... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 21:33:16 Sanki kaptan uçak gecikince zevk alıyor, sanki oda insan değil, işini bitirip evine gidip dinlenmek istemiyor. Hesap sormuşmuş, sen kim oluyorsunda Kaptandan hesap sormaya cesaret ediyorsun. Kaptan geç gelen yolcuya hesap soruyormu ? saatine bakmayan duty free de gezinen yocuyu beklerken sabırlı davranıp seni bekliyor dimi...Bu adamı kara listeye alıp değil uçağa, havalimanına bile sokmamak lazım.Eline sağlık kaptanım.... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 21:09:55 gereken yapılacak merak etmeyİn ,pilotsa pilot ,hostesse hostes ,ozellıkle cidde ve medine ucuslarını takıp ettırıyoruz yolcunun dını dılı ırkı ne olursa olsun hepsi esıttır. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 20:55:09 ya bu pilot kendine farzedelim ki bagırmış çagırmış hakaret etmiş bir sinirli yolcuyu,farzedelimki baş belasını uçaktan atarak kurtulabilmişse 1-)pilot çok keyfi yada 2-) pilot kapasitesiz derim.bu pilotun havada başına bir arıza geldiginde sorun yaşadıgında nasıl tepki verecegi ,soguk kanlılıgını koruyup koruyamayacagını merak ederim.soguk kanlı olamayan yolcuyla bukadar yüz göz olan pilottan bir numara olmaz.ya adam davayı kazanırda thy ye tazminat ödetirse?yazık degilmi thy ye... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 20:36:40 degerli yolcularımız uçaga gelırler.kaptan hostes yer görevlısı kımı bulursa ortalıgı bırbırıne katmaya calısırlar.dıger yolcularıda provke etmeye calısırlar.bu nasıl bır cehalettır kı kaptanın ızın almadan kalkamayacagı ınemeyecegı yolcu alınamayagı bılınmesın.bızler ucakta asla ve asla insıyatıf kullanmıyoruz.bu kişinin karsısına kaptan denk gelmıs.kabınde bıze neler dıyorlar neler kımsenın haberı yok.domuz grıbı ıcın verılen formlara bıle hem bukadar beklettınız hemde zorla form doldurtuyorsun dıyorlar.ahh benım mılletım sen otobusle seyahatı bıle hak etmıyorsun.sen bınek hayvanlarla yola git. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 20:25:22 Haksizlik yapiyorsunuz ama pilot bey. Ben bir Turk yolcuyum, gelin bir kerede benimle ucun. Uctugumuz ucagin ne model oldugunu, numarasini, adini, kac senesinde ilk ucusunu yaptigini, ucacagimiz rotayi, hava durumunu bende sizin kadar bilirim. Hatta gelin arkaya size bir bira ismarlayayim. Turk yolcu ile ucmak zor degil. Ayilarla ucmak zor. Ayinin Turk'ude var Alman'ida... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 20:07:24 bence kaptan dogru bır ıs yapmıs sen kım kaptandan hesapsormak kım dolmus degılkı bu soforden hesap sorucan gııt yetkılı bır makama sıkayette bulun pilotun da ucaga yolcu alınırken kokpıtte bulunması lazım ama pılot haklı ve dava acılsa bıle kazanamazlar 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 20:06:29 meslege basladigim ilk yillardi.yanlis hatirlamiyorsam özel bir sirkete ait(simdi o sirket yok artik) A321 ile münih -izmir seferim vardi tam apron dan cikmak üzereydik ki orta koltuklarda iki adam kavga etmeye baslamis durumu bana bildirdirler.her neyse kisa keseyim 2 side yaslarini baslarini almis adamlardi.evet gercekten türk yolcuyla ucmak cok zor.su an rahatim özel bir alman havayolu sirketinde ucuyorum oh ne rahat geciyor tüm ucuslar. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 19:32:51 artık iyice nefret ediyorum.rotarın açığını böle kapatmak iş değil,yolcuya cahil yazan arkadaşlarında ne mal olduğunu biliyoruz..hak ararsan cahil olursun 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 19:20:43 Ben bu "Akilli olun" deyimini hic mi hic sevmiyorum. "Susun", "Kendinize gelin", "Yoksa..." gibi bir durum anlatmaya calisiyor bu deyim... Bence kesinlikle akilli olmayin. Hakkinizi arayin. 1.5 saat gec kalkiyorso ucak, pilotla degil gidip THY'ye yazin. Olay cikarmayin, cunku kimsenin isine yaramaz Arabistan'da pilotla tartismak. Pilot icinde ayni sey. Kesinlikle akilli olma. Eger adamin teki senden hesap sormaya kalkarsa; "Kardesim ben sadece pilotum, bir sorunun varsa THY'ye yaziver" de. Adam bunu anlamaz ise, sorumlulugu sana yukleyip ustelerse, at herifi disari. Kesinlikle akilli olma...Kesinlikle akilli olma... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 18:59:37 RB Kardeş yorumuna sonuna kadar katılıyorum , ellerin dert görmesin ... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 18:53:23 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 18:49:32 - 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:56:07 ibadetini yapmış insanları aşağılayan uçak personeli eleştirelim ama bir bilet aldığında uçağı ve personeli de beraber aldığını zanneden cahilleri de haklı görmeyelim. Uçağın içi hacı yağı koktu , havalandırmayı açın diyen kaptanı da eleştirelim ama Umre gibi kutsal bir görevi yerine getirip evine dönen insanlardan da biraz daha sabırlı hoşgörülü olmalarını bekleyelim. RB 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:48:20 bu mu kibarca soru sormuş ???? kaptan pilotumuzu tebrik ediyorum. bu herifin TİPİ ben cahilim diye bağırıyor. Kaptan'a nazikçe bir soru soduğunu hayal bile edemiyorum. Artık cahil yolcuların uçağa binmesi yasaklanmalı , ve ilk defa uçağa binecek yolculardan 10-15 soruluk bir testi geçmeleri istenmeli. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:46:40 AFERİN ARAP POLİSİNE ÖZÜR MEKTUBU ALMADAN BIRAKMAMIŞ.BİZİMKİLER YANINDA EKİBE SALDIRANI ''SEN BENİM KİM OLDUĞUMU BİLİYORMUSUN TEHDİDİNDEN SONRA SORGUSUZ SUALSİZ BIRAKIYORLAR.E BÖYLE OLUNCADA YOLCU BİLİYOR YAPTIĞININ YANINA KAR KALACAĞINI.ONU GEÇTİM BAZILARI GÜVENLİK GÜÇLERİNİ TEHDİT EDİYOR. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:43:39 operationda görevli biri olarak kaptanı kutluyorumm 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:37:34 emekli oldun hala yalakalıga devam mı ediyorsun 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:33:34 Tabii ki yolcu hakları da önemli fakat şu herifin suratına bir baksana İşinin başındaki bir KAPTAN PİLOT'a kibarca soru soracak birine benziyor mu ? Hiç ummuyorum ama kibarca soru sormuş olsa bile yolcuyu gecikme konusunda bire-bir Kaptan mı aydınlatmalı yoksa THY halkla ilişkiler mi? Bence boşa uğraşır tazminat falan alamaz. Ayrıca Arapların elinden bu kadar kolay kurtulduğu için yatıp kalkıp KAPTAN'a dua etmeli.. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:28:40 yorumlara bakıyorumda içler acısı.Kaptanım seni kapıda karşılasın sende adama hakaret et..yazık yazık. Sanıyorlarki kibarca sordu, sanıyorlarki sebebini merak etti, hiçte öyle olmamıştır benim cahil insanım.Adam cahilliğinden gecikmeyi pilota bağlayıp küfür üstüne küfür etmiştir, tehtidleri savurmuştur, gününü görüceksin demiştir ve o uçuştan men edilmeyi hak etmiştir. Yaşamıyormuyuz sanki? bizlerede yazık değil mi? Ben mi geciktiriyorum o uçağı? uçağı üstüme yaptım havada olmadı, apronda geziyorum bu yüzden gecikmeye sebeb oluyorum demi ben? 30 dk önce hazır olun yazısını okumadan son dakika işimi gören ben miyim? saygısızlığın lüzumu yok, bilet alıyorsunuz kimse uçağı satın almıyor.. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:24:50 THY pilotunun bu şapşal'a ne garezi olabilir ki ? Bana güldü diyor Kaptanın başka işi yok mu Sana gülene kadar ? Kimbilir ne cahillik yaptın da zeytinyağ gibi su yüzüne çıkmaya çalışıyorsun? Sahi kaptan neden sadece seni ve eşini UÇAKTAN ATTI da DİĞERLERİNE BİR ŞEY YAPMADI ? bir düşün bakalım 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:17:06 bu cahil umre'ye gitmiş ama umre'nin gereklerini yerine getirse bile KUTSAL TOPRAKLARDAN BİR ŞEYLER ALAMAMIŞ. Hoşgörü nerede , Sabir nerede , Sevgi Saygı nerede ? Kaptan'a ve THY'ye DAVA açacakmış. Çok yürekliysen "Aç bıraktılar" dediğin ARAPLARA dava açsana !! 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 17:00:06 Yani bu rötarlardan dolayı gerek kabin ekibine gerek kokpite hesap sormak çok manasız!Onlar robotmu?Yada rötardan zevk alan manyaklar topluluğumu?Rötarda o adamlar,bayanlarda evine çocuklarına sevdiklerine 1.5 saat geç kavuşacak!O rötar yüzünden belki istirahattından olacak ve iner inmez yeniden uçuşa çıkmak zorunda kalıcak?Kısaca yolcu ne kadar zor durumda ise ekip onun 2 katı zor durumda arkadaşlar!Böyle kutsal topraklardan gelen insanların, o maneviyatla birazda ağırdan alması gerekiyorken bu tarz olayları, sanki o güzel topraklardan hiç nasibini almamış gibi uçak kapısında pilotla tartışması çok saçma.Keşke şu güzel dinimize sadece şekillen değilde,kalben ibadet etmesini öğrenebilseydik.Ülkemiz şimdi çok daha olgun olabilirdi! 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 16:55:08 burada herkes vatandaşa yüklenmiş ama hikayenin iki tarafını da dinlemek lazım.. elbette hödüklük edip kaptana hesap sormaya kalkan yolcu da var, " kabindeki havalandırmaları sonuna kadar açın bütün uçak hacı yağı kokuyor" diyen kaptan da var (steward iken bizzat şahit oldum).. iyisi mi arkadaşlar, bu konu hakkında çok da peşin hükümlü olmasak daha isabetli olur. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 16:49:10 Ben özel bir firmada F/O olarak uçuyorum ve sivil kökenliyim. Pilot, temininde güçlük çekilen personel doğru ama bu tabir mesleki eğitim ve sağlık bazında belirtilmiştir yoksa ahlak ve davranış bozukluğu olan adam pilot olursa vatandaşını Allah'ın arabının ülkesinde böyle bırakıp döner. Yol var, nizam var, akıl var, mantık var. Pilotum diye hata yapan pilotu savunacak değilim. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 16:45:38 Kışlalar Mehmetçik ocağıdır.Oralarda bulunmak her babayiğide nasip olmaz.Oralarda insana vatan sevgisi,millet sevgisi gibi güzel şeyler verilir.Tabikide nasiplenebilenlere.Ancak ard niyetli,gizli emelli insanlar kışlalara gizli isimlerle söverler.Bülent Ertürk 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 16:45:12 yine kendini bilmez birsürü cahil ve pilot kompleksi olanlar akılları sıra vatandaşa sahip çıkıyorlar. a benim güzel yurdumun bilgisiz insanları neyi kime soracağını bilmeyen pilotun moralini bozunca uçuşun tehlikeye gireceğini düşünemiyorsunuz varsa bir karın ağrın geldğin meydanda yazarsın şikayet dilekceni olur biter 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 16:44:38 yolcunun tipine bakarsaniz kim hakli hakisz anlarsiniz...yüzünden asabiyet akiyor beyfendinin pilse bile nefretle bakiyor...bir de bunlar umreden geliyor acaba umreye gitmenin gercek manasini biliyrlarmi veya oraya kimler gidebilir kimler gidmez bunu biliyorlarmi... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 16:35:48 Bir zamanlar DKK emekli olan subaylar deniz ticaret filosunu arka bahçeleri olarak görürdü. Eleman eksikliği yüzünden istedikleri gibi hareket ederlerdi. Şimdi çeşitli yerlerde açılan okullar yeterli elemanı yetiştirince piyasadan silindiler. Başka söze gerek yok sanırım 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 16:20:02 Öncelikle tüm yorumcuların yazılarını teker,teker okudum.Herkes farklı yorumlar yapıyor.Kimi pilot,kimiside vatandaş haklı derken yorumlarında hakaret,aşağılama,ti ye alma gibi hiç hoş olmayan kelimeler kullanılıyor.Kaptan Pilot ve yolcu arasındaki yaşanan diyaloglar aynen burada da yaşanıyor...Sorun BEN CE şu Kimsenin kimseye saygısı ve tahammülü kalmamış.Olay bundan ibarettir.Benim canım yurdum insanı Herşeyi bilir En iyi pilot,en iyi yargıç,en iyi futbolcu ve hakemdir.vs,vs,vs bu böyle uzar gider.Kısacası pilot kendisine veya mürettebat ına veya uçuş güvenliği ve sorumluluğundaki yolcuların güvenliğini tehlikeye sokacak davranış ve tutum içerisindeki yolcu ve kişileri uçağa almamaya,uçaktan indirmek sureti ile uçuştan men edebilir. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:56:03 RAF (ingiltere kraliyet hava kuvvetleri) 1941 senesinde personel envanterinde bu sorunun cevabini soyle veriyor ; PiLOT= Temininde gucluk cekilen personeldir...isteyen arastirsin bulsun. Pilotlara siz kimsiniz diyenlere aciklamadir... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:51:38 Yargıtay Hukuk Genel Kurulunun ve Yargıtay 11.Hukuk Dairesinin son bir kaç yıllık kararlarını biraz araştırın, gecikme nedeniyle manevi tazminatın ne olduğunu orada görün. Kararların tarih ve numarasını sormayın, araştırdığınız da görürsünüz. Biraz mesai sarfedin .. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:46:56 Tabiiki hayir,önceden havayollarinda calismazken herzaman havayollarinin sorumlu oldugunu düsünürdüm.Ama simdi biliyorum ki yüzde 80 yolcunun yüzünden gecikme oluyor.Check-in de bagajini vermis bir yolcunun ucaga gelmemesi bile saatlerce gecikmeye sebep olabiliyor ucaktan bavulu tekrar cikartilacagi icin veya ucaga otobüs gibi son anda kalkmasina 5 dakika kala binebilecegini düsünmek gibi.Tüm bunlar gibi onlarca sebep sayilabilir.Ve bunlarda gecikmesine sebep olur.O yüzden havayollarina cecikme icin fatura kesmek yanlis,kurallara her yolcu uyarsa gecikme sifira yakin olur kötü hava sartlari haric. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:43:48 Yaf herkezde pilot olmuş be! yorumlara baksan yarısı çöpçü =)))))))))))))))))))))))))))))) 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:38:40 ver mahkemeye bagırttır hepsini kardeş...helal olsun sana...bir hadlerini bilsinler...davayı kazanırsın....pilot amcada başka şirkette iş bakar he he he 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:37:26 arkdaşlar şunu söyleyebilirim ki sefere göre muamele kesinlikle var arkdasşım tk da steward medine uçuşunda yolcuyu dövmedimiz kalıyo demişti bağırma azarlama isteği yerine getirmeme maalesef bu hatta var.ben kaptanın bunu yaptığını düşünürüm çünkü kabin amiri dahil herkes yolcuya ikinci sınıf muamele yapiomuş bunu bilin... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:36:06 kışlaya marş marş..ne oldu dokundumu..gerçekler acıdır yaaaa...üzerine soda iç gargara yap iyi gelir....hafifletir seni kuş gibi olursun 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:29:29 Sana sayfalarca cevap yazılır ama harcanacak zamana yazık olur.Umarım anlamışsındır. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:26:58 Maddi olanini anladim da, manevi tazminat nasil oluyor acep? 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:22:55 bir onceki mesaji da ben yazdim ama hava yolu sirketlerinin(genelden bahsediyorum) artan rotar oranlari ve personelinin yaptigi saygisizliklari da goz ardi etmemek lazim tabi saygisizliginda hesabi sorulmali. Ancak pilot ve personelin gecikmeden dolayi ozur dilemekten baska yapacagi birsey yoktur. Piskin ve saygisiz personelide sikayet etmek gerekiyor tabi. (u yazdiklarim bu olay ile ilgili olarak genel olarak bahsediyorum.) 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:18:59 Bu başlığı atan kişinin kışlalarda güzel hatıraları var herhalde.Unutamamış o günleri. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:18:29 Yasanan gayet normal bir olaydir. Problem cikaran yolcu ucaktan atilir. Kaptan Pilot o ucagin kralidir ve o ne derse o olur sen gecikmeyle hic alakasi olmayan pilota hesap sormaya kalkarsan ucaktan atilirsin, pilotta arkadan guler iste oyle cahil insan. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:15:30 Herkes kaptanı haklı buluyor. Ama biraz peşin hükümle hareket ediliyor gibi geliyor bana. Hava taşıyıcısı, yolcuyu gecikmeden taşımakla yükümlüdür. Ulusal ve uluslararası mevzuatta gecikme halinde yolcunun tazminat isteme hakkı düzenlenmiştir. Yolcunun gecikmenin nedenini, uçağa binişte rastladığı kaptana sormasında anormal bir şey yok. Ama soruş şekli biraz kaba kaçmış olabilir. Bunu henüz bilmiyoruz, tarafları dinlemek gerek. Her halükarda kaptanımızın, yabancı bir ülkede yurdum insanına daha toleranslı davranması gerekirdi. Aslında yolcunun daha fazla gecikmeden iyi bir taşıma hukuku veya daha spesifik olarak hava taşıma hukuku uzmanına başvurması gerek. İyi bir maddi ve manevi tazminat alacağından eminim. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:15:17 Geçen Pazartesi Antalya'dan İstanbula geldim. İnsanlar bilet kontrolöü sırasında ne bir sıraya girdi ne birbirine saygı gösterdi. Belediye otobüsüne biner gibi hurra herkes kapıya saldırdı. İtiş kakış binildi uçağa. Uçak İstanbul'a iner inmez pisti terk edince herkes ayağa kalktı baş üstü dolapları açıldı. Sonra baktılar hareket halindeyiz 3. anonsta yerlerine oturdular. Bir bayan çıkardı cep telefonunu sevgilisini aradı diğer yolcularla tartışma çıktı. Telefonu açan bayan ben hostesim size mi soracağım, suratsızlar gibi ifadeleri oldu :) Bir bayana hemde hostes bir bayana hiç yakışmayan hareketlerdi. Böyle yolcuların TC kimlik numaraları alınıp bir daha uçağa binmelerine izin verilmemeli. Yolcular arasında ayıda olabülü daşda düşebilü. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:08:37 önce pilotlara eğitim şart sonra vatandaşa....hayırlı indirmeler 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 15:00:53 pilot, uçuş güvenliğini tehlikeye atacak, hal ve tavırlarıyla ekibe ve yolculara zarar verebilecek her insanı, güvenlik görevlileri eşliğinde uçaktan indirir, yoksa hiçbir pilot kendisine soru sordu diye yolcuyu uçaktan indirtmez, zaten sorulmasından rahatsız olacak biri olsa o kadar zaman rötar yaşanmasına rağmen kapıya çıkıp yolcuyu karşılamaz. sormadan sormaya fark vardır, ne yazık ki bu tür sorunlu yolcuların çıkarabileceği bir arbedede ki örneklerini hepimiz duyduk, sonuçları havadayken çok tehlikeli olabilecektir, hala daha çantada bomba var şakasının ne denli önemli olduğunu, yanında 40 tonluk yakıt tankeri varken cep telefonu açmanın ne denli tehlikeli olduğunu bilmeyen insanlarla hergün uçmaktayız.eğitim şart.... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:54:48 THY nin pilotu iki kisiyi sorun cikariyor diye ucaktan indirmis. Gecen hafta Arkefly pilotu Kayseri-Ankara ucagindan herkesi indirip bos gelmedi mi? AHhhh, bir hatirliyabilsek... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:48:05 3 sene once kar firtinasinda THYnin New York ucagi mecburen Boston'a indi. Pist basinda 6 saat durdu. Insanlar polisi arayip, Boston polisi ucaga girdikten sonra ucak kapiya cekildi. Otele yerlestirildik. O gecenin sabahi Boston havaalani kardan trafige kapandi, bir gece daha otelde kaldik. Sonraki gun otelden alinip THY ucagina goturulduk. 4 saat ucak icinde oturduktan sonra 3. motor calismadi diye yine otele goturulduk. O gecenin sabahi ben artik trene binip New York'a gittim. THY'ye mektup yazdim, bana 5000 mil odul onerdiler, almadim. Sen Medine'de 1.5 saat gec kalmissin da ne olmus, benim Boston'da uc gunum rezil oldu. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:46:58 Hava sartlarindan dolayi baska bir meydana inmek zorunda kalan ucagin Turk yolcusu kaptana ve kabin ekibine "bela" okur, yine gecikmeli gelen bir ucagin yolcusu kaptana "nerde kaldiniz lan?" diye sorar. Ey benim yurt disini gormeden yorum yapan yorumcum, soyle bunlar baska hangi medeni ulkede olur? 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:43:09 1)Bu olayda Kaptan Pilot'un yapması gereken davranış budur. 2)Kaptan Pilot Uçaktan yolcuya gülmez. 3)"Cahil" yolcuların uçağa alınması tehlikelidir. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:42:51 Hem para ver, hem saatlerce bekle, hem seni kimse seni adam yerine koyup, yetkililer lütfedip bir açıklama yapmasın. Eeee sonra milli hava yolumuz, ururumuz diyelim. Yok öyle yağma. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:40:43 adamın tipine bak çay demle hesap sormuş kaptan attıysa bu yolcuyu bu adam sanırım kibarca sormamıştır aklı selim uçağın gecikme nedeni açıklanmadıysa istasyonda sorsaydı 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:38:48 HİÇ BİR PİLOT KEYFİ OLARAK UÇAĞI BEKLETMEZ VE BEKLETEMEZ.MUTLAKA BİR SEBEBİ VARDIR.PİLOTLAR ŞİRKETLERİN HALKLA İLİŞKİLER BİRİMİ Mİ?SIKINTISI SORUNU OLAN ŞİKAYET MEKTUBUNU YAZAR DEĞİL Mİ?O ÇOK BEĞENDİĞİ THY YÖNETİMİ DE MUTLAKA ONLARA CEVAP VERİR DEĞİL Mİ?PİLOTLAR ONCA İŞİN ARASINDA BİRDE KENDİNİ BİLMEZ SORU SORMA ADABINI VE ŞEKLİNİ BİLMEZ HESAP SORAR BİÇİMDE İNSANLARLAMI UĞRAŞACAK .ZATEN BU VATANDAŞ SABRETSE KAPTAN TÜM YOLCULAR BİNDİKTEN SONRA MUTLAKA BİLGİ VERECEKTİRDE? DEĞİL Mİ A BENİM CANLARIM. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:38:03 İşin tamamı belli değil. Kimbilir ne yaptılar ki kaptan onları uçuşta istemedi. Burada yorum yapanlar akıllarına geleni düşünmeden yazıyorlar.Acaba ne oldu bilen var mı?Bazı yolcular gerçekten kendilerini uçağın sahibi gibi hissediyorlar.Her nedense. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:38:03 bizim insanimiz kimden neyi nasil istiyecegini ögrendigi gün ucaga binmeyede hak kazanir.bu gibi yolculari deve ile getirmek lazim 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:34:23 Turk insani egitimsiz, birak ucaga binmeyi, otobuse bile binmeyi bilmiyor. Dolayisiyla ucak gecikmisse bunun hesabinin kaptandan sorulmayacagini da bilmiyor. Bu tip insanlar ucus guvenligini olumsuz etkiler. Kaptan ucaga almamakla en dogru karari vermis. Kutluyorum 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:27:38 UMREYE GİDECEKSİN ALLAHTAN AF DİLEYECEKSİN SONRA UÇAK RÖTAR YAPTİ DİYE PİLOTLA MUNAKAŞA EDECEKSİN.ALLAH UMRENİ KABUL ETSİN.SAYIN EDİTÖRÜN SAÇMA SAPAN YORUM YAZAN YAZILARI YAYINLAMAMASINI ÖNEMLE RİCA EDERİM.İSMAİL USTA 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:19:54 Sen ne densiz ne hadsiz bir insansında mağdur bi vatandaşın umre masrafını ben karşılayacağım diye dalga geçersin.adam eş,i ile beraber mağdur olmuş.bunun neresi gülünecek bi olay.Sen kimsinde pilottan hesap sorarsın en demek.PİLOT kim.Ne oluyo PİLOT olunca. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:17:07 sen bu vatandaşarın verdigi bilet ücreti ile maaş alıyorsun tabiki insanlara cevap vereceksin...rşındaki insanları hala asker zannediyorsan marş marş dogru kışlaya pilot efendi...efendi fazla oldu sanırım geri alıyorum 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:17:02 biraz onceki yorumum uygunsuz oldugundan eklenmemis.biraz daha terbiyeli sekidle yaziyorum ... sen kimsin pilota hesap soruyosun? bilet parasini veren kendisini patron zannediyor... Sanki sekretere patronun nerde diye soruyo kamil...Boyle cahil insanlarin 50 kere daha umreye gitmesini diyanetten istiyorum ki Azrail geldiginde de ona hesap sorsunlar "neden gec geldin kardesim" diye :)) 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:16:34 Ya ne yorumcular var ucmasini bilmiyorsan ucma falan insan soru sorunca suclumu oluyor, Yurt disinda bir bisi yabanci pilota soru sorsa inan cevabini alir...bizimkilerin hepsi dayi ucan degil ucuran birseyler ögrense daha güzel olmazmi. Bizde yardimci olmak yok ama baska seylere kafamiz cok calisir... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:09:51 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:03:27 aç kardeşim davanı bu kendini astronot zanneden ukalaya...adalet verir cezasını merak etme...arkandayız 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 14:01:33 ya kardeşim vatandaş pilotu dövmemiş sövmemiş sadece geçikmeyle ilgili soru sormuş.bunun neresi yanlış sizce....tabi koyun olup soru sorma otur yerine yaparsan işte böyle bir grup çıkar meydana...adam ne hesabı sormuş ki....en fazla niçin geçikme oldu demiştir bunuda insan gibi iza edersin tabiki insansan... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:56:32 haketmişler sen umreye gitmişsin bir kendine gel insanlarla insan gibi konuşup davranmayı gerekirse alttan almayı öğren helal olsun pilota 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:55:05 Thy uçağına alınmayacakmış arıza diye nitelendirdiğin insanların sayesinde var thy arıza aslında sensin arızaa 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:54:19 Sen ne hakla pilota hesap soruyorsun ki.. adam keyfiden bekletmiyor uçağı. sen eğer o açtıgın davayı kazanırsan bir dahaki umre masraflarını ben verıcem :)) 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:46:36 Ayı ve Kartal uçakta, kartal durmadan hostes düğmesine basıp hoş hostesi yanına getirtiyor, hostes hanım her seferinde buyrun efendim bir arzunuz mu vardı diye soruyor. Kartal ise hiç ukalalık olsun diye bastım cevabını her seferinde veriyor. Hostes hoş bir hanım. Bu sefer Ayı, yavvv bi kere de ben deneyeyim der ver ve dümeye basar. Hostes güler yüzlülükle buyrun efendim. Ayı hiç ukalalık olsun diye, deyince hostes artık çok kızar ve kaptana durumu iletir. Kaptan ikisinide uçaktan at der. Hostes her ikisinide uçaktan atar. Kartal başlar kanat çırpmaya, ayı aşağıya doğru, ulan hep senin yüzünden der. Kartal ise uçmayı bilmiyorsun neden ukalalık yapıyorsun der... 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:45:32 Sen ne olursa olsun kabindeki personelle tartışamazsın arkadaşım. Yabancı biri olsa neyse ama sen kutsal bir görev yapmaya gitmişsin o topraklara,sabırlı hoşgörüşlü olman gerekmez mi? Bölelerine acımak lazım yaa,yazık magdur olmuşlar,vah vah. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:44:56 9 Eylul'den sonra ucus ekibinden hesap sormak akil kari bir is degil. Zaten dini vazifeni yerine getirmis huzur icindesin. Tartisma yaratip huzursuzluk cikarmanin anlami ne? 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:43:35 bu nasıl bir pilotturki insanlara böyle davranabiliyor...buna ne hakkı var veya buna nasıl cesaret edebiliyor...AB ye girecegiz diye yıtınırken böyle bir muamele olamaz...bu pilot avrupada olsa derhal işine son verilirdi...insanlar sana birşey sormuşlar tabiki medenice cevap vermek zorundasın pilot efendi...sen kendini ne zannediyorsun..kesinlikle asker kökenlidir bu zat...kapris kapris kapris...sanırım THY geregini yapar...ayıptır yaaa..bir daha THY kesinlikle binmeyecegim.. 0
  • Misafir 01 Temmuz 2009, Çarşamba 13:42:26 İnsanlar tahammül denen şeyi unuttu,Teknik bir sorun olabilir,yerde ve havada yogunluk olabilir "dayılaşmanın"ne anlamı var..?,Para verdim diye kontrolü satın aldığını sanan tipler özellikle gurbetçiler böyle bu kişinin de gurbetçi olduğunu tahmin ediyorum..KAPTAN DOGRUSUNU YAPMIŞ DEĞİLSE YOLCULUK BOYUNCA SIKINTI ÇIKARTIRDI O YOLCU... 0