THY pilotu yanlışlıkla pist dışına indi!

    Çok beğenilenler

  • sorumlu 31 Aralık 2019, Salı 19:14:25 Olay esnasında orta hat ışıkları çalışmıyorsa bu olay tamamen havalimanının suçudur. Bir olay olsada nefret kusayım diye bekleyen THY düşmanları saldırıya geçmeden yazayım dedim. 115
    • Anonim 31 Aralık 2019, Salı 19:21:54 Çalışmasa diğer uçaklar da buna benzwr bi durum yaşardı diye tahmin ediyorum 4
    • 37 efo 31 Aralık 2019, Salı 19:22:45 Orda orta hat isigi yok canim 1
    • :))) 31 Aralık 2019, Salı 19:23:16 La sallıyorsun bari düzgün salla. Orta hat ısıgı olmak zorunda mı:) afrikada ve cogu asya ülkesinde hangi pistte orta hat ışığı var cat3 mi yapıyorsun orta hat ışığı lazımmış 2
    • Annex 14 31 Aralık 2019, Salı 19:31:46 Gece operasyonları için zorunlu olan ışıklar pist kenar pist sonu ve pist eşiği ışıklarıdır. ICAO Annex 14 öyle der. Merkez hattı ve diğerleri operasyonu kolaylaştırır ancak must değildir. Bilgiyi düzeltmek istedim. Hadiseden dolayı tüm tk ailesine geçmiş olsun dileklerimi sunarım. 1
    • Olmaz 31 Aralık 2019, Salı 19:34:59 Olmaz Abim bu çağda olmaz. Sen olsan milyon dolarlık uçağınıı verirmisin. 0
    • Haklısınız 31 Aralık 2019, Salı 19:52:21 Malesef toplulumuz bu tür durumlarda hemen bir sorumlu arar.Ancak birden fazla sebep böyle bir olaya sebebiyet vermiş olabilir.Kaptanlarımız son derece tecrübeli ve birikimli insanlardır. 6
    • 37 31 Aralık 2019, Salı 20:04:26 Yalniz pist orta hat isiklari bir zorunluluk degildir olmadan da inis yapiliyor bilginize 0
    • Afrika ustası 31 Aralık 2019, Salı 20:05:31 Acaba Afrika'da pist orta ışıkları olan kaç tane meydan var, yada hiç var mı? 37'nin ustasıyım, Afrika'nın hastasıyım, hepinize hakuna matata. 3
    • Kaptan777 31 Aralık 2019, Salı 20:20:34 Umarım favorileyen ve bunu yazan 100 artı kişi pilot değildir:) yoksa daha çok pist dışına inerler. Orta hat ışığı yoksa alan suçluymuş:))))))) 2
    • Heh 31 Aralık 2019, Salı 20:24:58 Yeminle dilimin ucundan aldın. Bu yazdığını da nasıl sansürlemediler çok ilginç. Hayret 3
    • Işık 31 Aralık 2019, Salı 20:26:31 Dostum bilip bilmeden yorum yapmayın şuraya artık. Orta hat ışığı olmak zorunda değil. Her iki kenarda da ışık var hangisine iniceğine nasıl karar vermiş acaba. Hadi bi tanesini orta hat ışığı sandı insan demez mi arkadaş bu solda ki ışıklar ne acaba diye... 0
    • Eyvallah 31 Aralık 2019, Salı 20:29:44 Bilgi için teşekkürler sussunlar artık hainler 6
    • Nasil 31 Aralık 2019, Salı 20:32:49 Anadoluda ki meydanlarda hic yok dayı. 0
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:11 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 2
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:15 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 2
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:18 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 1
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:21 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 1
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:21 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 1
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:22 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 1
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:22 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 1
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:24 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 1
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:24 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 2
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:24 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 3
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:24 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 3
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:24 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 2
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 20:47:24 Orta hat isiklari zorunlu degil ki 3
    • Len yuru 31 Aralık 2019, Salı 21:00:04 Adam gibi requirementlari ogren sonra gel yaz, cahil 0
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 21:03:39 O işler öyle olmuyor sn. sorumlu. "Orta hat ışıkları" yanmayan meydanlara iniş yapabiliyoruz, sürekli olarak. Bilmeden yorum yapmayalım 1
    • :)) 31 Aralık 2019, Salı 21:46:25 Pist kenar isiklariyla orta hat isik renkleri ayni mi ? Afrika da cok sayida orta hat isigi olmayan pistlere neden operasyon yapiliyor oyleyse ? Sorunu daha fazla sagda solda aramayin. Sorun huzursuz calisma ortami ve agir mesai sartlari. Tk’da son zamanlarimda sikayet dinlemekten ve sikayet etmekten isime odaklanamaz hale gelmistim. Ex THY- pilot. 3
    • Sacmalama 31 Aralık 2019, Salı 21:53:25 Antalya havaalanındada pist orta ışıkları yok ama kimse yanlış inmiyor landing lightlar 100 ft den yeri aydınlatıyor dikkatsızlik başka bişe değil 2
    • Ercan 31 Aralık 2019, Salı 21:55:28 Tamamen sana katiliyorum,tipki kemalistler gibiler yazik... 26
    • Murat polat 31 Aralık 2019, Salı 22:01:40 Bu olayda bile birilerinin bir yan olması da ne demek? THY nin kanadına taş degse!! O taş 82 milyona degen taştır.. 12
    • geçmiş olsun 31 Aralık 2019, Salı 22:08:23 Öncelikle büyük geçmiş olsun havacılıkta buda nasıl diye birşey yoktur herkesin başına gelebilir. Havalimanının sucu cümlesne cevap yazma gereği hissettim . Belkide havalımanında suçu var, eminim birçok etken vardır olayda yoğun uçuş temposu, kötü planlama ,dikkatsizlik ,hava koşulları gibi gibi. Chart ta yazar pist ışıkları, NOTAM ve AIP te vardır gerekli bilgi. Dediğiniz gibi bir durumun söz konusu olması çok çok düşük bir ihtimal. 1
    • Görün şimdi 31 Aralık 2019, Salı 22:49:06 Bu Nijeryalı kardeşlerimiz THY den nasıl para koparacaklar hava limanına zarar verdiniz diye. hele Boeingden aldığı parayı duyunca iştahları açılmıştır. Uçağı bile zoraki bağlarlar parayı alana kadar. Allahtan rüşveti, gereksiz yere paralar savurmayı severiz biz 3
    • P 31 Aralık 2019, Salı 22:54:00 Şaka sanırım valla şaka olmalı. Şunu favorileyen yüzlerce cahil insan, eminim bazıları pilottur. 3
    • Center light 31 Aralık 2019, Salı 22:55:32 Pistte orta hat isiklari yoksa kimin suçudur? 2
    • Nasıl ya?? 31 Aralık 2019, Salı 23:00:58 Antalya havalimanının en çok kullanılan 36C pistinin de center line ışıkları yok. Meydan yazları iniş kalkışta avrupa rekorları kırıyor ama kimse orta hat ışığı yok diye runway edge light ları ortalayıp uçağın yarısını toprağa kondurmuyor. Kusura bakma ama ciddi atıyorsun! Orta hat ışıkları bir zorunluluk değildir. Bu ışıklar olmadan da meydan işletilebilir (AYNI ANTALYA GİBİ) ... BU ASLA MEYDAN OTORİTESİNİN BİR HATASI DEĞİLDİR... 2
    • İzmir 31 Aralık 2019, Salı 23:18:45 Sebebi her ne olursa olsun,yine de sağ salim inmiş.Bizim Pilotlarımız Kenya dan çok daha önemlidir. 10
    • Fo 31 Aralık 2019, Salı 23:19:32 Edisonun suçudur pist orta ışığı yoksa dethal yapıla yapılmış yanmıyorsa derhal başı vurula 2
    • Adem yagbasanlar 31 Aralık 2019, Salı 23:38:24 Cok guzel ısık yanmıyorsa istedıgı yere inebilir. Evelallah birsey olmaz kafası GPS glonas beidu vb. Uydu navigasyon sistemi yok iki bıyık bükümü sağa ile inis 1
    • Q 31 Aralık 2019, Salı 23:46:08 Bilerek pist dışına inecek hali yok tabii ki yanlışlıkla. 5
    • Xxx 31 Aralık 2019, Salı 23:49:56 İsabetli yorum tebrikler 4
    • Kpt 31 Aralık 2019, Salı 23:51:49 Pist kenar ışıkları da mı yok canım ? 0
    • Kpt 31 Aralık 2019, Salı 23:54:35 Pist orta hat ışıkları olmadan inemeyen kaptanı 2 pilot bile yapmam 5
    • AGL 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:14:00 Yazmış olduğunuz yorumu sadece yazmak için yazmışsınız bence. Eksen ışıkları yanmıyorsa sorumlu havaalaniymiş. Peki size şunu sorayım pist kenar ışıklarının, pistin her iki tarafında yandığını biliyormusunuz? 1
    • C kategori 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:24:11 Bu meydanin afrika da bir cok meydanda oldugu gibi pist orta hat isiklari yok. Adamlar yeni terminal yapmis chartta yok. Indikten sonra heryer kapkaranlik. Ilk gittigimizde naptik biz kapali meydana mi indik yoksa diye kisa sureli bi saskinligimiz dahi olmustu! Afrika daki ucusa yonelik tehditler o kadar fazla ki, hava durumu, atc, operasyon, meydanla ilgili yaklasmalar isiklandirma taksi yollari pist durumlari, vs. Briefingde geyik aslan zebra vb cikabilir carparsak devam diye konusuyoruz. Ozetle B737 filosu yillardir anlatiyor ama anlamak istemiyor kimse, ucusu ayri dert yatisi ayri dert. Herkese emniyetli ucuslar. 3
    • Pilot 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:32:11 Bro orta hatta ışık olacak diye birşey yok 2
    • Orta hat ışıkçısı 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:33:06 Pistte orta hat ışığı olmak zorunda değil. 4
    • Ali 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:35:36 E.. neden sadece THY uçağı bu işi başarmış eğer sadece hava alanın suçu ise? 1
    • ... 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:10:02 Orta hat ışıkları iniş için bir zorunluluk mu da havalimanı suçlu oluyor? Part A: Edge lights, end lights, approach lights and papi or g/s... 2
    • Hayır 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:16:29 Buna kesinlikle katılmıyorum. Hali hazırda orta hat ışıkları zaten olmayan bir sürü pist var. Bu durumda hep gidip sağ veya soldan birini seçip ışıklara mı ineceğiz 4
    • Kpt 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:16:52 Her inilen meydanda pist orta ışığı mı oluyormuş? Ee Nijerya meydanları Londra Paris Amsterdam'a benzemiyor.. Geçmiş olaum ekibe.. 1
    • Orta hat 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:59:09 Antalya’da dahil olmak üzere orta hat ışıkları olmayan bir sürü pist var ama böyle bir olay gerçekleştiğini hatırlamıyorum onlarda 1
    • Erkn 01 Ocak 2020, Çarşamba 02:07:21 Doğru dediğiniz ama dikkat ediyorsanız Türk hava yolları gerçekten eski imajını kaybetti ve gün geçtikçe dahada kaybediyor 7
    • Centerline Light 01 Ocak 2020, Çarşamba 02:45:52 Pist orta hattında ışıklandırma yok ki çalışsın Frankfurt mu bu? Nijerya Nijerya 7
    • orta hat 01 Ocak 2020, Çarşamba 06:09:43 ayrıca orta hat ışıklarının olma zorunluluğu yok. afrikanın bi çok meydanında orta hat ışığı yok. 0
    • 737 filosu 02 Ocak 2020, Perşembe 03:15:12 Geyiğe zebraya file çarparsak kalkışa devam edelim diye mi konuşuyorsun sen brifingte? Dinazora çarpınca mı vazgeçeceksin kalkıştan? 0
    • 77 ci kaptanım ya 02 Ocak 2020, Perşembe 03:17:03 Nasıl da mutlu mutlu yorumlamış 0
    • Bu çağda olmazmış, Eskiden olsa 02 Ocak 2020, Perşembe 03:18:05 Direk aprona inmek falan da gayet normal miydi? 0
  • center light 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:32:05 Hayatında afrika’yı görmemiş adamlar yorum yapmış. Biri centerlight demiş çok güldüm. Oralardaki ne ışık ışığa benzer, ne pist piste benzer. Bir iki kör, ne renk olduğu belirsiz, şekilsiz yansam mı sönsensem mi diyen lamba vardır, gecenin kör vakti biri 6 küsür saat olmak üzere iki bacak yapar ya allah deyip inersin, kazasız belasız inersen şükredersin, başına bir şey gelirse arkandan bilen bilmeyen yorum yapar. 37
    • Yolcu 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:15:46 Durum o kadar vahimse can güvenliği yok thy nin . Bilmeden şirketini karalama bari 3
    • Soner 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:50:49 Neden sefer koyarsın ki oraya 0
    • Onur 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:55:21 Ülkeyi yönetenler kadar para alırsın ama işe gelince hep bir kahraman edası. Thy önceden yılda bir uçak pert ederdi.. şimdi kaza üstüne kaza.. 0
    • Kemal 01 Ocak 2020, Çarşamba 18:23:24 Senden daha fazla afrıka ulkesı gormuslugum var. Ben de bunu anlayamam neden avrupa e amerıkanın tamamını thy tasıyor tranzıt olarak. Thy mı korkusuz sadece. Somalıye neden tht ucar djıbutı pıstı sadece 900 m ama thy oraya ıner neden cok delıkanlı da ondan yarın basa bısey geldıgınde hesabı sen mı verucen 0
    • Kaptan 01 Ocak 2020, Çarşamba 19:55:18 Ya allah diye inersen başına birşey gelir tabi. Uçakta allaha emanet diye bir sistem yok. Görmüyorsan, şüphen varsa, inmezsin pas geçersin. 10 kişi aynı sebeple pas geçip, rapor yazarsa birilerini ancak uyandırırsın. Yoksa kelle koltukta cengaverlik bizim işimiz değil. 1
    • Cem 01 Ocak 2020, Çarşamba 21:05:05 Çiçek abbas mode switch on captain 0
    • Atc 01 Ocak 2020, Çarşamba 21:46:12 O zaman her iniş neden sorunlu olmuyor teker patlatilmiyor. 1
    • 37/cpt 02 Ocak 2020, Perşembe 00:39:25 Yorumunuza katılıyorum. Havacılık ile alakası olmayan sırf yorum yapmak için teknik verilerden bahsettiğini sanan klavye pilotu arkadaşlar maalesef yeri geliyor pilot yeri gelir memur hatta kaza araştırma uzmanı oluyorlar. Afrikaya sayısız uçuş gerçekleştirdim bazı meydanlar riskli meydanlar ama kimseye anlatamazsınız arkanızdan boş yorum, sallarlar 1
  • Tüm yorumlar

  • BGR 02 Ocak 2020, Perşembe 22:37:59 THY Ekibine ve yolcularına büyük geçmiş olsun. Allah daha beterinden saklasın. 2
  • Hava trafik kontroloru 02 Ocak 2020, Perşembe 08:57:44 Tüm havacılık camiamıza cok geçmiş olsun. Umarım böyle olaylar tekrar yaşanmaz. Yorumlarda saçmalayan çok bilmiş tipler, fuzuli oksijen israfı yapıyorsunuz. 4
    • Cihan 02 Ocak 2020, Perşembe 12:54:43 Ben havacılığı dışında biri olarak haberin yanlış veya eksik olarak verildiğini düşünüyorum. Eğer uçak inişte iken haberdeki gibi ön tekerleğin sağ ışıklara koysa idi sağ İniş kanat tekerlekleri pist dışı yumuşak toprağa basar böylece uçak sağa yönelerek parçalanır biz bu haberi başka türlü facia olarak okurduk. Biraz fizik bilgisi olan herkes bunu anlardı. Ancak artık fizik dersiyetri kadar verilmiyor maalesef 3
  • Tamamen yanlış haber 02 Ocak 2020, Perşembe 08:46:06 Evet oradaydım indikten sonra taksi süratlerimde olan bir durum edge light ezip park yerine devam etti uçak 2
  • AYIP 02 Ocak 2020, Perşembe 05:09:34 Hepimiz meslektaşız, fakat şu havacılık dünyasında çalışan hiçbir Allah'ın kulu birbirini savunmuyor. Aynı olaya binbir farklı kulp bulup herkes birbirine geçiriyor. Yorumlarda bir tane iyimser bir şey yok. Kör dövüşüne dönüyor ortalık. Sadece bunda değil tüm havacılık haberlerinde. Mustafa Kemal Paşa "İstiklâl göklerdedir" demiş. Ve bizler o göklerdeyiz. Tarihimize, şanlı ceddimize yakışır olalım. Sevgiyle kalın. Allah kaza bela vermesin. 3
    • Altan Ogan 02 Ocak 2020, Perşembe 10:29:47 M.Kemal Atatürk "İstikbal Göklerdedir" demiştir; "istiklal" değil! 3
  • hadi ordan 02 Ocak 2020, Perşembe 02:26:05 sana pilotajı doğum kordonundan mı yüklediler? 6
  • Çakıroğlu 02 Ocak 2020, Perşembe 01:23:14 Havacılığın kuralları kanla yazılmıştır, böyle boş laflarla değil, kaza kırım inceleme sonuç raporuna bakıp konuşmak lazım. Thy ve kaptanlarıma geçmiş olsun. 0
  • Canerik 02 Ocak 2020, Perşembe 00:59:43 Çok geçmiş olsun. Ben eminim yanlışlık yapılmış olsa bile değerli her Türk pilotu kadar endişe ve tedirginlik yaşamıştır. Ben Türk pilotlarının firma gözetmeksizin her birinin ayrı ayrı çok itinayla biz değerli insanları gidecekleri yere sağ sağlim götürme arzusunda olduklarına eminim. Hepinize teşekkür ederim buradan. Herkese iyi uçuşlar, sağ olun, var olun 3
  • Geçmiş olsun 02 Ocak 2020, Perşembe 00:47:04 Şu yorumları okuyorum içiniz o kadar kötü ki konunun teknik boyutunu geçtim sizde vicdani bir hissiyat kalmamış. Bu ego, bu kibir ve bu kadar centilmenlikten uzak kör bir kalp sizi ancak çok daha kötü noktalara taşır. Bu şekilde kötü bir hadise yaşayan insanları 'engin bilgilerimle doğruları söylüyorum' kisvesi altında bu şekilde eleştirmek aslında ne kadar acınası bir varlık olduğunuzu çok net gösteriyor. İnsanlara saygınız yok hadi anladık kendinize saygınız olsun. Bu şekilde ister kaptan ol ister şah, ister paşah.. Sen daha hayatı okumayı öğrenememişsin. prensip sahibi ahlaklı iyi niyetli güzel insanlardan olmanızı tavsiye edebilirim ancak. Ekibe büyük geçmiş olsun. 0
  • Occult 02 Ocak 2020, Perşembe 00:20:24 Ucuz pilot ucuz teknik ucuz komponentler .. her an herşey olabailir ODTU İTÜ bitirenler göbek kaşıyıp müdürlük yapsınlar gizli bir örgüt gibi sanki komple sivilhavacılığı ele geçirmişler . 9
    • 2010-2015 08 Ocak 2020, Çarşamba 22:17:13 Şu tutuklu bulunan eski Yök Başkanı Ali Demir' in çalıp servis ettiği sorularla 2010-2015 yılları arasındaki üniversite sınavlarında çalıntı sorularla ODTÜ, İTÜ gibi okullar kazandırılan hak hırısızı müdürlerden mi bahsediyorsunuz? 0
  • Yorumcu 01 Ocak 2020, Çarşamba 23:20:53 Torpillerin ahı tutacak daha bu birşey değil 4
  • No hata! 01 Ocak 2020, Çarşamba 23:13:40 Bence olay araştırılıp rapor tutulduktan sonra hata kimdeyse gereği yapılmalı.. 0
  • YORUMLAR 01 Ocak 2020, Çarşamba 23:03:17 Arkadaşlar yorumları okuyunca üzülüyorum.Bilgi aktarıcı,birdaha olmamasını sağlayıcı seviyeli çok çok az yorum var.Bilmeyenler lütfen uzak durun.Örnek vereyim;Sivas gibi yüksek meydanlarda kar temizliği yapılınca localizer sapma yapar.Piste off set olunca bir tarafın ışıkları kar tarafından gizlenir.Yani bir tarafın ışıkları yanmıyor veya görünmüyorsa GO AROUND. SİS Yerden 100-150 feete kadar olunca 10 milden pist ışıklarını görrsünüz.Gaz kestiğiniz yerde görüş kaybolur.Ani kafa hareketleri vertigo olursunuz. Bu olayı tam bilmiyoruz geçmiş olsun. 0
  • . 01 Ocak 2020, Çarşamba 22:40:27 Just Culture. Kültür sadece ucus ekipine yada maintenance'dakilere dayanmiyor. Kültür firmanin en üst tapakasindan baslar. 0
  • Torpile devam 01 Ocak 2020, Çarşamba 21:49:23 ne güzel torpille hemşericilikle devam ediyorduk nerden çıktı şimdi bu... 2
  • B727-2F2 01 Ocak 2020, Çarşamba 20:23:36 Center light pekiyi AIR FRANCE KLM LUFTHANSA EMIRATES QATAR ETIHAD nasil iniyor o isiksiz Afrikaya ????? 0
  • Lights 01 Ocak 2020, Çarşamba 19:38:40 Afrika meydanlarına ve özellikle centerline ışıkları olmayan pistlere, takeoff, turn off ve taksi lightlar ON olarak inilmeli. Bu sayede, low visibility şartları yoksa, yaklaşık 300 ft.te pist olduğu gibi görülebilir. 1
  • Flight Simulator X 01 Ocak 2020, Çarşamba 19:06:46 Kaptanlari dolusmus yine, coluk cocuk ortalik. Thy’ye ve kaptanlarimiza gecmis olsun, sebebini anlamadan yorum yapan klavye ntsbcileri, dagilin... 1
  • Üzücü 01 Ocak 2020, Çarşamba 18:45:38 Kimse karar merci değil burada , yorumlar anlamsız , kaza kırım olmaması güzel haber , çok geçmiş olsun .. 0
  • mert efe 01 Ocak 2020, Çarşamba 17:38:41 Allah affetsin milletimiz affetsin denilince oluyorda bu neden olmasın 0
  • Mechanic 01 Ocak 2020, Çarşamba 17:37:42 Doğrudan gömen de var gözü kapalı savunanan da kaptanın hatası vardır yoktur önemli olan hatalardan ders çıkarabilmektir bu sene içinde çok sayıda olay yaşadı THY rakiplerine baktığımızda benim bildiğim kadarıyla bu kadar çok vukuatı olan havayolu yok bilen varsa söylesin şapkayı önümüze koyup düşünmemiz lazım diye düşünüyorum 1
  • Pilot 01 Ocak 2020, Çarşamba 17:18:12 Bilmeyenler için link gönderiyorum, lütfen okuyun. Her olayda çocuklar gibi atıp tutuyor seviyesizce yorumlar yapıyorsunuz. Pilotluk mesleğini yerlerde süründürüyorsunuz. http://avherald.com/h?article=4d15ab9d&opt=0 0
  • Centerline lights 01 Ocak 2020, Çarşamba 17:10:18 Suclu Nigeria devleti THY piste inemedi.Diger Hava yollari sorunsuz iniyor. THY Nigeria ucmamali . 0
  • Ismet Akcay 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:59:19 Pilotlarımızı ve Uçuş Ekibimizi tebrik ederim. Uçağı panik yapmadan indirdikleri için. Türk Hava Yolları her yönüyle Dünyanın en iyi Hava yoludur. Hem kişilikeriyle hemde şahsiyetiyle bütün Uçuş ekibine güven duyuyorum. Kendimi Uçakta evimde gibi hissediyorum. İnşAllah aynı bu Ekiple Almanya + Türkiye veya dönüş uçuşu nasip olur, onları şahsen tebrik ederım. Allah her türlü kazalardan muhafaza etsin, inşAllah. Bütün Türk Havayolları na Selamlarımı ve sevgilerimi gönderiyorum. İsmet Akçay. 2
  • uzay mekiği 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:43:35 Astronotum, yanlış gezegene indik :D 0
  • Teknik 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:40:57 Yan işiklari ortalayip inseydi.2.katmandu vakası olurdu.Allah korusun.T 1
  • Miniş 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:36:01 Dikkat ederseniz bu tip kazalar hep dış ülkelerde oluyor.Sorun birazda bence hava alanı şartlarında .Pilotlarımızın kıymetini bilelim. 0
  • Faruk 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:35:45 Geçmiş Olsun ALLAH Beterinden korusun, ben herkesin zarar görmeden indiğine sevindim ancak orda uçusta olan teknisyen arkadaşımıza da ayrıca Geçmiş olsun diyorum, başarılı bir şekilde uçağın ilk müdahelesini yapmış.Herkes ucaktan ayrılıp giderken o tek başına çalışmış. 0
  • mafaky 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:34:35 Meydanda (PHC) pistin orta ışıkları zaten yokmuş ya da çalışmıyormuş... Bu durum da Chartlar'da işaretliymiş. AVHerald'da yapılan yorumlardaki daha hakim görüş, TC-LOL'un piste normal iniş yaptığı ancak taksi yoluna çıktığında pilotların görüşlerini bir şekilde/nedenle kaybedip taksi süratinde ilerken taksi yolu dışına ve toprak alana çıktıkları şeklinde! 1
  • Şerefsize 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:18:06 Yorum yazmaya bile gerek kalmadı :)) 0
  • ciftlik 01 Ocak 2020, Çarşamba 15:17:58 bu sirket kimsenin babasinin ciftligi degil,,,cok guldum. 0
  • Kabin 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:57:02 Sorsan mangalda kül bırakmaz ! 0
  • Business Pilot 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:54:23 Afrika'ya ucmamis olanlar bos yapmasin. Oralardaki pistler yetersizdir. Ikinci pist taksi yolu yapilmistir ama notamda yazmiyordur. Fransız aksanlarini saymiyorum bile. Sag salim indiklerine sukredilmeli. 0
  • CRM 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:43:19 HTA CRM iCIN GUZEL BIR KONU . ANA OKULU PSIKOLOGU BU KONUYA NASIL BAKAR . KIMINLE UCARSIN KIMINLE UCMASSIN .THY NIGERAI BATIRACAK , MEYDAN KAPALi . 0
  • Afrika 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:40:14 Haber malesef hatalı bilgilerle yapılmış. Eğer edge light center light sanılıp inilseydi uçak kırıma giderdi. A330 ana dikmelerinin arası 2m değil neticede. Piste iniş gerçeklestirildikten sonra bir sekilde sağa gidip edge light'lar ezilmiş ve lastik patlatılmış. Uçuş ekibine ve hepimize geçmiş olsun. Afrika meydanları ekipman yetersizlikleri, personel yetkinlikleri, atc problemleri vs. ile zor meydanlardır. Thy'de 737 filosu ile 737 kadar olmasa da giderek artan bir ağırlıkla 330 filosu bu zor operasyonun yükünü çekiyor. Özellikle bazı meydanlarda geniş gövde ile operasyon yapmak gerçekten zor. Bu olaydan dersler çıkarılıp tekrarlanmaması için çalışmak yapılabilecek tek şey. Tekrar geçmiş olsun. 0
  • Afa 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:32:14 Bence normal bir şey :) burda THY öğrencilerinin her gün yaptığı şeyi orda line da yapmışlar yine aynı arkadaşlar geçmiş olsun 0
  • mustav 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:14:29 uçak 3-4 gün önce uçuşa başladı. 6-7 aydır teslim alma işlemleri oluyor. öğrenmişsin bi AML yazıp duruyorsun. Teknik uçuş emniyetini tehlikeye sokacak hiç bir uçağı kaldırmaz. 0
  • Doktor 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:07:04 Yorumları okuyurum,analdığım kadarıyla yorum yazanların birçoğu uçuş ekibinden,yazılanlardan gerçekten ürktüm, bu bağnaz kafalar(olayı siyasete,AKP ye bağlayan) mı bizi uçuruyor.Bir cerrah olarak biz insan hayatına sizden bin kat daha fazla önem veriyoruz.Bunu ne siyaset,ne hükümet,ne açlık ne yokluk,ne de stres değiştirir.Elinin altındaki insan hayatı 0
  • Capt. 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:04:46 Yine mi FO faciası... 1
  • Yanlış 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:01:59 Gidip GAY uçağını alirsan ilk uçuşta bu olur... 2
  • Yanlış 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:01:53 Gidip GAY uçağını alirsan ilk uçuşta bu olur... 2
  • Senol 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:37:23 Tecrübesi olanda konusuyor tecrübesi olmayanda konusuyor Kaptan olmak kolay birsey degil Pilotlarimiza saygi gösterin Kaza geliyorum demes Türk Hava Yollarina Ve bütün Yolculara Gecmis olsun Allah beterinden Korusun ve birde burdan bu Meslekten Anlamayanlara Söylüyorum Kendinize gelin Türk Hava yollari Dünyada birinci 1
  • Yazık 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:35:40 Uçak seni pist başına kadar götürüyor ve sana sadece pisti gördüğünde in diyor onu bile yapamıyorsunuz ah Thy sen bu yüzden diptesin 2
  • Emniyet 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:35:15 Daha hiç bir resmi değerlendirme paylaşılmamışken ahkam kesenlerin havacılıkla ilgisi yok. Bşraz bekleyin olay nasıl olmuştur. Meydan incelendiğinde pistin heriki tarafı için de approach, edge, centerline , touchdown işıklarının olduğu bilgisi jeppesen’da mevcut. Pilot hatası da olabilir ama inceleme tamamlandığında ilgili birimler gereğini yapacaklardır. Önemli olan o meydanda aynı hatanın ve olayın tekrarını önleyecek tedbirlerin alınmasıdır. Tüm uçucularımıza emniyetli uçuşlar, kazasız olaysız bir yıl dileriz 0
  • Ad 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:34:01 Ama siz de bu pilot tekrarlı hatalarımı var yüklenmeyin dünya ne kazalar gördü . 0
  • YAPISALCI MUSTAV 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:17:30 Uçak daha yeni tescil aldıydı,THY 'de daha 50 cycle yapmamıştır yaşanan olaya bak. çok üzücü, umarım uçak kaldırıp base'e getirilebilir :/ 0
  • Osman 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:11:17 akademiye alınan torpilliler olabilir aman dikkat 0
  • A320 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:00:36 Seneler once (2004-2010) Tk ya turlu yollarla giren Kpt arkadaslar Tre,standartize vs takılıyorlar.. 777 de 787 de 10 tane kaptan sayarım özel şirketlerde ite kaka line eğitimi bitiren ve bu arkadaşlar şimdi adam beğenmiyorlar,çıkın gidin deseniz çoğu yabancı şirket mulakatında cümle kuramazlar.. Merak etmeyin herşeyden yönetimin herşeyden haberi var.. Öyle yada böyle TK uçuş cycle oranlarına göre dünyanın en çok runway excursion yapan 3 şirketinden biri çünkü hersene 1-2 excursion var.. Geçmiş olsun arkadaşlara.. 0
  • A1 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:58:04 Muhtemelen instagrama video çekerken kaçırmıştım ışıkları. 1
  • XYZ? 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:52:45 3.000x60 m. asfalt pist. İLS inişi yapılırken pist başına 1.000 m. mesafedeki VOR üzerinden son yaklaşma yapılıyor.....Bence bu olay pist başından 2 bin m. sonra çıkışı olan taksiyoluna girerken kenar ışığının yanından uçağı dışarı kaçırmışlar....Bu olay inişte olsaydı uçak pert olurdu. 0
  • Murat 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:50:10 Herkes pilotlar yükleniyor.doğru olabilir. Ancak daha temel bir sorun var bunu kimse görmek istemiyor. THY bugün hormonlu büyütülmüş bir firma.nijeryada 300 kişilik uçağın ne işi var. İçinde kaç Türk yolcu var.afrikadaki meydanların çoğu problemli. Staralliance THY buralara yolluyor başta diğer hava yollar başta olmak üzere leaısng ve uçak imalatçıları para kazanıyor bizimkilerde dünyanın en çok uçuş noktasına uçuyoruz diye böbürleniyor. Hatırlayın. Katmandudada buna benzer bir olay oldu. Soruyorum bir senede katmanduya kaç Türk gidiyor. THY de esas sorun THY teknikte çıkacak bütün liyakatsız ada ların buluşma noktası. 1
  • Geçmiş olsun 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:37:33 Ne olursa olsun çizgileri karıştırdım pardon diyemezsin. Olay araştırılmalı. Geçmiş olsun. 11
    • Açıklanmalı 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:19:41 Öncelikle geçmiş olsun, pilotlar kim bilen var mı? 1
    • Xyzw 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:53:27 Boş yapma hadi işine büfeci sebaattin 0
    • fan 01 Ocak 2020, Çarşamba 20:31:32 cok uzucu gecmisolsun, cok eski bi kaza profili, fakat en son bu hong kong a inerken canim 777 yi oyle bir piste vurduki koltuk kirildi zannettik, ruzgarda normaldi, yazik,, inis meselesi bir sorun olarak goruyorum, inan o ucaga kaptan olucam o mertebeye gelsem sonrada onu piste vurcam bunu tasiyamayiz 0
    • Kaptan007 02 Ocak 2020, Perşembe 00:37:32 Madem o havaalanı kötü o zaman oraya daha önce uçuş yapmış pisti bilen pilotları gönderin THY pardon deme lüksüne sahip değildir. 1
  • Yorum 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:33:47 Bazıları yorumuma kudurmuş benim 3.000 saatlik uçuş tecrübem mevcut arkadaşlar boş yapmayın. 80
    • Brother 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:09:53 Hangi yorumu sen yaptin ki kanka? 0
    • abi tavsiyesi 01 Ocak 2020, Çarşamba 17:57:56 höööh ordinaryüs efo seni,bu kafayla zor kaptan olursun demedi deme.oldum deme sürekli çalış,kitabı kapatma.oldum dediğin gün ölmeye yakın olduğun gündür. 0
    • Moby 01 Ocak 2020, Çarşamba 18:28:52 Oo tamam sen olmuşsun.Yine de Dunning-Kruger biraderlere bir kulak ver.Bu özgüvenle can yakarsın. 0
    • Yorum’a 01 Ocak 2020, Çarşamba 20:17:48 Daha .okun dereye ulaşmadı dur bakalım 3000 saat ne ki ? 0
    • Cpt. Yüksel er 02 Ocak 2020, Perşembe 00:36:31 3000 uçuş saati ile neyi ima etmeye çalıştığınızı, anlayamadım ama 16 bin saati şükür devirmiş bulunmaktayım ve bu meslek hala çok şey öğretiyor daha yolun başındasınız genç arkadasım 0
  • Kiraathanede okeye donen adam 01 Ocak 2020, Çarşamba 11:38:33 Evet simdi yorumlar hanesinde uzmanlarin goruslerini okuduk... 4
  • Ah thy 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:53:38 Son iki yıldır torpilli,dil bilmeyen,iş bilmeyen birçok kişiyi aldınız ve dünya ya rezil ettiniz bizi 84
    • Heh heh 01 Ocak 2020, Çarşamba 15:05:19 Ucuz olsun diye iki fo yu ucurur bu sirket 1
    • Basin 01 Ocak 2020, Çarşamba 15:06:18 Bu olay nasil basina geldi hemen, muhtemelen oradaki sef cepten airporta atti 0
    • Ahmet 01 Ocak 2020, Çarşamba 18:01:35 Ah be kardeşim çok ama çok haklısın bölümünü okuyanlarda işsiz 0
    • Fatih 01 Ocak 2020, Çarşamba 22:17:41 Nerden biliyorsun. Bi anlat. Laf olsun diye konuşmayın ya. 0
    • Air honda 01 Ocak 2020, Çarşamba 23:10:10 Giremeyen torpilli aldınız diyor.typ r halam olur ama almadı bizi 0
  • Yok artık 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:31:49 Her fırsatta THY ye vurmak adetiniz olmuş ve kardeşim.Siz iflah olmaz siniz önce bir araştırma yapmayı deneyin sonra yorum yapın. 30
  • Ahh 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:29:52 Ah var sizde ahh işten attıklarınızın ahı var 85
  • Kartal 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:17:40 Sivil kaynaktan yetişen pilotlar daha ne hatalar yapacak bekleyin. Bu iş öyle simülatör başında olmuyor. 253
    • Kartala 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:35:40 Cok komiksin:) asker- sivil ayrımı yapan cahil 0
    • Gloria 01 Ocak 2020, Çarşamba 15:14:15 Kesinlikle! Uçuş saati yeterliliği, muhtelif hava koşulları, deneyim gerekli! Hiç kimseyi küçümsemiyorum, ama küçümsemediklerimizin de eskilere ve üstün bilgi ve deneyimlerin saygı borçları var. 0
    • Hödük 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:53:45 Ne alaka? Bu yorumu gerçekten beyninle düşünüp ellerinle mi yazdın? Yıllardır crm kaynaklı kazaların bir çoğunda kaptanlar askerdi çünkü askeri kökenli pilot sayısı fazlaydı. Kaptanın askeri sivili olmaz crm i iyi/kötü olanı olur bu kadar net. 0
    • sen varya 01 Ocak 2020, Çarşamba 17:32:32 Eğer adamsan ismini yaz buraya 0
    • mert efe 01 Ocak 2020, Çarşamba 17:40:10 belkide pilot yabancıdır thy da bir çok yabancı pilot var ?? 0
    • Sivil 01 Ocak 2020, Çarşamba 18:04:53 Sevgili kartal, Isparta ve Diyarbakır kazalarını da sivil pilotlar yaptı zaten. 1
    • öğretmen pilot 01 Ocak 2020, Çarşamba 19:12:04 "Sivil kaynaktan yetişen pilotlar daha ne hatalar yapacaklar"Diyen ve kendini pilot zannedene cevap vermek istiyorum.pilotun sivili askeri olmaz.iyi yetişmemiş pilot olur.Askeri kaynaklardanda yetersiz pilot yetişebilir.Sivilden hetişen pilotlar senin gibileri mahcub eder.Türk pilotlarını sivil asker diye bölme.Daha terbiyeli ve ahlaklı olalim.Haddini aşma 0
    • Sivil pilot 01 Ocak 2020, Çarşamba 19:20:53 Asker kaybakli pilotlari da cok gorduk. Madem cok iyi bir asker pilottun neden para ivin vatan savunmasini birakip thy ye girdin. Olay sivil veya asker kaynakli pilot olayi degil. Safety olayi. Madem bu hatta boyle hir risk var, durumu iyi degerlendirip riski minimuma indirmek gerekir. 3
    • Yapma ya 01 Ocak 2020, Çarşamba 19:38:58 Sivil asker seviyesine indirdin helal olsun sana biraderim nasıl bir komleksin var senin sana tavsiye git tedavi ol. 0
    • Sivil den yetişen B737ci 01 Ocak 2020, Çarşamba 21:30:02 Keşke arkadaşlarımızın kazasından bahsederken geçmiş olsun, hatalarından biz de ders alalım diye bahsedebilmeyi de öğrenebilseniz.. Gerçek havacılar asla kanat arkadaşlarını eleştirmezler çünkü bilirler ki aynı olayın kendi başlarına gelme ihtimali her zaman vardır. Meslektaşlarıma yürekten geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. 0
    • Fatih 01 Ocak 2020, Çarşamba 22:19:43 Pilot arkadaşınız mı nerden bildiniz o şekilde yetiştiğini. Boş ve cahil atması konuşmalar 0
    • Tc 02 Ocak 2020, Perşembe 03:21:45 Asker kökenli çok kıymetli hocalarımız ve pilotlarımız var ama sivilden yetişen muhteşem pilotlarımız da var. Lütfen artık bırakın şu kafa yapısını. Bu iş kapasite işidir, çalışma işidir. Hem detayları bilmeden böyle yorumlar çok acımasızca. Belki de kim olsaydı yapacaktı bu hatayı nereden biliyorsunuz? Bence sivilden pilotları doldurmak değil de sizi tutmak hata olmuş. 0
  • Parajumppilot 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:46:02 Afrikada ucmak her babayigidin isi degil,orda luksunuz yok. 25
  • Yer personeli 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:04:28 Şirket size buraya yorum yapın diye yılbaşı iznini birleştirmedi. Şirkette yaptığınız 3 saatlik kahvaltıyı evde yapınca canınız sıkılmış belli. Daha teknik terimleri doğru yazamadan onlarca yorum yapmışsınız. Kaç defa afrika meydanı gördünüz?? 0
  • Vedat 01 Ocak 2020, Çarşamba 08:32:53 Eğitim ve kontrol uçuşları Bangkok, Phuket, Seyşeller Mauritius , Saigon vb tatil beldeleri yerine buralara yapılır ise daha isabetli olur ! En azından bu tarz olaylar olmaz. 0
  • Papi 01 Ocak 2020, Çarşamba 07:31:37 Papi yok muymuş? 0
  • TEKNIK 01 Ocak 2020, Çarşamba 06:44:16 AEKADASLAR BIR UZMAN GOZUYLE YORUM YAPMAK ISTIYORUM.ONCELIKLE HAVACILIK KONUSUNDA COK ONEMLI,DEGERLI,BILGILI,KULTUURLU VE HAVACILIK DEHASI BIRI OLDUGUMU SOYLEYEBILIRIM. MAALESEF BENIM GIBI UZMANLAR ARTIK YETISMIYOR. O SEBEPTEN DEGERIMI COK IYI BILIN.SOYLEYECEKLERIMI ANLAMAYA CALISIN. EN AZINDAN ELINIZDEN GELDIGINCE.BIR UZMAN GOZUYLE OLAYI SOYLE ANLATAYIM, SISTILATORLER DUSUK BASINCTA BAZEN KILITLENIR, BU SEBEPTEN 145
    • Asd 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:57:37 Sen ne diyosun degisik 0
    • Eda Tuncer 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:44:15 Gercektwn mi? Sen mi dehasin? Ya komik olma. Daha dogru durust Turkce yazamiyorsun yahu... 0
    • Küçük harf kullanmayı öğrenmeden 01 Ocak 2020, Çarşamba 20:45:10 Havacılık uzmanı olmuşsun 0
    • Tchnc 02 Ocak 2020, Perşembe 04:31:26 İçi boş deha 0
  • Ist Atc 01 Ocak 2020, Çarşamba 06:05:34 Yaklasik iki sene once type egitimindeki arkadas da taksi yolunu pist sanmisti.Oluyor demek ki boyle :)... 32
    • Sen 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:49:17 Frekanslara odaklan 0
    • Renk koru 01 Ocak 2020, Çarşamba 19:22:14 Taxi ve pist isiklarini karistirmak icin renk koru olmak gerek. Pilot renk koruyse demek 0
  • Pilot 01 Ocak 2020, Çarşamba 05:17:41 Astronotlar bir geçmiş olsun demeyi öğrenin be. Fo bunu demedi mi kaptan bunu görmedimi cart curt. Siz hiç hata yapmıyorsunuz dimi küçük neil amstronglar sizi. Kaptan ve fo dediklerinizi yapsa bu salak yorumları yapacağınız haber olmazdı zaten. İki dakika efendi olun be insanların hayatı kaymış orada 19
  • Cpt 01 Ocak 2020, Çarşamba 04:42:58 o kadar fazla yetki veriyorsunuz ki yanda oturan adam Go Around deyince ne go aroundu ? Diye soru soran tipler çoğaldı. Sonra da tip müdürü devrem uçuş işletme devrem baş pilot devrem rapor ederseniz de bir şey olmaz diyor yani. Kaptanlar lord gibi geziyor. Crm bitmiş kaptanım diye dolanıyor ortalıkta. 32
    • Doğru 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:06:09 Bak bu doğru Pegoda da ne yazıkki böyle. 0
    • Dogru 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:12:26 Ne yazik ki doğru, sirkette kaptanlar devrecilik yapıyor. FO'ya istedikleri gibi davranıyorlar. Her seyi ben bilirim. Neler var ya.. 0
    • Kaptana 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:43:42 Sende kaptansın öylemi :)) Yerim senin nick’ini ,olmadığın nick kullanıp yorum yapmak nasıl bir duygu ? Geçmiş olsun herkese . 0
    • Katilan 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:57:59 Aynen böyle 0
    • Thy çalışanı 01 Ocak 2020, Çarşamba 14:59:42 Bugün buraya inen yarın neler yapar kimbilir.. havacılıkta kumar olmaz . Derhal işine son verilmeli 1
    • Bir bilmeyen 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:15:39 Ne kadar haris insanlarsınız sn.pilotlar.Bir pilot hata yapsın da vuralım her yerine beklenti içindesiniz.Bu meslek ahlâkı degil,düpedüz ahlaksizliktir. Kaza raporu yok,ölü yok,yaralı yok,kırım yok.Tarlaya inen uçakta nasıl kırım olmuyor?. Insafsizca, adamları meslekten men ettiriniz,yargıya sevk ettiniz,yetmedi hapse atmayı teklif ettiniz. Sizin gibi fesatlarin uçurduğu teyyareye binenin taa... 0
  • Neden 01 Ocak 2020, Çarşamba 04:18:34 Ya arkadaş neden böyle olaylar genellikle THY’de oluyor 29
    • Salak 01 Ocak 2020, Çarşamba 20:02:02 Salak ! Ne kadar iş, o kadar tisk ! 0
    • Fatih 01 Ocak 2020, Çarşamba 22:22:10 1. Si dünyanın sayılı büyük havayolu şirketi olması çok akbabayı haber yapmaya zorluyor. 2.sen başka devletin uçağının böyle bir haberini okuman için dil bilip başka ülke haber kaynaklarını gezen gerekiyor ki.... 0
    • Kansız habercler 02 Ocak 2020, Perşembe 03:27:22 Böyle olaylar genelde thy de olmuyor, sadece thy de olunca kansız, vatan düşmanı haberciler çıkıyor sahneye 0
  • Go around! 01 Ocak 2020, Çarşamba 03:42:22 1- Pist sınır ışıkları ile centerline ışıkları aynı değil Centerline ışıkları çok sık aralıklıdır. 2- Centerline yanmasa bunu bildirip rapor edersiniz. Olabilen arızalar, geçmişte örnekleri var. Arıza giderilemiyorsa yedek meydana inersin. 3- Treshold ışığı öncesinde pist sınırlarını gösteren kırmızı ışıklar da var. Onları da mı görmediler? 4- Papi ışıklarının üstünden iniş yapıldığı nerede görülmüş? Duyulmuş? 5- Pilotların ikisi de mi anlamamış? Tamamen pilotların hatası ve görevlerine son verilip lisansları iptal edilmeli. 192
    • Sebep 01 Ocak 2020, Çarşamba 08:31:10 Bir yandan yazılan çoğu yorumdaki pilot kapasitesi ve pist-yaklaşma bilgileri ışıklar vs ye hak veriyorum öte yandan koskoca birA330 teslim edilmiş bir ekibin böyle bir hata yapacak eğitim evresinden geçmiş olabileceğine imkan veremiyorum. Olay belki yazıldığı gibi değildir. Belki başka birşey vardır diye umuyorum yoksa bu kaza odessa dan sonra THYnin pilot eğitim standart kalitesi için iyi bir imaj olmayacak. Odessada da pist kusuru öne sürülmüştü ama rapor hala resmen yayınlanmadı. 4
    • Son uzman bukucu 01 Ocak 2020, Çarşamba 08:33:22 Sayin degerli yazar kasa, centerline isiklari yanmadigi icin yedek meydana inme fikrinden dolayi senin flight simulator sanal pilotluk sertifikana el koyulmasini teklif ediyor ve kendine baska platformlarda gelecek aramani tavsiye ediyorum. Orn. GTA vs. 8
    • Orda mıydın 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:21:45 Canım? Bi kaza sonucu açıklansın, öğrenirsin hemen celallenme! 5
    • acı 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:54:16 beğenmeyenler hayırdır yorumcu haklı körmüde görememiş zararıda karşılasın pilotlar 11
    • sana 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:17:00 da madalya verelim mi.sen kimsin ki bulunmadığın bir yerde ahkam kesiyorsun.yaz ismini sıfatını bilsinler. 7
    • Ahmet Turan 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:27:17 Seni haddini ve havacılığı bilmeyen cahil adam , 3 kuruşluk bilginle bu yorum ve önerini kendine sakla, başına gelince kullanırsın eğer pilotsan. Tüm camiaya geçmiş olsun. Inceleme ve rapor sonrası konuşulmalı, hafif bir sıyrıkla atlatılmış olması da sevindirici. 13
    • Johnny 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:46:17 Havacilikda her sey olabilir, olmasaydibtabiki daha iyiydi ama olmus artik, gecmis olsun demek gerekir, gerisi bos lafdir, cahilliktir. 7
    • Kpt 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:47:36 Sen yetkili bi kişiye benziyon abi:) senin lisansın varya derhal yurtılmalı çok ciddiyim. 14
    • dedi ilkokul mezunu fsx pilotu 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:01:45 Cok bilion. 9
    • Kardes 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:12:43 Bir uzaklas hadi ötede oyna 12
    • Emekli 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:15:02 Oturduğun yerden, 2 dakikada kaza-kırım raporunu yazıp yayınlamışsın.Sonuç %100 pilotaj. Hatta cezalarını da verseydin. Asalım mı bu kaptanları.... Biz uçucuların bizden başka düşmanı yok. Arkadaşlar yapmayın bunu... Oturduğunuz yerden ahkam kesmeyin. Tek dileğim(sırf böyle yorum yaptığın için) seninde başına böyle birşey gelir anlarsın ozaman nadıl bir yanlış içinde olduğunu. Kaptan arkadaşlarımıza büyük geçmiş olsun. Kimsenin de başına gelmesin. 13
    • snr 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:19:19 senin gibi tipler bitmez bu ulkede 13
    • Cahil 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:28:09 Arkadasi NTSB investigation birimine alalim.. Engin bilgisiyle butun dunyayi aydinlatsin. Yarim yamalak bilgiyle troll bile olsa bu kadar rahat yazabiliyor insanlar inanamiyorum.. 13
  • Ülkem adına çok üzücü: 01 Ocak 2020, Çarşamba 03:39:30 Büyük geçmiş olsun. Başıma gelmiş gibi içim sızladı. Çok şey yazılabilir de, şimdi gereksiz, hele bir teknik metin çıksın ortaya. Konuyla ilgisiz: Bu arada Onur Air in 330 ekipleri bu tür ülkeler gibi, zorlu operasyonlarda çok tecrübelidir. Allah nazardan korusun. Saudia Air uçuşları nedeniyle kendi yapmak istemedikleri uçuşlar sürekli wet lease lere verildiği için ister istemez pişerler. F/O arkadaşlardan da farkı anlamak çok kolaydır. Kokpitte enaz kaptan kadar aktiftirler. Gerekirse kumanda almaktan çekinmezler. Yeni kaptanının ve First Officer ının,öndikmesi açılmayan 330u kimsenin burnu kanamadan indiren ekipler çıkmıştır yani Onur Air den. Cumhurbaşkanımzın dahi arayıp teşekkür ettiği ekiplerdir yani. Değerlendirin derim. İnsanların dini, siyasi görüşü, torpilsizliği ile uğraşmayı bırakın. Sim checkleri adamına göre yapmayın. Sonuçlar daha kötü olmasın. Bir insan ya pilottur ya da değildir, diğer siyasi vs. etmenler onu iyi veya kötü pilot yapmaz, yer ile havanın temel farkı budur, bunu anlamak gerek. Evinin kapısında yatmanız gereken pilotlar var bu ülkede, Airbus ın dünyadaki en tecrübeli pilotları var bu şehirde. Gelip geçici yabancılardan medet ummayın. Yazıktır ülkeme. 102
    • Tk 01 Ocak 2020, Çarşamba 07:14:11 Ne kadar tanıyorsun da tk da ki pilotlara torpilli dedin siyasi dedin yazıl senin gibi zihniyete . Kendin girememişsin laf söylüyorsun. 11
    • Kafan mı güzel 01 Ocak 2020, Çarşamba 07:15:36 Adamlar 2500 saatle kaptan yapıyor, hergün bir olay ben ailemi onur air ile uçurmuyorum sen kalkmış hayallerini yazmışsın 11
    • Onur 01 Ocak 2020, Çarşamba 08:43:14 Onurair ne alaka? Ne ictin yeni yila girerken ? Nargileci cihangir yorumu gibi olmus. Ankara ayagini denk alsin.. 6
    • Ali 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:27:10 Ne alâka? 6
    • İlgisiz 01 Ocak 2020, Çarşamba 11:46:55 Gerçekten se konuyla ilgisiz 4
    • KPT 01 Ocak 2020, Çarşamba 11:57:51 Dostum yeni kaptaninin dedigin adam 3 sene Pegasus'ta Kaptan olup gelmis ve 330'da daha once ucmus genc bir cocuktu diye biliyorum,Onur Air le bir alakasi yok yani konunun... Zordur Afrika butik Hindistan meydanlari.. 3
    • Eee osman napalim, 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:19:26 Napalim hacı, onur air ekibini thy ye mi alalım, mesajın alt metni, onur air pilotları thy ye alınsın. Yok öyle. Yediğin kabı pisleme, onur air de o çok başarılı pilotlarla uçmaya devam et. 12
    • Sende 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:26:22 Onurdan tk ya gırmeye calısan f/o musun yoksa 21
    • Bir bilmeyen 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:21:12 Sen tam bir yalamasın.Firsatci.. 2
  • Trol ops? 01 Ocak 2020, Çarşamba 02:24:30 7 saatte 419 like! trol operasyonunu akla getiriyor.Sanki kamuoyundan birşeyler saklanmak mı isteniyor ? Diğer sitelere taxi yolunda olduğundan bahsediliyor. O halde Meydan neden kapalı. 13
  • ALİ İHSAN SEYHAN 01 Ocak 2020, Çarşamba 02:14:44 SİS NEDENİYLE YAPTIĞIN HASSAS YAKLAŞMADA SİSTEN SIYRILIP PİSTİ GÖRDÜĞÜN ANDA.... eğer CENTER LIGHT yoksa... ve brifingte bunu atladıysan. bu hataya düşebilirsin. burada küfreden tüm yumuşaklara zeka testi yapmak gerek. GEÇMİŞ OLSUN THY.... 29
  • Cpt 01 Ocak 2020, Çarşamba 02:08:23 Hicbir kaptan ya da FO pistin dışına inmez,her ne olursa olsun.Olayın, pisti terkederken pist kenar ışığını orta hat zannederek içte kalınarak dönüşe başlamasından kaynaklandığını düşünüyorum. Cok geçmiş olsun. 21
  • hkaratas61 01 Ocak 2020, Çarşamba 02:03:49 Bir pilot Böyle bir hata yapmamalı.Yapamazda. Soruşturma yapılmalı. Eyer bir durum tespit edilirse Görevden alınmalı. Onca kişinin hayatına sebep olabilirdi. Hatalı bir durumun tespiti halinde pistlere teker koyup döndürmemeli. 47
    • Yonetim 01 Ocak 2020, Çarşamba 08:36:49 Sorusturma yapmayacaktik ama tavsiyeniz dogrultusunda sorusturma baslatma karari aldik. 7
    • Eyer 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:23:47 Binek hayvanlarının sırtına konulan, oturmaya yarayan nesne, önce “eğer” sonra ahkam kes! 5
    • eyer 01 Ocak 2020, Çarşamba 11:51:10 hayvan eyeri mi? yoksa türkçedeki eğer mi? önce düz yazı yazmayı öğrenin. 3
    • Eyer değil 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:13:57 Eğer çakma cpt seni 2
    • Emekli 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:28:41 "Hatta asmalı " değil mi? Dilerim seninde başına böyle bir şey gelir ve bu tür yorumları okursun ve nasıl bir yanlış içinde olduğunu anlarsın. Ne diyeyim başka senin için bilmiyorum ki... 4
  • ** 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:48:28 Uçak tescil-vaka uyumu 12
  • ILS LOC?? 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:16:37 ilk başta meydanda ils mi yokdedim ama meydanda ils var. hadi kaptan kenar ışıklarını hat sandı. peki PM olan F/O arkadaşım localiser'dan deviate olduk diyemedin mi?? CRM açısından da incelenmeli 38
    • Yonetim 01 Ocak 2020, Çarşamba 08:38:51 Derhal konuyu CRM acisindan da devieyt diyemeyen fo kapsaminda incelemeye basliyoruz. Lutfen degerli tavsiyelerinizi esirgemeyin.. 6
  • Korsanpilot 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:11:26 Kaptanana alkol testi yapin bu kadarda büyük hata yapilamaz 44
    • Eba 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:10:38 Önce imla kurallarını öğren sonra eleştiri yap. 5
    • Bir bilmeyen 01 Ocak 2020, Çarşamba 16:02:16 Yine işi alkole daya.a çabanız degil mi?Örümcek beyinli mallar.. 0
  • Haranli 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:09:48 Alisilmis bir durum,crm yok,mcc yok,procedures yok zaten pilot skills diye hic bisey yok,atpl sorularini ezberleyip parayida basip pilot olursan olacagi bu.daha bu THY nin iyi gunleri. 69
    • Yapma dayı 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:28:44 Sevgili dayı pilotaj ile ilgili bildiğin bütün kelimeleri bizlerle paylaştığın için teşekkürler bazı insanların cvr’a direk erişimi olduğunu düşünüyorum hemen crm mcc patır kütür girme bi bak bakalım neymiş kaza raporunu bekle hemen saldırma 0
  • geçmiş olsun. 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:09:31 geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın 12
  • İşçi 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:08:23 Kimsenin ahını almayacaksın daha beteride olabilir,olabilirdi.. 31
  • 112 Ap0 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:49:55 Tk pilotlara kan testinı sık yapmalı...ot çekeni,alkollüsü olabilir.. 47
    • ot çekmek 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:25:23 yok daha neler 9
    • Mba usa 01 Ocak 2020, Çarşamba 17:26:09 Amerikada yapiliyor 0
  • Uçan adam 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:22:29 Thy bu işe yaramazlarla daha çok sorun yaşar 4 yıldan fazladır thy sorun çok inişler berbat bazıları kızacak ama bende yazcam thy uzun süredir sorunları var pilotlala çünkü 13 yıldır thy uçtum eskiden güzel di son yıllardır thy her yönden kalitesi düştü yinede geçmiş olsun 42
    • Yine de geçmiş olsun 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:26:49 Ne demek yani, yine de! 4
    • Emekli 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:30:52 Muhtemelen sen THY den ayrıldıktan sonra, THY bu durumu düşmüştür. Allah akıl fikir versin sana. 5
  • crease 31 Aralık 2019, Salı 23:56:22 Thy kaptan pilotlarının hepsine thy tarafından Ocak ayında bir ceza kesileceği konuşuluyor. Böyle olursa ben bu firmadan tez zamanda ayrılacağım. 34
    • Yusuf Ali 01 Ocak 2020, Çarşamba 07:21:18 Hadi yiyorsa ayrıl 6
    • Ne cezası 01 Ocak 2020, Çarşamba 17:59:03 Saçma sapan yorumlar yapmayın.Kaptan çocuk mu da ceza kesiliyor hem her koyun kendi bacağından asılır kim hata yapıyorsa ister kaptan ister fo versinler cezayı 0
  • sebep 31 Aralık 2019, Salı 23:55:32 Bu olayda kesin Hollanda ve amerikalıların bir işi var. Biri bizi kıskandığı için oluyor bunlar. 30
  • adem 31 Aralık 2019, Salı 23:54:54 Ortada olmayan bir yönetim var.akp ile topluca gidecekler 2023 te..O güne kadar 3-5 uçak daha kırım yaşar,biride muhtemelen 230 kişi ile düşer. çakma sahte diplomalıda bu iş allahtan der.Senin ben... 84
    • Yazık 01 Ocak 2020, Çarşamba 07:19:57 Siyaset uğruna kurduğun hayale bak yazık senin gibi düşünen cahil vicdansızlara gerçekten . Senin gibi birisiyle aynı ülkede olmaktan utanıyorum. 3
    • Havva 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:56:54 Snin zihniyetin ülkeye hakimjen uçak bile yoktu ülkemde çok beklersin 2023 de ideolojini 10
    • Misafir 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:23:03 Zekana hayran kaldım 4
    • ..... 01 Ocak 2020, Çarşamba 11:06:14 Sende bir tarafına kına yakarsın Allah korusun öyle bir kaza olursa... ne zihniyeti bozuk insanlarsınız,sanki bu tür durumlar sadece Thy de oluyor herşeyi akp ye siyasete bağlamasanız olmaz yani... 6
    • Vatan 01 Ocak 2020, Çarşamba 11:29:17 Sen rezil bir adamsin. 5
    • Mehmet 01 Ocak 2020, Çarşamba 19:11:30 Adem asıl ben senin sü... anladın sen onu Maloğlumal 0
    • Fatih 01 Ocak 2020, Çarşamba 22:26:52 Politka ile zehirlenmiş bir zevzek Ulan ne yaptı ise AKP size uçak girsin size. Böyle bir konuyu bile politize edecek kadar arışıkco pislik insanlarsınız 0
    • Uğursuz 01 Ocak 2020, Çarşamba 23:39:15 Belki de sen düşersin 0
  • exelty 31 Aralık 2019, Salı 23:53:59 İnsan faktörü.Bırakım makina,motor arızasını.Al işte insan uçakta düşürür,herkesin hayatını tehlikeye atar. Yazıklar olsun thy nin geldiği duruma...Düşürün tüm maaşları ceza olarak 2020 de 1000 er dolar ceza kesin tüm pilot ve folara 57
    • A320 01 Ocak 2020, Çarşamba 07:30:52 Bu ceza sonucunda zeka seviyende bir iyileşme olacak mı? 4
    • Emekli 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:32:24 Sende kına yakarsın o zaman değilmi. 6
  • Kpt 31 Aralık 2019, Salı 23:52:53 Bu kaptana tarla ile pisti ayırd etme eğitimi verilmeli 33
    • KPT 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:28:30 Sim Kaptanı mısın? Olay nedeni belli olmadan bu çamur niye? 3
  • Serkan 31 Aralık 2019, Salı 23:52:46 Kaptam kökeni yobaz sivil olursa olayların ardı arkası kesilmez Gülobally Fossçuğum. 59
    • Harun 01 Ocak 2020, Çarşamba 07:25:43 Ne alaka. Geçenlerde thy inişte uçağı öyle yalpaladı ki , az kalsın kanat piste değecekti. İnişi yapan pilot yunanlı idi. Sizin tezinize göre bu yunan da yobaz o zaman 5
  • basın danış. 31 Aralık 2019, Salı 23:52:11 Bu Thy pilotları artık yetti.Kaç kere eğitimlerimizde uyarmamıza rağmen hatalar aynen devam ediyor. Ocak ayı haftalık toplantımızda tüm cpt ve f/o'ları sert bir şekilde uyarı bildirisi yayınlayacağız. Bu şirket kimsenin babasının çiftliği değil. Herkes adam gibi işini yapsın. 73
    • Bir bilmeyen 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:33:54 Sen kimsin edepsiz herif? 5
    • Gurbetci 01 Ocak 2020, Çarşamba 09:40:57 Isi bilen yokki isi yapsin. 4
    • Phc ye yeni indim 01 Ocak 2020, Çarşamba 13:17:10 son 1 ay icinde PHC meydanina inis yaptim. Yaklasik 6 saat 20 dk lik bir ucus. Pistte Center light yok sadece pisti cevreleyen isiklar var (ki bu cok normal). Pisti cevreleyen isiklar gece sartlarinda inis yapmamiz icin gerekliminimum isik gereksinimi. Kenar cizgisini orta isik zannetmek hatanin yani sira korkunc bir bilgi eksikligi ayni zamanda. Cunku hic bir pistte sadece Center light olmaz. Ama 330 da emekliligi gelmis 64 yasinda okadar kaptan varki. Ne okurlar, ne bakarlar, ne ingilizceleri var. Thy emeklilik yasini acil Düsürmeli tek önerim budur. Hepimize gecmis olsun 1
  • W 31 Aralık 2019, Salı 23:51:14 Uçak daha 3 gün önce teslim edilmiş 10
  • uyarı 31 Aralık 2019, Salı 23:50:32 akp nin şirketinde bu olaylar bitmez..daha uçak düşme olayı göreceğiz. diyim size bu gidişle. 80
    • Tk 01 Ocak 2020, Çarşamba 07:23:15 Senin siyaset anlayışın bu mu yazıklar olsun cahil kafa. Hayallerin kalbinin ne kadar bozulduğunu gösteriyor hani kalbin temiz ya 3
    • Airbus 330 01 Ocak 2020, Çarşamba 10:48:12 Merhaba beyefendi o uçağı akp uçurmuyor bu olayın akp ile ne ilgisi var bence chp ya da iYİ parti yüzünden oldu hani her uçak düşünce her zaman bir şey olunca akp mi sorumlu olucak ? saçma sapan yorumlar yapip algı yaratmayın vesselam .. 8
    • Ne desem ki 01 Ocak 2020, Çarşamba 23:43:26 İnşallah kendin düşersin ayağın kayar yuvarlanırsın kötü yürekli insan 0
  • Vay be 31 Aralık 2019, Salı 23:25:01 Ne gerek var ki kaza araştırma komisyonu kurmaya yine millet o derinnnn uzmanlıkları ile hemen tespiti yapmış. Neyin ne oldıgunu anlamadan yine kusmuşsunuz nefretinizi 15
  • Thy 31 Aralık 2019, Salı 23:19:57 Hemen yorum yapmak yanlis, Twitter fotolarinda pist icinden gelip, sag ana takim pist disi bir sure gidip sonra piste geri donmus gibi tekerlek izi mevcut. Ayni zamanda pist ve pist asfalt kenari( isiklarin olsugu kisim) arasinda kot farki mevcutki, bu acidan da ilginc bir meydan... dogru bilgimiz olmadan yorumlamak dogru degil ki meydan da ILS mevcut internet kaynaklarina gore. 6
  • CL 31 Aralık 2019, Salı 22:57:58 Meydanda pist orta hat ışıkları olduğunu sanmıyorum. Arkadaşlarım bu yüzden yanlış algılamış olabilir.Allah korumuş. Geçmiş olsun. 9
  • Fo 31 Aralık 2019, Salı 22:37:44 Haberi teyit edin bnce. Pist dışına inmiş olsa kırım olurdu 8
  • geçmiş olsun 31 Aralık 2019, Salı 22:36:36 Ben de geçen yoande ye inerken aynı şeyi düşündüm, afrika pistleri ışıklandırma çok kötü, oralara gece operasyonu zor ve riskli. 4
  • Airport 31 Aralık 2019, Salı 22:35:45 Bu yapılan haberlerden dolayı insanlar sizden nefret etmeye başladı airport haber. Haberin içeriğine göre şuanda 300 insanın ölmüş olması gerekmiyor muydu? 13
  • Geçmiş olsun 31 Aralık 2019, Salı 22:33:16 Tüm THY ailesine geçmiş olsun 3
  • Selahattin 31 Aralık 2019, Salı 22:14:39 Edge lights? 6
  • Airline 31 Aralık 2019, Salı 22:01:04 Geçmiş olsun Thy ailesine. 4
  • Elma 31 Aralık 2019, Salı 20:48:41 Yalan haber 11
  • B HABER 31 Aralık 2019, Salı 20:41:17 Çalışanlarının ahını alan firmanın bir türlü başı beladan kurtulmuyor. Yöneticiler nazar, göz değmesi ve büyüden endişeli. Uçaklara okuyup üflemesi için hoca tutuldu. 21
  • Efo 31 Aralık 2019, Salı 20:35:54 Cok cok gecmis olsun, just an another day in 330 fleet.. Bu son olur umarim.. 7
  • Tavsiye 31 Aralık 2019, Salı 20:35:04 Şimdi herkes kaptana f/oya uçuş işletmeye giydirecektir. Biri de uçağı sorup soruştursa mesela teknik hangi işlemleri yapmış hangi işlemleri yapmış gibi göstermiş, şu AML kayıtlarına bir baksalar.. Daha yeni alındı bu uçak da ne almışlar bir sorun önce, sonra geri kalanı tartışırsınız. 11
    • Hakan 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:30:32 Arkadaşım dc 9 demiyoruz a 330 diyoruz 4
  • Kpt 31 Aralık 2019, Salı 20:34:23 OHAAAAAA..... 6
  • B737 Gapdan 31 Aralık 2019, Salı 20:30:28 Afrika'da kaç meydanda orta hat ışıkları var? Şayet kenar ışıkları orta hat sanılmışsa sağda solda bir yerlerde başka bir kenar ışığı olması gerekmez mi? Daha fazla konuşmayayım büyük geçmiş olsun Allah beterinden korusun. 6
  • Değişik 31 Aralık 2019, Salı 20:30:11 Daha 3 gün oldu uçak hizmete gireli. Önceki tescili TF GAY’dı uçağı yıkamadan binmeyeydik. 11
    • Mthrfchr 02 Ocak 2020, Perşembe 03:09:55 Keşke mallık bedava olmasaydı, belki paran yetmezdi 0
  • Gm personel 31 Aralık 2019, Salı 20:29:00 Ya bu kabin pilotlarin yaptigi hatalardan dolayi biz zarar ediyoruz. Simdi sirkete zarar cikarticaklar. 330 u indiremeyen pilotlara 350 ler nasil emanet edilecek hic bilmiyorum. 35
    • vvv 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:26:31 bence sen 4 te kart basma sirasina girmeye devam et 1
  • ... 31 Aralık 2019, Salı 20:27:51 İki pilotun böyle birşey yapması imkansız.Daha farklı şey vardır 0
  • Daha dikkat 31 Aralık 2019, Salı 20:14:48 GecmsilsunAllah beterinden korusun 0
  • New pilot 31 Aralık 2019, Salı 19:58:46 Doldurdunuz filoya macaristan dan polonya dan afa dan iş bilmez ınstagram pilotlarını en azından kırmamış uçağı bunada şükür ama yarın öbür gün büyük bi felaket olmadan bu macaristan dan polonya dan lisans alan pilotları tekrar vi eğitim tekrarına sokun çünkü yarısından çoğu çöp geri kalanda eh işte 26
    • AFA eğitimini begenmeyene 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:03:21 Doldurdunuz AFA pilotlarını demişsin ama THY ve Pegasus filolarıda orada eğitim alıyor aynı eğitimden aynı hocalardan geçiliyor aynı uçaklar kullanılıyor. Biraz mantıklı tarafsız olalım 4
    • Afalı 01 Ocak 2020, Çarşamba 12:05:41 Ayjettekiler ne pilotu? 1
  • thydonanımsızpilot 31 Aralık 2019, Salı 19:53:08 thy pilotları işe torpille giriyor siyasi torpiller donanımsız vasıfsız pilotlar sonuç bu yüce Allah'ımıza şükredelim can kaybı yaşanmamış. thy donanımsız torpille pilot alırsa bu kazalar devam edecektir kamuoyuna duyrulur.......... 16
  • Geçmiş Olsun 31 Aralık 2019, Salı 19:50:58 Tüm ekibe geçmiş olsun.Havacılıkta altın kural Başıma gelmez denmemeli.Eminim her iki kaptanımız da çok deneyimli kişilerdi.Birden fazla faktör bir araya geldiğinden yaşanmıştır.Herkese emniyetli uçuşlar. 4
  • Gusül 31 Aralık 2019, Salı 19:46:07 Gusül aldırin dedik alo 10
  • Kör müsünüz 31 Aralık 2019, Salı 19:45:52 Uçak kenara felan inmemiş belliki taksi yaparken kenar ışıklarına basmış.Kenara önem uçak boyle mi olur sallamayın 5
  • Cpt 31 Aralık 2019, Salı 19:45:48 Bir şirkette 4 senede 6 uçak kal oluyorsa orda bir sıkıntı vardır. Hesapta yarıştığın qatar emirates vs de neden yok bu işler ? Yönetim istifaaaaaaaaaa. Tüm müdürler dahil. 10
  • bbb 31 Aralık 2019, Salı 19:43:12 sizin hiç utanmanız yok mu olay olurken ordaymışsınız gibi net bilgilerle yalan haber yapıyorsunuz. indikten sonra kenar ışıklarının üzerinden geçip teker patlatmışlar. yok öyle yanlış yere inmek falan 3
    • lvp 01 Ocak 2020, Çarşamba 06:08:16 sebebi de indikten sonra görüş kaybı. inişten sonra sise giriyolar. dolayısıyla görüş tekrar sağlanana kadar sağ lastikler kenar ışıklarının üstünden geçip patlıyo 1
  • Genetik Bozukluk 31 Aralık 2019, Salı 19:42:02 Özel bir havayolunda pilotum.THY bana hiçbir zaman çekici gelmedi.Ancak A,B,C herhangi bir havayolu hatta yabancı bayraklı bir firmanın bu tarz haberini okuduğum zaman üzülüyorum.Olayın altında bir sürü sebep olabilir.Bir geçmiş olsun yazmak varken THY nin en küçük olumsuz olayında adeta sevinip saçma sapan yorum yazan zihniyeti bozuk insanları gerçekten anlamıyorum.Hepimiz aynı gemideyiz.Daha iyi için eleştiri elbette normal ama bu haber dünyanın bütün kanallarında çıkınca üstündeki bayrak T.C bayrağı.Biraz silkelenin be artık arkadaş... 9
  • yalan 31 Aralık 2019, Salı 19:38:22 yalan haber. prim vermeyin şunlara 7
  • Hayyyyda 31 Aralık 2019, Salı 19:35:39 Hic sasirmadim. Instagrama yeni yil raki ve sarap resimleri yüklerken olmasin??? 32
    • Senin 01 Ocak 2020, Çarşamba 07:58:30 Bu yorumu yazarken kafan yerinde mi 1
  • YORUMCU 31 Aralık 2019, Salı 19:30:30 Gecmiş olsun Allah korumuş 1
  • Nijer 31 Aralık 2019, Salı 19:29:41 Eeeey teeehaaye gelme buralara 4
  • ... 31 Aralık 2019, Salı 19:29:38 Kesin olarak haberde bir yanlış anlaşılma var. Pist kenar ışıklarını orta hat ışığı sanıp inemezsin çünkü pistin 2 kenarı var. Bu çıkarımı yapmak için pilot olmaya bile gerek yok. Az sonra düzeltme gelir. 3
  • F84 31 Aralık 2019, Salı 19:27:28 Önce eğitim. 3
  • Rezalet 31 Aralık 2019, Salı 19:27:03 Ucuz atlatilmis. Acaba nasil bir eksiklik var ki bu olay yasandi ? Cok ilginc gercekten. 3
  • Eeeee 31 Aralık 2019, Salı 19:26:59 Yoldan geçeni gel seni pilot yapalım madem üni. Mezunusun gel bakalım derlerse olacağı bu! 6
  • Yorum yapmayalim 31 Aralık 2019, Salı 19:26:36 Arkadaslar konu detaylarini bilmeden niye yorum yapiyorsunuz, bu olay allah korusun tum Turkiyenin imajini bozabilme ciddiyetinde ve belki de THY nin yada kaptanin hic sucu yok. Allah hepimize akil fikir ve guvenli ucuslar nasip etsin. 7
  • Yazık size 31 Aralık 2019, Salı 19:23:25 Ne vatan haini bir haber sitesi oldunuz çıktınız altı üstü bir adet lastik hasar almış 12
  • Antalya olayı 31 Aralık 2019, Salı 19:23:16 Ya yıllar önce olan ve kimseye yansıtılmayan olay , yanlışlıkla askeri pist olan emergency pistine indi daha vahimi pistte işçiler kendilerini kenara atarak kurtuldu ama bilen bilir çünkü kapatıldı olay 1
  • Lol 31 Aralık 2019, Salı 19:13:54 Daha kotusude olabilirdi lolll 44
  • Sms 31 Aralık 2019, Salı 19:13:15 Yanlışlıkla pist dışına inmeyin bülteni ve ardından gelen sms ile sorun kökünden hallolur. Öğretmenler öğretmen değil, standardize standart değil, yöneticiler yönetici değil. Eeee ne bekliyordun ? 155
    • Kpt 31 Aralık 2019, Salı 20:04:03 Ekip planlamayı unutmuşun. Onları kategoriye dahi sokamıyorum maalesef. 3 tane ergenin elinde koskoca thy 1
    • Cpt 31 Aralık 2019, Salı 20:16:26 Yeni alanda minimadan sonra görüş kaybolursa pas geçin diye sms geliyorsa, o şirkette büyük sıkıntılar vardır. Senin pilotlarının bunu bilmediğine mi inanıyorsun yoksa pilotlarının yetersiz olduğunu düşünüp kendinizi mi madara ediyorsunuz ? 777 tip müdürü vardı mail atmıştı filoya; otele gittikten 3 saat sonra uyuyun, alınmadan 3 saat önce uyuyun tarzında:) bu adamlar müdürlük yapıyor ve terfi bile olur belki kim bilir ? Keçinin olmadığı yerde Abdurrahman Çelebi bilir belki:) 0
    • Md u soylememissin 31 Aralık 2019, Salı 20:58:04 Kurumsal, ayaklari yere basan, cevresindekilerin etkisi altinda kalmayacak, iyi gecinmek degil dogruyu soyleyecek olgun mudurlere ihtiyacimiz var 0
    • Tgs IK 31 Aralık 2019, Salı 20:58:20 Hangi standardize? 0
    • Yok oyle degil 31 Aralık 2019, Salı 21:01:59 Bir kisi hata yapar, onu sorgulamak yerine herkes yapmis gibi partlarda degisiklige giderler, yeni kurallar gelir, okadar cok yazili kural varki herkes artik ne yapacagini sasirmis durumda 1
    • Şerefsiz 31 Aralık 2019, Salı 21:07:01 Gel göstereyim neyin ne olduğunu istersen 4
    • Erdoğan 31 Aralık 2019, Salı 21:22:30 Ulan sığır dünyanın en büyük firması olmuş THY Bizans itleri havlıyor 19
    • A320 31 Aralık 2019, Salı 22:04:04 Emekli oldun, hala karıştırıyorsun ortalığı, bitmedin gitti. 3
    • Devre 31 Aralık 2019, Salı 23:33:12 Devrem devrem devrem. Sonuç ortada. 2
    • Türkçe 31 Aralık 2019, Salı 23:43:42 Önce dilini kullanmayı öğren 2
    • TK 31 Aralık 2019, Salı 23:48:19 Thy devamlı böyle kazalar yasamaya mahkum çünkü ucusla ilgili öğretmen kontrol hocası şef müdür bi incelesinler hangi liyakatla o goreve geliyor diye,,,devrecilik kazanıyor tk kaybediyor 2
    • Osman 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:39:34 İsmin? 7
    • Santa 01 Ocak 2020, Çarşamba 03:39:30 Sms değil “ occurrence report” olacak. 5
  • Yalaza 31 Aralık 2019, Salı 18:56:38 Geçmiş olsun sevgili arkadaşım 18
    • Yalaza ne yav 31 Aralık 2019, Salı 22:51:25 Bu ne mal bi rumuz değiştir bence 2
  • Geçmiş olsun. 31 Aralık 2019, Salı 18:56:02 Daha da yeni gövde büyütmüştük.Kaptan sizi de bagazlarınızı da,nijeryayı da deyip... 31
    • Kotu 31 Aralık 2019, Salı 22:35:36 Afrika adamlari 737yi begenmiyorlar A330'u istiyorlar veriyoz onuda adamlarin pisti iyi degil olan ucagmiza oluyor!!! Kapatin bu dandik hatlari!!!!! 2
  • Türk 31 Aralık 2019, Salı 18:32:15 Geçmiş olsun. Daha geçen haftalarda Nijerya sivil havacılık otoritesi bagajlar yüzünden THY’nin uçuşlarını askıya alacaktı. Bakalım bu duruma ne diyecekler. 42
    • spilot 31 Aralık 2019, Salı 22:41:43 Nijerya bizim ucuslarimizi askiya mi alacak? Kacinci dunya ulkesi acaba kendileri??? Hele rapor bi ciksin. Cana gelmesin yeter. Ekibe ve sirketemize gecmis olsun. 3
  • Yorum 31 Aralık 2019, Salı 18:14:41 O kadar eğitim ve uçuş saati sonrası pist kenar ışıklarını orta hat ışığı sanmak... Bu dalgınlık veya aptallık felan değil pilotun alkol veya herhangi bir madde alıp almadığı araştırımalı. 425
    • Aaa 31 Aralık 2019, Salı 19:26:12 Boş boş konuşmayın. Başa gelince anlarsınız. Herkes yapabilir. Havacılık bu 5
    • Validenin 31 Aralık 2019, Salı 19:29:53 Korunma yontemleri arastirilmali. Basarisiz olmus sende 3
    • Validenin 31 Aralık 2019, Salı 19:29:58 Korunma yontemleri arastirilmali. Basarisiz olmus sende 2
    • ... 31 Aralık 2019, Salı 19:33:16 Her olaydan sonra tüm pilotlara alkol kontrolü yapılır zaten. Ama burada kenar ışıklarını orta hatla katıştıran pilot değil haberi yapan kişi. Çünkü biraz kafası çalışsa pistin iki kenarı olduğunu düşünüp bunun mümkün olamayacağını anlardı. 1
    • anana da 31 Aralık 2019, Salı 19:40:58 sormalı mı acaba bu mahluku bu kadar kinle nasıl harmanlayıp da doğurdun diye. 2
    • FI 31 Aralık 2019, Salı 20:13:24 Yuhhh bune ya 1
    • Bilmeden yorum yapmayın. 31 Aralık 2019, Salı 20:16:31 Ne alakası var ya bilmeden yorum yapmayın 1
    • Kesinlikle katılıyorum 31 Aralık 2019, Salı 20:19:01 Sonuna kadar araştırılmalı 3
    • Bı sen bılıyorsun 31 Aralık 2019, Salı 20:29:57 Tum pilotlar bagımlıya bırsey ıcıyorya.ulan dısarıda kokaın ıcmekten burun delıklerınız mahvolmus en kıtsal mesleklerden bırıne bok atıyorsun.sen kım oluyorsun hadsız 3
    • Pilot 31 Aralık 2019, Salı 20:32:13 Senin pilot olmadığını düşünüyorum... 3
    • İstanbul 31 Aralık 2019, Salı 21:29:37 Pist kenar ışıkları diyorsunuz bakalımda aydınlatma ışıkları ne durumda hadi pilot arkadaşım dalgın olsa diğer pilot arkadaşımızdamı daldı bunlar muamma ben dalgınlık olduğuna inanmıyorum bunlar thy karalama haberleridir saygılar efendim 4
    • Çok bilen kardeş 31 Aralık 2019, Salı 21:45:51 orta ve kenar ışıklarının rengi aynıdır sadece aralıkları farklıdır.... 2
    • Ayhan 31 Aralık 2019, Salı 21:53:38 Olayın aslını bilmeden THY ve THY Pilotlarına saldırmak için ne avanta aldın. 3
    • Yorum a 31 Aralık 2019, Salı 22:13:08 Sen hayatinda kac saat uctun?Kac saat kokpitte bulunup oranin stresini yukunu tasidin?O anda kokpitte ne yasandi ne biliyorsun? Şekere üşüşen sinekler gibisiniz 2
    • İşine bak 31 Aralık 2019, Salı 22:54:42 Cahilliğini de al git. 2
    • Xxxx 31 Aralık 2019, Salı 23:48:55 Hayatında kaç kere ucak kullandin acaba 3
    • Kpt 31 Aralık 2019, Salı 23:53:29 Terbiyesiz adam 4
    • Karakter 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:07:39 Anladin sen Karakter meselesi .Allah Korusun gecmis olsun kardesim 2
    • Bence 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:14:13 Senin türk olup olmadigin araştırılmalı GOT 5
    • Kafa 01 Ocak 2020, Çarşamba 00:28:19 Biraz mantığın varsa şunu düşünürdün pilot kenar ışıklarını orta ışığı zannetti ise Orta ışıklarınıne zannetmiştir. Acaba orta ışığı yanmıyor olabilirmi 5
    • Bu Yoruma 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:07:24 Ancak...... r.. n denir 2
    • Evlat 01 Ocak 2020, Çarşamba 01:45:49 Deme böyle.. Basina gelir.. Sana üzülmem ama insanların başını yakarsin 2
    • Buyuk konusmamak lazim 01 Ocak 2020, Çarşamba 02:40:06 Bu da mi yapilir dedigim bircok sey basima geldi. 5