THY pilotu ortalığı karıştırdı

    Çok beğenilenler

  • Muhendis 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:39:51 Pilotlara verilen 40-50 bin tl gercekten asiri ucuk rakamlar. Yaptiklari ciddi birsey yok ve sadece sosyal medyaya fotograf yetistirip vakit gecirmek (hepsi degil tabiiki). 20-25 bin tl normal seviyeler maas icin. 110
    • AEG 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:53:38 Mühendis olmussunda ögrenememissin! yaptiklari ciddi bir is yoksa, crosswindlerle kimler bogusuyor? daha gecenlerde atlasglobal ucaginin dolu isabet etmesi yüzünden ucak hasar almis ve kaptan indirmisdi. Ciddi bir is yok evet :-) 14
    • ... 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:55:27 Yaptıkları ciddi birşey yok ne demek, bu nasıl bir ezikliktir ya. Havada motoru yanan bir uçak gördünüzmü izlerken bile 3,5 atıyorsunuz, daha ne diyim beyni olan anlar. 5
    • memleket nere 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:05:57 100 milyon dolarlık ucagı 2 motoru kaybettiğinde fırtınalı havada arkanda 200 can varken ucur sonra parasını konusuruz. bu arada muhendis kardeş kendinede bi maket ucak yapıp ucurmaya baslayabilirsin 2
    • Gulesim geldi 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:15:44 Yaptıkları ciddi birşey yok derken, hahaha. 2
    • Mihendis 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:18:27 Eğer gerçekten mihendis isen sana diploma veren okulun, eğer değilsen (ki değilsin) oksijen israf etme ben dostum. 1
    • Yeter 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:19:50 Gönderin gitsin. THY yeteri kadar yabancı pilot besledi. Ülkede bir sürü işşiz pilot var. Bir o kadar kaptanlığı gelmiş yükseltilmemiş F/O var. 9
    • ciddiyet 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:24:24 ciddi iş daha nasıl oluyor onu anlayamadım?! 1
    • TÖSHİD 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:25:01 Töshid’e üye ol, maaş almadan çalıştırsın. 0
    • Haha 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:42:00 Selam dunyalı sen nerde yasiyosun arkadasim? 1
    • Pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:45:14 Pilotun her bacak attığı imzanın maddi manevi sorumluluğunu hayatında düşündün mü hiç? 1
    • Helal 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:48:10 Adamda maşallah maşallah 10 kilo. Bizim ezikler sesini çıkaramaz. Ben olsam sırf cesareti icin zam yaparım bu elemana. Bizimkiler çalışsın memur maaşına. Emekli ikramiyesini bel bağlar hala 1
    • Mühendis 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:52:36 Senin abilerin 100 bin alıyor. Bonuslarıyla ev alıyorlar. Benim 3 arkadaşım Mc donalds da bu şekilde çalışıyor. Ben kıskanmıyorum her sene ev alırken onları. Peki sen neden kıskanıyorsun. 1
    • sahip 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:02:47 Kapı açık kardeş gel sen de başvur sen de al bu paraları. 1
    • mühendis kişiye 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:35:47 Sayın mühendis lütfen yorum yaparken birde buna bak! dünyanın heryerinde Pilotlar neden çok kazanıyorlar (hemde senin dediğin gibi yatıyor olmalarına rağmen) Acaba bu işte bi yanlışlık yokum? Hangi özel firma bir çalışanına gereğinden fazla 1 kuruş öder? 1
    • gülümseten yorumcu 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:51:05 en çok sana güldüm . sakın alınma .. 1
    • Misafir 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:35:53 Muhendis unvanina yazik etmissin.. 0
    • Ekşi Sözlük 16 Ekim 2017, Pazartesi 19:42:05 Cınım Mühendis Bey; Ortalığı ayağa kaldırmama gerek yok, ya uçağı kaldırırsın ya da 0
    • hahahaa 17 Ekim 2017, Salı 00:41:00 merak etme yakında dahada ucuklasacak o para.. Nazar etme ne olur calıs seninde olur..hahahah 0
    • a320 17 Ekim 2017, Salı 12:11:35 Artuklu üniversitesinde mühendislik mi varmış?? 0
    • Yalnız bakınız 18 Ekim 2017, Çarşamba 02:23:16 81 kişi bu yorumu beğenmiş, 89 kişi beğenmemiş. Yani neredeyse %50 pilotluk mesleğini, "Yaptiklari ciddi birsey yok ve sadece sosyal medyaya fotograf yetistirip vakit gecirmek" bu zannediyor. Yani ülkeye hakim zihniyetin böyle birşey yapmayan pilotlara bu parayı vereceğini düşünüyor, şaşırdık mı şaşırmadık. Tüm mühendis, mühendis olmayan, hepinizi pilot olmaya davet ediyorum, 100 bin euro (THY ödüyor) 2-3 sene eğitim. Hadi buyrunuz. Biz Türklerin cehennemde kazanında zebani yoktur, onlar çıkmaya çalışanları içeri çeker, o çıkıyor, ben niye içerdeyim demez. Bakın %50'yi zor tutuyoruz, paraşütünü giyip de pilotluğa gelecekler. 0
    • superman pilot 19 Ekim 2017, Perşembe 12:25:07 la bugüne kadar kaç uçak kurtardınız?zaten hepsi sürekli bakım ve kontrollere giriyor.Elalem pilotsuz uçak yapma peşinde bizimkilerde kendini nimetten sayıyor :) 6
  • Pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 15:39:59 Bu ulkde Pilotlar sevilmiyor. Kim ne derse desin, sevilmiyorsunuz. Aldigimiz para herkesin gozune batiyor. Yasadiginiz geceleri gunduzleri turbulanslari ruzgarlari hic kimseye anlatamazsiniz. Her alti ay girdiginiz periyodik kontrolleri, saglik kontrollerini kimseye anlatamazsiniz. Bu ulkede hakkiyla kazanan adam sevilmez. Onun icin kendinizi cok yormayin. Bu ulkede herkese tepeden bakan, milletin vergileriyle trilyonluk makam arabalarina binenler sevilir. Hirsizlik dolandiricilik yapip para kazananlar sevilir. Sizin benim gibi alninin akiyla para kazananlar sevilmez. Siz bu insanlari muhattab aliyorsunuz ve dert anlatmaya calisiyorsunuz. Onlar da bu forsati kacirmayip, iclerinde ki lumpen karakteri konusturuyor. İsinize gelmiyorsa terkedin diyor. Hangi statuyle hangi donanimla kime kapi gosteriyor? Kendi de bilmiyor. 7
    • Doktor 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:29:01 Bence senin ciddi psikolojik sorunların var. Bu kadar kendinin sebilmediği hissinde isen bu sorundur ve doktora gorünmelisin. Bu halinle uçman bile sakıncalı zira anlattığın ruh halin tehlikeli. 54
    • doktoruma 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:19:58 adamın yazdığı iki cümleyle konsultasyon yapıp teşhis koyabildiğine göre tıp eğitimini açık öğretimden aldın heralde. sen aspirin maspirin yaz öyle ciddi konulardan uzak dur, millet canını yolda bulmadı 0
    • B737 cpt 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:09:40 Yanılıyorsun. Arkadaş gayet güzel anlatmış. Aynen dediği gibi. 0
    • sahip 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:17:06 Pilot'a katılıyorum. Doktor rumuzlu arkadaş sen ne doktorusun :) adam haklı... Bir pilotlar, iki ögretmenler sevilmez bu ülkede. S-S kuralı geçerli... 1
    • Doktor 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:51:41 Doktorluk lisansla olmuyor koc, insan olup empati de kurman gerekli. Kuramazsan senin doktorlugun kagitta doktorluktur. 4
    • Pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 20:17:49 İşakdi karşılıklı kabul edilen bir akittir. Bu akitte taraflara memnun olmadıkları durumlarda işakdini fesih imkanı sağlanır. Yani memnun değilseniz daha iyi imkanlar sunan ve hatta Türkiye'ye kadar gelip bunları tanıtan firmalar var. Biz Türküz bizi almazlar retoriği eskidi. Oralarda da expat'lara ev, çocuklara okul vs gibi cazibeyi arttıracak imkanlar sağlanıyor. THY gibi hızlı büyüyen şirketlerde dışarıdan personel hem büyüme etkisiyle hem de detayına şimdi girersem çıkamayacağımız başka sebeplerle zorunlu olabilir. Unutmayın ki sadece saati şu kadar oldu şirkette bu kadar durdu diye kaptan yapılmaz. Yanlış kararlar her yerde olabilir ama herkesin saati 5000 olunca kaptan olamayacağını zaten bir şekilde kaptan olmuş ve saati 10bin üzerine çıkmış pilotları gözlemlediğim için söyleyebilirim. O yüzden burada ağlayan bazı arkadaşlara bir mülakat yapmayı gerçekten isterdim. Dil seviyesine hiç girmeyeyim. Sürekli uçuyorum THY ile ve ananoslar ki önüne iki satır not alıp okuyacak, tam bir felaket. Anons işini THY tümden kaldırsa daha hayırlı olacak. Ama onlar zaten kaptan demeyin biliyorum. Ben de aynen bunu diyorum zaten, malzeme bu. Sorsan seviye 4 yada 5. Normal prosedürde ağzı burnu kayan bir adamın emercensi halde nasıl iletişim kuracağını hayal bile edemiyorum. THY bu konuda yalnız değil. Mesela Air France, Alitalia, uzak doğu şirketlerindeki lokal pilotlar hep aynı. THY'nin tek ihtiyacı yüksek standatlarda standardizasyon ve katıksız tavizsiz olarak hemde. Yarı devlet olan bir kurumda yöneticilerin bunu istese bile yapması kolay değildir. Ben yine fena iş çıkarmadıklarını düşünüyorum. Son söz: bazılarınızın örnek verdiği bazı şirketlerdeki standartları yarın uygulamaya başlasalar en çok burada çemkirenler olmak üzere ciddi bir eliminasyon olur. Şirketinizin iyi taraflarına da odaklanın. Yapıcı işlere de katkı sağlayın. Ülkenizin milli havayolu ile gurur duyun. Kendinize yatırım yapın (özellikle gençler). Ertesi gün geri dönüş olmaz ama semeresini mutlaka görürsünüz. 4
  • Tüm yorumlar

  • körfez mi ahahah 20 Ekim 2017, Cuma 12:18:36 google'a adını yazıp bakın profiline TK'dan önce hangi tipte uçuyormuş. MD tipiyle körfezde hangi firmaya gidecekmiş TK yerine. bunların çoğu körfezin önünden geçemez. TK'ya gelip burada 77 330 tipi alıyorlar saat yapıp başka yerlere geçiyorlar. Şimdi 77 tipinide almış başvurur körfeze. TK'dan önce anca tatile giderdi körfeze. adam bi de bizim maaşlar türk pilotlar ile aynı maaş olmasın bunu bi düşünün yazmış. Yüzsüzlükte zirve. Ülkenin bayrak taşıcıyıcı firmasında yabancı pilotlar ayrıcalık istiyor. 0
  • This Email 19 Ekim 2017, Perşembe 20:28:55 was written by me and sent to all by mistake. Anyway I do not understand why everybody is so angry to me. Just want to save my rights due to changing economical conditions. 3
    • Ozzie Pilot 20 Ekim 2017, Cuma 06:30:17 Mate, you have every right to put forward your concerns and see what happens, unfortunately it just went to the wrong places. Well, that's OK, we are only human, and we all make mistakes. But we should not be punished for a simple mistake.. Cheers.. 0
  • Tabanca volume 2 19 Ekim 2017, Perşembe 02:13:07 Bu bahsedilen yabancilar, lufthansa, British, air france'a girebilecek olsalar merak etme Turkiye'ye gelmezler zaten. Bak bakalim 777 alinanlardan kac tanesi bu sirketleri birakip ThY'ye gelmis. 2
  • COOR. 18 Ekim 2017, Çarşamba 07:51:36 Gayet de herkese bilinçli göndermiş, 'yanlışlıkla' diye niye eğilip bükülüyorsunuz? 0
  • Tabanca 18 Ekim 2017, Çarşamba 06:44:57 Bunun gibi kazmalari hava yollarina alip 777'de ucuranda kabahat. Eleman sadece Middle East'ten bahsetmiş. Atacaksın bu hıyarları, gidecek Ryan Airde, Easy Jette uçacak (oda iş bulabilirse), şu an kazandığının yarısını alabiliyormu bakalım!! Zaten Middle East'te bir havayoluna girebilecek kapasitede olsa coktan gecmisti bile. Birazda bize avrupadaki pilot maaslarindan bahset aslanim madem o kadar sikayetcisin 6
    • sgr 18 Ekim 2017, Çarşamba 08:20:08 mr sgr sen kendini ryan ile easy ile mi karşılastıryorsun lale. Lufthansa air france british klm git bak bakayım maaslar thy nin 3 katı mı degıl mı? 2
  • Thy'ye 17 Ekim 2017, Salı 20:06:45 Thy bence bundan bi 3-5 sene sonra iyi yetişmiş pilotlarını kaybedecek. Eğer önlem almaz ve pilotlarını memnun etmez ise. 3. Havalimanı için uçak alırlar ama kullanacak pilotu zor bulurlar bu gidişle. 1
    • Bilir kişi 18 Ekim 2017, Çarşamba 12:14:42 Bulurlar koçum sen rahat ol. 9
    • Hee hemen bulurlar(!) 18 Ekim 2017, Çarşamba 15:56:00 Evet bulurlar ama kasaptan pilot lisansı almış tipleri oturturlar koltuğa. Sonra allah korusun gelsin kazalar... uçağa bindiğinde pilotların iyi olduğundan emin olmak istiyor insan. Bu yüzden bazı havayollarına daha fazla ücret ödüyor.. thy iyi pilotları iyi maaşla elinde tutmalı. Bı standardı sağlayamayanları göndermeli. Madem avrupanın en iyi havayolu olduğu iddiasında ise. 1
  • Adaletsizlik 17 Ekim 2017, Salı 14:04:03 Bu kaptanın aldığı risk ile diğerlerinin aldığı farklı mıdır? Bu kaptan insan taşıyor ise diğerleri salatalık mı taşıyor? Niye bu kadar farklılık var? Bu adaletsizliktir? Adam haklı. Girdiğimde dengeliydi, sonradan bozuldu diyor. Beceremediniz dengeyi korumayı da durumu daha iyileştirmeyi de. Öte yandan bunları baştacı yapıp, kendi vatanınızın evlatlarını şucu bucu diye ayrıştırıyorsunuz. Bu maili de yanlışlıkla değil kasıtlı olarak göndermiş. Rezaletinizi göz önüne dökmüş. Şimdi çevirin de kaz yanmasın. 0
  • çilekeş 737 efo 17 Ekim 2017, Salı 10:55:11 Irgat gibi anadolujet uçuşu yapan ben. Stresten yogunluktan saç döken, ağartan yine ben. Ay sonunda nasıl allak bullak etsek de PURSER'la aynı parayı versek diye programı optimize edilen yine ben.(amerikadaki öğretmen maaşından falan düşüktür büyümesin gözünüzde) Bi tarafını sallaya sallaya rahat uçuşları yapan expat. Kira yardımı alan expat. Eyyyyy güzel ülkem:) 0
    • Purser 17 Ekim 2017, Salı 17:23:50 beni ne karıştırıyon la berzo ! 4
  • Kpt America 17 Ekim 2017, Salı 08:40:27 Yaklaşık 4 yıldır Delta Airlines'de uçuyorum.Gerçekten THY pilotları için çok üzülüyorum. Kendi evlerinde adam yerine konmuyorlar.Buna rağmen şirketlerini savunmaktan da vazgeçmiyorlar. Bu nasıl bir iştir anlamadım. Gelin buralara, buralarda koşullar çok daha güzel... 1
    • Delta 17 Ekim 2017, Salı 09:40:21 Delta hava yollari na girmek kolaymi. Girsen right seatden baslarsin 12 sene sonra upgrade the left seat . 0
    • Ne o delta 17 Ekim 2017, Salı 09:44:15 Beğenemedinmi right left falan. 0
    • Kpt America 17 Ekim 2017, Salı 14:52:10 şimdilik right seat deyim ama uçuş saati olarak left seat'e yakınım. gelin arkadaşlar gelin. korkmayın. burada sizlere daha çok değer veriliyor. 0
  • Pilot 17 Ekim 2017, Salı 08:34:41 Ehh türk pilotları var neymiş yabançı 0
  • Havacı 17 Ekim 2017, Salı 07:37:26 Öneri isimli arkadaş 20 yaşındaki çömez 4000 almıyor yalnız ortalama 5200 ü buluyor 0
  • One Way Tickets to the moon 17 Ekim 2017, Salı 06:39:39 Kuruldan cikacak muhtemel karar 2
    • CPt 17 Ekim 2017, Salı 10:22:00 Tabi canım hemen kurul. Sen arayamıyorsun arayanı baltalama bari mr balta 2
  • Suggestion 17 Ekim 2017, Salı 05:10:19 Yabanci captan sadace THY M anagementda bir teklifte bulunuyor. Ingilizcesi bozuk Avrupadan bir ulkeden . Ailesine Euro gondercek YTL Euro Karsi degeri yok. Turkish Airlines gibi prestigious hava yollarinda Boeing 777 captaini . Istanbul da yasanti bagli .Ailesinede Euro wire edince. Cepte kurus yok . 777 kaptani meteliksiz Son cagre Management bir mektup yazip gotu kurtarmak . 777 Kaptani o kadar proficient bir kaptan degil. Middle East hava yollari daha fazla para vermekte gidip orada calisir. Life is too boring in Middle East. Life is worthless in Middle East or Kuwait . Earning $20,000 a month means nothing . You can't go outside . It is too hot . You are still in prison in your own house .Do not tell me your bullsit stories how life is good Middle East area . Flying a wide body with Turkish Airlines and living in Istanbul is priceless . I have been there done there . Good flight every one 1
    • Ing 17 Ekim 2017, Salı 10:24:08 İng bozukmuş:)) ben o kadar uçtum henüz o cümleleri bir araya getircek Türk kaptana denk gelmedim. Ezikliğimiz burdan belli adamların en köylüsü bile çatır çatır konuşuyor kabul edin artık. 1
    • cpt morgan 17 Ekim 2017, Salı 13:54:07 ya bırak repci zenciler gibi konuşmayı. senin ingilizcen yanında adamınki oxford ingilizcesi kalır 1
    • Yazan Yabanci 18 Ekim 2017, Çarşamba 02:26:30 Yalnız Suggestion kardeş Türk değil, ona göre :) 0
    • cCc foG rEYizz cCc 20 Ekim 2017, Cuma 16:09:12 fog reyiz gibi ingilizceye dondu bi anda 0
  • Harika 17 Ekim 2017, Salı 03:14:54 Kaptana saygilarimi sunuyorum mektup harika. Ana dili ingilizcemi bilmem ancak, bizim astranotlar daha anons yapamiyor, THY 4 yildiz takacaksa THY ye dunya standartlarinda pilot lazim. Ben expatim Amerika dan teklif aldim geldim, bizim pilotlar yabanci pilotlari elestirecegine, kendilerine ceki duzen versinler, instagram da kamyon soforu gibi foto paylasiyorlar, sonra surucu deyince kabadalaniyorlar. Saygilarimla, bir dost 6
    • Komik yazmissiniz 17 Ekim 2017, Salı 09:24:30 'Astranot' degil 'astronot' bu arada. Sanirim anadilinizi bilmiyorsunuz 1
    • THY Hostes 17 Ekim 2017, Salı 20:11:39 Geçen gün izmire giderken bi hostes ingilizce anons yapmak zorunda kaldı ekrandan acil durum videosu açılmayınca... aman allahım, resmen kağıtta yazanı okuyamadı.. en son amir alıp okudu.. rezalet. Bide bunlar 5200 tl maaş alıyorlar. O ingilizceyle kaptanlara laf atıyorlar. Sizin denginiz kaptanlar değil. Bunu sokun aklınıza. 1
  • Para para para... 17 Ekim 2017, Salı 01:52:24 Yok napolyon degil THY pilotlari... THY de para konusu açilinca yorum sayisi rekor kiriyor..!!! 0
  • DUSMAN YOK! 17 Ekim 2017, Salı 00:25:20 Yabanci pilotlar Turkiye de bir gerekliliktir.Orani konusunda tartisabiliriz fakat bizim kokpitteki ve yer egitimlerindeki asker ve kabadayi kafasindan kurtulabilmemiz icin o insanlarin sistemde olmalari gerekir.Emirates teki pilot ortaminin cok iyi olmasinin nedeni uluslararsi bir ucus ekibine sahip olmasi ve etkili bir CRM uygulamalaridir. Bence bizim hollanda li kaptan yakinda istifa etme niyeti var ve gitmeden bu konunun tartismaya acilmasini saglamaya calisiyor.Zaten var olan asker-sivil, akademi-disardan, turk-yabanci ayrimina bir de az para alan cok alan ayrimi tartismasi eklendi.Degerli meslektaslarim burada dusman yok.hepimiz ayni gemideyiz ve birbirimize suclama getirmek suretiyle hicbir sorunu cozemeyiz.yer personeli, kabini-kokpiti,turku-yabancisi hakkimizi hep beraber aramali ve bunu yaparken birbirimizi kirmamaliyiz. Kaptanimizin bu konuyu acmasi bence bir firsattir ve iyi sonuclar dogurabilir.Maaslar da yeni bir degerlendirme yapilsin(yerli/yabanci) Dusman Yok! selamlar 2
    • Düşman kim 17 Ekim 2017, Salı 01:51:54 Eğer yeterli İngilizcen var ise son yazdığı paragrafta, zaten yabancılar lehine farklı olan aylık uçuş programı gibi maaşta da ilave ayrımcılık talep ediyor herif. Sen ne diyorsun anlamadım. 1
    • Yg 17 Ekim 2017, Salı 06:07:07 Crm i arttırmanın yolunu thy yabancı pilot almada bulduysa,thy eğitimi,işletmesi ne iş yapar. Yabancı eğiticiyi ve işletmeciyi destek için anlarım ama kadroyu böyle kurmayı asla. 0
    • Oneri 17 Ekim 2017, Salı 09:27:18 Dusman var ve aramizda yasiyorlar. Gunduz bana selam verip aksam caktirmadan yonetime benden fazla maas almak istedigini soyluyor. Ayni isi yapmamiza ragmen. Ustelik kendisi housing allowance aliyorken 0
    • Fo 17 Ekim 2017, Salı 10:28:26 Adam ister kardeşim 3 de ister 5 de o hakları veren yönetime git çemkir. Ağzınızı açmayın her gelene paşam çekin sonra airportta zırlayın. Yönetim sizden bi cacık olmadığı için eziyor sizi. Aynı durum başka havayolunda olsa kazan kaldırırlar. Bizde noldu airportta gel anca kendini tatmin et:) 0
  • Yerli-Expat 17 Ekim 2017, Salı 00:13:58 THY'de yerli pilot-expat pilot adaletsizliğinden bahsedenlere anlam veremiyorum. Lütfen biraz objektif bakın. Son 5 yılda yaşanan incident'larda expat pilotlar anında işten atılırken, yerli pilotlar ceza alıp uçmaya devam etmediler mi? Kabin memurunu otel odasında taciz eden Türk pilot hala sol koltukta oturuyor...bunu yabancı bir pilot yapsaydı ne olurdu, lütfen biraz objektif olun. Daha en az 4-5 tane örneğini verebilirim. Tek bir adaletsizlik var, o da WB kaptanlarına verilen kira parasıdır ki, THY gibi muhasebecilerin, sigortacıların CEO yapıldığı, cemaatçilerin Başpilot, Tip Müdürü yapıldığı bir şirket için bu hiçbirşeydir. 2
    • İftira 17 Ekim 2017, Salı 01:54:23 Hangi başpilot cemaatci ? Çamur at izi kalsın mı? 3
    • İftira 18 Ekim 2017, Çarşamba 00:52:10 Hangi başpilotun hangi cemaatten olduğunu, tüm tip müdürlerini, yönetimin birçok kademesinde çalışan kaptanları nasıl kendi cemaatinden olan elemanları yaptığını, kaptanlık mülakatlarında nasıl kendi adamlarını kaptan yapıp diğerlerini elediklerini, 'intikam' duygusuyla ne tarz hareketler yaptıklarını, 2-3 yıldır THY'de çalışan herkes bilir. Burada isim vermeye gerek yok, anlayan anlamıştır zaten. Eğer anlatamadıysam, çok değil, tahmini 3-5 sene içinde THY'den birer birer atıldıklarında tanışmış olursunuz zaten. 0
  • Dear all 17 Ekim 2017, Salı 00:01:50 Adam dear all diye baslamis, ne yanlisliklasi? 2
  • M 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:55:44 TK'cilar bu nasil bir sirket aidiyetidir.Biraksalar bir kasik suda bogacaksiniz birbirinizi.Ne olmus yani, adam ederim bu diyor ona gore de ucret talep ediyor yabanci.Siz de adam olun, buradan cemkireceginize ilgili yerlere iletin rahatsizliginizi 6
    • Yanlis biliyorsun 17 Ekim 2017, Salı 09:29:24 Thy kaptanlari maastan sikayetci degl adamin son paragrafini elestiriyor kabinde bir gram ingilice bilmediginden anlayamamissin bile 1
    • Maaş 17 Ekim 2017, Salı 10:31:13 Sana çeyrek maaş verseler ses çıkarmazsın. Yemez çünkü. Hak adalet diye birşey var bu global bir sektör adam bizim yöneticilerin göremediğini söylüyor ne güzel de yazmış helal 0
  • Hahahah 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:51:52 Yiyin birbirinizi aç gözlüler iç yatıya giderken bile beslenme çantası yaptıranlar cimrilikten ölenler para para para başka bişey yok aklı olan gitsin 8
  • salih 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:40:45 İşimiz çok yorucu bir meslek THY uçmak duygu verci her zorluğu üstesinden geliriz 1
  • Öneri 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:46:53 Kabin memurlarının maaşları ve sosyal hakları kısılıp pilot maaşları arttırılmalı, 2 yıllık okul mezunu 20 yaşındaki bir çömeze 4000 tl çok fazla 9
    • Hizip 17 Ekim 2017, Salı 00:43:52 Seni gidi hizipci. Sanane maaştan. 2
    • Kabin değil kokpitten 17 Ekim 2017, Salı 01:44:04 Bu dediğini yeni pilotlardan yapıcaklar malesef 1
    • Dogru 17 Ekim 2017, Salı 09:30:35 Cok fazla kabin personeli var. thy'ye dusman kabincileri sirket isten cikarmalidir 1
    • Çirkin ingilizce bilmeyen hostesler 17 Ekim 2017, Salı 20:02:13 Yaa ne ingilizce biliyor hostesleriniz, ne de yüzlerine bakılıyor... sonuçta hostesler bir nevi marka yüzü.. bu paralar verilecekse bile bence değmesi gerekir. Önüne gelen hostes olmuş... içlerinden elenmesi gereken çoook var.. hatta %90 ının yerlerine yeni hostes seçimi yapılmalı. Bari aldıkları parayı haketsinler 0
  • Bence 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:42:31 Türk kaptanlar tavırlarını biraz daha sertleştirmeli, yabancı meslektaşlarının arkamızdan böyle konuşuyor olması çok rahatsız edici. Burası Türkiye Türkiye’nin kurallarina ya uyarlar ya giderler. Gevsek yabanci kptn ve fo’lari direkt rapor edin arkadaslar oyle bir durumda isten cikarildiklarinda tazminat da alamiyorlar 7
    • SusuzHotcup 17 Ekim 2017, Salı 06:40:39 Bu nasıl bir hasetliktir( 0
    • SusuzHotcup'a 17 Ekim 2017, Salı 09:36:53 Haset olan kisi yerli kaptanlardan fazla maas almak isteyen nankorlerdir 1
    • Ne arkadan konusmasi 18 Ekim 2017, Çarşamba 19:14:56 Adam dear all diye yazmis senin gibi milletin yuzune farkli arkasindan farkli dememis 0
  • DLR2 magduru 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:32:58 Adam yerden goge kadar hakli. turk pilotlarin tepkisini cekecek ne var? Profesyonel dunya ve paran deger kaybediyorsa zam yapilmiyorsa. En dogal hakkin istemek. Su DLR2 de torpilden gecilmezken (sahsima bulamazsan unut diyen yildizli kaptan yalan yok tamamen gercek) size daha cooooook yazan olur. once hakkaniyet once liyakat. Ama turk insani korkar cekinir. yabanci yabancidie hakkini arar. 3
    • Gariban seni 17 Ekim 2017, Salı 09:31:47 Ingilizcen olsaydi anlardin son paragrafi. Neden dlr'den caktigin belli 1
    • Haha 17 Ekim 2017, Salı 09:32:33 Neden DLR2'den kaldiginiz anlasiliyor 0
    • kusura bakma 17 Ekim 2017, Salı 21:58:36 ama dlr 2 görmüş kimse yazdığına inanmaz, atacaksan baska bir safha icin at bari 0
  • Neden yabancı pilot diyenlere 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:30:32 saçma milliyetçi kafasında olan saçma insanlar. Easa yabancı pilot zorunluluğu koyuyor ki Avrupa hava sahasında uçabilesin. Yabancı kaptanlar olmasa yıldızlı kaptanlar hala kök söktürüyor olacaktı siz salak fo lara. Şimdi de söktürür ama yabancı gelince düzen nizam geldi. Adam yabancıya mahçup olmamak adına güncellenen kuralları öğrenmek zorunda kaldı. Yabancı kaptan seni easa ya iş bilmiyorsun diye şikayet ederde Avrupa hava sahasını kapatır sana. Onlar gelince senfr söz sahibi oldun, kaptana yanlış birşeyi söyleyebildin. Diğer türlü söyle de göreyim o onun torpillisi o onun müdürü diye senin fişini çekerlerdi. Ki hala çekiyolar ağzını açıp adama cevap yazsaydınız adam tek başına kalmazdı siz de koyun olmazdınız. Korkaklar. 2
    • Onlar 17 Ekim 2017, Salı 00:49:11 Onlar neden almıyor. Ayrıca ya sevya terket. Sana ihtiyaç yok, git hayran olduklatına 1
    • Hakan 17 Ekim 2017, Salı 09:33:18 Bir tarafindan uyduruyorsun mesnetsizce, oyle bir sart yok. 1
    • Yabancı cpt 17 Ekim 2017, Salı 09:52:39 Onlar da alıyor. Türk almamış olması yabancı Kaptanı yok anlamına gelmiyor 0
  • Emiratesden 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:20:40 Arkadaslar thy den ayrilip emiratese gectim. 2,5 kat maasimi aliorim. Dubai nin istanbula gore sadece kirasi fazla, gayet de halimden memnunum en azindan yonetiminin pilotuna dusman olmadigi bir sirkette ucuyorum. Massimin azalmasi derdini yasamiyorum. Birde " Begenmiorsan git" diyen tiplemelere gelsin, begenmedim ve gittim, kalanlara allah kolaylik versin. 0
    • haklisin 17 Ekim 2017, Salı 21:34:02 Dubai cennet gibi bir yer, otur Marinada, cek altina son model spor arabayi, kadinlar desen hepsi guzel, ekip desen TK'ya on basar, insanlar desen TR'den cok daha iyiniyetli. Nerden mi biliyorum, ben de istifami verip buraya geldim de ondan... 0
    • 2,5 kat? 18 Ekim 2017, Çarşamba 00:54:25 Kesinlikle haklısın birçok konuda ama hocam aynı şirkette çalışıyoruz, ben hiç TK'nın 2,5 katı maaşı aldığım ay hatırlamıyorum, hangi filoda alıyorsun bu kadar maaşı? 0
  • Türk kaptan 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:14:18 Yabancıya verilen haklar TÜRK Kptanlarada verilmeli mi? 0
  • h 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:58:48 Aglamayan bebeğe emzik verilmez 0
  • Adam ne güzel derdini söylemiş 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:57:10 Ne var bunda? Uçakta kokpitten kabine herkes her şeyden şikayetçi ama şirket memnuniyeti anketinde herkes işinden ve gidişattan memnun. Siz de ses çıkarın koyun gibi her biseye eyvallah etmeyin 0
    • Dddd 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:35:07 Cakal gibi ‘Bana fazla maas verin onlara az verin’ demek medeni cesaret degil terbiyesizlik 2
  • Niye karistirsin 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:40:17 Mektupda herhangi bir Sorun yok . Kaptanin istedigi Maas dollar olsun %30 Maas da artis olsun , ve diver pass haklari yabanci pilot Schedule gibi 2
    • Bir de 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:39:34 Adamın önünde arkanı dönüp eğilseydin 4
  • Transfer ücreti 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:31:27 Sektörde artık kalifiye kaptanlar için transfer ücretinin konuşulma vakti geldi. Saçma sapan futbolcuların bile bir kaç milyon euro aldığı ülkemizde. Kaptan transferlerininde artık bu şekilde gerçekleşmesi gerekiyor. 7
  • Tavsiye 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:28:31 Ben Qatar a gectim arkadaslar, bakin meslektaslarima tavsiye ediyorum, ailemle daha cok huzurlu zaman geciriyorum, daha cok kazaniyor daha iyi ucak tipleriyle ucuyorum 5
    • Geliyoruz 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:24:31 Az kaldi. Gorusecegiz ins. 1
    • eren 17 Ekim 2017, Salı 20:47:34 peki turk kabin memuru aliyorlar mi?ingilizce-ispanyolca var bende..8 gun program dokmuler bana puket tiresini bos sayip..dayanamiyorum artik.. 0
  • $60,000 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:20:23 THY yoneticleri Kaptanin yazdigi mektupda dollar deger kaybediyor yakinda THY yabanci 777 Kaptanlarini birak Turk 777 kaptanlari da kalmiyacak Kaptani memnun edin . Her ay $ olarak maasini $60, 000 odeyin . Yoneticeler acele edin yoksa yabanci kaptan gidecek 8
    • Pilot olmak istiyorum ✈ 16 Ekim 2017, Pazartesi 21:25:02 Bu ne kadar süreliğine istenilen bir maaş 1
    • 17 Ekim 2017, Salı 09:50:47 Günlük 0
  • 0834 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:05:35 BUDA BİZİM SORUNUMUZ İLETECEK YER VE MAKAM BULAMAYINCA HER YERE YAZMAYA BAŞLADIK ARTIK.KONU TAŞERON SON GÜNLERDE SIKÇA GÜNDEMDE TAŞERONA KADRO KONUSU İYİ GÜZELDE BİR SINAV MUHABBETIDIR GİDİYOR SINAV OLACAKMIŞ ALIMLARDA İYİDE TAŞERONDA 800 BİN KİŞİ VAR DENİLİYOR VE 800 BİNİN EN AZ 600 BİNİ İLKOKUL MEZUNUDUR EMİNİM YANİ SINAVI GEÇME OLASILIĞI ÇOK ZAYIF İHTİMAL GEÇEMEYEN BİNLECE İNSANA NE OLACAK BUNU KONUŞAN YOK ÇOK ENDİŞELİYİZ BUNU BİLEN VARSA LÜTFEN BİRŞEY SÖYLESİN 0
  • Torpil 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:50:42 Kimin nasıl pilot olduğunu bildiği için millet tepkisi biraz da ondan pilot arkadaşlarım. Thy de pilotlarımız da hiç kimse de mükemmel değil. Hep akrabaları torunları çocukları yeğenleri pilot oluyor eski pilotların . Genetik mi bu pilotluk değil. Ağlanmayın da hak dan hukuk tan da bahsetmeyin. Aziz milletimin tepkisi kazancınıza gözük se de referansla oralara gelenleredir. Yoksa biliyoruz pilot olmak için AÖF diploması yeterli. Olabiliyorsanız olun demekle iş bitmiyor. Elinden tutan olduğu zaman ne aptallar pilot oluyor çok iyi biliyorsunuz bizden daha iyi biliyorsunuz hatta . Hadi yalan deyin 7
    • Garip 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:40:47 Ben sıfır torpille thy-de pilot olarak uçuyorum. Kıskanma çalış başar sen de pilot ol pilot lisansı aldın da thy mi almadı seni 2
    • Kısmen doğru 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:41:42 Peki bu memlekette hangi meslek için doktorlukta dahil geçerli değil bu dediğin soyle bakalım 0
  • Better olun 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:29:39 Daha beter olun ins. Yiyin birbirinizi guluyorum size thy 6
  • nokta 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:29:10 Medeni cesaret gösterin Yiyorsa siz de yazın. Yemiş yazmış.Aman beni atmasınlar ne verseler yerim oldukça ikinci sınıf muamelesinden kurtuluş yok.Yönetimin ne suçu var? herkes hakettiği şekilde yönetilir. 1
    • Himmm 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:35:53 Bunu demene ragmen thy’de calisiyorsun hahahah 0
    • Sen kesin 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:55:52 Chp`lisindir hem thy`den nefret edne hem de seve seve thy`de calisan sinsiler var ya hani birisi de bomba ihtbarı yapıyordu enselendi paketlendi sonra :) 5
    • Yeşil 17 Ekim 2017, Salı 00:54:48 Ben harranlıyım sen? 0
  • Uyanın 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:25:50 Hollandanın paçozu MD11'den 777'ye geçirilmiş halen zırlıyor. Postalayın ülkesine bu nankörü 6
    • Pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:12:59 Adam hakkı olduğunu düşündüğü bir şeyi talep etmiş. Ne var bunda anlamadım. Eğer böyle devam ederse ayrılırım demiş. Öncesinde MD kullanmış olması ki bunu net bilmiyoruz ya da yabancı olması onun bu hak arayışından vazgeçmesine mi sebep olmalı. Ne kadar sığ bir düşünce. Bence sende onun gibi mail yazabilme ve hak arama cesaretine sahip olmalısın. 0
    • Sahe pilot'a 17 Ekim 2017, Salı 09:36:06 Eger pilotsan sen neden hakkini aramiyorsun madem? Sizin gibi yalakalar oldukca pozitif ayrincilik suregelir zaten. Bir gram ingilizcen olsaydi son paragrafi anlardin 0
  • Anlamayanlar yorum yapmis 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:19:31 Kendi dusuncesini ustuyle paylasmis, nasil yapmaliymis? Birgun ucusa gelmeyerek mi? Neden yayiliyor hakkinda yorum yapiliyor anlamis degilim. Size ne kim ne dusunuyorsa yapiyorsa yapsin. Bencil, kiskanc budalalar yaziyor tum yorumlari. 0
  • nepit 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:18:11 adamlar sacma sapan kabin dedikodusu yaparlar,bekarından 10 yıllık evlisine ekipteki kızların ağzının içine bakarlar , yabancılarda bu yok en azından daha çok yabancı kaptan gelsin hakediyorlar 8
    • Komik 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:39:07 Sen arka galleyde çöp poşetini kontrol et sonra şikayetçi ol. Sizin gibi çapulculara niye baksın kaptanlar, yok hani atlasjet olsa neyse diyeceğim de thy km’lari çok çirkin ve vitaminsiz 1
    • Doğrudur 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:43:09 Bizim kızlar bekarından 10 yıllok evlisinin ağzına düşrüğü için onlar bakmıyor 0
    • Bir dinleyici 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:44:08 Sacma sapan kabin dedikosu mu? Yatilarda evli ve sevgilisi olan kabin memurlarinin ne yaptiklarini herkes cok iyi biliyor. Ben de bir kabin memuruyum. 0
    • TDK 17 Ekim 2017, Salı 02:04:09 “Ağzının içine bakmak” anlam olarak söylediklerine kulak vermek, dinlemek/değer vermek demektir. bunu da hak ettiğinizi düşünüyorum. Ağzının içine düşmek demek istediysen, “algıda seçicilik” konusunu bir araştır derim. 0
  • Ironi 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:17:40 Adam hem Turklerin parasini yesin hem kadinini kizini yesin hem de sana posta koysun vay be 5
  • Akademi mezunu F/O 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:16:53 Akademi mezunuyum ve saat doldurur doldurmaz bankadan kredi cekip egitim ucretini kapatip bu sirketten kosarak ayrilacagim. Yeter artik negatif ayrima maruz kaldigimiz. Sirkete sahip cikan biziz, kendi ulkende ayni isi yapmama ragmen yabancidan az kazanacak olan yine biziz. Gorursun thy 3
    • Sirkete sahip cikmakmiiiii 17 Ekim 2017, Salı 00:02:29 Sen akademiye girene kadar bir tarafini yirt gir bitir otur sag koltuga ooooohhh sonrada saat dolsun kacicam de ... yani ayiya dayi diycem somsa ulkemi saticam de ...birde sahip cikmis ol... yaw bir pilot pardon hainmi demeliyim adini siz koyun artik AYAGINA BUKADAR GUZEL SIKARMIIII yuh size be ulke sitandardinin ustunde maas alin guzelllikle istemek yerine birde sirtinizi donu helal olsun size..... 11
    • Kariliyorum 17 Ekim 2017, Salı 09:39:10 Yabanciya pozitif ayrimcilik yapan sozde milli bir sirkette ben de kalmayacagim qatar emirates ethiad bekler. Zaten Turk pilotlar burada sadece konusmakla kalmiyor gidiyor da 0
    • Purser 17 Ekim 2017, Salı 20:18:34 Bırak normal pilotları, akademi mezunları da gitmekte çok haklılar.. thy pilotlarını euro kesintileriyle çok zorluyor. Gitmekte haklı sebepleri çok. Başka yerde çalışabileceğimi bilsem ben de giderdim 0
  • Rezalet 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:14:47 Ayni isi yaptigin, ustune ustluk kira destegi aldigin bir yerde Turk pilotlardan daha fazla maas istemek saygisizligin terbiyesizligin hainligin daniskasi 3
    • Bravo 17 Ekim 2017, Salı 09:41:26 Süper yazmışsınız 0
  • Flywise 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:11:53 Siz daha cook flywise'de sakiz cigneyerek Turk kaptana briefing yapan yabanci FO'yla karsilasirsiniz bu kafayla 2
  • Expat Captain 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:09:17 Once English grammerini duzelt. Sonra Emirates, Qutar veya Korean Hava yollarina bas vur. 2
  • Thy'ye bu mustehak 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:06:11 Thy hep yabancilara torpil gecerdi, al sana, adam bir mesajla tum sirketi dunyaya rezil edip zor durumda birakti. Thy hakettigini aldi 1
  • Nöbet 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:05:52 Reis izin ver Titanic otelini yakalim bitsin bu çile 0
  • Bir gercek 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:02:37 Purser ile akademi mezunu pilotun ayni maasi aldigi yegane sirkettir THY 1
    • SusuzHotcup 17 Ekim 2017, Salı 06:49:40 Purser bu şirkete 15 senesini vermişken bunu söylemek ne kadar Fan ayıp. Birbirinizin maaşında ne kadar da gözünüz var, Allah doyursun. Üzülüyorum şurada kaptanlarımın ve ekip arkadaşlarının yazışmalarını gördükçe. Edep yahu! 1
    • eren 17 Ekim 2017, Salı 20:54:06 purserin yaptigi isi kucumseme kocum,sen onde rahat ucacaksin diye kabini uyum icinde tutar o,ben yanlis purser beyanindan cok divert noktasina geldim,londrada yanlis zamanlama yuzunden park yerini kacirdik,isi onemli kalifiye ,tecrube olmali.. 1
  • Tuhaf 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:59:17 Adam portekiz'in, yunanistan'in, ispanya'nin ac kalmisi, gelmis THY gibi bir sirkette calisiyor halen agliyor yahu akil alir gibi degil. Air portugal'a gitsin oyleyse varsa tabi 1
    • Bravo 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:36:26 Çok haklısınız 0
  • ## 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:59:02 Yeri Gelince Koskoca Kaptansiniz Bence Çoğunuz koca bir hiç .. 4
  • A320 FO 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:58:15 Uctugum yabanci kaptanlarin isi sallamadiklarina, basit yakit tasarrufu prosedurlerini bile uygulamadiklarina, gereksiz yere APU calistirdiklarina, ucusta oyun oynadiklarina defalarca sahit oldum. Thy'yi sahiplenen sahip cikan dusunen sadece Turk kaptanlarmis bunu gordum (akademiden mezun yeni bir FO'yum) 3
    • .............. 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:25:40 Sallama. Daha yenisin önce öğren sonra yaz. 2 yıldır sirketteyim 2 kere tek motor taxi out yaptım. İkiside yabancı kaptandı. Taxi in yapmayan yabancı nerdeyse yok. Yiğidi oldur hakkını yeme! 2
    • Katiliyorum 17 Ekim 2017, Salı 09:40:33 Uctugum yabanci kaptanlar hic taxi in proseduru yapmadi, ya da proseduru bilmiyorlar ama bu sirkete maddi zarar verdikleri bir gercek 1
  • Yabanci pilotlara 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:55:16 Allah askina hangi yabanci pilot sorunsuz? Yurtdisinda problem yasayan tum pilotlari thy torlayip toplamis adam halen konusuyor 2
    • KM 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:36:58 Katılıyorum 0
  • Hain 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:54:09 Yabanci pilotlarin hainligi buradan belli oluyor. Adam yabancilara zam yapilmasini istemis. Bu sirketteki Turk pilotlara bir hakarettir 2
    • Serkan 17 Ekim 2017, Salı 09:41:07 Tamamen katılıyorum 0
  • Turkish 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:48:55 Bizleri Türk pilotlara emanet edin eyy THY 1
  • 71Korsan 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:36:29 ka ısımlı arkadasa sende kaptan ol,olmaman ıcın kafana SILAH mı dayayan var?yoksa baska seyler dusunucegım. 1
  • Bir Pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:33:18 7 sene THY'ye emek vermiş, daha sonra da sessiz sedasız ayrılmış bir kaptan olarak bu tip şeyleri çok yanlış buluyorum. Ben THY'deki maaştan, haklardan, boş günlerden, izinlerden şikayetçiydim ama bunları kimseyle paylaşmadım. Mülakatıma girdim, kontratımı imzaladım, ayrılırken sorduklarında da şikayetlerimi yöneticilerime ve insan kaynaklarına aktardım. Herkes emin olsun ki tüm yöneticiler herşeyin farkında. Bu işin Türkü Expat'ı olmaz, pilot pilottur, şikayetçiysen bulursun daha iyi iş, istifa eder gidersin. Gitmiyorsan da, oturur ADAM gibi işini yaparsın. Hem işinden memnun olmayacaksın, hem hergün şikayet edip milletin moralini bozacaksın, hem de işini sallapati yapacaksın. Sonra da kalkıp ben DELİKANLI'yım diyeceksin :) 13
    • Fly 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:50:20 Benim bildiğim thy den sessiz sedasız ayrılmanın karşılığı thy den atılmak. 1
    • Delikanlı 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:51:47 Ayrılırken konuşmak kolay, çalışırken sorunlarını dile getirseydin... 0
    • (..) 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:53:42 Şikayetçi oldugunuz konuları bile dile getiremiyosraniz bence sorun sizde.. Niye? Niçin? Neden? Getirilmesin.Herkes sussun ozaman.Yeri gelince Anne ,Babaya kendi dusunceni yapmak isteğini yada yapmak istemdigimizi soyleye biliyoruzda Niye çalıştığın yere Güzel öneriler sunulmasin....Beğenmeyen çeksin gitsin demek en kolayı..Memleket satılmış kaçan kacana gitsinler dim? Biz çektik Bizim Nesil cekmesin birseyler yapalım yok. . 1
    • Helal 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:46:02 Helal be. Sonunda dogru duzgun yorum yapan birisi cikti. Ben de ayni bu sekilde dusunuyorum ge evet istifa edip gidiyorum. Kalanlar sikayet etmeyin, sikayetciyseniz de oturdugunuz yerden dedikodu yapmayin kalkin daha iyi is bulun. 3
    • delik 16 Ekim 2017, Pazartesi 21:08:20 herkes got bi bu delikanli. 2
    • Bir Pilot 17 Ekim 2017, Salı 00:02:23 THY'de çalışanların yıllardır anlayamadığı birşey var: sorunların HERKES FARKINDA. Sizin sorunları tekrar tekrar dillendirmeniz, sizin ve çevrenizdekilerin motivasyonunu bozmaktan başka bir işe yaramıyor. THY benim babamın şirketi değil, işime profesyonel gözle bakan bir çalışan olamıyorsam pilot olmazdım zaten. Belli ki ortada bir sürü sorun var, şirket çözmek istemiyor, neden kendimi THY için feda edeyim. Emin olun ki burada bu şikayetleri savunanların birçoğu başka şirketlere geçmek istemeyenler değil, Geçemeyenler ya da geçecek cesareti olmayanlar. Ayrıca THY'den atılanları küçümseyen kaptanımız da umarım farkındadır ki, çok sevdiğiniz THY, milletvekili istiyor diye anons yapmayan kaptanını, Airbus ilişkilerinde en değerli yüzü olan kaptanını ve daha sayamayacağım birçok değerli kaptanını bile işten atmış bir şirket. O yüzden de Qatar, Etihad THY'ye bir yerleriyle gülüp, havada kaptı atılanları :) 0
  • ka 16 Ekim 2017, Pazartesi 15:51:30 Oturarak zaten dunya kadar para kazanıyorlar. Cok bıle aldıkları 40 bin tl 44
    • Airbustayız Canım 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:19:55 Sen 4 numara çöpe çıkmış mı onu kontrol et, pilotların maaşı seni alakadar etmez. :) 10
    • Cpt 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:03:49 VAlla ay sonunu nasıl getireceğimizi düşünüyoruz yetmiyor 40000 hakkımız verilmiyor. :)) valla yapacağın şey basit önce ielts ya da toelf alacaksın sonra başvurunu yapıp dlrı geçeceksin sonra mülakatı geçip dlr 2 yi geçiceksin şimdi yeni çıktı bir mülakatı daha geçiceksin ve en sonunda güzel bi sağlık sertifikası alıp hooooop 40000 maaşlı bir işin olucak :) ne kadar basit dimi? (Eğitim kısmını saymıyorum bile) 1
    • Tk 16 Ekim 2017, Pazartesi 19:06:33 Çok ayip eğer kabin memuruysan kaptanlarin ne kadar stresli ve önemli bir meslek yaptiğinin farkinda olmalisin bence ne aliyorlarsa sonuna kadar hak ediyorlar sizde jendini ışinize bakin dogru soyluyor ilk once kendi içinizde barışik olun.. 1
    • 777 CPT 16 Ekim 2017, Pazartesi 19:21:59 Amirim, çayım limonlu kahvem de sütlü ve şekersiz olsun ;) 1
    • Ka 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:54:53 Kaptanlarim bunlar 2 gunluk adam ya da trol tayfa kanmayin sunlara gercek KA konusuyor biz ucus ekipleri hergun beraberiz ailemizden cok birlikteyiz,eskisi gibi degil artik daha cok muhabbetiz yatilarda birlikte yer icer gezeriz coluk cocuk saglik anlatiriz,yapmayin bole seyler de yazmayin atlamayin akilli egitimli insanlariz hepimiz 0
  • Pes 16 Ekim 2017, Pazartesi 15:45:42 Emirlikler kendi vatandaşlarına expatlerin 2 katı maaş veriyor, bizde ise tam tersi. Bu ülkenin öz evlatları expatten daha düşük koşullarla çalışmak durumunda. Kendi vatandaşını böylesine düşük statüde gören başka millet yoktur, bu yapılanlar az bile, bence daha da binmeliler sırtımıza, bize yakışan bu. 4
    • Iste bu yuzden de 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:00:38 ... Turk pilotlar bu sirkette kalmaz. Yabanci koylu pilotlarin el ustunde tutuldugu bir sirkette neden kalalim / 737 cpt 0
    • Emin Misin? 17 Ekim 2017, Salı 00:07:02 Hangi Emiri 2 katı maaş alıyor merak ediyorum? Kastettiğiniz Emirates ya da Etihadsa aynı işi yapan herkesin maaşı aynı. Yöneticiyse de aynı, öğretmense de, standart kaptansa da. Kendi vatandaşını koruyor mu evet koruyor ama maaş farkı yok. THY'de yerli-expat arasındaki tek adaletsizlik WB kaptanına verilen kira yardımıdır. Nitekim aynı incident'ı yaşağan expatlar işten atılırken, yerlilere sadece ceza verilmiştir, birçok da örneği vardır. 0
  • MİLLİ HAVAYOLU 16 Ekim 2017, Pazartesi 15:40:45 Aynı işi yaptığı halde sırf yabancı diye pozitif ayrımcılık yapan yaptıran göz yuman tüm yöneticilere haklarımız haram olsun.. 4
    • Amin 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:01:27 Haram olsun. Allah fit fitil cikarsin. Cikariyor da zaten 2
  • Cobretti 16 Ekim 2017, Pazartesi 15:24:16 Uçağa binip gece gündüz demeden çalışan kabin kokpit herkesin hakkı verilmeli,bu verilen paralar bu insanların emeğine azdır. Mühendismiş de dışarıda yokmuş böyle bir maaş falan.yapabilen varsa gelsin yapsın herkese kapısı açık.dlr dan şöyle geçilirmiş yok kolaymış.içine girmeyen bilemez bu işin zorluğunu.onun için yüzlerce çapsız elinde lisansla evinde oturuyor.herkes oturamayacak o koltuğa.sabrinin eşi oturdu diyenler gelin görün o kızın tırnağı olamazsınız 5
  • Yabancu 16 Ekim 2017, Pazartesi 15:08:59 Bir de duzgun ceviri olsaymis daha iyi olurmus. Adam Turk pilotlardan farkli program yapiosunuz kira yardimi da yapiosunuz yetmez Turk pilotlardan daha da fazla maas verin diyor. 1
  • avacılar kavesi 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:52:22 Gene boş beleş ne kadar tip varsa adamın yazdıgını anlamadan etmeden yorum yazmış. Gene yetinmemişler milletin kazancını diline dolamışlar, Yok bedavadan para kazanıyolar zart zurt. Otogardaki hamal bile gunde 300 lira kazanıyor ne diye burda agliyosun yok asgari ucret ne kadar bilmem ne diye. git o zaman hakkını ara milletin hakkına goz dikme. İnan burda bos muhabbet yapacagına biraz ilim ögrensen sen de bi baltaya sap olursun. Yok muhendisim ben kazanmıyorum o kadar bilmem ne. Arkadas senin o universiteden aldığın diplomayı gelişmiş ülkelerde tualet kagıdı bile yapmazlar. İş hanında üniversite açtırıp uzaktan eğitim mühendislik eğitimi verip parayla diploma verirsen işte netice bu olur. 1
    • Kaptanım 16 Ekim 2017, Pazartesi 15:35:28 Otogardaki hamaldan ne farkınız var? Rica etsem söyleyebilirmisiniz? 22
    • Air 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:55:05 Otogardaki hamal ile kaptanı karşılaştıran bir beyin sahibine ne desek fayda etmez anlatamayız 0
    • B737 cpt 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:11:37 Senin onu anlayacak kapasiten olsa bu soruyu zaten sormazdın . 0
    • Hammalci 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:53:42 Senin koy kahvesindeki bosculardan ne farkin var? 2
    • Kaptanlar, komiksiniz !! 16 Ekim 2017, Pazartesi 19:03:36 Buralara yazdiginiz, haksizliga ugradiginiz konulari neden bu adamin mailine cevap olarak yazmadiniz sirket icinde? Buralara dert yanacak, buralardan medet umacak kadar eziksiniz hepiniz. Ben de yazmadim o maile cevap ama yazinca da bir halt olmayacagini hatta mobbing in kralinu gorecegimi bildigim icin yazmadim. Bu yabancinin mailine bir kisi cevap verdi o da yonetime yalakalik yapti aklinca bir de hak aradi goya, ama asil amaci yabanciyi yermekti ve yonetime sikayet etmekti. Bu yabanciyi destekleyecek bir baba yigit cikti mi sirket icinde maile cevap verip? Cikmadi. Neden? Cunku korkaksiniz. Ben korkak degilim cunku benim uslubum boyle maillere cevap vermek degil hakkimi daha iyi sirketlerde aramak. 6 ay kadar once bir sirkette surecimi baslattim ve ise alindim, birka ay icinde de istifami verip defolup gidecegim. Benim tepkim bu olacak, ayni zamanda da kendi hakkimi aramis ve kendime bir iyilik yapmis olacagim. Siz buralarda havlamaya devam edin, belki kemik atan olur diye !! 3
    • No commend 16 Ekim 2017, Pazartesi 20:24:37 Vizyona bak! 0
    • Ff 16 Ekim 2017, Pazartesi 21:05:05 Farkındalık mesela.İnsani olarak hamal ile pilotun farkı yok,vasıf olarak dünya kadar farkı vardır.Senin farkındalığın zayıf. 0
  • Tk 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:46:27 Bunlara dünyayı ver doymazlar.Bence kabin maaşları düşürülüp pilotlara verilmeli.cofi or ti le olmuyor 12
    • Kendini bilmez 16 Ekim 2017, Pazartesi 15:50:24 Dostum soyledigin kelime haksiz kazanca girer biz paramizi hak ediyoruz Allaha sukur ama sana para lazimsa gel sadakami sana vereyim aglanma boyle koselerde... 5
    • Haklisin 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:04:19 20-21 yasinda 2 yillik okul mezunu kabin memuru hostes bile 5000 tl maas aliyor bu sirkette 0
  • Yazık 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:29:47 Ne hallere düştük. Bugün eğitim binasında 20 yabancı ( anladığım kadarıyla hintli veya pakistanlı ) kaptana eğitim binasını gezdirip şirketi tanıtıyorlardı. Yahu o kadar fo upgrade beklerken nedir bu? Hak yiyorsunuz yöneticiler !!! 3
    • Bilgi 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:02:17 Hintli ve Pakiden kesinlikle pilot olmaz 4
    • Ne yani 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:05:10 Koylu avusturyalilari koylu portekizlileri koylu yunanlari mi alsinlar? Kardes pakistanlilar alinsin tabi 2
    • Bence 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:56:39 Bence siz bunları düşünmeyin boş yorum bunlar bir yerinizden uydurmuşsunuz o gördükleriniz Thy anlaşmalı hava yolu satış elemanları yani memleketlerinde Thy bileti satıyorlar şirkete para kazandırıyorlar . Ama senşn gibi ön yargılı insanlar onların ten rengine bakarak başta ırkçılık sonra iftira provokasyon tahrik hepsini yapıyorsunuz . Ayrıca Eğitim binasında sadece Thy pilotlarına değil birçok havayolu şirketi pilotuna da eğitim veriliyor. Ama sizin vizyonsuz beyinleriniz anlamaz görmez bunu. Thy global bir şirketttir bunu anlayın lütfen. 1
    • pakiler 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:10:11 Hintlileri bilmiyorum da Pakistanlılar iyi pilot; ancak tabiki istisnalar kaideyi bozmaz. 1
    • Pakistan 16 Ekim 2017, Pazartesi 19:47:13 Hayatta görebileceğiniz en rezil insanlardır. Kokpite asla yakışmıyorlar. Asla havacı ruhları yok. 2 laflarından biri ya UK ya oxford. Asla şirkete sokulmamalı. Asla bu hataya düşülmemeli. Kesinlikle bilekli pilot olamayacak bir toplum. Asla bu insanlara uçak falan asla emanet edilmemeli. 1
  • ! 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:09:28 gitsinler,geldikleri yerlere.onlar bizi istiyor mu? 4
  • Yabancı merakı 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:06:21 Buların yabancı sevdası geçen yıl yapılan kaptan seçimlerinde belliydi. Adamlar şimdi THY'yi beğenmeyince mi suç oldu? 5
  • Han 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:06:03 Akademiye kendimizi beğendiremedik ki kurtaralım TK'yı şunlardan. 8
    • Ah kardeşim ah 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:50:59 Bu bizim kanayan yaramız kardeşim...... selamlar 3
    • Bunun Ingilizcesi nedir aga ? 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:54:17 Yahu hepimiz esas konuya takıldık. Haklıyız tabi ki, yazılanların çoğuna katılıyorum da::::: Abi bi söyleyin şu ingilizce yazıdaki hatalar nedir ya ?????? Böyle hatalarla dolu bir yazıyı inanın Türk Pilotlar olarak istesek yazamayız. 4
    • İngilizce 16 Ekim 2017, Pazartesi 20:02:48 Adamın ing.sine laf söylüyorsunuz da onun yazdığı kelimelerin yarısını emin olun tk da uçan pilotların yarısının ingilizcesi anlamaya yetmez 1
  • B 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:03:56 Yabancılara daha fazla maaş verilmesini mi önermiş benim mi İngilizce yetmedi son öneriyi anlamaya? 3
    • Evet 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:07:00 Aynen oyle. Yabancilara fazla maas istemis utanmadan. 1
  • Onur aer 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:53:54 Teknik, kusura bakmayın. Az daha vercrksiniz. Siz uçak uçsun diye yırtın kendinizi. Yada 100 dolar olanlarınız mı bu paraya kanıp Sizi yırtsınlar bilemedim:) 3
  • Alan 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:50:44 Sen degil seni Alan utansın, kendi kimliğini sorgulasın. Unutmasınki, sokaga çıkıp rahat gezip, hayal kurabiliyorsa ‘ o yabancı hayranı zavallılar’ bilsinki biz vatanını, vatandaşını seven ve hep öncelikki tutanlar yüzü suyu hürmetinedir. Rabbine şükretsin ki Türkiyede bizim kollarımızdalar. Sizin gibilere Yunanistanda malaka derler, kapıdan içeri almazlar. DURDURUN YABANCI ALIMINI 6
    • noldu 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:56:30 genco elinde lisans patladı heralde. at binenin kılıç kuşananın 0
    • Dogru 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:07:44 Super yazmissiniz 0
  • helal joni amca 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:48:24 adamlar cesur helal olsun. taleplerini medeni biçimde iletmiş bunda kızacak bir durum yok gençler.bizim millet hala bu türlü taleplerini iletmeye korkuyor. yapıştır gitsin şefim 1
  • Yani 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:45:55 Adama pozitif ayrımcılık yaparak ve ilave imkanlarla iş vermişsin. Durumlar adamın aleyhine gelişmiş ve kibarca konuyu anlatmış.rahatsızlığını dile getirmiş Ne var ki bunda. Talepleri dile getirmekten çekinmeyelim 2
  • Fo 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:41:10 cogu pilot bu maile yanlis tarafindan bakiyor. Uzun uzun yazilan mailin sadece son cumlesi kabul edilir nitelikte degul. Cogumuzun kokpitte birbirine konusup kafa sisirdigi seyleri adam cesaret etmis ve mailde uzun uzadiya yazmis. Kaciniz da var bu cesaret? Elestiriye geldigi zaman elestirmeyi cok iyi biliyorsunuz ama kusura akmayin icraatiniz sifir 1
    • ?? 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:08:27 Sen niye yazmadin peki? 1
  • pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:40:22 Nasil bir yanlışlıksa dear all ile baslayip herkese duyuru yaparcasina konusmus. Begenmiyorsan istifa eder gidersin pasam. 14
  • Adam haklı 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:33:59 Adam sonuna kadar haklı. Bizim Türk kaptanlar uçuşa gelirken ekip planlamaya uğrama cesaretini bile gösteremeyip uçuşta FO ya, amire, bu uçuş yasal değil bana nasıl verir diye kabadayılık yaparken elin adamı çatır çatır yazmış isteklerini. Ağlamayan çocuğa meme yok. Sizde yazın o zaman ne istiyosanız. 5
  • Yabancı pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:32:04 Yabancı pilot kardeşim evine dön,go homeeeee 7
  • Adam hakli beyler 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:28:18 Herkesin alim gücü belirtilen oranlarda düştü son cümlesi ile vermek istediği mesajı batırmış olmasi diğer maddelerde haksız olduğunu göstermez. 0
  • koba 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:18:27 Yabancılar bizler gibi dusunmezler.Yurtdisinda çok karşılaşıyorum bir cofe shop da garsonda olsalar 5 lira için diğer shopa gidiyorlar. .Biz gitmeyiz Ayip olur diye yok uzun zamandır burada çalışıyorum diye. .Bizdekiler niye sesini çıkarmıyor bana göre duzenimiz bozulmasın en büyük etken de kendimize güvenimiyoruz. .Milliyetçilik ,Bayrak taşıyıcı şirkette çalışılıyor evet ama Hakkına ses çıkarmamak ayrı şey..Eziliyoruz ,Grev yapamıyoruz...yapalim dense herkes yan çiziyor. .Türk'e Türk değer vermiyor. Hemen is çıkışı paylastigin bir resim, yazı hayatının içine ediyor. Hakkını arayan kişiler ayıp birsey yapmıyor. Asıl hiç birşeye sesi cikmayanlar ayıp ediyorlar. . 1
  • Çok şey var söylenecek 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:17:55 Yabancı çalışan genel olarak faydalı olabilir , farklı tecrübeler , başka kültürler gelişmeye yardımcı olabilir.Fakat bu bir imkan olarak değerlendirmeli ,şirkete gerçekten birşey katabilecek insanlar alınmalı, asasen b777 uçurmak konusunda hiçbir fikri olmayan, ülkesinde kalsa böyle bir uçağın kokpitini hayatının geri kalanında görme ihtimali olmayan insanlara kendilerini üstün görmeleri için bir sebep oluşturmamalıdır.Maselef ülkemiz insanı avrupa vatandaşları karşısında her alanda olduğu gibi bu alandada eziktir.Bu arkadaşa tabir uygunsa eğer “delikanlı “ diyenler olmuş aramızda , buna katılabilirdim eğer bu arkadaş yaptığı yanlışı farkettiğinde popüler tabirle geri vites yapmasaydı.Sonuç maaş ve imkanlar açısından, aynı işi yapan bir Türk pilottan farklı olmak istemek ve yazmak en hafif tabirle ahmaklık ve terbiyesizliktir. 3
  • Spoiler Alert "Adlari Listede olmayan yeni kaptanlar" 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:11:14 Muhtemelen bir sonraki mail , ocak ayinda kaptanlik icin secilen ama kasima kadar beklemesi gereken adaylar varken "KAPTANLIK LISTESINDE ADI BILE OLMAYAN 20 TANE F/O " nun sessiz sedasiz ilkbaharda kaptanliga upgrade edilmesi" hakkinda olacaktir . ORNEK : A.I.I. Birden kendini kaptanlik egitiminde bulan , hatta relase olup , abi bize mail geldi bizde basladik diyen, bu 20 arkadasimiz hakkinda daha mail atilmadi .. (80 kisilik kaptanlik listesinde adlari olmayan bu 20 kisi Ekip planlamanin tasarrufu ile sessiz sedasiz kaptan yapildi .. Hadi bekliyoruz siradaki maili .. Genis govdede 5000-6000 saatlik adamlar yillardir beklerken , gecen haziran da assesmentleri gecip sicilden geriye duserken , ocakta 80 kisilik liste varken , ne haziran ne de ocak listelerinde olmayan , ama kisacik surede aradan kaynayan kaptanlarimmmm iyi ucuslar.. 2
    • Eğitimden bir dost 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:49:18 Şu an tek başına kaptanlık eğitimi alan MNT adlı kişi var hem de Ocak listesinde şu an eğitimde,sizlerde Kaptanlık bekleyin bakalım. Atı alan Üsküdar'ı geçiyor,adamı olan gemisini yürütüyor, uyumayın zamanında müdahale edin bu işlere arkadaşlar... 1
    • Araştır 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:37:37 O 20 kaptan arasında bende vardım. Bu 20 kişinin 12 kişisi öz hakiki boeingçi. Bu arkadaşlar ayda geniş gövdede 3 uçuş yaparken bizler her ay 2 afrika, 4 Sabiha Gökçen ve çok bacaklı Anadolu jet uçuşlarını yapıyorduk. İkişer kez sınava, simülatöre ve mülakata girdim. 9 yıl boeing 737 de f/o luk yaptım. 7000 saat boeing, total 11.000 saat ile kaptan oldum. Grubumdaki kişilerin hemen hemen hepsi aynı durumda. Hem bu şirketin kaymağını yiyeceksin sonra kaptan yapmıyolar diye bizim gruba çamur atacaksın. Yok öyle üç kuruşa beş köfte. 3
    • Ne mudahelesi? 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:42:37 Bu sirkette bu adilikler bitmedi bitmez. Biri ordan vip kadrosundan adam alir, birisi devresini alir, bir digeri kalkar kankasini kuzenini komsusunu alir, oburu airbustaki kankalarini aldirir. Bu sirket bu kadroyla adam olmaz. Sivil fo lar olarak bizim bu sirketten defolup gitmemiz lazim arkadaslar, akilli olun bu adamlara yedirtmeyin kariyerinizi. Bunlar size bize destek degil kostek oldular hep ve bu boyle de kalacak. Bu askerlerin gozunde biz hicbir zaman kaptan olmayi haketmeyiz. Birakalim yesinler bunlar birbirlerini burada biz vizyonu genus profesyonel firmalara gidelim. Bunlar uc kurusa da calisirlar bu sirkette, giklari da cikmaz, cok delikanliLar ya. Amele tayfasindan uzak duralim onumuze bakalim, selamlar. Akademi FO .. 1
    • Üsküdarı geçme 17 Ekim 2017, Salı 00:34:58 Evet arkadaşlar, her türlü çirkefliği adiliği, pisliği yapın, başkalarının önüne geçin, domuz gibi yiyin. Ne de olsa artık "atı alanların Üsküdar'ı geçtiği" günlerdeyiz. Ülkenizi hep beraber yağmalayın. 0
    • Arastir'a 17 Ekim 2017, Salı 07:40:39 Tesekkur ederim , hak yedigini , listede adin olmadan kaptanlik egitiminde oldugunu itiraf ettigini , "oz hakiki boeingci" oldugunu , gogsunu gere gere bunun cok normal oldugunu soyledigin icin .. Sanki o listedekiler 200 saatlik yeni mezun .. hepsi yillardir hakki yenen tecrubeli adamlar .. ama sen kaptan oldun ya , senden sonrasi tufan , hadi bakalim , comezlere nasil kaptan oldugunu anlatirsin 1
    • Araştır a cevap verene. 17 Ekim 2017, Salı 10:25:51 Yazık, güldüm sadece. Ben haziran ayındaki 64, ocak ayındaki 89 kişilik her iki listeye girerek kaptan oldum. Öyle aradan ilave liste çıkartılarak kaptan olmadık biz. Yazdıklarım ağır geldi herhalde geniş gövdeci arkadaşıma. 0
    • G. Müdür- YKB'na 17 Ekim 2017, Salı 18:53:14 Sayın Genel Müdür Ve YKB'na açık sorulardır..Şirket Kaptan terfilerinde bir huzursuzluk olduğu açıktır. Burada bahsedildiği üzere Kaptanlık listesinde olmayıp, onaylı listeleri hiçe sayarak Şirkette Kaptan olan var mıdır? Bu işin hukuka vicdana olan uygunluğu nedir? Tek başına Kaptanlık eğitimi alan kişi var mıdır? Bu iş doğruysa bu kişinin diğerlerinden farkı özelliği nedir ki bu kişi tek başına Kaptanlık eğitimi almaktadır? Bu işin dayanağı nedir? Öncelikli olarak bu işlerden haberiniz var mıdır? Bu işler doğruysa bu konuyla ilgili Baş Pilot ve Uçuş İşletme GMY hakkında gereken işlemi başlatıp ,burada bahsedilen kişilerin Kaptanlıkları ve eğitimlerini geri alıp eski statüsüne geri döndürecek misiniz? Şirket adına huzurun ve adaletin tesis edilmesi için sizlerin yardımına ihtiyaç vardır, yardımlarınızı esirgemeyeceğinize olan inanç tamdır.. 0
  • . 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:08:18 Malumun ilanı 2
  • mavi sakal 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:07:37 mavi sakalın çektir git şarkısı geldi aklıma 3
  • TK 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:06:24 Yakalim su Titanic Oteli bitsin bu is! Reiiissss 3
  • T.C 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:05:40 Kurul tarihini bilen varmi? 0
  • Zam zam 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:02:11 Ya Allah için gönderin bu adamları evlerine bu ne rezalet...yabancılar sizi istemiyoruz 11
  • neden 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:58:47 neden ortalik karismis ki, gayet medeni bir sekilde isteklerini ve onerilerini yazmis 2
  • Thy 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:57:53 Herkes bordrosunu incelesin arkadaşlar büyük usulsüzlük! ve ücret kesiyorlar çaktırmadan yabancı haklı!!! 0
    • Mesela 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:43:32 Ne kesilmis soyle de bilelim? 0
  • Güle güle 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:57:47 Abi kapı orda git o zaman 19
    • sanane 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:02:49 sanamı soracak sadece uluslar arası standard neyse onu istiyor!! 1
    • *_* 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:48:25 Sen gibi bu biat politikalarina boyun egen insanlar yüzünden sorunlar cözülmüyor iste 1
    • Sanane'ye 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:11:05 Uluslararasi standart 'yerliye yabancidan az maas verilsin' mi diyor? Gosterir misin? 0
  • Rumuzsuz Pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:55:49 Ozel bir jette 1700 saat ucusum var ama 27ton alti oldugu icin thy beni pilottan saymiyor. 200 saatlik adamla ayni kefeye koyuyor. Yabancılara 800 euro ev yardimi yapilan o paralarla en az 50 tane vatan evladinin tip parasi cikar. Kaldi ki kaptanlığı gelen TÜRK evlatlarini neden bekletiyor thy anlamak mumkun degil. MD-11 kaptanı daha mi kabiliyetli 4500 saat TİPTE UCAN F/O'dan ? Yaziklar olsun.. 6
  • Yabanciköy 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:48:15 Şirkete yabancı pilotları dolduran zihniyet varsa biz de yabancı yönetim istiyoruz. Müdürler hep alman, fransız, hollandalı olsun 2
  • Ah be 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:47:27 Ah be THY , dlrdan crmden simden eleme bizi al ise dove dove ver tip egitimini , hem alim surecin uzun hem de bir suru 50 bin ustu maas alan aldigi maas kadar katkisi olmayan kaptanlarin var sirkette . Bir kac ay once ilan basvurumu yapana kadar asiri profesyonel bir ortam bekliyordum ama gel gor ki profesyonellikten gercekten cok uzak bir thy var icerde .. :( 7
  • Haklı! B777 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:46:39 Birkaç kez kontrol etmeme rağmen yanlış bir nokta bulamadım.Kendimizi dünya standı sayıp ödemlere gelince ülke ortalamasını katmayınız lütfen.Adam ödemesini türk lirası olarak göndermiyor ailesine ya da türk lirası ile birikim yapmıyor.Aynı zamanda aldığı maaşın da yıldan yıla düştüğünü düşünün.Mailde kendilerini gayet açıklayıcı bir dille ifade etmiş.Gerek madde madde gerek tüm komplike olayları baz alarak.Hep maaş standartlarının düşük olduğunu belirtiyoruz peki ne zaman bireysel ya da toplu bir şekilde dile getirildi.Birkaç kişi bu şekilde istek oluşturunca da herkes bir agresif,yanlış...Ayrıca İK'da gerçekten bu dilde yazılmış maili anlayacak az personel var sağ olsunlar... 3
    • ... 16 Ekim 2017, Pazartesi 15:24:47 Adamın söylediklerinde doğruluk payı var elbet ama haklı değil. Yabancılara Türk lerden fazla para verin demek nasıl bir aymazlıktır ya. Bu adam uçuştan sonra temizliğe falan mı yardım ediyor, hangi cüretle maaş olarak ayrıştırılmayı talep ediyor. 1
  • Avrupanın gerçek yüzü 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:44:51 B737 kaptanı olup KLM’de B777 tipi alan, rahatça işe giren, kira yardımı alan, Hollandalı kaptanlardan fazla maaş ve indirimli bilet alan, aylık programı Hollandalılara göre daha rahat olan bir TÜRK kaptan var mı acaba? KLM bize iş vermiyorsa hollandalılara da iş verilmemesi lazım 3
    • ... 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:59:50 Ya KLM e gitmeye gerek yok, bizim başvurumuzu bile kabul etme ihtimali olmayan yunanistanın asker emeklisi pilotlarını işe alıp uçuruyoruz, bir de yabancı oldukları için imtiyaz tanıyoruz. Benim anlamadığım bizim yöneticiler Türk değilmi, bu aşağılanmayı nasıl sindirebiliyorlar? 5
    • tk 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:19:40 kesinlikle katiliyorum.shgm bu ise el atsin.bizi pilot olarak almayan ulkenin vatandaslari turkiyede ucamasinnnn 4
    • Olur mu hic oyle sey? 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:48:42 Biz aksine 737 deki adamlarimiza verdigimiz sozu tutacagimiz yerde kalkar KLM deki 767 tipinde ucam adamlari 77 filosuna ise aliriz. He bir de soyle birsey yapariz bunlara biz, roma ya tip egitimine gondeririz ve tip egitim parasini siz cepten verin deriz, onlar da he der. Sonra da o hic ucmadiklari ucak tipinde line da kaptan olarak ucurururz bu adamlari biz !!! Biz oyle amator bir firmayiz iste. En kisa yoldan 77 ye kaptan almasini biliriz, boylece 737 deki amele gariban kaptanlarimizi da eimizde tutmus oluruz cunku 737 ye zaten adam bulamiyoruz kimseyi de tutamiyoruz orda, ne diye 77 ye gecirelim bir de onlari malmiyiz biz !!! 0
  • II. Pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:40:56 Tk da kokpit olarak hiçbirimizin aldığı paradan şikayeti yok. Her ne kadar katar emirates iki katını veriyor olsa da kendi ülkemizde kendi şirketimizde uçmak hepimiz için ilk tercih. Fakat malesef tepe yöneticilerin ve diğer departman yöneticilerinin pilotlara duyduğu kin ve buna paralel davranışlar hepimizi şirketten ziyadesiyle soğutmuştur. 2 gün önce emiratesin istanbuldaki toplantısına olan katılım da bunu gösteriyor. Bir de üstüne kendi şirketimizde ikinci sınıf vatandaş muamelesi görmek de tüy dikmiştir. Yılbaşına kadar birşeylerin düzeleceği umudundayım yoksa birçok arkadaşım gibi ben de gidiyorum. 6
  • Consider differentiating in pay between Expat. and Turkish pilots... 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:38:35 Bizimkiler kuzu... vur ensesine al lokmasını. Veya bizimkiler Türk oldukları için milli duygularla sırf şirketleri zor günleri atlatsın diye geçen sene zam istemediler. Acaba THY yönetiminin algısı nasıl??? Elin oğlu cebini düşünür, THYnin durumu onu ırgalamaz. Adamın başlıkta bir kısmı yazan son talebi, THY yi anlatıyor. 6
    • Bizimkiler 17 Ekim 2017, Salı 09:48:45 Bizimkiler milliyetçi ve tecrubeli , yabancılar nankör ve beceriksiz, kendi ülkelerinde sorun yaşayıp gelenler 0
  • Cem 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:36:48 Ülkemi seviyorum ama boş milliyetçi yaklaşımlardan da uzak durmaya çalışırım. "Consider differentiating in pay" ibaresi aslında THY de uçmaktan ne kadar hoşnut olmadığını gösteren en belirgin ifade. "Geri zekalı!" iş aynıysa Türk pilot senden neden az alsın? Ya da sen neden fazla alasın? O zaman Suriye'li bir pilot olsa, adamların ülkesinde sorun var diye şu an ne yapalım? Ona da 2000 liramı versinler? Bu tür farklılıklar her sektörde var. Eğitim alanında da. Bir boka yaramayan birçok insan sadece yabancı diye daha fazla alması veya bunu hak olarak talep ediyor olması garip. Bu arkadaş büyük ihtimalle Orta Doğu'daki havayolu şirketlerini zaten denemiştir. Yoksa neden böyle bir mail yazsın ki? :) Oradan red cevabı alınca bence THY'yi zorlamaya başlamıştır. 4
  • Onur air 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:31:11 Ağlamayana hiç bir şey yok, Onur Teknik bütün personeliyle fedekarlik yaptı da ne oldu... Yine zam yok diye nabız ölçüyorlar 2
  • Git o zaman. 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:11:15 Git o zaman.eve yakin diye tk dasibiz. O dedigin middle east de far east de tk gibi rahat mi edecegini saniyorsun. 8
    • laf 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:13:13 lafa gelince dünya standardı maaaşa gelince türkiye standardı:) 3
  • Adam resmen 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:11:10 Rosterlarda bize kiyak gectiginiz gibi maas icinde Turklerden pozitif sekilde bizi ayristirin diye mesaj atmis.Md 11 ucururken gel kiyak ucuslari yap birde uzerine Turklere vermiyor olsaniz bile bize verin demis.Iste yerli ve milli Turkiye!! Burdan yoneticilere sesleniyorum kolaysa yapin.. 2
  • 4 çizgi 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:03:49 Begenmiyosan git...kaptan dediğin nedir bulunur. ÇOK para vermeyin..4 çizgi ile egonuzla idare edin pilotluk size social identity kazandırmış. 32
  • Mükremin 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:03:24 Bir çuval inciri son cümleyle mahvetmiş. Türk pilotların da muhtemelen tepki gösterme sebebi yazdığı son maddedir. 2
  • haklı 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:57:40 adam haklı ailesine USD/Euro yolluyor ve maaşı hep azalıyor!!! bence anlaşmalar euro veya usd üzerinden imzalnmalı 4
    • Frg 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:45:36 Bence yabancilara bukadar verilecek imtiyazlar yerine yerli pilota agirlik verip yeni gencler degerlendirilmeli. Yollasinlar yavastan pasalari. Gitsin ailesine kendi ulkesinde kazandigi euro dolar larini versin. Temiz. 2
  • Sonuna kadar hakli 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:56:51 Helal olsun bir tane turk pilot cikipta bunlari yazamazdi hadi hodri meydan 4
    • Aman karıştırma 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:28:45 Aman Türk pilotlarını karıştırma. O gölgesinden korkan Türk pilotları hallerinden çok memnun. 4
    • Gerçek 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:33:25 Havayolu pilotuyla uğraşmayın hiç. Fetö denilen pislik , başta başlarındaki kişi olmak üzere tüm akepe'lilerin ülkenin başına açtıkları beladır. 8
    • Üseyin 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:16:14 Evet .. Sen uyumaya devam et, git sarayda mendil tut.. Koyun işte 0
    • Haksız 17 Ekim 2017, Salı 09:44:27 Ederi 50 dolar olan bir escorta 100 dolar vermem 1
  • Kibarca 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:54:32 Kibarca akıl vermiş yapmazsan giderim aga bana iş mi yok demiş. Türk bir pilot dese kapı dışarı edilir. 3
  • adam reyiz 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:54:25 50 bin yetmez hoca, geçtiğin bir dlr 2 haftada çalışıyor hallediyorsun. neyin tribi bu, sanki harvard mezununu elde tutmaya çalışıyoruz. 18
    • Harvard 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:46:37 Ben harvard pilotaj mezunuyum, ne olacak şimdi. Konunun harvard la ne alakası var. Bu ülke de pilot maaşları kadar tartışılan başka bir iş kolu daha yoktur herhalde. Biz pilotlar da türk ana , babadan doğan, eğitim almış ve belli bir tecrübeye ulaşmış insanlarız. Örneğin ben 45 dk lık seansı ...... tl olan bir profesörün neden bu kadar çok para alıyor diye yazıyormuyum, ya da büyük bir şirketin ceo su şu kadar prim maaş alıyor diye yazıyormuyum, ya da sorguluyormuyum? Hayır. Ya da çapsız arkadaşım sen pilot olacaktın da biz mi engel olduk. Ayıptır ayıp. Herkes kendi işine gücüne baksın. Her işin bir EDERİ vardır ve bunu senin gibi sığ adamlar belirleyemez . Bu internet sitesinde ki köşe yazarları da ne alıyor yazsın bilelim o zaman. Yoook bilmeyelim bizi HİÇ İLGİLENDİRMİYOR. Herkes biraz HADDİNİ bilsin. Sen de!!!! 1
  • Mesajda ayrica 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:53:02 Yabancilara fazla ucret ve tazminat verildigii ve gorev planlamalarinda pozitif ayrimcilik yapildigi belirtilmis, bir kere bu boyleyse bunu kabul eden yoneticilere hakkimiz harram olsun, diger konularda arkadasa kesinlikle katiliyorum 6
  • gregor samsa 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:51:32 80 milyonluk nüfustan futbolcu yetiştiremediğimiz gibi, pilot da yetiştiremiyoruz anlaşılan. Yoksa neden yabancı pilot istihdam etme ihtiyacı duyalım. Nüfusumuz yeteri kadar ticari pilot yetiştirmeye uygun ama bu ülkenin kendi vatandaşı bazı zevatın aradığı niteliklere uygun değil anlaşılan. 1
  • id90 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:51:20 Adamlar her ay 50-60 Dollara ailecek dünyanin heryerine Business Class'ta gidip geliyor. Neden bu hak biz Türk kaptanlara tanınmıyor??? 3
    • no subject 17 Ekim 2017, Salı 00:54:45 Siz hala "emekliliğimize ne kadar kaldı şunun şurasında, ağzımızın tadı bozulmasın Rıza bey" şeklinde takılmaya devam edin, ondan sonra böyle kokpitte ağlayın. 1
  • Altina inza atilir 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:49:45 Son derec gercekci yazilan bir mektup, ama anlamayana ne yapsan ne yazsan az 1
    • Kkkk 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:50:20 Anlamadan imzayı altına bas sen 0
  • aklı olan pilotluğa başvurur 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:48:17 çalışan bu yıl zam almamışken 40-50 insanlara yetmiyor. sen kalk boğaziçi itü arası gençliğini geçir dandik bir dlr sınavıyla senin 10 katın maaşlar alınsın. her kim ki 30 yaş altı çalışan ise ne yapıp edip şu pilotluğa girmeli. minimum efor ile yüksek maaşları elde etmek üniversite derecesiyle, idealist olup mühendislik yapmayla 3 dil bilmekle olmuyor. açıköğretim mezunu ol ieltsten 6 al ki bu gayet vasat bir not, 2 hafta dlrye izin alıp çalış ucunda 50bin. 24
    • ? 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:25:18 Dlr sadece mulakat sırasunda girilen birşey. Ondan önce lisans alman gerekiyor bunun için de üniversite üstüne iki yıllık yoğun bir eğitim alıyorsun öle itü de ki yaz tatilli hafta sonlu falan olmayan ,full time...yani o 4 yılda gördüğün eğitimden fazlasını ve sadece vizelere çalışarak geçirdiğin üni eğitimi gibi değil 0
    • Catal 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:32:52 Ne 50si.. 70 bazi aylar 90'i goruyoruz.. catal die tabir ettigimiz yer yani. Sen oss ye hazirlanmak icin masanin basinda soru cozerken ben flight sim pro da live atc ile ist ank ucuyordum.. simdi vur kafani duvara 3
    • 50 mi 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:28:51 Ben 50’ye motoru çalıştırmam. Geçen 80 yaptım. İnsanları yanıltmayın. 0
    • FO 16 Ekim 2017, Pazartesi 18:59:48 ben de ituluyum kardes nolucak simdi bana 100 versinler ozaman senin mantiginla:) yaptigin isin ederi neyse onu alirsin. itu den amerikaya kendi imkanlariyla gidip dunya para kazanan arkadaslar var cunku yaptiklari isin hakki o. kendini onlarla kiyasla isine geliorsa;) 0
    • Bence de 17 Ekim 2017, Salı 00:41:13 hERKES pilot olmalı. Yap badem torpili, gir akademiye 1 sene alım süreci, 3 sene eğitim. Sonra sağ koltukta 8-10 yıl. Devamında kaptan oldun mu 35 kağıt cepte. Zaten pilotlar birşey yapmıyor, 10 sene sağ koltukta oturacan öyle. Havadan (uçarak), yatığın yerde (oteller) para kazanacan. Çok mantıklı bir iş. Haydi ne duruyorusn be, başvur bu akademiye ! 0
  • Astronot Fehmi 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:43:12 yanlis birseymi yazmis... ?? 0
    • Fehmi 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:23:19 Herseyin bir yolu yordami var, sence dogrumu? 1
  • Hürkuş 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:39:16 ADAM HAKLI...KIROCANLAR, 5
  • A350 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:38:37 Son maddede Türklerle farklı ödemeden bahsediyor. Bence haklı. Madem yabancı merakımız var onlara fazla ödeyeceksin. Hakları fazla olacak. Bizler stby bilet ile uçarken onlara bedava bilet hakkı vereceksin. Hatta yabancılara ev yardımı vereceksin (800eurocuk) Türklere vermeyeceksin. Sonra adam haklı olarak ekstra isteyince kızacaksın.Yok böyle bir dünya. Çifte standartın kralı var. hala ne sendika ne uçuş işletme ses çıkarmıyor. Benim ülkemde benim pilotuma daha az özlük hakkı nasıl verebiliyorsun sayın milli havayolum. 0
  • Pilot 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:31:13 Asker kökenli mi ? 4
  • DreamlineR 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:29:42 Adam hakli beyler.. Kokpitte hepinizin konustugu seyleri dile getirmis.. Azicik sizde cesaretli olunda meslektasinizin arkasinda durun.. 5
  • 773 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:23:56 Adam hakli. Asgari ucretin 1400 tl oldugu ulkede 45bin lira maaa yetmiyor 10
    • 773 e 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:18:56 Adam senin gibi Turkiye de yasamiyor kucuk dunyali 1
  • Yuh 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:23:16 Sirketin anahtarini da verelim!Sunlardan kurtulalim tez zamanda!Simarik yerlilerin de ucret skalasinin degismesinin onu acilmis olur bu sekilde... 6
    • Piki 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:08:00 Sen gelip uçarsın ozaman canısıı 0
    • Nerden çıktın 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:30:40 Sana ne? 0
  • Xoxo 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:22:26 Yazik ne hayalleri var. thy ik’sinda bu ingilizceyi anlayabilecek adam var saniyor. 0
    • damien 16 Ekim 2017, Pazartesi 14:25:45 helal olsun kardeşim en gerçekçi yorum gerçekten. 0
    • Loosing 16 Ekim 2017, Pazartesi 16:01:55 Adamın İngilizcesi gayet basit ve bazı hataları var.. 0
  • TC 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:20:41 Idam Idam Idam ! Nankör ! Adama Tip egitimi ver MD11-B777 ve gel simdi sikayet et. Kendi ulkesinde baltaya sap olamamis 5
  • Köken 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:18:32 Pilot asker kökenli miymiş sivil kökenli mi ? 2
  • Km 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:17:30 Yanlis bisey goremiyorum, adam hakli ve hakkini istiyor. Sizler, size dayatilan zam yaparsak su kadar kisiyi isten cikaririz diyerek yapilan ankete aman zam yapilmasin kimse de cikarilmasin diyerek iyi niyetle cevap verdiniz ama sonra ne oldu biliyor musunuz? Zam yapilmadi ama el altindan çesitli bahanelerle insanlar islerinden cikarildi bundan kimin haberi var? 0
    • Yahu 16 Ekim 2017, Pazartesi 22:48:47 Binlerce kişi kabin memuru oluyor ama kaç tane pilot var tabi ki seni işten çıkaracaklar pilotları mı 0
  • Adam haklı 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:11:50 ADAM HAKLI 5
    • haklı 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:59:42 adam haklı ama şimdi troller onu vatan haini ilan ederler:) 2
  • bravo 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:11:07 şimdi adama denmedik laf bırakmazlar, aç gözlü kazandığını kaç kişi kazanıyor vs vs diye. türk pilotların da haklarını savunmuş.medeni cesaret göstermiş doğruları yazmış bravo.keşke herkes bu cesareti gösterebilse. 5
  • Yabancı hayranı yöneticiler 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:10:25 MD11 kaptanıyken THY’de 77 kaptanı olmuş. Türk kaptanlar upgrade olmayı beklerken hollandalıları şirkete doldurun bakalım 5
    • eee 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:15:51 md 11 ile 777 arasında kurduğun ilişkiyi bi anlat hele. 77ye geçince havacılık kuralları zorlaşıyo mu? veya bu adam 77 type rating eğitimi almadan mı geçti demek istiyon kamil 4
    • eee'ye 16 Ekim 2017, Pazartesi 23:41:19 Adam diyor ki kendi kaptanına tip eğitimi verip 77 kaptanı yapmak varken, yabancı pilota tio eğitimi verip, onu en iyi filolarından birinde uçuruyorsun. Benzer mevzu pır pır uçaklarla uçan yabancı FO'lara tip eğitimi verilip THY'ye alınmasında olmuştu. Manda mıyız biz? Niye elalemin adamına para harcıyoruz? ey Hollanda sen kimsin? 1
  • Cobretti 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:08:53 Şirket maili bu şekilde paylaşılmamalı.bu maili 3.kişilere kim gönderdi ise cezalandırılmalı 13
    • Açık Olunmalı 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:17:47 NEDEN? İdare edemeyince, hatalar ortaya çıkınca "yasaklayın, cezalandırın"! Öyle mi? 2
  • adam haklı 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:07:05 hakkını istemiş ama sizler haksızlıktan yana olanlardan olduğunuz için tepki vermişsiniz 4
    • .. 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:22:17 He yani adamin hakki turk pilotunkinden fazla maas demek? Denyo seni 2
  • reiz 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:07:00 yerli ve milli pilot isteriz... 4
    • yaptı ya... 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:26:29 tüm fetöcülerden gelenleri pilot daha ne istiyon 0
  • Alçıcı sadullah usta 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:01:28 Tgs alım varmi? 5
    • TGS pişmanlıktır 16 Ekim 2017, Pazartesi 12:09:09 Dayın varsa istediğin her yere alım var, uçak altına gitme yanlışlıkla sonra pişman olursun. 0
  • Alçıcı sadullah usta 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:01:25 Tgs alım varmi? 4
  • ... 16 Ekim 2017, Pazartesi 10:59:37 Yabancılar en başında alınmamalıydı bizim gençlerimiz ne güne duruyor hangi ülke Türk vatandaşı pilot alıyor?????? 9
    • ME3? 16 Ekim 2017, Pazartesi 11:13:15 Emirates, Etihad ve Qatar havayollarında bir çok Türk pilotları uçuyor... 4
    • tk 16 Ekim 2017, Pazartesi 13:15:05 emirates de qatar varda klm de var mi kardesim? 1
    • Helal 16 Ekim 2017, Pazartesi 17:31:13 Kendilerini yanancilara satmis bazi cptnlar o vatan evladi turk evlatlarini isinden ediyorlar.demek bazilari kabuklu seviyor:)) 1