THY pilotu kanser oldu; Acıbadem Sigortası kazık attı…

    Çok beğenilenler

  • 114.00 28 Temmuz 2015, Salı 11:30:13 Allah yar ve yardimcin olsun dostum insallah en kisa zamanda eskisindende saglikli bir sekilde aramiza donersin. 6
    • Adam Uygulaması 28 Temmuz 2015, Salı 15:41:03 Bu yorumun da nesini beğenmediniz anlayamadım. Allah sizi sağlıkla imtihan etmesin, ama ıslah etsin diyorum 5
  • iPhone Uygulaması 28 Temmuz 2015, Salı 11:30:08 Ugur kaptanım çok geçmiş olsun acil şifalar. 6
    • konuk 29 Temmuz 2015, Çarşamba 14:48:15 Öncelikle pilotumuza geçmiş olsun diliyorum ve daha iyi olması temennisiyle...merak ettiğim buraya yazılan yorumun nesini beğenmemişler doğrusu hayretteyim...yani atrık bir geçmiş olsun yorumunu da eleştiren insanları kınıyorum...herkese emniyetli uçuşlar ve sağlıklı günler....ayrıca pilotumuzun metaneti de takdire değer....tekrar olumlu olsun diyelim... 2
  • Tüm yorumlar

  • hasta yakını 01 Kasım 2015, Pazar 21:48:19 Özel hastaneye de dikkay etmeli. Para kazanma heyecanı ile hiçbir detayı belirtmeden hasta yatırıyorlar. Üç gün kalan ateşli çocuğun ikinci refakatçisinden önceden bildirmeksizin para isteyen kuruluşlar var. (İlave yemek falan da yok hani.) Allah ıslah etsin. 0
  • Eski Sigortacı 05 Ağustos 2015, Çarşamba 18:29:53 Şimdi TK'da kabin memuru olan olsamda 4 yıl Türkiye'nin en büyük sigorta şirketlerinin Genel Müdürlük'lerinde satış ve müşteri hizmetleri yapmış biri olarak şunu söyleyebilirim ki, yemeyin içmeyin özel sigortanızı işten ayrılsanız bile ferdi olarak devam ettirin,Değerli Kaptan'ım ve annem gibi kanser teşhisi konmuş bir kişinin inanınki cebinden çıkacak olan para bir daire parasıdır.(Bir kanser taraması 7000 TL ) Kaptanımın yaşadığı konuya gelirsek okuduğumdan anladığım hastane ilk etapta yanlış bilgi vermiş,bu bilgi kime danışıldı da verildi o çok önemli,yoksa bizim poliçe kapsamı çok açık bir şekilde Acıbadem Sigorta'nın sisteminde kayıtlı ve ulaşılabilirdir. 0
  • geçmiş olsun 04 Ağustos 2015, Salı 10:46:16 Acil şifalar dilerim değerli meslektaşımıza. Allah yakınlarına bağışlasın. malesef sigorta içeriklerini yeterince bilmiyoruz, başımıza gelince öğreniyoruz. Özellikle bazı sigorta firmalarına karşı dikkatli olmakta fayda var, gerekirse tamamlayıcı ek sigortalar yaptırılabilir. Kouyu bilen bir avukata danışmak en iyisi. 0
  • Hamdi Yanık 03 Ağustos 2015, Pazartesi 20:52:33 Yolcu ile uluhakan siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Yırtık dondan çıkar gibi böyle çıkış mı olur! 0
  • yolcu 03 Ağustos 2015, Pazartesi 15:25:12 Bahsi geçen tutar sizin için çerez parası. Sağlığınıza kavuştuktan sonra bu şikayet mektubunu yazmanıza bile gerek yoktu. Peki ya asgari ücretle çalışan işçi memur emekli kanser olunca ne yapsın. Onlar sizin gibi isim yapmış hocalara değil, şanslarına kim çıkarsa ona ameliyat oluyorlar. 6
    • aynen öyle 03 Ağustos 2015, Pazartesi 23:30:30 vasıfsızsan bebişim vasıfsız muamelesi görürsün. hadi başka kapıda havla. bir pilotla kendini bir tutacak kadar şuursuz olamazsın yaa. 9
  • uluhakan 01 Ağustos 2015, Cumartesi 11:06:20 sigorta senin özel getirttiğin doktorun 60 binini vermek zorunda mı? vermesi gerekeni fazlasıyla vermiş. kalanıda aldığın paralara say ve kendin ver, gelip kendini burda rezil etme. zaten işiniz gücünüz para olmuş. madem 5 kuruş para vermek istemiyorsun, sigortanın anlaşmalı olduğu hastanede oradaki doktora ameliyat ol. gelip burda ağlama. 13
    • atak 01 Ağustos 2015, Cumartesi 22:43:19 Ne kadar öfke dolu bir yorum olmuş. Sanki özel sağlık sigortasının amacı hastanın tedavi masraflarını karşılaması değilmiş gibi konuşmuşsunuz. Birde fazlası ile ödemiş yazmışsınız. Hastane ödemenin %80'i ni geri alabileceğinden bahsetmiş ancak bu para geri alınamamış. Pilotta haklı olarak içinde bulunduğu durumu meslektaşlarına anlatmak istemiş. Durum buyken bu olayın kişinin işinin gücünün para olması ile ya da gelip burada ağlamakla ne alakası var? Birde pilotun kazandığı parayı kastederek bugüne kadar aldığın paralara say demişsiniz. Çok para kazanan insanlar parasını sokağa mı atmak zorunda? Kendinizi biraz da olsa hasta olan kişinin yerine koyun. Allah kimsenin başına vermesin. Pilota da Allah acil şifalar versin. 1
    • hürkuş 02 Ağustos 2015, Pazar 15:59:39 Aldığın paralara say ne demek ya ne kadar hazımsızsınız 1
    • Kimin K-uluhakan 02 Ağustos 2015, Pazar 17:50:18 İnsan olmak ve insanlık ile ilgili ciddi problemleriniz var bence. Nasıl bir kıskançlık ve çekememezlik içerisindeyseniz böyle bir konuda bile içinizdek nefreti kusamadan duramamışsınız anlaşılan şirketin kapısından geri çevirildiğiniz çok belli şirket herzaman ki gibi yine doğrusunu yapmış...;) 0
    • hakancım 03 Ağustos 2015, Pazartesi 23:28:36 hakancım kenarda daha çoooook miyavlarsın ama bırak kapısından içeri girmeyi kenarından bile geçemezsin. hadi canım naşşşşş. Allah kaptanımıza acil şifalar versin. K/A 0
  • gulcan 30 Temmuz 2015, Perşembe 18:00:46 Malesef bu sorun tum sıgorta sırketlerınde yasanıyor. Bunu hastanelerde cok ıyı bılıyor tum odemenın hastaneye yapılıp doktorla onların muhatap olması gerekıyor kazıklanmamak ıcın sonucta ozel muayenehaneye gıtmıyorsunuz hastaneye gıdıyorsunuz. 0
  • Acıbadem Sigorta 30 Temmuz 2015, Perşembe 12:13:52 Öncelikle pilotumuza geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin. Acı Badem sigorta hakkında söylenenler kesinlikle doğrudur. Çalışan ve sağlığı ile değil, cebi ile muhataptırlar. 2
  • Ameliyat 30 Temmuz 2015, Perşembe 08:48:39 Merhaba. Geçmiş olsun. Allah sağlıklı Ömür versin inşallah. Bende Acıbadem Hastanesinde Şubat Ayında 40.100 tl. Ameliyat oldum. Kadın hastalıklarımdan. Sigorta yanlış Olmasın 10.000 tl yi karşıladı. Kalanınıda doktor ile anlaştık. Eşimden dolayı sigortalandım. Acıbadem sigortadan. Ameliyat öncesi doktorum her konuda yardımcı olacağını söyledi, sonradındada yardımcı oldu. Sağolsun. 1
  • Bulut 30 Temmuz 2015, Perşembe 00:43:53 Kaptanımıza acil şifalar dilerim.Acıbadem sigorta bir felaket kan tahlili yaptırdım 518 tl ödedim.Allah hastanelere düşürmesin! 0
  • Para 30 Temmuz 2015, Perşembe 00:18:15 Bu zamana kadar kazandığı para sağlık masrafları için yeterde fazla bile gelir Acıbadem doğru karar vermiş.. 15
    • Guzel kardeşim 30 Temmuz 2015, Perşembe 10:37:21 O parayı kaybettiği sağlığını geri kazanmak için değil yaşamak için kazandı adam 0
    • Müstehak 30 Temmuz 2015, Perşembe 16:21:01 Sen daha kötü durumlara düşersin de kazandığın paralardan karşılarsın inşallah. 0
    • Paracıya 31 Temmuz 2015, Cuma 09:39:15 Aynı durum Acıbademden sigortalı memur veya uzman bir arkadaşımızında başına gelebilirdi. O nasıl karşılayacaktı aradaki farkı? Biz Sigortaya her ay düzenli olarak bu zor durumda yanımızda olması için para ödüyoruz. Kimin ne kadar maaş aldığı sigortayı ilgilendirmez... 0
  • iPhone Uygulaması 29 Temmuz 2015, Çarşamba 19:30:49 Ortalama ne kadar süre sonra pilotlar kansere yakalanıyor? Ayrıca niye sigara içiyorlar?? Risk yükseltmez mi? 3
  • iPhone Uygulaması 29 Temmuz 2015, Çarşamba 19:29:55 Pilotaj egitimi almaktan vazgeçtim 10 sene sonra kanser olcaksam ben o eziyeti niye çekeyim? 1
  • tgs operation 29 Temmuz 2015, Çarşamba 15:16:24 Kaptanim acil sifalar dilerim.Gercekten sozun bittigi yerdeyiz. 2
  • iPhone Uygulaması 29 Temmuz 2015, Çarşamba 12:59:23 Geçmiş olsun. Rabbim acil şifalar versin. Burdaki yorumlar gercekten yol gösterici olabiliyor. Bu sebeple bende yazmak istedim. Ameliyatı dışarıdan bir doktora olacaksanız verdiğiniz paranın tamamını alamıyorsunuz. Sigorta şirketi, önce hastanenin kadrolu doktoruna ödenen para sonrada Türk Tabipler Birliğinin (TTB) yıllık olarak belirlediği meblağı kontrol edip düşük olan üzerinden geri ödeme yapıyor. Ortalama piyasa fiyatlarına göre geri ödeme oranları %40 civarında. Tabi bu ameliyat çeşidine ve doktora göre değişiklik gösteriyor. 0
  • Havaci 29 Temmuz 2015, Çarşamba 12:23:29 Bana da ilk sigorta döneminde anadolu sigorta 8000 tl rücü etmişti 0
  • mafaky 29 Temmuz 2015, Çarşamba 12:09:43 Hpm900 nick'li kişiye tamamen katılıyorum... Özel Sağlık Sigortaları tüm hastahane + ameliyat + hastahane dahilindeki sair rehabilitasyon masraflarını öder (%100 yatarak tedavi durumlarında), ama tabi ki gelecek yılın primlerine de bu yapılan ödemeler "yansıtılır". Ancak "doktor parası" adı altında talep edilen bu extra bedellerde Sigorta'lar "haklı olarak" Tabibler Birliği tarifelerini uygulamaktadır. Buradaki püf nokta da söz konusu "doktor"un tedavinin yapıldığı özel hastahanenin ne gariptir ki "kadrolu elemanı" olmamasıdır. Bu "hariçten çalışan doktorlar" genellikle hastaya "tam fatura verirler" (en azından talep olduğunda) ve bu açıdan Devletin bir vergi kaybı söz konusu olmaz. Ancak Özel Sağlık Sigortası bu faturanın sadece bir bölümünü karşılar!... Kaptanımıza acil şifalar ve bundan sonrası için de mutlu ve sağlıklı yaşamlar diliyorum!... 2
  • esb 29 Temmuz 2015, Çarşamba 09:27:23 kaptanım herşeyden önce çok geçmiş olsun umarım eski sağlıklı günlerinize bir an önce dönersiniz. 1
  • Geçmiş olsun değil,Geçti Allah'ın izniyle 29 Temmuz 2015, Çarşamba 08:51:35 Kıymetli meslektaşım çok geçmiş olsun,artık sen bunları düşünme hiçbirşeye takılma artık güneş senin üstünde parlıyor,bu lanet şeyden kurtuldun bitti,Allah yardımcın olsun,Gül geç bu tip edepsizliklere,,,,,hadi birazda çabuk ol kokpit seni bekliyo 1
  • sivilce 29 Temmuz 2015, Çarşamba 02:57:12 Gecenler bir cilt problemi icin muayine oldum. Doktorun yazdigi ilac sivilceyle ilgili bir kategoriye girdigi icin 8 TL lik ilaci onaylamadi acibadem. Ilginc bir olaydi bnm icin paylasmak istedim. 1
  • Hpm900 29 Temmuz 2015, Çarşamba 01:29:12 Azmi Hamzaoğlu ndan kaynaklanan bir durum. Bu adam çok iyi işler yapıyor ama fiyat anormal yüksek. Tabipler odası maksimum fiyatının kullanılıyor olması bütün sigorta şirketleri için geçerli maalesef. Sağlık sigortası konusu ile zaten hastalar müşteri haline getirildiğinden her türlü acayipliğe hazır olmak gerekir. Ben başka bir şey daha söyleyeyim, bir sonraki yenileme döneminde kaptanımızın rahatsızlığı yüzünden hesaplanacak yeni prim rakamlarına da çok şaşıracaksınız. Sigorta, bir ticarethane gibi sizin için yaptığı ödemeyi yine sizden alacağı prime olduğu gibi yansıtmaya kalkacaktır. Bizim başımıza geldi, buna da dikkat lütfen. Ama her şeyden önemlisi bir an önce sağlığınıza kavuşup göklere geri dönmenizdir. Acil şifalar diliyorum. 1
  • Bulent 29 Temmuz 2015, Çarşamba 01:24:46 Ugur kardesim degerli meslektasim allahim sana acil sifalar versin .. 3
  • ThyTeknik 29 Temmuz 2015, Çarşamba 01:21:11 Gecmis olsun..Aslinda kisa yazacaktim goruyorum ki tek problem ben yasamiyorum ben de nisan ayinda motorsiklet kazasi gecirmistim.Kaza yerine gelince polise haber vermesi gereken ambulans hava limani kavsagina 1 saatte geldi.polise haber vermedi.once ismi onemli degil bir devlet hastanesinde tuvalet onunde hic mudahale olmadan tam 2 saat bekledim,akabinde atakent hastanesine sevkimi gerceklestirsik ancak hem vermedikleri hizmet hem paraci bakislari beni benden etti. Yaptiklari ilk agri kesici kazadan 7 saat sonraydi.Gece bekletmediler bile.ic kanama veya beyin kanamasi umurlarinda bile degil.muhim olan sigortadan alacaklari para.her gittigimde farkli bir kirik cesidiyle karsilastim.Mr bile 4 hafta sonra cekildi.bu sure zarfinda baska bir hastaneye daha gitmek zorunda kaldim ve yaklasik 1 ay sonra 7 kirik oldugunu ogrendim. Ki bu surede alcim alinmisti.simdi ugrasan kim ben.magdur kim ben.Sigortasi da hastahanesi de bitmis artik..ne denir ki.. Allah dusurmesin. 2
  • Eda 29 Temmuz 2015, Çarşamba 00:21:06 Oncellikle acil sifalar tum hastalara.Bu son bir kac yildan beri olan bir sorun sigortanizin ansmali oldugu bir hastaneye gidiyorsuz fakat orda muayene veya ameliyat oldugunuz da hastane gorevlileri size doktorun anlasmasi yok odemeyi yapmaniz gerekir diye beyan ediyorlar sonra da faturalari sigorta sirketine gonderdiginiz de anlasmasiz kurum uzerinden odeniyor. Acaba bu sigorta sirketlerinden mi yoksa saygi deger doktorlarimizin ac gozlulugunden mi kaynaklaniyor. Madem anlasman yoksa o doktorla orda ameliyat yaptirtma.Kaptan Allahtan odeyebilmis acaba diger THY peroneli 35.000 tl odeyebilecekmiydi. 1
  • IGRENC ACIBADEM 29 Temmuz 2015, Çarşamba 00:06:45 ACIBADEM HASTANESI VE SIGORTASI TAM BIR REZILLIK. 1
  • misafir 28 Temmuz 2015, Salı 23:43:43 Çok geçmiş olsun, sigorta poliçenizi mutlaka sigorta hukukundan anlayan bir avukata incelettirmenizi tavsiye ederim. 1
  • ggg 28 Temmuz 2015, Salı 22:11:09 Cok gecmış olsun acil şifalar dilerim 0
  • DENIZCI 28 Temmuz 2015, Salı 21:59:34 COK GECMIS OLSUN KAPTANIM. ON NUMARA BIR ACIKLAMA YAPMIŞSINIZ. ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN 0
  • kazık çok yönlü 28 Temmuz 2015, Salı 21:15:52 Azmi hocanın hastaya ücret bilgisi verilmesi ile ilgisi olduğunu sanmam. Haberi bile olmuyordur, işin o tarafını başkaları hallediyordur, o ameliyatını yapıp gidiyordur. Acıbadem kendi bünyesindeki doktorlara da sigorta üzerinden kazık atıyor, bunu da bilin. Acıbadem Sigorta poliçeli hastayı tedavi eden doktoruna üç otuz kuruş prim yansıtıyor. Zaten doktorlarını da sadece primle çalıştırıyor, maaş filan yok. 0
  • Thy teknik 28 Temmuz 2015, Salı 20:25:05 Arkadaşım her seyden önce çok geçmiş olsun bizler thy teknik olarak her zaman yanındayız Allah şifa versin maddi manevi her zaman yanındayız kardeşim 1
  • Acıbadem 28 Temmuz 2015, Salı 19:47:17 Ulen burda acıbademi öven çaycı! Sen heralde hiç acıbadem e gitmdin bak ben eski thy calısanı olarak baska ozel sıgortaşarıda gordum ama boyle bısey olmuyordu daha sonra estetik hastası olan güzeller güzeli kızşarımız sayesinde boyle bı sıgorta fırması ıle anlastılar kı para odemek zorunluluğu olan bu tur operasyonlara mudahıl olmasınlar ve sırketın sıgorta pırımı dusmesın! Sen ıyı arastır sıkayetvar.com u... 1
  • Bir soruya 28 Temmuz 2015, Salı 19:43:11 Öyle bişey yapamazlar kanunen mümkün değil! 0
  • Teknisyen 28 Temmuz 2015, Salı 19:28:28 Kaptanımıza çok geçmiş olsun. Allah kısa zamanda şifasını verip uçuşuna normal hayatına dönsün inşallah. Bende iki hafta önce acil bel fıtığı ameliyatı oldum.üç tane vida takıldı. Acıbadem Sigorta 59.000 TL ameliyat parasını problem çıkarmadan ödedi. İnşallah kaptanımızdaki bi Yanlışlıktır. Ödemesi bir an önce yapılır. Saygılar. 1
  • Fy 28 Temmuz 2015, Salı 19:20:31 1-Sende devlet hastanesine gitseydin devketin sanki doktorumu yok yada devletin doktoru özel hastanenin doktorundan neyi eksik. 2- Özel hastane doktorları hepsi devlet hastanesinde gecerliliği olmayan lisanslara sahipler. Örnek olarak özel hastanede doktorunuza şu soruyu sorun " Çok iyi doktorsunuz neden devlet hastanesinde çalışmıyorsunuz?" Ne cevap sizlere bakım 33
    • Sirayla 28 Temmuz 2015, Salı 20:45:36 Bir gun siz veye yakininizin basina gelirse devlet hastanesinde tedavi olun. 0
    • insanlik 28 Temmuz 2015, Salı 23:17:44 bu tur insalar ile ayni havayi ayni ulkeyi paylastigima utaniyorum 0
  • Cahilsavar 28 Temmuz 2015, Salı 19:12:54 Acıbadem Hastanesi ve sigortasından memnun olabilmek için tek şart bence hastaneye hiç işinizin düşmemiş olması. Ben şirketin yaptırdığı poliçe dışında kendi özel sigortamı devam ettiriyorum.Çünkü bu arkadaşımızın yaşadığı durumun birebir aynısı başımıza geldi ve Amerikan hastanesinden bir imZa atarak beş kuruş ödemeden çıktık.Çünkü sigorta bize faturadaki amerikan hastanesinin gider kalemlerinin hepsini aynı miktardan ödedi.Fatura 37.000 tl. Doktor yine hastanenin anlaşmalı doktoru değildi.Bize ödenen doktor ücreti bizim doktorun talep ettiğinin aynısıydı. İnsan iyi sigortanın değerini böyle zamanlarda anlıyor.Burda Acıbadem'in bu kardeşimize yaptığını normal karşılayanlar ya cahil,ya pilot düşmanı yada insanlıktan nasibini alamamışlardır. 0
  • bir sorum var.. 28 Temmuz 2015, Salı 18:38:03 Çok geçmiş olsun,acil şifalar.Thy de çalışıyorum.Sürekli hastalanan arkadaşlarımdan duyuyorum.Artık 3iş gününden fazla hastalanırsan ücretsiz izne çıkarılıyor,Sigorta masrafların ödenmiyor,siz ödüyormuşsunuz!!!Sosyal hakların iptal oluyomuş(kreşten faydalanma gibi...)Eskiden yoktu böyle durumlar,şaşırıyorum. 1
  • Crew 28 Temmuz 2015, Salı 18:36:03 Acibadem ne kadar igrenc paraci bir sirket boyle. gercekten cok ayip herseyiniz para olmasin.Bu kadar ciddi bir olayda bile odeme yapmamak icin bahaneler buluyorsa sigortanin anlami ne? Acibademi siddetle kiniyorum. 1
  • Anadolu sigorta 28 Temmuz 2015, Salı 18:02:29 Limitsiz ayakta ve yatarak 100% 1
    • Sürprim? 28 Temmuz 2015, Salı 23:21:24 1 sene sonraki sigorta yenilenesindeki ilave sürprim ne kadar peki? 0
  • 737 Kaptan 28 Temmuz 2015, Salı 17:39:14 En kısa zamanda Talpa yada Pilotlar Vakfı bünyesinde bu durumda olan meslektaşlarımız için yardım fonu oluşturulmalı, bu bir tür sigorta da olabilir. Raporlu olunan dönem içerisindeki tüm maddi kayıpları karşılanmalı. Talpa nın yada Pilotlar Vakfının asli görevlerinden biridir bu.. 0
  • Ucak teknisyeni 28 Temmuz 2015, Salı 17:37:33 Kaptan kardeşim çok geçmiş olsun. Umarım sağlığına kavusursun en kısa zamanda. Şu yorumları okuyunca şaşırıyorum. Sağlık bu parayla kıyaslanamaz. Thy çalışanları ihtiyaç halinde maddi manevi yanında olacaktır. Bu mesnetsiz yorumları yapanlarla aynı sirket çatısı altında çalışmak üzücü. 3
  • tbtgnd 28 Temmuz 2015, Salı 17:36:42 Genellikle böyle durumlarda siğorta şirketleri tabibler odasının belirlediği rakamın iki katını öderler.. 0
  • sigortacı 28 Temmuz 2015, Salı 16:24:31 acıbadem global bir sigorta değildir ha sskyı kullandınız ha acıbademi kendi hastanesinde yaptırsaydınız operasyonu böyle bir durum söz konusu olmazdı adamlar işe ticari bakıyor başka hastanelere ödeme yapmamak için ellerinden geleni yaparlar thy global bir firma neden bu kadar 3ün 5in hesabını yapıyor ve çalışanlarına hastane sigortası yapıyor anlamış değilim sonuçda sizler geniş çapta çalışıyorsunuz bu kadar kısıtlı olmamalı özel sağlık sigortası ile ilgili tüm sorularınızı bana yazabilirsiniz 05311612885 3
  • Barış Ozan Kozan 28 Temmuz 2015, Salı 16:07:33 Geçmiş olsun kaptan kardeşime..... 0
  • anlaşma 28 Temmuz 2015, Salı 15:32:32 anlaşmayı kim yapmış, personeli bilgilendirmemiş mi? büyük hata İlker bey eski bir sigorta genel md olarak konuya el atmalıdır. 0
  • iPhone Uygulaması 28 Temmuz 2015, Salı 15:22:27 SİGORTA ŞİRKETİ (GÜNEŞ HAVA ŞEMSİYE VERİR,YAĞMUR YAGINCADA ELİNDEN ŞEMSİYEYİ ALANDIR)!!! 0
  • Geçmiş olsun 28 Temmuz 2015, Salı 14:57:12 Hiiiççç uğraşmam sigorta Acıbadem falan...hiçbiri yokken ermeni hastanesi vardı. Ülkenin sağlık merkezi zaten eski istanbul denilen bölge. Surların içerisinde kalan hastaneler. En basit örnek Ebola ve sıtma şüphesi olunca doğru hasekiye... Niye Acıbadem değil çok süpermiş ya... Eski istanbullu olmak güzel birşey. Çevre geniş oluyor. Yönlendirilmeye ihtiyacın olmuyor. Yönlendirilmem... Yönlendiririm... 6
  • Saglik onemli 28 Temmuz 2015, Salı 14:52:25 Oncelikle kardesimize gecmis olsun diyorum.. Size birisi, bu ameliyati bir ay sonra yaparsak gec kalmis olacagiz diyor ve sizde korkarak hemen ameliyat olmak istiyorsunuz. Sonra %80 ini odeyecegiz diyorlar, sizde buna istinaden ameliyat oluyosunuz. Peki madem ayni sigorta uyari amacli neden sizi uyarmiyor? Neden biz fiyat listesi uzerinden odeme yapariz demiyor? Turk insani olarak herseyi bilmek zorundayiz, herseyden suphe etmek zorundayiz.. Kimse kimseye guvenemez olmus, yazik. 0
  • ... 28 Temmuz 2015, Salı 14:52:20 Büyük geçmiş olsun.Sigortacılık mantığı acıdır ama kar amaçlı olduğu için ortaya çıkan riskin ödenmemesi üzerine dayanır. Ne yazık ki artık derdinizi dinleyecek Türkiye'nin milli bir sigorta şirketi de kalmamıştır.Adı Türk olanların bile çoğunluk hisseleri yabancıların elindedir.Hatta AXA Sigorta Ermenilere Sözde Soykırım nedeni bile ödeme yapmış olup Türkiye'de faaliyet gösterebilmektedir.Türkiye kendi özüne her alanda yabancıdır.Yapılması gereken hastane girişlerinin GSS ile yapılması ve tedavideki ilave masrafların özel sigortadan karşılanması cebinizden para çıkmasını engeller.Bu arada yan tedavi için uçuculara şahsınızda SODYUM BIKARBONAT'ı önerecegim.Araştırın,uygunsa ve aklınıza yatarsa kullanın.Büyük geçmiş olsun. 2
  • ne var bunda 28 Temmuz 2015, Salı 14:39:43 bu olayda bir yanlış yok sayın kaptan. kusura bakmayında istediğiniz olmadı diye hemen yaygara kopuyor adam anlaşma yapmış ticari bir kurum sonuçta para kazanmaya çalışıyor, burada suçlanması gereken acıbadem değil teminatı düşük kabul ettiği için thy olabilir en fazla onun da zaten özel sigorta yaptırma mecburiyeti yok. okuyup öğrenin önce. geçmiş olsun. 27
    • ? 28 Temmuz 2015, Salı 15:52:51 Evvelden akıllılığa gerek yok. O pilotun uçamayacağı aylar boyunca kaç tl maaş alacağını biliyor musunuz ? İlk bir kaç ay 2-3 bin tl , sonrasına <1000tl bir rakam. Adamın sabiha ve atatürkte ki otoparka 100 tl ödemesi var hiç yoktan, evinin kirası , varsa kredisi ve eğer ki anasına babasına yardımcı oluyorsa ne yapacak bu adam ? Algılamadığınız şey , 30-40 bin tl nin bir pilot için bile ne derece önemli olduğu gerçeği. Ya ameliyat komplikasyonlarla tamamlanda idi ? Bir daha uçamayacak halr gelse idi ? 2
    • bıraz terbiye 28 Temmuz 2015, Salı 16:24:20 Tabiki her doktorun parasını sigorta ödiyecek diye birşey yok ancak anlaşmalı olmayan doktorun faturasının %80 i karsılanır diye hem hastane hemde sigortadan bilgi verilmiş bu kandırmaca değilmi? Arkadaş bunu soruyor. Kanserli bir insan o ruh haliyle yazmış. Yok yaygara yok ukuyup öğren bu nasıl bir uslup. 2
    • Sana da versin 28 Temmuz 2015, Salı 18:00:21 Allah sana da versin de sen de Üslup öğren terbiyesiz varlık. Hasta ne yazmış önce bir oku. %80 deyip eksik ödenmesine isyan ediyor. Sonuçta kanser olmuş. Boynuzlu 4 ayaklı böğüren türden yaratık seni. Pilotlar kadar taş düşsün başına senin. Kompleksli kişiliksiz!!!. 2
  • thy 28 Temmuz 2015, Salı 14:37:10 Gecmis olsun oncelikle. Ozel saglik sigortasi ile ilgili aciklar var ve sirket bunu kokune kadar kullaniyor. Bos bir zamanda bu sozlesme maddelerini tek tek okumak ve muafiyet vs var mi diye iyice kontrol etmek sart.basa geldi mi yapacak birsey kalmiyor, doktorlar da ipin ucunu oyle bir kaciriyorki bazilari.. yaziktir gunahtir. Siz yine dua edin bunu odeyebilecek gucunuz var , asgari ucrete calisan insanlara bile acimiyor boyle yapiyorlar malesef.. 4
  • Misafir-Duayen 28 Temmuz 2015, Salı 14:36:52 Öncelikle çok geçmiş olsun ...Hangi firmaya giderseniz gidin, bu durum tüm özel sigortalar için geçerli..Anlaşması olmayan değil de , anlaşmalı olan doktoruna ameliyat olsaydınız, sigorta tamamını karşılamaktadır. Özellikle florance da hastanenin bir çok sigorta ile anlaşması var ama niyeyse doktorların bir çoğunun aynı sigortalar ile anlaşması yok. Bu da ortaya yukarda olduğu gibi saçma sapan bir durum çıkarıyor. Bence bu konuda hata doktorda.. Doktorun önceden hastayı bilgilendirmesi gerekirdi. Hatta dışardan getirilen doktorlar, sigorta şirketleri size ödediği parayı vergide gider göstermesin yani sigorta şirketi kazanmasın diye de sigortanın ödediği kadar fatura kesiyor. Dolayısıyla doktorda düşük fatura kestiği içinde bir miktar daha indirim yapıyor. Evet sağlık durumunda bunları konuşmak hoş değil ama madem iş paraya dönüyor bunları her ameliyattan önce doktorunuzla görüşün, anlaşması yok ise buna göre pazarlık edin. Artık sigorta konusunda da uzman olmuşlar. 1
  • a320 fo 28 Temmuz 2015, Salı 14:13:57 oncelikle cok gecmis olsun...umarim bir an once sagliginaliza kavusursunuz. problemin buyuk cogunlugu anlasmali ya da anlasmasiz tartismasi degil acibadem den gelen yazida 80% i odeyecegiz demisler. sora da yok odemicez olmus. madem odenmiyorsa neden odenecek diye yazi geliyor. bu kurali bilsen bile odenecek yazisi geldikten sonra ameliyat olursun ki!! 0
  • İsim / Rumuz 28 Temmuz 2015, Salı 14:04:29 Arkadaşlar böyle olmasının sebeplerinden biri ve en önemlisi şuuuuu, anadolu sigorta zamanında bizim süper güzel hosteslerimizin deviasyon adıyla burun,dudak,çene, göğüs estetiği yaptırmaları, doktorlarla tahmin edebileceğiniz şekilde ilişki kurup bu düzenbazlığa onları alet etmeleridir. Onlarda madem öyle işte böyle dediler. 1
    • rumuza cevap 28 Temmuz 2015, Salı 17:06:31 aynen haklısınız! 0
  • Yolcu 28 Temmuz 2015, Salı 13:46:21 Öncelikle pilot kardeşimize acil şifalar dilerim. Umarın sağlığına tamamen kavuşur ve ödediği maddi bedel ufak bir ekonomik yara olarak önemsiz bir hal alır. Öte yandan sigortada işin özü riskin başka birine devredilmesi. Burada da riskin gerçekleşme olasılıkları, risk gerçekleştiğinde ortaya çıkacak maliyet vs gibi kriterler üzerinden devir bedeli yani risk primleri belirleniyor. Sigorta şirketleri karşı karşıya kalacakları maliyeti kestirebilmek için bazı kriterleri dikkate almak zorunda ve burada en genel uygulama da tabipler odası fiyat listesi. Eğer böyle bir kriter baz alınmasa olay tamamen ucu açık hale gelir, nasılsa sigorta ödeyecek mantığı ile 50 de isterler yeri gelir 100 de olur. Eğer tüm risklerinizi teminat altına almak isterseniz özel meblağ üzerinden anlaşma yapmanız gerekir bu durumda da ödemeniz gereken pirim oldukça yükselecektir. Örneğin bazı şirketlerin ciddi sağlık riski poliçeleri mevcut. Sadece 10-12 hastalık için geçerli ve alacağınız tazminat net olarak belli 0
  • uygulama 28 Temmuz 2015, Salı 13:42:26 ben farklı bir sektörde çalışıyorum ve bizimde sağlık sigortamız var.eğer doktor anlaşmalı hastane çalışanı ise vede prof. falan değilde normal bir cerrah ise beş kuruş vermeden çıkarız ( siz ve bizde ) doktor prof. ise ve nolur ameliyatı siz yapın dersek ekstra para vermek durumundayız ve o parayı sigorta kabul etmez ve bazı doktorlar anlaşmalı hastane çalışanı olmadıklarından sigorta hastane ödemesini sorunsuz yapıyor ama anlaşmasız doktorun parası tabipler odası üst rakamını geçemez. maalesef doktora verdiğimiz para bizden çıkar. O yüzden doktora anlaşmalı yada hastane çalışanı olup olamdığının bilgisini baştan sormamız gerekiyor. Allah şifa versin. 0
  • Android Uygulaması 28 Temmuz 2015, Salı 13:19:23 Cok gecmis olsun. Ne yazikki her sigorta o şekilde davraniyor. Sxs de ucuyorum bizde de gunes sigorta var ayni sekilde policede limitler belirtilmis. Dikkatli olup iyice incelemek ve sozlu teminatlara inanmamak gerek. Cok sukur ki durumlarımiz o meblaglari odemeye musait. Allahtan acil sifa ve tez zamanda gokyuzune donmenizi dilerim... 0
  • iPhone Uygulaması 28 Temmuz 2015, Salı 13:14:46 Cikip bir delikanli pilotta yazmiyor limit teminatlari,cunku gercek pilot cok az burda Doktor muayene max 240 tl odenir..yuzde sekseni olarak yani Laborotuar. 2300 tl Fizik tedavi 1200 tl % 90 Dis 600 tl %60 Lens 700 tl % 50 Hiv,aids. 10000 usd Hamilelik 5700 tl Calisan toplam prim 3400 tl Es. 3400 tl Cocuk. 3000 tl Yurtdisi teminat 100000 usd Hadi bakalim turkiyede bu prime bu kadar kaliteli hizmeti bulun bakalim,gidip samatya ssk muayene olun gorun nankorluk etmeyin,acibadem 5 yildizli hizmet verir ve sirkette yapilan ankette calisanlarin yuzde 92 si acibademi secmistir anketlerde..amerikada pilot havalaninda mcdonalds sirasina girer hamburgerini alir yer terminalde,bizde 10
    • Sen ne diyorsun 28 Temmuz 2015, Salı 15:42:33 Ne içtin sen konuyla ne ilgisi var saçmalama 1
  • Hangi hastaneydi 28 Temmuz 2015, Salı 13:10:02 Gecen malarya'dan hayatini kaybedem kabin gorevlisi kizi grip diye eve yollayan hastane hangi hastaneydi bilen var mi? 1
  • iPhone Uygulaması 28 Temmuz 2015, Salı 13:02:20 Dogum limitimiz 15000 tl ustu cepten gider 0
  • İşletme mantığı 28 Temmuz 2015, Salı 12:31:49 Geçtiğimiz günlerde benzeri bir problemlede ben karşılaştım. Doğum için belli bir limit olduğundan,doğum sonrası yapılan ameliyat gereği ekstra para talep edildi. Poliçede doğum sonrası komplikasyonlar da limite dahil olduğu için 19 bin tl ödemek zorunda kaldım. Kesinlikle keyfi bir ameliyat değildi ve başka seçenek olmadığı için yapıldı. 0
  • acibadem 28 Temmuz 2015, Salı 12:25:57 Allah sifa versin, en kisa zamanda sagliginiza kavusmaniz dilegiyle. Acibadem hem sigorta hem de hastahane olarak cok problemli. Acibadem de ameliyat oldum, ilk ameliyat basarisiz oldu, doktor hatasi vardi, tekrar ameliyat olmak istedigim de para istediler, doktora senin hatan, bunu duzeltmen gerek dedigim de aciga cikmasindan korktugu icin ameliyati kabul etti ve beni ameliyat odasi yerine seyyar bir yatagin uzerinde bir oda da Fulya subesinde ameliyat etti, anestezi yapmadan ameliyati yapti, ameliyat bitene kadar yatagi parcaladim, bu kadar cileye iyilesirim diye katlandim ama sonuc yine olumsuz oldu. 4000 lira para odedim ve 1 yildir hem doktora hem de hastaneye beddua ediyorum. 1
  • Kpt 28 Temmuz 2015, Salı 12:15:20 Bundan sonra hiçbir güç beni ve ailemi Acıbadem sigortaya dahil ettiremez. Sigortanın bittiği ilk gün başka firmaya geçeriz. Aynı durumu ne ben ne de ailemden birinin yaşamasını isterim. 3
  • 330fo 28 Temmuz 2015, Salı 12:12:51 Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim... 2
  • Money&Life 28 Temmuz 2015, Salı 12:11:25 Aviation= Radiation 3
  • Ali 28 Temmuz 2015, Salı 12:07:41 Umarim en kisa surede sagligina kavusur kaptanim. Gercekten basina gelince tekrar tekrar anliyo insan sagligin kiymetini:/ 4
  • Acil şifalar 28 Temmuz 2015, Salı 12:06:28 Acil şifalar kardeş. Büyük geçmiş olsun. 3
  • ? 28 Temmuz 2015, Salı 12:06:05 semptomları nasıl anlamadı? 3
  • Geçmiş olsun 28 Temmuz 2015, Salı 12:03:02 Acil şifa, Allah yardımcınız olsun... 3
  • iPhone Uygulaması 28 Temmuz 2015, Salı 12:02:49 Sayin f/o yillik sigortalarimiz yenilenirken gerek cikti olarak gerekse emailinize teminatlar kapsami gonderilmesini isterseniz ve incelerseniz bunun klozlarla belirtildigini goreceksiniz..yillik dis primimiz mesela 600-700 tl civari,yillik goz ve check up teminatlarida var ama kimsenin ne haberi ne kullandigi var..gecmis olsun tekrar..35-40.000 tl buyuk bir meblag degil bizim icin ..kendimizi boyle ifsa etmekte dogru degil 23
  • Hepsi ayni 28 Temmuz 2015, Salı 11:49:14 Oncelikle hastaliginizdan dolayi gecmis olsun dileklerimi paylasarak baslayayim. bu tarz odemelerde ozel sigortalarin neredeyse tamami ayni sekilde davraniyor. Hastane harici bir hekim eger standart bir dr degil ise, doc. prof. ise daha yuksek bir ucret talep ediyor haliyle ve sigorta sirketi de o operasyonun ucretini ttb listesini baz alarak odedigi icin aradaki fark hastaya yansitiliyor, tamaminda boyle. Bu tarz beklenmeyen durumlarla karsilasmamak icin police baslangicinda fark odemek gerekiyor ve daha da kapsamli bir police gerekiyor. Aslinda sirketlerde kendince haklilar tabii, prof muayenesi ile normal muayene bile kac kat fiyat farki iceriyor, kaldi ki buyuk bir operasyonda farklar cok buyuk boyutlara ulasabiliyor. Tam tanimini hatirlamiyorum fakat bu farklari da iceren policeler mevcut, havayolu sirketlerinin standart policelerinin haricinde disaridan satin almak gerekiyor maalesef. Tekrar gecmis olsun.. 2
  • İsim / Rumuz 28 Temmuz 2015, Salı 11:43:30 Devletmiz ve onun kudretli başkanı bu sorunu çözdü. Özel sigorta hükmünü yitirdi. Sağlık politikası için sana sonsuz teşekkürler RTE. 10
    • B-52 01 Ağustos 2015, Cumartesi 10:50:04 Evet. Aynı fikirdeyim. ( ! ). Devletimiz ve O'nun kudretli başkanı ( ! ) sağlıksız bir sağlık politikası geliştirerek sorunu çözdüler. ( ! ) Bu arada yorumcu, saçma sapan yorum yaparken imla kurallarına dikkate et. Sana yukarıda nasıl yazılacağını öğrettim bak. 0
  • YORUMCU 28 Temmuz 2015, Salı 11:40:05 Uğur kaptan zaten durum hep böyleydi. aAmeliyat olduğunuz hekim eğer kurumun anlaşmalı hekimi değilse siz parayı ödersiniz ve tabipler birliği üzerinden verilen parayı alırsınız. Bu zaten sigorta poliçe şartlarında yazıyor. Siz bence bu kadar ücret talep eden Dr. a serzenişte bulunmalısınız. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN. 2
  • sigorta 28 Temmuz 2015, Salı 11:32:59 öncelikle hocam geçmiş olsun ve inş yakın zamanda sağlığınıza kavusurusnuz. ama birde şu varki toplu yapılan sigortalar ucuz oluyor neden!! çünkü çoğu limit ya düşük yada kapsam dışı dikkatli olmak lazım ucuz diye kanmamak laızm. poliçenizdeki muayene, ilaç, tahlil limitleirne bakın anlarsınız! 0
  • By 28 Temmuz 2015, Salı 11:30:03 Ayni tedaviye A sinifi ozel bir hastanede ssk li abimin odedigi masrafla benim ozel saglik sigortasiyla Acibademde odedigim para ayni. Tamamen oyun ve kandirmaca. 0
  • flyer 28 Temmuz 2015, Salı 11:28:41 Bir açıklama lütfen, hatta açıklamalar. 0
    • Mustafa 31 Ekim 2016, Pazartesi 16:27:39 Geçmiş olsun, ben konuyu farklı bir yere çekmek istiyorum. Anladığım kadarı ile, acıbadem sigorta size kurum yani thy tarafından yaptırılmış. Çlıştığınız kurum böyle ciddi bir ameliyatta sizin yanınızda neden durmadı ? havayolu şirketleri büyük ve her türlü ekibi olan kurumlar, mesela thy,pegasus,onur air, atlas global, bunların hepsi büyük şirketler. Böyle büyük şirketler çalışanın yanında neden durmuyor ? Gurup sağlık sigortasını yaptıran, satın alma birimi, rahatlıkla acıbadem sigorta ile iletişime geçebilir, yanlış veya eksik bilgilendirmeden dolayı mağdur olduğunuzu şirkete izah edebilir ve gerekli düzeltmenin yapılmasını rica edebilir, ha yapmıyormu ? ozaman seneye o şirkete güle güle denir, daha iyi hizmet verecek bir şirket ile anlaşılır. sigorta şirketleri büyük gurup müşterilerini hiçbir zaman kırmak istemez. hele thy gibi bir kurumun birçok sigorta şirketi peşinden koşar. Tabi bunu yapacak kim ? satın alma birimleri , salla başı al maaşı, zaten thy eski thy de değil, eskiden thy de pilotum diyince her hastanein ,otelin , kapısı ardına kadar açılırdı, şimdi ise, neredeyse borçlu çıkacaksın. Thy avrupanın en büyük havayolu diyorlar, madem bukadar büyük , personeli ile ilgilensin. 0