THY pilotlarla ilgili flaş bir karar aldı

    Çok beğenilenler

  • Lütfen 06 Ekim 2020, Salı 10:03:55 Lütfen nankörlük yapmayın. Özellikle yetiştirilmek üzere eğitimini bitirip senelerce uçanlar hiç nankörlük etmesin. Cebinizden 5 kuruş çıkmadan eğitim aldınız. Hem de iş sahibi oldunuz. Piyasada 4-5bine çalışan mühendislerden olacağınıza 30-40 bine pilot yaptı sizi şirket. Ömür boyu maaşınızın %25ini verseniz bile kardasınız. He kazanmak zor mu elbette çok zor. binlerce başvuru arasından seçilerek geldiniz. Ama emeğiniz dışardan eğitim alan birine göre çok çok az. Dışardan kendi imkanınız ile bu işi yapmak isteseniz daha ucuza mal olabilir ama iş bulamadıktan sonra hiçbir anlamı yok. Elinizdekinin kıymetini bilin. Hem birikimizi harcamadınız hem de iş aramadan iş sahibi oldunuz. Bu pandemi döneminde şirket işten çıkarma yapmıyor buna sevinin. Uçuşlar bu kadar azalmışken işten çıkarmalar olsa üzerine de eğitim parasını da isteseler çok kötü bir durum olurdu. 104
    • Her şeye yorum 06 Ekim 2020, Salı 13:50:36 Dostum sen eğitimden önce asgari ücrete bile çalışırım diyip, eğitimdeki ve meslekteki zoru görünce 20 bin de ne, 30dan aşağıya çalışmam diyenler gibi birisin. Eğitimi bedavaya almıyoruz, parasını fazlasıyla geri ödüyoruz. Siz çektiğiniz ev/araba kredisi için bankaya teşekkür mü ediyorsunuz? Bu da bir kredi anlaşması. Şirketin de işine geliyor. Kokpitini sağlama alıyor. İnsanlar nankörlük etme peşinde değil, hakkını alabilme derdinde. Sektör kötü ise, bu yük herkes tarafından kaldırılmalı, sadece bir kesime yüklenmemesinin derdinde. Artık fazlalık olan makam mevki ve harcamaların kısılmasının derdinde. Emeğim dışardan alan birine göre az değil. Herkes aynı diplomayı alıyor. Aksine yatırım yapılabilir biri olduğumu kanıtlamak için daha çok çalıştım ve emek verdim. Evet iş bulmak için 10 tane sınav ve mülakata girdik ter döktük aylarca, senelerce. Ben kendim 2 saat uyku ile girdim mülakatlara çünkü işten geç geliyordum. Emeğim parasını bastırana göre daha az dimi :) 19
    • akademili 06 Ekim 2020, Salı 14:39:13 Ben bu şikayet edenleri anlamıyorum. Önüne euro dolar bazında anlaşma koyduklarında aklınız nerdeydi? Sonradan çıkıp yok maaşım tl borcum euro demek nankörlük. Yukardi arkadaşta herkesi kendi gibi bahçeşehir üniversitesi mezunu mühendis zannediyor heralde. 5bin'e bekçi çalışıyor artık. Vasıfsızsan maaşın ne olursan ol az olur. 22
    • Herşeye yorum yazan sahis 06 Ekim 2020, Salı 16:21:11 Yazdıklarından hiç bisiy anlamadım..şirket haklı gibi başlayıp sonra sinirlendin heralde 16
  • Yeter Artık 05 Ekim 2020, Pazartesi 19:53:40 Her geçen gün daha kötüye gidiyoruz, hali hazırda yüzde 50 kesilmiş maaştan bir de yüzde 25 eğitim borcu kesmek hangi vicdana sığar? Bu işin hakkaniyeti nerede kaldı? Bir sürü eğitim yolluyorsunuz ya, şuan acil olarak bu verilen parayla nasıl geçineceğimizi anlatan bir eğitim yapın, çocuğun okulu var, geçindirmekle yükümlü olduklarımız var. mesela anneme ben bakıyorum. Moralin bu kadar önemli olduğu meslekte hepimiz nasıl geçinecez diye kara kara düşünür hale geldik, hayır yani eski işimde kalsaydım şuan bize vereceğiniz paradan çok daha fazlası geçecekti elime. pandemiyi akademili pilotlar mı çıkardı? en çok bizden kestiniz bu süreçye. tamam havacılık kötü durumda , maaşımızı yüzde 50 kestiniz, ses etmedik, borcu bari almasaydınız kesinti yaptığınız aylarda. 22
    • kesintili ay yok 06 Ekim 2020, Salı 09:38:26 bundan sonra maaş bu 15
    • Güldüm sana 06 Ekim 2020, Salı 12:48:42 Mühendis olsan 5000 aliyordun hala para için atar gider yapıp duygu sömürüsü yapiyorsun 16
  • Tüm yorumlar

  • Realizer 09 Ekim 2020, Cuma 22:45:44 Burada THY'e neden laf ediyor bazı pilot arkadaşlar anlamıyorum. Zorla mı imza attırdılar sizlere? Bu ülkenin gerçeklerinden çabuk uzaklaşıyor bazı arkadaşlar.. 0
  • Kıdemli yorumcu 08 Ekim 2020, Perşembe 15:34:49 Bu ülkede yabancı para birimi ile borçlanmak her zaman büyük risktir. Kimisi bu riski alır ev, araba, fabrika sahibi olur kimi de meslek. Eskiden iyi kötü dünya ile entegre bir finansal sistem vardı ülkede ama özellikle son iki yıldaki kuru baskılama gayreti tüm rezervleri tüketti, artık atacak kurşunu olmayan çok kırılgan bir ekonomimiz var. Döviz borcu olanlara Allah kolaylık versin. 0
  • akademili fo 07 Ekim 2020, Çarşamba 13:10:00 su anda bu meslek zor zamanında ve maalesef biz mensubu olduğumuz şirketten sadece adil bir anlaşma bile isteyemiyoruz. fırsat bu fırsat denerek tepemize çökmeye çalışıyorlar, çok bilenler var burada yorumlarını okuyorum, siz imza attınız diyorlar. bundan on sene önceki yıllık kur artışına bakın, bir de son birkaç senedeki yıllık artışa bakin. ve stresini yaşamadığınız dertler icin boş laflarla insanlara akıl vermeye kalkmayın! benim artık tek beklentim bir an önce uygun şartlarda başka yerde bu işi yapabilmek ve bize bu stres ve huzursuzluğu yaşatanların aynılarını bir gün yaşaması! 7
  • Odemiyorum 07 Ekim 2020, Çarşamba 12:29:34 Sirketten ayrildim ve borcu odemiyorum. Odemeyecegim de. Beni yillrca magdur etti, ben ayrildim arkamdakileri de magdur etti ve etmeye de devam ediyor. Bu yonetim defolup gitmedikce, sistem degismedikce ne borc odeyecegim ne de geri gelecegim. 6
    • Nasıl ayrılabilir sin ki 10 Ekim 2020, Cumartesi 16:50:12 Borcun var:( 0
  • DÖVİZ A.Ş. 07 Ekim 2020, Çarşamba 11:40:55 Yorumların çoğu mülakatı geçemeyip(olabilir bir ayıp değil) akademiye giremeyen sindirim sistemi bozuk arkadaşlara ait. Birde kokpit ağzından kabine laf edip ortalığı karıştırmak isteyenler var onlarda benzer kafalar. Sonuç olarak keser döner sap döner gün gelir hesap döner. FO'ların sırtından geçinmeyi bırakın yoksa ileride solda oturacak akademili kaptan bulamazsınız. 4
  • Hak 07 Ekim 2020, Çarşamba 11:11:21 Teknik taseronlar Onlarda çok paralı iş isterdi.Ama olmadı üniversite mezunda var aralarında sordunuzmu kimi yaşı 30 üstü kimi torpilsiz ama hiç birinden duymadım batsın bitsin bu şirket diye.Buyuk kısmınız tanıdık es dost torpil dışarda ne yapicaktiniz acaba biraz vefalı olun.Herseye dinimizi katmayın günah bide yanındaki açken doydunuz taşeron için hiç sesiniz çıkmadi.Bu şirket senle benle var olmadı ve dahada sensiz bensiz var olur.Herzaman THY hep daha ileriye sizle yada sizsiz. 2
  • Ücret peşin 07 Ekim 2020, Çarşamba 09:25:35 Pilot olanlar zaten akademiye giremeyenler, akademiye girenlerin çoğunun da kendi başına eğitim masrafını karşılama olanağı yoktu. Akademililere yanlış yapılıyor, şu an güncel Euro dolar kurundan alalım dersin işler toparlanmaya başlayınca adam gidip başka yerde uçarsa o borcun kalanını alamazsın. Bugüne kadar akademili ayrılan pilotlardan gönüllü olarak ödeyenler hariç (ilerde TK ya dönersem kötü ayrılmayayım)kimseden borcunu alamadı şirket, meslek içi eğitimden para alınmaz, o girerken meslekte değildi diye TK avukatları savunma yapınca bu defa dispeç kabin harekat pushback operatörü de işe girerken meslekte değildi, ondan almadıysan pilottan da alamazsın diyor mahkeme. Dolayısıyla şirket kendi ayağına sıkıyor. Şirketten ayrılmalar başladığında ilk kaçacak gruplar akademililer olacak, müneccim olmaya gerek yok. 140.000 Euro’ya imza atıldı ama 15000 TL maaş için değil, işler kötü giderse maaaşını düşürürüm ama borcun artmaya devam eder dersen sonuçları olur bunun 5
  • Tam bir kapitalizm 07 Ekim 2020, Çarşamba 09:07:50 Kapitalizm tam da bu gerçekten..fitil fitil burundan getirmek. on seneye zaten borçları bitmeyecek de on beş seneye uzar bu borçlar..o borclar bittikten sonra çalışmaya devam ettireceklerini de düşünmüyorum pilot enflasyonu var diye düşünüp borcunuz da bitti hadi eyvallah yapmayacaklarının garantisi var mı..bence tam da öyle olacak..beş bine iş bulamayan mühendis tayfa için bu bile cazip ama az da olsa güzel okullardan mezun yüzde onluk bir kesime yazık oldu..umarım bu süreçte daha önce yaptıkları mesleği bırakmayacak o meslekten uzak kalmayacak şekilde kendilerini egitirler... 1
  • Yapilmasi gerekenler 07 Ekim 2020, Çarşamba 04:27:41 1- TUM yabanci pilotlari isten cikart diger sirketler gibi 2- kabin memuru sayisini yari yariya azalt, ne de olsa 1-2 yil tam kapasite ucmaycaksin 3- babasi pilot olan tum fo’lari (ozellikle b777) isten cikart 4- instagram’da yirtinan fenomen olma derdindeki tum pilot ve hostesleri paketle 5- cadet alimini suresiz durdur. 2
  • Burada 07 Ekim 2020, Çarşamba 01:12:15 Atip tutan , hasetinden catlayan insanlara sesleniyorum. Bakin arkadaslar ben odtu elektronik mezunu aselsanda calisirken istifa edip gercekten cocukluk hayalim oldugu icin pilot olmus bir insanim. Sadece ben degil , oss turkiye 2.si bogazici elektronik mezunu fo arkadasimiz var kokpitte. Yani isin özü akademili fo lar gayet kalifiye, kafasi calisan , zeki insanlar. Simdi diyeceksiniz ki zorla mi imzalattilar. Evet zorla degildi. Ancak ulkede son 2 yilda doviz soklarinin yasanacagini , dunyada pandemi krizi yasanacagini ongorememek bizim sucumuz degildi bence. Evet sirket zor durumda , evet frekanslar cok azaldi. Zaten maaslarimizdan yuzde 50 fedakarlik yapmisken , şark kurnazligi misali bu maili atip iyilik yapmis gibi gostermek bana cok art niyetli geliyor. “Hakkaniyet” zamani geldiginde herkese lazim olur. 6
    • Neden 09 Ekim 2020, Cuma 22:48:09 Borcunu kredi çekip 2018 de Euro 6 olmuşken odemedin mercedese binmek için mi?? Çünkü çok iyi kazanıyordunuz o sıralar risk aldınız 1
  • Üzüldüm 07 Ekim 2020, Çarşamba 00:52:40 Geçmiş olsun 2
  • Akademi 07 Ekim 2020, Çarşamba 00:47:08 akademiyi kazanamadım diye çok üzülmüştüm. Şimdi bakıyorumda döviz yükseldikçe borç artıyor. Hesaplamak için bile yüksek matematik gerektiren bir probleme dönüşmüş. Sanırım geri ödeme 3-4 milyonu bulacak bu gidişle. Ama yine de giremediğim için çok üzülüyorum 2
  • Fo 07 Ekim 2020, Çarşamba 00:14:20 Folarin odedigi katlanmis para da olmasa sirket batacak 0
  • Corporal 06 Ekim 2020, Salı 20:55:14 Minik kuş, pilot alımlarında standardize test harici kısımların TR ve TK şartlarında ne derece sağlıklı olup olmadığıyla ilgili açık oturum mu yapalım yorumlarda? 0
  • Akademi borcu 06 Ekim 2020, Salı 20:39:24 Bu isi detayli bilmeyen insanlar hic yorum yapmasin. Dunyada bir tek THY bu sekilde pilot yetistirmiyor ki, aslinda THY de yetistirmiyor bu pilotlari. Thy kendi buyumesine katkisa bulunmasi icin, yurt disindaki okullarda egitim alip pilot olucak bireyleri secip, onlarin egitimlerini odeyip, maastan kesiyor. Buraya kadar butun havayollarinin yaptigi sistem. Fakat THY baskalarinin yapmadigi neyi yapiyor, bunu kendine esas olan maliyet ile degil, bu isten buyuk kar yaptigi sisteme donustutuyor. Bir nevi sark kurnazligi.. siz bir pilotunuza kasanizdan ne cikti ise onu en fazla alirsiniz. 2012 de sirkete 120 bin tl mal olmus bir pilottan, 120 bin tl alirsin.. daha fazlasini alirsan bu para kazanma, somurme sanati olur. Bunu zaten hangi uluslararasi mahkeme gitsen boyledir.. daha bu insanlari bir yarismaya sokup seciyorsun olayina girmiyorum bile. Yani sen bu adamlari en iyilerini seciyorsun ki disaridaki adamdan bir farki var olsun, sirketin gelecegi saglam olsun, ama birde bundan para kazanmaya calisiyorsun. Bu hangi nornal ulke de kabul edilebilir, imkansiz edilemez.. Butun akademi pilotlarina tavsiyem, korkmayin, toplu olarak dava acin, evet korkmayin demek kolay, meslek aslanin agzinda.. ama yine de su psikoloji de olmayin, sirket bizi pilot yapti.. siz kendi beceriniz ile pilot oldunuz, ve sirket kendi gelecegi icin boyle bir programa basvurdu.. sirket gelecegine yatirim yapti. Bunu sizi somurulme sistemine ceviren zihniyetten hesap sorulmasi gerek. Sirketin 120 bin tl odedigi egitimden, 700 bin tl aliyor olmasinin hic bir hakli aciklamasi yoktur. Siz bos verin, siz imza attiniz biliyordunuz laflarini, hepsi safsata onlarin. 3
  • Ne bekleniyordu 06 Ekim 2020, Salı 15:19:26 Şirketlerin 2. Koltuktan para kazandığını bilmiyormuş gibi konuşuyorsunuz. Senelerde afa atlasta bunu yaptı. Hatta o 500 uçurup pilotu yolladı. Pegasusun sunexpressin yetiştirilmek üzere eğitimleri var. Neden acaba. Thy eur ile borçlandırdı. Bu iş böyle yürüyor işte. Ya kendi paran ile eğitimini alıp şirket şirket iş arayacaksın. Ya da bunlardan birini seçip 10 sene hizmet edeceksin. Bedava bişey değilki sonuçta eğitim 140bin EURO 19
  • Teknik 06 Ekim 2020, Salı 15:05:19 Pandemi öncesine oranla yaptığım iş şu süreçte azalmadı. Aksine arttı. Hergün işe gidiyorum. Hergün risk alıyorum. Beni işe tam getirip daha fazla işi yaptırıp maaşımı kesenlere hakkımı helal etmiyorum. Tez zamanda sizden çıkar inşallah. 8
    • Harbiden 06 Ekim 2020, Salı 20:42:28 Teknik olarak kaptanlar gibi ayın yarısından fazlasında yatmıyoruz yinede maaşımızı kestiler.bulunmaz hint kumaşı da değil nedir bu pilot,hostes takıntısı anlamadım. 0
  • Bak sevgili dostum; 06 Ekim 2020, Salı 14:39:55 2018de Kaptanlara %50 Fo lara %45 zam yapıldıktan hemen sonra vergi düzenlemesi ile geri alındı. Şimdi overtime ve yatı harcirahı alınamıyor. Bunun üzerine bir de Kaptan Fo farketmeksizin %50 maaş kesintisi. Bir de %25 i kadar eksik yatacak. Bu arada yasal kesinti maaş üzerinden en fazla %25 tir. Bunu bir lutuf olarak göstermeleri çok kötü. 16
    • Aynen 07 Ekim 2020, Çarşamba 10:26:05 Yasanın izin verdiği en yüksek kesinti %25 zaten. 0
  • 777 Cap 06 Ekim 2020, Salı 14:15:06 Güzel gelişme ama asıl beklenen kabin ücretlerinin asgariye çekilmesi 84
    • Tabi Tabi 06 Ekim 2020, Salı 17:57:24 Bulursun sen asgari ücretle egosu tavan kaptan kahrı çekecek kabin memurunu. 2021 in sonunda eski haline sönmezse bu maaşa size su bile vermem. Çıkar kendin alırsın 0
    • Ganesha 06 Ekim 2020, Salı 21:45:57 2025 de Autonomus iniş kalkış gelip pilot sayısı düşünce görürsün. Sen kendini düşün. 1
    • Cvp 07 Ekim 2020, Çarşamba 04:23:31 Kesinlikle 1
    • Kabinci 07 Ekim 2020, Çarşamba 14:13:54 Dünyalari verseler yeseniz yine doymayacaksiniz 1
  • @Sığar sığar 06 Ekim 2020, Salı 14:05:15 Net bilmeden konuşmayon lütfen,şirketin bu düzenlemesiyle, 2020 nin ilk 3 ayına göre ortalama %60 kesinti oldu. 7
  • YENI ATASÖZÜ 06 Ekim 2020, Salı 13:51:29 HAVA`dan gelen para HAVA´ya gider !!! 20
  • KM1 06 Ekim 2020, Salı 13:09:41 BMW ya da mercedes varsa, her fırsatta sırf instagrama fotoğraf koymak için bali, endonezya, maruitus gibi ARKADAŞLARI çatlatacak tatil yerlerine götürecekse. Her zaman ama her zaman en pahalı restoranla sırf instagramda arkadaş çatlatmak için yemekler yenecekse, ve en pahalı hediyeler alınacaksa neden olmasın ? 40
    • Dostum 06 Ekim 2020, Salı 15:45:56 Super yazmissinn 25
    • Km 07 Ekim 2020, Çarşamba 02:35:44 Audi q3 mercedes cla dan inmeyen kabin memurları .. şirketin ruhu duymuyor dünyanın en çok maaşını alan kmler thy dedir .. bodrumda güneşlensin kabin memurları tk da yatırsın her ay 15 bin .. 1
    • Nerde o dubai yatida nusrete giden kabin ekibi 07 Ekim 2020, Çarşamba 12:34:17 Gercekten asgari ucret almaniz gerekiyor, yapilan is de onu gerektiriyor. 0
    • Budur 07 Ekim 2020, Çarşamba 19:42:48 Budur. Bir de yalandan ağlamalar, öldük bittik falan. Senin öldük dediğinin yarısını yerdeki her ay alıyor, bir de üstüne virüs kapma riskiyle. 0
  • A320cpt 06 Ekim 2020, Salı 12:34:30 8 yılımı doldurmak üzereyim şirkette öğrendiğim tek birşey var oda şirket kar etmeyeceği bir iyiliği personeline yapmaz. Söylediğiniz tarihlerde döviz kurunun ne olacağı belli değil. çok iyilik yapmak istiyorsanız herkesin imza attığı tarihteki döviz kuruyla TL ye çevirin borçları şu dönemde dahi kesmeye devam edin. 2012 yılından bu yana şirketteyim döviz kuru 2,45 ten imzaladım. o dönemin kuruyla borcu nereden bakarsan bak 3 defa ödedim hala daha ödemem gereken 20 ay daha borcum var gerisini siz hesap edin. 2021 de olacak kur ile 1 sözleşme borcu daha ödeyip imza attığım tarihteki kurla 4 adet borç ödemiş olurum herhalde!!! 21
    • Dost 06 Ekim 2020, Salı 19:08:44 2010 da 10k maaş alıyorsan şuan 50k alıyorsun bunlar zincirleme şekilde yine senin maaşına yansıyor,reel alım gücün pek öyle abarttığın kadar azalmadı maaşın arttığı için.o yüzden açıköğretimli gibi bakkal hesabı matematik yapmak yakışmıyor,dlr de sayıları ezberletmek yerine keşke integral sorsalar şöyle 3 katlı. 0
    • may 07 Ekim 2020, Çarşamba 02:33:11 Tabiya silah zoruyla imza atmıştın. Ben bi halt işledim diyorsan orası başka. 8 sene önceki ruh halini paylaşayım hayirlisi ile girelim de bir şekilde öderiz. Neyse iyi yönünden bak son 20 ay. 0
  • Ben tamamını almaya kesmeye devam edecekler 06 Ekim 2020, Salı 12:31:05 Sanmıştım yüzde yirmibes kesilmiş hala dırdır ediyorsunuz..bedavaya pilot mu olcaktiniz be insafsizlar ayda kırk bin alırken iyiydi sizin yaptiginiz gibi kaç kişi o paraya borca girmek Türkiye'de dolar Euro ne olur diye düşünerek yurtdışına gittiler paralarını kimi evini sattı çocuklarını pilot yaptı şimdi onun bedeli ödenmeyecek mi sandiniz 49
    • Şirket 06 Ekim 2020, Salı 20:42:18 göndersin yurtdışındaki uçuş okullarına maaşını bile versin. Orada eğitim alırken rahatça yaşayacak gezip tozacak durumdalar gelince iş hazır, ama memnun edemezsin adamları! Sizi oraya gönderen de halkın parası efendiler! Yönetime kızıyorsunuz ya siz de halkın parasıyla THY sayesinde pilotu oldunuz unutmayın 0
    • isimsiz 07 Ekim 2020, Çarşamba 08:53:19 Arkadaşlar , hala şirket yalakalığı yapanlarınız var . Bir de bu fo arkadaşlar adına düşünün sürekli bitmeyen ve bitmeyecek bir borca berbat bi düzende hakların yenerek çalışmak zorunda kalıyorlar. Şirket yönetilemiyor , kendi yetiştirdiği elemandan dolar kuruyla katakulliyle kar elde etmeye çalılıyor . Thy çapında büyük bir şirkete bu yaklaşım yakışmıyor . Ayıp gerçekten sonra bi 1500 pilotu daha gider oraya buraya alırlar o euro borcunu pandemide geçicek elbette. Tamamen haksız bi uygulama buna karar alanların bunu devam ettirenlerin aklından vicdanından şüphe duymak lazım . Allah fo arkadaşlarında yardımcısı olsun , önüne gelen aanki yaptıkları iş hakkında en ufak fikri varmış gibi konuşuyor.Keşke gerçek bir hukuk devleti olsaydık da thy bunu yapamazdı kendi yetiştirdiği evlatlarına. 2
  • seneye 06 Ekim 2020, Salı 12:25:28 Bunun meali şöyle: Madem bu sene verdiğimiz %50 maaş borçları ödemeye yetmiyor. Kalan borcunuzu seneye euro dolar 15 olunca ödersiniz. 9
  • ricaediyoruz 06 Ekim 2020, Salı 12:20:49 Artık kazandığımız para dışarıda beyaz yaka giriş seviye yöneticilerin kazandığı paraya düştü. Sizden hepimizin ricası şu üçünden bir tanesini gerçekleştirmeniz. Akademi borçlarının silinmesi veya borcun yarıya düşürülmesi ya da borcun eğitime başlanılan tarihin kuru üzerinden türk lirasına çevirilmesi. En kötü ihtimalle 10 yıl çalışma şartlarını kaldırın daha iyi bir iş bulup borcu o şekilde ödeyelim. Biz de zor durumdayız. Herkes hayatlar bebekte yalı, altta maybach zannediyor ama yok öyle bir şey. Kendi kariyerinde şu anda düşen maaştan daha fazla kazanmasına rağmen işini gücünü bırakıp pilot olan arkadaşlarımız var. Bu insanların yüzüne nasıl bakacaksınız. Rica ediyoruz. 26
    • Sen rica ettin ya 06 Ekim 2020, Salı 15:45:19 Tamam sildim borcunu:))) 14
    • Napalim olmasaydin 06 Ekim 2020, Salı 15:48:25 Herkes risk alır.aldin riski ve imzaladin demi..imzaladin..hadi çok fazla ise ihtiyacın vardı ok imzaladin peki kredi çekip Euro dusukken neden odemedin borcunu çünkü mercedese daha çok ihtiyacin vardı para tatlı geldi..itiraf et bunu 26
  • fofofooooo 06 Ekim 2020, Salı 12:18:01 fo arkdslar, Bir saniye durmaz , pandemi bitince N1togaaaaaa 12
    • Fo 06 Ekim 2020, Salı 20:45:24 Hee biterse gideriz.bitecek,diğer şirketler pilot kontenjanı açacak bekleyin siz.ben yakında bırakıyorum eski işime mühendisliğe döneceğim.çoğu vasıfsız tk fosu da beklesin şirketler düzelecek diye 0
    • foo 06 Ekim 2020, Salı 23:23:49 Aynen pzr praları da kayıp yine 3 te bir herkese 0
  • özel mailler 06 Ekim 2020, Salı 11:09:10 şirket maili şirket çalışanlarını ilgilendirir, bunu bir dokturun okumasını istemiyorum mesala sizde ne arar mesleğe yapılan saygı... 16
    • Neden 06 Ekim 2020, Salı 12:34:18 İlk maaşına altına mersedes bmw almaktansa kredi çekip borcunu odeseydin 3 katına cikmayacakti diye mi:)) 16
    • Üzülme 06 Ekim 2020, Salı 13:20:01 New normal maaş :)) 8
  • Vicdansızlık 06 Ekim 2020, Salı 11:02:44 Thy'nin yaptığına bak, maaşı TL veriyor , eğitim ücretini euro kesiyor , böyle bir haksızlık ve mantıksızlık olur mu ya!? 26
    • 320 fo 06 Ekim 2020, Salı 13:00:13 Onu akademiye girerken düşünecektin aslan. Bizi deli dürttüydü dimi evi arabayı satış özelden aldık ;) 34
    • Şansızlık 06 Ekim 2020, Salı 14:39:07 Paranız varken har vurup savurmayacak öncelikle € olarak kenara atacaktınız şimdide ağlamayacaktınız size zorla sözleşme imzalatmadılar hepiniz koşarak gelip imzaladınız hayat bu gün gelir sizi mutlu eder gün gelir mutsuz. sabır 33
  • Sığar sığar 06 Ekim 2020, Salı 09:43:15 Eskiden kesintiyle beraber elinize ne geçiyorsa şimdi bununla beraber de elinize yam yarısı geçecek. Herkesde olduğu gibi. Eğer sözleşmeye aykırı davranıp kesinti yapmazlarsa tüm pilotların gelir” %50 azalırken sizinki %30 azalmış olacak sadece. Bi siz mi akıllısınız ? 5 kuruş cebinizden çıkarmadan sıfır risk ile pilotaj eğitimine imza atarken hayat güzeldi değil mi ? 51
    • foria 06 Ekim 2020, Salı 12:21:39 Maaş yarıya düşürülür borç da aynı oranda (normalin yarısı) tahsil edilse haklı olurdunuz, burada maaşın yüzde 25ine kadar olan kısmı alırız daha fazlasına dokunmayız diyor ki bu şirketin değil iş kanununun gereği (borçlar kanununa tabi sendika üyesi olmayan ya da dayanışma aidatı ödemeyen kişiler hariç) bu kadarla kalsa iyi, seneye ait borçları ise ikramiye, harcirah vb'den tamamen kesebilir), yani bunun anlamı 25% kesinti ile borç ödenwmeyeceği için akademi mezunu bir ikinci pilot ikramiyeyi göremeyecek. Bu kadar da değil, bu kesinti brüt maaş üzerinden. Daha euro ne kadar artar bu konuya girmedim bile. Dolayısıyla hangi oranda azaldıysa o oranda borç ödeyecek tanımı tepeden tırnağa yanlış. 3
    • Zayıf 06 Ekim 2020, Salı 12:23:51 Zayıf zayıf. Matematiğiniz biraz zayıf... 9
  • Kıymetli 06 Ekim 2020, Salı 09:31:55 Kıymetliden sonrasını okumadım 3
  • Ben 06 Ekim 2020, Salı 09:29:38 Euro 6.30 dan imzaladım, 400 bin borcum arttı 1 yılda, euro 3 ken imza atanların ruh halini düşünemiyorum. Bilerek imza attın diyecek insanlara da, kimse virüsün vuracağını , ülkenin 4 tarafında teyakkuz ilan edileceğini kestiremezdi. 20
    • Bi arkadaşıma 06 Ekim 2020, Salı 12:27:06 Yemedi dolar Euro imza uzerinden imza atmak gitti parasıyla yurtdışında pilotaj okudu o cocugun günahı neydi gecceksiniz 10
    • Yooo düşünüp 06 Ekim 2020, Salı 12:35:51 Borca girmeyen arkadaşım var benim o borca girilir mi yaaa inanamadik size zaten 3
    • Doğru ama 06 Ekim 2020, Salı 15:03:59 Kimse sana zorla imza attırmadı. Koşa koşa imza atmaya giderken böyle mi düşünüyordun. Döviz olayı senelerdir var. Yapmayın lütfen. Şu pandemi geçsin ortalık düzelsin uçaklarımızı tekrar göklerde görmek dileğiyle 22
    • Ben diyene 06 Ekim 2020, Salı 21:55:16 Pandemi filan gec. Turkiye de euro borca imza atmak demek tüm kur riskini üstlenmek demektir. Yani pandemi olur sel olur devalüasyon olur çatışma olur savas olur , olur da olur arkadaşım. Bunu bilerek imza atıp sağa sola sallamayacaksın. Kur riskini üstüne almışsın sallıyorsun. 0
  • Altın oran 06 Ekim 2020, Salı 09:08:32 ilk maaşım ve ilk kesintilerime bir baktım neymiş diye. maaşım ilk güne göre %40 civarı artmış kesinti ise %500 civarı. ekonomi kötü insanlar zor geçiniyor ülke genelinde. biz yine de şanslı olanlardanız çok şükür 9
  • Cici 06 Ekim 2020, Salı 08:40:44 Akademili kaptanlara hostesler bakmaz şimdi :(( 32
    • Hosteslere 06 Ekim 2020, Salı 12:51:49 Pilotlar bakiyor mu acaba? 11
  • Aviator 06 Ekim 2020, Salı 06:57:04 Nankörlük etmeyin lütfen. Şirket sizi cebinizden 5 kuruş çıkmadan pilot yaptı. Hem çalışıp hem biriktirdiğim paramla pilot olduk biz de. Yarı fiyatına geldi evet. Hatta size uygulanan kur hesaba katılırsa belki 10 da 1 ine gelecek. Ama bakın şimdi işsiziz. Hiçbiryerde de ilan yok. Geçicek inşallah diye dua edip umut bağlıyoruz. Ama lütfen siz nankörlük etmeyin. Bu eğitimi kendi cebinden veren bizim gibi insanlara saygı duyun bari. 38
    • foria 06 Ekim 2020, Salı 12:24:45 Beş kuruş çıkmadan mı, şirket sadece sınav açıp yabancı kur üzerinden sana yatırım yaptı, karşılığında çalışmaya zorunlu tuttu ve paraya muhtaçsın diye istediği gibi durumu esneyiyor (euro üzerinden sözleşmeye imza atan bizlerin euronun bu hale gelebileceğini öngörmemek bizim hatamız ancak bunu yaparken maaş beklentisiyle insanlar işinden ayrılıp sözleşmeye imza attı. 6
    • YAZIK 06 Ekim 2020, Salı 13:38:28 ...keske daha ucuz ve gecerli bir meslek ögrenseydin !! 5
    • vasıfsız 06 Ekim 2020, Salı 14:43:01 arkadaş beden eğitimi bölümünden mezun olup işsiz kalınca pilot olanlardan. Akedemi gibi seçilerek girilen bir yerle kendini bir tutma istersen. 17
    • Vasıfsız yazan arkadas 06 Ekim 2020, Salı 17:51:34 Bı sürü akademili tanıyorum işletme,uluslar arası ilişkiler mezunu yüzde sekseniniz..kendinizi nerde goruyorsunuz bilmiyorum hala mi havalardasiniz daha başınıza neler gelmesi gerekiyor hiç bilmiyorum artık ya 0
    • Vasifisiza 07 Ekim 2020, Çarşamba 02:19:25 Kibiriniz batsin ppl macarda atpl (cok sukur shgm kolay easa gibi degil ) Turkiye den aldim pic ir cpl me Turkuye 40 K ya bitti daha ucagin yagina bakmamis kibirli genc senin bolumun ne ?? Akademiyle vir tutma diyo ya agubgugu ingilizcen ne seviyede sizin gibiler yuzunden akademiye ne olursa oh olsun diyesom geliyo ama herkes sizin gibi kibir abidesi degil normal ogrencilerde var he bu arada senin bolumun ne , bolumunde vasat oldugun icinmi akademiye geldin , 0
  • Memurcan 06 Ekim 2020, Salı 06:28:02 Peki kur sabitlenecek mi? 2021'e 1 euro 15-20 tl olursa ne olacak? 7
    • Odeyecekler!!! 06 Ekim 2020, Salı 12:37:48 Onlara kimse ellerinden tutup zorla imza artırmadi hadi attın mercedes BMW kredisi çekeceğine git bu borç icin kredi çek ve borcunu kapa demi ama...luksler tatlı geldi demek ki ama hayat çok acımasızdır çok ağır odetir 9
    • Hımm 06 Ekim 2020, Salı 13:02:01 Euro 15-20 tl olursa durma zaten memlekette kaç 4
    • Hayir 06 Ekim 2020, Salı 13:10:32 Sabitlenmeyecek.sadece borcumuzu 15 20 yıla yayacaklar. 0
  • Hayırdır genco 06 Ekim 2020, Salı 03:11:07 Beleşe pilot olup borcunu ödemeyeceğini mi sandın? Fazla bile veriyorlar. 112
    • B738-900 06 Ekim 2020, Salı 07:40:29 Pilot olamamak çok koymuş daha çok koyacak sana. Bunu böyle yapmaları şirkete zarar. Bir yıl sonra birçok arkadaş yurtdışına gidecek. Eğitim borcunu ödemeyip şirketi mahkemeye verecek...olan milli şirket ve milli pilot kaybı 20
    • 777cpt 06 Ekim 2020, Salı 08:51:20 Terbiyesizlik yapmayın,herkes alnının teri bileğinin Hakkı ve zekasını kullanırsa ve yeteneği var ise ,aynı haklara sahip olabilir.sizin trol olduğunuz çok açık. Akademiye görebiliyorsanız girin ,söz ben sizi, buradaki tüm aday pilotları yetiştirdiğimiz gibi yetiştireceğim. 20
    • Emeğiyle çalışıyor herkes sana ne 06 Ekim 2020, Salı 09:07:59 Sen evinden çıkmaya korktuğun zamanlarsa o insanlar uçuşa gidiyor saçma sapan yorumlarını hasedini fesadını kendine sakla onbaşı. 17
    • Emeğiyle çalışıyor herkes sana ne diyen 06 Ekim 2020, Salı 12:46:33 Saygısız insan bu ülkede sağlık personeli de emeğiyle çalışıyor burger kingdeki garson da emeğiyle çalışıyor oralarda covid 19 yok mu.o paralar sizin burnunuzdan daha da kötü gelecek malesef şimdi hiç sağa sola satasmayin bı daha geleceğini bilmediğiniz kur fiyatları üzerinden imzalar atmazsiniz olur biter.. 7
  • yerli ve milli 06 Ekim 2020, Salı 01:05:01 kesintiler avro ile devam, bravo size yerli ve milli yönetim. sonuçta döviz kuru sizin için hiç önemli değik tabi.. 17
  • A-aaa 05 Ekim 2020, Pazartesi 22:20:05 Şirket, eğitim borcu olanlarla kafa bulmuş... 10
  • Akademi 05 Ekim 2020, Pazartesi 20:35:34 En büyük düşmanınız akademililer artık. İlk fırsatta kaçacak genç ekip. Mahkemelerde ağlarsınız geri alabilmek için borcu 16
    • Komik 06 Ekim 2020, Salı 15:13:03 Güldüm iyi oldu.sanki kaliteli mühendis, doktor olabilecektiniz de pilotlugu seçtiniz 15
    • Ben odemiyorum 07 Ekim 2020, Çarşamba 12:38:12 Hadi alsinlar 1
  • Euro 05 Ekim 2020, Pazartesi 20:29:05 Euro tl karşısında değerlenecek.Bizim borç ikiye veya üçe katlanacak 9
    • 330fo 06 Ekim 2020, Salı 09:33:46 Benimki şimdiden 3 katına çıktı :) 5
  • yüzleşme 05 Ekim 2020, Pazartesi 20:19:12 empatisiz ve hamasi duygular barındıran bir muhattap ile iletişim yoluyla çözüm üretebileceğini zanneden pilot zümresinin bitmek tükenmek bilmeyen sopa yiyişi 14
  • İyi de?? 05 Ekim 2020, Pazartesi 19:23:34 Bundan millete ne? THY pilotundan başka kimi ilgilendirir ki? Bir de mail içeriğini yazmışsınız tırnak içinde... Şirketin basın sözcüsü müsünüz? 32
    • ayjet 06 Ekim 2020, Salı 07:49:23 %100haklısınız 6
  • Tech. 05 Ekim 2020, Pazartesi 18:41:10 Pilotların eğitim borcunu bilemiyorum ama %30 kesintiyle uçak teknisyeni artık kirasını ödeyemiyorrr...3500 lira maaşla 1500 kira 1500 kredi kalan 500 lirayla faturalar ve aylık mutfak alışverişi çıkmıyorrrr. Ya kirayı veremiyeceğiz ya aç kalıcaz.... 9
    • Mudur 06 Ekim 2020, Salı 08:11:43 Biz sizden cok memnunuz oysa. Yeter ki sirketin isleri yurusun bosverin kiralari falan. 15
    • Ne demek gecinemiyor 06 Ekim 2020, Salı 12:19:46 Ne demek gecinemiyor. Kaptanlar, fo lar ne yapsin. Maaslarda kesinti yapilinca adamlr kendi yazdi iste durumlarini. 50 bine 30 bine gecinemediklerini yazdilar. Onlar ne yapsin peki ? Birazda onları düsünün. 9
    • Tech 06 Ekim 2020, Salı 13:25:17 Ben istifa edip ayrıldım, ayrılamayanları zoruna giderek bunu imzalayanları da anlayışla karşılıyorum. Ama ya dik durup, ben limon satsam bunu kazanırım lanet olsun diyip arkadaslarınla aynı tavrı koyacaksın ya da burada hep geçinemiyoruz diye ağlayacaksın. Tk da malesef o dik duruşlu insandan kalmadı. Kusura bakmayın asgari ücret verseler yine atkadaşları arasında bağırıp çağırıp arkadan hemen kabul dilekçesini imzalayacak karekter yoksunları var aranızda. Daha önce de söylemiştim, kusura bakmayın ama inşallah teknikte max ücret, asgari ücret ile eşitlenir sanmıyorum ama belki o zaman harekete geçmek zorunda kalırsınız ve burası bir okul diyen yönetici geriye dönüp elinde kalanlara bi bakmak zorunda kalır... 1
  • Yerli ve Milli 05 Ekim 2020, Pazartesi 18:29:14 Hani nerede yerli ve millilik? Bu vatanın evlatları neden dövizle borçlandırılıyor ve kur sabitlenmiyor? Suçları Türk olmak mı? Şimdi diyecekler ki zorla mı imzalattılar? Zorla imzalamadılar belki ama yerli ve millilik diyorsan ülkenin pilotlarını kura ve enflasyona ezdirmezsin bu kadar. Bitmeyen bir borç olur mu arkadaş? Üstelik borcu oluşturan çoğu kalem Türk Lirası üzerinden hesaplanıyor,eğitim giderleri ise uçuş okullarıyla yapılan toplu anlaşmalarla oldukça ucuza geliyor.Thy pilotlar üzerinden kar elde etmeye ant içmiş,başka açıklaması yok.Tüm bunları öngörerek zamanında akademiye girmedim ama giren birçok arkadaşım perişan durumda. Hayaldi gerçek oldu, 1000 dolara çalışan pilotlar hayırlı olsun. 12
    • Ym 06 Ekim 2020, Salı 11:07:17 Gören pilotlar asgari ücret alıp 12 saat mesai yapıyor zanneder. 19
    • Çünkü 06 Ekim 2020, Salı 12:49:58 Böyle imza attınız!!!!!!! Size zorla imza attirmadilar bilerek imza attıniz!!!!!! Bunu göze aldınız!!!! Para tatlı geldi..:))) 10
  • Dolara bakmiyorum 05 Ekim 2020, Pazartesi 18:11:43 Doviz tabi allaha emanet. Kur sabit degil bir iki sene sonra kim bilir kac bin euro olur borc 4
  • Les Petit 05 Ekim 2020, Pazartesi 17:56:25 Ben mi yanlış anlıyorum yoksa bu arkadaşlar %25 üzerinde kalan farkı seneye ciro edeceğiz, oradan kalan farkı da bir sonraki seneye mi ciro edeceğiz diyor... Euro ile borçlananlar dertli. Yahu şu borçları çevirin TL ye artık. İnsanları ömür boyu borç ödemeye mahkum ediyorsunuz. 11
    • Neden cevirsinler 06 Ekim 2020, Salı 12:50:57 Zorla mı imzaladiniz 10
    • fo 06 Ekim 2020, Salı 22:41:47 Beni amir yapın jumpseatte oturup aynı maaşı almak varken neden kokpitte durayım 0
  • Bugünler de geçecek 05 Ekim 2020, Pazartesi 17:29:57 İşler düzelsin bi an durursam şu şirkette Allah belamı versin. 11
    • nereye 06 Ekim 2020, Salı 09:39:08 gidecen 14
    • Cpt cadet 06 Ekim 2020, Salı 11:08:23 Yahu sürekli yazıyorum grev için neyi bekliyoruz 6
  • Döviz Kurunda 05 Ekim 2020, Pazartesi 17:28:09 Döviz kurunda pozitif yönde yaşanacak oynaklık adaylara negatif yönde yansıyacak uzun vadede kazanan şirket olacaktır 6
  • Akademi 05 Ekim 2020, Pazartesi 16:59:21 Akademili mecbur degil, sen kabin memuruna pilotundan fazla deger verirsen akademili firsatini bulunca kacar gider. Gittiler de zaten 30
    • Haha 06 Ekim 2020, Salı 08:31:38 Bulursan kacirma zaten. Herkes binlerce pikot cikardi. Sektor toparlandigunda bile ortada issiz pilitlari eskiden cok daha ucuza kaoatacaklar. 12
  • Tk 05 Ekim 2020, Pazartesi 16:58:45 Sirket ucagi hosteslere ucurmayi kafaya koymus anlasilan. 23
  • Şaşırtmadı 05 Ekim 2020, Pazartesi 16:52:47 Bu karar şirketin yararına olan bir karar, ne zaman personel hayrına iş tuttular ki... Pilotlara yapılan yüksek zamlar bile kendileri içindi, şirkette pilot kalmayacaktı çünkü. Şimdi bu borcu ödemedim diye sevinip, sonrasında euro 10 lira olduğunda ödemek var. Aldığın maaşı euro'ya çevirmek de bunun çözümü değildir. Bunu çok görüyorum "maaşımı alınca hemen euroya çeviriyorum etkilenmemek için" diyor. Hayretle dinliyorum. Sen tl cinsinden maaş alıyorsun. Sonuç olarak maaşlara çöken şirket, şimdi de iyilik meleği maskesi altında euro borçları üzerinden ileriki maaşlara çökme hedefinde. 7
    • Cevap 06 Ekim 2020, Salı 12:22:07 Maaşını alıp euro ya çeviren kişi yapabileceğini yapıyor başka elinden ne gelir ? Yani en mantıklısı. Asıl Borcu kapatmayı düşünenlere şaşıyorum.Paran varsa euro ya çevir kalsın kenarda veya her ay bozdur kesinti miktarında maaşına ekle.Paran yok kredi çekip kapatmak istiyorsun diyelim , ayni şey euro al koy kenara. Pilot olup bunu düşünemeyene şaşıyorum 3
    • Bi enteresan daha 07 Ekim 2020, Çarşamba 08:31:51 Paranı euro'ya çevirmek, euro yatırımı yapmak demektir. Altın al, daha çok artıyor... Şimdi madem paranı euroya çevirdiğinde etkilenmiyorsun, gel hesaplayalım. Misal euro öyle arttı ki, senin aylık euro borcun maaşını. Maaşın eksiye düşüyor. Hadi euro'ya çevirecek para bul şimdi... Kardeş sen TL cinsinden maaş alıyorsun. Bunun çözümü her ay aldığın maaşı euro yapmak değildir. Ya euro cinsinden maaş alacaksın. Ya gidip borcun kadar kredş çekip hemen euroya çevireceksin. Her ay kredi ödeyeceksin o çevirdiğin eurolardan bozdurarak. Bunu sen ben yapınca hiç düşmeyen euro başlar düşmeye. Bi de faiz batağına düşersin. 0
  • Yetti 05 Ekim 2020, Pazartesi 16:33:10 Sabir, anlayis, katki ve emek bekliyorlar. Hep biz veriyoruz hep... 6
  • Sabir ve anlayis? 05 Ekim 2020, Pazartesi 16:21:35 Sabir ve anlayis mi? Sen oyle san. Hostese pilot degeri pilota hostes degeri verip benden sabir ve anlayis bekle. Gorursun, her seyin zamani var. hosteslere ucurursun o ucaklari 22
    • Başınıza hostes kadar.... 06 Ekim 2020, Salı 09:56:42 Taktınız hostese be! Git hostes ol ozaman vırvır tükettiniz bizi! 21
  • Maas 05 Ekim 2020, Pazartesi 16:20:43 Kabin amiri 12-13 bin tl maas aliyor. Pilotuna km’den dusuk degeri veren tek sirket thy’dir. 29
    • Sa 06 Ekim 2020, Salı 08:43:16 Yok öyle bedavadan eğitim alıp iş garantili takılmak. Ödeyeceksin o eğitim ücretini, ağzının suyunu da sileceksin sanki bundan alıp hostese para veriyorlar 16
    • 330fo 06 Ekim 2020, Salı 09:04:35 Durumun kabin amiri ile ne alakası var? Saçma yorumlar yapmayın lütfen 7
    • Cadet 06 Ekim 2020, Salı 12:41:35 Birader sen hostesler aynı parayı almıyorsun senin maaşın onun 2 katı sadece sen bedavaya aldığın eğitimin borcunu ödediğin için az görüyorsun. Bende gidip ev kredisi çekiyim onun kredisini maaştan düşüp az maaş mı alıyorum diyim. Bu iş için euro kurula bilerek isteyerek kredi çektiniz şimdi gelip de tatava yapmayın 8
    • Cadet 06 Ekim 2020, Salı 15:56:09 Öyle haklısın ki... 4
    • fo 06 Ekim 2020, Salı 22:43:18 aynen öyle oluyor bizden alıp hostese veriyorlar. 1
  • Cadet 05 Ekim 2020, Pazartesi 15:46:36 Guzel bir haber darisi, kur sabitlemeye. Egitimimiz durmus ama borcumuz katlaniyor! 27
  • %50 + % 25 05 Ekim 2020, Pazartesi 15:20:22 Her şeyin sorumlusu biz pilotlar zaten. Sorun yok efendim, bu maaş fazla bize, bunu da vermeyin. Euro olarak kesintiye devam edin. Şu anda yaptığınız varlıklarınızı Euro olarak saklamak. Hiç bir şeyden vazgeçmiş, hiç bir iyilik yapmış değilsiniz. Siz hala virüsün arkasına sığınmaya devam edin, yediğimiz yemekten dahi kesin. Pazar günü 13 saat mesai yaptırın, kuruş para vermeyin. 1 eylüle kadar mesai günü karşılığı ödeme yaparken olduğu gibi neden sadece 7-8 gün çalışmıyoruz şu anda? Neden neredeyse her gün uçuyoruz? Neden hep biz kaybediyoruz? Bir FO şu anda 2014 maaşına geri döndü, farketmez efendiler. Bu insanlar yarının kaptanları, bunu da unutmayın. 16
    • Yarının kaptanları :) 07 Ekim 2020, Çarşamba 09:12:04 Yarın kaptan olunca ne olacak? 60 yaş üstü bugünün kaptanlarından ne gördüysek onları mı yapacağız? Bu meslek racon mesleği, şövalyelik mesleği diye diye, bugün şirketin emeklilik prosedürünü değiştirdim, emeklilik yaşını 60 yaptım diyebileceğini bile bile bu hale getirdiler bizi. Bu mesleğin onurunu ayaklar altına aldıranlar olarak tarihe geçtiler racon yaptılar, hepsini tebrik ediyorum. 0
  • ARFF 05 Ekim 2020, Pazartesi 15:19:10 ülkemiz ekonomik sıkıntı çekerken insanlar parasızlıktan can cekişirken birilerine böyle torpil yapılması ülkenin parasının peşkeş çekilmesi tek kelimeyle ayıptır AYIP!!! 49
  • %95 i torpilli 05 Ekim 2020, Pazartesi 14:53:59 arkadaşlarımıza destek olmaları normal tabi. 34
    • Torpilliye 06 Ekim 2020, Salı 18:35:38 Alnımızın akıyla girdik üç büyük havayolunu kazandım tercihim Thy oldu yanlış karar vermişim 0
  • Efo 05 Ekim 2020, Pazartesi 14:47:58 Yakarsa sirketi efolar yakar 9
  • DÖVİZ A.Ş. 05 Ekim 2020, Pazartesi 14:37:56 Ayrıca birde kurun sabitlenmeyeceği belirtilmiş. Yabancıya dokunma ama kendi evladının sırtına bin. Ayıptır ayıp. Ölene kadar borç ödenir artık. 7
  • Fo 05 Ekim 2020, Pazartesi 14:25:57 Zırnık koklatmam diyor kısaca. 2
  • Var ya 05 Ekim 2020, Pazartesi 14:17:11 Evde yatip ayda 4..5 ucus yapan kesintili pilot zaten 20.000 cebe indiriyor. Torpillilere yine kiyak siz yine kabinden yerden kesersiniz para kalmayinca nasolsa 5000 tl ye yalida havyar yiyerek yasiyoruz. 35
  • 330 fo 05 Ekim 2020, Pazartesi 14:17:09 Aidiyet falan beklemeyin bizlerden. Siz bu zor günlerde hala kesinti derdindesiniz millet kredilerini ödeyemicek bu kafayla o uçuşları yapıcaklar yazık... 11
  • Teşekkürler 05 Ekim 2020, Pazartesi 14:13:16 Şirketin en değersiz çalışanları olduğunu hissettirdiniz. 10
  • .. 05 Ekim 2020, Pazartesi 14:01:39 Akademili arkadaşları haber altına saçma yorumlar yapmamaya davet ediyorum. Hiç düzenleme yapmayıp aynen kesseler de yapacak bir şey yoktu sonuçta. 2021 zor geçecek olsa da en azından bir şey yapılmış. Yetersiz olsa da hiç yoktan iyidir. 48
  • Süper 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:54:39 10 yılda bitecek borç 15 yılda ancak bitecek :) 3
  • faiziyle 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:54:10 2021 kurundan alicak sirketin daha cok isine gelicek 4
  • 737 FO 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:42:07 Hani yeni ücretler 2021 sonuna kadar geçerliydi, 2022'de yeni ücret ne demek oluyor şimdi? Yoksa hedef 2023 mü? Maaşları %50 düşürenler eğitim ücreti alacaklarını da %50 düşürse ya. 5
    • Ahahs 06 Ekim 2020, Salı 12:44:10 Birader sen gidip bankaya benim az maaşım var kredi mi almayın diyebiliyorsan şirkete de gidip dersin. Bile isteye eğitim kredisine imza attın şimdi boşa konuşma 7
  • Irgat 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:33:22 Bir şirket bir meslek grubuyla en fazla bu kadar dalga geçebilir. Birlik olmayan, olamayan ve asla olamayacak olan bizlere az bile... 4
  • Hadi bakalım 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:15:54 Hadi hayırlısı. Adamlar rahat bir nefes aldın... 15
  • Kur artisi durdurulamiyor 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:14:54 Egitime baslarken kurdan oturu 600 700 bin lira olan borc 5 yil odedikten sonra yine 600 700 bin oluyor kisacasi ode ode bitmiyor ah guzel ulkem ah. Birde isin icine maas kesintisi girince fo lar resmen memur gibi calisiyor. Butun arkadaslara bu zor surecte emniyetli ucuslar diliyorum. 10
  • Düzeltme 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:09:14 Metnin altına şu düzeltme yerinde olacaktır "Düzenlemenin siz değerSİZ çalışanlarımıza ve Ortaklığımıza hayırlı olmaMAsını diler,.." 6
  • Euro ya kulum 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:07:40 Milli bayrak taşıyıcı nedense borçlara gelince Euro dan vazgeçemiyor senelerdir ödüyoruz borç bir türlü azalmıyor maaşları yarı yarıya azalttı kesintiler anca maaşın yüzde 25 ini geçerse üstünü almayacakmış maşallah tüm fikirler üst düzey zeka ürünü işler düzelince bakarsınız arkasından akademililerin 3
  • helal olsun 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:06:43 thy'de pilot düşmanı olmayan insanlar da varmış demek. 26
    • B737 fo 06 Ekim 2020, Salı 07:36:01 Umarım ironi yapmışssındır. Yada kesintinin ne anlama geldiğini anlamadın 1
    • :) 06 Ekim 2020, Salı 10:22:04 Bu ne demek şimdi .. sen haberi iyi bişey sandın herhalde kardeş .. 3
  • İYİ NİYET Mİ SANDINIZ 05 Ekim 2020, Pazartesi 13:05:54 Yasa gereği zaten maaşın %25'inden fazlası kesilemez. Neyin hayrı ki bu 5