THY PİLOT EĞİTİMİNDE SİSTEMİ DEĞİŞTİRİYOR

    Çok beğenilenler

  • Dreamworks 23 Ocak 2014, Perşembe 10:42:39 Yüzlerce kişi mi.Bi sorun THK-THY işbirliğindeki programa kaç kişi kayıtlı.Bu sistemle anca yine zengin bebeler pilot olur. 4
  • Atilla Öksüz 05 Mart 2014, Çarşamba 16:18:46 Parası olmayan genç yeteneklerin ve havacılık sevdalıların bu kapısı da kapanmış olmuyor mu? 1
  • Tüm yorumlar

  • Murat 17 Temmuz 2017, Pazartesi 13:24:36 Ben yabancıyım nasıl baş urabilirim bu okula ? Hevesim war yardimci olurmusiniz !!! 1
    • yardımcı 25 Mart 2018, Pazar 22:56:19 yabancı olup türk soyluysan yaralanabilirsin diye biliyorum eğer mavi kartın varsa 0
  • HIGH ALTITUDE 01 Ekim 2016, Cumartesi 11:15:34 zeki insan şirketler için istenmez pilotlukta pilot uçağı indirsin kaldırsın yeterlidir.çok zeki olunca bir noktadan sonra insan sorgulamaya başlar olayları kendisine iş vereni ve oradan sonra iP kopar.sonra anlamaya başlar kimlerin kendisini yönettiğini ve kaçmak için yer arar.veya kimlerin onu yönettiğini veya aynı şirkette aynı işi yaptığını düşündüğü mevkiidaşına tanınan ayrıcalıkları öğrenir yani o hayvan gibi uçarken arkadaşı yan gelir yatar.sonra birilerinin sırtından işin döndüğünü anlar ve kaçmak ister.yani olay burada para değil sermayeyi nasıl kaptırmayız sonuçta yüksek lisans yapmış hatta doktora yapmış bir adam zaten iyi kazanıyorsa neden hayatını riske atıp uçsun ki?hava taşımacılığında ölümlü kaza oranı yüksektir yani siz inanmayın "en güvenli taşımacılık havayolu"denmesine çünkü 100bin araçtan 10bini kaza yapar 50kişi ölür 100bin uçaktan 3-5 i düşer 1000kişi ölür.yani aklı olan gidip zaten hem nükleer santralde çalışmış gibi radyasyon alıp hemde hayatını nedenRiskeAtsın 2
  • memet 27 Ağustos 2016, Cumartesi 01:01:18 Parası olana bütün yollar açık olmayana yallah kit kemik ye deniliyor buralarda 1
  • kanadı kırık thy 12 Aralık 2015, Cumartesi 20:16:01 parası olan degil aklı olan o yerlerde olsun ozaman eniyi pilot yetiştirirsin... vazgeçmeyin arkadaslar kendi ülkemizin filosu olmaz giderim abd en ucuza en iyi okullarda egitim görürüm hemde thy den daha sadık biçimde işin garantili. 1
  • ramo 21 Eylül 2015, Pazartesi 09:25:11 tum taktigin icine ettiniz 0
  • MAĞDUR 17 Ocak 2015, Cumartesi 03:56:49 Ne fark edecek oraya parasıyla gelen zengin çok mu sorumlu davranacak? 0
  • .... 13 Eylül 2014, Cumartesi 19:23:11 Ne yani parası olmayanlara bu yolda mı kapandı ? Pes diyorum tek hayalimdi şimdi en ufak bi umut kalmadı içimde oh paran varsa pilotsun ne alã. 2
  • doigt 26 Temmuz 2014, Cumartesi 22:37:59 okulumun bitmesine daha 3 yıl var ki sırf bu hayalim için istedikleri türden bir bölüme kaydolmuştum. daha şimdiden kendimi onların sınavlarına hazırlıyordum. Sınavlarına girip de başarısız olsam bu denli üzülmezdim. Çok feci bir haksızlık. Eminim benim gibi havacılığa gönül vermiş bir sürü kişi vardır ve en büyük umutlarını korkunç bir şekilde yıktınız. 3
    • airismyplace 24 Eylül 2020, Perşembe 10:42:20 merhaba! bu olaydan sonra ne yaptınız açıklayabilir misiniz? 0
  • cem 06 Haziran 2014, Cuma 21:40:54 en büyük hayalim lan ne yapcam ben şimdi 2
  • forester 04 Mart 2014, Salı 19:47:31 Thy akademinin böşüm gereksinimlerinde İşletme,ekonometri gibi bölümler varken Orman mühendisi ve İnşaat mühendisinin olmaması da ayrı bir ilginç...Hayatında fizik bilmeyen ve matematiği yarım yamalak bilen sözelci ezbercileri alırım ama mühendis almam diyor :) 6
  • Grkm 07 Şubat 2014, Cuma 12:05:45 Bu haberin anlamaı acaba bundan sonra uçuş akademisi ile pilot eğitimine başlanamayacağı anlamına mı geliyor? Sadece THK ile 100.000 dolar mı odemek gerekli? Eskiden beklerdik sitesinde ilan yayınlansın basvuralım diye. bu yıl kararımızı verdik ama thy akademi iptal mi oldu yoksa bekleyelim mi birkac ay daha ? 0
  • Yanlış Bilgi 26 Ocak 2014, Pazar 16:18:04 haberde yüzlerce kişi başvurdu ve eğitime başladı denilmiş. Koca bir yalan. 65-70 arası başvuru içinde 4 kişi son aşamaya geldi ve eğitimler başlamadı. Ne olacağı da belli değil. Ayrıca daha önce yazdığım 3-4 yorum yayınlanmadı. Yapılan çok ayıp. 1
  • havacı 25 Ocak 2014, Cumartesi 21:26:07 neden sürekli işi hep zora koşarlarki.elde bir sürü pilot lisansı almış insanlar var.bunları sınava tabi tut kriterlerine uyanları al güzelce eğit sende kazan bu kadar genç de iş sahibi olsun.neden hep farklı yöntemler denenir anlamak zor.yoksa birileri sivil alınmasın diye baskımı olşturuyor thy üzerinde.yazık oluyor giden harcanan milli gelirimiz biraz düşünelim. 1
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2014, Cumartesi 01:41:28 Atlasin okuluyla anlassaya thy niye ugrasiyorlar parayida kirisirlar ogrencilerden topladiklari:) afa ogrenci kalitesi acisindan cok cok dustu buarada bilgi... Bu durum kiymetli ve degerli afa yetkililerine hic yakismamakta... 1
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2014, Cuma 19:08:58 Pilotaj da zengin işi oldu desene. Fakire bütün yollar kapalı. 0
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2014, Cuma 16:43:57 Bu iste yalan oldu köle taciri tasoren Karadenizli müteahhit zihniyeti Yüzünden 0
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2014, Cuma 14:06:25 THY bedava mı eğitim veriyordu? Pilot olan adaylardan 100.000 € maaşlarından zaten kesiyordu.Bu sistem zengin olmayıp parası olmayan ve hayali olan gençlerin,hayallerine okkalı bir tekmedir. 1
  • Risk 24 Ocak 2014, Cuma 13:53:57 Bugune kadar akademi ve disaridaki kurumlarda verdirilen egitimlerin ucretini maastan kesen thy, pesin para karsiligi "is garantisi" vaadiyle elini zora sokuyor. Cunku su anda uygulanan ayni testlerden gecmis, egitimde veya sonraki bir asamada "fail" durumu yasayan kisiyle yollari ayirma insiyatifi elinde iken, bu uygulama nedeniyle "inemeyen" pilotu dahi bunyesinde tutma mecburiyetinde kalacak.. Ucus emniyetinin bir havayolunun en buyuk maliyeti oldugunu kazadan kazaya hatirlayarak risk yonetimi yapilamaz. Dolar kuruymus, 3. Havalimaninda gecikmeymis; bunlar asilabilir krizler. Oysa yakin aralikla ustuste olabilecek 2 kaza, THY'nin aninda sonu olur. 1
  • Dreamliner 24 Ocak 2014, Cuma 13:50:15 100 lerce kişi demek.. sivil havacılığa göre zaten bir sınıf 12 kişi.. thk ile anlaşma yapacaklarsa su an thk da istanbulda 5 cessna 172 1 adet piper mevcut.. hadi kendi ucaklarını da dahil ettiler kaç kişi mezun edecekler yılda? Kabul edilenlerin kaçı retake olmadan vericek SGHM sınavlarını? bu arada okula kabul oncesi DLR yapıldığını unutmayalım. Hamburg'da yapılan DLR sonrası bile sonuçlar belliyken 15 gün sonra haber vermeyi tercih eden THY bu testi burada ne kadar şeffaf yapıyor? para alınca DLR yapmayacak mı? Gerçekten isteyen insanların elendiği, sadece para için yapıcak olup hayatında ilk defa Hamburg'a giderken uçağa binmiş olan kişilerin geçtiği sınavdan bahsediyorum. THY=Muammalar silsilesi! şu an THY de iş garantili kurs THK da var 110bin Euro olarak.. Tabii DLR'ı geçerseniz.. THK nın da iç yönetimi ve öğrencilerinin ne kadar sürede mezun olduğu da ap ayrı bir konu 0
  • FO 24 Ocak 2014, Cuma 01:55:25 Thk'nin is garantili programina 200-300 kisi basvurdu, toplam 40 kisi crm, dlr, mulakati gecebilip, egitime baslicak. Hali hazirda durum boyleyken, boyle bir sisteme tamamen gecilirse arzin talebi karsilamayacagi gayet acik. En fazla yabanci 2.pilot getirilir, ona da sinirlama getirildi, bu yontem de yalan oldu. 2
    • ruzgar 24 Ocak 2014, Cuma 15:03:49 Yanlış bilgilendirme yapmayın lütfen THY'ya 55 kişi başvurdu ve sadece 4 kişi eğitime başlayacak... 2
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2014, Cuma 00:08:50 THY iş garantisi adı altında daha oncede teknik a.ş ye personel almak için kurs açtı. Kursu başarı ile tamamlayan arkadaşlara o ogūndü.bugün ise şartlar değişti seni ise alamıyoruz. Harbim diye bir şirket var. Üçte biri maaş ile başlamayı kabul ediyorsan buyur gel yoksa kapı orda dediler. O yüzden salsak gibi THY nin iş garantisi sözüne kanıtta sakın okadar para bağlamayın... THY zede olarak benden size bir tavsiyedir 1
  • Yabancı Yönetici 23 Ocak 2014, Perşembe 21:23:26 THY ye "YABANCI YÖNETİCİ" laaazım... 2
  • amerıka Q 30 23 Ocak 2014, Perşembe 20:09:21 THY artık gerçek bir başarı hikayesi reklamları çekemeyecek. Bundan böyle reklamlarının ana teması Money Talks olur. 1
  • esser 23 Ocak 2014, Perşembe 19:27:20 THY doğru bir karar vermiş. Bankalar kredi verirken öğrenciyi düşünmeli , düşük faiz uygulamalı. Bana sorarsanız yabancı pilot alımına bir süre daha devam etmeli. Aşırı pilot ihtiyacını sadece bu programla karşılamak ciddi riskler oluşturabilir. 5
  • Kişisel keyfiyet... 23 Ocak 2014, Perşembe 18:04:17 Herkes haklı olarak canının yandığı alan ile ilgili yakınıyor. Ben yakın çevremde şunları gördüm; adam senelerdir line da uçuyor, ben biliyorum ingilizcesi iyi, ICAO Level 6, abd de yaşamış, daha önce Thy level sınavını da geçmiş ama şimdi kaldın demişler. Grip herhalde dedi güldü. Diğerinin tamamen aynı koşullarda daha bir kaç ay önce DLR muaf giren arkadaşları var, ona DLR a gireceksin demişler. Bir diğeri toplam 500 saat üzeri iken line dan sonra 500 saat tecrübeli olmalı denilerek geri gönderilirken bir başkasına toplam 480 saatlere devam ettirmişler. Bir diğeri daha önce Tecrübeli pilotlar için DLR muaf ken şimdi Tecrübeli pilotlarada gireceksin diyorlar diye biri dönüp gidiyor ki bir çok tecrübeli var sırf bu sınava inanmadığı veya başlangıç seviyesine uygulanmak için düşünülen bu sınava tabi tutulmayı prensip yapıp başvurmayan yada daha önce girip 1 yıl sonraya kadar beklemesi gereken ama neye göre belirlendiyse 1000 saat i geçtiği için zaten DLR a girmeyecek olmasına rağme. 0
  • Fifty-fifty 23 Ocak 2014, Perşembe 17:47:58 Bence THY'nin/kurumun (yine belirli süreli zorunlu hizmet karşılığı olabilir tabii) ve pilot adayının masrafları eşit olarak paylaşacakları bir model daha uygun, hatta ideal olur. 0
  • Sözde Bedava Okuyan 23 Ocak 2014, Perşembe 17:45:37 100 000 euroya imza attık ilk gün. Euro kuru o günden beri arttıkça artıyor. sene sonunda 3.5 olacak gibi. İlerde maaştan kesecekler maaş kuşa dönecek. Ayrıca 300 000-350 000 tlsi olup pilot olana da şaşarım. Senede 10 15 kişi bulurlarsa iyi. He birde dışardan çok kolay gözüküyor dimi pilot olmak yorumlardan onu anladım. 3
  • Ezgi 23 Ocak 2014, Perşembe 16:17:25 Türkiye'de pilot olmak için babadan zengin olmak gerek demek ki. Bende iktisatı bitirince direk başvururum diyordum, iş garantisi de var üstelik her ay maaştan kesilecek. Bu yaptığınız iş değil yani.. Parası olmayan ne yapacak? Vatandaşı illa bankalara borçlu bırakacaksınız değil mi? 1
    • türkücü 23 Ocak 2014, Perşembe 20:25:00 Para vererek pilot olunabiliniyor demek..pilot almak zengin adam işiyse hala çok şanslısınız. Amerika da pilotlar, sağ koltuğa oturmak için yıllarca karın tokluğuna çalışıp, saatlerce uçuş eğitmenliği yaparak tırmalıyor . Sevinin böylesi fırsata , isyan edeceğinize.. 10 yıl sonra bu ülke de sadece parayla da pilot olunamayacak, tecrübe ve uçuş saati istenecektir . Ayrıca niye kimse sonradan yazılımcı olmak istemez bu ülkede ? ''google''a mail atsak yazılımcı yetiştirme programına açsa ,ön ödemeli krediyle başvursak ne güzel olur . Ha unutmadan ''google'' tüm bölümlerden de ''yetiştirmek üzere yazılımcı ''alsın , kamyonla toplasın bizi.. tek şartımız 15 bin maaş,maksimum 2 yılda yazılımcı olmak.. sorarsalar '' çocukluktan beri yazılımcı olmak istiyorduk..'' 0
  • acilamaz'a 23 Ocak 2014, Perşembe 16:13:29 Thy akademiye sayisalcilarin aksine esit agirlikcilar aliniyor. Bakiniz sivil havacilik yuksek okulu bolumlerinden esit agirlik olan sivil havacilik ulastirma isletmeciligi bolumu kabul edilirken ayni yuksekokulun ucak elektrik elektronik. Ucak govde motor ve hava trafik kontrol gibi yuksek puanla ogrenci alan sayisal bolumleri kabul edilmemekte... 0
  • A true success story 23 Ocak 2014, Perşembe 15:59:42 O zaman THY artık gerçek bir başarı hikayesi reklamları çekemeyecek. Bundan böyle reklamlarının ana teması Money Talks olacaktır. 2
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2014, Perşembe 15:08:25 Böylece "yetim büyümüş", "eli ayağı düzgün" vs gibi saçma sapan gibi mazeretler de azalacak ve para veren canım yanar diye eğitime asılacak. Ve bir de milletvekili, bakan torpilinin de bitmesi gibi çok ama çok faydalı bir sonuç da doğurabilir. 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2014, Perşembe 15:03:12 Canyl ye 59400€ veriyoruz. Ama ayjete devam aldigim kesin bilgiye gore 1 yildan asagi gerceklesmiyecek bir durummus bu 0
  • RUMUZSUZ RUMUZ 23 Ocak 2014, Perşembe 14:28:18 PİLOTOL CEM YAŞADI O ZAMAN 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2014, Perşembe 14:12:28 THY bu işe çok önceden başlamalı idi; bravo üst yönetime! Yıllarca Yugoslavya grubu dahil bedevadan pilot olup bir kuruş geri ödeme yapmadılar; sadece ilk olarak ABD 'de eğitim alanlarla başladı bu iş. Çok yerinde bir karar, herkes bedava eğitim ve iş garantisinin bedelini geri ödemeli. 5
    • Mr. akilYasi3 'e 23 Ocak 2014, Perşembe 14:32:39 sen ne sacma bi adamsin birader ya 3
    • kara cahil 24 Ocak 2014, Cuma 03:41:13 Oduyo zaten millet merak etme, bak demis cocuk 100 euro ya imza attik diye, bir arastir da ondan sonra konus... 0
  • !!! 23 Ocak 2014, Perşembe 13:49:46 bir de personel yemekleri ve servisleri adam gibi değiştirlse ya !!! 1
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2014, Perşembe 13:16:47 DLR'ı geçemeyene sağ koltuk verilmeyecek diyen arkadaş simülatör mülakatı yapılmadan sağ koltuğa geçtiğini unutmasın..ne baltalar var o sağ koltukta ki bunlardan biri de sensin sanırım..adamın uçuşuna bakmadan oturt sağ koltuğa sonra adamı eğitim üstüne eğitime gönder 4
    • FO adayı 23 Ocak 2014, Perşembe 13:25:15 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
    • eser 23 Ocak 2014, Perşembe 19:38:12 simülasyona ilave olarak uçak kullanamayan da sağ koltuğa geçemiyor bildiğim kadarıyla ..Lisans gerekiyordu sanırım? faydalı bilgiler bunlar.. 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2014, Perşembe 12:48:30 3 subat'ta Ayjet'e başlıyorum ne yapmak lazım acaba iptal edip bunumu beklesem 2
    • canyl 23 Ocak 2014, Perşembe 13:32:52 kaç para verdin dostum ? 1
  • FO adayı 23 Ocak 2014, Perşembe 12:30:09 allah rızası için eğer bunu okuyan bi yönetici varsa lütfen şu bölüm ayrımını kaldırın reklamcılıktan mezun 3 arkadaşım uçuş okulundan aldıkları atpl sertifikasıyla şuan TK da pilot olarak çalışıyor 50 defa yazdım heryere sen zaten dlr ve crm uyguluyorsun bunlardan geçemeyeni zaten almıyorsun neden üstüne bide bölüm ayrımı yapılıyor hala anlamış değilim 4 yıllık tüm bölümlere açılsın artık. 4
    • açılamaz 23 Ocak 2014, Perşembe 13:34:52 bizdeki eğitim sistemiyle 4 yıllık tüm bölümlere açılması imkansız. Demek istediğimi örnekle açıklayayım. Bir bilgisayar programcı iyi derecede program yazmak istiyorsa her şeyden önce MATEMATİK bilmelidir. Bu pilotluk da böyle bir şey. Matematik ve fen bilimler sana analitik düşünme yeteneğinin kazandırır. Bir pilot için olmazsa olmazdır bu özellikler. Amacım kimseyi kırmak değil. Ama sayısalcılara iyi, sözelcilere ön yargıyla bakılan bu ülkede dediğinizin olması çok zor. 2
    • ** 23 Ocak 2014, Perşembe 16:21:35 açılamaz 23 Ocak 2014, Perşembe 13:34:52 Pilotlukla alakası yok anlattıklarının 1
    • FO adayı 23 Ocak 2014, Perşembe 18:02:00 hocam ben sana adamlar pilot diyorum 3 arkadaşım sen hala imkansız falan diyosun ne yani matematikçi değil diye uçamıyolar mı oran orantı yaptıktan ve dlr da ki matematiği geçebilecek kadar bildikten sonra niye açılmasın tüm 4 yıllık bölümlere bu arada uluslararası ilişkiler de var ben o bölümde yandal yapıyorum daha matematik gördüğü hatırlamıyorum kamu diplomasisi uluslararası hukuk hep böyle dersler var.He bu arada söylemeden de geçmim dedim national'da bi belgesel izlemiştim dünyanın en iyi pilotları diye 1. olarak gösterilen pilot ressamdı 1
    • FO adayına 24 Ocak 2014, Cuma 02:01:03 Hocam yanlış anladın. Zaten kastettiğim buydu. Ben ressam pilot olamaz ya da sözel bilimler okuyanlar pilot olamaz demedim. Bizdeki eğitim sistemi anlayışıyla bu bölümlere açmaz THY diyorum. 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2014, Perşembe 12:13:45 Harika harika harika işte yine bir Hamdi Topçu klasiği,adamı eleştirenler utansın,Mali müşavir patron oldumu böyle olur,adam para sihirbazı bundan da kar edilecek hemde ihtiyaç karşılanacak masraf yok,bravo Hamdi bey bravo 2
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2014, Perşembe 12:03:37 Type rating ücreti adı altında TL olarak aldığımız maaştan o günkü kurdan euro olarak eşit taksitler halinde kesilen kesintiler özellikle euronun artması sonucunda çok belimizi büküyor. Sabitlensin diye dilekçe verdik, cevap bile alamadık. Umarım burdan biri sesimizi duyar... 3
    • F/O 23 Ocak 2014, Perşembe 13:05:06 15 bin maaş alıyorsun,hala mızmızlanıyorsun. 4
  • gerçek 23 Ocak 2014, Perşembe 11:57:48 Gerçek şu ki pilot bulmakta zorlanmiyor THY.. Yakında Amerika gibi olurlar sandviçini alan oturur sağ koltuğa saat doldurup kaptan olabilmek için. Kaptan oluncada maaş almaya başlar. Arz talep meselesi bu. Bir dönem bankacı yoktu herkes bankacı oldu şimdi airline böyle. Pilota ciddi bir ihtiyaç olsa paraya boğalar ama yok işte 6
    • Gerçek? 23 Ocak 2014, Perşembe 12:44:01 Ne yani kaptan olana kadar bedavami uçuyorlar Amerika da? 0
    • AMERİKA 23 Ocak 2014, Perşembe 16:15:05 hangi Amerika bu?kardeşim bilmeden yazmayın amerika dan FO larda kaptanlar da bizdeki birçok şirketten daha iyi maaş alırlar 2
    • bedava pilot.. 23 Ocak 2014, Perşembe 16:27:01 amerikada eskisi gibi ATP alip F/O olmak kolay degil artik..ATP (son regulasyonlara gore yani yaklasik en az min 1000 saat ucus tecrubesi) olmadan hem buyuk havayollari (delta-american-united vb.) hem de regional olanlar (expressjet-american eagle-gojet vb.) seni ucaga yaklastirmazlar…kaldi ki ucus okulundan sonra bi sekilde 1000 saati doldurup, disaridan tip egitimi alip, FAA'in kazik gibi denilen hem sozlu hem de yazili sinavlarindan gecip ATP alsan dahi regional havayollarinda ERJ veya CRJ ucaklarda ilk sene aylik 1800-2000 dolardan baslayan maasla baslayip ucmaya baslarsin..kissadan hisse amerikada artik istenilen sey tecrube olmus gozukuyor... 0
  • bu ne demek ? 23 Ocak 2014, Perşembe 11:53:40 bu ne demek ? Yeni sistemde yaş şartı 40'a çıkar bölüm sınırlandırılması da kalkar. Hatta THY bu sistemde AYJET ve ER-AH ile de anlasmalı. 1
  • THK fiyaskosu 23 Ocak 2014, Perşembe 11:52:10 Bence bu egitim sistemi denemesi fiyasko ile sonuclanacak. Hali hazırda THK ile anlasan THYnin is garantili programına 55 kişi anca başvurdu bunun da zaten 4'ü mülakatları geçti ve eğitimleri BAŞLAMADI , eğitimlerinin başlamasını bekliyorlar. Öbür tarafta THY Akademı' ye basvurularda sayının binlerde olduğu belirtiliyor. THK programında 110.000$ dolarlık ücret 2.30 dolar kuru ile artık 253.000 lira yapmakta . Bu rakam için kredi çekmek isteyen biri en az 500.000 liralık ipotek yaptırması gerekiyor.THYde 110.000$ üstüne 35.000euro tip eğitimi ile öğrenciye 600.000 liradan fazla borclandırıcak. Sonra da o pilottan safety bekleyecek.. Hadi canım ordan. 0
  • İsim / Rumuz 23 Ocak 2014, Perşembe 11:46:46 5 dakikalik mulakatlarda sudan sebeplerle elemeyin yeter. sizin 5 dakikaniza bizim ise butun hayallerimizin yikilmasina sebep oluyor 1
  • muhendis 23 Ocak 2014, Perşembe 11:45:15 mantikli karar. en azindan o kadar parayi verip bu isi gercekten isteyen sorumlu arkadaslar bu isi yapmis olur. gec bile kalindi 5
  • rastgele 23 Ocak 2014, Perşembe 11:43:16 şansına deneyip sınavı geçen herkesi alırken en isteyenleri sebepsiz yere mülakatta elerlerse thy aldıkları öğrencilerin sorumsuzlukları hakkında şikayetçi olma hakkını kaybeder. 0
    • hostes 23 Ocak 2014, Perşembe 12:52:32 Havacılıktan bi haber insanlar şu an akademide tek dertleri para ve hostes bu iş için. Ama mülakatta en çok isteyenleri elediler bu adamlara sormadılar bile bugüne kadar ne yaptın havacılık için diye. Şimdide sorumsuz davranıyorlar diye yakınıyorlar. Adam gibi mülakat yapmazsan böyle dövünürsün. 1
    • günahtır 23 Ocak 2014, Perşembe 14:03:48 Thy nın ilgisiz alakasız adayların önüne geçmesi gerekir. Bu da mülakatta 2 tane ucak ismi sormak değildir. Niyeti bozuk adaylar çalışıp ezberleyip geliyor çünkü. Havacılık ilgisini ölçecek bir aşama konmalıdır sürece. Crm de yapılan havacılıga bağdaştırın safsatası ile anlaşılmaz havacılık aşkı. 0
    • akademi 24 Ocak 2014, Cuma 01:12:42 En son mülakatta torpilli aday yerine bilgili adayları alsalardı bu tür sorumsuzluklarla karşılaşmayacaklardı..adamların arkası sağlam diye hocalara bile artist artist davranırlarsa bu işten hiçbirşey olmaz. öncelikle torpilli adayların önüne geçin uçuş sevdalıları zaten sorumsuz davranmayacaklardır.. 0
  • Tabanca 23 Ocak 2014, Perşembe 11:21:49 DLR testini geçemeyen kazmalar , THY'ye kesinlikle girmemeli !! 8
    • * 23 Ocak 2014, Perşembe 12:00:39 O tabancayı alır ...... 0
    • Tabancaya 23 Ocak 2014, Perşembe 12:24:05 Bizim için altı üstü bir sınav. Senin sözüne bakıyorumda... Geçmeden önce seni yeterince kıvama soktular ve hazır hale getirdiler. Sen sınavdan değilde sınav senden geçti sanırım! ;) 0
  • Pilot 23 Ocak 2014, Perşembe 11:21:22 Bu sisteme geçen sene geçildi ve 36 ay süreyle ayda yaklaşık 780 Euro maaşlardan euro kuruna bağlı olarak kesinti yapılıyor. 0
  • Nebı 23 Ocak 2014, Perşembe 11:16:28 Havacılık Yüksek Okulu haricinde kimseyi sektöre almıyacaksın, aynı şekilde Havacılık Yüksek Okulu haricimde kimsede eğitim veremeyeek ne buyahu sektör başıboş 12
  • Canylsl 23 Ocak 2014, Perşembe 11:12:15 Eğitim masrafını karşılamak bir birey için kolay değil. şu an AFA, ATPL ve TYPE eğitimi için 90,000 Euro istiyor. Bunu kaç kişi verebilr? i 24 ay ödemesiz banka kredisi kullanın diyorlar. Bankaya gidiyorsun bizim böyle bir kampanyamız yok diyorlar. Bu sebeple Akademiyi takip etmeye başladım lakin bu haber çok demoralize etti beni ve hatta bir çoğumuzu. Umarım Akademi bu yanlışa düşmez. Türk Hava Yolları'nı, dünya markası yapmakla kalınmamalı, Türk pilotları da dünya markası yapmaya çalışılmalı bu durumda. Akademi bize, bir THY'na...Umarım hayırlısı olur hakkımızda 0
  • Bedava Pilot 23 Ocak 2014, Perşembe 11:06:51 Bedava pilot mu olunur?Dünyada örneği kalmadı thy açıkta kalan önce bütün mühendisleri sonra bütün 4 yıllık mezunları topladılar...havacılık sevdası aşkı vs vs yalan artık :) aldığın adam pilot çöpçü diilki....sonra bakıyorsun hep arıza hep sıkıntı...biz bu işe 2008 de başladığımızda seven yüreğini koyan airshowları kaçırmamış havacılık müzelerini defalarca dolaşmış tiplerdik,şimdi bakıyorsun işsiz güçsüz ee hadi pilot olayım...ayağa düşürdünüz... 3
  • sorumlu aday 23 Ocak 2014, Perşembe 11:06:02 Karı kız düşkünü, paragöz adamları akademiye alırsan sorumlu davranış bekleyemezsin. Son mülakatta adamın sadece cv sini konuşursan böyle olur. Ne kadar ilgisiz adam varsa doldurdunuz akademiye şimdi de sorumsuz davranıyorlar diye paralı sisteme geçiş yapıyorlar. Thy genel müdürünü bilmeyen adam şimdi filorida da bravo size. 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2014, Perşembe 11:02:54 Başarılı olup fakat parası olmayan arkadaşlar içinde bir çözüm yolu bulunmalı. THY sonuçta halkın malı. Herkese eşit olmalı... 0
  • .. 23 Ocak 2014, Perşembe 10:36:34 maaşlardan ne kadarlık bir kesinti yapılıyordu ? 0
    • net bilemem ama 23 Ocak 2014, Perşembe 10:47:44 %25 i geçemiyor 0
  • teknisyen 23 Ocak 2014, Perşembe 10:31:40 aman dikkat edin 4 sene önce bizide iş garantili thy teknik te kursa başlattılar sonra hoop haboma ,fazla güvenmeyin :) 2
    • SFO 23 Ocak 2014, Perşembe 11:01:13 Aynen katılıyorum.Kabin ekibi zannediyor ki bu maaşlar hep böyle devam edecek.Şuan lale devri yaşanıyor,ama yakında gerileme devri başlar. 1
  • Pilot 23 Ocak 2014, Perşembe 10:28:58 Zaten kendi karşılamıyor, maaşlardan fazla fazla kesiyor. 1
  • DLR TESTİ 23 Ocak 2014, Perşembe 10:24:39 DLR testinde biraz daha töleratif yaklaşılmalı.Aksi halde THK protokolü gibi sonuç çok başarılı olmaz. Bir çok kişi DLR de eleniyor. Bu sınav ya komple kalkmalı yada daha toleratif davranılmalı 6
  • MÜKEMMEL 23 Ocak 2014, Perşembe 10:22:20 Çok iyi bir haber.Böylelikle kalifiye pilotlar yetişecek.Böyle bir karardan dolayı THY yi tebrik ediyorum. Diğer uçuş okullarına da ders olur umarım. Astronomik rakamlarla eğitim vermekten vazgeçerler. 7
    • dreamliner 23 Ocak 2014, Perşembe 10:30:21 merak ediyorum akademinin diğer uçuş okullarından ne kadar ucuz olabileceğini düşünerek yazdınız bunu? Akademiden mezun olup uçuşa başlayan arkadaşların maaşlarından aylık ne kadar kesinti yapıldığını biliyor muydunuz ya da bir uçuş okulunun parasının neden pahalı olduğunu? 2
    • Opl 23 Ocak 2014, Perşembe 14:07:54 110000 euro oldu THY de egitim ücreti. 40-50 bin dolarlar eskidendi. Bilginize. 1