THY KABİN’DE YAPRAK DÖKÜMÜ

    Çok beğenilenler

  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 17:33:26 THY ŞU ADAM KIYMALAMA İŞİNİ AMERİKA'DA YAPSAYDI DA, YA DA BİZ ÖYLE BİR ÜLKE OLSAYDIK TA GÖRSEYDİK... EL Mİ YAMAN OLURDU, YOKSA BEY Mİ? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 17:47:21 Şöyle düşünün;Sürekli uçuştasınız,yemekler çok yağlı ve sağlıksız,saat gibi bir kavramınız yok ama metobolizma uyurken siz mecbur yemek yiyorsunuz,oksijen az,hareket yok,uçuştan gel yorgunluktan bayıl(kesin arkadaşlar hemen atlar ne yapıyosunuzda yoruluyorsunuz diye:))velhasılkelam allah hayır etsin sonumuzu 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 28 Ağustos 2011, Pazar 14:48:24 narin bir hostesin yanında kaba bir host bence alınmasın..... 0
  • Misafir 28 Ağustos 2011, Pazar 14:44:19 maaşallah hostes olana kadar bin yerden aracı sokuyorlar,şirkete girdikten sonra şirketi kötülüyorlar...şu an hostes camiasının yüzde 90 ı chp görüşlü..yani torpili akp den arıyorlar..şirkete girdikten sonrada küfretmedikleri kalıyor....thy öncelikle hosteslerinin ahlakına,makyajına,çantasına,ayakkabısına baksın...herkes elbiseleri daraltmış,etekler kısalmış,topuklar büyütülmüş,makyaj fuul...hepsinin burnu havada,küstahlar....türk islam örf ve adetlerinden çok uzaklar ....ramazanda içki içen mi ararsın,kaldığı otelere erkek arkadaşını alan mı ararsın,pilota sarkan hostesmi ararsın.......daha ne diyim bu kadar problem halledilmiş sanki....iş kalmış onun yeğeni çalışıyomuş bunu akrabası çalışıyormuş..... 0
  • Misafir 20 Ağustos 2011, Cumartesi 15:38:06 Tüm yorumları okudum. Genelde 2 tip insan var. THY personeli olamamış, kıskanç yorumcular. 2- Hostesliği servisten ibaret sanan cahil yorumcular. En basit mantıkla, THY filosu ve yolcu kapasitesi hangi diğer yerli firmada var? İçecek ikramı bile olmayan iç hat seferleri hosteslerinin, biz daha çok yoruluyoruz yorumlarına gülüyor ve de bir hostes için çok hassassınız demek istiyorum :) . 2 sınıftaki yorumculara gelince, bir hostesin görevi herşeyden önce güvenliği sağlamaktır. Olası bir kötü senaryo durumunda kabin ekibi eğitimlidir. Türbülansa girince tirtir titreyen insanların tek güvencesi etek boylarına baktığınız Kabin Memurlarıdır. Ne fenasın haset ve de cehalet :) 0
  • Misafir 23 Temmuz 2011, Cumartesi 19:50:15 madem calistin thy de sen anlatsana arkadasim farki en iyi sen bilirsin 0
  • Misafir 22 Temmuz 2011, Cuma 12:51:39 merhaba ben atlasta da uctum onur da da thyde de ..hosteslerin birbirinden farklı hiçbir sey yaptıgını görmedim?? thydekilerin agır yuku yada altından kalkamadıgı bu kadar soylendigi kosulları bir yolcuya da anlatır mısınız?aydınlanalım?? 0
  • Misafir 22 Temmuz 2011, Cuma 12:50:20 cnm bnm oyle bir dunya yok sen euro ile çarparsan kuru oooo ne guzel dunya sen ulke ekonomine bakacaksın. memnun degilsen seni baska ulkeye alalım al eurodan maaşını alırsın tamam mı??dunyada ogretmenler dolardan eurolardan maaş lıyo hadi turkıyedede euro dolar versinlerr ne guzel ne guzel..her ömeslekte boyle olsun ozaman zeki insan 0
  • Misafir 22 Temmuz 2011, Cuma 12:43:30 thydeki hostes ve ozel şirketdeki hostes aynı işi yapıyor bence de aynı statu aynı ucretlendirme olmalı boylece tk daha cok kar yapmıs olur...kapris yapana da hadi kardesim al 2000 calısmıyorsan gule gule diyeceksin bak bakalım gidiyorlar mı kalıyorlar mı..tabiki de kalacaklar kuzu gibi!!dısarda onca işsiz var gidenin yeri her zaman dolar...bence thy yonetim şirketi dusunmeli bunu yapmalı 0
  • Misafir 22 Temmuz 2011, Cuma 11:47:59 Özel hava yolu şirketleri THY nin kabin memurlarının aldığı maaşın aynısını alabilmek için ne gibi bir "denk" çalışma koşulları içindeler? Sen de bize bundan bahset o zaman... 0
  • Misafir 22 Temmuz 2011, Cuma 11:32:51 yaw kardesim ozel havayolundaki hostesten farklı ne yaptıgını anlat bi suraya yaz allahaskına thynın agır yukuymus?? ne yuku yaaa 0
  • Misafir 22 Temmuz 2011, Cuma 11:16:38 maaşlarımızın dünya standartlarına getirilmesi için zam değil iyileştirilme istiyoruz. bu standartlar 3bin 4bin euro cicarındadır. biz bunun yaısını alıyoruz. 0
  • Misafir 22 Temmuz 2011, Cuma 02:11:28 Thydeki yolcu profilini ve inanılmaz ağır servisini kimse 1500 2000 liraya yapmaz yapanda kalitesizlik akar 5 yıldızzalmak isteyen birhava yolu bunu bence göze alamaz ! 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 23:09:44 bu ekmek mücadelesidir, sizlerin yanındayız merak etmeyin.... 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 18:29:24 thy kabin memuru olarak duyuyoruz kına yakın özelleşiyoruz...mutlu olun 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 17:37:03 neden herkes hostes maaşlarına bu kadar takılmış durumda? sıkıntınız nerden kaynaklı onu anlamış değilim. arkadaşım avrupanın en iyi hava yolu şirketinde çalışıyosun az bile! sen biliyor musun ki ne aşamalarla seçiliyor bu insanlar? evet ben de sırf bu işi ypamak için okumadım, hala okuma mantığını anlamamışsın bu da ülkenin en büyük sorunlarından biri. dünyanın en iyi yazarları, bilim adamları, filozofları, sosyologları akıl almaz işlerde çalışırlar şu ufkunuzu bi genişletin artık! Evet THY'de çalışıyorum çünkü hem geziyorum, bir çok kültür ve insan tanıyorum ve evet bunun yanında iyi bir yaşam standardına sahibim. SAYGILAR! 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 15:51:51 bence sen thy ye girmeye calişmiş ama ozelliklerin yetmemis ve ozelde calisan birisin ki kiskancindan boyle konusuyorsun.Baska havayollarinda daha cok yoruluyolar diyosun ya sana gülecek biryerimi bulamiyorum:)Allah buyuk bakalim kötü niyetleriniz gerçekleşcek mi? 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 13:49:16 thyde kabın ozelleşmeli, diger ozel sirketlerdeki kabın memuru maaşlarıyla aynı sevıye de olmalı. boylece thy personel giderlerini de makul sevıyeye cekmiş olur.ayrıcalıklı yaptıkları hiçbir sey yok hatta ozel sirkettekiler daha cok yoruluyor.bir de burdaki personelin ukalıkları suratsızlıkları memnun,iyetsizlikleri maksimum 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 09:31:39 Şu sitede hangi başlığın altına gitsem sürekli THY hakkında olumsuz yazılar, anlamsız bir öfke... Hatta içinde THY geçmeyen haberlerde bile. Bir THY çalışanı olarak şirketin her yaptığı doğrudur demiyorum ama her yaptığı yanlıştır diyen öfkeli zihniyeti de bir türlü anlamıyorum. Kabin memurluğunu sadece boyanıp gezmek, burnu bir karış havada ukalalık yapmak olarak gören kişilere zaten söyleyecek bir lafım yok çünkü onlar biz ne dersek diyelim ne yaparsak yapalım her uçuş sonrası "Hostes de çirkinmiş, etek boyları da uzunmuş, kabinde sadece erkek varmış." gibi yorumlar yapmaktan vazgeçmeyecekler. Çünkü onlara göre hayat kadınların etek boyundan ibaret. Ne kadar konuşursak konuşalım zaten küçük olan beyinleri daha fazlasını almaz... 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 00:48:31 Ben, yurtdışında bir üniversiteden 4 yıllık Turizm-Otelcilik mezunuyum. Fransızca ve İngilizce'yi çok iyi konuşabilirken, az biraz da Rusça biliyorum. Dışarda da çok iyi işler bulabilecekken THY'yi tercih etme sebebim; kurumsal bir şirket olması ve standardın üzerinde sosyal imkanlar sağlaması. Evet çok yoruluyorum, evet hakettiğim değer verilmiyor ama evime geldiğimde, alnımın teriyle kazandığım paramı harcarken çok huzurluyum. Alnım ak, göğsüm dik.. Meslek çalışanlarını aşağılayanlar, kendi mantıklarınca en aşağılık buldukları insanlardan bile çok daha aşağılıklar. İnsanların aileleri dışında kimsenin kimseyi yargılamaya hakkı bile yokken, siz bu cürreti nerden aldınız bilmiyorum ama okuduğunuz okullar size yetmemiş. 0
  • Misafir 21 Temmuz 2011, Perşembe 00:41:47 Benim bildiğim diş hekimi olan kişi purser ve soyadını hatırlamamakla birlikte ismi Şebnem. Sarışın, dünya tatlısı bir bayan.. Uçarken kısacık bir sohbet şansımız olmuştu; diş hekimi olduğundan bahsetmişti.. O'nun dışında mimar, matematik-bilgisayar-jeofizik-makina-elektrik mühendisleri, psikologlar ve hatta hukuk mezunu arkadaşlarım var. Aslında kimseye bir şey ispat etmek zorunda değiliz arkadaşlar. Bırakın herkes kendince konuşsun. Onlar, konuştukları kadarlar çünkü.. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 23:13:01 Arkadaşlar ne yazık ki bu kabin hizmetleri için tek yol kaldı, o da maaşların özel sektör civarına çekilmesidir. 1500-2000 tl civarına. Bu kompleksli ve ukala hosteslerden kurtulmanın tek yolu da budur. Hamdi Bey elini çabuk tut da özelleştiriyor musun ne yapıyorsan yap artık kabini, çok geç kalındı. Sevgiler. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 22:50:51 Bir üniversiteli olarak bazı yorumlara çook ama çook güldüm.Demiş ki arkadaşlardan birkaçı ''BİZ 4 YIL OKULDA DİRSEK ÇÜRÜTTÜK LİSE MEZUNLARI KABİNDE'' sorum şu 4 yılı KABİN MEMURU OLMAK İÇİN Mİ OKUDUN ? ÖYLE BİR BÖLÜM VAR DA BİZİM Mİ HABERİMİZ YOK ? Bu iş gönül işi okul işi değil.Şirkete kabul edilmediyseniz vardır bir kusurunuz.Demiyorum ki alınan herkes hakkıyla şirkette ama sizin savunma temeliniz antipatik .. SAYGILAR 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 22:40:33 yazık size yıllarca üniversite hatta doktora yapıp neden kabin memuru olduğunuzu hala anlayamıyorum meslek aşkı deseniz sizde yok eminim yakında thy ye özelleşince ve maaşlar düşünce siz yok olacaksınız ya okuduğunuz mesleği yapın yada artık okuduk deyip durmayın sıktınız.......B3 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 18:36:17 ya kardeşim amma takıldın diş hekimine bide sana boş günlerindede muayenehanesi var çalışıyo 5bin maaşının üstüne bi o kadarda ordan kazanıyor diyimde iyice çatla kudur emi:))))ne garip insanlar var yahu siz ne iş yaparsınız ya 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 17:52:50 Bir havacılık tutkunu olaraktan yazdıklarınızda sonuna kadar haklısınız. Daha fazla birşey yazmaya gerek yok. Sadece belirtmek istediğim bir konu var liselisine üniversitelisine karışmıyorum ama ben bu iş için 5 yıl dirsek çürütüp 2 dil öğrenip işletme bölümünü bitirip empati ise empati yardımseverlikse yardımseverlik sadece kendim için demiyorum hak eden alınsın. Çalışma standardı eşit varsaydığımızda ben üniversite mezunuyken yüksek lisans bitiren arkadaş benden üstündür gocunmam ama lise mezununu yada açıköğretim okuyanı benim gibilerin yerine tercih ederseniz de yakınmak hakkımdır diye düşünüyorum. Onun durumu yoktu okuyamadı diyenlere hangi birimizin durumu mükemmel ki bu iş için çabalıyoruz. İşe alımlarda hakka ve standarlara dikkat 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 16:49:43 o diş hekimi tanıtsın kendini lütfen çok merak ettim.bence geçmişte okurken part time olarak girmiş ve istifa etmiştir.zaten odönemlerde sadece part time lar üniversiteliydi.aöf yi saymıyorum bile..kadrolular hep lise mezunuydu yada en fazla 2 yıllık.bu yerde de gökte de böyleydi. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 16:47:22 ya evet ya 2 yıllık turizim i bitirip sonra açık öğretime devam et.sonra ben fakülte mezunuyum de.ee biz neyiz yıllarca okuduk sen gezerken.kabinin çoğu böyle.bakmayın 2003 sonrası üniversite mezunları alınmaya başladı da seviye yükseldi.yoksa geçmişte yüzde doksanı lise mezunuydu. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 11:36:34 Nekadar çok yarası olan varmış.. ^^ Eziklik diz boyu.. İnanmak istemiyorsunuz belli ama sektörden insan var kabinde.. benim kuzenim bilgisayar mühendisi.. TK kabinde ;) Hayırlı işler bol kazançlar 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 11:35:17 ben kesinlikle sizin yanınızdayım yanlış anlaşılmasın diye açıklık getirmek istiyorum bu bilginizi de tazeler aldığınız rapor eğer 2 günü geçer ise yani işyeri dr u yetkisinde olan da budur özelde de devlet hst de de SGK adınıza bir para yatırır bu işgörememezlik parasıdır bunu bir zaman sonra PTT şubelerinden alırsınız ve işveren hesabına yatırmanız gerekir ki bu para farklı tutarlarda maaşınızdan kesilmesin parayı almaz işveren hesabına ciro etmez iseniz veya alır yerseniz bu para maaşınızdan kesilir biraz fazlası işle 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 05:45:07 kabin memurlarının rapor almasına takılan kişi hiç merak etmesin, her alınan rapor yerine çalışanın yasal hakkı olan boş günü elinden alınıyor ve üstüne maaşından kesinti yapılıyor. kesinti derken de 20-30 lira zannetmeyin, gün başına 200-300 lirası kesiliyor.. rapor alan kişi bu kesintiyi göze alıyor ki rapor kullanıyor. bu durumda kimseye yorum yapmak düşmez.. yani bu konuda da bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmuş, boş boş konuşuyorsunuz. kendi işinize bakın lütfen. size ne hostesin maaşından? size mi düşmüş hesabını yapmak. ne terbiyesiz insanlarsınız. 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 03:10:30 menuyu okuyup anlamayacak kadar safsınız.tavuk kalmadı dıye neredeyse aglarsınız.kızlara bakmak ıcın erkekler temızlensın dersiniz.söleyecek tek birseyım var zavallısınız.aramızda lise mezunu varsa ne olmus??kafasını calıstırmıs thy ye girmiş takdir edin bence! 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 02:05:21 Ya Fransızca,İngilizce vb dil grubu öğretmenlerini anlarımda Diş hekimi,Mimar ve Veterinerin hosteslikle ne alakası var? Bazı insanlarda havacılık hosteslik tutkusu olur doğrudur.Ama senin verdiğin örnekler bana ütopik geldi.Türk toplumu olarak olayları abartmayı severiz.Bu çoook çoook abartı olmuş:)) Bir kere Hosteslik özel hayatı olmayan bir meslek.Sabah,akşam,bayram,düğün belli olmaz.Daima uçuş gelebilir.Bu yüzdende birçok hostes evlenince mesleği bırakmakta yada mesleği bırakmamak için evliliği bırakmaktadır.Ayrıca bir diş hekimi,pimar,veteriner hostesten daha çok kazanır.Bu saydığın meslek gruplarından sadece pilotaja geçen vardır.Hostesliğe 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 01:11:13 Hocam diş hekimi bizzat tanıyorum mühendis var sosyolog psikolog veteriner eczacı turizm otelcilik mezunu ing öğretmeni işletmeci iktisatçı vs. pek çok meslek grubundan insan var.Senin içinde personel başkanlığına bizzat rica edeceğim öğrenim durum dağılım çizelgesi çıkartıp vermeleri için:)Ayrıca arkadaş hostesliği üni mezunluğuyla bağdaştırmamış,çoğunluğu üniversite bitirmiş kültürlü insanların oluşturduğu bir topluluğuz demiş.Olay nedir anlayabilmiş değilim:) 0
  • Misafir 20 Temmuz 2011, Çarşamba 00:58:24 Kimsede demiyo ki aga bu nedir?:)Host ne demek ya?Ha birde senin tatlını yerim ben tatlım yazan:)Hani zoruna gidiyosa birgün uçağa binecek paran olursa msj at sana tavsiyelerde bulunayım. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 23:34:09 Birde burda erkek hostes istemiyorum diye naralar atan tipler var ya, erkeklerin nesinden hoşlanmıyorsun, senin derdin hatun seyretmekse mekanlar belli adamım? Sana her yer .... sen anladın oni :) 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 23:27:09 THY de yani TÜRK HATA YOLLARINDA kabin memurlugu alımında okadar çok hata yaptılar ki Türk Hata Yolları unvanını aldı... bana parmagın yamuk host olamazsin diyen yetkili tavşan dudak kızı host yaptı ya Normaldir.... aslında sebep bence kriter değil... çıkarılan hostesler caiz değildir onlara göre.. türbanlı hostesler ve badem bıyık pilotlu günler de gelecekte elbet bir gün gelecek... 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 21:51:20 Hosteslerin çoğu lise mezunudur,çoğuda AÖF'de okumaktır. Diş hekimi,mühendis,eczacı,doktor var diyerek egonu tatmin etme.5-6 sene tıp ve diş hekimliği okuyup,emek veren tus sınavı,ezberler,zorunlu görev vs. bunlardan geçip tıp sektörünü bırakıp hostesliğe gelecek.Buna ancak sen inanırsın.Geçenlerde nette bir araştırma yapılmış en popüler ve zor meslek hangileridir diye Pilotluk ve doktorluk gelmiş. Ayrıca kabin ekiplernin üni mezunu olduğunu sölüyorsun. Türkiyede AÖF ve hatta lise mezunu pilot bile varklen hostesliği üni mezunuyla bağdaştırma 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 19:19:24 her mesleğin kendine ait kriterleri var. şirketinizin istediği kriterlere bir şekilde uygun olabilirsiniz ama asıl önemli olan; uçuş görevini layığıyla yürütebilmektir. uçmaya başladıktan 2 ay sonra dayanamayıp istifa eden onlarca insan tanıyorum ben. kabin memuru olarak çalışmayan kişilerce anlaşılması mümkün olmayan zor şartlar altında çalışmayı gerektirir bu iş. kader birliği yaptığımız kaptanlarımız bile çoğu zaman bizi anlayamıyorken, sektör dışından olan kişilerin anlayışlı olmasını zaten beklemiyorum. ama sizden ricam, alın teriyle çalışan insanların emeğine saygı duymanız. ayrıca herkesin özel hayatı kendinedir, mesleğiyle bağdaştırılamaz. bağdaştırmaya kalkarsanız da, geride kalan binlerce kişiye haksızlık etmiş olursunuz. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 19:01:02 :))) tatlım yoksa LA da benim ekibimden misin? bileyim de ona göre hostes hostesdir işte. sana da sevgiler canım 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 18:42:29 kilodan da gectik devamlı rapor alıp gezen hostesler..işte buralara l.a'den sevgıler yazan işinden gucunden farklı baska herseyı kovalayan aldıgı parayı hketmeyen bir suru hostes var.once bosa alınan raporlar bır ıncelensın lutfen!!!!evine ekmek goturen bebegı bekleyene lafımız yok ama ukalası cok konusanı ne olacak?kesin cozum yapsınlar maaslarını ozel sirketlerdeki gibi..bu sımarıklıklar ukalalıklar bitsin..onlar da kabın memuru degil mi yanı? 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 18:30:45 dunya kadar işini yapmayan suratsız boya guzellerine de yol verilmeliiii 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 17:19:29 merak ediyorum doğrusu hosteslerle ilgili sürekli karalayici ve aşşağılayıcı yorumları yazan arkadaşlar ne işle meşguldürler?bu siteye niçin girerler?kendi iş kolunuzla alakalı bir site varsa söyleyinde bizde orada takılalım:)yok bizde burdanız diyorsanız size LA'den sevgiler o zaman 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 16:01:40 fazla kilo bir sağlık problemidir. sağlık problemleri türlerine göre çalışmayı engeler. örneğin kilolu iseniz hostes olamazsınız ama öğretmenlik yapabilirsiniz. bu hostesler madem kilodan uçamıyorlar, sağlık sorunları nedeniyle de kilo veremiyorlar öyleyse neden başka birimlerde değelendirilmiyorlar? örneğin ofis görevi, hostes eğitimlerinde öğretmnlik vs. kilolu olmak çalışamamak mıdır? tabii eğer 200 kilo değilseniz... 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 15:57:26 insanlar işlerini kaybediorlar. kimbilir kaçının çocuğu ya da bakmakla yükümlü olduğu ailesi var. bu insanlr thy ye alndıklarında zayıftılar. zaman içerisinde kilo adılar. belki hastalandılar kortizon vb. ilaçlar yüzünden zayıflayamıyorlar. belki vücutları ödem yapıyor. eskiden sağlık nedeniyle uçamayacak hale gelen kişiler yerde görevlendirilirlerdi.şimdi ise işten atılıyorlar. personel yetiştirme, kurum kültür tecrübe kolay edinilmiyor neden sıfır personel alınırken bu kişiler işten atılıyor ve buralarda yorumlarla yerden yere vuruluyor 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 15:52:07 thy de 10 yıldır uçan bir kabin amiri olarak yazıyorum ki evet: DİŞ HEKİMİ, HEMŞİRE, VETERİNER, İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ, YÜKSEK MİMAR, PEYSAJ MİMARI, RESSAM, BİYOLOG, AVUKAT, ZİRAAT MÜH. GRAFİKER, ALMANCA ÖĞRETMENİ,PSİKOLOG, ELEKTRİK MÜH.BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENİ,FRANSIZCA ÖĞRETMENİ ARKADAŞLARIM VAR.bırakın artık hostesleri çekiştirmeyi. her yerde mektepliler ve alaylılar vardır. ama bizler thy ye üniversite öğrencisi olarak girdik. hem çalıştık hem okuduk. ülkemizin içinde bulunduğu maddi şartları göz önüne alınca kendi mesleğimizi yapmak yerine burada kabin memuru olmayı tercih ettik. içimizde yüksek lisans hatta doktora yapanlar da var.Az da olsa lise mezunları var diye hostesleri aşağılamayın. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 14:35:52 thy na girmeyi gerçekten hakeden insanları boydan,kilodan ve ingilizceden(adam ingilizce öğretmeni iken)işe almayan zihiniyet şimdi işten çıkardığınız insanları işe alırken hiç incelemediniz bile sırf torpili var diye işe aldınız ama iş işten geçtikten sonra gözünüze batmaya başladı.elinizdeki liste eskidi tabiiii meclis değişti nede olsa:) 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 13:36:20 kesinlikle katılıyorum. her sektörde her çeşit insan var. iyisi kötüsü,akıllısı ve olmayanı,işini yapanı-yapmayanı,kendisine saygısı olanı olmayanı.siz iyi olan tarafa olabilirsiniz ama malesef insanlar sürekli olumsuzluklarla ve kötü örneklerle karşılaşıyor da olabilirler.malesef hosteslik kriteri denilen bir kriter artık günümüzde olmadığı,bu sektörde çalışan insanların belki bazılarını özel hayatlarıyla nitelendirdikleri için bu tür yorumlar gelmekte.benim çok saygı duyduğum işini yapan,sorumluluk sahibi ve adam akıllı hostes tanıdıklarım var olmasına rağmen,etrafta saçmalıklarını duyduğum bir çokları da var.aynı kefede yorumlar yapmayınız arkadaşlar lütfen 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 13:14:58 ne kadar çok hostes düşmanı varmış da bizim haberimiz yokmuş.. bankacılardan nefret edip, bankacılık haberlerinin altına 'bankacılar zaten şöyle', berberlerden nefret edip, berberlerle ilgili çıkan bir haberin altına 'berberler böyle' diye de yorum yapıyorlar mı acaba sevgili airporthaber okuyucuları? arkadaşlar 6000 kişiyiz biz kabinde. içimizde iyi ingilizce konuşanı-kötü ingilizce konuşanı, iyi insanı-kötü insanı, çok eğitimlisi-az eğitimlisi, 2 lira fazla kazanıyor diye kendini bir şey sananı ve sanmayanı; birçok çeşit insan var. meslekleri, tanıdığınız veya karşılaştığınız birkaç kişi üzerinden karalayamazsınız! insanların emek verdiği işe biraz saygınız olsun lütfen.. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 11:54:29 üniversite okuyanın nasıl kültürü artmıyorsa canım,dünyayı gezeninde artmıyordur.ya bu kadar çelişen bir yazı mı olur?benim bildiğim ne insanlar var dünyayı görmüş ama abidi gubidik yani.komik bir yorum daha. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 11:52:11 737 kpt yazan arkadaşın kaptan olmadığına eminim:))) taarruza geçmeye gerek yok.insanlar fikrini söylüyor neden hemen atak cevaplar veriliyor.herkes ideolojisini sunmakta özgür bu ülkede.ama sunana sen şöylesin denmesi aslında alınan eğitim kapasitesinin yanlışlığını sunuyor.çünkü eğitim psikolojisinin giriş cümlesi şudur ki farklı düşünce tarzlarını hoşgörüyle karşılayıp,tartarak,analiz ederek ve amaçlanan veriye ulaşarak ASLA karşıt düşüncelerin olumsuzluklarını empoze etmeden kendi doğrularını düz kalıta söylemektir.Eğitimin kalitesi budur.Diş hekimi amiri de duydum koptum:))) Tanrılar çıldırmış olmalı:)))) Bir de işe saygı olmalı. Kim ne derse desin bu yüzden diyeceğini, çok da tın dersin geçersin. Burda biraz buzdağının altı var!!içsel 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 11:45:16 sevgili yolcu egitim seviyeleri cok düşük dedigin hosteslerin çoğunun seviyesi eminim senden yüksektir yazdiklarina bakinca.büyük cogunlugu üniversite mezunu,yüksek ve masterlilar bile var hatta tanidigim diş hekimi amir var:)Ha diceksin üni okumak kültür mü arttirir? dünyayi görüyoruz biliyoruz biz emin ol sendende kültürlüyüzdür:) 737kpt 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 11:15:43 e adam kendi diyor beyne bakmıyorum ölçülerine bakıyorum diye. ben bunu anladım 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 10:24:32 Kölelik düzeni geçmiş yüzyıllarda kaldı sanıyordum ama hala varmış. Bu çalışan insanlar kölemi ki ölçüp biçiliyor veya vücut ölçülerine göremi iş yapıyorlar? Çok şaçma ve çağ dışı bir düzen. İnsanların beyinlerinin içine bakacaklarına vücutlarına bakılıyor. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 08:36:43 Atatürk rozeti taktılar diye mi acaba ? 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 04:20:26 Boy KG oranı olmayınca mülakata bile çağrılmıyorsunuz yada çağrılıp orada ölçülüp uymazsanız direkt netice olumsuz olarak sonuçlanıyor.Eger boy kg oranı işe alınmama sebebi ise uymayanlarında cıkarılması son derece normaldir diye düşünüyorum ama THY olunca torpillilerde bundan nasibini alır mı almaz mı bilemeyeceğim. 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 02:35:01 Bunlar kilodan daha 200 kisi var topun ağzında bekleyin ve görün dışardan hayat ne kadar zor o zaman anlarlar hava atmayi 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 02:26:17 Thy hostesleri coooook ukalalar ,haletmislerdir atılmayı ayrıca çok fazla erkek var birazda onları temizlemeli .birde egitim seviyeleri çok düşük , kime nasıl hitab edeceğini bilmiyor cogu... 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 01:22:55 Objektif olarak bakıldığında THY A.O yönetiminin kararında haklıdır.Tartışmaya açık değildir.Yönetmelikte kilo boy oranının üzerinde olanların ücretsiz izine çıkarılır diye bir madde bulunmamaktadır. Bundan sonra herkes dikkat edecektir. Caydırıcı cezalar olmazsa disiplin altında tutulamaz hiç bir kurum. Çıkan arkadaşların için de haklarından hayırlısı olur umarım 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 00:34:40 neden atıldılar ki? Atatürk rozetleri var diye mi? ablalara gitmiyorlar diyemi? yoksa 6 oka oy atıyorlar diyemi? durmak yok yola devam..... 0
  • Misafir 19 Temmuz 2011, Salı 00:09:03 fazla yakıt yaktırır.. adamlar haklı :))) 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 20:44:54 777 ucaginin yolcu dolap kapaklarini ziplayarak kapatip yolcular tarafindan alay konusu olan 1,60 in altindaki hostesler ne zaman isten cikariliyor ? Ise alimda 1,60 sinirirdirda acaba 6 ay boy uzamasi icin süre verilebilinecekmi? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:51:46 THY kabin için yeni bir oluşum başlattı hatta ülker veya albayrak grubuyla anlaşarak taşeron kabin oluşturacak ee kabini temizlemek lazım tabii onun boyu bunun kilosu bu millettin hakkını nasıl ödeyeceksiniz.Ölüm var beyler kul hakkı almayın lütfen.. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:27:30 hostesin işine son verilince ne oluyor?çok da önemli zaten.daha dolu olsun lütfen. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:25:55 hostes kriterinin ne olduğunu thy beliliyor işte.benim kuzenim aylarca işsizdi.2 yıllık meslek yko mezunu.tkya girdi ingilizce eh sayılır.ama huyu suyu değişti.nasıl bir iş bu anlamadım 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:11:51 MOBBINGE SUSANA DISCRIMINATION HEDİYE OLARAK VERİLİYOR. SEN BURDA AHKAM KESERKEN 11 KİŞİ ARTIK EVİNE EKMEK GÖTÜREMEYECEK. HİÇ DÜŞÜNDÜN MÜ HASTASI MI VARDIR. YENİ BEBEĞİ Mİ OLMUŞTUR. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:09:12 Hahahaha ifade tarzın Ali Genç Beye benziyor :))) rozet olayından sonra yoksa artık basın bültenlerini isimsiz veriyorsun:))) Hiç suçlayamam seni:))) 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:07:20 Bilmeden atiyorsunuz Abd de bu isler cok daha kolay. Kaldi ki Thy gereken uyariyi aylar once yapti zaten. Tartismaya gerek yok. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 19:05:59 Doğru söylüyorsun. Özel şirket olduğu için Atatürk ve Bayrak rozetlerini üzerimizden söktürdü......Meseleye at gözlünle baktığın için büyük resmi göremiyorsun. Özel sektör diye herşeye ok diyecez yani ..Ya kamuya ait % 48 lik bölüm ne olacak. Yoksa %1 lik bir fark ile sizde geriye kalan % 49 u hiçe sayanlardan mısınız? 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 18:46:46 uyarı yapıldı fırsat verildi. her sektörün kendine göre kuralları var. başka yerlere çekmemek lazım bence bu durumu 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 18:24:58 Torpili olana birşey olmuyordur, olan garibana oluyordur. Çıkarılanların yeri de torpilli vatandaşlar ile doldurulur.. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 18:19:31 uçakta kilolu personel uçuş emniyetini tehlikeye atar. Öyle personel gördüm ki koridorda yan yan yürüyor sığmadığı için . thy haklı kabinde temizlik şart. 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 18:18:00 Bu sekilde isden cikarmayi etik bulmuyorum,en azindan uyari yapilip bir firsat verilmelidir.ABD' olsaydi diyen arkadasima da kulaktan dolma bilgiyele rest cekmemesini tavsiye ederim.ABD'de isden cikarma cok daha kolay.Lay-off yapma gibi suresiz ve ucretsiz isden uzaklastirma gibi bir durum var ki hic bir tazminat da alamiyorsunuz malesef.Turkiye bu konuda daha insafli bir yapiya sahip 0
  • Misafir 18 Temmuz 2011, Pazartesi 18:08:54 Bence eğer işini aksatmıyorsa sorun yok. Bende kiloluyum (1,72 - 98) ama halı sahada tığ gibilere nal toplatıyorum. Hepsi yorgunluktan yerlere serilirken ben 2.maça başlıyorum. Nice zayıf insanlar hafif koşuda daha 3.dakikada yerlere seriliyor. Bence kriter kilo değil, performans olmalı. 0