THY hangi uçakları yere indirdi?

    Çok beğenilenler

  • Kebapçı Mesut 05 Kasım 2016, Cumartesi 03:20:12 Patron daha çok kar etsin diye sizinle aynı kaderi paylaşan arkadaşlarınızın maaşlarının düşmesi gerektiğini düşünüyorsunuz. Bunu düşünen kişi bir kendine dönsün ve sorsun, nasıl bir karakter yoksunu olduğunu. Adamlar size gülüyor, diyorlarli şu meslektekiler nankör şunlar sadık.. kime sadık der insanoğlu... adam olun, haysiyeli olun, sizin gezmeye gittiginiz boğazda sayısız yalısı olan adamlara bir yalı daha kazandrmayın. Kebabçı mesuda kimin gidecegi belli olmaz 0
  • Sıkıntı Büyük 03 Kasım 2016, Perşembe 15:11:16 Kabin ekibinin maaşları sunexpress pegasus seviyesine çekilmeli. Kişi başı en az 2500 liralık indirime tekabül eder. 10000 kabin ekibi var aylık şirketin tasarrufu 25 000 000 lira yapar. Aylık 25 milyon türk lirası çok iyi bir tasarruf şirketimiz adına. Kabin ekipleri de hiç ağlamasın sunexpress pegasus onur atlastaki meslektaşlarınız bu paralara çalışıyor. Beğenmiyorsanız istifa edin çıkın piyasada aldığınız bu maaşları alabiliyorsanız alın. Ayrıca yerinize birini yetiştirmek sadece 4 hafta :) 75
    • Komik 03 Kasım 2016, Perşembe 15:09:16 Kıskançlığın ete kemiğe bürünmüş halisiniz :) 24
    • Iyilestirme 03 Kasım 2016, Perşembe 15:28:50 Maaslar avrupa standartlarina cekilmeli. Nokta. Bu paralar avrupaya oranla oldukca komik. 23
    • Er 03 Kasım 2016, Perşembe 15:30:47 Söyle yapsak ? Sun express komple kapatıp sizin memur maaşlarınıda bize eklesınler 16
    • Kiyaslamayamama? 03 Kasım 2016, Perşembe 15:31:59 Sunex ist base zten kapaniyor onu gecelim, pgs onur air atlas tk kadar yogun bi ucus agina boylesi frekansla ucuyor mu? Aylik programlarimiz kiyas kabul etmez. Afrikaya mi ucuyolar asyaya mi amerikaya mi? Tr icinde kac tane sehire ucuslari var? Tabi ki haklarimiz da maaslarimiz da farkli olacak. Kaldi ki bayrak tasiyicisiyiz bu ulkenin, kiskanacaginiza helaldir bu kazandiginiz paralar demeniz lazim! Neticede kaptanlarimiz da biz de ulkemizi temsil ediyoruz gurur duyun biraz 21
    • Sıkıntı Sende 03 Kasım 2016, Perşembe 15:33:43 Bir kere servis farkı var arada. Belki çok kolay gözükebilir sizin için (ki kendi işiniz hariç ülke şartlarına göre yüksek maaş alan herkesin maaşının düşürülmesi kafasında gözüküyorsunuz düşük alanların maaşlarının yükseltilmesi yerine) ama özellikle kısa dış hatlarda gayet zor, yorucu servis yapılıyor. O zaman bu şirket Pegasus veya Sun Express'e geçemediğin zamanlarda zaman geçirmek için çalışılan bir şirkete döner. Neden bu şirket ülkede zirvede? Birinci sebep maaş tabi ki. İnsanların buradaki işlerini kaybetme korkusunun ilk sebebi de bu doğal olarak. Sen maaş düşürme ile bu korkuyu azaltırsan çalışanların kaprisli yolculara dayanma eşiği de azalır. Özellikle Türk Hava Yolları'na binip, uçağı satın aldığını zanneden kafadaki yolculara. Bu da kaliteyi ister istemez azaltır. 11
    • maaş 03 Kasım 2016, Perşembe 15:35:35 Aynen öyle. Maaşını sürekli olarak Avrupalı meslektaşıyla kıyaslayanlar gidip Avrupada çalışabilirler, yerleri çok kısa sürede doldurulur 17
    • hahaha 03 Kasım 2016, Perşembe 15:50:31 maaşlara dokunmasınlar hakkıdır.ama 3 aylık ikramiye kalkabilir. 20
    • 777FO 03 Kasım 2016, Perşembe 16:01:27 senin o minik beynin :) anca bu kadar hesap yapar :) 25 milyon tl 7 milyon euro eder ki şuanda ayda 86 milyon euro taksit ödeniyor...basic maaş alan bir km 5 lira alsa yarısını verse istanbul gibi bir yerde nerede kiraya çıkıp masraflarını karşılayacak???Hele ki bu bir bayansa???Bence sen ne iş yapıyorsan bugün istifa et boğazdan at kendini istihdam olsun en azından faydan yok zararın hiç olmasın 14
    • Komik diyene 03 Kasım 2016, Perşembe 16:03:54 Hükümeti eleştiriyorsunuz herkeze herşeye kıskanıyorlar diyorlar diye. Asıl sen gibiler işine gelmeyen her bakış açısı ve söze kıskanıyorlar yaftası yapıştırıyorsunuz :) 9
    • F/O s 03 Kasım 2016, Perşembe 16:03:58 Sizin o zor dediğiniz servis konseptini bizim arkadaşlarımız ciddi bir özveri ve sizin 6 kişi ile yaptığınız işi 4 kişi yaparak ziyadesiyle sizin yarı maaşınıza yaptı arkadaşlar. Boşuna öyleydi böyleydi demeyin. 2 saatlik SAW-WIE uçuşunda neler yaşadıklarını biz kokpit ekibi olarak görüyorduk. Bu tür biz çok çalışıyoruz onlar bir şey yapmıyor dolayısıyla az alıyorlar söylemlerine girmeyin. Tüm uçuş ekiplerimize emniyetli uçuşlar dilerim. 7
    • Hmmm 03 Kasım 2016, Perşembe 16:26:07 Galiba sen aç gözlü olanlardansın....hesabını yollada para yatıryım...tutturmuşlar km maaşı...sanane arkadaşım 6
    • 737 FO 03 Kasım 2016, Perşembe 16:27:15 Bu ülkede neden kimse iyiyi güzeli örnek alıp daha ileriye gitmek mentalitesinde değil kokpit personeliyim kabin ekibi arkadaşların yaptığı iş ve aldıkları maaş neden bu kadar tartışılır. Biz dünyada bir numarayız diyorsak bu bizim hedefimiz ise eğer uçucu ekip yer personelleri ofis çalışanları .... hepbirlikte bu noktaya geleceğiz. Bayrak taşıyıcı firmamızı bu noktaya getirenler bizim gibi çalışan insanlar olacak patronlar değil dolayısıyla beğenmiyorsan git mentalitesine sahip insanlarla bu iş olmaz asıl o kafadaki insanlar bırakıp gitsin ve hepbirlikte sevgi ve özveriyle kalan insanlar bu şirketi en iyi yerlere taşırlar ve bu ancak insanlar hak ettiklerini aldıklarında olur. Herkese iyi uçuşlar 5
    • Sıkıntı Sende =) 03 Kasım 2016, Perşembe 17:19:17 Ablacım görende dünya kupası finalinde takım kaptanısın zannedecek he diyorsan ki bütün dünya bizi görünce kıskanıyor ağızları açık kalıyor o zaman haklısın haha=) 6
    • Cnm 03 Kasım 2016, Perşembe 17:20:18 Cnm herkez demiyoruz herkes diyoruz hahahaa (hadi sazanlık yap cnm değil canım de :)) 8
    • iyi çözüm 03 Kasım 2016, Perşembe 17:46:51 daha iyi bir çözüm üretebilecek varsa hadi hodri meydan. Maaşlarımız ızılmısın yııı diyerek maaşsız kalması da var cnm cınım veya canım. Artık ne dersen... 2
    • Türk İnsanı 03 Kasım 2016, Perşembe 19:39:03 Insanımız için önemli olan herkesin pisliğe batmasıdır. Bizim insanımız pisliğin içindeyken dışarı çıkmayı düşünmez, dışardakini pisliğe çekmeye çalışır. Dışardakini pisliğe çekmek için her türlü adiliği yapar, çirkefliği yapar. Etrafı pisliğe batınca içi rahat eder. Bizim çıtamız asla medeni ülkeler seviyesinde olamaz! İnsan hakları, işçi hakları, hayvan, doğa.... bir mucize olsa bunları sağlamaya çalışan bir devletimiz olsa insanımız izin vermez. Bizim için yükselmenin yolu diğerlerini üzerine basmaktır, üzerine basamıyorsan, en azından yanına çekmelisin. Buraya yazılan yorumları okuyunca hissetilerim bunlardır. 0
    • Çekirdek parası 03 Kasım 2016, Perşembe 20:43:08 Diyanetin mersedesine yetmez 3
    • Olsun ne önemi var 03 Kasım 2016, Perşembe 20:47:05 Yol yaptık.. avrupa bizi kıskanıyor. eyy almanya . Burada oturup birbirinizi yersiniz inşallah. bu hale sizi düşüren kim ise gidin ondan hesap sorun. 3
  • Tüm yorumlar

  • Amaç bu mu? 08 Kasım 2016, Salı 22:21:17 THY'nın senelerdir zarar et(tirildiğini/tiğini) biliyoruz. Acaba geri kalan yüzdeyi de birilerinin alması bir amaç mı oldu? Bir şirkette göz göre göre yanlışlar yapılıyorsa eğer, o şirketin bu durumunu mutlaka kendi yararına kullanacak birileri olmuştur. Yanlış büyüme hamleleri, organizasyon şeması, teknisyen seçimleri, kalifiye personelin dışlanması, maaş paylarında dengesizlik, stratejik planlama yanlışları, operasyon hataları vb bir sürü ekonomik buhran yaratan hamlenin birilerine yarıyor olması aklıma ilk gelen şey. "THY batar" diyenlerin sayısı geçmiş yıllarda bu kadar fazla mıydı? Demek ki bazı şeyler gün gibi ortada ve buna engel olunamıyor. Amiral gemisi maalesef battı/batıyor. Havacılıkta hiç bir eleman (mühendis, teknisyen, km, pilot) ne olursa olsun kolay kolay yetişmez. Tecrübe, refleksler, güncellik, dikkat ve huzur (human factor) dengeli halde yüksek tutulmalıdır. Bunların çoğunu THY zaten kaybetmemiş miydi son yıllarda? 1
  • sorun çok basit 08 Kasım 2016, Salı 21:54:09 agresif büyümeden kaynaklanabilecek problemleri henüz yaşamamıştı aslında thy. atatürk havalimanı terör saldırısı ve 15 temmuz'a kadar çok büyük sıkıntı gözükmüyordu. asıl ME3 havayollarının da ağı yavaş yavaş thy kadar genişlediğinde artacaktı rekabet. gelgelelim şu an yaşanan sorun tamamen siyasidir ve adı 3 harflidir, anladınız. gözünü kan ve para bürümüş bir adamın ülkeyi aile şirketi gibi yönetmeye kalkmasıyla toz duman olan ortalık, sırtını bize dönen batı ve batı sermayesi; yavaş yavaş bu hale getirirler adamı. ha eğer tüm bunlara verecek bir cevabın varsa, ben çin gibi ekonomimi tek başıma üretimle de yürütürüm diyorsan -ki YÜRÜTEMEZSİN- o zaman sana kolay gelsin. ama anca başmuhtar gibi dünyaya kuru ayar veren adamın ekonomisini böyle lime lime parça pinçik ederler, edecekler. bu atarı koyuyorsan ya gerekeni yapacaksın, ya da susacaksın. dolar 4-5 lira olsa bile siz başmuhtara taptıkça bu ülke sürüm sürüm sürünecek. o yüzden birazcık widen your world. :)) 1
  • Doktor 07 Kasım 2016, Pazartesi 20:55:15 Doktor dozu arttırıyor 0
  • traktorcu 06 Kasım 2016, Pazar 04:05:14 Le le sakine niye gittin tutune gel barabar kacalim bak yatiyor makine, ucsa bi dert yatsa bi dert 4 bacak yapsa bi dert tek bacak yapsa bidert. Ay sonunu zor getiren kardesim, merak etme azdan az coktan cok gider... 0
  • Batan Geminin Malları 05 Kasım 2016, Cumartesi 01:13:10 Şimdi yere indirilen uçakların birçoğu batan geminin malları gibi ucuz beleş satılacak. Sipariş verilmiş olan ve teslimatı ötelenen uçaklarda artık kolay kolay alınamaz. THY yide diğerleri gibi Katar a satarlar artık. 1
    • Remzi 05 Kasım 2016, Cumartesi 14:59:00 Boğazından kısmaya başla kardeşim, arttırdıklarınla THY yi alırsın bakarsın ;) 0
  • Kuzu 04 Kasım 2016, Cuma 18:38:11 Ne kadar yorum yapılsa da klavyeden memleket şirket kurtarılmaya çalışılsa da şu bir gerçek ki en ufak sıkıntılarda vziyonsuz yöneticilerin yapacağı ilk ve tek hareket personel çıkarımı olacaktır. Kaptan, F/O, Kabin, Uçan Şef, Ground, Teknik hangi bölümde neresinde nerede çalışırsan çalış; Havacılık sektöründe çalışanlara yönelik bir iş kanunu çıkarılmazsa ne şirketler kendine çeki düzen verip planlı hareket eder, ne de biz çalışanların dertleri kaygıları biter. 65e kadar emekli olacağım diye harıl harıl sessiz sessiz çalışırız. Allah hepimizin yardımcısı olsun. 0
  • ESB 04 Kasım 2016, Cuma 18:09:38 Bugün ESB nin terminale uzak park yerinde 3 adet 737 yan yana park halindeydi. Sanırım onlar da yere indirilenlerden. 2
  • hisseler 04 Kasım 2016, Cuma 17:14:52 thy hisseleri göçtü resmen 2,5 sene önce 14tl iken şimdi 5.10tl!!!! ben iyiki almadım:) 1
  • THY 04 Kasım 2016, Cuma 14:57:19 Hükümetle devlet arasındaki farkı anlamayan arkadaşlara sesleniyorum.Takım tutar gibi parti tutmayın.Devletimiz bakii,hükümetler ise geçicidir.Bayrak taşıcıyıcı 50ye yakın uçağını ground ediyor bazı arkadaşlar nolur olabilir diyor.Ya arkadaşlar 50 uçak orta ölçekli bir şirketin filosu demek haberiniz yok heralde? Bu rakam 10-15 civarlarında olsa anlarım.Normal şartlarda sipariş verseniz 50 tane uçağı 2-3 hatta 4 senede alırsınız arkadaşlar yapmayın.Şu anda türkiyenin en büyük şirketlerinden ONUR AIR+ ATLASGLOBAL toplam filosu kadar uçak ground ediyor ve hala normal diye geçiştiriyorsunuz.Normal bir olay olmadığını bal gibi biliyorsunuz.El insaf en azından gerçekleri konuşalımda ileride bu gibi olaylar için önlem alalım. 1
  • AA 04 Kasım 2016, Cuma 14:23:56 Yolcumuz az olsun diye dilekte bulunanlar bu kabin memurları değil miydi,e şimdi tutuştular işten çıkarılacaz diye.Al işte Allah dileğinizi kabul etti.Yolcunuz az oldu artık tüm hatlarda. 2
    • Ticari sağa çek 04 Kasım 2016, Cuma 15:17:29 Sen onundeki tuşlarla oyna birak ona buna laf atmayi. 6
  • Yazık 04 Kasım 2016, Cuma 14:01:56 Bu hafta gerçekleştirdiğim Kosice uçuşunca doluluk %20 idi. Gerçekten çok yazık :-( 3
  • yuh 04 Kasım 2016, Cuma 13:55:41 1 tane utanıp istifa eden yönetici yok!!!!! yuhhhh size alın 40bin tl maaş alın alın tıksırana kadar yiyin:( 2
  • ne iş 04 Kasım 2016, Cuma 13:47:18 hocan ev alacam sizde JPY ile alsam kar eder miyim:) boru olunnnnnnnnnnnnnnn 1
  • IL 04 Kasım 2016, Cuma 12:22:24 TC nin serefli bayrak tasiyicisi isin cok zor..... 1
  • restoran 04 Kasım 2016, Cuma 12:00:17 dürümcü yapsınlar daha çok para kazanırlar:) 1
  • Hepsi mi 04 Kasım 2016, Cuma 11:55:07 46 tamam da Deli Mayk 'i havada gorememek kahreder. Deli Mayk, goklere yakisir, aprona degil. Karakter sahibi, guclu kuvvetli, THY'nin efsane ucagi, Teknikcilerin goz bebegi. Deli Maykim benim. 1
  • İkaz 04 Kasım 2016, Cuma 11:51:34 Avrupanın bir çok noktasında bulunan thy ofislerinde fetöcüler ve pkk lılar cirit atıyor maalesef thy yönetimi oyunda oynaşta..... 0
  • Müdür 04 Kasım 2016, Cuma 11:15:32 Thy yurtici mudurleri ne kadar maaş alır bilen var mı ? 2
    • . 04 Kasım 2016, Cuma 12:08:59 napcan müdür mü olcan? 8
    • Maaş 04 Kasım 2016, Cuma 12:23:03 Yurtiçi müdür maaşları aylık ortalama 10 bin tl.Yılda 16 tam maaş.3 ayda bir 20 bin tl(2 maaş),yılsonu ekstradan 10 bin tl prim 1
    • Thy mudur maaslari 04 Kasım 2016, Cuma 20:17:37 Mudur maaslari;Hepsine özel tansis jetta araba sınırsız benzin km imkanı.İphone 6s 2 şer adet sınırsız konuşma imkanı..Aylık 15 bin tl olarak maaşlar arttırıldı son zamla.(3 ayda bir 30bin tl çift maaş) yılda 16 maaş yani.Yılsonu primide ayrıca 10bin$ olarak guncellendi son zamlarla.Yil sonu net net ele gecen para 270bin tl gibi bir rakama denk geliyor benzin tefonda arabada artisi.Buna gore ayda net 22 bin tl oluyor yani mudur maasi 0
  • chefff 04 Kasım 2016, Cuma 11:11:44 turkish do&co uçan şeflerini 1 ay boyunca yere çekip % 60 daha az maaş veriyor o da yetmiyor şefleri bulaşıkhane de calıstırıp mobbing uyguluyor. 100 den fazla şefi de tazminatsız,sucsuz yere işten attı. Beğenmiyorsanız çekip gidersiniz diye her gün hatırlatma yapılıyor. kimsenin ahı kimsede kalmaz. 1
  • yazıık 04 Kasım 2016, Cuma 09:20:23 10 yılda şirketi ne hale getirediler yakında binlerce kişi işsiz kalabilir!!! 8
    • Bmx 04 Kasım 2016, Cuma 10:08:54 Şirket neymiş ne hale gelmiş bilelim bizde açıklada 600 uçaklık dev bir globalmiymiş yoksa ankara izmir çalışan dolmuşçumuymuş 8
    • Bmx e 04 Kasım 2016, Cuma 17:50:46 Şirketin global olması zarar ettikten sonra bir şey ifade etmez. 10 sene önce belki daha küçük bir şirketti Thy ama altyapısı gerçekten sağlamdı. 10 sene içinde neredeyse tüm kaliteli personel çıkartılıp yerine yeni ama vasıfsız personel alındı(Nedenini biliyorsunuz). Şu anda koltuğunda oturmak ve maaş almak dışında işi olmayan müdürler ve personel yerine o çıkartılan kişiler olsaydı belki bu kriz çok daha hafif geçirilebilirdi. Ayrıca özellikle son 5 senede çok plansız ve programsız bir büyümeye girip körfez firmaları ile rekabete girdi ve bu şekilde bir kriz kesinlikle hesapta yoktu yani ona göre bir B veya C planı da yoktu ki hala da olduğunu zannetmiyorum. 1
    • D.H. 05 Kasım 2016, Cumartesi 01:01:34 Ay Allah'ım hiç güleceğim yoktu şirket 10 yılda 80 uçaktan 320y çıktı yüzde 400 büyüdü herkes kıskançlıktan tırnaklarını yedi çalışan sayısı 4 binden 14 bine çıktı yani 10 bin tane kabin memuru alındı Ve bu alınanlarda nasıl oluyorsa yine 8000 9000 tanesi CHP'li hala konuşuyorsunuz aklım hakikaten almıyor şirket 23 yıl içinde kötüleşmeye başladı u da gezi Kobani IŞİD deaşkapece vb. Bunlarin hortlamasindan sonra meydana geldi. 1
  • bitik 04 Kasım 2016, Cuma 09:13:37 thy ve çalışanları hem maddi hem de manen bitik pisikoloileri bozulmuş uçağa binince anlıyorsunuz tekniğine gidince anlıyorsunuz genel müdürlüğe gidince anlıyorsunuz herkes bitmiş!!! 1
  • finansal kiralık? 04 Kasım 2016, Cuma 08:53:20 finansal kiralık nedir arkadaş? Finansal kiralama bir kredi çeşididir, adına bakıp aldanmayın. Bunlar da THY'nin öz malı! Hiç bir şey bilmiyorsanız açın google bakın yahu. 4
    • Sanalpilot 04 Kasım 2016, Cuma 11:23:13 Bence sen de bir google'a bak. Hatta kelime olarak sadece "ILFC" arattır. Bak bakalım hangi açıklama ile geliyor veya ben sana yazayım: "International Lease Finance Corporation, ya da kısaca ILFC adı altında bilinen kuruluş, ticari uçak kiralama sektöründe, dünyanın en büyükleri arasındadır...". Hatta bir de leasing arattır. Du onu da yazayım: "finansal kiralama". Burada sözleşmeye bağlı olarak sözleşme sonunda söz konusu malın mülkiyeti kiralayana geçebilir veya geçmeyebilir. Her iki şeklide de mevcuttur. 1
    • Aç bak 04 Kasım 2016, Cuma 11:53:21 Bir uçağı öz mal yapmak için kaç senelik kiralama gerekiyor? THY'nin öz mal 28 737 ve 4 a340'ı var. Bunlar da ortalama 16 yaşında. Gerisi kiralık, satamaz. Dahası da kira sözleşme süresince tıkır tıkır parayı öder. Yerde olması bir şeyi değiştirmez. 1
    • Biraz bilip 08 Kasım 2016, Salı 22:00:51 ondan sonra konuşmakta fayda var. Lease denilen finansal kiralama yolunda her ne kadar millileştirme de olsa, mal gene sahabınındır (sahibinindir). ILFC ise GE tarafından satın alınmıştır ama THY bir çok uçağı, ne idüğü belirsiz anlaşmalarla bu fimadan kiralamıştır. Siz filodan finansal kiralama ile uçağı elden çıkarınca , anlaşmalara göre ne kadar para ödeneceğini biliyor musunuz? 10 uçak gönderdiğinde, 2 uçak parası geri teslim masrafı çıkacaktır tahmini ki bu iyimser bir oran. O yüzden finansal kiralama yapılan uçak yerine, THY malı uçakların geri verilmesi sence mantıklı mı güzel kardeşim? Şimdi yukarıdaki o konuşan da bir okusun bunu.. bu kafalar THY'yi yönetirse böyle olur diyorum.. 0
  • Business 04 Kasım 2016, Cuma 07:17:46 Sofor muhabbetini bir yana birakim, THY nin Asya hattina Amerika ucuslari ile arasinda ki 5 saat beklemeli farki iki saate indirecek sekilde plan yapmali, Amerika da Codesharing icin elinden geleni yapmali, Dallas, Denver, Orlando gibi buyuk sehirlerden THY ile dunyaya acilmak imkansiz, Thailand da Air Bangkok ile Air Asia ile anlasip kucuk yerlere baglanti saglanmali, 3
    • Asya amerika 05 Kasım 2016, Cumartesi 01:23:10 O 5 saat düşerse eğer bu sefer dönüşlerdeki bekleme artacak. 0
  • TR arkadaşım 04 Kasım 2016, Cuma 02:24:43 Dostum biz kabin olarak karar aldık bu ayki maaşımıza sana verelim kapa çeneni sus payı ;) 6
  • 777 04 Kasım 2016, Cuma 01:29:04 Arkadaşlar bu filoda bulunan 777 lerden birine izmir adı verilse iyi olmaz mıydı sizce 1
  • zafer 04 Kasım 2016, Cuma 00:42:53 Havqlimqni ne zaman kapanacak 1
  • Yeter 04 Kasım 2016, Cuma 00:24:03 Haset ,kiskanc olmak ne katiyor bu insanlara,calis sende kazan,ne ilgilendiriyor milletin maasi seni? Asagilik kompleksini birakin 1
  • Bilen yok mu 04 Kasım 2016, Cuma 00:22:22 Operasyonel nedir? Finansal nedir? Yani bunlar ne tür kiralık? 0
    • yanıtladım 04 Kasım 2016, Cuma 08:55:42 Operasyonel demek kiralama şirketinden araba kiralamaktan farksız. Ama finansal kiralamanın adı dışında kiralama ile uzaktan yakından bir ilgisi yok, bir tür kredi çeşidi. Kredi kullanarak malı alırsın sonra kredi taksitlerini ödersin, yani kira öder gibi dedikleri gibi bir şey. Hukuki olarak; malın mülkiyeti henüz sende olmamakla birlikte kullanım hakkının sende (kiracı) olması. 1
    • Yanıtladım'a 05 Kasım 2016, Cumartesi 01:20:33 Beni aydıblattınız, teşekkür ederim :) 0
  • jnf-jng 03 Kasım 2016, Perşembe 23:19:14 içi dışı dökülen bu uçakları neden göndermiyolar acaba?? 4
  • BATMAYA DOGRU 03 Kasım 2016, Perşembe 22:51:43 KIMSE LAF EBELIGI YAPMASIN . HAVACILIK SEKTORUNDE BUNA BATMADAN ONCEKI DURUM DENIR. SADECE 340 LAR YERE INSEYDI YUKSEK MALIYET NEDENIYLE BIRAZ GEREKCE BULUNABILIRDI AMA HER TIPTEN YERDE UCAK VAR. IKI YILDA BATIRDINIZ GUZELIM SIRKETI. YAZIKLAR OLSUN. 7
    • BATMA 04 Kasım 2016, Cuma 06:50:01 Havacılıkta Batmadan önceki durum şeklinde bir deyim yok. Bunu nereden çıkarttınız ki?Şu anda yapılan iş dönemin gerekliliği.Keşke daha önce yapılmış olsaydı. 5
  • Asil 03 Kasım 2016, Perşembe 22:27:24 Yapılan yorumları okudukça içim ürperdi kendin yap kendin ye misali bir fındık kabuğunu doldurmayacak aptalca yorumlar maaşınız ikramiyeniz sizlere çok geliyor galiba bu mantıkla giderseniz bir arpa yolu alırsınız şirketi siz mi yönetiyorsunuz Üst düzey yöneticilerimiz gereken tedbirleri mutlaka alacaklardır biz çalışanlara presedürlere uymak ve uydurmak düşer. 8
  • Yazık 03 Kasım 2016, Perşembe 22:19:39 THY resmen çöküyor ama kimse korkusuna konuşamıyor!!!! Türk Telekom'dan fazla borcu var ve yakında borçlarını ertelemek veya ödemeyebilir!!! 1
  • Esb 03 Kasım 2016, Perşembe 21:55:12 Esb base acilcakmi bilgisi olan 7
    • Guldum 05 Kasım 2016, Cumartesi 11:01:07 Sirket kar ederken esb yi kapatti simdi acarmi sence 0
  • Cluj ve Kosice 03 Kasım 2016, Perşembe 20:27:14 20 -30 kişiyle gidip gelinen yerler. Kapatın gitsin bence. 3
  • Fakirler ucmasinmis 03 Kasım 2016, Perşembe 20:24:23 O fakirler ucmasin diyen arkadas kabinde calisiyor heralde. Daha once ne is yapıyodu buraya gelmeden once ? Ceo muydu patronmuydu acaba. 1
    • Cok biliyon 04 Kasım 2016, Cuma 10:03:25 Hemen kabine b.k atmak işinize geliyor dimi nerden biliyosun kabinde oldugunu ??????? 0
  • Alcapon 03 Kasım 2016, Perşembe 19:58:43 340 cilarida ayirsinlar adamlar 65 yasina kadar ucuyor daha da yeter 1
  • normal mi ? 03 Kasım 2016, Perşembe 19:54:32 uçakları indirme,bakım vs işine normal diyenler, bunca sene yapılmadı şimdi yapılınca mı normal oldu? şirketi bu hale 6 ayda havacılığı öğrenen ! hamdi ve havacılığı işe yeni aldıkları gençlerle internetten öğrenen ! temel ve torpilli yandaşları elele getirdiler! mali ve ekonomik yönden iyi olsaydı bir krizde koca şirket böyle sallanır mıydı üstelik devlet desteğine rağmen! demek ki herşeyleri sahte ve yalanmış! şimdi biri tersanesinde kebap yapıyor öteki bilmem ne genel müdürü mü oldu! ayrıca şirketi fetocularla dolduranlar da bunlardı bunca zaman geçti neden hesap sorulamıyor ? ya ellerinde aleyhlerine çok koz var korkuyorlar ya da hesap sormasını beklediklerimiz de onlardan ! 1
    • Cem 04 Kasım 2016, Cuma 10:14:19 Devletin desteği nerden borsaya açık bir şirket hisselerinin çoğu yabancılarda.temel kotil falan berbat etti demişsin zaten adam 10 yılı geçik ordaydı şirket büyürken yani o zamanlar için ne diyeceksin şirket 2002 den önce kaç uçak kaç hat kaç personel varmış bak bakalım.ha fetocü yandaş konusunda sonuna kadar haklısın iş bilmeyen torpilli adamları doldurdular THY buna katılıyorım şimdide ilk onları kovsunlar 1
    • burda herşey olur 04 Kasım 2016, Cuma 11:54:33 herşeyin,kitabına uydurulduğu,istenildiği gibi yapılabildiği bir ülkede borsaya açık bile olsan,hisselerin çoğu yabancı da bile olsa el altından istediğini yapabilirsin zira ne denetleyen var ne karışan ne de bunları dile geitrecek muhalif bir güç. en basit örnek şirketi denetlemekle sorumlu kurumun başındakinin oğlu thy'de kargo müdürü! kim,kimi nasıl denetleyecek? şirket madem büyümüşse, büyüme suni değilse, neden bir krizde böyle oldu peki? bu ülkede daha önce birçok kez krizler oldu ama hiçbirinde uçaklar yerde kalmadı, bu kadar çok personel atılmadı. demek ki altyapısı sağlam değilmiş,millete yalan söylenmiş. 0
  • Neden hep kabin? ! 03 Kasım 2016, Perşembe 19:14:11 Evet, neden hep kabin. Gereksiz yurtiçi-yurtdışı müdürlükler, yatan torpilli personele el atsanız lafını ettiğiniz kabin ekibinin yanında devede kulak kalır. İşinize gelirse tabi. 3
  • İndia 03 Kasım 2016, Perşembe 18:16:19 İndia serilerinin hepsi kiralik hiç biri thy mali değil iyi olmuş yere indirmel3ri çünkü bu seri thy ye yakışmayan uçaklar kabin ici berbat zaten Afrika ülkelerine kullanılan uçaklardir. Thy kalitesini düşüren bir seri kullanılmasın daha iyi.. 1
  • İsabet 03 Kasım 2016, Perşembe 18:02:06 O A 332'lerin baştan getirilmesi büyük hataydı. Filoda oldukları süre içinde hiçbir ER seferi yapmadılar. Sadece Avrupa ve Ortadoğu seferlerinde kullanıldılar. O menzilde A 321 çok yakın sayıda yolcuyu zaten taşıyabiliyorken bu uçakların getirilmesi çok çok anlamsızdı. A 330-200 az yolcusu olan A 330-300'ün menzilinin yetmediği ER uçuşlarda para kazandıracak bir uçak bu uçakları getirip Amsterdam, Barcelona, Ankara, İzmir uçarsanız zarar edersiniz ki sonuç ortada zaten. 2
    • ER 04 Kasım 2016, Cuma 11:07:53 Newyork Toronto Pekin Shangahi Seoul Mumbai Delhi Bangkok Male ER değilmi merak ettim. 777 ler gelene kadar ve hatta gelmesine rağmen bu hatlarda 332 ler uçuyor. 2
    • ER'a cevap 04 Kasım 2016, Cuma 17:03:32 Bahsettiğiniz rotalarda uçan uçaklar ya 300 serisi ya da JNA-B-C-D-E tescilli A 330-200'ler. Haberi dikkatli okursanız gönderilecek olan Uçaklar JI.. serisi 200'ler. Bu uçaklar hiçbir zaman ER uçuş yapmadı. 0
  • LTFHHD 03 Kasım 2016, Perşembe 17:25:33 Türk Hava Yollarinin birtakim Ucaklari yere indirmesi, bu ucaklarinda ya eski (A340) olmalari ve Kiralik olmalari bence olmasi gereken bir adimdi. Son dönemdeki Filoya eklenen yeni ucaklar zaten kiralik olanlarin yerini almis oldu. Kis sezonundayiz, her havayolunun gerekli tedbirler almasi gerekn bir sezon, ve bunu THY de yapiyor, havacilik adina bence gayet normal bir adim. 9
    • Sirada 04 Kasım 2016, Cuma 01:16:14 Seckin lezzetleri ve kaliteli sunumuyla Turkish Cafe cok yakinda acilir artik 0
  • Cabin 03 Kasım 2016, Perşembe 17:06:09 Yolcu biletlerine zam yapılmalı! Adam 100-200 TL ye yurtiçi uçabiliyor. Yurtiçi uçuşları Euro cinsinden olmalı. Bilet fiyatları Lufthansa, British Airways ayarında olmalı fakirleri uçur uçur nereye kadar? Bilet fiyatından gelecek parayla uçuş ekiplerine zam yapılabilir. 103
    • TC 03 Kasım 2016, Perşembe 17:28:05 Sizin gibilerinin gozunu toprakda doyurmaz. 1
    • Cabin kirliii 03 Kasım 2016, Perşembe 18:09:12 Bence cabin maaşlarını düşürüp bilet fiyatları düşürülsün daha çok insan uçsun. Fakirler uçmasın diyen fakir beyinleri def etsin hatta şirket 1
    • Kanatlar 03 Kasım 2016, Perşembe 18:14:03 Niye bu kDar uçak alınıyor o zaman .Almayın yazık günah. 1
    • 03 Kasım 2016, Perşembe 18:39:06 Sen bu zekayla anca kabin memuru olursun zaten 2
    • Cabiniçi 03 Kasım 2016, Perşembe 19:29:54 Kabin personeli olduğun belli, az iş çok para. fakat senin gibilerin sayısı fazla değildir, eminim. 1
    • Vay arkadaş 03 Kasım 2016, Perşembe 19:30:07 Ne gözü doymaz insan ya? Kazandığın para ülke normallerinin çok üstünde, neyin peşindesin? 1
    • Sen! 03 Kasım 2016, Perşembe 19:37:10 Sen havacı değilsin! 0
    • kardes yolunumu kaybettin 03 Kasım 2016, Perşembe 19:40:47 Bilader bunlari yazarken ne ictin soylede ondan bizde alalim.hangi akilla biletler euro olsun diyorsun.4 kisilik aile asgari ucrete istanbul - ankara yapar donemez ozaman. 1
    • harika 03 Kasım 2016, Perşembe 20:21:54 Super bir yorum. Asgari ücretle calisanlar ucaga binmemeliler. Otobus nelerine yetmiyor. Bilet fiyatlarina zam yapilmami acilen. 2
    • Tk 03 Kasım 2016, Perşembe 20:22:59 Hay senin kuş beynine ya 0
    • Öneri 03 Kasım 2016, Perşembe 20:37:39 Bence senin işine son verilip maaşını sokak hayvanları dernegine bagıslasınlar. O kadar maaşı vasıfsız insanlara verirseniz olacagı bu.. o yolcular olmazsa ne sen ne ben nede havacılık sektorunde calısan binlerce insan işsiz kalır.. ben yurt dısında calısırım sen kamil koc'a girersin.. eywallah. 0
    • Yine Remzi 03 Kasım 2016, Perşembe 20:56:59 Bence bunu ( Uncle Tom's ) Cabin değil, yine Remzi yazmıştır.. Direk ajitasyon kokuyor... 1
    • Cabin yazan arkadaşa 03 Kasım 2016, Perşembe 21:33:57 Fakir dediklerin olmasa sen Cabin de değil yerde olurdun 1
    • fakir 03 Kasım 2016, Perşembe 21:59:01 ''Fakirleri ucur ucur nereye kadar'' ne kadar cirkin bir söz. 1
    • Here 03 Kasım 2016, Perşembe 22:29:01 Provokatör seni yemezler şu fesat ortalık karıştırıcı yorumunu 3
    • Musteri 03 Kasım 2016, Perşembe 22:37:54 Size hiç bir şey diyemiyorum halkın cebindeki para yi kendi cebinize koymayı plan yapıyorsunuz yazık 1
    • Kapitalkafa 03 Kasım 2016, Perşembe 22:41:02 Kapitalist bidon kafa seniii.... 1
    • cabin 04 Kasım 2016, Cuma 00:09:05 zoruna gıdıyorsa çalışma ver ıstıfanı en azından senın maasından kar ederler 0
    • fakir 04 Kasım 2016, Cuma 00:10:16 pilotmusun hostesmin her neysen,adını söylede gate girişlerine üzerinde adın yazan kutular koyalım o fakir diye tabir ettiğin yolculardan sana yardım toplayalım kukara züğürt 0
    • Cabine düşmanlık 04 Kasım 2016, Cuma 00:56:21 Ya siz bu MECZUP kişiyi kabinde sanıyorsunuz. Beyler kabinde bu kafada insan yok. O havalı hostesler ucakta kendini parçalıyo çalışmayan sadece %5 bi kesim var. ve emin olun uçucu personel uçak içinde tek bi peçetenim bile hesabını yapıyor. Boş ucaklara sevinen tipler artık bari bussines dolu olsa diyor. Çünkü HER İYİ ŞEYİN UCU MÜDÜRLERE , HER KÖTÜ ŞEYİN UCU ÖNCE. KABINE DOKUNUYOR 0
    • SENDEMİ BÜRÜTÜS 04 Kasım 2016, Cuma 01:01:53 YAHU YAZIYORSUNDA HERHALDE AKLINI HAVADA BEYNİNİ TAVADA BIRAKTIN EL ALEM İNDİRİRKEN SEN ZAMLA ONDAN SONRADA YOLCU YOK PERSONEL ÇIKART TUZUN KURU DURSUN TEMEL NE YAPSIN 0
    • Yolcuuuu 04 Kasım 2016, Cuma 09:23:36 Sanki kabin ekibi az maaş alıyormuş gibi. burda utanmadan zam yapılabilirdi yapmışsın. acaba disarida baska bir işle uğrarsan senin gibi elemana kaç para verirler. dışarıda dışarıda sazlarda haberin varmı.ölüyü diriyi diktin. Gözü 100-200 tl ye ucanami diktin..... 1
    • Hadi ordan 04 Kasım 2016, Cuma 16:44:07 Bu yorumu yazan kişi kabinden olamaz. Başlığa "cabin" yazıp kötü yorumlar yazmak kadar kolay bişey yok arkadaşlar kanmayın. Ekşisözlükte, orda burda yine kabin maaşlarına yönelik atıp tutmalar başladı. Bunların zamanlaması çok manidar. Kanmayın. Zor günlerde birbirimize tutunalım. Hiçbir kabin memuru böyle yorum yazıp yediği kaba pislemez. 1
  • Airbus 320 03 Kasım 2016, Perşembe 17:02:52 Airbus 320 deki kaptan fo fazlalığı var bu ay herkesin 70-60 saat max uçuş sonumuz hayırola bakalım..İnşallah 737 ye falan geçirmezler yoksa neyaparız 22
    • Yok daha neler 03 Kasım 2016, Perşembe 17:40:11 Adamlar deli gibi uçuyor adını duymadığım meydanlara 737 ye geçermiyim riskli..giderim qatara daha iyi. 3
    • Cok ayıp 03 Kasım 2016, Perşembe 17:47:03 737 de ucanlar bu şirketten değilmi onların canı ailesi yokmu? 0
    • B737 03 Kasım 2016, Perşembe 18:58:15 Biz çalışma şartlarımızın adaletsizliğinden yakınırken "amma da ağladınız yaa" diye ukalalık yapan tipler! Bizim filoya geçme ihtimali bile nasıl da korkutuyor sizi. Rezillik bu yaptığınız. 1
    • Guldurdun aksam aksam 03 Kasım 2016, Perşembe 19:35:37 Ya benim bildigim 73 de yapamayanlari 320 ci yaparlar. 320 cileri 737 yapsan kirim garanti. Korkmayin bu kadar :) 0
    • Boeing guy 03 Kasım 2016, Perşembe 20:00:39 Noldu bebeemmm korkma!operatörlükten pilotluğa geçiş yapıyorsun daha ne? 2
    • 320 04 Kasım 2016, Cuma 01:04:18 sizin 320den başka derdiniz yokmu arkadaş. afrikaya giderken hep bizi mi konuşuyonuz:) 0
    • A320 YE 04 Kasım 2016, Cuma 01:11:05 Madem katar demek kolayına geliyor 737 filoya geçmektense. Madem sözü bile etmek kolay. Y neden gitmiyorsunda koltuk işgal ediyorsun derler insana. 737 de uçanlar insan değilmi bu arada? 0
    • Doğrumu 04 Kasım 2016, Cuma 01:22:42 Sabiha uçuşlarına 320 verecekler diye bir söylenti var doğrumu.Akıl mantık var bizim base Atatürk ne işimiz var sabihada falan akşam trafiğinde köprü geçsin de görelim bunu söyleyenler 3
    • Saka mi? 05 Kasım 2016, Cumartesi 12:22:57 737ciler afrika ucuslarinizi yapmak icin kalkip sabiha baseden kopru geciyor ama, biraz empati! Korkmayin bu kadar kopru gecmekten.. kabinde de kokpitte de ayni dert. 0
  • Aklın yolu bir 03 Kasım 2016, Perşembe 16:42:57 Herkes taşın altına elini koyacak..sürekli hostes muhabbeti....kaptanlar dan niye kimse söz etmiyor.,onların maaşlarında da kesintiye gidilmeli bakın diğer şirketlere...yok pazar parası yok bayram parası...ikramiyeleri de kaldırmalı...bu değirmenin suyu nereden geliyor....yeter artık,kibirlerinden yanlarına varılmıyor.Artık bitti bunu anlayın... 37
    • bitmedi 03 Kasım 2016, Perşembe 18:52:58 Hersey yeni basliyor. Hicbirsey bitmedi. Maaslarimizi dilinize dolamayin. Dilinize sürteriz. 4
    • yolun akli 03 Kasım 2016, Perşembe 21:09:32 o degirmenin suyu tum calisanlardan geliyor ama en cok ucan ekipten ve teknikten geliyor buna emin ol 1
    • Akıl yolu bir 03 Kasım 2016, Perşembe 22:11:50 Doğru katılıyor ve destekliyorum maaş konusunda bi düzenleme her kademede gözden geçirilmelidir kimi ekmeğine yağ suremezken kimi yağın içinde yuzsun, bu ne akla hizmet eder 1
    • :) 03 Kasım 2016, Perşembe 22:30:05 Altın çöpe düşse değer kaybetmez ...:) kaptan heryerde kaptan:) sen kendı derdıne yan :))) 3
  • Km 03 Kasım 2016, Perşembe 16:37:48 Arkadaş yazmışsın oraya 1 kabin memurunu yetiştirmek 1 ay diye. EVET, eğitim 1 ay sürüyor ama sadece teorik olarak 1 ay sürüyor. Bir kabin memuru olmanın şartları var THY'de, işte o şartları elde etmen için ise birkaç yıl vermen lazım dostum. Ne demek istediğimi yine anlamadın belki ama bütün mülakatları tek tek geçersen belki anlarsın ne demek istediğimi. Birikim lazım. 11
  • TR 03 Kasım 2016, Perşembe 16:10:56 THY derhal hostes maaşlarını düşürmeli. Pegasus, Sunexpress gibi özel havayolu seviyesine çekilmeli.Yok Avrupa'da maaşları biliyor musunuz,dünya standardını biliyor musunuz lafına bakmayın. Merak etmeyin düşürseniz de kimse istifa etmez,eden de tek tük çıkar.Çünkü istifa etse bu maaşı dışarıda bulması mümkün değil,mecbur çalışır.Zaten istifa ederse etsin.2 ayda yetişiyor bir kabin memuru. Pilot değil ki 2 sene bekleyesin. Şuan kabin memuru ilanına çıksa kabin amiri 4 bin kabin memuru 3000 veriyorum dese dışarıda kuyruk olur. İşsizlik aldı başını gitti.Deniz bitti beyler. O bu ay 12 bin aldım bu ay 9 bin aldım çatla patla devri bitti. 37
    • :) 03 Kasım 2016, Perşembe 16:19:47 Nu maaşa takan deyyus ayni kişi. Belli ki asgari ucretle çalışan bir gariban. Devam asgari 1300e. Bu kafayla sana cok bile. 6
    • Bi sus 03 Kasım 2016, Perşembe 16:23:42 Bi sus git...saçmalama 17
    • Yoksa sen 03 Kasım 2016, Perşembe 16:29:07 Yoksa sen kaptan mısın ,gerçi benim tanıdım kaptanlarda olaya senin gibi mantık gerisinde yaklaşan yok...sen bu egoyla çok iş alırsın başına hocam...hani fikir vermek iyi...bari ismini yazda bilelim...bu zeki insanı 5
    • Km 03 Kasım 2016, Perşembe 16:35:18 1.si Bahsettiginiz şirketler Er ucusu yapmıyor , Afrika ya ucmuyor (risk bölgesi) , servis düzenleri farklı ve Thy kadar yogun ucup kısa hatlara sıcak servis vermiyor. Şimdi gelelim size ne işle meşgulsünüz ? Nerden buldunuz bu tasarruf formülünü ?Bu şirkette günah keçisi kabin memurlarımı ? Tasarruf olacak ise şirket genelinde yapılır siz algı operasyonu mu yapmaya çalışıyorsunuz? At gözlükleri ile bakıp hedef şaşırtmak sizin ne gibi işinize geliyor ? Kabin memurları size ne yaptı mesela ? Derdiniz probleminiz nedir ? Reklam anlaşmaları, uçak alımları ve yanlış yönetim politikalarını kabin memurlarımı yaptı ? Bunların açıklamalarını yapabilecek bilgi ve kapasiteye sahipseniz saygı duyarım fakat yok ise lütfen birdaha bu insanların adını agzınıza almayın ..! 4
    • TK 03 Kasım 2016, Perşembe 16:40:52 Demek baya çatlayıp patlamışsın... 8
    • Ahmet 03 Kasım 2016, Perşembe 16:56:11 THY Batıyor diye sevinenlere birkaç lafım var. THY batarsa ananız ağlar. İstersen AVM'de ayakkabı sat, istersen nalbur işlet, ister plaza çalışanı ol, ister özel hastanede doktor ol, istersen turizmci ol. THY zımnen veya alenen dolaşımda olan para miktarını arttıran bir firmadır. Ayrıca hostes dediğiniz insanlara yüksek maaş verilmesi bu insanların daha çok para harcayabilmesini, dolayısıyla katma değer yaratmasını sağlar. Sermayenin tek elde toplanmamasını sağlar. Hostes arkadaşların maaşı sizi rahatsız etmesin. Ben nasıl daha fazlasını kazanırım diye düşünün. 11
    • lg g4 03 Kasım 2016, Perşembe 17:24:11 2000 tl çalışacak insanlar yokmu dışarıda var tabiki ama kalite ne olacak.O zaman gör kabinde ki olaylaır yolcuyla iletişimi.Pegasusta sunexpresste 12 bin tl ye uçan yolcumu var?ya da ordaki yolcuyla iletişimi biliyor musun nasıl.Thyde de işini düzgün ypamayan kabin mmeuru var tabi.Ama İşiniz gücünüz kabin memurlarına saldırmak.Eziksin çünkü. 14
    • İsminizi yazın 03 Kasım 2016, Perşembe 19:11:29 Ben Tk Ik müdürüyüm, numaranızı yazarsanız iletişime geçelim 4
    • Km 03 Kasım 2016, Perşembe 19:29:00 Boşverin seviyesine inmeye gerek yok karakter sahibi bi insan başkasının maaşına işine laf etmez 4
    • RT 03 Kasım 2016, Perşembe 20:15:53 Çok doğru 0
    • LM 03 Kasım 2016, Perşembe 20:19:28 Kurtuluş ve gelecek Kargoda 1
    • Kabin 03 Kasım 2016, Perşembe 21:10:58 Evet sen babanla gelip uçarsın o vakit 1
  • davut 03 Kasım 2016, Perşembe 16:05:59 Çözüm yolunu uçuş ekibinin maaşlarını kesmekte bulan bir havayolu şirketi daha da zarar eder benden söylemesi. 13
  • 1 03 Kasım 2016, Perşembe 15:21:28 KAP'ta aciklama yok 3
  • sallama 03 Kasım 2016, Perşembe 15:09:09 I serisi 330 lar gulf airdan kiralanmamışmıydı 3
    • ... 03 Kasım 2016, Perşembe 15:30:03 Brezilya ve Hindistan'dan gelmişlerdi 5
  • atma airport 03 Kasım 2016, Perşembe 15:08:15 yeni uçak aldı kredi kartı puanlarıyla mı aldı 7
    • joeeoj 03 Kasım 2016, Perşembe 21:12:10 yeni alinan ucaklarin siparisi cok onceden verildi, ongoru eksikligi olabilir, ama bu dakikadan sonra teslimden vazgecmek daha da buyuk hata olurdu kanaatimce 3
  • ... 03 Kasım 2016, Perşembe 15:05:37 Shgm o kadar yazdım uçuş okulları para kazanacak diye bunca insanın ekmeği ile oynayamazsınız diye ama geldğmz nokta bu..Deli mike de iner diğerleride iner...bizlerde işe girecez diye sınav üstüne sınava girer yinede işsiz kalırız 6
    • İyide arkadaşım 03 Kasım 2016, Perşembe 16:06:53 Sizden öncekilere sormadınızmı? Sorduklarınız hepmi tozpembe konuştu? Şayet değilsede siz hiçmi dinlemediniz? Burada yakınmanız yersiz. Kendi ellerinizle seçtiniz, ödediniz, işe giriştiniz.. Malesef yoğurdun kontrolsüz bolluğu bitti. 6
  • Kkk 03 Kasım 2016, Perşembe 15:05:31 Uppsss durum feci 3
    • A340 03 Kasım 2016, Perşembe 20:43:15 A340 daha kolay kolay emekli olmuyor kis sezonunda calismiyor ama yaz sezonunda boston seferleri bazen yapiyor manila uzun hatlari yapiyor cok guzel bir ucaktir 4 motorlu gucu yerinde olan ucaktir onlar daha kullanilir. 1
    • 340 04 Kasım 2016, Cuma 02:36:31 devri bitti,siz nerdesiniz dünya nerde bir bakın 0
  • Bir bilen var mı? 03 Kasım 2016, Perşembe 15:02:36 THY 1000 (bin) personel çıkaracak diyorlar. Detay bilen? 5
    • Yok 03 Kasım 2016, Perşembe 15:33:28 Öyle bisey 10
    • Eksik 03 Kasım 2016, Perşembe 22:21:09 Eksik bilgi ilk etapta 1000 kişi devamı gelecek 0
  • tk 03 Kasım 2016, Perşembe 14:59:40 bu durumda işçi çıkarmalar devam edicek demektir. yere inen uçaklarla birlikte tescil edilmiş oldu bu durum öyle mi? 1
    • Cevap 03 Kasım 2016, Perşembe 16:09:08 Haftaya başlarken Pazartesiden sonra nasıl Salı geliyorsa.. Uçaklar iner bazı ekip.. 3
  • Tk 03 Kasım 2016, Perşembe 14:56:58 Tk allah seni bildigin gibi yapsin butun ucaklari 738e cevirde ryan air gibi low cost uc.Neyine senin a333 b777 long haul,first class. 46 ucak masallah cok iyi hazirlanmislar sezona bide o ertelenen siparisler geleydi goreydik cumbusu. 13
    • Xxx 03 Kasım 2016, Perşembe 16:28:45 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 7
    • 03 Kasım 2016, Perşembe 18:07:21 Thy de first class yok 0
  • Umarim hersey düzelir 03 Kasım 2016, Perşembe 14:51:52 Sıkıntı yaşadığımız bu gunlerde herkez bir endişe içinde. İşten çıkarılmalar eğitime çekilmeler geçmişe dönük rapor aksaklık için geri bildirim istemeler... Butun Thy ekipleri olarak endişe ve huzursuzluk içindeyiz. Allah yardimcimiz olsun. 2
  • Öz malı 03 Kasım 2016, Perşembe 14:50:51 AYT de yerde bekleyen 7 uçak öz malımı değilmi anlamadım?! 2
    • mafaky 03 Kasım 2016, Perşembe 16:21:48 Hayır değil. Bunların hepsi AerCap adlı şirketten operasyonel kiralanmayla temin edilmiş, ex-TAM havayolları uçaklarıdır. Bir tanesi hariç hepsi de 2015 sonları-2016 içinde kabin modifikasyonu görmüş ve 24J255Y kabine dönüştürülmüş uçaklardır. Yaşları da fazla değildir, aslında. (Not: bu seride aslında 8.bir uçak var ama o IST'da gözüküyordu; muhtemelen onu da yakında AYT'na yollarlar!...) 1
  • Emektar A340 03 Kasım 2016, Perşembe 14:49:20 Merhaba, A340 uçakları gerçekten Şirketin uzun yıllar okyanus aşırı yükünü çekti ama kriz olsa da olmasa da artık Restaurant Uçak olması yerinde olacaktır. Konya Büyükşehir Belediyesi sanırım A300 yada A310 uçağını çok güzel bir şekilde restauranta dönüştürmüş ve ilgide mükemmel olmuş. THY nin yerinde olsam bu uçakları uygun fiyatla Antalya İzmir başta olmak üzere Büyükşehir belediyelerine satarım uçak motoru ve komponentleri ile uçuş avioniklerini de üniversitelerinin havacılık fakültelerine eğitim için bağışlarım. Teşekkürler A340 Uçakları 5
    • D.E.N.Y.O 04 Kasım 2016, Cuma 00:32:40 Kafan calisiyor mu arkadasim? İlk okul 3 öğrencisi falan misin? Faal durumdaki sapasağlam uçak niye restoran yapılsın? 90 model 302 otobüs mü olm bu? A-330 dan bahsediyoruz. 1
    • DENYO YA 04 Kasım 2016, Cuma 11:53:32 D.E.N.Y.O rumuzlu kişiye Sen önce ne yazdıklarımı oku idrak et ondan sonra benim mesajımı yanıtla. A330 kelimesi cümlesi ifadesi nerede yazıyor . Sen nerenden uyduruyorsun. Ben A340 uçaklarından bahsediyorum Sen diyorsun ki A330 dan behsediyoruz. Ben diyorum İstanbul Boğazı sen diyorsun tüp geçit yazık Seni okutan öğretmenlere.Umarım Thy de filan çalışmıyorsundur kuruma da yazık 0
  • 1 03 Kasım 2016, Perşembe 14:48:35 Her yere uçan havayolu olacağım,en çok şehre uçan olacağım,en büyük filo olacağım derken,jeopolitik riskleri göz ardı ederek öngörüsüz şekilde büyümenin sonucu bu. 9
    • kesinlike... 03 Kasım 2016, Perşembe 16:04:46 Doğru.. 5
    • kesinlikle yanlış 03 Kasım 2016, Perşembe 20:10:42 Eleştiriler doğru falan değil. Rekabetin yoğun olduğu bir sektörde oturduğun yerde pazar payını arttıramazsın.Bir hattın verimli olabileceği kağıt üzerinden anlaşılmaz. Riske girerek potansiyel görülen yeni hatlar açılır. Karlı olanlarla devam edilir, verimi düşük olanlar kaldırılır. Ayrıca fazla sayıda kiralık uçak barındırdığı için eleştirilen THY nin, pazarın daraldığı bu gibi durumlarda ne kadar akıllıca davrandığı ortaya çıkmış oldu. Kira kontratını yenilemezsin ve bu sayede filonu zarar etmeden küçültmüş olursun.THY gayet akıllıca ve iyi yönetilen bir şirkettir. Anlamsız eleştirilerin bir değeri yoktur. 13
    • Kesinlikle yanlışa 04 Kasım 2016, Cuma 01:06:50 ''Kira kontratını yenilemezsin ve bu sayede filonu zarar etmeden küçültmüş olursun'' demişsin Öylemi???? Peki sana sorabilirmiyiz çok zeki insan acaba o küçülttüğün filoda görev yapan Ekstra kabin ve Kokpit ekibini yerde yatırıp maaşmı vereceksin yoksa birde işten çıkarma yapmakmı zorunda kalacaksın? Nerede performance GAP? Ekonomi iktisat var değilmi? 1
    • Selim 04 Kasım 2016, Cuma 05:15:44 Bir hattin feasible olup olmayacagini riske girmeden anlamanin cesitli yollari var. Ama alayli takim mekteplinin yapabilecegi analizleri yapamaz. Deneme yanilma yolu ile bu kadar. 2
    • Kesinlikle yanlis'a 04 Kasım 2016, Cuma 13:10:53 Sen git de 5 subeli yerel bakkal islet, ''Kira kontratını yenilemezsin ve bu sayede filonu zarar etmeden küçültmüş olursun'' muhtesem bir deha var karsimizda. Her alanda iflas, bu da havacilik ayagi iste. 0
  • efsane 03 Kasım 2016, Perşembe 14:34:58 Gulobally Fos'tan super yonetim anlayisi izliyoruz.... 12
    • Kesss 06 Kasım 2016, Pazar 00:08:20 Globally yours bitti..widen your world oldu cahilin at kosturani senin gibiler olmamali bu sektorde.. 0
  • Çava reş 03 Kasım 2016, Perşembe 14:33:56 Klasik kış sezonu bu sefer doğru hazırlık var masrafsız ve tasarruflu bu kadar basit 7
  • Purser 03 Kasım 2016, Perşembe 14:29:07 Şeflerin mutfak görevleri yüzünden grev kararı aldığı doğru mu ? Uçuşlar gecikmeli mi yapılacak bilgisi olan var mı ? 4
    • Vay arkadaş 03 Kasım 2016, Perşembe 17:08:11 Greve mi çıkmışız? Öyle bir şey yok amirim. İşimizin başındayız. 1
    • Yok artik! 03 Kasım 2016, Perşembe 21:16:16 Oyle bir sey yok amirim, kaldi ki grev yapmayi gerektirecek bir durum da yok..yasanan sikintilar her iki sirket icin de gecerli.ancak zamanla duzelmeyecek seyler degil.insanlar hikaye uydurmayi ne kadar seviyor ya 0
    • Grev mi 04 Kasım 2016, Cuma 01:07:36 Amirim o cesaret insanların elinden alınalı 305 sene oldu. 0
    • Aynen 04 Kasım 2016, Cuma 02:01:00 Çok sevindiler yolcular. 0
  • askeri değil 03 Kasım 2016, Perşembe 14:28:04 Uçakların tamamı sivil kökenliydi. iyi olmuş. 4
  • Mrt 03 Kasım 2016, Perşembe 14:22:54 Para olacak, kiralayacaksin bir 330. Soktureceksin koltuklari, havada parti ustune parti yapacaksin. 4
    • şöför 03 Kasım 2016, Perşembe 17:47:57 istediği kadar cobra hareketi yapsın, palavra yer mermiyi kafasına, zira o hateketi boşken ve boş arazide yapar anca, zaten yakıtı yetmiyor :), s300 ve daha gelişmişlerine gelince, onuda dert etmeyin, ekibin eğitimi tam ve özellikle tecrübeli imprv hawk operatörleri şapka çıkarmıştır saygıyla selamlamıştır türk pilotlarını, ki usa ve dier ülke pilotlarıda ayakta alkışlamıştır türk pilotlarını, ve bu bir kere olmadı, dert etmeyin atatürkün askerleri aklını alır adamın, ve bunda abartı olmadığını bilen çoktur, iyi uçuşlar not: silahlar ile okuduğunuz değerler korkutmak içindir:) hepsinin zayıf noktası var ve bunu bildiğimizde biliniyor :) onun için tsk zayıflatılmaya çalışılıyor. türk askeri ile hiç kimse direk savaşamaz, korkmayın atalarınızı hatırlayın 0
  • Köfteci 03 Kasım 2016, Perşembe 14:22:32 Bana versinle o uçağı rusları çekmek için bedava köfte ekmek vereceğim antalya apronda... 1
  • 320 işsiz 03 Kasım 2016, Perşembe 14:17:11 hani geçen gün bakan yardımcısı pilot bulamıyoruz diyor idi :D uçuracak uçak mı var?Herkes adam çıkarıyor flag carrier şirketin %15i yere bağlanıyor...geçmiş olsun HAVACILIK RESET ATMIŞTIR!!! 1
  • kcolak 03 Kasım 2016, Perşembe 14:16:17 340 lar emekli olacaktı. 1
  • Winter is coming 03 Kasım 2016, Perşembe 14:02:48 Thy'de artık hicbir şey eskisi gibi değil 1
    • .......'ya 03 Kasım 2016, Perşembe 16:10:36 Malesef :( 1