THY GREV ÖNCESİ DUYURU ÜSTÜNE DUYURU YAYINLIYOR

    Çok beğenilenler

  • şaşırdılar 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:55:11 yahu bu thy yönetimi şaşırdı mı?? birde sendika tehdit ediyor diyor!!! pes yanii :) sizin tehditleriniz ne oluyor acaba?? elbette hepimiz özgür irademizle karar veriyoruz ancak siz gölge etmeyin lütfen :) 5
    • hooooop 10 Mayıs 2013, Cuma 08:39:28 hoooop grevdeyiz. işe gelip te tazminatsız atılma kozunu işverenin eline vereceğime, işe gelmem ileride fişleyip tazmınatımı verip atılırım daha iyi. unutmayın işe gelirseniz şirketin sizi atmaması için önünde hiçbir engel kalmayacak 3
    • thy 10 Mayıs 2013, Cuma 13:05:17 GREV KARARI ALINMASAYDI DA YİNE UZLAŞILMASAYDI NE OLURDU: HAKEM HEYETİ AYNI HAKLARLA UFAK DA BİR ZAM BİLE YAPAR MIYDI ACABA? 0
  • THY 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:14:02 Tutuşan THy'nin tek amacı bildiriler ile çalışanları baskı altına almaya çalışmaktır. Sendika ve grev anayasal bir haktır. Bunları kanunsuz bir eylem gibi gösterme çabası içine giren THY, adeta çalışanlara gözdağı verme çabası içinde 5
    • aloooooo 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:54:32 Sesim gelürmüüü???? Biliyoruz onu. Calisabiliriz grevde no problem. Kimse engelleyemez onuda biliyoruz. TIS SOSLESMESINE DAHIL OLMAMIZI HANGI KANUNLA GUVENCE ALTINA ALACAKSINIZ?????? SES VER YONETIM SES VER...... 2
  • Tüm yorumlar

  • Yolcu 13 Mayıs 2013, Pazartesi 12:09:09 Ne kaptanlar grev yapar ne kabin nede yer hizmetleri ekmek aslanın ağzında sendika 305 ile yaptığı hatayı grevle düzeltmek istiyor. Greve katılmayanlara moobing uygulamak nedir? Hetkes aynı şeyleri füşünmek zorundamı. Şirketimiz çalışanın arkasındadır özellikle temel bey. Temel bey çalışanının yanındadır. Öyle olduğu için yönetimle arası açıldı ve 1 ay izne çıkarıldı.temel bey buna itiraz etti şirketim için grev kararı açıklanmışlen beni izne çıkaramazsınız dedi ve bugün yönetim acil toplantıya çağrıldı temel bey hakkındaki nihaikarar bugün verilecek. Biz bizleri düşünen yanınmızda olan temel bey'in arkasındayız. 1
  • DEĞNEK 12 Mayıs 2013, Pazar 19:15:38 THY yönetimi çalışanın “ÇALIŞMA HAKKINI” gözü gibi koruduğunu, ama ÇALIŞMAMA HAKKINI kullananın şirket düşmanı olduğunu beyan ediyor. Ya bizdensin ya değil. İşte THY ailesi. ŞİMDİ BU LAFI DEĞİŞTİRELİM "SENDİKA yönetimi çalışanın “SENDİKA HAKKINI” gözü gibi koruduğunu, ama ÇALIŞMA HAKKINI kullananın SENDİKA düşmanı olduğunu beyan ediyor. Ya bizdensin ya değil. İşte SENDİKA ailesi." GÖRDÜNÜZ MÜ AYNI OLDU. ARADA KALAN HEP ÇALIŞAN. ÇALIŞAN HER İKİ KURUMA DA HESAP SORMALI. 0
  • lions 11 Mayıs 2013, Cumartesi 01:45:54 Greve katılanlar ilk etapta işten atılmasa da fişlenip eninde sonunda kapı önüne konacak... görünen köy kılavuz istemez. Zira ThY'nin çalışma hakkının bildirilmesini istemesi bunun bariz göstergesi 3
  • hgs 11 Mayıs 2013, Cumartesi 01:36:24 Olacak senaryoyu size yazıyorum... Fazla atar ...te batar diye bir laf vardır. Bu grevci arkadaşlardan bir kısmı 305 vakası gibi THY'den şutlanacak. Bu şutlananlar da airporthaber.com'da ya da muhtelif sitelerde karşımıza globally fossçu olarak geri dönecek... Senaryo bu... dost acı söyler... 2
  • 3005 10 Mayıs 2013, Cuma 22:56:36 305 - 3005 olmasın da..... 2
  • grev zor.... 10 Mayıs 2013, Cuma 19:19:02 Bu aydiyetsiz ve bencil parttime kadrocu memurlarla zor... 1
  • F/O 10 Mayıs 2013, Cuma 17:49:11 Biz bu olayi kabin amirleriyle cok guzel cozeriz.ama bu parttime memurlarla cooook zor... 3
  • korku 10 Mayıs 2013, Cuma 16:41:56 Personelde iki korku hakim. 1- grevde ise gelip Tis kapsami disinda kalip köle gibi sirketin iki dudagi arasinda pamuk ipligine bagli kidem tazminatindan bile mahrum calismak. 2- greve katilip her turlu tazminatini alip kovulmak. 1incisinin korkusu cok ama cok daha agir basiyor. Bu nedenle gerek kokpitten gerekse kabin cok buyuk oranda greve katilacak. Sirket dokme suyla en fazla sabah 8-9 a kadar dayanacak sonrada imzalar atilacak. 0
  • super 10 Mayıs 2013, Cuma 16:35:05 Örgutlenme super. Grev tarihi ilk aciklandinda herkes sendikaya tepki gosterdi ve katilim cok az idi ama sendikanin bilincli bilgilendirmesi ve insanlarin ucuslarda birbirlerini orgutlemesi sebebiyle sirket 15mayista baltayi tasa vuracak. Kaptanlar ozellikle tis disi kalacaklarinin ve neleri kaybedeceklerini anladilar. Sirketin vaad maillerine itibar sıfır. 0
  • F/O 737 10 Mayıs 2013, Cuma 15:46:20 Bilinmesi gerekenler... 1. Grev yaparak THY batmaz bakiniz almanya luft. grevlerini yaptilar birsekilde anlasmaya vardilar. 2 THY yönetimi gecmiste yaptıklarını nw kadar cabuk unutuyorsunuz. Kabin maliyetlerini kismak icin part time memur alip haksizlar ve terbiyetsizlikler icinde çalıştırdı.Daha 1 ay bile olmadi arkadasimizin attigi mail. 3. SHGM yayinladigi yonergeyi biliyorsunuz. FOM a direk girdi. Nasil iyi niye göstergesidir bu. THY yapacaklarini yaziyor siz halen grev kıralım diyorsunuz. 4. Son olarak da birlik ve beraberlik icinde olmaniz gerekir iken tamamen YASALLAR TARAFINDAN KORUNMAMIZA ragmen, nasil gider grev yapmayarak tum haklarinizdan feragat edersiniz anlamıyorum. Kokpit Grevde. 0
  • kabin 10 Mayıs 2013, Cuma 15:23:28 3 yıla yakındır uçuyorum bu şirkette.Dışarda da görüştüğüm çok samimi arkadaşlarımdan 24 tanesi greve katılacak ve ben .Erkek arkadaşım sorumlu kaptan pilot.Onun arkadaşlarının çoğuda katılıyor. Sadece bilmenizi istedim 1
  • metin uca 10 Mayıs 2013, Cuma 14:59:11 helal olsun metin ucaya.. tweetlerini okuyun. 0
  • birlik olalım 10 Mayıs 2013, Cuma 14:27:20 maliye bakanımız '' thy yalnız değildir arkasında devlet var'' buyurmuşlardı eeeeeee aynı hükümet 305 kişinin işten atılmasıyla ilgili olarak da ''thy özel bir kuruluştur bizim karışmamız söz konusu olamaz'' diyordu . GREV YAPMAM,İŞİME BAKARIM DİYEN ARKADAŞLAR, grev e destek vermezsen asıl o zaman İŞ BAKACAKSIN kendine,UYAN ARTIK !... 1
  • Sendika 10 Mayıs 2013, Cuma 14:12:18 tekrar soruyorum bilen cevap versin lütfen.. herkes bir şey söylüyor. Sendika benim için ne istedi ve hangi hakları alamadığı için bizi greve çağırıyor? Neticede bu bizim adımıza sendika ile işveren arasındaki bir pazarlıktır.. İşveren sendikanın hangi maddelerini "(veya önce 305 'i işe geri al,maddeleri ondan sonra görüşelim) 'i " mi kabul etmedi de bizim adımıza bize sormadan grev kararı aldı? aksi takdirde bunun adı Sendika hatasını temizlemeye çalışıyor olur. Gerisi ( biz şimdi grev yapalım sendika başkanını sonra değiştiriz) hikayedir. 9
    • h 10 Mayıs 2013, Cuma 16:03:00 aç havaişin sitesiti oku arkadaşım orda madde madde yazıyor bu kadarmı cahilsin!!! 0
  • ZaMANI geldi 10 Mayıs 2013, Cuma 14:06:41 Zorlamayınca olmuyo işte arkadaşlar.Hakkınızı kullanmazanız sessiz kalırsanız bu şirket sizi daha çokk parmağında oynatır.305 i geri almadı da ne oldu çığ gibi büyüdü olaylar şirket sanıyo ki baskıyla korkutarak böyle devam ederim ben. NeReye kadar kardeşim herkesin bir sabrı var daha ne kadar çalışanlarınıza kulak tıkıyacaksınız .Daha NE KADAR BAsına her şey çok normalmiş gibi göstereceksiniz Fransız Devrimi nasıl ortaya çıktı önce baskı baskı korku , bir süre işe yaradı ama ne oldu sonra halk isyan etti.305i HER şey yasal olduğu hALDE GERİ ALMAyınca her şey düzelecek mi sandınız .Yok öyle .Dışardaki insanlar anlamaz ya bu kadar maaş alıyorlar daha ne konuşuyor bunlar derler.Birbirini en iyi THY de çalışanları anlar şimdi grev zamanı hep beraber olalım bu sefer birlik olunca kimse bir şey yapamaz . 0
  • denize düşünce.. 10 Mayıs 2013, Cuma 13:25:07 takunyalılar, sıkıştıklarını , greve gidilirse koltukları ve yağlı,ballı imkanları,maaşları sallantıya gireceğini anlayınca nasıl da duyurulara sarıldılar,tehditlere ve yalanlara başladılar..hatta kargo'da bir müdür topçu'nun chp li 2 vekil ile sendikaya görüşmeye gittiğini ama atilay ile görüşemediklerini bile söyledi ya...içler acısı..bir insan makam ve para için insanların gözüne baka baka böyle yalan söyler mi??? söylermiş demek ki !!!! 1
  • Kaptan/ ER 10 Mayıs 2013, Cuma 13:08:36 Kazanilmis haklarin azaltilarak ,ucus emniyetini etkileyen zorlu calisma sartlarina Kaptan lar tabii ki karsilar.Ustelik meslek kuruluslarinin fikrine saygi gostermeyerek SHGM tarafindan gectigimiz yil 305 kisi olayinin kargasasinda yayinlanan ucus,dinlenme surelerini devreye sokmaya niyetli( THY nin yillardir uyguladigi yonergesi olmasina ragmen) yoneticilerin oldugu,para kazanmak ugruna uzun yillarda ve zorluklarla yetisen kadrolarinin sagliklarini hice sayan,aileleri ile gecirebilecekleri ozel zamana goz diken,ucus emniyetine etkilerini bilimsel kurumlara inceletmeyen,uluslararasi her turlu bilgi ve uygulamaya kapali yonetimin ve beceriksiz sendikanin yonlendirmelerine Kaptanlarin ihtiyaci yok.Ne yapacaklarini bilirler,zamani geldiginde merak edenler ogreneceklerdir.Ucus ekipleri uluslararasi standartlarda calismak istiyor.BU BOYLE BILINSIN. 0
  • Sağduyu 10 Mayıs 2013, Cuma 12:43:35 THY'de çok uzun yıllar görev yaptım.Hala kendimi ait hissediyorum.Umarım her iki tarafta fedakarlık yapar bu işi sidik yarışına getirmez.Ve herhangi bir problem olmadan,grev olmadan çözüme ulaşılır. 0
  • cpt 737 10 Mayıs 2013, Cuma 12:30:52 Grevdeyiz beyler bayanlar rahat olun. para degil insan gibi sosyal hayat istiyoruz. Yiyemedegim parayı neyleyim. Hayatım kokpit ve istanbul trafıgınde geciyor. Bıktırdınız be ucmaktan da hayattan da. 15 Mayıs ucurursunuz yonetimce ucakları. Bu arada Afrikaya gitcektim ben mumkunse asılı bırını bulun da hastalanıp olmesin:) 3
  • mehmet 10 Mayıs 2013, Cuma 12:20:24 ya kardesim sendika var diye bu.maas aliniyor istirahat ediliyor yoksa kimse eski.sirketini birakip gelmezdi e simdi tis olmazsa ne maasi ne hakki bu imkanlar varsa tis sayesinde var kafa basmiyor mu acip bunlara aglayan hain km lari prim vermesin inanmayin aldanmayin tis olmazsa atildiginda tazminat alamazsin. .diyelim grev yapmadin gittin ise grevi kirani yonetim direkt part time statusu ile degerlendirecek haziran da buna hazir ol.diyelim atmak istedi ortada yetim gibi kalirsin cunku ne hakkin var ne hukukun..avukata gitsen kurtarmaz cunku statun degisecek.gel akilli ol.grevine sahip cik.grev sebebiyle isten atamazlar tc anayasasi var arkanda bu gecen ki eylem gibi degil.isveren calisma degil de grev hakki kullanani yazsin...grevini destekle arkadas 0
  • ANLAŞIN LÜTFEN 10 Mayıs 2013, Cuma 12:09:52 BEN DÜN BIZZAT DUYDUM KAPTANLARDANDA BAZILARI GELMİYCEK UMARIM ANLAŞIRLAR MECBUREN BIZDE GELMIYCEGIZ SENDIKA ILE YONETIMIN SAVAŞİ AMA BU CCM DINLENMEYLE ILGILI MADDELER KOYMALARI ISTIRAHAT SURELERININ KISALTILMASI BENI COK ÜZEN UYUMADAN INLENMEDEN GIT EN KÜÇÜK HATADA KAPI ONUNDESIN ŞİRKETİN İŞİ YURT DİŞİNDADA ZOR ORDAKI SENDIKALAR UCAKLARI BILE KALDIRMAZLAR ONU BIRAK O GUN NE PLANLARI VARDIR SENDIKALILARIN DÜNYADAN HERKES THY OYNUYCAK UMARIM THY ANLAŞIR BIZE HER TARAF KÖTÜ AMA EN KÖTÜSÜ TAZMINATSIZ ATILMAK 1
    • senin savaşın 10 Mayıs 2013, Cuma 13:43:23 bu algılamanız saçma, sendika ile yönetimin savaşı değil. seninle yönetimin savaşı sendika sadece senin için çarpışıyor. sendika yönetiminden hazzetmiyorum ama işçisini satmıyor... grev ve sendika olmazsa 4 bi ile haftada 40 saat, yılda 1500 saat ucarsın... üstelik aldığın ücretin yarısına 0
  • LUFTHANSA 10 Mayıs 2013, Cuma 12:03:26 Herşeyi unutun daha bir hafta önce koskoca Lufthansa grev yaptı tam kadro katılıp işi bitirdiler . Taklit edin gitsin çok düşününce kafanız karışıyor zaten. 1
  • Captain 738 10 Mayıs 2013, Cuma 11:50:48 Buradaki bazı grev karşıtı yorumlara inanamıyorum. Ben THY de uçmuyorum ama keşke orada uçabilseydim diyorum. Neden? Çünkü sizin sahip olduğunuz haklar bizlerde yok. Çünkü sendikamız, derdimizi anlatacak temsilcimiz yok. Sizler bugüne kadar ne elde ettiyseniz sendika sayesinde olmuştur bunu unutmayın. Ben bugün ayda 7 boş, 36 saat ve kaç yıldır yıllık 995 saat uçuyorum. Ama sesimi çıkaramıyorum. Çünkü kağıt üzerinde herşey yasal!!! Gücünüzü birleştirin, sendikanıza sahip çıkın ve de Lufthansa'yı örnek alın. Bu kadar... 1
  • Greve evet! 10 Mayıs 2013, Cuma 11:19:46 Grev Haktir herkes o gun hakkini kullanacak kimsede engel olamaz 3
  • atc 10 Mayıs 2013, Cuma 11:07:58 Sirkette portakal suyu dağıtan hosteslerin 20000 tl maas alan pilotlarin gun boyu facebook da takilan muhendislerin grev hakki yok sadece hakkini alamayan teknisyenler grev konusunda hakli zaten baska sirketlerde hostes muhendis pilot thy kadar vermez onun için sesinizi çıkarmayin pilot neysede hostes ne diye greve cikar 305 ders olmadi mi muhendisler yine pencereden izler zamlari alirlar.adalet olsa hostes 5000 muhendis 4000 almaz yaptıği isler icin cok zeki olmaya gerek yok.... 15
    • troll var 10 Mayıs 2013, Cuma 11:48:50 kaale almayın 3
    • bu kafayla 10 Mayıs 2013, Cuma 18:05:09 sen bu kafayla o aldığın 4000 bile hakketmiyorsun,aklın başkalarının parasında olacağına kendi hakkını ara ,ayrıca senin bakım yaptığın uçağında pek sağlam olduğunu sanmıyorum ama, 0
  • 737 Kaptan 10 Mayıs 2013, Cuma 11:02:05 Buradaki bazı grev karşıtı yorumlara inanamıyorum. Ben THY de uçmuyorum ama keşke orada uçabilseydim diyorum. Neden? Çünkü sizin sahip olduğunuz haklar bizlerde yok. Çünkü sendikamız, derdimizi anlatacak temsilcimiz yok. Sizler bugüne kadar ne elde ettiyseniz sendika sayesinde olmuştur bunu unutmayın. Ben bugün ayda 7 boş, 36 saat ve kaç yıldır yıllık 995 saat uçuyorum. Ama sesimi çıkaramıyorum. Çünkü kağıt üzerinde herşey yasal!!! Gücünüzü birleştirin, sendikanıza sahip çıkın ve de Lufthansa'yı örnek alın. Bu kadar... 2
  • Fikri Lüzumsuz 10 Mayıs 2013, Cuma 10:37:12 THY bu grevi kırabilirse bir deve daha kesip dağıtacakmış. En makbul yerini de grev kırıcılara yedirecekmiş. 3
  • Ne için? 10 Mayıs 2013, Cuma 10:34:05 Bütün problem sendika yönetimi. İnsanları hukuksuz biçimde gaza getirip işten attırdınız.Şimdi kendi hatanızı düzelttirmek için 17 bin kişinin geleceği üstünden kumar oynuyorsunuz.Ben 29 mayısta uçmuştum yine uçacağım. Bu benim kavgam değil. 21
    • Boş Ver 10 Mayıs 2013, Cuma 11:32:57 Sen ozaman başkalarının emeği üzerinden geçinenlerdensin. Başkalarının emeği üzerinden geçinenlere (ne) ''......''denir bilirsin.Çalışan arkadaşların bu işe emek sarf etsin sen ye .oh ne güzel. 2
    • sarı öküz 10 Mayıs 2013, Cuma 13:39:06 bak arkadaş THY yönetimi önde yargıtaya güvendi kaznaırlarsa alırız dedi. şimdi direniyor. neden biliyor musun mesele 305 değil çünkü. THY yönetimi personel giderlerini kısmak istiyor her özel şirket gibi. bunun için de öncelikle sendika ezilmeli. sendika ezilince çalışanı zaten böcek gibi ezecekler. Sendika 305 in arkadasında duramazsa 3500 ün de duramaz. Google'a "sarı öküz" yaz o hikayeyi oku... 2
    • Bilirkişi 10 Mayıs 2013, Cuma 15:09:41 hukuksuz biçimde dediğin olayda iş mahkemeleri eylemin tamemen yasal olduğu kararını verdi. THY temyize gitti yargıtay da eylemin tamamen yasal olduğu kararını verdi. Tamamen hukuksuzdan kastın ne kardeşim? Hangi hukuk? 0
  • gevdeyiz 10 Mayıs 2013, Cuma 10:28:32 Bilbordlarda maillerde duyurularda birde grevde işe gelince tis kapsami disinda kalacagimizdan ve grev hakkinin anayasal bir hak oldugundan bahsetseniz noolur???? 4
  • şaşkınlara 10 Mayıs 2013, Cuma 10:23:00 İnsanları nasıl işten attıklarını düşünün yurtdışında uçaktan nasıl indirmeye kalktıklarını düşünün THY yönetiminin gözünde çalışanların böcek kadar değeri yok hala bunların söyledikleri yalanlara nasıl inanıyorsunuz.Çalışma koşullarından haklarınızın nasıl yendiğinden çok mu memnunsunuz ileride çocuklarınıza ne diyeceksiniz ben korkumdan grev kırıcılığı yaptım mı anneniz ya da babanız olarak haklarıma sahip çıkamadım mı korkunun ecele faydası yokkk Onurlu bir vatansever bir çalışan olarak hem de eğitimli bir insan olarak dik durun bu duruşunuz diğer çalışanlara da örnek olacak hani o özel şirketler var ya onlar sizi izliyor tarih yazacaksınız ama bu duruşunuza bağlı 1
  • birlik olalım 10 Mayıs 2013, Cuma 10:16:16 Yatças Kalkças,Yatças Kalkças,Yatças Kalkças HOOOOOOOOOOOP GREVDEYİİİİZZ !.............. 3
    • yatças yatças 10 Mayıs 2013, Cuma 12:36:36 15 Mayıs'tan sonra hep yatças, kalkmamıza gerek kalmayacak:) 9
  • Hak.. 10 Mayıs 2013, Cuma 10:07:20 Grev haktır birşeyler yanlış gidiyorki grev kararı alınıyor.. İnsanları yargılamayın ben özel sektör calısanı olarak destekliyorum madem oyle bir hakkı var arkadasların haklarını arasınlar sonuna kadar, burada alakasız insanlar alakasız yorumlar yazıyor yok thy yok kabin yok bilmem kim bu kadar maaş alıyor zart zurt! Arkadasım kimse babasının hayrına kaşına gözüne para vermıyor kimseye :) ki kaldıki mevzuda onların aldıgı para pul değil.. maddi huzur olabilir ama manevi huzur olmadikça gelecek kaygısı oldukca insanlarin hak hukuk arayısı gayet normal.. Keşke özel sektörde de sendika olsa keşke!!! sonuna kadar canı gönülden destekliyorum kader arakadaslarımı insallah istediklerini alır ve mutlu olurlar. 1
  • Yeter artık! 10 Mayıs 2013, Cuma 09:32:18 İyice sidik yarışına döndü bu iş! İnsanlari iki arada derede bırakıyorlar, madem sendikaya atıfta bulunuyor şirket sen niçin peki şirket olarak duyuru yayınlıyorsun kardeşim, hem eleştiriyorsun hem aynı şeyi yapıyorsun. Bu ne perhiz, ne lahana turşusu? Thy şirketi personelini cidden düşünen bir şirket olsa idi aba altından sopa gösterip, dediğim dedik çaldığım düdük diyene kadar orta yol bulur personelini sahipsiz ve ortada birakmazdi! Yeter artık kopsun şu sananın kuyruğu şayet onda da devletten destek alıp grevi erteletmezlerse! 1
  • km 10 Mayıs 2013, Cuma 09:30:01 hadi millet bugün birlik günü. bugün beraber olma günü. bugün yeni 305lerin önünü açma günü. biz gidelim, yerimize daha genç ihtiyacı olan arkadaşlar gelsin. biz kapı önüne koyulunca onlar yerimize geçer, biz de sendika binasında çay içer muhabbet ederiz. yaşasın sendika ve koltukları.. 17
    • decoder 10 Mayıs 2013, Cuma 09:37:34 piyon 2
    • nane 10 Mayıs 2013, Cuma 09:46:04 Greve gidenler olarak biz en azından bir gün tazminatımızı, yıllarımızın emeğimizin karşılığını alarak gideceğiz, grev kırıp haklarından vazgeçenler olarak sizler umarım torununuza kadar sarkacak bir borçla gitmezsiniz şirketten 2
    • Sen gelme 10 Mayıs 2013, Cuma 15:14:53 Afferin güzel kardeşim doğru demişsin. Ama ufak bir hatan var. Bugün senin için greve gitmeme günü. Herkes grev sonrası TİS ile haklarına kavuşurken senin için ayda 6 gün izni (onun da bir kısmını yatılarla yiyecekler) alnının ortasına yeme günü. Gelecek aylarda herkes primlerini tıkır tıkır alırken sen yorgunluktan bitap düşmeye başlayacaksın. Rapor almaya korkacaksın çünkü demokratik şirketin rapor alırsan seni kovabilir. İtiraf edin korkuyorsunuz rapor almaya. Üstelik kovulunca sendikaya gidip yalvaracaksınız hakkımı ara diye. Sendika sizi muhattab alırsa bir de. Ayrıca gidip mahkemede dava açamayacaksınız da. Gazeteleri okuduysan artık işten çıkarıldım ben diye mahkemelere koşmanın da önünü tıkıyorlar. Hakem heyeti diye bir şey gelecek. Çok güzel günlerin olacak güzel kardeşim. Devam et. 0
  • Adalet istiyoruz 10 Mayıs 2013, Cuma 09:25:20 Artik adalet istiyoruz. Hamdi topcunun sozunde durmasini istiyoruz. 305 i geri istiyoruz. İnsan gibi calismak istiyoruz. Haklarimizin tirpanlanmamasini istiyoruz. Robot olmadigimizi, insan oldugumuzu gormelerini istiyoruz. Sendikanin yok olmamasini istiyoruz. Ekip odasinda sendikayla konusurken, isverenin adamlari tarafinda fislenmek istemiyoruz. Sendikal haklarimizin devam etmesini istiyoruz. 1
  • İsim / Rumuz 10 Mayıs 2013, Cuma 09:19:50 Beyler ve bayanlar aklınızı başınıza alın.Grev hakkınızı işverenin eline vererek işvereninin istediği noktaya gidiyorsunuz.İşveren nederse desin Greve katılmayanlar TİS den ya-rar-la-na-maz.Matematikde nasıl sabit pi sayısı varsa bu konuda bu kadar sabittir. 1
  • Davut 10 Mayıs 2013, Cuma 08:30:43 Yonetim sizce o gun ise gelmeyenleri unutacak mi. Her yil bu ulke onbinlerce universite mezunu veriyor. Bu maaslarla uc gunde yerinizi doldururlar. Bu sirket tum Turkiye'nin, gaza gelip hem kendinize hem de sirkete zarar vermeyin. Turkiye ortalamasinin cok ustunde maas aliyorsunuz. Bence alcak gonullu olun elinizdekinin kiymetini bilir. 15
    • nane 10 Mayıs 2013, Cuma 09:29:08 arkadaş bir takıldınız maaş olayına... Ne maaşı biz insan gibi çalışmak diyoruz, tatil günlerimizi (anlayacağın dilden) taşkentte, ulanbatur'da değil çoluğumuzun çocuğumuzun yanında geçirelim diyoruz, hasta olduk diye işten çıkarılma korkusuyla çalışmaktan yıldık diyoruz ama siz ve sizin gibi arkadaşlar sürekli maaşa takılıyor. Ne para göz insanlarmışsınız siz yahu ? Takılmış plak gibi şu maaş olayından bahsetmemeniz için ne kadar maaş istiyorsanız arkadaşlarla toplayıp verelim yeterki bir huzur verin... 3
    • decoder 10 Mayıs 2013, Cuma 09:38:24 piyon 1
    • Bilirkişi 10 Mayıs 2013, Cuma 15:18:05 Türkiye ortalamasının çok altında maaş alan emeğinin karşılığını alamayan insanlar da ayaklansınlar isyan etsinler kafaları basıyorsa, cesaretleri varsa haklarını savunsunlar. Biz kimseye az para verilsin bize çok para verilsin demiyoruz. Kaldı ki Lufthansa'daki maaşların yanında çok komik paralar alıyoruz. İşin daha da ilginci senin gibi okuma yazma bildiğini iddia eden ama okumayan insanlar bu grevin sebebinin maaş olduğunu zannediyor. Sizin dininiz imanınız para. Bir insan iyi para kazanıyorsa susmalı. Gel kardeşşim ben sana maaşımı vereyim sabahtan akşama kadar döveyim seni sesini çıkarma. Eğer hayatta kalırsan parayı harcarsın. Yok hayatta kalamazsan da yapacak bir şey yok. İyi para verecektim. 0
  • SOYLE SAYIN KAPTANIM 10 Mayıs 2013, Cuma 06:33:40 KAPTANIM EVINDE BOSUNDAN KACINCI KEZ ARIYORLAR SENI,KACINCI KEZ SENE BASINDA ISTEDIGIN IZNI ALAMIYOSUN.ANLASIP BOS ISTEDIGIN GUNU RESERVE YAPIP IHTIYACTAN YINE GOREVE GIDIYOSUN.COCUGUN BUYUDU BE KAPTANIM SEN GOREMEDEN.KUMDAN BI KALE BILE YAPAMADINIZ BIRLIKTE.AILENLE KAC SENEDIR SOYLE YAZ TATILINDE BIR IZIN YAPAMIYOSUN. KACINCI KEZ SKPK UYGULAYIP ANA AVRAT KUFUR EDIP SOYLENIYOSUN.KAPTANIM EN COK TA BUNU SOYLE KAC ARKADASIN KALDI EMEKLILIGINI KANSER OLMADAN SAGLIKLI YASAYAN ASLINDA DAHA DOGRUSU HAYATTA OLAN. HE KAPTANIM.SEN BI DUSUN SOYLE DERIN DERIN.SONRA SOYLE KAPTANIM 1
    • nane 10 Mayıs 2013, Cuma 09:30:43 Böyle duygusal yaklaşımlara gerek yok. Kaptanlar grev falan yapmaz. Bize bizden başka fayda yok kabinciler... boşuna duygu hezeyanına girmeyelim hiç :) 4
    • CCM 10 Mayıs 2013, Cuma 13:23:34 Biz bir ekipiz diyen kaptanlarım bakalım ne yapacak???? 0
  • Plan 10 Mayıs 2013, Cuma 06:03:35 Bu konu iki aşamalı planın 2 nci aşaması aslında. Önceki aşamada greve kesin meyilli olanları tesbit edeip elemine etmek için ortalığı karıştırıp 305 kişiyi işinden ettiler. Aslında o 305 kişi haklı olmasına, işlerine mahkeme kararı ile geri dönmeleri kesin olmasına rağmen, bu günkü durumda çalışanı bölmek, zayıflatmak, güçsüz durumda bırakmak ve önlerine konanı kabul ettirmek için o manevrayı yaptılar. Öte yandan da çalışanlara "bakın bize biat edin yoksa işinizden ederiz" göz korkutma mesajını da vermiş oldular. Bu gün sendikanın işi çalışanları ikna etmek için geçen yılkinden çok daha zor. Millet koyunluk edip bu oyuna gelmezse haklarını daha güçlü savunabilir. Bu ülkenin insanı kuru gürültüye papuç bırakmaz. Yeterki uyanık kalsın. Moderatörden ricam toplum huzuru ve denge için bunu yayınlasın. 1
  • Adalet Sopası 10 Mayıs 2013, Cuma 05:53:39 Eğerki işveren işine geldiğinde sopasını kullanmaktan çekinmeyip, kimseye şu planların, bu umutların vardı, ev, araba borcu ödüyordun, çocuk okutuyordun, ailene, annene, babana, ekmek sağlıyordun demeden kapının önüne çalışanını koyabilme hakkına sahipse, bence bu da çalışanın işverene gösterebileceği en büyük tepkidir. aÇalışana saygı başka türlü elde edilmez. Boyun eğen zavallıdır. Bu ülkede kimse acından ölmez. Ama yönetime de başka türlü karne verilmez. Bu da onların karnesi. Onuruna ve gururuna değer verenlerin bu hakkı kullanması lazım. 2
    • nane 10 Mayıs 2013, Cuma 09:31:45 helal olsun sana üstad.... 3
  • Talpa 10 Mayıs 2013, Cuma 04:33:03 Talpa dan nezaman ses cikacak cok merak ediyorum.. 1
    • talpa 10 Mayıs 2013, Cuma 10:40:31 kolpa 1
  • Sendika 10 Mayıs 2013, Cuma 03:31:46 Vallahi çok laf ediyoruz çok yerde de eleştiriyoruz da, sendika bu sefer temiz iş çıkarıyor, iyi çalışıyor. Bu hikayelere anında cevap veriyor. Maşallah nazar değmein diyelim. Thy yönetimi fena tutuşmuş belli ki. :)) 2
  • k/a 10 Mayıs 2013, Cuma 03:05:27 grev kırılırsa bir sonraki toplu iş sözleşmesinin nasıl olacağını hiç düşündünüzmü.olabilirse tabi 1
    • THY 10 Mayıs 2013, Cuma 12:52:57 GREV KARARI ALINMASAYDI DA YİNE UZLAŞILMASAYDI NE OLURDU: HAKEM HEYETİ AYNI HAKLARAL UFAK DA BİR ZAM BİLE YAPAR MIYDI ACABA? 0
  • Akil basa 10 Mayıs 2013, Cuma 03:00:26 Aklinizi basiniza alin sonradan aglamayin 305 i 3500 haline getirmeyin 10
    • nane 10 Mayıs 2013, Cuma 09:33:33 3500 olursa uçaklarıda iett şoförleri uçurur artık... Biraz mantıklı lütfen 305 kişi eylem yapınca bile operasyonları aksayan bir şirketten bahsediyoruz... 2
    • matmatik 10 Mayıs 2013, Cuma 12:39:07 hesabın böyle kuvvetliyse topla bakiyim 35000 kişinin tazminatı bölü thy nin 2012 cirosu bile eksik kalabilir 1
  • troll 10 Mayıs 2013, Cuma 02:18:16 'Halka hizmet hakka ibadettir' sözü ne güzel söylenmiş. bırakın bu gomünist işlerini grev felan hikaye çalışın halkınıza hizmet edin hakka yürüyün :) 10
    • trolley 10 Mayıs 2013, Cuma 12:40:37 sen ne tatlı bişiysin öyle :D böyle nasıl desem :D 1
  • denair 10 Mayıs 2013, Cuma 02:06:13 Bu ülkenin hakiminden savcısından fazla para alıyorsunuz. Bitmedi bir türlü şu işkenceniz. Hala daha neyin peşindesiniz beyler bayanlar!!! THY de çalışmak isteyen tonlarca insan var. Memnun değilseniz gidin başka şirketlerde çalışın ya da yurtdışına gidin. En azından sizin yerinize çalıştığınız şirketin kadrini kıymetini bilen insanlar gelir. 13
    • nane 10 Mayıs 2013, Cuma 09:39:48 üstad sen dört işlemde kalmışsın devamı gelmemiş maaş kıyaslmadan belli :) Bizim yerimizde çalışmak isteyenler kim acaba ? Sen olmayasın o ? Seni almamıştı ama bu şirket yetersizdin ya unuttun mu hani ? Şimdi bizi kovacakta seni alacak diyemi ümitlendin ? Kıyamam... Sana kötü bir haberim var güzel kardeşim pek işinize gelmesede bu ülkede şükürler olsun ki hala kanun var.. O NEDENLE GREV NEDENİYLE BİZİ ATARSA EMİN OL SENİN ÖMRÜNDE BİR ARADA GÖREMEYECEĞİN BİR TAZMİNATIDA VERMEK ZORUNDA KALIR... Bu kadar ağır tazminatlar ödeyen bir kurumda bizim yerimize seni almak yerine küçülmeye gidebilir ancak.. İşin özü bugün buradayız yarıda burada olacağız sana bol dört işlemli günler dilerim..:) 2
    • decoder 10 Mayıs 2013, Cuma 11:29:21 piyon 2
    • içten 10 Mayıs 2013, Cuma 15:25:01 Şirket sürekli işe alım yapıyor. Başvursunlar o işe girmek isteyenler. Ama okumaktan aciz insanları işe almıyorlar. Maaş maaş maaş. Arkadaş az biraz oku. Yani nasıl üşenir ki bir insan 10 satırlık yazıyı okumaya. Sonra vay efendim çok maaş alıyorsunuz. Bu ülkede 10 satır yazıyı okuyan insan sayısı bile az. 20 satır okuyan kalifiye eleman sayılır. Alacağız maaşı. Sen de isyan et. Ben niye bu kadar düşük maaş alıyorum diye. Ama böyle bir hakkın olduğunu bile bilmiyorsun değil mi? İşsizlerden bile sağlık sigortası istenen bir ülkede yaşıyorsun ve buna itiraz etme hakkın olduğunu bile bilmiyorsun değil mi? Haklarını bilmiyorsun, okuyup öğrenmiyorsun ve hakkını kullanan insanlara ilkokul seviyesinde bile karşı argüman sunamıyorsun. Hala maaş lafını ediyorsun. Sen yüksek maaşı nasıl kazanacaksın hakkını nasıl kazanacaksın eğer sen itiraz etmezsen? Gökten paraşütle hakkını mı indirecekler. 1
    • denair 11 Mayıs 2013, Cumartesi 00:50:48 Hukuk fakültesinden mezunum. İdari yargı hakimliği mülakatından geçen ve stajını bekleyen bir hakim adayıyım. Bazı arkadaşlar THY'de işe alınmadığım için böyle yazdığımı düşünmüşler. BENİM THY'YE BİR İHTİYACIM YOK, BUGÜNE KADAR DA KESİNLİKLE BAŞVURU YAPMADIM. HA BAŞVURU YAPSAYDIM EMİN OLUN THY DE ÜST DÜZEY YÖNETİCİ OLURDUM, KABİN MEMURU OLARAK DEĞİL. Nane başlıklı arkadaşım üsluplarına dikkat et, sonra mağdur duruma düşme benden uyarması. dört işlemden bahsetmişsin, daha doğrusu bahsedememişsin. Kabin memurları ne zaman bu kadar kanunlara vakıf oldu??? İnşallah atanınca sana yerimi bilfiil bildireceğim. Hem çayımı içersin hem de benden biraz dört işlem ve hukuk öğrenirsin, akabinde seni havalimanına uğurlarım uçakta ikram dağıtmaya devam edersin... 0
  • İŞİN ÖZÜ 10 Mayıs 2013, Cuma 01:55:49 SADECE SON ŞANS!!! OLARAK DÜŞÜNÜLMELİ.. NEDEN Mİ? ŞİRKET MENFAATİ ADI ALTINDA HER TÜRLÜ HAKSIZLIĞININ ÖNÜNE GEÇMEK İÇİN, TÜM EKİBİN ÖZLÜK HAKLARINA TECAVÜZÜN ÖNÜNE GEÇMEK(İZİN, MAZERET, PLANLAMA, BI,SAW UÇUŞLARI, BLOK ZAMANI BAŞLARMA VE BİTİRME , MESAİ MAÇMA KAPATMA..VB PROFOSYONEL YÖNETİM GEREKLERİNİ YERİNE GETİRTMEK İÇİN, KİŞİLERİN İSTEDİĞİ GİBİ ;ÇALIŞANIN HAKKINI KORUMA YERİNE , USULLERİNE GÖRE İŞ YAPANI KORUMA YERİNE TORPİLLİLERİ KORUMASINNIN ÖNÜNE GEÇME; DAYATMANIN ÖNÜNE GEÇME İÇİN, KURALLARA GÖRE DAVRANANLARIN BU KURALLARI YIKMASINI İSTEYİP AMA SALAĞA YATANLARIN TEKRAR DÜŞÜNMESİNİ SAĞLAMAK İÇİN İŞİ PROFOSYENELLİK DIŞINDA KENDİLERİNİ BİR AHLAK ABİDESİ GİBİ LANSE ETMEYE ÇALIŞIP GERÇEKTE HER TUR PİSLİĞİN İÇİNDE OLDUKLARINI GÖSTERMEK İÇİN.. KISACASI; MESLEĞİ ONURSUZLAŞTIRMAYA ÇALIŞANLARA DUR DEYİP ONURUN, EMEĞİN,HAKKIN ve HUKUKUN ARKASINDA DURALIM.. SAHİPSİZ DEĞİLİZ..MESLEĞİN SAHİBİDE BİZİZ... 0
  • Bilgilendirme part4 10 Mayıs 2013, Cuma 01:53:20 11) ARKADASLAR, ISVERENIMIZ DEGIL YONETICIMIZ OLAN SAMIMIYETSIZ KISILIKLERIN "SADECE 305'TE ANLASAMADIK" IFTIRASINA KANMADIGINIZI TAHMIN EDIYORUM. BIREY OLARAK DA HICBIRIMIZE BICTIKLERI BIR DEGER YOK MALESEF. SENDIKAYI FESHETTIRMEK ICIN BIR RISK ALDILAR, YAVAS YAVAS YANILDIKLARINI ANLIYORLAR. ANCAK BIRKAC NUMARA DAHA CEVIREBILIRLER. SAKIN OLUN. MERAK ETMEYIN, YONETICILERINDEN MEMNUNIYETSIZLIKLERIMIZ OLSA DA, COK SEVDIGIMIZ SIRKETIMIZ 1-2 GUN UCUS YAPMAYINCA BATMAZ. KALDI KI, 1 GUNUN USTUNE DE SURMESINE HICBIR YONETICI IZIN VEREMEZ. ISTE BUTUN BU SEBEPLERLE BIZLERI SOMURME PLANLARINA KARSI TOPLU TAVRIMIZI ORTAYA KOYACAGIMIZ GREVIMIZ, VE SONRASINDA IMZALANACAK OLAN 24.TIS HEPIMIZE HAYIRLI UGURLU OLSUN!! 1
  • insan kaynaklari 10 Mayıs 2013, Cuma 01:45:14 Sanki aglayarak ve yalvararak atiyor mailleri.o kivamda uslup artik.her mailde biraz daha korkak ve caresiz. 1
  • Bilgilendirme part3 10 Mayıs 2013, Cuma 01:38:25 8) LUFTHANSA'DA BILE GREV OLDU, ONLAR DAHA KOTU SARTLARDA CALISIYOR SANANIMIZ VAR MI?? 9) 305 KISI GREV HAKKIMIZ ICIN EYLEM YAPMISTI. ONLAR (VE O GUN UCUSA GITMEYEN AMA SIRKETIN ATMADIGI COK DAHA FAZLA SAYIDA KISI) SAYESINDE GREV HAKKIMIZ HALA MEVCUT. SIMDI KANUNLARIN BIZI KORUDUGU BU ORTAMDA; 3-5 YONETICIDEN TIRSIP KENDI KENDIMIZE HAKLARIMIZI ONLARIN TAKDIRINE BIRAKMAK, KOYUNLUKTAN BASKA BIRSEY OLMAYACAKTIR. ONDAN SONRA HER GUN KURBAN BAYRAMI... 10) BURAYA "GREVE KATILANLARI ATIN, BIZ GELIRIZ" YAZAN ATLAS-PEGASUS RUMUZLU ARKADASLAR SU ANDA DA SIRKETIMIZE GELEBILIRLER, DAHA COOOK PERSONEL LAZIM. HEM DE KIMSE ATILMADIGI HALIYLE. MUSTERIH OLUN:) AMA BILIN KI, SENDIKA OLMAZSA TK'YA GELMEK ISTEMEZSINIZ. USTELIK ISVERENINIZIN DE SIZIN SARTLARINIZI SU ANKI HALIYLE TUTMA MOTIVASYONU DUSER. MALUM, NEREYE GIDECEKSINIZ KI? (GERCI O YAZANLAR SAHTE RUMUZLA "AMAN HA GREV YAPILMASIN" PANIGINDEKI INSANLAR OLMASA NEDEN OTURUP YAZSIN, O DA AYRI;) 1
  • F/O 10 Mayıs 2013, Cuma 01:35:11 Greve katılım olmaz THY sendikayı yerle bir eder diye düşünüyordum ama THY'nin ardı ardına yaptığı panik açıklamalar yönetimin tutuştuğunu gösteriyor. Büyük ihtimal yönetim geri adım atar ve bu iş biter. Atmazsa da greve iki gündür gözlemlediğim katılım olursa grev en fazla 12 saat sürer. 1
  • HAYIRLAR CENNETİ 10 Mayıs 2013, Cuma 01:31:26 Ben anladım ki greve katılmak sonra da atılmak daha iyi zaten şirkette kaliteli adam kalmamış herkes şaşkın tavuk olmuş demek ki bir emercensi olsa bu tipler zaten korkudan altına yapar işi bilmeyen korkak altına yatırım yapanlarla çalışacağıma gider dünyanın başka milletlerine hizmet ederim daha iyi. Hatta bize nankör diyen diğer özel şirketlerdekilere yer açıyorum buyursun gelsinler . Burada ki uçak yemekleri daha güzel sandviçleri harika karnınız doyar. Bu arada crew lounge açıldı dilediğin kadar salata yiyebiliyorsun. Bu ülke de de yaşanmaz artık hepiniz cennetlik olmuşsunuz.Ama Cennetlik olmak için önce ölmek gerekir. 1
  • AGZİNA SAGLIK 10 Mayıs 2013, Cuma 01:25:49 THY YONETIMINE 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:11:04 Sayin THY yonetimi , En kisa zamanda 23. tis haklarindan ve imzalanacak yeni tis deki ilave haklardan sorunsuz yararlanabilecegimizi, goreve geldigimiz icin isimizden olmayacagimizi acikca belirten yonetim kurulu onayli , imzali kanit sunun onumuze ve ucusa gelelim. Ben gercekten guvenebilsem gelirim. Amacim ekmegimi yedigim sirketime ihanet etmek degil. Aksine sendikacilik yaptigini sanip aslinda particilik yapan ve bizi masa olarak kullanan sendikaya tepki gostermek!! 3
    • ahaha 10 Mayıs 2013, Cuma 15:38:39 Yargıtay o 305 kişinin haklı olduğuna ve işe geri alınmaları gerektiğine karar verdi. THY ise yargıtayı bile takmadı ve kafasına göre hareket ediyor. Kimse hesap soramıyor. Hiçbir hukuk kuralı işlemiyor. Şimdi sen diyorsun ki bana belge verin. Sonra ne yapacaksın o imzalı belgeyi? Seni işten atarlarsa mahkemeye kanıt diye mi sunacaksın? Sonra? Hadi diyelim ki mahkeme seni haklı buldu THY'ye seni işe almasını söyledi. THY seni işe alacak mı? Eğer güveniyorsan greve katılma. Çünkü greve katılmazsan işten atılınca dava bile açamayacaksın sendikasız olduğun için. Bunu sakın unutma. 0
  • yeter artik 10 Mayıs 2013, Cuma 01:15:58 Hay 305 kadar basiniza tas duussyn be. Bu insanlarin sayesinde yhk den 23 donem sozlesmeniz hak kaybina ugramadan geldi. 305 sayesinde bugun tartisdiginiz grev hakkiniz var. Bugun tartisip gerekli gereksiz yorumlar yazabiliyorsaniz bu da 30d sayesinde ve bu 30d in kaybedecek hic bir seyi kalmadi zataen ama sunu gonul rahatiliyla soyleye bilirim basta gokkusgive yaltakcilari olmak uzere. Bu 305 in kocaman bir yuregi dillere destan bir onuru gelecekte anlatacagi bir mucadelesi var. Eger sizinde yureginiz varsa ve kendinize sayginiz varsa bitakirsiniz gereksiz yorumlari 15 mayista onurunuzla ve serefinizle haklariniza sahip cikar vede kazanirsiniz. Ha yok biz suya sabuna dokunayiz kendi pisligimizi 30d e bulastiririz diyorsaniz valla hic kusura bakmayin ben bununb hjesabini boyle dusununen herkesten sorarim cunku bu surecte ben ve arkadaslarim cok bedel odedik bu bedelin hesabini sotrariz.herkes ustune duseni yapsin 305 yapmaya devam ediyor vede edecek bu boyle biline. Onurlu 305 1
  • Korkusuz 10 Mayıs 2013, Cuma 01:05:58 Sayın yöneticilerim.Sizi isten atarım tavirlariyla bizi korkuta bileceginizimi saniyosunuz bizler ünüformasini kefen bilen , evden ise çıkarken eşini çocuğunu ailesini biradaha goremiyebilirim düşüncesiyle koklayarak sim sıkı sarılıp öperek işine gidenleriz.biz ölümden korkmuyoruz isten atilmaktanmi korkucağiz.isimizi canimizi ortaya koyacak kanimizi canimizi feda edecek kadar cok seviyoruz ve ınsanı calışma şartları için daha güvenli is ortamı için GREVE EVET. 1
  • Bilgilendirme part2 10 Mayıs 2013, Cuma 00:59:12 5) SIRKET, CALISANI SOMURU NIYETINI YENI CALISMA LIMITLERIYLE ORTAYA KOYDU. GUYA TIS NEDENIYLE UYGULANMIYOR. OYSA AYDA BIR KEREYE MAHSUS 24SAAT ER YATI DINLENMESI LIMITI (KANUNSUZ OLARAK) KALKTI BILE. DIGER PLANLARINI BU GREVE KATILIM TOPYEKUN OLMASIN DIYE HENUZ UYGULAMADILAR, AMA GREV KIRILIR = SENDIKASIZ KALIRSAK, ILK SAATTE YENI SISTEME MERHABA... 6) 9-5 CALISAN MEMURUN BILE AYDA EN AZ 8 GUNU BOSKEN DEGISKEN SAATLERLE, YUKLU MESAIYLE KAC SENE YASARSINIZ? HAYATINIZ BU KADAR UCUZ MU? KALDI KI ZATEN RISKLI BIR IS YAPIYORUZ; SAG CIKSANIZ DAHI, SIRKET YORGUNLUGUNUZDAN OLAN HATALARDA GOZUNUZUN YASINA BAKIYOR MU KI, DAHA YORGUN CALISIP RISKINIZI ARTTIRASINIZ? 7) SENDIKA YONETIMINI SEVMIYOR OLABILIRSINIZ, BEN DE BIR COK SEYDE YANLIS YAPTIKLARINI DUSUNUYORUM. AMA BU KONUDA YAPACAGINIZ SEY SENDIKA GENEL SECIMINDE OYUNUZU ONA GORE VERMEKTIR. AMA GREV OLMAZSA SENDIKASIZ KALACAGIZ. HAKLARIMIZ ICIN SENDIKALILIGIMIZA SAHIP CIKMAK ZORUNDAYIZ! 0
  • KABİN AS 10 Mayıs 2013, Cuma 00:50:35 Bu kabini hemen ozellestirin ,o zaman hepsi susar 7
    • kabin as'ye 10 Mayıs 2013, Cuma 11:33:34 onlar zaten özel insanlar...sen kafanı yorma.Ayağını sıcak tut, başını serin. Kendine bir iş tut, düşünme derin. 1
    • hgs 11 Mayıs 2013, Cumartesi 00:59:07 valla öyle bir şey olsa atilay amcaları bile inzivaya çekilir...:D Çözüm THY'nin özelleştirilmesinde... 0
  • Greve Katılmayan 10 Mayıs 2013, Cuma 00:48:35 Greve katılmayacak arkadaşlarımız TİS nimetlerinden faydalanmak istemiyorum. köle gibi çalıştırılmaya da razıyım diye imza versin, çalışmasına devam etsin. Kimsenin hakkını zorla savunacak değiliz. 1
  • Devrem 10 Mayıs 2013, Cuma 00:41:48 Bu platformdan bende şunları söylemek isterimki ; Devrem Yıllık izninde sürekli tacizedilir gibi aranıp ailenle çıkmış oldugun,aylarca bekleyip hak ettiğin izninde bile seni rahat bırakmayıp seni uçuşa çağıranlar utanmıyorda sen neden anayasal hakkın olan greve gitmekten utanıyorsun?Ev nöbeti tutarken anlamsız saatlerde seni uçuşun tutmadığı halde arayp ucusa gelmeni isteyenler utanmıyorda ,sen neden utanıyorsun?Eskiden 7 kare yatılara gidip yaptıklarını fütursuzca anlatanlar utanmıyorda; şimdi gittiğin yatılarda uykumu almam gerek diye 10saatlik istirahatinde uyayamadığın için yatakları dövdüğünde sen neden utanıyorsun?Bence bizlerinde gerekli mercilere gerekli cevabı verme vaktimiz geldi.Bu bizim anayasal hakkımızdır,bugün sırf bu şirketteyiz diye bu hakkı kullanamıyorsak gidip kendi mekanımızı açıp o iş yerinin patronu olalım daha iyi.Bence bizimde yeter deme vaktimiz geldi... 1
  • ) 10 Mayıs 2013, Cuma 00:29:03 Bırakın bu grev işlerini herkez ekmene bakar sendika...yasasın THY 5
  • Bilgilendirme part1 10 Mayıs 2013, Cuma 00:28:46 1) SIRKET GREV OYLAMASI YAPSA COK BUYUK BIR YUZDEYLE EVET CIKACAGINI BILDIGI ICIN YAPMADI. OYLAMA YAPILMADIGI ICIN BU ORANI BILMEYEN CALISANLARA BU YANILTICI MESAJLARI YAZIYORLAR KI, GREVE GUVENSIZ GIRIP BOLUNMELERI MUMKUN OLSUN. 2) KABIN ICIN BIRSEY DIYEMEM, AMA KOKPITTE GREV KIRICILIGI OLMAZSA HERKES GUVENDE. THY PILOT ILANLARI 2 SENEDIR KESINTISIZ YURTDISI VE ZAMAN ZAMAN YURTICINDE YAYINDA. AMA YETERLI SAYI YOK.. TECRUBELI PILOT BULMAK KOLAY DEGIL. SIRKETIN BU SENEKI SARTLARDA BILE PILOT SAYISI ANCA YETER. SU ANKI ALIMLAR SIPARISLER VE YENI HATLAR ICIN ELZEM. KOKPIT, KENDINE SAYGI DUY! 3) YASA GEREGI GREVE KATILMAYANLAR TIS HAKLARINDAN FAYDALANAMAZLAR. KANUN BOYLE DEDIGI ICIN DE SENDIKA GREV KIRANLARIN LISTESINI KANUNI YOLLARDAN EDINEBILIR, VE EDINECEKTIR. 4) EGER GREV BASARIYLA ICRA EDILEMEZSE 24.TIS OLSA DAHI HER SART ISVEREN LEHINE GERCEKLESIR.KALDI KI ILAN EDILEN GREV GERCEKLESEMEZSE SENDIKA LAV OLUR, BU DA YENI CCM VE ISVERENIN CALISANINA DUYDUGU "SEVGISI"NE TABIYET DEMEKTIR 1
  • Ustura 10 Mayıs 2013, Cuma 00:23:44 Ne işverene ne sendikaya güven kalmadı artık insanlara sahte rapora yönelterek ve hiçbir hukuksal yönden kanıtlanabilir bir açıklaması olmayan zoraki baskıyla yaptırılan bir eylem; bunun yanında eyleme sebep olan işçinin kişilik haklarına tecavüzden ibaret bir anayasa maddesine tam destek verip işçisine ne kadar önem değer verdiğini gösteren yönetim. Grevdeyim desen işverence mimleniyorsun ; gitmesem desen grev kırıcı oluyorsun bi taraftan tüm haklarından olma var bi taraftan haklarından da olacağın iş hakkının feshi var. Bu şartlar altında ne sendika düşünüyor işçi piskolojisini ne yönetim anca onu yaparım bunu yaparım kimse kimsenin gözünün yaşınada bakmıyor o diyor bana gel diğeri diyor bana gel her sene bu olayları yaşamak zorundaymışız gibi aynı stres aynı keder ayrılıklar yaşanıyor.Profesyonelliklerine girmelerine rağmen sendika geçindirmemiz gereken ailemiz,yönetim idare etmek zorunda olduğumuz yaşamımızı göz ardı ediyor. Yukarısı bıyık aşağısı sakal haydı hayırlı tıraşlar .. 3
  • Bence.. 10 Mayıs 2013, Cuma 00:20:48 Kokpitiyle,kabiniyle,tekniğiyle,yer personeliyle bir olunsa kimse kimseyi işten atamaz.Ama herkes tırsar ve grev kırıcılığı yaparsa güzel günler sizi beklemiyor olacak inanın! 1
  • KAPTAN SWİNG 10 Mayıs 2013, Cuma 00:20:42 Ağırlığı 340 ve 777 filosundan olmak üzere 200-250 kaptan grev yapsa TK çöker...Görüntü de öyle...Kokpitten geniş katılım olacak...TK yönetimi bugüne kadar kan kusturduğu kaptanlardan gereken cevabı alacak...Bu işin fırıncılığa ve bakkallığa benzemediğini birilerinin öğrenmesinin zamanı geldi... 4
    • kaptan 10 Mayıs 2013, Cuma 09:15:30 THY çökerse çalışan yükselir mi? Tümümüz aynı gemideyiz geminin bir tarafı batarsa diğer tarafı su üzerinde kalamaz. 10
    • 09:15:30'a 10 Mayıs 2013, Cuma 11:41:11 sesin pek kaptana benzemiyo,gemide de işin yok sanırım,deniz fenerci olmayasın!?şu E5'e yakın olandan 1
  • Grev hakkımız 10 Mayıs 2013, Cuma 00:08:30 Dostlarım görüyorum ki bazı arkadaşların kafaları halen 305te takılı kalmış.Greve gitme nedenimizi 10 eşit parçaya bölersek bu 10parcadan sadece 1parcası 305ile alakalı geriye kalan 9 büyük parca bizlerin geleceği ile,çalışma şartlarının insanca olmasıyla ailene daha güzel bir gelecek kurmanda işine gelecekte de devam edebilmenle alakalı çok Hayati kararlardır.Grevi sadece 305 e bağlayıp greve karşı olanlar unutmasınlarki kendi geleceklerine sahip cıkamayan korkaklar olarak anılacaklardır.Grev hakkı anayasal bir haktır hiç kimse sizi bu hakkı kullandığınız için bu işten atamaz atsada tazminatını misli misliye ödemekle hükümlüdür.Asıl sen bu hakkını şimdi kullanamaz ve Tis den vazgeçersen gelecekte oluşacak olan calışma şartlarına zaten kendiliğinden katlanamayıp istifa edeceksin 5 kurusta tazminat almadan.aklınızı kullanın Tise ve greve sahip çıkın ,geleceginizi yakmayın. 1
  • İşten Atın 10 Mayıs 2013, Cuma 00:06:45 grev vs saçma aynı işi yapıp çok daha düşük ücretlere çalışan bir çok kabin memuru & pilot arkadaşlarımız var. thy kabininin karıştığı skandallar ortada (gerek yansıyan gerekse yansımayan) dışarda kendilerini bilmişçesine gezinmeleri ortada. 4000-5000 TL'yi beğenmeyip greve gidiyorsa kabin memurları ve destekleyenler hepinizi işten çıkarmalılar. Hatta grev günü özel oalrak dışardan bir şirket ile anlaşıp greve destek verip iş aksatanları belirlemeliler. Bir çoğunuz şimdi kızacaksanız hatta saldırıya geçeceksiniz ama şurası bir gerçek aslında hepiniz bunları biliyor ancak kendinize dahi ifade etmekten korkuyorsunuz. Gidin greve gidenlerinide işten çıkartsın THY en azından dışarıda sizin yerinizde olmak isteyenlere iş kapısı açılır gerçekten çalışmak isteyenler çalışır. 10
  • Durmak yok 10 Mayıs 2013, Cuma 00:02:17 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • sebep... 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:55:58 Sendika kabin için 305 için greve gidiyor. Peki diğer bölümlerde çalışanlar neden greve gidiyor ? Hangi haklar için ? Sendika neden zahmet edip bunları açıklamıyor ? Yoksa kabin+kokpit dışında kalanlar kurban mı olacak...herşey belirsiz. Sendika neden greve gidildiğini açıklamalı. 4
  • HAYİR 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:50:59 Bu ulkede adalet yoksa , grev yapmak akil isi degil ,kanuni hak vasovisolari yemez.ben parama bakarim 6
  • temel fıkrası 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:47:03 Tesadüfle bir yere gelinir ama hiçbir zaman tesadüfle orada kalınmaz. Arkadaşlar çalışma hakkı nasıl anayasa ile güvence altına alınmışsa grev hakkıda keza öyledir. Katılın (Habom1530) 2
    • Adama yarıyor 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:57:04 Güzel bir laf ama bu lafı ilk söyleyen Hamdi Topçu'yu tanımamış.Adamın görevi boyunca uçak bile düştü, insanlar öldü, onlarca uçak pistten çıktı, milyonlarca dolar saçıldı, Bosna'da, İrak'ta, İran'da paralar battı ama Bay Hamdi hala orada !!! 1
  • Hamdi 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:46:31 Hamdicim bu işyerinde grev var sen artık emineyle kolkola uçarsın artık greve evet 2
  • Kalıcı Çözüm 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:43:39 THY yönetimi bu vartayı atlatırsa, şirketin yarısını greve katılamayacak personel statüsüne sokmalı ve en az 5000 kişiyi daha müdür yapıp kapsam dışına çekmeli..Böylece gönül rahatlığı ile grev oylamasına gidebilir.Ayrıca Müdür ve Başkan ola hayali ve ellerindeki kallavi "hamili yakinimdir." kartvizitleri bulunan çok sayıda bademin ve dayılarının da gönlü yapılmış olur. 3
  • Grev e evet 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:39:40 Arkadaslar grev yapanlar THY yönetimi tarafından fişlenip şimdi olmasada daha sonra atılacaklar diyorlarya buradaki bazı korkaklar.O arkadaşlara cevabım şudur 24. Dönem Tis imiz imzalandıktan sonra bizlerde cheklistlerimize göre çalışır işimize zamanında gelir gider gerekli gereksiz 2 günde bir rapor almazsak hiç bir kuvvet beni bu şirketten tazminatımı ödemeden atamaz sendikalı oldugum için iş mahkemelerinden sonuna kadar tazminatlarımı almak için uğraşırım.Grevime giderim sonrasında da işimi kuralına göre yaparım hadi sıkıysa atsında göreyim bu şirket.Korkak olmayın haklarınızı bu para babalarına bırakmayın Geleceginize Grevinize sahip çıkın. 3
    • gelirsen atıarlar 10 Mayıs 2013, Cuma 08:28:30 esasında tam tersi olacak. grevde işe gelenler ileride tazmnatsız işten atılacaklar. tis kapsamı dışında olduğun için şirket işten çıkartacak tazminazsız olarak. 1
    • yanlışınız var 10 Mayıs 2013, Cuma 11:46:29 grev yapanların vay haline... şimdi olmazsa birgün mutlaka bu yönetim gerekli işlemi yapacaktır. akıllı olalım arkadaşlar... ne grevi bu... sendikanın ölüm kalım savaşında arada piyon olmak akıllıca mı sizce... 5
    • 11:46:29'a 10 Mayıs 2013, Cuma 12:17:08 asıl piyon,hakları için mücadele etmeyendir. 1
  • KendiniDusunenSendka 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:39:11 Benim grev yapmam şirketimi zarara sokacaksa ben yokum arkadaş, hangi zihniyet olursa olsun, her ay tıkır tıkır ekmeğini yediğin şirkete ihanettir grev. Gaza getirip arkanda durmayan adamlardan sendika olmaz. 33
    • Her zamankinden 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:54:07 Sen ne içtin gözüm?Şra mı, şalgam mı yoksa ayran mı? Bu kadar saçmaladığına göre üçünü karıştırıp kokteyl yaptın herhal ! 1
    • komik insan 10 Mayıs 2013, Cuma 00:25:10 Senin şirketin mi ? Seni düşünen var mı ? Sen , bu süreç sonrası yaşanacakları bir düşün derim. CCm ' e gelen revizyonlardan sonra bakalım tıkır tıkır ekmek yiyebilecek misin ? 1
    • ihanet? 10 Mayıs 2013, Cuma 01:15:26 Peki arkadaşım o kadar insanın boş olan 8 gununde efendim pakistanda 1 gün boştunuz,ee işte resmi izninizi kullanmış oldunuz dediğinde,bu büyük thy nin çalışanlarına yaptığı ihanet olmuyor mu?Ailenle geçireceğin zamandan çalıyor bu adamlar,ailen olmadan paran olduğunda mutluysan eyvallah,haklısın.. 1
    • Hamdi Ben 10 Mayıs 2013, Cuma 03:11:59 Arkandayım şu anda. 1
    • Akilli 10 Mayıs 2013, Cuma 06:16:06 Devlet başa kuzgun leşe demişler ya çok manidardır bu söz. Millet mi devlet için var devlet mi millet için. Doktor mu hasta içindir yoksa hasta mı doktor için. Önce bunu bir düşünün sonra bu yorumu yapın. Elbetteki biz olduğumuz için devlet lazımdır, yönetim lazımdır, şirket lazımdır. Siz sözleşmenizi karşılıklı imzalarsınız ve bu bir borç senedi değildir. Karşılıklı yapılan bir sözleşmedir. Eğer taraflardan biri diğerine hoş olmayan birşey dayatırsa mesela işveren bu ay maaşının yarısını vermeye karar verdim derse buna da şükür mü diyeceksiniz? Bu olmasın diye çaba gösteriliyor. 2012 verimli geçti diye kendilerinebilave primi hak gören yönetim, toplu sözleşme gelince çalışana niye bundan pay vermeyi layık görmüyor. Biraz bunu da görmek lazım. 1
    • kendin için 10 Mayıs 2013, Cuma 08:30:33 unutma ne yaparsan yap kendin için yapacaksın. ha diyorsan ki şirketim beni korur tis dışında kalsam bile benim şirketim vefakardır bugünleri unutmaz ileride benim hertürlü hakkımı verir o zaman buyur gel. diyecek bir lafımız yok. 2
  • Salla gitsin 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:36:13 Al sandukayı vur yönetimi...Birbirlerinden farkları yok...Greve gideceksek sendika için değil kendi geleceğimiz için gideceğiz, yoksa Atılay efendi için değil...2007 grev oylamasında işçi "lanet olsun" diyerek greve evet yönünde oy kullanmıştı.Bay Atılay da bunu kendi başarısı zannetti.Şimdi de aynı durum var..Topçu ve Ayçin'e rağmen greve katılmalıyız. 1
    • Skyman 10 Mayıs 2013, Cuma 15:28:55 Kesinlikle katılıyorum ve sendika yönetimindeki herkesle kavgalıyım. Birbirimize girmediğimiz kaldı bir tek. İsim vermeyeyim de biriyle bayağı ağır küfürleştik en son konuşmamızda araya başkaları girdi sustuk. Bu grevde de sendikaya zerre kadar saygım yok. Kendim için yapacağım bunu. Kendi haklarımı, çıkarlarımı korumak için. Köle olmadığımı göstermek için. Ama o sendikanın karşısına dikilmeye de devam edeceğim. Grev bittikten sonra sendika da kendini çok rahatta görmesin. O yönetimi de devireceğiz. 0
  • ..... 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:32:41 SENDİKA SENDEN NEFRET EDIYORUM.BANA SORMADAN,BENDEN ONAY ALMADAN NASIL GREV KARARI VERIRSIN,NASIL SANA VERDIGIM AIDATLARDAN 305 E PAY VERIRSIN.305 SENIN YUZUNDEN ATILDI VE SEN O INSANLARIN MAASININ TAMAMINI ODEMEKLE YUKUMLUSUN.O KISILER SENIN YUZUNDEN CIKTI ISTEN!!!. AYRICA SEN MI ODEYECEKSIN BENIM MAASIMI GREVE GIDINCE,BORCLARIMI SENMI KAPATACAKSIN... HER AY SENMI VERIYORSUN BENIM MAASIMI YA DA BU KADAR MAASI SEN MI VERIYORSUN BANA... SUYUN ANA KAYNAĞI İŞ VERENDİR.. GREVE KATILINMADIGINDA EN FAZLA SENDIKADAN CIKARTIRSIN AMA BEN MAASIMI ALMAYA DEVAM EDERIM. GREVE KATILDIGIMDA ISE HAYAT DAMARLARIMDAN BIRI KOPABILIR,ISSIZ VE MAASSIZ KALIP 306.KISI OLABILIRIM... SIZE GUVENMIYORUZZZZ,GUVENMIYORUZZZ. HERKES CALISMAYA DEVAM EDECEK... 28
    • 305'ten biri 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:53:31 Arkadaşım sandığınız gibi sendika 305 in hepsine para vermiyor.sadece alana gidip onların dediklerini yapanlara veriyor.Ödediğiniz aidatların hesabını sormak kadar doğal hakkınız yok zira bizlerde o aidatlar nereye gidiyor diye merak ediyoruz!Ama şu da bir gerçek ki en kötü sendika,sendikasızlıktan iyidir ve bu grev kararına uymalısınız çünkü TİS sizler için gerçekten ama gerçekten çok önemli.THY nin mahkeme de bizler için nelerle direttiğine inanamazsınız.Şirket kin dolu davranıyor.o paraları sizlere,bizlere kendi ceplerinden sevabına vermiş gibi davranıyorlar.TİS sayesinde işe iade davası açabildik.Sendikanın bu yönden bizlere kazancı büyüktür.Ama şu grev dönemi geçtikten sonra ekimdeki sendika seçimlerinde sendika ağasını o koltuktan indirmek sizlerin elinde bunu sakın unutmayın.Şu dönemde Allah yardımcınız ve hakkınızda hayırlısı olsun.Zaten ben ve görüştüğüm 305ten arkadaşlarım o ortama tekrar dönmeyi kesinlikle istemiyoruz.Kendiniz için greve gidin bizler için değil. 2
    • pişt sendika 10 Mayıs 2013, Cuma 03:13:22 :)) Sendika sendika kime diyorum ben sendikaaa. Aaa sendika benmişim. :)) 1
  • Yabancilar 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:30:29 Yabancilar TK yi kurtarir, nede olsa haklari bizden fazla, kira yardimlari, ust tiplerde ucus veya ust tiplere el altindan gecis, eve yurtdisi paslar, begenmedigin ucusa gitmeme , ogretmen yapmalar, yoneticilik vermeler, vs vs 1
  • Aileye bak 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:28:44 Acele Ali Saydam'ı çağırın...2007'de önce THY yönetimine personeli tehdit ettirmiş ardından da pabucu pahalı görünce "biz bir aileyiz, hepinizi çok seviyoruz." diye afişler hazırlamıştı. O zaman şaşırmıştık, "yahu bu nasıl bir aile? Hadi ensest demeyelim ama Resmen aile içi şiddet uyguluyor, çocuklarına her türlü acımasızlığı sergiliyor." demiştik...Şimdi yine Şeffaf Ali'yi çağırın ama bu kez ayda 15.000 değil 25.000 gayme verin ki, daha yaratıcı çözümler bulsun, sizi yine rezil etsin ! 1
  • .... 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:24:16 Uçucu arkadaşlar! Greve katılmayıp, TİS ten çıkarsanız, dım tıslak ortada kalır, Geleceğinizi yönetimin eline bırakmış olursunuz. Çünkü TİS, sizin için çok önemli bir ŞEMSİYE!. Hava- is yasası olmayan kimseler için bir nevi sanal hava-iş yasası! Greve katılmayacaklar, şunu da unutmayın. ... kıspetten çıkınca da ,... bağdatdan gelir! 1
  • Dikkat 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:23:22 15 mayısta ve sonrasında uçmayı düşünen yolcularımız için bir uyarıdır!!!! Uçmak için kabin memuru bulamayan şirket yerine teknisyen, Flying Chef uçurabilir (daha öncede uygulandı)eminiyetinizi siz düşünün Allah korusun herhangi bir durumda kendinizi tahliye edin . insan hayatı ucuz olmamalı .... Haklarımız için GREVE EVET 10
    • adam ol 10 Mayıs 2013, Cuma 00:05:03 sen teknisyenleri küçükmü görüyorsun. uçakta senin tek bildiğin koltuk numarası ve birde çaymı kahvemi. senin teknisyen diye yazdıkların merak etme uçağın heryerini söküyo ve geri takıyo. adam ol akıllı ol. eğer beni çağırsınlar seve seve giderim. sizleride aratmam çünkü bende çaymı kahvemi diye kolay bir soru sormayı becerebiliyorum ......... ve şunuda bil sizden daha çok emniyetli bir uçuş sağlarız. teknisyenleri kendinden küçük görenlerin anlını karışlarım. bu ben olmazsam bu uçaklar uçmaz tavrınıda bırakın siz kimsinizki. sizin .... iyi kaldırmışlar. inmesi lazım. alın grevin yaptıklarını aynı iş yerinde çalışanları bile birbirine düşürdü senin dengesiz yorumunla. 5
    • ... 10 Mayıs 2013, Cuma 12:23:25 dikkat rumuzlu yorumunun gerçekliği ortaya çıkıyor.adam ben de sorarım çay kahve diyor ya:))dünden razı 2
    • :) 10 Mayıs 2013, Cuma 18:57:22 Çaymı kahvemi diye sorarak emniyet sağlanmıyor arkadaşım. Greve kadar hayatınız eminellerde mi diyosun şimdi:) :D Beni güldürdün ya Allahta seni güldürsün 0
  • A320 kaptanı 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:17:23 Thy kabin memuru arkadaşlarım. İçiniz rahat olsun 15 mayısta uçuşu olan 70 civarı a320 kaptanı (bu benim etrafımda son 4 gün konuşabildiklerim) greve katılıyoruz. Bildiğşm kadarıyla 777 filosunda da 50 den fazla kaptan ogün ve ertesi gün uçuşu olanlar gelmeyecek. Kısacası bu grevde kabin yalnız olmayacak. Bu arada negatif yorumlar GM binası 7-8 katlarda çalışanlarca yazılıyor. Kaale almayın 1
    • sizi seviyoruzzz 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:53:46 inanmıyorum ya..harikasınız!!!!! 1
    • saolun 10 Mayıs 2013, Cuma 08:33:18 biliyoruz kaptanım özellikle bizi birbirimize düşürecek abuk yorumlara da sizler itibar etmeyin 1
    • 737 Kaptan 10 Mayıs 2013, Cuma 08:47:20 Helal olsun kaptanlarıma... 15 Mayıs'ta kokpitte görüşmemek üzre ... 1
  • YÖNETİM PANİKTE 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:14:13 THY Yönetimi panikte....Bildiri üstüne bildiri yayınlayıp aslında greve katılımın yüksek olacağını kabul ettiklerini gösteriyorlar...Ne hazin bir tablo ! 10 yılda 10.000 kişiyi işten at, yerlerine 17.000 kişi al, THY'yi yeniden yarat ama bizzat kendinin işe aldığın adamlarının grev yapmasından kork...İşte dandik başarılarla, sponsorluklara saçılan milyon dolarlarla yaratılan algının çöküşü bu...Kağıttan kaplan THY yönetimi....Siz bir de yarın devir değiştiğinde nelerin ortaya saçıldığını görün....Çapsızlık, kapasitesizlik, yeteneksizlik, beceriksizlık o zaman daha net ortaya çıkacak... 2
    • TURKISH CREW 10 Mayıs 2013, Cuma 08:32:16 bravo size.10 numara kalite bir yorum olmuş...THY deki acınası durumu ve dönen oyunları,dolapları ne de güzel ifade etmişsiniz.ellerinize sağlık.mevcut durumu bu kadar kısa ve öz olarak ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi.bu gidişat sonusuza kadar sürmeyecek elbette keser ve sap dönecek hesap sorulacak sorumlulardan.. 1
  • Anlamsız 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:12:45 Özel sektörde çalışma şartları nasıl bilmiyorum. Ama burda yazılanları oluyunca şartları thy den daha kötü olmalı kalp krizi geçirme oranları sinir hastalıkları oranları nasıl acaba. Thy garip bir şirket binlerce insan girmek istiyor.binlerceside çıkmak istiyor.olacakları ben yazayım greve katılım bekleneni vermeyecek.thy de sapla samanı ayıracak anlaşma sağlasada öyle yada böyle bu kişileri atmak için uğraşacak bahane bulmak çok kolay ufak hatada affetmeyecek.karar ne olursa olsun umarım çalışanlar için hayırlı olur 12
  • THY YONETIMINE 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:11:04 Sayin THY yonetimi , En kisa zamanda 23. tis haklarindan ve imzalanacak yeni tis deki ilave haklardan sorunsuz yararlanabilecegimizi, goreve geldigimiz icin isimizden olmayacagimizi acikca belirten yonetim kurulu onayli , imzali kanit sunun onumuze ve ucusa gelelim. Ben gercekten guvenebilsem gelirim. Amacim ekmegimi yedigim sirketime ihanet etmek degil. Aksine sendikacilik yaptigini sanip aslinda particilik yapan ve bizi masa olarak kullanan sendikaya tepki gostermek!! 8
    • anonim ortaklık 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:30:30 THY bir anonim ortaklık. devlet kurumu değil. en süt düzey kararları genel kurul verir. Yönetim kurulunun güvencesi bile tam bir gtüvence olamaz. sendika şu aşamada greve katılım azalmasın diye katılmayanı tis den faydalandırmayacağız diyor... ama bu süreç geçtikten sonra emin olun sendika geri adım atsa, THY greve katılmayanların tis den faydalanmasına evet demez... özellikle amir seviyesine gelmiş yıllarını thy ye vermiş olanlar dikkatli olsun. 3-5 ay sonra ne ihbar ne kıdem ödemeden sizleri çıkartabilirler... 0
    • aoya 10 Mayıs 2013, Cuma 09:10:33 anonim ortaklık yazan arkadaşa katılıyorum, hazır adamlar TİS dışı niye aynı şartları versin. Bu şirket değil mi masrafları azaltmak için tgs aş habom aş vs.yi kuran? Olacakları söylüyorum greve gitmeyen -özelliklede amirler- yer personli tgsye, teknik başkanlık ve hatbakımdakilerde haboma kaydırılır. 0
  • M.n. 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:07:54 En düşünüğünüz 2000 tl alıyor hala açsınız grev pesındesınız ayıp ayıp oturun oturduğunuz yerde şükredın ALLAH'A 28
    • .. 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:22:25 sende hıdırellezde gul dalına dıleklerını bagla.. 2000tl bır aılenın gecınmesı ıcın yeterlı bır para degıl bılıyorsun deılmı? THY calısanlarının aldıgı maas yuksek degıl normaldır ayrıca calısanların ıstedıgı daha fazla maas degıl kazandıklarını harcayabıleceklerı yada ılerıde kazandıklarını saglıkları ıcın harcamak zorunda kalmayacakları calısma saatlerıdır.. 0
    • Peki 10 Mayıs 2013, Cuma 03:14:14 sen kaç alıyon reiz? bu yorumlar için pirim alıyon mu? 0
    • nane 10 Mayıs 2013, Cuma 09:12:05 Biz açız ama seni birileri iyi doyurmuş herhalde 0
  • Beyaz yaka 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:05:50 Greve gitmeyenler ikinci bir sendika kurmak için örgütleniyormuş doğrumudur? Böylece thyyönetimi ile anlaşıp farklarını alacaklarmış, atılma riskleride olmayacakmış. Böyle bir şey mümkünmü? 11
    • ... 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:40:52 hiç güleceğim yoktu gece gece :D 0
    • Kirli yaka 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:50:57 Abi nereden buluyorsun bu fantezileri? Ciddi yetenek lazım bunun için... 0
    • Allah seni 10 Mayıs 2013, Cuma 03:15:19 Süpermen de tamam abi demiş ben de katılırım. Örümcek adam da atılmış, hop bilader demiş bize niye sormuyosunuz. 0
    • he he 10 Mayıs 2013, Cuma 08:37:25 ya bu ne mantıken ne tıbben ne teknik olarak ne ikram olarak ne madden............................. ne yazıyorum ben yaa???? yazıyı okuyunca gülme krizine girdim. hele grevden korkanlar için örgütlenme kelimesini kullanmışın ya. hiç olmadı yakışmadı. 0
  • Kokpit 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:00:31 Greve evet....ekipçe evet yönetime cevap verme zamanı geldi yaaaa yönetim gidecek ya gidecek kabinle elele,daha güzel ufuklara 1
  • Alla allaaa 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:44:05 Kabinden bu kadar greve evet diyen cikmiyor ama burasi kaynamis. Boyle durumlarda psikoloji cok onemlidir. Sendikacilar toplanmis bilgisayar basinda gaz veriyor olmasin 22
    • abaauuu 10 Mayıs 2013, Cuma 03:18:22 sendika parayla adam tutmuş airport'a yorum yazdırıyo omasın la? hatta sefaköy'de internet kafe kapatmış, mahalleli çocukları da günde 5 liraya oturtmuş, yorum yazdırıyomuş. Hatta sendika başkanına bi hostes kız sizi çok seviyoruz demiş de adam hadi ya bi takla at da görelim demiş. 1
    • Crew 10 Mayıs 2013, Cuma 13:52:27 Sendika mi yoksa thy mi (bknz yukarı) parayla adam tutuyor bilemem ama sizin hicbiseyin farkinda olmadiginiz yada olmak istemediginiz belli 15 mayis a az kaldi bekleyin ve görün çalişan ne cevap verecek siz ve sizin gibilere ! 0
  • kazanan THY 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:33:47 Greve giderseniz tazminat odememek icin 1 ay sonra farkli sebeple cikarilcaksiniz katilmazsaniz tis farkindan mahrumsunuz buda thy yararina olcak kovmada adamlarin amaci zaten temizlemek yer ariyolar ve buldular her taraf eleman dolu sizde siradan bi insan gibi 2 ay egitimle geldiniz oraya unutmayin yetistirmiye adam cok b kapisi egitilenlerle dolu biraz gercege donun km pilotlar sizin kadar boburlenmiyo neyin kafasini yasiyosunuz bilmiyorumki 15
  • crew 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:33:17 son sözü çalışan söyleyecek.biz çok yorulduk thy.şirketimizi inanın sizden çok seviyoruz,zaten bu bizden istediğiniz sevgiyle ilgisi olmayan bir durum.bunca fedakarlıktan sonra bunu yapmak hakkımız.sen de atarım diyorsan canın sağolsun. 0
  • Kim dedi evet? 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:31:50 Bugun konustular odada , sordular greve gidiyoruz dimi arkadaslar diye, kimse cikip ben giderim demedi.. Greve hayir! Anlasmanin baska yolu olmali, mesela 305in hukuki surecini yargiya ve sirkete birakmak ve diger maddeleri konusmak!!! 16
    • NE DESINLER 10 Mayıs 2013, Cuma 00:59:08 Ne desinler ekip odasinda evet mi desinler?Grev akli basinda,mantigi,iradesi gelismis insanlarin yaptigi birsey.Haliyle bu insanlarin kalkip toplum icinde konusmalarini,ben grev yapiyorum demelerini bekleyemezsin.Sen sadece grev gununu bekle...Bak gor neler oluyor. 0
  • 1.85cm 120kg 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:29:25 Bence greve katıl sen, o kiloyla zaten işten atılacaksın, bari onurunla git! Ayrıca thy tarafından görevlendirilmiş, greve hayır'cı arkadaş.. Kaça kadar sürecek mesain? Uykun da geliş sanki.. Hep aynı dilden yazıyorsun, komik oluyorsun.. 1
  • YALANCI YÖNETİM 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:22:06 ÇALIŞANLAR GREVE KATILMAZ İSE TİS HAKLARINDAN FAYDALANAMIYACAK , HAMDİ İYİCENE İPLERİ ELİNE ALICAK , CANIMIZI ÇIKARACAK...ŞİRKETTE DÖNEN OYUNLARA HEPİNİZ CANLI ŞAHİTSİNİZ , ŞEREFİNİZİ KORUYUN , HAKLARINIZA SAHİP ÇIKIN , GELECEĞİNİZİ SAHTEKAR THY YÖNETİMİNİN İNSAFINA BIRAKMAYIN , GREVE KATILIN... 0
  • TAKTİK 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:20:54 THY futbol takımlarına sponsor ola ola, ileride tam pres uygulamasını iyi öğrenmiş, zira açıklama üstüne açıklama yaparak çalışanlara gözdağı verme niyetinde ve çabasında...Köle gibi insanları çalıştıracağınıza, oldu bittiye getirerek dinlenme sürelerini kısaltacağınıza, sponsorluk adı altında milyonları çarçur edeceğinize çalışanların haklarını verin... 0
  • DAVET 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:19:53 İş bu noktaya geldikten sonra, İşverende, Sendikada paniklemekte haklıdır. Daha etraflı ve takım tutar gibi hareket etmeden düşünmeye davet ediyoruz herkesi. 2
  • O GÜN 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:04:47 O GÜN HERKES ÇALIŞACAK. PANİK YOK. SENDİKA PANİKLEYEBİLİR. 31
    • sen 10 Mayıs 2013, Cuma 03:19:30 paşam sen halı sahaya yedi kişi toplayamazsın. bırak bu işleri. :)) 0
  • tc vatandaşıyım 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:55:06 THY calisanlarinin insanca calisma sartlari icin GREV yaptiklarini artik anlamaliyiz.Bunu anlayan MEDYA bu yuzden tek kelime konusmuyor, gostermiyor.İste bu ahval ve serait icinde GREV e TAM DESTEK...305 inde işe geri donmesiyle tum calisanlarin haklarini kazanacagi bir GREV diliyorum... 0
  • HAYIRcılar 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:44:32 Diyelim ki o gün yarısı uçuşa geldi yarısı gelmedi gelmeyenler atıldı uçuşa gelenler le mesaileri geçtiniz kuralları hiçe saydınız yorgunluktan eve zor geldiniz ertesi gün gene uçuşa çağırıldınız gene altı bacak yaptınız artık kural kalmadı size uçun emri verildi gene yoruldunuz gene eve zor geldiniz gene tebliğ aldınız yine uçuşa çağırıldınız yine aynısı sizden istendi ne diyeceksiniz şimdi. Ay başı geldi baktınız maaşların hepsi yatmamış sadece avans var çünkü şirket zararda çoğu uçağı yerde gittiğiniz yerlerde uçaklar gecikiyor yarım maaş BI yok kural yok arkadaşların atılmış nerede olmak istersin şimdi. O kadar pilot Türkiye'de yok GDO lu pirinç mi bu hemen ithal edesin.6 ay sonra sende aramızdasın hayırcı arkadaşım. 0
    • ihtimal yok 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:24:52 böyle bir ihtimal yok işveren greve katılan işçiyi işten atamaz, 12 maaş sendikal tazminat + 4 maaş işe iade tazminatı + ihbar tazminatı + kıdem tazminatı + mahkeme masrafları vs vs. her bir personele ortalama 100.000 TL para ödemek durumunda kalırlar 100 bin x 5000 kişi = 500.000.000 TL yani 350 milyon dolar eder. 1/3 Milyar dolar. THY devlet kurumu değil anonim şirket. yöneticilerden bunun hesabını sorarlar. 0
    • artı 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:24:54 greve evet diyenleri atma gibi bir hakkı yok arkadaşlar nerden çıkarıyosunuz bunları ?? 0
    • Back5rhytme 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:40:46 Grevden atılmayacağımızı biliyoruz kaldı ki şirket o kadar aptal değil ki bu kadar tazminat ödesin.. Asıl olay grevden sonra başlar,Part time KM alınacak sürekli ve yavaş yavaş türlü bahanelerle katılanlara yol verecek hem de bu kadar tazminat yükümlülüğünden kurtulacak, bunun muhasebesini onlar çoktan yapmıştır...ama yine de her şeye rağmen Greve evet!!! 0
    • artı 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:18:38 şirket personelinin yüzde bilmem kaçından fazla part time çalıştıramaz.. Yoksa daha 1 senesi dolmadan hayrınamı sözleş imzaladı nerdeyse sözleşmeli personelinden daha fazla part time çalıştıracaktı.. Ayrıca söylenenler dogruysa ve %60 maaşla çalıştıracaksa onları %100 maaş alanları bu yontemle cıkaracaksa hakkaten saçmalamıs olur inanıyorumkı tecrubenın havacılıkta ne kadar soguk kanlılık ve profesyonellık getırdıgını bılıyodur bılmıosa vaay thynın gelecek zavallı gunlerıne ve zavallı yolcularına 0
    • grevden sonra 10 Mayıs 2013, Cuma 03:21:44 grevden sonra greve katılmayanları atmak bedava. Toplu sözleşmeleri yok. Dava açamazlar. Tazminat alamazlar. Ama greve katılanları atmak çok para. sizce kimi atar? Şirketler önce taklacıları harcar. Taklacıları harcamak bedavadır çünkü. 0
  • pilot... 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:36:10 greve katılanların gözünün yaşına bakılmamalıdır biraz empati yapmak lazım atlas pegasus onur air sizin olsa grev yapılmasına izin verirmisiniz kaldıki thy den bahsediyoruz acıma sayın thy yönetimi parasını verdikten sonra istediğin yerden pilot hostes getirirsin hemde güle oynaya gelirler birde teşşekür ederler bizim nankörlere gelince eee gözünüzü toprak doyursun... 21
    • .. 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:28:39 bizim köyde sizin gibilere kraldan çok kralcı derler.. pilot değil yandaş olduğun çok açık tek temennim asgari ucretle geçinmek zorunda kalmandır amiiinn 2
    • pilot... 10 Mayıs 2013, Cuma 00:44:08 merak etme pilotluk benim için hobi senin ve senin gibilerin hayal edemeyeceği kadar kazanıyorum ben sadece kendimi firma sahibinin yerine koydum eee yönetim haklı gidiyosunuz bir posbıyığının peşinden ne diyim sonunuz hayır olur haaa bedua etmişisin unutmaki bedua döner sahibini bulur ama ben senin daha iyi olmanı dilerim tanrıdan haaa bu arada utanmadan asgari ücretli vatandaşa hakaret etmişsin demek başınıza gelecekleri hak ediyorsunuz... 1
    • satıcılar artmış 10 Mayıs 2013, Cuma 08:51:41 Ne kadarda satıcısın farkında mısın ? Sen şu an bulunduğun konuma da arkadaşlarının satarak mı geldin? O gün oradaki herkes senin ekip arkadaşın olacak, sadece kendi hakları için değil senin hakların için de yasal zeminde, şirkete zarar vermek için değil; insanca yaşamak için greve gidecekler! İstediğimizin para mı olduğunu sanıyorsun hala ? Ama sen anlamazsın.. Sen satmaya devam et.. ama unutma ki bunun birde öbür tarafı var, 16000 kişinini hakkı haram sana.. 1
    • ... 10 Mayıs 2013, Cuma 12:05:47 asgari ücretle çalışmak deyince bedduamı anlıyosun :)) ben çalış ve hallerından anla diye diyodum sen ne pilotsun nede şirketin var burda insanları galyana getirmek senin amacın 1
    • pilot'a 10 Mayıs 2013, Cuma 12:31:56 kendini işveren yerine koymuşmuş.sen de benim gibi işçisin,kim kandırıyo seni böyle:)) 1
  • Yer 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:34:12 Istasyon mudurlerını acıl toplantıya cagırıp,personelı açıkça tehdıt ettıler bugün. Kapalı kapılar ardında Hamdi ıle atılay ne konuştu bılıyormusunuz? Sız atılayın umurunda degılsınız, o koltugununderdınde 305 dıyor gerı kalan maddelerı sen belırle Hamdı ... Dıyecek kadar da zavallı bu thy yonetımı. Çamur at ızı kalsın ... Sen Hamdı sen ne aldın bu 305 ı ısten atınca... Bu koltuklardan cok hamdıler çok temeller gectı. Çok ıyı bılıyorsunkı bu grev olunca basta sen gıdeceksın. Bence sendıkayla uzlaşında koltuklarınız ellinizden gıtmesın. Çalışmayan personelın yerıne hemen greve katılmayan personelı gorevlendırecekmıs , gorevlendırecek personel bulursan gonderırsın :) Neden grev oylaması yapamadınız? Bılıyorsunuz basınıza ne gelecegını :) kendı çıkarlarınız ıcın sendıkayla uzlaşın yoksa sız rüyanızda görürsünüz thy yı bundan sonra. GREV GREV GREV 0
  • K/M 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:33:42 Sendika süresiz grev diyor peki avrupada olduğu gibi grev süresince maaşlarımızı sendikamı yatıracak??? 4
  • Greve Hayır 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:18:24 Aslanlar gibi gidip çalışacağım. Beni durduracak grev gözcünüz 1.85'lik 120kg birine kimlik soracak kadar cesaretli olsun. Eşkiyalık, yol kesmek ne zamandır kanun oldu? 16
    • .. 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:30:15 araştır ne zamandır kanun olduğunu kendin öğren.. Kemal sunal filmide mi izlemedin sen?? ilk tis dişi kalanlardan olda tazmintını alamadan istifa etmek zorunda kal 0
    • mezarcı 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:49:55 maaşallah yiyip salmamışsın tuzun kuru herhalde,120 kiloluk bir tabuta omuz vermediysen acil zayıfla. 0
  • Eren 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:14:19 Yeni revizyonda boşlar 6 gün arkadaşlar ki inanın eskiden de 6 idi sonra seneler içinde arttı... 0
  • Pınar Başı 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:01:15 Burma Burma.....................Yaz gelince öter turna leylim leylim aman 0
  • Bana sormadan 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:54:13 Kotilll beyin ingilteredeki açıklaması gibi bana sormadan yayınlamışlar bu bülteni alt kademede çalışanların iş güzarlığı der çıkar işin içinden ve olan greve katılmayan insanlara olur. Bir sonraki tis dönemine kadar da iyice sömürürler sonra hooop tazminatsız işten atarlar. Zaten hepiniz işten atılacaksınız arkadaşlar hepinizin yerine sırayla part time çalışanlar alacaklar bu thy yer dede böyle oldu ilk önce azar azar sonra hepiniz çıkarılacaksınız sonra özelleşti sendikayı sevin yada sevmeyin 305 e uyuz olun yada olmayın siz sadece hakkınızı savunun. Yeter sizi sömürdükleri 1
  • YALAN SÖYLÜYORLAR 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:48:50 sendika kimseye işe gitmeyin demiyor.bilgilendirme yapıyor giderseniz neleri kaybedersiniz diye .sendika yapması gerekeni yapıyor helal olsun cok da donanımlılar teknolojinin tüm imkanlarından yararlanıyorlar.grev günü kimsenin kimlik kartı sorulmayacak ama grev gözcüleri olacak herkes birbirini tanıyor kimin işe girip girmediği belli olacak.grev gözcüsü yasal bir kurumdur.işyerlerini içinde gezecekler.kimler işbasında kim değil diye her sey ortada olacak.gerekirse kameralarla da tespit edilebilir.işe giriş çıkış kayıtları var zaten unutmayın.sözleşme öncesinde bunlar alınacak.yoksa işverenin dediği gibi kimlik kontrolu yapılmaz.dağ başı mı burası.... 3
    • a 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:22:17 ya arkadas ne gerek var kımlık kontrolune kamera kayıtlarına, şirket yaptıgı yurt dısı ucusları için gumruge lıste vermıyormu? iç hat ucusları ıçınde sıvıl havacılıga lısteler gıdıyor. bunların dısında, aprona gecerken apron kartları okutuluyor, yanı kımın ne zaman nerelere gıttıgı ve geldıgı gayet acık ve net.ne gerek var daha gozcu koyup kımlık kontrolune, kapıya grev gozcusu bıle koymaya gerek yok. 0
  • TAVUK OLMAYIN 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:46:33 Sayın thy calısanları elınızdekı gucun farkında olmalısınız.yolunacak tavuk degılsınız,bunlar dıyolarya HAK HUKUK nerede kaldı hukugun gerekleri,hıcbırsey yapamazlar alternatif yok,yaratılsa bile yine mecburlar.GREVE EVET TABIKI 3
  • tacan 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:43:59 greve gidenleri hepsini kapı önüne koyun gitsinler...yerlerine yabancı alın daha iyi olur bence..kokpit kabin şutlayın gitsinler hiç uğraşmayın 30
    • qwe 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:43:59 ne yazıkki dileklerin kabul olamayacak grev süresince greve katılanları işten atma hakkına sahip değil THY.. senin dilinden konusucak olursak bugünde gökten kemik yok 0
    • Tacan!! 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:53:21 Sen ne kişiliksiz bir adammışsın be! 0
    • LM 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:07:56 zorunlu eğitim size yetişememiş yazık... 0
    • Kokpite gel 09 Mayıs 2013, Perşembe 23:20:16 TACAN tosun, sen mi kullanacan uçakları?Yabancıları çok seviyon galiba! Ne gibi maceraların oldu yabancılarla? 0
    • tacana 10 Mayıs 2013, Cuma 03:50:11 yabancılar bizden bilinçli o konuda merak etme, köle pazarından falan havacı getirmezlerse 0
  • 737 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:42:21 Ucusumuzu yapacagiz biz amirler ollarak o ucaklari kaldiracagiz buyrun gelin bi delikanlida bisey desin.. 32
    • ska 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:52:19 İstersen sadece kendi adına konuş 10
    • amir miş 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:09:55 ben THY'nin yerinde olsam yeni tis imzalandıktan sonra greve katılan katılmayan 3-4 bin kişinin işine son veririm... özellikle de greve katılmayan kabin amiri seviyesindeki eski personelin... neden mi? 1- hem greve katılanları hem katılmayanları çıkartırsan, hatta katılmayanlardan daha çok çıkartırsan, grev nedeni ile çıkartmadım der sendikal tazminat ödemezsin. 2- bu amirler greve katılıp, atıldıklarında 100 bin TL'nin üzerinde tazminatı tis'e göre alırken, greve katılmayan amirler 5 kuruş ödenmeden çıkartılabilecek... THY devlet kurumu değil özel şirkettir ey amir... greve katılma da görelim!!! 1
  • qwe 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:40:46 sen git greve ramak kala CCM rev'u yayınla sonra ıse gelme hakkınızı kullanın de.. işe gitmek demek butun maddelerı kabul etmek demek.. greve katılmamak demek çocuğunun nasıl büyüdüğünü görememek demek.. greve katılmamak demek dünyanın sensiz dönmesi demek.. Çalışanların istediği para değil kazanılmış haklarının kaybedilmemesi.. Kimse greve gidilsin istemiyor.. Şirket greve katılanları işten atamıycagını biliyor duyurularla kafa karıştırmaya çalışıyor.. Sendika 29 mayısta çok büyük bir hata yaptı şuanda THY geri adım atmıyorsa, grev oylaması istemediyse 29 mayısın çalışanların gözünü korkuttuğunu bildiğindendir ama eğer ki grev kırılırsa şirkette kalabilenler de çok üzün süre kalamıycaktır ya uçakta beyin kanaması ya yerde kalp krizi yada yoğun stresten ruh ve sinir hastalıkları hastanesi sonları olacaktır. Mademki şirket greve katılanları işten atamıyor greve gitmekten korkmak nedendir? 15mayısta grev kırıcısı olan herkes kaybetmiş demektir!! 0
  • tarafsız 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:40:08 Sendikanın bu tutumunu anlayamıyorum. Herşeyden önce ülkemizi temsil eden, binlerce yerli ve yabancı yolcunun o gün kullanacağı HAVAYOLU ŞİRKETİMİZİN nasıl kötü bir duruma düşeciğini kabin ve kokpit ekiplerimizin göz önünde bulundurması gerekmekde benim fikrimce. elbette adil bir şekilde TİS sonuç bulacaktır. kimse madur edilmeyecektir ve sizlerde etmemelisiniz diye düşünüyorum. 16
    • TIS 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:28:33 kımsenın derdı kımseyı magdur etmek degıl .bu greve gıtmemızın tek nedenı TIS haklarımızı korumak, yolcular magdur olmasın, şirket kotu duruma dusmesın dıye ben TIS hakkımdan vazgecmem, gecemem. grevde işten atmak yasakya, degıl yasak, sırket garantı verse de desekı ben greve gıden herkesı işten atacam, genede gıderız bız greve, bu sırkette TIS olmadan, guvencesız calısacagıma,atılmayı bın kez yeglerız. en azından yuklu tazmınatlar alırız. zaten TIS olmasa bızım maaslarımızda dusecek. 0
  • Sendika cevap ver! 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:37:55 305 in davası sonuclanmıyor mu? Devletle sırket arasındaki mevzuya sen niye ortak olup bizim işe giderek haklarımızdan feragat etmemize sebep oluyorsun???? 12
  • UYAN THY PERSONELİ 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:34:41 THY yönetimi hukusuz bir şekilde 305 i atarken şimdi hukuktan bahsediyorlar.Cümle alem biliyor artık mahkemeler,bilirkiş raporları,çalışma bakanlığı raporları ve sonunda yargıtayın THY nin hukuksuzca nasıl 305 i attığını belgeledi.Şimdi hukuktan bahsediyorlar.Bir gerçek var halen hukuk dışı açıklamalar yapıyorlar.Bu açıklamada bir gerçeği 1
  • İsim / Rumuz 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:32:31 Sirket ise gitmeyenleri madem cikarticak en azindan tazminatini alir kole gibi caliscagina... 0
  • Lufthansa 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:29:09 Lufthansa' da 1 gün yapıldı grev, tüm çalışanlar bırlık ve beraberlık ıcınde hareket ettıler ve 1 gunün sonunda anlaşmayı sağladılar. Ya hep bırlıkte yada hıc kalkışmayın bu işe ve razı gelın sunulanlara. O gün türlü planlar sergılenecek ıs veren tarafından ve oyunlarına gelmeyın kırılmayın dımdık durun. Yıllarca mücadele veren emekcı emeklı büyülerimizden devraldık bu güzel camıayı ltf hasarlı ve konuşmuş devretmeyın bayrağımızı devletımız sahıp çıkmadı ozellestırdı yarısını dıger yarısına sahıp çıkalım. Sendıka agası bu grevden sonra zaten bırakır gorevı böyle seylere takılmayın her seyın bır sırası var su anda bırlık olma zamanı. Sonra secımlerde o da alacaktır nasıbın. Kaderı yazılanlar degıl yazanlar olun. 1
  • İ ya yanit 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:28:36 Sen ne dangalak bi adamsin thy yalakasi 305 gibi isten cikarsilainmis sen karaktersiz bir koyunaun ve gudulmeye mahkumaun zavalli sey 1
  • SHGM 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:24:32 GÖREV BAŞINA! GREV SÜRESİNCE UÇUŞA GELECEK İNSANLAR MESAİ ŞARTLARI HİÇE SAYILARAK UÇURULACAK! KAZA GELİYORUM DİYOR. 0
  • İsim / Rumuz 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:22:13 THY kaçacak delik bulamıyor artık personeli psikolijik baskı altında tutmak için elinden geleni yapmaya çalışıyor fakat 15 MAYIS 2013 de kanunlar ne yönde işleyecek görecekler.Şu andaki tüm çırpınışları bu nedenle.GÜN GELECEK DEVRAN DÖNECECEK THY!!! 1
  • sauvage 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:21:41 Kimsenin zaten kimseye mudahale etme gibi bir dusuncesi yok.Isimlerini de almaya gerek yok.Zaten grev boyunca calisan herkesin isimleri is mahkemesi kanaliyla tek tek alinicak ve bu arkadaslar Tis ten yararlanamiycaklar.Butun haklari da askiya alinacak.Bir sonraki Tis imzalanana kadar isten cikarilirlarsa da kidem,ihbar gibi haklari olmadigi gibi is mahkemesine de gidemiyecekler.Yani 30 senelik bir calisan bile olsa eline hicbirsey verilmeden isten cikarilabilicek.O arakadaslara kimse mudahale etmez,sadece giderken bir gecmis olsun denir. 0
  • K/m 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:18:39 İnsanevladı gibi aileme zaman ayırmak adına, o gün orada sadece 1 başıma ben olsam bile greve evet !!! 0
    • km 2 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:31:54 yalnız degılsın.dıgerlerı hakında garantı veremem ama en azından emın ol kı 2 kısı olacagız. caylar senden kahveler benden olur artık. 0
  • '!' 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:16:16 thy grev yapanları 305 gibi işten çıkarmalı... 30
    • 305 09 Mayıs 2013, Perşembe 22:28:41 305ten bin beter olursun inşallah. 1
  • Güç... 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:15:54 Bu raundu kaybeden bundan sonra da kayıpları oynayacaktır. Bu haklar kolay elde edilmedi, köle gibi, insanlık dışı, aile bütünlüğünü bozan çalışma şartlarına hayır, GREVE EVET.... 3
  • Gercek 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:12:56 Greve katilan herkes o gun degil ama zamanla baska bahanelerle atilacak haberiniz olsun. 14
    • ne zaman 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:33:42 heeee emın ol oyledır. 29 mayısta 305 dısında eyleme katılanları attılarda, greve gıdenlerı atacaklar demı. once hangısını atacaklar, 29 mayısta eyleme katılanlarımı, 15 mayısta greve katılanları mı? 0
  • NOLACAK ŞİMDİ 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:12:06 SENDİKA BU İŞİN ALTINDA KALACAK KORKARIM. 13
    • çimen 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:35:13 en altta bız kalacaz orası kesın de bakalım sendıka ıle sırketın guresınde hangısı ustte cıkacak 0
  • anladik 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:11:39 Ayni seyleri tekrar edip durmayin. Tek bir seyin cevabini istiyoruz. Cevaplayin gelelim isimize. Attiginiz butun maillerde kanunen calisabilecegimizi soyluyorsunuz. Onu zaten biliyoruz. AMA BIRTEK MAILINIZDE HAKLARIMIZI HANGI KANUNUN KORUYACAGINDAN BAHSETMIYORSUNUZ. SORUMUZ NET. TISTEN DOGACAK HAKLARIMIZI HANGI KANUNA GORE KORUYACAKSINIZ? 0
  • olaya bak... 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:11:37 korku dağları sardı ... 0
  • ? 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:08:29 bu haberi yayımlayan insan kaynakları haberi yayımlarken temel kotile sordularmı.çünkü gn müd basında çıkan haberlere alt kademenin iş güzarlığı deyip benim haberim yok diyor.ingilterede yaptığı açıklama gibi.greve çıkacak olan personelin aklını karıştıramazsınız.sizin gücünüz ancakpolis gücüyle personeli yıldırmak olur.tıpkı türk halkına yaptığınız gibi. 0
    • sehven 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:37:10 yok bu sefer kesın maıl SEHVEN atılmıs kusura bakmayın derler. ama TIS elden gıttıkten sonra , kus uctuktan sonra neye yarar 0
  • aciklama dogru 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:05:42 aciklama doğru zira Hava Is sahtekarlikl milleti yaniltmaya calisiyor kimlik kontrolü filan yok böyle bir sey yiyorsa birisi kimlik kontrolüne kalksin ona göstereyim hanyayi konyayi peeehhhh ..... sikiyorsa AGA yapsin kontrol alayim asagi pacasini. biz o gun calisiyoruz ve cok kalabaligiz yanlz olan siyasetçi sendika bizimki ekmek derdi; ama benim ekmek derdim sendikayi gerdi 8
    • EMİN MİSİN 09 Mayıs 2013, Perşembe 21:42:57 kardes sana nıye kımlık sorsunlar kı zaten aprona cıkarken, APRON KARTINI okutuyorsun. adın oraya işleniyor. yurt dısına cıksan GUMRUGE IMZA atıyorsun, yurt ıcı ucus yapsan kapıdakı POLISten tut, SIVIL HAVACILIGA kadar ekıp lıstesı olarak ısmın verılıyor... sende sanıyosun kı, grevde ucusa gıderım , kımlık sorarlarsa gostermem , bu sayede kımse benım grevde calıstıgımı fark edemez kanıtlayamaz. neyse herkesın OZGUR iradesi ama en azından CAHIL CAHIL konusma. 0
  • way anasını 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:05:30 asıl sorun nedir biliyor musunuz? Herkes bir yandan çekiyor. Sendika bir yandan grev yapmaya zorluyor; sendikadan atma tehdidi ile. Kendimi grev yapmak zorunda hissediyorum ama tek bir nedenden dolayı: Grev başarısız olursa sendika kendi kendini lav etmiş olacak, sendikal hiç bir hakkımız kalmayacak. Trajik olan bu zaten, yeni bir hak kazanmak için değil de hak kaybetmemek için grev yapmam; ki bunu aslında istemiyorum. Diğer yandan şirketin işten atma tehdidi. Kimse ne yapacağını bilemiyor 15inde. Çalışan olarak merakla bekleyeceğim ben de sizin gibi ne olacağını. İşin aslı şanslıyım ben; 15inde boşum ama grevin o gün sonuçlanmasını umuyorum yoksa sanıyorum ne yazık ki korkaklardan olacağım 16sında 8
  • gözcü aranıyor 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:05:20 cok aranıyor ama bulunamıyor!!!! 11
  • durduramaz 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:03:43 o sabah beni kimse durduramaz, sağıma soluma bakmadan yürür ekip odasına ulaşırım! 15
  • Anlayamadigim?? 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:03:36 305 in davasi suruyor ve sonuclanmiyor mi ? E o zaman niye maddeye koyup bizi de zorluyorsun sendika? 12
    • Beyin bedava! 10 Mayıs 2013, Cuma 09:18:48 Al bir tane daha, ortalık cahilden geçilmiyor. 0
  • Bu ne yaa 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:03:28 Gönül diyor git Kore havayollarına uç.Demokrasinin kanunların yetersiz , hukukun olmadığı yerde ancak herkes birbirini tehdit ederek iş yapmaya kalkar.burada da aynı durum yaşanıyor. Allah sonumuzu hayır etsin. 0
  • olmayacak ki 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:01:26 grev olursa ben eşeğim 7
    • :)))) 10 Mayıs 2013, Cuma 00:23:16 Bence mahsuru yok :)) 0
  • grev yok 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:00:35 ben thy yonetimine guveniyorum. o gun geldiginde herkes gbi ucusuma katilacagim. burada yazan herkesinde katilacagindan adim gibi eminim. 5 yildiza kosan sirketimiz, bize kole gibi davranamayacagini bizden iyi biliyordur. Herkese iyi ucuslar olsun.. 13
    • Beyin bedava! 10 Mayıs 2013, Cuma 09:17:42 Sen uçucuysan, ben de Galler Prensesiyim!! 0
  • büyüksün THY 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:59:32 Bakalım sendika ne diyecek:) 7
  • temsilcilere 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:58:58 son kararınız nedir? 1
    • evet 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:38:12 greve evet 0
  • grev gözcüsü 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:58:47 vicdanı olana kundakta süt bekleyen bebeğin gözleri yeter,başka gözcüye gerek yok 0
  • Pers Kralı 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:56:45 Maalesef personeli düşünen yok... Kişisel kin,nefretin sonu... Sendika Uyan artık... 5
  • :)) 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:55:44 yaa orada bana kralı kimlik soramaz durduramaz...yok daha doğmadı öyle bir delikanlı... 25
  • Ettiniz 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:52:09 Icine ettiniz Calisanlarin tek istegi anlasmaniz 1
  • Filo 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:52:01 Filler tepişir,çimler ezilir... Başka söze gerek yok.. 1
    • insan olsak? 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:14:12 ne değişik konumlandırıyor insanlar kendilerini,koyun,çimen..garip! 6
  • Habom Grev Dedi 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:49:50 Tekrar tekrar söylüyoruz habom olarak greve destek veriyoruz. 8
    • fikir 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:40:38 TAM DA BU DÖNEM DE TÜM HABOM GİTSİN SENDİKAYA ÜYE OLSUN. 6
    • ! 09 Mayıs 2013, Perşembe 20:59:02 bence habom kaşınmış olur. sendikaya üye olmayın milletin gazına gelmeyin. 10
    • LAFLA DESTEK 10 Mayıs 2013, Cuma 00:16:31 HABOM GREVE DESTEK VERİYOR DERKEN? SENDEMİ KATILACAKSIN GREVE YOKSA LAFDAN ÖTEYE GEÇEMİYECEKMİSİN. İSTİYORSAN KATILDA AL BOYUNUN ÖLÇÜSÜNÜ. HEM SEN NEYİNE GÜVENİP DESTEK OLACAKSIN. İŞTEN ATILSAN BİLE TAZMİNATIN YOK. YOK BEN İLLA KATILCAM DİYORSN AL ELİNE HABOM TİŞÖRTÜNÜ ELİNDE SALLA DAHA İYİ DİKKAT ÇEKSİN. GREVE KATILSAN ELİNE BİRŞEY GEÇMEYECEK AMA SEN YİNEDE GEL DESTEK OL KM YE. 0
  • I.K. 09 Mayıs 2013, Perşembe 19:49:38 Hala Ana Üs diyor ya.. Şu şirket maillerini yazan zatı muhtereme sorabilirmisiniz Yatı görevindeyim diyelim ki ESB meydanındayım ve 15 inde esb-dıy-esb-tzx uçuşum var. Uçak ana üsse geldimi? Gelmedi! Ben uçtummu? Uçtum.. Grev ne oldu? Yalan oldu.. Ana üsse ne ara getireceğim ben o uçağı sevgili insan kaynakları personeli? Sayın IK personeli şu cümlede ANA ÜS kelimesi geçiyormu? 6356 Sayılı Sendikalar ve Toplu İş Sözleşmesi Kanunu’nun 62. Maddesi’nde "Başladığı yolculuğu yurt içindeki varış yerlerinde bitirmemiş deniz, hava, demir ve kara ulaştırma araçlarında grev ve lokavt yapılamaz." Hakdan bahsediyorsunuz ya bana söleyiniz greve çıkmak HAK değilmidir? Bu hakkını kullanan isanlara hakkını kullandığı için bişi demezsiniz artık. 0