"THY gerçeğini gözümle gördüm"

    Çok beğenilenler

  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:07:42 İşte sizde bundan sonra lüks diye bu uçakları kullanmak yerine THY den hem dah güvenilirr,hem daha konforlu ve hem daha ekonomik olan ONUR AİR'İ TERCİH EDİNNN. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:11:20 bunun düşen uçakla ne ilgisi var 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 17 Nisan 2009, Cuma 18:37:46 Hepinize yazıklar olsun. En başta da THY'na.. Böyle uçaklar uçurdukları için, kırık koltuığu görmeyen teknik ekibe, uçağı alırken incelemeyen kabin ekibine ve güzelim milli şirketinmizi Takunya Zihniyeti ile yönetenlere yazıklar olsun. Siz yorumculara gelince, ne LALESİ olduğu yorumlarından belli olan yağcı arkadaşım en başta olmak üzere, isim önemli değil, yaşadığı bir olayı dile getiren birine yapılan yorumlara bakınız. Burada zihniyet önemli, bakış açısı yaklaşım önemli yaşananlarda. Ama ne yazıkki milletimiz bu kısır döngü tartışmalarındayken ne biz gelişiriz ne de TK düzelir. Bana da yazıklar olsunki, tüm bunları okuyup dayanamayıp bende 2 satır yazdım. Sanki THY düzelecek benim dememle. YAzıklar olsun THY sana da... 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 21:18:56 TEKNİSYENLER UÇAK HER SEFERDEN GELDİĞİNDE KABİN VE UÇAK DEFTERİNE BAKARLAR AYRICA ELLERİNDEKİ RESMİ BELGELERLE OLMAZSA OLMAZ TÜM KONTROLLERİ YAPAR,ARIZA/ARIZALAR VARSA İZOLE EDERLER.BUNUN KABİN İÇİ, KABİN DIŞI OLMAZ!HEPSİ ÖNEMLİDİR VE YAPILMALIDIR.BİR TEKNİSYENİN UÇAĞA BİNDİĞİNDE BİR BARDAK ÇAYI BİLE ONA ÇOK GÖREN KABİN VE KOKPİT EKİBİNİN , O UÇAĞIN ONLARIN BABASININ MALI OLMADIĞINI BİLİR VE HEP-SADECE İŞİNİ YAPAR!!AMA EMİN OLUN YAPMADIĞI ANDA İŞLER DURUR! BUNU SADECE KÖRLER GÖREMEZ.YAZDIKLARIM İŞİNİ YAPAN İNSANLARA DEĞİL MUHATAPLARINADIR.HERKESİN İŞİ ZOR VE SORUMLULUK İSTER SAYGIDA KUSUR YOK. FAKAT EFENDİ ERMAN BİNİNCE DEĞİL THY HİÇBİR FİRMADA KIRIK YOLCU KOLTUĞU VE/VEYA MASASI BULAMAZ!!TEKNİK İÇİN YOLCU MEMNUYETİ VE GÜVENLİĞİ AYNIDIR 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 21:06:27 erman hoca gerçeklerden bahsedince bazılarının canı sıkılması normal,zaten A.O ortaklığı yabancı sermaye hükmeden şirketi satın kurtulun kardeşim,bide işe utanmadan bayrak karıştıranlardan kurtulmuş oluruz,Unakıtan bakar çaresine eminim..saygılarrrrr 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 09:29:32 Yapma be Bob'um -kusura bakma, Marley diyecem, ama bu sefer de yer döşemesi gibi olacak- çok dertli gördüm seni. Neyse, sen şimdi önce bir işkembe çorbası iç, üstüne de iki sütlü bi sade kahveyi fondip yap, biz senle ondan sonra görüşelim. Unutma, iki sütlü bi sade, haydi bana müsade... 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 06:33:22 ARMANA KIZDIK AMİRLERE KIZDIK İİMİ.ŞİRKET NE OLUSA OLSUN MESUL PİLOT FASTEN SEAT BELT YAKMIŞ İSE SENİN AMİRİN BİLE KIPIRDAMASI LAZIM O SEPEPTEN DOLAYI EKI UZERİNDE STALL OLUNCA KAHRAMAN:: KABİN EKİMİZ YARALANIYO 2 YIL ONCESİ.ERMAN TAKOZ Bİ ADAM DA OLSA BAK NERELERE GETİRDİ.LALELİ BİRAZ EĞİTİM YAPTA ONDAN SONRA KONUŞ.BİZ ENERJİ BAKANININ MAKAM SİLAHINI KISHINEUDA MEYDAN MÜDÜRLERİNİN GAZTE SEVDASINDAN KAYBETTİK DAVUT KIMSE IFRIT OLMUŞ BENİM SAYEMDE BULUNMUŞ YIL 2005 SEN NE HALT YEDİN LALELİ LIONS.AL SANA ID AL SANA DEŞİFRE.MERAK EDEN BURDAN ALSIN.ÇORBACI LİONSA CEVAP YAZMAYINIZ. 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 06:25:31 10 YILIMI SEN GİBİ YORUMCULARA BIRAKTIM AYRILDIM AMA YAZIDA BAŞLIK BAŞKA DETAY BAŞKA SENİ ELİNİ SIKARAK ÇOK BODRUMA GÖNDERDİM AMA ERMANIM NOLCAK BU FENERİN HALİ DİYEMEDİM.AİRPORT HABERİNDE BU YAZISI YANLIŞ YOK TABLE KRIKMIŞ FİLAN BOŞ KOLTUK MU YOKMUŞ.OTOBÜS BİLE BU YAZIYI OKUYUNCA ERMAN'A LÜX KALIYO BENCE.LALEİ LİONS BUNADA YAZMIŞTIR.ERMAN HOCAM BÖLE Bİ YAZI YAZMAZ.HATTA LEBLEBİ GİBİ DÜŞÜTOR DİYEMEZ.NE HADDİNE.BENİM TEK ELEŞTİREBİLECEĞİM KABİN AMİRİ DEDİĞİ KİŞİLERİNNE OLDUĞU OLABİLİR.ADI AMİR:) AMİR NEDİR EMİR VEREN IN TURKISH PEKİ KIME EMIR VERCEK?SEFER SONRASI SON YAKLAŞMADA 5300 FEET İRTİFADA EVE GÖTÜRECEĞİ VALİZİNİ PERDELERİ ÇEKİP DOLDURMA SEVDASINDAKİ KİŞİLER Mİ.VEYA KÖRÜKTEN İNERKEN VALİZİ PATLAYAN AMİRLERMİ.AMİR 1 DİR YORUMU OLMAZ 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 05:34:59 sadece size gülüyorum ben sizin yerinizde olsam kendi bıranşımla ilgilenirdim kaybettiğimiz maçlarda size hangi thy personeli leblebi gibi gol yiyoruz şeklinde yazı yazıyor yada soran oldumu hiç?herkes kendi işine baksın 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 01:06:39 Sayın erman toroğlu boş konuşmak için birşeyler konuşma yemek tablası kırık diye uçak düşmesinin ne alakası var çok bilgili erman hoca o yemek tablalarını da gidip thy çalışanları kırmıyor herhalde senin benim gibi vatandaşlar bunu yapanlar. her seferde uçağın malzemeleri değiştirilmez. beğenmiyorsan git başka hava yolu şirketiyle uç bakalım o zaman koşarak dönersin geri thy uçaklarına... saygılar erman hocam 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 00:42:40 Agzı olan konuşuyor....... koçum sen FB.GS macında cıkan olayları değerlendir sen ne anlarsın uçaklardan,senı yorumcu yapan gazetede hayır yokki sende olsun elinin hamuruyla erkek işine karışma bırak bunu havacılıktan anlayan ınsanlar yorumlasın sana yorum düşmez okaaaaa 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 00:26:18 bussines class da çok uçmak istiyorsa neden bussines dan bilet almıyor?parası yetmiyor galiba...sonra masa kırık bahanesiyle yerinin değiştirilmesini istiyor, ...neden böyle bir isteği oluyor aceba şansal büyükağa nerde seyahat ediyordu bir kendisine sormak lazım 0
  • Misafir 16 Nisan 2009, Perşembe 00:17:06 İnanılır gibi değil.Bu kadarıda fazla,hergün türlü densizlikler.Beğenmezseniz başka havayollarını tercih edin.Sizlerin bu düşmanlığı affedilmez.THY gururumuz,daha iyi ,çok daha iyi olacak. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 23:44:54 uzmanı olmadığı bir konuda konuşan bu zatı hiç kimsenin ciddiye alacağını zannetmiyorum. Ne biliyor uçuş uçaklar teknik kabin ile ilgiliki böyle acımasız yorumlar yapabiliyor. Beleşci seni business de uçmak için bunları yazmaya utanmıyorbile. İnsanlar futboldan böyle aklı küçük insanların gereksiz yerde yereksiz konuştukları için nefret ediyor. Sana o köşeyi veren belli zaten. Yazı yazdığı gruba bakmak yeterli herhalde. Daha çok yazardım da belki mesajım engellenir. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 23:01:01 Hamdolsun uçuyor THY. Kıskananlar çatlasın. İnsanda inanç olunca bütün bu problemler çorap söküğü gibi çözülecektir. Biraz inanç lütfen. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 22:50:18 kabiniçi ile diğer teknik unsurları karıştırmamak gerek. hele hele basişt bir tabla kırık diye uçakların neden hepsini düştüğünü, neden yanlış havaalanına indiğini anlıyorum demek çok yanlış. acımasızca bir eleştri... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 22:17:35 Ne güzel söylemiş değil mi Hz. Ali.. Hakkını aramayan hakkıyla birlikte şerefini de yitirir.. Saygı değer spor yazarı, emekli hakem ve her konuda uzman görüşlerine sahip olan Erman bey, sizi evvela THY şirketi olmak üzere hakkınızı aramaya davet ediyorum. Onlar vermezse hakkınızı mahkeme yoluna, orada da bulamazsanız hakkınızı Avrupa insan hakları mahkemesine, yine bulamazsanız eşe dosta anlatın durumu. Siz gazete köşelerinde veya internet sayfalarında bu şekilde yazdıkça kırık masalara, koltuklara ve daha arıza nice ekipmanla çok uçarsınız.. Eleştirilerinizin kırık koltukları tamir edemeyeceği kanaatindeyim. Saygılarımla 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 21:41:12 Ya nereyi kontrol etsen çürük ve çöküyor. Yönetim; ciddi, konusunda uzman, bilimsel olsun(ilahiyatçılara başka yerde ihtiyaç var). Uçuş İşletme; (insanları işlettikleri yeter) çok çok eğitim, özellikle CRM, ciddiyet ve en iyi pilotlar Türk pilotudur klişesinden uzak yetiştirilmiş, yurt içinde kasım kasım kasılıp, sınırı avrupa ya doğru geçtikten sonra sus pus olan kalabalıktan uzak bir Uçuş İşletme ve alt kolları. Şirketler maalesef CRM sizlik dersi olarak THY nı örnek göstermeye başlamışlar. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 21:08:07 ARKADAŞ KİM OLURSA OLSUN EKSİKLERİ YAZDIMI OK SENİN GÖREVİN ARIZAYI GİDERMEK.....İSTER TEKNİK OLSUN ....İSTER OPERATİON OLSUN...İSTERSE KARGO BÖLÜMÜ OLSUN ....SONUÇ ////// ERMAN //// HAKLI .....SİZ İŞİNİZİ YAPIN ...LÜTFEN ...HAYIRLI İŞLER BİZ HAVACILIĞIN DOĞRU İŞLEMESİNİ İSTERİZ.HANGİ BÖLÜM OLURSA OLSUN.... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 20:56:02 Erman abi, dükkanlarda yazar -memnuniyetinizi dostlarınıza, şikayetinizi müdüriyete bildirin-diye. Sen esnaf adamsın, Ankaralısın raconu bozmak yakışmadı. Olayı uçakların düşmesine bağlamak çok uçuk olsa da -Toplam Kalite- anlayışı içinde algılanabilir. THY, yolcunuz diyor ki, -koltuklarınızın masaları kolları kırık- Masası kırık koltuğu olanın motorunun sağlamlığına nasıl güveneceğim.- Her türlü değerlendirmeyi ihbar kabul ederek kaliteyi yükseltmek gerekir diye düşünüyorum. Karşı taarruz yerine iddaları inceleyip yazılı olarak Erman Toroğluna dönseniz doğru yol budur. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 20:48:56 GAZETELER, TV'LER THY İÇİN GÜZEL ŞEYLER YAZSINLAR DİYE BEDAVA BİLET DAĞITIRLAR. İKİ İKRAM, KOLTUK KILIFI, ŞAHŞALI KUTLAMALAR THY'Yİ EN İYİ YAPAR.YAPARMI?YAPAR! ÇÜNKİ PİLOT'UN EĞİTİMİ,TECRÜBESİ GÖRÜNEN BİŞEY DEĞİLDİR, TEKNİSYEN'İN ÜZERİNDEKİ BASKILAR,İŞİNİN ALET-EDAVATLA YAPILMASI SÜSLÜ ZİHNİYETLERİN ANLAYAMAYACAĞI KADAR BASİT GELİR HEP. BİR PİLOT, BİR TEKNİSYEN, TECRÜBELİ BİR HAVAYOLU PERSONELİ 8-10 SENEDEN ÖNCE YETİŞMEZ!AMA ONLARA GÖRE SADECE PİLOTTUR, TEKNİSYENDİR, YADA ÇIKARIP İLAN VERDİĞİNDE BAŞVURAN BİRÇOK İNSANDAN BİRİDİR BAZILARINA!!ASIL ÖNEMLİ OLAN YOLCUYU KARŞILAYAN EKİBİN GÖRÜNTÜSÜ-HANGİ MARKA GİYDİĞİDİR,UÇAĞIN LOGO'SUDUR, POPÜLERİTEDİR UÇAĞI UÇURAN!!TEKNİK KONULAR UÇAĞI UÇURMAZ. ÖNEMİDE HEP KAZA ANINDA ÇIKAR ORTAYA AMA HEP G 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 20:33:59 HALA BİR ŞEYLER YAZMAYA DEVAM ETMELERİ MEVCUT ARIZAYI GİDEREMEDİKLERİ İÇİN BOŞ ZAMANLARI OLAN ARKADAŞTIRLAR..TÜRKİYEDE KONUŞANI SEVMEZLER ....BİRDE SENİN ŞİMDİKİ NESİL FUTBOLCULUK YILLARINI SONRASINDA İSE HAKEMLİK YILLARINI UCUNDAN BUCUNDAN AZ BİLİRLER ...BEN BU ARKADAŞLARA NEDEN DİYE SORARIM SİZ ARIZANIZI YAPIN SONRA KONUŞUN 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 20:23:44 uçuş ekibinin bu yetkileri özel bir emirle alınmıştır ve üstüne basa basa belirtilmiştir bu yetki meydan müdürlerine verilmiştir ankarada kaptanın atılmasına sebep olan gibilerine 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 19:47:59 Genel Müdürün bu talimatı üzerine Business Class'da uçabilmek için, Toroğlu bilerek kendi kırmıştır bence. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 19:31:49 EĞER BU KADAR YORUMU YAPTIRACAK KADAR BİR UÇAKTA KABİN ARIZASI TESPİT ETMEN DOĞRUSU KENDİNİ TEK KONT GİBİ GÖREN ARKADAŞLARA BİR DERS OLUYOR..YAZILAN YAZILARDAN SEN NE KADAR HAKLISIN BUNUDA BURADAN ÇIKAR .EĞER BİR UÇAĞIN İÇİNDE EKSİKLİK VAR İSE YANİ SENİN MASANIN AYARINI YAPAMAMIŞ İNSANLARIN SENİ ANLAMASI ZORDUR..BAK ARKADAŞ SEN GÖRDÜĞÜNÜ YAZMAYA DEVAM ET.. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 19:13:37 Ah be kabin amiri ablam ah keşke bu hıyar kabzımalı adamı alsaydın business'e bak söz edermiydi hiç.Niye yaptın THY yüzünden leblebi yemekten vazgeçti. Zorla konuşturuyorsunuz.Oturtun bunu VIP e THY ucaklarıda düşmesin.Hep kabahat sizde 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 19:12:54 ayrıca bu haberci geçinen zihniyetlerin bu karalama kampanyası thy na karşı göz dağı niteligindekı çabaları bak THY bizi başının üzerinde taşımassan BC a oturtmazsan işte adamı böyle yaparım tarzı hareketleri hiç belli olmuyor sanki.ama hiç gerek yok çünkü THY 7 den 77 ye herkesi başının üzerinde taşıyor zaten gazeteci olmaya gerek yok.lütfen artık şu KOCAMAN egolarınızı gerıde bırakın hepimiz ölümlüyüz 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 19:07:11 elim bir kaza sonucunda herkesin yüregi yanmışken böyle bir yazı yazmak cok acımasızca.leblebi gibi düşmek ne demektir?leblebi nasıl düşer.1 trafik kazası oldugunda kalkıp torpido kapanmıyordu falan mı diyeceksiniz.masayla uçak düşmesinin nasıl bir bağlantısı vardır.artık maç kritikleri para kazandırmıyormu sayın erman hoca da havacılık uzmanlığına büründünüz.acı kaybımızı byle nitelendirmek cok ayıp .hepimizin başı sağolsun. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 19:03:35 bu seviyesiz adam daha mac yönetemiyordu. simdi kalkmis havacilik yorumu yapiyor. sen bundan sonra domuz kesen airfrance la uc. anca gidersin. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 18:54:48 YOLCU KABİNİ İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ MEMNUNİYETSİZLİĞİ HAKKINDA İSTEDİĞİNİ YAZABİLİR, İSTEDİĞİNİ ŞİKAYET EDER, YOLCU OLARAK. AMAAAA PİLOT KABİNİ İLE İLGİLİ ( KOKPİT) YOK YANLIŞ PİSTE İNMİŞ YOK LEBLEBİ GİBİ DÜŞÜYORMUŞ CİSTEN YORUMLARINI HANGİ BİLGİYE DAYANARAK YAPIYOR....... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 18:44:27 Diğer uçak şirketleri kötü, THY daha az kötü diyerek özeleştri olmaz. Amaç THY yollarını diğer Havayolları ile karşılaştırmak değil, varsa THY eksiklerini gidermek, yanlışlılarını düzeltmek olmalıdır. Ulus olarak yermeyi seven, yerilmekten hoşlanmıyan bır topluluğuz. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 18:42:15 EĞER HALA SİZLER VEYA BİZLER EKSİKLERİMİZİ GÖRMESSEK TABİKİ BZAI BİZLERİN MESLEĞİNDEN OLMASSADA UZUN YILLAR THY VEYA ÖZEL HAVA YOLU İLE SEYAHAT EDEN İNSANLARIN ŞİKAYETLERİNİ DİKKATTE ALMAMIZ GEREKİR. İNANIYORUMKİ YORUM YAPANLARDAN FAZLA UÇUŞ SAATİ VARDIR.VEYA EN AZINDAN YAŞINIZ KADAR UÇMUŞTUR ..YAPMAYIN KENDİNİZİ GERÇEK TEKNİSYEN OLARAK KABUL ETTİĞİNİZİ DÜŞÜNEREK SN ERMAN TOROĞLU DOĞRU SÖYLÜYOR DEMENİZ LAZIM DEĞİLMİ ....VURUN ABALIYA DEMEK ÇOK KOLAYDIR ...ANCAK DOĞRU SÖZÜ KABUL EDİNİZ 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 18:24:48 işin gerçeği yemek tablasının kırık olmasına bende bozulurdum müşteri olarak hakkı olduğuna inanıyorum ama sonrasını okuyunca amacın üzüm yemek değilde bağcıyı döğmek olduğu hemen anlaşılıyor hele 'thy uçakları leblebi gibi düşüyor' sözü tam komedi sadece gülüyorum hakemden de havacı bu kadar olur ))))) 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 18:23:54 thy ye kimse laf söyleyemez sen başka şirketlerde ucmadın galiba bir denesen diyorum 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 18:23:38 BİZ HALDEKİ SEBZE VE MEYVE İLE İLGİLİ YORUM YAPABİLİYORMUYUZ, ALLAHIN KABZIMALI, YOLCULUK İLE İLGİLİ ŞİKAYETİN VARSA BİLDİRİRSİN, HAVACILIK İLE YORUM YAPMAK NEYİNE.... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 18:15:47 Gerçeği gözüyle gören bu abiye, biz de gö-Z-ümüzle güldük... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 17:59:57 Sonuna kadar katılıyorum. Hangi uçak gibi kimse saf rolü yapmasın. Amsterdam'dan geliyorum. Uçağın adı 'Giresun'. Uçak dökülüyor. Koltuklar kırık. İnişte hostesler koltukları dik yapın diyor koltuk yatık yerinden kalkmıyor. Uçağın en arkasındaki fitil gibi bir şeyler dışarılara taşmış sarkıyor. (WC.nin önünde) 27 F de oturuyorum, benim masamda langır lungur oynuyor. Bakın uçağın adına kadar veriyorum, yetkililer gidip baksınlar bakalım, Erman hoca ve benim gibiler haklı mı değil mi? Uçağın adı 'Giresun'. 737-800 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 17:47:21 Niye öyle düşünüyorsunuz? Yoksa birileri size "karalayın" diye mi para veriyor? ;) 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 17:30:42 thy burada thy yi göklere çıkartanlar herhalde teşvik primi veriyor, thy doğru da yapsa yanlış da yapsa haklıdır hesabı, yrum yapmaya ne hacet doğruyu yanlışı bilecek kapasitede insanlar 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 17:10:49 SAYIN ERMAN EFENDI, SIZDEN RICAMIZ BU INSANLARI MALAYANI KONULARLA LÜTFEN MESGUL ETMEYIN. BU KACINCI BASKI , YOK EFENDIN DEVE KESILMIS DE BILMEM NE BILMEM NE. BOZULMUS LAAM KUYULARINA ATILMIS KONULARI ISITIP ISITIP GETIMEYIN ÖNUMÜZE. LAF OLSUN KASET DOLSUN DIYEDE YAZARCILIK OLMAZ. BIRAKIN GIDIN ; GIDINDE BILEN GELSIN 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 16:19:10 KIRIK MASADAN DÜŞEN UÇAĞI İLK OLARAK SENDEN DUYUYORUZ..!!!!!!HER YAZDIĞIN YAZIDA AYNI SORUNLARI ÇIKIYORSUN VE ÇIKARDIĞINI KENDİNDE ONAYLIYORSUN.KABİN EKİPLERİYLE ALIP VEREMEDİĞİN ÖZEL BİR SEBEBİN Mİ VAR??? :) KABİN AMİRİ İŞİNİ EN İYİ ŞEKİLDE YAPMIŞ BU MU GURURUNA DOKUNDU...HELAL OLSUN O AMİRE.THY YOLLARI BU AMİRİ ÖDÜLLENDİRMELİ. !!!! 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 16:01:56 HELAL OLSUN COK GUZEL ANLATMIS KESKE SADECE MASA TABLALARI KIRIK OLSA... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 15:58:40 Anlayamadım, THY gerçeğini neresiyle görmüş? :D 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 15:40:53 bu adam ne kadar kalitesiz konuşuyor böyle aynı maç yorumlarınd ki gibi kahve ağzı millet de aval aval izliyor ondan sonra kendini bi şey zannediyor yazıya bi bakarmısınız thy uçaklarının neden düştüğünü anlamış beyefendi yemek tablaları kırıkmış ondan adama gülerler ama neresinden ona da bu yorumu okuyanlar karar versin 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 15:26:26 Kimse böyle kalitesiz yorumcu ve insanlarin homurdamasina aldirmadan isini en iyi sekilde yapiyor. Adam birde THY üzerinden reyting yapip adini korumaya calisiyor. THY ucusunda görüsmek üzere. YASASIN TÜRK BAYRAGI VE O NU TASIYAN HER NESNE 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 15:25:33 Erman Kardesim, gel seni su an yasadigim Kuzey Amerikanin ucaklarina bindirelim. Birak yemek tablosunu, oturdugun koltugun kirik oldugu, iIki gunluk tas gibi sandivicin isitip onune yemek diye kondugu, tuvaleti kullanmanin, kulaklikla muzik dinlemenin ve el bagajinin parali oldugu, internetten koltuk secerken ek para odedigin, umursamaz hosteslerle misafir edelim. Yanina fazla bagaj alma sakin. Ya parcalanmis teslim alisin ya da uzerinde uyusturucu arayan kopeklerin dis izlerini bulursun. O begenmedigin THY calisanlarini bir sonraki seferde sarilip opmezsen namerdim... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 15:25:30 niye ekonomi sınıfındaki diğer boş bir koltuğa geçmeyi değilde direkt olarak business class'a geçmek teklif ediliyor ki? ekonomi sınıfında yer kalmaz o zaman anlarım. çok istiyorlarsa parasını versinler uçsunlar. işsizliğin rekor olduğu bir zamanda bu tip medyatik kişileri krizin çarptığına inanmıyorum. hele bu zat kimbilir kaç tane asgari ücret alıyordur yaptığı bir programda! 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 14:24:42 spor proğramlarından tanıdığım kişinin kesinlikle taraflı davrandığına inanıyorum thy gibi kaliteli bir hava yolunu şahsi egolarını tatmin etmek amacıyla ortalığı karıştırdığına inanıyorum. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 14:18:10 RJ bir tane düştü. Bir koltuk tablası ile THY nin kaza geçirmesini bağdaştırdığına göre senin hakemliğin hakikaten fecaatmiş bir kere daha anlaşıldı. Hakem misin, yorumcu musun, havacılık uzmanı mısın, kabzımal mısın nesin sen be adam? Senin hakemliğini de biliriz konuşma boşuna. Öyle ya seni business a almadılar diye düşmeyi hak ediyorlar di mi? Bunca havacılık emektarına dil uzatma. Terbiyesiz herif.. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 14:09:51 bir olaydan dolayı önceki kazalarda ölen insanları bu sekılde agıza almak hoş degıl 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 13:52:12 Sayin Torogluna katiliyorum,ayni sekilde ist-Adana ucusumda yasadim piskin bir sekilde birsey yapamayiz dedikten sonra icinden cikiyorlar buyrun yorumu siz yapin.. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 13:27:12 THY gerçeği şudur. Çok kazanmak için her yamukluğu yapmak--- Personelini ezmek.- Sesini yükselteni atmak ---Hostesleri 43 yaşında emekli etmek- --Uçuş güvenliğini İzmirde oturan kaptana emanet etmek----Sendikasızlaştırmak. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 13:25:26 bu aydın doğanın kalemşörleri hükümete saldırmak THY için çok kullanmaya başladılar milli gururumuz bu şirket herkes iflas ederken uçuş sayısını karını arttırıp duruyo avrupada 2 tane first uygulanio biride TK da insan biraz utanır böle çamur atarken dünya kabul etmiş artık sen yazsan ne olur yazmasan ne olur alışmışlar bunca yıl avanta uçmaya beleşe konmaya artık o olmuyo die yırtınıp duruyolar..şirketimizin arkasındayız ve yedirtmeyiz bunlara 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 13:14:40 SİZE BİZZAT YAŞADIĞIM BİR DURUMLA İLGİLİ BİRKAÇ THY KABİN MEMURUNUN TAVRINI ANLATAYIM.KOPENHAG İSTANBUL UÇUŞUYDU.BİLİYORSUNUZ KAPILAR KAPANMADAN YOLCU SAYIMI ALINIYOR.BİR MEMURUN SAYIMI TUTMADI.DİĞERİ ARKADAŞINA OKEY VER AKSİ HALDE ÇOK BEKLERİZ DEDİ.YENİDEN SAYIM YAPMADAN AMİRLERİNE OKEY VERDİLER.ARALARINDAKİ KONUŞMAYI DUYMADIĞIMI ZANNETMİŞLERDİ.KAPILAR KAPANDI VE DÖNÜLDÜ.MUHTEMELEN BİR DİĞER ARKADAŞLARININ SAYIMI TUTMUŞTU.SORUN OLMADI.AMS KAZASINDA DA YOLCU SAYIMLARI TUTMAMIŞTI.AÇIKÇASI BEN BİR KISMININ ÇOK ZAYIF OLDUKLARINI DÜŞÜNÜYORUM.GENCECİK ÇOCUKLAR.YABANCI ŞİRKETLERDE YAŞLI BAŞLI TECRÜBELİ MEMURLAR ÇALIŞIYOR.BU MESLEĞİ SEVDİKLERİ İÇİN YAPIYORLAR.KAMERALI CEP TLF NU LCD ALMAK HAVA YAPMAK İÇİN DEĞİL.HEPSİ BÖYLEDİR DİYEMEYİZ TABİKİ. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 13:14:06 Hayat böyledir.Bizi direk etkileyinceye kadar geçekleri görmek istemeyiz.Ve maalesef Gerçek böyle birşeydir. Değerli THY çalışanlrı.... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 13:02:41 Sayın Toroğlu'nun ' Düşüre düşere bitiremediler ' diye bahsettiği RJ uçaklarının THY'de tek bir kazası vardır... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:55:39 Kim ne derse desin; bizler, dünyanın en adil ve en muhterem insanları olan Candan, Hamdi ve Temel beyleri çok seviyoruz. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:48:15 Ben 16 senedir THY uçaklarını uçuruyorum daha bir gün teknik yetersizlikten kaynaklanan bir endişe ile uçuşa başlamadım. Öyle altimetre imiş masa imiş uçaklar kolay kolay düşmez. İnsan faktörü, CRM gibi nedenler ön plana çıkar, ancak ufak arızalar da olaylar zincirine başlangıç teşkil eder. Futbol ile ilgili yorumlarını bile izlemeye değer bulmadığım bu zat boş yere paye verilip yazıları yayınlanan ilgi çekmek isteyen bir zavallıdan başkası değildir. bakımlarda kendilerine bir kaptan olarak güvenim sonsuzdur. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:45:28 Size bir hikaye anlatayım; Zamanında adamın biri meşhur olmak istiyormuş, ne yapsam meşhur olurum demiş? Gitmiş caminin duvarına pislemiş (çok afedersiniz) meşhur olmuş herkes onu konuşmuş ve onu bilmiş. Gündeme oturmak böyle birşey olsa gerek 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:25:11 adam gibi eleştiri olsun tahammül edelim.bu ne ki,businessta uçamadı diye çamur atıyor.bunu mu hakkediyor thy. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:22:37 O yolcu kabin amirinin veya memurunun bir yakını olsa ballı börekle beslenir seyahati boyunca yaralı parmağa SU dökmezler sağolsunlar Allah ellerine düşürmesin kimseyi 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:21:17 Bu yazı inandırıcı değil, THY yetkilileri Güvenliğe daha daha çok bi o kadar da konfora önem verin 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:21:15 Erman kaprislidir sıkıcıdır cinstir v.s. ama gel görki kabinde kalite çok büyük irtifa kaybına uğramıştır kimse inkar edemez 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:18:36 Erman beyin yazısı çok önemli bir noktaya işaret ediyor. O da şudur. Uçaklara binenler kesin olarak şunu görürler. Koltuk arızalı, tepsi kırık, halı pis, hot cup çalışmıyor, uçakların dışı kirli içi kirli, temizlik yok vb. Daha bu arızaları gidermekten aciz bir teknik uçağa nasıl bakaçak. Şimdi bu durumu şirketin geneline yayın. Yani şirkette bir bezginlik var. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:15:59 erman toroğlunun sonuna kadar yanındayız 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:14:49 yılda 10 civarında uçarım. Daha bir kez bile kırık tablaya denk gelmedik. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:14:01 Sayın Savaş AY'ından böyleeee bir business ekonomi sorunu vardı ne tesadüf ne tesadüf 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 12:12:58 ELEŞTİRİYE NE KADAR TAHAMMÜLSÜZSÜNÜZ.ADAM GİBİ MÜTEVAZİ OLUNDA ELEŞTİRİLERE AÇIK OLUN THY SAVUNUCULARI.O HAVALI BURUNLARINIZ İNSİN BİRAZ. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:50:45 O zaman Sayin Kotil cikip ben böyle bir talimat vermedim der.Dogan Grubunun yazarinin yalanini ortaya cikarir.Birileri illaki bu noksanlari göstermek mecburiyetinde degildir.Para ile calisan görevliler,kontrollerini yapsalar,bu sikayetler olurmu?Zaman kisa ise o yemek masasinin kirigini tamir icin,rezervasyondan silinir.Kimin kirdiginida tesbiti mümkündür.Bir önceki ucusta kim ustu ise,ondan tahsili yapilmalidir.Temizlikciler kirmadi ise 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:49:24 Bu kırık masalar hep siz ünlülere mi rastlar anlamıyorum? Yoksa yazacak yazı mı kalmadı o ünlü gazete köşeleriniz de 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:44:01 varya sen eminim ki aydın doğan ın damadı olmak için neler vermezdin bundan eminim.ama 50 fırın ekmekde yesen böyle birşey mümkün olmaz.çatlada patla en büyük pegasus en büyük aydın doğan.adam vergi rekormeni oldu be daha ne yapsın.ÇATLA SEN ÇATLA 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:29:46 Dikkat ediyor musunuz hiç? Bu Doğan Grubu yazarları (özellikle Ruhat Mengi, Can Ataklı, Erman Toroğlu, Enis Berberoğlu, vs.) THY'yi hiç beğenmiyorlar ama yine de, "her nedense" patronlarının damadına ait şirketi de kullanmıyorlar. İşte THY'nin verdiği güven duygusu böyle bir şey... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:14:20 kabin amirlerinin ve kaptanların hiç kimseyi business classa alma yetkileri yoktur. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:12:48 pes diyorum ve söyleyecek söz bulamıyorum. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:07:02 Erman toroğlu sen kim oluyorsunki THY'yi zan altında bırakıyorsun. Normal bir vatandaşa yapılan işlem sana yapıldı diye zorunamı gidiyor. o halde binme THY uçaklarına. bir dahada böyle aptalca yorum yapma... bilmiyorsan susta adam sansınlar... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:06:49 Erman Hoca,Feto Hoca olmadığı için mi söylediklerini anlamaya çalışmıyorsunuz?Adam kaliteden bahsediyor.Ayrıca bakım merkezi İST olan THY uçağının hasarlı yada kırık masayla kalkması normal mi? Normal diyorsanız (zaman yok ,parça yok gibi nedenlerden)o koltuğa yolcu alınması normal midir?Buda normal diyorsanız ben size birşey demiyorum desem de anlamayacaksınız çünki. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:03:17 genel müdürün sizi araması yanlış amirin yaptığı doğru bir bu alan kalmıştı el atmadığınız bu da oldu 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:03:00 O kartı ne yapacağın konusu ile alakalı pegasus sana yardımcı olabilir.ARA SÖYLESİNLER:))))))))) 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 11:00:39 Günaydın Herkeze 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 10:58:31 Sayın EROĞLU; BUSİNESS ten bilet alsaydın,Kırık tablalar hata tamam ama uçakların kırıma uğramasıyla size verilen hizmetin ne alakası var ,hep vip statüde bulunmak istiyorsunuz esas düşüdte olan sizlersiniz, yorumunuz çok üzücü 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 10:56:55 hemen savunmaya geçin.zaten yaptığınız en iyi şey bu.demekki hala size özelleştirilmiş bir şirket politikası uygulanmıyor.doğruyu söylüyor.uçağın yemek tabağı kırıksa ve önemsenmiyorsa ki buda yolcu önemsenmiyor demek,yapılan işin ne kadar özenle yapıldığına dair en basit örnek. hala yok uzmanmısın yok bilmem nemisin... unutmayın o tabağı kırık olarak olarak servise verdiğiniz uçağın yolcularından aldığınız iki misli bilet ücreti ile evinize ekmek götürüyorsunuz. biraz saygı... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 10:56:41 erman hoca sana yakışmadı leblebi gibi düşüyor demek ne binme o zaman sana ayrıcalıklı muamele yapılmadı diye yazık işiniz yokmu sizin sıkışan gündem yapmak isteyen thy yi eleştiriyor hep kırık tablo size denk geliyor ne hikmetse sizin hiç bir ayrıcalığınız yok kabin amiri doğrusunu yapmış aksini yapsaydı bir daha thy yi tercih etmezdim ben bravo amire 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 10:48:19 COK IYI YA EKONOMİ BİLET AL SONRA KAPAGI BUSINEC CLASA AT VARMI ÖYLE YAĞMA 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 10:18:33 erman hoca sen kendini ne sanıyorsun kimsinki economy bileti alıp koltukta kırıklık var die busıness a alıncaksın çok ayrıntıcı isen al başında business class o zmn istedini yap neymiş amir onu alması gerekmiş yok yaa sen başbakanmısın efendi ne malum senin kırmadığın hepsi sanamı denk geldi bu kırıkların...işin gücün gündem yaratmak havacılığın h sini bilmezsin boş boş sallarsın anca. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 10:06:21 helal be erman hoca onca pilot mühendis uzmanlar şirket yöneticileri thy deki arızayıı bulamadılar hatayı bulamadılar siz hiç eğitim bile almadan iki uçuşta meseleyi analiz etmişsiniz belki thy genel müdürü sizi birdaha arayıp iş bile teklif edebilir eeeee bukadar cevher boşa gitmemiş o uçaklar masa yüzünden düşmüş demekki helal helal bir yolcunun bussinese geçmesinin bukadar katı kuralları varsa bunun önemli bir sebebi vardır diye hiç düşündünüzmü oda neymiş demeyin herşeyi bilmenizde gerekmez 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:46:42 bende talimat veriyorum!!! Erman bey için bundan sonra yer sofrası yapılsın :] 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:45:41 Erzurumlu Kardeşim Annenin evlenmeden önceki soyadını söyle söz sana saat 17:00 ı bulmadan ben kapattıracağım kartını. Pegasus bi daha gelirse söz açtırırım yine. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:38:51 Hocam uçağı yemek masası değil pilotlar uçurur. Sen altın düdüğünü çalmaya devam et... 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:34:05 Erzurumlu kardeşim Aslıhan,şimdi elinde kalan Pegasus kartını ne yapacağını bize niye soruyorsun :) 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:27:48 ERMAN HOCA MARATONDA OYLE GUZEL KONUSUYOR KI.DINLEYENLER NE KADAR BILINCLI BIRI DIYE DUSUNEBILIR.MERAK EDIYORUM SOYLEDIKLERINI BASKA BIRISI SOYLESEYDI ERMAN HOCA NE YORUM YAPRDI O KISI ICIN ACABA.SANIRIM COK YAKIN BIR ZAMAN DA ERMAN TOROGLU PEGASUS REKLAMLARINDA OYNAR 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:21:52 Erman Bey,Pegasus Havayollari gibi bir marka kurulus varken Thy'de kim oluyor?Thy'ye binerseniz hep bu tur sorunlar ile karsilasirsiniz.Allahtan sanslisiniz.Altimetresi arizali ucaga denk gelmediniz. 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:20:51 PEGASUSUN koltukları kırık degil ama ERZURUMA uçmuyor neye yarar aldık PEGASUSUS kartı elimizde kaldı ben şimdi bu kartı napayım ASLIHAN 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:18:52 Yıllarca yurt içi ve yurtdışı meydanda görev yaptım.Acaba hangi genel müdür bunu söyledi çok merak ediyorum?açıklarsanız bizde öğrenmiş oluruz.Kabin amiri haklıdır,kaptanlar dahil hiçbir kimse mücbir bir sebep olmadıkça Y classtan C class'a upgrade yapamaz,o koltuklara kimseyi oturtamaz,buB classtaki ön tuvaletleri bile Y class yolcular kullanamaz.Genel müdür bile upgrade yapacaksa bunu ilgili istasyonlara telex ile bildirir.O yüzden hayal görmeyiniz... CPTPLT 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:14:22 yorum yazacaktım ama yazacak yorum bile bulamadım sana erman hoca....sen boşver kırık tablayı....oynat uğurcum oynat 0
  • Misafir 15 Nisan 2009, Çarşamba 09:12:40 Havacılık duayeni bir yazarımız daha oldu, kaza kırımda usta isim beklenen açıklamayı yaptı ve meraklı bekleyişe son verdi. Tarihte düşen tüm THY uçaklarının kaza sebeplerini yolcu olarak uctugu , 2 ucusta bir gazeteci gözüyle inceleyerek, yazısında açıkladı. Havacılık sektöründeki herkesin defalarca okuması ve özümsemesi gereken bu yazıyı yazdığı için Erman Toroğlu'na sonsuz teşekkürler. 0