Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 12:22:48
Aktarmalı uçmak daha ucuza gelecek... fiyatları gördükten sonra... THY'nin fiyat rekabeti diye bir şeyden haberi var mı acaba?00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 12:31:32
Tam zamanı hem başkent DC ye hem de Amerikanın en önemli şehirlerinden bir tanesi olan Los Angeles sefer başlatması gayet yerinde bir karardır. Her 2 şehirde yaşayan öğrenci ve vatandaşlarımız için güzel bir sefer olacak direkt. Ayrıca Los Angeles kendisi şehir olarak yaptığı ithalat T270 milyar dolardan fazladır artmaya devam ediyor buradanda çıkan sonuç ortada. Ayrıca Los Angeles da 1 milyondan fazla yaşayan iranlılar vardır çok sık ülkelerini ziyaret ederler Thy için güzel bir fırsat. Bunun dışında ciddi oranda Lübnanlı, ürdünlü ve diğer ortadoğu ülkelerine mensup insanlar yaşıyor..00
Tüm yorumlar
Misafir
02 Ağustos 2010, Pazartesi 10:32:29 Gordugum kadarı ile LAX ucusları gayet uygun. NYC den %50 daha fazla maliyetli olmasına ragmen fiyatlarda az bir fark var. LAX USA nın batı yakasına hitap ediyor. Batı da da ciddi bir türk ve transit ortadoğu potansiyeli var. Ben hem IAD ın hem de LAX ın 1-2 sene içerisinde tutacağını düşünüyorum. THY nin artık USA da büyümesi gerekli. Son verilere baktıgımızda da NYC nin uzun zamandan beri yoğun olmayan sezonunda bile kar ettiğini görüyoruz. Bu konuda kesinlikle doğru kararlar alınıyor...00
Misafir
02 Ağustos 2010, Pazartesi 07:26:51 F Tipi Uçulacak,Uç!
Yah00
Misafir
31 Temmuz 2010, Cumartesi 18:46:06 Verdiginiz bilgi icin tesekkurler. Ancak JFK-IST-JFK oyle 400-500 dolar fiyat farki yok demeniz tuhaf. Her gun icin olmasada THY Delta dan yil bazinda her zaman pahali olmustur. En azindan son 5 yilda. Elbette THY daha fazla kazanabiliyorsa memnun olmak lazim. Sadece ogrenciler aktarmali ucar diye de bir sabit fikir olmamali. Paris yada AMS de 1-2 saat kahve molasi vermek dunyanin diger millettlerinden insanlarla karsilasmak sohbet etmek de gayet iyi oluyor. Tabiki herkezin seyahat plani sadece kendisine ait bir tercihtir. Saygilar.00
Misafir
31 Temmuz 2010, Cumartesi 15:41:17 THY yakinda uzayada ucar bu gidiste !! Bir zamanlar IST - MIA - IST ucuslarindaki performanslarini unuttular galiba !!!! Ama olsun kadro kalabalik....ID`ciler yasadi.....!!! Bu derenin kayanagi nereden acaba ??00
Misafir
31 Temmuz 2010, Cumartesi 02:59:30 THY cesur degilmis diyene. Haklisiniz, cunku LAX hatti bircok Avrupa'li sirket icin para getiren bir hat degil, THY'de boyunun olcusunu alabilir. Fakat 777 lerin yetismemesi diye bir sorun yok, yetismese de 777 bulunur, yani sorun ucak degil. ABD ucuslari IST-BOS-LAX gibi yapilabilir, ama THY artik onlari gecti, non-stop doldururum anlayisinda. JFK-IST-JFK ekonomi biletleri ise bazen THY pahali bazen DL, hic belli olmuyor. Oyle 400-500 filan fark yok. Non-stop ucuslar ogrenciler, orta direk icin filan degil. Onlar kurusun hesabini yapiyorlar, ucuzunu bulurlarsa LAX-IST u Senegal ustunden bile yaparlar 72 saatte. THY o pazara zaten giremez 15 saatlik bir ucusta.00
Misafir
31 Temmuz 2010, Cumartesi 01:19:15 evet katiliyorum THY biletleri gercekten pahali.
mesela almayadan , türkiye ye gidis gelis 500 ve 600 euro tek kisi buda en fazla 3 saat ucuyoruz .
Almanya dan amerika da 500 ve 600 ve daha uzun ucuyorsun. bune simdi ama THY DA HAKLI KENDIN CE YOKSA NASIL CIKAR SPONSOR PARASI DEMI. 00
Misafir
31 Temmuz 2010, Cumartesi 00:14:53 Bildigim kadari ile JFK-IST-JFK ekonomi biletinde THY Delta dan 400-500 dolar daha pahali...00
Misafir
31 Temmuz 2010, Cumartesi 00:10:03 Bilmedigim icin soruyorum. Amerika ucuslarini IST-BOS-LAX, IST-JFK-Houston vb gibi yapmak mumkun mudur?
Saygilar00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 22:10:25 Gulerler adama acikcasi, reklam olayini gecsinler ucaklar ayni Toronto'daki gibi %70'leri goremesin, goruruz IAD-IST fiyatlarini 900 dolarlardan, birisi yazmisti dersiniz siz okuyanlarda.(Eger petrol fiyatlari firlamazsa tabi ki)Koskoca sirketler bile artik calisanlarini ekonomi class ile ucuruyorlar harcamalarini kismak icin.Burada kriz devam ediyor, TR'de bitti ise bilmem.ABD'li, AVrupali ellerinde $1 off kuponlarla alisverise giderler, aylik mutfak masrafina $10-20 katki saglasin diye.Eger hedef kitleniz bunlar ise duyurulur.00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 22:00:18 LAX icin bicilen fiyat uygun gorunuyor.Cok rahat rekabet edebilir.LAX cikisli IST biletleri $1240 dolar.En yakin takipcisi KLM Amsterdam aktarmali $940.O mesafe icin deger.Dulles-LAX arasi 4 saat gibi.Gelelim IAD'ye tekrar.LAX'e $1240 fiyat bicen zihniyet,IAD'ye $1290'da diretiyor.7 yildir ABD'deyim.LA'de kuzenim yasiyor, her zaman bilet fiyatlarindan yakinirdi.IAD'den IST'a nispeten biraz daha ucuzdur.Bu yaz $1600'a aldi biletini gitti IST'a.Bende MAyis ayinda TR'de idim. $850 FRA aktarmali geldim.Simdi size soruyorum, $500 fark verip THY keyfiyle direk ucusmu yapmak akillicadir, yoksa Frankfurt ve Munih'te 2'ser saat aktarma yapip Lufthansa ile mi ucmak?LA, DC arasi IST, Londra mesafesi gibi.00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 16:47:50 UCRETLER GAYET UYGUN ARKADASLAR, BEN POSTA GAZETESI OKUYUP KARNIYARIK YIYEREK GIDERIM LOS ANGELES'A, MILELRIMI BIRIKTIRIIM, BAVULUMU DA ELIN ALMAN'INA-HOLLANDALI'SINA..BEN BURADAN BU IKI HATTIN ACILISINDA EMEGI GECEN HERKESE TESEKKUR EDIYORUM00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 15:59:36 lax in bu kdr gecikmesi aslında şirketin korkak kararlar aldıgının gostergesi sandıgımız kadar da cesur degillermiş. ya ucaklarda bir gecikme olursa bilmem ne bardagın boş kısmına bakılıyor anlaşılan00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 15:36:19 THY Transport Canada ile hergun ucmak icin gorusuyor gelismeler hakkinda bilgisi olan var mi? en son Transport Canada sitesinde 777 tip ucaklar da air operator listesine eklenmis, asagida linkini veriyorum
http://wwwapps.tc.gc.ca/Saf-Sec-Sur/2/ols-rle/d.aspx?lang=eng&c_id=15405&print=1
Direk ucuslar her zaman avantajli, avrupalilarin eziyetinden kurtulduk, THY bilet fiyatlari biraz oburlerine gore fazla ama 100-200 dolar fazla vermeye deger, sonucta doviz Turkiyeye gidiyor.00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 14:35:00 bu kalkış varış saatlari yerel saatler mi oluyo?
görünen o gerçi 4 saatte varacak değil.00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 14:34:13 Arkadaşım orta gelirlinin ne işi var Los Angelesta zaten. 250 euroya mı götürsün, diğer alternatiflere bak sonra konuş istersen.00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 14:28:13 Ben sahsen Frankfurt aktarmali LAX ucardim. CÜnki fiyat bu kadar yüksek olmaz.
Umarim full dolu gider gelir ucaklar. FRAPORT00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 14:13:18 hangi mantık direk ucusların aktarmalıdan daha ucuz olması gerektiğini soyler? sen hiç valizini kaybetmedin aktarmalardan dolayı ya da diğer ucagı kacırıp 84 satte şikoga ya gitmedin sanırım. ayrıca fiyatlar uygun acın bakın lufthansa veya klm kaca gidiyor, nasıl hizmet veriyor kac aktarma yapıyor bakın. DO &CO nun yemeklerini mumla ararsınız00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 13:41:50 su hkk ve nrt yi 340 yapsin diyen arkadas i planlama bolumune gonderelim...belki ucuslarin nasil planlanacagini ogrenir...00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 13:34:56 tabıı kı aktarmalıdan daha pahalı olacak kı yolcular aktarmalı olup rezıl olmak ıle dırek ucup pahalı odemek arasında secım yapmak zorunda bırakılabılsın. sıfır tıcaret zekası..00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 13:34:42 Bu nasil bir fiyat politikasidir anlamis degilim. Türkiye sanki cok zengin bir ülkeymis gibi, fiyatlari ucuruyor. 1081 avroyu bir orta gelirli kisi nasil ödesin arkadas ?00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 13:12:17 hkk yada naritayı 340la yapıp los angeles icin bir 777 yi ayarlamak cokmu zor bu sebeple ucusları nerdeyse 6 ay geriye attılar.ki ucaklar geliyo bu sene icinde00
Misafir
30 Temmuz 2010, Cuma 12:37:22 o kadar reklam erbile uçuşlar başlayacak diye aylardır erbilbaşlamadı ?neden acaba? o zaman başlayacak olan yerlerin reklamını yapmayın yaptıysanız arksasında durun!!00
THY, DİREKT UÇUŞLAR İÇİN GERİ SAYIMA BAŞLADI
30 Temmuz 2010 Cuma, 11:52:54 / Toplam : 24 yorumÇok beğenilenler
Tüm yorumlar