THY BAY VE BAYAN KABİN MEMURU ALACAK

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 16:27:22 her alimda yas sinirini degistiren hala oturmamis bir sistem ve her seferinde insanlarin umutlariyla oynanan... 2
  • Aday 23 Ocak 2015, Cuma 16:39:00 Yine yaş kriteri çok kötü belirlenmiş ne yazık ki aday olamıyorum. Neyse sağlık olsun belki bir daha ki sefere artık. Kabin ekibindeki arkadaşlara iyi uçuşlar diliyorum. 0
    • OSLEM 26 Ocak 2015, Pazartesi 10:50:36 1 YAŞLA KACIRDIM GEÇEN SENDE ÖYLE OLDU GERÇEKTEN İSTEKLİ KİŞİLERİ ALSALAR DAHA VERİMLİ OLUR 0
  • Tüm yorumlar

  • Selda 25 Ekim 2016, Salı 23:57:40 Torpil yine işliyor arkadaşlar..İngilizceyi tam olarak bilmeyenleri bile alıyorlar merak etmeyin.. 0
  • Mehmet 28 Eylül 2016, Çarşamba 02:28:14 Ben 1986 dogumluyum yaklasik 10 yildir bartender olarak gorev yapiyorum world class 3. Lugum sarap egitimim ve misology egitimim orta seviyede igilizcem var 2 yildan beri basvuru yapiyorum ama donus olmadi acaba kriterleri nelerdir 0
  • Gulzar 01 Mayıs 2016, Pazar 16:43:53 Mutlakamı türk vatandaşı olmam lazım 0
  • Adayadayi 10 Şubat 2016, Çarşamba 01:25:02 Kolumda iki tane dikiş izi var THY mülakatta sorun okur muu :((( 0
  • Kamola 09 Şubat 2016, Salı 17:36:32 95 doğumlu olmak zorunlu mu. ben 96 doğumluyum olur mu acaba 0
  • Yeni mezun 09 Şubat 2016, Salı 12:19:26 Ege radyo tv ve sinema bölümunden yeni mezun oldum. Sektör tamamen torpille yürüyor, gerçi Türkiye'de neredeyse her sektör böyle. Haberturkte staj yaptim ve kanaldaki sesci lise mobilya mezunu, ışık şefi yine meslek lisesi mezunu ama sanırım sonradan ön lisans da bitirmiş. Şimdi 4-5 bin maaşla THYde başlamak varken niye bir dizi setinde 1500e köpek gibi çalışayım? Ayda 80 saat 4-5 bin maaş. Bir sürü otelde garsonluk yaptım ve organizasyonlarda hostluk da e havada da yaparız artık :) İlerleyen yıllarda inşallah ülkede her sektöre sadece mezunlari alınır ama mümkün değil. Erasmus yaptım sınavda fakülte birincisi olarak, THY hostesleri kadar İngilizcem var yani, hayırlısı olsun ne diyelim. 0
  • sevda 12 Ocak 2016, Salı 19:34:40 Ya ben nasıl başvuru yapıcam dedikleri yerden olmuyo 0
  • EG 11 Ekim 2015, Pazar 14:57:28 Selam, neden bu seneen son 1991 yılına kadar alım yapılıyor anlam veremedim. Geçen sene 1992 doğumluyum ve başvurumu yaptım. Konuyla alakalı bilgisi olan varmı yardımcı olabilirseni sevinirim. 0
  • Juju 16 Eylül 2015, Çarşamba 13:10:58 Merhaba lar 12 eylülde. Başvuru yaptım ne zaman cagirmalar olur bilginiz var mi 0
  • Duygudan 27 Temmuz 2015, Pazartesi 06:36:04 12.12.1990 doğumluyum bu ay sonu mülakatım var ama ben gitmek istemiyorum İNG yeterli değil çok fazla para harcayacağım 0
  • G 14 Temmuz 2015, Salı 04:51:35 merhaba arkadaşlar bu bölümden bu yıl mezun olucam fakat boyum 1.55 sizce napmalıyım okulu bırakmalı mıyım yoksa iş imkanım var mı 0
  • Orhun 11 Haziran 2015, Perşembe 12:13:42 Merhabalar herkese.Arkadaslar 2015 yılı ıcınde erkek alımı olacak mı bılgısı olan var mı ? bır de dovme konusunda kafam karısık sıtede unıforma gıyıldıgınde gorunmeyecek denılıyor ama bazı arkadaslar dovme varsa dırek eleyedebılıyorlar dıyor.benım kolumun altında yanı omuza yakın kısmında dovmem var bır cok arkadasla konustum dırsekten altta ıse sıkıntı olur yukarda ıse olmaz dedıler. bu konuda net bır bılgısı olan yardımcı olabılecek olan var mı arkadaslar ? calısan ve gıren arkdaslarım sadece dırsege kadar bakıyorlar dedıler ama farklı dıyen de var.var mı bu deneyımlemıs arkadaslar.yardımcı olursanız sevınırım. tesekkur edıyorum ve gırmek ısteyen herkese basarılar dılıyorum. 0
  • İsim / Rumuz 10 Haziran 2015, Çarşamba 14:44:14 onca torpil onca yenen insan hakkı bunları eklemeyi unutmuş. Kaçıncı defadır başvurduğum halde ingilizce bölüm mezunu olup yeterli puanı aldığım halde 5. Başvurumda bile thyye giremedim.Bu seferki bahaneleri kolumda yanık izi olmasıydı. Sürekli birşeyleri değiştirip birsürü insanın hakkını yediniz. Amca dayı akp torpili ile insanları. biryerlere getirdiniz.Okadar okul bitirip işsiz gezen onca insanın ahı elbet çıkacaktır!!! 0
  • ... 03 Nisan 2015, Cuma 00:12:37 Madem okulunu okuyorsun o zaman okulun sana 2. 3. dili de yeterli seviyede vericek.ayrıca daha önceden İngilizcesi iyi olmayanları aldı diye şimdi 2 dil bilen adamı alamaz mı?sen iyiysen girersin 0
  • neokusadasi 28 Mart 2015, Cumartesi 22:36:33 Arkadaşlar 2.aşamaya davet edildim acaba 2.dil mulakatina giren arkadaşlar bilgi verebilirlermi acaba nasil oluyor negibi şeyler soruluor şimdiden tesekkurler herkese başarılar 0
  • Mir 25 Mart 2015, Çarşamba 20:49:35 ikinci mulakatta neler yapiliyor girenler yazabilir mi?ikinci dil icin nasil bir sistem isliyor sohbet gibi mi test mi tekrar? 0
  • ysnn 23 Mart 2015, Pazartesi 20:00:03 2.dil mülakatı ilk gün mü oluyor ? 0
  • sena 23 Mart 2015, Pazartesi 11:01:33 Ben 10 martta ilk asamaya girdim 11martta 2. Mülakata cagirildim fakat hala haber yok.Bu tarihlerde giren arkadaşımız var mi? Mail aldılar mi? Geri donuslerinizi bekliyorummm. Herkese bol şans. 0
  • Cem Doğu/Öğrenci 20 Mart 2015, Cuma 11:30:57 Merhaba; ben lise son sınıf öğrencisiyim bölümlerim arasında Sivil Hava Ulaştırma bölümü var.Tavsiye edermisiniz ? 0
  • f.t 15 Mart 2015, Pazar 12:01:57 İkinci dil tamamen saçmalık bırakın 2. dili ingilizceyi bile bilmeden sadece torpili olduğu için işe giren bir sürü personel var.Biraz adalet sadece adalet .... 1
  • nida 15 Mart 2015, Pazar 00:43:15 arkadaşlar ilan hala güncel mi ? ben siteye girdim başvuruyla ilgili bir link yok :S 0
  • aday 14 Mart 2015, Cumartesi 19:55:11 arkadaslar bende basvurmak ıstıyorum ama thy gırıyorum ılan yok nasıl basvurabılırım yarıdmcı olurmusunz 0
  • organize isler 13 Mart 2015, Cuma 11:26:25 Hemen de gercekler soylenince servis yapmaya alnimizin teri oldu.. babasinin tanidigi bilmem kimin torpili ile giren bir cok ornek de eminim ki alnının teriyle girdi o ise.. bir cok yeterlilige sahip insan sacma sapan dolumlar yuzunden acikta kaliyor. Ben calismayi bile dusunmem zaten devlet memuru bir ogretmenim.ama yazik gencler kendinizi burada heder etmeyin.dış iliskilere basvurun daha cok sansiniz olur eminim kii.. 0
  • tolga 13 Mart 2015, Cuma 00:46:57 allah belanızı versin sizin gibiler yüzünden ülke işsizden geçilmiyor 0
  • Fesatlara 13 Mart 2015, Cuma 00:02:46 Bize karşı olan bu kıskançlık nedir Allah aşkına evet servis yapıyoruz alnımızın teriyle para kazanıyoruz ve bundan gocunmuyoruz. Tabi bunların haricinde güzeliz, çook geziyoruz ve iyi para kazanıyoruz. Siz orda fesatlanmaya devam edin ayrıca 1.55 lik arkadaşımızda sanırım çook içerlemiş duruma :) 0
  • AG 12 Mart 2015, Perşembe 22:11:56 Amerika uçuşlarında uçakta o kadar az Türk oluyor ki çoğu dünya ülkelerinden insanlar, sadece Amerika değil pek çok uçuşta böyle THY eskisi gibi değil bu nedenle 2. dil şart 0
  • böylesi? 12 Mart 2015, Perşembe 20:30:52 Drink? Eat? tea? Coffe? 5 euro. için bir de ingilizce dışında dil mi? :) 0
  • way be 12 Mart 2015, Perşembe 20:24:03 emeklilik yaşının 65 oldugu bir ülkede devlet havayolu yaş sınırı koyuyorsa ben bu sistemin başdan yanlış oldugunu söylerim 0
  • K/A 12 Mart 2015, Perşembe 14:41:39 LÜTFEN ARTIK TECRÜBELI K/M ve K/A ALIMI YAPIN SABIRSIKLA BEKLEYEN BIR KITLE VAR 0
  • magdur 12 Mart 2015, Perşembe 14:41:31 Arkadaslar merhaba Ben 2014 kasim ayinda mulakata girdim. En basta envanter testi yapiliyo pc basinda 180 soruluk. Daha sinra dyned sinavi yani pcde ingilizce sinavi oluyosunuz. 0.5 en dusuk puan . 0.7 ve ustu alanlari ikinci mulakata cagiriyolar ayni gun yada 1 hafta icerisinde mail yoluyla . daha sonra sinavdan gecenleri 2. Ci mulakata yani sozlu ingilizce ve psikolaji sinavina aliyolar . heyet bazen iyi bazen kotu olup ugrastiriyo. Ben 2 kez denedim. 0.7 aldm ama cagrilmadim 2 hafta bekledim. Ama hic ingilizcesi olmayan arkadaslarim nasil olduysa girdiler.Hevesim kirildi ve girmedim bi daha . adalatsiz bi sistem. Ama havacilik heleki thyde maddi acidan cok iyi . hizmet sektorunde olanlar bikabilir ama gene yapar . calisan 3-4 arkadasim var ve gayet memnunlar. Maddi acidan. Sunuda belirtiyim . ilk gun gorusmede cok şık klasik giyinmeye gerek yok. Sinava girip cikiyosunuz zaten. İsteyen ve hakeden herkese basarilar :) 0
  • isimsiz 12 Mart 2015, Perşembe 13:38:00 iki yıldır ugrasıyorum olmuyor yapacak birşey yok sadece tek rakibim thy 0
  • :)) cok zor degil 12 Mart 2015, Perşembe 10:48:05 Arkadaslar ben gecen sene girdim sinava bilgisayar basinda kulaklikla sinav oluyorsunuz orta derecede (pre-inter ve intermediate seviye) rahat rahat gecer o gun sinavdan snra eger gectiyseniz ayni gun mail geliyor yarin tekrar gelin diye ve diplomanin aslini asli gibidir noter oynali halini falan birsuru sey istiyor bende sinav icin y disindan gelmistim ve evimde izmirde oldugu icin hepsini birgunde yetistirmem imkansizdi sure tanidilar birkac gun (ama evrak konusunda cok ugrastiriyoar yok diploma mavi muhurlu olcakmis siyah muhur kabul olmazmis gbi..) en son gttim mulakata 3er kisi aldilar bizi bir odaya soyunduruyorlar tek tek dovme var mi diye bakmak icin daha snra boy kilo ve mulakat asamalari( ben soyunmadim direk dovmemi gosterdim olmaz dediler bana) ama mulakatta kolaymis sadece psikoloji sinavi biraz zormus arkadaslar birlikte sinava girdiklerim soyledi umarim yardimci olmusumdur herkese basarilar kolay gelsin dedigim gibi eger ingilizce temeliniz iyiyse grameri biliyorsaniz.. 0
  • Pelin 12 Mart 2015, Perşembe 10:05:35 İşim gereği neredeyse 16 yıldır sürekli yurtdışı seyahatlarim oluyor daha bir uçuşumda neredeyse welcome ,chicken or vegetable? , drink?have a nice day . Bu 3 -4 kelimeden fazla ingilizce bilen bir hostese denk gelmedim:) bir de 2.dil demişler sadece gülünür buna. 0
  • Sezgin 12 Mart 2015, Perşembe 09:57:59 Adem akarsu bana sorarsanız o işi layığıyla yapacağınızdan hiç şüphem yok çünkğ hizmet sektöründen geliyorsunuz zaten ama ben çok sık seyahat eden birisi olarak söylüyorum sanırım fingirdek bayanlar öncelikli :))pek kaliteye bakmıyorlar gibime geliyor.ama bir anket yapılsa eminim pek çok yolcu servis kalitesini öncelikli tutacaktır ama nedense havayollarınin kriterleri farklı anlamak zor ve üzücü.örnek vereyim hemen geçenlerde eşim bir program izlerken bir bayan dikkatimi çekti o kadar komik görünüyorduki ama kendi o kadar aptal ki rezil göründüğünğn farkında değil o kadar bayan arasından en çok dikkat çeken o ama güzelliğinden kalitesinden değil komik davranış ve konuşmasından:))sanki 5 yaşımdaki bir kızın beynini almışsın bu 30 yaşındaki kıza monte etmişsin :))bu ne yaa bu nasıl bir canlı diye iZlerken öğrendim ki eşimdem hostesmiş bayan:))hiç şaşırmadım.yani diyeceğim belki böyle olmadığınız için seçilmemişsinizdir:) 1
  • Adem akarsu 12 Mart 2015, Perşembe 02:07:58 Liseden yabancı dil bölümü mezunuyum 5 senedir otelde resepsiyonistim (aktif akıcı ingilizce) brad pitt beckham karışımı tipim var (inanmayan Facebook'a instagramıma baksın) ingilizce sınavından 2 veya 3 yanlışım var bugün olumsuz diye mail geldi ..çalışan arkadaşlarımın durumunu gördükçe balkondan atlayası geliyor insanın sağlık olsun be THY 0
  • km 12 Mart 2015, Perşembe 00:59:50 2 üniversite mezunuyum, üstüne yüksek lisans yapıyorum İngilizcem yazma ve konuşma olarak advance düzeyde 2 yıldır bu işi yapıyorum sizin dediginiz kadar kucumseyemiyorum çalışma arkadaslarimi çünkü çok yetenekli ve bilgili insanlarla karsilasiyorum. burada aldığı parayi sonuna kadar hakeden insanlar var elbette her sepette çürük yumurta vardır onlarda çalışma sürecinde eleniyorlar. Allah hakedene bu paraları kazanmayı nasip etsin kıskançlık yapanlara değil. 0
  • Km 2 12 Mart 2015, Perşembe 00:03:34 Bu şirkette çalışmaktan gurur duyan bir kabin memuru olarak inşallah bu işi yapabileceğine inanan tüm arkadaşlar sınavı geçer. Dualarım sizlerle. 0
  • Gd 11 Mart 2015, Çarşamba 21:33:27 arkadaslar ben 96 lıyım basvurdum fakat formda 91LI ISARETLEDIM MAIL GELMIS ıngılızce sınavı 1 nısanda dıye gıtmemelıyım degıl mı ? 3
  • organize isler 11 Mart 2015, Çarşamba 20:53:05 Universite mezunuyum.iki tane yabanci dilim var cok gecerli.cok guzel bir yuzum fizigim var.agzimi yaya yaya da konusmuyorum yasim tutuyor boyum da 155. Eeee tutmuyor. Amaa babasinin torpiliyle gelmis daha turkceyi konusamayan welcome dan fazla kelime bilmeyen hayatta hic bir basari gosteremeyip surune surune kiytirik bi fakulte bitirmis yuzune bakilmayacaklar ise aliniyor bi kc cmle boydan mi alinmiyor digerleri.Haydi canim hadi zaten o kadar kalifiye adamlar harcatmasin kendini kirila kirila konusup yedigi tabaklari copleri toplatmak icin. Butun ucaklara sanmayin ki david beckham brad pitt biniyor.bu kadar kalifiye olup da bi cogu köy dolmusu tadindaki yolcu standartlarina el pence divan durmaya bardak toplayip servis yapmaya gerek yok gencler. Farkli alanlara yonelin ufkunuzu genisletip faydali olun cevrenize. 2
    • ..... 13 Mart 2015, Cuma 22:13:23 Havacılıktan bihaber olduğunuz belli...1.55 bu iş için maalesef çok kısa bir kaç cm demişsiniz ama arada 5 cm var. 1-2 cm olsa sizi anlarım ama arada çok fark var. 0
  • Burak 11 Mart 2015, Çarşamba 20:05:56 Nedir bu hostes alımlarındaki güzellik takıntıları anlamıyorım.Bu talep kimden geliyor anlamıyorum yolculardan mı? Yoksa ...Bİz bir restorana ya da otele gittiğimiZde servisin kalitesine bakarız garsonun uslübuna ,tavrına ,iletişimine işini layığıyla yapmasına bakarız.Burda beklenti nedir anlamak güç :)) açıkcası ben bir yolcu olarak hostesten çok host görmek istiyorum onlar en azından ne içiin orda olduklarının farkındalar :) 1
  • Sefa 11 Mart 2015, Çarşamba 17:50:26 2. Dil miş güldürmeyin insanı İ.K :)). Bir arkadaşım kuş kadar ingilizcesiyle girdi ve kendi bile şok oldu .sadeCe saçını topla demişler kulakları kepçe falan olur mu diye toplayınca.nedendir bilmem piyasada kafası üniversiteye gidecek kadar basmayan ya da üniversiteden mezun olduktan sonra beceripte kendi alanlarında işe giremeyen tüm vasıfsız bayanların seçtiği meslek. Çoğunlğu güzellikleri nedeniyle seçilmiştir aslında bu utanç vericidir ama okadar aptallardır ki bunun farkına bile varmazlar.bir kibirle havayla önünden geçerler ama bilmezlerki 10 dk sonra sana çay kahve servisi yapacaktır.i:)) genelinin tek bir hedefleri vardır bit pilot koca .hepsş bu 4
  • gezgin 11 Mart 2015, Çarşamba 17:27:15 THY ile sürekli seyahat ediyorum. Host ve hosteslerin çoğu ingilizceyi anadolu lisesi travması yaşayan çocuk gibi konuşuyor diğer dilleri bilen elemanı yurtdışından transfer etmek için vermişler bu talebi zannimca ! 4
    • Bir mesleksiz annesi 11 Mart 2015, Çarşamba 21:20:15 Hosteslerin görevini sadece çay kahve servisi olarak algılayan beynin bence aptal dediklerinden çok daha .......... Gecesi gündüzü olmayan bayramı hafta sonu olmayan herkes sıcacık yatağında horlarken hasta bile olsalar görevlerine (Çay kahve servisi yapmaya ve koca bulmaya ) giden bu mesleksizlere karşı bu kıskançlığınız ve kompleksiniz niye . 0
  • sümbül 11 Mart 2015, Çarşamba 14:17:36 başvurular nerden ve ne zaman yapılacak 1
  • thy amir 11 Mart 2015, Çarşamba 04:13:37 Sevgili arkadaşlar hepinize öncelikle bol şans diliyorum ben 10 senedir buradayım cok ta mutluyum ama bilin ki ben bile 4 dil bilmem master yapmış olmama rağmen kolay girmedim burasi gerçekten özel ve önemli bir yer öncelikle bay olsun bayan olsun kendini geliştirmiş hedefi olan yaptığı işten soğumadan zorlu şartlara musait uykusuzluk sinirlerine hakim olma her türlü insanla başa çıkma sürekli gulumseyebilen diline hakim bir sorun karşısında hemen çözüm üretebilen ekip çalışmasına uygun kişiler olunması şart ikinci dil üçüncü dil fark etmez Şirketimiz bugün devlerle rekabeti bırakıp üst seviyelere oturmuş bir kurumdur biz bile zor alindik haber gelmedi umudumuz tükendi ama şimdi buradayiz sizlerde öyle olacaksınız lütfen girdikten sonra ne olursa olsun işinizi Sevin sahip çıkın sonunda huzurlu bir hayatla mükafatınizi alırsınız ve olmuyorsa hayata küsmeyin hayatta hersey nasip tir hepinizi burada evimizde görmek dilegiyle 0
  • güzel olsun 11 Mart 2015, Çarşamba 00:05:31 Hostes bayanda aranacak tek ozellik güzel olsun.ingilizce almanca ogrenilir zamanla Zaten bir KAC kelime yeterli.ben ucarken Bu bayan ingilizce almanca biliyor Mu diye degil,ne kadar hos bir bayanmis diye dusunurum 2
  • misss... 10 Mart 2015, Salı 16:07:05 Hem yaşı küçük olsun , hem en az iki dil bilsin , askerliğini yapmış olsun ya da tecil ettirsin -ne ara yapacaksa artık- , boylu poslu orantılı olsun , rn az da lise mezunu olsun diye kriterler koyarken , en fazla %55 maaş veririm , bayram seyran , gece gübdüz demem çalıştırırım , hasta olursan pişman ederim , geç kalırsan kesinti yaparım , sürekli iş yükünü arttırım ama kabinde sayını azaltırım .... diye uzar gider! THY kabin memuru değil robot istiyor hem de çok fonksiyonlu... 1
  • Geus 09 Mart 2015, Pazartesi 18:02:40 evet birisi yazsin lutfen 2.dil mulakati nasl oldu bilelim 0
  • rozelin nur 07 Mart 2015, Cumartesi 11:30:58 Ya bana msj geldi emaile bak die.ama emaile giris yapamiyorum.baska turlu nasil ögrenebilirim allah rizasi icin biri yardm etsin 0
  • Eagle 07 Mart 2015, Cumartesi 00:19:32 Arkadaşlar biri şu 2.dil konusunda bilgi verebilir mi lütfen? Teşekkürler 0
  • CA1 06 Mart 2015, Cuma 16:28:00 Benim de 82binlerde bugün 27 martta sınav icin mailim geldi. Acaba nasıl oluyo ilk gün giren arkadaşlar biraz anlatabilir mi ? 0
  • ?? 05 Mart 2015, Perşembe 09:34:34 s3 arkadaşım ing mülakatı geçtiysen sözlü mülakata çeğırıyorlar. 2. dilin neydi ? ilk gün neler oldu ne tarz sorular vardı bize anlatırmısın ? 0
  • Aasdf 04 Mart 2015, Çarşamba 22:55:53 s3 arkadasim basvurru numarani soyler misin acaba siraya gore mi cagriyorlar bilmek istiyorum sadece.sadece kac binlerde oldugunu soylesen yeterlidir.tesekkurler 0
  • s3 04 Mart 2015, Çarşamba 18:28:09 beni 05 03 tarihinde görüşmeye çagırdılar mailime atmışlar arkadaşlar kaç kez mulakata çagırıyolar bilen warmı acaba?? 0
  • Aasdf 04 Mart 2015, Çarşamba 14:03:39 basvuru numaram 80 binlerde 1 ayi gecti basvurali acaba bir ay daha beklermiyz. 0
  • ... 03 Mart 2015, Salı 16:51:38 SİSTEMİ DEĞİSTİRMİŞLER DESENE 0
  • Adem akarsu 28 Şubat 2015, Cumartesi 15:56:06 Arkadaşlar geçen gün bir arkadaşımı çağırdılar bende merak edip gittim 30lu gruplar halinde içeri alıp ingilizce sınav karakter testi mülakat yapıyorlar sonra dışarı bi adam çıkıp elinde kağıtla 6-7 kişinin ismini okudu bu kişiler kazandı kendilerine 1-2 saat içinde haber verilecektir dedi geri kalanlar dağıldı 0
  • CA1 26 Şubat 2015, Perşembe 22:15:09 Çağırmaya başlamışlar diye duydum ama bize neden hala sınav icin mail gelmedi !! 0
  • İsim / Rumuz 26 Şubat 2015, Perşembe 12:15:37 bana daha sinav icin mail gelmedi gelen var mi? sinavlar basladi mi? yoksa askiya mi aldilar 0
  • ?? 26 Şubat 2015, Perşembe 09:30:59 ya arkadaşlar hiç mi sınava gireniniz yok ? bu ne ya geçen sene millet yardımcı oluyordu burda bu sene tık yok !!! biriniz anlatabilir mi acaba sınavda neler çıkıyor ikinci dil nasıl olacak ? 0
  • Asd 23 Şubat 2015, Pazartesi 17:13:41 mail bekliorz.geln var mi 0
  • bshk 19 Şubat 2015, Perşembe 00:53:56 ingilizce ve almanca biliyorum ikinci dilden mülakat yapılacağı nerde yazıyor ? artı bayanlarda aranmıyor diye bir ibare yok ki hem erkekte hem bayanda değil mi 0
  • CA 16 Şubat 2015, Pazartesi 15:23:04 Sınav tarihi icin mail gelen var mı arkadaşlar?? 0
  • :)) 12 Şubat 2015, Perşembe 23:26:03 Katiliyorum adem akarsu :) 0
  • Adem akarsu 12 Şubat 2015, Perşembe 09:44:30 Nisan oraya 5. dil olarak yalancada yazar mısın 0
  • nisan'a 11 Şubat 2015, Çarşamba 19:55:46 Nisan canim bisi dicem. 4 dil biliyorsun e yuksek lisansta yapiorsun bitiyormus mahsalah neden hosteslik ki gir thy yönetimine yuksek oyna yonetici asistani ol ne bilim :) snn icin diyorum 0
  • KM 11 Şubat 2015, Çarşamba 14:52:26 ARKADAŞLAR MÜLAKAT MAİLİ ALAN VAR MI ? 0
  • NİSAN 10 Şubat 2015, Salı 22:46:41 MRB ARKADAŞLAR ben de kacırdım başvuruyu kesin alım olacak mı nisan ayında ben 4 dil biliyorum herhangi bir sorunla karşılaşacağımı düşünmüyorum ama belli olmuyo yüksek lisans yapıyorum bitiyo bu dönem cok zor diyen arkadaşlar neden zor ben aslında biraz daha rahatlamak istediğim için düşünüyorum hostesliği ve de kesin alım olacak dimi bilgisi olan var mı teşekkür ederim iyi akşamlar 1
  • öneri 05 Şubat 2015, Perşembe 13:33:47 Ben de adaylardan biriyim, gerek yaş sınırının giderek gençleşmesi, gerek öncekine başvuranların kabul edilmemesi sebepleriyle 2 yıldır bekliyorum. Ki uygun görecekleri bile kesin değilken daha başvuru aşamasında böyle elimizin kolumuzun bağlanması gerçekten anlamsız. Bu şartların iyileştirilmesine yönelik her türlü dilekçe-kampanya ne varsa destekleyeceğim, (geçen yıl dilekçeme cevap alamamıştım, yine de yazacağım.) change,org'dan bahsetmişsiniz açılırsa ona da varım. Herkese başarılar 0
  • pehh 03 Şubat 2015, Salı 17:45:22 ya THY 2014 te başvuranlar 2015 başvuramazlar diyerek milletin önünü açmıyorsun canla başla 1 sene alım bekleyenlerin önünü kapamış oluyorsun !!! 0
  • ... 03 Şubat 2015, Salı 17:34:08 bu ne yaaa. 2014te basvuranlar nasıl 2015 te başvuramıyorlar. çok saçma. zaten 1 yıl geçmiş oluyor arkadaş. 2016 mı beklicez. bu sefer 2 yıl beklemiş oluyoruz. sonra o b şu derken isteskte olcağımız varsada olamıyoruz. !!! 0
  • thy'ye 03 Şubat 2015, Salı 17:19:23 Arkadaslar tbmm komisyonuna dilekce yazalim en azindan yas kriterlerini diger cogu hava yolu sirketleri gibiben azindan 32 ye kadar cikarabilirler.thyde 8 yil once yas kriteri 35 di ..demekki eskiden 35 yasinda basvuru olduguna gore suan nie olmasin.sesimizi gerekli mercilere duyuralim hakkimizi arayalim.bide 2014 yilinda basvuru yapan bi sonraki yil yapamaz nedir eskiden en fazla alti aylik donemdeki ilanlara bascuvuru yapilamiyordu.zaten bir yillik sureci beklerken yastan eleniyoruz.yapma etme thybbi ton yasi buyuk kaliteli insan bu ilani beklerken bizim gibi insanlarin onunu neden kapatiyorsun.bu is bir cogumuzun hayali iken hayallrrimizle her yil neden oynaniliyor.arkadaslar birlik olup sesimizi duyuralim kaldiki bu yil 2000 kabin memuru alincakken.ali bey lutfen yardimci olun sesiimizibairport haberden duyurmamiza yardim edin. 0
  • selvi 03 Şubat 2015, Salı 12:53:25 ya lütfen sadece bir dil olsun yeni girecek olanlara haksızlık bu gerçekten canı gönülden bu mesleği yapmak isteyenler de giremiyor yaş sınırını da 30 yapmanız lazım olgun olmayan insandan verim alamazsınız lütfen bunu iyice düşünüp tartın 1
  • L 01 Şubat 2015, Pazar 15:03:57 Arkadaşlar başvurular ne zaman sona erecek bilgisi olan var mı? 0
  • Cabincrew 31 Ocak 2015, Cumartesi 16:53:38 2.dil sınavı yazılı mı yoksa sözlümü olacak? 0
  • cevapppp lutfeenn! 31 Ocak 2015, Cumartesi 15:30:20 bir sonraki alım ne zaman olur bilen varmı yazarmısınız lütfeennn??????? nisan 3.haftası acılacak yazmış birileri ama doğruluk derecesi nedirrr?? daha nekadar bekeleriz bilgisi olan varsa paylaşsın lütfeeeennnnn.... 0
  • ??? 31 Ocak 2015, Cumartesi 12:08:11 Bu ilanla kaç kabin memuru alınacak? Bilen var mı? Çok az kişi alınacak olsa gerek ki daha ingilizce konuşamayan hostesleri varken bu kadar kriter koymaları biraz manidar... 0
  • ??? 31 Ocak 2015, Cumartesi 12:08:11 Bu ilanla kaç kabin memuru alınacak? Bilen var mı? Çok az kişi alınacak olsa gerek ki daha ingilizce konuşamayan hostesleri varken bu kadar kriter koymaları biraz manidar... 0
  • 4 30 Ocak 2015, Cuma 12:41:31 Thy artik bu kadar insanin sesini duyun daha buyuk Mercilere gidilmesi gerekiyorsa gideriz yas siniri nedir 2.yabanci dil tercihi nedir yas siniri kalksin bu ise havacilik askina gonul veren bay bayan arkadaslarimizin sesini duyun lutfen artik bunlara haksizliklara biri dur desin bizlerin ne gunahi sucu var yurtdisini ornek alin biraz 0
  • statiq 28 Ocak 2015, Çarşamba 15:58:01 arkadaslar merhaba, thy basvuru formunda yuksek lisans kısmına yanlıslıkla ön lisans okulumun adını yazdım.Bu hatayı duzeltme ımkanımız var mı? eger yoksa basvuru gecersız mı sayılır? bılgısı olan varsa yazsın lutfen 0
    • Lara 28 Ocak 2015, Çarşamba 19:10:28 İK'nı arasanıza kesin cevap için, normalde bilgilerde tutarsızlık kabul etmiyorlar ama bilgiler doğru olduktan sonra isimlerin yerlerindeki karışıklık için problem çıkartmayabilirler, düzeltme yapılmıyordu önceki formlarda..siz İK arayıp tc'nizi söyleyin garantiye alın bence 0
  • !!! 27 Ocak 2015, Salı 09:55:45 ya arkadaşlar neyin kafasını yaşıyorsunuzda bizi diğer insanlardan ayrı tutsunlar diyorsunuz ? 5-6 yıl öncesine kadar bu bölümler varmıydı ? yoook. eeeeee? bu bölümdenönce km olanlar neciydi ? burda kimse size laf etmiyor. niye okudunuz ettiniz falan diye tabiki okuyun okumaın demiyoruz okumak güzel şey :) ama sizin 2-3 senede aldığınız eğitimi biz 1,5 ayda alıyorsak ve tam teşekküllü olarak işe başlıyorsak oturup bi düşünün derim ben. şu özenip ettiğiniz bizler 1,5 aylık eğitim ile hostes oluyoruz okulunu okuyark değil. thy zaten size vaad etmiyor okulunu oku gel demiyor. nerde eğitim alırsan al ne bilirsen bil ben seni yeniden eğiticem diyor. bu davalarınız boşuna 0
  • mağdur 27 Ocak 2015, Salı 07:54:06 thy=adaletsizlikler silsilesi 0
  • Kabin 26 Ocak 2015, Pazartesi 18:26:20 Sivil havacılık - Kabin bölümü mezunları çok biliyor öğreniyor ya herşeyi o zaman THY NEDEN TEKRAR EĞİTİM VERİYOR 2 AY vermesin o zaman onları ayırsın sadece "KURUM KÜLTÜRÜ VERİP UÇURSUN" 3 4 yıl önce bu bölümler yokken alınan , işe başlayan onca insan nasıl yapıyor o zaman sanki zorla boğazınıza bıçak dayıyorlar okuyun diye madem bu mesleğe zorunlu kalıyorsunuz o zaman başka meslek okuyup altın bileziğinizi kolunuza takıp başvurun. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Ocak 2015, Pazartesi 14:21:20 Tekrar ediyorum. 35. 40. Yasina kadar. Hosteslikten daha cok. Randiman alinir. Bunu bilin. Amerikada butun. Hava. Sirketlerinde. Yazdigim yali kisiler. Hizmet ediyor. 18. 20. Yas olmaz Bu Yasdakiler. Burunlari. Kafdaginda . Saygilar sunuyorum 0
  • Frau S. 26 Ocak 2015, Pazartesi 09:12:24 Merhaba:) Ben henüz atanmamış bir Almanca öğretmeniyim. Geçen haziranda girdim THY'na. Hani demişsiniz ya bikaç ay gezip bırakıyolar diye. Evet eylül ayında ayrıldım. Uçmak güzel, iş zor olsa da sevince dayanılır ama o insanlar katlanılacak gibi değil inanın bana. İngilizceleri kötü diyorsunuz bırakın arkadaşlar Türkçesine hakim olamayan ağzını yayarak konuşan iki lafı bir araya getiremeyen nasıl insanlar var bir görseniz... Hepsi mi bana denk geldi diyorum yok mümkün değil. Bırakın çift dili vs.. az çok görmüş geçirmiş insanın uzun süre tahammül edeceği ortam değil, dışardan toz pembe görünüyor o doğru. Küçükleri hadi o gençtir deyip idare etmeye çalışıyorsunuz ama sizden tecrübeli insanın ne dediğini, nasıl davrandığını bilmez birileri olması... Yoksa bence 2.dil istenmesi güzel olay ama yok olacak gibi değil önce kendi dilinde 'doğru' insanlar seçilsin, dil bilen hadi az olsun ama ekibin kaliteli olsun Thy. Çalışan tüm arkadaşlarıma sabırlar, iyi uçuşlar. 0
  • iPhone Uygulaması 26 Ocak 2015, Pazartesi 06:44:21 Is sozlesmesi fesih. Olan Ne demek Baska bir bolumde fesih olmussa. Olsun. Baska bir bolumde hostes olur ne olacak Yuz kizartici. Bir. Harekette. Bulunmadiktan sonra Neden olmasin, 1
  • iPhone Uygulaması 26 Ocak 2015, Pazartesi 06:38:49 Universitenin hangi bolumu olursa olsun. Cok iyi. Cok iyi derecede Ingilizce bildinmi. Pilot. Olursun.bizim havacilikta. Iyi derecede. Ingilizce bildinmi . Meslegim. Yuzde. Elisini bilir demektir. Cunku Hava cilik. Tamamen ingilizcedir iyi derecede igilizce Bildinmi dunya adamisin. Pilotluk teknik bir meslektir. Fakat. Universiteyi. Bitiren bir kisi Ve cidiyetle kendini veren. Pilotlugu yapar. 0
    • Pardon 26 Ocak 2015, Pazartesi 09:48:46 Hello sir! Bu ilan k/m ilanı pilot değil. İngilizce şart haklısınız. Eminim pilotluk da güzeldir ama burda farklı şeyler tartışıyoduk biz 0
  • Android Uygulaması 26 Ocak 2015, Pazartesi 01:43:14 Ben 18 -20 yasında olma yasından bahsediom sen kalmis bana 35 - 40 yaslarinda oluyorlar dion... bizde bilioz heralde yıllardır havacılığın içindeyim min. Olma yaşı 18 -20 dir!!! Anlamamışındır sen gene söyleyim minimum olma yaşı 18 - 20 Tabi ki 35 - 40 yasinda olanlar bu işin erbabı ve deneyimli olanlardir, emeğe sonsuz saygı.. 6
  • F O 26 Ocak 2015, Pazartesi 01:17:44 İsletme mezunuyuz pilot oluyoruz varmi itirazi olan?Bu isi sadece havaciliga gonul verenler yapmali,okulunu okur yada okumaz.Bundan 5 6 sene once kabin hizmetleri diye bolummu vardi?Onemli olan meslege gonul vermen,basarili bir sekilde,saygiyla yapmandir. 0
  • A.ln 26 Ocak 2015, Pazartesi 01:09:59 Ne buyuk meziyetiniz varmis okullular.Hepiniz orgutlenmissiniz gorundugu kadari ile.Size saygimiz var ama bu isi yapan emektarlarada saygi duyun.Sizin kabin hizmetleri bolumunuzun varligi henuz yokken bu isi basariyla yapan yuzlerce deneyimli kidemli ekiplerede sayginiz olsun.Ayrica buradaki konu tk'ya elestiri!Alayli yada okullu muhabbeti degil!Sen seneye mezun olur gelirsin,bir ucusta illaki amirin ben olurum. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 22:26:30 Hostes ola bilmesi icin. Diger havayolarinda. 35. Ile. 45. Yas arasinda. Ve cok iyi derecede ingilizce bilen. Erkek ve ya bayan. Almalari lazim . Bu yaslarda. Hem anlayisli. Hemde musteriyi cok daha memnun edecek. Durum olur. Bu soyledigim. Yas. Size. Gulunc geliyor. Amerikada yasiyorum. Hostesler. 30 40. 45. Civarinda cok guzel hizmet veriyorlar. Yalniz amerika degil. Ingilter. Avrupanin baz ulkeleri. Katar uzak dogu ulkeleri. Gorduklerimi soyluyorum . Gencleri. Goruyorum. Servis yaptiklari vakit. Birkoyrodordan. Obur korodora. Sesleniyor. Bilmem ne Hanim. Sen de ekmek kaldimi. Sende icki var. cola varmi. Boyle sey olurmu hic. Ben sirkettem. Emekli olmus. Biri olarak utaniyorum. Kasidan karsiya cagirmak olmaz Ayip. Cok iyi bir egitim. Sart. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 22:10:06 BU MESLEK TEORİDE DEĞil PRATİKTE öğrenilir ! 0
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 21:37:45 Okullu olanları da gördük. 0
  • A.I 25 Ocak 2015, Pazar 19:09:57 sevgili android uygulamasi ; bu isi hakkiyla yapiyorsan gonul veriyosan nicin uzerine alindin. evet bir cogu luks hayat bakis acisiyla yapmakta.Emin ol benim kabin ve havacilik tecrubem senden kat be kat daha fazla..bir baskasi uzulur gelip seni bulur derken ne kastettin acaba?kabin hizmetleri dedigin bolum surda bir kac senedir var ,bu kutsal meslekse on yillardir!Kabin hizmetleri okumayanlarda zaten mulakatlardan sonra gerekli egitimleri aliyorlar.Burda kabin hizmetleri ogrencilerini hice sayan bi yaklasim asla yapmam.Kastettigim kisiler malesefki her sektorde oldugu gibi bu isi sevgiyle askla yapmak yerine sov yapmak icin kullananlar.Sen uzerine alinma,anlatabildimmi!Yani gerek kabin hizmetleri ogrencileri gerek bu is icin sartlara uyan sevdali kisiler yapmalilar.Sierra.Alpha.Yankee.Golf.India.Lima.Alpha.Romeo !!!!! sanirim yeterince aciktir. 0
  • rgr 25 Ocak 2015, Pazar 18:20:02 pilot ilanindaki sartlar dahi daha uygun. bundan onceki ilandaki yas siniri da gosteriyor ki insan kaynaklari turkiye gerceklerinden iyice kopmus. 0
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 17:35:54 Okullu kabin memurlarını kutluyorum, altyapınızı 2 sene üniversite eğitimi ile alıyorsunuz, üstüne havayoluda size 2 ay eğitim veriyor, standart bir kabin memurundan daha donanımlı olarak iş yapıyorsunuz..Yolunuz bahtınız açık olsun. Emeğe saygı! 6
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 17:33:05 Bu mesleğe yakında gelir diploma zorunluluğu şartlara eklenecektir, geçmiş alımlara bakarsanız başka (bir) hava yolu bu şartı geçtiğimiz yıl koydu, ve her önune gelen universite mezunu başvurumadı... herkes kendi okuduğu meslek hakkinda konuşsun KABIN HIZMETLERI OKUMAYANLAR YORUM DAHI YAPMASIN! 9
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 17:13:02 Göçmensen veya kendi diline ek olarak ingilizce biliyor durumdaysan tamam. yoksa 2.dili hoşgeldiniz-beşgittiniz yolcu diyaloglarına harcamaz kimse. Gerçekçi olalım Türkiyede yaşıyoruz dil öğrenmek masrafsız iş değil. kaldı ki bu hala İng. için bile geçerli maalesef. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 16:25:48 Amirim bizi desteklediginiz icin tesekkur ederiz sagolun.. 4
    • Çocuk yeter ha! 25 Ocak 2015, Pazar 20:13:22 Güzel kardeşim git bi su iç, yüzünü yıka sakinleş. ...tın batırdın ortalığı yorumlarınla. Aptal değil burayı okuyan insanlar. Çoluk çocuk daha burda bunu yapıyor bir de eli tutup meslek sahibi olacak. Pes! 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 16:19:56 Hukuk isteyen birisi nasil hukuk okumak zorunda ise Kabin Memuru olmak isteyen de Kabin Bolumunu okumak zorundadir. 9
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 16:16:26 Gonulden hissediyorum ki zaten bu Kabin Hizmetleri bolumunu okuyan arkadaslarimin icin bir tanesi bile bu bolume 'yeter ki ben universite okuyayim' demek icin gelmemistir. Cok yanlis dusunuyorsun Rumuz: A.I. Biz bu bolumu 2 sene icerisinde donanmli bir sekilde ogreniyoruz birak normal kabin memuru olmayi 2 sene sonra tecrubeli gibi birsey sayiliyorsun zaten. He soyle birsey de var bazi abilerimiz ablalarimiz bizi istemiyorlar hani okulluyuz ya hani tecrubeliyiz ya.. o da ayri bir konu ama gun gelicek o ilan da sadece kabib hizmetleri bolumu ogrenciler basvuru yapabilir yazacak adim gibi eminim. Hatta ve hatta bunun icinde calismalar yapilmiyor degil. Soyle bir kotu gercek var ki Ne yazik ki Turkiye de Kabin Memuru eksigi almis basini gidiyor. Bunun icin buyuk bir ugras var. Dedigim gibi gun gelicek hersey degisecek. Bizim icimizde ki ne saniyorsun pahali parfummus yok ayakkabiymis paraymis yeter ki isimiz olsun para her zaman gelir biz bu meslege asigiz bir cogu arkadasim stressten hastalandi ne diyorsun nasil boyle birsey soyleyebiliyorsun. Ogrencilerin haddine yanlis seyler soyluyorsun. Ama ozguvenini tebrik ederim. Kabin memuru degilsin galiba anladigim kadariyla bizi zevkine gondermiyorlar o ulkelere!! Ekip 12 saat basinc altinda tabikide yati yapacak. 4 bacakta gunde 1000 yolcu ile berabersin bize bu yolcularla nasil bas edilecegini en ufak durumda neler yapilacagi ogretiliyor bizim avantajimiz bilgilerimizin daima taze kalmasi zaten. Birinden once biz girelim demiyoruz sonucta ucaga girdigimiz andan sonra ekip arkadaslarimin arasinda asla sen okullusun alaylisin olmayacak anlatabiliyorumdur umarim. Lutfen kimsenin aleyhine yorum yapma ben uzulmem bir baskasi uzulur gelir seni bulur!!. 7
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 16:13:12 MERAK ETMEYİN HAVACILIK BÖYLE DEVAM ETSIN.. BU MESLEĞE 10 YIL IÇINDE DIPLOMA ZORUNLULUGU GELECEKTIR.BU IŞI EGITIM ALANLAR YAPACAK....! 7
  • Yasin'e 25 Ocak 2015, Pazar 16:10:28 adamsan soyadını adresinş ver de hesaplaşalım. Fakir amele seni 0
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 16:10:21 Acil durumda sizi kurtaracak olanlar bay veya bayanlar değil, bu işin eğitimini alanlar olacak! 7
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 16:08:56 Tebrikler Kabin hizmetleri öğrencileri.... Mesleğinizi sevin... Bu işe iş olsun diye girenlere gösterin kalitenizi.. 6
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 16:06:52 Havacılık bölümleri en azından eğitimini alıp bir mesleğin altyapısını alıyor, ingilizcesi olmayan zaten bu bölümü okumamalı... EVET dogru bu meslege gonul vermeden bu iş yapılmaz.. 7
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 15:35:38 Ben Thy'de yıllardır sevgiyle çalışan bir Sorumlu Kabin Amiri olarak, buraya yorum yapan bir çoğunuz (bu işi severek isteyip seviyesini bozmayanlar sizi tenzih ederek konuşuyorum) için Allahtan şirketim sizin gibi salakları işe almamış diye şükrediyorum. 4 dil biliyorum k/m olacağım öyle mi diyen Hülooo denen beyinsiz sana gelince, 4 dil bilip tercüman oluyorsun da ne oluyor? O beğenmediğin k/m'nin aldığı maaşın 1/4'ünü alıyorsun ancak. İsteyene hakedene kapınız açık. İstemeyen defolur gider herkes haddini bilsin. Diğer düzgün kaliteli insanlar, yaş ve dil konusunda size katılıyorum. Bir havayolu çalışanları ne kadar tecrübeli ve olgunsa, acil durumda o kadar başarılı olurlar. Evet 2. dil bir artıdır ama acil durumda seni dil değil, tecrübe ve doğru karar verecek insan kurtarır. Kabin Hizmetleri mezunları gibi!!! 7
    • :) 25 Ocak 2015, Pazar 16:06:00 o son cümleyi yazmayacaktın :) 1
  • Dil konusu 25 Ocak 2015, Pazar 15:10:35 İngilizce şart çünkü dünyanın ortak dili artık, ama bir kısım yolcuna jest olsun diye şart koştuğun 2.dil, ve elindeki çalışanların bu kriterden çoook çok uzak olması... Asla hakaret etmiyorum tamam siz güvenlikten sorumlusunuz, gerekse sağlığa müdahale edebiliyorsunuz ama portakal domates dağıtacaksınız arkadaşım, ya "dil bilmenin" ne demek olduğunu bilmemek ya da ne bileyim işi hiç bilmemek gibi.. Kız arkadaşım 2yıl önce thy'de k/m olarak çalıştı 3dil biliyor ki o zaman şart değildi, 5ay dayanabildi. Güzel kazandı çok yer gezdi ama o vasıftaki insanların yapacağı iş değildi gerçekten. Kolay gelsin hepinize adaylara başarılar.. -Mert, Müzik öğretmeni, Havacılıkla amatör ilgilenen sıradan vatandaş- 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 14:27:30 Arkadasımmm sen kabınde erkek gormek ıstemıyosun ok bende yakısıklı elı yuzu duzgun baktıkca bakasım gelen stewardlar gormek ıstıyorum kıvanc gıbı burak gıbı :)))seyahatlerımde bana onlar hızmet etsın ıstıyorum 0
    • Ivan dorla 02 Şubat 2015, Pazartesi 05:55:43 sen ne tatlı seysin öle ) 0
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 13:26:44 Gönülden kutluyorum kabin hizmetleri öğrencilerini en çok onlar hakediyor bu mesleği 7
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 13:24:33 Havacılık bölümünü okuyan arkadaşları destekliyorum, havacılık bölümünü okumayanlar buraya yorum bile yazmasın, kendi işlerine kendi okudukları bölümle meşgul olsunlar........ 8
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 13:23:10 BASVURU ŞARTLARINA YAŞ ŞARTI YERINE KABIN HIZMETLERI BOLUMU TERCIH EDILECEKTIR YAZILMALI !!!!! 8
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 13:21:46 Biz kabin hizmetleri öğrencileriyiz!!! Bize kimse iş garantisi vermedi biz sadece yapmak istedigimiz meslegimiz için bu mesleğin universitesini okuyup eğitimini aldık,ingilizcemizi geliştirdik, ne thy ne başkası bize işe gireceksiniz demedi, bizde mülakata giricez girelim de.. ama sokaktaki insanla bizi aynı kefeye koymayın... 8
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 12:36:08 Kabin okuyan ogrencilerin farki surada cikiyor tam 1 ay olmamisti 3 yillik kabin memuru ile tanistik muhabbet guzel gidiyo falan baktim bana 2 saniyede bir kabin sorulari soruyor yaklasik 5 6 tane soru sordu ona sordugum tek sey ELT (emergency locator transmitter) adamin bana dedigi tek sey yangib sondurucu degil mi o ya? Boyle eleman yetistiriliyorsa vay halimiza o zaman.. Iyi ki kabin hizmetleri bolumunu okuyoruz kimseyi kinamiyoruz biz sadece yapilan haksizliklarin bizde farkindayiz. 9
  • A.l 25 Ocak 2015, Pazar 12:18:44 Sizin yalandan, sirf hava atmak icin sivil havacilik yuksek okuluna baslamaniz.Bir cogunuz ucagin u sundan anlamaz.İniste crosswind denk gelse acip elinizi dusuyoruz dersiniz..Sonra lafa gelince isletme okuyanlar ne anlarmismis..Bu ulkede isletme yada benzeri bolum okuyup havacilik icin full donanim ve bilgi sahibi olan okadar kisi mevcutki,sen o myo ya sirf avrupa gormek,pahali parfumler almak hava atmak icin girmeyi isterken,bu isi askla isteyenler var.oyle 2 sene kabin memurlugu okumakla olmuyo.Bu ise gonul vermezsen daha 2.ayinda bir yolcu sana baski yaptiginda nefret eder istifani sunarsin.Once meslege gonul vermek gerekir.Saygilar 2
  • advocator 25 Ocak 2015, Pazar 11:33:22 ya bi sınıf öğretmeni arkadaşım vardı ücretli öğretmenlik yapıp 1000 tl maaş alırdı. sonra 2 kuruşluk ingilizcesiyle thy de hostes oldu.ya bi havalar 2 ülke gördü ,cebine 3 kuruş para girdi diye bi görseniz.sanki bana doktor ya da pilot oldu.thy ne yazık ki son yıllarda kezban 3 kuruşluk ingilizce bilen kroları doldurdu.yani vasıflıysanız bu tiplerle kafayı yersiniz 1
    • Reny 25 Ocak 2015, Pazar 13:32:02 Gerçekten hakkıyla girerek düşündüğüm bi arkadaşım girdi geçen yıl hangi alımdı hatırlamıyorum, güzel kızdı allah için 3dili vardı bi de göçmenlikten anadili, 3ay çalıştı sırf sizin bu bahsettiğiniz ortamdan dolayı aniden verdi istifasını şimdi özel sektördeymiş falan fıstık. THY kaliteli eleman istihdam edemiyor dil şartı vs ile olacak işler değil tek yabancı dili olsun ama nerde nasıl davranacağını bilen kişileri seçsin, iş arkadaşlarının vasıfsızlığını bahane ederek ayrılmak bi şirket için en kötü bahane olmalı thy kadar büyük kuruluş bunu nasıl görmezden geliyor bilmiyorum. 0
    • Mert 25 Ocak 2015, Pazar 15:24:26 "Reny" Benzeri bir durumu az önce ben de paylaştım, yukarıda yorum bırakan arkadaşa da maalesef katılıyorum. Çalışanlar arasında başka uçurumlar varsa bunlar ilan bazında nasıl çözülür ki? Belki başka planları vardır... 0
  • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 11:32:07 Bu KABIN HIZMETLERI diye tutturan arkadaslar , hangi universitenin ogrencilerisiniz orgutlenmis gibi yazip duruyorsunuz? Size ozel alimda ne alaka. Girin burada okuyorum diyin yeterliyseniz alirlar zaten kasinti oldugunuz durum ne yas mi? Biraz sabirli olursaniz yasinizda gelir. 0
    • :) 25 Ocak 2015, Pazar 19:36:39 örgütlenme de değil bi tane aylak troll gibi duruyor daha çok:) o zaman eğitim mezunları hemen öğretmenliğe atansın her doktor pazartesi gelsin başlasın falan filan.. gençlik güzel şey pembesi bol. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 10:32:44 Celebide bi kızcağız vardı kulakları çınlasın bildiği ingilizce, smoking? Not smoking? ve excuse me'den ibaretti. Dahada fazlasını öğrenecek kapasite yoktu zaten. Şimdi THY'de er uçuşlarda km. Kulağınıza küpe olsun genjler. Rahat olun. Hayatın size biçtiği rolü oynuyorsunuz sadece. Kasmayın fazla. 0
    • yes no 25 Ocak 2015, Pazar 13:35:44 Elinde böyle adamlar varken şart koştuğun o 2.dil...ve dil tazminatı da vermeyeceksin... he yav he. ben ek olarak fr, alm bilcem ama ingilizcesi iki satırlık adamla aynı şartlarda olucam. daha başka? 0
  • yasin 25 Ocak 2015, Pazar 08:45:02 ya bu nedir boyle hepi topu iki kelime yabancı dil bilen kola dağıtan uşak değil mi bunlar.tip desen yok seviye ise yerlerde.bu kadar incemek anlamsiz.aramaya gerek yok.bunlarin ayarinda yeni bosnaya kadar adam dizersin.:) 2
    • ztk 25 Ocak 2015, Pazar 09:55:42 yolcunun kola mi, soda mi dedigini anlamak lazim.o sebeten 0
    • yorumcu 25 Ocak 2015, Pazar 13:39:07 aşağılarda bi yorumda okudum: are you kola? ahaha Thy'de vaziyet bu. bi de tutmuş ispanyolca arıyo, sinyorita que KOLA? 0
    • teyyareci 25 Ocak 2015, Pazar 13:41:54 Arkadaş önce bir kendini bileceksin ondan sonra insanlara dil uzatacaksın. Uşaklık veya hangi meslek olursa olsun helaliyle para kazanılan her meslek onurludur. Uçakta basıçlandırma kaybında , herhangi bir yangın esnasında,acil inişte yada kalp krizi geçirdiğinde o uşak diye dil uzattığın insanın gözlerine bakacaksın ve yardımını bekleyeceksin. Atalaramızın dediği gibi Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az. 1
  • İsim / Rumuz 25 Ocak 2015, Pazar 03:03:47 Ya ing olanda basvurabiliyor ki 1
    • yetmiyor 25 Ocak 2015, Pazar 13:42:27 2.dil şartı koymuşlar dostum, ara alım olarak düşünülmüş az kişi alınacak ve diğer dilden de mülakata tabi tutulacakmış.. ben çalışmıyorum ik'daki ark.lardan duyduğum bu. 0
    • flyingangel 25 Ocak 2015, Pazar 15:37:04 --yetmiyor-- adıyla yazan ark'ım bu ara alımsa-dieri ne zmn olacakmş onunla ilgli bişe öğrenme şansnız war mı?? yine nisan mı ve yaş deişicek mi?? hep merakla beklioruz aylar sonra hayellerimz yıkılıo 93lü oldğm için girememek ne demk yaa alsnlar yine ırkçılık yapılmasn! 5
  • aman da aman 25 Ocak 2015, Pazar 02:38:40 bir senedir ingilizcemi gelistirmeye speaking gelistirmeye adadim kendimi sonuc ikinci dil istiyo adamlar. gece gece gordum sinir oldum bidahada thy ile isim olmaz havaciligi seven bu alanda calismak icin gonullu arkadaslar elbette baska sirketler yada yollar bulucaktir havada tutunmak icin zaten dil ogrenmek te cok eglenceli bir surec bu surecte baska bir sirkette calisabilirim. thy nin kaybi nediyelim parasi iyi diye(ki o durrum da supheli ) havacilikla gram alakasi olmayan insanlari calstrrlar anca 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 00:59:17 Torpille girdim ben gecen yil ingilizcem bile yok sayilir derecede. kasmayin arkadaslar yasim bile kucuktu. 0
  • iPhone Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 00:37:39 Evet artık ' kabin hizmetleri okuyan öğrenciler başvurabilir ' olsun ya da bir önceliğimiz olsun nasıl birşey bu? Tek dönem kaldı 2 sene bitti resmen biz mezun olduktan sonra ne işe yarayacağız acaba? En azından bir önceliğimiz olsun kabin hizmetleri okuyan öğrencilerin diğerlerinden farkı olsun. Olmalıda.. Boşuna mı görüyoruz biz 2 sene boyunca emergency durumları.. İngilizce görüyoruz yetmemiş gibi birde üzerine İspanyolca görüyoruz sırf bu meslek için sırf bu mesleğin hakkını vermek için başka birşey için değil.. Biri duysun artık bunu neden açıldı o zaman bu bölüm ne gerek vardı? Kendimizi stresse sokmaktan başka hiçbirşey yapmıyoruz!!! 3
    • Android Uygulaması 25 Ocak 2015, Pazar 15:39:30 Çocuğu kulağından tutmuşlar zorla yazdırmışlar okula, stres yapmış. Yastayız. 0
  • İsim / Rumuz 25 Ocak 2015, Pazar 00:12:41 Hala kabin memuru bölümünü okumakta ısrarcı gençlere gelsin. Kabin memurluğunun bölümü mü olur ? Haydi oku da gel ,uç thy'de. Hee canım hee. 0
  • Bilen 24 Ocak 2015, Cumartesi 23:22:28 Ilan ihtiyacı karşılamaz. Normal şartlarla tekrar çıkılır. Kabin hizmetleri mezunları: size kimse iş garantisi vermedi en azından thy. Okullarınız ne dedi bilmem. Okulunuza sorun önce. 0
  • mercan 24 Ocak 2015, Cumartesi 23:19:39 Basvurdum herkese basarilar thy profiline uygun oluruz insallah 0
  • ztk 24 Ocak 2015, Cumartesi 22:54:45 yurtdisinda universitede " dil dile degmeden,dil ogrenilmez" bana bir kiz bulabilirmiyiz diyen erzurumlu komsuma buradan saygilarimi iletiyorum.. 0
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 21:55:08 Havacılığın gelişmesi için herkes çaba harcıyor, biraz da sivil havacılık bölümünde okuyanları düşünün 4
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 21:52:11 Dil bilmek yerine size kalifiyeli eleman gerekli, tamam ingilizce zaten olmalı ve havacılığın ana dili, ama işletme okuyan kişiyle havacılık bölümünde okuyan kişileri aynı kategoriye koymayın.. 5
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 21:48:37 Bence de artık şu kabin'i artık işin bölümünü sivil havacılık ve kabin hizmetleri okuyanlar tercih etsin.. 7
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 21:45:09 Tüm dunyada kabin memuru olma yaşı 18 - 20 ? Bu nedir? 4
    • haha 25 Ocak 2015, Pazar 13:45:41 Hiç olmamış ergenus, araştırıp atarlansaydın. Dünyada en başarılı şirketler 35yaşlarında tecrübeli ve işini bildiği kadar öğretebilen insanları elinde tutmaya çalışıyor, sen hayırdır? 0
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 21:40:36 Adam Maden mühendisi işletme mezunu gelmiş kabin e başvuruyor, herkes kendini işini yapmalı artık, şu işide artıi havacılık bolumunde okuyan ogrenciler yapsın 9
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 21:39:08 Şu değerli mesleği artık üniversitede KABIN HIZMETLERI okuyan öğrenciler yapmalı.. 6
  • Poyraz 24 Ocak 2015, Cumartesi 19:52:03 Üniversitelerde Kabin hizmetleri bölümü açtırıyorsunuz.Öğrenciler 2 yıl okuyup hayalini kurduğu Kabin memuru adayı olarak mezun oluyor.Mezun olan adayın önüne yaş sınırı koyuyorsunuz.Oda yetmiyor 2. yabancı dili şart koşuyorsunuz.Mezun olan boşunamı okuyor.Eğer sınava kabul etmeyecekseniz üniversitelerdeki bölümleri kapatın.Haksız rekabette sona ersin.Allah size akıl fikir versin. 5
  • Umutlar... 24 Ocak 2015, Cumartesi 19:32:07 Anadilim gibi almancam var ingilizcemde var ama 91 nedir ya 93-94 yapsalar ölcekler sanki... 7
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 18:57:12 Mart Nisan gibi alım olur mu bu kriterler dışında bilgisi olan??? 0
    • LFigo 25 Ocak 2015, Pazar 13:52:24 Haziran başını bekleyecekmişsiniz, bayan arkadaşlar Nisan 3.hafta. şartları ne olur bilmem ama birinde elenen sonrakine başvuramıyor iyi düşünün hakkınız yanmasın 0
    • aaaaaaaa 25 Ocak 2015, Pazar 15:48:02 """"LFigo"""" ik'dan mı aldınz bu bilgiyi, orda mı çalışıosunz?? 93lüler girebileck mi?? lütfen bi bilginiz warsa yazarmsnız lütfenn. genç insanlarn yapması gerekn meslek bu. böyle bekletilirmek hakszlık! AÇIK ve NET hak-sız-lııık 5
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 18:54:58 ŞU BAŞVURU ŞARTLARINA ARTIK TERCIHEN KABIN HIZMETLERI BOLUMUNDE OKUYANLAR BASVURSUN YAZMALİ, yaş şartı yüzünden işsiz kalacak bu işin böĺümünü okumuş insanlar.. 8
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 18:53:09 Keşke 2.sınıf kabin hizmetleri öğrencilerinide düşünseydiniz ey yöneticiler, bu kadar insan emek harcıo ingilizce öğreniyor, mesleğe başlamadan mesleğin bölümünü okuyor,yaş şartı yerine tercihen KABİN HİZMETLERİ bölümünde okuyanlar başvursun, deseydiniz, en azından sokaktaki herhangi bir insan yerine kalifiyeli eleman almış olurdunuz.. 7
  • coming soon 24 Ocak 2015, Cumartesi 18:48:05 En bilinenler dışında yazılan diller zaten ilanda süs. Elbette başvuranlardan çıkar yine bu şartları sağlayanlar. Başlar 3ay-4ay uçar, bırakır. Dil tazminatı vermiyorsun, k/m öyle kolay meslek de değil. Ha ama gezmiş olurlar ayda 4 ülke görsen yine kâr.. Sonra yeni ilan yeni bir saçmalık, merakla bekliyoruz 0
  • thy 24 Ocak 2015, Cumartesi 17:53:03 Siz bu kriterlerle uzaya çıkacaksınız herhalde.hepsi fasa fiso kritermiş "referansın" yoksa herşeyine bir kusur bulurlar.zaten verdiği maaş ne kadar da bu kriterlerde personel arıyorsun ki.milletin hakkini yiyorsunuz bunca insan çalışır çabalar ya üç kuruş maaş verirsiniz yada kusur bulup almazsınız yazıklar olsun. 0
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 17:48:17 Bunlar gerçekten ciddiler ikinci dil konusunda :) Başvuru yaparken bile sadece İngilizce biliyorsanız lütfen başvuru yapmayınız diyor :))) Heyyy gidi İngilizce hey ne hallere düştün. Az yırtınmadık öğrenmek için :) 0
  • Düşündürü-Yorum 24 Ocak 2015, Cumartesi 16:28:13 ''Sürpriz yumurta'' ile sponsorluk anlaşması imzalasanız, yumurtanın marka değerine değer katarsınız.... Yumurtada yer alacak slogan da hazır '' tek rakibim ''... Hem uçuşlarda da bebek ve çocuk yolculara bu yumurtadan ikramda bulunarak müşteri sadakati yaratırsınız... Kazan / Kazan yaklaşımı... Flying Service Chief/ CRM / Kabin memuru derken ortaya karışık oldu :) Not: Ben yine başvuracağım, siz yine almayacaksınız... Hiç olmadı bu yorumla neşeniz yerine gelsin. Saygılar İK... 0
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 16:04:01 Bu nasıl birşeydir? Kabin Hizmetleri bölümü ikinci sınıf tüm öğrencileri bu ilanı bekliyordu, umutluyduk yaş kriteri için bundan ziyade resmen ekstradan 10 dil getirmişler tercihen yazısını bile kaldırmışlar. Bu bölümü boşuna mı okuyoruz ne oluyor ya 6
  • kıl payı 24 Ocak 2015, Cumartesi 14:55:23 eee bende 1986 5. ayda doğdum iki dil biliyorum. Boy 1.69 kiloyla orantısız yani boya göre zayıfım biraz şimdi aranılan özellikleri hep kılpayı mı kaçırdık? Ayrıca istekleri artmış beklentiler düşürmüş maaş olarak arz talep çelişkisi dikkat çekti mi? 2
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 14:55:21 iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 21:17 Bu kadar garsona gerek var mı ya? Şu uçaklara otomatik yiyecek içecek makinaları koyup garson sayısını 1 e falan indirseler keşke. Bu garsonlar pilot sanıyor kendilerini ha unutmadan garson demiş miydim :) Bu yorumu yazan beyinsiz umarım herhangi bir uçuşunda başına acil bir durum gelirde kabin memurlarına garson gözüyle bakmamayı öğrenirsin 11
    • bak şimdi 24 Ocak 2015, Cumartesi 17:54:24 bak bak bak havalara bak pozlara bak 1
    • amabebişkooo 24 Ocak 2015, Cumartesi 18:56:23 öyle şey umulmaz anneem, öfkeyle kalkıp konuşma kuzuum. aypi'nden bulur evini basarlar tossunum. olgun ol paşa çocuk ol görsün abiler mcx 2
  • a.l 24 Ocak 2015, Cumartesi 14:39:28 Madem sen sacma yas mantigi koyuyorsun,bu dilleri bildikten sonra bizde yurtdisi firmalara basvuru yapariz.En azindan calisana saygi ve sahiplenme mevcut. 0
    • ing-esp-fr 24 Ocak 2015, Cumartesi 18:59:25 en azından aradığı ekstra vasıfların hakkını vermek, bünyesindeki 'tarzanglizce' konuşan personeliyle aynı kefeye konmamak var. iyi valla vitrinin biz olalım onlar da kaliteliyiz diye geçinsin 0
  • aviationlove 24 Ocak 2015, Cumartesi 14:37:22 ingilizcem ve almancam var.Hatta dialog kurabilecek kadar italyancamda var ama 84 dogumlu oldugumdan giremiyorum.Yaziklar olsun ,coluk cocukla basariyi yakalarsiniz.Biraz olsun yurtdisini ornek alin 40 yasinda bile ucus ekibi var ve ustun basarililar.Yaziklar olsun 2
    • !!! 24 Ocak 2015, Cumartesi 18:17:35 yemin ediyorum saçmalık en iyisinden en kötüsüne bütün şirketler "20yaşını doldurmuş..." diye başlıyor, 35e kadar yaş aralığı açarak kriter belirlerken bu ne biçim bir yaklaşım ya! yetti artık. evet ben çalışıyorum işim gücüm var çok şükür ama insanlar sırf bunun için elini kolunu bağlayıp bekliyor. gerçekten anlamsız yaş sınırlandırılması 0
  • inflightman 24 Ocak 2015, Cumartesi 12:57:07 eyy thy biz vietnamcayı sendenmi öğreneceğiz Osmanlıca biliyoruz biz Osmanlıca neyine yetmiyo. 0
  • Boy 24 Ocak 2015, Cumartesi 12:12:45 168 cm erkek neyinize yetmiyor ya. :( 0
    • Girl 25 Ocak 2015, Pazar 13:56:02 Güdük necmi was here :( 0
  • cabiinnn_ 24 Ocak 2015, Cumartesi 12:11:08 yav 2 yabancı dili olanın zaten işi gücü vardır zaten güzelce para kazanıyordur hiç sanmıyorum thy açsında giriyim diye beklyceklerini... ilan 20 gün bile kalmıycak gibime geliyor. bukadar yorumda boşa gençler tekrar açıcak zaten o belli birşey, kimseyi bulamaz böyle varsa 50 60 kişi alır. yetrki bir sonraki alımı çok uzatmasa bari 92liler üniversiteden mezun oldu yaş olayıda hiç olmamış 0
  • sertac 24 Ocak 2015, Cumartesi 11:51:44 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • Layo 24 Ocak 2015, Cumartesi 11:47:10 Boş yorumlara THYnin karnı tok..kriterler de uygun..uymayan boş boş konuşur işte böyle.. 16
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 10:44:04 Yara izi ne ya ?!! Yara diyelim adam kolundan ameliyat oldu almicak mısın ne saçma allah akıl fikir versin bunlara ! 0
    • hmm 24 Ocak 2015, Cumartesi 12:21:34 kolundan ameliyatlısın yani, sen gelme 3
    • asasdf 24 Ocak 2015, Cumartesi 13:33:45 1-kolda ameliyat ya da yara izi çok şaşılacak bir şey değil, illa dolapderegang bang çağrıştırmasına gerek yok 2-yara izlerini çok sorun etmediklerini ama dövme konusunda hiç tolerans göstermediklerini biliyorum (kesin bilgi diyemiyorum sadece benim tecrübem. malum thy bu, güven olmaz) başarılar. 0
  • ztk 24 Ocak 2015, Cumartesi 10:23:11 osmanlica yok mu? turkiyede ingilizce biliyorum diyen arkadaslarin cogu ingilizce bildigini zannediyor.. bu kunuda ingilizce egitiminde ortaokul,liselerde cok buyuk sikintimiz var,bilemiyorum nasil asilacak bu konu? transit deskte bile calisna arkadaslarin turkce-ingilizce konustuklarini duyuyorum, bende anadil seviyesinde ispanyolca ve ingilizce, orta seviyede hirvatca-sirpca biliyorum, sizce 2.500, 3.000 liraya calisir miyim? thy yonetimi ozellikle yabanci yolcu ile direk iletisimde bulunan elemanlarda biraz kesenin agzini acip kalifiye eleman almasi lazim, 25 yasindan sonra kursa gitmekle olmuyor,bilenlerden eleman almak lazim.. 0
    • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 13:40:34 Dil yetkinliği konusunda haklısınız. Kriterlerin bu şekilde değişmesi düşününce çok mantıksız geliyor. hadi ingilizcesi upper olan ek olarak fransızca, tayca(!) iletişim kurabilen eleman başvurdu diyelim, şimdiye kadar kabul ettiği ingilizcenin seviyesini hepimiz biliyoruz bu başvuran aday o maaşı kabul etse(ki etmemeli, etmiyorum) diğer kabin üyeleriyle bir tutulmayı kabul etmeyecektir. sen kurduğum ekip şöyle biliyor, böyle kalifiye diyeceksen önce hakkını vereceksin... 0
    • ztk 24 Ocak 2015, Cumartesi 22:51:53 hakkini vermek ,alti ciizlmesi gereken nokta orasi.. egitimimiz o kadar kotu ki, artik kolejlerden bile normal konusan bulmak zor, degil 2.ci lisan. basbakanlik bile,mit bile, 2 3 dil konusan insan ariyor.. sitelerinde ilanlar mevcut.. 0
  • Haha 24 Ocak 2015, Cumartesi 10:05:04 Daha geçen tüm uçucu personele wc kokusu ve yabancı dilin en büyük iki sorunu olduğundan ancak yabancı dil konusunda yapacak çok bir şeyin olmadığını da itiraf edip wc kokuyorsa ground et uçağı diye mantık dışı bir yönlendirmede bulunan yönetim ingilizce konuşanı buldu da bir de ek dil istemiş. Hadi diyelim ki bu şartları sağlayanları(!) işe aldın, ek bir tazminat verebilecek misin? Versen içerde kazanlar kepçeler, vermesen hak mahrumiyeti.. Kolay gele ;)) 0
  • 1992 24 Ocak 2015, Cumartesi 08:53:44 Ben tecrubeliyim ve 92 dogumluyum 1 ocak hemde ne olcak simdi thy 1gun yuzunden tecrübeli km bir kac sene daha bekleticekmisin tecrübelilerde yas siniri aramakta ne kadar sacma ikinci dili sart kosacagina mulakatta once tatli dilli olanlari al emin ol tatli dil ikinci dilden daha iyi is yapar yolcularin memnun olur 4
  • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 08:37:10 Yaş olsa ne olcak ikinci dil istiyorlar otomatikman çaktik 2
  • Yaş sınırı 24 Ocak 2015, Cumartesi 07:47:37 55 yaşındayım yine şans bize gülmedi be,bu yaş sınırları değişe değişe bu yaşa geldik bir türlü giremedik buraya, artık başka hayatta... 0
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 05:10:40 TK çıtayı düşürmüş. En az lise mezunu demiş zaten üniversiteden bu yıl mezun olanlar 92li. En fazla lise mezunu alıyoruz demeleri gerekirdi. Daha matematiği olmayan çalışanlar var galiba TK'da. Yazık 0
  • Rudd vannes 24 Ocak 2015, Cumartesi 03:13:27 arapca ingilizce ispanyolca turkce kurtce biliyorum ama o meslek urkutuyor:))) 0
    • Sonja 24 Ocak 2015, Cumartesi 13:43:43 paylaşım için teşekkürler 0
  • adaletsizlik 24 Ocak 2015, Cumartesi 01:57:49 bu adaletsizlik için hergün 100 kişi thy arayıp şikatet etse duzeltme yapılsın dese gerekırse başbakanlığa cumhurbaşkanlığına maıl atılsa bişeyler olacağından adım gıbı emınım..Bizlerden şikayet gelmedikçe adaletsızlık devam edecek gıbı gorunuyor kaç kişiyız ? 0
    • Sonja 24 Ocak 2015, Cumartesi 13:47:32 hem yaş sınırının 20-30yaş aralığı diye genişletilmesi, hem de dil konuşunda ingilizceye ek dili olanlar öncelikli tercih sebebidir diye belirlenip en azından bir hak tanınması, fiziki özellik sebebiyle olmadıkça bir dahakine başvurma şansının elinden alınmaması gibi insani haklar içeren bir change-org kampanyası oluşturulabilirse ben varım... 0
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 01:40:40 Tüm kriterlerim tutuyor 4 dil biliyorum. Burda bu kadar konusacaginiza gidin dil öğrenin 10
    • hüloo 24 Ocak 2015, Cumartesi 19:52:44 4 dil biliyorsun, k/m olacaksın. kafan güzelmiş hor kullanma e mi 0
  • iPhone Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 01:01:37 Bir iki dil daha koyasaydiniz yaw bu az bence. 0
  • Hayırlısı 23 Ocak 2015, Cuma 23:13:39 Bu sefer inşallah , nasipse eğer herşey olur... 0
  • sd 23 Ocak 2015, Cuma 23:06:06 Gercekten birkez daha hayal kirikligina ugradik eylüldede ayni sey oldu bu yas sınırlaması neden? Sivil havacilik okuyan mezun olan bircok insan var ve bunlar hep 93 94lu bu insanlar neden okulunu okuyorlar ozaman gercekten cok üzücü bir durum erken yasta baslamak istedigimiz meslege bile basvuramiyoruz 9
  • Row 23 Ocak 2015, Cuma 22:53:13 Bu lisanlarin dogrulugunu kim test edecek ben encok onu merak ettim:( ? Meslek sevilerek yapilir bakiyorumda hep %55 maas aglamasinda insanlar, bazilarida girmek icin debelenip duruyor elestirip,sovup durdugu calisanlarin yaninda olmak icin. Ama unutmayin bu is zor parami alirim dunyayi dolasirim ruyasi daha egitimde bitiyor. 1
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 22:51:27 Ada Swahilinde bekliyoruuum. 0
  • ?? 23 Ocak 2015, Cuma 22:50:46 Nasıl yani 2. dil bilmeyen başvuru yapamıyor mu? 3
  • ? 23 Ocak 2015, Cuma 22:09:09 BEN BU ILANDAN BIRSEY ANLAMADIM SADECE INGILIZCE BILMEK YETMIYOR MU?????????????????????????????? 4
  • İsim / Rumuz 23 Ocak 2015, Cuma 22:06:55 Thy yine yapicagini yapmis..yine yas kriteri yine bi ton sacma kriter..arkadas cikartin su yas kriterini 32 ye 35 e yillar 8 yil once yas kriteri 35 olduguna gore yine olabilir.turkiyede adam gibi ingilizce dahi konusulamioken bu dunya dilleri sacmaligi neyin nesi.bude diger yillar basvuranlar basvuramiyomus.belki ben o yilda kendime cok sey kattim kendimi cok gelistirdim olamazmj bi insan uc yildami degisiyo yani.thy artik su iki uc yil basvuramaz kriteri ve yas kriterini degistirsin artik.bu ise gonul verenleri bu sektore katmayi denesin. 0
  • Yazıklar Olsun 23 Ocak 2015, Cuma 21:40:42 Bumu sizin adalet inancıniz sayın Thy yönetici leri. Bayan arkadaslarımüza böyle bir kısıtlama yapmaz iken neden biz erkek değerkendimde inde bu uygulama ya gittiniz. Adalet fırsat esitligi yaratmak değilmi dir hak edene hakkını vermek değilmi dir???? Lutfen bu yanlıştan dönün yıllarca bekleyen bizleri kusturmeyın . CumhurbaşkanLigi dahil olmak üzere bu haksızlıği ilgili birim lere yazacağım allah şahidim dir. 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 21:36:57 Felemenkçe bilenler daha iyi sevişiyormuş 0
  • yemeeeez 23 Ocak 2015, Cuma 21:24:35 Balon ilan. At fav'a bekle. 1
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 21:17:24 Bu kadar garsona gerek var mı ya? Şu uçaklara otomatik yiyecek içecek makinaları koyup garson sayısını 1 e falan indirseler keşke. Bu garsonlar pilot sanıyor kendilerini ha unutmadan garson demiş miydim :) 20
    • ... 24 Ocak 2015, Cumartesi 02:02:53 Ne kıskançmışsın arkadaş..uzanamadığınız ciğere pis demekten yorulmadınız mı? 2
  • İsiim 23 Ocak 2015, Cuma 21:08:49 Artık şu 2012 - 2013'te elenen şartını kaldırsınlar ! İngilizce ve Japonca biliyorum ama o yıllarda elendiğim için başvuramıyorum. 1
  • gerek şart 23 Ocak 2015, Cuma 21:06:17 Dişi olmayan adayların eğer seçilirlerse iğdiş edilmeyi kabul etmeleri şartı da konmalı. Yoksa jakarta, sumatra uzar gider, önü alınamaz hani o işlerin. 3
    • Dağlamak 23 Ocak 2015, Cuma 22:41:34 Dişi olanlarında dağlanmasını buyururmusunuz sultanım? 0
    • Haseki Başgözdem'e 24 Ocak 2015, Cumartesi 04:37:29 İnanın oyla bır şeye zinhar kıyamaam. Lakin latif bolgelere şoyle kelebekli, kanatlı dovmeler yapılırsa pek leziz-i-şayan olur, iştah-ı-muhabbetim dar-ı-mufteran olur. Bu çok naif duşuncanizden dolaayı, uçuncu tayyara meydanından hasııl olacak akar-ı-akçeden size de hisse-i-mumtaz verilmesini emrettum. 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 20:58:23 İlan thy nin değil mi? Kriterleride istediği şekilde koyar beğenmeyen charterlara bakar. 21
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 20:38:35 Ne debelenip zevzeklik yapıp abuk subuk yorum yapıyorsunuz. Bu firma bayrak taşıyıcısı dev bir firma nereden buluyorsunuz eleştiri Hakkını ? Yürüyün gidin şartlarınız uymuyorsa başka iş bakın ! Ananız host yada hostes mi doğurdu ? 24
    • terbiye! 23 Ocak 2015, Cuma 21:17:15 debelenmek ne biçim laf. insanlar fikrini/mağduriyetini dile getiriyor, yorum kısmı bunun için var. "bayrak taşıyıcı deeeeev firmalar" için özel eleştiri izni gerekmiyor, başka işleri olan da başvurmak isteyen de eleştirebiliyor. bazı DEBELENMEKler bazı totoları YALAMAKtan iyidir. -Anası steward doğuran- 0
  • Android Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 20:32:19 Bir türlü tutunamayan ve gittikçe çocuklaşan yaş sınırı Her seferinde ona başvurdun buna başvuramazsın umursamazlığı Şimdi de sırf uçuş noktalarına dahil diye konuşabilenin sayılı olduğu dil zorunluluğu THY insan kaynaklarını toptan yeniden yapılandırmalı bence, böyle saçmalıkları hala saygı duymaya çalıştığım THY adına yakıştıramıyorum. Kalitesizliği falan geçtim, ayıptır. 0
  • Android Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 20:30:43 İnsanlar turkceyi ingilizceyi doğru düzgün konuşamadığı halde bütün dünya dillerini baz almak ne kadar mantıklı acaba ... Siz önce ergenlerin kabin amirliği yaptigi uçuşta çay servisini yetistirin yetistiremediginiz halde kabin memurlarinizda yolcuya pabuç kadar dil : )) 2
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 20:18:45 Bir onceki alimda Sadece bayan alimi Oldu ingilizce yeterliydi.simdi erkekte aliniyor 2. Dil sarti konulmus.Hakka gecmiyormusunuz? Adaletsizlige lutfen bir son verin. Bu kadar insanin hakkini yemeyin. 0
    • karma 24 Ocak 2015, Cumartesi 13:55:18 cidden karma alımlarda hep sapıtıyor thy, geçen yıl da çat diye yaş sınırını kesip hiç etmişti 88 doğumluları. şimdi de dil çıkarıyor 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 20:16:36 Bayan aliminda neden boyle Birsey yoktu ? Adaletsizlik yakismadi Yine Thy'ye. 0
  • steward 23 Ocak 2015, Cuma 20:00:48 her geçen alımlarda şirkete giren erkeklerin amaçsızlığı ortaya çıkıyor. kızlar tamam ama bu iş için biraz bakımlı olmak lazım. parfüm, deodorant sıkmadan boş boş işe giriyorlar. şirket öylesine almış. erkek personel alınacaksa ekstra özelliği olan çalışanlar girsin şirkete yoksa düz düz steward'lar girmesin!!!! bayan hostes olarak sıkıldım artık boş muhabbet adamlarından!!!!!!11! 1
    • ekstra özellik ? 24 Ocak 2015, Cumartesi 15:55:32 senin ne ekstra özelliğin var ? 0
  • :)) 23 Ocak 2015, Cuma 19:56:34 Yurtdışından alım yapacak herhalde onun altyapısı hazırlanıyor.Ülkende çok harika eğitim sistemi varmış gibi 3.dil istiyorsun,Senin yönetiminde bulunan kalın kafalıların ingilizcesi bile yokken bu neyin kafası?? Akrabalarını ekibinizdekini bilmem nerelerin bilmem ne müdürü yapmasını bilirsiniz ama... 1
  • love is in the air 23 Ocak 2015, Cuma 19:51:07 Ikinci dili olmayanlar da başvurmalı arkadaşlar illaki bu alımda istedikleri oranı yakalayamayip bizlere ihtiyaçları olucak! 8
    • hayır 23 Ocak 2015, Cuma 21:31:28 Aksine başvurmamalı, çünkü elendiklerinde otomatikman bir sonrakine başvuru hakkını kaybedecekler. 18'lik çıtırları avrupa turunu tamamlayıp işi bırakmadan da kimseye ihtiyaçları olmayacak. sad bur true. 0
  • boşverr 23 Ocak 2015, Cuma 19:45:49 Arkadaş 2.dil istiyorsun anladık da neden sadece ingilizce bilenler başvuramıyor.???? 2. dil bilenler fazladan puan alsın fazladan avantaja sahip olsun tamam ama neden sadece ingilizce ile de almıyorsunuz. Türkiyede ingilizce bilen insan sayısı bile çok az iken sen neyine güvenipte tayca , japonca falan istiyosun thy !!! Sanki nasa ya giriyoruz arkadaş böyle saçmalık görmedim !! 1
  • saçmalık 23 Ocak 2015, Cuma 19:41:25 2.dili resmi olarak arıyorum diyorsan o dil tazminatından da bahsedeceksin sevgili büyük(!) kuruluş, a ama senin sistemin de değişmişti maaşları bile %55 başlatıyordun ağır gelince ergen personelin çabucak kaçmasın diye.. 0
  • İsim / Rumuz 23 Ocak 2015, Cuma 19:13:52 Guruba adam mı lazım. Erkek hostes istemiyoruz 16
    • real 23 Ocak 2015, Cuma 20:20:21 pis adam !bazen cidden ifade özgürlüğü kısıtlanmalı diye düşünüyorum 2
  • ER 23 Ocak 2015, Cuma 19:11:52 adaletsizlik=THY 0
  • adaletsizlik 23 Ocak 2015, Cuma 19:02:37 THY yine 2 dili şart koşup erkek adayların hayallerıyle oynadı.Malezyalıların bile konuşmadığı Malayca,dogu Afrıkada 1 mılyon kişinin anca konuştuğu acayip diller.. bayan alımında neden bu şart yoktu ? yine adaletsızlık yıne adalatsızlık...thy neden böyle yapıyorsun bize naptık biz sana.. 1
  • adaletsizlik 23 Ocak 2015, Cuma 18:58:49 BAYAN ALIMINDA 2. DİL İsTEMEYEN THY ERKEK ALIMI YAPINCA 2. DİL TERCİH sEBEBİ DEMEDEN DİREK ŞART KOŞUYOR.BU ADALETsİZLİK NE ZAMAN sON BULCAK ? sAYIN TEMEL KOTIL sAYIN HAMDI TOPÇU OKUYORMUsUNUZ BURADAKI YORUMLARI LUTFEN BU ADALETsIZLİĞE sON VERİN LÜTFEN..AİRPORT HABER DUYURUN sEsIMIZI İLETİN İLGİLİLERE YİNE ADALETsIZLIK OLDU BU ALIMDA ERKEK ALIMI OLDUMU ŞARTLAR HEP DEĞİŞİYOR LUTFEN ILETIN sEsIMIZI YETKILILERE. 4
    • real 23 Ocak 2015, Cuma 20:21:58 ergen dili bu işte büyük küçük harf, 1992+ ,yok arkadaş çoluk çocuk istemiyoruz kabinde,adam 94lü gelmiş kaarşim naber diye tanışıyo... 0
    • yani 23 Ocak 2015, Cuma 21:32:32 1995 li senelerde undernet serverlarındaki ergenler bile böyle yazmıyordu hakikaten çok ilginç...neyse zamanla büyürler artık... 0
    • hahaha 23 Ocak 2015, Cuma 21:37:18 kaarşim naber? hahaha kabinin kendisi bile rahatsız olacak duruma geldiyse yolculardan duyduğumuz tepkiler gerçek o zaman. yazık ya ne diyeyim... Bu arada evet kesin h.topçu ve kotil beyler okuyordur bunları, hatta yorumlar için mesai bile yapıyolla diyolla karşim:) 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 18:57:28 Lutfen baskasinin. Lisanini hor gormeyin. Bu cok ayip ve gunah tir. Allah bile kimsenin hatasini yuzune vurmaz eger inancin varsa. Bunu yapmayin. Cunku kac kere bunu yazdiniz. Defalarca yazdim. Bu kose havacilarin. Yani bizim kosemiz. Bibirimize leke surmeye. Sebep varmi. Lutfen yorumlar kirici olmasin. Kose yazar arkadaslarima USA dan sonsuz. Selam ve segilerimi . Gonderiyoru. 4
    • Android Uygulaması 24 Ocak 2015, Cumartesi 22:29:37 Tayca'yı hor görerek girdiğim günahlar, günahlarımız..... !? 0
  • :) 23 Ocak 2015, Cuma 18:52:47 Dünyada ilklerin yaşandığı havayolu Turkish Airlines,gelecekteki adı Ottoman Airlines sunar... 0
  • Melabaa 23 Ocak 2015, Cuma 18:34:16 Swahili yeterliğimizi mülakatla ölçecek bay/bayan insan kaynakçısı arkadaşa bi paket lahmacun ısmarlamak istiyorum, nasıl ulaşabiliriz? 0
  • kabiiinnn 23 Ocak 2015, Cuma 18:22:20 86 dogumlu nedir ya şaka olmalı bekeleyenlere buyuk hayal kırıklığı. 2. dil bide ohoooooo. ama belli yakında patlatır bir alım daha bu şekilde pek birilerini bulabileceğini sanmıyorum birdahaki alımı merakla beklıyoruuzz 2
    • İsim 23 Ocak 2015, Cuma 21:59:08 huooop patlat bi alım !!!?? 0
  • dilsiz 23 Ocak 2015, Cuma 18:16:43 Gerçekten "acaba insanların beklentisi nasıl boşa çıkar?" diye düşünüp ilan hazırlıyor olmalılar.. Hem yine genç olsun 90lılar olsun, amaa 2dil bilsin hatta 3, 4 olsun. Olsun ya olsun hakikaten. Hem karnım doysun hem pastam dursun. Gideyim de kuzenlerime lise bitmeden malayca, tayca öğretecek birilerini bulayım çünkü seneye 20 yaşı geçmiş olmak yeter bu gidişle 0
  • 23 Ocak 2015, Cuma 18:12:58 Bu dillerden en az birini bilen diyor zaten. Ama THYde de Emirates teki gibi çok uluslu bir kabin ekibi görmek isterim doğrusu. 5
    • . 23 Ocak 2015, Cuma 22:02:43 "ingilizceye ek, en az biri" diyor. are you kola? hayır yani ingilizcede ülke ortalamamız buyken, ek olarak ispanyolcası olan göklerde radyasyon yemeden de aynı maaşı alabiliyor. saygılar. 0
  • neden'e 23 Ocak 2015, Cuma 17:56:56 o zaman kızkardeşini hostes yap. 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 17:28:06 emiratese secilmistim gecen agustos ayinda ama thy ye yas siniri yuzunden giremiyorum soylencek cok sey var ama.. 1
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 17:23:38 Yazıklar olsun,bu kadar saçma bir ilan görmedim. Yine hayal kırıklığı. Bakalım bi daha ki ilanda nasıl bir sacmalık yapıcaksınız. Merakla bekliyorum. 0
  • neden 23 Ocak 2015, Cuma 17:10:45 kabinde erkek gormek istemiyoruz :{ :p 56
    • kabin 23 Ocak 2015, Cuma 17:46:29 Asılan mı, yiyip içen kabin de terör estiren mi, o koca cüsseyle hastalanan mı, ufacık tefecik insanın koca bavulunu kabinde dolaştırıp baş üstünde yer araması mı. Dünya'nın en çok yerine uçan havayolu şirketinin, dünya'nın her türlü insanının taşıma durumu da söz konusu oluyor. Ekipte bir steward olması gerekli. 0
  • Çok Ayıp 23 Ocak 2015, Cuma 17:09:21 Bu ilan nedir lütfen aklı selim birisi bana bunun açıklasın. Türkiyede kaç kişi var bu dilleri bilen kaç kişi varki bu dilleri isteyebiliyorsunuz. Bizimle oynamayın Thy yönetimi bizimle kafa bulmayın lütfen. Alacagınız torpilli insanlara yol açıyorsunuz biliyoruz bu dilleri bilmiyorlar ama genede alınacaklar bunuda biliyoruz.Binlerce insan bu alımı beklerlen yapmış oldugunuz bu ayıp ı düzeltin lütfen .................... 1
    • km1 23 Ocak 2015, Cuma 23:11:41 dil bölümü okuyan biri olarak bu dilleri konuşan birçok arkadaşım var çevre ile alakalı sanırım 3
  • vasıfsız 23 Ocak 2015, Cuma 17:06:21 umarım vasıfsız boş boş adamları almazlar. bu işin karizması vardır biraz! elini atan giriyor şirkete. sokakta görsen suratına bakmazsın ama şirkette... 3
  • Android Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 17:05:34 Hayirli olsun bu ilan yabanci kabin memuru alinacagina dair bir gelism israret bence.yabanci pilota ok diyen arkadaslar vardi simdi allahin vietnamli kabin memuru gelip senin ekmegine ortak olsunda gorelim.. 5
  • thy 23 Ocak 2015, Cuma 17:05:12 Her yil bi sacmalik getiriosun thy..sanki aldigin insanlarin ingilizceleri cok iyiymis gibi simdidide ikinci dil sacmaligi..birilerine ozel acilmis bi ilab belliki..el altindan alsaydinjz bari alicaginjz kisileri hic duyurmadan,bu kadar komik duruma duzmezdiniz .. 0
  • CH 23 Ocak 2015, Cuma 16:59:15 İki dil olayı çok mantıksız geldi ellerindeki çalışanların bu ilana nasıl güldüklerini söylemeye gerek yok. Şartlar çok ağır zaten bir de çok ekstrem uç kriterler. 1
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 16:57:00 Nasıl yani bunca zaman bekle ikinci dil şartı koy ..? Zaten lise mezunu olupta iki dil bilen insan olabilir mi ? Belki yurt dısında yaşasa neyse.. Benim merak ettiğim aranızda sadece ingilizce bilip ikinci dil bilmeyenler de basvuru yapacak mı ? Ya da beklesek mi hani gecen yılda hem ocakta hem nisanda alım oldu yoksa bundan sonra thy nin şartı iki dil mi olur ? 2
    • Bence 23 Ocak 2015, Cuma 21:51:33 Mümkün değil, hayır herşeyi geçtim ülke şartlarımız malum o sebepten mümkün değil. Bu bariz "el altı adamlar" ilanı, bir sonraki alım eskiler gibi olacaktır. Ha başka bi sürpriz olur mu dersek o kesin olur. İlla ki olur. Thy-İK harikalar yaratıyor çünkü 0
    • 2.dil 24 Ocak 2015, Cumartesi 07:09:36 lise mezunu olupta iki dil bilen insan olabilirmi cümlenizin ne kadar insanları insanlığı aşağılayıcı bir cümle olduğunun farkındamısınız sayın iphone uygulaması ??? 0
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 16:56:07 Arkadaşımla vietnamca öğrenicez bu ilandan sonra söz verdik birbirimize 0
  • Kabinden. 23 Ocak 2015, Cuma 16:52:43 Yine aynı, hep aynı. Bütün dünya anladı ama bu THY anlamadı. Bu iş genç yaşlarda ya da onun bunun torpili ile bir heves uğruna girip hem başkalarının hakkını çalan hem de girdikten 3 ay sonra ya kovulan ya da istifa edenlerin hobi olarak gördüğü bir şey değil. KABİN MEMURLUĞU dünyanın en zor MESLEKLERİNDEN bir tanesidir. Ve yaş sınırı tecrübeli adaylarda aranmamalıdır. Bu durum (kişisel fikrim) insan haklarına aykırı bir durumdur. Ben de biliyorum ne yazık ki THY de bu durumdan kaynaklanan maddi zararı biliyor ama ne hikmet ise bu duruma bir çözüm getirmiyor. THY'de çalışmayı hak etmeyen ama çalışan gerçekten çalışmak için binbir unut bekleyen kişiler.. Galiba hayatın acı gerçeği bu olsa gerek. Adalet hiç bir yerde YOKK! 1
    • katılıyorum 23 Ocak 2015, Cuma 18:30:42 kesinlikle haklısınız, benim dersine girdiğim mezunlardan kızların tamamı başvurmuştu geçtiğimiz nisan alımına, dil ağırlıklı olduğu için birçoğu da işe başladı. şu an 1yıl bile dolmadı ama her biri farklı yerlerde. 2ay çalışıp gezmek için başlanacak meslek gözüyle bakılmasının önünü kessinler önce. bu saçma dil kriterleriyle mesleğe saygınlık katılmıyor.. 0
    • Kabinden 24 Ocak 2015, Cumartesi 19:56:09 ''Katılıyorum'' rumuzlu hocam kesinlikle haklısınız. Doğru söze ne denir ki. Aslında en doğrusu alımlar ya tecrübeli olarak herhangi bir sınır olmadan ( tabi disiplin suçları gibi şeyler hariç) tecrübesizlerin de okulundan alınan personellerin çalışması sanırım kaliteyi otomatikman yükseltecektir. 1
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 16:39:33 Iki veya Uc lisan biliyorum. Inanmayin yalan. Bir tanesini. Orta derecede konussun. Yeter. Kaldiki 3 lisan biliyorum gibi hava atmak. Goruyoruz yolarda. Nasil konustuklarini. Bir lisani iyi derecede. Konusa bilmek icin Konusacagin lisani. Yerinde ogreneceksin turkiyede. Ogrenmek mumkun degil . Duyuyoruz. Benim cocugum. Ana lisan gibi. Fransizca. Bilir. Ingilizce bolir Ana lisan gibi. Konusmak icin. O memeleketin. Yore sivesiyle. Lehcesiyle. Grameriyle. Konusan. Demektir. Bunu yazmamin sebebi. Kendimizi kandiriyoruz. Fakat baskasini. Kandirmiyalim. Cunku yalanlar er ve gec. Ortaya cikar. 17
    • Yorum 23 Ocak 2015, Cuma 16:47:37 Siz ilk önce bi Türkçe öğrenin. 1
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 16:29:48 Bize dil uzatanlar hadi girinde görelim sizi 25
  • iPhone Uygulaması 23 Ocak 2015, Cuma 16:23:32 Ya nolur şu yaş biraz daha düşsün herkes nasıl bekliyor!en azından 1984 olsun... 6
  • Hu 23 Ocak 2015, Cuma 16:20:55 Tayca, Malayca .. ;))) iyiymis 1
    • lalala 23 Ocak 2015, Cuma 21:57:06 bunların mülakatını kim yapacak allahaşkına? speaking'siz ölçmeye kadar düşmeyecektir herhalde?? ing-alm-fr dışında kendi yönetiminde kaç adam var ki peehh... 0
  • KM 23 Ocak 2015, Cuma 16:19:53 En az 2 Yabancı Dil olayı biraz garip olmuş. Zaten %55e düşürdünüz maaşları , beklentiniz niye yükseliyo onu anlamadım ? Ekstra dil biliyo diye para da vermiceksiniz. 1
  • İlk Yorum 23 Ocak 2015, Cuma 16:19:48 Bir sefer de insanların beklediği bir ilan çıksa şaşırırım. 1