THY 60 yaş üstü pilotların uçuşlarını durdurdu

    Çok beğenilenler

  • Hava iş ten de özveri bekliyoruz 25 Mart 2020, Çarşamba 18:26:30 İyi günler, Covid-19 tedbir ve tasarrufları biz çalışanlar olarak şimdiden maddi ve manevi yönden etkilendik, sizin de böyle bir zamanda üyelerinizi düşünerek her ay kesilen sendika aidat ücretinin bir süre talep etmemeniz gerektiği düşüncesindeyim.Onun yerine üyelerinize bu zor günlerde destek olabilirsiniz. İyi çalışmalar dilerim, Saygılarımla 8
    • Cpt 25 Mart 2020, Çarşamba 18:34:29 İnşaatlar devam ediyor nasıl aidat almasın!!!!!!!!! 8
    • Ahm 25 Mart 2020, Çarşamba 19:05:10 Sendika nezaman calışanın yanında oldu ki? Dananın bacağını kurmalı 1
    • Tk1924 25 Mart 2020, Çarşamba 19:17:22 İkramiye kesintisi ve maaslardan %30 feragat istenicek diye duydum sağlam yerden, bu mesajı unutmayınız 2
    • Sendika Ağaları 25 Mart 2020, Çarşamba 19:27:15 Yok be abi, sen ne yaptın? Sendika ağaları kendi ekmeklerinden vaz geçer mi? Yok bir de aidat azaltması vs 1
    • İsaBet 25 Mart 2020, Çarşamba 19:31:59 Bir önceki BaŞ pİlot kararı ile 63 den-65 yapılmıştı zaten.. Çok yerinde bir karar... Mutlu tatiller denmeli vede derhaL emekliye sevk edilmeliler 3
    • Tk 25 Mart 2020, Çarşamba 20:12:00 Pegasus evden calisma yaparken biz niye yillik izin arti ucretsiz izine mecbur birakiliyoruz 2
    • Kesinti 25 Mart 2020, Çarşamba 21:03:59 Şahsen eğer bu zor günlerde ,havaiş üyelerinden umarsızca kesinti yapmaya devam ederse ,diğer sendikaya geçmek farz olur. 1
    • Ücretsiz, izin 25 Mart 2020, Çarşamba 21:26:37 Yapan personelden zaten alamayacak maaş üzerinden hesaplanıyor o aidat 0
    • .. 25 Mart 2020, Çarşamba 21:29:06 Ölümsüz dünya 1
    • CMD 25 Mart 2020, Çarşamba 21:35:46 Emeklilik tesfik edilsin minumum 6 ay tesfik verilsin. 1
    • Kpt 25 Mart 2020, Çarşamba 23:52:18 Sendika mı?Hava iş mi?Sarı sendika ancak inşaat yapar,onların havacılıkla işi olmaz.THY yönetimiyle kavga eder gibi gözükürler ama hep dirsek temasındadırlar.Atlas jet olayında ne yaptılar,pegasus kazasında ne yaptılar? Hala bu sendikadan birşey bekleniyorsa hayal tabii ki... 0
    • Taktik 25 Mart 2020, Çarşamba 23:53:28 Helo sarı sendika bak Talpa aidatları durdurdu sen de hele bir el at işe. Bu yaş konusuna gelince fena saçma herkese 3 ay boyunca 10 gün ücretsiz izin ver. Ben bile plandım olayı siz neyin kafasındasınız? 60 yaşı kesmek ne demek?Madem kriz var herkes elini taşın altına sokacak. Senin yığınla ofislere tıktığın az maaşlı personelin de maaşı kesilecek. Yahu senin kaptanın oraya buraya uçarken risk alırken kimin umrundaydı. Unutma tk sen havayolu şirketisin ve senin velinimetin kaptanlar. İşin ironik yanı eskiden grev falan varken yöneticiler kaptandı yine 3-5 uçak kalkardı. Şimdi yöneticilere bakıyorum da alıyor bir gülme 6
    • Atilla 25 Mart 2020, Çarşamba 23:58:18 25 sene bir kurumda calistim. Muh. Olarak 2000 TL maaş alırken sendika başkanı 40 bin TL maaş ,iki çocuğu ingiltere eğitim masrafları ve deniz kenarında villa.. yer Aliağa... Petrol-İş şube başkanı. Sendika ağası bile değildi. 1
    • SENDIKA 26 Mart 2020, Perşembe 00:17:26 Sendikanin bırakın aidat almasını bu zamanda üyelerine naddi olarak yardımda bulunması beklenmektedir. Bakalım sayın Başkan tasin altina elini koyacak mi? Verilecek karar sendika yönetimi için Bundan sonraki seçimlerde hayati önem tasimaktadır 1
    • Çava reş 26 Mart 2020, Perşembe 05:08:41 Sendika aidatının peşine düşmüş aç kaptanlar havasen buralarda yine 10
    • Yeni dönem 26 Mart 2020, Perşembe 10:35:10 Hiçbir sendikaya yüz vermeyiniz, sendika işi bitmiştir. 1
    • İşi bilen 26 Mart 2020, Perşembe 13:42:53 Yüzde otuz olursa şükredin sizde bu mesajı unutmayın 1
    • Tk 26 Mart 2020, Perşembe 14:04:09 Testi akarken doldursaydın, dünyada insanlar ölüyor biraz vicdan 1
  • Yabancı Pilotlar 25 Mart 2020, Çarşamba 18:06:06 Bir de yabancı pilotlar süresiz izne çıkarılırsa mantıklı olur. 39
  • Tüm yorumlar

  • Gün gelir 27 Mart 2020, Cuma 08:39:19 Havacılık her krizden sonra güçlenerek yoluna devam etti. Bunda da öyle olacak. Çünkü zaman çok pahalı. Peki bugün en kolay yolu seçip herhangi bir hukuki dayanağı olmadan sadece yaşı kriter alarak kıyım yaparsak yarın üzülebiliriz. Hem hukuk açısından hem ahlak açısından. Çünkü kriz sonu ayakta kalan şirketler daha da büyüyecek. Thynin pilot kalitesi belli, yeni meydanda başımıza gelenleri görüyoruz. O nedenle eğer krizi en az hasarla atlatmak istiyorsak adil, güven veren adımlar atmak zorunda yönetenler. Yoksa o gözden çıkardığı kişilere ihtiyaç duyduğunda beklediği verimi alamayabilir. Dünya birlik olmuşken bizim tartışmamızda ettiğimiz laflar ya çok ucuz insanlar olduğumuzu gösteriyor ya da mesai arkadaşının düşmanı. Her iki halde utanç verici 6
  • Tarak 26 Mart 2020, Perşembe 19:51:26 Mahalle yanarken saçlarını tarayanlar A.Ş 3
  • Resim 26 Mart 2020, Perşembe 15:37:52 deki adam Türk değil zaten, ne çokmuş Türk düşmanı. 0
  • Gençler 26 Mart 2020, Perşembe 15:14:49 Aaaa duydun mı bizim filo Airbus mış Ya evet evet bizide öyle söylediler Ooo süper Aaaa Boeing mi ne hadi ya 3
  • Teklifler geliyor 26 Mart 2020, Perşembe 14:48:49 Kokpitte 60, Ofiste 30, kabinde 29 yaş üzeri herkes... (ER da film seyredip, “ah çok zor bu hayat” diye ağlaşanlar hariç) 5
  • has akademi 26 Mart 2020, Perşembe 10:58:18 Kardeşim sen bu tutumla kurul mülakatından geçebildiysen lütfen torpilim yok deme. 7
    • Torpil 26 Mart 2020, Perşembe 15:20:43 Ne kadarının torpili yok ki zaten? Cadetlerin çoğu torpille giriyor bence zaten. Kurul fasafiso... 3
  • Pilotlarımız 26 Mart 2020, Perşembe 10:41:30 Yeni nesil İH mezunu pilotlar çok sevinmiş. Meydan onlara kalacak diye. Artık arapça anonslarda duymaya başlarız 45
    • Komik 26 Mart 2020, Perşembe 11:11:02 Şu yorumunuzla alınan kararın haklılığını ortaya koymuşsunuz teşekkür ediyorum 18
    • Komik 27 Mart 2020, Cuma 07:41:31 Mesajı anlayamamak nedense hep başlıklara komik yazdırır. Ne acı değil mi. Sizde mi İHL den mezun hatip pilotlardan mısınız yoksa çok alınmışınız. Yazdıklarım yakında gerçekleşirse şaşırmayın 1
  • Neden 26 Mart 2020, Perşembe 02:58:38 60 yas ustu pilot neden ucmaya devam eder ki? Ailenle ol yetmez mi kazanilan para 23
    • Aaa 26 Mart 2020, Perşembe 10:32:57 Sen ailenle daha uzun süre birlikte ol diye. 48
    • Yalaza 26 Mart 2020, Perşembe 12:38:33 Evde kalmaktan korkuyorlar 7
    • Plt 26 Mart 2020, Perşembe 15:31:34 Evde yapamadığı havayı uçakta yapsın diye!!! 11
    • Tanidik 26 Mart 2020, Perşembe 23:03:27 Reis de 66, cbaskani, eve gitsinmi? 6
  • Dingin 25 Mart 2020, Çarşamba 23:50:50 Guzel bir karar olmus. Simdi de sirkette tecrubesiz kaptan olmamasi adina, f/o larin kaptan olma saatlerini 6000 civarina yukseltmeleri gerekir ki son yasanan olaylardan sonra buna ihtiyac var. 22
    • Fo 26 Mart 2020, Perşembe 11:10:39 Tabi cnm 100.000 olsun. Ne kaptanlar var 20.000 saati var ama boş saatler:) saate bakmıyor o işler. Olacak adam 2000 de de olur olamayacak adam 20.000 de de olamaz 64
    • FO YA CEVAP 26 Mart 2020, Perşembe 12:22:05 SİMULATORDE GORUYORUZ OTOPİLOT AUTOTHRUST OFF SENİN GİBİLERDE OFF,COK KONUSMA İŞİNİ YAP 32
    • Haaa 26 Mart 2020, Perşembe 15:15:58 Puhaaaaa çok güldüm Sesli güldüm 2
  • Brlik olun 25 Mart 2020, Çarşamba 23:44:53 Yorumları okuyorum da,ne kadar çok Pilot düşmanı var.Her zaman olduğu gibi meyve veren ağaç taşlanıyor.Bu havacılık camiasın da,bir birini çekemeyen,bir birinin kuyusunu kazan,bir birine gizliden düşmanlık yapan ne kadar çok insan var hayretler içerindeyim.O onun maaşın da diğeri başka bir şeyin de ne kadar yazık.Buraya yorum yazan arkadaşların yüz de doksanı eminim havacıdır! Sizlere bir tavsiyem var! Bura da bir birinize laf söyleyeceğinize,birlik beraberlik yapın da kısacası TEK YUMRUK olun da bir HAVACILIK YASANIZ OLSUN.!!! Böyle yapmaya devam ederseniz hepiniz gün gelecek bu günleri arar olursunuz... Yasal olarak,Maden de çalışan işçiler kadar hakkınız yok! Kendinize gelin arkadaşlar kendinize... 14
    • Kanun 26 Mart 2020, Perşembe 19:48:20 Pilot dusmanlari genelde kabin memurlari 11
    • HAHA 27 Mart 2020, Cuma 01:57:28 HAHA kabin yeterince kazanıyor helali hoş olsun sıkıntı gelir adaletsizliği git bak avrupaya kabin kokpit farkı nedir ondan sonra gel konuş 1
  • Kartal1010 25 Mart 2020, Çarşamba 23:42:01 Önce yabancılardan başlarsanız daha isabetli olur.. Malum arkadaşlar ballı, uzun mesafe uçuşlar haricinde, uçuş kabul etmediler bunca yıldan beri.. 7
  • proje yoneticisi 25 Mart 2020, Çarşamba 23:12:24 pilotum diye sov yaparken iyiydi o zaman kurumsalda kariyer yapsaydiniz sirketlere degil kendinize yatirim yapsaydiniz her kurumda ekmeginizi kazanirdiniz 30
  • Yetmez ama evet 25 Mart 2020, Çarşamba 22:49:44 Zaten 1 tanesinin tazminatıyla 10 tane yer personelinin gideri karşılanır. Bu krizi atlatacak kadar birikimi yaptılar şirket sayesinde. Kabin ve kokpit kaymağını yedi, şimdi biraz da sabretmeleri lazım. 49
    • 330 26 Mart 2020, Perşembe 10:56:09 Kaymağını yedik de sizin gibi oturduğumuz yerden yemedik 13
    • Pilot 26 Mart 2020, Perşembe 21:24:12 Vay arkadaş, gel sen de ye olay bizim yapığımız iş kaymak yemekse, torpil yok bişey yok, gel geç sınavlardan sen de ye arkadaş... 0
  • YABANCILAR 25 Mart 2020, Çarşamba 22:06:40 Yabancılar varken niye 60 yaş Dünyanın hiçbir ülkesi kriz döneminde yabancı barındırmaz.KORKUYORMUSUNUZ YABANCILARDAN 9
  • Pilot 25 Mart 2020, Çarşamba 22:05:29 Paran varsa oluyorsun 28
    • Para yetiyor mu 26 Mart 2020, Perşembe 10:44:15 Pek çok mesleği tıp mühendislik vs para ile kolayca elde edebilirsiniz. Peki al para ver lisans mıdır olay? Emek zaman yok mu hiç? Bu uslup hiç doğru değil 9
  • Hüsto 25 Mart 2020, Çarşamba 21:39:16 Ehh bu devirde biter, kara günde kimin kime ne ettiğini bi görelim, devran dönünce kokpit ekibi de birlik olur inşallah bu sefer. 9
    • ? 26 Mart 2020, Perşembe 10:23:00 Kokpit ekibi bezaman birlik olduda bından sonra olucak?? 7
  • Emekli 25 Mart 2020, Çarşamba 21:24:18 2 Kaptana 1 Zuber Sezonu açıldı. 6
  • Yalaza 25 Mart 2020, Çarşamba 21:19:50 Şurada yazılanlara dikkat ettim de ; pilotun pilottan başka düşmanı yok. Menfaatler kesilince , menfaati kesilenler birer kaplan olmuş, ötekiler önümüz açıldı çığlıklarıyla bağırıyorlar. Bu sektörden bir yıl önce kandi isteğiyle ayrılan biri olarak, eskilerde de bu iş böyleydi ve kazançlı çıkan hep işverendi. 5
  • Yazıklar olsun 25 Mart 2020, Çarşamba 21:18:13 Sanırım Tr den ayrılıp başka havayolunun yolunu tutan arkadaşlar haklıymış. Konu para pul hayat standardı değil artık. Sadece kendisi de o maaşı alamadığı için KISKANÇLIĞINDAN ,HASEDINDEN kuduran insanlarla aynı yerde çalışmamak lazımmış. Bu kadar maddiyatçı karaktersiz kendini bilmez insanlarla bu işi yaptığım için utanıyorum üzülüyorum, cok yazık ....... 8
  • Go home yankee go home.. 25 Mart 2020, Çarşamba 20:58:54 Yabancı pilotları şutlayın! Tecrübesiz Türk pilotlarının önü açılsın. 17
  • Kokpit miss gibi crm havası eser 25 Mart 2020, Çarşamba 20:51:21 Kusura bakmayın ama crmsiz kaptanlar sizsiz kokpit çok güxel olacak 30
    • 25 kt 26 Mart 2020, Perşembe 11:15:53 Tutturdunuz bir crm, 25-30 kt yan rüzgarda uçağı crm indirmiyor. Şİrketin yılda 2 uçağı ground oluyor. 18
    • Crm 26 Mart 2020, Perşembe 19:09:59 Crm Crm Crm, tutturmus bir Crm turkusu gidiyor. Once Crm in tam anlamini ogrenin. Turkiye de crm sadece personelin birbirine iyi davranmasi olarak algilaniyor ki alakasi bile yok. 2
  • Net 25 Mart 2020, Çarşamba 20:44:21 Yabancilari gonderin,folari kaptan yapin ve bosta bekleyenleri ise alin virus sonrasi.Cozum budur 17
  • Muhteşem 25 Mart 2020, Çarşamba 20:17:07 Harika bir karar. Hatta 60 yaş ve üstü emekli edilsin. Yeter yıllardır kazandıkları. Arkadaş hangi genç kaptan arkadaşımla konuşsam 50-55 yaşında bırakacağını ve hayatın tadını çıkaracağını söylüyor. Hatta ben ve en yakın arkadaşımın planı 45 yaşında emekli olmak ve ailelerimizle tatil modunda yaşamaya devam etmek. Yeni jenerasyon pilotların planları hep bu yönde. Ama eski ve yaş almış kaptanlara bakıyorum hepsi şirket tamam artık senin süren doldu diyene kadar ev, araba, yazlık, çocuğa ev, toruna araba...vs derdinde. Emeklilik planları bile yok. Muhtemelen askeriyeden gelip bu meblağları geç kazanmaya başlamaları ile alakalı diye düşünüyorum. 21
  • Kaptan 25 Mart 2020, Çarşamba 20:07:11 Olması gereken adil bir karar hemde sağlık açısından önemli. Fakat tk bünyesinde yüzlerce yabancı pilot var, öncelikle bunlarında ücretsiz izine çıkarılmaları lazım. C1 ve p4 ler ile bir süre yola devam edilmeli. Ben de bir kaptan olarak biz kaptanların gerekirse maaşlarının yüzde 40 indirilmesi lazım. Aynı şekilde fo larında maaşında indirime gidilmeli. 3-4 ay böyle gidilirse, zarar minimal olur. Fakat tüm bunlar olurken, yurt dışındaki istasyon müdürleri ve şefleri hazır uçuş yokken, maaşlarında gerekli indirimler yapılmalı. Ayrıca uçmayan bir şirketin yerde binlerce çalışanı şu an için hiçbirşey yapmıcağımdam dolayı onlarda da ücretsiz izin başlamalı. 15
    • Kaptana 27 Mart 2020, Cuma 02:11:03 Ben fo olarak soylediğine katılmıyorum. Yuzde 40 kesilsin diye ne kadar rahat soyledin hemen. Belli ki küfe dolu . Biz kredilerimiz için corona kapma riskine karsılık ucuyor isek maaşımızı sonuna kadar tam almayı hakediyoruz. Çok istiyorsan buyur ucretsiz iznine çık. Ama benim hakkıma dilini uzatma! Kaptanmış bi de söylediğine bak. 2
    • kaptan 27 Mart 2020, Cuma 02:15:42 Virüs kapma riskini bilerek sırf kredilerini ödemeye çalışanların hakkını yemeyin. Kesinti yapmayın. Ücretsiz izin hakkı verdiniz ve isteyen kullanır. Bu insanlar zor şartlar altında çalışmaya çalışıyor. Kimsenin hakkını almayın lütfen, sayın yöneticiler. 0
  • ✈️✈️✈️ 25 Mart 2020, Çarşamba 19:50:06 Uçaklar uçuyor mu ki; 60 yaş üstünü uçuştan çekmiş miş miş... 4
  • Sadullah 25 Mart 2020, Çarşamba 19:43:05 Akademi borçlu 30 küsur yaşında olan f/o lar atılsın.tazminata gerek yok, borç defterini kapatın yeterli,sonrasi mi ? siz yolunuza biz yolumuza. Selametle ...universite, dlr ,1000 saat , akademi kendimiz geçtik geldik bugünlere. Ailede pilot yok, baba parası yok, baba torpili yok. Hormonsuz,katkısız, saf ,katkısız akademili . 26
  • Hava-iş 25 Mart 2020, Çarşamba 19:42:19 Mail attık Hala sendikadan bir dönüş yok, tek yaptığı mail atıp bize ulaşabileceğiniz numaralar bunlar ?? Siz çıkıp herşeyden önce bunca yıl onca kişiden tıkır tıkır parayı kestim şimdi sıra bizde ne yapabiliriz demeniz lazım!!! En azından çıkıp sendika aidatlarını almıyoruz de !!! TK sayesinde her ay karnın doydu ve karşılığını kaybedilen haklarimizla aldık ... 1
  • ARRFF 25 Mart 2020, Çarşamba 19:29:42 Biz hallederiz sıkıntı yapmayın.işler yeniden açılınca 70 yaşında amcalar buluruz yine.Uçak muçak bir müddet olmiyacak bunu kabil edelim 15
  • A 25 Mart 2020, Çarşamba 19:25:35 Artık evde çorba ile başlayıp baklava ile bitircekler yemeği. Suya limon nane biraz da tonic koyarsınız. Bu bize yaptırdıklarınızı evde eşleriniz bi süre sonra size yapmıyacak. 13
    • Saygısız 26 Mart 2020, Perşembe 11:29:29 Sen temel eğitiminin en başında bu eğitimi alacagını görüp bu servisi yapacagını nasıl algılamamış olabilirsin? Nasıl bir mantık bu kokpit servisi dahil hepsi güvenlik içeriklidir temel ihtiyaç olan suyu bile böyle bakarsan nerde crm nerde emniyet nerde güvenlik!!! Şikayetinizin haklı bir tarafı yok ! yapma meslegi istifa ver ! emin ol senin dısındaki temel ihtiyac olarak algılayacak ve işin ciddiyetine hakim olacak... 8
    • Saygısız yaZana 26 Mart 2020, Perşembe 18:01:21 Eleştiride su vermek istemediğinden bahsetmiyor, kaptanların şımarıkça taleplerinden bahsediyor. Ben de katılıyorum çok doğru söylemiş. Bişey söylemedikçe kokpitin isteği su ve yemek değil, b/c yemeği, meyvelerin hepsi, ne yüklendiyse kısa uçuşlarda bile hepsinden isteyen tonla kaptan var. Hak mı bu şimdi. Boş boş konuşuyosunuz. 3
  • YANACILAR 25 Mart 2020, Çarşamba 19:16:32 Yabancı kabin ve kokpit personeli gönderilmeli. 3
  • Türk Pilotu 25 Mart 2020, Çarşamba 18:52:35 İlk defa ümidim var. 0
  • Goody 25 Mart 2020, Çarşamba 18:51:20 Emekli edilsinler herkes için en iyisi 1
  • Kptndan Sn Ayci’ye 25 Mart 2020, Çarşamba 18:49:42 Sn Ayci Kargo kokpit ekibi uçağa binmeden COVİD19 TANI KİTİ ile kontrol edildikten sonra Uçuşa alınmasını rica ediyoruz Taşıyıcı olmayalım hepimizin çocukları anne ve babası var Lütfen 2
  • Non pilot 25 Mart 2020, Çarşamba 18:42:50 Amma çok pilot düşmanı varmış be! Lan onların yerinde olmaya can atıyorsunuz ama istediğiniz şeyler olursa siz pilot olsanız da kaçmaya yer ararsınız!geçin bu işleri fesatlar ancak böyle ağzınızın suları akarak kalemşörlük yaparsınız!bugünler geçecek daha fazla verecek şirketler pilotlara siz burada ahkam kesmeye devam edeceksiniz 3
  • sadı 25 Mart 2020, Çarşamba 18:22:41 İşte hukumetın algısı bu kadar 65 yas uzerindeki tum polıtıkacılarda siyası hayattan cekılsın o zaman .farkında olmadan ıkı zıt kutup yarattınınz .ilk secimlerde bu yanlıs algının sonuclarını gorursunuz. yetkılıler. 88
    • F/O 25 Mart 2020, Çarşamba 21:11:25 Ben 1 flap istedigimde vermeyen 3 sn sonra uzanip kendisi flap koyan, kokpite adimimi attigim andan itibaren her hareketimi olumsuz elestiren, kokpite giren kabin amirine gosterdigi tebessumun %1'ini benden esirgeyen, her palye yapisimda sanki ben yapmayacakmisim gibi "topla topla" diye bagiran arkasindan da "siz genclerin daha yiyecegi 40 firin ekmek var" diyen 60 yas ustu tum kaptanlarima iyi istirahatler diliyorum. 9
    • Anlayışın 25 Mart 2020, Çarşamba 22:18:03 Hükümetle ne alakası var bunun ? 2
    • The zombi 26 Mart 2020, Perşembe 13:44:25 Sağolasın görüşmek üzere 0
    • F/O’ya 26 Mart 2020, Perşembe 17:53:39 takılma bunlara fiber optik. 1
    • Fo 26 Mart 2020, Perşembe 19:52:16 Arkadaş yandakini rahat ettirmiyorsan kendini sorgula,bu kadar adam seni ikaz ediyorsa sen de noksanlık var ki bu kadar ikaza rağmen anlayamadıysan eksikliğin kaynağı da net.ayrıca bir tarafın yiyorsa o adamların yüzüne söylesen terbiyesiz. 2
  • Artik 25 Mart 2020, Çarşamba 18:19:13 Artik pilota gerek yok, tk belli cok kuculecek, yeni alimlari durdurmali, p3 leri p4 yapip giderleri kismali, yeni kaptana da gerek yok, mudur sayilari azaltilmali, kabin memurlarinda ve diger personlde kesintiye gidilmeli 209
    • P3 25 Mart 2020, Çarşamba 18:27:06 P3 nerene battı senin C1 leri de C2, P4 leri P5 yapsın o zaman seni einstein. Ama bu değişimler malesef kazanılmış hak olduğu için maaşı düşürmüyor. 34
    • Fo 25 Mart 2020, Çarşamba 18:28:19 Kaptanla ucus yapacagına yerine p3 ile ucus yapınca daha az kaptan kullanmıs oluyor..yani maliyet azalıyor ...bilip nilmeden yorum yapıyorsunuz.. 25
    • P3 25 Mart 2020, Çarşamba 18:33:58 Asıl p3 leri arttıracak kaptan masrafını azaltmak için, artık tüm er uçuşları C1 p3 p4 29
    • Yaa siz sanki 25 Mart 2020, Çarşamba 18:53:54 P3 lerin bir çoğu P5 kalitesinde zaten P6 bile olabilirler ... 2
    • P3 dusmanına 25 Mart 2020, Çarşamba 19:01:02 hayırdır ne derdin var P3 lerle? zaten şirket kaptan yerine kullanıp daha az maaş vererek tasarruf yapıyor neden p4 yapsın? 2
    • Hayret 25 Mart 2020, Çarşamba 19:05:52 Sen bu zeka ile fazla yasamazsin 1
    • Aynen 25 Mart 2020, Çarşamba 19:18:27 Doğru olması gereken 3
    • P3 777 25 Mart 2020, Çarşamba 19:36:55 1 p3 er uçuşlarında 1 kaptan yerine kullanılıyor ve tasarruf için birebir neden p4 yapıp ayağına sıksın şirket, bay çok bilmiş 3
    • Evet 25 Mart 2020, Çarşamba 19:56:54 Artik ekip planlama, gisad, genel mudurlukte calisanlara da ihtiyac yok. Hepsini atabiliriz. P3 ler p4 olur kaptanlari p3 yaparsin olur biter. 3
    • 737 purser 25 Mart 2020, Çarşamba 20:37:09 C1 & P3 & P4 en mantıklı en hesaplı kombinasyon ER uçuşları için.. ama geniş gövde ile alakanız olmadığı için bilmiyor olmanız normal. 4
    • Çakma p3 26 Mart 2020, Perşembe 14:23:44 P3 kaptan yerine kullanılıyormuş laflara bak? Soldan iniş kalkışmı yapıyon? Sorumlulukmu alıyon? Hangi eğitimle kaptan sayılıyon? Ne p4ler var senin gibilere basar ama maaşı senden az. Okyanus üstünde kaptan uyurken tuzluk gibi oturmanmı kaptandan sayıyo seni? Dar gövdede 3 saatlik uçuşta kaptan 30 dk uyurken p5 hem uçup hem monitor ediyor, onuda kaptan sayalım maaşını arttıralım. Ne boş bi starü bu p3 olayı. Tamamen torpilli çocuklar kaptan olamadan kaymak yesinler diye çıkmıştır muhtemel. 3
    • Hakuna matata 26 Mart 2020, Perşembe 17:38:17 Her şeyi çok iyi biliyordunuz bi kokpitin iç işlerine de el attınız mübarek .. Aç oku Airfrance Brezilya kazasını öğren çocuğum biraz... 1
    • Hakuna Matata 26 Mart 2020, Perşembe 17:39:11 Airfrancenin kazasını aç oku öğren çocuğum.. Şirketin bi uçak daha gömecek parası yok... 2
    • P3 26 Mart 2020, Perşembe 19:48:54 Uçuyoruz görüyoruz;kumanda verirken bile hop oturup hop kalkıyoruz,bilgi beceri yerlerde.istiraahate bile giderken havaya bakıp gidiyoruz,çok az sayıda kaliteli p3 var gerisi düz uçan uçağı düşürür. 2
    • çakmacıya/P3 nedir 27 Mart 2020, Cuma 05:25:26 cruise relief CAPTAIN dir adı birazcıkkk kitap okursan easa da yerini bile bulabilirsin, (gözünü kapatan p5 vb diyip kendine güldürmezsin) ayrıca şirketde usul ve esaslara göre secilir her 6 ayda bir simulator eğitimi görürler 0
  • ökkeş 25 Mart 2020, Çarşamba 18:17:48 36 yaşında, akademi borçlu, yarım yamalak hakları kalacak ya da işten atılacak, tünelin ucunu göremeyen bir sektörde yıllarını heba etme ihtimalinde biri olarak kıskandığım Kaptanlarımızdır. Tüm haklarını almalarını ve hayırlı emekliliklerini dilerim. 32
    • Fo can 25 Mart 2020, Çarşamba 19:16:03 Ucuyosun ya daha ne istiyorsun ya. Bitmedi aglamaniz ya. 12
    • GENC ARKADAS 25 Mart 2020, Çarşamba 21:29:43 ŞİRKETE GARANTİSİ İLE GİRDİN EĞİTİMDE BİLE AZDA OLSA MAAŞ ALDIN EĞİTİMDE BİLE PASS HAKKIN İLE GEZDİN DOLAŞTIN DÜNYADA COK AZ YERDE OLAN 250 SAAT IÇUŞ İLE JET YOLCU UÇAĞINDA SAĞ KOLTUĞA OTURMA ŞANSINI YAKALADIN BIRAKTA BİRAZ HALİNE ŞÜKRET ARTIK KISKANÇLIK,ŞIMARIKLIK VE ŞÜKRETMEME GİBİ ÖZELLİKLERİ BIRAKMAK LAZIM 16
    • Küçük dağları yarattım 26 Mart 2020, Perşembe 05:12:05 Abart be birader. Biraz daha abart oturup ağlayalım. Ne meraklısınız şurada millete bizi güldürmeyi ya. Ulan tamam borçsa borç, şirket sana aylardır kamyonla maaş vermiyor mu??? Bende memnun değilim Tl ile maaş alıp euro ile ödemekten ama öyle bir yazmışsın ki sokakta Limon filan satıyorsun sanacak insanlar!!! Bu kadar da isyankar olmayın ya. 14
    • Şımarma 26 Mart 2020, Perşembe 13:02:05 Daha bir yılı doldurmadan altına son model araba çekip,ne oldum deyip şımarıp, sonrada ben bu işi herkesten çok iyi yaparım modunda olmayın. Tecrübe başkalarının hatalarından ders çıkarmakla, az hata yapmakla, her türlü hava şartında uçarak deneyim kazanmakla ve kişiden kişiye değişen bir sürede olur. Bu da ancak belirli bir süreyle olur. Yoksa uçak kazaları sayfalarında isimlerinizi okuruz. Dünyanın hiç bir yerinde size karşılıksız diploma verilmiyor. Size yapılan harcamaları geri ödemek zorundasınız. Sizi yetiştiren kişiler belirli yaşın üzerindeki tecrübeli kaptanlardır. Merak etmeyin havacılıkta otonom uçaklar sizin 60’lı yaşlara kadar uçmanıza zaman tanımayacak. Rakibiniz teknoloji. Siz öncelikle bu krizde birlik içinde olmayı öğren. Ben işimden olmayım onlar olsun mantığını bırakın. Salgın devam ederse herkes ekmeğinden olur. En azından evindekal ve topluma iyi bir hizmet et. 2
    • Ökkeş 26 Mart 2020, Perşembe 14:44:14 Sosyal devletin işlemediği bir yerde “şükür edebiyatı” ancak kitlelere uyku ilacı olur. Aynı bu feci salgını dua ve sela’yla durdurmaya çalışmak gibi...Geçiniz. 0
  • Fo 25 Mart 2020, Çarşamba 18:15:54 Emeklilik yaşı 60 olsun. 43
    • Kesinlikle 25 Mart 2020, Çarşamba 19:36:43 Pilot emeklilik yasi 60a cekilmeli!ihtiyac olusmasi halinde asamali olarak 62-65araligina zaten cekilebilir 1
    • Ferhan 25 Mart 2020, Çarşamba 20:53:06 Harika..Tasarruf tedbirleri için gerekli.Yeterince para biriktirmişlerdir...Bu süreç herkesi madem etkileyecek.Bu kesim yaptıkları tasarruf ile hayatlarını standartları sapma olmadan devam ettirebilirler.Emeklilik yaşı bu dönemde 60 yaş olmalı..... 2
    • Asker 26 Mart 2020, Perşembe 01:17:17 Biz olmazsak şirket batar senin gibi zihniyetler sayesinde aslan parçası 12
    • Bir büyük lazım 26 Mart 2020, Perşembe 02:35:59 IST de çamur gibi bir havada koca uçak palyede altından kayıp gider, iniş yaparken sırtın terler, bacakların titrer... sonra o emekli ettiklerinin tecrübesini mumla ararsın küçüğüm.. dikkat et sıra sana da gelir bir gün. Yıllar roster peşinde koşarken çabuk geçiyor. 13
    • Genç 26 Mart 2020, Perşembe 08:27:54 Genç arkadaşım 59 yaşına geldiğinde aynı şeyi söylersin umarım. 13
  • Olmaz 25 Mart 2020, Çarşamba 18:13:48 Yas olarak 45 uygun, ustu ucmamali 115
    • olur ama 25 Mart 2020, Çarşamba 18:42:05 3 rüzgarlı günde 3 uçak kırdı tecrübesiz kaptanlar. Pegasus ha keza. Emin misin? 4
    • ? 25 Mart 2020, Çarşamba 20:14:23 Otoyollar daha tehlikeli o zaman araba da kullanmasın millet 2
    • 777 25 Mart 2020, Çarşamba 20:54:04 Aslan parçaları , zor günde ülkenin ve şirketinin yanındalar. Tüm sağlık önlemlerinin alınmış olmasıda harika. 1
    • Reality 26 Mart 2020, Perşembe 00:59:25 Bence 36 ya düşürülsün 2
  • Iyi oldu 25 Mart 2020, Çarşamba 18:12:04 Dinlensinler biraz evlerinde boylece yollar bize acilsin birazda 79
  • Yerinde karar 25 Mart 2020, Çarşamba 18:03:15 Şirkette 25 yılını dolduranlarada aynısı yapımalı 40
  • Km1 25 Mart 2020, Çarşamba 18:00:11 Şirketin yapacağı en mantıklı hareket 60 yaş üstü kaptanları emekliye ayırmalı ve kaptanların maaşından %40 kesinti yapmalı.Bir kaptanın maaşı %55 memurun en az 10 katı.Şirket umarım farkındadır herşeyin. 297
    • Kaptan Kosto 25 Mart 2020, Çarşamba 18:33:13 Muhtemelen farkındadır.Ondan dolayı sana değil,pilota uçak uçurtuyordur 21
    • Matador 25 Mart 2020, Çarşamba 18:43:55 Kendi maaşını katsayı üzeri den hesaplayan kabin memuru... Eğerki sen gerçeksen sen ancak garson olursun 2
    • Fo 25 Mart 2020, Çarşamba 18:55:05 Şirkete artı değer sağlama miktarına göre olmasın maaş miktarları. Yeni giren memur ne kazandırıyor şirkete ? 0
    • Kartal 25 Mart 2020, Çarşamba 18:55:49 Kaptan maaşı kadar taş başına düşsün. Nedir bu eziklik kıskançlık. Senin özelliğinde bir kişi için ilk ilanda 10.000 kişi başvuruyor aralarından şekline bakmadan torpilliler alınıyor. Kaptan için bütün dünyaya ilan veriyorlar zor adam buluyorlar haberin varmı senin . Senin özelliğndeki kişiler asgari ücretle çalışacak haberin olsun. 1
    • Sovalye 25 Mart 2020, Çarşamba 18:56:46 Cok haklii bir km zor yetisiyo 3
    • Terbiye 25 Mart 2020, Çarşamba 19:01:37 Başkasının kazancıyla uğraşmaktan, oluru olmazı mukayese etmekten vaz geçin artık. Herkes kendi kazancına baksın. Şu anki durumun sorumlusu ne kaptanlar, ne de diğer şirket çalışanları. Kin kusmak için fırsatçılık yapmayın. Edep ya Hu!.. 0
    • Flyaway 25 Mart 2020, Çarşamba 19:06:08 20 kati olmalı bence...Azmis oran... 1
    • Av 25 Mart 2020, Çarşamba 19:20:23 Burada bile kaptan maaşını nasıl kıskandığınızı göstermişsiniz 1
    • KM1 e 25 Mart 2020, Çarşamba 19:21:21 amirlerinki de 3 katı, müdürlerinki de 15 katı,genel müdürünki de 20 katı bu durumda onlarda işten çıkarılsın kimse kalmasın şirkette 0
    • Km1 25 Mart 2020, Çarşamba 19:25:30 dorğu aslında kabin memurunun maaşı kaptanla aynı olmalıydı ileri zeka arkadaşım 0
    • Bir bitmediniz sayın cehaletin temsilcileri 25 Mart 2020, Çarşamba 19:30:36 Km ne zamandr uçak uçuruyor , neyi neyle kıyaslıyorsun aloooo:) 2
    • %55 25 Mart 2020, Çarşamba 19:43:00 %55 memur dediğin lise mezunu, 2 aylık eğitimle kabin memuru olan kişi bir öğretmenin 2 katı maaş alıyor, başka sorun var mı? 3
    • pilot 25 Mart 2020, Çarşamba 19:50:06 sende pilot ol sende al. isiniz gucunuz pilot maasi. herhalde 10 kati olcak. yaptigimiz is ayni mi da kiyas yapiosun. pilotluk meslektir. kabine 3 ayda 1000 tane adam bulurum. 4
    • 737/800 25 Mart 2020, Çarşamba 19:53:03 60 yaşındaki kaptan Dünyalığını da yapmıştır , Ahiretliğini de . Bundan sonra ayrı bir dünya düzeni geliyor . İşsizlik üst seviyede olacak , bu bağlamda aşağıdan gelen yeni heyecanlı Pilot lara da yer açarak bir nebzede işsizliğe katkı sağlamış olacaklar . Kesinlikle katılıyorum 60 yaş Pilotlar emekli olmalı , onların engin deneyimlerinden de başka mercalarda da yararlamalıyız . 0
    • KM1 25 Mart 2020, Çarşamba 19:53:28 SENDEN COK VAR /BULUNUR KAPTAN AZ ANLADINMI 1
    • kaptan 25 Mart 2020, Çarşamba 19:57:15 10 katıysa %55ler çok alıyomuş 41
    • kaptan 25 Mart 2020, Çarşamba 20:02:38 zaten pilotun piottan buyuk dusmanı olmaz ..su yorumları okuyunca utanıyorum mensubu oldugum meslek gurubundan .... 1
    • FO 25 Mart 2020, Çarşamba 20:06:33 10 kati mi? 20 kati olmali bu ne ya bedava calistiriyorlar bizi. 3
    • He ya 25 Mart 2020, Çarşamba 20:21:13 Yapsın koçum, bize bişey olmaz, birikmiş milyonlarım var, sen düşün ne olacağını 2
    • Km2 25 Mart 2020, Çarşamba 20:38:48 Bütün kaptanlar Burda. Uçuşlar iptal olunca 1
    • Zekeriya 25 Mart 2020, Çarşamba 20:55:32 10 kat mı ? hesabı bilmiyorsun kardeş çık biraz daha :) %55 olduğun çok belli hesabı kitabı öğrenememişsin daha 2
    • Cmd 25 Mart 2020, Çarşamba 21:37:59 Yine kendinizi pilot sanmaya basladınız.oysa piyasada sizden cok var... 3
    • Sizin 25 Mart 2020, Çarşamba 22:20:57 %55 alan arkadaşınız bile diğer şirketlerde çalışan meslektaşlarınızdan kat kat fazla maaş alıyor. sizin maaşları sektör seviyesine çeksinler, epey bir tasarruf sağlanır 3
    • Kartal a 26 Mart 2020, Perşembe 11:06:46 Bundan sonra,pilot ilanina cik da gor bakalim,kac pilot basvuracak!o devir bitti Kartal kardes 0
    • Komik karşılaştırma 26 Mart 2020, Perşembe 11:39:05 Memur dediniz değilmi? Pilot ile memur karşılaştırılması? Dogru okudum !!! Bunlar hep cehalet hep cehalet hep cehalet ... bu sahis memurla karşılaştırmayı bile göze alıyorlar pes siz havaci olamazsiniz!! Bakin bu tarz yorum yapan sahislara keske mulakatta ozel tespit sorular hazirlansaydi ve bakis acisi ayni olanlar guvenlik ve emniyet bilinci yok olarak tespit edilip alinmasaydi bu onemli!!! 1
    • N/A 26 Mart 2020, Perşembe 12:06:42 Aldiginiz finansal egitimle mi %40 kesintiye karar verdiniz? Peki %55lik memur ile kaptan pilot ayni isi mi yapiyor? Elmayla armutu ne karistiriyorsunuz! 2
    • Yazık 26 Mart 2020, Perşembe 14:13:32 2 aylık çalışmayla lise mezunu vasıfsıza garsonluk için u kadar fazla maaş verirsen böyle cahil konuşur, yokluk görsün biraz kıymetini anlar. KM maaşları düşürülmeli, bütün yenigelen kızların burunları dudakları aynı tip, hepsi silikonlu, bence maaşlarını kısın gerçek yüzleri ile dolaşsınlar da kim olduklarını hatırlasınlar 4
    • Ka1 26 Mart 2020, Perşembe 19:42:12 Lütfen bir tane saçma sapan konuşan arkadaş için bütün kabin memurlarını aşağılamaktan vazgeçin. Sizin spesifik bir iş yaptığınızın tabiki farkındayız ayrıca kabindede herkes lise mezunu değil merak etmeyin. 0
  • pilot 25 Mart 2020, Çarşamba 17:59:17 ben memnunum en başta yapılmalıydı. 26
  • sivil fo 25 Mart 2020, Çarşamba 17:57:24 olsunun hepsinin oğlu da zaten bizde kaptan para sıkıntısı çekmezler. bakıyorlar çocuktan bir şey olmayacak dlr bile geçemiyorlar ver ayjete , pegasusta charterda 1000 saat yapıp buraya gelsinler. sonra hepsi yerde görevli , trı tre. 69
    • 3 ayda bir daire alıyorlar 25 Mart 2020, Çarşamba 18:11:33 Hepsi mütehayit gibi zaten. Halkalı da piyasayı onlar belirliyor 36
    • Onlar yüzünden 25 Mart 2020, Çarşamba 19:05:10 Halkalı denen köyde sovyetler zamanından kalma 1+1 2000 TL 0
    • Varsa yüzün 26 Mart 2020, Perşembe 01:30:54 Eğer kendine güvenin varsa yüzümüze söylersin bunları. Kendine güven derken bilgine güveniyorsan dedim. Ama sen daha coookk yolun başındasın. 8
    • Hayırdır 26 Mart 2020, Perşembe 07:34:58 Hayırdır dostum ne zoruna gitti?? Aynen öyle piyasayı da ben belirliyorum param da cebim de halkalya yolun duserse gel beklerım bıraz bastıra bastıra anlatırım hikayemi 10
  • Parajumppilot 25 Mart 2020, Çarşamba 17:49:00 Bu firsattan yararlanin,pahali yabanci pilotlarin isine son verin,bu krizde atlatilinca kaptanlari ucus saatleri yeterli olan TC First/Officerlerini kaptan yapin,FO acigi olursa hazirda bekleyin issiz pilotlari alirsiniz, tabikine THY yonetimi yandaslarini kayirmassa herkes yine mutlu olur. 30
  • Misafir 25 Mart 2020, Çarşamba 17:48:40 Allah yardımcıları olsun, 16
  • Ya TGS 25 Mart 2020, Çarşamba 17:47:01 Tgs 45 yaş üzeri yhm personelini çekmedi ama 27
  • Heh heh 25 Mart 2020, Çarşamba 17:45:24 59 yas safe yani, hangi akilla, hangi bilimsel bulgu ile, neye dayanarak? Belki Ensara a sormustur, belkide peygamberin oldugu yasi ve uzerindekiler calistirilmamali, bir imama soralim.. 125
    • Vizyonsuz 25 Mart 2020, Çarşamba 18:07:56 Senin gibi insanlara ne yapsalar yaranamazlar zaten 59 yapsalar 58 neden olmadı dersin istersen komple şirketi kapatsınlar. Güzel bir karar inşallah biran önce bu salgın biterde herkes işinin başına döner rahat nefes alır bütün ülkemiz. 19
    • ReVizyon 25 Mart 2020, Çarşamba 19:24:28 Vizyon geleceğe ait öngörülmüş, planlanmış beklentidir. Mesela dsö den corona verilerini ve tüik den demografi verilerini alır, simüle eder ve bu çıkan sonucu tekrar tekrar ve tekrar kontrol edersen bu salgından en çok etkilenecek grubun hangi yaş grubu olduğunu öğrenebilirsin. Buda vizyon oluşturmana yardımcı olur. Mesela ülkemizde 22m kronik hasta olduğunu, en çok kalp damar rahatsızlığı olduğunu küçük bir google araştırması ile öğrenebilirsin. Bu verileri yine simülasyona girersen ve yine tekrar tekrar sonuçları kontrol edersen en riskli yaş grubuna hatta risk altındaki il ve ilçelere dahi ulaşabilirsin. Bu verilere sahip olduğun zaman ne hakkında konuştuğunu daha net anlarsın. Hastalığın bulaşma hızı, öldürme oranı hatta yaş gruplarına ait ölüm sayıları bile tutarlı giderken cahilin biri çıkar cahilliğini yapar ve tüm bildiklerini "aman be buna laf mı anlatacağım" diyerek kendine saklarsın. İşte hayat bazen böyledir. 0
    • Vizyonsuz 25 Mart 2020, Çarşamba 20:41:41 Sen çok mu vizyonlusun vizyonsuz diyen kardeş adam haklı bir şey diyor 0
    • Memurcan 25 Mart 2020, Çarşamba 21:20:19 50 olsa 49 lar nolcak dersin. Ne acayip adamlarsınız 0
    • Hadsiz 26 Mart 2020, Perşembe 07:27:59 Vay hadsiz vay. Peygamber efendimiz devrimleriyle 20 senede sonsuza dek dünyayı değiştirdi. Hâlâ sözünün üstüne söz yok. Geceleri açlığını bastırmak için karnına taş bağlayıp yattı, isyan etmedi. Sen ne yaptın 20 senede. Allah bereket versin, senelerce bir şoför için harika para kazandın. Ama ilk küçük geçici krizde, sana 20 sene tavandan maaş veren Allah'a nankörlük edip peygamberine dil uzatacak haddi bulabiliyorsun kendinde. 4