THK’da ödenmeyen maaş toplu istifa getirdi

    Çok beğenilenler

  • Mustafa Özdemir 14 Ocak 2016, Perşembe 17:23:23 Bu kurumun başkan ve üst düzey yöneticileri Thk delegeleri tarafından seçilerek değil, devlet tarafından atanarak göreve getirilmeli(TTK,TDK gibi),devlete sürekli hesap verir konumda olmalıdır.Bu yönetim yapısıyla kıt kaynakları har vurup harman savuruyorlar, ama kimseye hesap vermiyorlar.Başka türlü bu kurum hiç bir zaman düzelmez. 1
    • Thk 14 Ocak 2016, Perşembe 17:54:48 Cok haklısınız kesinlikle katılıyorum 1
    • turalı 15 Ocak 2016, Cuma 09:23:08 kesinlikle 0
  • PİLOTAJ 13 Ocak 2016, Çarşamba 22:26:57 Thk son bir yıldır o kadar kötü yönetiliyor ki, kendi üniversitesinin az sayıda pilotaj öğrencisine bile kendi uçaklarıyla ve hocalarıyla eğitim veremiyor,yurt dışında ve yurt içinde değişik uçuş okullarına gönderiyor.Ona rağmen bu çocuklar zamanında mezun olamıyorlar. 3
  • Tüm yorumlar

  • Kafayı yedim 10 Mart 2017, Cuma 11:11:16 Çalışanlar ellerindeki leri avuclarindakileri tüketti.içeriye bile girdiler.muatap yok.faturaları ödemeyi bırakın artık evlerine 1 ekmek bile alamıyorlar.1 yılı aşkın bir süredir evlerinde huzur yok.verilen emellerin karşılığı bumu.başa elenler çözüm bulmaya değil ben nekadar.çalarım ne kazanırım deye bakıyor.sonuç delik dahada büyüyor.ne olur bir çözüm.çözüm illaki intihar mi.pskolasilerimiz berbat.yeter artık. 0
  • Robot 10 Mart 2017, Cuma 10:30:37 İşi bilenler işi bıraktı yerlerine kimler geldiyse.işler dahada aksadı.kurum bu sekildemi durumunu düzeltecek.yazık.saymanların aldıkları maaş askeri ucretle eşdeğer..ama onlar bile verilmiyor.1 yılıdır insanların psikolojisiyle oynuyolar.ayıp. 0
  • çaresiz 01 Şubat 2017, Çarşamba 20:47:44 Bende bu kurumun bir calisaniyim dilime çok küfür geliyor ama söyleyemiyorum çünkü ben onlar kadar şerefsiz haysiyetsiz değilim onlar bizi herkesin yanında derneğimiz haysiyetimiz iki paralık oldu ve baştaki köpekler hiç birşey yapmıyor bir seneyi geçti açıklama yok icraat yok yazık ya perişan olduk allahiniz Yok sizin 1
  • Dante78 09 Kasım 2016, Çarşamba 16:12:53 Vakıf kısmı maaşlarını çatır çatır alıyor üvey evlat dernek için maaş hak getire. 0
  • sas 15 Mart 2016, Salı 23:38:02 maaşlar ödendimi acaba son durum nedir 0
    • ORGENCI 20 Nisan 2016, Çarşamba 07:13:06 kursiyerlerden zengin cocuklarini kayiran kadin hoca dan sikayetciyim. o kadin ogretmen fakir ogrencilerini magdur ediyor. nefret ediyorum o kadin hocadan, hic sevmiyorum onu, o kadin egitmenin artik orada durmasini istemiyorum artik 0
  • fare düşmanı 22 Ocak 2016, Cuma 15:56:20 Yazık ettiniz bu kuruma.İçine sı.tınız bu güzide kuruluşun.Bu alt yapı ve halk desteğiyle NASA'dan bile büyük olurdu.Basiretsiz yöneticiler sayesinde oldu bunlar.Bizlerde seyrettik şimdide birbirimize sallıyoruz.Paraşütçü pilota, pilot modelciye ,modelci saymana, sayman teknisyene ,teknisyen müdürüne.Kısır döngü kimse çare üretmiyor.Bekliyoruz yeni seçilenlere birşeyler yaparlarmı diye.Farelerde gemiyi terk etmeye başlamış.Vefa zaten semt ismi.Ama hala umudumuz bitmedi çünkü seviyoruz bu Ata yadigarı mübarek kurumu. 2
  • PARASUTCUYE 21 Ocak 2016, Perşembe 15:41:04 Mangal gibi yuregi getirde 4 sis ciger cekelim karnim acikti. Ya sen ne mangalindan bahsediyon paresutcu Hoca ya, ufleyince kul birakmiyorsun. adam kayirmacayi niye yaptiniz? iddaalar dogrumi? sen oraya nasıl gırdın? bu adamin kuyruk acisi oldugunu nereden biliyorsun? kuyruguna senmi bastin? - angarali 0
  • ctrlaltdelete 20 Ocak 2016, Çarşamba 11:03:39 Çikolata Kekim Bu Alemde Tekim :) 5
  • DIŞARIDAN BİRİ 18 Ocak 2016, Pazartesi 22:48:23 HALLEDERİZ KADİR'E atfen Saymanların SGK'sı Ağustos diğer personelin SGK'sı Eylül ayından itibaren yatırılmıyor.Kurumda sadece uçak teknisyenleri çalışmıyor. Lojistik, İnşaat, Destek Hizmetleri personelleri de var millet evine ekmek götüremiyor. Sen bol keseden atmaya devam et. Millet karısının kolundaki bilezikleri satmaya başladı artık . Sana göre davulun sesi uzaktan hoş geliyor. (OĞLUM KURUMDA ÇALIŞIYOR) 0
  • hoh hoh ho 17 Ocak 2016, Pazar 19:17:22 Aydoğan Koç günay k.oğlu nasıl gidiyor işler. 1
  • geçmiş olsun 17 Ocak 2016, Pazar 19:15:04 Genel başkan yaptığın kişiye imparator yetkisi verirsen olacağı budur.Uçak yapalımmı şimdi. 0
  • HALLEDERİZ KADİR 16 Ocak 2016, Cumartesi 13:37:54 MAAŞLARINI ALAMAYAN PERSONELİN NEDEN ÜZÜLDÜĞÜNÜ ANLAMAK ZOR. HAVACILIK SEKTÖRÜNDEKİ TÜM ŞİRKETLER İSTİSNASIZ PİLOT TEKNİSYEN ARIYOR. MUTLAKA İŞ BULURLAR İŞ BULAMAYANLAR ZATEN HAK ETMEDİKLERİ MAAŞI ALIYOR OLDUKLARI İÇİN DAHA ÖNCE ALDIKLARINA SAYSINLAR. SORUN HALLEDİLMİŞTİR. SAYGILARIMLA.. 17
    • kadir hallederiz 17 Ocak 2016, Pazar 18:56:23 çok zekisin seni .... üretmek lazım. 1
    • sıfır kapasiteli 19 Ocak 2016, Salı 14:31:15 iste böyle kapasitedekiler yönetiyorsa bu kurumu bu hale gelinmesi normal.Biz yeşilkatlı otobüse koysan gidecek durumdaki hastaları bile helikopterle alıp geliyoruz.Piyasadaki en düşük maaşı alarak hemde.Bu işten baska gidecek bir yerimiz olsa senin gibi hödükler söylemeden gideriz.güvendiğimiz yöneticilerde su gün bugün yatacak dediği için bırakıp gitmiyoruz.Ama hali hazırda herkes sıfır tüketti eksiklerde katlanarak artıyor.Sen sıcacık odada internette takılıp iki evrak imzalarken bu insanlar ayazda karda soğukta görev yapıyor.Ha bide maaş alamıyor.Bilmem anlatabildim mi sayın sıfır kapasite ! 0
  • olumluya - olumsuza 16 Ocak 2016, Cumartesi 01:17:00 olumlu yorumcu yazana sen en üst yönetici değiştikçe nasıl sistemde yönetici kaldığını açıkla. Sanattır. Seçim isteyen yok. Yeni gelen çalışıyordur işi yapamayacak kişi adını yapamıyora çıkartmak istemez pes etmeden istediğine göre güveniyordur problem çözme yetisine. Bizi temsil edecek doğru karar verdiniz dedirtecek. Siz bir yıldır kalan yöneticiler ne yaptınız her gidenin arkasından atmakla olmaz, bize de aynısını yapacak demezler mi siz hazırlayıp siz sunuyorsunuz konunuzu suçlu neden hep giden oluyor çocuk mu var karşınızda. sizinle ne yapılır bundan sonra hedef ne o hedefe sizinle gidilir mi ya da neden daha önceki yapıcı olmayan işlerinizden doğan kini üzerlerine alıp aynı kişilerle devam edilsin. Delegeler sorar. Artık çözüm odaklı yeni çözümler üretecek neyi ne amaçla yaptığını bilenlerle sadece problemi çözmekle kalmaz masada ki düşünce zenginliğiyle yola devam edilir ve Kuruma da hiç bir şey olmaz. 1
  • Mtn 15 Ocak 2016, Cuma 20:38:31 Eeeee söylüyoruz bu kurum asker arpalığı diye...atam sağ olsa hepinizi güzel bir......... Neyse yiye yiye doymadınız ama sonunda şükür dibi gördünüz..... 0
  • giray gray giray 15 Ocak 2016, Cuma 19:17:08 tua da her skandalın altından tek çıban fırlıyor... Tua yı rezil duruma düşüren kişileri koruyan giray 1. derece suçlu durumuna kendi iradesiyle gelmektedir 1
  • thk tua 15 Ocak 2016, Cuma 19:15:50 thk da başkanlıkta dönen dolapları bir yana koyarsak, doğrudan nakit akışı sağlanan uçuş okullarını felakete ve KAPANMA NOKTASINA SÜRÜKLEYEN ABULREZZAK GİRAYDIR. Soyadından aldığı kuvvetle hür takılan bu arkadaşın hangi sıfatla uçuş okulu genel müdürlüğü yaptığı şaibelidir. göreve başladığı tarihten itibaren okullara katkısı: 1. dedikodu yapmak 2.canının istediği personelin mesaiye gelmemesini geç gelmesini tolere etmek 3. personelin primlerini 4-5 ay sonra ödeyerek, iş kanununa aykırı ve personelin haklı fesihle işten ayrılıp thk nın tazminat borçlarına gebe kalmasına zemin hazırlamak 4. hak ettiğinin yarısını alan pilotlar istifa edince, aslında ben onları gönderdim. Siz de ayağınızı denk alın yoksa sizi de kapı dışarı ederim diye tehdit savurmak 5. Haa bir de özellikle bazı bayan personele olan tutumları var tabi 6. Kimlere hususi mesajlar çekiyorsun yayınlatalımmı airport da??? 7.Kürşat Paşa seni işten atmadan thk nın adı temizlenmeyecek. Kürşat paşanın cesaret seviyesini görcez?? 2
  • Thk sevdalısı 15 Ocak 2016, Cuma 14:31:11 Ne yazık ki Thk sevdalıları üzülerek söylemem gerek ki artık kuruma ''KAYYUM'' şart ! başka türlü kurtarılamaz.Farkındamısınız Başkan''CIK'' lar saltanat sürüyor,çalışanları istifayı basıp gidiyor.Bu istifa eden insanlar önemli insanlar O pilotlarımız kolay yetişmiyor.Diğer çalışanlarımız da aynı şekilde,buradan Kürşat ATILGAN’a bir sorum olacak nasıl yönetmeyi planlıyorsun kurumu Siyaset le mi yoksa,devlet idare politikasıyla mı ? Bu soruma cevap bekliyorum sayın ATILGAN. 1
    • kayyum 15 Ocak 2016, Cuma 17:19:24 Bu kurumu kayyum falan kurtaramaz, herkezin ağzında bir kayyumdur gidiyor. Anlamıyormusunuz, yendi bitti kül oldu bu kurum. Gelir yok, üretim yok, mal varlığı yok... eee nereye kadar. İşte buraya kadar. Boşuna kimseye birşey sormayın. Yapılacak tek şey tasfiye dir. İnanın sportif havacılığın önü açılır. Ticari faaliyetleri zaten yeterliliği olan bir şirket girer ilaleye alır. Üniversite bir devlet üniversitesine devredilir. geriye mal kaldıysa da devlete devredilir. Bunun başka çözümü olsaydı herkez bulurdu. Başa kim gelirse gelsin durumu kurtaramaz. Geçmişten hesap sormak kimin göreviyse sorar veya sormaz, bu bizi ilgilendirmez. Bundan sonra yapılacak olan sportif havacılığın yeniden bir düzen içerisinde, yani Hava sporları federasyonu altında, fahri çalışan ve icracı olmayan, sadece klubleri denetleyen ,yönetmelikleri düzenleyen bir yapı olarak kurmaktır. Klubler faaliyetlerini kendi bütçeleriyle yürütmeli ve önlerine bakmalıdır 4
    • Air 04 Ekim 2016, Salı 09:31:19 kayyum başlıklı sözde kurumcu çakala, kuruma kayyum şart nedendir derlerse. Kurumdan bu zamana kadar bedava eğitim alıp ahbap çavuş ilişkisinde oğulları kardeşlerini öğretmencik yapan.akşam olunca bira içmeyi hedef edinen sözde eğitmenlere bırakmamak için meydanı kayyum şart 0
  • Şima 15 Ocak 2016, Cuma 08:29:03 Inşallah bir daha açılmamak üzere kapısına kilit vuruyor bu arpalığın...kına yakacam 16
  • Tek çözüm 14 Ocak 2016, Perşembe 23:09:26 Bu kurumu Şuuri Ertan hocamızdan başkası kurtaramaz, haydi Şuuri hocam göreve 5
  • Pelikan 14 Ocak 2016, Perşembe 19:21:15 Ali bey bu konuları zaten biliyordunuz neden ay önce yazmadınız bende bunu anlamıyorum Sizler destek verseydiniz belkide bu durumdan insanlar daha az zarar görürdü. .aylardır personel aç aç Bağlamışlar kendilerini devlet ihalelerine Nasıl alacaklar ihaleyi. .ihale kanununa göre gökçen havacılık bir daha giremez ihaleye personelin maaşlarını ödemediği için. Yazsanıza bunları 2
    • genel ucucu 15 Ocak 2016, Cuma 02:23:10 herkes yazmışki niye istifa ediyolar yok fareler gemiyi terkediyolar fareler terk etmiceklerde terk ettiriyolar yönetim personele uyguladıgı yaptırımlar adamlar iş bilmedikleri gibi yapılan işleri bozup birde çok iyi iş çıkardık görüntüsü veriyolar hepsi askeriyeden emekli olmuş embesiller gelmişler kuruma maaşlar mis tuzları kuru beceremedikleri ortada başa gelenler kurumu düzlüge çıkartacaz diye geldiler ne yaptılar hani kaynak hani çözüm hepsi fos personele maaş yok ama müdür olanların maaşları tıkır tıkr işliyor yönetim gün doldurup avantadan maaşlar alıp kepenk vurulacak güne kadar millete yalan söylüyolar 0
  • yok artik 14 Ocak 2016, Perşembe 18:11:03 THK sunu kulagina dugumle; Insanlar keyif icin calismiyor, elektrik su gida sigorta aboneler degisik faturalar odenmesi gerekiyor, yani ilk ihtiyac size baglaniyor! odenmese sokaga koyulurlar, bu sizin umurunuzda olmali cunku personeli siz aldiniz ise ve calistiklari gunler siz maas odemek zorundasiniz. bedava calistirip maas odememek hic biyerde gorulmedi. istifa edenleri ; hakinizi arayin! 0
  • HİLAL 14 Ocak 2016, Perşembe 16:52:02 İstifa çözüm değil çok çalışmak çözüm 9
    • x men 14 Ocak 2016, Perşembe 21:46:25 ücretsiz çalışacaksan sana iş çok ismini yaz işin ne olduğunu yazayım 0
  • HİLAL 14 Ocak 2016, Perşembe 16:51:19 Çalışmak lazım insanlara durumu anlatmak lazım hep birlikte çalışalım ULU ÖNDER ATATÜRK'ün KURMUŞ OLDUĞU BU KURUMU AYAKTA TUTALIM 7
    • Fellini 15 Ocak 2016, Cuma 02:08:00 Ya birakin Ataturk edebiyati yapmayi guzide kurumun adini ataturk diye diye istismar ettiniz be 2
  • HİLAL 14 Ocak 2016, Perşembe 16:50:08 Maşallahınız var maaşlar ödenmez 1 ödmeyen 4 ü nasıl öder 2
    • kol 17 Ocak 2016, Pazar 19:00:38 ne diyon sen ya.? 0
  • android 14 Ocak 2016, Perşembe 16:45:51 Bu kuruma bi hükümet darbesi şart 2
    • THKu 14 Ocak 2016, Perşembe 17:57:46 Üniversiteden ak partileri göndererek çok yanlış yapıyorlar sonrada Reisten yardım istiyorlar univeristenin yönetiminde herkes vekaleten rektör genel sekreter rektör yardımcı dekan bu Nasıl is 3
  • Thk 14 Ocak 2016, Perşembe 16:06:17 Thk daki bütün personelin maaş sıkıntısınsan dolayı k.k patlamış elektrik su doğalgaz faturaları ödeyemeyecek duruma gelmiş... çoğu içralık olmuş çocuklarına en ufak bişey alamayacak durumda daha millet neyin derdinde. . Yazıklar olsunn bu duruma getirenlere allah bunların hesabını sorar... 1
  • Hatalı Bilgi 14 Ocak 2016, Perşembe 15:48:03 Bu isimlerin çoğu maaş nedeni ile istifa etmedi ki. Örneğin uçuş öğretmenleri, balon pilotları, Alper Ayten, Kurumdaki memurlar, şoförler vb. 6
    • İlginc 14 Ocak 2016, Perşembe 17:40:50 İlginç bir yorum yapmışsiniz dünyalı. 1
    • hatalı bilgiye 14 Ocak 2016, Perşembe 19:35:58 Ne bilgi sahibi adamlarmışsınız.Ama bir sorun var yanlış bilgi...İ 1
  • Mutlu pilot 14 Ocak 2016, Perşembe 15:32:56 Hayatımın iki yılını pilotaj eğitimi için çalan kuruma hakkımı helal etmiyorum. Başka bir uçuş okulunda 14 ayda lisansımı aldım. Amacım reklam yapmak değil. -ki öyle olsa okul isimi verirdim. Beter olsunlar. 5
  • THK 14 Ocak 2016, Perşembe 14:26:54 Bu kurum torpil yatagidir.. Pilotlarindan tutun soförüne kadar torpille girmislerdir.. Bu giren adamciklarin hic birinde alin teri yoktur.. O kadar yüzsüz ve erdemsizdielerki, yata yata maas alirlar.. Egitmen THK dan atilir, bakarsiniz birkac ay sonra tekrar ise baslamis.. Bu parasüt okulu denen yerde tam bir pislik yuvasidir.. Bunlara degil maas arabamin lastigini bile degistirtmem.. Yan gel yat . Malzeme bedava, yemek bedava, servis bedava, maas bedava... Tuhhhh size yüzkere binkere yaziklar olsun.. Haram ve zikim olsun.. Gidenlerde ya hava yollarina yada baska sirketlere gitmislerdir merak etmeyin.. Desenize yeterince pislik iltihap yine karsimiza cikacak... 2
    • rmdn 14 Ocak 2016, Perşembe 15:41:56 keser döndü sap döndü...yıllarca hav komun arka bahçesi olan thk nu yediniz yediniz nihayet dibe vurdunuz ...yatacak yeriniz yok..torpille hak yediniz...beleşe lisans ve maaş aldınız...ama bunların hesabını siz vermeseniz bile bebelerinizden çıkacak ...çok iyi olmuş beter olun kağıttan kaplançıklar 1
    • ihtiyar havacı 14 Ocak 2016, Perşembe 16:22:14 Bir de kendisine "İthiyar Havacılar" diyen yalaka bir grup var. Önce Osmanın dibinden ayrılmadılar, baktılar Osman paşaları hapislere düştü hemen dönüp diğerlerine yalakalığa başladılar. İçlerinde profosör ünvanı, Albay ünvanı olup da Osmanın hırsızlığına göz yumanlar vardı. Üstelik kendileri FAI hakemi oldukları halde, Osmanın talimatlarıyla kuralları unutup yarışmalarda diledikleri takıma at koşturttular. Kurum batıyormuş, spor kuralları diye birşey varmış ; hiç umurlarında olmadı. İşleri güçleri toplanıp içki sofralarında eski günleri anmaktı. Kurumu batıranların bir kısmı da işte bu ve bunun gibi güçlü duruş sergileyemeyenlerdir. 0
  • THK lı 14 Ocak 2016, Perşembe 13:00:57 Univeriste bizim gelir kaynağımız olarak gözüküyor ama Univeriste ismini Google da aratiginizda üniversitenin skandal haberleri çıkıyor ve üniversiteye hic Ünsal ban dönemindeki gibi piyar çalışması yapılmıyor .önümüzdeki yıl tercihlerde bu gidişle bayağ boşluk olacak gibi 1
  • İsmail 14 Ocak 2016, Perşembe 12:43:48 THK Uçak İmalatın %90 ı da. 1
  • Paraşüt 14 Ocak 2016, Perşembe 11:12:07 Bakıyorum da istifa edenler arasında" sözde paraşüt" öğretmenlerinden kimse yok, çünkü yapacakları bir iş-meslekleri yok. Yıllarca gelen giden amatörlere hava attınız, işinizi yapmadınız, adam kayırdınız, zengin amatörlerden geçindiniz, alem yaptınız , sandınız ki yetim hakkını yiye yiye bitiremeyiz, doğrudan yana olmadınız, karşı duramadınız ve gün geldi savunduğunuz düzen sizi vurdu. Unutmayın sizin yaptığını sandığınız işi, dünya amatörce yapıyor ve sizden çok daha mükemmel bir şekilde yapıyor. Türkiye'deki amatör paraşütçüler bile siz geçti. O kadar geri kaldınız ki, bu tembelliğiniz ve sizin gibi diğer birim personelleri kurumun batmasında büyük rol oynadı. Dünyada hiçbir sistemde oturduğunuz yerden bedava para gelmez. Bu saatten sonra ağlamayın da gidin kendinize iş bakın. Tabi önce temizlik işleri falan olur. Ne de olsa paraşüt öğretmeni ünvanınızla astronot olduğunuzu sanıyordunuz. Olmadı NASA'ya dilekçe verin, cevabını alırsınız 12
    • PARAŞÜT 14 Ocak 2016, Perşembe 18:02:17 Delikanlı arkadaşım önce sen yorumun arkasında yatan adını soyadını bir ver. Bunu görelim. Kuyruk sıkıntın var belliki paraşütçülerden. Tabi herkes paraşütçü olamaz, Mangal gibi yürek ister bilirsin. İş konusunda aileleri için temizlik işindede çalışırlar. Senin algı halin gibi değil tuzu kuru amatör paraşütçü arkadaşım. Ayağa kalmadıklarına ve şu listede olmadıklarına dua et sen. 2
    • volkan 14 Ocak 2016, Perşembe 22:53:18 Yalaka parasüt egitmenleri, yalamaktan sizde yürekmi kaldi. Gecin bu malkocoglu ayaklarini.. Hadi bedavacilar anca gidersiniz... 11
  • Neden 14 Ocak 2016, Perşembe 10:53:50 Yp bölüm ünden giden kimler var 1
    • Yürekmi?? 14 Ocak 2016, Perşembe 21:50:31 Yalaka parasüt egitmenleri, yalamaktan sizde yürekmi kaldi. Gecin bu malkocoglu ayaklarini.. Hadi bedavacilar anca gidersiniz... 0
  • Hayati KÖKLÜKAYA 14 Ocak 2016, Perşembe 10:37:24 Ayrılan bu değerlerin yerine koyacağınız hacı , hoca yandaş takımının mekanları , en kısa zamanda cennet olur.....TÜRK HAVA KURUMU yerine TÜRKİYELİ HAVA KURUMU.....TÜRKKUŞU yerine.....TÜRKİYELİKUŞU ...kulağa ne kadar hoş geliyor...değil mi...? 4
  • enteresan 14 Ocak 2016, Perşembe 09:56:07 istifa etmek yerine maaş ödenmedi diye ayrılıp kıdem tazminatlarını alacaklar. 1
    • xxx 21 Ocak 2016, Perşembe 19:15:45 ya ne yapacaklardı. paşalarımız yesin diye yasal haklarını kuruma mı bağışlayacaklardı? Bir kendini mi akıllı zannediyorsun? ::::::) 0
  • Olumsuz Yorumculara 14 Ocak 2016, Perşembe 09:42:58 Neden kimse olumlu tarafından bakmıyor bu zamana kadar THK sayesinde pilot olmuş insanlar var özellikler balon piotları... Dışardan ucuza çalışıyorlarmış hadi ordan derler adama alıştılar tabi THK da yatıp para kazanmaya görüyüm şimdi dışarda çalışsınlar da gerçekten ihtyaçtan ayrılan arkadaşlara şoför filan sözüm yok onlar emekçiler.... Tabi alıştılar çok para alıp rahata şimdi neden vefa göstersinler ..........Kuruma birşey olmaz sadece kan ihtiyacı vardı bu sayede tazeler ve devam eder...Atamızın kurumu burda yorum var diye kapanacak değil olabilir yönetimler tutmaz gelirler ve giderler sonunda su akar yolunu bulur...sert rüzgarlarda yüksek dağlarda eser arkadaşlar merak etmeyin sadece bu konuşmalar bu dağın tozunu alır......şaiirin dediği gibi batan gemiyi ilk önce fareler terk eder...Gemi personeline selam olsun can sıkmak yok sonuna kadar devam....... 13
    • ... 14 Ocak 2016, Perşembe 10:04:12 aleykümselam 0
    • OLUMLU YORUMCUYA 14 Ocak 2016, Perşembe 22:20:39 THK YATIP YATIP PARA KAZANMA YERİ DEMİŞSİNİZ, SİZ YATIRA YATIRA 3-5 YILDIR YÖNETENLERDEN SİNİZ GALİBA, MİADINIZ DOLDU.HAKLISIN BİRİM YÖNETİCİLERİNDE DE TAZE KANA İHTİYAÇ VAR. GEMİ SİZİNLE ROTAYA OTURMAZ, SIKINTI SADECE PARA DEĞİL. DEĞİŞİM İYİDİR, BEKLE. 4
    • UYANIĞA 14 Ocak 2016, Perşembe 22:35:18 YÖNETİMLER TUTMAZ GELİRLER GİDERLER SONUNDA DEMİŞSİNİZ SİZ KİM GELSE İDARE EDEN İDARECİLERDENSİNİZ. DİLDİR DÖNER DİYORSUN DAHA SIRA GELMEDİ. 2
    • olumlu yorumcuya 14 Ocak 2016, Perşembe 23:24:16 ha diyorsunki yine seçim olsun yine alışma dönemi olsun..yine görüşme dönemi olsun..milyarlarca liraya kongreler yapılsın.Görmüyormusunuz yazıp çizmekle sorunlar düzelmiyor bunlar gidicek kim gelicek onu söyleyin bari ne değişecek elbette zor bir durum ama bir daha yapılacak bir seçim bu kurumun batışı olur.. Kimbilir belkide Atatürk düşmanlarının istediği budur demi..Yazık ha bu arada yönetici filan da değilim bizleri koymazlar oraya ben Atamın emanetinin dik durmasını isteyen bir şahsım sadece 4
    • cevap 15 Ocak 2016, Cuma 13:48:56 kimse seçim olsun demiyor algı yapma birim yöneticileri demiş saptırmayın adamlar uğraşıyorlar, kolay mı hem doğru demiş değiştirsinler tabi 0
    • c/s 18 Ocak 2016, Pazartesi 13:25:01 Senin fareler dediklerin dışarıda çalışma kapasitesi olan insanlar. sen beklemeye devam etmek zorundasın gibi geliyor bana. 6
    • C/ S' ye 18 Ocak 2016, Pazartesi 13:37:28 valla hacı sizde bu dedikodu kapasitesi olduğu sürece özel şirketlere fitneyi sokar boşalan yerlerede kendiniz geçersinizz..Eminim kapasiteniz yüksektir 0
    • xxx 21 Ocak 2016, Perşembe 19:17:43 Senin akıl ve ruh sağlığı açısından detaylı bir muayene olman gerekiyor. 0
  • Fesih 14 Ocak 2016, Perşembe 09:36:41 Yaşanan istifa değil " HAKLI NEDENLE FESİH" tir. Bu yüzden kaybedilen değerler yerine emekli arkadaş, eş dost akraba için yer açıldı diye sevinmeyin. Avukatsa belki olur. Bu yönetimle saymanların mağduriyeti de yakın maalesef. Bakalım hiç haketmediğiniz yüksek maaşları ne kadar daha alacaksınız? 1
  • Yusuf 14 Ocak 2016, Perşembe 08:53:15 Osman babanın çiftliği 1
  • Merak 14 Ocak 2016, Perşembe 08:40:47 Arkadaşlar, istifalar sadece maaş yatmadığı için mi? Araştırılsın 0
  • iPhone Uygulaması 14 Ocak 2016, Perşembe 08:08:31 İzmir uçuş okulunda aylarca uçuş bekleyen kimmiş merak ettim ? Kurum berbat durumda bu doğru ama izmir uçuş okulunda bir aksama yaşanmadı aylardır uçamadık diyenleri açık konuşmaya davet ediyorum. 5
  • THK 14 Ocak 2016, Perşembe 07:14:11 Akbabalardan kurtulmadıkça bu kurum dü zel mez. 0
  • Kurban Derisi 14 Ocak 2016, Perşembe 07:00:25 Kurum içerisinden birisi olmamama rağmen bu kurumun geldiği duruma en çok üzülenlerden birisiyim. Bu ülkenin en büyük kurumlarından biri olması beklenirken gelinen şu hale bakın. İşler bu kurumun en büyük gelir kaynaklarından biri olan Kurban derilerine imansız ama dinci kesilenlerin el atmasıyla başladı. Zira fırsat verdiler. En son da baba oğul akrep gibi zehirleyip içini emdi. Oysa bu kurumun da, her fırsatta kar ettiğine dem vurulan ancak gerçekte her yıl devlet bütçesinden desteklenen THY gibi olması gerekirdi. Bölgesel Havacılık ihtiyacı var, okul ihtiyacı var, yangın söndürme ihtiyacı var, ilaçlama ihtiyacı var, harita ihtiyacı var, balonu var, yelken kanadı var, paraşütü var. 94 milyonluk Almanyada 200 bin lisanslı pilot var, 80 milyonluk Türkiye' de 6-7 bin. Böylesine güzel, potansiyeli yüksek kurumu aklı uçkurundakilerle yönetmeye kalkarsanız önce mutaassıp vatandaşın desteğini, sonra işinizi güvünüzü kaybedersiniz. Çok yazık. Bu ülke bunları hak etmiyor. 1
  • Xcv 14 Ocak 2016, Perşembe 00:16:17 Bu adamların kurumu kurtarmak gibi bir çalışması olduğunu sanmıyorum. V.öktem m.şan k.atılgan herhangi bir proje veya çalışmadan bahsettimi bugüne kadar. O yıldırımın kurduğu vakfı anlattılar üniversiteyi anlattılar ambulans helikopteri anlattilar. Tek dertleri bu maaş bir daha gelmez koltuğa iyi sarilalim. Ama ödenmeyen tazminatlar ve ödenmeyen maaşlar sanmasinlar yanlarına kalacak 0
  • misafir 14 Ocak 2016, Perşembe 00:14:23 thk teknikte yetkili personellerin çoğu gitti azı kaldı. o az olanlarda gidecek ama Tamer hala yerinde...... 4
  • Thk Tua'ya 13 Ocak 2016, Çarşamba 23:42:25 Kaçan kaçana demişsin de kimse babasının hayrına çalışmıyor. 15 yaşındaki ergen mi bunlar sırtından emek sömürüsü yapasın? 2
  • Xnxx 13 Ocak 2016, Çarşamba 23:25:07 15 yillik thk uyesi olarak Calisanlarinin bizzat calip cirptigi ogrencilerden para toplayip kampa goturup ayni zamanda hic ogrenciden para almamis gibi kuruma fatura cikaran kostebekleri orumcek agi gibi sarmis olan sube saymanlarini bu kurumdan uzaklastirmak lazim dogmamis yetimin hakki size haram olsun cigerinizden ciksin... 6
    • boş lafff 14 Ocak 2016, Perşembe 16:34:03 Madem Bir yorum yazıyorsun şube saymanı diyorsun isim belirt şube adı verki ihbar sayılsın yapmıyormusun o zaman boş boş kelime trafiği yapmaki bir sürü insanı zan altında bırakma.... 0
  • vefa 13 Ocak 2016, Çarşamba 22:44:23 yorumları okuduktan sonra necip fazılın vefa istanbul da bir semtin adıymış meğer dizesi geldi aklıma tabi ki insanlar ev geçindiriyor en tabi hakları maaşlarını istemeleri yasal haklarını kullanmaları istifa etmeleri buraya kadar tamam ama bu kurum şimdiye kadar maaşları düzenli ödedi şuanda ekonomik sıkıntı içinde ben zannetmiyorum kurumu yönetenlerin boş boş oturduklarını onlarda bu durumu aşmak için ellerinden geleni yapıyorlardır şu yorumlar faydadan çok zarar verir kuruma diye düşünüyorum bu arada hiçbir yöneticinin akrabası değilim 3 aydır maaş alamayan bir çalışanın eşiyim 16
    • vefa 14 Ocak 2016, Perşembe 00:07:39 Sanırım sizin emeklilik yada diğer bir ek bütçeniz var, bu kadar rahat söyleyebildiginize göre. Bende maaş alamayan bir personelin esiyim. Aynı şartlarda değiliz galiba. Ailemiz parçalanmanin eşiğinde maalesef.. 0
    • Borç Gırtlakta... 14 Ocak 2016, Perşembe 00:16:20 Ben de 5 aydır maaş alamayan bir THK çalışanının eşiyim.Ödenmeyen maaşlar yüzünden şimdiden gırtlağa kadar borca girmiş vaziyetteyiz.Çocuğuma okula giderken bile harçlık veremez haldeyiz...Ne önerirsiniz bu durumda acaba sayın Vefa ya da herkimsen. 2
    • duayen 14 Ocak 2016, Perşembe 07:29:22 sende çalışıyorsunki durumu kurtarıyorsun ya tek maaş olup eşi çalışmayan yada ailesine bakanlar ne olacak .kanser hastası arkadaşımızın durumu ne olacak kanser hastasıyım thk ya yük olmayım tazminatlı ayrılmak istedi şimdi ilaç alacak parası yok bu yanlızca bir ornek kardeşim vefa derken bu arkadaş gece gündüz thk için çalıştı kanser oldu ve karşılığını alamadı bu mu vefa 0
    • xxx 21 Ocak 2016, Perşembe 19:21:34 lan ne vefsından bahsediyorsun e..... Yav beş kuruşluk aklınızdamı yok anlamadım gitti. 0
  • çağdaş güner 13 Ocak 2016, Çarşamba 22:40:18 beni yazmayı unutmuşlar ÇAĞDAŞ GÜNER /BALON PİLOTU 6
    • genel ucucu 13 Ocak 2016, Çarşamba 23:48:45 eee ne zaman kaynakbulacaklar bence müdür diye oturup 15 bin maaş alanlar niye kaynak bulamıyolar dubai deki hava olimpiyatlarına THK dan bir tane sporcu götürmeyen genel başkan ve avaneleri sanırsam dubaide kaynak arıyorlardı bu yönetim osman yıldırımın devamı olup bu kuruma bir faydası olmayıp kımıl zararlısı olmaktadır kurumu kurtaracaz diye gelenler kalan kırıntıları toplayıp kapıya kepenk vuracak götürücülerdir 0
    • xyz 14 Ocak 2016, Perşembe 09:38:28 Bir sen eksiktin.. 0
  • Thk tua 13 Ocak 2016, Çarşamba 22:30:30 Gemi batıyor,kaçan kaçana,en öndede gemi kaptanları 4
    • Air 14 Ocak 2016, Perşembe 00:10:09 Gemiyi ilk fareler terk edermiş.Yıllarca bize bedava çalışarak kurban derisi toplattılar.dayaklar yedik küfür yedik satmadık kurumu atıldık üyelikten çıkarıldık.bunların maaşlar ödense geri gelirler gülücük atarlar 5
    • x men 14 Ocak 2016, Perşembe 21:43:55 thk yıllardır çalışanını bir fare gibi gördü ne değer verdi ne kıymetini bildi batsın bu gemi artık 0
  • Duayen 13 Ocak 2016, Çarşamba 21:21:35 THK BATMIŞ BİTMİŞ VE TÜKENMİŞLERİ OYNUYOR DÜZELMESİ İMKANSIZ MİLYONLARCA BORCU OLAN KURUM YÜKSELEMEZ TİTANİK GİBİ YAVAŞ YAVAŞ BATAR ÇALIŞAN PERSONEL ELİNDE AVCUNDA OLANLAR İDARETEN YAŞAM MÜCADELESİ VERİYOR BENCE GEMİYİ TERK EDİN YOKSA ELİNİZDE BİR ŞEY KALMAYACAK KURUMUN HER ALACAĞI BANKA TARAFINDAN İPOTEK ALTINDA ELİNE GEÇMEDEN BANKA PARAYA EL KOYAR YAĞNİ PARAYA HİÇ BİR ZAMAN ELİNİ UZATAMAYACAKTIR.SALİM KAYA VE YÜCEL ZENGİN YALANLARLA ÇALIŞANLARI OYALAMAKTADIR KANSER HASTASI OLAN ÖLÜME BİR ADIM YAKIN OLAN İNSANA BİLE YALAN SÖYLEYİP OYALADILAR M.DİŞDİŞ HOCAMI 7 AYDIR OYALAYIP ÖLÜME İTTİLER HALA KIDEM TAZMİNATI ALAMADI YAZIKLAR OLSUN BU KURUMA KANSER HASTASI İNSANIN PARASINI VEREMEYEN BU KURUM SAĞLAM İNSANIN PARASINI NASIL VERECEK DİŞDİŞ HOCAM ÖLÜM KALIM SAVAŞI VERİYOR KİMSENİN UMRUNDA DEĞİL YAZIKLAR OLSUN BU KURUMA.Y.ZENGİN KENDİ KIZININ ÜNİVERSİTE DEKİ MAAŞINI 3000 TL YAPARKEN GERİDE KALANLARI HİÇ DÜŞÜNMEMİŞ.KURBAN DERİSİ,HELİKOPTER SATIŞI DEYİP PARA GELECEK DİYEN BU İKİLİ İNANMAYIN. 2
  • İyi Ekip 13 Ocak 2016, Çarşamba 21:03:19 K.atılgan erleri iyi seçmiş bi tarafta v.yılmaz-er, diğer tarafta y.saldıran-er. Bi havlayan-er eksik onuda tua daki soyadını değiştirirse tam olur. 3
    • Diğer ER 16 Ocak 2016, Cumartesi 16:55:52 TAM olan ER, yok mu? 0
  • gunu kurtarmak 13 Ocak 2016, Çarşamba 20:38:13 izmir ucus okulundada aylarca.ucus.bekliyen ogrenciler ve thk nin en ust makamlarinda koltuk mesgul eden, herseyi gulluk gulistanlik sanan ust duzey yoneticiler mevcut 3
  • Berke 13 Ocak 2016, Çarşamba 20:21:32 Aman ne kadar üzüldüm beter olun..herkez hak ettiğini yaşarmış...nihayet asker arpalığı çöktü deseniz...vayy kahramanlara bakkk hele arkalarına bakmadan kaçan kaçana 5
  • Okuyucu 13 Ocak 2016, Çarşamba 20:19:06 Ben THK çalışanlarının yorumlarını okuyorum ve anlamaya çalışıyorum. Arkadaşlar maaşlarınızı alamıyorsunuz ama hala orada çalışıyorsunuz. Neden? Kuruma bağlıyım felan hiç demeyin geçin bunları. İş yok demeyin biz özelde çalışıyoruz ve iş var ama çalışana. Ha ben öğlen 2 saat yemek yerim akşam 7 e kadar çalışmam, sabahta 1 saat kahvaltı yaparım diyosanız ve hastayım diye 2 gün gelmem diyorsanız tabi iş yok dışarıda. Demek ki kurum para bile ödemese dışarıdan daha rahat. O halde hiç ağlamayın. Tabi amacınızı şöyle düşünüyorum. Bu şekilde yapıp mağduruzu oynayıp belki devlet el atar beklentisi. Anlaşılan tüm cinler o kuruma toplanmış. Sizi dışarıda bekliyoruz buyrun gelin. Emin olun çok seveceğiz sizi. Hele de cv nize THK yazın çok daha fazla severiz sizi. Piyango bile çıksa böyle şans bulamazsınız. 12
    • neden 14 Ocak 2016, Perşembe 02:24:10 aristokrat yaklaşımlar,saçma sapan bahaneler!insanların borcu harcı var koçum sen neden bahsediyorsun?kötü yönetimin,gittikçe dibe batmanın nesini savunuyorsun anlatasana biraz? 1
  • Thku 13 Ocak 2016, Çarşamba 20:02:34 Universtede öğrencilere anket yapılsa ve bu üniversiteyi tekrar tercih edermisiniz diye sorulsa %80 hayır çıkar 0
  • Tayyereci 13 Ocak 2016, Çarşamba 19:44:30 paşalarla başcavuslarla gelinen nokta....hayırlı olsun.... 3
  • Tayyereci 13 Ocak 2016, Çarşamba 19:44:29 paşalarla başcavuslarla gelinen nokta....hayırlı olsun.... 4
  • falconeye 13 Ocak 2016, Çarşamba 19:32:49 Haber yapmakta geç kalmışsınız. Listedekilerin bir kısmını şahsen tanıyorum. Onlar istifa edeli aylar oldu. 0
  • Orhan 13 Ocak 2016, Çarşamba 19:21:46 Bir kişilik işi on kişi yapıyorlar zaten. Bugüne kadar her gelen eşini dostunu thk'ya doldurmuş. Çalışanların çoğu bedavadan, iş yapmadan maaş alıyorlar. Umarım thk komple tasviye edilip kapatılır. 0
  • hava ambulanstan 13 Ocak 2016, Çarşamba 19:16:15 7 pilot ayrıldı.geri kalanlar maaş düşürme teklifini bekliyorlar topluca istifa için. Teklif geldiği gün tokadı basacaklar gokcene. 1
  • hesap 13 Ocak 2016, Çarşamba 19:04:21 Şimdi şu albay emeklisi arkadaş vardı ya hani şube başkanı ve yönetim kurulu üyesi olan. Hadi buyur kardeşim öt bakalım. Ne yapmıştınız paraları Osman komutanınla beraber? Anlat şimdi bütün Türkiye dinlesin. Takke düştü. Şerefsizin önde gidenisiniz hepiniz. Yazıklar olsun, askerlik buymuydu lan? Oğlum emeklilikten sonra üç beş sene adam taklidi yapın bari. Onu bile beceremiyorsunuz, pis yağmacılar. 1
    • sahtekar Vasıf 13 Ocak 2016, Çarşamba 23:34:23 Vasıf y.degilmi seçimden önce attığı palavraların hangisini yapabildiğini bir Gyk OLARAK merak ettim 1
    • sahtekar Vasıf 13 Ocak 2016, Çarşamba 23:34:27 Vasıf y.degilmi seçimden önce attığı palavraların hangisini yapabildiğini bir Gyk OLARAK merak ettim 1
    • Vasıfa Cevap 15 Ocak 2016, Cuma 09:47:05 Vasıf YÜCELİŞ THK için ço büyük bir şans.Tabi bunu görebilmek için ona karşı olan duygularınızı bir kenara koymanız gerekir. THK Antalya'yı ve sportif havacılık onun sayesinde bu hale geldi.Ücret almadan her faaliyete kendisi geldiği için mi suçluyorsunuz?Onun ileri vizyonu kimsede olmadığı için mi bu kötü yorumu yazdınız çok merak ettim? 3
    • Vasıf Bey 15 Ocak 2016, Cuma 09:51:28 Vasıf Yüceliş'in öngörüleri ve yaptığı işler ortada.Kaç kişi yapabilir onun yaptıklarını? Yorum yapan kişiler onun kadar bilgi ve zekaya sahip olsun ondan sonra yazsın bir şeyler! Yaptıklarına bakın sonra düşünün ve yapılanlara karşı haksızlık yapmayın. 3
    • Vasıf Yüceliş 15 Ocak 2016, Cuma 09:55:53 THK Antalya Şubesi olarak her zaman yaptığınız faaliyetleri destekliyoruz.Yapmış olduğunuz faaliyetlerde ve başarılarınızla çok güzel yerlere getirdiniz.İyiki varsınız. Teşekkürler! 3
    • Genç Kanat 15 Ocak 2016, Cuma 09:59:55 THK Antalya Şubesi Genç Kanat Üyesiyim.Vasıf YÜCELİŞ sayesinde bir çok havacılık kurs ve faaliyetlere katılma imkanımız oldu.Ben sormak istiyorum? Vasıf YÜCELİŞ uçuş ve kule radar görmemizi sağladığı için ? Boeing Uçağını ve kokpit bilgilerini almamızı sağladığı için mi ?Pilotlarla havacılık söyleşisi yaptığı için mi ? bunları söylüyorsunuz.O şubede kurs ve faaliyetler Vasıf YÜCELİŞ sayesinde oluyor.İyiki böyle havacılık dolu şubede üyeyim.Teşekkür ederim. 3
    • Thk sevdalısı 15 Ocak 2016, Cuma 14:23:09 Oo yandan pilot Vasıf bakıyorumda hemen olay yerine intikal etmişsiniz,ehh ayaklarınız yere basıyor demek ki neyse...Artık diyorum şu LÜKÜS MÜ LÜKÜS şubenden cıksan da eski yerine taşınsan bu kadar sürdüğün saltanat yetmedi mi ? Bak sen ve senin gibiler rahat saltanat sürsün diye kaç tane çalışanını işten cıkarıyorlar ? Gerçi sen o kurumda sadece bir kukla başkansın da neyse ! THK SEVDALILARI sağlıcakla kalın,daha neler çıkacak ortaya ;) 0
  • Ucus okullari 13 Ocak 2016, Çarşamba 18:53:02 Istanbul, izmir ve Ankara ucus okullarindan bu kadar ucus ogretmeni istifa etti, hic bir yetkili bu konu uzerinde arastirma yaptimi? 0
  • THKÜ 13 Ocak 2016, Çarşamba 18:06:14 Üniversite öğrencileri uçamıyorlar herkes istifa etti eğitim verecek öğretmen yok.Eli kulağında daha çok gidecek var.Öğrenciler madur. 1
  • GYK GÖREVE 13 Ocak 2016, Çarşamba 18:03:21 GYK HESAP SORAMAZ AMA KÜRŞAT PAŞA GÖREVE GETİRDİĞİ GÜNDEN BERİ ŞUBELERE VE PERSONELE NEFRET KUSAN BİZDEN OLAN OLMAYAN DİYE AYIRAN ÇAPSIZ BECERİKSİZ VİZYONSUZ TEK DERDİ KENDİ KOLTUK VE YÜKSEK MAAŞLARI OLAN YÖNETİCİLERİNİ VAKİT GEÇİRMEDEN KAPININ ÖNÜNE KOYMALIDIR. BU DURUM YÖNETİME GÜVENSİZLİĞİN AÇIK DELİLİDİR. 3
  • Yazık. 13 Ocak 2016, Çarşamba 17:52:48 Atatürk'ün zamanının çok ötesinde bir vizyonla kurduğu kurumu vizyonsuz insanların getirdiği noktaya üzülmemek elde değil. Bügünnün iktidarı da zaten Atatürk'ün mirası olan bir kurumu kurtarmak için hiçbir yardım yapmaz, hatta kapanmasına ilk sevinen onlar olur. Gerçekten yazık. 2
  • Flyinfante 13 Ocak 2016, Çarşamba 17:38:41 Kurum eğitim personeli her fedakarlığı yaptı. Onlarında aileleri ve yaşadıkları hayatın bir gideri var; tahammül sınırını aşanlar ayrılıyorlarsa, onlara kızmak yerine , şu ana kadar sabırla direndikleri için teşekkür etmeli. Malum ateş düştüğü yeri yakıyor, bekara karı boşamak gibisi varmı ? (Bu arada ben kurum personeli değilim.) 1
  • Facia 13 Ocak 2016, Çarşamba 17:21:31 Kurum onemli degil zaten uretim kabizi bir yer idi. Ancak sorun sudur ki bu isi bilmez ama bildigini sanan cerahat ozel sektore akiyor. Simdi bunlar ozel sektorude mundar edip THK ya cevirecek. Ne guzel kurumun icinde karantina altinda duruyordu simdi virusler ortalikta amman dikkat. 7
    • FACİAYA 13 Ocak 2016, Çarşamba 23:18:34 DÜZGÜN YORUM YAP.TORPİL İLE BİLMEDİĞİ İŞE DİREK YÖNETİCİ GELENLERE ET LAFINI EKMEĞİNİ TAŞTAN ÇIKARACAK İNSANLAR VAR. 0
  • Zavallı 13 Ocak 2016, Çarşamba 16:49:59 Genel Başkan havacılıktan ziyade siyaseti daha iyi bildiği için. aman canım sende giderlerse gitsinler. yerlerini doldururum mantığında. Tek düşünceleri şubeler ve saymanları. çünkü onlar giderse biliyor ki koltuk gidecek. Bakalım yakında yangın ihalesi olacak. bunca pilot teknisyen eksiliğinide bu operasyonları nasıl yürütecekler acaba haa bu arada burada yazan isimler gidenlerin 3 te biri. daha niceleri gitti ve gidecekler de. artık uçakları paşalar uçurur diğer yöneticiler de bakımlarını yaparlar SHGM'de bir kenardan ülke meselesi diyerek bir şey yapmadan bakar. bir musibet bin nasihatten evladır. 1
  • Okan ogan 13 Ocak 2016, Çarşamba 16:39:25 Zorunlu hizmet sureleri aldıkları eğitimin karşılığını veriyorlar zaten pilotlar rumuzu verdikleri emek ile bence ödediler o bedeli 0
  • Thku 13 Ocak 2016, Çarşamba 16:27:10 Ayrılanlanların nereye gittiklerini de araştırmak gerekir. Uçuş hocalarından yoluna line da devam etmek için ayrılanlar çoğunluktadır. Ama bu demek değildir ki herşey yolundadır. 1
  • Z.Bayezid YILDIRIM 13 Ocak 2016, Çarşamba 16:22:16 Sebep yazan kişiye kendi adıma cevap. Sadece sebep maaşlar olsa durulurdu. Bir ümit görmüş olsak direnirdik. Hayat idame edilmek zorunda. THK malum üreten bir kurum değil. Hani desek ki 3 ay ya da 5 ay sonra yeni sipariş alınacak üretim yapılıp satış yapılacak içinde bulunduğu durumdan kurtulacak. Boyle birşey söz konusu değil. Borç üstüne borç ekleniyor ve hiçbir açıklama yapılmıyor. Hayali projelerle yıllardır har vurup harman savruluyor. Ve bunlar yapılırken aslolan kadro hor görülüyor itiliyor kakılıyor. Olmadık olaylar bahane edilip disilin kuruluna sevk ediliyor. Aylarca ailerinden ayrı kalıyor karşılığını alamıyor. Karşılık sadece maddi değil bir aferin bile verdiğin emeğin karşılığıdır. Biliyormusunuz bilmiyorum ama zaten yıllardır tabiri caizse karın tokluğuna çalışıyor bu insankar.Bende size sorayım. Size önem vermeyen bir yönetim karşısında fikirlerinizi tecrübenizi hiçe sayan insanlar karşısında ne yaprdınız? Çocuğunuzun geleceğini hiç edermiydiniz bu insanlar için? 0
    • cevap 13 Ocak 2016, Çarşamba 23:30:27 Aslolan kadroyu yönetime hor gösteren kimler??? yeni yönetimle de açarlarsa arayı rahat rahat koltuklarında oturup ahkam kesmeyi düşünüyor olabilirler mi ? Onlar kötü biz iyiyiz önlemesi ince ayardır. Yazık, çözüm belli. 0
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:53:54 tua nın uçuş öğretmenleri bugüne kadar maaşlarını tam aldı. Gidenleri hemen hepsi durumun gidişatından korkup kaçtılar. Sadece ocak ayı maaşları 700 tl civarı eksik yattı. Kurumun el üstünde tutup kısa sürede çift motor examinerlik vb yetkiler verdiği vefalı hocalar vefalarını gösterdiler yüz üstü bıraktılar. maaş alamayan gökçen personeli ile tekniğe tek lafım yok ancak üzerinde emeğiniz olan öğrencilerinizi yüz üstü bıraktınız sevgili hocalarım. tüccar olduğunuzu eğitimci olmadığınızı gösterdiniz. 9
    • Öğretmenler 13 Ocak 2016, Çarşamba 22:31:54 Öğretmen pilotlar yıllarca piyasanın yarısı paraya THK için çalıştılar.Tüm ikazlara rağmen genel müdürlük öğretmenlerin şartlarını düzeltmedi, gitmelerini engellemek içinde hiçbir şey yapmadı.Uçuş Akademisi uçurduğu öğrencileri bedava uçurmuyor ve parasını kuruşuna kadar alıyor, bu paranın içinden öğretmenlere hakettikleri ücretler verilmeliydi.Siz haklarını vermez, öğretmenlerin size kazandırdığı paraları başka birimlere kaydırırsanız, piyasa iki katını verir ve bu öğretmenleri sizin elinizden kapar.Kaldıki öğretmenlerin batmaya doğru yol alan bir gemide kalmalarını istemek mümkün olabilirmi?Öğretmenlerin de bakmakla sorumlu olduğu ailesi ve çocukları var. 0
  • Ögrenci velisi 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:53:35 Univeriste personeli de mi maaş almıyor ,çocuklar üniversiteden de ayrılan olduğunu soyluyor dogru mu ? 1
  • kapatın gitsin 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:51:11 bu kurum yüzünden bir çok insan mağdur kimseye artık bir faydası olmayan bir kurum hayırseveriz ama karşımızdaki garibansa hepimiz ekmek parası için çalışıyoruz hobi niyetine değil yakında hava ambulansdan da iş bırakma gelirse şaşmayın demedi demeyin... 0
  • Yazık sana yazik 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:16:05 yazik bey hanim ne oldugunu bilmiyorum ama iki aydir degil bes aydir maasini alamiyorlar ve alacaklari hakkinda da birsey soylenmiyor.sen parasız calis bakalim ne kadar dayanacaksin.uzaktan hersey hos yadayan bilir. 0
  • Okan ogan 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:15:35 Bagliliginiz bumu dünyayı yaptığınız yazan kişilikleri olmayan yalaka insanlar burda ki insanlar bağlı idiki sivilde kurum da aldıkları maaşların iki katına pararlara çalışa bilecekleri halde kuruma çocuklukta girdikleri vefalı oldukları için bunca zaman bağlı kaldılar ki garip saçma disiplin kurallarına rağmen Çoğunun zaten borcu üniversite okuyan çocuğu yada yeni doğmuş bebeği vardı dayanamadılar istifa ettiler kafada bu sorunları dusunur iken nasıl ucsunlar yada ucmayi öğretsinletr yada uçak tamir etsinler üst düzeyler o maaş ve alırken hiç aksamazken lütfen bu insanlara yok öyle yaptınız böyle yaptınız demeden önce kurumu niye bu halle getirdiniz diye hesap sorun sonra istifa edenlere sebebiyle sorariz 0
  • pilotlar 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:13:07 THK dan ayrilan pilotlardan , aldiklari egitim ve ucus masraflari geri ödettirilmelidir.... 16
    • de get 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:29:14 yalan dünya 0
    • pilot 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:53:07 sebep olduğunuz maddi-manevi zararı da ekleyelim mi? 0
  • bedava 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:03:52 zaten torpilliler. bedavadan pilot oldular.yedikleri ictiklerine saysinlar.Türk hava kurumu yada Türkkusu personel ve sube olarak kücülmelidir. 2
    • Neden 13 Ocak 2016, Çarşamba 22:12:03 Yönetim zafiyeti, iş huzursuzluğu, ayrımcılık ve hak ettiğinin yarısını bile alamamak desek 0
  • .... 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:58:11 Hayrettin özel,serdar yüksel,gökhan atlı nevres erkin ,gökhan turgut osman doğanyiğit alper gökdemir de ayrıldılar aynı sebeplerden ötürü,kim kaldııı acabaaaaaa 2
    • Sebep? 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:15:52 Tanırız severiz de. Yerlerinde iyi olsunlar da isteriz hepsini. Bora jet Pegasus THY uçuş akademisi ya da Shgm umarım gittikleri yerde tatmine ulaşırlar. Ancak yorumunuz su sualimi dogurdu. Bu isimler neden ayrıldılar? Maaş alamadıkları icin mi ? 4
    • Zz 13 Ocak 2016, Çarşamba 16:00:19 İleriyi gördükleri için olmasın 2
    • x 13 Ocak 2016, Çarşamba 20:06:54 bu saydıklarınızın ayrılma nedeni kurumun gidişatından ziyade abdülrezzaka tepkidir...kendisi gül gibi okulu kişisel çatışma uğruna perişan etti.önce başedemediği osmanın kanadını kırmak için başöğretmeni neslihanı izmir ile kandırdı daha sonra simülatör kraliçesi ile osmanın altını kazdı bunlar neticesinde okulu darmadağın etti şimdi mutludur kesin abdülrezzak!!! 0
    • g.atli.. 13 Ocak 2016, Çarşamba 20:38:19 G.atli disindakileri tanimiyorum ,o da thy akademiye gitti bulup bulacagi en iyi ciftlik.. 1
    • sebep 13 Ocak 2016, Çarşamba 23:33:13 Yönetim hataları, iş huzursuzluğu, ayrımcılık ve hak ettiğinin yarısını bile alamamak desek 0
  • iPhone Uygulaması 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:52:13 sedat avlan latifşah baydar kamil taşkın erdoğan güler kurumun kaybettiği diğer isimler bir kısmı daha önce ayrılsa da kurumun tutarsızlıklarından ayrıldılar ve bu isimler çok değerli isimlerdi yoklukları büyük kayıp yeni ayrılacaklar yolda bekleyin 7
    • Android Uygulaması 13 Ocak 2016, Çarşamba 19:51:15 Savlan değerli isimdi öyle mi ? Afa öğrencilerine sor sana anlatsınlar ne kadar değerli olduğunu... 3
  • bitmiş 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:47:37 THKda hiç bir iş yolunda gitmiyor.Çünkü THK asli yapısı bozulmuş,kişisel ve farklı amaçlar uğruna kaynakları tüketilmiş,sistemin değil kişilerin keyfiyetinin hüküm sürdüğü amacı olmayan bir yapı halinde gelmiştir.Maaşların ödenmemesi bütün bir resim içindeki en basit sorundur.Uçuş ve atlayış yapamaz hale gelmiştir.seminerler sırasında yetkililerin bizlere belirttiği bakım sorunları hala giderilememiştir.bu sorunlar giderilmezse nasıl uçuş yapılacak?uçuş yapamaz ise THK asli görevini nasıl yerine getirecek?şu an THKdaki hiç bir yönetici sorunları çözmek niyetinde değildir.onların tek derdi sahip oldukları makamları ve maaşlarını kaybetmemek için manevralar yapmaktır.THK kimsenin umrunda değildir.Zaten biraz uzaktan bakacak olursanız THKnın artık fiilen var olmadığını görülür.Atatürk ve ülkeye bağlılık gibi kutsal amaçlarla yetiştirilmiş bir grubun THKnu bu hale getirmiş olmaları da ayrıca bir soru işaretidir. 0
  • Dayı 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:45:40 Çok az yazmışsınız uçuş okullarınındaki pilotların 2/3 den fazlası istifa edip gitti. 0
  • FI 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:43:49 Daha neler neler ayrıldı Ankara'da İstanbul'da eğitim verecek öğretmen kalmadı 1
  • Haydi hayırlısı 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:34:25 Böyle birşey olabilir mi bu kurum ve içindekiler için onca zaman harcamış emek vermiş insanları bu kadar kolay harcamak insanlığa sığar mı hayırlara vesile yazık gerçekten yazık bir çoğunu tanırım uçmuşluğum hocalıktan ziyade abi kardeş aile gibi olduğumuz insanlar var teknikteysen arkadaşlardan da aynı şekilde yangın söndürmeden balondan vs özleyeceğiz yokluğunuz belli olacak ve mcc uçuşlarda yalan Allah herkese yardımcı olsun ne diyelim emniyetli uçuşlar başarılı işlere imza atacaklarına emnimin dikkat edin kendinize 0
  • Hah 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:31:51 Ne iki ayı 5 aydır maaş yok... 1
  • Bu nasıl iş? 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:24:30 Bu liste gerçek mi? Gerçekse çok büyük değerler kaybetmişler üzüldüm 0
  • Zzzz 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:02:12 Way ...bir Cl-215 kaptanıni kolaymı yetiştirmek...ve Kürşat paşam gidenlerin gitmesinde kılını bile kıpırdatmadi... nasılsa cebinden çıkmadı... 1
  • Z.Bayezid YIKDIRIM 13 Ocak 2016, Çarşamba 13:58:47 İstifaların sebebi sadece içinde bulunulan maddi kriz değil onu bir söyleyeyim. Yönetimsel hatalara dikkat çekmek istiyorum. Hiç alakası olmamasına rağmen havacılığın merkezinde yöneticilik yapan birisini ve bunun uçucu personele verebileceği zararı düşünün. THK da şu anki yönetimin idaresinde uçmak bence her açıdan artık uçuş emniyetini riske sokuyordu. Ayrıca YAZIK adıyla yazan kişiye sormak istiyorum. Sen torpille girip şu an THK da dolgun maaşla çalışan iş bilmeden koltuk dolduran luzumsuzlardan birisin değilmi? 0
  • gerçekler 13 Ocak 2016, Çarşamba 13:45:00 Istifalar toplu değil bireyseldir. Bugün malesef yenileri eklendi. Eve ekmek ggötürmek için başka çare kalmadı. Kimse durup dururken ayrılmak istemez. 0
    • nedir 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:39:22 toplu olsa ne yazar?kan kaybediyorsunuz?batıyorsunuz?açıklama mı bu? 0
  • geri 13 Ocak 2016, Çarşamba 13:11:55 iş bulamayınca geri gelirler. işsiz parasızlık, işli parasızlıktan daha kötüdür. 19
    • Yazık 13 Ocak 2016, Çarşamba 13:49:48 Bunu söylemek içinmi geldiniz 0
    • gerinin arkası 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:34:50 çok güzel işler bulurlar,sen kafanı yorma emekli!paramparça ettiğinz atanızın kurumunu nasıl düzelteceğine odaklan sen! 2
    • Xxx 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:59:00 Kafa aynı kafa değişen bişi yok 0
    • THK ESKİ PİLOT 14 Ocak 2016, Perşembe 00:17:24 GERİ GELMEZLERSE PEKİ ŞÖYLE KIPLEYE DOĞRU Bİ DÖNSEN OLURMU 0
  • x 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:54:40 neden isimler yazılıyor yorumlanıyor, kimden izin aldınız hukuki sürece gidip yorum yazan şahsa kadar burdan açıklatmak mı gerek? Herkes ağzına geleni yazmasın, isim isim insanlar yıpratılmasın, malum dedikodu kazanı oldu, seviyesiz yorumlar yazmayın. 1
  • ABDULREZZAK GİRAY 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:54:24 ABDULREZZAK GİRAY ne zaman istifa edecek. 2
    • Genel müdür 13 Ocak 2016, Çarşamba 17:20:41 O ayrılmaz Genel müdürler maaş alıyor. 1
  • kayyum 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:48:56 devlet niye kayyum atamıyor acaba bu kuruma da insanların acı çekmesine izin veriyor çok merak ediyorum. 2
  • ACABA 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:42:35 Aylardan beri maaş alamamış teknisyenlerin bakımını yaptığı uçaklar güvenli mi acaba? 1
  • Tua 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:22:16 Yazik degilmi bu ogrencilere,aylardir ucmak icin bekliyoruz... 1
    • abdulrezzak giray 14 Ocak 2016, Perşembe 11:49:32 ABDULREZZAK GİRAYın yüzünden uçuş olmamaması.ayrıca thk üniversite öğrenclerini seğmen uçuruyor.abdul da hala utanmadan orada oturuyor.ar haya yok.yazıklar olsun... 0
  • UCUS OKULLARI 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:20:43 Arkadaslar THKde yasanan bu krizler ucus okullarini da etkilermi en kisa zamanda gitmeyi dusunuyordum fakat bu yasananlar beni cok korkutuyor 0
    • İptal 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:41:11 Düşünceni iptal et, başka yer araştır. 0
    • Imkansiz 13 Ocak 2016, Çarşamba 15:10:12 Izmirde malesef baska bir secenek yok 3
    • Mutlu pilot 14 Ocak 2016, Perşembe 16:38:00 Aman sakın.. Ankarada 1,5 yıl uçak yüzü görmedim. Rezil ettiler beni. Gerekçemde aynı senin gibiydi. Ankara'da başka uçuş okulu yok. Şuan kurumla mahkemeliğim. Lisansımı da 14 ayda başka bir uçuş okulunda aldım. 0
  • Noname 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:15:49 Birileri Kuruma bağlığınız bu mu demiş.orda 6 aydır maaş almayan insanlar var önce bankalara borçlandılar sonra eşe dosta Adam ne yapsın artık ne yesin içsin tabi siz rahatsınız hadi 6 ay para alma senide görürüz 0
    • değer 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:35:59 Kurum önce insana değer versin.ayrılan o adamların kaç yılda yetiştiğini bilmiyorlar.değerleri yok.kimsenin değer yok. 0
  • daha var 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:09:00 İSTANBUL TUA DAN Öğretmen Pilot,tua İST EĞİTİM MÜDÜRÜ İSMAİL,TİMUÇİN HOCA ,ÖNCESİNDE YILMAZ HOCA,SERAFETTİN HOCA, Hakan GÖKTÜRK HOCA,YİĞİTALP HOCA,BİROL HOCA,KAMİLE HOCA,EKBER HOCA,MERT HOCA,TEKNİKTEN GÖKHAN,HÜSEYİN,MEHMET YANİ DAHA DA OLACAK.. 4
  • Yazık diyene 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:00:41 Yazık diyen arkadas iki ay maaş almadan ev geçindirsin bakalım kaldı ki teknisyenler 4 aydır maaş alamıyor oturdugun yerden konusması kolay 2
  • genel başkan... 13 Ocak 2016, Çarşamba 11:56:18 Kürşat Paşa halledecek, bu kötü günler geride kalacak 26
    • UMURLARINDA DEĞİL 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:46:20 Hiç zannetmiyorum, onlar kendi yüksek maaşlarını tıkır tıkır alıyorlar,diğerleri umurlarında bile değil! 2
    • cek cak 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:37:14 cek,cak?99'dan beri emekli asker var.hangi sorunu çözdünüz?2006 da gürültüyle gökçeni icat ettiniz.sözde kurumu ayağa kaldıracaktı.ne oldu? 0
  • yazık... 13 Ocak 2016, Çarşamba 11:46:50 kuruma bağlılığınız bumu? iki ay maaş alamayınca yaktınız dünyayı 38
    • Yazık a yanıt 13 Ocak 2016, Çarşamba 11:55:41 Senin bağlar sağlamki maaşını aldığın yerden rahatlıkla yazıyorsun. Yoksa devletten emekli maaşın vardır! Ya arkadaş ne kadar pişkinsiniz bunları yazarken. eylülden beri hesabına 1 kuruş maaş yatmayan insanların olduğunu biliyor musun. Ne bağlılığından bahsediyorsun. Kurumu Osman Y.emiş sen halen ayakta tutanların ödenmeyen maaşlarından dolayı ayrılmalarını sorguluyorsun. Sana yazık 1
    • . 13 Ocak 2016, Çarşamba 12:04:31 neden herkesin kirasını borcunu bağlılık mı ödüyor? insanları parasız ele güne muhtaç etmek ne oluyor peki? 0
    • gel 13 Ocak 2016, Çarşamba 14:37:49 kaloriferin başından bu tarafa gel de sana bağlılığı gösterelim. 2
    • irkil 14 Ocak 2016, Perşembe 00:39:14 Meğersem daha kötü bir hale girilmiş, okuyunca üzülüyor insan. 0
  • Koca kurum 13 Ocak 2016, Çarşamba 11:41:20 Koca kurumu mahvettiler...Bunu yapan yada emegi gecen herkesin ince ince arastirilip cezalandirilmasi gerekiyo...Ama malesef burasi Turkiye yapanin herzaman yanina kâr kalir bu ulkede... 0
  • XXX 13 Ocak 2016, Çarşamba 11:34:19 YALNIZ BUNLAR DEĞİL ÇOK FAZLA GİDEN VAR. 0