THY ile 3. havalimanı arasında büyük kavga!

    Çok beğenilenler

  • Hakan 20 Şubat 2018, Salı 13:01:17 İlker Bey ve THY sonuna kadar haklı.Ülkenin ana bayrak taşıyıcısı hava yolunun bu tür istekleri normal karşılanmalı. Londra-Paris-Dubai havalimanları örneklerine bakılmalı.THY için özel bir alan mutlaka olmalı. 25
    • Hakana 20 Şubat 2018, Salı 13:24:32 Örneklerini verdiğin yerlerde o havayollarının ayrı terminal binaları var.bilmiyorsan atıp tutma öğren sonra yorum yaz.şu anki proje ortak kullanım için.ne cahil adamsınız öğrenin biraz öğrenin 1
    • Bir soran. 20 Şubat 2018, Salı 13:36:56 Denetlenmeye gelince ben özel şirketim, kamu beni denetleyemez diyor amcalar. THY bayrak taşıyor da, diğerlerinin taşıdığı masa örtüsü mü? 0
    • Hakan makan 20 Şubat 2018, Salı 17:58:24 Önce öğren sonra yorum yap.bazı ülkelerde havayollarının ayrı terminalleri oluyor.thy de proje başlarken verir parasını yaptırsaydı.şimdiki ortak havalimanında körük isteyemez.diğer konu da resmen aycı avanta istemiş...sanıyor musunuz thy ye kar gidecek 0
    • ÖZGÜR 23 Şubat 2018, Cuma 15:05:34 Yanlışlar ile doğrular karıştı ! THY kendi hak ve beklentilerini iyileştirme hakkına sahip ve bunu IGA ile konuşarak, pazarlık yaparak , gücüne oranla ve makul ölçülerde yaptırabilir.Sorun zamanlama ve geç kaldılar!Bilindiği üzere bu tür gereksinimlerde terminal yapımcısı ve işletmecisi ham yapıyı firmaya verir onlarda kendi konseptlerine uygun dayar - döşer hizmetinde kullanır.karşılığında da kirasını öder. Duty free firmasından bir şey alamaz, hatırlayalım bu firma 1 milyar € vererek bu hakkı aldı,THY gider bu firma ile konuşur. kaldı ki THY'nin bunu IGA ile konuşması yanlış. Kendine güveniyorsa , THY'nin yapacağı aksiyon kendi uçaklarında Duty free satışı yapmaktır. IGA inşaatları 7 Milyar € mertebesinde kredi ile yapıyor bunları geri ödeyeceği gibi 1 milyar €/yıl DHMI'ye işletim bedeli ödeyecek. ilave olarak tesisin opex ve capex giderleri de olacak.IGA'dan kimse bir şey alamaz ! Farklı konsept olmasına rağmen AHL'yi işleten TAV'ın basındaki cirosuna bir bakın ! Dikkat ....... 0
  • 29 ekim 2018 20 Şubat 2018, Salı 12:40:37 Bunlar thy nin 29 ekim de apar topar bitmesi planlanan havalimanina, hemen gecmek istememesi hakli olarak bundan kaynaklanan isteklerdir. 7 ay sonra gecis isteniyor, daha korukler ve yerler belli degil, thy yazisi gecireceklermis, daha bunlar tartisiliyor. 7 ay sonra operasyon basliycak havalimanina, bu gibi konularin coktan bitmis olmasi gerekmezmiydi. Daha nasil lounge istediginizi belirlemediniz mi, 7 ay sonra acilicak ya bu havalimani, siz kendinizde misiniz? Yoksa imkani yok mu?? 5
  • Tüm yorumlar

  • 08 24 Şubat 2018, Cumartesi 03:18:59 Mevzuyu tam olarak bilip bilmeden yorum yapan dış mihrak kafalılar bu adam bi çoğunuzdan çok çok daha iyi niyetli bi insan.bazı taleplerde bulunmasıda çok normal sonuçta bu kurum ülkemizin devletimizin kendine bişeymi istemiş kuruma en faydalı olacak şeyleri iletmiş siz neye karşısınız 1
  • Flying Man Sabri 23 Şubat 2018, Cuma 14:31:48 Bilinçsiz taleplerden ziyade sanki bilinçli bir " geçemeyişe kulp bulma " gibi bir durum var. Olası bir operasyonel gecikme neticesinde THY'nin geçişi gecikmesi durumunda " taleplerimiz karşılanmadı. Kurumsal kimliğimizin bir parçası olan lounge'lar ile iglili sıkıntılar var" bahanesini sunmak istemiş olabilir. 0
  • Zeka 23 Şubat 2018, Cuma 08:04:33 İşte THY nin durumu. Ne yaptıklarını bilmiyorlar. Hangi havalimanında böyle bir uygulama var. Aynı Türkiyenin durumu. 1
  • komik hazımsızlar 22 Şubat 2018, Perşembe 17:09:48 THY bu ülkenin vizyon,insan ve itibar taşıyıcı. Lufthansa,Air France bile kabul etmişken siz anlamıyorsanız Davul zurna bile az. thnx THY 3
    • Okuduğunu anlayamayan hazıml 23 Şubat 2018, Cuma 10:12:37 Luthansa neyi kabul etmiş anlat da görelim.lufthansanın almanyada kendine ait terminali var.öyle körük kapatma yok.thy de ayrı terminal yapsın kimse eleştirmez.kar payı alıyor diyorsan atma.okunulanları anlayamayacak kadar bu ülke böyle cshilleştiriliyor işte senin gibi 0
    • Komik 23 Şubat 2018, Cuma 12:09:02 Vizyon vs lafları makarnacılara yakışmıyor. Bu bir. Türkçe çok zayıf. Bu iki. thnx diye bir kelime lugatımızda yok. Bu da üç. 0
  • Çok komik yorumlar 22 Şubat 2018, Perşembe 11:03:43 Yahu iga yı hükümete yakın iş adamları yapmıyormu ? 20 milyar euro para dökecek adamlar yap işlet devret modeliyle ve bu süreçte kazancından pay mı verecek ? İlker Aycı ister istemesine de neyi alıp neyi alamayacağına iga karar verir. Hükümet yeni havalimanına geçeceksin dedikten sonra Thy nasıl geçmemezlik edebilir ki ? Bu thy çok yönetici götürdü bence İlker Aycı da abartırsa çok fazla oturamaz o koltukta 0
  • Komik adam 21 Şubat 2018, Çarşamba 22:16:47 Editör bey yorumları yazmiyacaksaniz söyleyin yorum yapmayalım.ayip be .siz yazın siz yorumların o zaman kimin tekelindesiniz acaba.adam resmen müşteri olduğunu unutup alan sahibi gibi konuşuyor acaba neden nema yetmemiş mi onlara.bu zihniyet sahibi kişiler THY yönetim kurulunda daha konumunu bile bilmiyor.gozu para olmuş.once batırdığı sponsorluklar a baksın.sowmenlik görevi değil.tabi görevini biliyorsa.. 0
  • hedef beyond yolcu olmalı 21 Şubat 2018, Çarşamba 19:13:54 IGA nın yanı sıra Antalya ve Ankara ilave hub olarak herzaman değerlendirilebilir. İstanbulda SAW da da büyüme sağlanabilir (Anadolu yakası, Bursa, İzmit, Sakarya potansiyeli çok büyük). Tarifenin omurgası, yani büyük kısmı IGA da kalır ama yavaş yavaş diğer noktalarada tarifeler kayar. Böylelikle THY alternatif taşıma ile hava muhalefeti ve havalimanını olumsuz etkileyen durumlar karşısında da güç kazanmış olur. Dahada güçlenir. LH ın FRA, MUC ve TXL de yaptığı gibi. Bunun sonunda IGA nın alacağı yolcu sayısıda düşer. IGA ya söz verilen neyse yolcu sayısı IGA için orada kalır. Büyümek için daha sonra teşvik sunsada bir işe yaramaz. Alternatifsiz olduklarını düşenerek hareket etmeleri IGA nın vizyonsuz oldukları anlamına gelir. Havalimanın çok büyük yolcusunu taşıyacak THY nin ayrıcalıklar talep etmesi gayet makul görünüyor. Az bile istenmiş sabit körüklerin sayıso çok daha fazşa olmalı. En iyisi sunulmalıki daha fazla yolcu getirsin, havalimanıda daha fazla kazansın. Daha geniş bir pencereden bakarsak sadece IGA İstanbul a gelen yolcudan nasıl kazanırımı değilde İstanbul üzerinden daha fazla nasıl transit yolcu taşınmasını destekleriz şeklinde düşünmeliler. Asıl IGA ya parayı kazandıracak beyond yolcular. Yolcu havalimanında kaybolur saatlerce bekler veya bir noktadan diğerine çok fazla yürürse hizmeti beğenmezse tekrar IST üzerinden uçmayacaktır. Buda IGA ya kaybettirir. Vizyon transiti arttırmada bununda yolu THY den geçer. 1
  • THY YONETICILERI 21 Şubat 2018, Çarşamba 16:52:30 Bu iş başlayalı TK yöneticileri ne iş yapmış merak ettim şimdi!!! Eğer kararlara dahil olup THY ye özel alanlar oluşturulmamissa bu TK yöneticilerinin kabahati, yönetim gereğini yapar artık. IGA bu işe büyük yatırım yaptı ve Bu şartlar altında THY de oraya paşa paşa gitmek zorunda ve iganin kurallarına uymak zorunda. Geçti ahl pazarı sür eşeği igaya. 0
  • Tgs 21 Şubat 2018, Çarşamba 11:35:58 Duty freeden kar payi haric tum isteklerine katilirim. Thy gercekten bir dunya markasi ve kendisini en cok tanitabilecegi ve farkindalik yaratabilecegi yer de anavatanidir. Koruk giydirmek de, super luks lounge hizmeti vermek de hakkidir. Thy bunu kendi anavataninda yapamazsa nerede yapabilir ki... 0
  • en onemli musteri 21 Şubat 2018, Çarşamba 09:45:49 bravo THY , gozunu actin. Bu isi iyi bilirim. Sadece Dutyfree degil, F&B , Parking, cezalar da olmali. Havayollari En onemli musterisindir havayollarinin. Herkez yolcu der ama yolcu havalimanini tanimaz dolayli servis alir. Havayoludur yolcuyu getiren... Havayollari bosuna terminal yapmiyor kendilerine. 2
  • Papel 21 Şubat 2018, Çarşamba 09:08:54 Terminal onların olsun ya. Iga nasıl kazanacak kazancın büyük kısmı zaten duty free den elde ediyor. Kabul etme Abdullah bey mecbur gelecek oraya taşınacak 2
  • Ishak 21 Şubat 2018, Çarşamba 08:33:06 Ayci nin isteklerine dogru veya yanlis diyemeyecegim. Cunku isin teferruatini bilmiyorum. Yani yeteri kadar bilgimiz yok ve dogru veya yanlis bir istek demek su anda cok zor. Bu konuda biraz daha bilgilendirilmemiz gerekir. 0
  • Yolcu 21 Şubat 2018, Çarşamba 07:06:05 Serbest rekabet olmalı kurum yararı değil yolcu yararı gözetilmeli. Dışardan 3-4 kat pahalı fiyatlar olmamalı. Bu mentaliteye Çok üzülüyoruz. 0
  • Pilot 21 Şubat 2018, Çarşamba 04:23:14 THY her inil kalkış için parasını öder ve uçuşuna bakar. Getirdiği yolcunun harcama kalemlerinden tabiki kazanç sağlamalıdır. Bu doğal ve uygulanan bir süreç. Yeni havaalanında canlanmayı sağlayacak THY operasyonudur. Gerek DOCO DAN gerekse ATU dan yada hangi firma olursa olsun üzerine düşen payı paydaşlar ile paylaşmalı... Oraya yolcuyu kim getirirse emeğinin karşılığını almalıdır. 0
  • Mağdur dokolu 21 Şubat 2018, Çarşamba 02:10:15 Maaş farkları, adam gibi zam, tam pirim. Ne zaman sonuca bağlanacak. İçerde adamı olan, yada bu konuda bilgisi olan yazsın bakalım. 0
  • Hayri Kasap 21 Şubat 2018, Çarşamba 01:42:51 Komple terminalin biri THY ye baştan beri neden ayrılmamış ki.Nasıl işletmeci olmuş bu THY deki yetkililer.Al terminalin birini , arzuladığın gibi heryerini THY tanıtımına uygun bir şekilde donat. Bütün büyük hava şirketleri ülkelererinde , kendilerine ait olan terminallerde (oto parkları dahil ) operasyon yaparken .THY nin nesi eksik müşterilerine böyle dev bir ayrıcalıklı hizmet sunması hem yakışır hemde gerekli olduğu kanaâtindeyim. 0
  • BaşKAN 21 Şubat 2018, Çarşamba 01:19:32 Başkan haklı mutlaka Duty Free den pay verilmeli. Havalimanına gelecek yolcunun en az%60 nı THY getirecek. Müşteriyi getiren mutlaka pastadan pay almalı. Ayrıca yolcu körüklerinin 3 te biri THY ye özel tahsis edilmeli. 0
  • Mc Tk 21 Şubat 2018, Çarşamba 00:29:43 Yerinde istekler oldugunu dusunuyorum. Boyle yoneticiler oldugu surece sirketimiz kâr eder. Sirketin faydasina seyleri istemicek kadar nankor olanlari da ayrica kiniyorum 0
  • Mc Tk 21 Şubat 2018, Çarşamba 00:29:42 Yerinde istekler oldugunu dusunuyorum. Boyle yoneticiler oldugu surece sirketimiz kâr eder. Sirketin faydasina seyleri istemicek kadar nankor olanlari da ayrica kiniyorum 0
  • Yiğit 21 Şubat 2018, Çarşamba 00:21:38 Aralarında hallederler, onlar halletmezse birileri eyy çeker halleder merak etmeyin siz.biz kendimizi düşünelim ,vatandaş bile vatandaşı düşünmüyor. Nasıl gidip gelinecek, bir çay 10 lira vatandaş su bile alıp içemiyor havaalanında. Yabancılara koymaz,iş gereği danimarkaya geldim ,pizzacı da çalışan adam bile 10 bin lira alıyor. 0
  • 211 20 Şubat 2018, Salı 23:38:09 Ülkem kimlere kaldi 0
  • Yorumcu 20 Şubat 2018, Salı 23:11:45 ATATÜRK HAVALİMANDA 3 PİST VAR. YAZIN RÖTARLAR 1,5 SAAT. YENİ HAVALİMANDA 2 PİST OLUCAK. ATATÜRK KAPATILACAKSA O AÇILINCA, RÖTARLAR HEPİMİZİ ÇILDIRTACAK. BU İŞ PLANINDA BİR HATA VAR. YA BEN MATEMATİK BİLMİYORUM, YADA 2 PİSTE 3 PİSTTEN DAHA ÇOK İNİŞ-KALKIŞ SIRRI BULUNDU. YENİ HAVALİMANI THY'YE BİLE YETMEYECEK. ATATÜRK, YENİ HAVALİMANDA 5 PİST AÇILANA KADAR KAPATILAMAZ. YOKSA THY KÜÇÜLÜR. 4
    • xx 21 Şubat 2018, Çarşamba 11:07:50 Önce havaalanındaki pistlerin nasıl konumlandırılırsa iyi çalıştığını öğrenelim. Atatürk'teki pistlerin konumunu incelediniz mi? Bahsettiğiniz 3 pist de çalışıyor mu acaba? Bilmeden saçma sapan yorumlar yapmayın. 1
    • İST RWY35R 21 Şubat 2018, Çarşamba 22:38:03 Kesinlikle yanlış pist var ama konum hatası var yani iki pist arası 750 m ise aynı anda iki uçak inip kalkış yapabilir sayın klavye havacısı.. 2
    • Aralık 22 Şubat 2018, Perşembe 20:44:17 Gel şunu 590 metre yapalım, din kardeşiyiz 0
  • !!! 20 Şubat 2018, Salı 22:36:01 İga kar etsin diyen arkadaşlar iga inşaatında her geçen gün firmalar batıyor tonlarca para döküyor diyen arkadaş firmaları batırarak bir şekilde yürüyor devlet bu işe el atmalı dünyanın en büyük havalimanı yapacaksın thy ayrıcalık tanımıyacaksın komik... Zaten başlı başına bu proje iga ya beş gömlek büyük gelir .... 0
  • EYmen 20 Şubat 2018, Salı 22:25:28 İlker bey son derece haklı isteklerde bulunmuş kendisi Türkiyenin gururu uluslararası bir markanın tepe yöneticisi amacı marka değerini yükseltmek ve korumak THY müşteriyi ayağına kadar getirmezse Duty free kime ne satacak tam bir yönetici mantığı işi bu işini iyi yapıyor neyi eleştiriyorsunuz anlamıyorum 1 dk lığına ilker beyin yerinde siz olsaydımız ne yapardınız diye düşünün halen aynı kararda iseniz sizde bir sorun var demektir 0
  • .... 20 Şubat 2018, Salı 22:10:43 Bence 3. Havalimanını sadece thy ye tahsis etsinler , başka havayolu şirketi buraya iniş yapamasın. Nede olsa Türkiyeye yolcu taşıyan tek havayolu şirketi, Türkiyenin gururu, sanki havalimanı avustralya'nın, 3. Havalimanı başka ülkenin gururu. 2
    • GXL 22 Şubat 2018, Perşembe 20:51:06 Ben razıyım. Diğer şirketler Atatürk'ten uçsun, özellikle pazar, bayram günlerinde THY'den kurtarsınlar bizi. Osmanlıdan beri havacılığın başladığı, balondan sonra 1911'de uçakların da katılmasıyla uçak havacılığının da başladığı Yeşilköy kapanmasın. 1nci Dünya Savaşında Çanakkale'de, Irak'ta, İran'da, Azerbaycan'da görev yapan 1nci ve 2nci Tayyare Bölükleri'nin ruhunu öldürmeyelim. 0
  • Cem 20 Şubat 2018, Salı 21:44:25 Siz buna inanıyormusunuz cumhurbaşkanımızın seçimlerden önce açacağı ve gösteri yapacağı gururlanacağı gerçekten Türkiye nin en büyük projesi dünyanın en büyük havaalanı THY yüzünden atıl kalacak ve bir utanç abidesi olacak ve bunu ilker aycı yapacak Tayyip Erdoğan da buna seyirci kalacak güldürmeyin insanı 1
  • AEG 20 Şubat 2018, Salı 20:56:07 Körük olayi olabilir ama duty free cok sacma olmus xD 0
  • Duty Free 20 Şubat 2018, Salı 20:31:30 Beyler, Duty Free şirketi IGA' ya satıştan büyük bir yüzde ödüyor.Türk Hava Yollarına neden ödeme yapsın ki? Körük giydirmeyi dünyanın hangi havalimanında gördünüz? Ben bilmiyorum. Terminal komple size aitse başka. 1
    • asd 20 Şubat 2018, Salı 21:05:33 frankurt da 0
    • hakan 21 Şubat 2018, Çarşamba 08:28:14 haberi iy oku ondan sonra yorum yap klavye delilanlısı 0
  • Vermiycem 20 Şubat 2018, Salı 20:04:38 Şimdi havalimanı işleticisi bu isteklerinizi vermiycem derse ilker bey ne yapabilir? Biz gelmeyeceğiz der en fazla. 0
    • Gelir gelir 22 Şubat 2018, Perşembe 20:52:06 Gelmeyeceğiz demek sıkar biraz 0
  • Sıradaki kim ! 20 Şubat 2018, Salı 19:56:03 Doco dhmi derken yüklenici firmayada aycı rest çekti anlaşılan,sıradaki kim,bukadar talep istek falan bunlar başta konuşulmadımı anlaşmaya dökülmedimi ? Eğer öyleyse ne kadar amatörce 0
  • cuneyt 20 Şubat 2018, Salı 19:52:48 sayın baskanımmı ,,yalakalı bıatcılarda burda 0
  • İga yer işletme 20 Şubat 2018, Salı 19:52:28 Tgs yer işletmede iga olacak,adam o kadar para döktü yer işletme lisansınıda istiyorlar doğal olarak. Yükleniciler haklı İmza iga yer işletme 0
  • Said 20 Şubat 2018, Salı 19:20:50 Kabul edilmesse thy oraya gitmesin.sadece ataturk havaalanini thy kullansin.yine bayragimizi gururla tasir 2
  • AA 20 Şubat 2018, Salı 18:59:51 3.havalimanı en çok THY için yapılıyor, ciddi ayrıcalıkları olmalı. 4
  • Akıllım 20 Şubat 2018, Salı 18:47:43 Başkanımıza kesinlikle katılıyorum yolcuyu getiren biz parayı indiren duty free yok öyle pastadan bizimde payımız olmalı ilker beyi ayrıca tebrik ediyorum tam ticaret kafası helal olsun hee unutmadan bu payların dışında TGS çalışanlarınında hakkı unutulmamalı bir sonraki primlerimizde herhangi bir kesinti olmadan verilmesi dileğiyle saygılar.. 4
  • TKLI Yer Personeli 20 Şubat 2018, Salı 18:36:38 İlker Başkan sonuna kadar haklı. 3.havalimanına prim kazandıracak bir markayı yönetiyor. Türkiyenin sivil havacılık konusunda en büyük değeri THY ise bu talepler bence az bile. Nihayetinde adam şahsına değil, yönettiği kuruma kazandırıyor. helal olsun. 5
  • Martian 20 Şubat 2018, Salı 17:14:59 Oldu o zaman, bir körükte size tahsis edilsin, bir de özel uçak! Nasıl? Ana faaliyet kârı olmayan, sürekli yan şirketlerin kârlarıyla kârda gösterilen şirket için başka bişeyler yapsanız, yapmayı akıl edebilseniz keşke! Şirketin alacağı uçaklara bile kendi karar veremeyen bir yönetici için büyük laflar bunlar! 1
  • Zafer 20 Şubat 2018, Salı 16:54:37 Çok eğleneceük 0
  • BİLENLER 20 Şubat 2018, Salı 16:50:25 Konu bugünlere kaldı ise sorun. THY'nin İGA ile ilgili işlerini takip eden birim / kişiler atlamış ise işlerini iyi yapmamış demektir. Hatırlarsanız o günkü haberin fotoğraflarında İGA yöneticileri gergin idi. Aycı'da abartmış , sonuçta pazarlık çetin geçecek görünüyor, ortak çıkarların maximize olduğu bir yerde buluşacaklardır.Geçmişte, yer seçimi, şartname , teknik ve operasyonel ihtiyaçlar konusunda sorunlarını yazdığımızda bizi aşağılayanlar, klavye arkasından hakaret edenler, nerelerde haklı olduğumuzu bir yıl içinde görecekler. Halen bir şansları var, çünkü bu havalimanı programlı dönemde extend edilecek ,o zamana kadar ilgisizlerin karışmadığı, baskı yapmadığı bir platformda işi bilenlerden oluşan bir grup insan çalışarak, eksik ve ihtiyaçlarını belirleyerek mükemmel çözüm bulunur. Umarım ülkemizin sorunu olan master planlar üzerinde çalışamama hastalığı buraya da sirayet etmez. Yatırım büyüklüğü, alternatif çözüm yanlışlığı, lokasyonu, sistemleri, vb ile İGA gündemden düşmez 1
  • MUC 20 Şubat 2018, Salı 16:31:40 Ilker Beyin yenimi aklina gelmis Lounge ve ucak köprü istekleri? Planlama, temel ve insaat baslangic sirasinda nerdeydi? Meydanin acilmasina 6-7 ay kalmis son anda istekler cikiyor. Kaldiki Duty Free satisindan Pay istemesi gercekten ilginc. Baktinki hic uymuyor, Lufthansa ve Münih havaalani gibi ortak bir Terminal yap, cogunlugu sende olsun, icinde sen ve Star Alliance ortaklarin olsun, kafana göre istedigin gibi düzenle. Ucak köprüsünü boyuyormusun, kullaniyormusun ne yapiyorsan yap.. Profesyonel davranin, ne o acemi Is adamlari gibi son anda istekler fln... 0
  • Doğru adım 20 Şubat 2018, Salı 15:43:43 10 körük mü? Minimum 50 körük olmalı...ayrıca para lounge giren yolcudan kazanılır... onları merdiven altına tıkamazsın 2
  • Tam Destek 20 Şubat 2018, Salı 15:35:54 Thy ne derse o . 3
  • THY gözümüz 20 Şubat 2018, Salı 15:34:47 Bence sayın ilker Aycı bey haklı taleplerde bulunmus THY olmayınca bına yapmıssınsın ne olur tabıkı THY dedıgı olacak dunyanın heryerınden yolcu tasıyor 2
  • havacı 20 Şubat 2018, Salı 15:26:17 Yuh, eşit rekabet koşulları namına bir şey yok. THY yarısı zaten devletin olan bir kuruluş, üstüne bir de bu talepler, diğer firmalara Allah sabır versin valla. 2
  • Akif 20 Şubat 2018, Salı 15:13:03 Havaalanlarinin gelirini orada sigara icki parfum satanlar yiyor onlar thy fazla kazaniyorlar.mudur hakli. 0
  • Karşıyakalı 20 Şubat 2018, Salı 15:12:45 Taleplerin uygulanabilirliği tamamen iga yönetimine kalmış ama bu olayı sanki thy nin şımarıklığı gibi yayınlamak yanlış. Havalimanında kendisine özel bölüm oluşturmak ve buraya yatırım yapmak istemesi gayet normal. Amerikada nerdeyse her büyük havalimanında uygulanan bir sistem. Hem uçuşların nereden kalkacağı biliniyor hem de thy kendi tarafına bir miktar daha yatırım yapabiliyor win win. 0
  • Teknik 20 Şubat 2018, Salı 15:02:09 Sayın Başkanımız sonuna kadar haklı yolcuyu getirmek için herşeyi yapıyoruz kar duty free ile işletme kaldırıyor. 5
  • Gayet Makul 20 Şubat 2018, Salı 14:58:49 İstekler gayet makul. THY yolcusu üzerinden para kazanacak sonuçta. Uçakta duty free satmaya başlarlarsa sen gör o zaman alanda kim ne alıyor. bir de short connection tarifeyi çaktı mı anca yerli yolcu ucuza alacağını alır transit yolcu vakit bulup dükkana girmez bile alır uçaktan alacağını. O körükleri vermekle de IGA birşey kaybetmez. ha thy yanaşmış ha diğer firmalar. ama THY için prestij. hele ki lounge daha çok üst gelir grubu yolcu demek ki bu da IGAya yarar sağlar. sonuçta kirasını yine alacak. millet komple terminal kapatıyor bu talepler ne ki. unutmayalım AHLyi tavı ayağa kaldırın THY IGAYI da ayakta tutacak olan amiral THYdir. İlker bey ekstra hangar alanları, yer işletme sahaları, v.s. isteyebilir. hatta yolcu alan vergisinin de abartılmamasını mutlaka şimdiden istemeli 0
  • Yönetim 20 Şubat 2018, Salı 14:34:56 Arkadaşlar yönetimin artık düşündüğü tek şey para. Paradan başka hiç bir şey görmüyorlar artık. Docodan para istiyorlar, duty freeden para, 3. Havalimanından para, ondan para bundan para. O yüzden şirket ileride en az ekiple en çok uçuş modeline geçecek. Pegasusun yıllar önce yaptığını THY yeni yeni yapmaya başlıyor. Fazla uçuşlara, 4 bacaklara, otelde 2 kişi kalmaya, harcırahlardan ve yemeklerden kesintiye hazır olun. 0
  • Faruk Özışık 20 Şubat 2018, Salı 14:32:00 Thy Atatürk hava limanını tek başına çalıştırma kapasitesine sahip orada kalsın yoksa 3.hava limanı razı olmaz ise kendileri bilir az bile istemiş sayın müdürüm. 0
  • stew 20 Şubat 2018, Salı 14:29:51 ilker bey istemiş çok da haklı yuzde 75i thy ye ait operasyonun. ve ana müşteri olarak haklı. ancak bu adamlar 25 milyar euro verdiler ve bu talepler büyük patrona gidiecektir o zmn koltuğundan olur.. aman dikkat 0
  • Bence çok haklılar... 20 Şubat 2018, Salı 14:26:49 Kesinlikle katılıyorum İlker Bey’ e...isabetli olmuş... 0
  • Seyfiddin iflazoglu 20 Şubat 2018, Salı 14:19:19 Eğer t h y yeni havalimanına tanımlayacaksa hiç gerek yok açılmasına t h y ne diyorsa verilmemelidir allah'a şükür dünyanın en iyi havayolu allah korusun inşallah 0
  • Insanlari dusunun 20 Şubat 2018, Salı 13:57:41 Herkes kendi avantasini isteye isteye havaalaninda kucuk suyun sisesi 10 TL'ye ulasti. Fahis fiyatlarla adam soymayi birakin da, halka ulasilabilir fiyatlardan hizmet sunun!!! 0
  • Münih 20 Şubat 2018, Salı 13:49:47 THY'nin talepleri son derece haklı. Münih'te de Lufthansa için aynı durum söz konusu. Köprülerde Lufthansa logosu, köprülere bağlı salonlarda Lufthansa'nın ücretsiz çay - kahve - gazete - dergi stantları var kendi yolcularına yönelik olarak. 3. havalimanında taşıyıcı kolonu THY olacaksa bu tür taleplerde bulunması gayet doğal 0
  • Ali 20 Şubat 2018, Salı 13:46:15 THY nin % 53 özel sektörün , 2005 de satıldı ... Bence pay sahipleri zamanı gelince yeni hava limanı için planlama yaparlar... hava alanında daha çoook eksik var... 0
  • haklı 20 Şubat 2018, Salı 13:44:57 bence gitmeyelim kalsınlar oratda! 0
  • haklı 20 Şubat 2018, Salı 13:43:37 aynı zmanda sodexho ve akbil de verilmeli:) ortada pasta yok kavga var! 0
  • Boş talep 20 Şubat 2018, Salı 13:43:18 AHL nı kapanınca mecbur yeni havalimanına gidecek sadece sabiha gökcenden uçacak değil ya yeni havalimanı yçneticilerinin yerinde olsam ben THY den pay isterim. İhale gibi kim verirse önceliği ona tanırım. 0
  • Keynes 20 Şubat 2018, Salı 13:34:50 Siyasiler işin içine girer olay biter. 3. Havalimanı bir proje olmaktan çok adamlık davasıdır. THY kar veya zarar etsin, istediği olsun veya olmasin kndine söyleneni yapar. Mantıklı açıdan bakıldığında İlker Ayci doğru yapıyor. Hem şirketin karını yan alanlardan büyütüyor hem de şirketin imajını yükseltecek atılımlar yapıyor. 0
  • FİVE STAR 20 Şubat 2018, Salı 13:27:49 THY haklı.Gittiği yere para,prestij ve vizyon kazandıran bir şirket çünkü. Ayrıcalıklı olmak en doğal hakkı THY nin. 0
  • Teknik 20 Şubat 2018, Salı 12:52:38 Az bile istemiş 14
  • Cargomel 20 Şubat 2018, Salı 12:48:54 Bence İlker Bey az bile istemiş, sonuçta THY bu ülkenin bayrak taşıyıcısı ve muhakkak bazı imtiyazları olmalıdır. 23
    • Memleket 20 Şubat 2018, Salı 12:59:22 Bu hava limanı başka bir ülkenin hava limanımı arkadaş. 15
    • Sanalpilot 20 Şubat 2018, Salı 13:30:15 THY özelleştirme programında olduğuna göre imtiyaz hak etmiyor. Ayrıca üzerinde şanlı Türk Bayrağı olan her uçak bayrak taşıyıcıdır. 1
  • Hagi 20 Şubat 2018, Salı 12:24:56 Bu adam bu işi yapamazzzz 8
  • ??? 20 Şubat 2018, Salı 12:19:41 Neyin peşindesin sen Sn Avcı. Önce bi şirket kara geçsin. Kirasını ödesin sonra istersin bişeyler. Doğmamış çocuğa don biçilmez. 13
    • İsim 20 Şubat 2018, Salı 14:43:37 Şirket zaten karda kafanı yorma sen 1
    • Mehmet 20 Şubat 2018, Salı 14:46:30 O çocuk çokdan doğmuş zaten yumurtlayan tavukdu zaten havalimanları şuandada öyle olacak gider gitmez yine aynı işi yapacaklar 0
  • Ağa 20 Şubat 2018, Salı 12:16:50 ağamm bizle eğleniii 5
    • Ç. Emre 20 Şubat 2018, Salı 18:24:28 Arkadaşım ALLAH senden razı olsun,gülmekten yorum yazamıyorum. 0
  • Teknisyen 20 Şubat 2018, Salı 12:14:03 Proje neyse odur 4
  • Cemil Hamatoğlu 20 Şubat 2018, Salı 12:08:21 THY nin uçus planları biz gurbetçiliri perişan ediyor.Türkiyenin 6 milyona yanaşmiş Başkentine bile direk uçuşlar halen kısıtlı direk uçuşlar.lütven biraz itina edin çoğaltın 7
    • Ops 20 Şubat 2018, Salı 12:19:14 Cemil bey direk uçuşların saglanması zor değildir. Fakat doluluk oranı sağlanamazsa zarara ugrayacadı aşikardır. Sizin magdur edilmeniz tabiki istenmez ama ülkemizin gözbebeginin de zararını kimse istemez. Saygılarımla 2
  • Ortalama Vatandaş 20 Şubat 2018, Salı 12:07:04 Eğer, istediklerini alamazsa, sözleşmeyi imzalamayıp 3. Havalimanına taşınmayabilir. Bu hakkıdır. Ortalama bir vatandaş olarak bir kaynağın orada öylece durması ve kullanılmasına izin verilmemesini anlamlandıramıyorum. Parasını vermiş olsa bile 200 milyon yolcu hedefine nasıl ulaşılacak? 5
    • mafaky 20 Şubat 2018, Salı 15:50:23 THY isterse Yeni Havalimanı'na taşınmasın! O takdirde tüm uçuşlarını Sabiha Gökçen'den yapmaya mecbur kalır... IGA ile Devlet'in arasında yapılan sözleşmeye göre Yeni Havalimanı devreye alındığında AHL'den tüm sivil yolcu uçaklarının uçuşları durduruluyor!... Tabir-i caizse: Yerse!... 0
  • Agam 20 Şubat 2018, Salı 11:49:47 Başka isteğiniz varmı agam 4
  • İSTEMEK YASAK MI? 20 Şubat 2018, Salı 11:45:29 İSTEYENİN BİR YÜZÜ. VERMEYEN ZENCİ. 2
  • Tayfun 20 Şubat 2018, Salı 11:44:25 İlker Bey sonuna kadar haklı, meydana para kazandıracak olan THY; istediğini talep edebilir. Aksi takdirde meydan Atina gibi atıl kalır. Az bile talep etmiş! 15
    • Getirtmeyin 20 Şubat 2018, Salı 12:26:42 Gören de sanacak ki THY özel bir havayolu, kendine önerilen yeni bir havalimani var, oradan ucup ucmamak konusunda pazarlik icinde. Adam Smith duysa gözleri yasarirdi. Yanlis da olsa, devlet garantiyi vermis, sorunlu bir yatirima imza atmis, sen mi bunu bu asamada sorgulayabileceksin Ilker? Reisiniz gelsin cözsün. 3
    • Makarnaaa 20 Şubat 2018, Salı 13:28:01 Kardeş, duty freeden kar payı dünyanın neresinde görülmüş örnek ver de görelim.kendine ortak terminalde köprü istemek de başka bir komedi.git ayrı bina yap kendine madem.bilip bilmeden burda atıp tutmayın olur mu tayfuncummm 0
  • thy havalimanı 20 Şubat 2018, Salı 11:42:19 hatta hatta, üçüncü havaalanında yalnızca thy uçakları uçsun ne dersin? 4
    • Bunlar 20 Şubat 2018, Salı 12:30:13 Tek bayrak tasiyici olarak kendilerini goruyor.Normaldir. 5
    • Kpt 20 Şubat 2018, Salı 12:30:15 İyi olur derim 9
    • Yolcu abbas 20 Şubat 2018, Salı 15:32:53 Thy halka açık %51 i özel olan özel bir şirkettir. Ancak %51 özel olmadına rağmen sermayenin dağınık olması %49 olan kamuya yönetimi kaptırmaktadır. Özel bir şirket kamu yöneticileri tarafından yönetilmektedir 0
  • Para ve çıkar ! 20 Şubat 2018, Salı 11:37:35 İyi ki bunlar dindar, bir lokma bir hırkacı, parayla işi olmayan adamlar ya olmasalardı ne olurdu allah bilir ! 7
    • Isa filizfidan 20 Şubat 2018, Salı 15:44:02 Yol u ne yaptıniz bu insanlar nasıl transfer olacak metro hızlı tren diye bir şey var dünyada aksarayda havalimanina giden metro gibi olmaz oraya hızlı giden lazım bunlar konusulmuyor hızlı tren 15 dk da bir 0
    • İsa filizfidan 20 Şubat 2018, Salı 15:47:04 Thy yolları oldugumuz icin reklam göruntu onde olması lazım hatta biraz abartılı 100 milyon ve üstu yolcu tasicaksak reklam goze batmali 1