TEMEL KOTİL'DEN FLAŞ AÇIKLAMALAR

    Çok beğenilenler

  • sn.kotil 01 Şubat 2015, Pazar 12:44:31 bayağı iyi bir eğitim almışsınız. Bir çoğumuzdan çok hatta çok çok iyi. Takdir etmemek mümkün değil. Her patron, her üst yönetici çalıştığı şirketin büyümesini ister ve bunun için uğraşır. Sağlıksız, hesaba dayanmayan büyümenin kurumları ne duruma düşürebileceğini ise ne denli tehlikeli olduğunuyine bizden iyi bildiğinize eminim. Siz Türk hava Yollarının topyekun bir büyüme içinde olduğuna inanabiliyor musunuz? Ülkede boşta pilot yok, bu nedenle yabancı pilot istihdam ediyoruz sözünüz nedeni ile size bir sual yöneltmek istiyorum. " THY'YE ALDIĞINIZ YABANCI PİLOTLARIN O ÜLKENİN EN İYİLERİNDEN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ. YOKSA ELEĞİ ALTINA DÜŞENLERDEN HAFİF DAHA İRİCE OLANLARINI MI SEÇİYORSUNUZ. BÖYLE İSE NEDEN YERLİ PİLOTLAR İÇİN ARADIĞINIZ VASIFLARI YABANCILARDA DA ARAMIYORSUNUZ". Allah Türk Hava Yollarımızı her türlü kaza ve beladan korusun. 2
  • tamam kabul 01 Şubat 2015, Pazar 17:19:40 Kaptan yok ama Yabancı FO ları niye alıyorsunuz o zaman onu bir anlatın bakalım 2
  • Tüm yorumlar

  • Zeren 10 Mayıs 2015, Pazar 22:21:57 Sn Ilker Ayci bey Thy pilot adayi alimlarinda DLr1 ve Dlr2 sinavlarini tek seferde gecen Kurul mulakatindan elelnen adaylar in tekrar mulakatta cagrilip cagrilmama konusunda bilgi alamiyoruz Lutfen bu konusunda aciklik getirirseniz seviniriz 0
  • Kurul mülakatı 22 Nisan 2015, Çarşamba 06:32:38 Sayın İlker AYCI kurul mülakatında elenenler için cezai süre indirimi veya yeniden mülakat süreci olabilir mi ? 0
  • aday adayı 04 Şubat 2015, Çarşamba 01:27:44 çocukluğumdan beri pilot olmak en büyük isteğim Allahım inşallah yetiştirilmek üzere pilot adayı alımını kapatmazlar memur çocukları da pilot olabilsin duy sesimizi Temel hocam 0
  • FightingFalconPilot 03 Şubat 2015, Salı 21:45:18 Thy'yi şu kotil kafasından ve siyaset kafasından kurtarmak lazım. Tanıdığım havacılıkla ilgili ve thy'yi buralara getiren insanları sebepsiz yere işten çıkarıp hayatında havacalıkla alakası olmayan siyasi görüşleri nedeniyle thy de üst düzey göreclere getirilen mahlukatlar yüzünden thy potansiyelinin çok altında. Thy nin malı deniz yemeyen domuz kafasıyla şirket yönetiliyor. Ah içinde olup bir bilseniz... 0
  • Kredi borcu 03 Şubat 2015, Salı 10:46:15 Arkadaşlarımızın acımasız elelştirileri çok üzücü, pilotluk sevilmeden yapılacak bir iş değil, o galeri yorumu çok ilginç, uçuş okuluna girdiğiniz zaman buzdağının sadece görünen kısmını farkediyor ve seni havayollarında nasıl zorlu bir dönem beklediğini anlıyorsun, onun için her ben pilot olayım diyen bu işi yapamaz. Gelelim yabancı pilotlara, ben bu işe yıllarca biriktirdiğim paramın üstüne bir dünya kredi çekerek girdim, ve THY nin saçma sebeplerle beni almayıp, doğuştan keyfi gıcır bir Hollanda bebesini alması benim kanıma dokunuyor. Ben işsiz kredimle başbaşa, o dutch bebesi ülkenin euro'laını geri kendi ülkesine taşısın. Bu hak mı, bu adalet mi? KLM ne zaman beni çağırır ve bana kendi vatandaşına karşı pozitif ayrımcılığa tabii tutar o zaman susarım. Ama böyle bişey mümkün mü? Allah büyüktür ve görüyor, bu bizi gavurun insafına bırakanlar belki bu dünyada değil ama öbür dünyada elim yakanızda. Türkün türkten başka düşmanı yoktur, sevgiler. 0
  • Android Uygulaması 03 Şubat 2015, Salı 09:37:14 Arkadas sanki kaptan yabanci pilot aliyorsunuz. Aldiklariniz hep yardimci pilot. Ne alaka! 0
  • Paralel 03 Şubat 2015, Salı 04:20:03 Arkadaşlar ben bu Temel denilen adamla 10 seneye yakın çalıştım;kibirli,bukrlemunvari ,en yakınındakinin dahi başarısını hastalık derecesinde kıskanacak biri.Bu adamın şirkete benim gözlediyim fazla bir katkısı yok.Benim anlamadığım bu adam paralel ve thy daki Fetoşçuların 1 numaralı hamisi ve destekçisi,hala işini nasıl yürütüyor vallahi anlamış değilim.Şimdi bu sayfada bu temelle ilgili yorum yapanlar varya bunların alayı fetoşcudur,hamdinin bunları tesbit edip kapıya koyması gerekirken onunda kılı kıpırdamıyor.Acaba diyorum temel hamdinin elini kolunu bağladımı,kim bilşr???? 0
  • NoktalıVirgül 03 Şubat 2015, Salı 00:45:43 Sanki biraz da benim hakkımda konuşun, beni gündeme alın der gibi enteresan bir demeç olmuş. THY nin her sene artan uçak ve uçuş sayısına bağlı olarak pilot ihtiyacının da arttığı gerçeği inkar edilecek şey değil. Ama nasıl ve nereden konusunda, beyefendi boşta kaptan pilot yok demiş. Kaptan olabilmek için önce tecrübe lazım. Açıktaki F/O ları alıp yeterince emek vermezsen nasıl olucak bu iş? En fazla 3 bilemedin 4 yılda pekalada yetiştirisin kaptanını. Ama hazır yemek düşkünü gibi politika izler de zahmet etmezsen olacağı budur işte. Güya günah çıkartıp yabancı pilot alımını mazur göstermiş kendince. Ancak burada çalışmaya razı olan yabancıların kendi ülkelerinde eleğin üstünde kalan, tercih edilmeyenler olduğu gerçeğine ne diyeceksiniz? Yoksa kim mis gibi yurdunu yuvasını bırakıp sana gelsin? Ya daha iyi şartlar veriyorsun, yada orada iş bulamayıp sana geliyorlar. Olan da kendi geleceğine oluyor. Avrupada bir Türk pilotun uçması o kadar kolaymı da sen altın tepside iş sunuyorsun? 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2015, Pazartesi 20:46:43 Cok ve Anlasilmiyan karmakarisik. Yorumlar var. bir yorumcu diyorki Lise mezunu. Pilot olsun.birincisi. Pilotluk. Bir. Teknik bolumdur. Ikincisi. Mezunu. Ana lisan. Sevyesinde. Ingilizce. Bilen varmi turkiyede, varsa bana. Bu sayfada. Acikla. Birde kotil beyin. Okudugu okula. Kafa takmisin. Amerikada. Kalitesiz kotu okul yok. Neden. Yok. Her okul bir dalda Benim diyor. Kimi teknikte. Kimi isletmede kimi tipta. Ne birans varsa kedini ispat ediyor. Ve amerikada okullar hepsi ozeldir arada. Tektuk. Devlet okulu vardir. Ozel oldugu halde. Once para. Sonra. Egitim. Demiyor. Cunku kalitesini dusururOgrenci bulamaz. Piolt ola bilmek icin. Unuversite. Sart hangi dal olursa olsun . Ve gene soluyorum Dunya lisani. Ingilizce. Cok iyi Bilmesi sart. Kokpit tamamen ingilizce . Ingilizce bildinmi. O melegin yarisini otomatikmen bilmis demektir. Tabiki teknik ingilizcede. Bunun yaninda sart. Yuzlerce indikator var sivic ler var. bu isler kolaydegil. Air buslari aldigimiz vakit bizim pilotlarla. Air bus pilotlari. Bir seneye ya kin bizim pilotlara. Egitim verdiler ve beraber uctular. Taki bizim pilotlar air busa ucagini ogrenene kadar. 2
  • falconeye 02 Şubat 2015, Pazartesi 20:09:11 Desenenize THYnin kokpiti ecnebilere emanet. DLR 2 de yalandan kalkmış. Pilot adaylarını Alman psikolog/psikiyatrlar sorgulamaya devam edecekmiş 0
  • Aviator 02 Şubat 2015, Pazartesi 18:53:57 Sayin Kotil, Onumuzdeki sene 500 pilota ihtiyaciniz var peki kac lisansli ucak teknisyenine ihtiyaciniz var?Turkiye'de lisansli teknisyen bulma ihtimaliniz olmadigina gore (ki bes yil tecrubenin sonunda baslayan sinav surecinden 8 kisi gecen sene SHGM'den lisans alabilmis),ustelik kendi teknik kadrolariniz kan kaybederek insanlar sirketinizi terk ediyorken ucaklari sadece pilot alarak mi ucurmayi dusunuyorsunuz?Bu ucaklarin rutin bakimlarini(arizalari demiyorum bile) kim yapacak? 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2015, Pazartesi 13:32:02 TALPA ve PİLVAK Temel beye şu soruyu soracak mı? Madem Boşta Türk pilotu yok ondan yabancı alınıyor, neden THY de 65 yaşına kadar uçabilecek tecrübelerinin doruğundaki kaptanlar 63 yaşında şirketten çıkartılıyorlar???? 0
  • AÖF Örgün 02 Şubat 2015, Pazartesi 13:21:10 AÖF'ye gereksiz yere takmışsınız. Türkiye'de örgün öğretim veren, girişi çok zor olan, eğitim kalitesi herkesçe bilinen, üniversite sınavında en yüksek puanları alan bilgi seviyesi yukarıda olan kişilerin girdiği ODTÜ, Boğaziçi, İTÜ, bazı bölümleriyle Bilkent vs gibi okullarvar bunlar birinci gruba koyarsak, iyi eğitim veren ancak bunlar kadar ön planda olmayan devlet okulları ve özel okullar var. Bu ikisinin toplamı toplam üniversitelerin %10'unu geçmez. Geri kalanlar zaten Allah'a emanet okula git bir şekilde biter. En yüksek akademik kariyerli hocası Yrd. Doç olan devlet üniversiteleri bölümleri var. 20.000 nüfuslu ilçede kurulu fakülteler var. Sadece 15 soru yaparak gireceğin bölümler var örnek KTÜ Fizik. Şimdi burada gelmişsiniz örgün öğretim yada AÖF karşılaştırıyorsunuz. Öyle örgün öğretim veren fakülteler var ki adamın girdiğiyle çıktığı arasında bilgi birikimi olarak hiçbir fark yok sadece ünvan kazanmış. Elindeki bir kağıt parçası o da kısa dönem askerlik yaptırmaya yarar. 0
  • Kriter Yok 02 Şubat 2015, Pazartesi 13:01:07 THY'nin yetiştirmek üzere akademiye pilot adayı alımlarında belirli bir kriteri yok. İlk alımların yapıldığı ve Gökçen grubu olarak eğitimlerin THK tarafından verilmeye başlandığı 2003 yılından bugüne kriterler onlarca ve onlarca kere değiştirildi. Bundan sonra da değişir. Alım kriterlerinin sonunda "THY A.O. tarafından yapılacak olan değerlendirme süreçlerinde başarılı olmak." yazar bu süreç neyi kapsar belli değildir ve yine alımdan alıma değişiklik gösterir. Kendinize THY'de pilotluk kariyerini seçtiyseniz şanslı olmanız gerek. Çünkü üniversitedeyseniz siz mezun olana kadar kriterler değebilir, yada önceden karşılayamadığınız kriterler bir sonraki alımda değişir karşılar hale gelirsiniz ancak bir bakrsınız bu defa da yaş sınırına takılmışsınız. 0
  • Aöf 02 Şubat 2015, Pazartesi 11:08:20 aöf nin bir özel okuldan yada anadoludaki bir ünivden farkı yok, aynı sınav zorlugu var. Aöf de sana not verennüst dönem yok, hoca derse katılanlara 10 puan vermiyor. Sınavlara bir günndaha fazla çalışman gerekiyor. Bölümlere göre ismi degişmek üzere 10 ünivin harici hepsi aynı. Aöf nin egitimi yeterince iyi denebilir. Doktora yaptıgım alanda aöf de okuyorum, ders notları ve sınavlar haikaten iyi hazırlanıyor. Emin olun diger ünivlerde hocalar bunlardan faydalanıyor. avrupadan gelen herkesten iyidir benim vatanndaşım, herkesten iyidir pilotlugu. Bu ülke bu millet için vardır. Thy türk şirketidir, çalışanları pek tabi bu topragınn insamalrından oluşmalıdır 0
  • ztk 02 Şubat 2015, Pazartesi 10:34:50 pilot yok diyorsunuz ama facebook paylasimlarindan dolayi pilotlari isten cikardiniz,biz bunu birkac ay once airport haberde okuduk, pilot mu ariyorsunuz yoksa ses cikarmiyacak sizin gorusleriniz dogrultusunda mi pilot ariyorsunuz?? pilotlari isten cikartin sonra pilotumuz yok diye demec vermek sadece turkiyeye ozgu davranis,nasil olsa unutmuslardir diye dusunuyorsunuz ama unutmadik.. 0
  • ŞAMİL EROCAK 02 Şubat 2015, Pazartesi 10:26:00 Samil Erocak · Technical University of Berlin Temel bey, at bütün Türk pilotlarını al yabancı pilotu...Türkiye'ye bu yakışır...Peki iftira ve komplo kurularak kaptanlıkları engellenen yüzlerce Türk pilotu varken bu sorunun çözümü için ne yaptınız? Yabancı pilotla mı bu sorunu aşmak daha dolay geldi size??? 2
  • tr 02 Şubat 2015, Pazartesi 10:11:02 British 55,Lufthansa 40 diyor akademisi için yaş sınırını,siz 30'da kaldınız.BAW,LHR bu işi bilmiyor THY biliyor.ama baba parasıyla okul bitirenlere ne olursan ol gel. 3
    • Babanız 02 Şubat 2015, Pazartesi 10:58:50 babanızın parası mı yoktu yada siz çocugunuzun iyi bir meslek sahibi olması için paranıza mı kıyamadınız da bukadar ücretli egitim alanlara karşısınız. Hem bedava aldılarda bizmi para verdik. 1
    • Babanız 02 Şubat 2015, Pazartesi 10:58:51 babanızın parası mı yoktu yada siz çocugunuzun iyi bir meslek sahibi olması için paranıza mı kıyamadınız da bukadar ücretli egitim alanlara karşısınız. Hem bedava aldılarda bizmi para verdik. 0
  • iPhone Uygulaması 02 Şubat 2015, Pazartesi 09:05:19 Yabanci iyi pilotlarin ilk tercihi Emirates,Etihad ve Qatar kalanlar THY 1
  • dreamliner 02 Şubat 2015, Pazartesi 07:25:39 kabınde alımları 86-91 arası sınır koymak mantıksız ben 92 katılmak ıstıyorum ama malesef 1
  • Android Uygulaması 02 Şubat 2015, Pazartesi 00:25:21 Burada AÖF mezunları alınmasın diye yorum yapanlar, birincisi iyi pilot olmak için iyi bir üniversite mezunu olmak gerekmiyor. Yabancı pilot alırken lise mezunu olmak yetiyor dikkatinizi çekerim, hatta en son alım ilanında 1500 saatin üzerinde Türk F/O lar için lise mezunu yeter dendi. Kendinizi uyanık sanmayın sağladığı imkanlarla adına üniversite bile denmeyecek bir binadan ibaret örgün öğretim veren bir okulu bitirdin diye AÖF mezunundan kendini üstün görüyorsan yanılıyorsun. Örgün öğretimde bitirsen bu ülkede iyi eğitim veren, dünyada bilinen üniversite sayısı 10'u geçmez. Bu ilk ondaki okuldan bile mezun olmuş olsan önemnli olan kendini ne kadar yetiştirdiğindir, geliştirdiğindir. Yoksa girersin okula, eninde sonunda bir şekilde biter o okul, 4 senede değil 7 senede biter ama sonunda biter. Askerde kısa dönem olupda kışlanın kapısından adımını atar atmaz kendini içerdeki 10 aylık uzun dönemden daha asker gören üniversite mezunu triplerini bırakın, yemez burada. 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 23:25:09 Bizim Türk kaptanları neden simde eliyorsunuz sor bi zahmet 20dklık simde 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 23:16:27 Siz burada yok AÖF'tü müftü diyorsunuz Temel bey kaptan bulamadik yabanci aliyoruz diyor. Bir sürü pilot gencimiz işsiz elin pervaneli ucaginda ucan alman F/O 'nu aliyorsun neden bizim gencimizi almiyorsun? Lise mezunu bir sürü yabancı var onun yerine lise mezunu Türk olsun, adamlar lisede carpma bölme ile mezun oluyor bizim cocuklarimiz integral trigonometri cözüyor. Bir kabuklu sevgisi var tüm millette afiyet olsun diyorum sizde tartışın durun boşyere 0
  • isim yok 01 Şubat 2015, Pazar 23:15:57 Madem yeterli kaptanınız ve F/O nuz yok neden akademide 31 yaşından büyüklere yer vermiyorsunuz. Lufthansa 40 yaş sırını koydu. Bu adamlar yıllardır başarıyla göklere hükmediyor da, siz neden bu ülkeyi yabancıya mahkum bırakıyorsunuz o zaman. Şu anda almış olduklarınız ya lisanstan yeni mezun olmuş hayatı tanımamış kişiler yada baba parasıyla lüks arabalar kullanıp ha birde uçak kullanayım diyenler. Bu uçaklar can taşıyor ve taşıdıkları canın farkında olması gereken kişilere emanet edilmeli. Evet ekibinizde birbirinden değerli kaptanlar var ve o koltuğu sonuna kadar hakkediyor. Fakat şunu unutmayın yabancılarla bu işi sürdüremezsiniz. Önce eldeki kaynaklarınıza bakın lütfen. 1
  • Android Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 21:47:07 Aof mezunu pilot aliniyor arkadaslarim var suan thy de.Ama baska bir arkadasimda aof mezunusunuz diye kurulda elediler yani kafalarina gore takiliyorlar... 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 21:17:29 Yorumları okudukça olayların ne kadar gerisinde kaldığımızı görüyor ve çok üzülüyorum. THY LİSE MEZUNU PİLOT ALMAYA KARAR VERMİŞ SİZLER AÖF Nİ TARTIŞIYORSUNUZ. Hayret HANGİ KURUM ÜST DÜZEYDE benmi karıştırdım??? 2
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 21:06:55 Temel bey bir iddiada bulunmuş. Bu konuda TALPA ve PİLOTLAR VAKFI nın bir açıklaması olacak mı? Şayet yoksa o zaman Temel beyin söylediklerine inanmak zorundayız ve burada yorum yapmamızada gerek kalmaz. Hatırlayalım; zamanın ulaştırma bakanının yazılı ve sözlü beyanatı var. Ne demişti " ihtiyaçtan dolayı yabancı kaptan alınabilir ancak FO asla" Sonuç bu günlere geldik. Evet TALPA gerçekten söylenenler doğru mu???? 0
  • RİYAKAR 01 Şubat 2015, Pazar 20:53:41 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • KAYGUSUZ ABDAL 01 Şubat 2015, Pazar 20:42:14 ŞİMDİYE KADAR HEP AKP YE PY VERDİM,BU ADAMIN YÜZÜNDEN ARTIK AK PARTİYE OYMOY YOK,BU HERİFİ GÖRÜNCE AKLIMA HEP KAYGUSUZ ABDAL GELİYOR.... 1
  • GAME OVER ! 01 Şubat 2015, Pazar 20:32:32 Mal sahibi, mülk sahibi, Hani bunun ilk sahibi? Mal da yalan, mülk de yalan, Var biraz da sen oyalan. 0
  • evet 01 Şubat 2015, Pazar 20:06:32 evet BOSCHda kaptan yok 0
  • Thy ve diğerleri 01 Şubat 2015, Pazar 19:53:41 Eğer charterda first officer'sanız, 4000 saatinizi biranönce tamamlamanız için şirketiniz sizi uçurur ve kaptanlık eğitimine alır ve kısa sürede kaptan yapar. Ama Thy'deyseniz, 7000 saatinizle kaptanlık listesine adınız girer, 5 ay sonra anca kaptan olursunuz. Eğer bu ihtiyaç konusunda samimiyseniz, yapılacak iş oldukça basit. Kaptanlık saatini 4000'e indirin, 6 yılı 5'e çekin ki bunlar SHGM'nin yönergesidir ve elinizdeki 4000 saat ve üzerini acilen kaptan yapın. Ama acilen. Listeye adını yazıp sonra halihazırdaki tipinde recurrent planlamayın. Charter bunu beceriyorsa, Thy neden yapamasın değil mi? 0
  • Android Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 19:45:23 Kaçtane Frozen ATPL Li işsiz pilot var hadi sayalım, İngilizce değil Türkçe, yabancılar anlamaz zaten; Ben 1, artıran!!! 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 19:38:15 Arkadaş girememişsin biyere,boş konuşuyorsun ve sen neyin peşindesin garibim. üniversiteleri karşılaştırma . Bir sürü odtülü itü la arkadaşım geçemedi aşamaları.ben geçtim ve nirvanadayım.sorun hangi üniversiteyi bitirdiğin değil mesele dışarda iş bulamayan işsiz arkadaşlar ve senin gibi boş kafalı olan yabancılar... 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 19:05:16 Sayın modötartör yorumlar çok seviyesiz oluyor. Afedersiniz sıkıyorsa sizde başlayın da görelim bu süreci başarabilecekmisin bu iş galeri açmağa benzemez.süreç uzun soluklu emek ister. Her şey baba parasıyla değil babası olmayan kredi çekip çok büyük risk alan çok genç var Sayın Kotil milli pilot lar varken yabancı bağımlılığını asgariyeye indirmek lazım. Tipini almış gençlerin yardımcısı olun Milli Hava Yolumuz sağlam dinamik kadrolarla teçhiz olsun. Yabancı pilotlara özellikle F/O lara yapılan yatırım bir gün sizi yalnız bırakacaktır. Saygıyla 0
  • Android Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 19:04:42 İyi pilot olmanın yolu, iyi bir uni. mezuniyetinden geçmez.Fazlaca detaya girmeden İyi bir ingilzce, bilek ve bu işi sevmek. 1
  • hamsi 01 Şubat 2015, Pazar 18:58:25 Bir sürü DLR' ı geçemeyen, HTA dan bekleyen Türk pilotu var. 0
  • Gerçekler... 01 Şubat 2015, Pazar 18:53:26 İfadeler hiç gerçekçi değil, sudan sebeplerle birçok Türk pilot ve pilot adayı eleniyor. Üstelik sebebi bile söylenmeden, keyfi sebeplerden. Nereden biliyorum diye merak eden olursa ben de onlardan birisiyim de ondan. Tüm şartları sağladığım ve tüm testleri geçtiğim halde kabul edilmedim. Ben Türk'üm, belki de bir sebebi bu!!! 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 18:01:54 Eskiden işsiz güçsüz çapsızlar,baba parasıyla galeri açardı,şimdi pilot olma sevdasındalar 16
    • rahat 01 Şubat 2015, Pazar 18:13:22 senden epey iyi yapıyor olmalılar ki rahatsız olmuşsun? 3
    • Tespit 01 Şubat 2015, Pazar 18:37:55 Abi şu nekadar doğru bi tespittir ya.. ahahaah helal olsun..Ama merak etme yarısı bitiremiyo yarısıda hala okuyo o tayfanın. 0
    • mükemmel 01 Şubat 2015, Pazar 20:21:12 mükemmel tespit. 1
    • Peki sen? 02 Şubat 2015, Pazartesi 08:49:22 İnsanlar hayatlarına yön verirken sen ne yapıyordun? Böyle oturup onları mı izliyordun? Hep izleyenlerden oldun değil mi? Merak etme senden çok var, böyle hiç farkedilmeden sessizce hiç yaşamamış bir hiçlik olarak bu dünyadan geçip gideceksin bir ezik olarak. 2
    • Galeri 02 Şubat 2015, Pazartesi 11:02:09 aslında iyi mantıkmış neden daha önce yazmadınız bu galeri olayını şimdi herkes galeri açmak için okulu bırakacak. 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 17:38:20 Aöf okul mu yahu,askerden kaçmak için bir yol sadece,örgün eğitimi kazanamamış adam,parayla uçuş okuluna gidip sonra gelip Thy de sağ koltuğa oturacak,bu işi bu kadar basit değil beyler.mesleğin kalitesini düşürmeyelim.sonra da düşen uçağın ardından kumanda ikinci pilottaymış diye başlık atın. 15
    • 5 01 Şubat 2015, Pazar 18:16:39 mesleğin kalitesi eğitim ile düşmez, ayrımcılıkla düşer. her türlüsü zararlıdır. ICAO'daki neden high school diye yazıyor o zaman?bu tamamen şirket politikası. ultra mega üniversite bitirenler kaza yapmaz diye bir kanun yok ki?kazaların çoğundaki pilotlar gayet tecrübeli adamlardı. pilotaj ayrı bir konudur.eğitim ayrı. 0
    • önyargı 01 Şubat 2015, Pazar 18:41:12 aöf mezunu olan herkes size göre örgün eğitimi kazanamamış kişiler mi? Bu tamamen bir önyargıdır. Malesef profosyonel düşünemeyen bizlerde tehlikeli bir karakterdir. Ha bi de çok EGO luyuz. Ya arkadaşım nerden biliyorsun belki ben aöf yi mecburiyetimden okudum. Örgün okuma imkanım olmadı belki. Belki aileme hem çalışmak hem de aileme bakmakla yükümlüydüm. Belki hayat bana sana davrandığı kadar cömert olmadı. Ha belki de sen süt ürünleri gibi örgün bir lisans programı mezunusun dışarıda iş bulamadın geldin pilot oldun. Belki bursluyu bile kazanamadın baba parasıyla hem üniversite okudun hemde uçuş eğitimi aldın. Şimdi yanılıyorsam bunları yüzüme vuracaksın çünkü bende şimdi aynen senin yaptığın gibi sana önyargıyla yaklaştım.Bilip bilmeden insanların potansiyelini, kapasitesini, zekasını, tecrübesini görmeden aöf li diye etiketlemeyin lütfen 1
    • Haklısın 01 Şubat 2015, Pazar 18:41:29 Haklısın kardeşim ya.. Sorma.. Kokpitte sağ koltukta oturan adamın en kötü ihtimalle İnşaat Mühendisi falan olması lazım.. Son yaklaşmalarda Civar arsaları falan değerlendirir .. Olmadı Eczacı falan .. Kaptanın başı ağrırsa iki apranax versin... Veya şeyda olabilir bak edebiyat veya fizik öğretmeni.. Kaptanın oğluna özel ders verir.. cahil cahil konuşma arkadaşım. Üniversite okumanın pilotlukla uzaktan yakından alakası yok. 1
    • giriş puanı 01 Şubat 2015, Pazar 20:32:47 AÖF giriş puanı 220 civarında geziyor. Yani kapının önünden geçen bile değil, aklından geçiren girebilir. Sonra gelsin arkadaş, yüksek teknolojili, süper ingilizce gerektiren yolcu uçağı kullansın. 300 tane can taşısın. 4
    • Özel üniversite 01 Şubat 2015, Pazar 23:36:49 Özel üniversite ile ne farkı var? Özelde sinema televizyon okuyan aöf iktisat okuyandan daha mı iyi pilot? Öyle cahilsinki keşke ö..... 0
    • Çapsız 02 Şubat 2015, Pazartesi 08:36:17 Kumanda ikinci pilottaymışa nasıl bağladın bu işi? Mesleğin kalitesi mesleği anlayarak olur, senin yaptığın yorumdan da bunu anlıyoruz ki hiçbir fikrin yok. Ben hiç bir kaza kırım raporunda uçak pilotun aöf mezunu olduğundan düştü diye okumadım, okuyan var mı? Özel üniversitelerin öften püften bölümlerinden mezun bir çok insandan daha iyidir aöf, senin ezberleyerek geçtiğin ATPL sınavları gibi soru bankaları elden ele dolaşmaz. 1
  • Mülakat Ortamı 01 Şubat 2015, Pazar 15:11:53 Havacılık camiasından değilim, insan kaynakları uzmanıyım. Şu anda da bir holdingin ik müdürüyüm. Uçuş okulunu bitirmiş ve tip eğitimini başarıyla tamamlamış birine, diğer tüm kriterleri sağlayarak girdiği mülakatta Türk olsun yada Alman olsun ne sorular soruyorlar ki aldıklara cevaplara bağlı olarak eliyorlar. Burada başka konular altında da defalarca yorum yazanların mülakatta elendiklerini okudum ve en sonunda sormak istedim. Lütfen ticari pilot sahibi olarak ve mümkünse tip eğitimini tamamlamış ve elenmiş adaylar açıklasın. Yetiştirilmek üzere mülakata alınanlar için sormuyorum. Teşekkürler. 2
    • söyleyeyim 01 Şubat 2015, Pazar 21:00:49 lisans sahibi pilotlar için yapılan "son" mülakatta benim gördüğüm mantık, 'bu adam zaten bütün yaptığımız testlerden geçmiş, biz bunu işe alıcaz, arkadaşın bi gül cemalini görelim de iki kolu, bi burnu, iki kulağı var mı yok mu bi anlayalım.'üzerine kurulu. tabi siyasi olarak çok çok sivrilmiş bir tip iseniz bunun olumsuz etkisi olabiliyor "duyduğum kadarıyla".. bu ilk bakışta çok haksızca görünse de, işveren olarak düşündüğünüzde, kim şirketine siyasi görüş olarak aşırı sivrilmiş birini almak ister? bu ister atatürkçü olsun, ister komünist, ister din istismarcısı.. mülakatta elenenlerden en sık duyduğum söz şuydu, "biz atatürkçüyüz ondan." biz değiliz sanki :) şirketteki kaptanların büyük çoğunluğu hava kuvvetlerinden ve tanıdığım hepsi atatürkçü insanlar. kısacası olay hangi siyasi görüşü savunduğunuz değil, onu nasıl savunduğunuz ve aşırıya kaçıp kaçmadığınız. zira şirkette aşırıya kaçan "her" davranış adımızı kötüye çıkarıyor. limit içi kalmak önemli :) 0
  • Aöf 01 Şubat 2015, Pazar 15:07:07 hayır aöf li alınan uçan ve kabul edilen farklı kişiler mevcut. Aöf diyenler farklı sebeplerle kabul edilmeyenler 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 15:06:35 Saçmalamayın arkadaş,AÖF mezunuyum1 yıl bitti thy de F/O olarak uçuyorum. Bütün aşamaları geçtim(toefl,dlr1-2 vs)elenen bir sürü ODTÜ lü Bilkent mezunu arkadaş vardı.bu ayrım olaylarını bırakında ,yabancıları gönderip işsiz Türk gençlerini istihdam edin..... 2
    • eksikleri 01 Şubat 2015, Pazar 20:09:42 O odtülü ve bilkentli arkadaşların senin gibi akpartiden torpillleri yoktu herhalde, eksikleri o olsa gerek. 3
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 15:01:48 Yıllar once beni Aöf mezunu diye elediniz,simdi Aöf mezunu alıyorsunuz. Almalısınız da. Yıllarca mng kargo ve act havayollarında uçtum su anda Emirates'de B777 filosunda ucuyorum.gecen hafta insan kaynaklarınızdan bir hanımefendi beni arayıp ise alim ile istanbul da bir görüşme yapmak istediklerini söyledi. Ilk basta beni beğenmediniz fakat simdi arıyorsunuz. Benim merak ettigim bu ısı emirates'den daha iyi bildiginizi mı düşünüyorsunuz acaba ? Bize uygun değilsiniz Dediğiniz insanlar dunyanın en buyuk şirketlerin de uçuyor. Bu sizce de garip Değil mı ? Saygılar. B777 captain. 3
    • gerçekten mi 01 Şubat 2015, Pazar 17:46:56 Emirates açıköğretimi üniversite olarak kabul etti mi? Tuhaf??? Anlattığınız hikaye bana palavra gibi geldi, isminiz nedir? AÖF mezunllarının alınmasına karşıyım ben çünkü üniversite değil. 7
    • gerçekten mi için 01 Şubat 2015, Pazar 18:52:39 İnanmayın siz. Bu ayrım anca bizde olur çünkü bizlerin içinde sizin gibi önyargılı birçok insan var. Örgün öğretim okumayı bu kadar gözünüzde büyütüyorsanız O zaman bende süt ürünleri lisans bölümünü bitirenlerin alınmasına karşıyım. Gitsin kendini işini yapsın kokpitte süt mü sağacak? 0
    • egitim sart ama... 01 Şubat 2015, Pazar 23:48:07 Cok ilginc yorumlar okuyorum. Oncelikle normal sartlarda soylenmesi gerekmedigi halde bu konuda yorum yaptigim icin bilinmesi gerekir diye soyleyeyim: 4 yillik muhendislik bolumu mezunuyum, biri ABD de olmak uzere iki yuksek lisans yaptim, ucuncusunu de bitirmek uzereyim, yani AOF mezunu degilim. Ayni zamanda ATPL egitiminin sonlarina yaklastim. Ilginc olan niye AOF mezunlari THY'de pilot olamasin. Sanki Turkiye'de butun 4 yillik universitler dort dortluk egitim veriyor. Eger universiteler arasinda kiyas yapilacaksa, THY alim asamasina bir de matematik, fen, muhendislik veya pilotluk icin temel bilimleri iceren vb. sorulardan olusan bir asama daha eklesin. Bakalim ne olacak? Tabii ki hic kimse icin hayirli olmaz. Ayrica DLR'da boyle bir bolum var diye biliyorum.Kendi aramizda cekisecegimize ozellikle yabanci FO neden alinir, hem de lise mezunu ve pozitif ayrimcilikla, onu sorgulayalim, bunun hesabini soralim.Litarature giren Turk cehennemini buraya da tasimanin hic anlami yok bence. 0
    • Aöf 02 Şubat 2015, Pazartesi 08:53:42 Niye palavra olsun AÖF diplomasında uzaktan eğitim diye bişey yazmıyor, örgün anadolu üni mezunuyla aynı diploma, tk bile sen söylemezsen anlayamaz ki sen emirates'in anlamasını bekliyorsun. 0
  • Aöf 01 Şubat 2015, Pazar 15:01:15 Aöf mezunu almıyoruz diyemezler. Ayrımcılık olur, sonucları ağır olur. Sonradan sınavda elerseler problem olmaz. Almamakta haklı mı haksız mı derseniz, ben yetkili olsam ben de ODTÜ mühendislik mezunu varken aöf mezununu almazdim. Sadece yolcu olarak bile böylesi daha güven veriyor. 5
    • Yolcu 02 Şubat 2015, Pazartesi 08:45:55 Evet kaptan yolcu brifingi yaparken, sayın yolcularımız odtü mezunu kaptanınız konuşuyor herhangi bir acil durumda rahat olun diplomam size gerekirse vücudunuzun ihtiyaç duyduğu oksijen basıncını sağlayacaktır diyor. Siz hangi kafayı yaşıyorsunuz? Hangi okuldan mezun olursan ol bitirdikten 4 yıl sonra o okuduğun şeyle uğraşmazsan kafanda koca bir sıfır kalır. Bu hayatta hiçbir başarısı olmayan, empati yoksunu, uzaktan kıskanıp hasetlenen insanlara sözüm gidin başkasıyla uğraşın, aöf mezunu adam hayallerinin peşinde, sen neyin peşindesin a yolcu? 1
    • ml.kafa 02 Şubat 2015, Pazartesi 09:53:29 Klasik bir kafasın tamamen. Pahalı mal iyidir değil mi hiç ismi yoktur safi kalitedir yani. Sen tam steril su iç bakteri alma kaliten yükselir. Anladığını sanmıyorum ama neyse 1
    • örgün alınsın 02 Şubat 2015, Pazartesi 19:25:36 Çocuklar ortaokul sonda ne puan aldıysa üniversite girişinde de aşağı yukarı aynı puanı alıyorlar. Bunun 4 yıl sonrasını düşünün. Aöf mezununa uygulayın. 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 14:36:21 Bu ne ya arkadaslar gercekten 4 yillik aöf mezunu almiyolar mi? Bilgilendirin lutfen 1
    • AÖF 01 Şubat 2015, Pazar 15:00:49 Evrak tesliminde aöf mezunu oldugunuzu söylediğinizde bir engel çıkmıyor fakat süreci başarılı bir şekilde bitirdiğinizde en son kısımda kurul mülakatı sonucu sözde bazı arkadaşların aöf mezuniyetinden dolayı OLUMSUZ dair bilgiler var. Malesef bu THY tarafından açık bir şekilde belirtilmiyor.. Tam bir muamma ...Ancak aöf mezunu olup tecrübesiz F/O olarak şirkete alınan pilotlarda var. Murat HERDEM Thy kokpit ve kabin alımları ile ilgiliz yazısının yorumlarına bakarsanız böyle bir durumda olan bir f/o arkadaş olduğunu görürsünüz sözde Şuan şirketteyim diyor herhangi bir engel çıkmadı diyor. 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:55:07 Su cetci ler nerdeler yahu? Cet te ucmayani almayanlar adam yerine koymayanlar....? Bunlar hamdinin temelin deil o cetcilerin dar gorus ve ufuk yoksunu olmalarindan... Hadii simdi ucun kahraman cetciler yunanla sirpla... Biz emiratesde mutluyuz:) 2
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:54:59 Daha önce defalarca gündeme gelen bir konu : lütfen artık bir yetkili bu meseleyi açıklığa kavuştursun. Tecrübesiz f/o olarak süreci tamamlayıp ( level ingilizce- dlr1- dlr2- sim ) kurul mülakatında aöf mezunu olduğu için elenenler var deniyor. Peki insanlar neden bu kadar ümitlendiriliyor, thy pilot alım süreci minimum 4 ay sürüyor. Bu insanın hayatından malesef 4 ay çalmaktır. Maddi manevi kayıptır. Aöf mezunu almayacaksanız. Sürecin en başında belirtin. İlan kriterlerinde bunu belirtin ya da bu konuya açıklık getirin kokpit istihdama talimat verin AÖF mezunlarına negatif ayrımcılık yapmayın diyin. LÜTFEN ... 0
  • application error 01 Şubat 2015, Pazar 13:44:59 Büyümenize orantılı olarak standartlarınızı yükseltmeniz ayrı bir şey, kendi milli iş gücünüz dururken ülke dışından istihdam yaratmak ayrı bir şey. Tamam adamlar iyiler, uzun süredir kazanız yok ama ülkenizdeki yetişenler ne olacak?Sizin yaptığınız günü kurtarmak sadece. Kendi alt yapınızı geliştirme yada değerlendirme yoluna gitmezseniz, karınızın büyük bir kısmını ülke dışından getirttiğiniz adamlara maaş olarak ödeyeceksiniz. Kısa vadede başarılı olan uygulamanız, uzun vadede ülkeniz sivil havacılığına zarar veriyor. Yetişen her pilot, bir teknisyen, kabin memuru, kuleci, yer hizmetleri vb pek çok çalışanın da yetişmesini yada istihdamını tetikliyor. Bunun önünü neden tıkıyorsunuz? 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:42:30 Buralar degerlenecek #reserved 0
  • AÖF 01 Şubat 2015, Pazar 13:40:44 Sn. Genel Müdür,aöf mezunu diye aday elemek nedir? HTA ve DLR2 ile pilot elemek nedir? Kimse yabancı almayın demiyor, bizimde milyonlarca vatandaşımız yutdışında yaşıyor ve çalışıyor, ama eğer bir türk pilot , tecrübeli ya da tecrübesiz önceliği almalı. Artık bu yeni mezun pilotların önündeki engelleri kaldırın. Bizim pilot ithal etmek yerine pilot ihrac edecek konuma gelmemiz lazım, bunlar hep geleceğe yatırım. Siz Amerika'da bunları öğrenmişsinizdir gerçi. Sizin medyayı takip ettiğinizi biliyoruz, personel ile paylaştığınız emaillerden belli, burayı okuyorsanız lütfen yeni mezun olmuş pilotlara sahip çıkın, yakın gelecrkteki siyasi hayatınıza başlamadan bize borcunuz olsun bu, saygılar. 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:39:23 Diğer şirketlerden FO lar 4000 saatte kaptan olup tk ya kapak atıyorlar garibim tk FO ları 4500 saat ve sıra beklesin.anlayabilene aşk olsun 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:37:29 4 yılı sivil havacılıkta olmak üzere 20 yıla yakın zamandır uçuyorum.ama kaptan olarak değil.yarım etmeyecek yabancı kaptanların yanında yardımcı kaptan olarak... 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:35:59 Nasıl kaptan yok anlamadım.düşür bakalım 4500 saat limitini normal limit olan 4000 saate. 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:35:11 Tam Okumadan yorum atmayın. hazır "KAPTAN" pilot yok diyor adam, pilot değil! 6 senelik tecrübeyle mi işsizsiniz de konuşuyorsunuz.. 1
    • ötesi var 01 Şubat 2015, Pazar 17:51:40 Sen sadece okuduğunu anlıyorsun biz olanı biteni de bildiğimiz için böyle yazıyoruz. Dürüst davranmıyorlar. THY de uçan ve taze alınan yüzün üzerinde FO var, haberiniz var mı, piyasada yüzlerce işsiz Türk pilotu gezerken dandik ülkelerden alınan uçuş saati olmayan tip eğitimi olmayan FO lar bunlar, bunlardan haberiniz var mı? 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:22:22 Yapmayın temel bey danışmanlarıniz size yanlış bilgi veriyor.acaba İŞKUR a sordunuz mu kaç tane Türk pilot Issız.lutfen biraz daha hassasiyet 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:19:07 Yalan söylemeyin lütfen Türkiye'deki uçuş okullarından pilot alıyoruz diye yarısını dlr Sınavı'ndan sonra hta dan mülakat derken eliyorsunuz hepsini geçse tüm Dünya'da geçerli olan açık öğretim mezunu diye eliyorsunuz sonrada yabancı ihtiyacımız var diye gidip kalitesi bizim kadar olmayan yabancı alıyorsunuz THY pilotlarını dinleyin bakalım ne kadar kaliteli o övdüğünüz yabancılar Birsürü yabancı pilottan nefret ediyor Kabin ve diğer pilotlar. shgm biraz bizi düşünün şu %10 sınırını görmezlikten gelmeyin suç işlemeyin Yada başka menfaatler için görmezlikten gelmeyin en az 100 tane işsiz type training eğitimi almış pilot fo var onlara öncelik verin yabancılardan önce paramız bizde Kalsın AIRPORT hbr lütfen bu konuyu gündemde tutun bu konuda en büyük görev sizin 1
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:17:57 Toefl var . Lisans var. DLR'ı geçtim. 2 Alman'la yapılan mülakat ile elediniz ondan sonra gidin ne kadar yabancı varsa onları alın. Sonra çıkıp yabancı almak zorundayız çünkü boşta pilot yok diye açıklama yapın. Gerçekten hangi pencereden bakıyorsunuz anlamakta zorlanıyorum. THY şart değil biz gene uçarız , ekmeğimizi kazanırız ama tutup böyle saçma açıklamalar yapmayın bari... 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:17:42 "Ben neden alınmadım, DLR saçmalık vb" temalı 200 yorum için hazırız. THY'de çalışmak isteyen pilotlar saldırın ! 10
    • siz?? 01 Şubat 2015, Pazar 16:16:28 Sizin kim olduğunuzu anlayamadık? Bu ne rahatsızlık? Siz şirkete girdiniz ve arkanızdan gelebilecek olanlardanmı rahatsızsınız? 2
    • Babişko 02 Şubat 2015, Pazartesi 09:01:14 Babası TK'da kaptan abisi, ondan bu rahatlık, hazır değil mi yerin, babişkon yaptı bütün ayarlamaları? 0
  • Kaptan Pilot 01 Şubat 2015, Pazar 13:17:18 Temel Bey Lütfen ayakları yere basan açıklamalar yapın. Bu sektörde THY' den daha güzel çalışma ortamı olan bir şirket daha var mı? THY' ye başvuru yaparsak önümüze hiç bir engel çıkarmayacağınızdan nasıl emin olalım. Birincisi diğer şirketler zorda kalmasın gerekçesi ile alımlardan imtina etmediğinizi söyleyebilir misiniz. İkincisi, dini, dünyevi, siyasi görüşü size ve ağabeylerinize uymadığı için kara deftere yazdığınız pilotlar hakkında ne diyeceksiniz. Üçüncüsü, bu ülkenin bazı kurumlarını ele geçirmek için yaptığınız politikalara ne demeli (Örneğin Turkcell' i konuşmaları kontrol altına almak ve paralel dediğiniz savcıların korumasından kurtararak daha rahat hareket etmek için sizin yönetiminize verileceği söylentilerine ne diyorsunuz). Dördüncüsü TK' nın desteklediğiniz siyasi görüşün Amiral Gemisi olmadığını, sizin de buna hizmet etmediğinizi söyleyebilirmisiniz. Bu nedenle de hamili kartı olmayanın, AKP sistemine yedirmeyenlerin hiç şansı olmadığı hakkında ne diyeceksiniz? 0
  • Android Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:13:48 Yabanci pilot alsinlar, ama turkce konusmasi zorunlu olsun.. 1
  • Yabanci alinsin ama 01 Şubat 2015, Pazar 13:02:31 ...bunu yaparken türk pilotlara verilmeyen hotel ve pass bileti imkanlari verilmeden yapilsin. Bu vatanin öz evlatlari olan bizlere haksizlik yapilmis oluyor resmen. 0
    • YABANCI 01 Şubat 2015, Pazar 13:10:14 öz evlat mı ( ? ) 0
  • iPhone Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 13:00:13 Yeme sayın kotil yemeee. Nerde boşta kaptan pilot yokmuş? Talpa pilvak duyuyomusunuz ? Boşta kaptan yokmuş...)))) 0
  • Pgs 01 Şubat 2015, Pazar 12:59:40 İşiniz zor,özellikle bu gelen uçakların yarısının 737 olduğu düşünülürse... 0
  • THY 01 Şubat 2015, Pazar 12:59:19 A380 den daha haber yok. Bi acıklayamadılar gitti. 1
  • Boşta F/O VAR 01 Şubat 2015, Pazar 12:59:15 Sayın Kotil, boşta o kadar çok mezun, atpl frozEn'lı arkadaş var. Neden yabancı f/o alıyorsunuz. Kendi evlatlarınızı almanların insafına bırakıp sudan sebeplerle elerseniz elinizde hiçbir zaman o bahsettiğiniz 6 yılı doldurmuş ve kaptan olmuş türk vatandaşı olmayacak. Tamam anladık DLR geldi Amsterdam kazasından sonra ama kendini, pilotluk yetilerini kanıtlamış SHGM onaylı bir pilota bu testler fazla değil mi? Sizin haklı olduğunuz kısım ise ,ingilzcelerdeki yetersizlik. Lütfen Sayın Kotil pozitif bir ayrımcılık yapılacaksa bu türk pilotlara olmalı yabancılara değil. THY benim için havacılık demek, vatan, millet, sakarya demek, milli bir gururdur, bunu hiçbir zaman bir yabancı pilottan alamazsınız, günü geldiğinde daha fazla parayı verene çeker gider. Sevgiler. 2
    • ACABA 01 Şubat 2015, Pazar 16:33:34 ACABA SİZE " KENDİ EVLATLARI " GÖZÜ İLE BAKIYORLAR MI? SORUN ORADA. 0
  • Yeter 01 Şubat 2015, Pazar 12:41:18 Bu haberlerle gelmeyin bu kadar ihtiyac vardi da sordugunuz sorulari bildigim halde kurul mulakatinda niye elediniz ozaman!!!!! 0
  • Nefret ediyorum 01 Şubat 2015, Pazar 12:13:42 Senden nefret ediyorum temel gitte insanlar bi nefes alsın yeter artık bu veballerden nasıl kurtaracaksın degil millet vekili senden hiç bişey olmaz bu kadar hak yiyen insanlar hakkında yalan yanlış atıp tutan daha cok sayacak şeyler var günün birinde inş bunları yüzüne karşı söylicem inş seninde cocuk cocugun var rabbime havale ediyorum seni bu dünya kimseye kalmadı sanada kalmıcak temel..... 1
  • Android Uygulaması 01 Şubat 2015, Pazar 12:11:57 Şimdi buralar senlenecek. 1