TALPA'DAN 'ALKOLLÜ PİLOT' ÇIKIŞI

    Çok beğenilenler

  • crew 20 Ocak 2014, Pazartesi 19:17:27 6 iniş kalkışa izin veren talimat hakkında çıt çıkaramadılar nedense. 10
    • Allah ıslah etsin 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:33:59 Yahu arkadaş, açıklama yapmasa "Nerede bu Talpa" dersiniz, Pilot hatalı dese "Vayyy meslektaşını sattı" dersiniz, pilota haksızlık yapıldı dese "Sarhoşa sahip çıktı, bunların alayı sarhoş zaten." dersiniz.Millet de ne diyeceğini şaşırdı sizin yüzünüzden.. 0
  • teknıker 20 Ocak 2014, Pazartesi 19:18:48 bu alkol olayına konu olan kaptan bence kumpasa getırılmıştır.yabancıların hepsi alkolık onlar uzerınde denetımı yapsınlar bakalım.o kaptan takıp edilmıştır kasıtlı olarak .elbette kimse içmesin alkol sıfır töleranstır 12 saat değil 24 saat olmalıdır.sonuçta ıçmeyen az içen çok .ama burda yapılan yanlış şu bu denetimi yabancılar üzerinde yoğunlaştırmak gerek.bakın ozaman alkolsuz kaç yabancı göreceksınız.biz kendi kendimizi dünyaya rezil etmekte bence bir numarayız.sporda olsun sosyal yaşıntıda olsun dunyaya reklam etmeye çok hevesliyiz.böyle durumlarda daha profosyonel davranması gereken şirketlerdir.kendi seviyelerini ortaya koyarak kendılerini anlatmaktadırlar .ispiyoncu kuyu kazan bir toplum yaratılmış.malesef zaten hta testlerindede bu amaçlanmakta ispiyoncu zıhnıyetınde olmayan koyun gıbı olmayan asla bu şirketede giremiyecektir.pilotların işi zor mobing havayollarına hoş geldiniz talpadakıler aylık alır bir işte yapmaz boşuna onca pilot işsiz.sandalye söz konusu umrundamı onlar. 3
  • Tüm yorumlar

  • Aday 22 Ocak 2014, Çarşamba 08:58:10 Sayın arkadaşlar. Türk Sivil Havacılık pilotlarını bu kadar ayağadüşüren bir MANTIk daha olamaz. Sayın mantı ve yanında oluşan ekibe bakınca bu kuruluşun ne kadar çalışan ve işsizolan Türk Pilotlarına ne kadar yardım olabileceği açık ve seçik ortadır. BUradaki yazım yazan arkadaşların hepsine. Türk Pilotların %8o ine neredeyse alkol kullanmakta bunlarında %20-30 arasında bu bir sorun teşkil etmektedir. TALPA Başkanı hiçbirşey yapamaz Pilotlar için neden çünkü kendisi bilirki THY de işinden olacağını.Yaklaşık 13 senedir bu camianın içindeyim ve kurulduğundan beri TALPAnın pilotlar için bir adım atmadığını gördüm.Akıllı bir TALPA arkasındaki büyük pilot gücüyle neler yapabileceğini bilmelidir.Bugüne kadar bütün TALPA Başkanları vaatlerle geldilerama sonunda kalemini satan gazatecilerden farklı olmadığını görüldü. Sayın Mantının Ekibindek İİlyas Karagülle bugüne kadar ne yaptı ki bu camiada TALPA çatısı altında biz pilotlara birşey kazanımında bulunsun.Merkez binası Lokalden farksız vb... 0
  • İsim / Rumuz 21 Ocak 2014, Salı 22:30:42 Talpa neden pilot istihdam konusunda calisma yapmiyor.. Aldigiz o kadar pilot aidatlari daha verimli kullanilabilir..pilotlarin ne eksigi var? Ucus okullarinin durumu malum.. Bu gencleri kazanmak icin niye bir organizasyon yapmiyor..Crm mi? İngilizce mi? Alet mi? Yol gosterseler Ders verseler bu gencleri havayollarina kazandirmak icin..ucus okulunu bitiren gencler saskin balik gibi oradan oraya kosturuyor..eminim bu aidatlar bu tarz faaliyetlere gitse bu sektorde herkes talpaya uye olur herkeste bu parayi helal eder 0
  • İsim / Rumuz 21 Ocak 2014, Salı 22:19:37 kimse ucusa icip gitmez..alkolu savunmuyorum kesinlikle ciddi bir konudur..kaptanimiz buyuk ihtimal onceden ictigi ve ucusa kadar daha kac saat var duser hatasini yapmis olabilir.. İnsan harcamak kolay onemli olan kazanabilmek..denetime tabi tutularak kaptana sahip cikilisin kazanilsin..insan hata yapar..isten atmak,ucustan almak en kolay yoneticiliktir 1
  • Kanka 21 Ocak 2014, Salı 20:27:38 Talpa açıklama yapmış, Aslan kesilmiş, vurun düşene, kuralları ihlal edeni savunmuyorum ama ey talpa başkanı işin Gücün ya kooperatif kurup milletin parasının peşinde koşmak, ya da milletin talpa daki parasıyla bankalarda Avanta pazarlığı yapmak... Ama pilotların sorunlarıyla ilgilenmek işine gelmiyor çünkü para etmiyor doymayın bir Paragözlülük.... yazıklar olsun.... 1
    • Ahlaksızlık 21 Ocak 2014, Salı 22:59:34 Ben bir Talpa üyesi olarak soruyorum sana..Bu yazdığın iddialar ağır suç niteliğindedir.Varsa belgelerin çıkar ortaya, Mantı kpt hakkında ilk davayı ben açacağım.Ama sallıyorsan müfterisin.Aynı şeyi sana yapsalar sen ne düşünürdün? Böyle birşey olamaz. Kimliğini gizle, salla , suçla..sonra da pişmiş kelle gibi sırıt ! 0
  • Yorum. 21 Ocak 2014, Salı 20:22:13 Uçuşa belirlenen limitin üzerinde alkol ile gelen kimseyi savunmuyorum ama yine de durumun detaylarını öğrenip öyle tartışılmasını tercih ederdim. Mesela bu kaptanın uçuşu değiştirildi mi, off gününden göreve çağrıldı mı gibi soruların cevabını bilmek güzel olurdu. TALPA'ya gelince: Bir dönem üyeydim ama mesleğim ile ilgili bir faydaları olmadığını düşündüğümden çıktım. Bu bağlamda TALPA'yı savunan arkadaşlara TALPA pilotların yararına ne iş yapmıştır, elle tutulur örnek vermelerini rica ediyorum. Mesela havacılık personeli kanunu ile ilgili ne girişimleri var, personelin yorgunluk şikayetleri hakkında ne yapıyorlar, THY'nin yabancı pilot aşkına, yerli pilot nefretine karşı ne tür tavırları var, bunları anlatabilirlerse ben de bilgilenmiş olurum. Karşılıklı atışmanın kime faydası var onu da anlamıyorum. 0
    • VUR FAKAT DİNLE 21 Ocak 2014, Salı 23:04:00 Haklısın hoca..ben de senin gibi düşünüyordum..Geçenlerde otopark için gittiğimde Mantı Kaptan beni odasına davet etti, bir süre sohbet ettik, Gördüm ki, birşeyler yapmaya çalışıyorlar, ama güçleri de bir yere kadar.Bence en doğrusu gidip açık açık sormak. adamın savunmasını almadan eleştirmek hoş değil... 0
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 17:54:51 Misafir Sevgili arkadaşlar TALPA'yı eleştirince kızıyorsunuz da biliyormusunuz bilmiyorum ama mevcut hizmet binası açıldığında ilk icraat aşağıdaki lokantanın faaliyete geçirilerek içecekler, mezeler, ızgara köfte v.s fiyat listesinin üye olsun olmasın pilotlara dağıtılması oldu. Asker kökenli olanlar birbirlerini çok iyi tanırlar ve kimin ne olduğunu gayet iyi bilirler Talpa'nın yazısını okuyunca hayret ettim MANTI KAPTAN'ın kimseyi tanımıyormuş gibi davranması çok ilginç geldi hadi daha fazla yazmayayım da birileri rahatsız olmasın. Senelerdir bu işin içinde olan bir kişi olarak Talpa THY'nin boyunduruğu altında olduğu sürece pilotları için herhangi birşey yapması mümkün değil denemesi bedava MANTI KAPTAN'a sorun THY'nin isteğinin aksine değil birşey yapmak konuşamaz bile bunun aksini söyleyenler ya bilgisiz ya da yalancıdırla ..... 2
    • EL CEVAP 21 Ocak 2014, Salı 18:40:39 1-Talpa'nın mevcut binasında köfte,şiş, kokoreç vs satılmamaktadır.Eski binayı kastediyorsan o başka, o da yıllardır faaliyette idi ve şu anda yıkılmış , yenisi yapılıyor....Ama, Emekli olunca da, Talpa'ya gelip çaydan başka birşey yok mu deme sakın ! 2-Talpa'nın başına THY'den bir kaptanın gelmesi normaldir.Çünkü Talpa üyelerinin % 90'ı THY pilotudur.Ayrıca özel şirketlerin pilotlarının üye olmasına bir engel olmadığı gibi tam tersine Talpa yönetimi tarafından da teşvik edilmektedir.Bunun dışında halen Talpa yönetim Kurulunda özel şirket pilotları da vardır ve olmalıdır.3- Talpa'nın THY talimatları ile hareket ettiğini iddia ediyorsan kanıtlamak zorundasın, yoksa attığın iftiradan ileri gidemez. 4-Üyeysen gelir oy kullanır, ya yönetime girersin ya da yönetimi değiştirirsin, ama eminim sen üye bile değilsindir. 0
    • nöbetçi 22 Ocak 2014, Çarşamba 00:05:11 Sen nöbetçi cevapçı mısın kardeş? 0
  • bra 21 Ocak 2014, Salı 16:09:51 Arada sirada haci tasiyoruz diye mi kutsal bu meslek yahu, kutsal kutsal ne alakasi var, bir tek sey kutsal o da kitap ne farki var pilotlugun diger mesleklerden is yapiosun para kazaniosun o kadar basit 0
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 11:55:23 Yorumlarda 24 yenı mezunun 30 bın avrosunu alıp ise almamış ama anların yelerine 40 asker almış dıye bır yazı var eğer bu doğruysa yazıklar alsun ınsanların parasında emegıde sömürülmus..ben THY de kaptanım pegasusdan gelme 2 pilotla konuştum ortam nasıl dıye tam asker hegemonya sı var demişti ..asker sivil ayırımına karşıyım kişi bazında kökenli herneyse bakılmaksızın degerlendırmeyı öğrenmediler hala...ondan sonra yabancı pilotlar niye geliyo sen böyle yaparsan gelir..TALPA ya kaftanı ıssız pilot başvurdu kaçına ıs buluna bıldı.. İşsiz turk pilotlarının eksik yönlerinin tamamlana bilmesimiçin bir calışma yapildımı...gel kardeşim Talpaya sen yap diye cevap kabul etmiyorum insan gibi soruyuruz 0
  • anlamsiz 21 Ocak 2014, Salı 11:52:53 Tassa gibi anlamsiz hicbir ise yaramayan hicbir islerligi olmayan bir kurum.Bu arada bahsettikleri ucus emniyetiyle ilgili bugune kadar ne yapmislar veya neyi kabul ettirebilmisler.Kendilerine insanlara guldurmekten baska bir yararlari yok 4
  • maaş 21 Ocak 2014, Salı 06:15:25 20bin lira maaş al birde sarhoş uç. Yazik yazik cok yazık 3
  • iPhone Uygulaması 21 Ocak 2014, Salı 03:08:40 Ben talpa baskani olsaydim,bu is beni hic ilgilendirmedigi icin,kendi kendime gelin guveyi olmaz,muhim adam pozlarina girmezdim.Yalpa gereksiz bir yapidir,ben uyelikten ciktim,siz de cikin.Bilmem kac tirilyona bina aldilar,ne yapacaklarsa?Baskasinin parasi ile gerdege giren,bir suru luzumsuz adam.Ozacar da bunlardan biri maalesef.Manti dersen 40 yildir kooperatif kurar.İcki icen cezasini ceker,sana ne?Kimsin sen ya? 7
    • talpa 21 Ocak 2014, Salı 10:50:17 arkadaş güzel demiş.başka işe bak sen talpa.sanane ya.işsiz pilotlarla uğraş.utanmadan aslan kesilme. 4
  • Elif 21 Ocak 2014, Salı 03:07:17 haha, desene artik sallana sallana ucacaz :)) 4
    • elf 21 Ocak 2014, Salı 22:13:49 sallana sallana ucacan. 0
  • iyiki.. 21 Ocak 2014, Salı 02:35:29 Açıklamaya bak.. İyiki TALPA ya üye değilim. Birlik dediğimiz kurumdan gereksiz açıklama. Sonra neden birlik olamıyoruz. Şu dünyadaki en gereksiz kurum TALPA... 6
  • İsim / Rumuz 21 Ocak 2014, Salı 01:39:41 Pilotlar vakfı varken neden talpaya üye olayım ki? 2
  • Teknikereyazaneleman 21 Ocak 2014, Salı 01:02:15 Yabancı kaptanların inancında helal falan demişsin. Bu alkol bize haram oldugu icin mi bu kontroller yapılıyor, onlara helal diye ucusa alkollu gelebilirler mi. Bu neyin kafasıdır yaa 0
  • Atilsin 21 Ocak 2014, Salı 00:43:48 Bu kaptan derhal ATILSIN,bir kaza olsadi ve Kaptanin alkollu olduguda anlasilsadi BUNUN ALTINDAN KIM KALKABILIRDI THYnin sonu olurdu.Arkadslar ben icemesine karsi deyilim herkesin ozel hayati var buna saygi duyuyorum,fakat pilotluk ve alkol bagdasmaz bence. Insallah obur arkadaslarada bu olay bir ikaz olurda en azindan bundan sonra olmaz. Ayricana turkcem zayif sizlerden ozur dilerim malum yurtdisinda dogdum. 0
  • 320 CPT 21 Ocak 2014, Salı 00:13:34 MANTI HOCAM 340 DA IKINCI PILOT OLDUGUM YILLARDA KENDISI TIP MUDURU IKEN IKINCI PILOTLARI TOPLAYIP KONUSMA YAPAR OGUT VERIRDI "BEN DE OZEL GUNLERDE BAZEN ALKOL KULLANIRIM AMA UCUSLA ALKOLU ASLA BIRBIRINE YAKLASTIRMAM HERSEYIN YERI VAR" DERDI..MANTI HOCAMIN ACIKLAMASINDA YAZDIKLARI BUGUN TURETILMIS DEGILDIR,BI OGRETMENIN TIP MUDURLUGU YAPMIS BIR KAPTANIN GENCLERE YILLARDIR VERDIGI OGUTLERLE BIREBIR ORTUSMEKTEDIR..KENDISINI TANIMIYORSANIZ LUTFEN YORUM YAPMAYIN... 0
  • kolpacı 21 Ocak 2014, Salı 00:04:09 TALPA'YI BEĞENMEYENLER, SİZ DE KOLPA'YI KURUN BELKİ SİSİN SESİNİZ DAHA GÜR ÇIKAR..TALPANIN ÜYESİNE DE, YÖNETİMİNE DE HAKSIZLIK YAPMAKTAN VAZGEÇİN 0
  • yakışmadı 20 Ocak 2014, Pazartesi 23:42:41 zamanlama çok manidar. lisansı alınacakmı ? 0
  • Doktor 20 Ocak 2014, Pazartesi 22:52:14 165 promil yazmış, yuhh derler adama... Bu durumun savunalacak yanı yok yazık... 0
  • BAĞCI 20 Ocak 2014, Pazartesi 22:21:10 Bu da iyi haa. Uçuşa alkollü gelen pilotu bırakıp Talpa ile uğraşıyorlar...Meselenin özüne gelin beyler, pilot haklı mı haksız mı, hatalı mı, değil mi? Siz onu söyleyin. 0
  • Komik 20 Ocak 2014, Pazartesi 22:17:56 Olay tabiki doğru değil. Yargısız infaz olmaz. Kimsenin başına bu tür olaylar gelmesin. Talpa bu güne kadar hangi olayda pilotlarını savundu . Bu olayıda araştırıp ona göre basın açıklaması yapacağına adet yerini bulsun top bizden gitsin olayı. Sendikadan medet umanlar siz sendikaya ne kadar destek verdiniz ki ne bekliyorsunuz. Kısaca kocaman bir komedi. Herkes senaryosunu gayet iyi oynuyor kalın sağlıcakla.. 1
    • Necisin sen? 20 Ocak 2014, Pazartesi 23:56:31 Talpaya bindirmeden bi araştır öyle konuş.Sendikaya sahip çıkana kadar Talpaya destek verdin mi onu söyle! 0
    • Komik mi? 21 Ocak 2014, Salı 00:09:55 Komik rumuzlu arkadaş herhalde alkol ve uyuşturucu madde testlerinin kan ve idrar numunesi ile yapıldığını bilmiyor. Eğer bu tahlil sonuçları gereken alkol limitinin üzerinde ise ne yargıya ne de infaza gerek kalır. Bence komik olan yanlışı, kokpite alkollu gelmeyi savunmaktır.. TALPA bu pilotun nesini savunsun? 0
  • MÜRŞİT 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:57:59 Burada Talpa'ya vur abalıya misali saldıranlara soruyorum:Siz Talpa Başkanı olsaydınız ne yapardınız? Yazın da öğrenelim, aydınlanalım.. 0
  • iPhone Uygulaması 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:57:45 Yorgunuzzzzzzzz... 1
  • teknikler. e 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:56:09 Yabanci kaptanlara da takip yapilsin diyorsun Yabanci kaptanlarin inancinda alkolun helal oldugunu bilmiyorsan ogrenmis oldun sayin kardesim. 2
    • helal mi 21 Ocak 2014, Salı 00:53:38 Yabancı kaptanların inancında alkol helal olunca, uçuşa alkollü gelmeleri yasal mı oluyor? 0
  • Duz yol 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:55:00 Duz yolda herkes gazlar.… önemli olan virajlarli yollarda gazlamak……gunesin dunyayi aydinlatigi gercegini herkes bilir bu kadar uzunlafla ne amaclaniyor ki.... Onemli olan gece Ay in aydinlatigi los isikta dunyayi aydinlik gosterebilmek.... 4
    • anla beni 20 Ocak 2014, Pazartesi 22:15:49 Herkes senin gibi zeki değil ki kardeş.Baksana bu kadar ayrıntılı yazıyı bile anlayamayankar var bu toplumda 0
  • iPhone Uygulaması 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:51:22 Manidar 0
  • Sendikalı mısın? 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:44:58 Genel Kurul öncesi muhaliflere zemin doğdu, sallayıp duruyorlar...Madem bu kadar bu işleri iyi biliyorsunuz gelin aday olun sizi de görelim.Önce bilmeniz gereken şu: Bu tip olaylarda, çalışanın gideceği ilk yer Sendikadır.Çünkü sendikanın kağıt üzerinde de olsa yaptırım gücü var, Bu arkadaşı işten atacaklarsa sürece Sendika da dahil olacak..Burada TALPA'ya sallayanlar niçin "nerede bu sendikaaaa" diye bağırmıyor? 2
  • Yerli Yönetici 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:20:36 Diyoruz ya; THY ye "YABANCI YÖNETİCİ" laaazım.... 2
  • Seçimler yakın 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:07:49 Seçim olsada artık değiş se... 1
    • seçim vaaaa 20 Ocak 2014, Pazartesi 22:04:18 Bu kadar kendini belli etme be bilader..Bak seçimden bile haberin yok..Bu ne ilgi, bu ne bilgi ? Hadi iyisin gene, seçim yaklaştı, gel oyunu kullan, üyeysen tabii . 0
  • Yalın 20 Ocak 2014, Pazartesi 20:47:34 TALPA ne işe yarar diyen arkadaşlar: kaptan mısınız? TALPA'ya hiç gittiniz mi? Bilginiz var mı yoksa kulaktan dolma bilgilerle mi iş tutuyorsunuz? Üye olmadığınız ve beğenmediğiniz bir birlik var. Ya daha iyisini yapın, TALPA'yı kapatalım size üye olalım ya da gelin TALPA'ya girin değiştirin, işkevsel hale getirin.sözden çok eyleme itibar edelim bizde ... Hodri meydan. 1
  • teknıker'e 20 Ocak 2014, Pazartesi 20:45:57 Başkan dahil Talpa Yönetim Kurulu Üyeleri'nin dernekten aylık, maaş v.s. herhangi bir gelirleri yoktur! İşkembeden sallamadan önce araştır!!! 1
  • aviator737 20 Ocak 2014, Pazartesi 20:40:40 Üyemiz değil ne demekse. 5
    • anlaşıldı mı? 20 Ocak 2014, Pazartesi 22:06:29 ÜYEMİZ DEĞİL demek 0
  • uçuş emniyeti 20 Ocak 2014, Pazartesi 20:40:05 TALPA'dan yorgunluk ve uçuş emniyeti konularında da açıklama bekliyoruz. 0
    • niyet 20 Ocak 2014, Pazartesi 22:25:21 TALPA sitesine gir orada görürsün. 0
    • niyet'e 21 Ocak 2014, Salı 14:50:29 Haklısın 2 açıklama var sitede, birisi SHT-6A ile ilgili çok kısa bir açıklama diğeri de 2 yıl öncesine ait belki görmediğim başka açıklamalar da vardır. Keşke daha fazla olsa... Eminim bu konuda çalışmaları hep sürüyor, lafım alkollü pilot durumunu kabul edilemez bulup ( %100 katılırım) aynı fizyolojik etkilere neden olacak yorgun uçmayı normal görenlere. 0
  • doktor 20 Ocak 2014, Pazartesi 20:03:10 165 PROMIL 1
  • İlyas Yılmaz 20 Ocak 2014, Pazartesi 19:51:55 Talpa yapması gereken açıklamayı yapmıştır. Uçuşa alkollü gidilmez. Ancak bu arkadaş uçuşa alkollü mü gelmiş gören var mı? 0.02 promil yani alt limit tespit edildi deniliyor. Bu bilgi doğru mu? Doğrusu ne? Bilmiyoruz. Bildiğimiz ve yaptığımız tek şey adam asmaca oynamak. Bizler bunu çok iyi yapıyoruz galiba. TALPA' ya laf atanlar 40-50 TL aidattan mı kaçıyorsunuz yoksa görev almaktan mı korkuyorsunuz? Buyurun yönetime adam aranıyor gelin ve sizler her tarafla kavga edin ve pilotların hakkını koruduğunuzu düşünün. Birde sizleri görelim. Biraz insaf diyorum. 7
  • İsim / Rumuz 20 Ocak 2014, Pazartesi 19:17:50 genel müdür işletme yardımcılığında 1,5 yıl kalıp ağzına yüzüne bulaştıran ve görevden alınan , kendisini A- 340 hakkı olmadığı halde atayan ve sonra yönetim tarafından hadi aşağıya denen adaletsiz adamdan TALPA başkanlığı bekliyorsanız vay halinize.... 11
    • YİĞİT isen? 20 Ocak 2014, Pazartesi 19:23:11 hayrola Mantı'ya bu kadar saldırdığına göre, kendisi ile kötü bir anın var herhalde...Buradan sallayacağına git derneğe yüzüne karşı söyle ne söyleyeceksen !Sonra da burada bize anlat ! 19
    • Müddei umumi 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:30:13 Hayrola, ne adalet bekliyorsun Mantı'dan? Hakim mi bu adam? Adalaet arıyorsan Adliye'ye gideceksin. 1
  • Meslektaş 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:55:03 Burada sesi gür çıkmaya başlayanlar her halde içki masasından yeni kalkanlar ayıp be önce mesleğin kıymetıni bilin ekmeğinize hıyanet etmeyın . Talpanın açıklamasıda çok çağdaş ve olmasıgerektiği gibi tebrikler. Talpa 12
  • Android Uygulaması 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:53:11 Hepimiz havacilik sektorunun zincirinin bir halkasiyiz. Ben ucak teknisyeniyim. Alkollu olarak idg yagini degistirsem ne olur? Kabin ekibi alkollü servis yapsa ne olur. Hava trafik kontrolörü alkollü olsa ne olur ?meslek ciddiyeti en yuksek olan sektorlerden biriyiz. 0
  • --- 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:48:24 sayın gürcan kaptan bu olaydaki hassasiyetinizi pegasusun 24 yeni mezundan 30.000 euro alıp tip eğitimi bittikten sonra pilota ihtiyacımız yok deyipte hiç birini işe almayıp.arkasından ordudan emekli 40 kişiyi para almadan işe başlatması hakkında da görmek isteyen 20 senedir sivil havacılikta olan bir pilot olarak sizden bir açıklama bekliyorum...başka bekleyenlerinde olduğundan eminim. saygılar kolay gelsin. 0
  • Zafer Baysal 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:44:03 Zafer Baysal TALPA ya baskan olsun. Ciddiyim bak nasil otturuyo adam ediyor .. 7
    • zafer baysal kim? 22 Ocak 2014, Çarşamba 00:29:12 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • gerçekler 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:32:16 TALPA ihtiyaç olduğu zaman hiçbir işe yaramayan bir kurumdur, hep böyle fuzuli konularda ismi duyulsun diye gereksiz açıklamalar yapar. Üye değilim ve hayatım boyunca da üye olmayacağım. Meslekdaşlarımız için Talpa´nın yaptığı tek bir şey bile bilmiyorum. Akılları fikilerleri üye yapmakta ve aidat toplamaktadır. Türk şirketlerinde yabancı pilotlar uçarken, hatta kokpitte aynı anda iki yabancı pilot bile görev yapabilirken, hiç boş lafla göz doldurmaya çalışmasınlar. Benim gibi düşünen arkadaşların hepsini Talpa´dan ayrılmaya davet ediyorum. Bu arada işsiz de değilim çok şükür, 10 yıldır uçuyorum. Tepkim daha çok işsiz arkadaşlarımız için milliyetçi duygularladır. Ayrıca yurtdışında yaşamış ve oradaki tutumları da çok yakından bilen biri olarak yazıyorum bu cümleleri. 6
  • demek ki 20 Ocak 2014, Pazartesi 17:45:17 demek ki neymiş?binlerce uçuş saati ve şanlı(!) bir havacılık geçmişine sahip olmak yetmiyormuş.biraz sorumluluk sahibi olmak lazımmış.ait olduğun kuruma zarar verebilecek kişisel davranışlardan uzak durmak lazımmış. 0
  • TALPA 20 Ocak 2014, Pazartesi 17:34:42 Sn TALPA , Yerli pilotlar için neler yapıyorsunuz ? THY 'nin yerli pilotlara bakış açısını nasıl değiştireceksiniz? 0
  • hahaha 20 Ocak 2014, Pazartesi 17:30:12 bu açıklamayı yapan arkadaş daha "tespit" yazmayı bilmiyor. 8
    • Bay "P" 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:47:33 Sen bir harfe takılma mürebbiye...İçeriğe bak, var mı içeriğe itirazın onu söyle ! 2
    • Türkçe Örtmeni 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:54:37 Noktalama işaretlerine de baktın mı? Bi de onlara bak istersen orada da hata bulursun belki.Buna gösterdiğin dikkat ve zamanı, açıklamanın verdiği mesajlara ayırsaydın bu mesajı atmak zorunda kalmazdın. 1
  • İsim / Rumuz 20 Ocak 2014, Pazartesi 17:20:41 senin kutsal meslek sınıfına soktuğun doktorluğu da biliyoruz. Beş kuruş almadan adım atmayan allahlar ı para kıbleleri merkez bankası olanları.....Adam ölse kıprdamayanları.....Adam gibi olanları tenzih ederim. Bilim adamı geçinen soytar ıları da unutmamak lazım..... 0
    • cevap 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:49:19 Ben kişiler üzerinden konuşmuyorum mesleklerden bahsediyorum.Dünyanın en iyi pilotunuda getirseniz yaptığı iş kutsal değildir adam gibi adamdır mesleğini iyi yapıyordur onlar başka şeyler.Tekrar söylüyorum Pilotluk kutsal bir meslek değildir .(bunu bir pilot olarak söylüyorum)Ayrıca kötüden örnek olmaz. 0
  • Android Uygulaması 20 Ocak 2014, Pazartesi 17:15:30 Ellerine tutusturulmus veya yontularak ilave duzenlemeler yapilarak izin verilmis bir aciklama. Meslek grubu problemlerle ugrasiyorken hic ortada yoklardi. 7
    • talpa 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:17:34 kesinlikle sana katılıyorum arkadaşım. pilotun yaptıgını tabiki hakli bulmuyorum. ama ortaya çıkmayan kaplumbağa talpa nedendir bilinmez kafalarını çıkardılar. yazık. 4
  • Vurun kaptana 20 Ocak 2014, Pazartesi 17:12:33 Bence erken ve gereksiz bir açıklama. Yani ben 13 saat önce bir bira içsem ve ölçüm yapılsa kaç promil çıkıyorum. Bilen var mı. Adamı ( Ya da bayanı) hemen alkolik ive sorumsuz ilan etmek , burada kazalardan sonra yorum yapan kamyoncularda aramızda bir fark olmadığını gösteriyor . Sayın Gürcanım))) 4
    • Vuralım 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:33:42 13 saat sonra uçuşun varsa içmeyeceksin bu kadar basit. Kanda çıkıyor işte. Pilot adam yediğine içtiğine dikkat edecek. Ertesi günü boşsa sabaha kadar eğlensin alkolunu alsın. Flight filmini izleyenler ne demek istediğimi anlar. 0
    • Yaranamazsın 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:52:45 Koskoca THY kendisini de sıkıntıya sokacak şekilde elinde yeterli kanıt olmadan bunu yayar mı?Hadi yaymadı, biri öğrenip sızdırdı diyelim,THY yalanlama yapmaz mı? Hadi THY yapmadı, "o" pilot bi şekilde açıklama yapmaz mı? O halde neymiş? Haberi doğru kabul etmek gerekirmiş..Ne yapsın TALPA? Bekleyelim 1 hafta, olay iyice netleşsin de öyle konuşalım mı desin? O zaman da demezler mi"1 haftadır neredeydiniz?" 0
    • t 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:55:21 promıl hesabı, ıcen kısının cınsıyetıne, boyuna ve kılosuna gore degısıklık yapar. yanı 50 kg bır bayanla, 100 kg erkek, aynı oranda alkol alsalar, erkekte cıkan promıl, bayanın yarısından az cıkar. kanda alkol cozulmesı ıse, saatte 0.1 promıl cıvarıdır. yanı 12 saat once 4 duble rakı ıctıysen herturlu 0.21 promıl ustu cıkarsın. 0
  • mehdi 20 Ocak 2014, Pazartesi 17:06:29 Aynı delikanlı tavrırların onda birini lutfen şirket ve personelin ihtilaf yaşadığı en ufak bi meselede de gösterin GÜRCANIM samimiyetine inansın insanlar 5
    • Arş-ı aladan 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:38:43 Mehdi, sen yeryüzüne inmedin galiba daha..Ahiret havayollarında mı uçuyorsun?Başın derde girince koşa koşa gelirsin Talpa'ya, di mi ama? 1
  • iPhone Uygulaması 20 Ocak 2014, Pazartesi 17:05:38 Kutsal meslek mı anlamadım doktorluk mu bilim adamligimi öğretmenlik mı din adamligimi pilotlugun neresi kutsal sıradan bir meslek 1
  • İsim / Rumuz 20 Ocak 2014, Pazartesi 16:36:37 GÜRCANIM çok güzel bir açıklama altına imzamı atarım.Ağzınıza sağlık....... 3
    • bu da 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:50:57 baskan yardımcısı, ımzalamayı unutmus,sımdı atmaya calısıyor ımzayı. :D 7
  • OFLU 20 Ocak 2014, Pazartesi 16:30:15 TALPA BAŞKANI HER HANGİ BİR HAVAYOLUNDAN MAAŞ ALAN BİRİ OLAMAZ. TALPA BAŞKANIN VE YÖNETİCİLERİNİN HER HANGİ BİR HAVA YOLUYLA ORGANİK BAĞI OLMAYAN KİŞİLERDEN OLMASI EN İYİ OLANDIR. BİLGİLİ, KİMSEYE EYVALLAHI OLMAYAN EMEKLİ BİR KAPTAN PİLOTUMUZU BAŞKAN YAPMAK LAZIM 7
    • emekli 20 Ocak 2014, Pazartesi 19:34:51 Senin emekli Başkanını da çok sallarlardı!ne THY, ne SHGM SENİN EMEKLİNİ çok dinlerdi? 0
    • Aday misun? 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:35:47 Abi, adını yaz da Genel Kurul'da oyumuzu sana verelim ! 0
    • Önce bi düşün 20 Ocak 2014, Pazartesi 22:11:52 Sen o "eyvallahı olmayan" emekli kaptan abin HAYDİ ÇOCUKLAR GREVE deyince greve çıkacak mısın? Emekli adam, sırtında yumurta küfesi yok ki, der mi der ! 0
  • iPhone Uygulaması 20 Ocak 2014, Pazartesi 16:18:21 Oncelikle bu davranisin kabul edilemeyecegi bir gercek.Ama yine de oylayın detaylari aciklanmali ve az bir oran ise,hatasız kul olmaz.Ancak sozu gecen kisi eger cok alkol almis ve konusurken bile fark ediliyorsa bu gercekten tehlikeli.umarim en kisa sürede detaylı bir aciklama THY tarafindan yapilir. 0
  • Özel sektör 20 Ocak 2014, Pazartesi 16:13:13 Bu çeşit sorumsuz ve mesleğine saygısı olmayan pilotların aramızdan temizlenmesi ve bu kutsal mesleğin lekelenmesi engellenmelidir özel sektör de bu denetimlere derhal başlamalıdır ve talpa başkanınada tüm pilotların teşekkür etmesi gerekir bu çeşit sorumsuz lara sahip çıkmadığı için sağ ol gürcan mantı. 0
  • talpa ne ise yarar? 20 Ocak 2014, Pazartesi 16:08:17 bende bilmiyorum 6
    • mantı 20 Ocak 2014, Pazartesi 18:49:38 sevenler dernegı gıbı bırsey herhalde? 2
    • Hem Kel... 20 Ocak 2014, Pazartesi 19:07:53 Bilmediğin konuda niye yorum yapıyorsun? 0
  • gercek 20 Ocak 2014, Pazartesi 15:50:39 eh artik talpa baskanimizda aciklama yapti,uye de degilmis kaptan arkadasimiz..katli vaciptir bu durumda..ben bu pilot ve kaptanim deyipte talpaya uye olmayan arkadaslarimizi asil kiniyorum..derneginize ve mesleginize gelin sahip cikin.. 5
    • .... 20 Ocak 2014, Pazartesi 16:18:32 talpa ya üye olmamız için talpa bir sebeb açıklasın veya göstersin yarın hemen üye olacağım.talpa ne iş yapar????????????????? 4
    • SAHİP Mİ ÇIKALIM? 20 Ocak 2014, Pazartesi 19:05:02 Ne yapmalı sence Talpa? uçuşa alkollü gelen ve tüm pilotları lekeleyen birine sahip mi çıksın?Sen olsan ne yapardın?-Olsun alkollü uçsun, yolcularını tehlikeye atsın- mı dersin? 0
    • Çaylarrrrr 20 Ocak 2014, Pazartesi 21:26:30 Talpa'ya üye olman için bir sebep sana..Beleş çay, kaave var..Hergün 1 çay,1 kaave içsen aidatı çıkarırsın.Yetmez mi? 0
    • SAHİPMİ ÇIKALIM'a 21 Ocak 2014, Salı 18:08:54 eğer olay gerçekse meslektaşımızın tabikide sahip cıkılacak bir yönü yok yaptığında.mevzuat ne ise uygulanmalıdır tabikide ama ben bunca senedir talpadan personel aleyhine olan olaylarda da bu hassasiyeti görmek istiyorum.pilotlar vakfı özel şirketlere gelip çalışmaları hakkında bilgi verip görüşmeler yapıyor.talpada toplantılar düzenlesin üye sağlamaya birlik sağlamaya çalışsın.THY bu alımlarda 100 tane yabancı alır bnce.bununla ilgili çalışmalar yapılsın mesela.veya pegasusta son yaşananlar 24 kişiden paraları alıp hiçbirini işe almamak konusunda.bir şekilde maduriyetlerimiz ve kayıplarımız artıyor.herkese emniyetli uçuşlar kolay gelsin. 0
  • fo 20 Ocak 2014, Pazartesi 15:47:13 afferim 0