TALPA: "Bu büyük hatadan dönülmeli"

    Çok beğenilenler

  • Gulden 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:43:11 Bu zat senelerce THY nin yalakalığın yapmaktan vazgecmemis;senelerce bedavaya first classda ucmustur..10 yılını ucuculukta geçirmiş bir kabın amiri olarak aynı kaderi paylaştığımız,omuzlarında yuzlerce kişinin sorumlulugunu taşıyan saygideger kaptanlarimizin aldıkları maaş analarınin ak sütü gibi helaldir.. 25
    • First of all 02 Temmuz 2020, Perşembe 04:35:59 Thy’de first class yok. Bil istedim. 13
  • Cebecik 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:52:28 Ucaga bindigindeki isteklerini arzularini taleplerini sevimsizliklerini tum turk havaciligi biliyor utanmamda yokmus onuda gördük 17
  • Tüm yorumlar

  • EASA kara liste 04 Temmuz 2020, Cumartesi 09:42:49 Pilotları işten atmak ve kurtulmak mı istiyorsunuz? Austro Control den ATPL teori alıp sınav geçen Türkleri mercek altına alın önce. Kopyanın, rüşvetin, hilenin döndüğü bir özel kuruluş. Sınav sistemleri offline ve adamına göre ders geçilir. EASA nın kara listesinde. Adamlar fena taktılar. Bak kardeşim Pakistan kaynıyor. Başınıza iş alacaksınız bu Austro Control ATPL pilotları yüzünden. Biraz da işe aldığınız pilotların geçmişine bakın. 0
  • Aynenn oyle 03 Temmuz 2020, Cuma 21:48:41 Bun capsizlar yuzunden atpli dolmus soforleri dolacak etrafta 3 4 Ayila 0
  • Qwerty 03 Temmuz 2020, Cuma 17:34:16 Zamaninda baska sirketlere geceriz diye sirketi tehdit edenler simdi hadi gidin bakalim. Bu da size bir ders olsun bence. Kendinizi ait hissetmediginiz bu sirket sikintiya dusmusken hala carliyorsunuz. Aldiginiz maas bu ulke icin uçuk. Hak ediyorsunuz etmiyorsunuz demiyorum. Alabildiginiz bir ywr var ise gidin bence. Sirket pilotlarla ayni futbolcularda oldugu gibi yillik sozlesme imzalamalidir. 0
  • Yabancilar 03 Temmuz 2020, Cuma 04:58:55 Ilk basta yabanci pilotlari ,yabanci kabin memurlarini gonderin. Ozellikle Yunan pilotlarin ne isi var benim milli sirketimde anlamak mumkun degil.Once yabancilardan tasarruf edin. Ilk basta kendi insanimizi dusunmek zorundayiz Saygilar 2
    • Cebeci yazısı... Tebrikler... 03 Temmuz 2020, Cuma 17:49:47 Şahsen yazarı çok sevmesem de son bu yazısı alkışımı aldı doğrusu... Zaten doğru söyleyeni 9 köyden kovalarmış, olsun doğru hep kazanır... 0
  • Oscar cahili 03 Temmuz 2020, Cuma 03:23:30 Pilota makine operatörü diyicek kadar cahilsin.O zaman thy daki yöneticilerede söylesene sende yöneticisin mahalle marketinin müdürüde yönetici neden market müdürü kadar almıyosun. Senin gibi aklı kıt torpilli kara cahiller yüzünden havacılık bu hale geldi. 5
  • UçanGo 03 Temmuz 2020, Cuma 01:25:38 Bu ülkede Cumhurbaşkanı 80 bin Maaş alırken, Sorumlu kaptan 100 bin tl yi bulan maaşını açıklarmısınız. 2 yıl eğitm alan yardımcı kaptan 39 bin bürüt nedir maaşı, Hangi doktor, Hangi mühendis bu parayı alır yazık günah, Emeklerimizi yedirmeyin bunlara artık 10
    • Ucan go ya cevap 04 Temmuz 2020, Cumartesi 04:26:51 Senin muhendis dedigin kisi 4 yil okuyo ondan sonra ise giriyo sanki muhendislik kutsal biseymis gibi herkezin dilinde .pilot hem universite bitiriyor kimisi makina muhendisi kimi doktor olan bile var, meslegi birakip. Hem uni bitiricem hem 2 yil ucus okulu hem sirketin 1 yillik egitimi . Daha ne istiyorsun , millet takmis pilota , elin futbolcusu liseyi bitirmeden milyonlar aliyo ona lafi yok.ucuz sarkicilar gecede 40 bin alirken eller havaya dersin .. Ama senin tatile gezmeye giden aileni sag salim ucuran pilotun maasini cok gorurusun.motoru yanan ucakta annen baban olsun sag salim sana teslim eden pilotun elini ayagini opersin sonra.. SEN DE OL PILOT OZAMAN ama olamazsin o sinavlar ucus hayati her yil similator saglik kontrolleri , yemez tabi nerdee .. sadece laf atar uzanamadigi cigere. Pilotun maasi 5 ,10 bin olursa sana ne vericekler dusundunmu hic.. 1
  • kalifiye teknisyen 03 Temmuz 2020, Cuma 01:14:25 Zaten kalifiye teknik eleman da ha denilince bulunmadığı için sen de yüksek maaş alıyorsun, dışarıda ki işlerle kıyaslanınca. 0
  • Pilot 02 Temmuz 2020, Perşembe 23:12:53 Ben şirketin yer personellerinin ücretleriyle zerre kadar ilgilenmiyorken onlar neden pilot maaşlarına gözlerini dikmiş anlamak gerçekten imkansız. Ücretinin az olduğunu düşünen Genel müdürlük çalışanları kariyer.net, linkedin üzerinden başvurularını yapabilir. Emeğinin hakkını alamadığını düşünen teknisyen, harekatçı, tgs görevlisi vs. diğer havayollarında aynı işi yapan meslek gruplarının ücretlerini referans gösterebilir ve bu şekilde hak arayışına gidebilir. Ancak, her önüne gelenin pilot maaşlarını referans göstermesi nasıl bir akıl tutulmasıdır. Pilotlar küresel ölçekte alınan ücretlerin çok altında ücretle çalışıyorlar artık öğrenin şunu. Biz de daha az ücretle çalışıyoruz diyorsanız bunun sebebi biz pilotlar değiliz, neden sonuç ilişkisini kurun artık. 4
    • vah sizlere 03 Temmuz 2020, Cuma 14:34:16 kardeşim kimsenin umurunda değilsiniz. senin bu mantığına göre pilotun yapması gereken de şirket eğer şartlarım bu diyorsa işine gelmiyorsa çekip gitmektir. ağlamak değil 1
    • Qwerty 03 Temmuz 2020, Cuma 17:28:39 O yer personelinin maasiyla siz 4 gün gecinemzsiniz. Yani konusmaya deger bisey yok, o nedenle o konusulmuyor olabilir mi? 1
  • Varlık fonu 02 Temmuz 2020, Perşembe 21:55:21 Varlık fonuna ait diğer şirket çalışanlarından ne kadar kesinti yapılmış araştırılmalıdır. Pilotlardan 3 aydır yuzde 90 ar kesinti yapılırken diğer şirketlerdeki çalışanlardan ne oranda kesinti yapılmış arastırılmalıdır ve dava açılmalıdır. Sendika bunları takip etsin. 3
    • baydınız 03 Temmuz 2020, Cuma 14:37:16 havacılık harici tüm sektörler deli gibi çalıştı pandemide hikaye anlatma. çalışmadan tonlarca para alayım diyen bi akıllı güruh da sizlersiniz. ama yemezler. arz-talep öğrenin artık. yolcu yok iş yok para da yok anlayın artık bırakın zırlamayı 1
  • Arz talep 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:40:41 Pilotluk sadece emniyet ile adi anılan bir meslek ise 2018 de arz az talep fazla iken nasıl zam aldınız. Bu iş saygınlık gerektiren bir iş değil parası için yapılan iş şimdi arz çok talep az ağlamaya gerek yok 4
  • HATA MI? 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:26:27 Senin cebine giren azalınca hata? Fakir gureba az kazanınca değil? Dünya krizde, senin aklın cebinde.Peki bu doğru mu? PES! Otomatik pilot uçarken, görüntün güzel. Bi yamuk olunca; uçak arıza yaptı! Eee pilot napsın,falan. Zor günlerde kendinizi ön plâna almayın, yanlıştır. 5
  • Oscar 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:46:14 Her mesleğe saygım sonsuz her meslekte çürükler vardır iyiler olduğu gibi Fakat dünya pandemi sürecinde değişti herkesin geliri düştü azaldı pilot olmanın parkı ne küçümsediğim için değil fakat bir makinenin oporötörü neticede herkez ayağını yorganına göre uzatırsa aldıkları ücretler yine onlara yeter Askeriyeden geçme pilotları tenzil ediyorum ama %80 ni zaten yurtdışında kurslara gidebilmiş varlıklı ailelerin fertleri Yani çokta imkansız bir iş yapmıyorlar Arkadaş yazmış kardırtınasındangel iniş yapalım sonra elimi ayağımı öpersin diye Dostum bu senin işin ineceksin kalkacaksın gel ben sen Atlas okyanusunda bi gemide fırtınaya sokayım aradaki adranalin farkını gör bakalım bir daha üstten üstten konuşabilecekmisin Değişmeyen tekşey değişimin kendisidir herkez kabullensin bunu 89
    • Alıntı 02 Temmuz 2020, Perşembe 16:07:49 Ben askeriyeden değilim; varlıklı bir aileden hiç değilim. Bu sığ görüşünüzden bir an önce vazgeçin bence. Bir de herkez değil, herkes olacak doğrusu. 3
    • Herkezz 02 Temmuz 2020, Perşembe 16:59:31 Herkez den sonrasını okumadım 2
    • Tebrikler 02 Temmuz 2020, Perşembe 17:56:24 Son zamanlarda gördüğüm en aklı başında yorum. 1
    • Öğren 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:05:03 Tenzil değil tenzih, herkez değil herkes. Ağzı olan konuşuyor diyeceğim ama siz önce yazmayı öğrenin. 1
    • Tenzil ne demek? 02 Temmuz 2020, Perşembe 19:19:19 Geçen yüne tenzil ediyorum, ayağım kaydı ve düştüm. 1
    • Kpt 02 Temmuz 2020, Perşembe 19:23:11 Kayıkçı mantıklı konuşmuş, Atlas okyanusunda kalmak istemem harbiden! 1
    • Tutusmuslar 02 Temmuz 2020, Perşembe 19:34:58 Hemen bir tepki. Me olur zor gunlerde sende elini cebine atsan? Tencere yavruladigi zaman birşey yok öldüğümzaman ortaya çıkıyorsunuz 2
    • X 02 Temmuz 2020, Perşembe 19:47:22 Iyi de zenginin gozo doymaz ki,eaten o yuzunden zengindir...Basimizdakilere bakin hangisi doydu.... 2
    • Oscar a cevap 02 Temmuz 2020, Perşembe 21:44:11 Arkadasim benim kazandigim para seni niye yoruyo ama emin ol biz bu paralari herzaman kazanicaz , evden cikarken ailemin suratina bakiyorum son mu bu onlari gorusum diye , sen sabah 9 aksam 5 isinden kahve molasi cart molasi verirken benim kazandigim parayi instagramda takip etmeye devam ediceksin .. kusura bakma 2
    • Turkish 03 Temmuz 2020, Cuma 00:31:44 Herkes 0
    • Oscarcım 03 Temmuz 2020, Cuma 02:02:20 Pilotluğu operatörlük olarak gördüğün için bu konuyu anlamaya pek ehil değilsin. Eğer gemiciysen, sorması ayıp, senin "makina operatörü" kaptanın ne kadar maaş alıyor? Velhasıl, yaptığın işin gerektirdiği bilgi, donanım, tecrübe, risk, fedakarlık oranında para alırsın. Pilotlar şirket ortağı değildir ki şirket zarar ettiğinde para almasın. O zaman çok ciddi kar ettiğinde de ekstra paralar alması lazım. 2
    • demek gemicisin 03 Temmuz 2020, Cuma 08:13:41 o zaman gemi kaptanlarının maaşlarıda düşürülsün fırtınada her zaman olmjyor çoğunlukla denizin ortasında sakin sakin gidiyosunu fazla maaş alıyorsunuz şimdi bütün türkiyenin gündemi sizin maaşınız olsun . ayıptır yapmayın bu kadar emek yetenek olmadık çalışma saatleri stres hepsinin toplamı bu maaş ediyor 2
  • THY DUY BENI 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:37:51 Goruyorsun hicbir pilotta aidiyet yok...hepsi tehdit ve santaj ile para pesindeler bu da demekki isler duzelince kacicaklar saga sola. O yuzden sadakat gostermeyecek bu pilotlari dusunup istihdamlarini koruma bos yere...simdiden ihtiyacin olmayani sal. 3
  • Para 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:16:31 Üç şey demiş Napolyon "Para, para, para" İnsanlar öldürülür onun uğruna Servetin ulaşsa da yüz milyonlara Kefenin cebine sığmaz bir tek lira Para, para, para Varlığı bir dert yokluğu yara 8
  • neden-sonuç 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:57:07 yolcu para verir uçağa biner.kaptan uçağı sürer.yolcu iner.kaptan parayı alır. yolcu yok.para verilmedi.uçak uçmadı.kaptan ne alır? 14
    • Anlamiyorlar 02 Temmuz 2020, Perşembe 23:06:19 Ustad...anlamiyorlar 0
    • Vay be mantığa bak 03 Temmuz 2020, Cuma 02:06:16 O zaman uçak full çektiğinde ekstra bişeyler atarsın kaptana. Kaptan dolmuş hesabı bekletsin biraz uçağı da dolunca kalksın. Süper mantık sahibi insanlar sizi!! Pilotlar mevsimlik tarla işçisi mi? (Tarla işçisini küçümsemek için demedim) 0
    • ... 03 Temmuz 2020, Cuma 09:39:48 Kaptan maaşını alır, kirasını , kredisini, taksidini .... öder. Kaptan %10 maaş alır ama ödemeleri %10 olmaz. Kaptan maaşıyla vergi başta olmak üzere bir çok sektöre girdi yapar. Alış veriş yapar para harcar. Burada maaşı yüksek diyen sektör dışı bir sürü adamdan alışveriş yapar. Size ne be kaptan maaşından. Gidin kendi maaşınızı düzeltmeye uğraşın kaptan maaşımı konuşacağımıza. 2
  • System 02 Temmuz 2020, Perşembe 13:28:43 Pilotların maaşları ve pilotluk mesleği üzerinde inanılmaz bir dezenformasyon var. Maalesef para konusu zaten fakirleştirilmiş halkın ciddi dikkatini çekiyor ama bir gerçek varki bu maaşları yüksek bulanlar geçmişteki gayretlerini, eğitim durumlarını ve tercihlerini yanlış yaptıkları için büyük bir hasetlikle havacılık mesleğini bu mecralardan saldırarak aşağılamaya devam ediyorlar. Bu fırsatı bu aşağılık insanlara sosyal medya veriyor. Herkes şunu bilmeli bir kuyumcu, müteahhit, kasap, bakkal vs ‘nin kazancı nasıl sorgulanamıyorsa pilotun maaşını da sorgulayamazsınız, kazanç devlete verilen vergiler hariç kişilerin şahsi özelidir. Arzu etseniz de etmeseniz de bu uçucular bu ciddi paraları kazanacak. Çünkü bu meslek katı kuralları olan hava yolu ile uçan halkın yaşamı ile ilgili ciddiyeti olan bir meslektir. Bu mesleği otobüs şöförlüğü ile mukayese etmek zaten yetrince ciddiyetsiz, gevşekçe bir yaklaşım ve bunu yapanların içindeki aşağılık duygusunun bir dışa vurumudur. Herşey bittiğinde yine pilota ihtiyaç olacak haset kardeşlerim, kalın sağlıcakla. 36
    • tamam o zaman 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:27:55 Binlerce askerin sorumluluğunu alan komutan da, binlerce hastanın sorumluluğunu alan doktor da, binlerce konut sahibinin sorumluluğunu alan inşaat mühendisi de o mertebede kazansın...maaşlar sorumluluk ya da zamanında verilen emeğe göre değil, arz talep dengesine göre belirlenir...pilotların niyeti üzüm yemek değil bağcıyı dövmek. İnstagram ve tinder kasan, lükse alışmış,gösteriş budalası, ukala, sağdan soldan-aileden torpilli pilotlar yolcular için bence daha büyük bir tehlikeydi...Bu vesileyle hem crmi özümsemiş -resilient- havacılık sevdalıları, hem de mütavazı arkadaşlar belli olacaktır. Arz talep dengesi eskiye dönünce de herkes hakkettiğini alacaktır. 32
    • Oscar 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:26:53 Her mesleğe saygım sonsuz Ama firmaların hayatta kalmaları ve binlerce kişiye maaş verebilmeleri için ücret politikalarını güncellemeleri gerekebilir arz talep el ilgili bi durum bu maaşları azaltılırsa giderlerini azaltırlar yinede ülke şartlarında mis gibi yaşarşar Askeriyeden geçen pilotları tenzil ediyorum ama özel lisans almış olanların hepsi zaten varlıklı ailelerin çocukları Amerikada Avrupa’da kurslara gitmiş gelmiş pilot olmuş varlıklı insanlar %80 i Basit demiyorum fakat Sonuçta yaptıkları iş bir makinenin Oparötörlüğü pandemi sürecinde tüm dünyanın dengeleri değişti bi plotlarının maaşımı sabit kalmalı bir çok insanın geliri azaldı Herkez ayağını yorganına görenuzatırsa ki firmaların yaptığı bunsorun kalmaz 34
    • Yanlış 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:41:54 Hiçbir doktor bin kişinin mesuliyetini bir anda almaz , inşaat mühendisinin ( mühendisim ) biri asla tek başına bu sorumluluğu almaz .Komutan askerlerine gerekirse öl der bu askerliğin doğasında ama bakın Pegasus kazasına pilot hapse atıldı , şirket çok zor durumlarda kaldı.Diyeceğim örnekler kötü .Arz talep dengesi nasıl oluşur birde onu düşünün ,meslek eğitim ve zorlu süreçler barındırıyor , risk almayı gerektiriyorsa o mesleğe olan ilgi ( arz azalır ) bubir sebep sonuç ilişkisi .Şimdi bu durum geçici bir durum , sistemde sadece pilota değil mühendisede ihtiyaç yok.Bu geçici durumda şirketin tartışılan kararları , fırsatçılığı , yoksa aklı başında kimse bu durum geçene kadar şirketini zor surumda bırakmak istemez . 20
    • valla 02 Temmuz 2020, Perşembe 16:35:24 maaşı keserseniz emniyetsiz uçarız diyorlar.. 1
    • System... Başlığa 03 Temmuz 2020, Cuma 17:57:55 Otobüs şoförü gerekirse 20 saat gözü açık iğne deliğinden geçer gibi uzun ince yollardan alnın akı ile geçiyor. Durup kalkarken de kimseden izin almıyor. Hava atmak için anonsta süsten uzak kalıyor. Elinde tokmak lastiğin kendi bakıyor. (size de lazım) Ayrıca bir çok arızayı bilir siz gibi uçak sisteminden uzak değil. Uçağı biliyorsunuz sanılır ama kokpitte ki düğmelerin %90 nından haberiniz yok. Haklısınız otopilot tan Allah razı olsun. Öyle otobüs şoförü felan demeyip geçmeseniz iyi olur. Biraz weather, biraz uçuş plan birazcık İngilizce gösterilse onlara sizden çok daha iyi pilotluk yapar emin olun.. 0
  • Nasıl Yani 02 Temmuz 2020, Perşembe 13:03:51 Pilotların aldığı ücretin her kuruşu helal de diğerlerinin helal değil mi? Çok manidar ve kötü bir açıklama olmuş. Hatta hiç açıklama olmamış... Millet ekmek derdine düşmüş siz kaleyi korumaya çalışıyorsunuz... Yazıklar olsun size... 52
    • Bakış açısı 03 Temmuz 2020, Cuma 00:06:11 Diğerlerinin ki helal değil diye bir yazı yokki Anlatılmak istenen şu alınan hak olan diğer harcamalardan ve savurganlıklardan vazgeçilmeden devam edilirken uçucuların maaşından %90 kısıtlama yapılıp %10 unu ödemek ne kadar adil Kendini uçucununnyerine koy senin maaşının çalıştığın halde %10 nun ödenmesi newkadar doğru Yorum yapacaksan buna göre yap lütfen 0
    • Helal 03 Temmuz 2020, Cuma 09:42:05 Seninki haram diyen oldu mu şampiyon? 0
  • Way Arkadaş 02 Temmuz 2020, Perşembe 12:51:09 Ulan biz geçim derdine düşmüşüz. Adamlar kaynağın kalınlığına dokunmayın diyor. Yolcuyu uçağa dolduracak satış - pazarlama olmasında göreyim seni, Yolcu hizmetini yapacak kabin ekibi olmasında göreyim seni, Uçağı sefere verecek yetkili teknisyen olmasında göreyim seni... Yesinler senin ucuz delikanlılığını 52
    • Fsf 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:25:31 O. Olmazsa göreyim dedigin meslek gruplarinda personel temini cok kolay. Ucucu personelin egitimi ve aranan meziyetleri cok daha fazla oldugu icin "temininde güçlük çekilen personel". Ruya gormeye devam et. 40
    • Yetkili 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:31:10 Zaten kalifiye bi teknisyeni ha diyince buluyorsun her yerdeyiz pazarcı bile yapar 14
    • Fsf ye 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:01:28 O mesleklere adam bulmak çok kolay demişin değil de hadi kolay olsun dediğin gibi. Önümüzdeki 5 yıl kesin hatta belki 10 yıl da pilot bulmak çok kolay olacak bu açıdan bak istersen. Yeter kendinizi kaf dağında gördüğünüz, beğenmiyorsanız kapı orada, dünyalığınızı yaptınız zaten. 0
    • Oluuuur 02 Temmuz 2020, Perşembe 22:43:04 Pilotlara asgari ücret müdürlere 50 bin dolar diğer personele 10 bin dolar maaş versinler!pilot ne işe yararki zaten?sorarsın yolcuya içinizde fs takılan varmı diye geçirirsin cockpite aha işte uçtu uçak 1
    • Kulak Küpesi 03 Temmuz 2020, Cuma 02:23:58 Bu dünyada kimsa vazgeçilmezde değildir kimse yeri doldurulamazda değildir. Sanki uzaya çıkıyorsunuz Astronotsunuz ya ne kadar abarttınız bu işi son dönemde. Eğitimini alan, sağlık koşulları yerinde olan, hayatına daima özen gösteren ve kafası biraz çalışan herkesin yapabileceği bir meslek arkadaş. Meslektaşlarımız bu kadar maaş alıyor bize de zam yapmalısınız derken diğer çalışanlara zam yapılmayıp size özel protokol ile yüksek oranda zam alırken iyiydi, şimdi işler kötü gidince neden diğer havayollarının ne yaptığına bakmıyorsunuz ? Herkes işine geldiği gibi bakıyor olaya. 0
  • Can pahasina 02 Temmuz 2020, Perşembe 12:41:26 Bu havacilarin can pahasina, kanla yazilmis kurallar vs gibi islerini oldugundan daha zor gosterme cabalari nedendir? Dunyada ucak kazasindan kac kisi vefat etmistir akliniza kac tane ucak kazasi gelir? Eski rutindeki gunluk tasinan yolcu sayisini ucak kazalarina boldugunizde isinizin hicte can pahasi falan olmadigini goruceksiniz.Okumus insanlarsiniz biraz bilimsel konusalim, maaslariniza dokunulmasin diye yaptiginiz isi abartmayin yada gelin herkesin hakkini bu sekilde savunun tir soforunun taksi soforunun yada makinistin. 39
    • Kaza 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:26:27 Uçak kazası olmuyorsa pilotların sağlıklı ,işine aşık ,dikkatli ,özverili davranışlarıyla olmuyor .Dusur bakalım maaşları yarıya o bindiğin uçak ne kadar sağlıklı uçuyor ?eminim sen de ekonomide veya businessta uçan çoluğunun çocuğunun ,akrabanın ,kafası “kredilerimi kiramı nasıl ödeyeceğim “ derdinde olan bir pilotun uçurduğu uçakta olmasını istemezsin güzel kardeşim. 15
    • Covit 40 yapar 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:28:13 asagilik kompleksli insanlarin bu meslegin ciddiyetini anlamalari icin bir cocuga anlatir gibi anlatmaya calistiklari, bu noktaya nasil geldiklerini, hangi elemelerden gectiklerini, hangi saglik sartlarina sahip olmalari gerektigini, maruz kaldiklari saglik risklerini ifade etmek icin tum cabalari. Sen de okusaydin kafan bassaydi sen de alsaydin o maasi. Kafalari basmiyor diye bir meslegi kotulemek nasil bi hadizliktirya 15
    • CAN PAHASINA YA CEVAP 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:49:18 UCAK KAZALARININ AZ OLMASI PİLOTLAR İŞİNİ ÇOK İYİ YAPTIĞINDAN,KOLAY OLDUĞUNDAN DEĞİL!!GEÇİM SIKINTISI ÇEKEN İKİ PİLOTUN UÇURDUĞU UÇAĞ BİNMENİ TAVSİYE ETMEM 19
    • Oda aldığı ücrete göre yaşasın 02 Temmuz 2020, Perşembe 16:03:12 Güzel kardeşim kimsenin işi kolay değişil ama ev kirasını nasıl öderim diye düşüneceğine ucuz bir eve taşınır örnek uçaktada bunu düşünmez işine bakar uçar gider dünya değişiyor az yere ayak basında kendi çevrenizden çıkıp bi etrafa bakın 0
    • İnanılmaz 02 Temmuz 2020, Perşembe 17:17:32 kaza olmamasını uçağın zekasına mı bağladınız ? Pes doğrusu cehalet ne kötü şey 0
    • Tehdit 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:03:25 Bu uçak düşürmekle tehdit edenlerin ip siyle savcılığa başvurulmalı, alenen halkın canını tehditten işlem yapılır direk. 0
    • OKUYUNUZ 02 Temmuz 2020, Perşembe 19:23:35 Hanginiz calisirken yaptiginiz hatada eğer ölmezseniz hapse tıkılırsınız? (Bkz. Pegasus kaptanı) Hiçbiriniz. O yüzden şimdi dağılın. Birde airbus ın yaptığı o pilotsuz uçağa hanginiz çoluk çocukla binip uçarsınız? Hiçbiriniz. O yüzden şimdi komple dağılın, gölge etmeyin. 0
    • Bakın bakın ne anlatıcam 02 Temmuz 2020, Perşembe 19:26:15 Nat geo kaza incelemeleri yayınlanırdı bir ara ordan Aklıma şu geldi; ABD de bir airliner kaptanı ödeyemeyeceği bir kumar borcu nedeniyle alçalmada bilinçli olarak hata yaparak kaza yapmıştı. Allah saklasın. Amin. 0
    • Bir yorum 02 Temmuz 2020, Perşembe 19:29:59 New york a inip, yerde tulumla 6 saat bekleyip miami ye devam ettiğimiz O uçuşu asla unutmayacağım. Resmen yüzümüze kolonya sıkıyorduk aman uyanık kalalım diye. Ama maaşım 8 bin tl. Hiç uçmayandan 360 tl fazlaydı. 0
    • Topuğuna sıkmak 03 Temmuz 2020, Cuma 09:47:14 Düşür kardeşim uçağı, ama sonradan insanlar havayolunu tercih etmiyorun haber başlığı olursun! Senin yaptığın hatanın sonucu uçak düşürmek diyorsun , diğer havacılıkta alanında çalışanlarda ne oluyor ? 2 yolcu mu ölüyor sadece,(öldürme oranına göre mi maaş veriliyor) bu kadar üstten bakmak anca bu maaşlarla olabilirdi sağlıklı düşünmekten uzak insanların bile uçurabildiği bir uçak, sen bu operasyonun bir parçasısın tamamı değil! Senin yaptığın hatalar 300 kişiyi öldürüyor , Tasarımcının yaptığı hata misli fazlasını (Max krizi) Talpa nın açıklamasını oku kardeşim maaşınızı arz talep belirliyor, tabiki 5 bin tl ye yapılmaz ama bu kadar viyaklamanında anlamı yok, millet işini kaybediyor Turizmde onlara hak mı , bu bir ticari havayolu! Sen asker değilsin arz talep ürünüsün , aldığı para CB den fazla , sanırım o da senden az alıyorum diye milleti uçuruma sürüklüyor aynı kafalar bunlar 0
  • Bunları biliyor muydunuz? 02 Temmuz 2020, Perşembe 12:35:14 . Pandemi sürecinde 3 kaptan bu hastalık nedeniyle hayatını kaybetti. . Birçok kaptan bu dönemde erken emekli oldu ve emeklilik oranında büyük artış oldu. . Gönüllü ya da zorunlu verilen ücretsiz izin gün sayısı toplamda on binleri buldu. . Bu dönemde, uçakta geçen mesai süreleri zaman zaman 30 saati aştı. . Maaş kesintileri %90’ı aştı. Hala pilotların fedakarlık yapmadığını ve keyif sürdüğünü mü düşünüyorsunuz? 29
    • Sen biliyormusun 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:59:59 Kimse işinden gücünden düZeninden ayrılmasın isterim fakat Sen kaç sağlık görevlisi hayatını kaybetti kaç kişi işsiz kaldı herkezin geliri azaldı bu insanlar fedakarlık yapmadımı zannediyorsun çok yukardan uçtuğunuz için sizin yaşadıklarınızdan başka bişeyi göremiyorsunuz Dünya değişti pandemiden sonra bi sizmi ayni kalacaksınız Maaş azsa mutlu değildisen alırsın tazminatını gidersin yada verilen ücreti kabul eder hayatınınona göre düzenlersin 1
  • burda 02 Temmuz 2020, Perşembe 12:30:35 bagirip cagirsan ne olur talpa haberlere cikip aciklama yapabiliyor musun burdan seni kim duyar kim takar hangi kamuoyuna aciklama yapiyon ulkeye yapman gerek buraya degil burda zaten herkes havaci 5
  • EKN 02 Temmuz 2020, Perşembe 11:59:09 Gereksiz laf dalaşına giriyorsunuz. Arz talep dengesi gibi bir gerçek varsa kazanılmış hak diye de bir şey var. Çalışanların maaşlarından feragat etmesini istiyorsanız bunun süresini, miktarını ve diğer tüm koşullarını teklif edersiniz sendikaya kabul eder yada reddeder. Şirket de ya adam çıkarır yada tasarruf için başka kalemlerden kısar. Sendikaya güvenmiyoruz diyorsanız da zamanında birlik olamamanın acısı bu zamanlarda çıkar diyorum. Geçmiş olsun. 2
  • KEPTIN 02 Temmuz 2020, Perşembe 11:46:44 HAVADA, ORTA SEVİYE BİR TÜRBÜLANSTA BİLE BETİ BENZİ ATAN, 2DK’DA HATİM İNTİREN ZATLAR KALKMIŞ PİLOT MAAŞINA DİL UZATIYOR. BİR UÇAK KAZASININ MALİYETİ MİLYAR DOLAR. MİLYAR DOLARLIK İHALEYE İMZA ATAN ADAMIN MAAŞINA BAK, BİR DE İHALE PATLARSA İDAM EDİLECEKSİN DE. BAK BAKALIM KAÇ PARA MAAŞLA BULACAKSIN O ÇALIŞANI. 11
    • yettiniz 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:54:09 yaw he ya bıkmadınız övünmekten. tren makinisti de önemli otobüs şoförü de. ki onların işleri daha riskli çünkü otomatik değil sistemler uçak gibi. sizin kadar kimse ağlamıyor. hergün covid mücadelesi veren doktor hemşire ağlamıyor utanın be yerinize adam 1 yılda kursla yetişiyor haddinizi bilin biraz 41
    • Keptin Gerzekali 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:46:53 Hangi türbülans uçak düşürmüş hele bi söyle bağa hadi. 0
    • yorumcu 03 Temmuz 2020, Cuma 08:33:42 yorum yazan arkadaş 1 senede yetiştiğimizi idda etmiş bizde ciddiye alıyoruz ya nerden öğrendiniz siteyi çıkın gidin allah aşkına ne işiniz var burada. git önce araştır bu okullar ne kadar sürüyor sonra genel sağlık şartları her sene gireceğin sınavlar, otomasyonun neyi kapsadığı falan zaten bahsetmiyorum seni aşar boşver aklını bunlarla meşgul etme zor kardeşim zor 0
  • A330 Cpt 02 Temmuz 2020, Perşembe 11:14:13 Gerçek olan şu ki en büyük bildiklerimiz bile pilot maaşlarından yüzde 40 kesinti yapıyor. Maaş önemli bir kriter ama bir taraftan da işsiz kalmakta var sadece türkiyede değil global işsiz kalmaktan bahsediyorum. Bugüne kadar yapılan çağrılar bir işe yaramadı bu ülkede bu şirkette. Ben artık diyorum ki su akar yolunu bulur benim şirkette 14.yılım benden daha kıdemli hocalarım daha iyi bilirler ki bu şirket o koltuklara kimleri gömdü tarih o koltuklardan kimleri azletti. Bizler bu şirketin en gerçekci emektarlarıyız. Bir kaptan olarak sadece kokpit diyemem. Kabinci arkadaşlarımızdan tutun kargo personeli operasyon yolcu hizmetleri yakıt personeli operasyon personeli yani apron kapısından hava sahasına geçtiğiniz an kim varsa onlar emekçidir ve tüm şirketler bu insanların, emeği karsılıgında para kazanır. Yonetıcıler sadece koltuklarında başarı nidaları atar. Madem bu ülkede birşeyleri değiştirmek namümkün kendinizi bir salın düşünmekten kurgulamaktan inanın benim beynim artık yoruldu. Sağlıgımız suan bızler ıcın cok onemlı sektor canlandığında zaten bizlere kapılar yeniden açılacak. Herkese sağlıklı huzurlu ve nice başarılı meslek hayatı diliyorum. Öncelik sizsiniz aileniz ve sağlığınız. 5
    • Şoferrrr şoferrrr 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:36:04 14 yıldır IQ yerlerde . Kabinci değil kabin memuru . 49
    • Maaşın kaçç maaş ? 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:38:04 Cesaretin varsa yaz 42
    • Teşekkürler 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:05:19 Teşekkürler kaptanım, sizlerden de böyle aklı başında gözünü para bürümeyen çok kişi var biliyoruz ve onlara güveniyoruz. 0
    • Şofere cevap 03 Temmuz 2020, Cuma 02:08:33 Senın saygısızlıgın uslupsuzlugundan belli genç arkadaşım burda olmadığın. Kokpitçi yada kokpit ekibi kabin ekibi yada kabinci bunlar çok gereksiz atışmalar hangi kaptanlardan canınız yandı bilemem ama ben ekibimle hep aynı gemideyim ayrıca maaşımı soran arkadaşım senin bunu sorabilmen için 40 fırın ekmek yemen lazım. Ben genç yaşımda askeriyede subaylığımı almış pilotluğumu yapmış şuanda da sivil havacılıkta elimden geldiğince işimi yapıyorum. Ben herzaman tutumlu bir insan oldum. BENİM MAAŞIMDAN YAPILACAK KESİNTİ EĞER BİRLİKTE UÇTUĞUMUZ EKİP ARKADAŞLARIMDAN BİRİNİN İŞİNİN SON VERİLMESİNE VESİLE OLACAKSA ŞU SAATTEN SONRA ONU DÜŞÜNÜRÜM. ŞİRKET BİZ NEDERSEK DİYELİM BİLDİĞİNİ OKUYACAK MADEM ÖYLE KENDİMİZCE KURTARABİLDİĞİMİZ ARKADAŞLARIMIZA FAYDAMIZ OLSUN. EKİP İŞİ BÖYLE OLMALI YATILARDA AMAN KAPTANIM ŞÖYLE KAPTANIM EMREDERSİNİZ KAPTANIM ŞEKLİNDE İNSANLARIN GÖNLÜNDE EGOİST TAVIRLARLA KORKU SALARAK ŞU SÖZLERİ ETTİREN DEĞİL HEPSİ İÇİN BİR ABİ GİBİ BENİMSENMEYİ İLKE EDİNMİŞ BİR KAPTANIM. BÜYÜK PUNTOLAR İLE CEVABIMI VERDİM UMARIM OKUDUĞUNU VE ANLATMAK İSTEDİĞİMİ DAHA İYİ KAVRAYABİLİRSİN. 0
    • . 03 Temmuz 2020, Cuma 09:57:09 Kaptanım süpersiniz.Iyi ki varsınız.Ne yazık ki bu platform cahil ve kıskanclarla dolu.Hak yerini bulacaktır. 0
  • sosyal medya 02 Temmuz 2020, Perşembe 11:00:57 bu is ciddiyet ister meslegi iyice ele ayaga dusurduler emre.ö den baslayarak bilinen tüm malum sahislarin kapinin onune konulmasi gerek bak ozaman krizden bi nebze olsun cikilabilir 6
    • your EGO is my LEGO 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:12:23 Çözüm önerisine bak ... Bence ilk sepetlenmesi gereken kişi sensin. İnsanlara bir faydan yok bari bırak faydası olanlara mani olma. 4
    • Youtuber cadet E.Özel 02 Temmuz 2020, Perşembe 17:17:10 Adam akademide atpli yeni bitirdi daha tip eğitimini bile almamış ama youtubedan dünyaları ben yarattım tarzında pilotluk dersi veriyor işte böyle ilgi bağımlısı işi gücü internetten takipçi kasmak olan kabin kokpit cadet şımarıklarını temizleyeceksin ki şirket arınsın yaprak dökümü şart 0
  • Dengeli insan 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:39:05 Bi tane pilot şuraya şu kadar maaş alıyorum diye bi iki satır yazıversin, ,bu tantananın alevini söndürelim, ama yemez cesaret ister. ..... 17
    • Uğur cebeci yazmış hepsini zaten 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:06:28 Sağolsun. 0
    • Thy pilot 05 Temmuz 2020, Pazar 09:40:41 Geçen ay 5000 tl maaş yattı.Simdi ben size asıl sorunu söyleyeyim kiskaniyorsunuz.hepinizin aklinda ah pilot olsam nasil olunur kolay mi zor mu nerde konu acilsa ben de öne gecmek istiyorum oluyor ama bir durum oldugu zaman hemen pilot maaşı yüksek diye saldırıyorsunuz.Neden dizi basina trilyon alandan,sahnede 2 şarkı söyleyip yarım milyon alan konuşulmuyor bu ülkede.Cünkü uniformaya hastasınız 0
  • steward sezai 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:24:54 pilot maaslari buyuk devlet sirri degil neden rahatsiz olunuyor, ulkemde valinin, polisin, askerin , doktorun maasi heryerde yazilip bilinirken neden pilotlarinki saklanmak isteniyor ve rahatsizlik duyuluyor, yok 180 kisinin caniymis falan sanki drone gibi ucaklari disardan ucuruyorsunuz , o 180 kisinin icinde kendi caninizda var onuda tasiyosunuz hep ayni laflar can tasiyoruz, kimse size zorla maas vermiyor begenmiyosaniz baska is yapin- vatan hizmeti degil bu maasli is kendi hur iradenizle ucuyosunuz -maas dusunce begenmiyosaniz kapi acik, yilda 1.000.000 tl maas almak iyide bu 500.000 tl ye inincemi kotu oldu . odenmeyen taksitler var dogru- 5. ev taksidi, deniz icin alinan yelkenli taksidi ( youtube da var kaptan ama artik yelkenli kullaniyor ;) ferrarinin taksidi veya 8. arsanin taksidi tabi odenemez maas duserse- biraz halktan olun, amerikali pilotlar havaalaninda hamburger icin siraya giriyor bizdekiler massallah cok baska ama 33
    • Dostu.lm 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:31:15 Anlasilan iyi yara almissin gocunmussun pilotlardan ama imrenerek bakacaksin onlara :))) 12
    • Amerikalı pilot ??? 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:42:07 Amerika’da Delta, United veya Southwest gibi THY klasmanındaki global havayollarının kaptan pilotlarının yıllık gelirleri en az 300.000$ yani 2 milyon TL eski para ile 2 trilyon biliyorsan öğren Türkiye’de pilotlar zaten global seviyede en az kazanan pilotlar 14
    • STEWARD SEZAİ 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:51:34 AKLININ YETMEDİĞİ SEYLERLE UĞRAŞMA ,KOŞ BİR KAHVE KAP GEL KOÇUM 15
    • Amerikali 02 Temmuz 2020, Perşembe 19:56:23 Niye parayi TL ceviyorusn orda dolar kullaniyorlar o yuzunden milyon asla degil.Ozaman doyle yapalim Amerika 300 000 bin veriyor sizde Turkiyede o kadar alin sonrada afrika ulkesiyle kiyasla ve milyon hatta eski parayla trilyon olsun 0
    • Mahir 03 Temmuz 2020, Cuma 03:50:39 Doğru Yorum Doğru Tespit 4 yılda mühendis oldum param olsa 15 ayda pilottum bu kadar basit 0
  • El Capitan 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:20:09 Bunları biliyor muydunuz? . Pandemi sürecinde 3 kaptan bu hastalık nedeniyle hayatını kaybetti. . Birçok kaptan bu dönemde erken emekli oldu ve emeklilik oranında büyük artış oldu. . Gönüllü ya da zorunlu verilen ücretsiz izin gün sayısı toplamda on binleri buldu. . Bu dönemde, uçakta geçen mesai süreleri zaman zaman 30 saati aştı. . Maaş kesintileri %90'ı aştı. Hala pilotların fedakarlık yapmadığını ve keyif sürdüğünü mü düşünüyorsunuz? 7
  • Sxs fo 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:54:44 Sunexpress pilotlari zamaninda sektorun en dusuk maasini alirken , anadolujetin taseronlugunu yaparken TALPA neredeydi ? 5
  • Issiz 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:39:30 Bir kez de cik, de ki, “yabanci pilotlarla ilgili duzenlemeye gidilecek, binin ustunde vatan evladi issizken elin yunanini burada calistiramayiz” 4
  • Alıntı 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:30:03 "Lafa bakarım laf mı diye, söyleyene bakarım adam mı diye" 2
  • 330 cpt 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:26:41 f/o'lara 5 bin verin yeter 22
    • Fo 02 Temmuz 2020, Perşembe 17:17:07 2320 ye razıyım komutanım 0
    • Hadi be ! 02 Temmuz 2020, Perşembe 22:23:45 Eğitim,type bedellerinide ödeyeceksin herhalde? 0
  • SKA 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:21:05 Talpa basın açıklamasını yaptı.Tassa nerdesin...?Sen ne işe yararsın.Bir açıklama yapacak kadar acizmisin.Kabin memurları içinde sen birşeyler söylesene... 0
    • Karpuz 02 Temmuz 2020, Perşembe 22:26:16 1 buçuk ayda yetişen bişeyin derneği mi olur? 0
  • Rezalet 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:14:10 İnsanlarla dalga geçiyorlar. Dünya üzerinde daha başka şirket yok ki hem 40-50 saat uçursun hem de maaş vermesin! Bu nasıl bir bayrak taşıyıcı şirket. Rezilsiniz. Allah kul hakkı yiyenlerin belasını versin. Zehir zıkkım olsun. Şark kurnazlığı ile ancak günü kurtarırsın. Bu yapılanlar unutulmasın. Pilotların , teknisyenlerin, kabin memurlarının, bagaj yükleyenlerin ve diğer tüm ter dökenlerin kazandıkları her kuruş sonuna kadar helaldir, haklarıdır. Liyakatsiz bankamatik müdürlerinin aldığı paraları sorgulayın emekçilerin yerine. Umarım yayınlarsınız 4
    • Kpt 02 Temmuz 2020, Perşembe 22:31:04 Valla bize 70 saat dökmüşler, siz yine iyisiniz, hem de çalışılan gün sayısını işlerine gelirse lokalden işlerine gelirse zuludan hesaplıyorlar, hırsız bunlar hak hırsızı, emek hırsızı, ama olsun daha çok yoga, daha çok tekne, daha çok tenis, spor ve de iyilik, sevmek ama sınırsızca her yaratılanı karşılıksız sevmek insanı hafifletiyor, hepsi geçer zaman herşeyin ilacı, hep kıskanıldık, hep gıptayla bakıldık, Allah’a şükürler olsun, hiç kimseyi namerde muhtaç etmesin. 0
  • Rezalet 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:13:14 İnsanlarla dalga geçiyorlar. Dünya üzerinde daha başka şirket yok ki hem 40-50 saat uçursun hem de maaş vermesin! Bu nasıl bir bayrak taşıyıcı şirket. Rezilsiniz. Allah kul hakkı yiyenlerin belasını versin. Zehir zıkkım olsun. Şark kurnazlığı ile ancak günü kurtarırsın. Bu yapılanlar unutulmasın. Pilotların , teknisyenlerin, kabin memurlarının, bagaj yükleyenlerin ve diğer tüm ter dökenlerin kazandıkları her kuruş sonuna kadar helaldir, haklarıdır. Liyakatsiz bankamatik müdürlerinin aldığı paraları sorgulayın emekçilerin yerine. Umarım yayınlarsınız 2
    • Mustafa Alan 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:14:49 Begenmiyorsan basarsin istifayı gidersin...tabii gidebileceğin bi yer varsa. 29
    • Mustafa hıyarı 02 Temmuz 2020, Perşembe 17:06:34 Adam yapmadığı işn mi parasını istiyo, sen ik da mı çalışıyosun hayır bu kadar agresif olacak bişey mi yaptı bu adam sana? Kişisel husumetin var. İnsanlar çalışmalarının karşılığını isteyemeyecek mi ezile ezile kafanız iyice gitti sizin 0
  • Ayıp 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:04:23 3 aydır 60 yaş üstü kaptanları ücretsiz izine çıkarttınız, bu olay olmadan bir gün öncesine kadar uçur şimdi açığa al, yok şu kadar maaş alıyor yok bu zamana kadar birikim yapmadı mı, yok doyumsuz gibi yazanlara söylüyorum, BU MESLEK PARA İÇİN YAPILMIYOR, BU BİR AŞKTIR, 349 kişi + ekip sorumluluğudur, çok konuşanlara sesleniyorum SEN ACABA RÜYANDA DA OLSA UÇAK KALDIRIP İNDİRDİN, 9
  • YETER BE DİYEN TEKNİKÇİ KADER ARAKADAŞIM 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:00:13 Sen teknikçilerin yüz karasısın.Bir kere pilotlarla maaşını neden kıyaslıyosun PİLOT OLSAYDIN MADEM KAPASİTEN VAR. Ayrıca sen kanat söküp takacak kadar ağır bi iş yapıyosun haklısın.O zaman şirketin Yöneticileri müdürleri sadece oturuyor ama kaptandan kat kat fazla maaş alıyor.YALAKA HERİF ONLARADA DESENE SEN OTURURKEN BEN ÇALIŞIRKEN NEDEN BENDEN FAZLA MAAŞ ALIYOSUN DİYE. YAAAA AÇ GÖZLÜ REZİL İNSANLAR NEDİR BU DİLİNİNİZDE OLAN PİLOT MAAŞLARI. Utanmıyonısunuz.Kendi maaşınızı hakkınızı savunun.MÜDÜRLERE LAF SÖYLEYİN.EVDE TV İZLERYEN ONCA BANKAMATİK MÜDÜRÜ VE VARKEN İŞİ GÜCÜ BIRAKMIŞ PİLOT MAAŞI DİYOSUN. Çünkü sende onlar gibisin;) Pilotların maaşına saldırmanla maaşın artmaz.sen kendi maaşınla ilgili mücadele et. 6
    • Kapasite 02 Temmuz 2020, Perşembe 17:32:52 İle mi pilot olunuyor, halen kendinizi kandırıyorsunuz, bende pilotum ama gerçekten birbirjmiz yemeyelim ya ,yeter artık, seramik mezunundan tut, oyuncuya, acikogretim dolu zaten, egiitimde uctugum adamlardan sağını solunu karistiranlardan tut, İngilizcede 4 hakda geçene kadar, eskiden di o yetenekli adamlar, parası olan pilot oldu geçin bunları artık, herkes biliyor kim nedir, eski havamız civamiz yok, bana kapasite demeyin artık. Herkes pilot olur parası varsa. 0
  • Serkan 02 Temmuz 2020, Perşembe 08:22:23 Bu kadar çok yetişmiş insanın çalıştığı bir sektörde konunun sadece dönüp dolaşıp kabin ve kokpit personeli maaşlarına gelip durması ne kadar acı ve seviyesiz bir durum. Üstelik bu konuyu uçuş ekiplerinden çok başkalarının konuşması da ayıp. Ne bir pilot ne de bir kabin memuru olmak hiç kolay iş değildir. Bunları yazan arkadaşların içlerinde kalan derin bir uhdenin can acısıyla yazdıkları da malum. Lütfen herkes işine baksın, kimse kimsenin maaşını sorgulama yetkisinde değildir, bu iş şirketler ile çalışanlar arasında olan hususi bir meseledir. Teşekkürler 3
  • 777 KPT 02 Temmuz 2020, Perşembe 08:13:04 Alın terimde, evime ve çocuklarıma götürdüğüm rızkımda gözü olanın gözü çıksın, kim bir pilotun maaşıyla ilgili ne düşünüp ne dile getiriyorsa ALLAH ona 10 mislini versin bu konuyu kaşıyanların hepsi KUL HAKKI yemektedir tabiki bunu bilmek için gerçek inanan olmak lazım. Pilotlar 3 aydır herkes evinde çoluk çocuğu ile güle oynaya otururken KÇÖ ile verilen her türlü görevi yapmışlardır ve yapmayada devam edeceklerdir, tabiki bu zor dönemde fedakarlıkta yapılacaktır ama lütfen herkes elini taşın altına koysun artık. Pilot yoksa o uçaklar uçmaz o zaman o şirkette olmaz 45 bin çalışanada ihtiyaç olmaz. KOMİK OLMAYIN LÜTFEN, BU HATADAN DÖNÜN ARTIK YETTİ... 10
    • %56 zam alirken 02 Temmuz 2020, Perşembe 15:35:25 Cok sessizdin.. 11
    • Bende 3 02 Temmuz 2020, Perşembe 17:33:59 Aydir ucmuykrum kargo uçtu tek, bize bir saat iki saat yazdılar, sen kimlerde son haci 0
    • Yüzde 56 zam diyene 02 Temmuz 2020, Perşembe 19:47:49 Kardeşin sana bi önerim var. Bende para çok. Grl seni pilot yapalım. Kurs ve eğitim süresinse masraflarını karşılayacağım. Sende o yuzde 56 dan faydalanmış olacaksın. Eğer istersen bir cevap ver benden yana sorum yok. Sözümde samimiyim. 0
    • Kpt 02 Temmuz 2020, Perşembe 22:32:55 Daha çok tenis daha çok tekne daha çok yoga! 0
    • Osman 03 Temmuz 2020, Cuma 03:52:01 Kanka %50 zam almıştın ya sadece KOKPITE ÖZEL o kısmı biraz konuşsan diyorum hani seninkiler allah bağışlasın çocukta bizimkiler kedi yavrusu mu ? 0
  • Cepeci 02 Temmuz 2020, Perşembe 08:10:39 Ya bırakın şu adamı, ilgilenmeyin bile. Çıkarı olmadan yazı yazmaz. Hani kalemşör diyorlar ya işte tam bu zattır. 0
    • FC 03 Temmuz 2020, Cuma 03:52:25 Hem de ne çıkarcı sen onu bizim şef arkadaşlara sor 0
  • Büyük kaos geliyor !!! 02 Temmuz 2020, Perşembe 07:54:28 Kaptanlar THY ye önce 700 müdür ve binlerce şeften tasarruf yap öncü ol bir görelim diyorlar.ekşi ve Aycı pilotlara degil kanaldan gelen personele sahip çıkıyor.Burda ilk yapılması gereken ekşi ve aycının gönderilip 2 müfettiş atanması aynı luftansa gibi.işi yapan pilotlar pilot maaşında indirim olmaz.önce personeli yüzde 50 azalt sonra pilotlara gel,yoksa pilotlar bu işe razı gelmezler! 4
  • Kpt 02 Temmuz 2020, Perşembe 07:21:51 Şu kriz ortamında yapılması gereken tek düzenleme sadece kokpit maaşlarında değildir. Ayrıca bizde maaşımıza sakın dokunma demiyoruz. Ancak; Krizi fırsat bilip zaten 3 aydır %10 alan bir grubun maaşlarını %50 düşürmek ve bunu belirsiz bir süre için yapmaya çalışmak hoş değil. Kaldı ki, bahsettiğim düzenleme sadece uçucu maaşlarında yapıldı ve şirket zahmet edip/adam yerine koyup bir bilgilendirme maili bile atmadı. Ülke bizim şirket bizim tabii ki hepimiz taşın altına elimizi koyacağız. Ancak bu durumu fırsat bilip geçmişten gelen kötü duygularla hareket etmek böyle büyük bir şirketin aslında ne kadar amatörce yönetildiğini gösterir. Tüm şirkete uygulanabilecek ele geçen miktar üzerinden yapılan yüzdelik bir indirim herkes tarafından kabul görür. Uçuşlar artmaya başlıyor, bu şirket politikası daha sonrası için onulmaz yaralar açmadan hatDan dönülmelidir 2
  • Giden gelmez 02 Temmuz 2020, Perşembe 05:32:42 Maaslari %50 dusurecekler, ikramiye 70 saat pazar hiçbişey kalmayacak.. ve bu düsen maaşlar uzun yıllar geri gelmeyecek. Kredi çekip ev alana, kredi cekip PLT plakalı BMW alana, çocukları bilfende okuyana, hiç birikim yatirim yapmamis olana kolay gelsin.. 9
  • Telegram 02 Temmuz 2020, Perşembe 05:29:26 Her gün üçer beşer herkes telegram hesabı açıyor, bi gun şirket "hadi uçak başı dediğinde herkes toplu hareketle rapor alınca,ne yapacaksiniz? Sen milletin cebine elini uzatırsan millet de zamanı geldiğinde eli titremesden mührü nereye vuracağını bilir. Var bi hayalimiz.. 1
    • Toplu rapor 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:45:07 Toplu rapor alamazlar, aynı gün belli sayıdaki km rapor aldığı zaman thy'e bildirim gidiyor saniyesinde uyanıyorlar. Ama rapor almaya ne gerek var ki toplu halde mazeret belirtmeden iş bırakabilirler sonuçta bunun da adına grev diyoruz 0
  • Net olun 02 Temmuz 2020, Perşembe 05:24:45 Abicim çıkın kaptan 30, fo 20 alacak diyin de medyada palyaçoların, dışarda da uçak kullanma kabiliyetine sahip olmayan vatandaşın diline dolanmasın maaşımız. Neyse faturamiz kesin ama yere bırakılmış itibarımızı daha da gömmelerine musade etmeyin, yeter.. 3
  • :) 02 Temmuz 2020, Perşembe 04:37:09 Üç şey demiş Napolyon "Para, para, para" İnsanlar öldürülür onun uğruna Servetin ulaşsa da yüz milyonlara Kefenin cebine sığmaz bir tek lira 4
  • Strateji 02 Temmuz 2020, Perşembe 04:04:07 En son dokunulması gereken işin kalbinde olanlardan ilk başta başlanılması çok büyük hata,çok yanlış strateji. 1
  • Fo 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:56:24 Turkiyede haber gazete okumadigim icin simdi okudum Ugur bey in yazisini bi bolum dikkatimi cekti Modur deyo cok degil deyo sanildigi gibi 634 tanecikmis Ya yazik vu ulkede boyle insanlar yazar e imamlar modur asi bulununca ne olacak birde tabanci pilotlar maaslarini nasil aliyor ? Diyecek kelime bulamiyorum 1
  • TEK GÖZLÜ 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:53:03 FİZİKİ OLARAK HİÇBİR ZAMAN PİLOT OLAMAYACAK.UÇAĞIN CAMINI BİLE SİLEMEYECEK TEK GÖZÜ GÖRMEYEN BİR ADAM ÇIKMIŞ HAVACILIK UZMANI OLMUŞ MESELAAAA 4
  • Fsf 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:48:18 Ne cok "havaci" pilot maaslarini kiskanirmis be arkadaş.. Nedir paylasamadigin?.. Sana ne pilotun aldigi maaştan? Yazik... Guzel kardeşim pilotlar kabinin teknigin yada yer hizmetlerinin maaslari düşürülsün mü dedi? Hayir.. Herkes hakkini alsin. Allah daha cok versin.ama bu adamlara Pilotluk piyangodan Cikmadi ki.. Havalimaninin onune geldik. Kura cekildi sana kabin ona yer hizmetleri digerine pilotluk çıkmadı ki... Otobüs şoförü diye isimlendirdigin adamlar olmaz sen pilot olma demedi ki.. Sende hakkini savun al. Pilot. Olmadan yada onun ogrendigi ve kullandigi bilgiye sahip. Olmadan.. Ne gibi riskleri alip. Nasil. Degerlendirmeler yaptigini bilmeden... Nasil. Bir egitimden gectiginden haberi olmadan...o egitimi tamamlayabilecek kapasitesi olmadan...nasil sinav ve mulakaatlari gectigini bilmeden.... Pilotun sahip olduğu Meziyetlere sahip. Olmadan yada olmaya calismak icin. Yillarca debelenmeden... Agzi. Olan konusuyor. Yazik.... Herkesin isi kendine zor. Sadece Türkiye de degil Dünya da her meslek grubunun bir maas ortalamasi var. Tum dunya da pilot, kabin memuru yada teknikten yada yer hizmetlerinden fazla maas alıyor. Bu pilotun suçu mu?? Değil.. Mundar ciger konusuna girmeyelim. Kimseyi yargilamiyoruz. Herkes hakkini alsin. Eski yasam standartlarina geri dönsün. Iyi. Dileklerimizle.. 7
    • Mustafa Alan 02 Temmuz 2020, Perşembe 14:18:40 Neymiş pilot olmanın meziyetleri?Benim okulu tutturamayanlar gitti pilot oldu :))( 27
    • Fsf 02 Temmuz 2020, Perşembe 18:39:22 Demekki tanlis tercih yapmissin. Olabilseydin Pilot... Bunlari konuşuyor olmazdık... 0
    • muztafa 03 Temmuz 2020, Cuma 08:50:00 senin okulu kazananlarda pilot olmuştur kafayı yorma sen. her meslekten adam var içerde.. mühendismisin, itülü odtülü kaynıyor. doktormusun ? cerrah kaptanlarımızdan verelim abime. kazanılan parayı üni puanıyla kıyaslarsanız liseyi bitirememiş şuan tüccar bir arkadaş benden kat kat fazla alıyor ama haketmedenmi alıyor ? deli gibi riske girip senin gibi müşterilerle uğraşıyor. olaylara bakış açını geliştir derim dostum.. 0
  • Uçağa binme! 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:44:09 Uğur Cebeci, sen önce kendi gelirini açıkla, Aylık kazandığın yüzbinlerin, bindiğin milyonluk arabaların, oturduğun milyonluk villaların hesabını ver. 4
  • Vay be 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:16:07 KENDİNİZLE İLGİLİ MEVZU OLDUĞU ZAMAN NASILDA DESTEKLIYORSUNU BİRBİRNİZİ ÇÜNKÜ PARANIZ GİDİYOR DİMİ AÇLAR SİZİ 7
  • Istatistik 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:55:45 Istatistige gore fo yani br pilot 30 bin aliyor kabin amiri de 20 bin :)) saka gibi. Pilota zaten hostes maasi veriyorlarmis. Dogru bilgi. 5
  • Eyy 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:54:31 THY neden susuyorsun neden? 0
  • Cikarilmasi gerekenler 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:51:15 Babasi pilot olup sirkette fo olanlar. Yabanci pilotlar. Instagram’da dikkat cekmee calisan sozde fenomen pilotlar. Bunlari cikarin sirket kendine gelir. 2
  • Bilirkisi 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:49:52 Kabincilerin ucak bllgisi bile Ugur Cebeci’ninkinden fazladir 4
  • Savaş 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:47:17 Ülkemizde pek örneğini yaşamadığımız, ancak medeni ve gelişmiş ülkelerde sıklıkla görülen bilinçli Sivil Toplum Kuruluşu örneğini başarıyla hayata geçiren ve uygulayan TALPA'ya teşekkürler. 1
  • 2999 TL 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:39:30 Ne derseniz deyin kabinci maasi 2999 TL’ye dusurulecektir, dusmelidir. Ederi odur. 8
  • Cpt hk 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:38:40 Ugur cebeci geliyor diye kabin ekibi degisir 3 ayri cesit sarap 3 ayri yemek yuklenir. Herseyi bilir ayaklarinda havaciliktan anlamiyan kimya muhendisi otur sifir. 0
  • Pilot maasi 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:37:38 Pilottan %50 kabinciden %30 kesmek nedir ya? Bunlar kafaya koymuslar pilot maaslarini hostes maasina cevirecekler 5
  • Neksflis 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:35:33 Buyuk bir cogunluk ayni seyi dusunuyor sanirim, sendikanin yapamadigini TALPA yapiyor. Başında adam gibi bir adam var, kavgaci gurultucu degil, adil ve hak arayisinda olan bir kaptan var. Soyledigi, yazdigi, cizdigi hersey dogru, tum pilotlar altina imzasini atar bu aciklamalarin. Gonul isterdi ki pilot milletine ezbere sallayan bu Ugur Cebeci nin, 40-50 knot ruzgarin, yagmurun camurun oldugu bir havada, o kokpitte yanimizda olsaydi. MUTSUZ pilotlar yaratmak icin caba gosteren bu insanlar, birgun colugunun cocugunun o elestirdigi pilotlarin kullandigi ucakta yer alacagini unutarak yedikleri kaba pislediklerinin farkinda degiller. 4
  • Arff 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:24:20 Kaptan pilot tamamda cocuk pilotun arff fazla maas almasi havacilik yaziklar Olsun!!! 9
    • O ne? 02 Temmuz 2020, Perşembe 22:26:59 Çocuk pilot neci ki?oyuncak uçak mı uçuruyor?rc falan mı? 0
  • 777 Kpt 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:18:00 Yıllarca Devletimizi milletimizi canımız pahasına koruduk. Tüm gayretimiz ile verilen görevleri yerine getirmek için aile hayatımızı hiçe saydık. Şimdi bizi isterseniz erkenden emekli edersiniz yada atarsınız, Ama fırtınada inerken yerimize aldığınız arkadaşları ve sonra bizleri düşünürsünüz,,,, Good luck.... 5
  • Kaptan 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:17:15 Hep beraber Uçmayalım bitsin gitsin yahu.... 0
  • Teknisyen 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:07:03 Hem lisanslı teknisyen hem pilot olarak açık söylüyorum pilotluk daha zor meslek. Burada atıp tutan teknisyenleri oturtun telsizin başına londra hava sahasında kaçınma yapsın yeterli. Aynı anda uçağı kullanmasına ve hava sahası kurallarını uygulaması bile gerek yok. 5
    • Teknisyen.... Başlığa 03 Temmuz 2020, Cuma 00:52:08 Senin gibi çok teknisyen arkadas var pilot olan şirkette... Teknisyenliği beceremediklerine çok şahit olduk zamanında. Londra sahasıymış uçak kendi alçalıp tek komutla yükseliyor sen sürmüyorsun onu, uçuş plan B devreye girer o zaman. Genelde telsizi kokpitte biri anlamazsa diğeri yarım anlıyor, olmadı bir daha sor.zaten basit komutlar söylenenler.. Herşey ilki gibi zor görme 2 kere git oraya alıştın gittin... Geldiğin yeri de hor görme.... 1
  • Şu an zaten 1998 maaşları var 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:55:53 Kısa çalışma ödeneği kisvesi altında %10 luk maaş yatıyor. Çözümsüzlük en iyi çözümdür. Böylece teklif gelmedi şu oldu bu gitti diye diye şirket %90 tasarruf la maaşları 1998 fiyatlarına çekti bile. Seviyorum bu aklı 0
  • Yorumsuz 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:47:22 Kusura bakmasinlarda bu sirkette calisan tasorenden pilota teknisyenden memura tgs dahil herkesin aldigi maasi herkes hak ediyor pilot ve uçucu personel haric yerde calisan tasoren tgs thy teknik daha fazlasini hak ediyor ama hakkini simdiye kadar hic alamadi hep ezilen biz olduk herkes icin zor bir surec ama sadece pilotlari dusunmeniz sacma olmus her calisan bir birine bagli teknisyen olmazsa ucak uçmaz yer hizmetleri tgs v.s olmazsa yine ucak ucmaz bu isleri kim yapacak ozaman ama hep ezilen thytekniktir 2
    • Kabinciler haric 02 Temmuz 2020, Perşembe 23:04:23 Herkes hakediyor 0
  • Talpa 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:32:28 Başka bir havayolunda çalışan bir pilot olarak TK daki hocaların bu konuda TALPA ya söyleyecek bir kaç sözü olması lazım. 0
  • Öğretmen maaşı 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:27:45 Pilot maaşları ilkokul öğretmen maaşına getirilsin bu mesleği gerçekten bu paraya yapmayı isteyen gerçek havacılar kalsın pilotlar gitsin ben havacıyım diyenlerle devam edilsin gerisi zaten operatör bir faydası olmaz sektöre 8
  • Tatil 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:26:21 Huzurla uçayım. Borçlu, kaygılı, mutsuz insanlara canımı emanet ettirmeyin. İlker veya başkası olsada olur. 2
  • FO 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:14:12 Teşekkürler Talpa. Pilot maaşlarını şişirmek suretiyle gazetelere konu yapan yazar! beyefendiye sormak isterim..Bu maaş bilgilerini nerden aldınız? doğruluğunu teyid ettiniz mi? Kaç pilot. ile bu konuyu konuştunuz. . Yapmayın lütfen ..yakışmıyor. saygılarımla 17
    • Boş bakkal 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:09:31 Bu yazıyı yazan şahsın Atatürk Havalimanı’nda ekip pasaport hattından sıraya girdiğini bilirim kibirle. Polis almamış bu da tıpış tıpış gözleri yaşlı geri dönmüştü. Hatırladıkça gülerim. 0
    • Dream Cabin crew... 02 Temmuz 2020, Perşembe 04:03:17 Geçen sene tek başınıza %30 zammı indirirken cukkaya iyiydi degilmi..Beraber kader arkadaşlığı yaptığınız kabin memurlarini bir gram düşündünüz mü??Sesiniz deli gibi çıkıyordu,Havaseni kurdunuz,milleti gaza getirdiniz ,sizin yüzünüzden kaç tane geleceğini bu işe bağlamış kabin memuru işinden gücünden oldu ama siz zammı alınca ,ne Havasen kaldı ne hak hukuk gozettiniz sayın Kaptanım...Olan yine işten atılıp iki kuruş yardım parası bekleyen kabin memurlarına oldu..O yüzden yine biliyoruz ki kendi cikarlariniz için böyle bi göz korkutma metni yayınlamıssiniz..Şunu bilin kabin şirketin şu andaki durumundan cikmasi icin her türlü fedakarlığı yapacaktır..Ne size ne de sendikaya bir gram güvenimiz yoktur..Biz anladikki her koyun kendi bacağından asılır..Ne yapıyorsanız yapın,çünkü biz biliyoruz ki siz sadece kendi cebinizi düşünüyorsunuz sayın KAPTANİM..Hadi güle güle.. 12
    • havacı 02 Temmuz 2020, Perşembe 06:22:43 maaş bilgilerini günümüz bilgi ve teknoloji çağında maaş bilgilerini nereden aldınız sorusunu bir kaptan sormuyordur heralde...!!! 2
    • YAKIŞIR 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:21:22 Sen kendisine bedava bilet tatil verebiliyor musun? O da bunu kim verirse plağı ona göre çalar. Bizim memlekette yalan haber yazmanın cezası olmadığı gibi ödülü de vardır. 1
    • Sigortaci 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:29:14 Ugur Cebevinin sekotor ile bilgosini tartismiyorum. Bilgili olabilir ancak niyet kotu. Devamli surette iktidara yardakcilik yapiyor. Calistigi gazeteden de belli. Bu sadece ugur Cebeci versus pilotlar meselesi degil, ulkenin dustugu hal bu. Kutuplasma. Bir de otobus soforu pilot karsilastirmasi yapanlar var. Gidin kardesim, ya otobus soforu ya da pilot olun... 1
  • CPT 320 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:00:53 Uğur ve yılmazmuh denen havacılık cahili ve pilot düşmanları; iyi okuyun bu satırları!! 13
    • Mustafa Alan 02 Temmuz 2020, Perşembe 13:39:42 Pilot düşmanlığı yapan yok.o sadece sizin paranoid dusunceniz.1 Yillik gelirinizle duz bir memurun omur boyu çalışıp,ikramiyesini de katarak alamayacağı bir evden her sene 2 tane alabiliyorken nedir bu aç gözlülük?? 14
    • muztafa 03 Temmuz 2020, Cuma 09:00:59 sen yine mi buradasın, o zaman bizim maaşımızın fazla olmasını eleştirme, düşük maaş alanların neden açlık sınırının altında olduğınu eleştir. ülkenin yüzde 80 i neden asgari ücretli de, koskoca öğretmenin ücretli öğretmenlik adı altında şuanda 1300 liraya devlette çalışmasını eleştir mesela(kasiyer 2000 alıyor sen düşün) koskoca mühendisin ücretini eleştir yıllarca okumuş hala kiraya yetiremediğinren 3 kişi yaşamasını eleştir. insanları aşağıya çekme sözün özü, yukarı taşı muztafa. 0
  • 10 yıl, erkene geldi 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:57:57 Her önüne gelen kolay para diye uçuş okullarına koşup lisans alıyor, zaten 10 sene sonra arz talep dengesi değişeceği için maaşlar ister istemez düşecekti, pandemi sebebiyle bu olay erkene çekilmiş oldu , pilot birşeyler üreten bir çalışan değil, dolayısıyla yeri doldurulması çok kolay, lisansı olduktan sonra Ahmet gider Mehmet gelir, şirket te daha ucuza çalışan biri varken pahalıya diğerini çalıştırmaz. Aslında otobüs şöföründen farkımız yok sadece sayımız az olduğu için karşılığında verilen ücret fazla, adı üstünde bize bir iş karşılığı ücret veriliyor, meblağ ne kadar yüksek olursa olsun sonuçta maaşlı çalışan yani modern köleyiz, İşveren de daha ucuza çalışacak köle varken fazla para vermez. 281
    • Sen 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:39:42 Sen de pilotsan.. trollll 1
    • Hayatlar kabin 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:51:43 Hayaller kokpit. 4
    • Güldüm 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:08:44 Daha Türkçe yazmayı bilmeyen bir cahilden çok da bir şey beklenmemeli. Muhtemelen pilot olmak istedi olamadı ondan böyle bir düşüncede. Kendisine keşke Istanbul havalimanında ortalamadan biraz kötü bir havada kokpitten iniş izletilse bakalım bir daha uçağa binebiliyor mu? Daha bir meslekte maaşlar nasıl belirleniyor ondan bihaber olarak yazılan bu yorum beni bir hayli güldürdü. 1
    • Fo 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:46:26 Pardon hangi hava yolu hangi type rate , siz atpl sunavlarini checklerivs vs gectinizmi: ben otobus de tcas vs gormedim bu meslegi itibarsizlastirmak icin sacmalamayin lutfen 1
    • Tebrik 02 Temmuz 2020, Perşembe 03:26:27 Ederim. Sofor kismi acimasiz olmus 2 yil egitim ve zor bir meslek gercekten ama diger kisimlara katiliyorum. Arz talep .. Talep cogaldu ve her onune gelen sertifika aliyorda yanlis cogu insan kaldiramaz onu. Soyle diyelim basarili ve hayat planlamasi yapan insanlar cogaldi ve talep artti. 3
    • YANILGI 02 Temmuz 2020, Perşembe 07:59:19 Pilot şöför değildir 1- Çok iyi eğitimli olmak zorunda 2- ingilizceyi akıcı konuşmalı 3- sağlık testlerini geçmek zorunda 4- yüzlerce test ve bilgi sınavları 5- 6 ayda bir sağlık testleri 6- 6 ayda bir devamlı sınav ve sim uçuşları 7- ömür boyu okuma zorunluluğu 8- hayatı boyunca ailesinden uzak kalma 9- dünyanın her bölgesini tanımak ve farklı usül ve prosedürleri bilme zorunluluğu 10- her türlü virüs ve hastalıklara çok yoğun olarak maruz kalma. 11- daha bir sürü aklıma gelmeyen zorluk 12- devamlı ölüm riski EN ÖNEMLİSİ DÜNYADAKİ BÜTÜN ÜLKELERDE EN İYİ ŞARTLARIN VERİLDİGİ MESLEK GURUBU OLMAK ZORUNDADIR. 5
    • EVET HAKLISIN CAHİL KARDEŞİM 02 Temmuz 2020, Perşembe 08:48:43 PİLOT YERİ DOLDURULAN BASİT BİR MESLEKTİR.SİZ EVDE OTURARAK ÇALIŞAN İNSANLAR DAHA YÜCESİNİZ VE DONANIMLISINIZ. O UÇAKTA Bİ MOTOR YANGINI OLDUĞUNDA SENİ YOLCU OLARAK GÖRMEK İSTERİZ. KABİN KOKPİT HER UÇUŞTA HAYATINI RİSKE ATIYOR.EN UFAK Bİ HATADA LİSANSLARI ALINIYOR. CAHİL İNSAN HER SENİ ŞÖYLE HER TARAFTA YILDIRIMLARIN ÇAKTIĞI ISSIZ AFRİKA TOPRAKLARINDA UÇAKTA UÇURALIM. CİDDEN ÇOK CAHİLSİN.MÜDÜR VE YÖNETİCLER OTURDUĞU YERDEN PİLOTLARDAN KAT VE KAT FAZLA MAAŞ ALIRKEN NEDEN ONLARA BİŞİ SÖYLEMİYOSUNDA PARAYI CANINI RİSKE ATARAK CEPHEDE OLAN UÇUCULARA TAKIKSIN.SENCE NEDEN ÇÜNKÜ CAHİLSİNN.. 3
    • Fiyat kalite dengesi 02 Temmuz 2020, Perşembe 12:00:32 her malin ve hizmetin bir bedeli vardır ve piyasa koşullarına göre belirlenir. Ama unutulmaması gereken o malın ve hizmetin ne kadar kaliteli olduğudur. İstenilen işteki kalite seviyesi belirlendikten sonra hizmetin minimum bedeli vardır ve o bedelin altında sunulan hizmet sizin kalite beklentiniz karşılamaz. Tabiri asgari ücret ile uçmaya hevesli insan bulabilirsiniz ama istediğiniz kalite ve emniyet seviyesini asla yakalayamazsiniz. Atalarımız ne güzel söylemiş ucuz etin yahnisi yavan olur diye. 2
  • 777 KPT 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:56:35 İnsanların maaşını yalan yanlış ifşa ederek kasıtlı bir algı oluşturulmaya çalışılıyor. Hukuki olarak; kişisel verilerin çarpıtılarak medyaya servis edilmesi suçtur ve etik değildir ve hatta çirkindir. 27
  • Sizi Bilmesek... 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:55:52 Hayatında 1 kere hükümete oy vermemiş her fırsatta saldırmış küfür etmiş adamlar 2023 seçimleriyle tehdit ediyor gülüyorum Yahu en fazla 10bin oyla blöf yapıyor aklınız mı yok 135
    • Tk 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:34:34 Sirket de 50 bin calısan var aileleride eklersek direk neler cektiğimizi görenleri eder en az 400.000 kişi. 3
    • bre... 02 Temmuz 2020, Perşembe 08:30:59 Bre cahil, yazıda seçimle, oy ile ilgili tek kelime var mı. Nerenle okuyorsun. Ya sabır! 2
    • Islerine geldigi gibi 02 Temmuz 2020, Perşembe 12:43:27 Islerine geldigi gibi konusuyolar.bunlarda taksiciler gibi kendilerini cogunluk ve siyasetin kaderini degistirebikicek gucte saniyolar. Siz oy vermeyin zaten gerek yok 1
  • Mestu 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:55:15 Her sorun çözüldü. Sıra pilot maaşlarına geldi. Şaka gibisiniz. 28
  • Çerçeveletilip asılası bir söz.. 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:44:45 Aylardır maaş almayan pilotları toplum gözünde itibarsızlaştırma amacına yönelik maksatlı ve manipülatif yayınları en ağır şekilde kınadığımızı saygı ile kamuoyunun bilgisine sunarız. 20
  • Gömlekçi 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:43:32 TALPA bildiğimiz gibi.İçi boş bir bildiri. Göreceğiz Cuma günü pilotların haklarını nasıl koruduğunuzu. 82
    • Teyze 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:07:18 İşte bu kadar biliyorsun Talpa değil senin işe yaramaz sendikan savunacak hakkını 0
  • Leo 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:39:08 Uğur kimdir? Vasfı nedir? Havacılık deneyimi bedavadan BC biletinden öte gitmemiş... bu ülkeye marjinal faydası nedir? Teşekkürler! Dağılabilirsiniz 10
    • Sen öyle san 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:06:59 Derin havacılık bilgisi ve uçak kullanmada maharetiyle yıllarca thy den 5000 usd danışmanlık ücretini anasının ak sütü gibi her ay helalinden almış duayen havacıdır 117
    • Meo 02 Temmuz 2020, Perşembe 08:09:24 Hade len bilmesek bize de yedir, uçak kullanmadaki mahareti neymiş anasını satayım, kaç saat uçuşu varmış, hangi tipte uçmuş, maharetini bir tek sana mı gösterdi! 0
    • KA 02 Temmuz 2020, Perşembe 11:46:17 aynen doğru yorum adeta bir sülük yalaka gibi ekipleri korkutmuş BUSINESS uçmaktan başka bir meziyeti olmayan, yiyip içip kaçan, kendisini HAVACILIK GURMEsi zanneden zatın tekidir. Burası çok garip bir ülke. Havacılıkla zerre kadar alakası olmayıp (ne diploma ne mesleki tecrübe) kendini üstün vasıflı addeden (!) varlıklardan nefret ediyorum iğreniyorum. Marmaristen sevgiler. 0
  • B777 FO 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:23:58 normalde aldığımız sorumluluklar yetmezmiş gibi birde corona tehlikesi ile burun buruna gelerek işimizi yapıyoruz, maaşlarımıza göz dikiyorlar. sanki maaşlar %80 azalmamış gibi! değerli meslektaşlarım, tapla ve havaiş e mailler attım ve sizinde aynısını yapmanızı rica ediyorum. iyi uçuşlar dilerim 14
    • Yeter be 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:10:09 Sorumluluk sorumluluk. Bir tek siz sorumluluk alıyorsunuz zaten bu şirkette. Ne üretiyorsun kardeşim ne gibi bir katkın var üretim gelişim açısından şoförsün işte. Hangara gel bak adamlar 737 picklefork değiştiriyor. O uçurduğun cihazı tanıyamazsın kanatları söküp tekrar takacaklar. O adamların yaptığın işin sorumluluğu ne olacak? 173
    • Fo 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:20:07 Pilotlar o uçağı uçurmasa söküp takmaları ne işe yarayacak hiç düşündümüz mü? Çalıştığınız şirket bir hizmet şirketi ve bu hizmeti de üreten uçucu personel. Uçucu personel olmasa, uçaklar uçurulmasa bir havayolu şirketi neden var olsun? 18
    • Yeter be 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:05:54 Tamirci çırağı sök tak işte işin ne? 1
    • Yeter be ye 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:39:13 Seninle benim aramdaki fark kardeş, sen adamlarına pilot maaşlarına saldırmayı öğretirsin ama ben adamlarıma analarının ak sütü gibi helal maaşlarını savunmayı öğretirim 0
    • KA 02 Temmuz 2020, Perşembe 03:57:19 İyi de güzel kardeşim, kaptanlarla ilgili bir başlık bu , hayır yani ne desinler istersin herkesin sorumluluğunu bir bir sıralayıp alkış mı tutsunlar ? Tabi ki kendi mevzularında kendi mesleki sorumluluklarını, iş yüklerini , sağlık problemlerini ve konuşulan maaşları hakkında cevap haklarını kullanacak ve bunlar üzerinden yorum getirecekler. Kendi dertleriyle ilgileniyorlar sizin gibi değiller diye mi suçluyorsun ? Sizin zaten mevzuyla alakanız yokken tek tek yorumları okuyupta kin kusmanız ne mana çözemiyorum ?! Burda konu kabin memurları da değil, yer görevlileri de değil, teknikte değil...ne çok beklentiniz var sizin başkalarından , kıyaslamayın milleti birbiriyle işini bilerek isteyerek seçtin, sanki meslekler kura ile çekildi de sana o düştü sende mutsuzsun, hayret bir şey bıktıktırdınız. 0
    • Yeter be ye cvp 02 Temmuz 2020, Perşembe 04:42:55 Bizler teknisyenin sıktığı somuna güvenip canımızı emanet ederek daha fazla sorumluluk almıyor muyuz? Bunu senin gibi bir trol anlamaz ama teknisyen kardeşim gayet güzel anlar... 0
    • FO cuğum 02 Temmuz 2020, Perşembe 08:48:14 O uçaklarda ömürlü malzeme, zamanlı malzemeler var. Hiç uçmasa bile bakım yapılmak zorunda. Şirketin aldığı ilk Kargo uçağı alımdan önce uzun süre yerde beklediği için gelir gelmez ağır bakıma alında hiç uçmadan. Anlatmak istediğim tek sorumluluk sahibi olarak kendinizi görmeniz çok yanlış. 4 aydır uçuş yok, o uçakların yerde yatmaları, bakımları, modifikasyonları devam etti. O uçak uçsa da uçmasa da birileri o uçakla ilgilenmek zorunda 4
    • Anlayış 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:14:48 Anlayışına göre sana me cevap yazsak anlayamazsın. Emergency nedir kavrayamazsın. Sıradan bir go around da koltuğuna yapışıp kalanlardansındır. 0
    • Bırak bu egoyu 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:45:19 Arkadaşım bırakın bu yersiz egoları. Anlayın artık havacılık sadece kabin ve kokpitten ibaret değil. Havacılık uçuş ekibi ile yer hizmetleri ile tekniği ile üretim ve planlaması ile pazarlama ve satışı ile yani tüm birimleri ile bir bütündür. Kısaca havacılık bir zincir halkası gibidir. Hiçbir birim bir diğerinden üstün ya da biz olmazsak uçak uçmaz denilecek bir sektör değildir. Senin dar bakış açın ile bakacak olursak o zaman bilet satış olmaz ise yolcu olmaz yolcu olmaz ise uçağın uçmasına gerek olmaz yani sana hiç gerek olmaz. Anladın mı şimdi. O yüzden sen biran önce bu büyük hatadan dönmelisin. Bir olmayı birlik olmayı egolarınızdan arınmayı başardığınız müddetçe ayakta kalabileceğinizi anlayın artık. 3
    • 777/787Captain 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:16:07 Hepinizin yaptığı işe saygımızı sonsuz,hepinizin emeğine ellerine sağlık.bunu birlikte çalıştığımız her,karşılaştığımız,yolumuzun kesiştiği her anda yuzlerinize cani gönülden söylüyoruz. Ancak havacılıkta bir tek gerçek var o da pilotlar olmadan bu uçakların ucamayacagidir. Pilot sayisi zannedildiği kadar da fazla değildir. Kolay da yetişmez. Sadece lisans sahibi olmak ta yüz milyonlarca dolarlık uçağın ve yolcunun Sorumlu Kaptan Pilotu olmaya yetmez. O sebepledir ki pilot maaşlari başka mesleklere odenenden fazladır. Bunu belirleyen de pilotun kendisi degil sektörün doğası dir. O yuzden kamyon soforusunuz su kadar paraya bu kadar paraya ben de bu isi yaparim diye konuşmakla bu gerçekleri de değiştirmezsiniz. Saygılar 0
    • Fo 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:58:48 İşini yapıyosun alt tarafı. Maçan yiyorsa gel uçur var mı o yürek? 0
    • güzel kardeşim 02 Temmuz 2020, Perşembe 11:25:33 neden anlamak istemiyorsun? hangarda uçağı tamir edince benimle aldığı sorumluluk bir mi oldu yani? istediği kadar gücünüze gitsin, evet bu bir ekip işi evet herkes sorumluluk alıyor, ama o uçağın içinde kabinle kokpit var günün sonunda, yanlış tamir etmişse bedelini ödeyecek bizleriz. siz akşam sıcak yatağınıza dönüyorsunuz. 0
  • 99 daki krizde 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:23:30 Eski hükumet zamanında krizde yüzde 25 kesinti yapıldı ama daha sonra yapılan kesintiler geri ödendi ve zamlı maaşa devam edildi. Hatırlatmak istedim. Ona göre 2023 de seçiminizi yaparsınız. Abbas yolcu. 16
    • Oy moy yok 02 Temmuz 2020, Perşembe 07:53:02 Bu kadar net 1
  • Algı 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:18:30 Thy tam gaz algı yaratıyor. Müdürler iyi çalışanlar kötü. 11
    • Emekli Cpt 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:45:55 Simdi siz pilotun maasını düsürerek kar yaptıgınızı düsünüyorsunuz ama o pilotun kafası ucusta olmazsa bir anlık hatası hem onlarca can alır hem THY yi iflasa sürükler. Tehlikenin farkındamısınız? 20
    • FO 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:46:24 Bu büyük hatadan dönülmeli 7
  • 2018 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:05:31 18'de pilot arz-talep dengesi şirket aleyhine değişmişken yapılan zamlar normaldi (hatta kıyasla az idi). Bugün Covid-19 pandemisi pilot arz-talep dengesini global ölçekte pilotlar aleyhine bozduğu için yapılması beklenen maaş indirimleri de aynı ölçüde normal. Ticaret bu arkadaşlar. Bu dömende en hızlı şekilde bütçesini yeniden planlayan-dengeleyen en az zarar ile süreci atlatır (pilot ve km arkadaşlar size diyorum.) 78
    • Bence 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:49:02 Sen bilip bilmeden bişey deme. 22
    • 2018’e 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:11:34 Burada okuduğum en aklı başında yorumlardan biri. Şu anda arz talep dengesi pilotlar aleyhine bozuldu, piyasada işsiz onlarca yüzlerce pilot var ve dolayısıyla uçuş sayısı azaldığı için şirketlerin de pilot ihtiyacı azalması nedeniyle pilot arzı pilot talebini fazlasıyla geçti ki bu da maaşlara yansıyacaktır. Bir de şu var eğer indirimli maaşlar çok düşük geliyorsa ve çok daha yüksek maaşla dışarıda iş bulabilecekse bir pilot çok beklemez alternatife yönelir diye düşünüyorum 2018 döneminde olduğu gibi. Ama herkesçe malum ki bir pilot şu anda istifa ederse dışarıda bu dönemde iş bulması çok zor. İnşallah şu pandemi sürecini bir an önce atlatırız da herkes önceki maaşlarına döner. 0
    • A320 Cpt 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:41:13 Arz talep dengesi hakkında dediklerine katılıyorum. Bu ortamda şirket elinden gelenin en azını vermeye çalışacak doğal olarak. Ama işler açılmaya başlayınca alacağı aksiyonu da düşünürse iyi eder. Geç kalırsa zaten bozuk olan reputasyonu ile adam bulmak için eskisinden de fazla vermek zorunda kalabilir. Müdürlerden de tasarruf olursa o zaman samimiyetlerine inanırım. İstihdamı koruma garantisi verirse samimiyetine inanırım. Madem adam gani gani fazla, Lufthansa gibi yüzde 55 maaş veririm ama ayın yarısı çalıştırırım desin samimiyetine inanırım. 2018de vergi kesintisi azdı ona göre ayar çekeceğim, 2018de pazar vardı, ikramiye vardı komple 2018e döneceğiz desin samimiyetine inanırım. 0
    • Arz-talep 02 Temmuz 2020, Perşembe 11:40:43 Gel kardeş, otur kokpite, seninle bir kar fırtınasında Chicago’ya inmeye çalışalım. Windshear alıp iki kere pas geçip üçüncüde karlı piste inip körüğe yanaşalım. Ondan sonra “abi aldığınız her kuruş helal olsun” diye elimi ayağımı öpmeye çalışacaksın ama pantolonun ıslak olduğu için koltuktan da kalkamayacaksın. Arz talepmiş... Laf... 8
  • A330Captain 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:03:44 İnsanlar evinden cıkamazken, pilotlarımız halkımızın ihtiyacı olan medikal malzemeleri getirmek için hayatlarını hiçe sayarak maaşlarının 1/10 ücretlerle uçtu ve hala uçmaya devam ediyor. Yapılan bu fedakarlıkları görmezden gelmek, art niyetten başka birşey değildir. Pilotlar gereken değeri ve saygıyı fazlasıyla hak ediyorlar. 29
    • Tiras 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:38:49 Sallama kaptan. Ne getirmesi? Getirilenin en az 10 kati yardim malzemesi ihrac edilmistir. Daha ne tasidigindan habersiz kaptan.. 102
    • Sen nerden biliyorsun? 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:00:12 Vasıfsız eleman. 29
    • Yalnız Kartal 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:12:30 Tek başına mı uçtun kardeşim? Loadmaster vardı, yetkili teknisyen vardı, kabin amiri vardı. Hayatımda bu kadar kibirli kaprisli bir iş kolu görmedim 96
    • Cpt m.u 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:12:04 Haklisin kardesim. Bizim meslegimizin yuz karasi olan, kaprisli, komplexli, kibirli, kendini insan olarak iyi yetistirememis kaptan arkadaslarimizin sayisi eskiden cok fazla idi. Yavas yavas degisecek bu merak etme. Ancak, teknik arkadaslarimizin ucagi kaptana teslim ettikten sonra, BUTUN SORUMLULUK(yolcu,kargo, ucagin kanadi kolu, motoru, tekeri, vidasi vs.)Kisaca herseyi tek bir insana ait. O da kaptan pilot malesef. Ayrica 2.pilot ve kabin ekibi de kaptan pilotun sorumlulugunda. Simdi soruyorum,Bu meslek icin zamaninda kalifiye olmayan savas kahramanlarimiza,bu kadar sorumluluk yuklenince, bu adamlara ne olur? . Bu da normal be arkadas. 0
    • Mustafa Alan 02 Temmuz 2020, Perşembe 13:19:37 Duyan da sanki vietnamda F104 ile ucuyorsunuz sanır.neymis bu hayatını hice sayarak uçmak izah etseniz??? 3
  • Emekli Kaptan 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:47:42 Pilot maaşının arzı-talebi olmaz. Talep çok olursa maaş rayicinden bir miktar fazla olabilir, ama hiç bir zaman yarıya inmez inerse de ileride çıkacak maliyet ( can ve mal kaybı ) telafi edilemeyecek düzeyde yüksek olur. Krizi fırsatsa dönüştürme cinliği burada tutmaz. Şirketlerin yöneticileri aklınızı başınıza alın, pilotların beyninin rahat olmasını sağlayın, uçuş dışında başka şeylerle meşgul etmeyin ki işlerini adam gibi yapıp canı ve malı koruyabilsinler. 26
    • Emekliye... 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:46:17 Milleti tehdit eder gibi bir yazı, işiniz gücünüz can mal kaybı bir de turbulans ile ajıtasyon... Otobüs şöforü de kaptan dır ve aldığı sizin maaşınızın neredeyse 1/25'i... Hep bana, hep bana nereye kadar...full Otomatik uçuşlar başladı artık hayırlı olsun... 135
    • Sn emekli kaptana 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:38:42 Size kısmen katılıyorum, fakat o uçağın bakımını yapan teknisyeninde kafası rahat olmalı ve ayrıca kargoyu yükleyen senin benim gibi işçi kardeşimizinde. Aynı zamanda kabin memurunun da ; aklı kredi kartında kira da olmasın gelen müşterimizi iyi ağırlasın. Saymakla bitmez.. 0
    • Full otomatik ne demekse 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:36:04 Full otomatik ucusa gonullu binen bilincli bi insan cikarsa beni taksimde opsunler.. 0
    • EMEKLİYE CEVABA CEVAP 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:50:50 OTOBUSTE FREN E BASAR SAĞA CEKER DURURSUN UCAKTA PAKİSTAN HAVAYOLLARI GİBİ OLURSUN ANLADINMI K.O.Ç SENİN YERİNDE OLSAM MAAŞLAR DÜŞERSE ARABA İLE SEYAHAT EDERİM 0
    • Tuk 02 Temmuz 2020, Perşembe 08:13:15 Full otomatik araba yok la daha piyasada, hani numunelik var da şoförsüz arabaya binecek yürekte insan yok, o uçak senin çocuğuna yaptığın kağıttan uçak olmasın 0
    • Trol 02 Temmuz 2020, Perşembe 09:18:05 Sağda solda trolluk yapma. Umarım bir emergency ye denk gelmezsin yolcuyken. Ama bir rapid descent e denk gelsen aklın başına gelir senin ve senin gibilerin. 2
    • emekliye diyen arkadaşa 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:04:08 hala otobüs kapanıyla uçak kaptanını karşılaştıracak düşük zeka seviyesine sahip olman üzücü 0
    • Otobus soförü diyene 02 Temmuz 2020, Perşembe 13:27:34 Otobus şoförü kaza yapınca adı kaza oluyor ve sorumluluk yok. Kaç otobus soforunun hapse gşrsiğini duydun gördün ? Ucak kazası kaza olarak geciştirilmeden kırım olarak incelenir tüm dünyada ana habere cıkarsın. Mal mal konusuyorsunuz size de laf anlatmaya calısıyoruz. Allah sizin gibi cahillere akıl versin. 0
  • Arz talep 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:46:07 Talpa da demiş işte. arz talep e göre maaşlar belirlenir diye. Talep varken dibine kadar alırken talep azalınca da maaş azalması normal değil mi.. 70
  • Uğur Cebeci 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:40:29 Bu zat-i muhterem uçağıma geldiğinde, Uluslararası, Ulusal ve şirketin bana verdiği sorumlulukları kaptan pilot olarak sonuna kadar kullanacağım 12
    • Yerse 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:20:12 Adam icin 3c sit ozel yemek yukleniyor,ucaga girdiginde ısı 23derecemi olcuyor,degilse Ayci ya telefon,tabi sanada frekanstan animda gorumtu 7
    • Tosun 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:52:50 Napabilirsinki?Babanın uçağımı?Hata yaparsan kulağından tutup kapının önüne koyarlar. 7
    • Ziya 02 Temmuz 2020, Perşembe 12:03:56 Hoşgeldiniz Uğur Bey deme yetkisini kullanırsın ancak Sayın TK Kaptanı 8
    • Ziya,tosun,yerse 02 Temmuz 2020, Perşembe 16:59:54 Geldiği zaman neler olacağını öğrenirsiniz.. 0
  • fo 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:38:01 bu salgın bitip de uçuşlar başladığında tipte 7-8 bin saati olan bir kaptanın hele hele bir geniş gövde kaptanın yüzde 50 düşürülmüş bir maaşla uçacağını düşünenlere tatlı rüyalar diliyorum.%50 maaşı düşürülmüş bir cockpit uçmaz değil uçar ama uçmaya başladığı andan itibaren iş aramaya başlar ve bulduğu anda topuklar.wasinc mail atmış pilot arıyor.dua edin ki türkiye'den pilot almıyorlar ama ortadoğu ve avrupa'da işsiz kalan birçok pilot buraya gider.teklif ettikleri maaş extralar hariç 15300 dolar.tüm uçucu ekiplere sağlıklı günler, en kısa zamanda uçmak dileğiyle 22
    • Yolunuz açık olsun 02 Temmuz 2020, Perşembe 07:00:20 Demek isterdim ama 30-40 binlere de siz bu işi gayet yapmaya devam edersiniz, asgari ücretin kaç katını aldığınızdan haberiniz var mı, pilotun kafası rahat olması illa para ile mi olacak, bu paralar neyinize yetmiyor 1
    • Hayaller hayatlar 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:11:10 Hala utanmadan tehdit edip duruyorsunuz. En az 2 yil sürünecek havacılık 2 yılda piyasada olacak pilot sayısı felan sonraki 5 yıl karanlık. Katarmış iş ararmış git hadi tutan mi var ama thy çalışanı olarak bıktık sizin tehdit ve egonuzdan hadi yapın ne yapacaksanız görelim 4
  • Kpt 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:36:54 Uğur Cebeci ayda ne kadar kazanıyor acaba, kendisine bir sorsak mı, uyanmadan be sıkılmadan? Ne kadarını araştırarak, ne kadarını ısmarlama yazıyor? Hani ne kadarı tarifeli, ne kadarı charter gibi? 5
    • Gereksiz 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:27:17 Biri bu diğeri buradaki site. Amma da pek düşmanı varmış bu memlekette. Bu kadar mı eziksiniz kardeşim? Başkasının maaşını konuşana kadar yalan yanlış, oturun kendi işinizi düzgün yapın. 0
  • çok komiksiniz 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:34:10 burda özellikle yerde çalışan bir kesim var. dünyadaki tek dertleri pilot maaşı olmuş. beyler kendinize gelin. biz olmasak sen mi uçurucan o uçağı? madem 2 düğmeye basılıyor sadece, geç kokpite otur hadi abisi. peki uçak uçmayınca sen nereye maaş alacaksın? ama senin yaptığın işi sokaktan geçen adama 1 haftada öğretirler. azıcık akıllı olun. çok olmanıza gerek yok. 22
    • Çok komiksiniz diyene.... 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:41:36 O dediğin iki düğme de kalmadı, Airbus 500 test uçuşunu pilotsuz yaptı. Araştır öğren... 73
    • !! 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:43:29 Sonrada uçak 5 lere inmiş, 6 lardan çıkmış dersin. 2
    • Zeki 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:52:43 Sen gördüğünü de öğrenemeyecek seviyede zekaya sahip olduğun için uçağın motorlarını pilotların çalıştırdığını, operasyonunu pilotların yaptığını uçağın sadece pilotun yap dediğimi yapmaya ÇALIŞTIĞINI anlayamamışsın. Çok yiyorsa bindirelim seni pilotsuz uçağa uç. 0
    • Ha ha ha 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:03:58 Sadece haber başlığını okumuşsun,burda gelmiş araştır öğren diyorsun ,öncelikle yapılan test uçuşu insanlıydı yani pilotlar yine idaredeydi olan tam otomatik(taksi ve kalkış da dahil)uçuş olmasıydı burda önemli olan kalkışında otomatik yapılıyor olmasıydı,normalde otomatik iniş yapılan bir şey zaten... 0
    • Arkadaş 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:33:27 O full otomasyon uçakta da pilot olacak. Sen araştır ögren. 0
    • 1 yıl 02 Temmuz 2020, Perşembe 07:02:03 Seninkini de çok değil 1 senede öğretirsin istediğin adama. Sanki atom profesörü yetiştiriyoruz. Zaten senin yerine geçecek şu an bile binlercesi bekliyor dışarıda. 0
    • Ali 02 Temmuz 2020, Perşembe 08:56:07 Git orda uç 0
    • Harbiden sıkıntılısınız ( F/O 320) 02 Temmuz 2020, Perşembe 11:37:31 Yani gerçekten sıkıntı var düşünce yapınızda o uçak full otonom değil evet taksi ve kalkışı yapıyor ama iniş takımlarını toplamayı bile pilotlar yapıyor(daha bir çok şeyi yapamıyor otonom uçak ama teknik bilgi seviyenizi bilmediğimden bahsetmedim.) daha comm. var yani o kafanızdaki hayal pilotları bitirme çabanız öyle kolay kısa sürede olmayacak. 1
  • Corona 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:34:06 Dünyada bir çok büyük havayolu, tüm sektörlerde olduğu gibi, hem diğer personellerle birlikte pilotları da işten çıkarıyor ve/veya maaş kesiyor. Aynen yorumlarda yazdığı gibi arz/talep meselesi. Yorumlarınızı anlayamıyorum. Maaşlar azalmasın arkadaşlarınız işten çıkarılsın mı istiyorsunuz? Yoksa biz pilotuz ayrı klasız mı diyorsunuz. Çözüm öneriniz nedir onu söyleyin de millet anlasın niyetinizi. 45
    • Yüzde 10 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:51:57 Yüzde 10 ile uçuluyor şu an 4
  • çok yazık 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:25:48 memlekette pilot maaşlarıyla ilgili algı yaratmak moda oldu. gazetecisi, youtuberı, influencerı herkes oturduğu yerden bişeyler diyor. Sanki bu maaşı kul hakkı yiyerek kazanmışız gibi. pilot olmadan önce de sizler gibi başkalarının kazandığı ekmeğe laf edecek kadar düşmedim hiç. 15
    • Ayıptır. Mahreme girmektir 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:38:11 Sanki beyaz ticareti yapıyoruz ya. Ayıptır. Bugün ihaleye fesat karıştıran, eroin satan meslekler bizden daha şerefli görünecek bu algı hareketleriyle. Tamam düşürün bakıyım maaşları çözüm olacak mı kurtaracak mı şirketi 12
    • Anlamıyo musun 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:40:53 Kardeşim şirket zor durumda bu paraları size ödeyerek düze çıkamaz, herkesten mecburen kesinti olmak zorunda 75
    • Fo 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:44:24 Uğur Cebeci’nin 1 Temmuz 2020 tarihli Hürriyet Gazetesi’ndeki köşesinde, pilot maaşlarının yüksekliğini ve 2018 seviyelerine indirileceğini konu alan haber(?) yorum yayımlanmıştır. “Sivil Havacılık sektörünün pandemi sebebiyle çok daha ağırlaşan yüzlerce sorunu varken, deneyimli bir havacılık yazarı olan Uğur Cebeci’nin, ele alınması gereken öncelikli ve hatta yaşamsal konuları gözden kaçırarak pilot maaşlarını gündeme getirmesi çok mânidardır. Bugüne kadar bilinen yüksek risklere bir de ölümcül “Covid-19” tehlikesi eklenmişken, kendilerinden beklenen tüm görevleri, zamanında, itirazsız, tam ve başarı ile ifa eden pilotların ne kadar kritik bir iş yaptığı açıklamaya muhtaç olmayacak kadar nettir. Bunu da en yakından bilmesi gereken kişi esasen Uğur Cebeci’dir. Ne var ki, aslında takdir edilmesi gerekirken ilâhlara kurban edilmeye çalışılan gene pilotlar olmuştur. Salgın döneminde virüse maruz kalarak hastalanan ve ne yazık ki görev şehidi olan meslektaşlarımızın aziz hatırası rencide edilmiştir. Bu kadar zor bir görevi her zaman ve zeminde başarı ile yerine getiren pilotlar aleyhine kamuoyu oluşturmaya çalışmak, pilotların sanki haksız surette yüksek gelir elde ettiğine dair yanlış ve belki de kasıtlı olumsuz izlenim oluşturma çabası çok talihsizdir. Pilotların elde ettiği gelir uluslararası kurallara ve arz-talep dengesine göre belirlenir. Pilotların maaşı, can pahasına elde edilen son kuruşuna kadar helâl kazançtır. Pilotlar işlerini lâyıkıyla yapmakla meşgûldür. Başka meslek gruplarının ve pilot maaşını diline dolayanların, dudak uçuklatan gelirleri konusunda gereksiz lâf üretmezler. Aylardır maaş almayan pilotları toplum gözünde itibarsızlaştırma amacına yönelik maksatlı ve manipülatif yayınları en ağır şekilde kınadığımızı saygı ile kamuoyunun bilgisine sunarız.” 11
    • Yüzde 10 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:52:43 Yüzde 10 ile uçuluyor şu an 3
    • Yüzde 10 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:56:11 Yüzde on maaşla uçuluyor şu an. Hem de normalin yüzde 80 uçuşunu yaparak. YÜZDE 10!!!!!!!!!!!!!! 6
  • Kızıyorum 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:23:53 talpa söylemesi gerekeni söylemesi gerektiği için söyledi. pilotların maaşına da lafım yok, piyasa denen birşey var nihayetinde, Allah daha çok versin. AMA canı pahasına, sağlığını hiçe sayarak, ülkesi için, vatanı için vb.. ifadeleri çok abartılıyor sürekli. Bir kere pilotların görevlerini yapmasına milli duygu katıp prim yaptıracaksan yurtdışına daha iyi şartlar için giden hiç olmamalı. mevzu sağlık, tehlike falan filansa e aynı şartları kabinde yaşıyor (yer personeliyim bu arada) onlarda o kadar yüksek maaaş alsın o zaman. Üstelik canını başkasına emanet eden kabin daha büyük stres yaşar. Uçağı kullanan olaya hakim olduğundan daha sakin olabilir. Birde yorumlarda gördüğüm "maaşını düşürdüğün kaptanın psikolojisi, stresi, tehlikesi" falan ifadeleri. aleni tehdit. Ve bence ceza hakeden bir suç. güven, özveri, tecrübe yerse yap o dediğini. keşke herkes bol bol kazansa, herkesin psikolojisi pamuk gibi olsa. mesela o argümana göre değil tehlike yaratmak, tehlikenin üzerine üzerine bodoslama dalan asker, polis ne alıyor bu memlekette? kendinizi öveyim derken millete hakaret ediyorsunuz. Yadırgamıyorum ama bu sektördeki herkes bilir ki pilotların canı değerlidir. Yaşadığınız standart sizi buna itti. Tekrar ediyorum, Allah daha çok versin, hiç gözüm yok. Ama bu afra, tavırları bırakın. Düzgün pilotlarında hakkına giriyorsunuz. 137
    • Teklif 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:28:03 Herkes asgari ücret alsın, ben yer personeli olayım sen de kokpite otur, benden yana problem yok... 15
    • bbb 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:37:30 arkadaşım neyin tehditi? sen kara kara borcunu, ödemesini düşünen bir pilotun uçurduğu uçakta uçmak ister misin? 11
    • KIDEM TAZMİNATI 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:58:31 Sizin gibileri 1000 ft te yan rüzgarlı türbülanslı bi havada kokpite koyup kapıyı kapatıp gidesim var ama ben de ölürüm ozaman olmaz. Sen yerde çalışırken ne zaman stresten sırtın su içinde kaldı? Heleki şu zamanda milli değer, bayrak taşımak vs. Umrumda değil. Ben aldığım o paraya sağlığımı, huzurumu ve zamanımı satıyorum. Bırakta o kadarcık para etsin. Herşeyin başı sağlık diyip duruyosunuz ya o açıdan... 9
    • KIDEM TAZMİNATI 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:58:33 Sizin gibileri 1000 ft te yan rüzgarlı türbülanslı bi havada kokpite koyup kapıyı kapatıp gidesim var ama ben de ölürüm ozaman olmaz. Sen yerde çalışırken ne zaman stresten sırtın su içinde kaldı? Heleki şu zamanda milli değer, bayrak taşımak vs. Umrumda değil. Ben aldığım o paraya sağlığımı, huzurumu ve zamanımı satıyorum. Bırakta o kadarcık para etsin. Herşeyin başı sağlık diyip duruyosunuz ya o açıdan... 12
    • teklife cevabım 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:14:17 seni kokpit ekiplerinden ayrı tutuyorum, çünkü okuduğunu anlamaktan acizsin anlaşılan. Ben aksine Allah daha çok versin dedim. Haketmiyorsunuz falan dedim mi? Asgariye değil, asgarinin 3-4 katına yerde çalışabilirsin, benim kokpite geçmeme gerek yok bunun için. İsteseydim zaten pilot olurdum. Herkese pilot olamamış gözüyle bakman kibrini, yerde çalışmak için bana asgari ücretle kokpiti teklif etmen kıtlığını gösteriyor. Herkes meslek seçimini paraya bakarak yapmıyor. Dedim ya tüm kokpitin hakkına giriyorsunuz diye, aynı böyle işte. Ben şimdi seni gördüm diye kokpitin algı problemi vardır, kibirlidir diye genelleme mi yapayım? 17
    • Mantıklı kıyas lütfen... 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:28:33 Rica ediyorum artık pilotla pilot,kabinle kabin,yerle yeri kıyaslayın.Bu 3-5 bin tl kazanan devlet memuruyla 20-25 bin tl kazanan devlet memurunu aynı kefeye koymak!Herkesin eğitimi bilgisi ve döktüğü alın teri ve kurumuna katma değeri farklı..Kaba olmak istemem ama üst ya da ast kademe herkes pozisyonunun karşılığını bilmeli yoksa fesatlık ve çekememezlikten kanser olur insan.. 9
    • Teklif’e 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:30:25 Adamın dediğini nerenden anlıyorsun acaba? Pilot maaşı mı düşsün demiş adam keşke herkes çok kazansa pamuk gibi olsa demiş :) zaten her iki kelimenizden biri “kolay değil öyle kafa patlatıp kaptan olmak” çoğunuzu tenzih ederim ama malesef bu argümana sığınıp bundan başka hiç mi meziyeti olmayan oturup kalkmayı bilmeyenler de azımsanmayacak kadar :-/ 7
    • Özür Dilerim 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:55:09 bu yorumu yazmamalıydım. Allah daha çok versin demememe rağmen, maaşlarınızın düşmesi hususunda tek kelime etmeyi bırak, düşmesini istememe rağmen hala da alakasız alakasız cevaplar yazıyorsunuz. Argumanınızı değiştirin demek istiyorum, tavrınızı değiştirin demek istiyorum, tehdit dilini bırakın demek istiyorum, bu arguman sizi yalnız bırakır diyorum, "yarın şartlar değişince pilot bulamazsınız" gibi makul argumanlarla gelseniz daha iyi diye destek olmak istedim ama nato kafa nato mermer. size laf anlatma zahmetine girdiğim için kendimden iğrendim. Kibriniz insanlığınız önüne geçmiş. Bana hiç terledin mi diyen arkadaş, evet sizden biri tzx e cbde inmeye çalışırken empati yapıp terledim ve aldığı sonuna kadar helal dedim. Ama sizin tehditkar argumanınız karşılık bulsa paintballda bile canımız yanacak diye altımıza yapan bizler savaş bölgesinde asker olmayı da düşünün. kendini çok eğitimli sayıyorsun ama pilotluktan başka bir işte yapamazsın bence. hatta o kibir sana tenezzül bile ettirmez. Tecrübenizi masaya koyun, tehditinizi değil. Sen o tehditle zaten yolcuyu da sektörüde tehdit ediyorsun. Canını ortaya koyanlar(!), para için yolcuları tehdit ediyor. 23
    • Sorun ne 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:58:11 bencede yanlış bir şey dememiş,esasen arz talep meselesi gerçek bu, bazı meslekler riskinden ötürü de ekstra alır hakkıdır, alın zaten herkes emeğinin karşılığını alsın almalı; ama şirketi siz yönetiyor olsanız çözümünüz ne olurdu onu da araya iliştirin. Siz hariç tüm birimlerden mi kesintiye gidilmeli ? Ya da öngördüğünüz ancak bu kadarına okeyiz dediğiniz bir yüzdeniz var mı ? Bize söylemeyin de Talpa ile konuşuyor musunuz bunları ? Ayrıca adı geçen gazeteciyi de ciddiye aldıran gene birileri yoksa kimse tarafından sevildiği yok, Allah müstehakkını versin. 2
    • 2020 02 Temmuz 2020, Perşembe 00:10:42 şu yoruma cvp veren kokpiti ve cvplarını görünce zaten bu kapasitedeki pilotlarla bugüne kadar kazasız belasız iyi gelmişiz dedim. o yüzden o tehditiniz tırs gelir vırıs gider. 17
    • Kızan cığıma 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:03:15 Aynen can pahasına uçuluyor. Kolera veba sıtma covid vb... Artı uçuştaki risklerle beraber, Can pahasına çalışılmış oluyor. Basit yazdım, anlayabil diye. 1
    • Atma Ziya 02 Temmuz 2020, Perşembe 01:40:55 Kes palavrayı Sırtı terlemiş.. 1
    • Hocam 02 Temmuz 2020, Perşembe 10:28:27 Ne kapasitesi, egitimde sağını solunu karıştıran adam, on kere kaybolan adam su anda uçuyor yanında, Allah'a emanet kelle koltukta uçuyor hemde, kalite yerlerde sürünüyor, siz de gayet iyi biliyorsunuz bu durumu, önüne gelen pilot olmuş son zamanlarda özellikle iş güç bulamayan parası olan tayfa, eğitimdeki kaptanlar inim inim inliyor ogreticez diye, eskisi gibi kalite falan yok, bırakın artık bu çok egitimliyiz havalarını,yarımiz acikogretim mezunu oldu, ne eğitimi? Yurtdışında lise mezunu yapıyor bu işi, üni mezununu almiyolar bile beyin israfı diye. Kandırmayın artık milleti. Gaz kolunu tavukla açanlar, içerde muhabbetin dibine vuranlar, sonra çok riskli, riskli iş ise sizin kokpit deki mustehcen muhabbetlerinizi napicaz? Ne riskmis be bitmedi gitti. Millet yemiyor artık, ewt sim checkden sim checke bir stres olur okdar. Siz içerdeki yeteneksiz torpillileri, calismayanlari, habire tokezleyenleri temizleyin, sonra maaşı konuşun, haketmeyen çok adam var içeride sizde bal gibi biliyorsunuz. 0
    • Senin kafa? 02 Temmuz 2020, Perşembe 12:25:52 Kokpitte is yerine para aile okul cocuk gecim konusuldugunda ne olacagini biliyor musun? O kucuk ve dar vizyonunla ve bilgisizliginle ben senin yerinde olsam BILMEDIGIM islerle ilgili yorum yapmam. Bilginiz yok fikriniz var! 1
  • Uğur’un şerri! 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:03:09 Satılık kalemler memleketin yarısını indiragandi yapanlar hakkında tek kelime yazamayacak kadar yüreksizdir, bunların yazdıklarını kale almak bile zaman kaybıdır, adam yerine koyup cevap vermişsiniz, sağolun var olun ama emeğinize yazık, neyin ne olduğunu bu adamlar da bilir ama kalpleri doğruya katılaşmıştır, hayatta en tiksindiğim insan tipidir bunlar, şekilden Şekile girer, her devrin adamı olurlar, yazık ki boşa geçen hayatları Vardır, ölüp giderler kimse de rahmetle anmaz. 7
    • Net 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:52:43 Ne güzel yazmışsın 2
  • Acaba? 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:52:49 Bu algı operasyonu arkasında kim ya da kimler var? Bu pandemi bitince 100K dan kapı açılır 24
    • Bitince konusulur 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:26:30 Ama suan yuzde56 fazladan verilen zammi geri verme zamanidir ki bu arada diger personel boyle bir zam almadigi icin tabbiki fedakarliklari cok daha az olacaktir dogal olarak!Birakin artik bu isleri!Tepeden bakma,tehditle zam alma,ayricalik kapma devri pilotlar icin uzunca sure KAPANMISTIR. 90
    • Bitince konuşulura cevap 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:42:39 Helal sana...Kimse kimseden üstün değil bu işyerinde. 8
    • Tehditlemi 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:28:26 Ya hocam cidden anlamıyorsunu değilmi? Kim tehditle zam almış? Kim şirketi tehdit ederek zam alabilirki? Olay çok basit aslında siz görmek istemesenizde o zammı biz istemedik Şirket verdi. O dönem durumdan memnun olmayan pilotlar kendilerine başka yol aradılar bulanda gitti bunu gören şirkette Aman nolur gitmeyin ben size zam yapayım kalın dedi durum bundan ibaret çok istiyorsanız sizde gitseydiniz sizinde içinizden giden olsaydı belki sizde alırdınız noldu kolunuzdan tutanmı vardıda kaldınız memnum değilseniz gitseydiniz 9
    • Tehditlemiye cevap 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:26:08 Aynen yazdigin gibi bencede.Sirket zorla zam yapmadi ,aynen simdi de yapacagi indirim gibi yani! 0
    • Tehdit? 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:31:23 Bencede yoktu oyle birsey,zaten Thy yi tehdit etmek komik olurdu.Suanda da yok oyle birsey,sadece THY fazladan pilotlara verilen zammi geri istiyor ve bu arz talep dengesi buna imkan sagliyor.Ilerde birzaman eger THY uygun gorurse ,benzer bir uygulama yapabilir belki.Ama suan icin tum personelden ayni ozveriyi istemeyerek ,hakkaniyetli davranmayi uygun goruyor ki normali de bu begenmesenizde. 0
    • BİTİNCE KONUŞULUR A CEVAP 02 Temmuz 2020, Perşembe 02:57:45 BEN SANA HEP YUKARDAN BAKICAM ÇÜNKÜ BEN UÇUYORUM SEN YERDE DURUYORSUN!!! 0
  • !!!!! 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:38:38 TALPA’ya teşekkür ediyoruz. Biz kaptanların sizleri gideceğiniz yere ulaştırmaktan başka hedefi yokken ekmeğimizin konu edilmesinden hiç hoşnut değiliz! 16
  • Kaptan 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:34:59 %40 maaş indirimine ben hazırim .Zaman fedakarlik yapma zamani .Tasin altina hepbirlikte elimizi koyup sirketimizi bu zor surecten cikaracagiz 170
    • Hazirsan 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:30:28 Hazır olduğunu, şirket mailinden kokpit ekibine gönder de bu fedakar arkaşımızı herkes takdir etsi, 14
    • mudur ve yonetim kurulu maasları ?? 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:39:00 oradan ne kadar kıstık ? 0
    • Hazirsana 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:43:45 Sen de kabul etmediğini mail at da babayiğit görelim 3
    • Cpt737 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:19:44 Benim yerime de uçarsan olur 4
    • ?? 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:29:22 Hazırsan ücretsiz izin iste bak şirket mail attı hemen koş 2
    • !! 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:48:05 İşte yine 5 lere inip 6 lardan çıkan birisi 4
  • Misafir 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:32:27 Sevgili Talpa Yönetim Kurulu; Kendiniz ne güzel söylemissiniz. „Pilotlarin elde ettigi gelir ulaslar arasi pazarda arz/talep durumuna göre belirlenir.“ Aynen sizin gibi düsünüyorum. Arz cooook, talep az. Bu durumda uluslar arasi piyasa gelirde azalir diyor. Simdi ne olacak? Bir zahmet, yazdiginizi okuyun ya. Cok yazmakla YAZAR olunmuyor iste. 75
    • mısafıre 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:41:40 bu kafa ile gidersek tavsiyem gidecegin yere araban ile git .. esini cocugunu ucaga bindirme ... ornek istiyorsan bak pakistan havayollarının son kazasına ..... 5
    • Misafir oldugun belli 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:56:47 Maaşların düşmesine kimsenin ses çıkardığı yok. Vicdanen konusacaksak diğer havayollarının dünya standartlarına gore konuşalım 1
    • Super 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:18:04 Yorum, su anda TK ilan açsa bin kişi başvurur en az, kimse kendini bulunmaz sanmasın, kaptanlar fo lar kendinize gelin, dışarıdan haberiniz yok sanırım..., Arz-talep dengesi yerle bir oldu. 23
    • Misaffiri 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:27:23 Müdürler konusunda da yorumlarınızı bekleriz , ekonomi yapmak isteyen bir şirketin yeni müdür almasına ne diyeceksini 2
    • Beyin çok güzel bir şey, kullanmasını bilene 02 Temmuz 2020, Perşembe 07:01:09 Çin'de 25-30 bin, Avrupa'da Amerika'da 20 bin dolar seviyesinde kazanan kaptanlar oh Turkey, raki balik, 3 bin dolares maaş, bitte şön diyerek kapıda sıra olmuşlar. Şu anki yüksek denilen maaşlara gelenler bile İranlı, Mısırlı, Güney Amerika'lı falandı zaten. Senin arz dediğin Pakistanlı Hindistanlılar olur bu vakitten sonra daha da düşen maaşlara ;) 0
  • bb 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:30:35 uçuş emniyeti istiyorsanız pilotların yakasını bırakın 21
  • A320cpt 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:23:58 TALPA yönetiminin kalemine sağlık. Şirket bünyesinde çalışan tüm çalışan arkadaşlarımıza sonsuz saygım var. Kabin memuru arkadaşlarım şirketimizin yüzüdür desem yanlış olmaz. Eğer onların güler yüzü, uçak içerisinde misafirlerimizle olan iletişimi olmasa müşteri kaçar. Technic'teki arkadaşlarım olmasa bu uçakları sağlam ve güvenilir bir şekilde uçuramayız. Yer hizmetleri arkadaşlarım ayrı ayrı katkıları çok büyük. ARFF arkadaşlarımız olmasa olası aksi bir duruma karşı rahat olamayız. Her seferde yüzlerce milyon dolarlık uçakların mesuliyeti + değerli kargolar ve en önemlisi yüzlerce insanın can güvenliği sorumluluğunu alan pilotların maaşlarıyla uğraşmayı artık bırakın!!! 7
    • Değerli kargolar? 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:44:43 Onların hepsi sigortalı sen merak etme.. 10
  • THY 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:23:32 Yeter artık ,bıçak kemiğe dayandı. Thy Pilot maaşları dünyanın en düşük bayrak taşıyıcı maaşıdır. Uçuş emniyeti diye birşey yoktur artık ,herkes bu ay ödemelerimi basıl yaparımın derdindeyken limitlere dikkat edemez. 30 saatlik mesailer zaten en büyük uçuş emniyet ihlalidir. Gerekirse uçuş durdurma başlatırız. 31
    • Ne olur 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:19:32 Başlat, zaten ucmuyor uçaklar, bir nane olmaz, hiçbirinizin bir yeri de yemez , klavye delikanlilarinsizi 20
    • Yozgatlı 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:49:12 Uçuş durduruz tehtidi çok ayıp abes bir kelime el insaf bu memleketi sınırlarda koruyan askerler ne alıyor oturacak evleri bile yok vicdansızlık yapmayın halinize şükredin aç gözlü olmayın ileride bu günleri ararsınız sonra unutmayın insansız araçlar üretilmeye başlandı işsiz kalmakta var fabrikalarda robotlar çalışmaya başladı bir sürü insan işsiz kaldı bunlardan ders çıkartın bulunmaz hint kumaşı değilsiniz her sorunun sıkıntının alternatifi vardır. .sağlıklı ve huzurlu günler temenni ederim pilot camiasına. 31
    • Mustafa Alan 02 Temmuz 2020, Perşembe 13:15:51 Hiçbiriniz hiç bi şey yapamazsınız.Dusmussunuz maaşın peşine.Sizde empati denen bir şey olsa yönetimden önce siz teklif ederdiniz maaşlarımızı makul oranda dusurelim yeter ki düze çıkalım diye.Bir de neredeymiş o corona şehidi pilotlar çok merak ettim doğrusu.Insanlari aptal yerine koymayın.Sizin kadar bencil bir meslek grubu yoktur dünyada. 2
  • SADECE PILOT 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:19:29 DÜRÜST BİR FİKİR. HAKLI BİR TEPKİ . ETİK BİR YAKLAŞIM... İHTİYACI OLAN YARARLANSIN 6
  • Pilot 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:16:25 iyi ki varsin TALPA 5
  • Tskler 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:15:52 Talpa’nın desteklerinden dolayı kutlarım. 3
  • Tamer 01 Temmuz 2020, Çarşamba 21:04:15 Cumhurbaşkanı ile görüşmelisiniz, bu işi sadece o halleder. 25
    • dertli kokpitten 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:52:16 OY MOY YOK 5
  • Uzman 01 Temmuz 2020, Çarşamba 20:55:07 Dünya da ki örneklere bakalım ve uygulayalım o zaman...isten çıkartsın veya istifa etsin bu arkadaşlar..ya azıcık vicdan ya Şirket zor durumda kapansa daha mi iyi siz ne istiyorsunuz. Bela musibet gelmeden önlem almak mi daha iyi yoksa o belaya girmek mo 43
    • Uzman 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:19:06 Atanan son iki müdür büyük ihtiyaçtı sanırım. 5
  • Mustafa Ertuğrul 01 Temmuz 2020, Çarşamba 20:52:38 Talpa olaraksizi tebrik ederim 4
  • En iyi pilot 01 Temmuz 2020, Çarşamba 20:49:55 Alt tarafı autopilot engage ediyorsunuz. Ne bu havalar? Sakin olun champssss 117
    • Kpt 01 Temmuz 2020, Çarşamba 22:34:24 PIA ile uçun o zaman. Standartları sizin seviyenizde. Otopilot olmadığı zaman, uçakta arıza olduğu zaman pilotun kalitelisine ihtiyaç var zaten. 6
    • Ali 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:17:06 Kabiliyetin varsa sende yap bakalım herkes yapamaz 10
    • Ali 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:21:35 Memlekette nekadar pilot düşmanıvar ,,sende pilot ol tabi nerde o yetenek ,, iki koyunu güdemeyenler eleştiri yapar 8
    • Neden ? 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:29:39 Neden sen basmıyorsun peki ? 7
    • Xxx 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:31:39 Gel sende et o kadar kolay 7
    • Megoloman a 01 Temmuz 2020, Çarşamba 23:31:42 Seni bir simülatörde autopilotu engage ederken görmek isterdim, bırak gerçek uçakta autopilotu engage etmeyi ! 9
    • Kabiliyet? 02 Temmuz 2020, Perşembe 16:40:53 Bisiklet emanet etmeyeceğim o kadar çok pilot gördüm ki. V1’da rotate etmesen de kalkıyor, sonrasında autopilot engage. Autolandi bulan mühendisten de allah razı olsun. Gerçi Hiçbir uçak havada kalmaz ama. Bitti gitti İşte. Daha nolsun?? Çok da şeetmemek lazım. İş bulamayan herkes pilot oldu, demek ki o kadar da kabiliyet gerektiren bir şey değil uçak sürmek. 0
  • Kptn 01 Temmuz 2020, Çarşamba 20:43:00 Bravo talpa 6