TACİZCİ THY PİLOTU HOSTESİ İSYAN ETTİRDİ

    Çok beğenilenler

  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:58:11 Bakınız dana nın oynaması kazıkdan denir unutmayın , burda eger dana (Kaptan ) oynuyor ise mutlaka kazık (hostes) yüzündendir. Ama bunlar inanın çok üzücü şeyler, bunların olması inanın bu bayan arkadasların ilk daha şirkete alınırken hangi özelliklere göre alındığına bir dönüp bakmak lazım.Ve bir elin parmakları kadar azdır ki ya bir pilot ya da bir host ile birliktelik yaşamamış bayan hostes arkadaşlar.Bence bu olaya sebebiyet veren hem kaptan hemde özellik ile bu bayan işten çıkarılmalı idi.Çünkü bu yolu gören tüm kabin memurları bu yola tevessül ederek yöentim aracılığı ile pilotların üzerine baskı kurmaya çalışacaklardır.Bu neden ile ister haklı ister haksız her ikisinide işten çıkarıp adli makamlara sirayet ettirilmeli idi.dogrusu bu. 0
  • Misafir 02 Mayıs 2010, Pazar 10:55:00 BENDE BİR SENE HOSTES OLMAK İÇİN TANINMIŞ BIR SİRKETE BASVURU YAPMIŞITIM VE ORDAKI GEO BANA İĞRENÇ TEKLİFLERDE BULUNMUŞTU .. VE BEN BU İNSANI TERSLEYINCE BIR DAHA BU SİRKETE BAŞVURU YAPMA DEDİ.. AMA BEN BU INSANI ŞİKAYET EDEMEDIM MAALESEF. BU OLAYLARDAN SONRA HAKIKATEN BÖYLE İNSANLARI ŞİKAYET ETMEK GEREKİYORMUS . BENDE HOSTES ARKADASIMIZI KUTLUYORUM İYİ YAPMISSIN ARKADASIM ŞİKAYET ETMEKLE .. BÖYLE İNSANLARI Kİ THY GİBİ BİR ŞİRKETTE TUTMAMAK LAZIM .. SAYGILAR.. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 01 Mayıs 2010, Cumartesi 01:09:04 Yaklaşık 2 yıl önce de THY sağlık müdürü R.E. de kabin memuru işe alımları sırasında adaylara tacizde bulunmustu ama adaylar işe giriş aşamasında olduklarından yazılı beyan verememişlerdi, THY yöneticileri de kendi siyasal görüşlerinden olan doktoru koruyup kollamışlar bir türlü taciz lafını ağızlarına alamamışlardı........ Tacizci her meslekten olabiliyor..... ve iş akitlari fesh edilse bile yine bir yerlerde iş bulup devam ediyorlar, tacizci doktoru da sağlık bakanlığı kaptı..... 0
  • Misafir 30 Nisan 2010, Cuma 20:18:29 bu tarz olaylar bayadır devam ediyo arkadaşlar yazışma formuna yazdılarda ne oldu en iyisini yaptı hiç olmazsa herkes duydu neyin ne oldugu görüldü bndan sonra umarım herkes aygaını denk alır umarım kabin hizmetler müdürü de bişeyler yapar artık hiç bişeden haberi olmadan oturmakla olmuyo bu işler... 0
  • Misafir 30 Nisan 2010, Cuma 01:23:30 haklısın arkadaşım erkek hostesleride gaziantep te gördük .hostes bulamayınca erkegine mi sulanmıştı 0
  • Misafir 30 Nisan 2010, Cuma 01:19:33 ya bir kadının hırsından dolayı olduysa bu olay o zaman o pilotun ailesi yada arkadaşları arasındaki durumu ne olucak sen yıllarca oku çalış çabala bir gün sizden intikam almak isteyen biri belki bu işini yapmadıgı için kaptan tarafından rapor edilen biriyse .... kaptanlar tarafından rapor edilen ekiplerin savunmalarını okuyun öncelikle kaptan bize kötü davrandı uçuş motivasyonumuzu bozdu o onu yaptı bu bunu yaptı ama kendisi hiç hata yapmadı şeklindedir.kendinizi birde kaptanın yerine koyup iftiraya ugradıgınızı düşünün 3
  • Misafir 30 Nisan 2010, Cuma 01:14:58 tüm THY ekibi otellerinde kamerayla izlensin özel yolcular sokun uçaga ekipleri izlesin ekiplere zührevi kontroller yapılsın bu arada kabin memuru e mail atmış genel siteye diyorlar peki bu memurun üst makamı yokmuymuş neden bunlara şikayet etmemiş demekki kimse bu kuruma güvenmiyor o üst makam da görevinden alınsın.... 0
  • Misafir 30 Nisan 2010, Cuma 00:52:59 e oldu olacak toplumu sana kazandıralım normal çocuk psikolojide normal insan yoktur bilirsin :) 0
  • Misafir 30 Nisan 2010, Cuma 00:51:55 bizde iki steward ın gaziantepte neler yaşadıgını unutmadık :) birde kızları bize emanet edin demezlermi :) haaa bide sao paolo olay vardı dimi...... 0
  • Misafir 29 Nisan 2010, Perşembe 23:32:22 hahaha ne adamlarsınız yaa.erkek kabin amirlerimizi de biliyoruz.arkadan kızı cagırıp bizi arkaya attıkları günleri de gördük.neymiş kokpite kız bakıcakmıs.yalaaann koca bir yalan.kıza orda YAZACAK kabin amirimiz tüm amacı o,kac kere yasadım bunu,bana da gaz verıyor aklı sıra :))"arkada sana ihtiyac var kocumm orayı sen toparlayıver ben de bu kızla ugrasıcam bütün ucus uff puff ".bizi arkaya atıyor camuru da kokpite atıyor.burdan da martaval okuyor.cookk komik bir toplumuz biz yaaa :))) 0
  • Misafir 29 Nisan 2010, Perşembe 22:08:24 HAKLISIN ARKADAŞIM. KABİN AMİRİ ERKEK KABİN AMİRİ OLAYDI BUNLAR OLMAZDI. ONUN İÇİN BÜTÜN AMİRLER ERKEK OLMALI. 1
  • Misafir 29 Nisan 2010, Perşembe 20:21:47 Şimdi bu yazılanları camia dışından biri okusa inanın dudağı uçuklar,kimbilir buraya fikir ve görüşlerini yazanlardan kaç kaptan kaç hostesle ve kaç hostes kimbilir kaç kaptanla beraber olmuştur..sözüm düzgün çalışanlara değil tabiiki,inanın kendi aralarında sayı geyiği yapanlar bile var,buradan başkalarını karalamayı bırakın.Belki diyeceksinizki ben zorla beraber olmadım...o da doğru...bu bir tarz ve anlayış meselesi,bazıları için sayının önemi yoktur çünkü 0
  • Misafir 29 Nisan 2010, Perşembe 18:44:00 Bir erkek kabin amiri olarak;bence kaptan kadar amir de suçlu biraz.Adamın taciz ettiğini biliyorsun,hostesi önce çalışmak için arkaya gönderip ardından da her defasında öne çağırması ve kaptanın tacizlerine maruz bırakması kabul edilebilecek birşey degil.Amir erkek olsaydı durum daha farklı olurdu.Biz kimsenin kucağına kız vermeyiz! 0
  • Misafir 29 Nisan 2010, Perşembe 16:58:20 Doğru düzgün "Steward" yazmayı bile bilmeyenler burada yorum yapıyo ya!! 0
  • Misafir 29 Nisan 2010, Perşembe 16:34:11 Herkez münferid bir olay gibi yazıştırıyor. THY bu olay üzerine geniş ve derin bir araştırma başlattı mı? Ne iftirası? Kabin Amiri her şeyi biliyor. Ayrıca çamur atsa ne olacak? Bir ateş var ki duman çıkıyor. Bu tür karakterler derhal temizlenmeli. İki taraftan biri suçsuz olsa bile. 0
  • Misafir 29 Nisan 2010, Perşembe 16:23:33 TÜM KABİN AMİRLERİ STEWEERT OLSUN.ARKADAŞLARIMIZA SAHİP ÇIKSIN 0
  • Misafir 29 Nisan 2010, Perşembe 13:04:58 maalesef vicdan olmadığı için bazı insanlarda yaşanır bu olaylar, bir işi iyi yapmak değil önemli olan Vatana, aileye kendine iyi insan olmaktır.. 0
  • Misafir 29 Nisan 2010, Perşembe 04:46:35 helal olsun ekip arkadasım tercuman oldun bize... darısı dıger spk ların basına 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 22:06:12 Basindan beri okuyorum.Bu haberi kostebekleri sayesinde edinen bu medya kurulusu haberin hirsizligindan yakinir,bayanlar haksizliklarin kendilerine yapildiklarindan-ama duyarli kalip ailesini ve gerideki cocuklarina empatiyi dusunen ve susmayi akil bilen sayisi az..Memleketi asayisi ve yargiyi yargilamaya ne kadar savasciyiz da bu aileye ve topluma duyarli degiliz..Bilinclenecegiz..Mecburuz.Kasap degil, koyunun yerine koyarsak kendimizi insanligimiz saygi ve onur gorur .SAYGILARIMLA 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 21:55:13 Artık çivisi yerinden oynamış rahatlığın rehavetin kol gezdiği camiamızda basına yansımış bu olaydan daha öncekiler de var, onlara bişey olmayacak mı? eski yk başkanı- köln olayı -khb şefleri ve onların en büyük destekçisi başkanları-diğer bazı uygunsuz eski kalem çalışanları .......... NE OLACAK ŞİMDİ? ADALET Mİ BU? 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 21:34:02 Türk Halkı havacıların uçakta başlayıp otelde devam eden uygunsuz tutkularından bahsediyor, çoğu vatandaşımız idarecileri de aynı yolda olmasalar bu çocuklar mecbur kalıp buralara mailler yazmazdı diyor. Haklı olma ihtimaleri gerçeğin ta kendisi bile olsa yerin dibine giren imaj nasıl düzelir? 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 21:11:43 Çamur at izi kalsın türünden bir olay.Bayan olmanın avantajı tabi, beni taciz etti diyen herkesi atsınlar ozaman işten! Sevmediği, hoşlanmadığı herekese çamur atılsın ozaman. Varmı böyle bişe.! Yargısız infaz resmen.. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 20:32:32 Pilot alımı sırasında yapılan haksızlıklar, adam kayırmalar, şirketler arası yapılan gizli anlaşmalar, torpiller, sonucu şaibeli ve yabancılara uygulanmayan dlr sınavlarından dolayı THY'den nefret ediyorum, ama burada yapılan hoş değil. Herkes ekmek parası ve namusu için çalışıyor. Buna her zaman her yerde saygı göstermek gerekir. Olay gerçekse yapılan doğrudur ve yönetime tebrikler ama umarım bu olay çamur at izi kalsın türünden bir olay değildir, iyi araştırılmıştır.... 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 20:26:40 nasrettin hoca fikralarindan birinde vardir hoca agacdan duser sonra daha once agactan dusen adami bulun derdimden o anlar der. ayni konudan iki degisik havayolunda ayyuka cikmis dunyanin en mulayim zavalli adami bir turlu tertemiz olmustu. Ona gitsin. O yol gosterir onun calistigi sirket de daha buyuk ucada ccq verip ucurur. sonrada binlerce destek telefonu alir 1
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 17:43:29 Bakiyorumda bu sirkette kimin eli kimin cebinde belli degil,sanki böyle bir olay ilk kez yasaniyormus gibi genel müdürün kaptani görevden almasi bir kahraman gibi gösteriliyor.Peki esas bunu yapabalar ne oluyor(yayinlanmaz diye isim vermiyorum)örnegin giden y k baskaninida söylenmedimi?baskasi icin söylenmedimi?Koln deki icin söylenmedimi?bunlarin geregi yapildimi?hayir cünkü onlar icin mubahtir,burda yönetimin amaci ucus ekibini karalayip her zaman yaptigi gibi calisanlari birbirine düsürüp ispiyon mekanizmasini calistirmaktir. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 15:58:10 Şirket içinde halledilen ve şirket içi mahrem-gizli olayların burada ayyuka çıkarılması deşifre edilmesi hiç hoş değil. Airporthaber'i bu haber(!)i yayınladığı için kınıyorum. Şirket çalışanlarına özel olan mail sisteminde yazılan çizilenlerin 3. şahıslara bildirilmesini asla doğru bulmuyorum. olay sonucu sayın Temel KOTİL gerekli araştırmaları ve uygun görülenlerin yapılacağını bildirmiş olup bunu kendi içimizde halletmemiz gerekirdi. çok çirkin ve yakışıksız bir durum bu olayın bu kadar hassasiyetle incelenmesine ve ilgilenilmesine rağmen sitelerde paylaşılması. bu bilgiyi paylaşan ve şirket özel mailindeki bu yazıyı paylaşanların da ceza alması gerektiğini düşünüyorum. şirket gizlilik prensibinin bozulması disiplin cezası gerektirir!y. 1
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 15:50:38 Sayın Kabin hizmetleri başkanımız bu olay haricinde olan birsürü olayı (yakınında veya uzağında )hiçmi duymaz,yada duyar duymamazlığıma gelir. Öncelikle bu tür konularda başkanlık çok duyarlı olmalı bana ne isteyen istediğini yapsın çocuk değiller ya demek doğru değil.Birazda şu ekipteki arkadaşlarıma kulak verseniz,sanırım bu konuda yönetim bir gizli anket yaptırsa tüm kabin ekipine(isim ve mail adresleri gözükmeyecek şekilde yada uçuş öncesi mühürlü sandık koyarak matbu isim yazılmadan ama imza karşılığı bir anket yapılsa sanırım kabin hizmetleri başkanımız çalışanların yarısının güven oyunu alamaz.Bu konu(taciz)çok önemli bir konudur,ahlaki davranmayan en yakınınız bile olsa göz yummamak gerekir diye düşünüyorum.saygılar 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 15:48:08 dedikleriniz gibi eğer kızda da suç varsa ona da bir ceza verilmeli.aralarında nasıl bir ilişki olursa olsun ve nerede olursa olsun işine taşımayacaksın.kız sana yüz veriyorsa sende karşılığını dışarıda ver, uçağın içinde değil.pilotluk benim gözümde kutsal bir meslektir.onca kişinin canı sizin elinizde.böyle kirli işlerin yeri değildir uçak.bir anlık dalgınlık, öfke, sinir bozuluğu geri dönülmez hatalara da yol açabilir. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 15:20:01 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 14:49:39 evet kimi zaman bazı kaptanlar haddini aşabiliyor.ancak bu karşılıksız değil adam 15 yıldır kaptan ve ilkdefa mı sesini çıkaran bir km çıkıyor.bence arkadaştada suç olmalı ki adam bu kadar yüz bulmuş.km arkadaşında geçmişine bakmak lazım bence . 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 14:15:14 Ekmek parası için binbir zorlukla bu güzide şirkete girmiş ve namusuyla çalışan arkadaşlara sesleniyorum....Biliyoruz,duyuyoruz....Bazı kaptanların hosteslerimize uçuş,yatı ve uçuş sonrası yaptıklarını,tekliflerini,tabiiki namusuyla çalışan adam gibi adam kaptanlarımızı ayırarak bunları söylüyorum...Sevgili arkadaşlar korkmayın biri sizi yazılı veya sözlü tacizmi ediyor kaptan olması hiç problem değil genel müdürünüze ve yönetim kurulu başkanınıza güvenin ve şikayetlerinizi varsa elinizdeki belgelerle mesaj,mail v.s. ile direk onlara yapın bakın sorun ne kadar çabuk çözülüyor,sizin adınızı kötüye çıkarmak isteyen sizi kullanmak isteyen bu tip kaptanlara gereken dersi verin.KORKMAYIN İŞİNİZDEN SİZ DEĞİL ONLAR OLURLAR.. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 13:33:31 ben şahsen inanmadım. 15 senelik pilot birden bire mi davranış bozukluğuna girdi. intikam oyunu gibi geldi 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 13:00:40 burası türkiye malesef... mahkemeye verilenlerden olumlu sonuç mu alınıyor sanki??? yapanın yanına kar kalıyor madur olan ise adının iyice mehkemelerde haberlerde, gördüğünüz gibi internet sitelerinde vb. dolaşıp iyice psikolojisi bozuluyor. Gerçekten türkiyede bir kaos bu durum bir yanımız sonuna kadar hakkını aramak diyor, bir yanımız aman uzak dur daha çok yıpranma.. gerçekten çok acı bir durum. bu söylediklerimi ancak yaşayan bilir çaresiz kalan bilir:.( 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 13:00:27 burası türkiye malesef... mahkemeye verilenlerden olumlu sonuç mu alınıyor sanki??? yapanın yanına kar kalıyor madur olan ise adının iyice mehkemelerde haberlerde, gördüğünüz gibi internet sitelerinde vb. dolaşıp iyice psikolojisi bozuluyor. Gerçekten türkiyede bir kaos bu durum bir yanımız sonuna kadar hakkını aramak diyor, bir yanımız aman uzak dur daha çok yıpranma.. gerçekten çok acı bir durum. bu söylediklerimi ancak yaşayan bilir çaresiz kalan bilir:.( 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 12:32:38 Kaptanlar kendilerini ne sanıyor aynı olaylar heryerde oluyor sadece susuyorlar o kadar bırakın pilotu bir kurum biliyorum pilotlar ona baglı adam ekmek ıster gibi istiyor memurundan bunda bu camiada herkes biliyor neden şimdi ilk defa duymuş gibi davranıyor millet anlamıyorum 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 12:04:58 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 12:04:42 Bu sektörde çalışan ve sorun yaşanınca yazılması gereken RISER report'u herkes bilir. RECOMMENDATION, IRREGULARITIES and SUGGESTIONS OF EMPLOYEES REPORT. Durumu yönetime bildirmiş de niye polise bildirmemiş, dava açmamış diyen kişilere sözüm BİR ŞEYİ TAMAMEN BİLMEDEN YAZMAYIN LÜTFEN! Benim başıma da geldi demiştim peki sen neden yazmadın diye soracak olursanız ben seviyesini koruması gerektiğini uygun bir dille anlattım ve o da öküz olmadığından anladı. Bu adam öküzmüş anlamamış ve cezasız da kalmamış. Ayıp denen birşey var insanları bu kadar basitleştirmeyin lütfen! Her şirkette her sektörde bunlar yaşanıyor ve medyaya sızıyor kim genelleme yapıp şirket adı lekelendi diye yorum yazıyor sizlere sormak istiyorum.. İnsaf! İnsaf! 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 11:57:10 Maalesef bazı pilotlarımız bizi garson, komi, gece de eğlencelik olarak görüyorlar. Bunu her şirkette bariz bir biçimde yapıyorlar. Bütün ekip havuz başında otururken 'kız gel bana da masaj yap' diyebiliyorlar. Bizler her meslek grubunda olduğu gibi kimi kör cahil, kimi de birçok eğitim almış Türkiye'deki işsizlik sorunundan dolayı bu mesleği yapan insanlar. Basit insanlarla eğitimli, işini severek insanları genelleme yaparak, bu nahoş durumları yaşatmak kimsenin hakkı değildir. Benim de başıma geldi, hemen oradan uzaklaştım ve muhattap olmadım. Ve adım gibi eminim benim gibi daha niceleri vardır da işini kaybetme korkusundan gıkını çıkartmıyorlardır. Arkadaşımızı cesaretinden dolayı kutluyorum. Keşke gününde RISER yazsaymış. Bu sektörde 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 11:48:44 Bu olayda gereken cevap yönetim tarafından verilmiştir.Mahalle ağzı ile konuşup dedikodu yapmaya böyle güzel bir şirketin kaptanlarını,stewardlarını ve hosteslerini basit bir taciz olayı ile töhmet altında bırakmaya kimsenin hakkı yok.hala bu konuyu uzatmak isteyenler önce kendi iç dünyalarıyla hesaplaşıp karakter ve kişilik yapılarına baksınlar lütfen...kaptanix 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 11:35:46 bende bu sektördeyim kim bu densiz e.g. söylede utansın. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 11:28:11 ARKADAŞ NE TACİZİ DİYOR.KENDİ KARISI BACISIYADA EŞİNE BÖYLE BİR ŞEY GELSE BASINA ŞAKA YAPSALAR NE DER ACABA ŞAKALAŞTIK DIYECE ANLATACAK 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 10:35:14 Belden aşağı vurup elma ile armutu karıştırmak niyedir ? Bangkok olayının bununla ne ilgisi var ? İyice saçmalamaya başlıyorsunuz 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 10:18:32 Bangkok taki kaptanı ne karışrıtıyorsunuz ? Birisini mi taciz etmiş ? Kimseyi rahatsız etmediyse size ne ? Allah rahmet eylesin ve böyle çirkin şeylerle anılmasın lütfen. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 09:56:31 EKİBİNİ KORUMAK İÇİN BÜTÜN AMİRLER ERKEK OLSUN 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 09:53:22 Şirket içi mailleşme sistemi meyvalarını vermeye başladı.Yntm çok akıllı bir hareketde bulunarak tüm birimleri birbirine düşürmeyi başarmıştır.Gelen mailin isimsiz olması da cabası.Uyuz olduğunuz birisi varsa ki kabin içi anonslarda duyduğunuz kaptanın,yada amirin adını beğenmeseniz bile dilediğinizi yazıp isimsiz bir maille bu sisteme yollayabilirsiniz.Ardından da verin böyle bir siteye uğraşsın dursun.Çamur at lekesi kalsın.Süper bir yöntem.Ne moderotor var ne de hakkınızı arayacağınız,güvenebileceğiniz bir yönetici.Böyle bir olay olduysa bile bunun tartışılma yeri burası mı,bumudur Hak bumudur Hukuk.Böyle tacize uğrayan saf temiz bir kız neden 3 ay bekler?Ndn o anda o uçağı terk etmez,ndn kptn çağırdığı zaman hala kokpite girer.YAZIK... 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 09:52:53 Ne tacizi kardeşim, Kaptan hostese şaka yapmış. Olay budur işte. 1
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 09:45:19 kabın memuru arkadaşımız kutluyorum.bence daha boyle tacız olayı varmıdır olupta soyleyemeyen bu ınsanların babaları,eşleri abileri hosteslerımızı once thy sonra kaptanlarımıza emanet ediyor bu kaptanın yada kaptanların eşleri karısı bacılarıda burda çalısıyor olabılırlerdı ozaman aynı tepkı onlara yapılsaydı nasıl olurdu.artık şu askerı kafayı bırakın buyuk bır şirkette çalısıyorsunuz herdediğiniz olacak diye birşey yok. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 09:04:24 arkadasim bende sana katiliyorum bence de o kisinin memurunu korumadigi gibi gorevinide yerine getirmemistir.kimse namus bekcisi degil ama ahlaksizlik varsa biryerde onada ordaki idareci olarak amirin yapmasi hosteshanimi korumaktir sevgile kalin 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 08:59:47 thy yonetimini ve ozellikle sayin kotil kutkuyorum. gunumuzde hostesler bazi kaptanlarin sayesinde halk tarafindan farkli bir konumda degerendiriliyordu.kaptanin bu yaptigi is acaba kendi karisina veya kizkardesine yapilmis olsaydi neypardi.ayrica kendini ifade etmekte cekinmeyen hakkini ve namusunu koruyan hostes arkadsimizi kutluyorum.bence bundan sonra hicbor thy pilotu boyle bir istismara tesebbus edemiyecektir.son olarak axe rumuzlu arkadasa seslenmek istiyorum hostesin ne is yaptigini bilmiyorsan bu sitede ne ardiginin cevbini verebilirmisin acaba sygilar 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 08:41:38 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 07:55:53 bu tip olaylar cok sık yasanmıyor. bu kaptan mimliydi zaten ama atılınca hangi şirkete giti anlamış degilim neden alırsın boyle birisini filona 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 06:31:01 Kızının yada karısının böyle bir durumla karşılaştığında bu pilotun ne düşüneceğini merak ediyorum. Kabin memurunu kutluyorum. Kendine ve mesleğine sahip çıtığı için.(Kabin memurları hakında nasıl düşünülecekti) Kabin amirini kınıyorum. bana ‘tarzı biraz garip’ deyip ‘fazla konuşma’ dedi. Memurunu korumadığı ve olayı örtbas etme istemesinden dolayı.Bence böyle Kabin Amirleri amir olmamalı. Bana ‘tarzı biraz garip’ deyip ‘fazla konuşma’ dedi için. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 02:35:20 Bu tip insanlar her meslek gurubundan cikabilir.Olayi kokpit ve kabindekiler diye genellestirmek bence yanlis.Bizim gibi erkek ustun toplumlarda kadinlarin isi cok zor.Bu tip olaylar kadinlarin haklari kanunlarla ciddi olarak korunarak onlenebilir ancak.Bence en buyuk sorun kisilerin kendilerine verilen yetkiyi kotu amac ve cikarlari icin kullanmalari.Eger yazilanlar dogruysa kabin memuru arkadasi cesaretinden dolayi,THY'i de gerekli cezayi verdiginden dolayi kutluyorum.Kokpit ya da kabinde,bu tip insanlar korunmamali.Ust pozisyonda oldugu icin kimse kimseyi taciz edememeli,istemedigi birseyi yapmaya zorlayamali.Kokpiti kabinden ayirma fikrindeki arkadaslara da bunu nasil yapmayi dusunduklerini sormak istiyorum? 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 02:06:37 Bence Kaptanlara CRM dersi kadar "Sosyal Yaşam" dersleride verilmeli.Onlarında bizim gibi normal insan olduklarını düşünüyorum.Gelin bu insanları topluma kazandıralım 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 02:06:05 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 01:59:23 bunu medayaya veren thy çalışanına yazıklar olsun diorum sadece. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 01:46:58 bu mail geldigi zaman sayın G.müdür gerekenin yapılacagını acıklamıstı ve yapılmıs .ama bunun nasıl yapıldıgını ve cezanın da nasıl verıldiğini yine mail aracılıgı ile calısanlara duyurmalı en kısa zamanda.kaptanın eski sevgilisi oldugu duyumlarını alıyoruz,kıskanc sevgilinin yazdıgı soylenıyor vs vs.ayrıca sunu sormak istiyorumm. ORTAYA CIKMAYAN TACİZLER NE OLACAK ?illaki birinin GENELE mail atması mı lazım? YASLI BİR KAPTAN DA AYNI CEZAYI ALACAK MIYDI ?? PİLOTLARI,STEWARDLARI SAPIK,HOSTESLERİ DE HAFİF MESREP GİBİ GOSTEREREK İŞİN İÇİNDEN CIKACAK MISINIZ?? HEM BOYLE CEZALAR VERİP HEM DE BUNLARIN OLMASINI SAGLAYAN ESKİ KAFALI YÖNETİCİLERİ DAHA NE KADAR GÖREVDE TUTACAKSINIZ???sayın Kotil;bunları okudugunuzu biliyorum.LÜTFEN CEVAPLAYINN 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 01:27:07 Bu olay öyle basit değil! Bakın altından daha neler çıkacak!!! 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 01:25:49 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 01:12:18 savcılık bu olayı suç duyurusu kabul edip gereğini yapacağına eminim ,thy yönetimini kutluyorum,kabin memuru na geçmiş olsun kaptan yaşı ne olursa olsun ekibin babasıdır insan evladına kötü bakmamalı 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 00:45:38 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 00:28:37 bankok olayınıda unutmadık kaptanın cinsel istek hapı alıp odasında kalpten gitmesi dün gibi aklımızda.. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 00:26:09 Bu yasananlara hiç prim vermeyip.Memurlarını ve mesleğine olan saygısını koruma adına gerekeni yapsaydı kabin amiri, daha anlamlı olacaktı.Nasıl oluyorda bu olayları rapor etmiyor.Bu yasananlara ''Tarzı biraz garip ''deyip''fazla konuşma '' demesi basıt oldugunu akla getiriyor.Susma sustukca sıra sana gelecek.ANLAMASI GEREKMEZMİY DI? Kabın amirleri seçilirken bu gibi olaylara göz yumayacak kabın mumurlarından seşilmesi daha olumlu olur. 0
  • Misafir 28 Nisan 2010, Çarşamba 00:15:23 Eğer bu yaşananlar doğru ise. Bunu yapanın gözleri önünde karısı yada kızına bu yapılanlar yapılsa acaba ne düşünürdü diye merak ediyorum.Seviyesiz bir durum. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:51:44 NEDEN BANKOK OLAYI İLE İLGİLİ YORUMLARI YAYINLAMAKTAN ÇEKİNİYOSUNUZ KAPTANLARIN LAFLARINI AYNEN YAYINLIYOSUNUZ LÜTFEN TARAFSIZ OLUN 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:51:21 VARSA YAZIN KARDEŞİM..Çıksın ortaya..Çok ayıpladık çok. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:46:44 Kaptandaki cesarete bak; bu kız panikleyip kabine çıkıp yolcuya "kaptan beni sıkıştırıyor yardım edin" dese, neler olabilirdi? Hiç düşündünüz mü? Peki Kabin Amiri ve diğer pilotun duyarsızlığına ne demeli... Hadi uçakta sessiz kaldınız ama sonra otel'e gittiniz her ikinizin de müdürü, başkanı var arayın yardım isteyin. Ama olmaz kaptan kraldır, dokunulamaz. Dokunan olursa yanar. O yakmazsa arkadaşları var onlar yakar. Takip edin bakalım bu kız ne kadar dayanacak. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:45:08 Bakın seçkin havacılık mesleğiyle uğraşan adam ve kadınların yorumlarına bakın. İbret için okuyun. Sırf şu yorumlardan bile manşetlik haber çıkar. Umarım Allah hakettiğinizi verir. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:43:31 kaptanlar ne cabuk unuttular bankok olayını cinsel istek hapı kullanıp otel odasında kalp krizi geçirmeler:) 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:23:36 BILGILER MAALESEF EKSIK VERILMIŞ. TAMAM KAPTANI IŞTEN ÇIKARDILAR. FAKAT MAALESEF "TK" BU KABIN MEMURUNU, BU KÖTÜ OLAYLARI HERKESIN GÖRDÜĞÜ MAIL ORTAMINA YAZDIĞINDAN DOLAYI IŞTEN ÇIKARMIŞTIR... TK NIN ADALETI BU MU?? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:04:53 Kabinin neler yaptığını herkes çok iyi biliyor. Brezilyadaki olayı niye bu kadar çabuk kapattınız? Kaptanınki can değil mi? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:03:10 Bu olayı ancak nikah paklar! 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:02:21 Bütün bunları kızın eski erkek arkadaşı yaptı. Kız onu terk edip, kaptanla ilişki yaşıyordu. Bu çekemeyen eski erkek arkadaşı böyle intikam aldı. Zavallı kaptanın işiyle oynadın! 1
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 23:00:23 son durum kaptan, amir ve memurun işten çıkarıldığı bu uçuculardan alınmış bir bilgidir duyumlarımız bu yönde..ayrıca sadece kaptanlarda mı var sanıyorsunuz böyle art niyetliler memur arkadaşlarının içindede var böyle kişiler ama kimse şikayet yada rapor yazmaya yanaşmıyor herkes biribirinden çekinir korkar duruma geldi artık ciddiyet bu mesleğin olmazsa olmazı herkes sadece işini yapsın ve bu işi hakedenler yapsın memurundan kokpite kadar ayıptır..empathy!!!!!!!!(bilenler bilir)lütfen. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 22:59:29 Evlensinler ,olay temizlenir! 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 22:58:21 Kaptanın hiç bir suçu yok! Kız zaten gönlünü katırmıştı Kaptana.! ama Kaptanın evli olması herşeyi engelliyordu. Kızda son çare olarak bu yola başvurdu. Kaptanım hiç bir suçu yok. 1
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 22:45:38 Benzer olaylar her sektörde, her alanda yaşanabilir; Her yerde benzer insanlar bulunabilir. THY'de üzücü bir olay yaşanmış ve bunun sonucu olarak gerekli görülen müeyyide uygulanmış. Bunun haricinde, meslek gruplarının birbirini suçlaması, hatta hakarete varan yorumların yapılması ve genellemeye gidilmesi hiç uygun değil. Bu, gereksiz yere mesleklerin marka değerini yıpratır. Makul olmak lazım. Ha! Ayrıca; Bunun haber yapılmasının yanlış olduğu gibi yorumlar yapılmış. Bu yorumlara katılmıyorum. Sorunsuz, sağlıklı uçuşlar diliyorum. Eski 1 K/M. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 22:35:42 bayan kardeşimi cesaretinden dolayı tebrik ediyorum bende. bir erkek olarak bu tarzda olayları duyarken utanıyorum, kendimizden daha zayıf gördüğümüz karşı cinsi kölemiz gibi görmek çağdışı bir olay. bu durumda olan başka kişiler varsa kesinlikle işten atılma korkusu olmaksızın veya çevre baskısı olur diye susmasın, söylesinki herkes haddini bilsin. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 22:31:14 Malesef bu tip durumlar her havayolunda oluyor.. Önemli olan sorunu hemen ortadan kaldırmak olayı gerekli yerlere bildirmek ve sonucunda yapılan soruşturma ve sebep olan kişinin işine son vermek.. Bu taciz olayı kesinlikle affı olmamalı asla kesinlikle kabul edilemez bir durum. Hem hostes hanım durumu açık ve net şekilde üstlerine bildirmiş hem de thy yönetimi konuyu soruşturmuş ve pilotun işine son vermiş. Doğru olan yapılmıştır. O pilot arkadaşa bir karşılaşsam asıl ben ona farklı bir çöp şiş ısmalarlarım hem de kızgın olanından 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 22:23:13 öncelikle yaşadığı talihsiz durumda gösterdiği cesaretten dolayı kutlarım kabin memuru arkadaşı. ve burada yorumlarıyla destek veren herkesi.... en çok da bu adam gibi olmayan pilotların desteği çok önemli yalnızca yorumlarla değil şirket için de de kendilerinin de adını kötüye çıkaran bu gibi insanlara karşı destek olmalılar. malesef çok sayıdalar ama hepsi tabiki değil çok değerli insanlarda var. 15 yıldır bu sektördeyim her çeşidini gördüm... lütfen destek olun doğruya dürüste ne hosteslik nede pilotluk mesleğini ayaklar altına almalarına izin vermeyin 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 22:22:02 "herkes hostes olur ama pilot olamaz,bir pilot kolay yetişmiyor"diyorsunuz haklı olabilirsiniz de birçok meslek sahibi kişiler de kolay yetişmiyor.15-20 sene okuyup öğretmen doktor mühendis vs olup sonuçta bir olayla işinden atılmak var burada da.o yüzden ne olursan ol işini adabıyla yap. o şahıs yine kendine iş buldu onun yerine geçebilecek binlerce de pilot adayımız var.bu olay bir örnek oldu.umarım ilerde havada da yerde de tekrarlamaz ve yapmayı devam ettirenler varsa da buna bir son verirler. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 22:18:52 Yanlış bilgiler verip insanları yanıltmayın bu olayı yasayan arkadasımız işine halen devam ediyor bu olayı gerceklestiren sapık (kaptan diyerek değerli kaptanlarımızla aynı unvanı taşımaması adına) ise önce disiplinlin kuruluna verildi uçuşları donduruldu ve sonunda yuz kızartıcı sebebten kovuldu bu konuyu e-mail ortamında kim dillendirdiyse kendisini tebrik ediyorum sessiz kalınmadığı içinde değerli yonetimimize tesekkur ediyorum bu arada bu sapığı savunan yazıyı yazan kişinin ya kendisi oldugunu yada onun gibi birisinin oldugunu dusunuyorum bunun baska bır açıklaması olamaz bu olay umarım hepimiz için imsal olur aramıza pilotundan amirine ve memuruna bu tip insanların girmemesi ve bu tip olaylara karşı kimsenin sessiz kalmaması dileğimle 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:53:47 acaba sadece kaptanmı işten çıkarıldı sanmıyorum bu olay kabin amirine kadar uzanmıştır ya amirliği alınmıştır yada işten çıkarılmıştır bu olayı yaşayan arkadaşımız içinde geçerli bu.. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:52:30 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:52:24 mıydı acaba 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:47:27 Kabin memuru tacize uğramış,şikayetini gn md ün açtığı mail e yollamış buraya kadar güzel...peki bu kabin mumurunun bağlı olduğu kabin hizmetleri başkanı her olayda olduğu gibi bundada duyarsızmı kalmış?görünen o ki duyarsız kalmış her zamanki gibi...Kabin hizmetlerinde memurlarına,çalışanlarına değer veren kişiler olmalıki bu olaylara bir son verilsin...değilmi??? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:33:28 bende butun bilgileri birleştirince sizin soylediğiniz "er.... gok..." adına ulasıyorum.emin olmadıgım icin ismini burdan yazmadım.ama sizde aynı ismi soylemişsiniz. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:30:29 BEN BİLİYORUM BU KAPTANIN KİM OLDUĞUNU AMA ÇOK AYIPPP DİYORUM İNSANLARIN ARASINA YINE GIRER BÖYLELERİ HICDE UTANMAZ BU INSAN .. AYIP YA AYIPP SEN THY GİBİ Bİ ŞİRKETTE VE YAPTIGIN SEYLERE BAK ..AYIPPPP YAZIKKK UTANMAN VARSA TABIKI INSAN ARASINA CIKMAZSIN .. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:28:38 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:26:10 bu adam bunca yılda ilk defamı yapmış bu işi.cesaretine bakılırsa hiçte öyle biri değil.demekki defalarca tecrübe etmiş.eee neden şikayet olmamış.belkide hiç hayır diyen çıkmamıştır bugüne kadar !!! 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:22:41 Ben şirket sahibi falan değilim keşke olsam senin gibileri kapının önünden geçirmem bu bir..ikincisi birinin hatası varsa ve onun şahsa karşı söylemiyorsan biz bu tiplere sektörde ne ad veririz sen bilirsin..üçücüsü hukuktan niye korkuluyor gitsin mahkemeye dedik niye zoruna gitti?...Ayrıca yaklaşık 20 yıldır sektördeyim hergeçen gün shegamonya azalıyor diyede gocunmamalı herkes işini yapmalı parasını alıpakıllı olmamalı değil mi?Polemik yaptırma akşam akşam 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:15:41 Erkek egemen bir toplumda tek tük sesini çıkarabilenler çıkıyor.Bunun gibi yüzlerce hadise tüm sektörlerde her gün yaşanıyor,bu sürpriz bir haber mi,yadırgayanlara soruyorum,siz aydan mı geldiniz,ahlaki yozlaşma her yerde var ve ağır cezalar gelmediği sürece olmaya devam edecek... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:12:20 Bende aynı kanaatteyim; Tavuk Şiş... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:11:26 daha önce çok sayıda bayan arkadaştan duymuştum benzerlik mi bilmiyorum. erkeklere de çok ters davranan bi kaptanmış. koskoca şirket dedikodu yüzünden koskoca kaptanı atmaz. demek ki aynı sebepten kaç kez şikayet aldı. kaptanın adı er..... olabilir mi acaba? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 21:08:43 ektiklerini bicsinler.. namusuyla isini yapana golge etmesinler.. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 20:48:16 Ateş Olmayan Yerden Duman Çıkmaz rumuzlu arkadaşa kesinlikle katılıyorum. Herkes hostes olur ama pilot olamaz. Sokaktan geçeni hostes yapıyorlar ama bir pilot kolay yetişmiyor. Belki de kadın psikolojisinin kurbanı oldu.. Yazık!!! 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 20:45:12 Türk Havacılığının bir adım ileriye gideceğine inanıyorum . Dedikodu üzerine kurulu bir ülkede yaşıyoruz 1
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 20:20:10 şeker kamışlarının boyunun 2 ila 6 metre arasında değiştiğini bilmiyormuş anlaşılan. Ben hala şu özel şirketin adını merak ediyorum. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 20:11:58 internette ki haberlere gore E.G A320 kaptan pilotu 39 yasında ve TK ya girişi 1996 . bunların hepisini birleştirince bir isim cıkıyor karsımıza... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 20:05:45 O pilğt pegasusdadır şimdi 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 20:02:12 KIM NE ISTERSE ONU YASAR AMA SADECE KENDI RIZASIYSA YASAMAK ISTEDIGINI YASAR..AMA MALESEF KAPTANLARIN BAZILARI PILOTLUK EGITIMI ALIRKEN SANKI SAPIKLIK VE DENSIZLIK EGITIMINIDE BERABERINDE ALIYOR YADA KENDINDE BUNU GORUYOR...BUNU HIC BIR KAPTANIN YAPMA LUKSU YOKTUR..MAGDUR OLAN ARKADISIMIN BU EYLEMINDEN DOLAYI TEBRIK EDIYOR VE GECMISOLSUN DIYORUM.THY YONETIMINIDE KONUYA ADINA YAKISIR BIR SEKILDE YAKLASIP SOZ KONUSU SAPIK KAPTANI KOVDUGU ICINDE TABRIK EDIYORUM...AMA SON OLARAK BUNU EKLEMEK ISTIYORUMMM: HOSTESLERIMIZ BU GIBI DURUMLARI SAKLAMAYI TERCIH ETTIGI MUDDETCE SAPIK OLAN KAPTANLAR ORTAYA CIKIP MIDE BULANDIRMAYA DEVAM EDEKLERDIR...OZEEL BIR HAVA YOLU SIRKETINDE CALISAN STEWARD// 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 20:01:37 anlasılan siz bir özel sirketin sahibisiniz kullandıgınız kelimeden de kim oldugunuz cok net.sizin sirketinizin de hangisi oldugunu cok iyi biliyoruz ve de sirketinizde kokpit kabin hatta ve hatta mülakatlarda ve hatta işe aldıktan sonra hangi kabin memuru ile neler yaptıgınızıda isterseniz o balta lafını siz geri alın yoksa burdan tek tek sizin ve sirketinizin tüm kirli camasırlarınızı tek tek bize döktürmeyin olurmu para sahibi olunca sirket sahibi olunca bir sey olunmuyor tamam mı? ve tüm calısanlarınızın sizin arkanızdan sizin icin neler söylediğini ve de size ne takma isim ile hitap ettiğini de söyletmeyin bize.Ahlak dersi ve hukuk dersi verene kadar dönün siz kendi sirketinize ve ahlakınıza bir bakın isterseniz ok ? balta imiş hıhhhh 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 20:00:44 Uçuş ekipleri kokpit veya kabin olsun ağır sorumlulukları olan profosyonel personelden oluşmaktadır. Karakter zafiyeti olanları bu ortamda tutmamakta gerekir. Umarım THY Yönetimi bu kararı vermeden önce olayı tarafsız bir şekilde soruşturmuştur. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 19:59:10 KURUM ICINDE AHLAKI NORMLARA TERS ILISKILER YASAYANLARIN IDARECI OLDUGUNU SOYLUYORLAR EGER BU SOYLEMLER GERCEK ISE GENC HOSTES HANIMIN DERSINI IYI CALISMADIGI SONUCU ORTAYA CIKIYOR 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 19:58:21 Meslek şovenizmi yapmamalısın bence kız yeni hostes ekmek parası demiş şirkette kalsın demiş....Senin meslekteşın gitseymiş mahkemeye dönseymiş işine suçsuzsa ama oda gitmemiş...Yani neymiş demagoji yapmamalıymış biri gelip ağzının payını verirmiş...Ayrıca renk körü olmayıp yeşil ile kırmızıyı karıştırmamalıymış di mi?balta 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 19:47:33 Arkadaşım hukuk yolu açık suçsuz olduğuna inanıyorsa o pilot gitsin mahkeme ye açsın yürütmeyi durdurma davası ispatlasın suçsuzluğunu dönsün işine yada dönmeyip versin basına bizde haklıymış diyelim.Ama hiç ses seda çıkarmamış tıpış tıpış gitmiş şirketten...Bakalım yapabilir mi özelde gelsin görelim balta 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 19:43:54 bence kımse yormasın once bır sok haber vardı. bırılerıyle konusuldu sonra uzerınden aylar gecmıs bu haber konuldu olaylar olmus adam kovulmus baska bır sırkete gırmıs ama haber sok haber az sonra cocuk mu kandırıyorsunuz? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 19:29:20 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 19:05:54 Ateş Olmayan yerden duman çıkmaz yorumun tasvip etmiyorum. Kabinin Hepsi Ehli Namus mu Tartışılır Rezillikleri Okuduk Kaptanların İçinde de Gayet Efendi Çalışanlar Var Ne Kabin Ne de Kokpitin de iş Dışında bir iş yapmaması lazım Steward arkadaşlar için de aynı sözüm geçerli herkes efendi gibi işini yapsın bu sektör bazı ucuz insanların yüzünden yeterince yıprandı ve çekilen zorluklardan çok skandallarıyla anılmaya başlandı buna bir son verilmesi yönünden bu mail iyi olmuş kaptanaa da acımadım 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 19:04:17 az önce yazan arkadaş konuyu çok güzel özetlemiş.süper.zaten yorumları okuyunca neyin ne oldugu kimin ne fesinin oldugu belli oluyor.bu kızın steward erkek arkadaşı 2 ay sonra başkasından bu olayı duymuş ve kıskançlık krizi geçirip her ikisinden de intikam almak için yazmış böyle bir mail ve benim zavallı THY yönetimim de çok derin yaptıgı araştırma ve soruşturma ile koymuş kapı önüne bunları.ama bu erkek arkadas steward efendi halen daha THY de ucuyor ve intikam almıs olmanın mutlulugunu yasıyor.peki simdi soruyorum THY yönetimine neden bu steward halen daha THY de ucuyor ? zaten hostes kaptanın hareketlerinden rahatsız olsa bu olay 2-3 ay sonra degil anında ortaya cıkardı.size hiç pis kokular gelmiyormu THY yönetimi, göya soruşturmuşlar. 1
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:57:23 siz nasıl herkesi aynı kefeye koyup da "ak kaşık kabin" diyerek hepimizi karalayabiliyorsunuz ki? kabindekilerin hangisinden "tüm kaptanlar aynı" diye bir laf duydunuz? bu camiada arıyla namusuyla para kazanmaya çalışan tüm kabin ekibine hakaret ettiğinizin farkındamısınız? ayrıca böyle hakaretler savuracağınıza MADEM Kİ BU KADAR NET KONUŞABİLİYORSUNUZ o zaman siz de hem kabine hem kokpite karşı net olun da gördüğünüz ahlaksızlıklara göz yummak yerine itiraz edin, kabinde de kokpitte de böyle insanlar barınamasın, ADIMIZ DA KARALANMASIN!!! 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:56:34 Benin yazmis oldugum yorum nerede sorarim? Gercekleri yazdigim icin, lütfen sansüre tabii olmasin.. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:50:59 Ben eski bir kabin memuru olarak gerçekten bu durumlara çok üzülüyorum. bu camiadan olmayan insanlar malesef bu ahlaksız durumlar yüzünden bizlere tuhaf bakışlarla bakıyorlar. mesleğimiz dünyanın en zor en meşakkatli en sabır isteyen mesleklerinden biridir (hem kabin hem kokpit hem teknik için söylüyorum bunu) . dışarıdan saygı göreceğimize malesef içimizdeki mesleği rezil edenler yüzünden damgalanıyoruz. Aslında kabahat onlarda değil, yoldan geçen herkesi işe alıp iki gün eğittikten sonra aprona salanlarda. Biraz daha dikkatli olunsa, iyice araştırılıp eğitilse, eğitim boyunca (gerçekten) gözlemlemeler yapılsa bunların yarısı yok edilir, kimse de arkamızdan kötü düşüncelere kapılmaz, aksine SAYGI GÖRÜRÜZ! Biraz dikkat lütfen... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:41:22 Saldırın bakalım Kokpite! Hiçbir kaptanın, namusuyla çalışan herhangi bir kimseye burda yazılanlar gibi bir yaklaşımda bulunmaz! Lakin kabinin ne olduğunu çok iyi biliyoruz. Burda sütten çıkmış ak kaşık oldular biranda. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz!!!! Ak kaşık kabin! Brezilyada arkadaşınızın zenci grupfantazisinden sonra neresini hastanede diktirdiğini ne çabuk unutturdunuz. Burda namuslu havalarına, milleti kandırmaya kalkmayın. O kaptan, o bayandan yüz bulmasa asla böyle birşey yapmaz.! Namuslu olmak sadece namusluyum demekle olmaz! Namuslu olacaksın. Önüne gelene şapurşupur, kaptana gelince Yarabbi çok şükür olmaz. Olursa işte böyle olur! 1
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:31:42 bu arkadaşımızı tebrik etmek gerekir,maalesef bu tip olaylar her şirkette var,hatta yüz vermezssen uçuşu senin burnundan getirir. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:29:13 Eskiden kaptanlar istedikleri hostesi ekibine alırlardı. Onlara gn md bile karışamazdı. Herhangi bir kuralı sorgulayanı "havacılıkta kurallar kanla yazılır" deyip bir güzel benzetirlerdi. Şimdi bile personeline kayıtsız şartsız sahip çıkma anlayışı hala vardır ama artık TK yönetimi onlardan olmadığı, eski hallerini bilmediği için yani onlardan çekinilmesi gerektiğini bilmediği için boruları ötmemektedir. Kısaca kokpit arada kaynadı gitti vesselam. Havacılığı bilmeyen yönetimlerinde bir faydası bu. Her şey sıfırlanıyor. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:27:08 Kız şikayet etmeseydi de kaptanla istediği her şeyi yapsaydı o zaman yazık olmazdı değil mi aklınızı başınıza alın beyler kaptanların da evlerin de bekleyen eşleri çocukları kız kardeşleri var herkes işini doğru düzgün yapsın namusuyla hostes oldu diye her şeyi yapmak mübah mı bu kızlara ya da lisansı var diye her türlü pisliği yapmak kaptana hak mı orası ekmek teknesi insanların edepli hayalı şekilde dursun herkes bir kişinin de bu cılklaşmış muhabbetleri afişe etmesi iyi olmuş herkes efendi gibi işini icra etsin dışarda herkes hür bazı şeyleri kullanmayın kılzar da kendini kulandırtmasın korkup da gönüllü olnlar var zaten edepli olan öyle kalsın ayıptır ayıpppp 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:26:45 Eğerki suratında bir iğne ucu kadar namus,haysiyet sahibi arkadaş varsa bana şu namussuz adamın adını versin...allah için diyorummmmm!!!!!!!!!!!!!!! 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:25:01 İşyeri tacizi..Mobbing bunun adı.Derhal Kadın Dernekleri olaya el koymalı..Zaten kayıtsız kalmayacaklardır. Çok üzücü...Pilotlar gününün arkasından hiç iyi olmadı..Talpa ne diyor bu işe..??? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 18:22:49 Kaptan ne isterse yapmaya mecbursun!!!! Uçma o zaman! 1
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:56:17 Olayın doğru olduğunu tüm kabin ekipleri biliyo çünkü adı geçen kaptan zaten bu tür davranışlarıyla ünlü. Hem sanane ki o kızın erkek arkadaşından..steward olup olmaması seni neden bu kadar geriyo ? Bu kıskançlık neden ? Nasıl da kendi kafana göre hüküm veriyosun,yazan sen değilsin diyosun,erkek arkadaşın ve de steward diyosun?Nerden biliyosun kim olduğunu. Kıza yapma dediğini kendin yapıyosun.Anlaşılan stewardlardan bir acın var,neden bu kıskançlık.Asıl sana yazık. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:53:01 Sana olan yorumumda uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğimden dolayı yayınlanamamaktadır. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:28:08 sen kızına adam gibi aile terbiyesi namus anlayışı ve ahlak verdi isen hiç korkma ona kimse dokunamaz sen merak etme.yeterki sen kızına güven..ok ? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:24:39 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:23:43 1-Tacize uğradığının farkına 2,3 ay sonramı vardın kızım?,2-Bu maili de sen yazmamışsın zaten ,erkek arkadaşın steward yazmış? Bu ne vicdansızlıktır?Sen ne yaptığının farkındamısın? Pilot işsiz kaldı ,şerefi ,onuru paralandı,ailesinin nazarında haysiyeti iki paralık oldu(ailesi dağılırsa çokmu mutlu olacaksınız?),Alnına tacizci damgası yapıştı..ŞİMDİ VİCDANEN ÇOK MU MUTLUSUNUZ?????? 1
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:15:12 bir çalışanı işten atmak o kadar kolay birşey de değildir. olay doğru yada yanlış bilemiyorum, o yüzden olaya yorum yapmıyorum bazı bilmeden konuşanların yaptığı gibi, ama haberde kaptan işten çıkartıldı deniyorsa, thy gibi bir firma bunu basit bir e-mail yüzünden yapmaz-yapamaz emin olun. olay yeterince incelenmiştir, suçlu görülen taraf cezasını almıştır. ek olarak bu olay sokakta gerçekleşmediği için polisten önce şirketi ilgilendir, daha sonra adli makamlara gider... ayrıca bu tip olayların dünyanın heryerinde yaşanıyor olması yada dişinin erkeğe yeşil ışık yakması, bu olayı haklı kılmaz. bu tip yorumlar yazan hak-hukuktan habersiz kişileri de allah en kısa zamanda ıslah eder umarım. kabin memuru arkadaşa geçmiş olsun. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:13:45 HAVADA UÇAN EKİP ARKADAŞLARIMIZDAN BU TİP BILGILERI MAALESEF SIKLIKLA DUYUYORUZ.HAVADA HERKES NAMUS VE SEREFINLE PARA KAZANMAYA CALISIRKEN MAALESEF ARADA BOYLE NAMUSSUZ ALCAKLAR CIKIYO.BENIM THY YONETIMINDEN ISTEGIM ARADA BIRDE OLSA ORTAYA CIKAN BU NAMUSSUZ VE SEREFSIZ IRZ DUSMANLARINI BU SIRKETTEN ATMALARI.LUTFEN ARTIK BU ARADAKI CURUK KAPTANLARI TEMIZLEYIN HOSTES ARKADASLARIMIZIN SIKAYETLERINE DAHA DUYARLI OLUP BU TIP TACIZLERI SIRKET BUNYESINDE ARADA ERITMEYIN SIZDE GAYET IYI BILIRSINIZKI PILOT HER ZAMAN HAKLIDIR AMA ARTIK LUTFEN HOSTES ARKADASLARIMIZA KULAK VERIN ONLARIN SIKAYETLERINI DUYMAMAZLIGA GELMEYIN BU ARADAKI NAMUSSUZ IRZ DUSMANLARINI KORUMAYIN... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:11:42 Bugunlerde çok fazla derecede taciz ve daha kötü durumlara rastlanmaktadır. Çocuklarımızı ve genç kızlarımızı dışarı çıkaramayacağımız duruma geliyoruz. Peki ben şu soruyu soracağım, biz kız çocuklarımızı ve kızlarımızı uçağa refakatsiz bindiriyoruz, bu durumda ne yapmamız gerekir? ayrıca kızlarımız hostes olmak için bu şirketimize girmeye çalışıyor, peki yine soruyorum kızlarımızı bu durum mu bekliyor? pilotların halini zaten biliyoruz, sağolsunlar hiçbirşeyleri eksik değil, birde havada harem kuruyorlar. Tabiki namusuyla bu işi yapan pilotlarımızda var, onlara sözümüz yok. Onu istihtam eden hava yolu şirketine de başarılar diliyorum, besleyin besleyin onu. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:11:02 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 17:08:38 yazıklar olsun tek kelime ile rezalet 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 16:40:17 Tüm yerli ve yabancı şirketlerde bu tarz olayları duyarız. İNSAN BEŞER VE ŞAŞAR. İNSAN HERYERDE İNSAN. Toplum olayları herzaman kendi yöntemleriyle cezalandırır. Bazende şirketler arasında veya kurumlar veya gruplar arasında psikojik savaşlar vardır. Bu olaydada THY markası kirletilmeye çalışılmıştır. Buna alet olan birkaç kendini bilmez kişi. Bu olayın buraya kadar reklam unsuru haline getirilmesinde kimler kazançlı çıktı bilmiyor. Bu bayan memur niye yasal zemine olayı taşıma cesareti gösteremedi. Sırf işten atılmaktan mı kortdu. YOKSA.... Acaba kendisinde ne gibi kusurlar var ? Bu olayı tetikledi mi ? Toplum onu nasıl tanıyor? Güvenilir birimi? Psikolojik sorunları var mı? Doğru mu? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 16:24:19 Adam ceza alır hapis yatar ve evine döner. Kaldığı yerden hayatına devam edmeye çalışır. Bu suçu işledi diye tekrar başka bir şehrin hapishanesine davet edilmez. Bir ihbarlar bile insan THY gibi büyük bir şirketten atılıyor.Bu ceza değil midir. Kariyeriniz bir anda sıfırlanıyor. Mağdur rolünü oynayan işine devam ediyor. Yasal bir süreç yok. SONUÇ Siz hala bu kişi başka şirkette çalışmasın diyorsunuz. BİR İNSAN BİN DEFA CEZA ALMAZ. İftara herzaman kişilerin başvurduğu bir yöntemdir. Senaryolar üretilebilir. Olayı sadece tek tarafından dinlemek hatalı. Bu maili mağdur değil bir arkadaşı yazmış. SENARYO MU? Bu olayın burda ne işi var.Amac haber mi? bir toplumu karalamak mı? BU OLAYDAN TÜM KABIN VE KOKPIT YARA ALDI MI? EVET.!!!!!. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 16:13:42 acaba bu kaptan 777 kaptanı ya da A340 senior falan olsaydı gene atılırmıydı merak ediyorum? bu tip olaylar sık sık olur ve çoğu insan sesini çıkarmaz.çünkü dışarıda kimse sana aylık 5000 tl artı ikramiye vermez.istersen odtü'yü iki kere oku gene alamazsın o parayı.bu tip olaylar kadın ve erkeğin bir arada çalıştığı her iş yerinden olabilir. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 16:06:20 haber ne kadar çok tıklandı böyle.diger haberler yarısı kadar tıklanmamış.daha çok böyle haber yayınlayın..rekor kırarsınız.millet olarak meraklıyız...özellikle sıkandal haberlere... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:58:50 Kaptan atlasa girmis bence cok mutludur . 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:58:49 Bir kere kokpit kabin ilişkisi dünyanın heryerinde aynı hiçbir fark yoktur.Kabin daima Kokpit e bağlı olmak zorundadır, bu kaçınılmaz.Neden mi ? çünkü Kabin ile kokpit aynı arabanın pistonları gibi organize birarada çalışmak zorundadır.Aynı uçagın içinde ve emir komuta sşstemi ile çalışmanın sonuçlarıdır bunlar.Birbirlerinden ayrı düşünülemez.Aynı havayı teneffüs edip aynı olayda birlikte hareket etmek zorundalardır.CRM işte burda ortaya çıkıyor.Ama Kokpit de Kabin de iş kurallarına ve ahlakına saygılı olmak zorundadır.Yok mu kabinden kaptanın kapısını çalan ? Var. Yok mu kokpitden kabin memurunun kapısını çalan ? Var. İşte sorun bu tip özellerin iş ortamına taşınması.Herkes iş hayatında oldugu gibi özelinde de profesyonel olmalı..Kural bu. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:52:04 Sevgili Airporthaber yorumumda hiç hakaret ve uygunsuz bir ifade yokdu.Ama size yönelik olan yorumuma kızdı iseniz o yorumda da hiçbir şey yok du.Sadece yılın gazetecilik olayı olabilir ve ödül alabilirsiniz dedim ne var bunda ki.Bence siz bu konuyu KARAKUTU PROGRAMINDA işleyin canlı canlı.Çünkü maalesef bu tip olaylar bir çok şirkette meydana gelmekte ve hatta buna yönetim özellik ile işden çıkarmak için bir tezgah olarak kullanmakta.Peki sorarım size ahlaksız bazı yöneticilerin bu topuk numaraları ile namusu ile çalışan bir Kaptana iftira edilerek işten atılması adının lekelenmesi sizce dogrumu ? Bakın yorumlardaki söylemlere ''KOKPİT KABİN BIRBIRINDEN AYRILMALI'' Oldu canım başka emrin ? kokpit konyaya ,kabin amasyaya uçsun aynı uça 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:49:53 arkadaşlar olay yanlıştır doğrudur kaptan kötüdür kız yalan söylemiştir belki hepsi doğrudur ama en kötü olan bence muhtemelen şirket içinden bu haberi dışarı satandır. Şimdi şirketine verdiği zarar la ne kadar mutludur acaba . Neyazıkki dünyada bi tek bizde böyle kötü bi olay meydana gelmiş vah vah 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:42:14 sadece pilot degil kabin amiri ve memurda atıldı arkadaslar .bunlar her meslekte olur normal . 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:30:23 bu ....... şu an çalıştığı X şirkette nasıl uçuyor ? SHGM uyuyor mu ? doğruysa pilota iftiraysa kabin memuruna ceza yok mu ? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:28:11 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:21:05 Ayrıca şunu da unutmamalı bu namus öyle lafa söze iftiraya gelmez bir kere lekelendin mi bir daha dönüşü yoktur.Ben de bu camianın içinden birisiyim ve yıllardır gördügüm şey ise maalesef sizin kabul etmediğiniz ve benim yazdıklarımdır inanın buna biraz acı ama maalesef öyle.Maalesef bazı yönetim modelleri bazı kaptanları işten atmak için çok defa kabin memuru arkadaşları bu yönteme sevk ederek amaçlarına nail olmuşlardır.Zaten bu tip olaylara öyle namuslu kimseleri yönetimin bulaştırması söz konusu bile olamaz çünkü böyle bir şeyi asla onlara teklif ahi edemezler ,ederler ise solugu mahkemede alıcaklarını iyi bilirler.dedigim gibi ATEŞ OLMAYAN YERDEN DUMAN TÜTMEZ.Bence bu yönetimin bir tezgahı.Çünkü aklı başında yönetim ikisinide atardı... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:16:58 BENDE KINIYORUM BU KAPTAN OLACAK KİŞİYİ.. HAKİKATEN BÜYÜK AHLAKSIZLIK YAPMIS.. AMA BENDE Bİ YAZSAM KİMBİLİR DAHA KİMLER ATILIR İŞTEN ... İSİM VERİLEBİLİYORMU BURDAN .. AMA BAŞ HARFLERİYLE SADECE.. SAYGILAR... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:16:02 yahu haberin sonunda "soruşturma başlatıldı"yazıyor.siz daha bir maille işten mi atılır diyorsunuz.herhalde iki tarafta dinlenmiştir.suçu olmasaydı işten atılmasına sebep olacak bir delil de olmazdı.hostes ilk başta suçu bildirmemiş olabilir burda hostes de suçlu ama nedenini bilmediğimiz bir konuda bu onun başkalarıyla fingirdeşiyormuş gibi algılanmasına yol açmaz. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 15:15:40 Hanımefendi ben tipik erkek mantıgı ile bakmıyorum, ben sadece mevcut ve halen daha şirketlerde olan insan portrelerimizden bahsettim.Ayrıca beni kınamışsınız ama benim söylediğimden de hiç farklı bir şey söylememişsiniz.Beni neden kınadınız anlayamadım.? Bakın benim yazdıklarımı çok dikkatli okuyun lütfen.Namusunu koruma yeri şirketin yöentimi değildir ADLİYEDİR.eger namusunu şirket yönetiminden korunmasını isteyen bir durum söz konusu ise o zaman bu işin altından başka şeyler aranmalı diyorum.Çünkü benim mantıgımda bu namus meselesi çok hassasdır bunun için adam vurulabilir.Öyle hak e-mail ile aranmaz.Eger bu bayanın gocunacak bir konusu yok ise mahkemeye gider o şerefsizi de rezil eder ve herkes bu kızı alkışlar.ama olay o degil degil mi 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:49:34 bir kaptan veya stewardla beraberlik yasamamış bir kabin memurunun bir elin parmaklarından az olduğunu düşünen sahsı yazısından dolayı ve olaya tipik erkek mantığıyla baktığı için kınıyorum.yıllardır bu güzel mesleği namusumla yapıyorum her toplulukta her meslekte iyilerde vardır kötülerde bunun için hiçbizaman kizlar yanlış yapıyor erkekler yanlış yapıyor diye genelleme yapamayız.ortada bir bir yanlış varsa tabiki bunun sonucunda kişi gereken cezayı alacaktır.ayrıca biliyorumki gerek kokpitte gerek kabinde bu işi namusuyla yapanlar çalışmaktadır istisnalar her zaman olacaktır asıl bu kişiler bir elin bir parmağını geçecek sayıdan azdır 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:38:02 Hostesi de atmışlardır garanti. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:31:08 atmayıp napıcaklar. gerçekmişki atılmış napıcaklardı madalyamı takacaklardı 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:30:10 Arkadaslar konu kapnsın bu şahsiyetın kım oldugu nasılsa belli artık bu saatten sonra erkek olduğunu dahi unutmuştur.Çekirgenın ayagğı kırıldı zıplayamaz artık Zıpladığı anda zaten vimlendi bu saatten sonra sabunda olmaz ondan. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:26:51 Oldu ozaman, tüm hostesler o kaptan bana sarktı, bu kaptan beni taciz etti diye ortaya bir sürü laf atsın, olay soruşturulmadan kaptan tacizcidir diye kapıya konsun. Anılan olayda belki gerçeklik payı vardır bilemem ama olay hakkında soruşturma açıldığı, şahitlerin dinlendiği yada olayda adı geçen kaptanın ifadesinin alındığına dair bir haber, bilgi yok. Ozaman herkes sevmediği yada korktuğu kişi için beni taciz etti diye iftiralar atsın. Varmı böyle bişey ya! Bir e-mail ile kaptanmı atılır!!! 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:24:08 Oncelikle kabin memuru arkadaşımı ben erkek kabin memuru olarak tebrik ediyorum. Mutlaka gerçeklik payı vardır. Ama genelleme yapmayalılm. Nice babacan, abi, arkadaşımız olan kaptanlarımız var.. Bu olay yaşanmııştır mutlaka daha önce de bizlerde duyuyoruz üstü kapalı olarak. Şirketler malasef kokpitleri kabinden ayıramıyor. Hep onlar ön planda, onlara haklı olarak bakıyorlar. Madem thy işten çıkarmış nasıl özel şirketler bu kişiyi kabul edebiliyor ? Bana bunu söylermisiniz? Özel şirketteki bayan ekip arkadaşlarım lütfen dikkat edin ? : iyi uçuşlar dilertim arkada 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:20:33 Sirkette kurum ici portal olusturup garip durumdaki insanlarin dertlerini dinleyen Sn.Kotil'e sonsuz tebrikler. Sonuna kadar arkanizdayiz. Akademisyen dedigin boyle olur. Ucus isletme de izzeti nefis varsa derhal istifa eder. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:20:02 Bilindiği gibi her kabin memurunun ya sevgilisi ,ya nişanlısı,yada kocası olabilir.Ve bunu eşine sevgilisine anlatan bir memur kaptanın sakat olmasına sebebıyet yaratabilir.Bunun için çok acıda olsa muhtemelen bu kaptana şeriat usulü ceza uygulanır.Çünki biz TÜRKÜZ ALIN TERİNE NAMUSLA OYNANMASINA MÜSAADE ETMEYİZ.MAKSAT PSİKOLOJİ BOZMAKSA HAYIR DEĞİL AKIL BAŞTAN GİTTİĞİ AN ZATEN PSİKOLOJI BOZULMUŞTUR 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:15:49 Evet evet daha uslubundan belli ne oldugunuz fazla lafa gerek yok.Lafa bak sana mı soracak veya Kaptana mı soracak kiminle beraber olacagını..Sormasına gerek yok canımın içi ne isterse onu yapar ama bunu yani özelini iş ortamında sergilemez ve bunun reklamını yapmaz ise bence iş ahlakına uygun olur düşüncesindeyim.Bu arada okudugunu anlama ve gercekleri görmeme problemi var galiba.Bu olay ciddi bir ahlaksızlık bence sadece yönetime degil direk adli makamlara gitmesi lazımdı.Bence bu bayanında suçu var ve başka bir tezgah var ki adli makamdan korkulmuş ve sadece yönetime bildirilmiş.Namusunu korayacak insan direk polise veya mahkemeye gider, yönetime değil.Yönetim mi koruyacak bayanların namusunu ALLAH AŞKINA YA.Bunun altını deşmeli bence 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:07:19 arkadaşım sende hostesi mesleğinden çıkardın ağza alınmayacak mesleğe soktun şimdi.ne demek yeşil ışık yakmıştır yoksa gelmez.ülkemizde bir sürü cinayet sırf erkek kız tarafından reddedildi diye gerçekleşiyor.birçok sapık ruhlu, kız istemedikçe daha çok üzerine düşüyor.Ardahan daki öğretmen cinayetini bilmiyormusun.Kızı istanbulda rahatsız ediyordu.kız tahinini ardahana aldırdı.sapık ruhlu adam kızı orada da bulup öldürmüştü.herhalde işten çıkarılırken iki tarafta dinlenmiştir.anlaşılan sapığın tanımı hakkında bilgin yok 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:01:07 sana mı soracak kız kimle olacağını=?Bu ne ya ellere var bize yok mi türküsü mü?bu kadar takozluk olmaz yok duymuşsa yok olmuşsa...sana mı yoksa pilota mı soracak kimle olacağını bu kadar kasıntı olmaz ki insan istersen tuvalet içinde izin istesin... sonradan görmeler sizi bırakın artık bu ayakları neden çalışamazsınız avrupada bu yüzden işte insanlık seviyeniz bu... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 14:00:58 bu olayı haber yapmanız etik kurallara ters düşmektedir. Sizhaberciler her olayı haber yaparak havacılık camiasına zarar vermeye devam ediyorsunuz. Ki bu camiadan ekmek yiyorsunuz ve yiyoruz. Sivil havacılğının gelişmesine yönelik haberler bulup getirin gelişmiş ülkeler neyi nasıl yapıyor, basithaberler yüzünden bu sayfaları doldurmayın derim. üzücü ve düşündürücü 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:52:06 Bence bu olay sadece tek taraflı dinlenmiş, Birincisi şu hiçbir erkek ,eger kadın yeşil ışık yakmaz ise onun yanına bile yaklaşamaz.Eğer durduk yere sürekli tecavüzcü tarzında davranışlar varsa işte o zaman bu adama SAPIK veya RUH HASTASI denebilir.Ben kesinlik ile zannetmiyorum ki bu bayan kabin memuru o Kaptanı kışkırtacak davranışlarda bulunmamış olsun.Ve bu yeşil ışıgı gören Kaptan arkadaşda netice de nefsine sahip olamayan biraz da bulunduğu statüyü daha benimseyememiş birisi ise sonuç böyle olur diyorum.Bunu herkes bilir ki namusu ile çalışan hiçbir kimseye Sapık dahi olsa asla ve asla yaklaşamaz.Muhtemelen bu bayan kabin memurun daha önce ya bir Host ile veya başka bir pilot ile bir iki beraberliği oldu ise ve bunu da kaptan duyduise 1
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:49:40 senin kızınada karınada olur da anlarsın demiyorum sen anlamazsın ayrıca bu e.g nereden gelme bakılsın(sonradan görmememi bilelim)Senin anlayacağın şekilde buradan yazsam yayınlanmaz....İnsanlar namusuyla para kazanamayacak mı bu meslekte.....sen in annen kardeşin kızın karın yok mu bu Türkiye nin sorunu taciz azıcık insaf varsa tabiki...balta 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:49:38 senin kızınada karınada olur da anlarsın demiyorum sen anlamazsın ayrıca bu e.g nereden gelme bakılsın(sonradan görmememi bilelim)Senin anlayacağın şekilde buradan yazsam yayınlanmaz....İnsanlar namusuyla para kazanamayacak mı bu meslekte.....sen in annen kardeşin kızın karın yok mu bu Türkiye nin sorunu taciz azıcık insaf varsa tabiki...balta 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:40:40 BU İNSAN SENİN AİLENDEN BİRİ OLSA TAVRIN AYNIMI OLURDU? AMİR MEMUR MUHABBETİMİ YAPARDIN.AMİRE SIRA GELENE KADAR İKİNCİ VAR.VE USLUBÜN ÇITIR USLUBÜ YANLIŞ!!! 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:37:44 Bunun gibi ırz namus düşmanlarından tüm şirketlerde var...Bir tek THY de değil 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:36:54 ""İnsanların yaşamak için ekmeğe değil onura ihtiyacı vardır"" hostes kardeşimi onurlu davranışı ve cesaretinden dolayı tebrik ediyorum, airporthaber ın değerli editörleri bu kaptanın adını lütfen ifşa edin, yaptığı davranışın bedelini ödesin bir şekilde... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:36:49 Bir uçagı kullandığında kendini bir şey zanneden karektersiz şoför ancak böyle bir davranışı sergileyebilir. Kabin memuru arkadaşlar unutmasınlar ki yakın gelecekte uçaklar şoför olmadan uçabilecek ancak kabin görevlisine yolcular her zaman ihtiyaç duyacaklar. Kabin görevlisi bayan kardeşimizi bu çirkin olayı duyurduğu için tebrik ediyorum ve geçmiş olsun diyorum. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:35:15 bence kız abartmış daha yeni. bunlar zaten standart muhabbetler. Kızda yeni olunca, kaptan ona sarkıyor sanmış. belkide kızın gözü var kaptanda, nerden belli doğru söylediği. O zaman herkes bir email yazsın istediğini işten çıkartsın. bence amir kaptanı bu kadar boş bırakmamalı. Amir kaptanı boş bırakınca, kaptan napsın? çıtırlara saldırıyor. bence amir suçlu. onu çıkartsınlar. 1
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:34:25 Bir reklam var hatırlarsanız: Kırmızııııııııı 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:31:03 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:27:55 thy yönetiminin olaylar bitince değil en başında önlem alması gerekirki bu çirkinlik yaşanmasın ciddi şekilde konuşup uyarı yapmaları iş ciddiyeti hatırlatılması lazım kimse kimsenin uşağı değil bunu yapan birkaç pilot ve steward ucucu ekipler tarafından çok iyi biliniyor sadece bir kişi yok bunu yapan.yakında yeni isimlerde gelebilir herkes kendine çeki düzen versin ve bu işi namusuyla yapsın. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:07:49 kabin amiri ne yapmis? nabza gore serbet ver demis,bence onun da isten atilmasi lazim... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 13:00:04 thy yönetimi bu işi çözebilir birincisi kabin ve kokpiti tamamen birbirinden ayırmalı çünki kabin memurları kokpitin uşağı durumuna düşürülmüştür. ayrıca düşününki istanbul izmir arası kaptanım ne içersiniz diye sorulması ne kadar saçmadır 35 dakika bişey içmeseniz ne olur.bugun yayınlanan bir duyuru derki sicil noları kokpite yanlış veriliyor buna ne gerek var zaten ellerinde çıktı var oradanda yazabilirler.ama maksat kızları kokpite sokmak çöp poşetini zaten temizlik görevlileri değiştiriyo ama kızlar değiştirirse kaptnlarımıza fantazi olur daha böyle yüzlerce sıralayabiliriz.sayın yöneticilerimiz ucuş işletmeye ne zaman el atamyı düşünüyorsunuz.yoksa bu askeri düzene devammı? kokpit aşığı kızlarımızıda unutmayalım onlarda aramızda. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:43:41 özel'e geçmek istiyordu belki keptın 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:39:46 Boylesini klas ve onurlu bir meslekte gevsek insanlar cikiyor demek ki sikayet etmek en mantikli seydi bencede. Namusu ile para kazanan insanlari rahat birakin. Ancak 'Seker sensin' kaptan bu lafi tuttum. THY ise kaptani isten atarak en dogrusunu yapmis. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:36:22 Bu hanımefendinin sol yanında yürek varmış demek ki ! İşte hanımefendi birisi. Bir insan olarak gurur duydum yaptığıyla. Acaba adli boyutu da gelecek mi olayın? Sendika takipçisi olmalı olayın. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:35:06 İKİNCİ NEDEN UYARMAMIŞ DİYORSUNUZ?AYNI KARAKTERDE İKİ KİŞİ OLAMAZMI KOKPİTTE? 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:34:52 Ben kabin memuruyum,çoğunluk olarak kaptanlarımız beyefendidir.bazen baba bazen ağabey gibidir.onlara her zaman saygımız sonsuz.ama hostes arkadaşıma bu tacizi yapan kaptan insan değildir.şimdi özel şirkete girmiş.aynı olaylara devam edecek.bu tür hasta ruhlu kişilerin kesinlikle psikolojik tedaviye ihtiyacı var. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:32:49 daha su yuzune cikmamis ne taciz olaylari oluyor da kabin memuru arkadaslarimiz sineye cekmek zorunda kaliyor. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:32:04 Bu hareketeleri yapan adam açık açık yapıyor ama biz adını EG diye kapalı okuyoruz. İlginç. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:31:45 TEK kelimeyle bunun adı şerefsizlik!!!! Şirketler kabin memeurlarının kokpitten korkmamasını sağlıyıcı önlemler alması lazım,ekmek parası için bir yere kadar sineye çekenler var.Sıkıysa bir hata yapsın o kabin memuru uçuş bitene kadar uğraşır bu şerefsizler istedikleri olmuyunca,bu insan THY den atılmıssa sicili bozuk neden özel firma araştırmıyıp bunu işe almış.Şimdi ordaki garibanlardamı sıra sapıklığın pişmanlığı olmaz ,her yerde devam eder. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:31:28 Benim anlayamadığım,ikinci pilotun kokpit içindeki bu tacizde ne yaptığı. Erkek adam kaptana derki; "Sayın kaptanım bu yaptığınız yanlış size yakıştıramadım" bunu demeyen ikinci pilotuda atmalı bence. Bu tacizde ses cıkaramayan pilottan ne CRM beklenir nede insanlık. İşte bu kadar 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:29:25 kaptan su anda başka bir hava yolu sirketinde tacizlerine devam ediyor anlaşılan. cinsel tacizden işinden atılan bir adamı hangi havayolu istihdam eder bilmek isterdim dogrusu. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:28:24 Bravo kardeşim cesaretinden dolayı seni kutluyorum. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:26:59 bunlar gibi daha kaç tane var ve bunlarıı özel şirketler havada kaparlar merak etmeyin 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:22:42 bunları sık sık duyuyoruz belki şirketler kaptan memur ayrımı yerine herkesi insan yerine koysalar herkes kendine çeki düzen verir. kaptan bulmak zor her yer kabin memuru çünkü. basiretsiz yöneticilerin yüzünden bu olaylarla karşılaşılıyor. Thy yi yinede tebrik ediyorum. Keşke birde hostes arkadaşımız mahkemeye verseydi. Uğraşıp dursun.... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:21:13 Geç kalınmış bir karar bu adamı uçuş ekipleri çok iyi tanır herşey doğru helal olsun kararı verenlere.. 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:20:12 lütfen eger dogruysa isim verelim ! demeki dogru ki tk göndermiş ! Yazıklar olsun ! 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:18:16 YA SİZ NASIL İNSANLARSINI ALDIĞINIZ MAAŞMI TUTTUĞUNUZ LEVYEMİ SİZİ ŞIMARTIYOR.HATTA BUNUN YANISIRA APAOLETLERİNİZMİ?TERBİYESİZLER!!!APOLET METRO MAKINISTINDEDE VAR GÜVENLİK GÖREVLİSİNDEDE AMA BUNLAR ŞEREFİYLE TAŞIYOR BASİTLEŞTİRMEYİN BU HAVACILIĞI KENDİ ARASINDA MÜCADELESİNİ VERİN BUNUN YOKSA BUNUN SİİRTEKİ TECAVÜZ OLAYINDAN FARKI KALMICAK ADAM OLUN ADAM..... 0
  • Misafir 27 Nisan 2010, Salı 12:17:22 bunlar gibi birkac kisi daha var 0