SUÇLU PİLOTLAR!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 15:49:21 Uğur Cebeci kendi mantık çerçevesinde kazanın kritiğini yapmış ve sonunda da demiş ki;"kaza bilgisayarda simüle edilerek kesin nedene ulaşılmaya çalışılır. Bu da ciddi bir zaman alır." Sonu böyle bitirilmiş bir yorum hakkında bir insanın bu kadar karalanması doğru mudur? Uğur Cebeci'nin avukatı değilim ancak bilirim ki,çok okuyan,çok araştıran,literatür takip eden havacılığa gönül veren ve birikimleriyle katkı sağlamaya çalışan bir şahsiyettir.Fiziki kusurunun dahi burada malzeme yapılışı son derece ahlak dışıdır. Bu kadar atıp tutmak yerine,kendi bildiklerinizle Uğur Cebeci'nin söylediklerini çürütecek dağarcığınızda havacılıkla ilgili ne varsa aktarın insanlar onunkiyle değil sizin açıklamalarınızla aydınlanıp bilgi sahibi olsun o zam 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:02:59 Senin gibi uzman görmedi bu topraklar, yürrrüü be rüzgarın oğlu :)) 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 30 Temmuz 2010, Cuma 22:29:20 UGUR'CUM, ALLAH'INI SEVERSEN BI SUS. BAK ALLAH'IN ADINI VERDIM... 0
  • Misafir 30 Temmuz 2010, Cuma 19:38:57 BİR GÜZEL ATA SÖZÜMÜZ BOŞ TENEKE ÇOK TINGIRDAR. 0
  • Misafir 30 Temmuz 2010, Cuma 01:33:37 Air blue pilotları en ufak bir hava olayında bile Samsun'a divert eden adamlar,,, şöyle ki; pegasus, onur air hatta TK nın bile indiği hava şartlarında inmeyen daha doğrusu riske atmayan anında divert eden ne olursa olsun ILS sistemini kullanmak isteyen adamlar, bence bir daha düşünmek gerek. 0
  • Misafir 30 Temmuz 2010, Cuma 00:09:39 BU ADAM HAVACILIK UZMANI DEĞİL, OLSA OLSA "HAVACILIK UYDURMANI" OLUR. 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 23:56:15 VAŞŞŞ. UĞUR CEBECİ HAZRETLERİNDEN YİNE EŞİ MENENDİ BULUNMAYAN BİR YORUM.!!!! YAHU ARKADAŞLAR BU MÜMTAZ DEĞERİN ZİYAN OLMASINA MÜSADE ETMEYİP HAVACILKTAN SORUMLU DEVLET BAKANI YAPILMASINI, BİR HAVACILIK MÜZELERİNE BÜSTÜNÜ KOYMAYI VE KENDİSİ " EŞSİZ HAVACILIK HERBİŞEYİ" BERATI VERİLMESİNİ TEKLİF EDİYORUM. ARZ EDERİM:))))) 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 22:59:13 pilot arkadaşlar gücenir dememişsiniz yazmışsınız, tebrik ederim. auto landingle binlerce iniş başarıyla test edildi zamanında, airbus uçaklarda neredeyse pilota gerek yok... boşa besle boşa kahraman et sonra ona buna artistik yapsın, dokulmaz oldu bu insanlar neredeyse, milletvekili sanki!. motor sussa tek motorla yakın piste rahatlıkla iner, motor yansa metal yorgan yedek yangın söndürüler devrede, dikme açılmasa yay emnıyet için var sağa veya sola yatır kesinlikle açılır. sonra kahraman pilot açtı kurtardı. havacılığı sembolu logosu bu sürücüler olmamalı artık. bu kapalı cockpit bir gün dolmuş söforü gibi çok insana açılacak emin olun... bir uçağın ne kadar basit uçtuğu anlaşılacak... belkı cam yapmak lazım cockpitin arkasını :) 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 16:22:07 MALISEF ZAMAN GECTIKCE VE TEKNOLOGI ILERLEDIKCE INSANLARA ULASMAK BU KADAR KOLAY OLUYOR.BIR KAZA OLUNCA CEP TELEFONLARI KAYIDI,INTERNETTE MALISEF HEMEN YAYILIYOR.ARDINDAN CEBECI GIBI BU TÜR UZMANLAR MANTAR GIBI TÜRÜYOR.HIC BIRSEYE SAYGI KALMAMAYA BASLADI.MAGAZINLER DÜNYASINDA YASIYORUZ ARTIK. 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 14:41:35 Bence Airporthaber, Uğur Cebeci'yi kaza ile ilgili yorum yaptığı için havacılık sektörünün takdirine sunmuştur. Bakın kimler yorum yapıyor diye... Airporthaber'in Cebeci'yi uzman olarak lanse etmesi baska türlü mümkün değil. Çünkü onun uzman olmadığını onlar da çok iyi biliyor. 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 14:35:49 Cebecinin kendisine boyle bir paye verdiginden haberim yoktu. eger kendi vermisse acil sifalar diliyorum kendisine; yok bunu airporthaber vermisse artik havacilik konusunda bir ses oldugu iddiasindan vazgecmeli. havacilik konusunda magazin haberi verilmesine karsi degilim ancak bir kaza konusunda boyle bir haber yapilmasi airport haber calisanlarinin havacilik konusunda ne kadar cahil oldugunun ispati ne yazikki. halki bilinclendirmek yerine magazin haberleri ile daha da cahillestirmenin manasi ne. haber yapilmasa daha hayirli olacak. esefle kiniyorum... saygilarimla 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 08:32:11 bu adam kim ne iş yapar ahkam kesiyor tecrube uzmanlık varmı yeterrrrrrrrrrrrrrr cekilsın kenara 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 08:29:18 bu işin uzmanları şunu bilir ortada hiçbir şey yok iken susulur .KAZA KIRIM İNCELEMESİ aylar sürer ondan sonra ortaya bir rapor çıkar. AMA İKİ PROGRAM YAPIP kendini uzman ilan edenler hemen konuşurlar. AMA DOĞRU MEMLEKETTE BAŞLAR AYAK AYAKLAR BAŞ OLMUŞ 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 07:58:42 Birkaç kelimeyi biraraya gatirebilen herkes uzman oluyor ülkede.Başka ülkelerde bir uçak kazası olduğunda aylarca süren araştırmadan sonra yetkililer konuşuyor.Biz niye böyleyiz,bilsekde bilmesekde her konunun uzmanı gibi davranıyoruz.Uğur Cebeci Almanyadan kontrolör getirip gecikmelerin önlenebileceğinide sanmıştı.Durumu vahim.Ne diyeyim,Allah akıl fikir versin . HAVA TRAFİK KONTROLÖRÜ 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 04:04:14 Tum dunya bu isi bilmiyor Ugur Cebeci Istanbul'dan Islamabad'daki kazayi cozdu. Bunu nicin haber yapiyorsunuz anlamak mumkun degil??? Her magazin programi yapan uzman kesiliyor Turkiye'de 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 01:48:33 Bu UZMAN THY uçağının yakıtsız kaldığı için düştüğünü de yazmamışmıydı? Neden bu tip ukalalara prim veriyor ve görüntümüzü kirletiyorsunuz? Ne olur havacılık camiasından uzak dursun bu tipler... Ha bir de bunun yaptığı uçuşları takip etsinler, kokpit'ten başka yerde uçmazmış öyle mi? 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 01:18:26 SİZE HAVACILIK UZMANLIĞINI KİM VERDİ ?SAYIN CEBECİ SÖYLEDİKLİRİNİZE CEVAP :)) :)) 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 00:56:50 bu adama sadece gülüyorum 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 00:22:24 Havacılık konusunda bu kadar üst düzey bilgiye sahip bir uzmanın görüşlerini nasıl olur da herkes eleştirir. Lütfen hürmet edelim. Yıllarını vermiş?! 0
  • Misafir 29 Temmuz 2010, Perşembe 00:09:51 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 23:46:32 Uzmana bak uzmana.Ağzı olan konuşuyor.Yıllarını bu mesleğe vermiş insanlara ayıp olmuyormu.Sayın Cebeci yıllarını bu mesleğe vermiş bizlerede hocalık yapar herhalde.Engin görüşlerinden faydalanmak isteriz.Duayyen ya. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 23:46:22 Hemen zaten suçlu pilot olur bahane hazır. Soruşturma yapılmadan kafadan at gitsin.. Nasılsa öldüler.. Hava durumu, havaalanındaki aletsel ekipmanlar, havaalanı ne kadar elverişli, diğer etkenleri düşünmeden pilotlar suçlu nasıl dersin.. Bunlar oturdukları yerden şarap içip suçlu şudur diyenlerden.. Bir bunlara uçak füretici irmaları ücretsiz şehir turları yaparlar viski içerek oo zaman senden iyisi olamaz, sonra havayolları ücretsiz first class bileti verdi mi tamamdır en büyük çemiş kezak havayolu olur viskisi yanında meyve taağı. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 23:41:30 Böyle başlık olur mu? Daha üzerinden 24 saat bile geçmedi. Ayıp! O, istediğini söylesin, ama siz böyle başlık atmamalısınız. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 23:37:07 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 23:17:58 Warning sistemi protection sistem gibi anlatıyor. Öyle bir koruma olsa adı EGPWS değil EGPPS olurdu. Madem uzamanlık taslıyorsun biraz oku araştır. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 22:55:53 uğur cebeci kimdir, eğitimi nedir,havacılıkla alakası nedir.sadece bi magazin programı yapıp uzman olup ahkam kesmek uzmanlık olduğu için bu haldeyiz zaten. NTSB 'nin yıllarını alıyor bir kazayı açıklığa kavuşturmak ama sayın cebeci dakkasında çözmüş olayı.kazanın kesin raporu açıklandığında pilotlar suçsuz bulunursa ahirette hesaplaşır artık. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 22:40:21 Uğur bey'ciğim,lütfen işinize bakın.Basının haline bakın,böyle bir sektörde çalıştığınız için utanmıyor musunuz? Pilot bir kere hata yapar ve sizin gibiler böyle yalan yanlış yazılar yazıp kamu oyunu yanıltarak hergün hata yapar.Hani şu basın ahlakı falan var ya siz ona uyun ve onu düzeltin.İyi gazeteciler yetiştirin olur mu?Bu konuları da bize bırakın.Siz magazin yazın,kim kiminle naapmış,daha yakışır size..Oldu mu canımm.. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 22:39:52 böyle uzmanlar kaldıysak vah halimize:))) 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 22:38:31 AirportHaber'in sevdiğim yanı çok ince mizah kullanıyor. Arkadaşlar yorumlarında ne biliyor bu adam falan diye yazmışlar....Arkadaşlar ...yapmayın yahu...tam Türk Sivil Hacılığı'na uygun bir adam Cebeci...bilsede bilmesede konuşuyor..iki fabrika görüp bir saat Cessna ile uçmakla bu adam kendini havacılık biliminde duayen olarak görüyor....bir dakika...hatırladım da 2 yıl önce kaza yapan şirketin teknik başkanı ve müdürü gibi...iş bilmedikleri halde kulaktan dolma bilgilerle iş yapmaya çalışıyorlar...Cebecei de bu adamlardan biri işte ne var yani bunda...sizlerde ilahi yani!!! 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 22:31:16 ya su sayfaya bence havacı olmuyanlşları almasınlar sacmalamayın arkaladaslar bırı boeing suclar biri airbus ıya gıdın ısıneze bakın 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 22:23:21 ya çıkarmayın şu adamı.kimki bu yaaa... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 21:51:50 böyle uzmanlar sayesinde ilerliyoruz. ne mutlu bize ki oturduğu yerden ahkam kesenlerimiz var. olmasalardı ne olurdu halimiz şükür ki ne şükür. 23 nisanda çocuklara başbakanlık falan yaptırılıyor, ben bu ahkam kesenlerin dönüşümlü olarak anladıklarını zannettikleri işlerin başına geçirilmesini diliyorum. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 21:47:07 Bir kaza olduğunda hemen meydan yaklaşma chartları çıkarılır ve yorumlar başlar. Bunu Kokpit görende görmeyende yapıyor. Ancak bir kaza hakkında yorum, bir arkadaşın da dediği gibi, " NTSB" gibi ciddi kuruluşların uzun süren araştırmaları sonucu ortaya çıkar. Bir kazada pilotları suçlamadan önce o kazada kural ihlali varmı diye bakılmalı. bu da ancak FDR ve CDR kayıtları deşifre edilmeden olmaz. Uğur Cebeci de yazının sonunda bunu söylüyor ve vakit alır diyor. Yazının başlığı ise " Uğur Cebeci, kazaya sebep olarak pilotları işaret etti" diyor. Kim ne yapmak istiyor anlamak mümkün değil... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 21:44:05 bu adam astronot yav...ne lisansı var??kaç saat uçuşu var???havacılıkla ilgili ne eğitimi var ??? 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 21:33:53 Maalesef çok bilmişlik herkesin her konuda uzman kesilip ahkam kesmesi bu ülkenin bilindik bir problemi 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 21:17:46 bu adamı seviyorum yaa çok güldürüyo beni şu gözlükleri ve montu 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 21:00:50 MERAK ETTIGIM BU UZMAN BU KONUM ICIN N EGITIMI ALMIS BIRI SOYLESIN LUTFEN .BIR ARADA DUYDUGUM YOLCU OLARAK BINDIGI UCAKLARDA BILE PILOTLAR CEKINIYORMUS BU UZMANDAN.AYRICA UZAK UCUSLARDA OZEL SAPAP FALAN YUKLENIYORMUS .YANI BIRAKSIN EGO TATMINI YAPAN BIRI COCUKLUK HAYALI OLMAYINCA O EGO YU BOYLE TATMIN EDEN BIRI .LÜTFEN BAŞLIGINIZI DEGISTIRIN TESEKKUR EDERIM 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 20:44:38 uzun yıllar ucmus bır havayolu personelı olarak sayın ugur cebecının ucus bılgısını cok merak edıyorum...her olayda kalkmıs sankı 40 senedır ucuyormus gıbıyorumlar yapıyor..konusuyor..kabın ekıplerını ve kaptanları sucluyor...lutfen bu tarz ısımızı bılmeyen kımselere prım yapmaları ıcın ızın vermeyın..Bahsedılen kısı daha selam vermeyı bılmıyor kabın ekıplerıne..kaptanlara..yapmayın allah askına .... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 20:22:46 Ugur beyin bu konuda bilgisi neymis? Tahsili neymis? kaldi ki bu konuda uzman kisiler bile kaza kirim raporlarini tamamen hazirlamadiklari surece suclulun kim oldugunu bilmiyorlar.Gunler hatta aylar bazen de yillar suren arastirmalar sonucu suclunun kim oldugu ortaya cikiyor.Ayrica boyle bir olayda bana sorarsaniz kimse suclu degildir? pilotun hatasi olsa dahi hicbir pilot kendini oldurmek istemez.Inanmayin aslinda yolcu once gelir derler ya . Biz pilotlar aslinda herseyden once kendimizi eve getirmek isteriz.Arkadasima katiliyorum sanirim ufo falan duserse bizde onun hakkinda vakit kaybetmeden hemen agzimiza geleni soylemeliyiz.Olur da ugur bey bizden once davranirsa kiriliriz bak 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 20:22:45 Ugur beyin bu konuda bilgisi neymis? Tahsili neymis? kaldi ki bu konuda uzman kisiler bile kaza kirim raporlarini tamamen hazirlamadiklari surece suclulun kim oldugunu bilmiyorlar.Gunler hatta aylar bazen de yillar suren arastirmalar sonucu suclunun kim oldugu ortaya cikiyor.Ayrica boyle bir olayda bana sorarsaniz kimse suclu degildir? pilotun hatasi olsa dahi hicbir pilot kendini oldurmek istemez.Inanmayin aslinda yolcu once gelir derler ya . Biz pilotlar aslinda herseyden once kendimizi eve getirmek isteriz.Arkadasima katiliyorum sanirim ufo falan duserse bizde onun hakkinda vakit kaybetmeden hemen agzimiza geleni soylemeliyiz.Olur da ugur bey bizden once davranirsa kiriliriz bak 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 20:16:24 Ne uzmanı kardeşim. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 20:15:19 git su boreklerını kanepelerı koftelerı yorumla sen.. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 19:54:46 bu kişi uzman ise bende 20 yıllık uçakçı olarak uzay mekiği ile ilgili birşey olusa (inşallah olmaz) yorum yapmak istiyorum.onuda yayınlayın. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 19:36:04 Bu arkadaş'ın THY AMSTERDAM kazası ile ilgili yaptığı yorumları yayınlayanlar da sizlersiniz, peki hala BİLİR KİŞİ diye neden bunun yorumlarını yayınlamak zorundasınız? Gerçekten yayınlamak zorunda mısınız? Türkiye bu hallere mi düştü? Havacılık uzmanına bak... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 19:33:35 Arkadaşlar haberin neden verildiğini anlamadınız mı? Airporthaber yöneticileri de elbette Cebeci'nin bu konuda uzman olmadığını biliyordur..Baksanıza ünlem işareti var başlıkta...Kinayeli olarak uzman denilmiş kendisine. Herkes kimlerin ne konuştuğunu bilsin, ağzı olan konuşuyor mesajı vermek istemiş olabilir airporthaber 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 19:09:36 Sayin Cebeci yorumunun en sonunda havacilik konusunda uzman sayilabilecek bir kisini soylemesi gereken en dogru sozü soylemis: "FDR ve CVR" analizleri sonucu ucagin neden dusutugu anlasilacaktir. Ucagin kotu hava sartlari altinda pistte bulunan baska bir ucak nedeni ile pas gectigi soyleniyor..Ama kaza nedeni konusunda bir yorumda bulunmak cok yanlis olacaktir! Bekleyecegiz ve gorecegiz.. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 18:07:30 Boyle abuk yorumlar ve haberler yazmaya devam eder ise mahkemeye verilmeli. TALPA ne yapiyor? 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 17:57:17 site yetkililerinden ricam "havacılık uzmanı"nın tanımını yapabilirseniz kendimizi ne olarak sayacağımızı bilmek isteriz yani. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 17:46:46 Hadi cebeci Airblue neden Dlr yapmıyor diye yaz bakalım bu kazadan sonra.Thynin Amsterdam kazasında yakıt bitmiştir diye yorum yapan uzman baya iyi uzman olduğun belli oluyor yorumlarından sen biraz daha araştır bakalım ansiklopedilerden.Sen Thyden beleş bilet almaya bak uzman bu konuda uzmansın herhalde 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 17:45:59 arkadaşlar zaten haber içerik analizi gibi bi durum yaparsanız başlıkta dalga geçildiğini anlarsınız ansiklopediye bakarak ahkam kesen gazeteci işte 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 17:37:51 Bu beyfendiyi lütfen bize havacılık uzmanı diye takdim etmeyin lütfen, gerçek uzmanlara ayıp oluyor, Hangi havacılık işletmesinde hangi işte uzman olmuş bu beyfendi. Gitsin Uzmanlarla roportaj yapsın gazetecilik yapsın ona sözüm yok, Ben nasıl basın yayın uzmanı değilsem bu beyfendide havacılık uzmanı değil. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 17:35:18 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 17:25:32 sayın cebeci bu işin medya kısmının öncülerinden fakat, kaza hakkında değerlendirme yapmak çok ayrı bişey. bir çok ülkede (ABD'de NTSB gibi ) ciddi kuruluşlar uzun süren araştırmalar sonucundan sonra konuşmaya cesaret edebiliyorlar. kaza kırım dediğiniz zaman o kadar çok faktör işn içine giriyor ki "suçlu olan" pilotlar demek çok büyük haksızlık oluyor. raporları elinize aldığınızda araştırma sonuçlarının onlarca sebebi kaza nedeni olarak gösterdiğini görüyorsunuz. tabi kabahat hemen o suçlu bu suçlu diyenlerde değil. bu konularda çalışma yapmaya çalışan akademisyenlere bir gıdım veriyi vermeye çekinen shgm, dhmi ve havayolu işletmeleri yüzeysel bilgiye sahip kişilerin ortalığı boşbulup desteksiz konuşmalarını kolaylaştırıyor. saygılar 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 17:24:39 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 17:17:37 Sayın Uğur Cebeci, NTSB' de mi çalışıyor da biz bilmiyoruz.... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 16:53:47 yaa bu adam ansiklopedik bilgilerle nasıl konuşabiliyor. uçağa binmekle kendini uçucu sanıyor galiba. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 16:01:49 benim hakkim var U. Cebeci de ,, 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 15:54:07 Evet çok merak ettim; açıkla duysun, öğrensin herkes ne hakkı var sende Uğur Cebeci'nin? 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 15:37:49 cokmu merak ettin , arkadasim 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 15:37:38 uğur cebecinin hiç pilot olarak uçmuşluğu var mı ki boyle yorum yapıyor.bu ancak kaza kırım raporlarından sonra belli olur.kaza kırım ekıbınde gorevlı kişilerde saatlerce bu ucaklarda uçmuş deneyımlı kısılerdir. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 15:30:10 Pardon merakımdan soruyorum; Uğur Cebeci'de ne hakkınız var da helal etmeyeceksiniz? 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 15:27:13 zavalli adam , kisaca 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 15:23:48 olsen bile sana hakkimi helal etmiyecegim kislerin basinda gelen kisisin... yasar olcer 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 15:20:21 kıme gore uzman bu adam anlamadım gıttı. egıtımı neymıs pılotluk tecrubesı neymıs. sadece kendısıne aıt bı kosesı oldugu ıcın kendını bısey zanneden ıseyaramazın bırısı... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 15:00:48 bu adam kimdir nedir anlamadım gitti, herkes ağzına bakıyor ne diyecek diye.gördüğümde kendisini hemen kanal değiştiriyorum.kazayı yorumlamış cebeci hazretleri, zahmet olmuş... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:58:45 adam resmen saçmalamış sizde bunu ciddiye alnıacak bir bilgi diye sitenizde yayınlamışsınız? bumudur yani kazaların sözde %90 falan filan cart curt.. yapmayın airport haber ansiklopedik bilgi dediğiniz nedir havacılığı ansiklopedik bilgilerden öğrenmekte ne demek? komik olmaya başladınız. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:55:02 cok kisa ve oz. dunya da ne varsa kul yapisidir. yani oyle yazmisin ki hic hata olmaz diye. ucak hic hata yapmaz mi . basit bir ornek. 737-800 amsterdam kazasi. yukseklik gostregesi bozuk. 2002 den beri pek bunu cevabi nerde ve 2009 dustu yani bilmis gibi konusmasaniz olmaz once biraz ders alin ordan sonra gelim kose yazari olun...... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:50:27 bu adam allahini sefersen kim?? Ne uzmani ? Hangi havacilik okulunu bitirdi? Hangi Pilot lisansi var? Suna bir bilgi veren ola bilecek mi? Cünkü böyle fake insanlarin önüne gecilmesi gerekiyor hukuken!!! 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:35:55 Çok güzel yazmışsın hocam, THY sayın cebeci ye beleş uçak bileti vereceğine üniverstelerin pilot olmayı isteyen akıllı cocuklarının birine yardım edip camiaya geleceğin iyi bir pilotunu yada uzmanının yetiştirsin daha iyi. Bu türkiyede birilerinin sırtından bişeyler kazanan insanlara , kısacası alnının teri ile kazanılmayan her bir para zehir zıkkım olsun . ben yalakalıp yapmıyorum yalamıyorum diye sizin gibi beleş bişeyler yapamıyorum . sizden farkım ne len benim bu dünyada, 1 sn farkım var yalaka değilim. 2. saniye haram mal yemiyorum. sizin gibiler çoğaldıkça Allahın dünyanın sonunu getirmesi yakındır heralde. kişilik ve ar kalmamış insanlarda. Ağır yazdım kusura bakmayın çok içerledim. özür dilerim . 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:27:48 Bişey sorucam , Uğur Cebecinin havacılık sektöründe ki donanımı ve bilgisi ne derecedir ? Uzmanmıdır ? Yoksa eşi zamanında sadece THY de hosteslik yapmış ve bu sebeple havacılığa bodozlama dalmış birimidir ? Yazık Havacılık Uzmanı demeyin bari ! 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:26:38 Thynin amsterdam kazasından sonra yakıtı bitmiştir dedin ve saçmaladın sonra Thy neden Dlr yapmıyor yazdın hadi şimdide yazsana Airblue neden Dlr yapmıyor diye onlarda Dlr koysun hadi yaz bakalım uzmanım 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:24:53 HAVACILIK UZMANI NIN DAN sonra koymus olduğunuz ünlem işareti umarım sizinde bu havacılık duayeni arkadaşı ti ye aldığınızı gösteriyordur,aksi taktirde siz yöneticilerinde bu işsten anlamadığınızı düşüneceğim 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:17:07 bu adammı uzmanmış :)) vay be uzmana bak uzaktan bakarak hemen pilotlara sallamış yuh bee.Ben bir havacı olarak bu yazarın yazılarını okumuyorum bile hiç gerek yok 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:14:45 zavallım pilot olamayınca havacılık uzmanı olmus 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 14:14:06 Teryüzünde yok böyle bir ülke.. Ufak bir deprem olsa herkes uzman, artçı mı öncü mü? Uçak kazası olsa hemen suçlu bulunur. Bu kadar uzman olan bir ülkede canım yurdumun havacıları.... Kim bu adam ya??? Ne uzmanıymış bu böyle.. Lütfen insanlara bu şekilde sıfatlar takmayın. Ondan sonra uçağa binince utanmasa pilota iş öğretecek.... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:58:33 uzmanim benim peh peh . Bassssskaaa uzmanlik alanlariniz varsa paylasin breh breh breh... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:58:32 Havacilik uzmani derken biraz acsaydiniz keske? Nasil belirleniyor bu OSS'ye mi girmemiz gerekiyor? 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:54:09 Kazada hayatını kaybedenlere başsağlığı, yaralananlara ise acil şifalar diliyorum. Ama bir şeyi de çok merak ediyorum, kazayı yorumlayan kişinin havacılık konusunda tecrübesi nedir? Gazetecilik haricinde, havacılıkla ilgili herhangi bir formasyonu var mıdır? Henüz ortaya çıkan tek bir rapor yokken, masa başından Pakistan'daki kazayı nasıl yorumlayabiliyor ve suçlu tespit edebiliyor? Aydınlatın bizi lütfen, merakımız da giderin... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:53:47 sayın cebeci.. siz hangi donanıma güvenerek uzman olduğunuzu iddia ediyorsunuz. Uzmanlığınız hangi konudadır ? Havacılıkla hangi eğitimi aldınız ? Uzman sıfatını hangi kurum verdi ? Yoksa kendi kendinize mi gelin güvey oldunuz? Hürriyet gazetesinin imtiyazlarından faydalanmak dışında , kokpit sayfasında THY ağırlıklı yazılar yazarak TK da upgrade bileti beleşe getirmenin dışında yaptığınız iş nedir ? Bu uzmanlıkla kime ne öğrettiniz bugüne kadar ? Uzman olarak hangi dökümana imza attınız ? hangi makaleniz yayınlandı da bizler göremedik bir türlü? havacılık sektörüne ne faydanız oldu? Mesleğiniz ne diye sorulduğunda cevabınız ne oluyor ? Ne iş yapıyorsunuz ? Şu uzmanlığınızı bir anlatın da öğrenelim !!! 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:52:41 A320 ailesindeki hiçbir uçak, EGPWS manevrasını otopilotta otomatik olarak yapmaz.Bu sadece bir uyarı sistemidir ve prosedür pilotlar tarafından yapılmalıdır.Bu prosedür bizler tarafından ezbere bilinmesi mecburidir.Ve prosedürün ilk maddesi de otopilotu devreden çıkartarak uçak kontrolunu tamamen pilotun devralmasıdır(Fcom3 3.02.34 p 15 ).Ve ayrıca kazanın gerçekleşmesinden bu yana sadece saatler geçmiş olmasına rağmen siz bu kazanın sebebini pilotaj hatası olarak yorumladınız.Belki doğru olabilir fakat sizin gibi havacılıkla uğraşan bir insanın daha hiçbir kanıt yokken pilotları suçlaması yanlış..... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:46:07 Ya şu adamı NASA filan kapsada gitse buralardan rahat etsek ya da marslılar falan kaçırsa ne güzel olur... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:45:21 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:31:46 pesın pesın ınsanları yargılamayı ne cok sevıyorsunuz bu sıteyı bosu bosuna da ısgal etmesın bu tur haberler kesın bısey var mı yanı 2+2:4 gıbı .elınızde bısey varsa konusunuz yoksa yazmayın ses cıkartmayın kımse anlamaz yoklugunuzu merak da etmeyın, yazık bı KAZA olmus nedenlerını arastıracak kısıler var yazınızın en sonunda yazmıssınız fdr, cvr yanı 2 ıle 2 toplanacak daha ............ 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:29:19 bariz astronot hatası....... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:28:27 pilot olmak isteyipde olamayan bi arkadaş sanırım her ne zman kaza olsa hemen cıkar pilotlar der . gecen gunku thynin ucagına yerde tgs nin traktoru carptı ve hem acıklama yaptı ugur kardeşimiz pilotta suc cunku ucagın nose whell sarı cızgının hafif solunda diye boyle bi arkadas bi kuyruk acısı var anlamadım . 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:21:12 amsterdamda düşen türk havayolları uçağına yakıtı bitmiştir diye yorum yapan adam nasıl havacılık uzmanı oluyo anlamak mümkün değil... 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:19:12 senin gibi uzman pilotlar hep EGPWS 'ye göre hareket etmeli,AUTOPILOT DISENGAGE etmemeli... o kartal gözlerine güvenip manuel inmeye kalkarsan pek iyi olmaz...neydi..Rüzgarın oğlu:))) 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:12:07 dikkat et dizin pfd'ye girmesin 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:11:11 Adama helal olsun, uzaktan bakarak pilotaj hatasını tespit edebiliyor. Anlamadığım birşey de bu adam tek gözü ile neye bakıp da hatalıyı bulabiliyor??? 0
  • Misafir 28 Temmuz 2010, Çarşamba 13:10:32 hani bir sey demiyorum yazılarına ama su resme ihanet etme o kadar tayyarenin kokpitine oturmussun. daha kaza yeri sogumadan hemen suclu pilotlar. yapma be abicim bu kadar da magazin yapma. bir kara kutu çözülsün bir kaza raporu acıklansın ayıptır. insanların hakkını boyle yeme... 0