SORUŞTURMAYA DHL DE EKLENDİ

    Çok beğenilenler

  • Misafir 11 Ocak 2011, Salı 09:32:15 Dünyanın en büyük 3. cargo şirketi. Gerçekten dhl firması da rüşvet verdiyse son derece yanlış bir iş yapmıştır, rüşvet bu gibi durumlarda malesef 3. dünya ulkelerinde oluyor.. Yabncı firmalar veriyorlar ve isteniyor onlardan sonuçta yağlı müşteri listesindeler.DHL gibi global itibarı son derece yüksek olan bir firmanın böyle bir yola başvurması kesinlikle kabul edilemez.. 0
  • Misafir 11 Ocak 2011, Salı 10:00:12 biz üçüncüdünyaülkesiyiz dogru bir kere sekiz yıl kimse iktidarda kalmadı peki ne yaptılar ülkemiz için kocaman hiç ne yapıyorlar yandaş medya talan peşkeş taşınır taşınmazları satarlar havadan inmezler sacı bitmemiş yetimin hakkını basketçilere(28.5 milyon)ödül verirler referandum öncesi anyasa tutturdular oda unutuldu nasılmı düzelir aynı 12 eylül sıfırdan başlamalı bunlarıda agır cezalar mal varlıklarınada el konulmalı isviçre bankaları gemicikler falan 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 11 Ocak 2011, Salı 13:28:02 öncesi ve sonrasını gördük birebir yaşadık meraklanma gerçek vatanperverizdir lakin hükümeti halk seçebilir yalnışıda alkışlarsa o halk tartışılır 12 eylül sagolsun hainler anarşistler hırlısı hırsızı ortaya çıktı devletim sagolsun hükümetler degil şunu bilesiniz seçimle geliyorsunuz diye bu vatanı satın talan edin istediginiz gibi at oynatın gezin diye getirmedik çalışın ülkeyi ileriye götürün biz aç kaldık vergimizi verdik çebimiz boş evimize gittik işte bu yüzden siyasetçiye asla ülke emanet edilmez atamın dedigi gibi başınıza getireceginiz insanı kanına varana kadar irdeleyiniz biz nemçerden bizanstan gelmedik biline 0
  • Misafir 11 Ocak 2011, Salı 13:21:45 Evet kesinlikle 1. sınıf bir ülkedeyiz. Nasıl? Hemen hemen her ilçemizde genel havacılık pistlerimiz mevcut, hava ulaşımı lüks değil de ihtiyaç olarak görülüyor, araç kiralar gibi uçak kiralayıp özgürce uçabiliyoruz. Daha fazlası için sokağa çıkıp 1. sınıf olduğumuzu gözlerinizle görebilirsiniz... 0
  • Misafir 11 Ocak 2011, Salı 12:53:44 arkadaşım sen ya mazoşistsin darp özlemin var ya da hayal aleminde yaşıyorsun.çürük elmaları ayıklamak hangi ülkede yanlış söyler misin 0
  • Misafir 11 Ocak 2011, Salı 11:41:00 zannedersem 12 eylül den sonra doğmuşsun. eğer 12 eylül sıkıntısını sen de yaşasaydın böyle konuşamazdın. Bu iktidarı beğenirsin veya beğenmeyebilirsin fakat şunu bilmen lazım ki iktidar halk oyu ile değişir. Darbe ile değişen iktidar 'ın ömrü , halk oyu ile gelen iktidardan kısa olur. 0
  • Misafir 11 Ocak 2011, Salı 11:23:53 Biz 3.dünya ülkesi değiliz. 1.dünya ülkeyiz. Kendi ülkenizi kötülemeye kalkmayın. Milliyetçi olun biraz. Ülkemizin 1.sınıf ülkelerden ne eksigi var ??? Gitti gördünüzmü acaba 1.sınıf bir ülke ? Rüşvet dünyada her yerde var. En gelişmiş ülkelerde bile var. Yazıklar olsun size ! Bir iktidar 8 yıl başda kalamaz mı ? Adnan Menderes ve Turgut Özal lı yılları ne cabuk unuttunuz ? Demokraside çogunluk söz hakkıdır ! Halk istedıkten sonra 8 yıl degıl 80 yılda kalır başda !!! Sende çatla ! BENİM ÜLKEM 1.SINIF BİR ÜLKE 0