SON DAKİKA | Pegasus uçağı Trabzon'da pistten çıktı

    Çok beğenilenler

  • Kpt.plt. 14 Ocak 2018, Pazar 00:34:30 5 Yıl önceydi Trabzon'a 3 uçak yaklaşmakta önde pegasus,arkasında sunex,onun arkasında thy mevcut görüş 300 Metre limit dışı görüş limiti 800 metre bu şartlarda hiçbir uçağın inmemesi gerekiyor.Ancak pegasus aslanlar gibi gitti indi.Sunex Samsuna dıvert etti.THY limir dışı meydana indi.Sunexpress yolcuları kıyameti kopardı.Sunex pilotları yeteneksizlik ve beceriksizlikle suçladılar.Kural dışı iniş yapanlara hiçbir ceza verilmedi.Sunex de stabil olmayan yaklaşmada pas geçilir.pas geçene neden pas geçtin denilmez. Pegasusta ise hatalı yaklaşma yapana değil,pas geçene hesap sorulur.Bu nedenle hatalı bir yaklaşmada Sunex pilotu pas geçer,Pegasus pilotu hesap sorulmasın diye hatalı bir yaklaşmada bile pas geçmek istemez.Bakalım uçak neden pistten çıkmış göreceğiz. 46
    • Valla 14 Ocak 2018, Pazar 00:41:43 Kaptan sorumluluk sizde hesap soracaklar diye inmeyecek uçağı indirme kırmızıda gec dediler diye geçecek degilsin ya..... Allah hepsine sabir ve kolaylık versin... zor zamanlar 4
    • Pgs K/A 14 Ocak 2018, Pazar 00:41:52 Kaptan sen kendi şirketine bak , başka yerde eşelen ... Bizim kaptanlarımızın %80 asker , sen onların bilgisinin %1 ine dahi sahipsen ben yarın istifa ederim ! 54
    • 330 14 Ocak 2018, Pazar 00:42:05 TYH'de circle to land gece 3 yildan beri yasak 1
    • Ben 14 Ocak 2018, Pazar 00:43:41 Son cümlen yakışmamış, kusmaya devam etseydin 4
    • Pgs 14 Ocak 2018, Pazar 00:43:56 Bu kadar ciddi bir durumda geçmiş olsun demek yerine eleştirilerde bulunan küçük beyinlere sahip olmanız çok üzücü 7
    • Haysiyetsiz 14 Ocak 2018, Pazar 00:45:31 Hadi ordan sıfatsız.pegasusun adını ağzına alırken besmele çekeceksin 39
    • Ben 14 Ocak 2018, Pazar 00:47:17 Sana pes denilir sadece. Ama bir sorun var hem yargılamışsın hem de göreceğiz demişsin. Gerçekten kaptansan vay yolcuların haline 4
    • 14 Ocak 2018, Pazar 00:47:55 Böyle bir yorum hiç yakışmıyor buraya, o böyle yaptı şu böyle yaptı. Açıkçası rahatsız oldum Sxs çalışanı olarak. 4
    • Gboy 14 Ocak 2018, Pazar 00:50:07 Yorumunuza sağlık gerçekler bilinsin en azından burda kimse eleştirilmiyor aksine destek amaçlı yzılan bi yazıdır benim görüşümce 8
    • Pegasus fo 14 Ocak 2018, Pazar 00:50:12 Pegasus tarihinde hiç bir zaman pas geçildi diye hesap sorulmadı. Böyle hadsiz yorumlar kpt olduğunu söyleyen birisine yakışmıyor. Aksine SMS böyle konuları çok yakından takip edip unstable yaklaşmalarda pas geçilmez ise derhal uçuşlar kesilip şirkete çağrılıyor ve gerekirse işten çıkarılmalar bile oluyor. FDM kayıtları çok sıkı inceleniyor. Havacılık terbiyesi almış bir insanın böyle bir yorum yapması ya havacı olmadığını ya da terbiyesiz olduğunun göstergesidir. 9
    • Grrrr 14 Ocak 2018, Pazar 00:51:31 Siz neyin kaptanisiniz? Hic bir ucagin inmemesi gerekirdi, PGS aslanlar gibi indi,sans eseri bir facia onlenmis.Limitlerin altina inilmeyecegini iyi bir pilot bilir ve divert eder,bunun aslanlikla alakasi yok,bu egitimle alakali.Eger gercekden kaptansaniz? Allah o yolculari korusun.bu arada gecmis olsun. 3
    • Cpt2 14 Ocak 2018, Pazar 00:53:58 Senin kaptanlığına yazıklar olsun,bu işi bilmesen bişey demezdim, 29 loc oldunu biliyosun, nasıl zor pist olduğunu , zaman zaman yüksek bıraktıklarını biliyosun , pist kaygan oldunu biliyosun ve hala bu yorumu yapabiliyosun bravo yaaa bravo 11
    • Pgs 14 Ocak 2018, Pazar 00:54:27 Yaptığın yorum bence ayıp orda bi can kaybı yok yaralı yok her ekibin her kaptanın başına gelebilir geçmiş olsun dileklerini iletecegine iftiralar atıyorsun Allah tüm İŞ ARKADAŞLARIMA MESLEKTAŞLARIMIN yardımcısı olsun. 8
    • Kaptancık !!! 14 Ocak 2018, Pazar 00:54:36 Sen nasıl bir kaptansın yaa. İnsan önce bir geçmiş olsun der. durup düşünür tüm bilgileri alır sonra yorum yapar. Önce insan olmak lazım. 4
    • TC 14 Ocak 2018, Pazar 00:56:10 Gecmis olsun,bisey soylemek icin cok erken,fakat metar taf Allah muhafaza.Insallah kaptan baski altinda bu inisi, limitleri asarak inmemistir. GECMIS OLSUN. 1
    • pes vallahi 14 Ocak 2018, Pazar 00:57:20 hepimiz aynı işi yapıyoruz. kimin başına nezaman ne gelecek belli değil. Geçmiş olsun diyeceğine ağza alınmayacak bir yorum pes yani. Birgün seninde başına gelirse ozaman anlarsın.. Yazık yazık.. Tekrardan çok geçmiş olsun. 4
    • Aircraft technician B /1 14 Ocak 2018, Pazar 01:27:12 Kaptan örnek vererek bir şeyler anlatmaya çalışıyor ancak meslektaşları yok hayır, böyle değil, geçmiş olsun de önce, yarın bir gün seninde başını gelir gibi saçma sapan şeyler ile tabiri caizse bindikleri dalı kesiyorlar. Baskı altında çalışmak hoşlarına gidiyor herhalde!!!! 5
    • Ex sxs 14 Ocak 2018, Pazar 01:29:31 Eski bir sxs kaptanı olarak utandim yorumdan ..Boyle bir kazada şirket üzerine yorum yapmak manidar...Yaziklar olsun ..boyle bir şahsın Sxs te calisiyor olduğuna ihtimal vermiyor yorumu yapanın kokpit personeli olduğunu bile sanmıyorum.. Öncelikle PEGASUS a kazazede misafir ve mürettebat a ve tüm havacılık camiasına büyük geçmiş olsun 2
    • accident-incident 14 Ocak 2018, Pazar 01:59:25 Daha ortada fol yok yumurta yok yaptığın yoruma bak...söylediğin limitlerde kimse iniş yapmaz uzun zamandır aynı piste iniş yapanlarda o meydanı ve pisti bilir ona göre önlemini alır.LTBA 05-23 kısa haldeyken özellikle yagmurda 23 inişlerde full yolcu ils e göre değil (1/3)..bi dot aşağı oturursunki overshoot olmayasın.Ne yaşandı edildi bilgimiz yok tecrübelerinden bilgimiz yok line uçan varmı bilgimiz yok...Bu iş bisiklete binmek gibidir hiç düşmedim diyen havacılıkta hiç hata yapmadım diyenle 1-1 dir.Önemli olan mala gelsin CAN'a gelmesin!!!Adı üstünde accident diil incident olmuş öp başına koy...umarım uçan bir dostumuz değilsindir. 4
    • Kuzey 14 Ocak 2018, Pazar 02:42:08 Buna benzer nice örnekler veririm sana başka şirketlerin yaptığı. Sen kişisel şeyleri böyle şirketlere yükleyeceğine önce otur da bir geçmiş olsun yaz. Ondan sonra kusarsın zehrini.. Senle meslektaş olmaktan esef duydum. 0
    • Kpt 14 Ocak 2018, Pazar 07:25:46 Sunex şöyle sunex böyle ; bıktık sizin artist propagandanızdan yahu! 3-5 dar gövdeli uçaklık şirketle bilgiçlik taslıyorsunuz. Kim takar sunex’i . 6
    • AgirVasitaOperatoru 14 Ocak 2018, Pazar 13:55:51 Adam gayet yapıcı bir yorum yapmış. Siz neden savunma mekanizmanızı bu kadar devreye aldınız anlamadım. Atladığı bir konuyu da ben tamamlayayım. Ülkedeki pilotaj kalitesi ortada. Yok pist şöyle, yok loc şu bilmem ne geçiniz. Adam gibi eğitim veren, eğitim alan kaç kişi tanıyorsunuz. Tipten sonra uçmaya başlayan adamların ne kadarı kullandığı uçağı tanıyor? Sağda solda airbus, boeing, vs. yarışı yapmaktan, yaptığı iş ezberden öteye götüremeyen insanlarla dolu sektör. Geçmiş olsun. 1
  • Yorgun 14 Ocak 2018, Pazar 01:37:20 Evet yorgunuz. Bence bu şirketlerin hatası değil. Direk SHGM’nin hatasıdır. Şirketler elbet bunu kullanacak. THY, Pegasus,Atlas,Onur Air, Sun Express tahmin ediyorum bu durumdan bütün ekipler payını aldı. Geçmiş olsun Pegasus. 9
  • Tüm yorumlar

  • Atr42 16 Ocak 2018, Salı 02:08:26 Aslında çıkarılacak en büyük ders uçak teker değdirir değdirmez kemer çözüp kalkan cahillere çıkar bu kazada. Geçmiş olsun.. 2
  • pilotkaptan 15 Ocak 2018, Pazartesi 16:30:20 Trabzon devamlı yağışlı bir şehrimiz, şimdiye kadar hiç böyle birşey olmadı, zemin kötüyse ona göre kanatların yardımı ile ilerlenebilirdi, yüzde yüz pilotaj hatası olduğu ortadadır. Herkese geçmiş olsun 6
  • Öğrenci pilot 14 Ocak 2018, Pazar 22:56:47 Sevgili cpt ve fo bay bayanlar.haber yabancı sitelerde sayfalarda verilmiş.geçmiş olsun diyen var fakat çoğu alay etmiş.nerdeyse sevinmiş çoğu.lütfen birbirinize sahip çıkın.bu türk havacılığının kazasıdır pgsnin değil.ben yarın birgün bu ülkede şu veya bu havayolunda yer alıcağıma inanıyorum.birçok fo tanıyorum.azda kaptan.ben bu sektörü böyle bilmiyordum. Nasıl birbirinize böyle düşersiniz hemde en destek olmanız gereken zamanda.tartışmak iyide hiç tahammülünüz yok birbirinize.ben açıkçası endişe duydum ilerki çalışma hayatım için.lütfen durun. 1
    • tercüman 15 Ocak 2018, Pazartesi 16:33:16 sen önce cümle kurmasını öğrende öyle pilot ol, aksi takdirde kimse seni anlamaaaaaz:) 7
  • Çok Bilenler 14 Ocak 2018, Pazar 17:51:32 Aşada bagaj atanlar uçakta temizlik yapanlar hepsi kaptan kesilmiş. Daha ortada rapor yok herkes yorum yapmış 4
  • EsbTgs 14 Ocak 2018, Pazar 17:40:32 Kimse pegasusu karalamaya calismasin.Herkes pegasusa sahip ciksin.Memlekette havaciligin gelismesini istiyorsak pegasus her daim olmali.Tum pegasus ailesine gecmis olsun. 2
    • pilotkaptan 15 Ocak 2018, Pazartesi 16:31:48 pgss la bi ortaklığınız mı var? hata varsa kabullenilmeli, pgss veya başkası farketmez, pilotların hatası olduğu ortada. 2
  • Kemal İleten 14 Ocak 2018, Pazar 15:57:55 Öncelikle herkese Geçmiş olsun Kaza ile alakalı 3 alternatif var 1. kule sağ taraftan sola dönüş yapın yerine tersini söyledi 2. Pilotlar sağa dön talimatını sol anladı 3. Pistteki buzlanma yüzünden uçak sola kaydı Şahsi düşüncem pilot ya da kule hatası 9
    • Dostım 14 Ocak 2018, Pazar 17:42:35 Sen buraya yorum yapma arkadaşım 4
  • Yolcu 14 Ocak 2018, Pazar 15:43:05 4 sene once istanbulda kar kış kıyamet thy onur air gibi firmalar ucuslari iptal etmis ne hikmetse pegasus iptal etmemisti amsterdam dan kalkmis baya bi sallana sallana dusecekcesine dualar okuyarak pas gecmeden inmistik sabiha gokcene ve tum yolcular alkislamisti 1 saat ucak icinde beklemistik apronda okadar kar vardi ki ucagin kapilari acilmiyordu sonra dusundumde pas gecmeyi bi yana birakin o ucusun bastan iptal edilmesi gerekirdi ama genede pilotlara helal olsun demeden duramadim ayrica kabin ekiplerininde bi okadar yuzu asik soguklardi zaten o pegasusla son ucusum oldu .. 2
  • tr 14 Ocak 2018, Pazar 14:48:48 memleketim :( cok gecmis olsun. 2
  • Bir Meslektas 14 Ocak 2018, Pazar 14:25:38 Bakiyorumki Bir Kazanin Arkasindan Sirketle sistemle ilgili parmaklar gene durmuyor..Olan Olduktan sonra fake isimler altinda herseyi soyleyebilmek mumkundur. Orda yasanan bu uzucu olayin sebebinin ne oldugu aciklanamadan daha cok bilmisler ona buna saydirmayi birakin havacilikta yasanan kazanin sebepleri her acisiyla goz onunde olsa bile raporunun cikmasi aylar surer cunku bilinemeyen gorunemeyen milyon faktor veya sebep olabilir. simdi egitime egitmene ona buna laf. atan arkadasa soruyorum iniste emniyetin performansin emniyet limitleri icinde olamamasi sebebiyle pass gecme karari alinan ucaktaki tek motorun ariza yapmasi sonucu pistten cikmadigini nerden biliyorlarmis? zaten bu ulkenin en buyuk sorunu da zaten bu bizler her konuda her anlamda herkesten daha uzmaniz...!! ne yazik!! 1
  • Helal kabin ekibi 14 Ocak 2018, Pazar 14:23:27 Kabin ekibi gayet soguk kanli bir sekilde tahliye yapmis helal olsun. 1
  • Thy kpt 14 Ocak 2018, Pazar 14:21:12 Çok çok geçmiş olsun. Ölü,yaralı olmaması güzel ama muhtemelen kaybedilen bi uçak var. Ve prestij kaybı,güven kaybı da cabası. Thy,pegasus,onur vs. farketmiyor hepsi bizim şirketimiz ve bir Türk şirketi kaza yaptığında özellikle avrupalılar bunu kullanmak için hazırda bekliyor. Malesef bu kazadan tüm Türk şirketleri zarar görecek. 2
  • Direkten dönmüş 14 Ocak 2018, Pazar 13:50:36 Büyük geçmiş olsun. Pegasus un da dunyada her şirkette olduğu gibi pilot eğitiminde göz kararı eğitimi bulunmamaktadır . Bir motor eksik durumu hariç pas gecme eğitimi de yok sayılır. Tüm dünyada pilot tan beklenen performs karşısında pilot eğitimi 'laf olsun diye' seviyesinde. Çünki çok pahalı. Aynı zamanda Pas geçmek simulator de bile tercih edilemiyor. Simulator programında 1 saniye bile extra yok. Tüm dünyada böyle. İnşallah maşallah. Tekrar geçmiş olsun. 0
  • Kimsiniz? 14 Ocak 2018, Pazar 13:35:47 Siz kaza kırım ekibi calisani misiniz? Kurul ekibi misiniz? Herkes oturduğu yerden birseyler sallamis. Rapor cikar bakariz, kurul da gerekli karari verir. Bize sadece geçmiş olsun demek duser. 1
    • Neye bakıyorsun? 14 Ocak 2018, Pazar 22:43:01 Sanki bu ülkede SHGM rapor yayınlıyor da.Haberi ancak Avrupa ve ABD'den alıyoruz. 0
  • F/O 14 Ocak 2018, Pazar 13:34:08 Pegasus ailesine ve yolcularımıza geçmiş olsun. Zannedersem ILS DME One 11 yaklaşması yapılıyordu. Bu yaklaşmanın Glide Path açısının 3,3 derece olduğunu, pistin 2640 metre olduğunu, pistin ıslak olduğunu, erken palye yapıldığını, rüzgarın dönebilceğini ve tabi yorgunluğu da denkleme dahil edersek, aslında bu tür kazaların çok da uzak olmadığını tahmin edebiliriz. O şirket bu şirket hiç farketmez efendim. Aynı kaptan yıllarca orda uçuyor ayrılıyor başka şirkete giriyor. Çok şükür yangın yok, ağır bir kırım yok, can kaybı yok. Çok ucuz atlatılmış. Tekrar geçmiş olsun. 3
  • Skydiver 14 Ocak 2018, Pazar 12:53:04 sayın Pegasus yetkilileri, Uçaktaki yolcular 30 dakika boyunca uçakta mahsur kalmışlar , üstelik yakıt kokusu içinde ve panik altında.Sizden ricamız EMERGENCY EXIT leri para ile satmamanız, pilot, Paraşütçü ve havacılık tecrübesi olanlar bilet alırken beyan etmeleri durumunda onlara vermenizdir.80 yaşındaki teyzelere, amcalara, acil çıkışın ne olduğunu bilmeyenlere kar amaçlı satmanız doğru değil.Acil çıkışlar bu tür kaza durumlarında kullanılır.Bu olay bunun kanıtı.Bu size ders olsun.Herkeze geçmiş olsun. 0
  • Tk 14 Ocak 2018, Pazar 12:51:49 Bütün ekibe çok geçmiş olsun .Çok degerli kaptanlarimizin başarisi sayesinde bu kaza can kaybi olmadan sonuçlanmiş bunada şükür Kokpit ve Kabin ekipleri çok özel insanlarsiniz bu işi yaptiğiniz için hiç birşey moralinizi bozmasin hepinize iyi uçuşlar... 2
  • tt 14 Ocak 2018, Pazar 12:48:10 Benzer olay Sabiha Gökçen’in pistinde gerçekleşmeden meydanı kapatıp bakıma almayacaklar. Umarım yanılırım ama görünen köy de kılavuz istemiyor. 1
  • Peki 14 Ocak 2018, Pazar 11:58:16 Kapidaki tahliye botlari neden acilmamis tahliye icin? Bu olay umarim havacilikta tecrubenin nekadar onemlinoldugunu anlamada yardimci olmustur.Kabinde kucuk kucuk cocuklar degil,kendine guvenen tecrubeli insanlar gormek istiyoruz.Baktigimiz zaman kendimizi guvende hissetmek istiyoruz.Bakiyosun ekibin hepsi 20 yasinda cocuklar.Olmazki boyle 1
  • Ey Sabancı 14 Ocak 2018, Pazar 11:47:33 1- Tip eğitimini gelir kapısı olarak görmeyi bırak, para için değil şirketinin ihtiyacı ve uçuş emniyeti için eğitim ver. 2- Sağda solda tutunamamış tipleri simülatör hocası yapmayı bırak. Bu zevatın simülatörde hakaret, aşağılama yerine sop'yi öğrenmesini sağla. 3- Gündüz vakti rulede önündeki tayyareye bindirene, kleranssız inen torpilli tiplere iş verip, liyakati olan ama torpili olmayanları kapı önüne koymaya bir son ver. 4- Tayyare uçurmaya mı yoksa bir uçuşta 50 poz foto çekmeye mi geldiği belli olmayan instagram şaklabanlarına yaptıkları işi hatırlat. 5- Raporlama sistemi sadece denetlemelerde gösterilsin diye yoktur, bunu işler hale getir. 6- Ucuza personel çalıştırma sevdandan bir an evvel vazgeç. 15- 16 saatlik mesailerle ettiğin kar bir bakmışsın yorgun birinin hatasıyla buhar oluvermiş. Geçmiş olsun... 0
    • teyyareci 14 Ocak 2018, Pazar 12:08:06 hocam çok güzel söylemişsiniz. instagram şaklabanları:))) 1
    • Liyakat 14 Ocak 2018, Pazar 13:44:32 Turkiye'de gazeteye ilan versen "Her konuda liyakat aranıyor"diye, başvuru olmaz.Ortadoğu ülkesine hoş geldin. 1
  • Fo 77 14 Ocak 2018, Pazar 11:44:53 Öncelikle geçmiş olsun diyorum camiamıza, ayrıca nasibini almayanların insanlıktan nasibini almasını diliyorum, herkes herşeyi biliyor bizden bir halt olmaz... 2
  • Klmn 14 Ocak 2018, Pazar 11:21:07 İnsanları sebepsizce işten at tazminatlarını verme 15 yıllık emeği hiçe say sebepsizce kapı önüne koy .. al sana bedduaların sonucu ... olan günahsız insanlara oluyor maalesef ... 0
  • bir insan olarak 14 Ocak 2018, Pazar 10:57:34 herkese büyük geçmiş olsun. Allah yerden kesildiği anda aynı riski taşıyan TÜM havayolu şirketlerimize daha büyük olaylar ve acılar yaşatmasın. 1
  • Sonuç.. 14 Ocak 2018, Pazar 10:55:15 Öncelikle çok çok geçmiş olsun,çok büyük bir facia atlatılmış..her şirket kaza yapabilir bu Pegasus'a mâledilmemeli...bu olaydan sonra THY'nin ucuşları yoğunlaşır diyenler bayrak taşıyıcı sirket hiç kaza kırım yaşamadı mı hem de ölümlü..o yüzden boş konuşmayın..uçak kazalarında sadece pilot değil alt yapıda kötü durumlara zemin hazırlar unutmayın.Şu havaalanına bir bakın;dök zifti biraz yolu düzleştir uzat al sana havaalanı..sanki Afrika'da bir havalimanı..siz göstermelik,siyasi rant için alelacele işini yap,teknik altyapıyı hazırlama ondan sonra uçuslara aç...sonuç: -havaalanı kötü -pilotlar yorgun -maaşlarında herkesin gözünün olduğu meslek.. Pilotlar her zaman günah keçisidir,yönetimlerin vebalini öderler,Allah bundan sonra ki süreçte kokpit ekibine kolaylık versin... 0
  • PGS 14 Ocak 2018, Pazar 10:54:06 25000 saat uçmuş SXS Kaptancığı Sana en derin hislerimle yazıklar olsun diyorum Adını da yazsana biraz erkekliğin varsa Editör yayınla bunu 0
  • PGS 14 Ocak 2018, Pazar 10:53:39 25000 saat uçmuş SXS Kaptancığı Sana en derin hislerimle yazıklar olsun diyorum Adını da yazsana biraz erkekliğin varsa Editör yayınla bunu 1
  • maradona 14 Ocak 2018, Pazar 10:52:52 şirketin adını pegasus koyarsan bulduğu ilk denize girmeye çalışır..gayet içgüdüsel..poseidon was there.. 4
  • SXS ADB Base Cpt. 14 Ocak 2018, Pazar 10:34:09 Öncelikle Pegasus ailesine ve havacılık camiamıza çok geçmiş olsun,çok şükür, can kaybı olmaması içimizi rahatlattı. 1
  • Pgs 14 Ocak 2018, Pazar 10:06:30 Çok çok geçmiş olsun,hepimizin başına gelenilir... 0
  • tk330 14 Ocak 2018, Pazar 10:00:30 çok geömil olsun Allah beterinden korusun 1
  • Bomba yorum 14 Ocak 2018, Pazar 09:45:52 Esas şu uçuş ekibi isimlerini öğrenip yorum yaparsanız daha mantıklı olur,kazanın nedenini öğrenmeden bilmeden uçağı havada gören kişiler burda pilot kesilmiş 2
  • Arkadaşlar aklınızı başınıza alın 14 Ocak 2018, Pazar 09:23:22 Daha kaza raporu açıklanmamış, yok pilotaj şu hata bu hata, o kokpitte o anda olmak inanın istemezssiniz. O kaptan da böyle olsun istemezdi, hele bi durun belki başka bir sorun var ortada? Ozaman diyecekmisiniz ulan pegasus pilotları 10 numara adam herşeye rağmen uçağı denize düşürnemiş kimsenin burnunu kanatmamış diyebilecekmisiniz soruyorum?????? 0
  • Çok geçmiş olsun şoke oldum duyunca 14 Ocak 2018, Pazar 09:21:35 Pegasus ailesine ve yolculara gsçmiş olsun diyorum 0
  • ıı pilot 14 Ocak 2018, Pazar 09:11:55 öncelikle geçmiş olsun. can kaybı yaşanmaması çok sevindirici. yazacakları sebebi bilinmeyen bu kaza ile değil, geneldir. 1.pilotlar çok yorgun, kurallar dahilinde uçuruyoruz demek deve kuşu gibi kafayı kuma gömmek demektir. hatta thy pilotu yorgunluktan bayıldı. yetkililer lütfen bunu dikkate alın, gerekirse maaşları bile düşürün ama pilotları insan gibi uçurun. 2.yakıt konusunda aşırı baskı var bu pas geçme kararlarını etkilemektedir. yine söylüyorum yazılanlar bu kaza ile ilgili değildir. 0
  • Yazık 14 Ocak 2018, Pazar 08:56:00 Pegasus ailesine, uçak ekibine ve yolculara gecmiş olsun. İnşallah bir daha bu gibi durumlarla karsılaşmayız. Yorumları okuyunca bu camianın içinden biri olarak hayretler içinde kaldım. Kurallara uyan uymayan şirketler diye gereğinden fazla karşılaştırma yapılmış. Özellikle kaptanların birbirlerini suçlaması inanılır gibi değil. Her şirket mutlaka kurallara uyuyordur. Bunun için gerekli eğitimleri eksiksiz uyguluyordur. Bence bu kazanın sebebi birilerini suçlayarak örtbas edilmemeli. Bu camianın içinde olan herkes biliyor ki ekipler çok yorgun. Ekipleri koruyan bir kanun, bir yönetmelik ya da bir kurum yok. Eğer hata yaparsan, bu hatayı yapmaya seni zorlayanları kurtarmak için günah keçisi olursun. Öncelikle birlik ve beraberlik içinde olmaya çalışalım. Hemen başkalarını suçlamaya çalışacağımıza, kendi aramızda askermiymiş pegasusmuymuş gibi ayrımcılık yapacağımıza Kendimizi korumak için neler yapabileceğimizi düşünelim. 4
    • KPT 14 Ocak 2018, Pazar 10:14:51 Bu yorumları yapanları kaptan olarak mı düşünüyorsun.?İlgisiz bilgisiz herkes burada. 5
  • Teyyare 14 Ocak 2018, Pazar 08:34:14 Şu yorumlara bak yaw insanlık 0 2
  • Budur 14 Ocak 2018, Pazar 08:25:38 ‘Olayın sebebi şudur’ içeriğinde yorumları yazan kişilerin düşünce egzersizlerini başka platformda yapmaları, tercihan susmaları doğru olan. Kişilerin bu konularda bilgi seviyesi derinleştikçe spekülasyon yapma miktarı azalır. Şu aşamada bir geçmiş olsun yetmeli. 0
  • Operation 14 Ocak 2018, Pazar 06:46:18 Bazı kendini pilot sanıp pilotu eleştiren arkadaşları görüyorum arkadaşım sen daha runway diyemiyosun burda tutmuş eleştiri yapiyosun bi geçmiş olsun demeyi bil kaptan can kaybı olmadan yapabileceğini yapmış o an belki hiçbirşeyi akıl edemezdi o stresle boş boş konuşmayı bi kesin tüm yolculara , uçuş ekibine ve pegasus ailesine kocaman bir geçmiş olsun allah beterinden korusun. 1
  • tk personeli 14 Ocak 2018, Pazar 05:08:51 büyük gecmiş olsun öncelikle ekibe kokpite allah korumuş , yolcuların can saglıgının yerınde olması güzel hbr .. 2
  • Sanal 14 Ocak 2018, Pazar 03:57:24 Full reverse yapmak serbest olmalı. Motorlara. 0
  • Pegasus... 14 Ocak 2018, Pazar 03:43:53 Pegasus ucaklari ile ucan bir yolcu olarak bu zamana kadar hicbir kotu durum yada kalitesizlik ile karsilasmadim.. Masallah pilotlarimizda tecrubeli ve kendilerini iyi yetistirmis insanlar... Kabin ekipleride ayni sekilde.. Hickimse boyle birsey ilsun istemez. Ama havacilik var oldugu surece bu tur kazalar Dunyanin baska bir yerindede hep olacak..Gecmis olsun... 0
  • Ops 14 Ocak 2018, Pazar 03:42:12 Başta PC8622 seferinin yolcuları, mürettebatı ve yakınları olmak üzere hepimize büyük geçmiş olsun. Kazada can kaybı yaşanmaması tesellimiz oldu, çok başka şeyler konuşuyor olabilirdik... Tahliyeye desteğe giden beline kadar çamur içine batmış güvenlik görevlileri, yer hizmetleri görevlileri ve diğer tüm emeği geçenlere de koca bir alkış 1
  • 737 F/O 14 Ocak 2018, Pazar 03:35:03 Yorumlara bakiyorum da, o kadar futursuzca yapilmis ki, oncelikle rumuzlarina kaptan pilot vs bilmem ne diye yazip guya havaci oldugunu iddaa eden arkadaslara soyluyorum, hic bir havaci baska bir havacinin ne bir kaza kirim yasamasini ister ne de bu durumdan haz alir. Uzulur, ici burkulur cunku bilir ki kendisininde basina gelebilitesi yuksek bir durumdur ve Allah korusundur. Hangi ara insanligimizi bu kadar kaybettik te boyle duyarsiz sacmaliklar yazar olduk. Oncelikle Kaptanlarimiza, ucus ekibine, ve yolculara daha sonrasinda ise Pegasus sirketine buyuk gecmis olsun. 0
  • CPT. 14 Ocak 2018, Pazar 03:28:22 Pegasus ailesine de pilotlara da yolculara da büyük geçmiş olsun. Havacılıkta ne yazıkki bunlar var. Allah beterinden korusun. Daha kötülerinin yaşanmaması için gerekli önlemler alınacaktır mutlaka.. Kimsenin burnunun kanamamış olması çok güzel.. Pilotları da bu kadar kolay karalamayın lütfen. Kaza raporu çıkana kadar ne olduğu belli olmaz. Belki de kimsenin burnunun kanamaması pilotların sayesinde olmuştur. Askere görevi tabiki şehit olacak, pilota görevi tabiki uçağı indiirecek zihniyetinden biran önce kurtulur bu millet umarım.. 4
  • Plt 14 Ocak 2018, Pazar 03:27:41 Açılan max reverse yolculara kaptan gaz verdi şeklinde yorumlanmış,büyük geçmiş olsun tüm vatandaşlarımıza 6
  • SXS Kpt. 14 Ocak 2018, Pazar 02:35:08 Büyük geçmiş olsun.Allah beterinden korusun. 6
  • Murat 14 Ocak 2018, Pazar 02:34:54 Yorumları hayretle okudum. Üstelik çoğu da uçuş konusunda üst düzey bilgisi olduğunu iddia eden ve hatta bu mesleği yapan kişiler. Benim anlamadığım. Trabzon havaalanini çürümüş olarak niteleyen, sanki sosyete rusyanin yıkık viran tesisin gibi gören zihniyet acaba gerçekten de pisti ve havaalanini gördü mü? Üstelik sadece yağışlı bir havada yani fırtına yokken bu piste uçak indiremeyen kişi pilotum demesin. Açık açık pilotaj hatası olan bi kazada garip mazeretler uyduranlar bu işten ekmek yiyorsa daha çoookk kaza görür bu ülke 19
  • Landing error 14 Ocak 2018, Pazar 02:29:20 Gerekli flab açılmadı hava landing süratini sağlamayan teyyare touch zero yaparken arka kuyruk rüzgarı ile uçtu 8
  • Nurşen 14 Ocak 2018, Pazar 02:26:47 Hangi firma adı altında olması önemli değil. Asıl mühim olan can kaybı olmadan uçaktaki her canlının sağ sağlim kurtulması, kurtarılması..! Çok geçmiş olsun uçaktaki tüm yolcu mürettebat ve fly pgs. 9
  • disp 14 Ocak 2018, Pazar 02:22:31 emeğimize bakıyorum birde yapılan yorumlara tk dan vb şirketlerden yapılan çok güzel yorumlar var . ama bazıları neyin intikamını alıyor anlamıyorum . Tk dan olsa atlas da onurda pegasusda hepimiz ekmek yiyoruz bu camiadan yanyana geçerken selam veriyoruz gülümsüyoruz. hangi şirket yaşasa benim içim acır. buna yabancı şirketlerde dahil. bu camiada olan herkeseve tüm yolculara geçmiş olsun. 8
  • çok uçtum çook 14 Ocak 2018, Pazar 02:18:15 5 uçuştan 3 ü stall landing..geç bile inse normal çıkıştan çıkmak için aşırı sert frenleme(çıkışı kaçırırsa itibarı düşer ya bkz:ercan) ilerden dönüp gelemez ya da pistin sonundan çıkamaz illa durdurucak..altınızdaki mercedes c180 değil.50 60 ton durduruyo o frenler hunharca her seferinde aşırı sert yaparsan bi gün gelir işlemez..sonra garip garip sesler geliyo alt taraftan..bi keresinde körüğe kadar ötmüştü vik vik vik..thy'nin gözünü seveyim az biraz ucuz olsan ne var..pgs ile ucuz uçuyoruz diye yolcuyu kargo sanan kaptanlar aklınızı başınıza alın..fizik kuralları gereği neler yaptığınızı gayet hissediyoruz kabinde..diğer şirketlerle farklarınızı da gayet iyi biliyoruz..siz bilmiyorsanız başka şirketlerde yolcu gibi uçun british e klm e binin bi.. uçakları artık hor kullanmayın sonra frenlerin hali ortada(tabiki 5 parmağın 5i bir değil ama çoğu pgs kaptanı bu şekilde malesef)..bu uçaklar 5 yıllık değil elin oğlu 10 larca yıl kullanıyor .bir uçağımız daha 5 yaşında tarih oldu yazık 20
    • Frenlerin durumu 14 Ocak 2018, Pazar 06:49:15 Ya sen ne çok biliyormuşsun be. Stall landingler, vik vik yapan frenler. Balatalar aşınıyor tabii, 10 bin km bakımları geçikiyor falan, di mi kardeşim? Pegasus ikitelli sanayiye gidiyor, boeing servisine gitse keşke. Neyse sana hayırlı günler, bol tıraşlar. Ülkemin cahili işte böyle herşeyi bilir, doktordur o, mühendistir, pilottur. 3
    • Uçak 14 Ocak 2018, Pazar 18:36:56 Firenleri bozukmuş değil mi ;) 2
  • bilmiyenler için 14 Ocak 2018, Pazar 02:14:44 pegasus kültürü şudur. unstable olup pas geçersen kimse bir şey sormaz ! 12
    • rufat mammadov 14 Ocak 2018, Pazar 04:13:29 pggss pilotu diyor bizim pilotlar asker oyüzden savaş uçağı gibi kullanıyorsunuz uçağı. çok uçtum çook sizde doğru söylüyorsunuz.hep pgg uçtuğum zaman freni dibine kadar basıyorlar , hayvan gibi sert iniş yapıyorlar hep.uçağı döndürürken g kuvvetinden ölüyor millet başka uçakta böyle bişey hiss etmiyorum. pilotlar resmen sanki yolcuları korkutmak için uğraşıyor . 2
    • Pgs kültürü 16 Ocak 2018, Salı 10:11:44 Tecrübeliyi at , yerine yarı maaşa tecrübesiz al. 0
  • b777 14 Ocak 2018, Pazar 02:10:28 uçağın kaptanı kesin; thyden yaş haddinden emekli edilmiş, havacılıkta son demlerini yaşayan, asker kökenli bir amcadır. pistin sonunda duramayacağını anlayıp tekrar gaz vermesinden belli. sanki f-16 altındaki. gaz vermek yerine fren pedalına az daha kuvvetli asılsa uçak 50m kala, pistten çıkmadan dururdu. 34
    • 777 14 Ocak 2018, Pazar 11:17:17 Ya bütün fake kaptanlar 777 adini kullanıyor su yoruma bakınca seni 777 20 m yanına bile sokmazlar 0
    • zeynep kılıç 15 Ocak 2018, Pazartesi 01:25:22 bu konuda haklısın kardeşim ama neticede kurtarmış ölümden herkesi verilmiş sadakaları varmış oda istemez böyle birşeyin başına gelmesini o uçağın çakılmasını çünkü kendi canıda tehlikede thy çok bahalı bu iniş konusunda daha iyi olmalılar 0
  • O.Y 14 Ocak 2018, Pazar 02:10:13 Eski şirketim olmasından dolayı çok üzüldüm. Tüm ekibe,yolculara ve üzerimde emeği çok olan eski şirketime büyük geçmiş olsun. Tekrar yaşanmaması dileği ile herkese emniyetli uçuşlar. 2
  • Tk Fo 14 Ocak 2018, Pazar 02:01:11 Her birinizin psikologa gorunmesi sart.Hep küfür asagilama bilmeden yargilama su havacilik camiasinda birlik beraberlik yok hep ben daha iyi bilirim kavgasi!sizlerin bulundugu kokpitlerde Crm diye birseyin olduguna inanmiyorum.Yuksek ego kaza getirir dikkat edin.Bu isin yabancisi askeri sayilsalcisi sozelcisi yok emek vereni var olacakla olecegin onune gecilmez an gelir 2 ile 2 yi toplayamazsin buyuk konusmayin.Herkese gecmis olsun. 5
    • Sabır 14 Ocak 2018, Pazar 22:51:48 Sana sabır dilerim kardeşim. Bu camia gerçekten ciğeri beş para etmez.Ben ise az kazansam da , bıraktığım için ise mutluyum. 0
  • Rıdo 14 Ocak 2018, Pazar 01:56:08 Başka bir haber kanalında ön dikmenin kırıldığından bahşedilmiş, burada yazmıyor 6
  • Eski PGS hostes 14 Ocak 2018, Pazar 01:55:08 Öncelikle canla başla çalıştığım değerli büyüklerimin olduğu değerli Pgs ailesine çok geçmiş olsun... Yorumlarınızın acımasızlığını, mesleğimizin ciddiyetini ve havacılık hakkında gram bilgi sahibi olmayışınızın cahilliğine veriyorum.. Pegasus teknik açıdan son derece emniyetli bir firmadır, bu konuda ne KOKPİT nede KABİN açısından asla taviz verilmez... hosteslerin yaşının genç olması bilgisiz olmaları anlamına GELMEZ, zira onlar düzenli periyotlarda gereğinden FAZLA eğitim almaktadırlar.. Hava şartları malum karadeniz olduğu için Samsun ve Trabzon alanların da daha zorlayıcı olabiliyor.. Alanın şartları da göz önünde bulundurulması gerekiyor.. kokpit deyip kabin deyip suç atmak yazmak çizmek kolay... keşke o uçaklara binen herbir yolcu, yaptıkları uçuşların, daha ekibin havaalanına gelmeden önce başlayan sorumluluklarından tutunda nasıl evrak, düzen, bilgi ve kontrol aşamalarından geçtiğini, servis elemanı olarak gördüğünüz hosteslerin aslında son derece eğitimli, bilgili ve donanımlı olduklarını bir kavrayabilseler... havacılık şakaya gelmez, eğitimsiz donanımsız insan istemez... ben eski çalıştığım firmamın böylesine bir olay yaşamış olduğundan dolayı önce kaptan ve ekip arkadaşlarıma, yolcularına ve pegasus ailesine de çok büyük geçmiş olsun diliyorum.. Allah tekrarını yaşatmasın 9
    • eskidendi 14 Ocak 2018, Pazar 05:31:11 eski pegasusta o 1
    • He canim he 14 Ocak 2018, Pazar 07:57:05 Neyin e oldugunu biliyoruz hepimiz. Masal anlatma 8
    • Belli 14 Ocak 2018, Pazar 11:17:21 Neyin ne olduğunu bildiğin belli kız güzelce açıklamış terbiyesizlik yapma 1
    • Cok onemli bir noktaya 14 Ocak 2018, Pazar 12:01:16 Patmak bastin.Evet havacilik deneyimsiz insanla olmaz,sakaya gelmezde neden yas ust siniri bukadar dusuk artik.Neden kabinde hep kucucuk tecrubesiz insanlar var? Pegasusunda ekipleri hep kucucuk cocuklar 0
    • Hey gidi 14 Ocak 2018, Pazar 14:36:18 Eski havacilar.Sanirim asagida arkadasin dedigi gibi eski pgsden bahsediyorsunuz.zira neredeyse amirler ekibe ninni soyleyecek artik 0
  • Pilot 14 Ocak 2018, Pazar 01:53:58 YORGUNUZ YORGUUUN 6
    • ıı pilot 14 Ocak 2018, Pazar 08:44:10 yorgunuz yorgun 3
    • Recep 14 Ocak 2018, Pazar 08:46:04 Yorgun isen git evin de yat... 7
    • Laf 14 Ocak 2018, Pazar 22:44:54 Burada laf yetistirecegine yat uyu o zaman. 0
  • BKN0300 14 Ocak 2018, Pazar 01:48:02 29 loc için çok below limit .....nasıl pist görmüşler/ ve Ils 29 için 490ft DA o meydan 100ft o da below limit. Umarim bu koşularda inmediler. Arkadaşlar bu bir şirket kültürü hiç kimse inemez kalkamaz ama bazı şirketler gidip iner ben kendim kaçkez şahit oldum. Her kez deicing alırken bazı şirketler almaz. Şirket kültürü ve üstüne birde yorgunluk/ zor bir meydan/ yağmur ve yaş pist / duşuk görüş ve bunları Sivil havacılık görmez Kaza kırım kaçınılmaz o zaman Geçmiş olsun 11
    • fo 14 Ocak 2018, Pazar 03:31:51 hangi 29 ILS'^den bahsediyorsun sen ? 5
    • TDK 14 Ocak 2018, Pazar 08:47:54 Her kez değil herkes 3
    • Bilgi 14 Ocak 2018, Pazar 09:53:22 11'e iniş yapılmış... 0
  • Havacılıktan uzaklaşıyoruz 14 Ocak 2018, Pazar 01:46:33 Mesai süreleri ve yeni kurallarla insanlar yorgun uçuyor.Bayrak taşıyıcı 737 filosunda durum pegasustan daha da vahim herkes uyuyor bitik.... 6
    • Thy mi 14 Ocak 2018, Pazar 02:58:05 Kardeş gaaliba thy yi şikayet ediyorsun 4
    • Baryak taşıyıcı 14 Ocak 2018, Pazar 07:49:13 Diyor ki happy flag keriyır havayolları, Çinli bir firma, bayrak taşımacılığı yapıyorlar. 0
  • TC-CPF 14 Ocak 2018, Pazar 01:44:17 Hoşçakal sarı kuş seni kullanmayı bilmeyenler utansın 30
    • feryal Dil 14 Ocak 2018, Pazar 01:52:13 Bu okadar cahilce sersemce bir yorum ki 31 sene uçup her türlü yolcuya vakıf olmuş cockpit'in aldığı eğitimleri nasıl 2.pilot ve kaptan olduklarını gören bilen bir eğitmen kabin amiri olarak sizi ayıplayamadım bile pess denmez yuh denir bildiğin oksijene günah hadi bilmiyorsun oku araştır kardeşim ya yapmayın allahaşkına her kazanın,kırımın girdileri şartları,hikayesi farklıdır kimse yaşamadan bilemez.!!! 6
    • Murat 14 Ocak 2018, Pazar 02:14:35 Sen çok mu biliyosun, kimsin ki sen 6
  • İlk yorum 14 Ocak 2018, Pazar 01:44:01 Ulan burda herkes birbirine üstünlük taşlamaya çalışıyor, bu nasıl iş? Her haber altında illa birileri gereksiz konuşmuş oluyor, diğerleri onu ezmeye çalışıyor falan filan, ne bu dövüş? 2
    • Eğitim 14 Ocak 2018, Pazar 01:48:45 ŞARTT!! 5
  • Pilot 14 Ocak 2018, Pazar 01:41:10 Arkadaşlar muhtemelen 11'e geç teker koydu.Islak pistten dolayı durma mesafesi arttı.Pilot pas geçmek isterken kararsız kaldı ve pistten çıktı.Olay yüksek ihtimalle budur. 10
    • Çok 14 Ocak 2018, Pazar 02:01:20 Sağol Muhtemelen ama 3
  • Cenk 14 Ocak 2018, Pazar 01:38:41 Çok çok geçmiş olsun, yolcuların sağ salim çıkmasına sevindim, umarım aksaklık nedir açıklanır ( net ve dürüst bir şekilde)... 5
  • Vatandaş61 14 Ocak 2018, Pazar 01:36:43 170 kişinin canına bir şey gelmediğine şükretmiyorsunuz da birbirinizi karalama çabasındasınız. Helal olsun insanlığınıza!!! 4
  • HAVAŞ A GOKÇEN PGS 14 Ocak 2018, Pazar 01:36:03 BENCE HAVAŞ HAREKAT MEMURUNUNDA UÇAĞA NASIL YUKLEME YAPTIGI SORGULANMALI...1600 KG YI H 3 E ATAN HAREKATCILAR OLDUGUNU BILIYORUZ..HAVAŞ BENCE ANKARA DA BU İŞİ YAPAMIYOR BENCE PEGASUS BIRAN ONCE KENDI EKİBİNİ KURMALI..YOGUN CALISMA TEPMOSUNDAKI HAREKATCILAR UCAKTAN UCAGA KOSMAKTA VE OLASI KAZALAR AN MESELESI..ALLAH HERKESIN YARDIMCISI OLSUN PGS ICINDE FACIA KIL PAYI ALTATILMIS..ALLAH KAZASIZ BELASIZ UCMAYI NASIP ETSIN 17
    • rmb 14 Ocak 2018, Pazar 01:41:32 havacılığın h sini biliyorsan bende bir şey bilmiyorum. 6
    • AMbar 14 Ocak 2018, Pazar 02:11:20 ACİL H3 ün ambar çekerini ve caps le yazı yazılmayacağını öğrenmen gerek. 2
    • Adam 14 Ocak 2018, Pazar 02:16:24 Haklı beyler dağılmayın..sorgulayın.. 2
    • gokcen pgs 14 Ocak 2018, Pazar 02:31:03 Sanki sana atiyor 1600 kilo yükü 2
    • ??? 14 Ocak 2018, Pazar 03:19:42 Bu işlerle ne kadar alakadarsınız bilmiyorum ama zaten sizin söylemenize gerek yok prosedür gereği uçağın evrakları kontrol edilir. 5
    • Rss 14 Ocak 2018, Pazar 11:34:26 Ankarada hersey yolunda ops arkadaşlara camur atma o zaman 25 dk uçağı sen kapat olurmu.Ekibinizi kurma hayalini cok beklersin Ankara'ya bekleriz cok gecmis olsun cok 1
  • sxssxs 14 Ocak 2018, Pazar 01:34:14 Çok geçmiş olsun. Ne kadar dikkatlide olsak olabiliyor. Emniyet tedbirleri bunun için var, bu tedbirleri gözardı eden, sacma bulan yolcularla her uçuşta uğraşırız, anlatmaya çalışırız. Bu talihsiz olay sonucu yolcuların bu konudaki farkındalığı artmıştır diye umuyorum. Emniyet, güvenlik, kurallar bu işin olmazsa olmazı. Tekrardan ekibe, yolculara, pgs ailesine geçmiş olsun 4
  • Atlas 14 Ocak 2018, Pazar 01:34:08 Cok gecmisler olsun. 4
  • halil 14 Ocak 2018, Pazar 01:33:51 işin ilginci perşembe günü 19.25 esb-tzx uçuşunda da buna benzer bir şey olmuştu. pegasus artık ciddi ciddi şirketi yapılandırmalı. bu işler başkasının parasını sizden almıyoruz ile olmuyor... 8
  • Cahil Terbiyecisi 14 Ocak 2018, Pazar 01:30:23 Uçuş ekibiyle birlikte 170 kişinin canına bir şey gelmediğine şükredeceğinize, hala karalama çabasındasınız ya helal olsun insanlığınıza!! 13
  • Gecmıs olsun 14 Ocak 2018, Pazar 01:29:03 Ne kadar da bilgili insanlar varmıs burada okudukca aydınlandım 2
  • Can kaybi 14 Ocak 2018, Pazar 01:25:15 Olmamasi cok guzel bir haber,cok sukur.Ama benim merak ettigim kabinde okadar egitimsiz,havaciliktan bir haber cor cocukla nasil tahliye yaptilar ? 9
    • km 14 Ocak 2018, Pazar 01:45:03 gayet basarili bir tahliye olmus helal olsun onlara...coluk cocuk diyip gecme insanlari aşağılamaya calisma burda düşürmeyin kendinizi bu kadar... 2
    • Xyz 14 Ocak 2018, Pazar 02:12:18 Eğitimsiz derken ? İşe alımdan tutunda tazeleme eğitimlerine kadar eksiksiz bir şekilde tüm eğitimler fazla fazla veriliyor asla ve asla atlanmıyor. 4
    • Katiliyorum 14 Ocak 2018, Pazar 11:11:05 Kapisini bile acmayi beceremeyen,havacilik ciddiyetinden anlamayan cocuklar var."ayyy bu kapi acilmoyooor"diyenler.Havacililikta tecrubenin onemini umarim anlamistir bazi sirketler 1
    • Canim 14 Ocak 2018, Pazar 12:04:50 O egitimleri,o sureci cok iyi bilen bir insanim.Bana anlatma! Bir kabin amir olarak emergencyden bir haber kapisini bile acamayan cocuklarla ucuyoruz.Ki bu kaza kapi acmanin nekadar muhim birsey oldugunu anlamaniza yardimci olmustur diye dusunuyorum.Tecrubeli insan bulmak zor oldu artik kabinde 0
  • BARON 14 Ocak 2018, Pazar 01:24:25 Tüm pegasus ailesine geçmiş olsun 4
  • KOMİKSİNİZ 14 Ocak 2018, Pazar 01:23:21 YORUMLARI OKUYUP KAH GÜLLDÜM KAH ÜZÜLDÜM ALLAH PEGASUSU KORUMUS..GEÇMİŞ OLSUN PGS AİLESİ 2
  • Sxs cpt 14 Ocak 2018, Pazar 01:22:51 Her an her kaptanın başına gelebilecek bir talihsizlik, geçmişler olsun neyse ki mala gelmiş, emniyetli uçuşlar hepimize 4
  • Ramses 14 Ocak 2018, Pazar 01:21:34 Büyük faicadan,dönüldü, geçmiş olsun, konuşmak için çok erken uçak pert 6
  • OgrenciPilot 14 Ocak 2018, Pazar 01:19:06 Pegasus ailesine ve pistten cikan ucagin yolcularina çok geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın. 1
  • Alman 14 Ocak 2018, Pazar 01:18:48 Çok gecmis olsun 1
  • kırk yıllık yolcu 14 Ocak 2018, Pazar 01:18:46 Geçmiş olsun, pilotu pas geçmemekle suçlayanlar ben kırk yıllık yolcuyum ya inerim ya ölürüm eğer pas geçersek kıyameti koparırım o kadar! 14
  • ekrem 14 Ocak 2018, Pazar 01:18:21 PEGASUS AİLESİNE GEÇMİŞ OLSUN UÇUŞ EKİBİNE VE UÇAKTA BULUNAN MİSAFİRLEREDE BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMİ İLETİRİM ALLAH BAŞKA KAZA BELAGÖSTERMESİN İNŞALLAH 2
  • k/a 14 Ocak 2018, Pazar 01:17:59 gerçekten endişe verici olay neyse ki olen ve ağır yaralı yok basta bütün mesldktaslarima uçuş ekibine ve yolculara geçmiş olsun shgm durumu inceledikten sonra nasıl rapor yayınlayacak acaba 1
  • o ucube 14 Ocak 2018, Pazar 01:16:03 teknik servis varya hani uçaklarınıza baktırıyorsunuz. hani sadece bakıyor karşıdan.ismini bile telafus etmek istemiyorum. siz o kalitesiz personeli ile o şirkete bakıtmaya devam edin. bunlar en iyi günleriniz. 20
    • Egitim sart 14 Ocak 2018, Pazar 02:31:36 İlkokul 1 den baslamak gerekiyor sanirim.zira teknik servis degil teknisyen ,telafus degil telaffuz. Ama siz yine de bir teknik servise gorunun derim 1
    • Sierra 14 Ocak 2018, Pazar 02:41:45 Ayarsız.Yorumun çamur dolu fakat yanlış yere atıyorsun. 2
  • Tzx 14 Ocak 2018, Pazar 01:15:59 Trabzon hv limanı Türkiye'nin en yoğun 7. Hv limanı ama nedense o yoğunluğa yakışan bir hava alanı değil,zaten yanal rüzgardan dolayı inilmesi zor bir alan,burada yorum yapan arkadaşlar bellki burayı hiç bilmeden atıp tutuyor,günde 1 veya 2 uçak inen Erzincan havaalanı Trabzon hv limanından büyük ve lüks,yani böyle dökülen bir havaalanından daha ne bekliyoruz çok şükürki can kaybı olmadan atlattık,temennim şudurki bu hurda binalar yıkılır ve 2.bir pist yapılır,Pegasus ailesine geçmiş olsun 8
  • Pegasus 14 Ocak 2018, Pazar 01:15:56 Personeline moral vereceğine “sosyal medyada paylaşımda bulunmayın” diye tehditler savunuyor. Ayıptır ayıp insan biraz utanır sıkılır. 6
    • Pgs-km1 14 Ocak 2018, Pazar 01:25:49 Burda Pegasusun utanması gereken konu nedir acaba? Tzx ‘in durumunu bilen onlarca kişi yorum yapmış zaten illa ki işin içinde yorgunlukta vardır ama konuyu baska yerlere cekmenın bı anlamı yok. Kımsenın kımseye paylasım yapmayın gıbı tehditkar konusması da yok. 3
    • Pegakuşş 14 Ocak 2018, Pazar 02:02:23 Tehdit savurmak degil.. İlk ise baslarken bile bu tarz olaylarda paylasim vs yapilmamasi gerektigi disariya bilgi sizdirilmamasi gerektigi belirtilmistir . Sirket bu konuda hakli. 0
    • Pegasus Aile Bireyi 14 Ocak 2018, Pazar 02:09:55 Ailemize çok büyük geçmiş olsun Allahim beterinden korusun.. Saçma sapan yorumlar yapıp prim yapmaya çalışmayın lütfen iolayın iç yüzünü bilmeden hem şirketi hem Pilotları olmayan veriler ile suçlamayın. Allah hiçbir şirkete yaşatmasın. Ne yazık ki havacılık kuralları kanla yazılmıştır. Can kaybı olmadığı için şükürler olsun. 1
    • Kyzer 14 Ocak 2018, Pazar 04:42:18 Öncelikle Pegasus ailesine ve yolculara çok büyük geçmiş olsun. Durum çok daha vahim olabilirdi. Burada herkes kendince yorum yapıyor. Tamam belki plotaj hatası var, lakin kimse unutmasın ki Trabzon havalimanı pek fazla hataya müsaade etmeyecek kadar yetersiz pist ve coğrafi konumlamaya sahip. Üstelik bu duruma rağmen fiziki durumuna göre çok yoğun bir trafiğe sahip. Belli ki burada ahkam kesen kşmseler TZX’i yakından hiç görmemişler. Umarım bu kaza, yönetenlerin artık gözünü açar da şu uçağın maliyeti kadar bir alt yapı yatırımı yapılıp güvenli hale getirilir. Aksi taktirde bir sonraki kaza bu kadar kolay atlatılamayabilir. 0
  • ARFF GÖREV BAŞINDA 14 Ocak 2018, Pazar 01:15:41 Gökteki huzurun yerdeki güvencesi.. Geçmiş olsun Trabzon Arff 15
    • Arif ne ki ? 14 Ocak 2018, Pazar 08:08:28 Görev başı derken ??? 0
    • Arif değil ARFF 14 Ocak 2018, Pazar 10:36:44 Aircraft rescue and firefighting (ARFF) (Hava Alanı Kurtarma ve Yangınla Mücadele) Memuru 1
  • Possible 14 Ocak 2018, Pazar 01:13:49 Öncelikle geçmiş olsun,Hemen bir hatırlatma havacılıkta bunu nasıl yaparlar diyen arkadaşların hepsi gelecekte vay be bu hatayı da yaptık demek olabiliyormuş demeden emekli olmaz!Arkadaşlar ayda 50 iniş kalkış senede en az 450 iniş kalkıştan bahsediyoruz.Frekans arttıkça risk artıyor.Dar gövdede görev yapan ekibin aldığı risk ile geniş gövdede görev yapanın aldığı risk,dar gövde ile ayda 20 bacak charter uçan ekiple bayrak taşıyıcının ve ya PGS gibi fazla sayıda yere uçan ekibin aldığı riskler farklı.Teknik neden mi yoksa pilotaj hatası mı bilmememizle beraber ,maalesef meslek hata affetmiyor.10 sene binlerce iniş kalkış yapıp bunun gibi olaylar yaşanabiliyor.İnsan unsuru işin içinde oldukça hata ve hata sonucu kaza olacak.Ekip eğer hatalı ise ek eğitimden sonra işe dönmeli,umarım bu konuda sorun yaşamazlar... 2
  • Geçmiş olsun 14 Ocak 2018, Pazar 01:13:14 Ölüm olmaması bizi sevindirdi ALLAH (c.c)bir daha yaşatmasın 3
  • Milos Efendi 14 Ocak 2018, Pazar 01:12:39 Uçakta ve Havalimanin da bulunan Herkese Geçmiş olsun. ..Tabi Yolcu Yakinlarinada ...Bizim En Büyük Ozelligimiz; Başımıza Bir olay geldiğinde Birbirimize Destek olmak ..Birlikte Ağlamak. ..Haa Siz Size kalınca yine Kedi köpek olabilirsiniz. ..Şuan Büyük bir Can kaybı olabilirdi Ekip Arkadaslariniz Aranızda olmaya bilirdi. .Hayatta kaza olmaz diye bir şey yok..Bu ölümle sonuclansa bile isteyerek olan bir durum değil dir. ..Tekrar Herkese Geçmiş Olsun. . 3
  • Tek dileğim, 14 Ocak 2018, Pazar 01:12:29 Allah beterinden korusun. Tüm yolculara, uçuş ekibine ve Pegasus ailesine büyük geçmişler olsun. 5
  • AYIPTIR YA 14 Ocak 2018, Pazar 01:12:24 Sizlerden yasi kucuk biri olarak diyorum ki ..sadecre gecmis olsun demek bu kadar mi zor, yok mezuniyet, yok bilmem ne sirketi. Siz kaptanlar ornek olup kulturumuzu koruyacaginiza herkes camur atma derdinde yazik cok yazik..kac yasinda insanlarsiniz.kabin bile daha tutarli sizden.. 1
  • Beyhan GÜRGÖZE 14 Ocak 2018, Pazar 01:12:13 Pegasus camiasına geçmiş olsun dileklerimi iletirim 1
  • GEÇMİŞ OLSUN 14 Ocak 2018, Pazar 01:11:47 Malesef pegasus hava koşulları uçuşu tamamen imkansız kılmadığı sürece uçuşlarını sürdüyüyor. Bu da tehlike arz ediyor. Daha global hava yollarında bu durum çok farklı. 9
    • Xyz 14 Ocak 2018, Pazar 02:16:30 Hava durumundan iptal olan seferlerin arşivini bir araştırın lütfen .. Aynı anda boarding yapılan kapılarda thy uçuyor siz niye uçmuyorsunuz diye kavga olan PGSden bahsediyorsanoz birdaha araştırın. 0
  • Beyhan GÜRGÖZE 14 Ocak 2018, Pazar 01:11:40 Pegasus camiasına geçmiş olsun dileklerimi iletirim 0
  • Geçmiş olsun. 14 Ocak 2018, Pazar 01:11:26 Metarına tafına coğunuz zaten bakmıştır, o konu yoruma açık zaten; İner inemez, yaklaşır yaklaşmaz, o kaptanın kararı, kimse mevcut gerçek hava şartlarını kaptan kadar göremez malum. Eğer teknik bir sorun değil de, limit altı şartlarda kaptan kararı ile iniş yapıldı ise, burada kaptan kararından daha çok, kaptanı bunu yapmaya zorlayan nedenleri iyice araştırmak gerekir. Geçmiş olsun. 3
  • Esb fo 14 Ocak 2018, Pazar 01:10:51 Pegasus ailesine çok geçmiş olsun. 3
  • Reel kaptan tufan 14 Ocak 2018, Pazar 01:10:07 Geçmiş olsun pegasus ailesine. motor durmuş sanırım. 9
  • Ömer 14 Ocak 2018, Pazar 01:06:22 Can kaybı yok çok şükür. Tüm pgs ve havacılık camiasına geçmiş olsun. Allah beterinden korusun. Emniyetli uçuşlar. 1
  • Kpt.Plt 14 Ocak 2018, Pazar 01:04:17 Allahıma şükür 25.000 saat kazasız belasız uçtum.En rahat uçuşlarımı sunex de yaptım.Çünkü sunex de kuralların emri geçerlidir.pas geçene değil ,hatalı yaklaşma yapıp da pas geçmeyene hesap sorulur.Pegasusta ise pas geçene hesap soruluyor.Bellikİ uçak pas geçmesi gerektiği halde pas geçmemiş.uzun oturmuş ,pist durmasına yetmemiş dışarı çıkmış.LAF EBELİĞİ YAPACAĞINIZA UÇUŞ EMNİYETİNE ÖNEM VERİYORSANIZ.CANINIZ KIYMETLİ İSE PİLOTLAR ÜZERİNDEKİ BASKIYI KALDIRIN PİLOTLAR DA HATALI BİR YAKLAŞMADA KORKMADAN PAS GEÇEBİLSİNLER 20
    • Ben 14 Ocak 2018, Pazar 01:07:40 Sen harbiden çok cahil bir insansın, ne mutlu sana 4
    • Kaptan mı :-))) 14 Ocak 2018, Pazar 01:10:19 Pist durmaya yetmemiş mi? Abim kaza kırım raporunu yazmış dağılın. 1
    • Ben 14 Ocak 2018, Pazar 01:10:31 İlgi mi çekmeye çalışıyorsun? İlgilenmezsek misketlerini alıp gider misin? 2
    • Mert 14 Ocak 2018, Pazar 01:15:21 25000 saat uçmuşsun ama hikaye.Hangi ara olayı öğrendin de yorum yapıyorsun. 6
    • Eski PGS FO 14 Ocak 2018, Pazar 01:15:59 Windshear, Unstable, No rwy durumlarında en az 4-5 pas geçiş ve divert durumları yaşadım hiç birinde şirket hesap sormadı. Aksine unstable olup indiğinde hesap soruyorlar. 2
    • Kaptan a 14 Ocak 2018, Pazar 01:16:42 Yahu bu Sunex THY bin alt Şirketi degilmi sanirsin Lufthansa . Yahu kaptanim herkes her sirketi biliyor. 7
    • kural 14 Ocak 2018, Pazar 01:21:13 Birtek sunexp. kuralların emri var diğer şirketlerde yok diyosun yani kpt. Ya senin kafan yerinde degil, yada yaş 65 e gelmiş bunama emareleri başlamış bence sen bu işi şimdiden bırak 3
    • ss 14 Ocak 2018, Pazar 01:34:44 onca uçmuşsun ama tüm kaza kırımların nedeninin sadece ve sadece pas geçmemek olduğu konusuna inanmışsın. bu husus elbette çok önemli ancak Elinde veri olmadan o anda neler yaşandığını öğrenmeye çalışmadan büyük bir hızla yorum yapman tecrübeli bir kaptandan beklenmez.kaptan serin kanlı olmalı tüm verileri değerlendirmeli ona göre karar vermeli yorum yapmalı.CRM ! 3
    • Crm 14 Ocak 2018, Pazar 03:04:28 Anlaşılan tk kaptanımıza iyi crm verememiş 1
    • Pilot 14 Ocak 2018, Pazar 03:07:38 Hem asker kökenliymiş hemde thy den gelmiş ama çok iyi biriymiş. Bence kazanın sebebi belli olana kadar herkes sussun. 1
    • 7000 saatlik Kpt 14 Ocak 2018, Pazar 08:27:27 Bu şirkette Sunex, Thy, Atlas, Onur, Expat her yerden kaptan var. Belki bu kazayı yapan arkadaş Sunex’ten geldi nereden biliyorsun. Bu şirkette daha önce yayınlanan unstable iseniz mutlaka pas geçin yazısına binaen pas geçme oranımız bu ay yükseldi teşekkür ederiz diye yazı yayınlandı bundan haberin var mı? Yok ama iyi sallamışsın. Şirket benim üzerimde baskı yapsa o şirketi önce ben bırakırım. 25000 saat uçmuşsun ama yanlış kafayla uçmuşsun diyeceğim ama emin değilim gerçekten kaptanmısın. 0
    • Yalancı! 14 Ocak 2018, Pazar 11:49:25 Senin bizim şirketimizde kaptan olman mümkün değil, senin pilot olduğun bile meçhul. Biz kimsenin kara gününe sevinmeyiz. Sen havacı değilsin ama havacılık çok böbürlenmeye gelmez ayıpladığın şey başına gelir. Bir sunexpress üyesi olarak çok geçmiş olsun, böyle ipsiz sapsız insanlara itibar etmeyin. Saygılar 2
  • Elturco 14 Ocak 2018, Pazar 01:01:28 Tum havacilik camiasina gecmis olsun. Ozellikle de Pegasus ailesine. Sacma sapan yorum yazanlarada havacilik ta cok bilinen bir sozu hatirlatayim “ hic birseyi cok gorme olmaz olmaz aksi halde basina gelir” not ozellikle bu sozum kendini havaci zanneden birkac bidona ( sunex pas gecmiste digerleri limit alti gorusle indi diyen bidona) 8
  • İncirlik Atc 14 Ocak 2018, Pazar 01:00:50 Havacılık profesyonellikten yoksun yapilan ülkemde olması muhtemel kaza olmuş. Allah koruyor daha neler var neler. Konuşsak külli hasarız. Geçmiş Olsun... herkese... 8
    • Kaptan 14 Ocak 2018, Pazar 01:03:05 Evet mesela daha sebep bile ortada yokken senin gibi arkadaşların yorum yapması hiç profesyonel değil 3
  • Aklı Selim 14 Ocak 2018, Pazar 01:00:32 Öncelikle yolculara, ekibe ve Türk Sivil havacığına geçmiş olsun. Kimsenin ciddi yaralanmamasına ve hayatını kaybetmemesine şükredelim. Geri kalanı Kaza Kırım Ekibinin işi. Son rapor çıkana kadar bilip bilmeden yorum yapmak hem ayıp, hem de bayağılıktır. Pegasus kaza sicili en temiz şirketlerdendir. Pegasus gerekli dersleri alır ve derhal uygular. Aklı selim ve seviyeli olmaya davet ediyorum. 1
  • Sunay Hoca 14 Ocak 2018, Pazar 01:00:22 Havacılık camiasına geçmiş olsun. 2
  • Pist 14 Ocak 2018, Pazar 01:00:13 Resimlerden tam anlayamadım. Uçak pistin sonundan mı çokmış? Yoksa pist bitmeden yandan bir yerden mi çıkmış? Bilenler yazarmısınız? 3
    • Cihan 14 Ocak 2018, Pazar 01:40:01 Pist sonu değil orası piste paralel noktadan denize doğru kaza olmuş.son anda manevra yapmak istemiş olabilirler 1
  • Sunay Hoca 14 Ocak 2018, Pazar 00:59:51 Havacılık camiasına geçmiş olsun. 6
  • İncirlik Atc 14 Ocak 2018, Pazar 00:58:52 Havacılık profesyonellikten yoksun yapilan ülkemde olması muhtemel kaza olmuş. Allah koruyor daha neler var neler. Konuşsak külli hasarız. Geçmiş Olsun... herkese... 2
    • Kaptan 14 Ocak 2018, Pazar 01:13:28 Siz profosyonel arkadasim bu konuda herhalde en as 50 Luke havaciliginda inceleme yaptiniz. Isine bak isine sacma sapan konusma.. 3
  • Pegasus Airbus FO 14 Ocak 2018, Pazar 00:56:44 Ailemize geçmiş olsun Allah beterlerinden korusun, misafirlerimize büyük geçmiş olsun. 2
  • italian 14 Ocak 2018, Pazar 00:53:19 bu pisti bilenler bilir baska sözüm yok 5
  • YORGUNLUK 14 Ocak 2018, Pazar 00:51:47 Metar taf raporları, pistin durumu vs. Okeyiz. Peki ya yorgunluk ? “NE YORGUNLUĞU, UÇACAKSINIZ’ diyen üst yönetimi merak ediyorum. Onun dışında tüm pegasus ailesine geçmis olsun diliyorum.. 4
  • Pilot22 14 Ocak 2018, Pazar 00:51:02 Bu isi sivilden gelmis, isletme mezunu sayisal zekasi olmayan insanlar yaparsa boyle kazalarin olmasi gayet normal.. Pilotluk muhakeme gerektiten bir istir ama is onlisans seviyesine dusunce bunlar gayet normal. Gecmis olsun guzel ulkeme.. 67
    • Çocuğu canum evladum 14 Ocak 2018, Pazar 00:57:32 Seni allaha havale ediyorum 10
    • Xxx 14 Ocak 2018, Pazar 00:59:04 Gereksiz konuşma pilotları tanıyor musun sanki? 3
    • Ayıptır 14 Ocak 2018, Pazar 00:59:14 Hayla asker-sivil kavgasındasın...Geçmişine inersek mutlaka okumuşsundur ama aile terbiyesi almamışsındır...Önce geçmiş olsun diyeceksin!!!Muhtarem annene sağ ise bir sor!!! 0
    • Kaptan 14 Ocak 2018, Pazar 00:59:42 Değerli pilot karseşim,bu işin zeka ila yapıldığı ortada,peki kaza yapan arkadaşın kim olduğunu ve nasıl olduğunu bilmeden ne güZel yorum yapıyorsun,gazel okumak kolay;ya peki sayısal bölüm mezunu yada hava kuvvetlerinden ayrılma çıkarsa ne diyeceksin?yalıyacakmısın kustuğun pisliği? 3
    • Asker 14 Ocak 2018, Pazar 01:01:48 Ikiside asker kokenli 3
    • Harala 14 Ocak 2018, Pazar 01:03:50 Muhakemeni arap atlari kovalasin ve yakalasin. Kelebek seni 3
    • Pilot22 ye 14 Ocak 2018, Pazar 01:06:12 Kardeşim bu işin önlisans ile ne alakası var saçma sapan konuşma kaza her insanın başına gelebilir sen ne biçim insansın? ekibe geçmiş olsun Allah beterinden saklasın 2
    • FOist 14 Ocak 2018, Pazar 01:06:13 Sonuna kadar dogru bir yorum pilot22. Eskiden lisans hatta muhendis istenilen meslek simdi isletme, iktisat hatta onlisansa dusunce bu gayet normal. Ne kadar kabul etmesekte bu is en iyi asker kokenliler yapiyor.. Gecmis olsun hepimize.. 17
    • Pilot 22 ye 14 Ocak 2018, Pazar 01:06:43 sana ne demeli!!!!!!herhalde beynin de arıza var.zavallı. 1
    • Bebeye 14 Ocak 2018, Pazar 01:08:40 Senin beynin ne zekasina sahip peki? 3
    • ;) 14 Ocak 2018, Pazar 01:09:27 Universite mezunu iyi ucurur diyosun yani Bence sacmaliyosun bos konusma 1
    • Cavokk 14 Ocak 2018, Pazar 01:12:50 Arkadaslar burdan pilot22 ye katilmamak elde degil bu is tecrube ve disiplin isin , ve buda ne yazikki yeni nesil muzik ogretmeninden devsirilen pilotlarda yok. Kimse kusura bakmasin.. Allah korumus.. Gecmis olsun iyi geceler.. 6
    • lütfen 14 Ocak 2018, Pazar 01:14:17 ismini yaz kim olduğunu bilim 3
    • FO 14 Ocak 2018, Pazar 01:31:46 Kimlerin kokpitte olduğunu bilmeden yaptığınız yorum yanlış. Diğer konu ise bir sayısalcı olarak havacılığın artık bilek değil prosedür, sistem,kurallar bilgisi bütününden oluştuğu gerçeğiyle değerlendirme yaparsak günümüz havacılığının biraz sayısal bilgisi ve daha çok okuma ile gerçekleştiğini ifade etmek gerekir.Yukarıdan bakan bir tavır yerine yapıcı olmamız gerektiği CRM açısından da aşikardır.Geçmiş olsun. Umarım nedeni ortaya çıkar ve önüne geçilecek önlemler alınır.. 1
    • Skylord 14 Ocak 2018, Pazar 01:37:06 Pilot22 denen zavallı, işletme mezunları matematik zekaya fazlasıyla sahiptir, olmayan kafanı başka şeylere yor bence sen. 1
    • Bütünlük 14 Ocak 2018, Pazar 04:37:39 Az gelişmiş bir ülkenin 4 yıllık mezunu da , önlisans mezunu da , sayısalcısı da az gelişmiştir. Dön bak bakalım geçen hafta İstanbul Universitesi deniz bilimleri profesörü ne dedi?"Nuh peygamber oğlunu cep telefonu ile aramıştı".Sen sayısalcı olup, bu şahsın öğrencisi olup, Türkiye'ye katacağın katma değer nedir hafız? 0
    • Pilot 22 ye 14 Ocak 2018, Pazar 04:37:54 Taksi şöförleride ilkokul mezunu çoğu ama senden iyi araba kullanırlar mekanik kabiliyetin diploması olmaz saniyelik hata sayısal zeka ile kapatılmaz pilot kalkış iniş mesafesini spontane sayısal bilgisi ile değil tecrübe ve planları esas alarak yapar. Bu işin diplomasıda olmaz diploma ile iş verirsen daha çok uçak pistten çıkar 0
    • Airforce 14 Ocak 2018, Pazar 12:39:27 Pilot22 sayesinde sistemde ne kadar cok instegram pilotu oldugu gorduk. Kimse kusura bakmasin disiplini 13 yasindan itibaren yasam tarzi olarak benimsemis insanlarla , sivilden gelmis acikogretim mezunlari ayni degildir..gecmis olsun. 0
    • Lise mezunu 14 Ocak 2018, Pazar 21:54:39 Parası olana pilotluk şansı verilirse, lise mezunu bile bulursan bu ülkede, öp başına koy.İnsanlar yarım milyonu gömüp de işsiz kalacak enayi değil artık bu ülkede. Yakında lise mezunu bile bulamayacaksınız pilot adayı olarak... 0
  • Mr.DeepStall 14 Ocak 2018, Pazar 00:50:51 Pilotlar yorgun...mesailer ağır..! 10
    • ıı pilot 14 Ocak 2018, Pazar 08:55:08 yorgunuz yorgun 1
  • Yorgun insanlar tüm dünyada standartlar değişmeli 14 Ocak 2018, Pazar 00:50:29 Çok yoğun uçuyorlar tüm firmalar derhal shgm yeni ftl in 2019 şartlarını şimdiden uygulamalı. Hatta easa , faa , icao gibi tüm otoriteler aylık uçuş saatlerini max. 70 saate çekmeli yoksa yorgunluk sonrası kaza kaçanılmaz allah korusun herkesi 1
  • TK 14 Ocak 2018, Pazar 00:50:27 Gecmis olsun. Rabbim beterinden korusun.. 3
  • M.BALTACI 14 Ocak 2018, Pazar 00:50:08 Tüm PGS ailesi ve sivil havacılık çalışanlarına büyük geçmiş olsun . 3
  • Sporting Moscow 14 Ocak 2018, Pazar 00:50:00 Zorla yapılmış bir meydan. Oy baskısıyla yapılan operasyonlar, teşviklerle, inatla getirilen şirketler... Trabzon'a bırak havalimanını, otogar bile yapılmamalıydı. 19
    • bngarbs61 14 Ocak 2018, Pazar 00:56:42 Arızalı uçak... Trabzon ile ne alıp veremediğiniz var anlamıyorum. Cahilsiniz. 23
    • ariza 14 Ocak 2018, Pazar 01:03:12 hayirdir ucagi sefere veren teknisyen misin? arizasini soylede bilelim. cahil 4
    • Pilot 14 Ocak 2018, Pazar 01:20:40 Sen Trabzon'u Ordu/Giresun'la karıştırdın sanırım.Sen değilde,anan ya da baban iyi bilir bu havalimanını.Zira o zaman onlar hayattaydı.Ve tek yapılabilecek güvenli alan orası.Chartlara bi bak...Çok daha tehlikelileri var...Cahilsin... 3
  • Pgt Cpt 14 Ocak 2018, Pazar 00:49:09 Ekibin mesai saatini kontrol edin. Bu kaçıncı... Böyle olacağı belliydi. Yorgunluk, köle gibi çalıştırma, pilotlara aşırı baskı sebepler belli. Pas geçen pilot doğduğuna pişman ediliyor. Araştırın lütfeeen. 16
    • müdür 14 Ocak 2018, Pazar 02:19:18 umarım senin ile uçmamışımdır 3
    • Planlama 16 Ocak 2018, Salı 10:22:03 Yaz şu ismini de bir bakalım yorgun olup olmadığına. 0
  • Kadir SARITAS 14 Ocak 2018, Pazar 00:47:10 geçmiş olsun 4
  • Kaptan 14 Ocak 2018, Pazar 00:46:45 Çok biliyorsun ama yanlış biliyorsun o yüzden kendine sakla 5
  • Pgt Cpt 14 Ocak 2018, Pazar 00:46:24 Ekibin mesai saatini kontrol edin. Bu kaçıncı... Böyle olacağı belliydi. Yorgunluk, köle gibi çalıştırma, pilotlara aşırı baskı sebepler belli. Pas geçen pilot doğduğuna pişman ediliyor. Araştırın lütfeeen. 6
    • Şeref meselesi 14 Ocak 2018, Pazar 00:47:10 Bundan bile nemalanmaya çalışın 11
    • Pgs K/A 14 Ocak 2018, Pazar 00:50:17 Beğenmiyorsan istifa et evladım. Yoruma bak ya 4 sırmalı alta etme modeli ! Yazıklar olsun. 23
    • ...... 14 Ocak 2018, Pazar 05:34:14 kahraman olurlar 0
  • 77Cpt 14 Ocak 2018, Pazar 00:45:28 Bu uçak artık anca köfteci olarak hizmet verir. Geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. 5
  • E.YÜCEL 14 Ocak 2018, Pazar 00:45:15 GEÇMİŞ OLSUN PEGASUS. BU ARADA TRABZON ARFF EKİBİNE VE TÜM HAVAALANI ÇALIŞANLARINA KOLAYLIKLAR DİLERİM. 6
  • Gecmiş olsun 14 Ocak 2018, Pazar 00:44:43 Üzüldüm geçmiş olsun 3
  • Pegasus 14 Ocak 2018, Pazar 00:42:45 Uçak servisten çekilir herhalde bi fotoda iniş takımı falan başka yerlerdeydi slide patlatmış birde 3
  • Cevat Gürsu 14 Ocak 2018, Pazar 00:41:09 Pegasus ailesine büyük geçmiş olsun 4
  • Gitmiş 14 Ocak 2018, Pazar 00:40:52 Uçak gitmiş. Yazıktır günahtır. Kaza kırım heyeti raporunu yazssında bakalım ne olmuş? Ne olduğu belli de? Yazarsak yine pilotlarımız çıldıracak. 5
    • ? 14 Ocak 2018, Pazar 00:44:09 Ne oldugu belliyse sen bi yayinlasana kendi raporunu 9
    • Plt dr 14 Ocak 2018, Pazar 01:07:20 Bütün havayollarında uçan pilotlar bilir Pegasus uçuş ekibinin özellikle meteorolojik şartları zorlayarak inip kalktıklarını kimse kimseyi kandırmasın 4
    • Uzun 14 Ocak 2018, Pazar 01:37:19 Uçağın uzun oturduğu, pilotların da pas gecmekle durmak arasında karasız kaldıkları için kaza olduğu belli. Bildik klasik PİLOTAJ kazası. 1
  • Çok geçmiş olsun 14 Ocak 2018, Pazar 00:37:15 Geçmiş olsun. Allah bir daha göstermesin. 6
  • Yolcu 14 Ocak 2018, Pazar 00:36:22 Sisli havalarda bile pegasus riske girip iniyor limitlere dikkat etmiyor 4
    • Pgs K/A 14 Ocak 2018, Pazar 00:39:59 Kübrayi keseden sallama kardeşim ! Thy nin kaç kazası var ? Bak bakayım tarihe ! Pegasus en yeni uçaklara sahip ve en emniyetli havayoludur ! Tek bir yolcumuzu dahi kaybetmedik kaybetmeyizde ! Bakkalda yorum yazıyor , kapıcı da ... Eğitim şart ! 19
    • Al işte 14 Ocak 2018, Pazar 00:48:45 Gene onu bunu kıyaslıyonuz kazadır arkadaşım herkesin başına gelebiliir Allah korusun hepimizi Geçmiş olsun hemen niye o bu kıyaslanır. bu zihniyet yüzünden ilerleyemiyoruz kardeşim yeter. Bi geçmişolsun deyin önce ya 4
    • Thy fo 14 Ocak 2018, Pazar 01:28:01 Yavrum Sen once bi thy ni gecmisine bak birde pegasusun. Hangisi kac yilinda kurulmus. Hangisi yilda kac sefer yapiyo. Bi oran orantila ondan sonra konus. Kaldi ki operasyonu yapan biz kokpit ekibiyiz. Sen arkada cay verip tuvalet temizlerken bizim sirket kurallari geregi inemedigimiz piste pgs vizir vizir indi kac defa. Sen isine don bakiyim hadi. Bana bi cay getir 11
    • Pgs cpt 14 Ocak 2018, Pazar 09:08:18 Kardas sirket limitlerimiz farkli oldugundan olabilir mi o inisler?Pgs butun limitleri ucak limitlerinde kullanir.. 0
    • Ezik thy fosu 14 Ocak 2018, Pazar 11:01:26 Sende o verilen caylari iç ama dikkatli iç ezik!!! Sende haklisin o tüpün icindeki zurnanin zirt deligisin kimse seni iplemiyor biz en azindan tualet temizleyip cay verip bide boyle olaylarda kazalarsa bilmemkac yuz kisinin can guvenligine kurtulmasina yardimci oluyoruz senin gibi cpt bi kere versede insem diye agzinin icine bakmiyoruz... PEGASUSUMA BUYUK GECMIS OLSUN 3
    • Thy f.o bozuntusu 14 Ocak 2018, Pazar 14:45:52 Her ucakta tuvalet temizlerim ama senin gibi baba parasini bastirip kokpite gecip "kaptanim ulan ben"diye ortalikte gezen egosu everestten yuksek tiplere cay vermem.Senin gibi f.o lari kaptanlar cocuk gibi azarlarken az gormedik.Orada sut dokmus kedi gibisiniz ama.Ezik seniiii 1
  • Geçmiş olsun 14 Ocak 2018, Pazar 00:34:22 LTCG 132020Z 24001KT 4000 -RA BR BKN003 BKN025 08/07 Q1021 1
  • TC-CPF 14 Ocak 2018, Pazar 00:34:08 Can kaybi olmamasi en buyuk teselli ama gorunuse gore TC-CPF havacilik macerasinin sonuna gelmis gibi gozukuyor :( 3
  • Arff Memuru 14 Ocak 2018, Pazar 00:33:46 Geçmiş olsun. Çok şükür ki ölü yok. Arff Memuru arkadaşlarıma Allah kolaylık versin. 4
  • SZF 14 Ocak 2018, Pazar 00:32:36 Geçmiş olsun 3
  • Misafir 14 Ocak 2018, Pazar 00:32:01 Geçmiş olsun :( 0
  • avitor 14 Ocak 2018, Pazar 00:31:46 Çok geçmiş olsun. Gerçekten zor bir hava alanı. Neden uzatmazlar bilmiyorum. 5
    • Dursun demis temele 14 Ocak 2018, Pazar 00:42:29 Yore halki seviyor belki fikralar bosuna mi cikmis bu zamana kadar 2
    • Korsanpilot 14 Ocak 2018, Pazar 00:44:38 Okur yazarligin yok herhalde deniz tarafindan pisten cikmis yani pistin kisa olusundan degil 2700 metrelik pist kisa pist sayilmaz 380 len inis yapmiyorsun bilmis gibi konusma 1
    • Korsanpilot 14 Ocak 2018, Pazar 00:49:10 Okur yazarligin yok herhalde deniz tarafindan pisten cikmis yani pistin kisa olusundan degil 2700 metrelik pist kisa pist sayilmaz 380 len inis yapmiyorsun bilmis gibi konusma 3
    • Aviator 14 Ocak 2018, Pazar 01:06:20 Ozaman neden genişletmezler? Biraz geniş yapın rahat insin koca uçak. Oldu mu şimdi birader?? 2
    • Murat 14 Ocak 2018, Pazar 01:23:03 Bu pist dünyanın en büyük uçaklarından biri olan antonov un bile onlarca kere inip kalktığı bir pist. Kısa olabilir mi? 1
  • atctrf 14 Ocak 2018, Pazar 00:31:44 geçmiş olsun herkese. 5
  • Tk saw 14 Ocak 2018, Pazar 00:31:35 Tum ekibe ve yolcularimiza gecmis olsun, Allah beterinden korusun ins. 4
  • Osman Karagöz 14 Ocak 2018, Pazar 00:31:20 Geçmiş Olsun. 1
  • Gecmis olsun 14 Ocak 2018, Pazar 00:30:45 Gecmis olsun 5
  • Kadrican Pehlivan 14 Ocak 2018, Pazar 00:30:21 COK BÜYÜK GEÇMİŞ OLSUN. 4
  • Sisi 14 Ocak 2018, Pazar 00:30:19 Allah korumuş geçmiş olsun 3
  • qwerty 14 Ocak 2018, Pazar 00:30:09 Geçmişler olsun.... 1
  • atctrf 14 Ocak 2018, Pazar 00:29:36 geçmiş olsun herkese. 3
  • Cpt 14 Ocak 2018, Pazar 00:28:21 Kesin cpt Turk, yabanci kaptanlar daha profesyonel, bizimkilerin sim de nasil gectiklerini gecirildiklerini iyi biliyoruz 37
    • Yuh 14 Ocak 2018, Pazar 00:40:57 Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın. 3
    • Yorum yapmak için yorum yapıyorsun 14 Ocak 2018, Pazar 00:47:13 Ya sen nasıl bir insansın yok Türk yok yabancı Allah korusun geçmiş olsun demiyorsunda Allah akıl fikir dağıtırken sen kesin şemsiye tutuyordun 3
    • senin a.q 14 Ocak 2018, Pazar 01:16:25 anladın sen onu 3
  • hlimanı 14 Ocak 2018, Pazar 00:27:44 kusurlu bir hlimanı can kaybı olmadan böyle bir kaza olması büyük şans. umarım bu hlimanına gerekenler yapılır. 1
    • Tknk 14 Ocak 2018, Pazar 00:43:09 Sende kesin irlandalisin 2
  • GL 14 Ocak 2018, Pazar 00:27:38 geçmiş olsun. 1
  • Pegasus F/O 14 Ocak 2018, Pazar 00:27:21 Arkadaşlar Panik Yapmayalım Güvenli Bir Şekilde Tahliye Gerçekleştirildi Şuan Soğutma Çalışmaları Yapılıyor, Bazı Yolcularımız Baygın Sakin Olalım Her Şey Yolunda ve Planlı Bir Şekilde İlerliyor... 11
    • O uçağın fo su musun 14 Ocak 2018, Pazar 01:07:51 Oha diyorum . Direkt airporthabere mı girdin. 4
    • İsimsiz 14 Ocak 2018, Pazar 10:53:17 Sen kimsin hesap soruyorsun! 1
  • Fatih 14 Ocak 2018, Pazar 00:27:11 Geçmiş olsun birkez daha kapatin yeniden yapilsin ucak cok kötü yolcularsa bisey toktur sanirim 1
  • offf yaa 14 Ocak 2018, Pazar 00:26:57 geçmiş olsun çok üzücü 1
  • Hakan 14 Ocak 2018, Pazar 00:26:34 Ordu giresundan baska yere ucmam bidaha yeni yapilana kadar 1 saat uzun yol olsun temiz olsun akçabaytan selam geçmiş olsun 4
  • TK 14 Ocak 2018, Pazar 00:25:52 Çok geçmiş olsun 2
  • TK 14 Ocak 2018, Pazar 00:25:52 Çok geçmiş olsun 2
  • ATLAS 14 Ocak 2018, Pazar 00:25:50 Hepimize büyük geçmiş olsun. 2
  • Tk 14 Ocak 2018, Pazar 00:25:47 Geçmiş olsun. kimseye bir şey olmadığı için şükür 4
  • Yasin 14 Ocak 2018, Pazar 00:25:19 Ordu giresun havalimani bar yikin yeniden yapin havalimani tadilat piste 1 ay önce yapildi ama olmamiş inerken bam güm iniliyo niye israr ediliyo anlamadim geçmiş olsun 7
  • Misafir 14 Ocak 2018, Pazar 00:24:46 Tum ekibe ve yolculara gecmis olsun. 3
  • Can 14 Ocak 2018, Pazar 00:24:39 Allah yardımcıları olsun.. 1
  • Çok üzücü 14 Ocak 2018, Pazar 00:24:12 ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ALLAHIM YARDIM ETSİN 2
  • Y.N 14 Ocak 2018, Pazar 00:23:45 Geçmişler olsun herkese. 2
  • Tk 14 Ocak 2018, Pazar 00:23:41 Büyük geçmiş olsun Rabbim beyerinden korusun 1
  • misafir 14 Ocak 2018, Pazar 00:23:20 Uçakta hasar büyük diye tahmin ediyorum. Can kaybı olmaması sevindirici. 6
  • Tk 14 Ocak 2018, Pazar 00:22:50 Çok üzüldüm inşallah kötü bi durum yoktur.Hepimize geçmiş olsun.:(( 5
  • Geçmiş olsun 14 Ocak 2018, Pazar 00:21:54 Tüm Türkiye’ye ve havacılık camiasına geçmişler olsun. Allah beterinden korusun. Emniyetli uçuşlar herkese 2
  • TZX 14 Ocak 2018, Pazar 00:21:23 Çok çok geçmiş olsun. Allah korumuş. Trabzon pisti resmen uçak gemisi gibi, her iki yanı da uçurum. Ucuz atlatılmış. 5
  • tk hat bakım 14 Ocak 2018, Pazar 00:21:21 çok çok geçmiş olsun. can kaybı olmaması sevindirici. 1
  • Cpt737 14 Ocak 2018, Pazar 00:21:01 .Kışın ya uçuşlar iptal edilir ya da görüş düşük olur sisden inemezsin.Samsun ve orgi varken bu h.limanın da ısrar edilmesini anlayamıyorum. 14
  • Personel 14 Ocak 2018, Pazar 00:20:04 Allah daha büyük kaza bela vermesin bütün misafirlerimize ve bize geçmiş olsun 2
  • o.s. 14 Ocak 2018, Pazar 00:19:30 tüm ekibe ve yolculara geçmiş olsun.. 7
  • Polis 14 Ocak 2018, Pazar 00:18:59 Polisin ne işi var arkadaş orda 32
  • Pgs 14 Ocak 2018, Pazar 00:17:57 Geçmiş olsun 5
  • Kerem 14 Ocak 2018, Pazar 00:17:02 Siyasetcilerin bir türlü kapatma diye yaptigi baski ile kapanip yeni yapilmasini istemedegi yer 8
  • Tarik 14 Ocak 2018, Pazar 00:16:16 Tarihi eser olicak havalimani 6
  • Mehmet Gülgün 14 Ocak 2018, Pazar 00:16:14 Büyük geçmiş olsun, son olur inşallah. 4
  • BEŞİKTAŞ 14 Ocak 2018, Pazar 00:16:07 Allah beterinden korusun geçmiş olsun 4
  • Suat 14 Ocak 2018, Pazar 00:16:03 Normel ufacik yer çürümüş bir havalimani 6
  • Yolcu 14 Ocak 2018, Pazar 00:16:01 Çok geçmiş olsun 3
  • Gazi kemal yurt 14 Ocak 2018, Pazar 00:15:40 Trabzon havalimani yikiliyo halen çalişir 2
  • Airbus 14 Ocak 2018, Pazar 00:15:30 Geçmiş olsun ya 5
  • Hakan 14 Ocak 2018, Pazar 00:15:16 Havalimani dökülüyo pist dökülüyo halen çalişiyor insanlar ölse siyasetciler ne yapicak merak ediyom 9
  • Aydınkent 14 Ocak 2018, Pazar 00:14:37 Sesi evden duydum, piste sürterek indi. 2
  • Cok merak ettim 14 Ocak 2018, Pazar 00:12:55 Mevzu neydi acaba 2
  • Lee 14 Ocak 2018, Pazar 00:12:02 Oha . Cok ciddi gibi yaa 3
  • Tk-km 14 Ocak 2018, Pazar 00:10:33 İnşallah ciddi birşey yoktur. Allah beterinden korusun . Herkesin sağsalim o uçaktan inmesi dileğiyle çok ama çok geçmiş olsun. :( 5
  • Pgs 14 Ocak 2018, Pazar 00:07:01 Geçmiş olsun. Ekibi ve tekniği bu kadar yogun calistirir onlem almazsan. Olacagi budur. Low cost iste ne beklersin. 18
    • Pgs 14 Ocak 2018, Pazar 00:31:46 O havalimanın şartlarını bilyormusunuzda böyle konuşuyorsunuz çalişma saatleride sivil havacılığın verdiği saatin dişina çıkılamıycagını bilmediğiniz için çamur atma çabasındasınız 3
    • Osman 14 Ocak 2018, Pazar 00:56:23 Boş boş konuşma biraz daha olayı irdelemeye çalış 2
    • Yoo 14 Ocak 2018, Pazar 00:59:26 Yok adam haklı. Yorgunluktan pestilimiz çıktı. Umarim birileri bundan kendine pay cikarir 0
    • Pgs 14 Ocak 2018, Pazar 01:16:37 Nereden biliyorsun yorgun olduğunu, iyi uyumuş dinlenmiş belki iki gün istirahat etmiş uçuşa gelmiş te olabilir. İyi dinlenmiş kaptanlar kaza yapmıyorlar mı? Faturayı kesip tespiti yapmışsın, raporunu yarın yaz gönder Shgm’ye. Uçuş görev limitlerini Shgm belirliyor Pegasus değil. 5