SHGM'den skandal ayrıcalık!

    Çok beğenilenler

  • Hehe 16 Ekim 2020, Cuma 12:57:37 Traji komik bir ülkeyiz battı batacak can çekişiyor başka uçan hangi firma var ki sadece pegasus ama istediğiniz kadar önünü kesin saw dan slot izni vermeyin pisti senelerdir bitirmeyin pegasusu ezemiyeceksiniz pegasus sizden 3 kat az uçağı ile 3 kat fazla kar yapıyor taşa flypgs 19
    • Tk 16 Ekim 2020, Cuma 17:47:49 Thy batıyor kabin kokpit kan ağlıyor zamanında pegasusa kücümseyici gözle bakanlar şimdi keşke pegasusda olsak diyorlardır eminim 2
    • Zahide 16 Ekim 2020, Cuma 20:12:53 Istersen önce imla kurallarini ögren sen. 10
    • :) 17 Ekim 2020, Cumartesi 00:21:49 Gerginsin 0
    • Yorumcu 17 Ekim 2020, Cumartesi 09:11:45 İşte ne güzel anlatmışsın az maliyet çok fazla kar uçak sayısı desen az personel sayısı desen az pegasusta tabikide kar eder az bi uçuşla bile THY ye bak ama on binlerce çalışan var TGS teknik ao hepsi mantıken gelenden çok giden olması çok normal değilmi senede? 3
    • Taşa? 17 Ekim 2020, Cumartesi 15:12:54 Taşa flypgs? 7
  • skandal 16 Ekim 2020, Cuma 12:35:26 Ülkede skandalın olmadığı bir kurum var mı acaba? 5
  • Tüm yorumlar

  • İç ses 19 Ekim 2020, Pazartesi 05:50:09 Corona var ırakta ne işiniz var yaa bi oturun evinizde 0
  • Hayırdır 18 Ekim 2020, Pazar 12:20:29 Avanta bilet mi kaptınız şirketten, nedir bu mantıksız işin açıklaması? 0
  • Can can 18 Ekim 2020, Pazar 10:47:52 Yazik TK'yi ne hale getirdiler, bir de yetmezmis gibi kendilerinden daha iyi olana da zarar vermeye calisiyorlar... 0
  • Plt. 17 Ekim 2020, Cumartesi 23:47:55 Skandal neresinde shgm bu...!!! 0
  • Şu 17 Ekim 2020, Cumartesi 21:59:36 Varlık fonu olmasa thy de batar. Ama iktidarın rant kapısı 0
  • İsimsiz 17 Ekim 2020, Cumartesi 10:49:33 THY demek kayırma torpil kartal imam hatip ve her şey için müdür yaratilabilecek ortam demek. 0
  • Havacı 16 Ekim 2020, Cuma 23:53:24 Atlasglobal ve Onurair battı bir tek Pegasus dayanmaya çalışıyor THY dışındaki şirketler dende binlerce insan ekmek yiyor...Küçük yada Büyük lütfen ayırt etmeden ülkemizin tüm havacılık şirketlerine yardım edin , binlerce insan ve ailesinin ekmek parası kazanmasını engellemeyin...THY dışındaki havayollarını yok saymayın... 0
  • ha ha ha 16 Ekim 2020, Cuma 12:33:08 Maliye Bakanlığı'da sadece THY'den vergi alsın. Diğerlerini muhatap kabul etmesin. 9
  • yazıklar olsun 16 Ekim 2020, Cuma 12:18:26 sizden de bu beklenirdi zaten. yine şaşırtmadınız. 5
  • Tk demek 16 Ekim 2020, Cuma 12:13:39 Tk demek Varlik fonu, Kartal Imam Hatip, Maliye bakani... uzayip gider.. shgm ve ulastirma bakanligi normal baklalar.. olan zaten bu.. Normal yani.. 11
  • :) 16 Ekim 2020, Cuma 11:25:01 bugünde utandık çok şükür:) 7