Seviyesizlik ve Türk Hava Yolları!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 13:45:25 EĞER GERÇETEN THY NİN CEVABI BUYSA BUNA KUSURA BAKMAYIN AMA ÇÜŞ DENİR. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 13:53:17 iş bilmez,ahlak bilmez,ne idüğü belirsiz insanları sırf nurcu,cemaatçi,fethullahçı akp li diye tepeden inme,torpille thy na doldurursanız böyle seviyesizlikler yaşanır tabii ki...balık baştan kokar bu seviyesiz insanların seviyesizlikleri yönetim kurulundan başlamaktadır...thy nı yönetenleri öven yağcı,yalakalar şimdi ne diyecekler acaba???bunlar ağababaları gibi TÜRKLÜK VE TÜRKİYE den utandıkları için milli takımlarımıza da bu şekilde davranmaktalar..kendi cemaatlerinin adamlarına bedava biletler dağıtıp fazla bagajlarını bedava taşırlar ama iş milli takımlarımıza geldi mi para yatırmadan biletlerini okeylemeyin derler..böyle mahlukatlarla aynı ülkede yaşayıp aynı havayı solumaktan utanıyorum.. 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 28 Mart 2010, Pazar 01:04:27 parayı verirseniz istediğiniz ajans ile çalışırsınız, ajanslardan biriyle bir problem çıkar diye sadece riski azaltma stratejisinden ötürü farklı farklı ajanslara gidildi. Binalara reklam asmakla mı oluyor etkili reklam? Geçen sene THY Lviv diye bir yere sefer başlatıyor, seferler haftada 3-4 gün, Türkiye'den topu topu en fazla ayda 200-300 kişi bilet alacak ama THY gidip TV'de yüksek frekans ile reklam yapıyor, bu mudur reklam stratejisi? bu mudur reklam bütçesinin etkin kullanılması? daha söylenebilecek, tartışabilecek o kadar çok şey var ki... 0
  • Misafir 26 Mart 2010, Cuma 23:45:46 Serdar Ekrem Şirin, bu şirketin başına konan en önemli talih kuşlarından biridir. Almış olduğu eğitimden ziyade olaylara bakışını ve reklam, marka pazarlama vizyonunu yaklaşık bir buçuk senedir gözlemliyoruz, sonuçlarını deneyimliyoruz. Çakma bir ajans ile çalışılırken, dünya çapında 4 ayrı ajans ile çalışma, markanın global konumlandırması, Barcelona, Manchester Sponsorlukları, Bankok ve Berlin de dünyaca ses getiren reklam kullanımları... Tüm bunları unutmadan insanları eleştirelim. Meyve veren ağaçları taşlamayalım... 0
  • Misafir 26 Mart 2010, Cuma 23:43:53 Serdar ekrem sirin'in baskaninin haberi yokmuydu bu yazidan acaba? 0
  • Misafir 25 Mart 2010, Perşembe 16:35:46 Federasyon Başkanının şantajvari uslubunu fark etmişsinizdir herhalde. Spor yazarın tuzağına düşmemek lazım. Şablon cümlelerle hemen hedef gösteriyor. Adı geçen müdür için Ertuğrul Özkök ve daha niceleri methiyeler düzmüştü Barcelona ve Manchester anlaşmalarıyla ilgili. Böyle insanların bu şeklide bir uslubu boş yere kullanmayacağı ve kendi başına böyle bir cevap atamayacağı da belli. Hemen gaza gelen ve bunu ideolojik saçmalıkları için fırsat bilenlerin biraz düşünerek tepki vermesi gerekiyor. Sadece yazarı okuyarak ben de tepki gösterdim bu müdüre, ama sonra federasyon başkanının şantajvari alıngan ve suçlayıcı mektubunun tamamını okudum ve acıdım bu adama. Spor adamı centilmen demekti güya. Ama hentbol önemli bi spor ihmal edilmemeli. 0
  • Misafir 25 Mart 2010, Perşembe 09:48:19 Sponsporluk kavramını beleş para alıp, akabinde yemek olarak değerlendiren memleketimin federasyonları ve kendilerinin maşaları, markalara haddini aşıp üslupsuz yazılar gönderebiliyorlar. İstediklerini alamayınca kimi bulsalar saldırıyorlar. Saldırıya maşa olan basın mensupları da kendi çıkar denklemleri doğrultusunda bu konuyu gündeme getiriyor ve THY yi seviyesizlikle suçluyor. THY de seviyesizlikle suçlananlar bugün THY ye çağ atladan, dünya çapında nitelikli işler yapılmasına öncü olan insanlar. Bu insanlardan memleketimizde çok fazla yok bu kadar kolay harcamayalım. Türkiye de herkes işlerin nasıl döndüğünü, yazıların nasıl yazıldığını bilir. Bunları unutmayalım. 0
  • Misafir 23 Mart 2010, Salı 09:44:09 THY nın düştüğü durumlara bakın. Ne kadar seviyesiz, ne kadar amatörce, ne kadar bilgisizce çalışılıyor. Aklım almıyor... 0
  • Misafir 22 Mart 2010, Pazartesi 11:50:25 kıskanç dedikocular yine bir araya gelmiş döktürmüşler 0
  • Misafir 22 Mart 2010, Pazartesi 07:19:22 Evet aynı fikirdeyim Türk ismi kalksın haksız rant elde ediyorlar... 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 19:25:08 Kardeşim sen önce sosyalizmin sözlük anlamına bak sosyalist demek yokluk demek değil adalet demek gelişmeyi büyümeyi adaletli bir biçimde dağıtmak demek yandaşlara değil herkese gelir demek demokrasinin ana prensibi sadece seni seçenlerin değil seni seçmeyenlerinde hakkını hukukunu korumaktır.Hadi şimdi git biraz daha kitap ve gazete oku ama sadece seni mutlu edenleri değil rahatsız edenleride oku ki her konuda bilgi sahibi olasın..... 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 17:26:40 Boğaziçi mezunu diyerek bir eğitim kurumunu karalamayalım lütfen. Boğaziçinde okumuş ama bir şekilde pişmeden çıkmış. Ya da çok pişirmişler, yanmış. Bu cevap THY da, Halkla İlşkiler Departmanına da yakışmamış. (Kaldı ki bu departmanda eskiden çok iyi yetişmiş kişiler olduğunu biliyorum) Böyle bir hatayı Halkla İlişkiler eğitimi almış ve profosyonelce bu işi yapanlar yapmamalı. Eminim ki bu cevabı gelecekte üniversitelerde "kötü örnek" olarak okutacaklardır. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 16:37:12 Bu arkadaşa yüzde yüz katılıyorum. THY hiç bu hale gelmemişti. Çok üzücü çoook. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 14:10:36 Bir zamanlar çok fazla hazinesi olan ve bununla sürekli hava atan bir hükümdar varmış. Bir gün bilge kişi olan vezirine hazinesi hakkında ne düşündüğünü sormuş. Bilge vezir: "efendimiz, çölde susuz kalsanız ölmek üzere olsanız 1 bardak su için tüm hazinenizi verir misiniz" demiş. Hükümdar da "veririm" deyince, vezir: "E, işte hünkarım, hazineniz 1 bardak sudan ibaret sadece" demiş. Allah korusun, THY batsa, operasyon için, uçabilmek için 1 tek vidaya ihtiyaç duysa merak ediyorum "zamanında biz böyle büyümüştük, böyle kar etmiştik" mi diyecekler yoksa elde avuçtakini seferber mi edecekler. THY'nin artık ayağının yere basması lazim. 77 senelik mazisindeki hiçbir dönemde THY'den bu kadar nefret edildiğini sanmıyorum. Ne acı. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 13:53:53 hem federasyon başkanı hem de gazetecinin üslubu doğru değil. ancak THY bürokratının cevabı bence çok daha kötü, böyle insanları azarlar gibi bir yaklaşım olmaz!!! 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 13:32:01 Arkadaşlar, THY'ye sahip çıkalım. Yoksa, "They Hate You More" :) 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 13:25:12 ben bu yazıdan şunu anlıyorum'ki thy deki bu sahsın davranışı birilerini fena kızdırmış haklı olarak.ancak bunun devamı var,daha bitmedi derkende şahsa olan kinayesini thy'nin imajına zarar vererek kendini tatmin ediyor. yazarın burda maksadını aşan bu hareketinden dolayı kınıyor,böyle ezik,kendini tatmin etme ihtiyacı duyan kişilerinde ona bu mektubu (seviyesiz) yazan kişiden bir farkı olmadığını düşünüyorum. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 13:18:19 Ekrem Şirin her zamanki gibi yukardan yaklaşımını, kibirini ortaya koymuş... Reklam, halkla ilişkiler alanında eğitimi veya tecrübesi yoktur Ekrem Bey'in.. sonuç ta maalesef ortada... 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 13:15:12 THY'nin karlılığı ve başarıları başımız üstüne. Ancak şirketin bu başarıları yapılan herşeyi haklı göstermez., veya yapılan böyle bir hata da tüm şirketi kötü göstermez. Yanlız buradaki durumun gerçekten büyük sıkıntı olduğu çok ortada. Olumsuz bir karar beyan etmeninde çok farklı yolları vardır. İlla da karşı tarafı bu şekilde küçümseyerek cevap verilmez, daha politik bir dille, insanları incitmeden cevap verilebilirdi.THY'ye hiç yakışmamış... ınternnete bu 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 13:12:44 Tebrik ediyorum, THY'nin savunucuların tümü bilanço okumayı, karlılığı, büyüme oranının hesaplamasını yalayıp yutmuşlar. Hatta sadece bunlarla da kısıtlı kalmamışlar :) 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 13:10:50 Tahsil cehaleti alır sadece. Ben demiyorum, atalarımız demiş. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 12:59:31 Degerli yorumcu arkadasim, mesajinin altina imzami atarim. Bence de Turk ibaresi kaldirilmali. Ulusal Hava Yollari mu yaparlar ne yaparlarsa yapsinlar. Onur Air, Atlas, Pegasus Turk bayragini serefleriyle tasimiyorlar mi? Onlar bizim ve bizden havayollarimiz. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 12:45:53 arkadaşlar işkembeden atmayalım, her iktidar zamanında THY gibi gözde şirketlerde bir takım yapılanmalar görülür.. Sanki önceki iktidarlarda olmadı da bu zamanda mı oldu? O zaman siz gerçekten balık hafızalısınız. AKP'li, cemaatçi vs gibi yakıştırmalarla yıpratmaya çalıştığınız THY kadrosu şirket tarihinde görülmemiş bir karlılık ve büyüme sağladı, siz oturduğunuz yerden sallamaya devam edin, kolay gelsin. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 12:23:43 SOSYALİST OLDUĞUN BELLİ.VARLIGI GELİŞMEYİ KABULLENEMİYORSUNİ.BEYNİN HEP YOKLUK BULUŞMAYA ALIŞMIŞ... 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 12:19:10 Ekrem Bey, bogaziçi mezunu ,kalifiye, çalışkan biridir, bu okulları babanız değil siz kazanırsınız, babası meşhur diye inzivaya mı çekilsin ? bununla birlikte kurumu zor durumda bırakmayacak bir uslup daha uygun olurdu. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 12:05:33 siz türkiyedeki herhangi bir kurumda AKP tarafından göreve getirilen ve gerçekten SEVİYELİ birini gördünüzmü ki bu ŞİRİN efendiden SEVİYELİ bir cevap bekliyorsunuz? 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 11:48:52 Madem kendini Türk görmüyor ticari bir işletme oldu AK HAVA YOLLARI olarak değiştirin ismini artık yeter ben bir vatandaş olarak Türkiyeyi temsil etmesini istemiyorum başka ülkenin takımını taşıyorsun madem o senin için daha önemli TÜRK adını kaldıııııııır.Buna milliyetçi bir yorum demeyin sonuna kadar sosyalist bir insanım ve önce vatanım diyorum ..... 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 10:45:50 THY nin son yıllarda yaptığı reklam ve sponsorluklar Halkla İlişkilerin ne derece basiretsiz ve çağdışı olduğunu gösteriyor. Onun bunun adamı ve cemaat yandaşlarını bir yerlere getirirseniz sonuç bu olur. En önemli yer olan halkla ilişkilerin haline bakın içler acısı. Zaten dergilerden de belli olmuyor mu ? Yazım hataları ile dolu ama kimse farkında değil. Bair bir okuyun. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 10:03:15 Bu makalenin basligi super, muthis uyumlu olmus. Allah bir yastikta kocatsin (kocatiyor zaten) 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 10:01:55 Uluslararasi bir havayolunu oldugunu iddia eden bir firmaya, karsisindaki taraf hatali olsun olmasin bu tip ali kiran bas kesen tutumlari yakismiyor. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 09:51:56 THY'ye milli havayolumuz ya da bayrak tasiyicimiz deniyor. Bence THY bu sifati hic bir sekilde hak etmiyor. THY, sonucta alisveris yaptigimiz supermarket, benzin istasyonu, butik gibi ticari bir kurulus. Lutfen milliyetci bakisinizi degistirin. THY, kendi vatandasina 2. sinif muamele yapar, kendisi surekli sutten cikmis ak kasiktir, kabahat kayitsiz sartsiz surekli baskalarindadir. THY'nin dunyasi budur iste. (Benim ne THY'de is basvurum red oldu, ne de THY'den cikarildim.) THY, bebegimi yemek tepsisi uzerinde 11 saat ucuran, cozum uretecegine, yolcusuna yardimci olacagina hata faturasini seyahat acentesine cikaran, ozur dilemekten aciz bir havayoludur. Benden yana gordugu gorecegi de bu kadar zaten. Milli havayoluymus, sevsinler. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 09:51:42 yillardir bu siteyi takip ediyorum... ve belkide ilk defa olumlu veya olumsuz ya da tarafli yorumlarin bu kadar seviyeli ve duzgun bir sekilde kaleme alindigina sahit oldum.. tum yorumcu arkadaslari tebrik ederim.. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 08:28:41 Sayın Tarık Cengiz ve Federasyon; bilindiği üzere yapılacak resmi uçuşların THY ile yapılması konusunda genelge var. Ancak bu genelgenin sonunda "diğer hava yolları ile THY'den daha ucuz olması ve devlet menfaati olması halinde seyehat edilebilir" meyanında bir çıkışyolu var. Yani Luftahansa ile bile uçabilirsiniz. (Her ne kadar yakışmassa da) Bu genelge seneler önce yazılmış, şimdi diğer TÜRK ÖZEL HAVAYOLU ŞİRKETLERİMİZ VAR. Atlasjet, Onur, PGS, ..... tüm şirketlerimiz milli takımlarımızın ulaşımını sağlamaktan gerçekten gurur duyacaklardır. Sponsorluk yapmaya bile gerek yok, zaten THY'nin fiyatları altında uçuyoruz. Kuyruğunda Türk Bayrağı taşıyan ÖHY'nı tercihinini değerlendirmeniz ve kullanmanız dileği ile. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 02:23:09 birisi bana boyle dese daha sert olurdum... seviyesiz demek bunun yazılabilir hali olsa gerek:)) kesinlikle yerinde bir cevap yazısı. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 23:43:00 THY biraz sivrilmeye basladi isler iyi gidiyorya artik bu bize fazla gelmeye basladi.Buyurun elbirligiyle milli havayolumuzu alasagi edelimde birileri biryerlerine kina yaksinlar.Zaten hep boyle olur.Basariya Masaallah diyecegimize ve gurur duyacagimiza uzukur hale geldik.Neler oluyor bize.Neden elbirligiyle iyi giden islerin tadini cikarip daha iyisi icin elimizden geleni yapmiyoruzda iyi giden islere bu kadar cephe alabiliyoruz.THY nitekim bir kar yapmasi gereken sirkettir.Yonetim eger bu sponsorlugu uygun gormemisse demekki oyle olmasi gerekiyor.Ne varki haftaya daha neler yazacakmis.Yaz 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 23:33:43 o mektubun tamami niye yazılmamış da bir kısmı yazılmış. yazar sonucu yazmış. thynin dünya devlerine 4 büyüklere futbol ve basketbol federasyonlarına sponsor oldu diye; hentbol federasyonuna sponsor olma zorunluluğu mu var! ülkemizde hentbola ne kadar çok ilgi var ki! son olarak serdar beyi tanırım çok eski zamandan beri ama o yazıyı kendisine hiç yakıştıramadım. sayın yazarımız haftaya da başka şeyler açıklayacakmış da pardon amacınız ne sizin. bir havayolunu karalamaktan başka... yoksa siz de pass bilet isteyen kalemlerdensiniz. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 23:11:20 THY'nin adini UHY olarak degistirelim. Sirkete ne kadar kizgin ne kadar duygusal vs sikayet yazilsa bile, "kaile" almak zorundalar mektuplari ve bu konuda THYnin ticari konumunu aciklayici bilgi verme durumundalar. Sonucta sponsorluk isteyen kurumda onlarin musterileridir. Halkla iliskiler boyle yurumez. (U=Ukala) 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 22:40:37 Bugün 21 Mart. Aradan tam bir ay geçmiş! Bu seviyesize, bir ŞİRİNLİK yapılmış mı? Milli Takım bu. Ah sen bunu Hentbol yerine, Futbola yazacaktın ki...Evet de, bu ŞİRİN için THY ne yapacak? 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 22:29:21 herkes THY halkla iliskiler mudurunu elestirmis. ancak kimse federasyon baskaninin yazdigi yazidan soz etmemis ben gecekten merak ettim federasyon baskaninin yazisini cunku biz millet olarak birbirimizi kucuk gorup asagilamayi marifet saniyoruz federasyon baskanida boyle bir yazimi yazdi acaba gonderilen yaziyida yayinlarsaniz herkes aydinlamis olur saygilarimla 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 22:22:39 elemanın seviyesizliği aldığı düşük seviye cevabı medyaya servis etmesinden belli. eh sazan da çok hemen yayınlayan biri çıkar. thy bu tür saçmalıkları görmezden gelsin, en iyisi bu. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 22:13:50 THY nin değil sıradan bir müdür yardımcsının yönetim kurulu başkanının bile "seviyesiz" ifadesini kullanması kişinin kendi seviyesine göre değerlendirme yapması anlamında görülmelidir. Bu nedenle THY nin yönetimin bu cevaptan haberi olmadığını düşünmek istiyorum. Eğer bu cevap THY nin üst yönetimincede mantıklı bulunursa aynı Seviyesiz ifadesini bu mektubu kabul eden kurum üstlenir ve kendine yakıştırır. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 21:57:03 Bu şahıs Zaman Gazetesi yazarı Mustafa Ruhi Şirin'in oğludur. Nasıl ve hangi şartlarla bu göreve geldiği aynen sizin takdir ettiğiniz gibidir. İşte dünya markası THY.... 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 20:53:23 SAYIN EKREM SIRIN, MILLIYET GAZETESINE SOYLE 1 HAFTA GUZEL BIR REKLAM CIKIN DA BU HIRCINLIKLARI BITSIN DERIM. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 20:50:22 Thy bu konulara daha duyarlı olmalı bence bedava uçan onca gereksiz insanın kontenjanları kısılıp bile bu tarz meseleler hallolur... 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 20:32:28 keyfindenmi sponsor olmus THY yabanci takimlara. tamamen ticaret. maksat dunya THY nin adini duysun... hentbol takimina sponsor ha olmus ha olmamis... Turkiyede zaten sirketin tanitima ihtiyaci yok. THYisabetli bi karar vermistir. Basarilarinin devamini diliyorum. Jr. Leo 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 19:46:26 Türk Hava Yolları'na düşmanlık olsun da ne olursa olsun değil mi? nedir bu kuyruk acınız anlamak zor. Bence bu anti-THY'cilerin pek çoğu ya işe kabul edilmeyenler, ya da bir şekilde işten çıkarılanlardır. Konuya dönersek; THY Barcelona'ya Manchester'e sponsor olduysa bize de olsun mantığı nedir? THY hayrına sponsor olmadı bu iki takıma. Bu sayede popülaritesi ve en nihayetinde de satışı artacak, neden hemen bu tip ticari hamleleri fakir edebiyatına alet ediyorsunuz ki? Ayrıca: hentbol da ne be arkadaşım? Bu devirde sadece popüler sporların şansı var, diğerleri olsa olsa hobi olur... 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 19:25:20 Herşey güzel hoş , sponsorluk olunca aman THY yaman THY iş uçmaya gelince nerde THY ? Bu kadar milliyetçilik rüyası görenler heryere THY ile mi uçuyorlar yoksa içhatları geçtim dış hat uçuşlarını yabancı havayollarıyla mı gerçekleştiriyorlar? Tekel dönemi gitti , insanlar işine gelince THY yi özel şirket işlerine gelince amme hizmeti bekledikleri bir kamu kuruluşu olarak görüyorlar. Ne bekliyordunuz tamam bedava buyrun gelin denmesini mi? Cevap uslup olarak hatalı ama tam metni görmekte fayda var. Netice de THY iştirakçierine hesap vermek zorunda ola,hisseleri halka açık bir ticari şirket. Ve bence herşeye rağmen ülkenin en güzide şirketi , saygılar. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 19:18:55 Milli meselelerde THY biraz daha anlayışlı davranmalıdır elin takımlarına varda bizim takımımıza yokmu gidecekleri maç belli çokta etkilemez THY yi... 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 19:10:39 Şirin isimli kişi 1) Yazılan yazıya ne kadar kızarsa kızsın, "sen seviyesizsin, ben de sana cevap yazmayacağım" dememelidir. Kendi adına konuşurken, istediği insanla polemiğe girebilir, ama THY adına konuşan kimsenin çocuklaşmaya hakkı yoktur 2) Eğer %5 indirimi normal ve haklı buluyorsa ve ticaret bu kadar önemli ise, cevap olarak bunu yazar. O zaman biz de burada üslubu değil, %5'in doğru bir karar olup olmadığını , THY'nin ticareti ile sosyal sorumluluklarını tartışırız ki normali de budur. Bu şımarık ve hürmetsiz davranışlardan bıktık artık 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 18:28:43 MİLLİ TAKIM NE SPONROR ARIYOR .MİLLİ TAKIM BİRBAŞKASINI REKLAMINIMI TAŞAYACAK.MASRAFLARINI DEVLET KARŞILAMIYORMU.. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 18:21:11 Şuanki iktidarı ve yaptığı kadrolaşmaya bizzat şahidim. kimin nerden torpilli olduğunu da gayet net bilirim. Ancak hak vermek gerekir ki THY artık ticari bir kuruluş yani ulusal çıkarları kendi çıkarları ile tartar ve ona göre bir öneriyi reddedebilir. Bu tamamen ticari bir karardır. Şimdi şöyle bir analiz yapalım THY hentbol takımını bedava taşısa ne kazanacak, cevap veriyorum hiçbirşey... Ülkemde hentbol populer bir spor mu? Hayır. Bunu söylemekten nefret ediyorum ama bu karar doğru. Seviyesiz kelimesine gelince, evet şuan şirket hiçbir olumsuz eleştiriye tahammül edemez durumda... 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 17:39:18 Yavuz Bey bir yöneticiyi hakli olarak elestirebilirsiniz. bir cümle var ki oraya gelene kadar ben de ilgi ve merak ile okuyordum. sonra yine gazetecilige yakismayan objektiviteden uzak o malum tutumu Siz de sergilemissiniz."kimdir senin torpilin" felan filan. demek ki asil Sizi rahatsiz eden sey o yazilar felan degil. is dönüp dolasip o hazmedemediginiz noktada dügümleniyor. birileri torpilli, Sizin gibi bazilari da torpilini kaybetti. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 17:27:55 DEĞERLİ ARKADAŞLAR,BAZEN O KADAR HAKSIZ ELEŞTİRİLER YAPIYORUZKİ; ŞİMDİ SİZ DOGRU ÜSLUPLA YAZILMAMIŞ BİR YAZIYA KARŞILIK,DÜNYACA KABUL GÖRMÜŞ BİR BAŞARIYIDA BERABERİNDE KARALAMAK YOK ETMEK İSTİYORSUNUZ.HER ALINAN UÇAK BİR BAŞARI,HER AÇILAN YENİ BİR UÇUŞ NOKTASI VE ÇOĞALTILAN SEFER SAYISI BU ÜLKENİN İHRACATINADA YAPILAN BİR KATKIDIR.ÜLKE İHRACATININ ARTMASININ EN BÜYÜK ETKENİ ULAŞIMDIR.BU KONUDA SN HAMDİ TOPÇU VE EKİPİNE HAKSIZLIK YAPMAYIN.BEN HER İKİ YAZININDA ÜSLUP OLARAK DOĞRU OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM VE SİZLERE ARTIK BIRAKIN AKP Lİ CHP Lİ DEMEYE SON VERİN DİYORUM.SN HAMDİ TOPÇU AKP Lİ OLMASAYDI GENE BAŞARISIZMI DİYECEKTİNİZ.BİRAZ EMEĞE VE BAŞARIYA SAYGI VE KARŞINIZDAKİNE HOŞGÖRÜ LÜTFEN SAYGILARIMLA ALİ 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 16:53:28 THY yetkilisi soyadı şirin ama içi boş şahsı acilen gönderin yakışıyormu yaptığı bu davranışı THY ye yakıştıramadık siyah çelenk gönderiyorum size ....... 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 16:48:32 Türkiye'de hentbol gözde bir spor değil. nüfusun %1 i belki izliyor belki izlemiyor. THY nin sponsor olması ile ne değişecek? hentbol tercih edilen bir spormu olacak? zaten harcanılan para dahada artacak. e karlı olan kim? gözde olmayan sporumuz hentbol. adamlar fenerbahçe galatasaray beşiktaş gibi takımlara bile sponsor olmazken hentbol sponsorluk istemiş ve %5 indirim vermişler. eh beğenmiyorsan o zaman başka havayoluna git? yurtdışından sponsor ara madem thy gibi bir firmaya ihtiyacın var. Bak Barselona Iberia ilemi sponsor? Mancheser BA ilemi sponsor? para kazandırmayacaksın işe yaramayacaksın. gereksiz yere polemik çıkarmak için herşeyi yapıyorlar. herkeste ticaret olarak düşünmeyin diyor ama herşeyin amacı ticaret zaten polemik bile 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 16:47:50 THY için milli duyguları karıştırmayın O uluslararası bir kuruluştır. Türkiye ulusunun üstündedir. Milliyetçilik eskidi tarihte kaldı. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 16:34:37 Ne olursa olsun ama ne olursa bir havayolunun kendi milli takımına yaptığı bu muamele gerçekten çok acı herşey ticari değildir bu ülkenin bayrağını taşıyor bu takım o bile yeter zamanında topraklarımıza göz diken İngiliz takımlarına sponsor ol kendi milli takımına kibarca gülegüle de ayıp yazıklar olsun kınıyorum THY yi.... 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 16:25:27 Bir çalışan bir yazı yazıyorsa, bunun için ya üstlerinden müsadeyi almıştır (yani THY yönetiminin bundan haberi vardır) ya da yönetimin fikir düşünce ve duyguları çercevesinde yazıyordur. Şirim suçsuzdur. Bîgünâhtır. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 14:55:46 Federasyon başkanının yazım şekli çok mu hoş, ne demek sadaka verir gibi filan demek. Adam olan ve tabi zeki olan bir yönetici adam gibi zekice duruma yaklaşır ve acaba bu koşulları daha iyileştiremezmiyiz diye uygun bir mektup yazar. DEvlet terbiyesi bilen her yönetici bilirki bu tür yazışmaların bir üslubu vardır, sen öyle sadaka verir gibi sokak ağzıyla dikelçe yazarsan seviyesiz bulunursun bu kadar basit.Eğri oturalım doğru konuşalım 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 14:55:21 GEL GELL başlıklı arkadaşıma katılıyorum. kim bilir daha 'işine gelmeyerek yazıya taşınmayan' nice sözler vardır... bu kişiyi yazar diye koyan kişiye ayıplar olsun. o kadar rahatlar ki bunlar kendi milli servetlerine, hazinesine para kazandıran kuruma rahat şekilde laf söylüyor. sektörün bu şekle gelmesinde büyük rol oynatan tk yı bu şekilde rahat atabiliyor buruşturup. Sn. Tarık Cengiz'e sen ne kadar seviyesiz bir söz kullanmışsın ki sana bu cevabı vermişler. çaycı olsam ve bu maili görsem bende bu cevabı verirdim. yazıyı yazan kişiyede söylüyorum bu yazıyı yazarak ülkemizin iki dalındaki şeyleri saçma bir yazı ile süsleyerek köşene taşıdığın için seni ve seni oraya koyanı tebrik ediyorum. saygılar 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 14:51:27 şirin değil sevimsizdir ooo. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 14:46:31 T.H.Y gibi güzide kuruluşumuzun miili Hentbol takımımıza göstermiş olduğu ilgisizliğinden dolayı çok ayıplıyorum hele ki Şirin soyadlı beyefendinin kullanmış olduğu üslup hiç yakışmamış acaba Şirin soyadlı kişi başkalarına mı şirin gözükmeye çalışıyor? kartallar yüksekten uçar bir gün bir şeye öyle bir çarpar ki ne kartallığı kalır nede şirinliği şirinliklerini İzlemeye devam edelim ŞİRİN beyin 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 14:37:06 Ne deseydi yani. Seviyeli mi deseydi. Hak etmemiş mi sizce. 0
  • Misafir 20 Mart 2010, Cumartesi 13:58:38 GEL VATANDAS GELL.. BELESE SPONSOR BURADAAA.. BU MUDUR OLAY.. BAYRAGIMIZ NIYE BU ISE KARISTIRILIYOR.. TK NIN KARARI TICARIDIR.. ISTEDIGI KARARI VERMEKTE OZGURDUR !? HIC SANMIYORUM ANLATILANLARIN DA BU SEKILDE OLDUGUNU.. KIMBILIR BILMEDIGIMIZ BURAYA YANSIMAYAN DAHA NE TUR YAZISMA VE KONUSMALAR VARDIR.. 0