SABİHA GÖKÇEN'DEN KAOS AÇIKLAMASI!

    Çok beğenilenler

  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 13:17:25 Bu işler kolay sanılıyor. Havacılık hastanecilikle birlikte operasyonel mükemmeliyet isteyen en önemli sektördür. Yurtdışında de-icing için ayrı şirket bile kuruluyor. Biz de seviniyorduk yeniden uçacağız-İstanbul’da ikinci bir havalimanımız var diye. Yoksa bir gün herkes 15 dakikalığına havacı da mı olacak diye Andy Warhol’a sormak lazım. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 13:34:49 herseyi yalanlamışlar da uçaga dokunma! hatisesinden bahseden yok...... 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 11 Nisan 2010, Pazar 09:54:17 EVET YILDIZ PAKALIN YAPTIKLARI DOĞRU GİTTİĞİ YERLERİ NE YAPTIĞINI BAZI KİŞİLERE ANLATMAK ZORUNDA KALDIK::ARTIK YILDIZ P.YOK İŞTEN ÇİKARILDI. ONUN YÜZÜNDEN BİZLERDE ZARAR GÖRDÜK VE İŞTEN ÇIKARILDIK AMA ARZU POLAT ASIL BİR NUMARALI O BAŞKALARINI KÖTÜLEDİ KENDİNİ HAKLIMI ÇIKARDI YÖNETİM BUNU NEDEN GÖRMÜYOR:YALAKALIK YALAN DOLAN BİR NUMARALI YALANLARIYLA ÜST MÜDÜRLERİNİ BİLE KANDIRIYOR:DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMAKTA ÜZERİNE YOK. 0
  • Misafir 21 Mart 2010, Pazar 08:40:55 Nasıl günlerdir yazmıyorsunuz.Yıldız Pakalın için kortunuz başka şeylerde yazacaklar diye.. Ama bir sürü gercekler var isbatlı siz onları bilip bilmeden yazarsanız cevapsız kalırsınız.Ebru Hanım eski Yıldız Pakalın yalakası Arzu Polatı konuştuklarına inanmayın bilgisiz yılışık o kadını yanınızda dolaştırmayın.Yıldız Pakalınada yalakalık yaptı sonunda Yıldızla gittiği yerleri ne yaptıklarını ve açıklarını ulu orta herkese anlattı siz dikkatli olun biz çalışanlar sizin yanınızdayız.doğru kiş,ileri etrafınıza alın yalakları değil hemen insanı satarlar 0
  • Misafir 03 Mart 2010, Çarşamba 12:06:45 Kardeşim her defasında Yer Hizmetleri müdürüne Ebru hanıma kahveci der durursunuz. İşine bakın başarılı olacakmı olmayacakmı.Bundan önceki Yıldız Pakalın vardı lise mezunu madem başarılıydı neden çıkardılar.Bir kaç yalakasıyla beraber saatlerce iş yapmaz mesai saatler içinde alanı terkeder yemeğe gider,kuaföre gider bunları HEAŞ yönetimi varketmedi ama bakın İSG farketti 0
  • Misafir 27 Şubat 2010, Cumartesi 19:59:55 Y.pakalın Sen gittikten sonra yer hizmetleri çaışanların ifadesini aldık ne yaptıklarını anlattılar...nasıl görmedik daha önce HEAŞ yönetimi uyuyormuydu? yüzde 99 personelin ifadesi hep alehineydi bunları nihat özdemir ebru hanımda biliyor.Ama özel sektör timsah göz aşlarına kanmaz 0
  • Misafir 27 Şubat 2010, Cumartesi 18:43:40 YP niye zorlandın GP tırnağı olamasın yolcu yoğunluğu artı senin dönemindeki gibi değil sorunlar azaldı sen varken daha çok sorun vardı. personelin çalışma azmini kırıyordun yalanmııııı 0
  • Misafir 27 Şubat 2010, Cumartesi 18:39:24 Teşekkürler Havaiş personel sayanizde haklarına kavuşacak...Yer Hizmetleri Md.Y.Pakalının yüzünden bu duruma geldik biz khaklarımıza kavuştuk YP işten atıldı çünkü bize çok haksız yere azarlıyordu 0
  • Misafir 27 Şubat 2010, Cumartesi 18:39:24 Teşekkürler Havaiş personel sayanizde haklarına kavuşacak...Yer Hizmetleri Md.Y.Pakalının yüzünden bu duruma geldik biz khaklarımıza kavuştuk YP işten atıldı çünkü bize çok haksız yere azarlıyordu 0
  • Misafir 27 Şubat 2010, Cumartesi 18:23:46 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 27 Şubat 2010, Cumartesi 17:36:02 SEVGILI OKURLAR BURDAN HERKESE DUYURMAK ISTEDIGIMIZ BIR KONU HAKKINDA DIKKATINIZI CEKMEK ISTIYORUZ.08/09/09 TARIHINDE SABIHA GOKCEN HAVALIMANINDA SADECE SENDIKALI OLDUKLARI ICIN HAKSIZ YERE ISTEN CIKARILAN 230 KISININ ACMIS OLDUGU IŞE IADE DAVASI 26 SUBAT CUMA GUNU KARTAL İŞ MAHKEMESI TARAFINDAN ISE IADESINE KARAR VERILMIS OLUP HAKSIZ YERE ATILAN ISCILERIN MAHKEME TARAFINDAN GERCEKTEN HAKSIZ YERE ISTEN CIKARILDIKLARI DURUSMADA HAKIMLER TARAFINDAN ONAYLANMISTIR.TUM AIRPORT HABER AILESI VE OKUYUCULARININ DIKKATINE...YASASIN HAVA-IS SENDIKASI...YASASIN ISCI HAKLARI VE ORGUTLU MUCADELEMIZ..SAYGILARIMIZLA... 0
  • Misafir 25 Şubat 2010, Perşembe 20:56:14 Anlattıkların beni ilgilendirmiyor ancak bahsettiğn CEO Gökhan Buğday ı çok uzun yıllardır tanırım bir Havaşlı olarak kendisininde Lise mezunu olduğunu unutma . 0
  • Misafir 24 Şubat 2010, Çarşamba 18:57:49 GÖKAN BEY YER HİZMETLERİ PERSONELİNİZE VE ŞEFLERİNE DİKKAT EDİNİZ UCAKLARA YÜKLENEN BAĞAÇLARIN AĞIRLİĞİNİ EKSİK GÖSTERİYORLAR ?????? TAKİBE ALINIZ Ö.D 0
  • Misafir 24 Şubat 2010, Çarşamba 18:53:28 TGS BİR AN ÖNCE GELSE BEKLİYORUZ DAHA İYİ OLACAK İSG YER HİZMETLERİ ÇOK BAŞARISIZ UÇUŞUMDA YA BAGAÇ KAYBOLUR YA YALNIŞ UCAĞA ALIRLAR İŞLEMLER HIZLI DEĞİL PERSONEL ÇOK AMATÖR CEVAP VERMEKTEN ACİZ YETKİLİLERE SESLENİYORUM ŞİKAYETLERİ DEĞERLENDİRİN PERSONEL DEĞİŞTİRİN :ARZU POLAT YER HİZMETLERİ AMİRİYİM DİYE YOLCULARA HAVA ATIP ARTİSTLİK YAPIYOR O BAYANI KARŞIMDA GÖRMEK İSTEMİYORUM YILIŞIK VE BİLGİSİZ NASIL BU TARZ İNSANLAR ÇALIŞIR BİLMEM:::KAÇ KEZ ŞİKAYET ETTİM LÜTFEN GEREĞİNİ YAPIN.SAYGILAR 0
  • Misafir 24 Şubat 2010, Çarşamba 18:46:22 Arkadaşlar bence bazı konularda yanılıyorsunuz. İSG Genel müdürü Gokhan bey HEAŞ çalışanları hep temizlerse daha başarılı olur.saw rezil eden,lise mezunu Yer Hizmetleri üdürü Yıldız Pakalın ve bazı ekibi İSG den atılınca işler biraz düzeldi personel lin çalışma azmini kırıyorsu yalnış işlerden dolayı atıldı Gökhan bey Efe Bey bayağı rahatladı bazıları baskı yaotı atılmasın diye ama boşaydı dürüst olsaydıda devam etseydi oturduğu koltuğu dolduramadı. onun yüzünden biride ben olmak üzere profosyonel personelleri attırdi. Yer hizmetlerinde az kişi kaldı onlarıda atarlarsa daha iyi olacak eminim.yer hizmetleri çalışanlardan Arzu Polat,Aysu Okan gibi asıl yalakaları onlarıda yakında atacaklar çünki hala dorun yaratıyorlar çalışmaktan acizle 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 16:20:35 Bilgi adamı yine yanlışsın.Bul doğruyu,al parayı. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 16:18:31 Bilgi insanı adını yaz,çok bilgilisin.Seni hemen İSG ye alsınlar. 0
  • Misafir 14 Şubat 2010, Pazar 16:16:16 Senin ne çok bilgin var ya. 0
  • Misafir 07 Şubat 2010, Pazar 18:57:44 gerçekten de saw da işler berbat her şey berbat çalışnlar 2 senedir zam görmedi.bütün elemanlar yeni herşey amatörce gerçekten bu genel müdürle gidicek gibi değil ama nihat özdemir gibi bi adam bunu nasıl göremiyor merak ediyorum.... 0
  • Misafir 02 Şubat 2010, Salı 07:45:47 arkadaşım işletme denen bir birim var nereyi tarif ederlerse orada işlem yapılır ...Kule'nin sorumluluklarını karıştırmayın. 0
  • Misafir 01 Şubat 2010, Pazartesi 10:18:42 Havaların kötü olduğu o günlerde SunExpress uçaklarına kule tarafından push back geç push back verilmesini nasıl açıklayabilirler? Sormamın nedeni de; SunExpress uçakları R taxi yolunda, ISG'nin uçakları Q taxi yolunda De-Icing alıyorlar. SunExpress'in bir uçağına pushback için 9. sıradasın bilgisi verdiler. Fakat zaten yerde 3 ya da 4 tane SunExpress vardı. Aradan R taxi yolu için bir uçağı bile çıkartmaya aciz ve bilgisizler. Ayrıca gerekli yazılarda yazıldı. Fakat değişen ne olacak? Kimi kim denetliyecek? 0
  • Misafir 31 Ocak 2010, Pazar 19:19:48 Bu havaalanı daha iyisine layık.Önceden hadi şu terminal bitsinde belki değişir bişeyler derdik.Saw dan ayrılalı 6 ay oldu.Gerek eski arkadaşları gerekse airline cı arkadaşları aradığımda,onlardan tek bir yanıt alıyorum.''aynı aynı aynı''.Şimdi:orda çalışan o kadar personel ve orda görevli okadar havayolu şirketleri çalışanları mı hep yanlış ve bilgisiz???malesef bu işi yapamıyosunuz...yazık 0
  • Misafir 31 Ocak 2010, Pazar 08:21:09 kulede çalışanlara "ne olduğu belirsiz" diyen insanların kulenin görev sorumluluk ve işleyişi hakkında ne kadar bilgisi olduğunu merak ediyorum.zaten bu işin ciddiyetini bilen insanlar oratada kulenin ciddi bir hatası varsa bu işten sorumlu olan sivil havacılık genel müdürlüğüne rapor yazılması ve bantların dinlenmesi hususunda hakkı olduğunu bilir ve gerekli işlemi yapar.hakarete varan bu şekilde yorumların yapılmasının hiçbir anlamı ve önemi yoktur. 0
  • Misafir 30 Ocak 2010, Cumartesi 08:01:11 Bu yöneticilerle bu kadar olur. Daha fazlasını beklemeyin. Personelin bir günahı yok. Amatörler ve bu işlere uzak insanların yönettiği SG ileride kapanması muhtemel bir havalimanıdır. Ama SHGM burasını mercek altına alıp ileride oluşabilecek daha büyük rezilliklerin önüne geçmesi gerekir. Aksi halde suçlu sayılır. 0
  • Misafir 30 Ocak 2010, Cumartesi 00:10:39 Geçen sene kriz sebep gösterilerek düşürülen maaşlardan sonra bu senede zam görüşmelerini zamanında yapmayıp Ocak maaşını artışsız yatıran ve bu konuda kimseyi bilgilendirme zahmetindede bulunmayan ISG yönetimini kutluyoruz. 0
  • Misafir 29 Ocak 2010, Cuma 21:37:31 sabiha gökçen kuleninde acilen müfettişlerce denetlenmesi keyfi yanlış uygulamaların değiştirilmesi gerekmektedir..ne olduğu belli olmayan insanlar koydukları yeni yeni kurallarla kaosun en büyük sebebidir...sayın binali yıldırım müfettişlerinizi göreve davet ediyorum... 0
  • Misafir 29 Ocak 2010, Cuma 15:21:38 Ehh be arkadaşım..Adı İnternational olmuş ama daha Domestic ten çıkamamış bir Meydan ISG ... Yeni kuruldu bunlar normal yapıcı olalım diyorsun.. SAW zaten yeni ve birkaç aylık meydan değil ki !!! Sadece terminal yenilendi..Eski termnalde zaten işler arapsaçı vaziyetindeydi.. Yenisi oldu görünüş dıında değişen hiç bir şey olmadı.. İşler yine arapsaçı..Her yeni terminalde böyle mi oluyor sence ?? Bence değil... Masabaşında yönetim ile bundan fazlasını beklemeyin.. Olursa da kaplumbağa hızıyla ancak ufak ufak değişimler olur..YÖNETİM DE ÇALIŞANLAR YANLIŞ SEÇİLMİŞ KİŞİLER.. DEĞİŞİM ŞART.. ÇOoookkkk eksiklikler var 0
  • Misafir 29 Ocak 2010, Cuma 13:31:35 kondurmaz zaten bir evlatlığınıda geçen günlerde havaştan daha transfer etti ramp şefi olarak.Anlayacağınız heaşa çiftlik diyenler asıl isg yi çiftliğe döndürdüler ya Gökhan beyin evlatlıkları yada efe hatayın çelebiden transfer ettiği kahve güzelleri.Kaptan yerde göğe kadar haklı ne yazık ki herkesin isyanını iletmiş ama nafile dinleyen yok.Heaş a gelince apron yönetim müdürü ya vip şefi yada ilr dedikodu dalıp olanlardan habersizdir. İSG nin başındakiler tecrübe ve profesyonellikten bahsediyorlar emin olsunlar ki 40 yıllık paşa bile kendilerinden daha başarılı ve tecrübeliydi.Ankardaki patronların uyanıp bu gidişata dur demeleri gerekir.yardımcı hatunu ile dedikoduya dalıp o 0
  • Misafir 29 Ocak 2010, Cuma 13:24:20 bugüne kadar Gokhan Bugday ın herhangi bir olumsuz soyleme haklıosınız dediği oldu mu ben hic duymadım ancak sadece gokhan bugdaya degil yer hizmetleri şirketin genel müdürü efe hataya sormak lazım neler oldugunu kendisi acaba odasından mı izliyordu.Gerçi bu deicing işlemleri yapan çalışanların başındakı adamda gokhan bugdayın havaştan getirdiği evlatlığı tabii ki toz kondurmaz.Havayolu 0
  • Misafir 29 Ocak 2010, Cuma 12:47:42 Valla eğer dikketli okursanız ben ısg haklı diye bir kelimeden bahsetmedim aşağıda bilakis bazı değerlendirmelerin doğru olduğunu söyledim.Diğer şirketlerle ilgili yorumlarla ısg hakkında ki yorumlar arasında nedense hep bir farklılık oluyor biraz daha iyi niyele bakmak lazım biraz da yapıcı olmak lazım bakın türkiyede yolcu ve uçak trafiğinde 3. meydan durumuna gelmiş burası yukarıda da belirttim daha 4 ay oldu terminal açılalı el insaf tabiki aksaklıklar olacak ve belli bir süre daha olacaktır bu kaçınılmaz 0
  • Misafir 29 Ocak 2010, Cuma 09:04:28 Konu kimin kimi kiraladığı kimin hizmetlerini kullandığı yada alternatif şirketleri neden seçmediği değildir ..Ortada bir sürü yanlışlık var ve şirketerin anlaşmayı bozup başka yer hizmetini seçmemesi ISG yi haklı konuma yükseltmez!!! Şirketlerin hataları da varsa o kunuların da yeri geldiğinde zaten haber olmuş oluyor ve gereken yorumlar da zaten yazılıyor .. 0
  • Misafir 29 Ocak 2010, Cuma 08:12:56 Allah rızası için SAW ı denetleyin. Gerekiyorsa kapatın. Yeter artık yaşananlar. Olacaklardan sizler sorumlu olacaksınız. 0
  • Misafir 29 Ocak 2010, Cuma 03:56:54 çelebi önce baktığı sun ex leri halletsinde sonra sawı işletir.Kaptanım dediklerinizde haklı olduğunuz çok yön var tabii yalnız pegasusda ısg den farklı sayılmaz onuda bahsetmeye kalksak roman olur onda da çok eksiklik var ayrıca saw da başka yer hizmeti şirketi de var ondan faydalanabilirsiniz her havayolu şikayet ediyo ama isg den de vazgeçemiyo bende bunu anlayamıyorum he eğer daha uygun fiyat olduğu için diyosanız cevaben o zaman fazla da kimse konuşmasın bu meydan yeni ter. açalı 3, 4 ay oluyo yer hiz. yapalı 2 sene olmadı hep eleştiri başka bir şey yok eleştirmek en basiti bu meydanı kullanan bence bazı sorunlarla bir dönem daha karşılaşacağını biliyorlar e buna rağmen anlaşmalarına devam ediyorlarsa çalışanların bu kadar konuşması 0
  • Misafir 29 Ocak 2010, Cuma 01:12:21 aslinda saw i celebi işletecekti o zaman gorecektiniz donmayi felani filani... bence adam gib işletirdi... macaristan,belcika,hindistan.. sirada almanya ve ispanya gibi avrupa ulkelerinin sayili kentleri var... 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 21:59:14 ISG yönetimi devraldıktan sonra operation'da görev yapan deneyimli ve bilgili (önceden Havaş ve Çelebi'de görev yapmış) elemanların istifası esnasında hiçbir önlem almadıkları gibi, hiçbir bilgisi olmayan , ESB uçuşundan (o uçuşta ortalama 70 yolcu 20 parça bagajla olur) başka uçak yapamayan kişilere de şeflik ve müdürlük verirlerse olacağı budur. Bu örnek sadece operation olarak, fakat diğer birimlerde de aynı durum sözkonusu. Burada çalışan hiç mi bilgili ve deneyimli elemanlar yoktu? Tabiki vardı. Fakat şimdi hepsi diğer havayollarında çalışıyorlar. Teşekkürler KPT. Umarım anlattığınız herşey birer birer düzelir. Not: ISG'de De-Icing sıvısının bittiği doğrudur. Bugün Çelebi'den istedikleri de doğru. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 20:37:40 Bugün gidin de bir sabiha Gökçen apronunun rezaletine bakın.Maalesef bir Heas rezaleti yaşanıyorki orda sormayın gitsin.Uçak açık pozisyona yaklaşıyor,uçaktan inen yolcu yerdeki kardan kayıp yere düşüyor personel kaya kaya, bata çıka uçağa hizmet veriyor.Ne o öncelikleri pist ve taxi yollarıymış.Kara teslim olmuş balçık içinde kar içinde bir apron.Bu Sabiha Gökçeni bu iş bilmezlerinden elinden kim kurtaracak peki. Ali kıran baş gezeni oynuyorlar resmen kendileri orada tek yetki ya.Böyle iş olmaz olsun tam bir rezalet ,maalesef bu mantalkiteyle bu otoritelerle bırakın AHL ile yarışmayı SAW'ın beklenen kapasiteye ulaşması bile o kadar zorki.yazık çok yazık... 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 20:05:33 sabiha gökcen tüm yazılanaların aksine bir kasaba meydanı kadar amatör kaprisli kontrolör arkadaşlar yüzünden kargo apronuna geçmek için dünyadaki hani internatioal meydanda bir saate yakın bekleme yapılıyor, ah ah zavallı sabiha gökçen nelere gebesin bekleyip görelim 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 20:04:14 15 Euro-22 Dolar etmiyo mu zaten :)) cok güldüm brovo SG :))) 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 19:57:26 uzun zamandır SAW'da görev yapan bir çalışan olarak söylüyorum: burası resmen bir kabus. Yeniden Atatürk Havalimanı'na dönüş yapmak istiyorum, yeter artık bu berbat yerden çektiğimiz !!! 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 18:43:30 kpt zaten herşeyi dile geritirmiş ancak bu ekipman sorunu uzun süredir var bir ihtimal airport haber bunu dile getirirse,üstüne giderse belki televizyon reklamı yerine araç alımı için de bir bütçe yaparlar. haklısınız şirketlerin bu duruma tepki göstermesi lazım .ama yönetim kötü olsada meydan önemli,gerekli ve güzel bir meydandır .kapatma söz konusu bile deliğdir. bunu yazan arkadaşın kıskançlığıyla alakalı olması lazım ve madem saw ı pgt nin beş tane (aslında 24 ama hadi 5 olsun)tayyaresi için yaptılar thy dahil diyer havayolları nereden çıktı? saçmalıyorsun saw bütün şirketlere açıktır.kpt nında dediği gibi yer ekibi personeli tecrübesiz.örneğin uçağa pushbeck geliyor ancak kimse kullanamıyor. bu da o modern yeni terminale yakışmıyor... 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 18:29:44 GÖKHAN BEY ISG İNŞAATI İÇİN 12 AYDIR ÇALIŞAN BİR FİRMANIN YETKİLİSİ OLARAK BU ELEŞTİRİLERİ ÜZÜLEREK OKUYORUM. İNŞA SÜRESİNİN KISALIĞI NEDENİ İLE DÜNYADA İLK OLMASINI LİMAK VE SİZLERLE PAYLAŞMAKTAN GURUR DUYDUĞUM ,TEKNOLOJİ OLARAK TÜRKİYE'DE BENZERİ OLMAYAN TERMİNALİMİZİN İŞLETİLMESİ İÇİN ELİNİZDEN GELENİ YAPTIĞINIZDAN EMİNİM.LTF BU YAZILANLARLA İLGİLİ TATMİN EDİCİ BİLGİLENDİRMEYİ YAPIN. LT 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 18:02:08 2010 KÜLTÜR BAŞKENTİ OLMUŞ AMA.. İST HAFTALARDIR VORTAC YAKLAŞMASI YAPTIRIYOR....PİSTİ GÖREN GÖRÜYOR GÖREMEYEN PAS GEÇİYOR...SAW A DIVERT EDIYORSUN İNDİNMİ KALKAMIYORSUN....KULEYE FRENLEME NASIL DIYE SORUYORSUN ''FENA DEĞİL '' DİYE CEVAP ALIYORSUN..BUGUN BAHSEDILEN DE-ICE ARACI 2 GUN ONCE PISTI KAT EDERKEN PİST İÇİNDE ARIZA YAPTI TUM UCAKLAR 30 DK ARACI CEKSINLER DIYE BEKLEDI....KOMEDI DIZ BOYU......2010 KULTUR BASKENTIMI KOMEDI BASKENTIMI ANLAMADIK ...KOCA SEHRIN 2 MEYDANINI BIRLESTIRSEN BIR MEYDAN YAPMAZ...DIGER KOMEDIDE METEROLOJI UZMANI USTADLARIMIZA...BIDE TUTTURUN BE KARDESIM RASATLARI SADECE BIRKERE...!!!! 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 17:43:37 Düzeltme.. Bugün yaşananlar yarın yaşanacakların yanında..... olmalıydı yanlış yazmışım özür dilerim 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 17:22:50 Bir duyuma göre de SAW meydanında DE-Ice sıvısının bugün yoğun olarak kullanımı sonucu ellerinde 1 ton luk son sıvı kalmış.. Bu da demektir ki DUA EDİN de yarın kar yağmasın don tutmasın.. Yoksa bugün yaşananların yanında yarın ki deve de kulak misali olur !!! 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 17:09:10 kpt arkadaşımız çok güzel anlatmış. Kendisine teşekkür ediyorum. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:44:19 De-icing işleminde kullanılan sıvıda bugün öğlen bitti.Başka bir istasyondan takviye yapıldı.Bunuda bilen yoktu sanırım.Terminale milyon dolarlar harcıyolar ama ekipman yok adam yok yazık ama inşallah bunlar düzelir yolcuya yazık şirketleri hiç demiyorum bile.... 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:42:26 Yapılan bir diğer yanlış uygulamadan dolayıbir sitem de SAW KULE çalışanlarına.. 3-4 gündür de-ice için tüm şirketlerin yaptığı bir uygulama var.Normalde motor çalıştırma öncesi alınan yol kleransı , adeta bir DE-ICE sırası alma yarışına dönmüş durumda! Daha yolcu yok boarding başlamamış ama frekanstan klerans isteyip o saatte ( planlı kalkış saati ) hazır olmayacağını bile bile olması mümkün olamayacağı halde sanki o saatte kalkacakmış gibi de-ice sırasını istemekte.Kule de uçaktaki durumu bilemeyeceğinden dolayı arayan uçağa bir sıra umarası vermekte.olması gereken kapısını kapatmış ve Pushback i bağlı olan uçağın de-ice için sıralandırmaya alınmasıdır. Hazır olan gidemiyor çünkü sırası ilerde, sırası gelen gidemiyor çünkü hazır değil! 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:38:10 yolcular cubus gelmemesini.. uçağın beklemesini hep havayolu şirketlerinden zannediyorlar...olan onlara olacak...KPT..herşeyi olduğu gibi anlatmış..buna bile söylecek bir şeyler buluyorlarsa .. bizim işlerimiz tıkır tıkır yürüyor biz de bir problem yok diyorlarsa YUH artık...ne söylenebilirki..ama normal .. ihaleye çok para ödemişler diye duydum..doğru hizmet le bu parayı geri alamazlar....şirketler yolcularına SAW da işlerin nasıl nasıl döndüğünü anlatan küçük broşürler dağıtsınlar... 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:31:54 Teşekkür ederim.. Keşke adı gibi ( Sabiha Gökçen INTERNATIONAL Airport ) international usullere uygun olarak yönetise, ekipman ve eleman eksiklikleri giderilse bunlardan kaynaklanan , yolcu ve şirket mağduriyetleri giderilse ve yeni yapılan o güzelim terminalin hakkı verilmiş olsa.Uçaklar pisi pisine geç kalıyor, yolcu perişan oluyor, ekiplerin görev süreleri doluyor binbir karışıklığa neden oluyor. Sadece burda yaşanan seferler değil uçağın sonraki seferleri de nasibini alıyor ve bu gecikmeleri sıfıra almak 1-2 günü buluyor.. YAZIK DEĞİL mi ?Bir başıboşluk, bir düzensizlik var ve halen devam ediyor. Ne zaman mı biter ?? Onu bilsek zaten de-ice yapma zamanını da bilmiş olurduk di mi ? Hani international meydanlarda(diğer) olduğu gibi. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:23:00 Arkadaşlar ben de zaman zaman Gökçen'den uçuyorum işlerin aksadığı ve kaos olduğu doğru ancak şirketlerimiz de-iceing'deki olumsuzluklardan ( tek araç olması vs ) kaynaklanan gecikmenin hesabını sormadıkça bu problem çözülmez. Neticede İSG yer hizmetini pek iyi veremiyor tek problem bu şirketler ödedikleri paranın hesabı sormalı. Belki gecikmeler ile ilgili tazminat öderlerse belki daha derli toplu olurlar. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:17:35 Yorumlarınızı zevkle okudum, haklısınız, ben de bir First olarak sizinle aynı işlemlere maruz kaldım. Malesef olmaması gereken sözde Uluslararası bir Havalimanında bunları yaşıyoruz. Gelin görünki eğitim tüm bunların başı. Bazı yetkililer bu konuyu ciddiye almaz ise bilin ki bugun oldugu gibi yarinlarda da ayni sorunla karsilasmamak icten bile degil. Umarim yorunlarinizi yetkililer de okurlar, bilinc ve uygulama gerek, umarim bunlar birer sözcükten ibaret değildir sadece. iyi istirahatler dilerim. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:14:44 De ice yapacak uçakların ne yapacakları angi hava şartlarında kaç derece sıcaklıkta hangi de-ice sıvısını yüzde cinsinden hangi karışım oranıyla ( alkol+ glikoz ) alacakları belidir. De-Ice aracında Type 2 sıvısı olduğu ve 25 75 verebileceklerini söylüyor görevli.. Değerlere bakıyorsun .. işlemin 15 ila 30 dakika arasında geçerli olduğunu gösteriyor. Yani başlama zamanından sonra max 30 dakika sonrasına kadar uçağın kaklması gerekir. Bu süre geçlirse yapılan de-ice geçersiz olur ve yeniden yapılması gerekir. Öyle değil mi Gökhan BUĞDAY beyefendi ?? Peki 40 dakika de-ice sürerse , Q den kalkışa gitmek ve hazır olmak da 7-8 dakika sürerse bu nasıl bir de-ice işlemi oluyor acaba ?? Bir cevabınız var mı ?BENCE BUNLARIN HİÇBİRİNE CEVABINIZ YOK 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:09:54 arkşlar ewet doru 4 tane arac var ama ikisi kaplı sundurmada yatıyor gökan beye işcilerden ksıdı gibi arc gereclerdende kısıyor nede olsa genel mudur ALLAH düşmanaımın başına versin öle muduru bir calışan 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:07:10 Yolcu uçakta , sıranın sana nezaman geleceği MEÇHUL.. De-İce aracı tek bir tane ve onun da sıvısı bitmiş dolması da en az 1 saat diyorlar.. Sorulan soruların hepsi havada yanıtsız kalıyor.. Yolcu isyanda, hem tedirgin hem korkmuş hem sinirli.. İnmek istiyorlar uçaktan. indiremiyorsun.. Arada bazı uçaklarda taşkınlık yapanlar kabin ekiplerine saldıranlar oluyor. Uçağın kaısından zorla aprona inip bekliyorlar.Yolcuyu terminale göndermek istiyorsun ama otobüsler gelemiyor.. Yolcular alana geri gnderiliyor sonra ikinci de-ice tamir edildi haberi geliyor ve yolcuları tekrar alıyoruz bu sefer de Load sheet yapılamıyor çünkü yolcu trafik yolcu sayısını veremiyor.Uçaktaki supervisor bile çileden çıkmış durumda. BU YAŞANMIŞ OLANLAR SİZCE NEDİR ?? 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 16:05:47 KOSKOCA MEYDAN , PGS' NİN 5 TAYYARESİ UÇACAK DİYE YAPILDIĞI İÇİN NE COBUS YETER , NE PUSHBACK... MİNİBÜS ŞÖFÖRÜ GİBİ , MEYDANA UÇAK GELSİN DİYE ÇIĞIRDILAR. NE OLDU ? KIÇ ÜSTÜ.. EĞİTİM ŞART. HEM DE PATRON STATÜSÜNE 2 KERE ŞART.......... 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 15:57:40 Normalde olması gereken de-ice işlemi 15 dakika civarı değilmidir ? Oysa bugün 40-50 dakika hatta 1 saate yakın süren de-ice işlemleri oldu. Sebep ne diye sorduk. De-İce aracının basıncının yetersiz olduğu ve uçak üzerindeki buzları çözemediği söylendi..Tüm uçaklar beklerken ve sadece 1 uçağa 45 dakika da de-ice uygulanmışken uçaklar 11-12-13-14 gibi numaralarla sıralarını beklemeye başladılar. Yolcular uçakta vaziyette !! Hesaplayın bakalım Buğday Bey.. Ortalama 3-45 dakika dan bu uçakların de-ice için kaç saat beklmesi gerekiyordu ?? Bunun adı nedir sizce ?? ( Haklısınız KAOS değil !!) Bunlar yetmiyormuş gibi zaten tEK olan deice aracıda işlem yapamaz hale geldi mi ! Çünkü SII sı bitti ve tekrar dolmasının ENAZ 1 saat süreceği söylendi 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 15:51:37 3 -4 gündür yağan kardan dolayı yaşananlar gercekten sıkıntıydı.. De-İce işleminden kaynaklanan 1 -2 saat gecikmeleri bir yere kadar anlayabildik.AMAA bu gün yaşananların tek bir kelimeyle açıklaması ancak ve ancak K A O S dur başka bir şey değil. Yapılan açıklama yaşanan gerçekleri yansıtmamaktadır ve sanki basit bir sıkıntı yaşanılmış şeklindeki bu açıklama tamamen ayıpların örtülmesi amacına hizmet etmektedir.4 araç var diyorlar..Evet belki haklılar 4 araç vardı ama çalışan sadece 2 tane idi. Bir tanesi Çelebiye ait R taxiway üzerinde ve anlaşmalı oldukları Sunexpress edeice yaptı. Diğer tek araç ise Q taxiwayde THY ve Pegasus a deice yaptı.Bu konuşmaların hepsi kule kayılarında mevcut..Tek araç her bir uçağa kaç dakika Deice yaptı ? 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 15:46:58 ya çok komiksin sen tork wrench. Walla o kadar güldürdünki beni neşem yerine geldi. Cem Yılmaz gibi adamsın sen ya :))) 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 15:38:17 6- Yolcu gelsin deriz otobüs sayısı azlığından yolcu gec gelir.. Yolcu bir şekilde tamamlanır kapıyı kapatırız merdiveni çekecek elemanınız olmadığından öyle mal gibi bekleşiriz. Eleman gelir bu sefer pushback yoktur çünkü başka uçaktadır.Pushback gelir tow barı takamaz tow barı takar uçağı itemez.. Headset teki görevliye "NE oluyor." dersin Kaptanım adamalr yeni ve acemi cevabını alırız .. Burası neresi mi ? tabi ki SAW meydanı.. Hem de İnternational Airport (!!) 7- İnişten sonrası da tam tersi. İnersin park yerine gelirsin marshaller yoktur park için beklersin. Kimse gelmeyince telsizden ikaz ederiz bi bakarsın bir yükleme işçisi bilmediği bir işi yapmaya uçağa gel gel işareti vermeye çalışır. Park yerine gellirsin durursun ama 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 15:32:47 3- Toplam kaç Pushback aracınız var ? Bugün kaç tanesi çalıştı. Kaç tane uçak Push back in diğerinden çıkıp kendine gelmesini bekledi? 4- Kaç tane otobüsünüz var ? Uçaklar 2 ila 5 saat ve üzerinde gecikme beklentisi olunca yolcularını terminale geri gönderme kararı verdiğinde bu otobüsleriniz yolcuları kaç dakikada uçaklardan alabildiler? Otobüs sayınız yeterli olsaydı onca uçak 1 saat otobüs beklermiydi ?? 5- Çalışan elemean sayınız yeterli mi ? Bu yeni terminal öncesinde elaman yetersiz yeni terminale gecince elemen artacak yeni ekpmanlar alınacak problem kalmayacak diyordunuz . Yeni terminalde kaç aydır aynı sıkıntılar devam ediyor ? Ne değişti ? Yine otobüs sayısı az , yine pushback aracı az yine eleman sayısı az .. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 15:27:59 Bu SABİHA GÖKÇEN in ilk kışı değil daha önce ne kışlar atlattı bu havaalanı burada kapatılacak olan varsa senin gibi karalama girişimlerinden vaz geçmeyen takıntılı insanlardır. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 15:27:03 Bu açıklamayı yazan SAW yöneticilerini bir kaptan olarak son derece KINIYORUM.. İşlerini düzgün yapmadıkları gibi bir de üstüne doğru olmayan beyanda bulunmaktadırlar 1- Bu sabah saat 6 dan itibaren uçakların özellikle Pegasus ve THY kalkışları üst üste olunca KAOS başladı. Üstelik zaten 3 gündür aynı film aynı senaryoyla oynanmakta.KAOS yoktu bu sabah diyenlerin alnını karışlarım !!!. 2- Frenleme değeri ATIS ta POOR POOR POOR yayınlıyorlar. Yani ne uçak inebilir ne de kalkabilir. Kuleyi ikaz ediyorsun. ATIS i meteoroloji giriyor onu dikkate almayın diyorlar .SAW international bir havalimanı acaba ??? Böyle bir durum hangi international havalimanında olabilir a benim işini çookkk iyi bilen SAW yöneticilerim !! 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 14:57:18 Kapatılması gereken bir havalimanı diye defalarca yazdık. Haklıymışız. İlk kışta tükendiler. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 14:38:46 Sabahattin Havalimanı bence dünyanın en iyi işletilen havalimanıdır.. dünyadaki tek rakibi de olsa olsa Singapore Changi havalimanıdır. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 14:32:49 DOGRU ARAÇ SAYISI ISG DE BİR ADET, ÇELEBİ DE BİR ADET TİR. BU YÜZDEN SIRALAR OLUŞMAKTADIR.AYRICA YURTDIŞINDA 10 DK DA BİTEN İŞLEM BİZDE 35 DK KADAR UZAMAKTADIR.BİR DE HEAŞ IN HARİKA PİST TEMİZLEME BECERİSİDE BU İŞE EKLENİRSE GECİKMELER 4 SAAT E KADAR ÇIKMAKTADIR.BİR DE RCR I DOĞRU VERSELER DEĞME KEYFİNE DİCEM AMA DİYEMİYOM.HERKES HAVACI OLURSA İŞTE BÖYLE OLUR..SON SÖZ EĞİTİM..EĞİTİM..EĞİTİM... 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 14:29:13 KAMİL ABİİ, PARİTEDEN 15 EURO = 22 USD .....HABER DOĞRU. 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 13:56:42 YAŞASIN, GÖKHAN BUĞDAY BAŞARILARINA BİR YENİSİNİ DAHA EKLEDİ ! 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 13:54:29 maduriyetin kralı var 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 13:53:21 250 kişi otelde magduriyet bu 0
  • Misafir 28 Ocak 2010, Perşembe 13:39:51 Yorum yazdım 2 tane ancak yine yayınlanmadı 0