Qantas CEO'sundan kendi maaşına yüzde 900 zam!

    Çok beğenilenler

  • Dbdnd 21 Eylül 2023, Perşembe 10:55:26 Aman!!! Bazıları duymasın :) 1
  • Aussie 21 Eylül 2023, Perşembe 12:03:20 Orada hesap sorarlar burası gibi ne de olsa bizden diye görmezden gelmezler... 0
  • Tüm yorumlar

  • Özenti 22 Eylül 2023, Cuma 08:56:29 Sonra bizimkiler de adamlar çok dürüst,vs martavalları okusun,maaşının %872 artmamış hali bile thy yk başkanının maaşını 10’a katlar 10
    • Yalnız bu tek yerden maaş alıyor 22 Eylül 2023, Cuma 09:46:03 Bi de 1 kişi yani münferit..88 yerden maaş alan aynı kişileri düşün dicem ama yapabilir misin bilmiyorum bak daha vekiller var 0
    • özenti yazana 22 Eylül 2023, Cuma 13:13:29 Suç,dümen dünyanın her yerinde var önemli olan bu olaylara karşı devletin tavrı. Orada hesap soruluyor burada ya sorulmuyor ya da komik cezalarla geçiştiriliyor,aradaki fakı anlayabildin mi şimdi? 0
    • özenti cevap 22 Eylül 2023, Cuma 16:37:17 Senin yk başkanın güya bir lokma bir hırkacı,dünya işleriyle ilgisi olmayan güruhtan. Ayrıca orayla burayı hiçbir şekilde kıyaslayamazsın orada hukuk var kontrol var denetleme var ceza var yaptırım var, yaptığın yanına kar kalmıyor burada tam tersi güya Türk ve müslümanız ama her yamukluk bolca mevcut ve güçlünün veya iktidarın adamıysan da sorun yok istediğin haltı yiyebilirsin. 0
  • F/O 22 Eylül 2023, Cuma 00:01:08 g20 De reisle mi görüşmüş 0
  • Git bi bak git bi bak 21 Eylül 2023, Perşembe 18:12:15 Bizimkilerden biriyle mi selamlaşmış git bi bak :D 0
  • asdasdas 21 Eylül 2023, Perşembe 11:38:20 araştırılsa kesin türk çıkar. 0
  • Yetmez 21 Eylül 2023, Perşembe 11:36:59 Vergidende dusurmeli! 0