Pistten çıkan THY Akademi uçağı bu hale geldi

    Çok beğenilenler

  • Tuzci ya laf yok 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:53:24 Yusuf hocaya laf yok. Yusuf hocanin aydin a gitmesine ne gerek var? Corlu da bizler ucarken akademi muduru corlu damiydi? Taslamayin, Yusuf hoca bir tanedir. Hocam sen bu yorumlara aldirma.. 20
    • Katılıyorum... 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:15:53 Kesinlikle katılıyorum Tuzcu kaptan ne yapsın. Akademide tek başına zorlu bir iş yapıyor. Herkes bilip bilmeden konuşuyor. Öncelikle THY Akademi camiasına geçmiş olsun. TUZCU hocama saygılar sunar başarılarının devamını dilerim. Kimse Akademiyi bilip bilmeden laf atmasın... Akademi müdürü olarak hem İstanbulda hemde Aydında bulunması gerekiyor. Bu kadar zorluklara katlanıyor. Lütfen çamur atmayın.... 2
  • Disiplin önemli 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:48:32 instagram'da akademi öğrencilerinin kurduğu thyflightacademy ( Adresi instagram.com/thyflightacademy ) diye hesabı vardı. Bu sabaha kadar hesap vardı ama bu kazadan sonra hemen silmişler. Bu hesapta bir sürü akademi öğrencisi tarafından paylaşılan uçuş fotoğrafları vardı. Akademi yöneticileri uyarmıyor mu öğrencileri uçuşta telefon, goPro ile çekim yasak diye? 22
    • adresi 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:55:42 adresine kadar bildiğine göre bayıla bayıla takip etmişssin şimdi de ihbar ediyorsun keyif aldın mı? 14
    • adresine 18 Ağustos 2015, Salı 10:26:29 çok büyük keyif aldık böyle ifşa edilmenizden....... 4
  • Tüm yorumlar

  • :( 24 Ağustos 2015, Pazartesi 08:25:52 Abi içim acıyor kal olan uçak görünce ya 0
  • Zeren 19 Ağustos 2015, Çarşamba 09:41:57 Yandaslarinizi almaya devam edin bunlar daha baslangic Thy Insan kaynaklari Dlr 1 ve Dlr2 yi tek seferde gecen sadece Yandas olmadigi icin elenen Genclerin Kul hakkini yediniz Alma Mazlumun Hakkini cikar Aheste Aheste 19
    • biz alindik 19 Ağustos 2015, Çarşamba 12:00:29 Fakat yandas degiliz. Bir nedeni vardir ki alinmadiniz... Alinmayan herkes de THYye boyle dusman kesiliyor ha. Profesyonellik sifir. 4
    • muhalif 19 Ağustos 2015, Çarşamba 23:06:03 yandaşlıkla uzaktan yakından alakam olmadığı halde beni aldılar. demek ki neymiş? senin etrafındaki gençler yandaş olmadıkları için değil, 'yetersiz' oldukları için elenmiş. 2 cümlelik yorumdan bile anlaşılabilecek kadar düz bir bakış açın olduğundan elenmiş olmayasın mesela? :) 2
  • Komutan 18 Ağustos 2015, Salı 23:04:12 Tutturdunuz bir Komutanım Komutanım ne komutanı arkadaş yahu? Adam muhtemelen hho intibak sınavlarına katılmış muhtemelen bırakın pilot olmayı, asker dahi olamamış yüksek ihtimal hho sınav aşamasında elenmiş bir adam. Pilot adam böyle saçmalamaz. 3
  • Kenan 18 Ağustos 2015, Salı 22:11:19 Arkadaslar ben de pilotaj egitimi aldim. Karsilastigimiz ve haber degeri tasimayan bir olay oldgunu dusunuyorum. Ogrenci arkadasima gecmis olsun diyor ve basarilar diliyorum. Ayrica kaza kirim cikmadan yapilan yorumlar sadece spekulasyon. Ya teknik kusur cikarsa ve pilot daha buyuk bir olayi onlediyse ne diyeceksiniz! 1
  • Selametle 18 Ağustos 2015, Salı 22:04:05 Sevgili Airport, Haberi verme tarziniz ve isleyisiniz baska bir hesabiniz oldugunu dusunduruyor. Konuyla ilgili goruslerine basvurdugumuz vatandaslar... benzeri kaliplarla kendi dusuncelerinizi yansitmissiniz maalesef 3
  • SlhDmr 18 Ağustos 2015, Salı 21:27:23 Eğitim sırasında herşey olur , o alan öğrencinin hata yapabilecegi tek yerdir ve hatalarını anlayıp düzeltecegi tek yerdir . Bize düşen Arkadaşımıza hayatının geri kalanında kazasız belasız bir ömür dilemektir. 1
  • F/o 18 Ağustos 2015, Salı 21:20:13 Kaza yapana bu sektörde ilk geçmiş olsun denir ayıp ciddeb bazı yorumlar 0
  • KATMANDU OGLU DLRHAN 18 Ağustos 2015, Salı 19:17:15 Bunlar DLR'i gecmis kucuk astronotlar degil mi ya? Bunlar ucmuyor sanat yapiyordu hani, bunlardan iyisi ancak NASA'da bulunurdu hani, KOKPIT ISTIHDAM plakanizi aldim oglum ,aklinizi alicam aklinizi, haramzadeler sizi. 16
    • Hani biz kindardik? 18 Ağustos 2015, Salı 22:52:51 Tebrikler Katmandu icimizdeki tum pislige tercuman olmussun :) 0
  • Akademi 18 Ağustos 2015, Salı 16:47:46 Yusuf hocaya diyecek birşeyim yok şuda gerçek yanında onunla çalışan hocamda fevkalade iyiki varsınız biz tüm hocalarımızı seviyoruz problem çekemeyenlerde 3
  • Vır vır 18 Ağustos 2015, Salı 15:56:10 Amma konuştunuz yahu herşeyleri biliyorsunuz amma ahkam kesiyosunuz Ööff yeter iyiki THY Akademi var içinizdekileri kusuyorsunuz eksik arıycıları geçmiş olsun demek yeterliydi 4
  • 320FO 18 Ağustos 2015, Salı 15:35:08 Eski bir akademi ögrencisi olarak herkese gecmiş olsun diliyorum . Akademinin elbet sorunları var bunları herkes biliyor ama oradaki ögrenci ve hoca kalitesi tartışılmaz . Yusuf hocanın da adi eğitim camiasında imza dir . 3
    • Kr Hvc 18 Ağustos 2015, Salı 17:21:48 Atma kardeşim yusuf hocanın kalitesi belli belli...!!!! 5
    • İsimsiz 18 Ağustos 2015, Salı 21:34:05 İsmini açıkla da senin de kaliteni bilelim klavye delikanlısı zat kara hvc.. Anladın sen onu.. 5
  • Dlr 18 Ağustos 2015, Salı 15:29:17 DLRi gecen adam nasil boyle sey yapmis inanilmaz 6
    • Havaci 18 Ağustos 2015, Salı 19:36:14 Sn Dlr, Inanmayacaksin ama kaza yapan pilotlarin hepsi Dlr veya esdegeri cok zorlu sinavlardan gecti! 1
  • Gecmis olsun 18 Ağustos 2015, Salı 15:28:24 Bu ucak kal olmaz yapilir tekrar ucar cessnalarin guzelligi de budur zaten Tr de bunun ornekleri var ureticiden parca gelir degistirilir ucurulur.Ucan arkadasa gecmis olsun birakin hata yapilacaksa bu seviyede yapilsin. 1
  • Bir zamanlar... 18 Ağustos 2015, Salı 14:44:34 Arkadaş hho sınavları ile atpl eğitiminin ne alakası var? 14. Saat yalnıza kalınca ki, zaten genelde akademi öğrencileri 15-20 saat arasında yalnıza kalıyorlar, eğitimi bitirip yolcu uçağı mı uçurmaya başlasınlar? Sen nasıl bir cahilsin? Eğitim de 1 yıl sürmüyor bu arada 1.5 yıl sürüyor devamında da tip eğitimi falan derken 2 yıl sürüyor. Şimdi sen 2 yıl ne yapılıyor diye sorarsın :) yalnız c172 uçuran adamın pilotaj eğitimi tamamlanmıştır ne de olsa sana göre :) bu siteye yorum yapanlar cehalet konusunda birbiriyle yarışıyor gibiler. Yürüyün kim tutar sizi 3
  • misafir 18 Ağustos 2015, Salı 14:26:43 ARKADAŞLAR SUÇLU UÇAK GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ O DA CEZASINI BULMUŞ ...! ÜZMEYİN KENDİNİZİ :)) 1
  • ''bir zamanlar''a 18 Ağustos 2015, Salı 14:18:52 Aşağıdaki yorumu yazana. Komutanım maşallah size derdim fakat sivil uçuş okullarında da 12-15 saat arasında yalnız uçuşa çıkarılır.. burda da durumun farklı olduğunu sanmıyorum. ilk yalnızı da değilmiş olmuş bir kaza. eğitim kurumu değil mi? sizlerin zamanında çakılan kara havacıların t41'leri bilmiyormuyuz? bu genç hata yaptıysa bile eğitim alırken yaptı, en azından hatası yüzünden uzakta bir yerlerde toprağın altında yatmıyor. !! ''Bu nasıl akademidir? Biz 1989da hava harp okuluna hazırlık için Bursa'da bu uçakların benzeriyle ( T41 chesna D) 15 gün teorik eğitimden sonra 13 saat pilotlarla uçup 14. Saat tek başına uçarak inerdik. Akademide bu adamlar 1 yıl ne yapar?'' 3
  • dus agent 18 Ağustos 2015, Salı 14:15:20 Can a gelecegine mala gelsin derler ya, aynende öyle olsun! Gecmis olsun! 0
  • Akademi/FO 18 Ağustos 2015, Salı 14:05:49 Bütün haberi anlıyorum da Yusuf Tuzcu ile başlayan kısmı tam anlayamıyorum. THY Florya yerleşkesinde Akademiye ait bir simulatör bulunduğunu, tüm akademi öğrencilerinin buradaki simulatörde de eğitim aldığını, Yusuf hocanın da bu sim deki eğitimi veren bir kaç hocadan biri olduğunu belirmek isterim. Bu yüzden bu esnada uzaktan yönetmek zorunda. Neden mi? Çünkü Yusuf Tuzcu hem Sivil Havacılığın kontrol pilotu hem THY Akademi Müdürü hem de mükemmel bir ögretmen ve uçuş eğitmenidir. THY içinde bu vasıflarının 3'ü nü de aynı anda yürütmektedir. 0
  • pess.. 18 Ağustos 2015, Salı 14:04:14 arkadaş daha PIC de sorun yaşıyorsunuz kaldıki bunun daha IR CPL ME 'ı var ondan sonra line da uçuracaksınız "uçurmaya çalışacaksınız pess doğrusu!!! 6
    • size de bravo 18 Ağustos 2015, Salı 14:30:29 siz de uzay mekiğine terfi ediniz efendim. :)) ya saçma saçma yorumlar yazılmış cidden utanarak okudum bir kısmını.. 4
  • Merak ediyorum 18 Ağustos 2015, Salı 13:36:19 Neden pilotlari bu kadar kiskaniyorsunuz? Olamamissiniz iste arkadasim otur ofisinde calis pasa pasa. Kapa su airporthaber sekmesinide excel ac veri falan gir bisey yap. 8
  • Dlr 18 Ağustos 2015, Salı 13:12:41 Dlri gecmekle iyi pilot olunmuyomus bunu gorduk 11
  • Eski Öğrenci 18 Ağustos 2015, Salı 12:54:58 Bence Yusuf Hoca'ya dil uzatanlar havacılıktan da insanlıktan da nasibini alamayanlardır. Yerli yanancı, sivil asker, genç yaşlı yüzlerce kaptanla hocayla yöneticiyle uçtuk. Yusuf hoca herleyiyle baş tacıdır. Adam olun da geçmiş olsun dileklerinizi iletin bence. THY Akademi'nin değerli hocaları arkanızdayız. 3
  • Airliner 18 Ağustos 2015, Salı 12:48:33 Arkadaş indikten hemen sonra sağ rudder yerine sağ frene basmış sert bir şekilde, uçakta kontrolden çıkmış o yüzden pilot hatası 8
    • Rapor?? 18 Ağustos 2015, Salı 13:55:53 Olayi iyi biliyorsunuz sanırım? Inince medem sag rudder basılır ya da fren acaba? Neden oyle bişey yapsin durduk yere bunu kendisi mi söyledi? Gene kafadan sıkma yorum olmasin bu da? 4
  • Haksız 18 Ağustos 2015, Salı 12:43:30 Kasıtlı ve düşmanca bir haber. 5
  • Bir zamanlar 18 Ağustos 2015, Salı 12:33:30 Bu nasıl akademidir? Biz 1989da hava harp okuluna hazırlık için Bursa'da bu uçakların benzeriyle ( T41 chesna D) 15 gün teorik eğitimden sonra 13 saat pilotlarla uçup 14. Saat tek başına uçarak inerdik. Akademide bu adamlar 1 yıl ne yapar? 15
    • Bu zamanlar 18 Ağustos 2015, Salı 17:32:06 Komutanım, o zamanları hatırlıyorsanız T41 lerle eğitimlerde kaç şehit verdiğimizi siz daha iyi bilirsiniz. Az cenaze töreni görmedik. Bir geçmiş olsun deseydiniz keşke, büyük kaza atlatılmış. İkinci bir konu da sizin övündüğünüz 15 saatte solo uçmaya başlamak Flight Training Organization ların müfredatında var direkt. Yani bu arkadaşlarda 15. saatte solo uçmaya başladılar. Diyeceğim o ki komutanım, bu akademi de diğerleri gibi normal bir akademidir. Saygılar, 0
  • Akademi fo 18 Ağustos 2015, Salı 12:31:14 Tuzcu hocama laf etmeyin! Daha iyi bir pilot ve yonetici bulunamaz... 4
    • Duayyen 18 Ağustos 2015, Salı 13:07:02 Niye Metin, Doğan, Hakki, hepsi birbirinden yetenekli. Hangi konularda neyecekli olduklarını şimdi saymıyorum saymakla bitmez. Neden yönetici yapmıyorlar anlamıyorum. 1
  • Elemdim 18 Ağustos 2015, Salı 12:14:35 ya ben dlr2 den elendim. O asama dahil oldukcada zor bir surec bu. neden simdi insanlara torpilli vs diyorsunuz adamlar sinavlari gecmis girmis. Ha almanlarin yaptigi sinavlari bile torpille gecebiliyorlarsa helal olsun ama pek sanmiyorum. Bu kuyruk acisi kiskanclik cekememezlik sizi neden aglatiyor anlamiyorum. Klasik turk insani. Torpille o okula girseydiniz yine boyle dusunecekmiydiniz? Hayir. Maymun oyununu gecemeyenler kendine insan diyor yahu. Bir daha dusunun. Komiksiniz. Gecmis olsun ogrenci arkadasa. Sizler pilotsunuz bunlar klavye basi pilotcuklar. onlarin seviyesine dusmeyiniz. Iyi ucuslar. 6
    • . 18 Ağustos 2015, Salı 14:05:43 Bu tarz adil,yapıcı bakış açılarına ihtiyaç var.Elenmesine rağmen bu denli ince yorum yaptığınız için şahsınıza teşekkür ederim. 0
  • KASIT 18 Ağustos 2015, Salı 12:04:25 Yusuf hocamız ve diğer akademi için yazılanla katılmıyoryum yusuf hoca tansel hocsm diğer tüm hocalarımız fazla özveriyle çalışıyorlar yazıktır ayıptır günahtır vicdansızca bir haber arkadaşımız şuanda eğitimdedir bu durumu yaşayan birsürü özel uçuş okulu var o zaman hepsinin haberini yapın sonuçta arkadaşlarımızdan duyuyoruz sonuçta KASIT var 1
  • akademi 18 Ağustos 2015, Salı 12:02:36 fotoğraf ve vidyo çekmekten, selfie ile uğraşmaktan uçmaya vakit bulamadıkları için yaşanmış bir kaza. geçmiş olsun. 10
  • çildir çildir.. 18 Ağustos 2015, Salı 11:49:33 Gecmis olsun.can kaybi olmamasi tek tesellimiz.Ancak kesin kuru s.me.ko.bir dahli vardir.ya ogrencisidir ya kontrolunu yapmistir ya da onun torpillisidir. 4
  • biri bana anlatsın 18 Ağustos 2015, Salı 10:24:46 uçağı çakacaksın kullanılamaz hale getireceksin. ama sana pilotaj eğitimi vermeye devam edecekler. sen kimin torpilinle girdin? Allah rızası için bana destek ol ömrüm boyunca sana dua ederim. Aldır benide işe!!!!!!!!!!!!! 12
    • . 18 Ağustos 2015, Salı 14:08:59 Kimin torpilinle girdin diyerek yargıladıktan sonra bana da torpil ayarla demek..İroni? 4
    • TORPİL? 18 Ağustos 2015, Salı 17:36:39 Arkadaş şu ülkede iyiki torpil diye bir kavram var. Yoksa bizim başarısız ergenler başka bahane bulamayacaklardı. 0
  • CIKARILACAK BIR DERS VAR! 18 Ağustos 2015, Salı 09:51:20 Butun yorumlari okudum, turkiyede yavasamiyorum amerikada oturuyorum ve suan bende kaza inisi yapan arkadasimla hemen hemen ayni durumdayim 42 saat toplam ucus saatim var kazaya karisan ucagin birebir aynisinda. Henuz diagramdan pist uzunlugu kontrol ettim 4900 feet civari bi pistiniz var, kirimsiz inisler olsun, havacilikta hersey mumkun, sorun pilottada olabilir ucaktada henuz sadece o arkadas biliyor sebebi o yuzden bol keseden sallamyalip dusunelim BU OLAYDAN CIKARILACAK BIR DERS VAR! Yorumumu okuyan pilot adaylari Elbet vardir sizler icin arkadaslar bakin cok onemli. Egitmenim Bir sozu var. "iyi pilot en ufak bir olumsuzlukta kendi ve Ona emanet olan canlarin guvenligi icin pas gecen pilotdur" unutmayalim pas gecip kaybedecegimiz 6-7 dakikanin maliyeti crash landing'in maliyetinden cok cok azdir. Kirimsiz ucuslar gunesli gokleriniz olsun. 1
  • boşver 18 Ağustos 2015, Salı 09:44:41 birşey olmaz merak etme büyük abilerin sıfır a 330 kal ediyor cessna nedir ki. satsan ancak a 330 un bir kapısı eder. 5
  • Filo 65 18 Ağustos 2015, Salı 09:34:56 Merhaba herkese. Yorumlari okuyunca tum filo olarak oldukca uzuldugumuzu belirtmek isterim. Bir kere olmayan esimizden, turbandan tutup selfie yaptigimiza dair turlu turlu ihtamlarda bulunulmus, hic hos degil. Bir kac kisinin yaptigini tum filoya baglayamazsiniz, onlarda ogrenci var burda. Ayrica Yusuf Hoca cogu line'a gelir, hepimizi ucurur, kizar, bagirir ve sonra da sarilir. Baba gibidir herkese, ilgisi en ust seviyededir, onunla ilgili yanli haberi de reddediyoruz. Hepimize gecmis olsun. 10
    • 738 F/O 18 Ağustos 2015, Salı 13:31:38 Özel olarak sizin filodan bahsetmedim türban vs derken. Line traininge gelenleri görüyoruz, yazılan raporların gecesinde nasıl geri döndüğü düzeltin bunları dendiği de ortada. Pilotaj eğitimindeki genç arkadaşlara; eğitim alan herkes pilot olmak zorunda değil. Saygılar... 5
  • Kal ne demekse 18 Ağustos 2015, Salı 09:32:37 Uçağın burnu tamamen ikiye ayrılmış, içinde de direk olarak motoru var. motorun gövdesinde aksamında bir hasar oluşmuş olabilir. tamir etmeye çalışmak, eski ve az bulunan yedek parça, maliyet vs sebeple "kal" oldu deniyor olabilir. Keşke bence de uçurulabilse, uçak yapmaya başlamak üzere olan bir ülkeysek bu uçak onarılabilir gibi geliyor. Sorun motordaysa ve büyükse, kal olması maalesef kaçınılmaz. 1
  • Anlamsız 18 Ağustos 2015, Salı 08:55:37 Kazanın neden kaynaklandığını bile öğrenmeden sadece kedi ciğer mevzusunu andıran konuşmalar ve haber. Hele yorumlar, ilk önce geçmiş olsun diye başlanır. Kaza bu, içerideki arkadaşa birşey de olabilirdi. Kimsenin başına umarım boyle kazalar gelmez. Ayrıca Yusuf hocanın nerde olduğundan bile haberi olmadan uydurularak hırsla yazılmış bir haber. Yusuf hoca canını dişine takarak oradaki öğrencileri kendi evladı gibi görerek çalıştığını tüm akademi personeli ve öğrencileri biliyor. Sadece Yusuf hoca değil tüm hocalar, uçuş hocaları, yer dersi hocalar o şekilde çalışıyor. Çok yazık. 4
  • kal ! 18 Ağustos 2015, Salı 08:33:03 sadece pervane kısmı hasarlı gibi görünüyor gerisinde sorun yok niye kal dediniz ? 5
  • Atın bu eğitimden 18 Ağustos 2015, Salı 08:22:52 Artık eğitimi son versin. 9
    • türkçe 101 19 Ağustos 2015, Çarşamba 01:15:11 cümle kuramayan adam eğitimden atılmasını uygun gördüğüne göre başkalarına söz hakkı düşmez hahahahahaha 0
  • Yok 18 Ağustos 2015, Salı 07:19:42 O kadar hasar yok, kal olmayacak, ah zengin torpilli bebeleri! 13
  • 738F/O 18 Ağustos 2015, Salı 04:09:52 Eşi türbanlı diye bu akademiye alınmış tipler var, bademlerle doldu tk. Lakin kabiliyet başka şey. Sim'den kırmızıyı alıp akşamına tepeden gelen emirle "passed" olan adamlar var. Neyse bi şekilde yuvarlanıp gidiyoruz sesinizi çıkarmayın 14
  • moderasyon? 18 Ağustos 2015, Salı 02:08:07 THY Akademi ciddiyetine dair ciddi ithamlarda bulunan bu haberin altında yetkin olmayan okurların ahkam kestiği mesajları geçtim, seviyesiz, terbiyesizce yazılan yorumların dahi herhangi bir moderasyona takılmadan yayınlanıyor olması bu ithamları "kaydedildi" şeklinde kitlelere ileten yayın aracını ne kadar ciddiye almamız gerektiği konusunda iyi bir işaret bence. 3
  • Çıldır 18 Ağustos 2015, Salı 01:35:58 İşi gücü üzerine de bilgisi olmayan yorum yapıyor. Akademi kadar çok uçağı ve hocası olan bir okul daha yok gidenin yerine 3 uçak alır koyar canı isterse. Tüm emektar hocalarıma saygılar 2
    • .. 18 Ağustos 2015, Salı 09:21:52 sen halen yorumlardaki anlatılanları anlamışsın... Akademide ki hocalarımıza kimsenin bir şey söylediği yok. Torpilli gelen yandaşlarının herkesten daha üstün gördüğü çok üstün kabiliyetli gördüğü senin gibi insanların var olan yanlışları savunmasının ne kadar acı olduğunu ne kadar anlamsız olduğunu anlatıyoruz. savunduğunuz insanlar iniş ve kalkışlarda en çok dikkat gerektiren zamanda özçekim yaparak uçuş güvenliğini daha öğrenme aşamasında tehlikeye atan ve bundan vazgeçmeyen çok tehlikeli olan konudan bahsettik. Bunun gibilere mi insanların canlarını emanet edeceğiz? 2
  • Aydından 18 Ağustos 2015, Salı 01:33:40 Yusuf hoca kraldır Babacandır istediğiniz kadar uğraşın hepimiz onu çok seviyoruz 5
  • Öğrenci 18 Ağustos 2015, Salı 01:32:33 Yani dünyada binbir olay olur ama basit bir pistten çıkma olayını böyle abartırsınız. Habercilik bu mu. Aydında gayet rahat konforlu ciddi bir ortam ve emniyetli uçuşlar yapılıyor birsürü mezun line da kaptan şu anda.Yusuf hoca da harıl harıl çalışıyor airporthaber yazarları hiç ama hiç kendinizi yormayın türkiyede akademi kadar kaliteli eğitim veren tekniği iyi olan okul yok ve Yusuf hoca kadar çalışkan babacan saygıdeğer bir hoca dünyada az. Biz şirketten de akademidende yusuf hocadan da çok memnunuz buraya gelemeyen dlr CRM mağduru arkadaşlar her işte hata kaza olabilir saçma sapan yorumlar yapmayın. 3
  • Android Uygulaması 18 Ağustos 2015, Salı 00:33:16 Oncelikle çok büyük geçmiş olsun ucuz atlatıldı. Buna da sukretmeliyiz. 0
  • Halit 18 Ağustos 2015, Salı 00:00:50 Ben de akademi mezunuyum. Arkadaşıma çok geçmiş olsun, muhtemelen çok zor zamanlar geçiriyordur. Kazanın sebebini tahmin edemiyorum, pilotaj ya da teknik sebep olabilir, raporda ortaya çıkar. Lakin hiçbir pilot arkadaşım burda akademi ya da kazayı yapan arkadaşım konusunda negatif yorum yapmaz. O uçağı kendisi uçurmuş hiçkimse bunu yapmaz emin olun. Çünkü herkes başına her an herşey gelebileceğini iyi bilir. Yusuf hocam konusunda hakkaniyetsiz yorumlar yapılmış buna çok üzüldüm. O adam birkaç sortide öğrencideki sorunları görüp düzeltebilicek, ufak bir iki dokunuş ile kronik hataları giderebilicek çok deneyimli bir hocadır. Hocalıktan çok daha iyi olarak da yöneticilik yapar. Hocam akademimize geçmiş olsun.. 1
  • DHMI 17 Ağustos 2015, Pazartesi 23:30:51 ORAYA GONDERDIGI GECI ATC PERSONELI KAC SAAT CALISIYOR BILIYORMUSUNUZ? WC SO OLMAYAN BIR KULE. BU UCUZ ATLATILMIŞ BIR HADISE DHMI KORUSUN DAHA CAN ALICILARI DA OLABILIR. O BOLGEYE HAKIM KADROLU ATC ATAYIN. BIR TAVSIYE. ILERIDE HADISE OLDUGUNDA DEMEDI DEMEK ISTEMEM. 2
  • amerikadaki kaza 17 Ağustos 2015, Pazartesi 22:51:26 Yine yayın akışında amerikada havada çarpışan iki uçakta 4 kişi öldü ve o kazadaki ihmal muhtemelen daha büyük. Neden orda bu ahkamlar kesilmiyor da burda bu tarz yorumlar yapılıyor kıskançlık çok kötü. Torpil yorumu yapanlar zaten biyerlere gelemesinler isterim. Burda kendi filomdan biliyorumki kimse kimsenin selamiyla secilmiyor 1
  • Thy Akademi 17 Ağustos 2015, Pazartesi 22:36:56 Bir gun buraya yorum yazacagim hic aklima gelmezdi. Ancak yapilmis haksiz yorumlari okudukca sinirleniyorum. Konunun ogrencilerin cektigi fotograflarla ne alakasi olabilirki? Yaklasma sirasinda elinde kamerayla inebilen bir pilot var mi? Ucustan sonra videolardan capture edilmis fotograflar onlar. Veya Yusuf Tuzcu'nun akademiyi uzaktan yonettigini nereden biliyorsunuz? Adam gozumuzun onunde sabah 6 dan aksam 21 e kadar butun ucaklar sag salim inene kadar akademide bekliyor. Lutfen bukadar haksizlik etmeyiniz cok ayip oluyor. Tekrar gecmis olsun. 2
  • cpt 17 Ağustos 2015, Pazartesi 22:30:14 Yusuf hoca cok iyi niyetli cok tecrubeli bir pilot. Cok ozverili. Bizim uzerimizde cok hakki var. Bide su bagirip cagirmalari olmasa tadindan yinmez 0
  • Xxxxxx ucus okulu 17 Ağustos 2015, Pazartesi 22:15:41 OGRENCI PILOT VE UCUS OKULU AILESINE COK COK GECMIS OLSUN. 1
  • akademi 17 Ağustos 2015, Pazartesi 22:14:10 bu kadar mı havacılıktan uzaksınız? Fotoğraflara iyi bakın KAL olacak bir durum mu var? 2-3 ay sonra uçak faal olunca bu haberden ve yorumlardan mahcup olacak mısınız ? 1
  • kal gelmis 17 Ağustos 2015, Pazartesi 22:06:59 Uçağa kal gelmiş. Pilot da kal oldum yaniii demiş ve ucak kalmiş yani kal olmuş 3
  • Jickup 17 Ağustos 2015, Pazartesi 22:06:39 Yusuf aga ogrencilerini dagittigi okulları gezmekle mesgul.orada da sıkıntılar var.Kendin okulunu halletmis gibi. 5
  • Thy 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:56:13 Kimse yanlış anlamasın benim ne thy ile bir alıp vericeğim var nede baskasıyla. Ogrenci kardeşime gecmiş olsun öncelikle umarım bu kazanın şokunu hemen atlatır ve daha yüksek bir tecrübeyle bu işe dört kolla sarılır. Lakin buna bende sahit oldum ve burdada yazan cok arkadaşımız var tamam bizde zamanında uçuşta fotograf çekildik kameraya aldık ama kameraya alırken kamerayı sabitledik ve iniş ve kalkışta foto çekmedik. Umarım selfie derdine düşüp bi yandan foto çekilicem diye minimumda yüksek hızla iniş yapmamışsındır. Sizler havacılığın geleceğisiniz. İlerde milyonlarca kişi canını size sorgulamaksızın emanet edicek uçuşlarda. Bu kazada etkisi yoksa bile şu foto işini birakin ilerde çok çekilirsiniz. Artık youtubede falan havadan para kazananlar gibi vidyolar yayınlamayın. Turk Hava Yollarına laik olucak sekilde egitiminizi tamamlayın sonra havadan para kazanırsınız zaten vidyoya ihtiyacınız yok. Sizler cok ozenle seçilmiş başarılı ögrencilersiniz bu uyarıyada lutfen kulak verin. 0
  • Misafir 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:45:30 Yapmayın elinizi vicdanınıza koyun, çocuk hakkında herkes atıp tutmuş. Bir geçmiş olsun diyin ya , hemen yeteneksiz bilmem ne. Ne selfiesi Allah aşkına, kimse iniş sırasında selfie çekmez. Bir deli ortaya taş atmış , kırk akıllı çıkaramamış. Canına birşey olmamış ya uçakla kalmış buna da şükür. 1
  • 737 F/O 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:32:21 Hayatında hiç kokpite girmemiş ama kendini pilot zannedip ahkam kesen kıskanç akbabalara gün doğdu. Sallayın bakalım bol keseden. Ama şunu unutmayın bu kafayla o beğenmediğiniz öğrencilerin yerinde asla olamayacaksınız :) 3
  • Android Uygulaması 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:32:20 Fotoğraflari sikayet edenler eziklik duygusu yasayan kisilerdir. Fotograflar cruise esnasında cekilmekte. 3
  • gecmis olsun. 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:26:29 Habercisiniz anlarim kursaginizdan gecen lokmayi boyle kazaniyorsunuz. Ama su haberin sonuna airporthaber ailesi olarak ogrenciye ve tum thy ailesine gecmis olsun yazamamis olmaniz cok uzucu. Haberciliginiz eyvallah isinizi yapiyorsunuz ama vicdaninizi sorgular olduk. 0
  • Cpt B777 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:23:25 Aydın Çıldır , sahipsiz ve başıboş bir kurumdur.Hocaların büyük çoğunluğu İstanbul da yaşamaktadır.Çoğunlluğu Kara Kuvvetleri mensubu olan hocalara , Asaf Kaptan ın sözü geçmemektedir.(ocak kardeşliği)Yazık günah bu devletin paralarına.Bu çürümüş kurumu hizaya getirecek kimse yok mu?Asaf Kaptan , elinizde güç ve yetki olduğu halde niçin işini yapmayanların sözleşmelerini sonlandırmıyorsunuz? 6
    • Selim 18 Ağustos 2015, Salı 10:38:57 SiZde eski başkanlardan birisiniz gibi geldi bana ; sanki bir nehir gibi! 5
  • FESAT 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:21:03 Fesatlara gün doğduuuu fesatlara gün doğdu yaşasınnnnnnn 4
  • yusuf hoca bir tane 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:10:23 Yusuf hoca ülkemizin en tecrübeli uçuş öğretmeni/kontrol pilotudur, aynı zamanda da uçuş okulunun müdürü olmuştur uzun zamandan sonra, çok daha önceden hak etmesine rağmen geç de olsa müdür yapmışlardır. Yusuf hocayı kazanın sebebi gibi göstermeyin lütfen. hocam bir tanedir, 1
  • jeg drikker maelk 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:59:04 SAS pilotları da hostesleri de boy-boy fotoğraf paylaşıyor her gün instagram'da onlar neden kaza yapmıyor? eğer uçarken fotoğraf koymak suçsa onların da her gün 10 tane cenaze kaldırması lazım. bi kırım yaşandı ya akbabalar leş avına çıkmış her zamanki gibi. bu olay KLM'nin, SAS'ın Lufthansa'nın okullarında olsa kimsenin haberi bile olmaz. okul içinde gereken yapılır, gerekli görülürse ceza da verilir. kimse size sormak zorunda değil. 1
  • Kal mi? 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:56:20 Kal değil PIC olmuş 1
  • şipşakçı 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:30:44 Yetiştirilmek üzere şipşakçı almış İK. Bu ne yahu kaza yapan uçağın başında bile kaç tane şipşakçı var :) 25
    • gebeşhunter 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:59:27 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 2
  • Bush-Pilot 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:27:26 Onceikle gecmis olsun, Arkadaslar sebebin ne oldugunu bilmeden neden yorum yapionuz? Once bir Yerli yerince arastirilsin,sonra sebebi ne olursa olsun bu herkesin basina gelebilir cok normal.Acemi ustaliklada ilgisi yok. Kardesim sen bosver kulak asma ve yoluna devam et.Hayirli ucuslar. 10
  • Android Uygulaması 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:24:13 Kazanın nedenini ve oluş tarzını biliyorsunuz bakıyorum da. Hayatınızda uçurtma bile uçurmamışsınız burda ahkam kesiyorsunuz. Kaza inceleme ekibi incelemesini yapar, raporunu yazar, ondan sonra konuşursunuz. Genç kardeşime geçmiş olsun, bütün uçuculara emniyetli uçuşlar... 12
  • Havacılık 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:14:27 Sanki havacılık tarihindeki ilk kazaymış gibi yorum yapan yamyamlar. Bu olayın sebebi pilot hatası da olabilir, öyleyse zaten bunun Hesabını fersah fersah soruyor pilottan şirket. İçiniz rahat olsun. Ama değilse aldığınız Günahlar sizlerden fersah fersah çıkacak. Thy akademi Türkiye'deki en disiplinli uçuş okuludur. Saçma sapan çamurlar atmayın. Tuzcu kaptan da yetkileri dahilinde işini iyi yapan disiplinli bir adamdır. Millet öyle bir konuşuyor ki sanki öğrenci palyede selfie çekerken kırmış uçağı. Ne yaşandı nereden biliyorsunuz? Gördün mü olayı, uçakta mıydın? Kırılan uçak bu milletin uçağı KINA yakın oldu olacak. Sanki pilotlar kaza KIRIM olaylarından sonra çok kollanıyorlar sahip çıkılıyorlar da efendiler rahatsız oluyor durumdan. Zaten en ufak bir pilotaj hatası varsa öğrencinin vay haline rahat olun. 7
    • Anadolu FTO 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:09:44 Anadolu üniversitesinin yanında türkiyedeki hiçbir sivil okulun esamesi bile okunmaz bu da böyle biline 5
    • Anadolucuya 18 Ağustos 2015, Salı 09:33:51 Biltik sizin bu sacma yorumlarinizdan hala kac yillik eski ucaklarla ucuyosunuz iki tane king airiniz var diye mi hava yapiyosunuz. Reklam yapacaginiza yillardir torpille kac kisinin hakki yendi ne yetenekli cocuklarin onunu kestiniz onu sorgulayin. 2
  • Kiskanclar 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:09:33 Uğraşıpta bir türlü akademiye girmeye hak kazanamayan kıskanç fesatlara gün doğmuş. Bütün lanet duygularını yazıyorlar. Kaza geçiren kardeşim sen bu sayfaları okuduğunda bu kıskanç yeteneksizlere aldırma. Hiç bir sıkıntı olmadan eğitimine devam edeceksin. 15
    • hahaha 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:20:17 hahahaha... ilahi dostum. akşam akşam çok güldürdün beni valla :)) yetenekli kardeşini gördük :D sen pistin paralelindeki hendeği geç anıza uçağı çak :D paralelcimi senin bu kardeşin??? belki sende paralelcisin :D 22
    • Ön yargılar 18 Ağustos 2015, Salı 21:31:59 Eğitim aşamasında yaşanmış bir kaza yüzünden ne THY si ne Tuzcusu ne paraleli kalmadı. Oradan buradan duyduğunuz yalan yanlış bilgiler ile fesatlık saçıyorsunuz. Tek yapabildiğiniz bu çünkü. Ayrıca son bir yılda akademiye paralelin p si bile giremedi. Kayıtsız şartsız elediler. Ama sen yine de git dedikodulara inan fesatlık yap. Çünkü elinden başka bir şey gelmiyor. Yazık! 0
  • Crew 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:01:09 88 defa kal oldu yazmıssınız anladık kal diye bir terim var ve siz bunu bılıyosunuz havacılıktan anlıyosunuz daaa... Kal ne birader kal?? Acıklasanız da makalenin bi yerinde herkes anlasa. 9
    • . 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:20:51 ya bi bitmedin crew ne gereksizsin sen..... 9
    • Crew'a 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:22:09 Osmanlıca hukuk terimi. Yekunden yani toplamdan düşme, silme anlamına geliyor. Havacılıkta kaza geçiren bir hava aracının tamiri mümkün değilse yahut ekonomik değilse o hava aracı toplamdan düşülür. (Gövde ve motor ömrünü doldurduğu için uçuştan alınan savaş uçakları ve yolcu uçakları da kal edilir. Haberdeki olayın İngilizcesi "damage beyond repair" . 2
    • 737 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:10:03 Havacılığın içinde olan birisi bir uçağın kal olmasının ne demek olduğunu bilir.Bu siteyi ziyaret eden çoğu havacılık tutkunuda öyle 1
    • trivela 18 Ağustos 2015, Salı 00:51:35 hurda oldu demek 0
  • Cana Gelmesin 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:59:59 Geçmiş olsun; pilot adayının kurtulması en büyük şans. Eğitimin içinde kaza da var, önemli olan bu kötü olaydan herkesin ders çıkartması. Tüm akademiye geçmiş olsun. 5
  • cpt. 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:58:08 aslına bakarsanız bu arkadaş için büyük tecrübe bu yaşadığı.. kısa zamanda wide body yaparlar kardeşimizi tahminim.. burnunun bile kanamaması tesellimiz.. buradan çıkaracağı derslerle, senelerce hizmet verecek inşallah.. 11
    • 737 18 Ağustos 2015, Salı 03:38:46 Wide body yapilmak icin babadan torpilli olmak lazim. Aydin'da egitim aliyorlar diye olacak degil o is. Herkes torpilini bilecek bu ulkede....... Kaza yapan arkadasa gecmis olsun. Hepimizin basina gelebilirdi neticede 0
  • TKci 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:51:56 Geçmis olsun...... 4
  • Ben 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:47:33 Kal geldi demek istediler heralde:) 5
  • kabinmemuru527 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:39:44 aydın akademi öğrencilerinin uçuş esnasında fotoğraf ve vidyo çekme hastalığının sonucudur bu kaza. böyle bir kazanın olması çok normal. geçmiş olsun. 14
    • thy kokpitmemuru 19 Ağustos 2015, Çarşamba 00:32:05 aldığın birkaç aylık uyduruk eğitime benzemez pilotluk eğitimi. bir tarafından attığın nedene bak. fotoğraf video çekme hastalığının sonucuymuş. süper zeka. iniş yapan propeller uçakta bir elin lövyeyi tutup, diğer elin de throttle dayken telefonu bir yere sıkıştırıp fotoğraf çek gönder bakalım mümkün mü böyle bir şey? bilmeden konuşmakta üstünüze yok. 1
  • Aferin sana 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:37:38 nasıl becerdin bu uçağı kal etmeyi aklım almıyor. PIC uçuşlarına kadar uçuş hocaları ile yaptığın uçuşlarda uçağı muhakkak indirmişsindir. bu uçağı kal edecek derecede hava olayı ile mi karşılaştın güzel kardeşim. Eğerki bir önceki haberde F/O arkadaşımızın söylediği gibi instagram'a fotoğraflar koymak için özçekim yaparken bu uçağı çaktıysan kal ettiysen senin THY'de yerin olmamalı. yüzlerce insanın canını sana emanet etmek hiç doğru değil!!!! senin yerin kokpit değil emin ol. Başka bir işe yönel vakit kaybetmeden. 15
    • senin yerin neresi? 17 Ağustos 2015, Pazartesi 22:03:42 ortada verilmiş bir karar gerçeklik yokken burada yazılan yorumlara istinaden ne çabuk etiketleniyor insanlar. efendim acaba gerçekten fotoğraf mı çekti, acaba o kişi pilotajdan mı pistten çıktı yoksa teknikmi? 3 saatte herkes çözmüş konuyu bak sen. gerçekten anlaşılmış iş değil koca şirketi gömdüğünüz yetmedi her haber altında... senin yerin de zaten asla THY olamaz olmamalı da zaten. bırak thy'yi böyle düşünmeden herşeyi değerlendirmeden yorum yapan birinin böyle bir sektörde bile yeri olamaz. çocuk oyuncağı değl bu. pilotajından tekniğine kadar... eğerki sen zaten düşünmeden beklemeden bu yorumu yapıyorsan git memur ol... haa bu sektörle alakan yoksa da git başka haber sitesine takıl.... 4
    • !?! 17 Ağustos 2015, Pazartesi 22:42:59 hee hee ellerimizi kullanmadan kullanıyoz, tutturmuşlar bi özçekim yaparken uçak kullanılıyormuş. Görmeden etmeden sallayın, uçakta bir arıza oluşmuş olma ihtimalini hiç mi aklınıza getirmiyorsunuz veya o anda bir sağlık problemi yaşamasını, yıllarca tecrübeye sahip kaptanların kullandığı uçaklar düşüyor bu eğitim ulan eğitim mankafalar, beyninize sokun artık tamam mu bu kadar mı gerizekalı var burda ya 6
    • ... 18 Ağustos 2015, Salı 10:42:28 benim yerim senin yanın :D yanına al beni öğret bana havacılığı :) topluma kazandır beni :) sizden öğreneceğim çok şey var :) 0
  • emre 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:34:33 akademiye aldıklarınıza bide bilek testi uygulayın bu işin gerekli bilekleri var mı sayın TORPİL HAVA YOLLARI YÖNETİCİLERİ ... 26
    • .. 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:43:04 Dayı testi ile alınıyor bunlar :)) Dayıları sağlammı.. Ahh ahh güzel kardeşim yüzlerce insanın canını bunun gibilere emanet edecekse güzel ülkemin havayolu bıraksın etmesin. 21
    • Akademiden 17 Ağustos 2015, Pazartesi 20:23:06 Burada babalanmak kolay, elenince torpil diyip kendini kandirmak daha kolay.. 12
    • Torpilsiz 17 Ağustos 2015, Pazartesi 21:02:49 Merak buyurmayınız, ben ve tanıdığım pilot arkadaşlarım torpilin T'si olmadan şirkette çalışmaya başlamıştır. Fakat başarız olup buna bağlı karın ağrısı çekenlerdenseniz, haset içinde kıvranmaya devam etmenizi dilerim. 5
    • Seviyesiz 17 Ağustos 2015, Pazartesi 23:27:50 Akademideki yüzlerce öğrenci hakkında tutarsizca bilip bilmeden sallıyorsun zavallı bi adamsin sen. Ne kadar kolay insanlar hakkinda bilip bilmeden atip tutmak ne emekler var bilemezsin tabi bi dünya elemedeb geçiyor bu insanlar sen dayin yok diye üzülüyorsun da emin ol dayin da olsa bu kafayla giremezsin 4
  • Android Uygulaması 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:32:31 Nice landing lol. 2
  • Genc havaci 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:29:56 Kal ne demek oluyor 2
    • . 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:38:26 Uçağın bir daha kullanılamaz hale gelmesi. uçağın pert olması demek. 1
    • cml 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:43:58 pert 2
    • yaşlı havacı 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:48:17 uçağa kal geliyor bir anda, bir daha uçamıyor 9
    • Genç havacıya 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:48:40 Uçak bir daha uçamayacak demek. 1
    • 320F/O 17 Ağustos 2015, Pazartesi 19:53:09 Uçak tamir edilemeyecek durumda, yani bir daha uçuş gerçekleştiremeyecek demek oluyor 4