"PİMİ ÇEKİLMİŞ BOMBA OLMASINI İSTEMİYORSANIZ...''

    Çok beğenilenler

  • Ramiz 28 Mart 2013, Perşembe 14:30:13 Greve evet...bu yönetim bunu hak ediyor zaman geçirmeden greve evettttt 10
    • mustafa 28 Mart 2013, Perşembe 15:30:28 greve evet katılıyorum 6
    • cesaret 28 Mart 2013, Perşembe 17:31:29 greve elbette evet te bu kararı alacak cesaret nerede . yemedi yine bazılarının gözü 9
    • 305 29 Mart 2013, Cuma 08:49:51 her türlü kararı alıcak cesaret var arkadaşım sen merak etme...bu sendikanın yapıcı tavrından kaynaklanmaktadır...atılan adıma karşılık verilmesse grev kararıda çıkar...bu iş artık onur meselesi... 0
    • 16:36:42'ye 29 Mart 2013, Cuma 09:17:36 305 kişinin olayı grev değil eylemdi bu birrr, torpilin olmadan Kabinde çalışacak vasıflara sahipsen nasıl oluyor da 10 aydır işssizsin bu ikiii, yorgunuz-ekip sayımız eksik-uykusuzuz derken Foursquare dan bakarsak uyku ve dinlenme saatlerinde nerelerdesiniz? Her ne kadar maaş alıyorsan Gucci ayakkabına,Burberry atkına,versace parümüne mercedes'in kredisine yetmiyor muydu bu da üççç. eeeee? Bir de öyle yansıtıyorsunuz ki eylem öncesi sanki tüm sosyal haklarınız elinizden alınacak! Bu Ülkede standartın üstünde geliriniz vardı. O görevi hak eden biri olsaydın ne o eyleme ayak uydururdun ne de böyle 10 ay işsiz kalırdın. Çok mu sert oldu? yooo doğruları söyledim ya dokuz köyden kovun alayınız da beğenmeyin. Aklı selim olan yazdıklarımın doğruluğunu bilir. Harbiden o gün raporlu veya izinli olup da işsiz kalan varsa Allah yardımcısı olsun. Geriye kalana müs taaaaa hak 6
    • 16:36:42 rumuzluya 29 Mart 2013, Cuma 09:35:41 Sen şimdi saymışsınya tek tek...bende sana sayim bakalım altından kalkabilicekmisin : 305 kişi 10 aydada iş bulur 3 gündüde bulur ama konu hemen hemen hepsi üniversite mezunu yıllarını bu şirkete vermiş ve yabancı dil bilen bu insanların haklarının gasp edilmiş olması ve ekmeklerinden edilmiş olması bu BİİİİİİR , sen o guccilerle bilmemnelerle uğraşcağana hizmet ettiğin kişilerin insanların çaldıkları ve ramazan bayram demeden haklı oldukları her platformda kanıtlanmış ve yaptıklarının YASAL olduğu kanıtlanmış ve 4500 kişinin arasından seçilmiş 305 in nası haksız yere işinden olduğuna bi bak (tabi yerse) bu İKİİİİİİİİİİİ , kimsenin derdi para pul yaşadıkları hayat diğil,hükümetle işbirliği yapılarak ellerinden alınan ve DEMOKRATİK BİR HAK OLAN GREV HAKKIYDI ve insanlar bu hakkı savunduğu için (DEMOKRATİK olduğu iddia edilir ülkemizin) işlerinden oldu buda ÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÇÇÇ...öğrendinmi saymayı ? 1
    • 16:36:42 ye diyen 29 Mart 2013, Cuma 09:53:17 söylediklerinin çok sert olduğunumu düşünüyosun...yada gerçekleri söylediğni falanmı zannediyosun...yoksa saymayımı öğreniyosun onu anlamadım :) biiir,ikiii,üüüç diye sayıcağana biraz ordaki mücadeleye saygın olsun....hala anlamadınız dimi 4500 kişi arasından seçilen 305 inde içerdeki arkadaşlarında derdinin gucciler arabalar paralar olmadığını !!! derdimizin hükümütle anlaışlarak kendi çalışanına komplo kurup ellerinden alınan grev hakkı olduğunu hala anlamadınız dimi...ve bu hak 5 ay sonra geri verilmesine rağmen,bilirkişi raporlarına rağmen müfettiş raporlarına rağmen hHAKKLILIĞI HER YERDE KANTILANMIŞ OLAN 305 in işine dönme çabası olduğunu ve sebeplerini hala anlamadınız dimi...bişi söylimmi arkadaşım : ASLINDA EN İYİ SEN ANLIYOSUNDA,ANLAMAMAN GEREKİYO DİMİ :))) 1
    • Niye Kabin oradaydı 29 Mart 2013, Cuma 12:32:07 Bana izah eder misiniz; 29 Mayıs günü neden kabin oradaydı? Neden onları Teknikten başka birim desteklemedi? Senelerdir Sendika B kapısından Tekniği toplayarak gövde gösterisinde bulundu. Bugüne kadar diğer birimler özellikle genel müdürlük çalışanları camların ardından olanları seyretti. 29 Mayıs günü Sendika Kabine ve Tekniğe "sizi atıp yerinize daha ucuza çalışanlar alacaklar" diyerek gaza getirmiş eylem yaptırmıştır. Asıl konuşulması gereken konu budur. Yoksa grev hakkının olup olmadığını kimse sorgulamamıştır.Şimdi çıkıp da Grev hakkı diyerek demogoji yapmayın.İşten çıkarılanlar arasında çok yakın arkadaşlarım var, kimi daha iyi şartlarda iş bulabildi kimi ise hala boşta. Onlar için çok üzgünüm. Ama bu yönetimin peşinden gidilmeyeceğinin de farkındayım. İşe iadeleri toplu sözleşme görüşmelerinde ön koşul olması yıl sonundaki seçimler için bir yatırımdır. İşe iade olmayacak bunu herkes gibi sendika da biliyor. Bugüne kadar Sendika kaç kişiyi işe iade ettirebilmiş göstersin bakalım. 1
  • 305 28 Mart 2013, Perşembe 14:32:08 Mert kardeşim bizim zaten bir işimiz vardı ve işimizin hakkını vererek yapıyorduk.haksız yer işten atıldık ve bu haksızlık gıderılene dek biz direnmeye,hakkımızı aramaya devam edicez..sen bizim işimizi dert etme arkadaşım,köstek olma yeter.biz ekmeğimizin peşindeyiz.. 3
  • Tüm yorumlar

  • Ayçin'e 30 Mart 2013, Cumartesi 17:54:35 YALAN YALAN SÖYLÜYORSUN !! 0
  • GREVE EET 29 Mart 2013, Cuma 13:46:14 UMARIM ÇALIŞANLAR 305 IN BAŞI YANDI BİZİM DE YANMASIN DEYİP GREVE HAYIR DEMEZ.çÜNKÜ ÇOĞUNLUK EVET DERSE Kİ OYLAMDA GİZLİ YAPILIYOR KIMSEYE BİŞEY OLMAYACAK. gREV HAKKI NE İÇİN İŞTE TAM DA BU GÜNLER İÇİN KULLANILMALI.O gün bir çok kişi sonradan vazgeçip korktukLarı için bu insanlar işten atıldı. Lütfen şimdi biraz kararlı olun ey çalışanlar aklınızı kullanın.Korkak olmayın.bencillik etmeyın.Greve evet evet ... 0
  • Olmak yada olmamak 29 Mart 2013, Cuma 12:29:31 Buda sendikanın oyunlarından biri.Hepsi düzmece, yalan..Bunlar başından beri bir kurgu yarattı ve şimdide oynuyorlar.Danışıklı dövüş bir nevi.Hiç birinin işçiyi önemsediği falan yok.Herkes kendi derdinde.Atilay'ın konuşmalarına bakın hele..Hamdi'ninde aynı şekilde.Olan atılan bizlere oldu.Gözünüzü açın artık..Hepsi bir tiyatro ve oyuncular aynı...Bunlardan medet ummayın derim.Önünüze bakın!!! 3
  • sen dick a 29 Mart 2013, Cuma 12:06:09 Demokrasi kelimesini ağzından düşürmeyen bu adamın sendika yönetiminde ve alınan kararlarda ne kadar demokratik olduğunu herkes biliyor. THY yöneticileri ne kadar şanslı ki her gün biraz daha haklarını zaptettikleri çalışanlarının sahip olduğu tek sendikanın başında böyle bir adam var. Böyle bir adamın peşinden greve gidilmez. Giden olsa da topluca gidilmeyecektir. Ya sendika bu zihniyetten kurtarılır ya da torpilli, iş bilmez yöneticilerin elinde oyuncak olmaya, sömürülmeye devam ederiz tükenene dek. 2
  • Bmx 29 Mart 2013, Cuma 11:55:40 Arkadaşlar bu açıklamaları okuyunca bu sendikanın ipiyle kuyuya inilmez. söylediği her şey siyasi senin ne işin var hükümetle. işinize giderken salavat getirirler kavgayada hazırız sokağada çıkarız. bu nasıl bir sendika.Bu insanlarla uzlaşmanın imkanı var mı her attıkları adım kendi siyasi düşüncelerine göre olacak.yani burda işçiyi düşündüklerini sanmıyorum.Burda yorum yazanlarada aldanmayın çoğu aynı düşünceyi destekleyen insanlar. sonra diyorlaki neden thy yandaş insanları alıyor diye işte sebep.her yönetici yönetebileceği insanları işyerinde ister.ha işçide koyun değil tabiki hakkını savunacak ama böyle siyasete bürünmüş insanlar üzerinden değil.THY bu insanlarla masaya oturacağını sanmıyorum. siyasetle işi olmayan daha profesyonel insanlar üzerinden yürütülmeli bu işler.siyaseti değil işveren ve işçiyi ortak noktada buluşturabilen kişiler bu süreci yönetebilir. grev hem thy hem işçiye zarar verir.bu nedenle aklı selim hareket etmeniz lazım.burda yorum yazanların etkisinde kalmayın 3
  • hamdi 29 Mart 2013, Cuma 11:47:49 hamdi işe salavatla gitmez yeni mersedesi ile gider !!! 0
  • hmt320 29 Mart 2013, Cuma 11:04:40 sendika show pesinde, trilyonlarca parasi var once o 305 kisiye yardim etsin sonra pazarlik eder. Hem o isten cikarilanlari da sendika gaza getirdi sonra arkasinda durmadi. Greve evet sonucu asla cikmayacak gorursunuz. %30larda kalir evet orani, sirket personeli bircok seyden sikayetci olsa da yine de en iyi sirkette calistiginin farkinda. 4
  • amir 29 Mart 2013, Cuma 09:52:55 Para para para rumuzlu arkadas.....belli ki tis taslagini hic okumamissin....hadi okumadin bu becerin yok allah askina git bi bilene sor bu sendika ne istiyor diye... yazik,sadece kulaktan dolma ve camur at izi kalsin yorumlari...... 0
  • md-88 29 Mart 2013, Cuma 09:48:19 işin özü şudur; klavuzu karga olanın burnu pislikten kurtulmaz... adamın söylediklerine bakınca, buna inanıp isyan çıkaranlara şimdi daha çok acıdım. zayık çok yazık. 3
  • AMİR 29 Mart 2013, Cuma 09:44:40 Sayın THE END....baskana buradan bir doru sormussunuz 8.maddedn atılan kisilerle ilgili....kendisi buradan cevap veremez ama ben şahit oldugumdan cevap vermek isterim.....evet! Baskan atilan o kisileri Istanbul a cagirarak bir toplanti yapti.....kendilerine " bu isin pesini birakmiycaz genel mud onunde cadir kurup eylem yapip sesimizi duyurucaz" dediginde bizzat atilan kisiler "baskan daha fazla kurcalamayalim zaten davalar acildi,eyleme gerek yok" diyerek sorunun bu sekilde cozulmesini ve baska birsey yapmak istemediklerini ifade ettiler.....yani baskan kimsenin arkasini birakmadi tamamen bu sekilde olmasi arkadaslarin tercihiydi! 0
  • katilmazsaniz 29 Mart 2013, Cuma 07:16:07 Greve evet cikarsa ve ise gelirseniz ATILIRSINIZ........ Cunku arkadaslarim Anayasal suc isledigi icin thy tazminatsiz hakli nedenle fesih etme hakkini elde edecek. Sence bu kadar isci dusmani bir sirket bu hakki kullanmazmi????? Dibine kadar kullanir.... ustelik busefer mahkemeler de thy tarafinda olur cunku kanun acik. Grev kiriciligi bir suctur ve bu sucu isleyen yargilanir. Bu bir sehir efsanesi degil. Tamamen gercek. En basiti dusunun herseyden once landingleriniz cikartilirken bile sorun yasarsiniz. Sabikali olursunuz. Size cok basit masumhane gelebilr belki sirketinizi seviyorsunuz ve ise geldiniz. Ama kazin ayagi oyle degil. Hakkinizda dava acilir ve hukum giyip sabikali olursunuz. Iyi dusunu karar tabii ki sizin. 5
  • İçler acısı 28 Mart 2013, Perşembe 22:55:04 Bir tarafta işten çıkartılan 305kişi ve bunların haklı veya kimisine göre boş mücadelesi devam ederken ve biz çalışanlar bu arkadaşlarımızın geri alınır umudunu taşırken bunşekilde yapılan yanlış açıklamalar tehditkar sözler Türkiye nin en köklü sendikasına ve başkanına yakışmıyor. Ancak yine de açık kapı bırakmak bir uzlaşmacı tavırdır. Bu da bir şeydir. Hakkımızda hayırlısı olsun 2
  • ... 28 Mart 2013, Perşembe 22:19:59 Ulkemizin suanki durumunda hersey konusularak yapilirken bebek katillerini affeden hukumetimiz yablisindan vazgecmemek icin direniyor saka gibi bu insanlarin tek derdi saglikli is imkanlari icin bir ses duyurmakti fakat olmadi hayirlisi destek verende vermeyende hepsinin bir hakli sebepleri var fakat bu kadar da vizdansizca yorumlari okumak onlari bir kez daha yaraliyor. Kimse sakin kul hakkiyla rabbin karsina cikmasin 0
  • greve evet derken 28 Mart 2013, Perşembe 22:18:09 bence greve evet derken bir kez daha düşünün. ben de bir thy çalışanı olarak biliyorum ki thy çalışanları iyi para kazanıyor, bu ülkede kimsenin sahip olmadığı çeşitli sosyal haklara sahip, bu bir gerçek. E daha ne istiyorsunuz peki? Sendikanın gazına gelmeyelim. Sendika önce her ay topladığı milyonlarca lira ile ne icraat yaptığını açıklasın. işten çıkarılanlara maddi yardım yaptı mı bunu açıklasın. bu sendika milyon liralar kazanıyor, ama ortada hiçbir üretimi yok. sadece her sene 50-100 kişinin işten atılmasına sebep oluyor. bu sene 305 kişi oldu gerçi. 8
    • hak 29 Mart 2013, Cuma 09:26:48 sen sendikanın kazandığı paraları hesaplicağana thy yi bu noktalara asıl getiren insanların işlerine son verilirken üst kademenin kendine yaptığı kat be kat zamlardan bi bahset bakalım...yada kaırdıları paralardan...ben pek zannaetmiyorum senin thy çalışanı olduğuna...thy nin uzaydaki şubesinde falan çalışıyosun heralde...GREVE EVET SONUNA KADAR... 0
  • the end 28 Mart 2013, Perşembe 22:14:55 ey ATILAY ve EKİBİ ; Soruyorum sıze ve yönetımınıze ; neden 2010 senesınde yoktan yere ( 8. MADDEDEN ) hıç yoktan yere atılan thy personelının arkasında neden bu kadar durmadınız.Lütfn lutfedıpte acıklarmısınız kamooyuda duysun .Neden o arkadaşları yüz üstü bırakıpta arkanızı döndünüz.O insanları İSTANBULA ÇAĞIRDINIZ ve o kişileri AVUŞTURUP yollladınız..O İNSANLARI BU KADAR SAVUNSAYDINIZ ŞU AN GÖREVLERININ BAŞINDA OLACAKLARDI.Sizlere hakkımızı helall etmıyoruzzz...YAKTINIZ O İNSANLARI 305 KİŞİYİ YAKTIĞINIZ GİBİİ.. Sizler kımı aldırdınız ki bu arkadaşları aldıracaksınız..O arkadaşların arkasında bıle durmadınız..EĞER YAZDIKLARIMIZ YALANSA İSTEDIĞINIZ PLATFORMDA TARTIŞALIM ..(LÜTFEN AİRPORT HABER YETKILILERI BU YAZIYI YAYINLAMANIZI İSTIYORUMM.) 3
    • the ende 29 Mart 2013, Cuma 09:39:19 eyvallah haklısında kardeşim...napalım yani biz 305 olarak...biz napalım sizin hakkınız savunulmadı diye bizdemi pes edip bırakıp gidelim...şu andaki durum bu sendika bu...size haksızlık yapılmışsa bizedemi yapılsın...savunmazlarsa bizi mücadele etmezlere mutlu olucakmısın ? 0
    • rumuz 29 Mart 2013, Cuma 11:54:01 305 sendikanın kendi hatasıdır. 2010 yılındaki çıkarmalar işverenin acımasızlığıydı. Onlara TGS'de iş imkanı sunarak iş akitleri feshedilseydi çok daha iyi olurdu. Sendikanın peşinden koşup dava açanlar davaları kaybettikleri yetmiyormuş gibi dava açtıkları için TGS'ye girme imkanı da bulamadılar. 0
  • teknik atık 28 Mart 2013, Perşembe 21:57:04 Adam barış elimizi uzatıyoruz, elimizi havada bırakmayın diye mesaj gönderiyor şu atılan başlığa bak.Airport haber yetkilileri biraz yapıcı olun Allah aşkına...... 0
    • sparta 29 Mart 2013, Cuma 09:40:43 sen daha dur...baş editör yakında bi yazı daha yazar : thy'de grev OL(A)MAZ diye !!!! 1
  • Grange 28 Mart 2013, Perşembe 21:56:58 Vazgecilmezimdemeyinne....Ozel sektorde bu masslar yok diyorsun da bizlere bu maaslari sirket vermedi.Bizim senelerce verdigimiz mucadelelerle bu maaslari kazandik.Oyle bir konusuyorsunuz ki sanki bu maaslari ve kazanilan haklari bizlere isteyerek verdiler.Evet ozel sektordekiler alamiyor cunku sendikalari yok.Bizler mucadele edelim hakkimizi alalim,tasin altina elimizi koyalim diyeceginize onlarda almasin diyorsun. O maaslar haklar nasil kazanilmis once onu bir arastir ogren sonra ahkam kesersin ..... 1
  • SN. AYÇİN 28 Mart 2013, Perşembe 21:46:17 İnşallah bu adım hem ÜYELERİNİZ hemde THY için hayırlı olur. Bunu dilemek gerekir. Bu arada bu hususla ilgili olmayan bir konuya dikkatinizi çekmek isterim. Sektör Kuruluşlarının çalışanları sizin konuşmalarınızı, tavır ve tutumunuzu izliyor.İnsanlar tabii ki kendi durumlarını düşünüyor.Durduğu yerde işinden olmak istemiyorlar. Acaba üye olmalılar mı? Galiba daha yapıcı,sakin ve olabildiğince sonuç almaya yönelik bir tutum onları da etkileyecektir. Bu izleme size özel değil. Siz olmasanız, ben Başkan olsam kararlarını oluşturmak için beni kritik edeceklerdir. Ben aynı şekilde düşünmeyen insanlara karşı takınılan tutumun bile toplumun lehine oluşacak şekilde yapılandırılmasının mümkün olabildiğini düşünürüm. Amatörmüyüm dersiniz? Sizin hiç güler yüzlü resminizi görmedim. Bir deneseniz? Ne olur, THY yönetimi yüzümü güldürmüyor demeyin. Kolay gelsin ve tekrar kararınızın taraflara hayırlı olmasını diliyorum. 0
  • GREV 28 Mart 2013, Perşembe 20:02:30 Grev e evet.sonuna kadar EVET bir çalışan olarak saygılar. 4
  • yazık etmeyin 28 Mart 2013, Perşembe 19:22:00 bu tehditlerin bedelini sen ödemeyeceksin 305 kişi daha gidecek peşinden sanma,herşey ortada THY den daha imkanlı havayolu olmadığına göre neyi kimi tehdit ediyorsun geçen sene elinie yüzüne bulaştırdınız,bu sefer hiç şansınız yok,işsizliğin maliyeti çok yüksek beyler yaşadığınız ülkenin şart ve koşullarına uygun zam hakkınızdır üzerisi için tehdit etmekten başka bir özelliği olmayan birinin peşine takılmayın lütfen...ben kim miyim ? thy de çalışmak isteyen milyonlarca insandan biriyim sadece. 24
    • ...... 28 Mart 2013, Perşembe 20:49:02 Aynen... 9
    • isine bak 29 Mart 2013, Cuma 07:08:40 Thy den daha imkanli bir havayolu olmamasinin sebebi atiladir. Sen saniyormusun ki bu imkanlari thy sana seve seve veriyor. Bak parttimelara gorursun thynin sendikasiz halini. Ayni saatlerde ucuyorsunuz herseyiniz ayni. Adamlar 2000alirken ssklari 20gun odenirken yillik izinleri bike yokken hicbir sosyal haklari yokken birde kendi imkanlarina bak. Thy yi calisan icin thy yapan sendikadir. Simdi hadi canim isine bak. Ayrica 305 daha gelmez arkandan demissin ya. Bu sefer tam tersi olur. ise gelenler atilacak isten. Neden mi? Anayasal suc isledigi icin thy tazminatsiz hakli nedenle fesih etme hakkini elde edecek. Sence bu kadar isci dusmani bir sirket bu hakki kullanmazmi????? Dibine kadar kullanir.... ustelik busefer mahkemeler de thy tarafinda olur cunku kanun acik. Grev kiriciligi bir suctur ve bu sucu isleyen yargilanir. Bitti..... 0
    • km 29 Mart 2013, Cuma 08:52:46 ya boş boş konuşmayın...zaten geçen seferkinin haksız hukuksuz işten çıkarmalar olduğu kanıtlandı...şu anda bide yasal grev hakkı var...biraz öğrenin araştırın okuyun...10 aylık süreçde neler oldu bi bakın...305 in başı yanmadı o senin bahsettiğin 305 eskisinden daha güçlü sen rahat ol...hemde o kadar güçlüki sadece kendini diğil içerde kendilerine destek olan arkadaşlarını bile kurtarıcak haksızlıkllardan... 0
  • MERT'e 28 Mart 2013, Perşembe 19:05:01 Mert Bey, is bulan buldu, bulamayan bulamadi. Ama isin icine girmeden ne de guzel konusuyorsunuz. Kalifiye eleman da olsaniz iki uc diliniz de olsa oyle kolay degil Turkiye'de is bulmak. İs bulduk da noldu? Yasanilan acilar, icinde blundugumuz borc batagi duzeldi mi?!!! Cok yazik! 1
  • KAR PAYI YOK ! ! ! 28 Mart 2013, Perşembe 18:45:14 ŞİRKET BAŞKAN VE MÜDÜRLERİNE BAŞARI PRİMİ OLARAK KİŞİ BAŞI 50.000 TL YE YAKIN PARA VERDİ.SİZ MEMUR VE İŞÇİLERE NE VERDİ? BU GÜN KESİNLEŞTİ KAR PAYIDA YOK...BASKI ZULME DEVAM.İŞTEN ATMALARA DEVAM.HAKSIZ ÇIKARMALARA DEVAM...O ZAMAN BU DURUMDA GREV OYLAMASINA EVET ONDAN SONRA GREVE EVET...HAK İSTEMEDEN ALINMAZ.ANLAŞILDI BU YÖNETİM BU SENEDE HAKKIMIZI GÜZEL GÜZEL VERMİCEK YİNE ÇARPIŞA ÇARPIŞA HAKLARIMIZA SAHİP ÇIKMAK ZORUNDA KALACAĞIZ...HERKESİN ALLAH YARDIMCISI OLSUN...HAKLARINIZA SAHİP ÇIKIN İŞÇİ VE MEMUR KARDEŞLERİNİZİ DESTEKLEYİN... 2
    • ...... 28 Mart 2013, Perşembe 22:10:43 yönetim kurulu toplantısı yarın bilginize... 0
  • para para para 28 Mart 2013, Perşembe 17:42:01 Ne zaman ki bu sendika para konuşmayı , para pazarlığını bırakır çalışanların sosyal hakları , izinleri , boş günleri , uçuş süreleri vb. hakkında pazarlık yapar , 305 i tekrar işe aldırmak için çekinmeden grev kararı alır işte o zaman kendisine açık çek benden. 4
  • b737 28 Mart 2013, Perşembe 17:23:45 grev tabiiki çalışanların hakkıdır. gerekirse bu haklarınıda kullanmalıdırlar. ama ansızın gece yarısı operasyonuyla "isyan" çıkararak binlerce yolcuyu mağdur etmek kimsenin "hakkı" değildir. Grevin de bi adabı vardır. Dolayısıyla geçen yıl 300 küsür kişinin işten atılmasına neden olan "eylem" grev değildir. Ne olduğunu burda yazmamam. 0
    • doğru 28 Mart 2013, Perşembe 20:51:17 ağzına sağlık 1
    • kabin memuru 29 Mart 2013, Cuma 08:57:09 evet grev diğildi BASIN AÇIKLAMASIYDI...ve o insanlar 4500 kişinin katıldığı ve her ülkede demokratik bir hak olan ve bunun haklı neden olduğu yargıda devlette her platformda kanıtlanmış olmasına rağmen işlerinden seçilerek çıkarılmış 305 kişidir...yolcuyu mağdur edende her türlü baskı zulüm adaletsizlik ve düzenbazlıklarla işler çevirip,hükümetle anlaşıp meclise yasa çıkarttıran THY YÖNETİMİDİR...bişeyleri söylemeden önce lütfen biraz bilgi sahibi olunki komik duruma düşmeyin... 1
    • kabin memuruna 29 Mart 2013, Cuma 09:43:58 Basın açıklaması insanların işini aksatarak yapılmaz. Orda yapılan "eylem"di. hangi basın açıklamasında arkadşalar uçuşa gitmeyin diye çağrı yapıldı? insanlar mağdur edildi???? 1
  • Eski K/A 28 Mart 2013, Perşembe 17:05:35 Kendi adıma söylüyorum. Ben artık bu şirkete dönmek istemiyorum.Herkesin gerçek yüzünü gördüm.Ve nasıl bu kadar senedir uçmuşum ona yanıyorum..O yüzden paramı versinler yeter.Şirketlerinide başlarına çalsınlar.Böyle bir ortamda tekrar çalışmak istemiyorum.Yapılan haksızlığıda Allahım inşallah yanlarına bırakmayacaktır.Her gün beddua ediyorum!!!Bu şirket kimseye kalmadı onlarada kalmayacak! 3
  • techn. 28 Mart 2013, Perşembe 16:47:34 politik ve sert cıkışlari cok sevimsiz ve antipatik,bu sekilde kabul gormesi zor..umarim hersey is barisi icin hayırlısı ile biter herkezin istedigi huzurlu bir calisma ortami 7
  • KM 28 Mart 2013, Perşembe 16:36:42 Ne güzel yorumlar okudum.Katılan da var,katılmayan da.Sendika başkanının tarzını beğenen de var,beğenmeyen de var.Canı yanan 305 kişinin gözüyle bakabilen var mı,yok.Dile kolay beyler bayanlar,tam 10 ay oldu.Ben işsizim işsiz.Bunun anlamını bilir misiniz.İnşallah tecrübe etmek zorunda kalmazsınız.Ortada bir yanlış var,hata var evet.Ama bunun tek sorumlusu sendika mıdır.Mahkeme kararlarını uygulamamak,çalışma bakanlığı raporlarını görmezden gelmek midir doğru olan.Bu mudur adalet,demokrasi.Siz insanlara böyle eziyet edeceksiniz,haklarını vermeyeceksiniz,sonra da sendikanın tavrını eleştireceksiniz.Söylene şey açık ve basit;305 kişiye yanlış yapıldı,mahkemeler böyle diyor,gelin bu yanlışı düzeltelim.Hepsi bu kadar.Yani,var olanı vereceksiniz insanlara;işlerini.Bu yazdıklarıma da katılmayanlarınız olacaktır,doğaldır da.Dediğim gibi,inşallah bizim yaşadıklarımızı yaşamak zorunda kalmazsınız hayatınız boyunca.Sevgiler,saygılar. 1
    • ... 28 Mart 2013, Perşembe 21:10:17 agzına saglık 0
    • yzık oldu 29 Mart 2013, Cuma 09:46:32 sendika maalesef kötü bir oyun yaptı.. binlerce insan o gün havalimanında rezil oldular..arkadaşım iptal olan sefer yüzünden cenazesine yetişemedi..bu sorumsuzluğun bedelini kim ödeyecek acaba??? 2
  • VAZGECILMEZIMDEMEYIN 28 Mart 2013, Perşembe 16:32:31 Bende ozel sektorde calısıp yuk. muhendis olup 2 dil bilen ama ozel sektorde en yuksek maaslardan birini almama ragmen sizin aldıgınız maasların yarısına ulasamayan ve THY ye girmek için ugrasan biri olrak size COK SAMIMI TAFSIYEMDIR : Lütfen hakaret olarak almayın ama bu kandırılmıs size birsey yapamaz, diye gaza getirilip eylem yaptırılan 305 kişi is bulamaz. Ozel sektorlerde o thy de aldıkları maasın 5 de 1 ini bile alamazlar. Bu tum THY de calısan lara ders olsun. YUKSEK MAAS ALIYORUM BU YUZDEN BEN THY DE VAZGECILMEZIM DIYE DUSUNENLERE.... Ozel sektorde aynı maasın yarısını alabiliyorsanız durmayın hemen grev yapın ama maalesef yok oyle bir is.... Saygılar 6
    • direniş 29 Mart 2013, Cuma 09:02:52 arkadaşım sen ne maaşından bahsediyosun...orda yapılan basın açıklamasında işinden olan 305 inde o gün oraya katılan 4500 kişininde ve şuan içerde çalışan 16000 kişininde dertleri aldıkları maaş olmadı hiçbi zaman...biz asla daha fazla para istemedik...biz elimizden alınan ve oyunlarla thy yönetiminin kendi personelini mağdur etmesini ve gelceğiyle oynamasına tepki gösterdik...ve sırf bu yüzden işimizden olduk...tutturmuşsunuz parada para...kimsenin derdi para diğil şunu aklınıza sokun... 0
  • HELAL SANA 28 Mart 2013, Perşembe 16:22:54 BURAYI TEKSAS MI ZANDETTİN SAYIN AYÇİN 7
  • Tuzu Kurular 28 Mart 2013, Perşembe 16:10:03 Varlıklarını çalışanları gaza getirip grev yaptırmaya borçlu olan tuzu kurular, ortada fol yok yumurta yokken grev yapmaya kalkıyor. Sen çalışmakta olan işçinin hakları için masaya otur ve hakkını al. 305 işçiyi almazsanız masaya oturmayız deyen sizsiniz. Şimdi de sanki THY yönetimi masadan kaçıyormuş gibi şark kurnazlığı yapmaya kalkıyorsunuz. AYYI AYIP. 7
    • 305 29 Mart 2013, Cuma 09:03:38 ya bi boş boş konuşmayın...bu ne saçma bi yorumdur... 0
  • Merttt 28 Mart 2013, Perşembe 15:48:23 Bazen insanin isleri yaver gitmez olacak dedii seyler olmaz ve evet bi senedir is bulamams olablr o os bulamayan bakiyeleri eksilerde olan biri olarak senin bu yorumuna butun kalbim isyan etti.icimden lanet olsun demek geliyor ama demiyorum ben kula lanet etmiyorum ama sen utanmadan boyle yazabiliyorsun!sendikaya kizgnm ewt ama senin gibilere daha cok kizgnm yaaa!Grev deselerdi bu sefer tek silahlari grev derdnz grev demediler bu seferde cesaretsiz diyosunuz.sizin istediginiz ne soylesenize!ben bana verilmeyen hakkimi istiyorum anladinizmiii!!!!susun konusmayin artik ugradmz hakszlgn arkasinda durun!hepnz kendnzi dusunmeyin insanlk buladar mi olmus yeter ya! 4
    • Mert'e 28 Mart 2013, Perşembe 18:51:44 Tamam destekliyoruz sizi ama bi yandan da çalışıyosunuzdur umarım hazıra dağ dayanmaz. 0
  • oha bu ne ya!!! 28 Mart 2013, Perşembe 15:34:24 Bazi arkadaslarin dedigi gibi belki de ucaga binmemis adam havais sendika baskani. Bi de tehdit ediyo yok artik ya yok arabaniza binerken dikkat edin bilmem ne... 19
    • havacı 28 Mart 2013, Perşembe 15:55:13 kabin mi havacılıktan anlıyor?? anlayamadım , nasıl komik bir şey bu ya.. Havacılık havada servis yapmak değildir. Sürekli yolcu sayısını düşünmek , yatıda nereye gitsek , ucus ne zaman biticek değildir , karı kız muhabbeti , kaptanları çekiştirmek , sürekli mesai hesabı yapmak da değildir.. 18
    • havacı 28 Mart 2013, Perşembe 17:26:22 aynen katılıyorum birader yorumlarına. bi de burunları havada yaaa sanırsın uçağı onlar yaratmış :))) 4
    • havacı'ya 28 Mart 2013, Perşembe 18:50:11 ee sen şimdi kabin mi havacılıktan anlıyor diye bir soru sormuşsun ve sonrasında söylediklerinle arkadaşa cevap mı vermiş oldun? 0
    • sen nerelerdeydin 28 Mart 2013, Perşembe 19:04:56 sen kimsin neyin nesisin bilmiyorum ama o havacılıktan anlamıyor dediğin adam thy'de uçak teknisyeni olarak 1976 yılından 1989 yılına kadar çalışmıştır.sen 1976 yılında nerelerdeydin?.ben sendika mendika işlerinden anlamam sadece UÇAK TEKNİSYENİ mesleğine ve ustalarıma saygı duyarım 1
    • :) 28 Mart 2013, Perşembe 22:30:04 Onbeş yıl uçak teknisyenliği yapmış adama hayatında uçağa binmemiş diyen arkadaşım komik duruma düşürüyorsun kendini.. 0
  • Utaniyorum.. 28 Mart 2013, Perşembe 15:26:47 Bu ulkede akli selim konusacak , tartisacak , hak arayacak , yonetecek adam yok mu ? Sendikaliyim ama kullanilan dil yanlis. Tehdit etme. Cik meydanlara de ki " gel bu işi tatliya bağlayalim " baktin karşilik yok , al grev kararini gelelim arkandan . Zaten canimiz burnumuzda , huzurumuz kalmadi . Bir de toplumu karsimiza almayalim. Zaten milletin agzina sakiz olmus maaslarimiz, konusup duruyorlar. Anlayacagin SOYLESEM TESIRI YOK SUSSAM GONUL RAZI DEGIL.. 6
    • techn. 28 Mart 2013, Perşembe 16:50:36 uslub bencede cok yanliş..daha kibar tehdit etmeden yapilmazmi bu isler..atilay iste hep bu yuzden kaybediyor..calisanlarin haklari icin yapici politik olmayan tehditsiz bir dil kullanilabilirdi 4
    • 1970 28 Mart 2013, Perşembe 17:43:08 1970 li yıllarda çevrilen türk filmlerindeki sendikaları izleyin, 2013 yılındaki hava-iş ten farkını görebilecekmisiniz. Dünya 40 kere değişti ama onlar yerinde sayyyy, marşşşş 3
  • ver gazı pala 28 Mart 2013, Perşembe 14:53:23 sendika ağası pala yine gaza devam ediyor 31
    • gaz 28 Mart 2013, Perşembe 17:29:37 pala nın gözü yemedi grev kararı almaya şimdi de oradan buradan kıvırtıyor. yazık gerçekten yazık ''bir koltuk sevdasına yarab ne palalar rezil oluyor.'' 7
    • 304 29 Mart 2013, Cuma 09:05:38 sendika grev kararı almadıysa bu uzlaşmaya çalışmasından ve iyi niyetinden kaynaklanmaktadır...zamanı gelince gerekirse grev kararıda alınır...siz canınızı sıkmayın... 0
  • Yüzkarası Sendika 28 Mart 2013, Perşembe 14:26:46 Basiretsiz, cesaretsiz , koltuk sevdalısı sendika yöneticilerinden ancak böyle bir karar beklenebilir. 22
    • haklısın 28 Mart 2013, Perşembe 14:54:06 şu adama bakar mısınız, havacılıktan hiçbir şey anlamayan biri bizim hakkımızı koruyacak diye yıllardır para yiyor. bizim sendikaya verdiğimiz harçlar olmasa havalimanının yanından bile geçemez. bile bile bu ülkeyi kaosa sürüklüyorlar 18
  • Helal olsun 28 Mart 2013, Perşembe 14:24:02 Büyüklük budur işte, helal olsun sendika çok doğru bir karar. 7
  • mert 28 Mart 2013, Perşembe 14:06:31 yahu 1 yıl oldu bu 305 kişi halen iş bulamadı mı?? 26
    • .. 28 Mart 2013, Perşembe 14:08:16 Saçma sapan yorum yapmayın bari... 5
    • keşke 28 Mart 2013, Perşembe 17:41:06 keşke sen atılsaydın da bu soruyu sana sorsaydık. 1
    • Mert!e 28 Mart 2013, Perşembe 18:23:02 Kapıda kuyruk,beğenemiyoruz.Ne yaparsın.nankörüz ya. 2
    • Mert'e 29 Mart 2013, Cuma 08:20:10 Dalga geçer gibi konuşma haddini aşma!!! 0