PİLOTLAR TEK TEK İSTİFA EDİYOR!

    Çok beğenilenler

  • İşsiz Pilotlar 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:48:07 Bakıyorum da işsiz kalan tipler bir anda vatansever kesiliyor, sorsan para ile pilot olduğu gibi, para ile de askerlik yapmıştır, yada yıllarca askerlikten kaçmıştır... 8
    • işsiz pilotlar 03 Şubat 2013, Pazar 00:32:36 :) pilotun işsizimi olurmuş. işe alınmayanı olur. Para ile pilot olan en azından baba parası ile oluyor. Peki devlet parasını ile olanların hatrını sormak için vatansever kesilmiş olmakmı gerekir? Nezamandan beri vatan sevmek suç oldu. Türkçülük Turancılık davasından yargılananlar bile berat etti. Yoksa vatan sevmek yinemi Damat ibrahimleri korkutur oldu? 6
  • ssb 02 Şubat 2013, Cumartesi 16:36:32 askerlerle uçtuğum zaman daha rahat ediyorum, kapris yok, en ufak türbülansta tırsmıyorlar, bir çok şeyi aşmışlar...sivillerin çok ekmek yemeleri lazım.. 22
    • bak 02 Şubat 2013, Cumartesi 19:21:09 sen bu yazdıgına ınanıyormusun yaaaa 5
    • Yok öyle değil ama 02 Şubat 2013, Cumartesi 22:30:50 Ha anladım. O zaman bende şöyle diyeyim: Türk Sivil Havacılık tarihindeki bütün ölümlü kazalar asker kökenli pilotların yönetimindeki uçaklarda gerçekleşmiştir. Sivil kökenli bir kaptanın uçağında bırakın ölümlü kazayı,kayda değer bile hiçbir olay olmamıştır. Bunları ben mi uyduruyorum? Yoo. Aynen gerçekler ve istatistikler böyle. Peki CRM? Malesef birçok TSK kökenli arkadaşımda CRM'in esamesi okunmuyor. Belki de bu sebeple Lufthansa,Air France veya KLM gibi şirketler ordu kökenli pilotları asla kabul etmiyorlar. Adı üzerinde: Sivil havacılık bu arkadaşım. Yıllarca emir-komuta zinciri içerisinde bambaşka bir tür pilotluk icra etmiş arkadaşlar malesef o şalteri kapatıp,sivil hayat şalterini kolaylıkla açamıyorlar. Ha bunu yapıp,tamamen sivil zihniyete dönenler son derece başarılı oluyorlar o ayrı. Ama onlarda neredeyse binde 1.Sonuçta bunun adı sivil havacılık. Devrecilik,silah arkadaşlığı şu bu..Bunları geride bırakıp profesyonel sivil hayata uyum sağlamak gerekiyor. 5
    • AİRFORCE 02 Şubat 2013, Cumartesi 22:54:06 SEN KABİN Mİ KOKPİTMİSİN ? 2
    • thy 02 Şubat 2013, Cumartesi 23:32:53 komiksin 4
  • Tüm yorumlar

  • İlginç 04 Şubat 2013, Pazartesi 18:16:51 Şirketlere yabancı F/O alımı tam gaz devam ediyor, bu ne iştir anlamadım gitti? 0
  • Asker pilot 04 Şubat 2013, Pazartesi 15:06:19 Yazılan yazılarda 10 yıl muabbeti var. Doğrusu 10+3 dür. 1,5 milyon maliyetten bahsederken sadece atpl almak için uçulmuyorr. Tam olarak harbe hazır bir jet pilotu olmak için harcanan paradır. Askeri uçuş okulu sivil uçuş okullarıyla aynı, hatta daha iyi eğitim veren bir kurum olmasına rağmen denkliği kabul edilmemiştir. F-16'da uçan bir pilot sivil pilota göre tabii ki daha tecrübelidir. Çift motor uçak kullanmanın farkını da revizyon 4 göre 20 sorti uçarak kapatmaktadır. Bu arada şu ana kadar uçuş okulundan mezun olan pilotlar çift motorlu uçaklarda yaklaşık 80 saat kadar uçmalarına rağmen shgm kabul etmemektedir. Tecrübe konusunda asker pilotlar sivil pilotların aldığı temel havacılık kurallarını bilip, T.C. Hava sahasında bu kurallara göre uçarlar. Aksi takdirde uçamazlar zaten. Shgm uçuş saatini konusunda sadece 300 saati denkliğe kabul eder. Tecrübe konusunda şirketlerin kararı farklı olabilir, bu da şirketlerin edindiği tecrübenin sonucudur. 2
  • son fırsat 04 Şubat 2013, Pazartesi 10:11:10 THY'nin artık asker kökenli pilot almayacağız diye açıklaması buna sebep olmuş olabilir. Bu durum hayata geçmeden önce asker pilotlar bir an önce THY'ye geçmeye çalışıyor olabilir... mi? 2
  • ttt 04 Şubat 2013, Pazartesi 00:07:34 pilotaj konusunda sivillerin, askerlerin seviyesine gelmesi biraz zaman alır... 3
  • asii 03 Şubat 2013, Pazar 23:54:23 Askeri doktorlara pilotlardan fazla maas verirsen boyle olur 1
  • ciddi durum 03 Şubat 2013, Pazar 21:18:13 Hava kuvvetleri ve deniz kuvvetleri egitilmis personel kaybederek zayifliyor. Askerlikte onemli olan silahin ustunlugu degildir, o silahi ne kadar iyi ve verimli kullandigindir. Ver bakalim bu hizli jetleri ve kocaman gemileri tecrubesiz pilotlara ve beceriksiz kaptanlara, sonu ne olacak. 0
  • Uçuş okulları 03 Şubat 2013, Pazar 18:54:23 Uçuş okullarının kalitesi artırılmalı, her önüne gelenin pilot olması engellenmelidir... 0
  • Atasözü 03 Şubat 2013, Pazar 16:24:58 Koyunun olmadığı yerde keçiye Abdurrahman Çelebi derler : Ortamda tecrübeli veya ehil insanlar bulunmadığında, tecrübesiz veya toy insanlara hak ettiğinin üstünde önem gösterilir" anlamında bir söz. Yabancılardan da bir alıntı : Körler diyarında şaşılar kral olurmuş. 0
  • Hayatın Düzeni 03 Şubat 2013, Pazar 15:37:40 Hayatın düzeni budur arkadaş, sivil-asker fark etmez, iyi olan kazanır... 1
    • :) 03 Şubat 2013, Pazar 17:17:44 Tamam iyi olan kazansında e yabancılarla set çektiler resmen bu ayırımculığın daniskası değilmi bugün bir svil atlasa başvuru yapamayor,freebirde yapamıyor iyi olanı ayrıd etmeye bile yanaşmıyorki askersen gel sivilsen git diyor kardeşim kısacası iyi olanda kötü olan gibi kazanamıyor işte niye anlamıyorsunuz kardeşim F16 da uçmuş 800 saaat ben iyiyim neye göre iyisin ya sen neye göre asker abilerne göre iyisin uçtuğun saat ise tek motor 800 saaat diye kayda geçiyor hayatınızın düzeni size yabancıları getirin onları uçurunmu diyor abidin 3
    • bir dost 04 Şubat 2013, Pazartesi 00:11:45 :)'e. bu yazıyla seni hiç bir yere almazlar, ben olsam almam. 0
  • :) 03 Şubat 2013, Pazar 14:53:25 Ne zaman adam oluruz birbirimizi yemeyi bıraktığımız zaman yabancı pilotlar gülüyorlardır şu halimize baltadır saptır tutturmuş gidiyorsunuz,biri diyor yok biz en iyiyiz siz baltaya sap olamazsınız diğeri isyanlarda ne yapıyorsunuz siz yahu neyi paylaşamıyorsunuz kardeşim birlik olmak çokmu zor anladığım kadarı ile burda askerler sivil kaynaklıları baskı altına almışlar alırlar pastayı paylaşmak istemiyorlar güçleri garibim sivillere yetiyor yabancılara yetiyormu hayır maçanız yiyorsa yabancılarada aynını yapsanıza amacınız nedir kardeşim 0
  • Ayak izi 03 Şubat 2013, Pazar 13:21:08 Ben birisinin çıplak ayaklarından rahatsız olmam. Ya bi de ibrahim Hz.leri gibi, izini çıkaraydı nice olurdu. 2
  • hepimiz biriz 03 Şubat 2013, Pazar 01:54:24 BIRAKIN BU KAVGAYI HERKEZ PARAYLA PİLOT OLUYOR, KİMİ DEVLETİN PARASIYLA KİMİ BABASININ KİMİ KENDİ PARASIYLA.. SONUÇ AYNI.. KİMSE KİMSEDEN ÜSTÜN DEĞİL ÜSTÜN OLAN İŞİNİ İYİ YAPAN AHLAKI VE İYİ İLİŞKİLER KURANDIR. GERİSİ BOŞ. 1
  • ssb'ye.. 03 Şubat 2013, Pazar 00:17:52 ssb sen kabin memurusun sanırım ?? sen napıyosun türbülansta?türbülans anonsu mu? 7
  • İşin aslı... 02 Şubat 2013, Cumartesi 23:38:12 Bilmeyenler için söylüyorum: Bu sene onaylanan yeni bir kanunla askerlerin mecburi hizmet süresi azaltıldı. Pilot olarak görev yapan subaylar 13 yılın sonunda mecburi hizmetlerini tamamlıyorlar. Eski kanuna göre 15 yıl mecburi hizmet 13 yıla düştü bu da demek oluyor ki , 3 devre aynı anda TSK dan ayrılabiliyor.Zaten yıllık ortalama 30 civarı pilot ayrılıyor bu da su an ayrılanların sayısında herhangi bir sorun olmadığını gösteriyor. Sivil asker ayrımına gelince , Hava kuvvetlerinde bi söz vardır: Pilot pilotu ..... diye. Böyle yapmayalım hayat güzel herkes eve mutlu ve istediği şekilde ekmeğini götürsün... 1
  • ty 02 Şubat 2013, Cumartesi 23:33:30 türk hava kuvvetleri okul thy ye çalışma şirketleri , pazar böyle oluşmuş, vatan sevgisi hikaye hava kuvvetlerinde deneyim sonra thy de para para paraaa 3
    • Vatan... 03 Şubat 2013, Pazar 23:33:13 Vatanı da biraz siz savunuverin artık, tabii paralı askerlik yapmadıysan... 0
  • sivil-asker 2 02 Şubat 2013, Cumartesi 23:29:17 çoğu zaman 08:30-17:00 arasında görev yapıyorsunuz ve line'daki maaşların ortalama 4te 3ünü alıyorken sanki 1000 TL'ye günde 14 saat görev yapıyormuş gibi burada ağlamanız vicdansızlıktır nankörlüktür..içinizdeki irlandalılardan bahsediyorum tabii ki herkesi bu kategoriye sokamayız ama bize dünkü yetme baba parasıyla bi yerlere gelmiş bi baltaya sap olamamış pilot olmuş yorumları yapmayın kin besletmeyin..pilotluk mesleğini bu kadar ayaklar altına alamazsınız..sizler belki bizden çok daha zorlu eğitimlerden geçiyorsunuz ama bizde de en temel olarak bileği olmayanı mezun etmiyorlar edemiyorlar..yarın bir gün arkasında 200 kişiyi taşıyacak temeli zayıf bileği olmayan bir adamı hiç bir uçuş okulu mezun etmez etse bile herhangi bir şirkete giremez..siz bizi çok küçümsüyorsunuz ama gerçekleri de objektif olarak şirketlerde biz görüyoruz..allah herkesin gönlüne göre hakettiğini versin ne diyeyim ! 2
  • sivil-asker 1 02 Şubat 2013, Cumartesi 23:23:40 asker-sivil diye bir çatışma yok..hiç bir TÜRK evladı bu vatan için görev yapmış askeri kötülemez kötületmez..sorunun kaynağı havayolu şirketleri..F-16 / F-4 ve bunun gibi uçaklarda görev almış pilotların sadece uçuş tecrübesi bulunmaktadır..şirketler sanki bunu line tecrübesi gibi algılayıp biz sivil kökenlilerden tip eğitimi için 30.000 euro talep edip asker kökenlilerden yarısını talep ediyor..hak mı adalet mi ?..hele ki line'da egosunu uçuş tulumunda bırakamayanları gördükçe gerçekten insanın sinir katsayısı artıyor..şimdi burada yorum yapan asker kökenli pilotlarımıza bakıyorum da hepsi bir edebiyat peşinde..hep siz haklısınız değil mi ? hele ki bu paraya bu iş yapılır mı elbette biraz kendimize çalışacağız diyenleri gördükçe çıldırmamak elde değil..benim bizzat asker kökenli pilot arkadaşım var ve onlardan duyduğum maaşlar hiçte küçümsenecek maaşlar değil.. 1
  • rst 02 Şubat 2013, Cumartesi 22:29:16 vay vay vay...devletin okulunda ücretsiz oku,devletin uçağında ücretsiz saatlerce eğitim al..yat kalk yetim hakkı muhabbetleri yap sonrada ilk fırsatta kaç line a....vay kahramanlar vayyyy....mecburi hizmeti düşürenlere yazıklar olsun...shgm sizi sil başatan ve tüm derslerden sınava sokmalı ki görelim boyunuzu posunuzu...... 3
  • KENDİNİZE GELİN.! 02 Şubat 2013, Cumartesi 21:49:19 Çanakkale'de -Sakarya'yada bu ülke için toprak olmuş 18 -20 yaşındaki çocuklar , bu yorumlarınızı okusa hepinizin yüzüne tükürür.! 0
  • KARA VE DENİZ 02 Şubat 2013, Cumartesi 21:03:06 KARA HAVACILIK PİLOTLARIN DAN KAÇPİLOT AYRILDI KAÇI THY DE ACABA BİLEN VAR MI 0
  • A/C TECHNICIAN 02 Şubat 2013, Cumartesi 20:03:23 PARAAA AĞIR BASIYOR.... 5
    • tec'e 03 Şubat 2013, Pazar 12:02:27 sende ne ağır basıyor? beleş mi çalışıyorsun? 2
  • Air 02 Şubat 2013, Cumartesi 19:48:05 ssb ' yanıt : uçağı uçuran senin asker amcaların.kabin ve diğer unsurlar sivil.baban getirmiyor herhalde o rahatlığı.Askerlerin dertleri koltuk savaşı aksini iddaa eden varsa oturur çay söyler anlatırırm 3
    • ssb 03 Şubat 2013, Pazar 11:47:43 Sivil havacılığı da bu seviyeye senin baban getirmedi herhalde. 0
    • www 03 Şubat 2013, Pazar 11:59:44 sivillerdeki bu asker çekememezliği neden? cevap : kıskançlık.. 0
  • 10 yıl 02 Şubat 2013, Cumartesi 19:47:26 hocam 18 ay mecburi 10 yıl para ücretsiz eğitim güzel meslek kesinlikle subay astsubayda bu vatana benim gibi 3-5 ayda olsa bide karşılıksız hizmet etmeli yoksa askerlik yaptık demesinler bu sadece iş 1
  • delta 02 Şubat 2013, Cumartesi 19:20:59 zorla değil...çalışacak adam çok... 0
  • suriye 02 Şubat 2013, Cumartesi 18:37:28 savas ihtimali var arkadaslar topukla devrem moduna gecmisler. 3
    • sprinter bunlar 05 Şubat 2013, Salı 17:56:27 şu önde koşan sprinter sen değil misin? delikanlı.. 0
  • Asker 02 Şubat 2013, Cumartesi 17:57:22 Asker degil, askeri jet pilotu benim bahsettigim. Ayrica neden ucretli askerlik yapayim. Askerlik bir hizmettir, vatan icin olmeye hazir olmaktir. Bunu anlamak icin yureginize sormaniz gerekir. Biz Ankaranin gobeginde asiret cocuklarina universiteleri dar yapmis iken, sizin alcak ucuslarinizda arkanizdan bakip 'Allaha emanet olun' dige dua ederken, birileri cikmis sen savas diyor. Biz talep ettik, gonulluyuz dedik. Genel kurmay gonullu askerlik yoktur yasi gelen girevini yapar dedi. Tamam dedik, yasimiz geldi gittik, geldik. Yine olsun yine gideriz. Donus yok deseler yine gideriz 0
  • ... 02 Şubat 2013, Cumartesi 17:43:55 istifa ettikten sonra hiçbir yerde çalışamayacaklarını bilselerdi istifa ederlermiydi acaba reklam kokan hareketler bunlar kendinizi kandırın ... 2
    • ssb 03 Şubat 2013, Pazar 11:57:41 neden etsin? sen eder miydin? allah akıl fikir versin.. 0
  • HAKLILAR 02 Şubat 2013, Cumartesi 17:40:02 Birileri ust rutbelileri birileri genc subaylari hedef almis. Kacan kacti asker olmak bu insanlara kaldi. Bu gorevi hic yapamamislar varken bir de bu yapamiyanlar nasil bu insanlara dil uzatiyor. Siz orda kalin. Biz cakma pilotlar sizin hakkettiginiz yerde meydan bosalinca ancak is bulabilecegimiz icin bize yol verin. Askerligi de vatan gorevini de siz yapin biz birsey yapmiyalim. Beceremedigimiz halde sizin meslegin iyi sartlarda olanini biz yapalim. Siz nasil olsa asker dogdunuz olene kadar asker kalin. Birileri de kacabildigi kadar kacsin. Allah var yukarda kacaklar kacmanizin ayibini orttunuz simdi gercek kahramanlara mi dil uzatmaya basladiniz ayip ayip 0
  • aslanlar 02 Şubat 2013, Cumartesi 16:59:56 herşey vatan için!yürüyün aslanlarım! 5
  • Baba parası'na 02 Şubat 2013, Cumartesi 16:50:05 Arada askerlerin sivillerle bir alıp veremediği yok ama sivillerin var galiba yazan da bendim. Balta mevzusuna yazan da ben. Söylediklerim genelleme gibi olmuş yeni farkına varıyorum kusuruma bakma. Aslında söylediklerim, sivil pilotaj eğitimi almış, işe girememe nedeni olarak kendini sorgulayacağına bundan asker pilotları sorumlu tutan ve maalesef bunu ifade ederken de acımasızca bel altı sözler sarf ederek kendini rahatlatmaya çalışan zihniyetler. İlk yorum yazanları oku lütfen. Vatan haini ilan ediliyoruz resmen. Cevaplarımın biraz sertleşmesi de bu nedenle oldu ki yanlış yaptığımı ve o kişilerle aynı üslubu kullanmamam gerektiğini anladım. Ne şartlarda ne kadar maaşa çalıştığımız ortada. Devlete olan borcumuz bittikten sonra sivilde daha fazla maaşa çalışmak istemenin neresi kötü. Bu kadar sene devlete çalıştık biraz da kendimize çalışalım. Bu bir yarış ise hak eden kazanır. İster sivil ister asker... 5
    • hayirlisi olsun 03 Şubat 2013, Pazar 01:45:30 Ne isterseniz onu olun. Ama protesto falan demeyin bu haberdeki gibi. Hepimiz ayni gemideyiz sonucta. Baska ulkemiz yok. Ulke burasi oturup calisip yiyecegiz. Calismadan yiyenle bozusuruz ;) 0
    • babacan 03 Şubat 2013, Pazar 01:53:06 Babanın hayrına mı çalıştım?? Paranı aldın da çalıştın.. Kime kahramanlık yapıyorsun? 1
  • Mecburi hizmet 02 Şubat 2013, Cumartesi 16:17:51 Ne yani, birilerinin belirledigi mecburietlemi siz şimdi çıkmış sözleşmeli erlik safsatası pazarlıorsunuz. İfade açık, mecburiyet bir alt sınırdır, vatana hizmetin alt sınırı olmaz. Şurda askerlik yaptım burda şunu yaptım demekte hamasi, yolladınızda bizmi gidip kafasına sıkmadık hainlerin. Ayrıca biz baba parası ile okuyoruz dogrudur. Biz babamıza alt sınırdan izmet ettik artık mecbur degiliz demiyoruz ama. Mecburi hizmet yoktur, hizmet ölene kadardır. 3 kuruş para için degermi istia etmeye? Emekli olana kadar uçup, albaylıktan emekli olup havayollarına gelen Askerler salakmı? onlara mecburiyet dahamı fazlaydı? Cehalet diyen kişi ise, maliyet cetvelini incelesin bu tsk nın kendi açıkladıgı veridir.1.500 milyon tl dir. İfade org. cömert'e aittir. Hadi cevap verin gençler 9
    • ? 02 Şubat 2013, Cumartesi 17:22:38 Evlat sanane bunlardan? Bunlar ciddi konular. Sen imla kurallarına göre yaz yazılarını yeter. Fazlasına gerek yok. 5
    • ! 03 Şubat 2013, Pazar 00:28:45 İmla :) Hayrola anlaşılmıyormu yazılanlar? Klavyeden yazsam kuralına icab ederiz. Lakin telfondan düzeltme imkanı bulunmamakta. Hem sanane dediğin mevzu vatan mevzusu. Bakalım ciddi olun görelim. Cömert paşa yanılıyormu? ha ifadenin sonunda künyeyide okuyun görelim Evlat diyen kimmiş bize? 3
  • ayrim 02 Şubat 2013, Cumartesi 15:56:43 Butun sirketlerde, her asamada, asker- sivil ayrimi vardir. Aksini iddia eden yalancinin onde gidenidir. 0
  • Rd 02 Şubat 2013, Cumartesi 15:45:03 Airporthaber ismini CHPhaber olarak degistir ayni muhalefet partisi agziyla haber yayinliyorsunuz.Insanlar mecburi hizmet sureleri dolduktan sonra istedigini secmekde ozgurdur. 7
  • ASKER MİSİNİZ? 02 Şubat 2013, Cumartesi 15:31:54 Burada yorum yapanların kaçı asker? Askerliği yan gelip yatma yeri sananlar ne kadar çokmuş. Ben asker değilim, keske olabilseydim. Asıl, bu istifaların gerçek nedeninin sadece sivilde uçmak olduğunu düşünenler vatanseverliklerini sorgulasınlar. Merak etmeyin, gerektiği zaman emeklisi muvazzafı, hepsi binerler savaş uçaklarını kokpitine, giderler gözlerini kırpmadan ölüme. Hepsi şunun gerçekten bilincindeler; "Söz konusu vatansa, gerisi teferruattır." 3
    • hahahh 02 Şubat 2013, Cumartesi 22:43:02 lafla peynir gemisi yurumuyor, evet savas zamani hepsi biner son model arabalar1na tuyer dogru diyosun 0
  • .... 02 Şubat 2013, Cumartesi 15:16:48 Düzeltme yapayım, işe girememiş sivillerin... 2
  • .... 02 Şubat 2013, Cumartesi 15:10:48 Valla asker pilotların sivillerle bir alıp veremediği yok da sivillerin var sanırım... 5
  • .... 02 Şubat 2013, Cumartesi 15:01:47 Yakinda yerli yabanci pilot kavgasi yerine sivil asker kavgasi yeniden alevlenir. Pilot camiasini simdiden hayirli ugurlu olsun 0
  • Yanlıtır 02 Şubat 2013, Cumartesi 14:15:32 Ülke savunması için Milsonlarca Euro harcayarak yetiştirlen pilotların Hava Taksi hizmetlerinde kullanılması hangi aklın ürünüyse yanlıştır. Askeri uçuş okulları sivil uçuş okuluna dönüştürülse bundan daha iyi olmazmı? 3
  • sozlesmelı pilot 02 Şubat 2013, Cumartesi 14:15:18 yakında orduya sozlesmelı pilot alacaklar :) 0
    • ... 02 Şubat 2013, Cumartesi 18:23:26 Suriye'de savaşacak ve İsrail üstün ve cesaret madalyası ile taltif edilecek sözleşmeli 7000 tl ye F16, F ne varsa kullanacak yandaş ve candaş aranıyor... 0
  • İstifa'ya 02 Şubat 2013, Cumartesi 14:14:12 Merak etme, istifa eden 85 kişiden 10 civarı freebirde, 25'i pegasusa 12 si Thy'ye girdi ve sözleşme imzaladı. Mart başı için de tahminimce 20 civarında kişi Thy'ye çağrıldı. Yani zaten 15-20 kişi kaldı ki thy sürecinde olanlar var daha. Sunexpress mülakatına çağırılanlar biliyorum. Yani inşallah yaza kadar bütün ekip bir yerlere girmiş olacak. Bu ekibin hepsi vatanına hizmet etmiş kişiler ve inşallah da hepsi artık hakkını almaya başlıyorlar. Thy ve sunexpress sivil asker ayırt etmiyor yeter ki aşamaları başarıyla geçin. Çalışın sizin de olur yani. Vatan haini diyen arkadaşlar vatan için bu insanlar kadar bir şeyler yapmış mıdır acaba? 6
    • Acaba 03 Şubat 2013, Pazar 00:23:09 Çok canınızı yakmış. Jet pilotunun devlete olan maliyetinini kim ödeyecek 10 yıldamı ödediniz? devlet bize okadarını vermesine gerek olmadan gerekeni yaptık yaparız. Pilotum ben ellemem demeyiz. Ama bu işin sonu yok haklısın ilahi kelimetullah davası bu sonu yok çok şükür. 0
  • gerçek ama acı 02 Şubat 2013, Cumartesi 14:11:44 Bu konu daha önce analiz edilmişti. (http://www.editorhaber.com/kose-yazilari/askeri-havacilikta-emniyetsizlik-mi-var.html) Askeri uçuş okulları artık sivil Uçuş okuluna dönüşmüştür ve Sivilde 80 bin Euro'ya mal olan pilotlar Askeri Okullarda 2 Milyon Euroya mal edilerek ülke güvenliği yerine hava taksi hizmetlerinde kullanılmaya başlamıştır. 1
  • İstifa 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:42:59 İstifa ediyorlarda Thy tipte tecrübesi olmayanları mümkünse almıyor,charter piyasasında daralma var nereye girecekler bu arkadaşlar çok merak ediyorum? 4
  • Maliyet mahlukatı! 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:28:39 Sen kim oluyorsun da istifa etme hakkını kişilere vatan hainliği diye yorumlama cüretini gösteriyorsun! Alnının akıyla mecburi hizmet görevini tamamlamış ve kanuni hakkı olan istifa etme hakkını kullanmış, SHGM ve havayolu şirketlerinin tüm şartlarını layıkıyla yerine getirip ekmek parasını bileğinin hakkıyla kazanan adamlara bu kadar basit ve cahilce laf edebildiğine göre senin kan hattında problem var! Bu insanların ekmek parası götürdüğü bir o kadar da insan var, hepsinin günahları senin boynuna olsun. Sizin gibiler sadece konuşur Allah sizi bildiği gibi yapsın, bu vatan önce dürüst, bilgili ve ahlaklı insanlara ihtiyaç duyuyor, müfteri herif! 5
    • aynen öyle 02 Şubat 2013, Cumartesi 14:17:52 Tam da dediğiniz gibi.Ben onlara sözleşmeli er olmalarını tavsiye ediyorum.Değil 15 yıl 3 yıl dayansın da görelim vatanperverliklerini. 1
    • Mahlukat 03 Şubat 2013, Pazar 00:19:31 Hak hukuki haktır. Devletin bunu vermiş olması seni haklı kılar ama, aynı zamanda vergilerle aldıgınız o eğitimin geri dönüşü sağlanmamış olur. Dürüstlükse, bir jet pilotunun eğitiminin bedeli olan Milyonlarca tl nin hesabını verin? Bilgi ise siz bilgisizsiniz, bu bir orgeneralin beyanatıdır. Çıkıp tekzip edin varsa okadar dayanagınız. İstifa edip giden pilotların ardından o işi yapacak kaç kişi kalıyor? mısır israil savaşında pilot sıkıntısı çeken mısır israil tarafından gafil avlandı, sizin bilginiz yoksa buralara erişmedimi halen. Yoksa Alınacak maaş - şuanki maaş = çıkan sonucu düşünüp rüyalaramı dalıyorsuz her gece? 2
  • Saptırma 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:26:57 Konuyu vatan millete bağlayıp saptırmayın 3 Haziran günü mecburi hizmetin azalmasına dair kanunu kim niye çıkardı.O parmakları kaldıranlar bundan sonra hesap verecek istifa edip ayrılanlar değil.. 1
  • Çamur atanlara... 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:24:10 Yorum yapan arkadaşlar her zaman ki gibi baba parasıyla pilot olup bir Balta'ya sap olamayanlar anladığım kadarıyla. 1. İstifa edenler, alınan eğitimler karşılığında mecburi hizmetini tamamlamış kişilerdir. Yani kaçmak, vatan hainliği gibi suçlamalar ağır oluyor zannımca. 2. İçinde olmayan bilemez, bu nedenle atıp tutmaları kolay olur ama şöyle bir durum da var: Hava Kuvvetlerinde belirli bir yerden daha üst seviyede işe yarayabilmek için kurmay olmak gerekir. İstifa edenler şimdi istifa etmeseler de zaten 1-2 yıla kadar aktif uçucu olarak görev yapamayacaklardı. Çünkü artık filolara kendilerinden daha küçük kurmaylar atanacağı için sığmayacaklardı. Karargah kenarlarında gereksiz işlerle uğraşan, senede 5-10 saat uçurulan, sadece adı pilot olan kişiler olacaklardı. Onca yıl devlet millet için çalıştıktan sonra artık kendileri ve aileleri için çalışmak istemeleri analarının ak sütü gibi helaldir onlara. Asker pilot maaşına sivilde çalışan olur muydu acaba??? 7
    • baba parası 02 Şubat 2013, Cumartesi 16:25:01 evet inkar etmiyorum babamın yıllarca evladının geleceği için yemeyip kenarda biriktirdiği para ile uçuş okuluna gittim ve pilot oldum..bu devlet bana üniversiteden mezun olduktan sonra adam akıllı iş imkanı sağladı da ben mi mesleğimi yapmadım ? sen ne cüretle bir baltaya sap olup olmadığımı sorgularsın ? askeriyeden ayrılıp sivilde parayı bulunca eşlerini nasıl boşadığınızı da biliriz biz (genelleme)..karakter sorgulamasına girersek paranın kimi değiştirdiğini bu sektör çok iyi bilir..o yüzden burada kalkıp bir baltaya sap olamamış baba parasıyla pilot olmuş diyemezsin..ben babamın ak sütü gibi helal parasıyla pilotluk mesleğini kazandım ve havayolu şirketinde çalışıyorum..senin bakman gereken bir ailen varsa bizlerinde var..biraz vicdanlı olunda şu egonuzu artık bir kenara bırakın sevgi saygı çerçevesinde görevlerimizi yapalım..! 2
  • Guleyim bari 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:20:00 Komutanlar icerde diye mi istifa ediyorlar ? Buna kargalar bile guler .. 11
  • Gonulsuz kacaklar? 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:18:46 En basindan o isi yapmaya gonlu olmayan insanlar bunlar. Birakin ayrilsinlar. O halleriyle vatana millete bir faydalari olamaz zaten. 10
  • Patriot 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:17:04 Maliyet ve yani. Mecburi hizmetin anlamı devlet tarafından harcanan emeğe yine devlet tarafından biçilen diyettir. Çok merak ediyorum sizlerde askersiniz ve de hakimsiniz galiba hemen olayı irdeleyip suçu ispatlayıp hain ilan ediyorsunuz . Siz kimsiniz de böyle kolay yargıya varıyorsunuz 1
  • Vatanseverler 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:10:56 O kadar vatanseverseniz gidin THY'ye 15 yıl maaş almadan çalışın, vatan size minnettar olacaktır. 8
  • yazık 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:10:55 Komutanların içerde olması bu ülkenin bir ayıbıdır ama gene de THK den istifa etmelerine kulp takmaya çalışmasınlar, para için yapıyorlar. Bence askeri pilotlara sivilde geçerli uçuş lisansı verilmemesi, uçuş saatlerinin sayılmaması ve bazı sınavlardan muafiyet verilmemesi gerekiyor. Hadi o zaman da istifa edin de, gidin sivilden lisans alıp uçun. 8
    • tabi ki 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:25:28 bi de bacaklarından tavana asıp sallandırmak gerekiyor. (Bunu yazan iş bulamamış yeteneksiz biridir herhalde) 1
    • SİVİL PİLOT 02 Şubat 2013, Cumartesi 13:43:17 Deniz Kuvvetleri'nde gemide çalışanlar da uçak uçak uçurmak için mi istifa ediyorlar sanıyorsun?En başta hepsi başta hükümete ,ÖYM, sözde demokrat 12 Eylül'de darbecilerin basın yayın komutanı Hilmi Özkök'e kızgınlar.Ne yazık ki devamı gelecek gibi. 1
    • Gemici 02 Şubat 2013, Cumartesi 15:35:37 Bir gemi mühendisi olarak diyebilirim ki, Deniz Kuvvetleri'nden ayrılan subaylar da sivil ticaret gemilerinde üç aşağı beş yukarı bir pilot civarı gelire sahip oluyorlar. Fakat baba parası ile denizci olmak pek mümkün değildir, sivilde eğitim almış denizcilerin çoğu bu işin üniversitesini okumuşlardır İTÜ, İÜ, KTÜ veya DEÜ'de. Fakat sivil denizcilik "arka bahçe" olmadığı ve pilotlardan kat be kat fazla denizci istihdam edildiği için "Eski subayları çalıştırmıyorlar, ajan çalıştırıyorlar" yaygarası yapılmıyor. "Arka bahçeyi" kaybetme korkusu var galiba. Yabancı pilotların oluşu benim de hoşuma gitmiyor, fakat yabancı pilotlar hep hain, yerliler hep vatansever diyene de gülerler. 0
  • yanii.. 02 Şubat 2013, Cumartesi 12:50:48 komutanların yakalanması masalını geçin, para vatan sevgisinden daha sıcak geliyor.. 2
  • Maliyet 02 Şubat 2013, Cumartesi 12:31:15 Bir jet pilotunun devlete olan maliyeti milyon liraları geçiyor. Diyorumki, bukadar vatan hainligini yapabilecek bir Asker olmasada olur. İstifa etsin gitsin ne hali varsa görsün. Çagırırlarsa ben gider o uçagı uçururum gerekirse düşer şehit olurum. O meslege başladıysan uçuculugun gidene kadar çalışmak zorundasın. Yapmayacaktıysanız 3 kuruş için ne diye özel şirket yalakalıgı yapmak istersiniz hiç anlamam. Siz gelin burda uçun ben Vatanıma hizmet etmeye gönüllüyüm 17
    • çok uçarsın 02 Şubat 2013, Cumartesi 14:02:20 Sandığın kadar kolay değil.O kadar vatanseversen ve para senin için önemli değilse acele sözleşmeli er olarak işe başla. Bak maaşlarını da artırdılar 3000 tl.Hadi göreyim senin vatanseverliğini. 2
    • yolcu 02 Şubat 2013, Cumartesi 16:26:21 ŞUNU BİRİSİ ALSIN.YOKSA ELİMDE KALACAK. 1
    • cpt 02 Şubat 2013, Cumartesi 16:30:29 senden daha iyi vatan haini mi olur. şu anda paralı askere ihtiyaç var, hadi git bakalım koçum benim. kaç gün dayanırsın ana kuzusu.. 1
    • cpt 02 Şubat 2013, Cumartesi 16:32:25 senin gibi ezikleri ciddiye alıpta kimse cevap yazmayınca havalara girdiniz, adam olun leeyyn... 0
    • ? 02 Şubat 2013, Cumartesi 17:13:46 ne diyorsun anlaşılmıyoooooooor yaz da ver.. 0
    • ? 02 Şubat 2013, Cumartesi 17:15:34 Maliyet tamam ben uçayım ver uçağın anahtarını, sen git savaş.. 0
    • Maliyet 03 Şubat 2013, Pazar 00:11:49 Ne oldu kanınızamı dokundu doğrular. 1.150 milyo tl nin geri dönüşü 10 yıldamı olacak. Sandığım kadar kolay deilse siz neden ordasınız? sizi zorlamı Askeri pilot yaptılar? Albay emeklisi pilotlar onca sene bekleyip neden sonra emekli olup geçtiler? Hem askerliğin paralısımı olurmuş? biz gittik aynı işi vatana hizmet adı altında yaptık geldik, yine gideriz ne maaş alırız nede bu benim işim değil deriz. Bu arada yukardaki maliyet bir jet pilotunun maliyetidir. Devlete borcunuz var emekli olana kadar bunu yapmayacaktıysanız uçuculuktan ayrılsaydınız. Size demedimi hocalarınız 'pilot olmayacaksan git' diye? Yolcu, belliki hazırlanmısın gidiyorsun sen, tutmayalım seni sen git. Elinde kalırız mazallah emelilige kadar jeep alan devrelernie bakarak üzülürsün 3
  • YAKINDA 02 Şubat 2013, Cumartesi 12:21:50 Ne Hava Kuvv. de ne de Deniz Kuvv. yakında bir tane asker bulamayacaklar yakında.Hem kim terör örgütü üyesi olmak ister ki?(!).Tüh ya Suriye'ye de girecektik bak şimdi, oldu mu ya? 1