Pegasus'un KKTC uçağında ortalık karıştı

    Çok beğenilenler

  • Haber yapmak için haber 19 Mart 2018, Pazartesi 20:16:58 Yazının başındaki düşük maliyetli havayolu şirketi Pegasus diye başlayan editöredir lafım. Burası Türkiye insanların ekonomik gücü belli birde markayı böyle lanse etmeniz çok yanlış. Türk Havayollarına gıkınız çıkmıyo eyyam yapmayı bırakınız. Türk sivil havacılığını daha ne kadar ileri götürebilirz buna yönelik haberler yapın .Her havayolu şirketinde olabiliyor teknik arızalar . Önemli olan emniyetli uçuş... 5
    • Dinçer Güneş 19 Mart 2018, Pazartesi 20:48:33 Ağzınıza ve elinize sağlık. 0
    • Yav he he 19 Mart 2018, Pazartesi 21:53:38 Yav kardeşim Pegasus zaten bir low-cost firmadır. Boşuna gerilim çıkarmayı, yazılanı başka yere çekmeyi ne kadar seviyor insanımız. Low-cost bir havacılık tabiri ve Türkçeye çevrildiğinde düşük maliyet olarak çevrilmesi gayet doğal. 2
    • Helal 19 Mart 2018, Pazartesi 22:41:41 Cahil cahil adamlar ne bekliyorsun 0
    • Misafir 19 Mart 2018, Pazartesi 23:38:16 Haklı olduğun bir konuda THY’ye çatarak haksız ve eyyamcı konumuna sen düşmüşsün be kardeş. Keşke doğruları sağa sola çatmadan konuşabilseydin 4
    • Yok 20 Mart 2018, Salı 00:04:42 Low cost bi kalıptır her şeyden nem kapmayın 5
    • Selçuk 20 Mart 2018, Salı 08:20:22 Cok haklisiniz 2
    • Editör Haklı 20 Mart 2018, Salı 08:27:31 Evet düşük maliyetli ve ucuz havayolu, ne bekliyorsunuz zamanında kalkmasınımı? ,Pegasustan daha fazlasını beklemeyin... çok komiksiniz 16
    • cahalet 20 Mart 2018, Salı 08:53:51 dusuk malıyetlı havayolu sırketı Bu bır kalıptır. ınsan sınıflarını degıl firmanın çalışma sistemini açıklar. google translate gibisiniz. bilmiyorsanız susun bari. zira çok küçük duruma düşüyorsunuz. 7
    • Low cost meselesi 20 Mart 2018, Salı 14:08:37 Ryanair vardır Avrupa'da. Onlar da düşük maliyetlidir. Üstüne üstlük büyüme olarak birçok Avrupa devini geride bırakmıştır. PEGASUS'a "low cost demek rötarlı kalkış demek" gibi mesnetsiz ithamlar da bulunmak cahilliktir. Türkiye'de uçuş vakitlerini korkusuzca açıklayan tek şirkettir Pegasus hatta tam zamanlı kalkış oranı %86 oldu geçen yıl. Bunu hangi korkusuz şirket yaptı peki ? Yahu onuda geçtim iş emniyet olunca bırakında o uçak rötar yapsın sizin canınız söz konusu. Bu kadar umursamaz olmayın emniyetinizi. Ayrıca ciddi manada bu sitenin editörleri belli ki canı yanmış pegasustan. Yahu kardeşim desenize thy bizim kahramanımız biz sadece onları savunacağız diye ama yok giydirin Pegasus'a! Belki Türkiye de sivil havacılığı pgs başlatmadı ama pgs değiştirdi. Pgs sayesinde köylü mehmet amcamda uçağa bindi helal olsun size Ali Sabancı ve ekibi doğru yoldasınız. 0
  • Adam 19 Mart 2018, Pazartesi 19:39:28 Kaptan mis gibi acıklama yapmış. Ucak ta bir makine elbet arıza yapacak 1
    • Mehmet 20 Mart 2018, Salı 10:42:22 Kaptan ve kabin ekibi gerçekten görevlerini iyi yaptılar, sorun ağırlıklı Ercan havaalanında yaşandı gecikme hakkında bilgi verilmedi, kaptanın ananonsu insanları iki nedenden tatmin etmedi birincisi gecikmeye bahane ürettiği düşünüldü, ikincisi pegasus filosundaki uçaklarda ucmasına engel olacak kadar kritik sorunların olması insanları korkuttu. 0
  • Tüm yorumlar

  • Nedeni 23 Mart 2018, Cuma 07:53:01 Bu sıkıntının ana nedeni Ercan Yer Hizmetleri Personelidir. Her zamanki gibi bu krizi yönetemeyip, sonucun bu hale gelmesini başardılar. İnsanlara düzgün bilgi verilmedi. İnsanların bir eksiği suyu vs var mı diye sorulmadı. Ercan havalimanı zaten berbat bir havalimanı oturacak yer bile yok. Sonucunda da yolcular uçağın ekibine patladılar. Ne yazık ki pegasusun kaderi bu. Kimlerle çalıştığının farkında değil. Uzaktan kumanda ile yer işletme yapılmaz. 0
  • Kabin memuru 22 Mart 2018, Perşembe 22:42:50 Arkadaslar niye hic bir japonun geciken ucaga tepki gosterdigini okumuyoruz ya da bir isvicre havayolu sirketinde ya da norvecte. Bir keresinde iskocya nin doncaster kentine inis gerceklestirdigimizde yasadigim bir olayi anlatayim size. Ucak piste cok sert bir sekilde inis yapmisti ve inis sonrasi 10 dakika merdivenlerin ulasmasini bekledik ve sonucunda kapiyi gec actik. Size yemin ediyorum kemer ikaz isiklari sonunceye kadar kimse kemerini acmadi basustu dolaplarini acmadi ve herkes ucaktan inerken gozlerimizin icine baka baka gulumseyerek bize tesekkur etti. Bununla da kalmayip sert inisle ilgili olarak hickimse pilotla ilgili bir elestiri yapmadi ve alay etmedi. Lutfen bizde boyle olalim lutfen bunu basarabilirsek her anlamda ucar gideriz kimse bizi tutamaz 1
  • Kapakçı 22 Mart 2018, Perşembe 21:49:04 Istanbul dan izmire ne zaman ucsam rotarli ucuyorum diyen arkadasimiz, istanbul 18 milyon luk izmir de 4 milyonluk bir sehrimiz. Ondandir 0
  • Supersonik yolcu 22 Mart 2018, Perşembe 21:19:51 Acele giden ecele gider, gec olsun guc olmasin, hayirlisi, gibi cumleler benim icin bir sey ifade etmiyor. Ben gidecegim yere isik hizinda gitmeliyim ucak dussede cok onemli degil ortalama hizim dusmesin yeter, olsem bile ruhum hizli olmali cehennemede cok hizli gitmeliyim. Mezar tasima hizli ve sinirli yazin olur mu? 0
  • Edep 22 Mart 2018, Perşembe 21:16:21 Ben yaptigim yorumlarin denetimden gecip yayinlanmasini beklerken picasso rumuzlu ahlaksiz kabin ekiplerine kufur ediyor yaptigi yorumda ve siz yayinlamissiniz emin olun pegasusa zarar veren tutum sergilemeniz ve bu tutumlara destek vermeniz sektore zarar veriyor ve bu kabin ekibine kufur eden arkadas yarin tk nin da ucagina biner ve sizin kabin memurunuza da tacizde bulunur. ( unutmadan bunu yayinlamaniz icin yazmiyorum siz okuyun yeter. Edep yahu 0
  • Gercekci 22 Mart 2018, Perşembe 21:07:31 Rotar yapmayan havayolu sirketi arastiran ve ucaktan inerken bir daha bu firmayla ucmiycam diyen duygusal yolculara onerim, zaytungu takip etmeleri. Falanca firma gecikmiyor siz hep gecikiyorsunuz diyen arkadaslara bilgilendirme yapma ihtiyaci hissediyorum ucak ayni boeing yada airbus, kaptanlar ayni kabin ekipleri ayni ( her firmada gorev yapabilirler ve karsiniza cikabilirler) havaalanlari ayni hicbir firmanin kendine ozel havaalani yok( otobus firmalarini yazihaneleri yada duraklari gibi degil yani) hava herkese ayni hava yani oksijen, firtina , yıldırım. Lutfen biraz frontal lobunuzu kullanın temporal lobunuzun esiri olmayın. 0
  • Kabin amiri 2 22 Mart 2018, Perşembe 20:58:18 Ucaklarda gecikmeler hep olacak guvenlik nedeniyle eger sizde ucaklara biniyorsaniz bu gecikmeleri hep yasayabilirsiniz lutfen bunlari kabul ederek ucusa gelin. Isinlanma teknolojisi gelmedikce havayolu, karayolu ve deniz yolunda gecikmeler olacak. ayrica bu gecikmeler hicbirimize kabin ekibine, kaptanlara ya da firmaya hakaret etme hakkini vermez. unutmayin ki ucakla seyahat soz konusu oldugunda hepimiz bu insanlara ihtiyac duyuyoruz hicbirimizin otoparkinda bir ucagi yok, kollarimizi sallayarak havalanamiyoruz. Kesinlikle firmalarin kendi karalistelerini olusturmasi va kabin amiri raporu dogrultusunda uygulamasi yerinde bir uygulama olacaktir. Ucuslarda gecikme oldugunda taskinlik cikarip bir de kendilerini kaydeden ve kaybeden yolcular firmalar tarafindan ucuslara alinmamali 0
  • Kabin amiri 22 Mart 2018, Perşembe 20:43:59 Psikolojik ve patalojik acıdan ele alınması gereken bazı yorumlarda firmanın hicbir sorun olmadan uçuşu geciktirdiği yazılmış. Herkes bilmeli ki bir uçusun gecikmeli gerçekleşmesi tüm firmalara ozellikle low cost hizmet sunan firmalara daha da buyuk mali kulfetler getirir. Havacilikta yaşanan gecikmelerin cok buyuk bir kismi sadece yolcularin guvenli seyahatini gerceklestirmek ve guvenlik risklerini minimize etmek icin yapilir. Bazen niye gecikiyoruz sorusuna, olmemek icin cevap veresimiz geliyor ama diyemiyoruz. Lutfen ucagin gecikmesini merak ettiginiz durumlarda akliniza bu cevabi getirin. Olmemek icin. Piste sira vardir ucak kendi kalkis sirasini bekliyordur cunku dikey kalkis yapamaz ve diger ucagin ustinden ya da altindan tirmanamaz yani olmemek icin. Teknik ariza vardir havada olusan farkedilen en ufak ariza bile olumcul olabilir. Ucaktan bir yolcu son anda ben ucmuyorum derse ucaktan iner ancak kargo da bagajinin bulunup indirilmesi gerekir, bomba olabilir yani olmemek icin, kaptan fenalasir ikinci kaptan ucusa devam etmez cunku onada birsey olursa hepiniz olursunuz. Ucagin teknik bakimi yapilir bir sorun farkedilir olmemek icin yine beklersiniz. Ayrica havacilik personelinin havaalani bolgesinde ve ucak icinde resim ve video kaydi yapip internette yayinlamasi yasakken bu yolcu icin gecerli degil. Yolcular ucak icinde bu kayitlari yaparken ve akabinde internette paylasirken bilmeliler ki ucak personeli ve firmalarin davalarina maruz kalabilirler ve boyle bir haklari yok 0
  • Kabin amiri 22 Mart 2018, Perşembe 20:29:50 Ariza kaynakli olusan rotarda firma guvenlik oncelikli politikasi uyarinca dogru uygulamayi yapmis. Yolcularin isyani neye kime anlamak zor. Firma, beklemek isteyen yolcular arizali ucakla ucmak isterse ucabilirler diye anons yapsa bu taskinlik yapan insanlar ucacak miydi. Yolcular artik aldiklari biletin kendilerine bir lokasyonda bulunacaklari saati garanti etmediğini, bir ucagin sefer saatinin, ucus suresinin o ucaktan kaynakli yada kaynaklı olmayan türlü nedenlerle degisebilecegini ogrenmeliler. Bu şekilde aşırı taşkınlık yapan ve diğer yolcuları tehlikeli biçimde yanlış bilgilerle yönlendiren ve kışkırtan insanlar hakkında yasal yaptırımlar düzenlenip uygulanmalı. Bu yasal altyapı hazırlanana kadar firmalar kabin amiri raporu doğrultusunda kendi kara listesini oluşturmalı. 0
  • Ozkan 21 Mart 2018, Çarşamba 11:08:11 Ekonomik hava yolu sirketleri olmasa bir cogumuz 300 ila500 lira arasi para verip ucaga binemeyiz... 0
  • Operasyon 21 Mart 2018, Çarşamba 09:03:11 Arkadaşlar.Pegasus havayollarının on-time performansı hem Avrupada onlarca havayolundan iyi hemde Türkiyede ki Havayollarıyla aynı.39 tl ye 49 tl ye hatta fiyatı önemli değil 400 tl olsun bilet alan kişiler (yolcu demek istemiyorum) Pegasus misafirlerimiz diyor, havayolunu almışlar gibi küstahlaşıp alanda,uçakta terbiyesizlik üstüne terbiyesizlik yapabiliyorlar.Allah herkesi görgüsüz ve sonradan görmelerden uzak tutsun. 0
  • Memduh Şevket Esendal 21 Mart 2018, Çarşamba 06:05:28 Cahil topluluk işte ...Pegasus olmasa uçağa bilemeyecek cahilller..THY sanki tam vaktinde kalkıyor? Avrupa’da ben 5 saat beklediğimi bilirim.Otobüs fiyatına uçuyor sun birde artistlik ay dötüm 0
  • Birisi 20 Mart 2018, Salı 21:42:00 Verdiği üç kuruşla uçağı satın aldığını zanneden , yönetimin uzantısı bir şarlatan. 0
  • Pashca 20 Mart 2018, Salı 21:18:17 Rötar yemek insanın moralini bozar ama firma ve arıza yapan uçağın kaptanı doğru yapmıştır. Ucuz ya da en pahalısını da alsanız biletin havacılıkta önce güvenlik gelir. Demek istemem şudur bilet fiyatı sizin can güvenliğinizi belirlemez, o ve diğer uçaklardaki tüm insanların güvenliği tüm havayolu şirketleri için en önemli şeydir. Böyle durumlarda yapılan işler yine sizler içindir. 0
  • Haldun D. 20 Mart 2018, Salı 21:05:21 Pegasusta 10 lira ucuza uçucam diye kasılmaktansa, paramla rezil olmaktansa, ya uçmam, ya gider adam gibi hizmet edenle uçarım. Pegasus, müşterisine bir bardak suyu bile çok gören firma. Üstelik hiç ucuz değil. Mecbur kalmadıkça binmiyorum. Bunların uçaklarına artık mecbur kalanlardan başka binen yok. Uçağın kalkmasına 2 saat var uçak boştu en son geldiğimizde. Bir saat geciktirdiler o uçağı doldurdular. Bunlar bildiğin dolmuşçu olmuş. 0
    • ispatla 21 Mart 2018, Çarşamba 13:50:38 ispatlamazsan ş......... 0
    • Marko paşa 22 Mart 2018, Perşembe 15:36:34 Gel derdini bana anlat şuan öyle bir attın ki .... everesti geçti mike alfa kilo 0
    • Kabin amiri 22 Mart 2018, Perşembe 22:07:53 Sevgili haldun bey pegasusta su 3 liraya sunuluyor. Bilet fiyatinizin ustune 3 lira vererek su icebilirsiniz. Ortalama 180 arti 180 yani 360 yolcu ( bir ic hat gitgel seferi) tasiyan bir pegasus ucagina 72 su yükleniyor ve sizi temin ederim yaklasik 30, 35 su satilamiyor bile. Yani su icme ihtiyaci hissetmeyen 200 u askin yolcu icin ucaga 200 adet su yuklenmesinin sonuclarini ( sizin talebiniz) size anlatayim maddi olarak. 200 adet suyun satin alma bedeli+ yükleme ve operasyon maliyeti+ yükleme sürecine bağlı zaman kaybi.( ki bu zaman kaybi her ucagin yerde yaklaşık 10 dakika daha fazla beklemesi demek), fazla ağırligin yarattigi ek yakit maliyeti. Bu saydigim maliyetleri bedava yemek istemeniz durumunda bir kac kat daha arttigini tahmin edebilirsiniz. Boyle bir durumda tabiiki bu maliyetler aldiginiz bilet fiyatina yansitilacak ve sizler aslinda normal sartlar altinda icmeyeceginiz yemeyeceginiz yiyecek ve ickilerin parasini odemek zorunda kalacaksiniz. Soyle aciklayabilirim metrobuste seyahat ederken sandvic ve icecek ikram edilmesi cok hos olurdu degil mi. Peki akbil basarken 10 lira dusse ne boyle mi hissederdiniz 0
    • Kabin amiri 22 Mart 2018, Perşembe 22:16:15 Haldun d isimli misafirimiz pegasus biletleri hic ucuz degil mecbur kalmadikca ucmuyorum demis. Matematik le ilgilenen okuyucular john nash in hayatini anlatan oyun teorisini irdeleyen filmi hatirlayacaklardir russell crowun oynadigi. Haldun bey gibi dusunen yolcular mecbur kaldiklarinda pegasusun ucaklarini kullandiklarinda aslinda sunu yapmis oluyorlar diger firmalari son ana kadar arastirip ucus bulamazlarsa son care olarak pegasusa bakiyorlar yani yapacaklari ucusa cok az sure kala yani bir gun, iki gun, 3 gun kala. Oysaki biletlerini yaklasik 15- 20 gun once ya da 1 ay kala aldiklarinda ( flypgs.com u kullanarak) cok ucuza bilet alabilirler. Zaten firmada ucagin kalkis saatine sayili gunler kala ucak dolu oldugu icin kalan bir kac bileti yuksek fiyata satabiliyor. Arz talep dengesi yani iktisat biliminin temel kurallarindan biri. Yani erken kalkan cok yol alir diyorum. Iyi ucuslar 0
  • Chrono 20 Mart 2018, Salı 19:19:29 Pegasus gayet başarılı bir firma, rötar yapmış vs vs, her yerde rötar olur, THY 3 katı fiyat ile uçuruyor arıza olsaydı aynı şeyler olacaktı, ayrıca rötar yapan bir uçak düşen uçaktan iyidir, daha dün 11 kişi rahmetli oldu 0
  • Semih Atik 20 Mart 2018, Salı 19:16:58 Bir bayram arefesinde uçuşu iptal edip bizede bilgi vermemişler. Görevli bana sizi 2 gün sonra gönderelim dedi. Ulan tatilim zaten 5 gün siz dalga mı geçiyorsunuz. Sabiha Gökçen de kontuarin üzerine çıkıp protesto eylemi baslatinca tutuştular. Ailemi ilk uçakla gönderdiler beni de lounge ta agirlayip 2 saat sonra gonderdiler 0
  • Rumuz 20 Mart 2018, Salı 19:16:43 Pegasus sayesinde uçağa binmeyen kalmadı. Rekabet getirdi otobüslerde 24 saat çile çekiyorduk bizde bir zihniyet var 40 TL ye yolculuk yapıyor sanki uçağı satın alıyor. 0
  • Yola devam 20 Mart 2018, Salı 18:10:10 Sömestir tatilinde Pegasus'la Kıbrıs'a gittim.Son derece memnun kaldım. Pegasus'la yolculuk yapmaya devam... 0
  • Arababulucu 20 Mart 2018, Salı 17:13:58 Biz arffcileri cagirsaydiniz ayirirdik 0
  • !!! 20 Mart 2018, Salı 17:03:25 Arıza var işte, neyin tatavası bu? Video çekmek uğruna sıkıntı çıkartıp huzursuzluk yaratmayı bekleyen tipler oluştu. 0
  • ... 20 Mart 2018, Salı 17:00:38 Hayatında uçak nedir bilmeyen görgüsü/bilgisiz/ilgisiz adamların yapacağı ancak bu olut. Uçmasın böyle cahil adamlar. 0
  • Rumuz 20 Mart 2018, Salı 14:21:52 Bu videodaki kabin ekibi krizi gayet iyi yönetti, ancak video yansımayan problemin ERCAN havaalanı ayağında yer ekibi maalesef krizi yönetemedi, birden çok kere rötar olmasına rağmen yer ekibi detay vermedi, yolcular ve yolcuların Türkiye'de bekleyen yakınları, kimisinin iş arkadaşı, kimisinin Bursa'dan almaya gelen arkadaşı gerçekten ne zaman uçuş yapılacağını ve sorunu bilmek istiyordu, yer ekibi Türkiye'ye gidecek uçak gelmesine 30dk kala açıklama yaptı, bu süreçte polislerin de dahil edildiği sıkıntılar yaşandı. 20:10 uçağı için ilk olarak 22:10 daha sonra 23:00 gecikmesi bildirildi (tekrar bir gecikme olup olmayacağı uzun süre duyurulmadığı için ortam gerildi, ERCAN yer ekibindeki çalışanlar ve PEGASUS çalışanları yapıcı değildi, yer ekibininin gerekçeleri kendilerine sadece bir mail geldiği detayları bilmedikleri yönündeydi) toplam 3 buçuk saatin sonunda uçak 23:30'da kalkabildi. 0
  • Rumuz 20 Mart 2018, Salı 12:59:41 Düşük maliyet eşittir düşük kalite eşittir pegasus 14
    • Bu tipler otobüse binse... 20 Mart 2018, Salı 17:11:12 Ve otobüs arıza yapsa, firma yeni otobüs göndermek zorunda kalsa, bu tür tantanayı orada da çıkarırlar mı acaba? Muavin ile şöför bi güzel sopalar bunları. Bu tipler resmen şımarmış. Ekip/kaptan şikayetçi olacak, polise teslim edeceksin. 3-5 saat oralarda sürünecek. Bir daha kuzu gibi olur(lar). 0
    • İnsanın da düşük maliyetlisi olunca; 20 Mart 2018, Salı 20:07:34 Böyle düşük kafa ortaya çıkıyor demek ki! 0
  • Hanzo Kamil 20 Mart 2018, Salı 12:56:44 Ucuz etin yahnisi pek olur....Ucuz müşterinin tepkisi sert olur....39.99 liralık biletin sahibi görgüsüz olur..... 4
    • Rumuz 20 Mart 2018, Salı 14:31:43 Kıbrıs biletlerine bakarsanız 39'tl değil 139tl'ye alamayacağınızı görürsünüz özellikle pazar günü KKTC'den dönüş biletleri 339tl'nin bile üzeri ve almak zorunda olduğunuz bagaj parası, koltuk seçerseniz koltuk seçme parası, yemek içmek ile rakiplerin üzerinde maliyeti olduğunu görebilirsiniz. 0
  • gaptan 20 Mart 2018, Salı 12:35:42 pGS candır gerisi heyecandır. beyenmiyosan binme kardeşim zorlamı bindirdiler?in aşşa bin feribota 8 saat+12 saat otübüs belki memnun olursunuz.sanki dersin uçağı satın almış. ben olsam veririm eline bilet parasını indiririm aşşağıya. yavlarsada bindirmem birdaha. dahada bıdıbıdı ederse muavine söylerim o halleder.hakkaten ya bu uçaklara niye muavin almıyorlar şöyle iri kıyım olaylara müdahele edip ortalığı yatıştıracak .herşeyi bizmi düşünecez arkadaş? bar kapılarında bile var ne olacak bir koltuğada muavin otursun.herkesin kafası rahat olur valla. 0
  • Tuna 20 Mart 2018, Salı 11:39:24 İstanbul dan lzmire ne zaman gittiysem hep rötara denk geldim 4
    • ! 20 Mart 2018, Salı 20:29:48 Hep rötara denk geliyorsan ne bu ısrar? Başka Hava Yolu ile git. Mesela THY var ... 0
  • Anlayış 20 Mart 2018, Salı 11:32:23 Ne rezaleti neyin rezaleti arkadaşım. Arızalı uçakla uçsaydında düşşeydi dahamı iyiydi? Firma senin gibi yolcuların hayatı için endişeye düşmekte yanlış yapmış sanırım..... 2
    • Rumuz 20 Mart 2018, Salı 14:27:04 ERCAN havaalanında ciddi tartışma ve sıkıntılar yaşandı, yer ekibi bu süreci yönetemedi, bu videodaki kabin ekibi elinden geleni yaptı ancak ERCAN'da yolcular beklerken birden çok kere ötelenen uçuş bilgisi ve yolculara bilgi verilmemesinden (veya çok geç bilgi verilmesinden) insanlar yeniden zamanın öteleneceğini düşündü ve her şeyden önce Türkiye'de bekleyen yakınlarına bilgi vermek çabalarındaydılar. Pilotun açıklamaları yolcular tarafından bahane olarak algılandı, malum Pegasus ile uçuşlarda, arıza, operasyonel neden, pist doluluğu gibi gerekçeler belkide kimi zaman gerçek olmasa bile sıklık ile kullanılıyor. 0
    • Yılmaz 20 Mart 2018, Salı 21:10:14 Arkadaşım sen hiç bu uçak şirketinden bilet almadın galiba neredeyse uçakta ki tuvaleti bile ücretli yapacaklar emin olun arıza marıza yoktur insallah bir an once kendilerini toplarlalar yoksa topu tutacaklar 0
    • Sy 21 Mart 2018, Çarşamba 09:27:06 Şunu bilmelisiniz ki;gecikmelerin yüzde 95 ve üzeri şirket değil Euro control yani dhmi kaynaklıdır.thy hariç zira onlar başka istasyonlardan gelen yolcu beklerler. E bunu pegasus da biliyor o nedenle çalışma ruhsatını sabihadan aldı. Ucuz yahni mahni işi değil bu. 0
  • Airliner 20 Mart 2018, Salı 11:28:04 bu ülkede çatır çatır THY uçakları düşerdi her sene , Van,Adana,Diyarbakır,Amsterdam,Katmandu,Yeşilköy...... bu arızadan uçak mı yatırılır? bu kadarcık sis var diye pas mı geçilir? Ne olacak duty dolduysa, şirketin için 1 - 2 saatin hesabını mı yapıyorsun? ............ Havacılık tarihine kanınızla yazılmak istemiyorsanız, efendi olun ,sakin olun ,sağlam ve güvenilir uçaklarla uçun. NOKTA 2
    • Halil İbo 20 Mart 2018, Salı 16:38:09 Hay agzina yuregine saglik ama daha vahimi nedir biliyor musun asla bu soylediklerini akil suzgecinden gecirecek ve anyalisli donanimli bi seyahat kulturune sahip olamayacak olmamiz toplum olarak. Bizde ucuzda ucsan pahalida ucsan karsimizdakini köle gorme satin almis gibi davranma cehaleti hakim ne yazik ki. 0
    • Her sene 21 Mart 2018, Çarşamba 00:27:53 Derken düşen uçaklar her sene mi düşmüş birazcık okusaydın keşke ya Katmandu'da uçak düşmedi ayrıca pistten çıktı arkadaşım diğerleride her sene değil öyle okuyun okuyun zahmet edip okuyun 0
  • Cahil halk sürüsü 20 Mart 2018, Salı 11:26:15 Uçakla yolculuk yapma adabını bilmeyen kaba cahil görgüsüzler.. Bunlara eşek bile fazla.. 1
  • Misafir 20 Mart 2018, Salı 11:13:00 ii de arkadaş madem arıza var çıkar milleti uçaktan ver çayını kahvesini terminalde beklesin... 3,5 saat uçak içinde niye bekletiyorsun... 5
    • onu 20 Mart 2018, Salı 13:22:06 terminal işletmesine sor 0
    • Tekrar oku 20 Mart 2018, Salı 20:13:37 Sen konuyu anlamamışsın arkadaş tekrar oku yada dinle sende anonsu. Uçakta bekletilen yolcu yok uçak değişiyo alanda bekliyorlar. 0
    • 3,5 saat 21 Mart 2018, Çarşamba 00:29:54 Uçağın yapılabılırlık derecesıne göre yolcu uçakta bekletilir sonuç itibariyle yolcuyu tekrar uçaktan çıkarıp uçağa almak bir güvenlik tehlikesi ve zaman kaybıdır 3 saat uzun bir zaman büyük ihtimalle hesaplanamamış 0
    • Misafir 21 Mart 2018, Çarşamba 01:19:46 Uçakta beklediklerini nereden çıkardınız ? Sürekli yeme içme , çay verseler ne olacak ? Verseler vay efendim 1 bardak verdiler yok demli değildi vs... pess 0
  • PegasusDelay 20 Mart 2018, Salı 10:52:31 Arıza ve gecikmelerin ağırlıklı Pegasus firmasında olması bir tesadüf olamaz, eskisi gibi pegasus artık ucuz bir havayolu değil, valiziniz için ek ağırlık satın almalısınız(8kg el valizi ozellikle yurtdışı seyahatlerinde yetersiz), tercihinize bağlı yiyecek ve içecek almanız ile çoğu zaman Thy'nin üzerinde bir rakama ulaşıyorsunuz... 2
  • Bende bagasus zadeyim 20 Mart 2018, Salı 10:22:01 Arıza olur,Fakat bunlar herzaman kafalarına göre nasıl isterlerse öyle yapıyorlar. 0
    • bundan sonra 20 Mart 2018, Salı 13:25:13 sana sorarlar 0
    • Sade Kahve 21 Mart 2018, Çarşamba 12:48:11 Zade ile Zede arasında fark var... 0
    • Yav 22 Mart 2018, Perşembe 23:00:40 He deyin gecin suna 0
  • Geçmiş olsun tüm ucucu ekibe 20 Mart 2018, Salı 09:49:58 Yaa çindeki gibi saygısız puanı düşük yokcu binemesin şu uçaga arkadas seref yoksunu cahil cüheda adam sanki o steward cocuk cok mutlu orda olduguna cok mutlu rötar yaptıgına ona bagırıp cagırıo .. yazık allah kabün ve kokpit personeline sabır versin cahile laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan daha zordur 0
  • Akif degirmenci 20 Mart 2018, Salı 09:04:42 Saatinde pegasusun kalktihini goren varmi. 20
    • Leyla 20 Mart 2018, Salı 11:10:10 Yok 3
    • Anti akp 20 Mart 2018, Salı 12:05:14 Ben 2017 haziran saw beg sabiha Belgrad 1
    • ... 20 Mart 2018, Salı 12:41:39 var 1
    • Yücel Alkan 20 Mart 2018, Salı 13:12:48 Yıllardır ucuyorum. 5-10 dakikalık gecikmeleri saymazsak genelde saatinde kalkarlar.. Moskova-Ist seferinde Rus polisinden kaynaklanan 2 saatlik rötar ve uçakta bekleme hatırladıgım tek istisna.. Fiyat/Performans açısından en iyi havayolu.. 0
    • Rumuz 20 Mart 2018, Salı 14:36:03 Saatinde kalktığını görmedik ama uçak arızası, operesyonel neden, pist doluluğu gibi nedenleri sıklıkla duyduk, thy uçakları aynı pistten kalkmıyor mu? (tabi ki thy uçaklarıda rötar yapıyor ama önemli olan krizi yönetmek, bekleyen insanlara net bilgi vermek, alternatif çözümler üretmek.) 0
    • R.cem çevik 21 Mart 2018, Çarşamba 00:11:21 Gerek yurt içi gerekse yurt dışı uçuçlarim hep pegasus ağarlikli olmustur. Bir sefer olsun geç kalkmadı uçaklar. Dakik mi dakik.İnsan lar çamur atmak için yer arıyor bence. 0
    • .... 22 Mart 2018, Perşembe 23:04:17 Bu gecikmelerin sirketle alakali olmadigini anlamaniz icin ne yapmak lazim?Hayir anlatmakta cok zor cunku sizin gibiler trubulans olunca "yeaaa bunlarin ucagida hep salliyo" diyorsunuz sonra biz bir tarafimizla guluyoruz.Yapmayin boyle seyler 0
  • Dnz 20 Mart 2018, Salı 09:00:05 Yazik hala kucuk cocuklara laf anlatir gibi cahil insanlara bisey anlatmaya calisiyor memnun olmadigin sirketi tercih etme sevgili gorgusuz 1
    • Delaywithpegasus 20 Mart 2018, Salı 11:21:09 Ucaktaki görüntülere bakarak yaptığınız yorumda cok haklısınız ama görgüsüz ifadesi biraz aşırı olmuş, sorun Ercan havaalanında yerde başladı yer ekibi süreci yönetemedi, saatlerce açıklama yapılamadı, alternatif çözüm bulunamadı açıklama bekleyen yolculara açıklama yapmak yerine polis çağrıldı. Unutulmaması gerek bir detay insanlar fazlasını istemiyor sadece verilen paranın karşılığı olan minimum talep uçağın vaktinde kalkması. Kıbrıs özelinde pegasus ucuz bir firma değil ek valiz hakkı satın almalısınız 8kg el bagajı yeterli değil, (ek valizi check inde indirimli satın almadiysanız, bagaj tesliminde çok yüksek bir tutar ile karşılaşıyorsunuz)uçakta yemek içmekte tercih ederseniz genel toplamda Thy'nin üzerinde bir tutar ile karşılaşıyorsunuz, yine kktc özelinde havayolu firmasından bağımsız kalkış saatlerine bakılarak uçak tercihinde bulunuluyor teoride gecenin en erken uçaklarıdan 20.10 uçağı pegasusun seçilmesinin nedeni bu, ancak pratikte o iş öyle olmuyor ucak 23.30da pistten kalkabiliyor. Uçak arızaları ve geciklemelerin sıklıkla Pegasus'ta yaşanması sizce tesadüf mü? Öte taraftan sık arızalanan uçaklar sizce can güvenliği için olumsuz bir unsur değil mi? Bknz. yakın zamanda pistten çıkan yine pegasus havayollarına ait uçak. Biraz empati lütfen ama diger taraftanda saygı elden bırakılmamalı yolcular ve ilgili firma içinde geçerli. 0
    • FLYPGS 20 Mart 2018, Salı 12:01:20 umarım sizi karşılayanların sizi hava alanında 3,5 saat beklediği, sabah erken saatte toplantınız olduğu, 3,5 saat rötar yüzünden aktarmanızı kaçırdığınız, yine sizi bekleyen özel aracın 3,5 saat sizi hava alanında beklediği bir uçuş tecrübesi yaşamazsınız. 0
  • Ne haller :( 20 Mart 2018, Salı 08:56:34 Sizlerin arabası hiç mi arızalanmıyor ? Görevleri sadece sizin emniyet ve konforunuzu sağlamak olan kabin ekibine bağırmak , kavga etmek neden ?? O kabin memuru arkadaşa bağırırken ne yapmasını bekliyor sunuz? Ne yaptırtmaya çalışıyor sunuz? Madem bu kadar bilgilisiniz her konuda , ne zaman , nasıl ve neye tepki vereceğinizi öğrenin ! Azıcık bilgi edinin artık ! Kolay değil mi birçok kişi bir kişinin üzerine bağıra çağıra gitsin , hakaret etsin ! Tepki verilir , hak aranır ama doğru şekilde ve insani bir şekilde . Bişeyleri artık öğrenin biraz ! 0
    • Gecikme 20 Mart 2018, Salı 10:54:15 Teknik arızalar ve gecikmeler hep olur ancak hep Pegasus'ta olması normal mi? 5
    • Ahmet 20 Mart 2018, Salı 11:52:56 Evet size kesinlike bu konuda katılıyorum düşüncesizlik diz boyu..insan önce bir düşünür ona göre hareket eder..Bu uçak havada arızalansaydı ne olacaktı? İnsan kendi can güvenliğini hiç düşünmezmi? Mantıksızca düşünüp yorum yapanlar bir kez daha düşünsün lütfen..!!! 0
    • ..... 20 Mart 2018, Salı 14:15:53 Peki bu kadar şikayet edip aşağılarken ısrarla pegasus ile uçmaları normal mi ? 0
    • Gül 20 Mart 2018, Salı 21:53:47 Tebrikler 0
    • Sadece pegasus mu ? 21 Mart 2018, Çarşamba 01:02:11 Tüm hava yollarında teknik veya geç geliş nedeni ile gecikme(rotar) yasanabilmektedir. günde 20 geliş/20 gidiş sefer sayısı ile %60 oranlarinda yolcuyu pegasus kıbrısa veya kıbrıstan turkiye'ye tasiyan dusuk maliyetli hava yolu sirketi oldugu bilinmekte olup , biraz araştirmakla bu ogrenilebilir. %100 luk bir pastanin %60 ını pegasus yapiyorsa gecikme yasandiginda da en cok seferi yapan havayolunun gecikme % ligi de diger hava yollarina gore daha yuksek ihtimaldir. Biraz bilinclense şu halk !! Ne iyi olur. 0
    • Gecikmeye cevap. 21 Mart 2018, Çarşamba 01:21:12 Sizi soyle bir cevapla aydinlatayim istedim. Belli ki bilginiz yok bu konuda. %100 luk bir kibris pastasinin %60 lik dilimini yani (ucusunu) pegasus hava yollari tek basina yapmaktadir. 1 gunluk ucus sayisini da vereyim size 20 ecn cikisli ucus, 20 ecn varisli ucus. Sizce de normal degilmi pegasusda daha cok gecikme yasanmasi? Bir dusunun bakalim... Kibristan antalya, gaziantep, hatay, adana ,izmir neredeyse tek basina pegasus tasiyor. Biraz bilgi edin bilgi. Teknik ariza yapan ucaga bin git sen gidecegin yere hade bye 1
    • Gecikme 21 Mart 2018, Çarşamba 01:21:32 Peki , sürekli bu havayoluna hakaret eden ve memnuniyetsizliğini söyleyenlerin yine de bu havayolunu tercih etmeleri normal mi? 0
  • uçurr 20 Mart 2018, Salı 08:53:07 havayolu düşük maliyetli diye rotar yapmak zorunda mı? havayolunun yolcuya karşı sorumluluğu nedir? 6
    • Flypgs 20 Mart 2018, Salı 12:04:41 Pegasus'un ucuz olduğu algısı koca bir yalan, her ek hizmete para verdiğiniz için diğer hava yollarının çok üzerine mal olmakta.(koltuk seçimi, bagaj hakkı, yiyecek, içecek hep ek ücretli (bazı şehirlere özel durumlarda otobüsten bile ucuz bu doğru) Unutulmaması gereken önemli detay, az veya çok (ki artık az değil) verilen paranın karşılığını istemek gayet doğal bir talep, o nedenle biz ucuz taşımacıyız, arıza yaparız, rötar yaparız kabul edilemez. 0
    • zorunda değil. 20 Mart 2018, Salı 12:44:11 yüksek maliyetli de rötar yapıyor zaten. Ray üzerinde giden tren bile rötar yaparken uçağın yapması normal değil mi? 0
  • Laz ziya 20 Mart 2018, Salı 08:41:00 Istanbuldan parise 160 tl ye uctum pegasusla. Ucakta airbus 320 neo idi gayet iyi bir ucus oldu.Ayni donem thy paris gidis en dusuk 550 tl idi.daha ne istiyosunuz bu pegasustan ucaklar yeni fiyatlar makul 1
  • Hüsto 20 Mart 2018, Salı 08:31:55 Valla her şey normal görünüyor. Arıza var, No go, yeni uçak gelmiş e bi de kumarda kaybedenler var ya; kime çatacaklar... doğal doğal. :))) 2
    • rumuz 20 Mart 2018, Salı 14:39:25 videoya yansıyan her şey ve kabin ekibinin kriz yönetimi gayet normal ve başarılı, sorun bunların öncesinde yolcuları uzun süre açıklama yapmadan alanda bekletip potansiyel olarak sıklıkla kullanılan arıza nedeniyle belkide iyi yönetilemeyen bir organizasyonu, "sizi korumak için yaptık" açıklaması yapılması.ERCAN havaalanında yaşananlar ve Pegasus yer çalışanlarının tavırları maalesef bu videoda yok... 0
  • Konya'lı 20 Mart 2018, Salı 08:20:58 O sesini yükselterek memura konuşan arkadaş Pegasus u eleştiren Arkadaşlara sesleniyorum.! Memnun değilseniz binmiyeceksin.? Sizin güvenliğiniz için, Onemli bir arıza varki.! Yetkili anlatmaya çalışiyor.! Hem ucuz bilet fiyatı ile uçacaksiniz, hem lakirti yapacaksın.! Alternatif var.! Niye gitmiyorsun.? Yok böyle bir şey yaaa.?? 1
    • Mehmet 20 Mart 2018, Salı 10:37:21 Konu memnun olmak veya memnun olmamak değil, az veya çok verilen paramızın karşılığında taahhüt edilen zamanlarda (kalkış saatinde) kalkış yapmasını beklemek, arızaların ve rötarların sıklıkla pegasus firmasında yaşanması tesadüf olamaz değil mi? 0
    • Rumuz 20 Mart 2018, Salı 14:42:07 Arızaların, operasyonel nedenlerin, pist yoğunluğunun hep Pegasus havayollarına denk gelmesi belkide insanları sinirlendiriyor, bu video öncesinde pegasus yer ekibi ile yolcuların yaşadığı sorunlar ve uzun süre bilgi verilmeden bekletilen yolcular bu videoda yok. Bir havayolu firmasından memnun olmak için temel beklenti uçağın vaktinde kalkması, zaten ek hizmet isteyenler yine pegasusta bunların ücretini fazlası ile vererek alıyor. 0
  • selçuk 20 Mart 2018, Salı 08:18:42 Düşük maliyetli havayolu şirketi Pegasus... bu ne kadar düşüncesizce bir yazidir. uygun ucret karsiliginda ina göre hizmet vermek bir ticari anlayistir. Bu ucak dusseydi arizadan dolayi ne dusunecektiniz.. Allah korusun. burda haber yapilmasi greken konu bence polis gozetimine akinan yokcular olmalı. Ne hale getirdiler insanlari. Tahammul yok. sabir yok. egitim yok. 0
  • Nasıl haber bu 20 Mart 2018, Salı 08:02:28 Neyin tepkisi sonuçda cihaz mekanik arızalı olabilir ordaki görevlilerde işini en iy yapmaya çalışan insanlar diğer uçaklar hiç rötar yapmıyo sanki ne saçmalık bu defalarca pegasusu uçuş için kullandım pilotlarıda hostesleride gayet başarılı bu haberleri yaptıran firmaları da yapanlarıda kınıyorum 0
  • Biz 20 Mart 2018, Salı 07:44:32 Biz bu hale ne zaman geldik. Ne hoşgörü ne sabir. Hiç bir şey yok. Üzülüyorum canım milletime. Ortaokul liselerde hatta üniversitelerde hoş görü dersi diye bir ders olmalı artık. Nasıl sabredilmesi gerekildigi, empati kurmanın ne demek olduğu öğretilmeli. 1
    • Pegasus 20 Mart 2018, Salı 12:09:42 Bu hale nasıl gelindiğini görmeniz için Ercan havaalanında bir açıklama yapılmadan 3.5 saat bekletilen yolcular ile konuşmanız, pegasusun yer ekibinin sureci yönetemeyerek açıklama yapmak, alternatif üretmek yerine yolcuları polis ile yüz yüze getirdiğini görmeniz gerekirdi, peki videoyu izlerken pegasus filosunda çok kiritik arızaya sahip uçakların olduğunu bilmek sizi korkutmadı mı? 0
  • Pilot 20 Mart 2018, Salı 07:35:02 Arizanin tum teknik detaylarinimi versin anlicanizmi isinize gelmiyosa binmiceniz 1
  • ........ 20 Mart 2018, Salı 07:31:46 Büyütmemek lazım insan psikolojisi her anı bir birime uymaz. 1
  • Rahmi Köksal 20 Mart 2018, Salı 07:27:48 Akıl verme niyetimden çok sahiplenme niyetimle Pegasus kendini mutlaka sorgulamalıdır. Bir zamanlar yıldız gibi parlayan ve kısa zamanda dejenere olarak sönen taşıma şirketi olmamasını rakiplerini iyi tanımasını ve açık vermemesini rötarlarını irdelemesini, keyfi yönetimsel olmayan doğal rötarlara katlanamayanları Yüksek?! Hızlı Tren veya otobüsle taşımasını artık kampanya diye ederini almayıp 35 tl ye yolcu taşımamasını öneririm. Pegasus kendine sahip çıkmalısın. Pegasus’a sahip çıkmalıyız.. 0
  • PGT 20 Mart 2018, Salı 07:27:27 Düşük maliyetli havayolu, düşük maliyetli yolcu, rezil bir meydan ve uçaklarla ilgisi olmayan Ercan havalimanı personeli. Sonuç ? Ortada... 8
    • hadi 20 Mart 2018, Salı 12:45:39 oradan 1
    • PGT 21 Mart 2018, Çarşamba 10:56:39 Ercandaki sorun havayolları değil. Ercanı yöneten toplu konut firması 0
  • Mehmet ARICI 20 Mart 2018, Salı 06:20:02 Pegasus uçağının rötar yapmadan uçtuğunu tarih yazmadı ki 11
  • darkside 20 Mart 2018, Salı 03:24:05 bunun neresi Rezalet? gayet kibar ve sakin bir uslüble yolcular bilgilendiriliyor. toplum olarak hayvan gibiyiz yemin ederim 1
  • Yasemin 20 Mart 2018, Salı 02:42:23 Pes uçak arıza yapıyor. Adamlar yeni uçak gönderiyorlar. Daha ne istiyorsunuz belanizimi. Anlıyorum hastası olan var. Toplantısı olan cenazesi olan vs. Yani bu oluyor. Hepimizin başına gelmiştir bir şekild e. Ne yapsın uçağı kaldırsın hepinizin hayatini sizle mi atsın adamlar. Ne memnuniyetsizsiniz. 1
  • SabirliPersonel 20 Mart 2018, Salı 02:31:17 1 sene pegasus ara verse keske, nasil degeri bilinir - bilemezsiniz. (: Neredeyse saat basi ADB VE ESB ye SAWdan ucak kalkiyor biri de sukretmiyor. Yazik.. 1
    • akilli 21 Mart 2018, Çarşamba 00:26:03 mantikli 0
  • sevgi yılmaz 20 Mart 2018, Salı 01:25:08 pegasus palavrası her uçusu rotarlı kıbrısdan 10
    • Palavra 21 Mart 2018, Çarşamba 01:25:38 Pegasus palavrasi diyorsun her hafta veya her ay biniyorsun yine :) gerceklerden kacamazsin. Paran kiymetli dimi ? :) klavye kahramani seni. 1
    • Sevgi hnm 21 Mart 2018, Çarşamba 01:25:44 Her uçuşta sizde varsınız demekki , teşekkürler 1
  • 20 Mart 2018, Salı 01:01:22 Pegasus ekibi düşünüp yeni ekip be uçak yollamış darısı diğerlerinin başına! 0
  • 20 Mart 2018, Salı 00:52:36 Birçok kişinin otomobili arıza yapıyor mesela ama uçak arıza yaptı deyince herkes uçak nasıl arıza yapar moduna giriyor nedense. Kardeşim senin kıytırık araban bile arıza yapıyorsa uçak neden yapmasın, o da bir makine sonuçta. Ülkemizde belirli olaylara aşırı tepki gösterilmesi, hak aramanın sadece bağırıp çağırmaktan ibaret görülmesi de üzücü bir olay tabi.Zamanla düzelir umarım diyeceğim de senelerdir aynı olay. Uçağa defalarca binmiş kişiler bile böyle olaylara aşırı tepki verebiliyor. Ama unutmamak lazım ki zamanında kalkmayan her uçak havayolu için de masraf demek. Yani kimse keyfinden bekletmiyor sizi orada. 0
  • Deniz 20 Mart 2018, Salı 00:35:26 Uçak kazalarını izleyinde sonra konuşun bakalım.... 0
  • Sibel 20 Mart 2018, Salı 00:30:30 Dusuk maliyetli havayolu sirketi ne demektir yahu. Ucak ucaktir arkadas. Bugune kadar pegasusla seyehat ettim etmeyede devam ediyorum. Gayet te basarili bir havayolu sirketi. Adamlar binlerce insanin yukumlulugunu uzerine aldilarsa demekki boyle ithamlarda bumunulmasi cok yanlis. Her sirkette rotar olabilir.. 0
  • Muzaffer 20 Mart 2018, Salı 00:10:02 20 senedir mesleğim gereği yurt dışına ğidip ğeliyor um her uçuçda bizim insanımız sorun çıkarıyor buna defalarca şahit oldum marsilyada iki pasaport polisi çalışıyor gurbetçi kuzu kuzu bekliyor tık yok Atatürk havaalanına iniyor 50 polis harıl harıl çalışıyor marsilyadaki kuzu birden aslan oluyor başlıyor bağırmaya ben böyle rezalet ğörmedimdiye münübüse binmekden açiz insanı uçağa alırsan olacaklara katlanırsın 1
    • çok 20 Mart 2018, Salı 12:47:01 güzel tespit ve yorum. 0
    • Yılmaz 20 Mart 2018, Salı 21:17:44 Bende katılıyorum çok doğru tespit yalnız allah aşkına pegasus savunmayın 3.30 saat uçakta bekletmek nedir uçağa binincemi arıza olduğu belli oldu tamam o zaman indir insanları rahat etsinler klasik rezil air 0
  • Ya iste 20 Mart 2018, Salı 00:07:11 Ekibe sonsuz sabır .. kaptan olması gerektiği gibi aptala anlatır gibi anlatmış . Pegasus düşük maliyetli diyerek neyi kastettiniz bilmiyoruz ama net kar rakamlarda ve personele dağıtılacak primde thyden asla aşağı değil . Pegasus thynin 3 de 1 ucagıyla bunu yapıyorsa 3/5 yıl sonra hepiniz pegasusda toplaştığınızda gorusuruz 0
    • Mehmet 20 Mart 2018, Salı 10:39:33 Kabin ekibi son derece sabırlı ve saygılıydı, problemler ercan havaalanında yer ekibi ile yaşandı, saatlere bilgi verilmeden yolcular bekletildi, ortada ciddi birsey yokken polis çağrıldı, açıklama yapmak, alternatif çözüm üretmek yerine yolcular polis ile yüz yüze bırakıldı. 0
  • Jsjdbdbbd 19 Mart 2018, Pazartesi 23:48:05 Geçen izmirden ıstanbula 3 saat rotarli gitti pegasus mu aman 6
  • GizliyOLCU 19 Mart 2018, Pazartesi 23:35:31 su türk yolcu kadar kaba anlayıssız medenıyetten uzak baska bır yolcu profılı yoktur. en az okuyup en cok bılen yolcu (aslında hıcbırsey bılmeyen) rusa ver vodkayı yatıstır. almana kural anlat. ıngılız zaten agzını acmaz. Turk havayolu sırketlerının en buyuk ruyası, turk rus ve arap ve de hınt yolcusu olmayan ucuslar. 1
  • Yarasa 19 Mart 2018, Pazartesi 23:31:31 Delta da bile arıza olur uçak kalır ki pgs nin uçakları yenii halkımızda uçma kültürü yok daha ne istiyosunuz arıza yı bile söylemişler. 0
  • Sigir 19 Mart 2018, Pazartesi 23:30:11 O bagiran adami yakapaca ucaktan atmak lazim. 0
  • Ah Ali Sabancı 19 Mart 2018, Pazartesi 23:29:53 Uçmak herkesin hakkı demeseydin keşke be Ali bey.. Herkesin hakkı değil bırak otobüse bile binemeyecek adamlar uçağa binmesin.. 0
  • Ayhan 19 Mart 2018, Pazartesi 22:42:35 Havacılıkta kurallar kanla yazılmıştır. Bir pito tüpünün kılıfının çıkarılmasının unutulması, 3 dolarlık bir sinyal lambasının arızası, kocaman bir uçağın düşmesine sebep olmuş yüzlerce kişi vefat etmiştir. Pilotlar bunları çok iyi bilir. Bu sebeple pilotlar kuralları çok iyi uygular. Uçakta ufacık bir arıza dahi varsa uçuşu iptal eder. Pilot da bu sebeple uçmamıştır. Uçak yolcularının hayrına olan bu işleme yolcuların tepki değil sevgi göstermeleri gerektiğini değerlendirmekteyim. Kazasız belasız yolculuklar diliyorum. İnşallah Allah kimseye böyle acı yaratmasın. 0
  • Taylor 19 Mart 2018, Pazartesi 22:35:35 Cahil görgüsüz sabırsız ve sonradan görme vatandaşlardan farklı bir davranış beklemek ahmaklık olur. Dün kağnıdan indiler bugün teknolojiyi aşağılıyorlar. Kendilerindeki arızanın giderilmesi ise imkansız. 0
  • Korsanpilot 19 Mart 2018, Pazartesi 22:29:33 Daha ne diye bilet alirlar bu pegasustan anlamiyorum rezilligin her cesti pegasusta mevcut paranizla rezillik satin aliyorsunuz 0
  • Metin 19 Mart 2018, Pazartesi 22:17:35 Pegasus un yıllık rötar ortalaması Dünya ve Türkiye ortalaması nin çok üstünde olduğunu düşünüyorum Bunun nedeninde sıkışık programlar olduğunu ve yaptiriminin neredeyse olmamasından kaynaklandığını düşünüyorum 0
  • H.Faruk Tomur 19 Mart 2018, Pazartesi 22:15:45 Pegasus aslında tercih ettiğim bir havayolu firması idi. Bundan 3 yıl önce Ercan'dan Antalya'ya 08.50 uçağı ile uçmayı beklerken, cep telefonunuza uçağın 1 saat rötar yaptığı mesajı geldi. Olabilir dedik, çünki Antalya'dan da Trabzon'a saat 12.00 Metro firmasından bilet almıştık. 09.50 de uçmayı beklerken bir kez daha mesaj geldi, uçak 1 saat daha rötar yaptı diye. Sinirden millet homurdanmaya başladı ama muhatap bulamıyorsunuz. Bizim(eşimle benim) biletimiz yandı, bunun tazmini için hiç bir muhatap bulamadım. Bizim de başımızdan böyle bir olay geçti. 0
  • lovepegasus 19 Mart 2018, Pazartesi 22:09:20 Kaptan gayet güzel aciklama yapmis..Pegasusa suc atmayin artik..Arizali ucakla mi gitsinler ?? Ucak düsse en azindan zamaninda mi kalkti diyeceksiniz...Bizim insanimizin zihniyeti degismedikce hicbir cacik olmaz...Cunku yolcu her zaman herseyin en iyisini bilir...!!Bir de boyle cahilce bilmeden tartisip,bagiriyorlar yaa ha iste o zaman daha da komik oluyorlar..Sizi insan yerine koyup kaptan aciklama yapmis ustune degmez ama iste ne yapcan..! 0
  • gereken 19 Mart 2018, Pazartesi 21:39:42 Bu da Türkiye'de yeni moda oldu, isyan çıkarmak. Bu şekilde davranan yolculara, özellikle diğer yolcuları örgütleyici veya kışkırtıcı şekilde davrananlara hapis cezalarına kadar ağır cezalar verilmelidir. Bu tür davranışlar ve kitle yolcu psikolojisi çok ciddi kazalara yol açabilir. Zaten kesinlikle böyle yolcular uçuştan derhal men edilmeli ve Türkiye Sivil havacılığı tarafından 'no fly list' e alınmalı. 0
  • Dont get it 19 Mart 2018, Pazartesi 21:19:59 Paran kadar hizmet.. 0
  • Zeka testi 19 Mart 2018, Pazartesi 21:16:54 Gecikme yaşanınca insanların tepkilerine bakın direk IQ sayısı belli olur. Motorun biri çalışmıyor desen 1 tane yetiyormuş öyle gidelim diyecek, bunu uçağa yolcu diye almayı bırak sabana okuz olarak bağlamazsın. Kara liste şart 0
  • Daha ne 19 Mart 2018, Pazartesi 20:54:39 Kaptan sabırlı sabırlı tane tane en basit şekliyle herkesin anlayabileceği bir dille açıklamış uçakta ciddi bir arıza olduğu için sizi sevdiklerinize güvenli bir şekilde kavuşturabilmek amacıyla uçak seferden çekilmiştir ve hazırlık aşaması uzun sürmektedir diye. Ama belli bir kesim uçağa otobüs mantığıyla yaklaştığı için bunu anlamamakta inat etmiş ve "rezalet!!" diye video paylaşmış. Olayın özeti bu 0
  • Thy 19 Mart 2018, Pazartesi 20:48:21 Turkish airlanies bir star alians üyesidir.Kaliteyi tercih edin yarı yolda kalmayın Ucuz etin yahnisi bu kadar olur ,elli tl ye bilet 10 liraya su afiyet olsun 0
  • Wing Dragon 19 Mart 2018, Pazartesi 20:44:40 Merhaba, Sektörün nabzını tuttuğumuz bu önemli sitede emeği geçen herkese teşekkür ederek sözüme başlamak istiyorum. Maaalesef malumunuz sektörde bir kesim bir grup şanslı doğmuş referasli 0
  • TC 19 Mart 2018, Pazartesi 20:34:39 Yine PGS Yine rezillik.Tatilim rezillikle gecsin istiyorsan,PGS ile uc. Allah PGS calisanlarininda yardimcisi olsun, 2018 da kole sistemi.,Allah sabancilarin gozunu doyursun. 0
  • Atın yaa 19 Mart 2018, Pazartesi 20:19:23 Hak aramak bağırmak çağırmak hakaret etmek olarak algılanırsa bu işler bitmez. Eğer havayolu hatalıysa bunun cezasını da vericek kurumlar şikayete bakılmadan versinler. Kaptan orda anons yapıyo gelen ekibin olayla bi ilgilisi bile Yok ki olabilirdi de adam bağrıyo 0
  • Km 19 Mart 2018, Pazartesi 20:14:13 Helal olsun kaptana. Yapılan anonsa bak açıklayıcı; kendini , ekibini , ve şirketini bukadar koruduğu kolladığı için kaptanımı tebrik ediyorum. Bizim Tk kaptanları da ağzında iki geveleyip yarısı anlaşılmayan anonslarla gün geçirsinler. Nasılsa kimse onları görmüyor. TEBRİKLER PGS! 0
  • Dear passenger 19 Mart 2018, Pazartesi 20:12:39 Herşeyi bahane sanma artik biz seni senden daha çok düşünüyoruz.. 1
    • Rumuz 20 Mart 2018, Salı 14:45:47 Havayolu firması çalışanlarının ne kadar zor şartlarda çalıştığının ve yolcu güvenliğinin ön planda olduğunun farkındayız, ancak sistemde iyi işlemeyen dişliler krize neden olmakta bknz:ERCAN Pegasus yer ekibi ve uzun süre yapılmayan açıklama ve birden çok kere ötelenen uçuş saati ile yolcuların yeniden ötelenir mi korkusu. Bu video'da aslına bakılırsa sistemde kötü işleyen dişliler olmasına rağmen en son kısımda doğru işleyen (pilot ve kabin) ekibinin başarısı gözüküyor. 0
  • Pilot efsane konuştu 19 Mart 2018, Pazartesi 20:09:53 Abi cok komik degil mi yaa..... Uçuş düşük maliyetli havayolu uçuşu... pilot düşük maliyetli pilot.... yolcu da düşük maliyetli yolcu.... tam tencere kapak olmuşlar baba yaa.... 43
    • O pilot 19 Mart 2018, Pazartesi 20:20:08 Sen dusuk maliyetli pilot dedıgın adam turkıyedekı en iyi kazanan kaptanıda sen bunun farkında degılsın bebegım 0
    • Pilot 19 Mart 2018, Pazartesi 20:54:28 O yuzdenmi bizim tk nin pilotlari pgs ye kaciyor? 0
    • Adam efsane konuştu 19 Mart 2018, Pazartesi 21:12:56 Yorum yapanda düşük maliyetli belli ki. Pegasus en yüksek pilot maaşı veren şirket. Olayın lowcost olması ile alakası yok. Maalesef insan kalitesizliğimiz ile alakası var 0
    • cevap 19 Mart 2018, Pazartesi 23:06:43 sen bi git ya 0
    • Tedavi ol 20 Mart 2018, Salı 00:18:56 Seninde yorumundan düşük beyinli olduğun anlaşılıyor.. 0
    • Düşük maliyetli kafa olunca ancak böyle yorum çıkıyor demek ki! 20 Mart 2018, Salı 17:15:24 Küçükken balık ağırlıklı beslenme şart, hamur böyle yapıyor. 0
  • cenk saysel 19 Mart 2018, Pazartesi 20:05:52 önemli bir arıza var ve pegasusu yerden yere vuran görgusuzler uçak sizin için çok fazla 1
    • İbrahim 20 Mart 2018, Salı 01:34:39 Yani ne yapsaydı pilotlar veya şirket. Arızalı uçağı uçursa mıydı? 0
    • İbrahim 20 Mart 2018, Salı 01:36:07 Aynen 1
  • Rumuz 19 Mart 2018, Pazartesi 20:01:50 Türkiye’de ha yolcuyla uçmuşsun ha kargoyla ikiside aynı şey 6
  • Kartal 19 Mart 2018, Pazartesi 19:54:33 Arizali ucakla ucsa bir dert, yeni ucak gonderse baska bir dert, bu milletin sabirsizligi sonunda birilerinin burnunu kanatacak... 2
  • sadece pegasus mu 19 Mart 2018, Pazartesi 19:45:45 genel olarak rotara bagli insanlarin sinirlenmesi cok dogal. is gorusmesi olan var,hastasi olan var kaptanin dedigi gibi sevdiklerimize bizde gec kavusacagiz demekle olmuyor. en kotusude hicbir havayolu tazminat odemeye yanasmaz. 23
    • eee 19 Mart 2018, Pazartesi 20:40:24 ne yapacak? Zamanında gitmen için arızalı uçakla mı uçuracsk? Sen bu kafayla ışınlanmayı icat et zamanında gitmek istediğin yere ulaş. 0
    • Harekat 19 Mart 2018, Pazartesi 20:56:02 Toplantısına hastasına giden yolcu otobüsten 50 lira fazla veriyor 10 saate gideceği yere 1 saatte gidiyor . Hiç bir havayolu zaten rotarsiz ucacagini beyan etmez. Biraz sabırlı olun 0
    • Kibris 19 Mart 2018, Pazartesi 21:20:19 Haftasonu kumarda paralari kaybedenler pazar gecesi istanbul donusu hincini pegasus tan cikarmis 0
    • Cahilimiz çok 19 Mart 2018, Pazartesi 23:24:22 Dün Pegasus ile FRA-SAW uçtum. Frankfurt'ta yan rüzgar sebebiyle pistin birtanesi kapatıldı. Dolayısıyla uçak içinde iki saat kalkış için sıra bekledik. Pegasus Havayolları bu süre içinde yolculara ücretsiz su ve kek ikramı yaptı. SAW'da yolcular uçak park pozisyonuna yanaşmadan ayağa kalktılar ve tüm uyarılara rağmen park pozisyonuna kadar ayakta gittiler. uçak park pozisyonundayken merdivenlerin yanaşması 10 dk sürmedi. Ama yolcular yine isyanlardaydılar. Pegasusu kötülediler. Sanki Pegasusa silah zoruyla bindirildiler. Işine gelen binsin, binen de ücretine, kalitesine laf etmesin. Bağlantılı sefer ve sevdiklerine kavuşmaktan dem vuran yorumcular; tekniğe, hava şartlarına havayolu ne yapsın? Eleştirilecek yerde eleştirin, sap ile samanı karıştırmak ve demagoji yapmak dürüst bir yaklaşım değil. Ayrıca videodaki etiket "Pegasus rezaleti". Ne alaka, kaptan gayet beyefendice bilgilendirme yapmış ve yolcular alkışlamış. Rezalet bunun neresinde. Kötü bir olay yaşansa da Pegasusu perişan edelim diyenler sıraya girmişler. Unutmayalım bu şirket Türk bayrağı taşıyor. Onun alacağı yara Türk sivil havacılığının yara alması demektir. 0
    • A Pilot 20 Mart 2018, Salı 03:23:35 Cozum onerin ne peki onu da söyle 0
    • Yoruma bak! 20 Mart 2018, Salı 17:24:17 Hasta var, çocuk var, iş var..... Hava muhlefeti, arıza, iniş kalkış sıra vs. de var. Fırtına olunca evinden çıkmayan yada aracı bızulunca saatlerce ses çıkartmadan çekici bekleyen ve serviste aracını yatırıp otobüse raksiye binen adam, uçağa binince kendini herşeyi yapabilen ukalaya dönüşüyor. Ne yapsın şirketler, ışınlansın mı oradan oraya??? 0
  • Bozo 19 Mart 2018, Pazartesi 19:28:47 Bunlara yeni bir uçak göndermiyeceklerdi deniz yoluyla gelselerdi ol eşke paralarınıda iade etselerdi. 1
  • Rezalet bunun 19 Mart 2018, Pazartesi 19:28:39 neresinde bre gafiller arızalı uçakla gitseydiniz" ki öyle bir şansınız yok "bir kaza yaşansaydı iyimi olurdu? 1
  • Teknik 19 Mart 2018, Pazartesi 19:23:07 Yolcuya bu kadar aciklama yapilmamali. Herkes ondan sonra bizden cok kaptan teknik oluyor. Ariza ya go dur ya no go. Cok ciddi ariza ne demek. Ariza var deyin gecin. Arizayi soran yorum yapan kaptana ucus plani soran yolcu bile var. Yolcusun kardesim bin otur git herkeste kendi isini yapsin. 3
    • aynen 19 Mart 2018, Pazartesi 20:41:13 katılıyorum 0
    • Valla 22 Mart 2018, Perşembe 22:59:05 Cok haklisiniz.Hayir anlamadiklari ve asla anlayamayackalri gibi birde kendilerini bir halt saniyorlar sonra 0
  • Gio 19 Mart 2018, Pazartesi 19:05:38 Bu video yu izledikce gercekten insanimizin kara cahil oldugunu bir kez saha goruyorum. Ucak arizali deniyor hala utanmadan orada ekibe bagiriyor. Allah boyle insanlari nasil.biliyorsa.oyle yapsin. Verin polise bu cahil pislikleri 3
    • selçuk 20 Mart 2018, Salı 08:22:25 evet cok haklisiniz. bende bunu dile getirmeye calistim 0
  • Frequent Flyer 19 Mart 2018, Pazartesi 19:03:46 Bu durumda sorun yaratan yolcuların ömür boyu uçakla seyahatten men edilmesi gerekir. 1
    • Halil Ibo 20 Mart 2018, Salı 17:00:23 Black list diye birsey var ama ulkemizde uygulanmiyor olabilir bencede kural disi hareket eden yolcularin siddetine.gore 0
  • Vatandaş 19 Mart 2018, Pazartesi 19:02:20 Bundan 1 ay evvel yine böyle bir olay yaşandı yine bir pegasus rezaleti. Böyle giderse pegasus yavaş yavaş dibi görecektir. Lafımın arkasındayım dislike yapanlara selamlar. 60
    • Setenya 19 Mart 2018, Pazartesi 22:40:49 Pegasus şirketi neden karalanmaya çalışılıyor anlamıyorum ben yillardir pegasusla gidip gelirim daha 1 kez rotarina denk gelmedim ucaklari rahat personel ilgili daha ne yapsin adamlar thy yollari gibi bilet fiyati 300 lira olmadigi icin düşük maliyetli denmis sanki diğerleri uzay mekigi ile ucuruyor veya yolcuya ozel oda yatak veriyor nankör bir milletiz maalesef 0
    • sana 19 Mart 2018, Pazartesi 23:10:15 ben de sana selam ediyor ve dislike yapıyorum. Pegasus'ta çalışmıyorum. Rakibinde çalışıyorum. Bizde de olsa aynısını yapardık. Selamlarrrrrrrr. 0
    • Ocean 20 Mart 2018, Salı 01:25:47 O olaydan sonra kac kere daha ucacaksın pegasusla bende lafımın arkasındayım 0
    • İbrahim 20 Mart 2018, Salı 01:41:07 Ne yapsaydı yani Pegasus arızalı uçağı uçurmalı mıydı. Tanrım bu ne cehalet. Yakınlarını bir daha görememektense 3 saat geç görürsün. Var mı ötesi? 0
    • Kolpa vatandaş 20 Mart 2018, Salı 03:43:14 Ayda kaç kere pegasusla uçuyorsun onu söyle pegasus olmasaydı uçak senin gibiler için gök yüzünde bir nesneydi 0
    • 1 ay evvel 1 ay sonra 20 Mart 2018, Salı 07:07:37 Kardeş sen uçma valla bak sen ölmek istiyosun belli sen uçağa düşürürsün oda belli. Bak kardeş araba arıza yapınca ne b. Yiyon? De ba bakıyım? Taksiye biniyon yada hiçbiyere gidemiyonnnn deme???? 0
  • duvar ahmet 19 Mart 2018, Pazartesi 19:00:52 bizim millet sabırsız 3
  • NE BEKLİYORSUNUZ? 19 Mart 2018, Pazartesi 18:51:48 Adı üstünde düşük maliyetli havayolu taşıyıcısı... Aldığınız biletler "çoğu zaman" oldukça ucuz meblağlarda... Buna rağmen gün içerisinde bir uçağı ortalama 7-8 sefer yapan ve gayet yeni nesil bir filo. Ve tabi ki bu uçakların arıza yapma ihtimali her zaman var, önemli olan uçuş anında yapmaması!.. Neymiş 2 saat gecikmiş, 5 saat gecikmiş... Senin kayıbın 2 saat 5 saat, hadi dolaylı maliyetin de yüksek tutarlar ancak buna düşük maliyetli havayolu şirketi olan Pegasus açısından bakarsan seninkinin bilmem kaç misli. Eee o zaman niye bu adamlar sana arıza yapmamış uçağa arıza yaptı desin!... Mantıklı olun lütfen, verdiğiniz tepkiler mantık çerçevesinde olsun... 1
  • Pegasus 19 Mart 2018, Pazartesi 18:51:34 Ortada bir rezalet yok. Olması gereken olmuş. Pegasus u lowcost diye vurgulamak ama?? 1
    • John 22 Mart 2018, Perşembe 19:26:32 Forever turkish airlines 0
  • Kabin Memuru 19 Mart 2018, Pazartesi 18:38:12 Artık uçak biletine düzeltilmeler getirilmeli. Artık herkes kolayca uçmamalı. 100 tl’ye bilet alıp uçağı satın alanlardan yıldık artık. Ve her havayolu artık kara listesini oluşturabilmeli. Adam yerde gıcır, havada psikopata dönüşebiliyor. Uçuş güvenliği için tehlikeli durumlar yaşanabilir. 3
    • Picasso 20 Mart 2018, Salı 00:47:31 şu .insanlar kıyafetiyle karşılanır. parasıyla ağırlanır zihniyetinden kurtulamadiginiz zaman sen ve senin gibi düşünen çok kabin memurunu sikerler. .aklında bulunsun diye düşünüyorum. . 0
    • Kerem Şahen 20 Mart 2018, Salı 00:59:41 Senin paran var,pahalı uçağa biniyorsun,sanane ucuz uçaktan ukala.. 0
    • selçuk 20 Mart 2018, Salı 08:25:54 kabin memuru olsanız gerek. cok dogru bir tespit. genel olarak kumar oynamaya gelen ( kendini bilmeyen) bazi saygisizlari surekli goruyorum. ayda 4 ucus yapiyorum yaklasik cok ama cok haklisiniz. kara liste sart bence de. en azindan caydiricilik olur. 0
  • SC 19 Mart 2018, Pazartesi 18:36:53 Pegasus ile hiç bir alakam yok ama çok taraflı bir yazı olduğu besbelli.Tarafsızlığınıza ciddi gölge düşmüş. Yazık. 2
  • Haber değeri var mı? 19 Mart 2018, Pazartesi 18:26:47 Her rötarı haber yapmasanız iyi olur; sonra Yolcular bunu gerçekten önemli birşey sanıp abartılı tepkiler veriyor. 1
  • Delay 19 Mart 2018, Pazartesi 18:26:43 Tane tane ne güzel aciklamis. Yinede anlamiyanlar var. Bu is hakkaten sabir isi. Allah akil fikir versin. 3
  • Gizemb 19 Mart 2018, Pazartesi 18:22:10 İstanbul ‘dan Ukrayna’ya oradan da New York a aktarmalı uçuşum vardı. Ukrayna da 9 saat rötar yedim , yine de tek bir çirkeflik yapan görmedim. Neden böyle arsızsın güzel ülkemin güzel insanları ya :( 1
    • Qser 20 Mart 2018, Salı 00:58:22 Yurt disinda giklari cikmaz.bilinc-muhakeme sifir!!! 1
    • Gourme 20 Mart 2018, Salı 05:57:14 Kardeşim paranız varsa sizde thy gibi şeylerle uçun şurda yorumlara bakıyorum da nerde boş adamlar var onlar konuşmuş hele bitanesi ukraynadan aktarmalı new york yapıcakmış kardesim sen daha uçak biletini zor almışsın new york senin neyine istanbul mu sanıyorsun orayı 2
    • selçuk 20 Mart 2018, Salı 08:26:55 iste guzel bir bakiş. tebrikler.. arizali olan halkımız o kesin. bende bunu dile getirmeye calistim 1