Pegasus'tan açıklama; 'Şirketimizin duruşu ile bir bağı yoktur'

    Çok beğenilenler

  • Slm 28 Nisan 2022, Perşembe 17:55:40 İçiyosan iç kardeşim de. Kadir gecesini ne karıştırıyosun. Resmen provoke ve tahrik var. 71
    • Gelecek 28 Nisan 2022, Perşembe 18:50:57 Spinoza tanrısına inanıyormuş. 0
  • Pgt 28 Nisan 2022, Perşembe 17:52:38 Herkes yemekte, içmekte, inanıp inanmamakta tabiki özgürdür. Ancak bu fotoğrafta konu farklı. Durum islamafobik. Pegasus ülkenin 2. en büyük havayolu şirketi, gövdesinde ülkemizin bayrağını taşıyor. Değerlerimizle hiç kimse dalga geçemez. Yine söylüyorum, herkes istediğini tercih etsin, konu tercih konusu değil. Ceza en üst sınırdan verilmeli. 88
    • Calm your horses 28 Nisan 2022, Perşembe 18:28:21 Hakim misin sen hayirdir en ustten ceza verilsin falan? Vatandasliktan atalim oldu olacak istersen. Bu olaydan sirkete ne ilk basta? Bir suc varsa ortada savcilik devreye girer. Sirket neden ve hangi yetkiyle kisilerin gunluk hayatindaki bir olaya mudahil oluyor? Resmi sirket yemegi mi bu? Uniforma mi giyiyorlar? Pegasus hesabini mi taglemisler? Senin kutsalin sana. Adamlar inanmiyor olabilir senin kutsalina. Saygi dersen de adamin kendi sahsi sosyal medya hesabi. Ifade ozgurlugu cercevisinin disina ciktigi bir kufur saldiri da yok. Ee o zaman? 5
    • değer mi? 28 Nisan 2022, Perşembe 19:05:29 ? 0
    • None 28 Nisan 2022, Perşembe 19:05:35 Bayrak taşıyo dini değerle ne alakası var? Aklınızdaki saçmalıkları gerçeğe dönüştürmeyin. Devlet bayrak ayrıdır ve devletin dini yoktur! Laik liği bi türlü anlatamadık size 2
    • Just chill 29 Nisan 2022, Cuma 10:07:55 Siz cezanın pegasustan beklendiğini sanıyorsunuz vah yazık. Şirketin bu duruma en fazla vereceği ceza kıdem düşüşü + 2 gün eğitim olur. Ayrıca evet arkadaşların biosunda pegasus yazıyor ve daha önce üniformalı resimler var. Olayın şirket ve bayrak ile alakasına gelince, bu kadar büyük bir kurum tüm inanç ve değerlere saygı duymak zorundadır. Aksi takdirde batışı çok hızlı olur. 1
  • Tüm yorumlar

  • TGS YHM YE CEVAP 04 Mayıs 2022, Çarşamba 22:36:23 Sen ermenisin galiba burda adamların ne bok yediği tartışılmıyor elbette yer içer kimseyi ilgilendirmez söz konusu ramazanda ve Kadir gecesi gününümü buldular bu saygısızlık değilmi ve şirketinin adını vererek yapması pegasus en iyisini yapmış şimdi sadece ramazanda değil 12 ay boyunca içsinler biryerlerin yiyorsa sende tgs nin adını vererek birşeyler yap o kişilerde seni savunur dinden imandan yoksun Allah sizleri bildiği gibi yapsın 4
  • Belki de 30 Nisan 2022, Cumartesi 13:18:56 Problem bu gençlerde değil, bu gençlerin yaşadığı iklimdedir..Hatta büyüklerine üstlerindekilere benzeme çabası ve hatta onların gözlerine girme çabasıdır..Çok yazık 1
  • Çocuk 30 Nisan 2022, Cumartesi 07:49:02 Vakiflarda çocuklara tecavüz ederken sesi çıkmayanlar kalkmış burada ahkam kesiyor 5
    • Necdet Uçak 02 Mayıs 2022, Pazartesi 00:44:17 Alemcilere yanlış demek için tecavüzcüleri onaylamakmı gerekiyo 3
  • Aslolan 29 Nisan 2022, Cuma 22:45:00 Asıl bu fotoğrafı görüp ekran görüntüsü alıp şirkete ve sosyal medyaya salan kişiyi etik kurula sevk etmek lazım. Bu kişilerin takipçilerinden bitiş sonuçta. 2
  • TGS YHM 29 Nisan 2022, Cuma 19:18:12 Saçmalığın ve karaktersizliğin daniskası. Arkadaş adamlar gitmiş alkol içmiş eğlenmiş vs. Size ne yahu isteyen istediğini yapar kimi ilgilendirir bu ? Üzerlerinde şirket üniforması yok, amblemi yok. Kimi ne ilgilendirir. Pegasus yönetimi umarım çalışanlarının yanında durur sahip çıkar. Çok yazık 5
    • pilot 02 Mayıs 2022, Pazartesi 02:12:27 kimse adamin yedigine ictigine bakmiyor, milyonlarca insanin inancina hakaret etmesine bakiyor. Bunu bile anlayamayacak kadar ... 8
  • Pegasus yerinde bir karar almış, sıra THYde 29 Nisan 2022, Cuma 17:24:49 Keşke THY'de de Allah'ın ayetleriyle dalga geçenler şirketten atılsa; "Allah size, emanetleri mutlaka ehline vermenizi ve insanlar arasında hükmettiğiniz zaman adaletle hükmetmenizi emreder. Allah size ne güzel öğütler veriyor. Şüphesiz Allah her şeyi işitmekte, her şeyi görmektedir." (Nisa/58) "Birbirinizin mallarını haksız yollardan yemeyin. İnsanların bir kısım mallarını günah olacak biçimde bile bile yemek için hükmedicilere peşkeş çekmeyin." (Bakara/188) Bu ayetleri okuyup hala nasıl korkusuzca namaz ve orucun kendilerini kurtaracağını düşünürler. Akrabasına eşine dostuna güvenip kimsesiz bulduklarının sırtına binenler, oldu bittiye getirip hak yiyenler, terfileri götürenler.. Siz unutursunuz, "sen kim köpek, sen bizim kimlerin akrabası olduğumuzu biliyon mu, itibarlı bir akraban dostun yokken bu ne cüret bu ne cesaret" edalarıyla ortalıkta yağma yaparsınız, insanların hayatıyla oynarsınız. Her gece, siz uyurken, kalkıp üşenmeden isimlerinizi teker teker sayarak Allah'a şikayet ediyorum, Allah ne güzel vekildir. 20
  • Normal 29 Nisan 2022, Cuma 15:34:35 Yaşama bu kadar din dayatması olunca bunlar normal. Milleti dinden soğuttular. Hatta tepki doğmasına neden oldular. Pegasus’un tutumu da doğal. Özel yaşama karışılmamalı. 26
    • Normala 29 Nisan 2022, Cuma 19:04:45 Kimse bir dayatma yapmıyor adamların yaptığı kadir gecesinde çok ayıp bir şey kimse senin inancını sorgulamıyor insanda biraz utanma duygusu olur gerçi bu devirde bunlar olmamasi gereken seylerzaten aşı 2
  • Tgs 29 Nisan 2022, Cuma 15:17:37 100% Karaktersizlik, saygili olmak cok zor değil. insanlik dersi şart 12
  • Bal gibi de vardır. 29 Nisan 2022, Cuma 15:14:01 Maalesef gerçekler öyle değil.Pegasus şirket kültüründe, Uçak personeli istediği gibi dini değerlere ve cumhurbaşkanımıza küfür etmekte özgürdürler. İnançlıysanız her zaman ayrımcılığa uğrarsınız. Kokpitte ve kabinde sadece para ve seks konuşulur. BU yaşananlar sadece buz dağının su üzerinde kalan tarafı. Personelin kovulmasına gelince , mahkeme yoluyla 16 maaş ceza ödeyip işe geri alınırlar :).İşten çıkarma ve işten çıkardıklarına karşı dava kaybedip tazminat ödeme rekoru Pegasus'ta ,çalışanına düşman daha kötü bir şirket yok ne de olsa... 34
    • line 06 Mayıs 2022, Cuma 09:41:29 pegasusun şirket kültüründe her türlü inanca düşünceye saygı göstermek var aksini idda eden kendi düşüncesine baksın. Kokpit de kabinde sadece para ve seks konuşulur diyen bence arkadaş çevresini degiştirsin ortama giren kişiler ortamın muhabbet kalitesini belirler. 1
  • Diğeri 29 Nisan 2022, Cuma 15:02:19 Evet bu hiç hoş olmayan bir görüntü! Fakat aynı şekilde bunun binlerce kat fazlası yandaş ve trol paylaşımlarına neden sessiz kalınıyor? Bir gurup herşeyi yazıp paylaşır, karşıt olunca linçmi? Pegasus zaten olması gerekeni yapmış. 4
  • Nur 29 Nisan 2022, Cuma 14:56:36 Terbiyesizler!... 8
  • Kpt 29 Nisan 2022, Cuma 13:58:55 Bu tam bir ahlaksızlık göstergesidir. Bu adamların yaptığı işten de hsyır gelmez. 28
  • İslamofobi 29 Nisan 2022, Cuma 13:28:24 Türkiye’deki İslamofobi Batıdakine rahmet okutur. 13
  • budur 29 Nisan 2022, Cuma 13:13:00 çok yerinde ve aklı selim bir yanıt, katılıyorum. 7
  • Yazık 29 Nisan 2022, Cuma 12:13:41 Bu olaya duyar kasanlara soruyorum; Erzurum Palandökendeki bir Kur'an kursunda 2 ay önce ortaya çıkan ve yıllardır yaşanılan olaylarla ilgili zerre duyar kastınız mi? Eğer o iğrenç olaya tepki göstermeden, bu paylaşıma tepki gösteriyorsanız, biliniz ki samimiyetsizsiniz. Samimiyetsizsiniz samimiyetsizsiniz. 30
    • Çorbacıyan 30 Nisan 2022, Cumartesi 08:12:26 Kardeşim dünyevi meselelerde samimiyet aramaya gerek yok, "öyle görünsen yeter, sayı arttır yeter, oyunu ver yeter, önüne atılanla yetin sesini çıkarma yeter" Allah tüm bunları yer sanıyorlar, yakındır bitmeyen çorba bitince birbirlerini yemeye başlarlar. 1
  • Yazık 29 Nisan 2022, Cuma 12:13:41 Bu olaya duyar kasanlara soruyorum; Erzurum Palandökendeki bir Kur'an kursunda 2 ay önce ortaya çıkan ve yıllardır yaşanılan olaylarla ilgili zerre duyar kastınız mi? Eğer o iğrenç olaya tepki göstermeden, bu paylaşıma tepki gösteriyorsanız, biliniz ki samimiyetsizsiniz. Samimiyetsizsiniz samimiyetsizsiniz. 23
  • Hani 29 Nisan 2022, Cuma 12:12:11 Hani cogunluk muslumandi? 6
  • Tipik 29 Nisan 2022, Cuma 12:11:30 Tipik pegasus ve havayolu calisani fotografi. 33
  • Var var 29 Nisan 2022, Cuma 12:09:16 Sirketinin durusuyla gayet baglantisi ve alakasi var. o kisiler pegasus calisanlari degil mi? Kabinciler degil mi once onu soyle 33
  • Mr.B 29 Nisan 2022, Cuma 11:59:52 Nazi özentileri çıkmış meydana, gücünüz yetiyorsa makara diye dalga geçenlere saldırın 13
  • Genclik 29 Nisan 2022, Cuma 09:12:23 Siyasetin içine dini karıştırıp herturlu pisligi yaparsan , atamlarla torpile ballı kaymaklı maaşlar alıp sonra cuma namazına gıdıp onuda mılletin gözune sokarsan böyle ataist gencligin yetişmesine sebep olursun NOKTAA 38
    • Sacmalamissin 29 Nisan 2022, Cuma 11:16:53 Kula bakıp ateist oluyorlarsa zaten iman konusunda sorun var demektir. Kulun yaptığı ile Allah'ı inkar etmek ne büyük cahilliktir. Yaratanı yarattgindan dolayı yargılamak gibi bir lüksümüz yok ... Gerçi böyle yapinca aydın kesim oluyorlar değil mi ? 23
    • saçmalamıssın 29 Nisan 2022, Cuma 12:56:14 bu kadar itikadın var ama, müslüman görünen dinsizlere lafın yok. hep karşı bildikleriniz suçlu, hiç aynaya bakmayın.. 7
    • Genclik 29 Nisan 2022, Cuma 14:05:18 Kendinmden örenek vereyim ‘ kuran kurslarında erkek cocukların taciz edilmesini gördukten sonra cuma hutbelerinden siyaset duyduktan sonra, ülkedeki cematlerin hertürlü pislige karıştıgına sahıt olduktan sonra benimde imanım zayıfladı yalan yok 11
  • Yolcu 29 Nisan 2022, Cuma 08:26:16 İçene karışacak değiliz istediğini yapar ama toplumun büyük kısmının kutsal kabul ettiği değerler ile alay edercesine paylaşım yapmak hiç doğru değil. Konuyu çalışılan şirkete bağlamak da bir o kadar abes ama olay medyaya yansıdığına göre hangi şirket olursa olsun gereğini yapmak zorunda. Paylaşımı Pegasus ile ilişkilendirip şirket imajında kamuoyu nezdinde olabilecek olumsuz etki nedeniyle de paylaşımı yayanlara karşı hukuki girişim başlatmalı. Sonuçta bir deli kuyuya bir taş attı çıkar çıkarabilirsen. 6
  • Yoo zorundasın 29 Nisan 2022, Cuma 02:11:17 İnanmak zorunda asla değilsin. Kendi içinde ne yaşarsan yaşa.. İster taşa tap, ister osuruk böceğine, ister tüm inançları yok say umrumda olmaz sana saygı duymak zorundayım. Sen de bana saygı duymak zorundasın. Medeniyet öyle uçsuz bucaksız, sınırsız özgürlük demek değil. Ha olayın Pegasus’la bir ilgisi var mı, asla yok! Bunu bulup yayan fitneci de ayrı edepsiz. 3
  • TCK . MADDE 216 29 Nisan 2022, Cuma 02:11:10 Halkın bir kesiminin benimsediği dini değerleri alenen aşağılayan kişi, fiilin kamu barışını bozmaya elverişli olması halinde, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. 10
    • heya 29 Nisan 2022, Cuma 12:00:51 herkes hukukçu olmuş alenen aşagılama nerde velevki paylaşan suçlu masadakilerin ne suçu var. ?? 15
  • Yazık 29 Nisan 2022, Cuma 02:06:19 Bu olayı savunanlarda kusura bakmasın bi onlar kadar da saygısızlar. Herkesin kötülüğü iyiliği kendine fakat bunu yahudiler hristiyanlar bile yapmaz be kardeşim en azından saygı duyuyorlar. 8
  • Gani 29 Nisan 2022, Cuma 02:04:25 Med denen beyinsiz içen içsinde dini niye bulaştırıyorlar he bizde size saygı duymuyoruz bide dinden sogutmuşlar bunların ve senin dinle ne alakan var dinsiz seniz dinsiz gibi yaşayın dine karışmayın 5
  • Saygı.. 29 Nisan 2022, Cuma 01:33:57 Yorumlara bakıyorumda bu saygısız gençlere saygı göstermemizi bekliyor bir çokları. Evet istediği gibi içer bu kimseyi ilgilendirmiyor ama dalga geçip tahrik ediyorsa ve bunuda gösteriyorsa kusura bakmayında bunada saygı gösterilmez. Bu saygı olayını işinize geldiği gibi kullanmayın. 9
  • Sdt 29 Nisan 2022, Cuma 01:03:23 Para insanı dinden de eder imandan da... 6
  • Selami 29 Nisan 2022, Cuma 01:02:31 Ve mekeru ve mekerallah, vallahu khayrun makirin 15
  • Kararım net 29 Nisan 2022, Cuma 01:01:46 Dinimizle alay edenler işten atılmazsa bir daha asla binmeyeceğim Pegasus’a 38
    • Binersin binersin 29 Nisan 2022, Cuma 12:14:49 2 TL ucuz olsun kalıbımı basarım önden sen binersin. 6
  • Amiriniz 29 Nisan 2022, Cuma 00:41:04 Aynı Kadir Gecesi bir inançlı Ayasofya'dan kandil programında Atatürk'e göndermeli bir hikâye atsa burada "yha size ne başkalarının hayatın yha" diyen ılıklar hemen linç eder ve tutuklanma talebi icin sosyal medyadan emniyeti etiketler. Bu hastalıklı kafadan kurtulun, toplumların dini deger ve milli figürlerine saygı duymamak Dünya'nın hiçbir yerinde hürriyet kapsamına girmez. Medeniyeti kavramak zor degil. 13
  • Airbus muhtarı 29 Nisan 2022, Cuma 00:29:56 Kimin ne yaptıgı beni zerre ilgilendirmez. Kadir gecesi iceceksen icersin ama neden inançla dalga gecen cümleler ekliyorsun o hikayeye? Edebinle eğlen, iç, ne yaşarsan yaşa. Bir ulusun milli deger ve inançlarına saygı konusunu ilkokul 3. sınıfta ögretiyorlar. Boyle saçma hareketlere girmeye gerek yok. Bu arkadaslarin işten atildigi bilgisi dolanıyor, açıkçası bunu da dogru bulmuyorum. Kimse boyle bir sebepten otürü ekmeginden olmamalı ama Pegasus'un yerinde olsam bu masanın hepsini ülkenin deger ve mukaddesatına saygı konusunda egitime cekerdim ama sosyal medya tepkisiyle işten atılma olayı kesinlikle yanlış olur. Son yıllarda bu linç kültürü çok arttı, bu gidişat iyi değil. 7
  • Etik kurul 29 Nisan 2022, Cuma 00:22:30 Pegasus bu konuyu etik kurula taşıyacağım dedi, etik kurul sadece mesai saatlerini kapsayan konuları değil, etik olmayan ve personelin her alanda ortaya koyduğu davranışları incelemekte, Böylece şirkette kaliteli insanları çalıştırmak istiyor, mesela bir kediye kötü davranırken bunu fotolara ve paylaşsa, bu konu da etik kurula taşınabilir Her kes davranışından sorumludur kısacası. Yetişkin olarak yani. 6
  • Yorumsuz 29 Nisan 2022, Cuma 00:19:57 İçin için de g.tnzle değil ağzınızla için millete göstermeyin herkesten saygı beklerken siz de saygı gösterin Müslüman olmayanlar ramazanda oruç tutanlara saygısızlık olmasın diye dışarıda herhangi bir şey yemezmis zira Müslümanlar da onların kutsallarina saygı gosterirmiş nedir bu tamamen edepsizlik pegasusa bağlanması ayrı bir terane zaten 2
  • Saygımı dediniz 29 Nisan 2022, Cuma 00:17:21 Maşallah herkes saygıdan bahsetmiş. Acaba bu gurüh takımı bizim en önemli manevi günümüzle dalga geçerek saygımı gösterdiler hadi ordan pabucumun çakma saygı perileri. 7
  • Geri kalmış ülke rezaleti 28 Nisan 2022, Perşembe 23:49:31 Ya arkadaş adam uçaktan video mu atmış, üniformalı mı? Seni temsil ettiğine dair en ufak bisey var mı? Senin çalıştırdığın yabancılar ramazanda içmiyor mu? Yabancılar da ramazanda içerse etik kurula mı çıkaracaksın? Bir insan Türk olduğu için Müslüman olmak zorunda mı? 26
    • İçmesine kimse birşey demiyor ? 29 Nisan 2022, Cuma 10:39:41 Kadir Gecesi özel " Rabbim kabul etsin " saygısızlığına kızıyoruz. Bunu bile anlamayacak kadar zeka kırıntısı yok ise boşuna uçma canım kardeşim. Evet o yabancılar da içiyor. Ama sana kadeh kaldırıp dini değerlerinle alay etmiyor. 4
  • TDP 28 Nisan 2022, Perşembe 23:37:59 Kişilerin ne içtiği nezaman içtiği nerede çalıştığı kimseyi ilgilendirmez lakin paylaşılan fotoğrafda yazılanlar dini inançlara saygısızlıktır.kimse kimsenin dini inançlarına saygızlık edemez 2
  • Hepsi 28 Nisan 2022, Perşembe 23:33:49 Zaten akıl fakiriydi. 2
  • Business Pilot 28 Nisan 2022, Perşembe 23:30:20 Kimin neye inandığı veya ne içtiği zerre umurumuzda değil. Ancak benim inancimi rakı sofrasına meze edip alay edemezsin. Bunun adı özgürlük değil saygısızlık ve provakasyondur. 6
  • Harekat 58 28 Nisan 2022, Perşembe 22:57:17 Her zaman derim bizi bizim kadar yoran bir toplum daha gelmemiştir. Resmen provokasyon 1
  • Özensiz hayat 28 Nisan 2022, Perşembe 22:55:17 hic baska bir kilif bulamadiniz sozum ona eglencenize. Kadir gecesini raki masaniza meze yapana kadar. Özel hayatmis ne guzel siyrilin isin icínden. Milyarlarca müslümanin inandigi degerler ne olacak. Yerin dibine batsin ozel haytiniz da biz görmeyelim. 4
  • A. 28 Nisan 2022, Perşembe 22:55:05 Paylaşımı yapanı dışarıda bırakarak söylüyorum, diğerlerinin ne suçu var. Alkol almış, eğlenmişler. Fotoğrafın böyle paylaşılacağını nereden bilsinler. 8
  • 737 28 Nisan 2022, Perşembe 22:52:13 Bu olayın Pegasus la ne alakası var Aynı olay THY olsa yayınlanmaz Bile Maksat Pegasus yada özel Türk şirketlerinin adını kirlemek. 10
  • Hele bak hele 28 Nisan 2022, Perşembe 22:51:44 Yav iyi güzel inanmamış olabilirler. İstedikileri zaman içerler o da problem değil belki. Ama içip içip kadir gecesini ağza almak, alenen yüzüne karşı küfür etmek gibidir. Buna saygı duyan arkadaşlar da kendisine küfür edildiğinde saygı duymalıdır. 2
  • Özür dilemek 28 Nisan 2022, Perşembe 22:45:19 Keşke kaçmak yerine özür dileseler,yapmişlar bir cahillik. Büyüklük affetmektir. Konunun buralara geleceğini düşündüklerini sanmiyorum. Çoçuk bunlar. Pegasus malesef çok küçük hayat tecrubesi olmayan insanlar çaliştiriyor. Asıl konu bu kadar cahil cesareti olan insanlara nasil canlarımızı emanet ediyoruz. 3
    • Katılıyorum 29 Nisan 2022, Cuma 14:50:09 Yaş ortalaması en az 30 ve üzeri olmalı. Çok cocuk var 0
  • Saygı duyacaksın 28 Nisan 2022, Perşembe 22:37:36 Saygı duymuyorum diyenler bu size kalmış bir şey değil. Zorla duyacaksın. Ne içersen iç ne halt edersen et ancak insanların dinine saygı duyacaksınız. Müslüman Hristiyan yahudi putperest fark etmez. İçkili fotoğraf paylaş ancak kadir gecesini ya da Allahın adını böyle bir olaya karıştıramazsınız buna izin vermeyiz. Umarım en kısa zamanda işten atılırlar. 5
    • İçkili foto 29 Nisan 2022, Cuma 10:30:53 Yaw aziz mübarek gün içkili fotoda paylaşmasın. Ne gerek var, yılda bir ay paylaşmasa nedir yani!! Allah Allaah yoktu kardeşim eskiden, Ramazanda milyonlar oruç tutarken içki paylaşmakta dığru değil, gerçi adam resmen sinime küfür ediyor 8
  • Pgs 28 Nisan 2022, Perşembe 22:32:02 Bu gibi tipler TK da daha cok, Siz önce kendiize bakin, müdürler baskanlar yedikleri halt bunun yaninda hic kalir… 9
  • Pilot 28 Nisan 2022, Perşembe 22:30:23 Sosyal medya çok tehlikeli 0
  • Bedava harcanmak 28 Nisan 2022, Perşembe 22:27:58 Kardeşim kurumsal şirkette çalışan bir insansın böyle paylaşımlar yapılmaması gerektiğini bilmen lazım herkesin görüşüne saygılı olun yaptığın komiklik nerelere gidiyor bir düşün şimdi Pegasus hava yollarına yazık değil mi oradaki çalışanlara ve yöneticilere onlarıda şüphe içinde bıraktınız yaşadığın yer TÜRKİYE burda adam harcamak en kolay olan ülkelerden biri bunu unutmayın 0
  • Kaptan 28 Nisan 2022, Perşembe 22:26:33 Ülkeye Şeriat geldide haberimiz mi yok? 22
    • el cevap 29 Nisan 2022, Cuma 11:23:05 şeriat heryerde akıl fukarası 4
    • Ceyda 29 Nisan 2022, Cuma 19:53:11 Senin gibi zihniyetteki saygısız bi adam bizi uçuruyorsa bu ülkede herkes herkesi uçurur 1
  • Eleman 28 Nisan 2022, Perşembe 22:24:58 Bırakın bunları Allah'ın vereceği cezayı siz düşünmeyin asıl sorun Tge ve şimdide İSG bayram harçlığı adı altında personelini düşünürken PGS niye birşeyler yapmıyor 1
  • Basketbol takımı kazandı. 28 Nisan 2022, Perşembe 22:20:11 Aferin Anadolu Efes.Tebrikler 3
  • Hakkı 28 Nisan 2022, Perşembe 22:08:32 Mesele ne alkol ne eğlence. Müslümanlar için kutsal bir gecede. Türkiye’de bunu yapmak alenen büyük bir terbiyesizlik. Derhal iş akitleri son bulmalı. Bunun altından kalkamaz Pegasus yönetimi 7
  • Pgs 28 Nisan 2022, Perşembe 22:06:55 Ile alakasız. Bu kişilerin ö zel hayatıdır. Istedıgı paylasımı yapar. Herkes bişey paylasıyor yada yasıyor. Kimse sirketten gırmıyor olaya. Pgs den beklemezdim. Şirketle alakalı bir konu değil 9
  • Yazıkk 28 Nisan 2022, Perşembe 21:52:45 Kimin ne zaman ne yaptığı ne yediği ne içtiği ve hatta neye inandığı kimseyi ilgilendirmez ama burada alay söz konusu. Bir arkadaşımızın da aşağıda belirttiği gibi dini ve milli duygularla maytap geçilmez. İçiyorsan iç kardeşim herkesin sevabı günahı kendine ama bunu Tİ ye alarak yapıyorsan kutuplaşmak isteyen SEN sin demek oluyor bu. Çok yazık sözde marjinal tayfa.. 0
  • empati 28 Nisan 2022, Perşembe 21:36:22 Bu insan görünümlü mahlukatlar 10 kasımda halay çekip 9u5 geçe halayı diye paylaşsaydı. Burada duyar kasan islam düşmanları Pegasus’un genel Müdürlüğü önünde avazı çıktığı kadar bağırırdı. 3
    • Yapamazlar 29 Nisan 2022, Cuma 12:20:43 Bu ülkenin kurucusuna hakaret edemezler. Ama dini inanç farklı. Kimsenin inancına karışamazsın kardeşim. İster içer isterse ne yaparsa yapar. Sana ne. 5
  • Gemici 28 Nisan 2022, Perşembe 21:32:39 Kimse neden içiyorlar demiyor.Müslümanların önemli günü olan, Kadir gecesiyle alay ettikleri için insanlar tepki gösteriyor.Gayri müslim insanlar bile daha saygılı bu zihniyetten. 1
  • Eski pgs li 28 Nisan 2022, Perşembe 21:06:10 Yorumlara bakıyorum da neredeyse şahısları tebrik edecekler. En üst sınırdan ceza verilmeli. İnan inanma iç içme ama saygı duymak zorundasın. Konu sadece islam da değil hristiyanada saygı duymak zorundasın yahudiye de… 3
  • Kaptan 28 Nisan 2022, Perşembe 20:56:17 Olayın hiç bir şekilde savunulacak bir tarafı yok arkadaşlar güya akıllarınca komik olmaya çalışmışlar ama rezil olmuşlar paylaşımlarına kadir gecesini dahil etmeselermiş bu kadar gündem olmazlardı kimse kimsenin kutsalıyla dalga geçemez geçmemeli geçersede sonuçlarına katlanır otur efendi efendi iç kimse karışmaz ama müslüman bir ülkede böyle yaparsan bedeli ağır olur koskoca bir şirketi kimsenin töhmet altına almaya hakkı yok kaldıki şirket 50 kere mail yolluyor sosyal medya paylaşımlarınıza dikkat edin diye ne yazıkki kimse dikkate almıyor evet uniformasızlar ve görev süresi içinde değiller ama olay pegasus ekibi olarak lanse edildi ve şimdi bütün şirket zan altında kaldı yazık kimse inanmak zorunda değil ama herkes birbirine saygı duymak zorunda… 3
  • 22 yillik havaci 28 Nisan 2022, Perşembe 20:43:24 Konu ile ilgili personelden geri bildirim alinir.Sozlu ikaz verilmesi yeterlidir.Ortada anayasal suc var mi? Yok.Kufur hakaret onur kirici zedeleyici bir durum var mi? Yok.Cocuklarin ustunde uniforma var mi? Sirket catisi altinda bir organizasyon mu? Pegasus xsus ysus zsus en ufak bir ileti bir yazi yazili bir metin var mi? Yok.Adam sosyal medyasinda paylasmis.Bu iletiyi gormen icin bu kisiyi takip etmen gerek.Sen bu kisiyi gormeden tanimadan bu iletiyi goruyorsan demekki ortada karalama veya manuplasyon vardir.Pegasus bu cocuklari atsa bunlarda Aihm e gitse milyon dolar tazminat kazanirlar.Net 8
    • 22 yıllık cahile 29 Nisan 2022, Cuma 11:27:39 Halkı Kin ve Düşmanlığa Tahrik veya Aşağılama Suçu TCK Madde 216 (2) Halkın bir kesimini, sosyal sınıf, ırk, din, mezhep, cinsiyet veya bölge farklılığına dayanarak alenen aşağılayan kişi, altı aydan bir yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır. 4
    • 22 yıllık cahile yazan’a 29 Nisan 2022, Cuma 22:42:34 Tamam bu fotoğraftaki suçu ilgili maddeye göre açıklar mısın? 0
  • IST Harekat 28 Nisan 2022, Perşembe 20:40:31 Herkes tutturmuş bi saygı saygı. Bunların nesine saygı göstericem? Benim inancımla alay eden insana neyin saygısını göstermemi bekliyorsunuz? Umarım işten atılırlar, cezaları sadece ahirete kalmasın. Burada da çeksinler. İçiyorsan iç dingil bize ne? Ama kalkıp Kadir Gecesiyle vs dalga geçmek ne demek? Ayrıca burada "Size ne istediğini yazar" diyen arkadaşlar, bende size istediğim gibi küfür edebilirim o zaman size ne? 5
  • Seda 28 Nisan 2022, Perşembe 20:30:44 Bi yahudi ,hristiyan, ataist ,faşist yapmaz bizim insanımızın bize yaptığını ..bu modernlik özgürlük olmuyor yalnız keşke insanlar bi yerlere gelirken saygı ve mütevaziliğide edinebilseler çok üzücü..Şirkete bağlamakta ayrı bi olay hepsi kaç yaşında insanlar bu değerleri Pegasus’un verecek hali yok..yazık. 3
  • Akıncı 28 Nisan 2022, Perşembe 20:23:15 Ama sonuçta hiçbiri sarışın ve mavi gözlü değil hepsi ortadoğu insanı... Allah akıl fikir versin mübarek gecede olmaması gereken bir olay olmuş, belkide arkadaşlar gayrimüslümdür bilemeyiz 2
  • Ama neden? 28 Nisan 2022, Perşembe 20:02:58 Kimse kimsenin içtiğine yediğine karişamaz, yargilayamaz elbet… bu karede sorun olan “kadir gecesine özel” ve “rabbim kabul etsin” yazilari… avrupada bile saygi duyulur, “gavur” dediğiniz insan bile insanlarin ibadetine saygi duyar… bu çoçuklar kayip olmuş. Kime ne ıspat etmek istedikleri belli değil, kendi aralarinda goygoy yapmak istemişlerdir ama dini değerleri ortak etmeleri kabul edilmez ve hoş görülmez… 0
  • Tahrik 28 Nisan 2022, Perşembe 19:54:47 Bu islamcılarda tahrik olmadan duramıyorlar. Otelde insanları yaktıklarında da tahrik olmuşlardı. Ah canım yavrularım benim. Yazık bunlara 13
  • Şirketle alakası şu; 28 Nisan 2022, Perşembe 19:51:34 Eğer sosyal medyada çalıştığın şirketi bio kısmında yazıyorsan (ki öyle yapılmıştı o hesapta) attığın her gönderiden sorumlusun. Ayrıca belalarını aramışlar ve de bulmuşlar. 2
  • Thy 28 Nisan 2022, Perşembe 19:48:29 İçlerinden biri thyde olabilir o isimden biri tüm hesapları dondurmuş 2
  • Korsanpilot 28 Nisan 2022, Perşembe 19:37:40 Allah hiç nasip etmedi pegasuslan uçmaya bundan sonrada asla olmayaçak zaten 5
  • Kafalar güzel 28 Nisan 2022, Perşembe 19:18:03 Aslinda foto ustune rabbim kabul etsin veya kadir gecesi falan yazmasa kimse bu adamlari bilmeyecekti. Kaşınmışlar. 0
  • Teknik 28 Nisan 2022, Perşembe 19:13:41 İşten atılmaları basit birşey ve paylaşımdan sorumlu kimler varsa hapis cezası almalı. 3
  • İkiyüzlülük 28 Nisan 2022, Perşembe 19:08:17 Klavye kahramanları ve dini duyguları savunan kahramanlar Bakara Makara diye dalga geçen herifi bu ülke büyükelçi yaptığımda niye sesinizi çıkarmadınız,bu üşekde kuran kırsu ayağına Ensar vakfınayağına kaç dega küçük çocukşara tecavüz edildi ne kimse işinden oldu ne de kimsenin ismi cismi ifşa edildi,ha gariban gençleri gördünüz mü vurun abalıya,bir tane densiz böyle yazdı diye diğerlerinin günahı ne,ha ayrıca Pegasus’a saldırmalarının tek nedeni de çalışanlarına Atatürk rozeti takma zorunluluğu getirdi diyedir emin olun,ordan açıkca saldıramıyorlar ama bu fırsatı bulunca kaçırmadılar. 11
  • provokasyon 28 Nisan 2022, Perşembe 19:00:43 net şekilde provokasyon, halkın inançları ile alalen dalga geçme, elinde rakı ile resim çekince ne oldu acaba adam mı oldular ?? en en en ağır şekilde hukuk önünde ceza almaları için dua edeceğim 3
  • Pegasus 28 Nisan 2022, Perşembe 18:47:29 Pegasus’tan boyle bir aciklama beklemezdim 5
  • Saygı 28 Nisan 2022, Perşembe 18:47:23 Şirket ismimin geçmesi zaten konuyu gündem yapan husus. Benzer görüntüleri şu an yorumu okuyanlardan da yapanlar olabilir. Mesele yapılan eylemin insanların dini inançlarını aşağılayıcı, tahrik edici nitelikte. Bu paylaşımı bilmem ama içerisinde ki yazılanlar asıl mesele. Kimsede bu yazılanlar için ne saygı beklesin n dinden soğuyorum diye kendine bahane arasın. Sosyal medya böyle bir yer azizim. İnanca saygılı olacaksın. 0
  • Islam 28 Nisan 2022, Perşembe 18:46:51 Belki o da kendine yeni bir din yaratmıştır, ona göre de kadir gecesi içmek sevap sayılıyordur size ne 7
  • A330 F/0 28 Nisan 2022, Perşembe 18:44:41 Alkol alabilirsin, Kadir Gecesi’nde de alabilirsin o seni ilgilendirir ama müslüman bir ülkede müslümanların dini günlerini = değerlerini bir gayrimüslimin bile yapmayacağı şekide seviyesiz bir üslupla alenen alaya alamazsın, yaptığınız yanlış ki hepsi sosyal medya hesaplarını kapatmış, Allah zelil etmiş. 3
  • Mühendis 28 Nisan 2022, Perşembe 18:43:11 İsteyen içsin isteyen oruç tutsun. Ama şu fotoğrafı “Kadir gecesi özel”, “10 Kasım özel”, “Yoksullukla mücadele günü özel” gibi insanların kutsalı ya da hassasiyetleriyle dalga geçercesine bir ifade kullanarak paylaşılması da kabul edilemez. 2
  • Turkiye 28 Nisan 2022, Perşembe 18:40:25 Iste bu yuzden, ilk firsatta bu ulkeyi terk ediyorlar insanlar 8
    • Lütfen lütfen 29 Nisan 2022, Cuma 10:37:43 Gitsin, yahudilerin özel bir günüyle ilgili başka bir ülkede yorum yapsında görelim. 6
  • Galiba 28 Nisan 2022, Perşembe 18:31:06 Cogunlugu kadin 3
  • Bir de 28 Nisan 2022, Perşembe 18:29:51 Cogunlugu musluman olan ulke. Su rezillige bak 5
  • Soru 28 Nisan 2022, Perşembe 18:27:56 Kabinden mi acaba? 0
  • Coine para basıp uçuş boyu konuşan km2 28 Nisan 2022, Perşembe 18:15:30 Sırf gündem olsun diye belliki arkadasların düşmanı biri bu olayı bu şekilde ele almayı seçmiş. Pegasus un ‘ bizle alakası yok demek yerine sahip çıkması gerekirdi. İnananları da gördük verdikleri zararları da. Hangi çiçek diğerini sen sarı açtın diye suçluyor? Hangi hayvan diğerini senin tüylerin başka şekilde diye dışlıyor. Siz sadece inansınlar saygı duymak zorundalar şeklinde dayatmalar yaratıyorsunuz. Özel hayatında saygı duymak zorunda değil. Sen bunun için onu yargılayamazsın. İnananları da gördük özel uçaklarda bakara makara 9
  • bb 28 Nisan 2022, Perşembe 18:12:32 abi ne alaka ya yazıklar olsun sana pgs 7
  • Korku evinde üstünde rar yazan 28 Nisan 2022, Perşembe 18:01:03 Siyah bir çanta atıp allahuekber diye bağırıp kaçasım var. Bu ne saçma bi olay size ne ayol 183
    • Ayet 28 Nisan 2022, Perşembe 18:38:58 İbrâhîm 14/7); “Şeytan içki ve kumarla aranıza düşmanlık… 4
    • Laik 28 Nisan 2022, Perşembe 19:08:04 Eğer bu çocuklar işten çıkarılırsa ülkedeki dinci ve linç kültürüne yatkın acımasız kesimin ekmeğine yağ sürülür. Benim pegasustan beklentim çalışanlarının arkasında durması ve bu tarz kişilerin karşısında hakkını aramasıdır. 9
    • Korsanpilot 28 Nisan 2022, Perşembe 19:33:39 Nasil bize ne senin için atatürk ne ise benim içinde kadir gecesi milyon kez daha degerlidir 8
    • Yapmayın etmeyin 28 Nisan 2022, Perşembe 21:48:13 Hiçmi saygınız kalmadı. Hristiyan arkadaşım ramazanda yanımda kahve içmiyor, yapma etme desekte saygı duyuyor. Hiç bir şeye inancınız olmayabilir, Ramazan, kadir gecesi birileri için çok özel günler, birazcık saygı. İç ama Rabbim kabul etsin nedir ya? Hepsini geçtim birde bunu destekliyosunuzya, tebrikler.. 6
  • Inanilmaz 28 Nisan 2022, Perşembe 18:00:28 Uniformali degiller, paylasimda sirketle iliskilendirilecek en ufak bir sey yok. Ama birileri sosyal medyada linc baslatti diye disiplin kuruluna sevkediyor Pegasus da oyle mi? Yaziklar olsun oyle yonetime. Bizim gorusumuzu yansitmiyor demissiniz devaminda calisanlarimizin ozel hayatlarindan sorumlu degiliz diyeceginizi sanmistim bir an okurken halbuki. Ortadogu linc kulturu cok tehlikeli arkadas. Nedense de bir tek Muslumanlar bu kadar alingan. Adam istedigine inanir istedigine sallar goren de sanir camide kaldirmislar kadehleri.. 218
    • Kardeşim 28 Nisan 2022, Perşembe 18:05:00 Keşke anlasalar kardeşim ama onların hoşgörü limiti bu kadar. Yöneticilerin de neler yaptığını biliyoruz ama böyleler işte iki yüzlüler 1
    • Dini alet etme 28 Nisan 2022, Perşembe 18:25:29 O zaman inanmıyorsan içersin ne yaparsan yaparsın ama İslam dini ile ilgili yazmazsın olay büyümez ama hangi din olursa olsun alay etmenize gerek yok. İnancın yoksa yoktur böyle bir günde islamafobik yaklaşıma tahammül edilemez kabul edilemez bir davranıştır. 2
    • Evet 28 Nisan 2022, Perşembe 18:29:05 Doğru bir karar gayet yerinde ! Rahatsız mı oldun ! Keşke senide desteklediğin için tespit edip atsalar ! Kadir gecesine özel ! İnançla dalga geçmektir! Git evinde iç kimseyi ilgilendirmez ! Ama dalga geçersen tekmeyi yersin 3
    • Dünya 28 Nisan 2022, Perşembe 19:27:00 Amerikada ya da avrupada da aynı şeyi yapaan her herde sıkıntı yaşarsın ; ırkçılığın veya insanların dini ile dalga geçmen kişiselse eğer O şirketin de senin gibi bir insanla çalışıp çalışmama hakkı , o şirketin özgür iradesidir, bende dindar olmamama rağmen bu saçmalığa tepki göstermemek şımarıklığa tepki vermemek mümkün değil 2
    • Disiplin degil 29 Nisan 2022, Cuma 00:23:10 Etik kurul 0
    • Inanilmaxa cevap 29 Nisan 2022, Cuma 00:46:00 34 yıl hava limanında çalıştım yerine göre alkol de aldım fakat hicbir zaman dini konularla alay etmedim hala bu zibidileri savunan var allah ıslah etsin 2
    • Yavaş Salla 29 Nisan 2022, Cuma 04:21:18 İsteyen istediğine sallayamaz, yok öyle bir dünya. Seversin ya da sevmezsin, saygı göstermek zorunda da değilsin, ama saygısızlık etmek zorunda da değilsin. Bu kişiler olabilir, dini değerler olabilir ya da başka birşey. Ben Müslümanım, ama başka inanç mensubunun inanışına saldıramam. 2
    • Linç mi 29 Nisan 2022, Cuma 06:24:52 Dünyanın neresinde bir insan evladı, halkının büyük bir çoğunluğunu saygı duyduğu, Kuran’da “bin aydan daha hayırlı bir gece”de anasının babasının ve halkının büyük bir çoğunluğunun inançları ile dalga geçer. İnsanların tahammül ve müsamaha sınırları zorlanmış. Bu beylik sözde fikir özgürlüğü; terbiyesizliği, saygısızlığı, seviyesizliği örtemez. Fikir özgürlüğü başkalarının inanç ve değerlerini seviyesizce, terbiyesizce, cahilce, hödükçe tahkir etmeyi gerektirmez. Azıcık zeka olsa bu yapılmaz savunulmaz. 4
  • İnanmışlar 28 Nisan 2022, Perşembe 18:00:28 Sizden olmayana ne hoş görünüz var ne saygınız ama siz saygı bekliyorsunuz. Bütün bir nesli böyle dinden soğuttunuz. 185
    • Yani 28 Nisan 2022, Perşembe 18:30:36 Senin dinden sogumanla ben ne kaybedecegim ki? Sogursan sogu. Beni dinden uzaklasmanla mi korkutuyorsun yani 8
    • Gariptir 28 Nisan 2022, Perşembe 18:33:47 Kim ne halt ederse kendine eder yalnız bir değere saldırmak ahlaksızlık tır anlaşılan sen de onlardansin 3
    • Bu nasil yorum 28 Nisan 2022, Perşembe 19:21:25 Burada mesele dinsizlikleri ya da içmeleri değil. İslam la dalga geçmeleri. İsteyen istediğini yapar. Önemli olan kutsallarla dalga geçmemek. Neden başka bir din değil de özellikle İslam. Çünkü içlerindeki kinin dışarı vurumu. Özel hayat kimseyi ilgilendirmiyor kim ne halt yerse yesin. Ama o sofrada Rabbim kabul etsin dersin yaptığın terbiyesizliktir. 2
    • Vatandaş 28 Nisan 2022, Perşembe 19:29:10 Ne yapıyorsanız yapın. Ama dalga geçemezsiniz. Dinden sen soğuyorsun kimse soğutmuyor seni. Boş boş konuşmayın 3
    • Değişik 28 Nisan 2022, Perşembe 21:05:50 Olum nası bi özgürlük anlayışınız var suan saygısızlık yapılan senin güruhun değil. Sen herşeyi yapacaksın sorun olmayacak ama karşı taraf en ufak bi sorunda linçlencek. Ne güzel dünya be. 1
    • İnanç 28 Nisan 2022, Perşembe 21:20:17 Saygı evet çok önemli bir unsur... İçmeleri e lafımız yok insanlar özgürdür ama o fotoğrafın üzerine yapılan yorum biraz saygısızca olmamış mı sencede.. RABBİM KABUL ETSİN 3
    • Bi uza 28 Nisan 2022, Perşembe 21:54:14 Sizden bizden diyerek böldünüz bu milleti zaten. Benden beklediğin saygıyı sen de göster o zaman ağzınla iç etikete gerek duyma. 6
    • Ops 28 Nisan 2022, Perşembe 23:47:06 Kadir gecesine özel diyip kadeh kaldırana pardon da ne bizden olanla ne alakası var boş yorum yapmayın . Ne içiyorsa içsin kadir gecesine özel yazması en büyük saçmalık saygısızlık boş yapmayin normalleştirmeye calismayin 3
    • Fatih 29 Nisan 2022, Cuma 05:41:58 haklısın, insanların inançlarına saygı göstermek gerekir. Alay etmek anlamsız. 2
    • Hoşgörü ? 29 Nisan 2022, Cuma 07:00:04 Hoşgörü var elbette ama rabbim kabul etsin nedir bu kadar da soytarılaşmanın mânası yok kimse kimseden dini birşey beklemiyor gözüne sokar gibi de dalga geçmenin anlamı yok. Bizim insanımız önce insan olmasını öğrenmeli herşeyden evvel… 4
  • Bence 28 Nisan 2022, Perşembe 17:57:06 Bir kişi için bile birşey, bir olgu, bir kurum, bir durum kutsalsa , geri kalan bütün insanlık o kişinin kutsalına saygı duymalıdır. Hele dini ve milli durumlar çok kritiktir. 103
    • Talan 29 Nisan 2022, Cuma 08:28:05 E tamam işte başkasının kutsalı da senin kutsalının tam tersi olabilir, senin sınavın da buna hoşgörü ile yaklaşmak sevgili müslüman din kardeşim, sen Mevlana gibi yaşa Yunus gibi öl, sana ne milletin küfründen lafından duasından. 0
    • yyy 29 Nisan 2022, Cuma 08:45:21 kutsallık bireye göre değişir 0
  • Moko 28 Nisan 2022, Perşembe 17:54:50 Benim tanıdığım Pegasus bu çocuklara zarar vermez. Esas bu paylaşımı sanki Pegasus un görüşü buymuş gibi ortaya atmaya çalışanları bulur. Bu şirkette çok zeki aklı selim insanlar var. En iyi kararı verip kimseyi üzmeyeceklerine eminim. Böyle şeyler uydurup Pegasus u zedelemeye çalışanlara sesleniyorum ‘ Çok beklersiniz…:) 154
    • Murat 28 Nisan 2022, Perşembe 18:58:36 Ne alaka kardeşim Pegasus niye yapsın yaptırsın 3
    • Resmen kıskırtma var 28 Nisan 2022, Perşembe 19:07:17 Sen hangı devırde yasıyosun.kımseye karıstıgımız yok ama su fotograf resmen alay etmısler 3
    • Pgs 28 Nisan 2022, Perşembe 22:37:31 Senin bildigin pgs atmış hepsini işten. 4
  • Mid 28 Nisan 2022, Perşembe 17:51:00 Saygı duymuyorum duymak zorunda değilim. Böyle böyle bizi dinden soğuttunuz. İşinize baksanıza kardeşim size ne kim içmiş kim ne yazmış. Size ne. Uçaktalar mı? Havaalanındalar mı size ne size neeeeee. 231
    • Saygısız 28 Nisan 2022, Perşembe 18:33:11 Saygı duymak zorundasınız bizde size saygı duymuyorsuz ne hakla benim dinimle dalga geçiyorsunuz.Allah cezanızı verecek. 4
    • Kadir gecesi özel 28 Nisan 2022, Perşembe 21:51:52 Adam Kadir gecesi özel yazmış, rabbim kabul etsin demiş, sonra kadehleri vurmuş. Diyorsunki küfür etsinler, nolacak, etsinler sanane sanane. Sen çoook beklersin. Sizin zihniyete yağmurlu havada su yok. Sürünsünler.. 4
    • Mid'e 28 Nisan 2022, Perşembe 23:28:58 kimse onların içmesine karışmıyor, bu zamana kadar karışmadığı gibi. olay apacık ortada dini değerlerle dalga geçiliyor. 5
    • sahtesin 29 Nisan 2022, Cuma 01:15:00 paradan da soğusana,,, para bütün kötüklerin atası,, para için karısını kızını satanlar para için cinayet işleyenler para için en büyük ahlaksızlıkları yapanlar varken paradan soğumazsın çünkü işine gelmez,, 5
    • Saygı bekleyen yok. 29 Nisan 2022, Cuma 04:25:19 Mezeni ye , ama dini değerleri meze edemezsin. Buna hem kanun müsaade etmez, hem toplum müsaade etmez. 4
    • Mert 29 Nisan 2022, Cuma 05:54:48 İslamı kimden öğrenmeye çalışıyorsun? İslamı yaşamayan insana bakmak gerekir. 0
    • Ukala 29 Nisan 2022, Cuma 07:02:03 Herhangi bir dine mensup olmamak diğer dinlere saygısızlık etmeyi meşru veya olagan kılmıyor. Sen olayı çok yanlış anlamışşsın ufaklık 4
    • Tahrik Suçtur, Özgürlük Değil 29 Nisan 2022, Cuma 07:04:40 Siz istediğinizi yiyebilir içebilirsiniz ve ne yaptığınız tabi ki kimseyi ilgilendirmez. Ancak bunu milletin değerlerine saygısızca yaparsanız ve bir şeyi temsil ediyorsanız;Cezasınıda çekersiniz. Kafanız güzel olunca herşeye saygısızca saldırmak özgürlük değildir.Özgürlük kendi alanınızda özgürlüktür, birey olarak yapabilirsiniz.Toplumun değerlerini hiçe sayamazsınız. 4
    • Ss 29 Nisan 2022, Cuma 07:11:34 Seve seve saygı duyacaksın bu ulkede yasıyosan. Yoksa ermenıstana yunanıstana atalarının koyune 4
    • C. 29 Nisan 2022, Cuma 08:32:54 Arkadaşım iç iç sana kimse içki içme demiyor ki sen anlamıyorsun Kadir gecemiz mübarek olsun ne bumu modernlik özgürlük anlayışınız saygısızca bi zamanlar başörtüsüne yapardınız dışlamayı siz tahrik ediyorsunuz.Ya Filistin İsrail’i yılda bi kere oruç tuttukları gün bombaladı diye İsrail her Ramazan ayında kan kustu siz iyimisiniz ne dine mensupsunuz anlamıyorum ki git ne biçim yaşıyorsan yaşa ama saygı duy kimse alkol almasına bişe demiyo isterse kokaine boğulsun.. 5
  • KM 28 Nisan 2022, Perşembe 17:50:35 Şirketle ne alakası var onu anlamadım.Ayrıca ülkeye en büyük zararı verenler bu zihniyete sahip olanlar ve tam tersi yine din İslam diyerek her türlü ahlaksızlığı yapanlar.Al birini vur ötekine.Bu toplumun her iki kesimi de ne yazık ki çok cahil.Kendini aydın Atatürkçü sanan da İslamcı dindar sanan da yanlışın en büyüğünü yapıyoru bu ülkede.Bu kafa yapısını birlikte değiştirmemiz lazım ! 90
  • Yorumlara geldim 28 Nisan 2022, Perşembe 17:46:07 Ama biçoğu benim gibi düşünüyor. Size ne anlamadım. Adamlar içmiş, üniformasız paylaşmış. Çakalın biri de belliki kin gütmüş nasıl zarar veririm diye düşünmüş Pegasustan girmiş olaya. Ben pegasus un yerinde olsam bu haberi ortaya atıp markaya zarar vermeye çalışana dava açarım. O çocukların yerinde olsam bunu yayanı bulur ayrı ayrı dava açarım. 115
    • Pilot 28 Nisan 2022, Perşembe 18:31:24 Ne demek kardeşim tabi ki milli ve dini değerler sözkonusuysa gereken yapılmalıdır. İnanmayabilirsin ama bu paylaşımla dini değerleri zedeleyerek islamafobik yaklaşımda bulunmak Pegasus değerlerini de zedeler gereken yapılmalıdır. Hizmet sektöründe çalışan her değeri benimsemeli saygı göstermelidir. 6
  • Ben anlamadım 28 Nisan 2022, Perşembe 17:42:23 Hangi işsiz içinden kötülük fırlayan gitti bunu bu şekilde yaydı ki. Bana çok mantıklı gelmiyor. Saygı duymak zorunda değiller. 90
    • Medeni 29 Nisan 2022, Cuma 00:20:08 O zaman saygı bi şekilde duydururlar 7
  • Airbuscı abiniz 28 Nisan 2022, Perşembe 17:41:27 Özel bir hesaba girip kişiye özel paylaşımı şirkete mal etmeye çalışmak ne derece doğru. Kaldı ki size ne böyle bir paylaşım yaptılarsa. Bütün gün dedikodu yapıp akşam sultan ahmette hurmayla rol kesseler ve bunu paylaşsalar sorun olmazdı ama dimi. Ya geçin bu işleri madem gözünüz yok haramda size ne size neeee 84
    • Kimin abisi:) 28 Nisan 2022, Perşembe 21:21:04 Bu zekayla Airbus’çı oluyorsan eyvah:))isteyen istediği gün istediği kadar fıçı dolusu içer resim çeker ama yazıları bu şekilde yazamaz:))Hesap umuma kapalıysa hesaba erişebilen rahatsız olan bir kişide olsa hukuk dışı yazılardır… 7
    • Air ci 30 Nisan 2022, Cumartesi 08:52:54 Sende onlardan birisin işte senin gibi zihniyette bizi uçuruyorsa artık kimler neler yapmaz 2
  • İnanan Birisi 28 Nisan 2022, Perşembe 17:35:05 Allah cc hemen dualarını kabul etmiş. 34
    • İnanan başka biri 29 Nisan 2022, Cuma 08:30:25 İlham mı geldi canım kardeşim gece! Hayır geldiyse bilelim de 1
  • Tonny 28 Nisan 2022, Perşembe 17:34:10 Kimseyi alakadar etmez. Kimseyi işleriyle özel hayatlarındaki bu paylaşım nedeniyle tehdit edemez hedef gösteremezsiniz. Umarım Pegasus buna uygun bi karar alır. Aksi çok büyük hayal kırıklığı olur 104
    • Tonny 28 Nisan 2022, Perşembe 20:58:08 Pegasus evet atmamalı eğerki alenen pegasus ibaresi geçmiyorsa…AMA BU DAVRANIŞ HUKUKA AYKIRIDIR:)) taciz,tahrik ,İnanca saygısızlıktır…kendine çok güveniyorsan git Fransa’da Hristiyanlara yap benzer davranışı:)))VİTAMİN ÖNEMLİ..FAZLA ALKOL vitamin eksikliği yapıyor ve zekayı olumsuz etkiliyor… 5
    • Şimarik 29 Nisan 2022, Cuma 05:33:16 Sen çok mu biliyorsun? Toplumda yaşamayı ve saygi duymayı öğreneçeksiniz! Özel hayat adı altinda insanlarin deger ve inançlariyla dalga geçemezsiniz. Özrünüz kabahatinizden büyük, özel hayatmiş…. Özel hayatinsa özel tutarsin başin ağrimaz. Buna sessiz kalinacağini düşünemezsin. Kimsiniz siz? Nesiniz? 5
  • Tk göreve 28 Nisan 2022, Perşembe 17:33:07 Thy den de isimler var. Sadece pegasus degıl… 66
    • İspyn 28 Nisan 2022, Perşembe 18:22:39 Vay isimde yaz bro bukadarla kalma . Karakter kazanmak ne aileden ne çevreden..karakter kazanamamak tamamen kendinden kaynaklı.. 2
  • Jonny 28 Nisan 2022, Perşembe 17:32:45 Sadece uğraşmak istediler ve uğraştılar hepsi bu. Siz böyle davranarak ne bu çocukları üzebilirsiniz ve Pegasus u ezebilirsiniz. Siz ıd kartlarınızı cuma namazı bahanesiyle camii de düsürmüş gibi yapıp birilerinin bulup ekip odasına getirmesini sağlayacak oyunlar oynayınca günah değil bu saygısızlık bu günah öyle mi. 69
    • Yyy 28 Nisan 2022, Perşembe 18:28:46 Uydurma 6
  • Yuhhhhh 28 Nisan 2022, Perşembe 17:31:40 Allah bizi şeytanların şerrinden korusun! 33
  • Bence 28 Nisan 2022, Perşembe 17:29:39 İstediğiniz tek şey sizin gibi olmayanları yuhalamak. Saygı duymuyorum mecbur değilim ve çalıştığım şirketle işsiz kalmakla beni korkutamazsın 96
    • Bal gibi de 29 Nisan 2022, Cuma 02:04:15 saygı duymaya mecbursun. Bende mecburum onlarda mecbur. Kavramları karıştırmayın !!! 10
    • Bence ise 29 Nisan 2022, Cuma 05:20:29 Bende senin paylaşımına ve fikirlerine saygı duymuyorum o zaman. Bu kadar mı nefret içindesiniz İslama, hiç mi yakınınızda çevrenizde inanan yok. Bu ülke için zamanında canlarını verenlerde de mi utanmıyorsunuz, bu ülke o beğenmediğiniz din uğruna canlarını verenlerin yurdudur. Yine de inanmamakta özgürsün fakat saygısızlıkta özgür değilsin. 9
  • Çinko 28 Nisan 2022, Perşembe 17:27:48 Anlamadığım ne biliyo musun: saygı duyulur duyulmaz orasını bile tartışmıyorum ancak; hangi işsiz bunu sosyal medya üzerinden yayarak marka imajına saldırmaya çalıştı bilmiyorum. Esas onu kovmak lazım 35
  • Terry 28 Nisan 2022, Perşembe 17:26:17 Bunu ortaya atıp marka imajını zedelemek isteyen kızı tanıyorum ; 27
    • Can 28 Nisan 2022, Perşembe 17:28:29 Kardeş iddian varsa isim ver 9
    • Ben de biliyorum 28 Nisan 2022, Perşembe 18:21:43 Etik kurulda şuan kendisi. 0
    • Aynen 28 Nisan 2022, Perşembe 18:58:50 Duydum ben de rezalet 0
    • Terry 28 Nisan 2022, Perşembe 21:12:50 Terry Zerre hukuk bilgin yok…Bu arada kim ne ve hangi gün içerse zerre umrumda deyil…ama o yazıları yazamaz…yazarsa eğer profilinde kurumsal kimliği varsa bağlayıcıdır…yani profilinde çalıştığı kurum yazmazsa durum farklı olur kurumu ilgilendirmez ama hala dava açılabilir…olay Pegasus’a indirgemek hoş deyil ama yapılan davranış hiç HOŞ DEYİL… 5
  • İnanmayabilirsiniz 28 Nisan 2022, Perşembe 17:21:05 Ama saygı temel ihtiyaçtır.. Saygı göster ki saygı göresin 82
    • Benim inançsızligima 29 Nisan 2022, Cuma 00:10:53 Saygı duymayanin, inancına saygı duymak zorunda değilim 2