Pegasus'a bir şok daha

    Çok beğenilenler

  • pilot 04 Haziran 2015, Perşembe 11:37:53 uçuş işletmedekilerin işinegeleni işe aldığını işine geleni karalayıp işten attığını mobıngyaparak kişiler üzerinde başkı kurduğunu çalışanları tehdit ettikleri bılınen bir durum.buna sebebte alibeyin havayolu yonetıcılerıne yetkı verirken yetkilerini şahsileştirerek kullanıldıgını denetlememesi ve etraftan gelen şikayetleri dıkkate almaması sonucu .derebeylik yönetimi şeklinde oldugunu görememesidir.insanlar ekmek derdinde ama o makamlarda oturan uçuş işletme başkanından tutta baş pilota kadar kişilerin önce gerçek vasıflarını incelemek gerek.orduda adam yerıne konulmayan dikkate pilotlara yetkı verırsen boyle olur.uzo muzo tuzo ne ararsan var .ınsan geldiği geri bılmelı .makamlar geçicidir malesef bunu düşünerek görev yapmadıklarındandolayıdır.buturn bunlar bu çalışanların yaşadıkları helekı anlatılmayanları da yazarlarsa ne oldugu ortaya çıkar alibey tüm çalışanlara isimsiz anket yapsın sorunları öğrensın.ve bunları düzelme yoluna gitsin tavsiye ederım yoksa .dahada kötuye gder 0
    • Teşekkür :) 04 Haziran 2015, Perşembe 15:16:32 Ne kadar güzel özetlemişsiniz. Ellerinize sağlık. Tecrübe ile sabit olarak söylüyorum, maalesef hiçbir şey değişmez. Şirketin, ESAS gruba satış öncesi kapısından giremeyenler, ESAS grup ile derebeylik kurdular. Yatıp kalkıp A.S'ya dua etsinler. İşi bilmiyor da, yöneticileri ile pek bir mutlu oluyor. Şirket zaten kar ediyor, ESAS ve A.S. zaten adıyla yetiyor kar etmesine. Her bölümde gerçek çalışanlar da mevcut. Birçok yönetici diye görev yapanların özgeçmişi de belli, kimin tanıdığı olduğu da.... 1
    • plt 04 Haziran 2015, Perşembe 20:22:34 onca pilot tk ya geçsi sebeb yönetim kademesinin keyfiyatçılığından.yukardakı yazıya tamamen kalılıyorum.bura görev yapanlar geçmişlerini çabuk unutanlar .geldikleri yerleri unutanlardır.bu dunyada ölümde var yarına kımsenın garantısı yok.ınsanların sırtından para kazanmak ekmeğiyle oynamanın bır bedelı vardır.bıryerden çıkar.geçenlerde kalp krizi geçiren kaptanımızı görmedıler sanırım.ondan bıle ders almıyorlar makamlar gelip geçicidir.isimler kalıcıdır.bazıları guzel anılarıyle yaptıkları anılır bazılarda farklı anılır.onlar farklı anılmaktan haz alıyorlar demekki.her çıkışın bır ınışı vardır.bunca ınsanı sıkıntıya sokuyorsunuz.burası ınsan taşıyor karton değil.o nedenle çalışanların hayatını sağlığını ve ayakta durmasını sağlamalısın ey çerkez saz ekıbı.sandelyenı sağlaştırma hepsi tekerlekli alınıyor şirketlere burdandamı anlamadın.herkes ordanda gıdıcı dunyadanda gıdıcı.ınsanlarla uğraşmayın mobıng karalama yapmayın.rahat çalışsınlar.herkes ekmek derdınde tek siz değilsıniniz. 0
  • taner 04 Haziran 2015, Perşembe 10:07:52 eski bir harekat memuru olarak pegasus un aslından göründüğü kadar iyi olmadığını biliyorum. kabin memurları ve pilotlar hep yorgun ve mutsuz uçuyorlardı. 25 dakika ground olan 187 kişilik uçağın nasıl boşalıp, nasıl dolduğunu ne ara yakıt alıp ne ara temizlendiğini inanın anlayamazsınız. daha anlatacak çok şey var ama yayınlamazlar. 2
    • taner'e 06 Haziran 2015, Cumartesi 23:23:40 1. adamlar her şeyi yayınlıyor.yazanları takip edin onlara gönderin. 2. sektörün hiç bir şirketi göründüğü gibi değil. 0
  • Tüm yorumlar

  • PGTS ÇALIŞANI 08 Eylül 2015, Salı 14:48:43 Hemen hemen tüm yazılanları okudum. Yıllarca bu şirketteyim. Öncelikle bilmediğiniz konularda da yorum yapmışsınız. Tavsiyem ayağını yorganına göre uzat. Haddini aşan yorumlar yapmayın. Pegasus ta hiç bir uçak riskli değildir. Buradan atıp tutmak ile olmaz. Belgeler konuşur. Varsa belgesi olan yazsın. Ayrıca işe girerken kim ne alacağını bilerek girdi. Sonradan hoşunuza gitmediyse ayrılın. Buranın kapasitesi bu. Haa yönetici davranışlarına gelince sizinle hemfikrim.Acilen hepsinin ekibiyle mümkünse değişmesi gerekir. 8
  • hostes 07 Eylül 2015, Pazartesi 17:05:06 OSCAR UCAĞINA DİKKAT EDİN HİÇ UYGUN DEĞİL İNCELENSİN İNCELETTİRSİNLER.OZAMAN NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLARSINIZ.ALLAH KORUSUN HEPİMİZ UCUYORUZ..SGHM OSCAR UCAĞINI İNCELETTİR... 1
  • Mustafa 05 Ağustos 2015, Çarşamba 11:35:12 Bu kadar yüzsüz bir yönetim, bu camiaya daha gelmemiştir. Kötü yönetim ve cebe indirdikleri kar payı paralari ile ayyuka çıkıp, tarih oldular Maşallah. Allah hepinizi bildiği gibi yapsın, ne diyelim. Çıkar birgün bu yaptıklarınızın acısı, hiç kimsenin yanına kar kalmaz... 0
  • Kıbrıstan 11 Temmuz 2015, Cumartesi 15:51:22 Sen Kıbrıs a laf atmadan önce bir kendine bak. Hata her yerde olur. Hepinizde güvenlik uzmanı oldunuz. Sizi zorla çalıştıran mı var. İstemiyorsanız dediği gibi kapı orada. Gidip daha düzgün bir şirket bul orada çalış. Ekmek yediğin yere de fazla çamur atma. 3
    • hadi... 28 Temmuz 2015, Salı 16:16:42 Kim oluyorsun da millete kapı gösteriyorsun?? Önce Türkçe konuşmayı öğrensin, Kıbrislılar. Pegasusta calışan kıbrıslılar niye işten çıkarıldı da yenileri alındı. Çok iyilerde niye sepet havası yaptılar o zaman! İş bilmez, işten anlamaz, çoğu işe yaramaz. Türkiye ekipleri onlarla çalışmak bile istemiyor. 0
  • İsim / Rumuz 19 Haziran 2015, Cuma 12:09:47 Cok dogru demissiniz "X" rumuzlu arkadasım,fakat yazmam hiçbirşeyi değiştirmez. 0
    • x 20 Haziran 2015, Cumartesi 10:14:20 Yazmadan sonucunu bilemeyiz, belki! değişir. Küçük bile olsa sistem içinde fark yaratabilir. Bildiğimizi saklamak ile onlar kadar suç taşımış olmazmıyız? 0
  • İsim / Rumuz 17 Haziran 2015, Çarşamba 02:18:44 Oyle seyler biliyorum ki,bi agzimi acsam cogu kisinin,ozellikle basta olanlarin basi yanar... 0
    • x 19 Haziran 2015, Cuma 11:27:33 Bildiğiniz şeyler eğer önem taşıyor ise üstü kapalı yazmak yerine direkt yazmanız gerekli. Herkesin yanmasındansa baştakilerin yanması daha iyidir. -Ki hatalı olan onlar ise zaten ortaya çıkarılmaları da gereklidir... 0
    • x 19 Haziran 2015, Cuma 11:35:51 Madem önemli şeyler biliyorsunuz(!) böyle yapılmaz. Bu tür zararlı insanlar var ise ortaya çıkartılır -ki diğerlerine fayda sağlasın. Bilgiyi saklarsak o yararsız insanlardan ne farkımız kalır... 0
  • İsim / Rumuz 17 Haziran 2015, Çarşamba 02:16:32 SHGM gozunu acsin artik!!! 0
    • x 19 Haziran 2015, Cuma 11:32:16 Onlar da sürekli kış uykusunda. Galiba!.. 0
  • İsim / Rumuz 17 Haziran 2015, Çarşamba 02:14:29 Oooo az bile yazilmis.inis yapildiktan sonra trolley arkadan kokpit kapisina cakilmis.nerde guvenlik?ucaga 500.000 dolar zarar oldu.kokpit kapisi celik olmasa,olabilecek faciayi dusunemiyorum bile. 0
    • x 19 Haziran 2015, Cuma 11:39:35 Eğitim, eğitim, eğitim... Kıbrıs'dan ne iş yaptığını bilmeyen, bilemeyen personel al, sal çayıra. Olacağı bu. 0
  • Oktay 11 Haziran 2015, Perşembe 18:06:05 Artık iyice yozlaşan NurCİN ve tayfasının bu işi bırakma zamanı gelmiştir. Pegasus'u patron gözünde iyi yönetiyor olabilir(-ki danışıklı dövüş belli) ama bu mesleği de batıran/bitiren kişidir. Agresif tavırları/küçümseyen üstten bakan şişmiş eğosu ile artık kendini bu camia'ya iyice tanıtmıştır. Şu yapıştığı koltuktan inme/indirilme zamanı çoktaaan geldi. Haa! Bodrumu mesken tutmuş Sertaç HAYBAT'ı da unutmamak lazım. "Bu seneyi de kurataralım, paramıza bakalım" mantığında olan bu kişiler(ve onların tayfası) var olduğu sürece bu şirket daha da kötüye gider. Yeni kan lazım,bu işi bilen/seven yeni insanlar. Yenilikçi, özverili,anlayışlı, sevecen, çalışma arkadaşını küçük görmeyen, bağırmayan, hakaret etmeyen, iş bilen, kıymet bilen, çalışan ile patron ilişkisideki ince çizgiyi tutturabilen vs. yöneticiler lazım. Ali SABANCI tüm buralarda yazılıp çizilenlere iyice kulak verip düşünsün. Hiç birşey boş yere ortaya çıkıp dile getirilmiyor. 1
  • Oktay 11 Haziran 2015, Perşembe 18:02:03 Multinet verip uçakta personele para ile yemek satmak da ne demek? Hosteslik/Havacılık eskiden di, bir havası bir duruşu vardı, şimdi üniformalı köle. Çoğu konuştuğunu söylediği dili bilmiyor bile, dost/arkadaş hatırına işe alınan ve gerçekten bu işi yapmayacak meziyetlere/beceriye sahip olamayan, yarım yamalak yabancı dil ve iş bilmez beceriksizlikleri ile diğer özverili kişilerin sırtından geçinip duran bir takım(!) kişiler... Orta okul seviyesinde ingilizce bilen ile 2-3 dil bilip bu işi hakkıyla yapan aynı parayı alıyor. Komik...Çalışan her sene fakirleşiyor, aldığı para hep düşüyor. Neden? Çünkü zam yok. Asgari ücrete zam gelince yapılan mecburi fark ve performans zammı(!) adı altında verilen kıytırık ücret harici birşey yok. Uyduruktan bacak parası(Kaptana 12 hostese 1 oran, adalet mi bu?), temizlik parası(uçağı hosteslerin toparladığını/temizlediğini yolcular biliyor mu?) olmasa para gelmeyecek. Açık adı altında maaştan kesilen paranın hesabını bile soramıyorsun. 0
  • Oktay 11 Haziran 2015, Perşembe 17:59:30 Millet rapor alıyormuş, alır tabi! Bu kadar düzensiz çalışmaya, alır tabi! Haaa ne oluyor? Rapor alanın yerinebirisi zorla yada istirahatinden alınarak uçuşa gönderiliyor(Uçuş saati tutuyor yaa sorun yok). Şirket'e birşey olduğu yok, çalışan robot çok...Rapor alandan parasını hemen kesiyorlar. Neymiş, ceza...Eee! o evinde bacak bacak üstüne atıp otururken yada keyfi rapor ile havuz başında rahatlarken, onun yerine uçuşa gideni neden ödüllendirmiyorsun? Ver kestiğin parayı ona bak bir daha rapor alıyormu, keyfi alan...Bakın tüm büyük şirketlere, en kolay olduğu şekilde hep çalışanın sırtından para kazanır. Pegasus'da öyle. Çalışanı sömürüp, cüzdanını şişiriyor, Üst yönetim patrona yaranmak için artık her yolu dener olmuş. Çalışma arkadaşını terslemek/tehdit etmek/küçümsemek vs. onlar için normal ve rutin şeyler. Ali SABANCI şimdi bunların hiç birisini bilmiyor mu! Onu ancak kulahımıza anlatsınlar... 0
  • Oktay 11 Haziran 2015, Perşembe 17:56:50 Pegasus çlışanlarının hepsi mutsuz, çünkü çalışma/çabalama ile kazançları doğru orantılı değil.Yönetim berbat. Üst kademeleri NurCİN ve tayfası ele geçirmiş, Ali SABANCI'ya iyi gözükmek için her türlü olumsuzluğu hasıraltı edip günü çıkartmaya bakıyorlar. Kar paylarını yükseltmek için personelin puanını daha düşük gösterdiler, madem çalışanın performansı düşüyor, niye elinde tutuyorsun! Hepsi üçkağıt, puanları düşük göster kar payı 1.000TL ver yönetim parayı hamudu ile götürsün. Bir de utanmadan "şu kadar kar yaptık" diye açıklama yap, ŞİŞİN... Rezillikten başka birşey değil. Teknik personel'e verilen komik kar payını şirkete iade ettiğini herkez biliyor mu? Şirket şirket olsa utanır ama Pegasus'un artık kemikleşmiş umursamaz suratı var, ona birşey olmaz... 0
  • Daha Dur!!! 11 Haziran 2015, Perşembe 09:42:01 Bunlar guzel gunleriniz kaptanlar ucak yukleyip bosaltacak hostesler konveyor itecek mudurler merdiven yanastiracak yer hizmetleriniz baslasinda gorun:)celebi insanlari nasil oldurduyse bunlar on katini yapacak... 0
  • SHGM GÖREVE 09 Haziran 2015, Salı 19:21:01 ANKARADAN BOĞAZA YEMEĞE GELEN ABİLER ZAHMET EDİP UÇUCU EKİPLERİN UÇUŞ KAYITLARINA BAKARLARSA,HANGİ KURAL KAÇ DEFA İHLAL EDİLİYOR TESPİT EDERLERSE,ÇALIŞMA BAKANLIĞI BAKMAKTAN ÖTEYE GEÇİP SOSYAL HAKLARIN NASIL HİÇ EDİLDİĞİNİ GÖREBİLİRSE BİRŞEYLER DÜZELİR.ÇALIŞANLARA KIZMAYIN ARKADAŞLAR HERKES EKMEK DERDİNDE ŞİRKETLERDEKİ YALAKA ORANI OMURGALI İNSAN SAYISINDAN FAZLA BUNUDA UNUTMAYIN 0
  • Rumuz yok 09 Haziran 2015, Salı 14:56:31 Valla uçuşlara korkarak gidiyorum.bi kaza falan yaşarsak olan bize olacak.bizi yorduklarını görememeleri göŕüyolarsa kulak tıkamaları çok ilginç.ofistemi çalışiyoruz ki 8 saat uçuş 14 saate varan ya da gecen mesailer yapiyoruz.havacılıgi keşke siz başlatmasaydınız.allah nasırlaşan yüreğinize merhamet versin. 1
  • arkadaşlar 08 Haziran 2015, Pazartesi 16:26:35 Ford işçilerini örnek alın 1
  • scftc 08 Haziran 2015, Pazartesi 11:28:06 Ben yaklaşık 2 yıl önce Ali Sabancı'yı mail atarak uyarmıştım ama sanırım hiç dikkate alınmamışım...Belki daha neler var ortaya çıkması gereken.Bir Sabancı ya böyle şeyler hiç yakışmıyor.Lütfen insanlara ve özellikle çalışanlara biraz daha değer veriniz.Çünkü unutmayın ki her başarılı bir işletmenin arkasında çalışanları vardır. 1
  • Çok oldun pegasus 06 Haziran 2015, Cumartesi 23:02:23 Şirkette kontrol kabin amirleri,kabin amirleri,1 aylık memurlar bile hepimiz mutsuzuz.eminim ki okunuyor bu yazdıklarımız.şirketin kazanması tabiki hepimizin hayrinadır.ama bu eger kazandığından çok azıni paylaşmayı reva görüyorsa biz çalışanlarına o noktada ne aileden ne ailecilikten ne etikten ne ahlaktan ne din ne de imandan söz edemeyiz.ben kendi adıma uçuşlara tedirgin gidiyorum.biliyorumki motoru kanadı tam olsada uçağin yorgunluk faktörü yeter hata yapmak için.security check ler forma imza atmaktan,kabin memurluğu 3 tane fazla çay-kek satışı amaçlı olmaktan ibaret olunca ne saygımız ne güvenimiz kalmamiştir.hergün konuşuyoruz bunları hergün büyütüyoruz içimizde ki yaraları.bu kadar işten ayrılan var.buna şartların olumsuzluğundan deilde tercihtir denilerek kendini rahatlatan yöneticilerimizin vicdanına 1 kez daha sesleniyorum.biz düzenimizi bozup ikide bi iş seğiştirmek istemiyoruz.biz biraz daha iyi koşllarda uçmak istiyoruz 0
  • Son gülen 06 Haziran 2015, Cumartesi 20:43:36 Şirketle ilgili açıklar ve şirketi ve çalışanlarını ilgilendiren çok detaylar paylaşıldı ama bu insanlar artık isyandalar ve ne duruma düşürüldüklerini herkesin görmesini istiyorlar , ilgili makamlarında rüşvet alacağına kanunlarda düzeltme yapmaları gerekmektedir.. Şikayet başlangıçları olması iyi oldu çünkü bu yaz pegasusun başına çok ağır kazalar gelecek o anda en azından biz sesimizi çıkarmıştık diyeceğiz, onlar yaza merhaba derken!!! 0
  • Çok oldun pegasus 06 Haziran 2015, Cumartesi 16:45:51 Ifone uygulamasi heryerde bu böyledir diyip kestirip atmak olmaz.bu böyleyse eger anayasa da da sosyal hak ve hürriyetlerde kişinin protesto grev lokavt hakkinin olmasi ve bunu da kullanmasi vatandaşlik görevidir.emperyalist sirketler gibi ağız yapıp beğenmiyorsan çalışmaya getirirsen bu diktaya baskıya girer ne senin ne dw bu zihniyetin de demokraside işi yoktur.ben de derim ki madem bu kadar seviyosun anormal şartlarda çalişmayi çine git orda kominyonlarda gunun 4 te 2 sinden fazla çalişip az maaş alanlarin rasina katil.kendini eğitmiş insan özlük haklarıni bilir.doğru gitmeyen bişey varsa eleştirir,absürd bişeyi de normal miş gibi göstermektense irdeler.faydan yok ise de ayağimiza dolaşma 0
  • iPhone Uygulaması 06 Haziran 2015, Cumartesi 03:26:42 Arkadaş hepinizi sendikaya üye olmaya çağırıyorum. Sosyal medyadanda grev için bir kanal oluşturuyorum. Bu işin suyu ısındı direnerek kazanacaz yada azar azar her hakkımızı kaybedicez. Zafer inananlarındır arkadaşlarım!! 0
  • iPhone Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 23:26:52 Medyadan pegasus u boykot ve iç yüzünü deşifre sürecimiz başlamıştır. Milletin sırtından kazandıgınız milyar dolar paraları fitil fitil getiricez!! Haklarını alana kadar durmayalım arkadaşlar 0
  • iPhone Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 23:24:52 2 yıl tüm zorluklarına katlandıgım şirketten kibarca 30 nisanda çıkarıldım. Gerekçe de zor tempoda çalıştıgım bu süreçte 3-5 günlük aldıgım raporlar!! O raporlar benim maaşımdan günde 100 tl zararı kabol rttiğim için alıyorum yani aldıgım 3 kuruş maaşın 1 kurusunuda gene sizin cebinize doldurdugum için. Kaldı ki 3 kuruş para vererek 120 milyon dolarlık uçaklarınızı gece gündüz demeden tüm gereğini yaparak 30-40 sektör uçmamız 80 saati geçmememiz gerekirken 80 sektör uçup 109 saat uçmaya zorlandık. Uçakta beyin kanaması ve kalp krizi geçiren arkadaşlarımız oldugunda nerdeydiniz???şimdi gelmiş şirketi kötülemeyin diyorsunuz. Daha Türkçeyi konuşamzken yöneticiler gelmiş burda ahkam kesiyor. Sen önce şirketindeki insanları dinle olan problemi kabullen insanlarda sana saygı duyar gider işlerine.. Ha ben böyle devam ederim dersen 6 ay sonra milletin çalışıp senin ofiste lak lak ettiğin bir iş olmayacak... Bir dost.. Siz herşeyi kendi kendinize yaptınız ama bu işi burda bitirmicez. Bize bir borcunuz var ve biz bu borcu almasını biliriz... 0
  • iPhone Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 19:45:34 Umarım ali bey beni dikkate alır.pegasus uçuş ekibi çok rahatsız yakında başınıza gelecekleri söyleyeyim.herkes kaçıyor yada sendikaya üye oluyor.bütün yöneticiler yanlış kararlarla şirketi çıkmaza sokuyor.yanlış yatırımlar yapan çok.bir hava yolu bu zihniyetle batar yatırımı mevcut kabin kaptana yapın şu projeniz varya izmirde istanbulda yer hizmetleri bunlar sizi bitirecek adımlar.insana mevcut çalışanınıza sahip çıkın buyuk yanlıştan yol yakınken dönün...önemli bilgiler geliyor guzel bir şirketin yanlış insan politikası ile yok olabileceğini unutmayın... 0
  • İsim / Rumuz 05 Haziran 2015, Cuma 19:37:03 Bende bu sirkette 3sene calistim. Universite mezunu ve 2 dil biliyor olmama ragmen, bu isi sectim, cunku cogunun oldugu gibi benim de cocukluk hayalimdi. Sirket icin yazilan negatif yorumlarin hepsi dogrudur. Ayrica basimiza koyulan sozde 'sorumlu' lar o kadar amator o kadar cahil ki. Onlarin altinda calismaktan ben utaniyordum. Nitekim daha fazla dayanamayarak ayrildm. Simdi 2senedir ingilizce ogretmeni olarak calisiyorum. Cok huzurlu ve mutluyum.Pegasusta calismaya devam eden arkadaslarimm, allah yardimciniz olsun, isiniz cok zor valla.. 1
  • Mert 05 Haziran 2015, Cuma 19:08:56 Merhaba alakasız olacak belki ama Pegasus calısanları hazır bu sayfadayken birseyler söylemek istiyorum. Çok sık Pegasusla seyahat ediyorum ayda 3-4 kez. Antalya uçuşlarında Tuğçe KAZAZ a benzeyen beyaz tenli uzun yeşil boylu iri yeşil gözlu bir kız goruyorum onu çok begeniyorum kim OLDUĞUNU bilen varsa lütfen bana soylesin onu bu Pegasustan kurtarmak istiyorum... 1
  • iPhone Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 18:43:44 Sen 5 sene çalış ekmeğini ye istifa edince arkasından say söv. Yanlış yapıyorsunuz allah tüm işverenlerden razı olsun. 3
  • yolcu 05 Haziran 2015, Cuma 16:50:04 pegasusun ekibini bırak yolcusu bile mutlu deği. 1 kilo 8 tl :D 1
  • Android Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 16:49:48 kainatın en kapitalist insanı,ali sabancı dır. 0
  • iPhone Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 14:57:03 Burada yazılan "aman cok yoruluyoruz, ayda 110 saat ucuyoruz" kısmını geçelim. Yönerge size 110 saat demiş mi? Demiş. Şirkete girerken biliyor muydunuz ? Biliyordunuz. Ne icin ağlıyorsunuz? Size girerken maaş mi söylenmedi ? Aaaa bu paraya bu is yapılmaz diye bağırıyorsunuz! Siz herseyi bilerek girdiyseniz o şirkete simdi niye bağırıyorsunuz ? Sivil havacılığa gidip ağlayın. Benim çalıştığım fabrikada ayda 110 saat çalışıp sizin aldığınız maaşı almak icin ustune kalan zamanlarında temizlik yapacak adamlar var. Onlar da Lise mezunu, kabindekiler de... Şimdi diyeceksiniz ki arada üniversite mezunları da var... Emin olun burada da var... Buyrun gelin fabrikaya bekleriz... 6
    • fark ? 05 Haziran 2015, Cuma 18:28:43 Arkadaşım ghüzel yazmışsın ama şöyle bir düşün " uçağa bindin hava kötü bir yere gidiyorsun ve bulutların arasında uçak şöyle bir zangırdadı ne diyoruz aman abi bir an evvel yere inelim , dimi. kabindeki a5rkadaşlarımız ne yapıyor zangırdamaya devam havadaki radyasyon ile mücadele ! şimdi fabrikadaki lise mezununu yada aradaki üni mezununu bu şartlar ile mukayese edersen AYIP OLUR. Sürekli uçana saygı göstermek şart. fabrikada çay ocağının önünde çayını içerken de mesai saati çalışıyor ama bulutların üzeri ile beyaz fayansların üzerinde ayak ayak üstüne atıp çay içerken de fark olmalı ya dimi. 0
    • iPhone Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 18:35:32 Karşımızdakine saygı duymaya başladığımız ve bilmediğimiz konularda herşeyi biliyormuşçasına yorum yapmayı bıraktığımız gün eminim çok şey değişecek. Türkiye'de ve dünyada diğer havayollarında kaç saat uçulur, bu nasıl bir planlama dahilinde olur bilmenizi isterdim. Keza yönetmelik 110 saat uçacaksın demez, 110 saat geçilemez der. Bunu aylık mesai saati olarak gören 'güzide' havayolumuzdur Pegasus. Keşke öyle bir imkan olsa 1 ay benim programım dahilinde (tüm revizyonlar dahil) sizi kokpitte misafir etsem. Hiçbir şey yapmadan sadece otursanız da onca canın emanet olduğu çocukların kan çanağına dönen gözlerle son yaklaşmada pist yerine yastık halisünasyonu görmeye başladığına, kabin memurlarının, mesul olmadıkları konularda, aldığı hizmetten mutsuz olan yolculardan sürekli gördüğü muameleye şahit olsanız. Zira sadece oturup izleyerek fikrinizin tamamen değişeceğine eminim. Gençken 7 yıl fabrikada çalıştım şartları biliyorum, Pegasus hakkında yorum yapmadan önce 1 ay uçmanızı isterdim. 0
    • crew 05 Haziran 2015, Cuma 19:22:13 Arkadssim fabrikada cslismak isteselerdi orda baslarlardi..fabrikada ona buna greve gidiliyor ama ayrica kusura bakmada o donanimda insanlari secmeyecekler o zaman bunlar fabrikaya basvursa mudur olur zaten ayrica herkes sectigi verdigi emegi almak ister sen onu sectiysen senin meselen yer ayaklar basarak para kazanmak cok zor is deil agir isciler madencilerimiz disinda kusura bakma da hangi yoneticinin yalakaziysan biraz mantikli ol bilmedigin isler hakkinda yorum yapma 0
  • Android Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 13:52:36 Uçuş emniyeti mi? Teknik bi konussun hele...crew concept sacmaligi nedir bi anlatsinlar.Misafir hizmetleri konussun on time performans diye bagaj aramadan ucak kapattirmalari anlatsin.Harekatcilar konussun iki pozisyona birden bakip ucak yapmak neymis bi anlatsin.Kaptanlara sorun seyruseferde yorgunluktan uyuyakalmak neymis anlatsin...Sonra gelip burda emniyeti konusuruz.Selametle. 2
  • Pegasus çalışanı 05 Haziran 2015, Cuma 12:05:16 Gerçekleri, yöneticiler ile toplantı yaparak değil, bu şirkete emek harcayan, canla başla çalışan, işini seven, işten çıkartılmamak için sesini çıkarmayan insanlar ile toplantı yaparak aşabilirsiniz. Yeri geldiğinde bizler toplantıda ortaya atılan küfürleri, tehditleri duyuyor ve sindiriyoruz.Egoların yerin en dibi göğün en tavanını gördüğü anlara şahit oluyoruz, işten atılma korkusuyla sesimizi çıkartamıyoruz. Ama en üst yöneticilerimiz yine de bir alt yönetim ile toplantı yapıyor. Nasıl olsa bu değirmen dönüyor, dönecek vs. maalesef, maalesef, maleesef. 0
  • gerçekler e 05 Haziran 2015, Cuma 11:33:01 Insallah bir gun sen de 950 tl ye calisirsin. Sonra da ülkemin gerçekleri der kaderine razi olursun. İşte Bu zihniyet yüzünden hırsızlar başımızın tac'ı oluyor. 0
  • SHGM 05 Haziran 2015, Cuma 11:03:56 SHGM sanırım bu işlerle ilgilenmiyor. Onların işi gücü yeşil havalimanı sertifikalarının TSE ye devredilip birilerine para kazandırmak. 0
  • Gercekler 05 Haziran 2015, Cuma 09:27:29 Begenmediginiz şirket kac bin kişiye ekmek veriyor Dısarıda askeri ucret 950 tl 10 saat calıstırılıyorlar Hanım efendi 2500 yl maası begenmemiş.ulkenın gercekleri bunlar İnsanları ucuza ycuran ınsanlara ucak nedir ögreten bukadar kısa surede bukadar guvlu bir şekilde büyüyen firmayı kutluyorum Yöneticelere laf atan arkadas Hangı calısan müdürünü sevmiş ki hep sen haklısın hep sen en ıyisin !! 17
    • taner 05 Haziran 2015, Cuma 11:04:50 hepsine tamamda, havacılık sıfır hata payı olması gereken bir sektördür. çalışanlardan biri o senin küçümsediğin fazla çalışma sonucunda hata yapsa senin bir yakının zarar görse yada onlarca yüzlerce yolcu ölse yinede aynı hikayeyimi anlatacaksan bakalım. Buarada anlayamadığın nokta bizim işçimiz memurumuz neden adam gibi şartlarda çalışamıyor.neden hep mağdur edebiyatına sığınıyorsunuz. o sevdiğin patronlar kar etmese babasının hayrınamı bu şirketi işletiyor. sen onların bir yıllık karını biliyormusunki bu martavalları anlatıyorsun. alsın işe gerektiği kadar işçi herkes gereken standardlarda çalışsın. biz hakkımızı istiyoruz kazanctan pay değil 0
    • Edebiyat 05 Haziran 2015, Cuma 11:29:36 Bu fakir edebiyatı ile bir yere gelemezsiniz. Ekmek yemek ayrı hakkını almak ayrı. Birilerine yaranmak için yazı yazmanın ne anlamı var ? 3
    • a.s.t. 05 Haziran 2015, Cuma 12:18:06 İşte bu ülke böyle bir zihniyet varolduğu için bi arpa boyu ileri gidemiyor. Ben üniversite mezunu 2 yabancı dili olan biriyim ama ancak 2000 tl kazanabiliyorum bu ülkede ki benim emsallerim yurtdışında Türk parası karşılığı olarak 10000 TL den az kazanmıyorlar.Şimdi siz bu söylediğime beğenmiyorsan oraya git gibi bir sığlıkta cevap vereceksizniz buna da adım gibi eminim. Millet olarak sömürülmeyi "ülkenin gerçekleri bunlar" diyerek o kadar kanıksamışsınız ki artık sizi sömürenleri savunur hale gelmişsiniz.Siz Türkiye'de insanların yaşadığını sanıyorsunuz ancak bunun adı hayatta kalmak. Tabi ben kime neyi anlatmaya çalışıyorsam. Bu arada "askeri ücret" değil canım kardeşim "asgari ücret". Saygılar. 0
    • crew 05 Haziran 2015, Cuma 12:22:38 Cok merak ediyorum hangisine yaranmaya calisan birisin kac sene uctun basinc yemek.ne demek bilirmisin?? Bayramlari sevdiklerinden ayri gecirmek vsb.. evet bunlarin hepsini bile bile giriyorsun ise ama bu iste hakkini alamamaya baslayinca susmama hakkini kullaniyorsun sen asgariden yasamaya devam edebilirsn burda ztn maasina konusan yok gordugum kadariyla irdele once sonra savunmaya gec isin icinde deilsen hatta tamamen sus 0
    • şükret.. 05 Haziran 2015, Cuma 13:58:24 çalışanlarınızın bir frene basması ile nerelere geleceğinizden haberiniz yok muhakkak ama sanki öyle olsun milletin sabrını iyice taşıralım ki millet dirensin ve tazminatsız çıkış yapalım ve sıfır yepyeni elemanlar alıp tazminattan yırtalım hesabı mı bu ? ama siz hesap yaparken başkaları da yapar unutmayın. sayın yönetici !!! 0
  • iPhone Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 09:20:32 Şimdi görüçez SHGM çalışıyor mu? Sorun yok arkadaşlar direk EASA köln adresine kıza bir mail ile bilgi verin! SHGM ilgilenmese bile SHGM bile temizmenir bu arada 0
  • iPhone Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 09:14:11 Tek çözüm güzel bir sendika ve organize GREV Pegasus hep aynı kalaçak çünkü Airline düşünçesi yok Pegasuslu yönetim:bu insanlar sizin şirketin aynasıdır bunlara sizin şirket emanet öyle offiste çay içmek ile olmaz bu iş elemanının elinden tutaçaksın. Birde şu soru var kabin ekip manageri nereden arkadasım sen sorumlusun bunlardan... 0
  • Android Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 08:55:23 Airporthaber'e bu haberlerinden ötürü teşekkürler. Yazan arkadaşın gönlüne sağlık. SHGM, DEVLET NERDESİNİZ. ŞU HAVACILIĞA Bİ EL ATIN ARTIKIN ! 1
  • iPhone Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 08:37:30 Undercover boss u öneren arkadaş, herşey tv de görüldüğü gibi değil. O şirket de aynı Pegasus gibi 0
  • SHGM 05 Haziran 2015, Cuma 08:04:27 SHGM ne iş yapar bu ülkede ? Çalıştayın dışında bir şey bilmez mi bu insanlar. Buraya yazılanlar açıkça ihbardır. 0
  • Neden 05 Haziran 2015, Cuma 07:55:31 Neden birileri bunları TV lere açıklamaz. Bari yolcularda görsün rezilliği 0
  • Android Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 07:16:03 Dikkat, bu haberin yorumlarında her habere globalyfoss yazan ekmek yediği kaba tükürenleri göremezsiniz, 0
  • BOARDING ERROR 05 Haziran 2015, Cuma 05:27:07 YUKARDAKİ YAZILANLAR KATILMAMAK MÜMKÜNMÜ (büyük harfle yazıyorum bağırmamı duyarlar belki :)) -YER İSLETME OLARAK 11 SAAT ĆALIŞIYORUZ ÇIKIŞLAR UZUYOR HEP -PERSONELE MOLA VERILMIYO -HER VARDIYADA 15 RAPORLU OLUYOR -VASIFSIZ YÖNETİCİLER YÜZÜNDEN İŞÇİ SAĞLIĢI TEHLİKEYE ATILIYO -UĆAĞIN KALKIŞINA 10 DAKİKA KALA KAPIDA 1 SAAT GECİKME ATILIYO -O KADAR YOLCUYA 1SAAT GECİKME ANLATILAMIYOR KAVGA ÇIKIYOR PERSONEL ZAİYATI OLUYOR -YÖNETİCİ YALAKALARI POZISYON ATLIYOR -PERFORMANS DENİLEN UYGULAMA YAPTIĞINIZ İYİ ŞEYLERİ YOK SAYIYOR -TEK HATANIZI KABUL ETMIYOR -PERSONELDEN AÇIKLAMA ALARAK MAAŞI GASP EDİLİYOR -ZATEN 1200 LIRA ALANLAR VAR -KRALDAN ÇOK KRALCI YÖNETİCİLER YÜZÜNDEN HAVADAN SOĢDUK -YER İŞLETMEDEKİ ARKADAŞLARIN HEPSİ İŞ ARIYOR Bİ BULSALAR PEGASUS SEFERLERI IPTAL -VE DAHA BİSSÜRÜ ŞEY 0
    • aramaya devam 05 Haziran 2015, Cuma 11:58:15 Kendi vasfın ne acaba çok merak ettim.. Harvard mezunusunda hakettiğin yerde mi değilsin.. kendi vasfın olsa zaten adam gibi maaş alırdın. 1
  • Android Uygulaması 05 Haziran 2015, Cuma 03:23:41 geride kalan arkadaslara faydasi olur demis..insallah olur.. 0
  • İsim / Rumuz 05 Haziran 2015, Cuma 03:10:55 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • grev yapalım 05 Haziran 2015, Cuma 00:02:52 pegasusta patrona karşı grev yapmak lazım. çok iyi organize olunmalı. 1-2 gün uçuşlar dursun, bakalım ondan sonra neler oluyor. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 23:50:19 Kim kalir kim gider bilmiyorum ama egitimim bitmek uzere biter bitmez basvuracagim sirker pegasustur. :) tip egitimi icin 36.000€ istiyorlarmis canlari sagolsun oder girerim 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 22:48:57 Muhtemelen bir sonraki mektup Pegasus FO lardan gelecek. Kaçışları önlemek için Kaptanlara zam yap. FO lara hava parası. Birde dalga geçer gibi, "Bu zam zaten sizlere yapılmış sayılıyor. Sizler zaten 6 ay, 1 sene, 2 sene sonra kaptansınız." Diyormuş mektubunda birisi. FO larda110 saat uçuyor bu şirkette. Nyse hayırlısı artık. 0
  • kuyruk 04 Haziran 2015, Perşembe 22:45:04 Pegasus Airbus uçağı dünyada bir ilki başarıp kalkışta kuyruk sürtmüş !Bunu nasıl başarmış bi araştırın... 0
  • Nurcan Demirden 04 Haziran 2015, Perşembe 22:31:27 Havacılık alaturka zihniyetle yapıldığı sürece değişen birşey olmuyor!! Patronlara yakın olabilmenin, uçucuların ensesinde boza pişirmekte gören İşletme başkanları, görevleri sadece Pilotlarını eğitmek ve onların haklarını korumak olan Başpilotların , görevleri Kabin memurlarını eğitmek ve onların haklarını korumak olan KHM leri!Siz alaturka yönetici olmaktan vazgeçmezseniz TÜRK SİVİL HAVACILIĞI asla olması gereken seviyeye gelemez!! Otobüs işletmeciliğinden bir adım öne geçemez. Uçucular kendi lisansların sorumludur !!Limitleri aşarak UÇMAYIN!!Birlikten kuvvet doğar.....Saygı ile kalın ..İYİ UÇUŞLAR 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 22:02:42 Pegasus yer hizmetlerinde maaşlar ne kadar bilen var mı 0
  • destek 04 Haziran 2015, Perşembe 21:22:48 Ucustan vazgecen yolcu oldugunda ya da transit yolcu yetisemediginde yolcunun valizi zamaninda kapi kapansin diye aranmis gibi yapilip kokpit kabin ekibine bulundu indirildi ok i verilip kapisi kapanan ucaklar var. Bi de Yaza merhaba partisi icin mail gonderiyolar hala ya hic bi sey yokmus gibi, koy yanarken ..... saclarini tararmis hesabi :))) 0
  • .... 04 Haziran 2015, Perşembe 21:15:12 Bu sabancilar zaten 60 li yillarda cukurovada Pamuk tarlalarinda gunde 10 saat irgatlar bir somuna calisdiran iyi kalpli insanlar degilmi? 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 20:54:21 taşıma su ile değirmen döner mi,bunların yaptıkları değil değirmen döndürmek resmen baraj çevirme işi,gerisini siz düşünün ve anlayın... 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 20:53:13 Pegasus Havayolları'nı Onur Air'le koyaslamak vicdanaızlıktır. Onur Air'e havayolu bile denmemesi lazım. Yabancı dili geçtim, Türkçe'yi bile zor konuşan insanların kabin memuru olarak iş bulabildiği bir yer orası.. 3
  • ayaklar bas olmus 04 Haziran 2015, Perşembe 20:24:44 Bende işten cikartildim ve çok büyük vaatlerde cagirildim. Çıkarken ik hakkını helal et dedi etmiyorum ınşallah batarsiniz beni buraya çağıran kisinin de açlıktan nefesi kokar dedim. Pegasus diyince aklıma gelen tek şey ayakların bas olduğu yer. 0
  • HAVACI 04 Haziran 2015, Perşembe 20:21:22 Bu şirketin işi bu. İnsanların en güzel yıllarını çalıp sonra "canın isterse..." demek. 5 senemi ticaret departmanına verdim, ancak ticaret müdürünün yeğeni olduğu için işe yaramazın birini satış müdürü yaptılar. Şirket kimlere emanet siz değer biçin. Adamın birini direktör diye getirdiler, ancak adam daha kendini yönetemiyordu. Aldığı emirleri uygulama direktörüydü yani.. Bende bu arkadaşlar gibi taşınma esnasında ayrıldım. Orda farklı bir zincir kurulmuş. Yala babam yala... 0
  • yrgn 04 Haziran 2015, Perşembe 20:12:00 le kaptan birilerinin bi taraflarını yalamayı meslek haline getirmişsin senin tuzun kuru kimse sizin aldığınız parayı almıyo insanlar üç kuruşa talim saatlerce çalışarak helak oluyor siz kokpitte çayınızı kahvenizi içerken farkına varamıyosunuz tabii bunların 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 19:59:39 Taşıma su ile değirmen döndürmeye çalışıyorlar tabi söz boşa mı taşıma su ile değirmen döner mi ?bunların yaptığı değil değirmen döndürmek baraj çevirmek resmen,gerisini siz anlayın ve siz hesap edin 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 19:43:10 Durum sadece uçucu ekiple sınırlı değil yerdeki harekat uzmanları ve teknisyenlerde bu durumdan muzdarip,herkes dile gelip konuşsa siz o zaman görün,duruma çok ciddi el atılması lazım,tehlike çanları çok kuvvetli çalıyor,pegasusta hiç bir birim iyi değil insanlar kan ağlıyor resmen ve bolca sömürülüyor,mümkünse aklınız varsa uzak durun ve ne uçun ne de çalışın,sıkıntı ve sorunlar buz dağının görünen yüzündende çok fazla büyük ve durum çok kritik ticaret yapacağız diye insanlığı öldürüyorlar,kimsenin huzuru yok 0
  • Selin 04 Haziran 2015, Perşembe 19:03:22 Demekki OnurAir=Pegasus. Yazik bu OnurAir ve Pegasus kabin ekiplerinin durumuna.Aynı rezalet Onurda da var maasi söylersem bir tarafinizla gülersiniz.Anlayan anladi 0
    • kaça 05 Haziran 2015, Cuma 04:56:28 kaç para maaşlar? 0
  • Yorgun pilot 04 Haziran 2015, Perşembe 17:53:14 Allah muhafaza da bir kaptan olarak, kendi çocuğumu, eşimi Pegasus ile bir yere göndermem gönderemem. Mutsuz ve yorgun pilot çok tehlikelidir, Umarım bu yazılanlardan çok küçük bile olsa bir ders çıkaran olur. Saygılar. 0
  • insan evladı 04 Haziran 2015, Perşembe 17:28:55 yönetimin rezilliği ortaya çıkmış..haber için teşekkürler..akraba ilişkileriyle inşallah insanlar bir yerlere gelemeyecekler bu şirkette... 2
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 16:54:51 Ucuculugun fıtratında var boyle seyler .. 7
    • mind? 05 Haziran 2015, Cuma 04:55:43 hadi ordan ya :)) yok yaaa. Gel ben sana uçuculuğu anlatayım emirateste 6 senedir uçan insan olarak. 0
    • EK crew 05 Haziran 2015, Cuma 19:12:25 Emirates cok mu durust ve ahlakli calistiriyor? 0
  • Buzdağı 04 Haziran 2015, Perşembe 16:54:23 Bunlar görünen yüzü..İlknur ve Erdinç'in uyguladıkları kuralsızlıkları bilseniz; shgm bir dakikada kapatır şirketi.Yukarısı operasyonu bilmediği için ilknur istediği gibi top koşturuyor... 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 16:46:03 Super yazmis. Helal olsun... 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 16:29:58 Çok yazık utanç verici 0
  • eylul sertay 04 Haziran 2015, Perşembe 16:25:31 sabanci ve koc ailesi bu ulkenin basinda kan somurucu olarak yasamaya devam ediyorlar bir an once devletin bu iki aileyi ulkeden temizlemesi sart !!!! 9
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 16:22:21 Gecen sene minimum ekiple maksimum uçuşlar gerçekleştirdik diye şampanya patlatıp kutlama yapmıştı ekip planlama. Umarım bı sorunlar hallolur ve planlama, yöneticiler kendine gelir!!!! 0
  • süper 04 Haziran 2015, Perşembe 16:08:46 Adam süper döşemiş be arkadaş. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 16:00:35 Yeter ama.. Birkaç gündür yazmıyım diyorum ama bu kadar karalama yapılmaz. Limit dışı durumlar filan yok. Nerden uyduruyorsunuz anlamıyorum. Biz sanki başka şirkette uçuyoruz. Geriye dönük düzenlemeler planlanan yerine gerçekte oluşan uçuş saatlerinin düzeltmesidir. Skpk ile uçmak zorunda değilsin.. Kendi limitini bilip ona göre hareket edersen limit aşımı yapılan destinasyonda ben uçmak istemiyorum diyebilirsin. Şuna % 100 eminim ki burda limitlerle ilgili atıp tutanların %80 i talimatnameyi okumamıştır bile.. Lütfen artık para kazandığınız şirketle ilgili yarım yamalak bilgilerinizle atıp tutmayın. 19
    • hıhı tabi 05 Haziran 2015, Cuma 04:53:55 şimdi 10 tane dislike ile kimseye yedirememişsin bu yazdığını. 2 dakikan boşa gitti duty nin içine ekledin mi bakayım sen bu 2 dk yı ? ofisinde 2 kahve hüpletirdin. Sonra aşağıya caffe neroya falan inerdin.. dimi ama? Yemiyor insanlar bu yalanlarınızı yemiyor aklayamayacaksın şirketini. Çaldığınız sadece para değil huzur ayrıca!! 0
  • Tukenmislik Sendromu 04 Haziran 2015, Perşembe 15:40:25 Devletin verdigi Agi paralarini zamaninda neden alamiyoruz diye sordugumuzda Nurcin hanimin bize verdigi cevap "80 tl ye mi kaldiniz".. Evet 80 liraya kaldik.. verdiginiz 3 kurus para onu da gonulsuz verdiginizden bereketi bile olmayan o paralara ihtiyacimiz var.. 3 ay kendimizi parcalayip satis yapmak icin ugrasalim ama acik var gerekcesiyle 1 lira para yatirmayin... ya ben 3 ay boyunca bi tane su bile mi satamadim.... eger bizden kestiginiz paralara sizin ihtiyaciniz varsa kesmeye devam edin... basimin gozumun sadakasi olsun.... 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 15:38:01 Begenmiyorsanız kapı orada diyen arkadasıma, hemen vakit kaybetmeden pegasusa üst yönetim kadrosuna basvuru yap havada kaparlar seni. Dar düşünceli despot sıkıntılara usulsuzluklere sorunalara çözüm odaklı değil sus ve çalış mantığı. Belkide çoktan basvurunu yaptın ve şu anda kurtköyden yazıosun. 0
    • air to air 04 Haziran 2015, Perşembe 23:52:56 herşey güzel de biryerde yanlıs soyledınız.kurtkoyden yazmıyorum ve kurtkoyde de oturmuyorum. kucukcekmeceden basvuruyu yaptık ıkı aydır ses yok avrupa yakası oldugu ıcın... :)) kardesım bıraz once de soyledım sımdıde soyluyorum ınsallah hak etıgınız yerde olursunuz :)) 0
  • le kaptan 04 Haziran 2015, Perşembe 15:33:18 Arkadaş alışmış galiba az çalışıp çok kazanmaya zoru görünce kaçmış patron olmaya karar vermiş..Anlattığı şeyler arasında kanunsuz birşey göremedim..Tabiiki limitte uçurur ,tebliğini yapar ticari bir firma piyasada tutunma bunun içinde ucuz bilet satmak zorunda.Yurtdışı ucuz bilet satan firmaları incelersen bunların örnek alındığını görürsün ..Tabii birazda cin ali işin başında olmasının getirmiş olduğu extra uyanıklıklar yok değil..Şirket bu ...ister çalışır ister ayrılırsın ama ayrılırken yediğin kabada etmessin.. 16
    • empati 04 Haziran 2015, Perşembe 16:09:31 bir gün onca emeğiniz karşılığında insanca taleplerinize beğenmiyorsan kapı orada,yasa olmasa kesintisiz uçururuz,tazminat vermeden işten çıkartılma gibi sözler ve davranışlar başınıza gelir de yazı sahibinin ne demeye çalıştığını anlarsınız umarım sayın le kaptan 0
    • lö gaptune 05 Haziran 2015, Cuma 04:50:42 le kaptan sen uçmak dışında hayatta hiçbirşey ögrenememişsin sanırım. Sen gel ben sana öğreteyim.. Ben senin kaptan oldugunada inanmıyorum gerçi. 0
    • Yalaka 05 Haziran 2015, Cuma 07:59:02 Yalakalık da hat safhada. Helal olsun size 0
  • security 04 Haziran 2015, Perşembe 15:32:41 pegasusun kural dışı uçtuğunu daha yeni mi öğreniyorsunuz? senelerdir bu böyle, normalde ekipler günde en fazla 4 bacak yurtiçi uçarlar. pegasusta bu sayı neredeyse 6 oluyor zaman zaman. ancak ülkemizde denetimler 1 ay öncesinden haberli yapıldığı için denetimden rahatlıkla geçiyorlar. dur bakalım nerede patlayacak? 0
    • SHT 04 Haziran 2015, Perşembe 18:36:11 SHT 6A Rev 6; azami uçuş görev süresi içinde 6 bacak uçuşa müsaade etmektedir. Sadece yorum yapmak veya birilerini karalamak için yazı yazma, komik duruma düşersin. 9
    • SHT 05 Haziran 2015, Cuma 08:00:08 Sizce bu insanlar komedi mi yapıyor ? Hayatımda gördüğüm en terbiyesizce yorumdu. Bravo size valla. 2
  • Hakkaniyet 04 Haziran 2015, Perşembe 15:18:48 Şirketteki tüm asker kökenli yöneticileri görevden almalılar. İşi iyi bilen, objektif vede mümkünse yurt dışı tecrübesi olan, yani bu mesleğe daha profesyonelce yaklaşan birilerini yönetici yapsınlar. Ali bey, avrupadaki firmalardan usul ve yöntem öğreneceğine onların kaliteli yöneticilerini alsın. Bizimkiler bu işi düzgün beceremiyor. 0
  • Gerçekçi 04 Haziran 2015, Perşembe 15:15:32 Arkadaş uçuş işletmeden, 82 lileri, kurmayları, 192 filo mafyasını ve çerkez mafyasını uzaklaştırmadan şirketin uçuş işletmesi asla adam olmaz 1
    • pilot 04 Haziran 2015, Perşembe 20:12:11 o çerkez mafyası denen adam olsun önce onca ınsanın ahını aldı.ınsanları tehtıtle karalamayla güya şirketı koruyorlar .önce kendi öz yaşamlarındakı vasıfsızlıklarına baksınlar sonra insanlarda vasıf arasınlar.yerden göğe kadar haklısın ordakı havacı mafyavari saz ekibini tamamen sıvılleştırmek gerekir.tebrık ederım tam isabet . 0
  • ops 04 Haziran 2015, Perşembe 15:14:54 Bir de yerde calisan personeller agzini acarsa siz o zaman gorun ucus guvenligini... 0
  • Hayırlısı olsun. 04 Haziran 2015, Perşembe 15:08:52 Ne dedi patron ile toplantısında ; ''Pegasusta çalışmak zordur arkadaşlar'' dedi, yeminle dedi. 0
    • yuhhh 05 Haziran 2015, Cuma 04:45:25 yuh artık 0
  • ESKİ KABİN MEMURU 04 Haziran 2015, Perşembe 15:08:16 BENDE ESKİ PEGASUS ÇALIŞANIYDIM.YANİ 2001 2005 YILLARI ARASINDA ÇALIŞTIM. ALİ SAP-ANCI GELENE KADAR ÇOK MUTLU MESUTTUK. TAKİ ALİ SAP-ANCI GELİP PEGASUSU SATIN ALINCA İŞLER DEĞİŞT. BİZLER 2005 YILINDA SADECE 1600.TL MAAŞ ALIYORDUK.BEN BURAYI SATIN ALDIM MAAŞINIZ 3 YIL BOYUNCA 900 OLACAK DEMİŞTİ. İSTEYEN YENİ SÖZLEŞMEYİ İMZALAR İSTEMEYN ESKİ SÖLEŞMESİ BİTENE KADAR KALIR ONDAN SONRA ÇIKAR GİDER DEDİ.ALİ SAP-ANCI BANA UÇAĞIN KAPISINI AÇIP KAPATACAK ADAM LAZIM DEDİ. VE BİZE REST ÇEKTİLER.ADAMLAR PEGASUS SATIN ALINCA ÇOK ŞEYLERDEN FERAGAT ETTİRDİLER. MESELA UÇAKTAKİ UÇUCU EKİBİN YEMEĞİNİ YARI YARIYA DÜŞÜRDÜLER, YAKITTAN TASARRUF EDELİM DİYE KABİN EKİBİN ÇANTALARINDA BULUNAN MANUEL EL KİTABINI ÇIKARTILAR. SU DEPOSUNU YARIDAN AZ YÜKLETTİRDİLER. UÇAKTAKİ FIRINLARDAN BİRER ADET EKSİLTİLER. DAHASI DA VAR DA ARADAN BAYAĞA ZAMAN GEÇTİ HEPSİNİ HATIRLAMIYORUM.HELE BİR YZ UÇAĞIMIZ VARDI. B737-400 UÇAK HER HAFTA ARIZA VERİYORDU. HEP ARIZALI UÇTUK. BUNU KAPTANLAR DAHİL HERKES BİLİYORDU. 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 15:06:47 canim crew çoktu bi kere :) 0
  • Gerçekçi 04 Haziran 2015, Perşembe 15:06:11 Yazılanları okuyunca tabiki şaşırmadım. Bunlar sadece buzdağının görünen kısmı. Senelerdir havacılık sektöründeyim, dünyanın neresine giderseniz gidin, bir havacılık sektöründe en önemli husus uçuş emniyetidir. Çünkü can taşıyorsunuz ve bunu ayaklarınızı yerden keserek yapıyorsunuz. Sizin diğer tüm mesleklerden daha çok emniyet faktörüne önem vermeniz ve uygulamanız gerekiyor. Ancak Pegasusuta görev yapan bir genel müdür yardımcısı kabine yaptığı toplantıda diyorki " bizim için birinci öncelik kesinlikle uçuş emniyeti değil, zamanında kalkış ve kazançtır" Ne kadar vahim değil mi? SHGM ne gelince, Türkiye' de malesef bu kurum tam anlamıyla görevini yapmıyor. Çünkü şirketlerin yaptığı çoğu illegal uygulamaları biliyorlar, ancak neyin karşılığında bilmiyorum ?!! Herhangi bir yaptırım olmuyor. Bazen göstermelik birşeyler yapıyorlar tabii ama malesef şirketler istediği gibi at koşturuyor. (İşini düzgün yapan bir, iki şirketi tenzih ediyorum) Umarım büyük kazalar yaşamayız ama sanırım 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 15:01:08 Shgm denetçileri işini yap görmemezlikten gelme artık bigün kaza yaşandığında en büyük sorumlu sen olacaksın... Yorgun şekilde haftanın 7 günü uçanlar aylık 110 saati geçenler günlük max uçuş saatini geçenler var görmemezlikten gelme... 0
  • Degerli emekciler 04 Haziran 2015, Perşembe 14:59:56 Her sirkette bu var sanirim. Sirkete yillarini vermis olsan da; kapinin onunde calismak icin bekleyen onlarca insan var begenmiyosan cek git anlayisindan bu sirketler ne zaman vazgececek merak ediyorum. Thy teknikte de var bu olay. Teknik lise bitirmis yuksek okul veya teknik egitim fakultesi okumus evli barkli colugu cocugu olan insanlara bu sozleri soyluyolar gercekten uzucu. 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 14:43:36 Misafir İlişkileri departmanındaki memurun maaşının 1400 olduğu doğru mu lütfen konuyla ilgili bilgisi olan varsa sevinirim teşekkür ederim 0
    • haydar haydarrr 04 Haziran 2015, Perşembe 15:48:25 haydar başş iktidara gelince inş.maaşımız beş bin olacakkk. 0
    • :D 05 Haziran 2015, Cuma 04:41:47 Oha o kadar çok para veriyomuymuş lan pegasus? hani asgari ücretti?? Asgari ücrette sanıyorum ki 1000 tl civarndaydı dimi arkadaşlar?? 0
  • SUS 04 Haziran 2015, Perşembe 14:26:48 Beyler şirketin isminin sonunda sus var PegaSUS! sus işine bak :-) 0
    • SUS 04 Haziran 2015, Perşembe 14:50:33 Gözüken o ki, şirketteki çalışanlar SUS'a SUS'a bu hale gelmişler :))))) 0
  • AZ BILE 04 Haziran 2015, Perşembe 14:26:37 HAKKINIZI SAVUNAMIOSANZ AZ BILE BIRBINIZE DESTEK OLACAGINZIA 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 14:25:02 Yaw ne oluyor bu Pegasus'ta hiç kimse mi mutlu değil. 0
    • aynen öyle! 05 Haziran 2015, Cuma 04:40:19 ha şunu anlayaydın! 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 14:13:38 Begenmiyorsaniz kapı orda kardeşim. Anayasanın 18nci maddesinde kimse zorla calistirilamaz angarya yasaktır. Maddesi yer alıyor. Şirketi karalamaya hakkın yok ! Şirket iyi yada kötü bunu ancak yönetim bilir. Yönetimin uyguladığı parasal ücretlerin katı kuralı bu olduğuna göre bu yazıyı yazacagina ver istifani ayrıl ..Bu kadar basit.. kırıcı bir laf soylediysem şşimdiden kusura bakma.. 14
    • :))) 04 Haziran 2015, Perşembe 14:48:23 Siz yanlış anlamışsınız, şirket karalaması değil, yaşanmışlıklar paylaşılıyor arkadaşım. zaten dediğini yapıp ayrılıyor birçok arkadaş. İnşallah siz kapının hep arkasında mutlu mesut yaşarsınız, bizim gibi kötü tecrübeler yaşamazsınız. Bu arada gerçekten uzun seneler her bir birimi ve yöneticileri ciğerine kadar bilen biri olarak söylüyorum. ŞİRKET KÖTÜ DEĞİL, yöneticiler :)))) 0
    • air to air 04 Haziran 2015, Perşembe 20:45:18 inşallah sizde mutlu mesud güzel işlerde yaşarsınız .yöentimin temel gereklileri bunu gösteriyorsa bu şirkete girecek olanlara şimdiden bir uyarı gibi arkadasımız belırtmıs.ne dıyelım ınsallah hak ettıgı yerde olur :) 0
    • Kural dışı 04 Haziran 2015, Perşembe 20:50:27 Kural dışı çalıştırmak anayasaya aykırıdır. 0
    • sen şirkettensin 05 Haziran 2015, Cuma 04:39:44 Bu kadar sorun varsa millet bu kadar çok ayrılıyorsa demek yönetim çok kalitesiz ve çok kötü. O zaman yöneticilerin kovun gitsin! Bu nasıl oldu kardeş?? İyi çözüm değil mi? 0
    • Uçman 05 Haziran 2015, Cuma 23:57:53 Bu "beğenmiyorsanız kapı orda" odunluğunda söz söyleyebilenler ilginçtir hep "Şirketi karalayamazsın" diyor? Sormak isterim NEDEN? Sen beni kovmayı hak görüyorsun ama benim fikrimi söylemem hakkımın olmadığı birşey, öyle mi? NEDEN KONUŞMAMDAN RAHATSIZSIN? 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 14:09:38 Yorgun her bir ucucu yorgun ve guvensiz uçuslar yapiliyor kabinde gozu kapanan memurlar kokpitte gozu kan canagina donen pilotlar evet ućaklar guvenli bakimlari tam dogrudur peki icerideki canlari kurtarmak icin calisan arkadaslar nasil sorgula ALi sabanci sen Allahi olan bir insansin inancini vicdanini sorgula yazik bu kadar yorulan calisanlarina ..... 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 14:06:17 Hakkimizi yiye yiye bir oluyorlar aslinda herkes coscak daha neler var da iste ekmek parasi 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 14:02:46 Eski bir pgsli olarak kokpit ekibinin ne kadar yorgun oldugunu biliyorum.Sahsen kendi ailemi bindirmiyorum pgs ye.Cunku yorgun pilotlar ucusa konsantre olamayacaklari icin tehlikelidir.Birseyler gec olmadan onlemleri almalisiniz sevgili yoneticiler.Sizinde aileniz o ucaklara biniyor.Unutmayin. 0
  • soru isareti 04 Haziran 2015, Perşembe 13:57:55 bu devlet shgm ulastirma bakanligi calisma ve sosyal guvenlik bakanligi isig insan haklari ne yapar bu bu ulkede yani sirf havacilik sicrayacak diye insanlari oldurmenin bir manasi varmi? 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 13:57:38 Ağzına saglık.. 0
  • İsim / Rumuz 04 Haziran 2015, Perşembe 13:53:45 Geride kalan arkadaşlar hakkınız ne ise arayın çünkü Yazılanların çoğuna bende Şahit oldum çok yakınımda olan arkadaşlarımdan haksız yere zarfında eksik çıktı değip parası kesilen ve işten çıkartılan Arkadaşlarım var birilerinin buna dur demesi Lazım ki geride kalan arkadaşların başına aynı Şeyler gelmesin.Şuan Pgs ta yaprakdökümü yaşanıyor gerek kendileri gerekse İK Tarafından insanlar işten ayrılıyor her kez için Hayırlısı.Ekip Arkadaşlarıma ve Yakınlarına sabır diliyorum. 0
  • wingwalker 04 Haziran 2015, Perşembe 13:51:53 birde yerhizmetlerini kendi yapacakmis haspam ) 0
    • ciddi mi? 05 Haziran 2015, Cuma 09:47:15 yerhizmetlerini yapti mi insanlar oldu demektir? 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 13:36:26 Üzerine para verseler pegasusla uçmam ve tavsiyede etmem kimselere ne yolcu olarak ne de çalışma anlamında,kendisi low cost olabilir fakat insan hayatıda high cost 0
  • İlginç! 04 Haziran 2015, Perşembe 13:27:59 Beğenmiyorsan git diyen arkadaşlara soruyorum Ali Sabancı size hissemi dağıtıyor bi bilelim de ona göre hareket edelim. İnsanlar yaşadıkları haksızlıkları şikayet ediyor diye insanları yetersizlikle suçluyorsunuz da kim bilir sizin vasıfsızlığınız ne boyutta? Ortada bir gerçek var ki orda insanların iliği kemiği sömürülüyo sonra da insanlara çöp muamelesi yapılıyor. İşte bu duruma bir sizin gibi alkış tutanlar var bir de bu yazıyı yazan arkadaş gibi kafa tutanlar.... 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 13:24:47 Bence arkana bakmadan çik.thy var pegasus tan bende memnun degilim Saygilar 0
  • Okuduğunu anlamak 04 Haziran 2015, Perşembe 13:20:26 Ne kadar basit yorumlar yapıyorsunuz. Yok patronla kendini bir tutuyormuş vs vs bu yorumları yapanlar yonetici yakınları heralde. Eski bir çalışanı itirafta bulunmuş, uçuş saatleriyle oynuyorlar illegal iş yapıyorlar hayatlarla oynuyorlar yazıyor. Ekip planlamanın zorlamasıyla bunu yapan kaptan da yaptıran yöneticide yatıcak yeriniz yok! Bugun bir yakalansanız lisansınız elinizden alınsa napıcaksınız acaba? He bi de turkiye de shgm yok. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 13:13:03 "Beğenmeyen gider!" Savunucu arkadaşlar size sesleniyorum. Eğer ben 6 yıllık emeğimi beğenmeyip bırakıp gittiğimde şirket tecrübeli personelini kaybetmiş gözüyle bakmıcak olaya. Benim yerime gelen arkadaş aynı işi yapıcak, aynı yoğunlukta uçucak, hatta yasal boş günlerini benden çok daha kolay feda edebilecek ama aldığım aldığım maaşın yarısına 1 yıl çalışıcak. Kendiside dahil en az iki kişinin daha üniforma parasını ödücek (kesilen üniforma parası kârla satılıyor) tabiki beğenmiyorsan git der çünkü artık ben ona pahalıya patlıyorum...! 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 13:06:32 Türkiyede havacılığı siz başlatmadınız ama değiştirmek tabiride içine etmek anlamında da olabilir 4
  • Kırgınlık !!! 04 Haziran 2015, Perşembe 13:04:59 Yazılan problemler diğer departmanlarda geçerli... bire bir yaşamış, ex-PGS biri olarak biliyorum ve halen devam ettiği duyumlarını alıyorum. Söylenebilecek, anlatılabilecek öylesine çok şey var ama iyi, güzel işler yapmaya çalışan arkadaşlarına üzülüyor insan. İnsanlar yetenek, özverili çalışmalarına bakılmaksızın harcanıyor, işine gelirse deniyor. Ayrılan da, çıkarılan da kırgın, çünkü karşınızda sorun/sorunları anlatabileceğiniz tarafsız sizi dinleyecek kimse yok. Siz zaten gidiyorsunuz ama gene de karşınızda adap, üslup, terbiye bilen birini arıyorsunuz karşınızda.Manevi olarak insanı insanlıktan çıkarma da bir numaralar !!! Tepe yönetim tavşanlara havuç gösteriyor, 5N+1K kimseyi ilgilendirmiyor ve bunun adına profesyonellik sanatı deniyor...Neyse Allah yollarını açık etsin, PGS'de çalışmak zorunda olan, sabır küpü iyi arkadaşlarımızın hatırına... Allah kaza bela vermesin, hayırlı uçuşlar nasip etsin... 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 13:04:19 Sivil havacilik denetime geldigi zaman gorun bide pegasus'u hem yolcularina hem calisanlarina zulum oluyo denetmenlere iyi nizami gozukcez diye kiliktan kiliga giriyolar sonra hersey gene ayni.keske cumhurbaskani sivil havaciliga yuklensede ortalik degisse o zaman gorurum ben 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 13:03:37 Pegaküt(!) 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:57:19 Pegasusta istifalar toplamda 200 gecti deli gibi alim yapiyolar hic birsey sorgulamadan suru psikolejisine sokucak insanlari aliyolar.sorgulama yapmayin biz sizin icinizi disiniza getirelim 6 bacak ucun acik mesaide 8 saatten az istirahat edin surekli gorev degisikligi gonderip kisa surede biten ucuslari saat gozetmeksizin mesaj atin ama gec biten ucuslari paspas alti yapip umursamayin,insanlari arayip o ucusa gidermisin cok skistik deyin kurala uymadigini dedigimz zaman aksaklik yazin yada dis yati kesintisi yapin 1 ay da 15-20 ucus gece 1-2 zet ucus yazin allah belanizi versin demek isterdim ama ben sizler kadar acimasiz ve kustah degilim. Ali bey artik bir duzenleme yapin yoksa ucucak adaminiz kalmicak gerci ne onemi var dimi begenmiyen gider diyosunuz kapi orda diyosunuz ya birer birer gidiyolar verdigin 2-2500 tl maas yerine disarda artik insanlar 1500 tl maasla daha mutlu huzurlu oldugunu anladikca gidiyolar emin olun bundan artik nurcin ozsoy ininden cikarda yolculara servis yapar. Biz bir aileyiz ama kabin ekibi olarak yer ekibi olarak genel mudurluk bizim bir ailemiz olamadi olamazda bu gidisle yaziklar olsun bu insanlarin emeklerini hice saydiniz hasta yorgun ac ucurdunuz yaziklar olsun ustlerinden kazandiginiz para, 6 ayda 12 milyon tl kâr acikla sirket yoneticilerine nurcinn ozsoya tatminkar kâr payi ver kabine yer ekibine 1000 lira ver yaziklar olsun kazandirdiklari paraya. Cifliginiz batsin ama icindeki yoneticilerle.... Bu sitemi bu yaziyi noktasi virgulune kadar hak ediyosunuz. Umarim ALİ beyin bir yardimcisi asistani yada kendisi bunlari okur. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:54:22 Shgm sorusturma acmaz mi? 0
  • PR 04 Haziran 2015, Perşembe 12:52:04 "Eğer bir yönetici hiç hatalarından bahsetmiyorsa ve hic Özür dilemiyorsa; ideolojisi, insanlığının önüne geçmiştir. O yoldan geri dönsün" Artık bu kadarına da göz yummayın Ali Bey. 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:48:35 Valla guzel laf koyuyolar 2 gundur. Rahmetli sabanci bunlari gorseydi.. adamin kemikletini sizlattiniz be yaziklar olsun 0
    • sızlasın 05 Haziran 2015, Cuma 04:28:04 Az bile beter olsun sabancı. Kendi şirketinde neler döndüğünü bilmiyosada sızlasın rahmetli biz napalım yani??? 0
  • Kamyoncu 04 Haziran 2015, Perşembe 12:42:55 Anladığım kadarı ile çalışma şartlarını düzenleyen sghm denen kurumda bitiyor herşey , sonuçta işverende ona göre kullanıyor personelini , bence birlik olup sektördeki çalışma şartlarının iyikeştirilmesi yönünde gerekeni yapmalı arkadaşlar diye düşünüyorum 0
  • Cok ilginc! 04 Haziran 2015, Perşembe 12:40:23 Yazanlarin cogu pegasusun tepesinden masallah kendilerini belli ediyorlar. 2009 yilinda 1 ay calistim bana teslim edilmeyen uniforma parcalarinin dahi parasi benden alindi basimin gozumun sadakasi olsun. Begenmeyen gider diyen arkadas.. Sen de zamani gelince gidiceksin bunu sakin unutma :) Boarding 25 dakika profiling yok tasinmamasi gereken esyayi gormek mumkun degil kabin kalkis oncesi kontrolu sifir. Demo yaparken ucagin pistte kostugu ve 3 kez sayim yaparken ayakta indigimiz EVET BAGLANMADAN indigim 1 ay ben zor dayandim. Anca bilmeyeni kandirirsiniz siz. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:39:16 Hersey limitler icindeymis arabanizin devir saati limiti 7000 devir kullan bakalim surekli 7000 devir limitinde gorelim ne oluyor ? 0
    • aynen 05 Haziran 2015, Cuma 04:25:49 o yıllık 1000 saat limit ciddi sıkıntıların oldugunda kullanacagın limit. Limito diye her sene onu zorlucaksın diye bir mantıkyok. Bu dünyanın hiçbir havayolunda böyle değil! Avrupadan hangi pilotu, kabin memurunu getirsen vs. pegasusta çalışmaz bu tempoda. Çalışmasıda gerekmiyor kimsenin zaten bu tempoda. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:35:49 İnsan hayatlarını harcama mutluluklarını tüketme yaşam enerjilerini azaltmada üzerlerine sayılacak birşey yok,siz mi önemlisiniz yoksa pegasus mu? 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:29:39 Durum sadece kabin memurları ve pilotlarla sınırlı değil emin olun tüm birimler düşünüldüğünden daha sıkıntılı,insan hayatıyla bu derece oynanamaz,profesyonellikten çok uzaklar,aklı olan uzaklaşsın gelmeyi düşünenler var ise adres burası olmasın,dünyada hiçbirşey sizden ve hayatınızdan daha değerli değil,rezilliğin biri bin parça,güvenlikte sıfırın altında 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:29:21 Durum sadece kabin memurları ve pilotlarla sınırlı değil emin olun tüm birimler düşünüldüğünden daha sıkıntılı,insan hayatıyla bu derece oynanamaz,profesyonellikten çok uzaklar,aklı olan uzaklaşsın gelmeyi düşünenler var ise adres burası olmasın,dünyada hiçbirşey sizden ve hayatınızdan daha değerli değil,rezilliğin biri bin parça,güvenlikte sıfırın altında 0
  • Pegasus'a 04 Haziran 2015, Perşembe 12:21:15 Arkadaşlar bir olun birlik olun madem sendikanın yok kendiniz bir düzen kurun oturun yapılan yanlışlara hep beraber dur deyin bakın ozaman tepedekiler nasıl tutuşacak ozaman bakalım beğenmiyorsan git diyebileceklermi hepinize 3-5 by kadar insanı nası sindirilebilir. Bir olursanız parçalayayamazlar. 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:20:11 zamanında işine gidene sende zamanında maaşını yatıracaksın arkadaş ve bunu bi hediye armağan kıyak olarak görmeyeceksin. adam nasıl emeğinin hakkı ile çalışıyorsa sende karşılığını vereceksin. Evet sektörde örnekleri vardı hani çalışanlarının parasını yatırmayan firmalar fln ne oldu onlara battı mı ya 0
  • unal 04 Haziran 2015, Perşembe 12:18:34 Umarim yazılan bütün cümleleri yöneticiler okuyorDur ..... diyeçek birsey yok başka ,havacilik sektöründe çalışan tüm personalin şartları hep bu sekilde patronlar paraları bol bol götürüyor tabiki personelin suyunu sıkarak üstüne usluk birde bi güzel içiyorlar oooo hoooooh bu yaz sezonundada ne ıiii gider haaa ....bunu unutmayın haksızlık lar öyle yada böyle cezasız kalmaz....yaz dönemi için tüm personellere kolay gelsin ... 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:16:56 Hiçbir şirket kualların dışında uygulama yapmaz yapamaz. Sorunun çözümünü hep yanlış yerde arıyoruz. Şirketler tabi ki kurallar çerçevesinde en fazla kar yapmak için planlama yapacak. Asıl sorun SHGM nin koyduğu kuralların insani olmamadı. Şirketleri kötüleyeceğimize SHGM nin insanca kurallar koymasını istemeliyiz. Şirketler yerine SHGM yi eleştirmeliyiz. Bu kuralları koyanlar burada yazılanlara kıs kıs gülüyorlardır. 5
    • yok yaa 05 Haziran 2015, Cuma 04:21:43 şirketlerin baskısı yüzünden shgm kuralar koyuyor. Onu uygulamamakta şirketin elinde.. Kapiş??? 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:12:20 Ali bey bence gerçek bir fizibilite istiyorsa şirketiyle ilgili buradaki yorumları okusun, %95 hepsi doğru yorum... 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:11:27 Aile kavramın bu mu senin pegasus?? 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:11:10 Pegasus'u artık kullanmayacağım ve ailemden de kimseye kullandırtmayacağım.Bu kaçıncı yaw, anladık biz yolcu olarak su dan bile para alındığından şikayetciyiz, ama bari bu insanların hakkını verin..... 0
  • pgs 04 Haziran 2015, Perşembe 12:10:09 Zaten calistiginin karsiligini zamininda almak tum calisanlarin tabi hakkidir.kis gelince zamaninda alcakmiyiz kaygisi sistemin yanlis islemesidir.olmasi gereken degil.nicin bu bir lutufmus gibi gosteriliyorki.. 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:08:21 Pegasusta kimse mutsuz uçuşa gelmiyor diyen bi arkadaş var arada. Onu sahneye alalım Alkışlarımız onun için gelsin gülücükler efenim 0
    • yok yeaa 05 Haziran 2015, Cuma 04:18:10 ofiste oturuyor uçucuları gördüğümü var hamnaaa 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 12:00:59 Sektörde kış geldiği zaman kara kara düşünülen,acaba maaşımızı zamanında tam alabilecek miyiz endişeleri ile geçen günler Pegasus sayesinde tarihe gömüldü.Çok çabuk unutuluyor kısa zamana kadar yaşanılanlar.Niteliksiz boş laflara hiç gerek yok.Binlerce işsiz var... İnsaf denilen bir şey var. Beğenmeyen çeker gider... 8
    • yok yeaa 05 Haziran 2015, Cuma 04:17:14 hangi yıldaydı o 1950 ?? 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 11:53:55 Batıyooor... 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 11:50:32 Pegasus bir başarı öyküsüdür,,,,20 dakikada bütün yolcuyu boşaltmak, temizliği bitirmek ve yolcuları yerleştirmek,,, 0
  • Android Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 11:48:36 Son 2-3 ayda kac kisi istifa etti sirketten bir bilseniz... 0
    • kaç ki 05 Haziran 2015, Cuma 04:16:14 kaç ? 0
  • Yaaaa? 04 Haziran 2015, Perşembe 11:34:52 İşte yelkenler böyle iner. İş adamı olmak başka - hazır sermayenin gölgesine sığınıp populist olmak başka.:))))))) 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 11:25:16 Yolcu gözüyle de bakılınca Pegasus'da bazı şeylerin iyi gitmediği açık; örneğin sürekli gecikme. Düşük maliyetli modeli benimseyen havayollarında bir kaç özellik olmalı: 1. Dakik uçuş performansı. Bunu sağlamanın en önemli şartlarından biri uçakların en son teknoloji olması ve bakımlarının çok iyi yapılması. 2. Personelin yoğun olarak çalıştırılması, ancak karşılığının verilmesi. Bu konuda Southwest Airlines'ın İK departmanının iyi incelenmesi yararlı olur kanısındayım. 0
    • Aynen 04 Haziran 2015, Perşembe 14:28:05 *Kapitalizmin kalesi denen ülkede işlerin nasıl yürüdüğünü bir anlasalar...Undercover Boss belgeselini bir izleyin derim. Özellikle Frontier Airlines bölümünü. **Bu söz konusu ülkedeki milyonerler bir araya gelip devlete; halkın vergi yükünü arttırmayın yoksa alışveriş yapamazlar, vergiyi bizden alın demişti bir keresinde. Sonuça ticaret denen şey iki taraflı bir eylem. Bunu anlayamayan gelişmemiş ülkelerin gelişmemiş zihinleri işte böyle zulmeder!.. 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 11:17:12 Bu arkadaşın ağzı laf yapmaya çalışıyor. Dünyanın hangi şirketine gitse yine birşeyler bulur. Anlamadığı fasulye olduğu. 5 yıl bir insana iş ver kendini patronla eş tutsun. Şimdi iş verenim diyor kimbilir ne işi, yeni havayolu şirketi kurarsa helal olsun. Ayrıca limit hesabı falan hep muhabbet şeklinde olmuş, gir bakalım bi detaya . THY de limit tutuyor ama 1 dakikayla ona ne diyeceksin? Pegasus hata yapıp dakikaları şaşırmış. İşveren olduğuna göre kimbilir dakikaları nasıl hesaplıyorsun iyi para biriktirmişsin şu yazıyı yazdığın şirketten...Kahvedeki 1 lira gibi.... Şirket diye bir ayrım yok hepimiz çok çalışıyoruz hepimiz çalışanız o yüzden böyle büyük fillere laf edipte ne kendin ezil ne başkalarını ezmesine sebep olma. Tüm dünyada bu iş böyle ticaret ve çalışmak . Sana başka şekilde öğretmişler. 8
    • ahlaksız! 05 Haziran 2015, Cuma 04:14:26 şirketlerin 70-80 saat uçurması gereken ekip her ay 109 saat uçuş planı yazılıyor! Sen neyin limitinden bahsediyorsun??? Az biraz öğren şu işleri sonra konuşalım. Emirates ekiplerini 50-60 saat üzerinde uçuş planlamıyor bile. Edep biraz edep lütfen! Sen havacılığı inşiaat işçiliği olarak görüyorsan 100 feette uçur o zaman çalışanlarını basınca ve radrasyona maruz kalmadan. 0
  • :) 04 Haziran 2015, Perşembe 11:15:15 Çılgın kabin pegasus u coşturuyor 0
  • Börek 04 Haziran 2015, Perşembe 11:07:21 Allah için satın şu şirketi, gelen gidenden daha kötü olmayacaktır eminim. 3
    • değil! 05 Haziran 2015, Cuma 04:10:31 hiçbir şirket bu kadar kötü değil türkiye dışında arkadaşlarımdan biliyorum. Kesinlikle böyle değiller! 0
    • cavcav 05 Haziran 2015, Cuma 12:38:19 Hic bir sirket kotu deil de sor bakalim yurt disinda olan arkadaslarina hangisi boyle insanlar gibi iyi ekmegini ele verir hersey iyiyken biraz mantik yahu 0
  • Max 04 Haziran 2015, Perşembe 10:54:06 Tüm birimler psikolojik ve fiziksel olarak tükenmiş durumda acil otoritenin bu gidişe dur demesi gerek. İnsanlar yıllardır maksimum iş yüklenerek bitirildi. Acil olarak yetkili otorite çalışanların bu durumuna son vermeli. 0
  • çalışan 04 Haziran 2015, Perşembe 10:45:10 iş bilmeyen insanları sadece birilerini tanıyor diye,yada amirine devamlı iltifatlar ediyor diye senelerini orada vermiş insanların üzerine getirirseniz orada asıl özünden gelen personelleri küstürürsünüz.Üstüne yorgunlukta cabası. Sürekli dolu uçakları tek başımıza kapattığımızı,saatlerce koşturduğumuzu,apronda 25 dakika araç bekleyip,diğer uçağın kapılarına gittiğimizi,birde bu yetmezmiş gibi toplantılarda amirlerden azar yediğimizi biliyoruz. Adaletsizsin pegasus.insanların sadece hakkını yiyorsunuz ve işinizi yaptırıp bir köşeye atıyorsunuz.. 0
  • Maalesef 04 Haziran 2015, Perşembe 10:45:10 Sadece düşünün???Kim ayda 22 gün uçup ki bunların 7-8 tanesi dış hat üzerine iç hat olmak üzere uçar ve eşine dostuna zaman ayırabilir?Gece gündüz kavramından vazgeçtik te en azından sevdiklerimize mahçup olmayalım artık.Fsf-Msf denilen saçmalıkların içine sarkan mesailermi dersin,yalan yanlış yapılan skpk mı desen,4 saat beklemelermi desen..Ne istersen varda huzur kalmadı gayri..Tk'ya giden arkadaşlarda 22 gün uçuyor belki ama insan muamelesi görüyor en azından.Ekip Planla-MA ahirette işin zor 0
    • planlama 04 Haziran 2015, Perşembe 15:37:06 isinize gelmeyince ekip planlama, ekip yoksa ekip planlama ne yapsin? Ozel olarak insanlari fazla ucurup yormaya çalistiklarini falan mi dusunuyorsunuz? ekip yok, fakat yeni hatlar açiliyor ve ekip planlama yeterli ekibimiz yok diye bas bas bagiriyor. artik uçaklar ground olmaya baslayacak tabii ki elindeki ekibi limite kadar uçuracak uçusmasin da de yapsin. Neden kimse SGHM nin aylik yillik uçus surelerinden dem vurmuyor ?? 0
  • PGS 04 Haziran 2015, Perşembe 10:44:50 Ilk mail atan arkadaşımın fikirlerinin çoğuna katılmakla beraber bu arkadaşım için aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Ilk olarak PGS ne olursa olsun teknik departmandan kısan bir şirket değil onu 3 şirket değiştirmiş biri olarak söylüyorum. Ekip planlama konusunda acımasız olduklarını söyleyebilirim ama bunacımasızlık o Uçuş limitlerini belirleyen arkadaşlardan Kaynaklı. Boş tek güne istirahatin kaymasında sivil havacılığa göre hiçbir sorun yok. Ayrıca eksik Selim edilen bir lira tabiki hesabından kesilecektir. Milyon Dolarlık hesap yapan bankacı bile olsan böyledir.burada sorun Pegasus değil sistemdir. Sonuçta pegasus bir şirkettir ve sistem gereği maksimum karlılık hedeflemektedir. (Diğer bütün şirketler gibi) beğenmeyene kapı orda kısmına Katılıyorum. Zaten daha iyi Şartları bulan çıkıyor. Sirkülasyonda bunun göstergesi. Aynı olması gerektiği gibi..... 3
    • Komedi 05 Haziran 2015, Cuma 04:07:46 Sana hangi şirket patronları bunu dedirtti? hiç bir şirket böyle değil avrupada amerikada hindistanda çinde bile!! Ne yani limit dahilinide sınırında uçuruyoruz seneye uzattık limitleri deseler öylemi devam edicek? Gülünçsünüz!!! 0
  • buneeeee 04 Haziran 2015, Perşembe 10:37:34 arkadas ne yazarsanız yazın.herzaman soyluyorum bu tur seyler cok ayıp ve uygunsuz.kımse kımseyı uygunsuz ucuramaz.ucuruyorsa yanlıs yapıyor sende ucarak bu tanlısa ortak oluyorsun.uctuktan sonrada benım cocugum var ev beslıyorum deyıp sonrada buralara yorum yazmanın hıc bır anlamı yok.pegasusda oyle kımse mutsuz felan ucusa gelmıyor.mıllet gayet keyıflı normal ucusuna devam edıyor.bunun tam aksıne sırkete gırmek ısteyenlerın sayısı cok fazla.begenmıyorsan ayrılabılırsın sana olan bır hakaret degıl kendı sıkayetlerınle mıllletın moralını bozma dıye.arkadasların genel nıyetı cok az ucalım aldıgımız maasın 2 katını alalım kımse bıze dokunmasın..boyle bır hayat yok.helekı bır hava yolunda kabınden gelen haberlerle yorumlarla hıcbırsey olmaz.ayagınızı denk alın ısınızı yapmaya calısın.kafanızı dedıkoduya burda yazılara bolecegınıze ısınıze odaklayın 16
    • bire cahil!! 05 Haziran 2015, Cuma 04:05:10 RTE nin söylemine nasıl da benziyor yazılanlar dimi arkadaşlar? insanlar toplu greve giderde uçaklar yerde kalır korkusu sardı dimi?? İNş o günlerinizide görürüzde dediğin gibi insanlar tekrar mutlu uçmaya başlar.Biz burdan bilinmeyen gerçekleri yaymaya devam edicez pegasusta herşey düzelene kadar yılmak yok! her yer taksim her yer direniş ruhuyla! 0
  • thy 04 Haziran 2015, Perşembe 10:36:53 Pgs te pek cok ikinci pilot kpt yapiliyorda acaba tkda ne oluyor bu sene kac kisi kpt yapildi sizce? 4
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 10:34:02 Pilotlar mutsuz onu biliyorum. Yoksa neden bir anda 50-60 kişi birden THY na kaçsın. Emniyetsiz mi bilmem ama duyduğum kaptan sıkıntısı yüzünden pek çok ikinci pilot hemen kaptan yapılmış 0
    • SeccadeŞeytanı 04 Haziran 2015, Perşembe 11:18:44 geçen tüm ekip de en yaşlı bendim.. Yaşım 33 kabin memuruyum ama genç gösteriyorum :)) 0
    • amatör pgs 05 Haziran 2015, Cuma 04:02:24 Valla kardeş istiayı bastım pilotaj okuluna gidicem. 1 sene uçup thy na geçerim pegasusun bu insan sömürüsünde 2.5 senede yaparım diyorum naber?? 1
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 10:32:12 Yazılan bunca memnuniyetsizliklere ve olumsuzluklara rağmen ; ulaştırma bakanlığı pegasusta derinlemesine bir incelemeyi , illa ki 200 civarında bir insan topluluğunun yanarak ya da parçalanacak ölmesinden sonraya mı bırakıyor ? 1
  • KAİLE ALINAN 04 Haziran 2015, Perşembe 10:30:30 Bugünde haziran ayına uç uç günleri koymuş yüzde 30 olarak ama bileti almaya kalktığınız zaman yüzde 30 gözükmüyor. insanların zekalarıyla alay eder gibi ayıp yav. arayıp sorsan 1,5 lira kesiliyor aramasan ayrı bir dert anlayacağınız hakikaten pegasus bıktırdı 0
  • iPhone Uygulaması 04 Haziran 2015, Perşembe 10:19:17 Oh valla ne iyi Kendi yetersizliklerini görmeyenler hemen şirket şöyle böyle.. Cebinize para girsin diye her işe atlıyorsunuz ondan sonra işi yapacak kabileyitiniz olmadığınızı görünce hemen şirket bizi çok çalıştırıyor.. 23
    • SeccadeŞeytanı 04 Haziran 2015, Perşembe 11:07:41 Sayın İphone Uygulaması :) Sen hiç gece 4 de yatağından görevin olmamasına rağmen memur yetersizliğinden uyandırıl dın mı ve her seferinde kabul edip gittin mi veya bu yüzden eşin ile aile hayatın da sorun yaşadın mı? her gün görevin değiştirildi mi,yöneticin kendi zamanında gayet makul saatler uçarken ben her ay 100 saat civarları uçarken bana empati kuramıyorsa, menfaatlerine ters diye dinlemiyorsa insan bir yerden sonra bırak da ağzını açsın..Birde sen nereden biliyorsun kim ne kadar yetersiz.. 0
    • pinokyo yönetici 05 Haziran 2015, Cuma 03:59:37 Bıktık senin gibi anlayışsız faşişst insanlardan! Yetersiz olsaydı bir şirket 5 sene uçurmazdı bu adamı! Yalanlarınızdan pinokyo gibi burnunuz vardır eminim ki!! Pegasusta yönetimdeyim çamur atayım kurtarıyım tavrınızı yemiyoruz! 0