Pegasus uçağında panik anları!

    Çok beğenilenler

  • mouse 05 Mart 2018, Pazartesi 16:45:50 Başından sonuna yanlış bilgi . Uçak wind shear nedeni ile bir kez pas geçti ve Bursa'ya indi . Üç kez pas geçtiği uydurma . Bu saygısız yolcunun provoke ettiği yolcular ve hava durumu nedeni ile uçak Bursa'dan hemen kalkamadı . Sonra inmek isteyenleri indirip , yakıt alıp Sabiha Gökçen'e gitti . Kokpit ekibi yapması gerekeni yaptı ama maaşallah yolcuların hepsi pilot . 5
    • 1bilet alan 05 Mart 2018, Pazartesi 16:52:40 Uzman kesilir, bizim memlekette... 4
    • Provokatör 05 Mart 2018, Pazartesi 20:51:09 Bu yolcu provokatör resmen. Flight Radar görüntüsünde de 1 kez pas geçtiği görülmekte. Böyle zorlu hava koşullarında ekipleri daha da zora sokan yolcular hakkında işlem yapılmalı.Kara listeye alınıp bir daha uçması engellenmeli şirketle. Avrupalı yolcuların hiçbirinde hele ki hava durumundan kaynaklı bir durum var ise bizde ki gibi tantana yapan yok. Biraz anlayış, empati ve kalmışsa azıcık edep adap! 1
  • Otobüs Yolcusu 05 Mart 2018, Pazartesi 11:14:17 Havacılığımız her ne kadar yükseliyorsa da ne yazık ki yolcumuzun bilgi ve kültür seviyesi yerinde sayıyor. Siz 3 kez inemediği için pas geçen o Pegasus pilotunun elini öpeceğinize otobüs yolcusu muhabbetleri yapıyorsunuz! Ne isterdiniz? Pilot sizin paşa gönlünüz olsun diye her ne pahasına olursa olsun pisti görmeden insin uçağı kırsın ve sonra da arkanızdan vah vahlar mı çekeleim? Uçak yolculuğu için henğz hazır değilseniz Kayseri İstanbul arası çalışan otobüsleri niye tercih etmiyorsunuz? Ortalığı ayağa kaldıran sayın yolcu! Siz benim uçağımda olsaydınız ortalığı bu şekilde ayağa kaldırıp yolcuları ve uçuşun emniyetini tehlikeye attığınız için hakkınızda dava açardım! 3
    • Entel 05 Mart 2018, Pazartesi 12:16:42 Pegasus havayolları bu entel geçinen provokatörün hakkında davalı açmalı. 3
    • vatandaş 05 Mart 2018, Pazartesi 14:29:00 Eğer bir hastalık olan ve uçamaya engel olmayan bir panik atak hastasıysanız bazı sıra dışı olaylar sonrasında kriz geçirmek doğal bir refleksdir.o yolcuyu zorla uçuramassın nokta.kimse neden inemedi falan demiyor..inmek istiyoruz kapıyı açın diyor. 8
    • rezalet 05 Mart 2018, Pazartesi 19:01:47 Bırakın yolculara bok atmayı da o uçuşu yapan kaptanı bir eğitime alın bakalım yeterli mi değil mi görün. O adamın kaptanlığının alınması lazım. Yolcuları da zorla uçakta tutamazsın, zorla da kimseyi uçuramazsın, inmek isteyen tüm yolcuların indirilmesi gerekir. Dava açın Pegakuş havayollarını, size çektirdikleri azap için tazminat ödemeye mahkum olsunlar, ayrıca bu da herkese örnek olsun bir daha uçmayın, tercih etmeyin. 14
    • rezalete 06 Mart 2018, Salı 21:58:24 uçuş eğitim seviyeniz nedir? Hangi lisanslara sahipsiniz de eğitime alın diyorsunuz? PPL,CPL,ATPL??? 0
    • rezalete 06 Mart 2018, Salı 23:51:40 tamam hocam hemen. PPL CPL ATPL siz hepsini çözmüşsünüz. bu ENGİN tecrübenizle size karşı mı gelinir? 0
  • Tüm yorumlar

  • Kerem 11 Mart 2018, Pazar 13:22:46 Evet haklısınız millet cahil. Bu paniğe hiç gerek yok. Ama aynı durumda THY veya AnadoluJet olsaydı emin olun bu panik olmazdı çünkü insanları adam yerine koyup onlarla ilgilenen, yatıştıran birileri olurdu. İstek ve ihtiyaçları karşılanırdı. Pegasus gibi bir firmayla uçuyorsanız karşınızda hiç kimseyi bulamazsınız. Bu nedenle şuçlu Pegasus değilmiş gibi görünse de yine de bütün suç onların çünkü berbat bir firma. Siz de AnadoluJet'le uçun kardeşim. THY kalitesiyle :) 5
    • Kartal 11 Mart 2018, Pazar 23:58:22 Sen onu bunu bırak da seni Pegasustan niye attılar, onu anlat... 0
  • eğitim şart 08 Mart 2018, Perşembe 23:06:05 cehalet zor iş. allah uçuş ekiplerine güç kuvvet versin 0
  • TZX 08 Mart 2018, Perşembe 14:41:09 gülüyorum sadece şu varlığa 0
  • kaptan 08 Mart 2018, Perşembe 13:43:35 Pegasus her kurusun hesabini yaptigi icin divert etmeyi en son ihtimale birakir ve insanlarin hayatini tehlikeye sokar . Suyu bile satan sirketten ne beklenir. Bir kere denedin inemiyorsan israr etme !!! 5
    • Ne suymuş arkadaş! 11 Mart 2018, Pazar 11:36:15 ... 1
  • Eski K/A 07 Mart 2018, Çarşamba 05:14:33 Iste sizin gibi yolcular yuzunden cok sevdigim meslegimi biraktim.Cahille ugrasmak cok zor.Kokpit ve kabin ekiplerine sabir diliyorum. 1
    • Fındık 07 Mart 2018, Çarşamba 12:20:37 Keşke tk gibi pgs de de fındık dağıtsalar bu fındık beyinlilerde susar.Çünkü ancak beleşle sakinleşıyor bizim millet. 1
  • sadece izleyin 07 Mart 2018, Çarşamba 01:11:54 https://youtu.be/N4ZR_sSZR1g farkı görün. 2
  • SHGM'ye 07 Mart 2018, Çarşamba 00:29:15 Acil bu provakatif olaylara dur demeli ve havayolu şirketlerinin yanında yer almalı. Örnek FAA EASA. Yoksa gidişat iyi değil. Artık TV programı mı? Kanunlarda değişiklik mi? ne gerekiyorsa? Bu provokatif hareketler ileride uçak bile düşürür. Uluslar arası platformda hem yolcularımız hem de şirketler zarar görür. Almanya, İngiltere, Rusya, Amerika böyle durumlara kendi alanlarında ve uçaklarında müsaade etmez. Bkz Ryanair Stansted 11 saat gecikme videosu. https://www.youtube.com/watch?v=ASDuLY3F4v0 .....Eğitim şart. 1
  • tüm 06 Mart 2018, Salı 23:59:03 havayolu şirketlerini sivil havacılık kurallarını uyguladığı halde karalayan, fütursuzca medyaya sunan ve imaj kaybı için asparagas haber yapan tüm kişi ve kuruluşlara karşı yasal yollara başvurmaya davet ediyorum. THY bunu başlattı inşallah devamı gelir. Bence bu başı bozuklukla çok kötü olaylar bizi bekliyor. SHGM sorum size, bu tür pravakatörler olduğu ve cezalandırılmadığı, uçuş ekibinin arkasında durulmadığı ve emsal teşkil edecek hareketler basın yoluyla kolayca paylaşıldığı sürece, ileride uçakta yüzlerce yolcuya karşı 4 kişi nasıl güvenliği sağlayacak. 10 kişi diğer yüzlerce kişinin huzurunu ve seyahat hakkı ile güvenliğini bu kadar kolay tehdit edebilir mi? 1
  • pas geçmeyen 06 Mart 2018, Salı 20:02:03 pilotların motor vurduğunu dikme kırdığını da gördük. 0
  • Siniri Zayiflar 06 Mart 2018, Salı 19:31:25 Ya trajikomik gercekten. Ogrenemediniz gitti bir turlu. Bagris cagris ucaktaki herkesin psikolojisini bozmus siniri zayiflar. Arkadasim hava kotuyken ucma bidaha o zaman. Pas gecme kadar, inis denemesi yapmasi kadar, kotu havalarda gecikme olmasi kadar normal bir sey yok. Bi is basarmis gibi videoya cekip sovenist aciklamalar yapilmis. Komik gercekten. Bu hassasiyetinizi keske baska seylerde de gosterseniz. Bunlar hep cahillikten. Zaten kotu olan havalarda isi zor olan ektsra is yuku olan pilotlar bir de bi ucak dolusu siniri zayif adamla sinanmis resmen. Sakamisiniz bi gidin ya. 1
  • Sahra karayel 06 Mart 2018, Salı 19:04:00 Son zamanda Pegasus çok fazla oldu! Çok olay yaşanıyor Pegasus uçaklarda. Ama devlet bir şey yapamıyor nedense. Uçaklar rötarlı kalkiyor..havalimanina gece 1den sonra iniliyor, otobüs metro yok, servis vermiyorlar. ...Pegasus son zamanda kotu 5
    • Otobüs 06 Mart 2018, Salı 20:36:56 Kardeş sen otobüse bin evinin önüne ancak o gider. 1
    • hadi ya... 06 Mart 2018, Salı 22:00:15 o iniş zamanlarını devlet kurumu (ATC), İSG belirliyor. önce bir usul öğren. 0
  • MÜŞTERİ 06 Mart 2018, Salı 15:48:29 merhaba Bende o uçak ile yolculuk yaptım yapmaz olaydım. uçak 3 defa değil 4 defa iniş yapmak istedi yapamadı bizzat cam kenarında oturuyordum bursaya da 2. defada inebildi konu burda inemememesi yer değişmesi değil bizden önceki ve sonraki uçakların inip bizim inemememiz. onlar pilot da bunlar nedir. ki uçakta ki anons hava şartları nedeni ile pas geçtik YAKITIMIZ MİNİMUMA DÜŞMESİ sebebi ile Bursaya ineceğiz diyerek tüm yolcuların telaşını ikiye katladı. ki orayada inemedi. kapılar baya bi süre açılmadı bunun sebebi olamaz çünkü içerde yüksek derecede sallanma sebebi ile panik atak geçirenler vardı ve tartışmada çıktı yolcular arasında pilot ise hiç bi açıklama yapmadı en son biz uçaktan inmeden önce gitmek isteyenler gidebilir dedi ulaşımımızıda pegasus KARŞILAMADI 2 de istanbulda olmam gerekirken saat akşam 9 da olabildim. kendi imkanlarımızla savunan kişiler neyi savunuyor daha bilmiyolar nato kafa misali çok yazık... 7
    • nato kafa? 06 Mart 2018, Salı 19:59:14 hava şartları devamlı değişkenlik gösterir. rüzgar fön makinası veya vantilatör ile oluşmuyor. pilot bursaya gitme sebebini açıklamış. düşüyoruz mu demiş? yakıt sebebi ile bursaya iniyoruz demiş. piston düştü mü demiş. mermerci 0
    • Herbokolog 06 Mart 2018, Salı 20:25:40 Yok canım sizin gibi herbokologlar yuzunden yakında 10 defa inemedi parasütle atladik diyceksiniz.Ulan sanki hepiniz pilotsunuz kac kere inemedigini camdan tespit ediyorsunuz .Sen isini soylede haci bizde gelip sana herbokologluk yapalim. 0
    • o uçakta olman 06 Mart 2018, Salı 22:10:50 herşeyi doğru bildiğin anlamına gelmez. Kaptan da o uçakta ama cahillikle suçlanıyor. Yani o uçakta olunca herşeyi söyleme hakkı var öyle mi? Valla kaptan iyi sabretmiş ağız burun girmemiş o pravakötöre. Hı kaptan ya sanıyorlar ki hanım evladı, kul köle. 0
    • siz 06 Mart 2018, Salı 23:56:03 sizi provoke edip uçaktan indirten o adama hesap sorun. Uçakta kalanlar sizden önce gitmiştir. Hem de kendi imkanları ile değil. Uçaktan inip kara yolu ile gitmek kendi tercihiniz değil miydi? Uçak yakıt alıp hava şartları düzelince kalkmadı mı? SİZ HESABI SİZİ PROVOKE EDEN ADAMA SORUN. 0
    • Müşteri kardeş; 11 Mart 2018, Pazar 11:39:11 uçak yolculuğu yapma sen. Otobüse bin... 0
  • 777 06 Mart 2018, Salı 15:29:04 Malesef her sey Iyi bilen milletiz 0
  • Misafir 06 Mart 2018, Salı 14:09:02 Öncelikle pegasus ülkemizin bir değeri ve ekonomimize katkı sağlayan büyük bir havayoludur, pegasusu karalamak doğru birşey değildir 2) Madem pegasusa karşı bu kadar antipatiniz var neden pegasusa biniyosunuz? 3) Pilotlardan memnun musunuz diye yolculara soru sormak da nedir, pilot keyfinden mi indirmiyo o uçağı hava durumu müsait değilse pas da geçer başka bir meydanada gider,pilot o uçağın amiridir kimseye ne yapacağını sormaz ve ayrıca kokpitte en az bir tane kaptan pilot vardır dolayısıyla pilotlara acemi demek havacılığı bilmemek demektir. 0
  • ahmet 06 Mart 2018, Salı 13:27:28 OLAYI SADECE PARAYLA HAKLI ÇIKARMAK İSTİYEN KAPİTAL ZİHNİYETLİ İNSANLAR KAÇIRDIKLARI BİŞEY VAR BU TAŞIDIĞINIZ ŞEYLER KARGO DEĞİL KANLI CANLI YAŞAYAN DÜŞÜNEBİLEN NEFES ALAN VE SİZİN VELİ NİMETİNİZ BİRAZ DEĞER VERİP ANLAMAYI DÜŞÜNDÜNÜZMÜ EĞER HAKKIYLA YAPAMIYACAKSANIZ BIRAKIN BİZLER CANIMIZI SOKAKTA BULMADIK PAHALI RAKAMLARA DA UÇARIZ ÖNCE CAN HAVACILIKTA BUNLAR OLUR AMA SEKTÖREL EĞİTİM ALAN PERSONEL BU DURUMU MİNİMİZE EDER PROFESYONELLİK İŞTE BURDADIR 4
    • uçuş ekibi 06 Mart 2018, Salı 20:00:37 canını sokakta buldu tabi. BAK BAK HEMEN SAĞDA BİR UÇUŞ EKİBİ CANI VAR. 0
  • Cahillik 06 Mart 2018, Salı 12:36:59 Ya ne yalandan haber yapmaya çalışmış :) aynı uçak aynı pilotlarla göndericeker demesi ne demek balla bu insanların hangi mantıkla uçtuklarına şaşırıyorum 0
  • Yıldırım 06 Mart 2018, Salı 12:24:58 Hava şartları inişe müsait değilse pilot 200 Yolcunun hayatını riske mi atsın bu çekim yapan ve yolcuları proveke eden şahıs kendi reklamını yapıyor şahsiyetsiz. 0
  • Sky44697 06 Mart 2018, Salı 12:14:38 Uçakta kalkış ve iniş icin tek insiyatif pilotun kararidir,yolcu bilmeli ki kendi guvenligi icin kabin ekibi ne derse uymaları gerekir,önce insan güvenliği gelir bu provakatorlere uçuş yasağı verilmeli,cahil cuhala insanlar cidden rahatsız ya,kabin görevlisi önce yolcuların emniyetini düşünür,yaptığınızdan utanin yapılan büyük terbiyesizlik,,saygısızlık,,cahillik.O ucakta ki gorevli ekipte sizin gibi can tasiyor onlarinda bekleyenleri var.Tek dusundukleri deger verdikleri yolcularin guvenligi!!!Ortaligi gereksiz velveleye vermeyin. İnicem deyince ucaktan inecegini sanıyor,cidden salaksacma bir hal aldı,o dedigini TEM otoyolu nda dahi yapamazsın. 0
    • Tebrikler 07 Mart 2018, Çarşamba 01:58:55 Valla bunlari temde indirecen ancak anlarlar.Normalde uçak teker koydugu anda, park yerine gelene kadar valizi alıp ön galley e hucum eden canım yolcumuz, pas geçince tabi biraksan havada valizi alıp atlıycak. 0
  • Akdamar 06 Mart 2018, Salı 11:59:03 Milli yerli olalim diyenlere bak! Al iste sabancinin en temiz insani kurdu bu sirketi calarak degil! Amcasi sakip aga oldu ve kendine dusen akbank hisselerini satip kurdu. Zaten pegasus uzerine bir oyun oynaniyor nasil ya sabanci hukumet ile arasi iyi demeyin sakin ! Ali sabanci , guler sabanci bir birlerini haz etmezler 0
  • Gerçek Yolcu 06 Mart 2018, Salı 11:52:49 Uçakta uçan gerçek yolculardan birisiyim isteyene biletimi bile gösterebilirim. Öncelikli 3 değil 2 kere pas geçti fakat hem istanbulda hemde bursada 2-3 defa havada dönüş yaptı. Tabiki hava koşulları kötü olur inemez pilot belkide gerçekten yeterli tecrübe ve bilgi donanımına sahip değildi. E be kardeşim herşeyi geçtim. Uçak bursaya indi 5 kişiden 2si kusmuş bayılanlar kriz geçirenler eşim hamile fenalaştı aç kapıyı hemen sakinleştir milleti sonra tekrar millet yine uçar . Hatta bizle birlikte inen bir ucak daha vardı millet indi hemen aradan 1 saat sonra tekrar bindiler gittlr.ama bunlar tam bir amatörlük örneği sergileyerek yolculara çuval muamelesi yaptılar. Ben 1 saat sonra uçaktan zorla indim arabayla mudanyaya ordan feribotla geçtim. Bizden sonra yine kaç saat sonra araç çıkarmışlar galiba onuda tam bilmiyorum. Ama kriz yönetimi rezillik. Evet ucuz olduğu için tercih ettim ama bundan sonraki felsefem 60 TL ye pegasus uçağı acağıma 160 TL ye faklı bir şirkette gitmeyi kabullendim 8
    • Her şeyi bilen Türk uçak Yolcusu 06 Mart 2018, Salı 13:53:55 Öncelikle pilot doğru olanı yapmış ve ihtimal dahilinde gerekeni yaparak inişi gerçekleştirmiş. Ama tabiki herşeyi kaptandan ve ekipten daha iyi bilir TÜRK UÇAK YOLCULARIMIZ. Çekim yapan GENIUS arkadaşıda back korkusu sarıNca tribüne iyi oynamış. 0
    • Yohh artık 06 Mart 2018, Salı 13:56:04 Nie farklı şirket yaaaa aaaaa! Siz THY içinde aynı şeyleri söylersiniz aynı durumda ama thy için acımanız olmaz. Pegasus devam hadi. 0
    • DİKKAT 06 Mart 2018, Salı 15:58:31 Yorumda pilotun yeterli bilgi ve eğitimi olmadığından bahsederken böyle bir tanımlamayı uçan bir pilot için yapamayacağını bilmelisin (burada bilmiyorsun) 0
    • aynı 06 Mart 2018, Salı 17:16:55 şeyi yaşamazsınız inşallah. 0
    • gerçek yolcuya 06 Mart 2018, Salı 17:23:53 tamam hata yapılmış olabilir ama bu tür provakatif şahıslar sizinde can güvenliğinizi tehdit ediyor. lütfen prim vermeyin. 0
  • Misafir 06 Mart 2018, Salı 10:52:05 O arkadaş uçağın pas geçtiği vakit hava durumunu anlayamamış.insan fırtınadan ve yağıştan ayatta duramıyordu emniyetli olan yapılmış. 0
  • Pegasus 06 Mart 2018, Salı 10:45:53 Arkadaşlar son zamanlarda Pegasus 'un üzerine biraz fazla gidilmiyor mu? Beğenseniz de beğenmeseniz de bu ülkenin bir değeri Pegasus.Geçmişte sadece ekonomi ve business iki farklı bir fiyat olduğunu ve dinamik fiyatlama yapılmadığı yani erken alsan bile ucuz bilet kavramının olmadığını ne çabuk unuttunuz! 2003 yılında (bileti hala kayıtlarımda var) İstanbul- Adana tek yön 161 TL ekonomi sınıf bilet aldım. Şimdi ise ( tam 15 sene sonra ) erken aldığınız zaman tek yön 49-99 TL fiyat aralığında bilet alabiliyorsunuz. BAzı hoş olmayan tarafları olabilir ama bunlar güvenlik zaafiyeti olduğunu düşünmüyorum ancak yolcuların uçak içi kafeterya himetlei paralı olduğundan şkayet etmelerine birşey diyemem. Ancak eleştiri yaparken biraz insaf sınırlarını da düşünmek gerekir. Rekabetin faydalarından herkes yararlanırken bu kadar da insafsız yorumlar yapmak bence haksızlıktır... 0
  • Rumuz 06 Mart 2018, Salı 10:18:42 “Uçmak” diyoruz arkadaşlar, “HERKESİN HAKKI OLMAMALI” 0
    • Yaylacı 06 Mart 2018, Salı 11:01:43 Evet bana da öyle geliyor hava şartları hava limanları hariç san ki bir oyun var kibi kibi ha ucak içi yemek vs paralı evet olabilir bu önemli deyil şimti size şunu tesem inanmaz sınız yunanistan ın Reynair de tuvalet bile paralı 0
    • 10 Mart 2018, Cumartesi 01:42:38 Moruk vallahi 5 kere okudum yorumunu ya . Türk Dil Kurumuna düşmanmısın sen ?!? Bu nasıl yazım şekli ya sen ilk çağdamı yaşıyorsun 0
  • Airmen 06 Mart 2018, Salı 09:43:10 Havacilikta herzaman olabilecek bi durum.Beyfendi show yapmak pesinde yada yolculari trollemis ...tum olay bu. 1
  • Ben10 06 Mart 2018, Salı 09:21:46 Provokatör rezil adam. Keşke tutuklasalar. 1
  • SAW 06 Mart 2018, Salı 08:54:45 ADAM RESMEN PROVAKATÖR İNİCEZ DEMİŞLERDE İNDİRMEMİŞLER KAPTANLARA EKİBE DEMEDİKLERİNİ BIRAKMAMIŞLAR UÇURMASIN PEGASUS BUNLARI BİDAHA 0
  • Bu cahil ya 06 Mart 2018, Salı 08:10:47 Bu elemanı derhal uçuşlardan men etmeliler! İnsanları gereksiz yere tahrik ediyor. Yazık ya işte IQ düşük olunca bu kadar işte 1
  • Pgs 06 Mart 2018, Salı 08:07:34 Bilgi için yaziyorum Uçak bir go around yapmiş divert etmiş o kadar Duzeltelim bilgiler lutfan bu ne ha babam sinifmi burasi 0
  • ıı pilot 06 Mart 2018, Salı 05:42:15 uçağın bursaya indikten sonraki yakıt miktarı incelenmelidir. 1
  • Liyakat 06 Mart 2018, Salı 03:03:12 Liyakat sistemini bitirdiler Türkiye’de sırf üniversite mezunu ve şirket içinde torpili var diye pilot alınmaz pilotluk mesleği yetenek işidir lövye kumandası çok çok kötü olup bu insanları taşıyan kaptanlara acıyorum asıl kazalar silahlı kuvvetlerden gelen asker emeklisi pilotlar emekli olunca sapır sapır düşer o uçaklar 6
    • Supersin 06 Mart 2018, Salı 20:36:11 Valla bu yorumda ki zeka pırıltısına hayran kaldim.Zaten dunyadaki uçakların hepsini askeri pilotlar uçuruyor süper zeka 0
    • liyakat a 07 Mart 2018, Çarşamba 13:17:26 ortalığı karıştırma troll. hedef saptırma. 0
  • abartmışlar 06 Mart 2018, Salı 02:41:43 inmek problem değil önemli olan tek parça halinde inmek. pilot inmiyorsa var bir bildiği demek lazım 0
  • Tech.. 06 Mart 2018, Salı 02:31:18 Buradaki en guzel ve özel yorum "ucaktaki davranıs sekilleri ile ilgili tv de her platformda ZORUNLU YAYIN" yorumudur.. Tebrik ediyorum.. Antep.. Adana.. Kayseri ayrım yok yolcular bazıları galeyancı...gecmis olsun ucaktakilere 0
  • Kim Bu 06 Mart 2018, Salı 01:19:59 Pilot doğru bir karar vermiş gidip emniyetle inip yakıt almış Adama kamera ile panik var diye yaygara yaparken herkes oturmuş birtek elinde kamera ile milleti galeyana getirmek isteyen sivri var birde gerçekten panik yapmış bir bayan var. Pilot ne yapsın rüzgarımı değiştirsin?? Emniyetsiz görmüşki inmemiş mademki o kadar korkuyorsun otobüsle git. Milleti niye galeyana getiriyorsun. Ya orda millet panik yapıpı birbirini ezse yaralasa? o zaman sorumlusu pilotmu ordaki sivri mi? 0
    • Vatandas 06 Mart 2018, Salı 13:03:43 Pegasus seviyorum 0
  • Cahilsiniz 06 Mart 2018, Salı 01:11:11 Windshear da dua edin pilot inmeye çalışmamış Sen o konuşmayı o hava durumda inmeye çalışsaydı şimdiye çoktan selan verilirdi Kamera ya nasılsa cahilim diye bakıyorsun konuşuyorsun Canım ya Ama uçaktan inmek isteyeni de tutmaları yanlış keşke neden Bursa ya indiğini anlatsaymış kaptan 0
  • Mokoko 06 Mart 2018, Salı 01:00:44 - Arkadaşlar bu uçakla uçmak isteyen var mı? - Hayır - Arkadaşlar pilottan memnun musunuz? - Hayır - Beni tutuklarlarsa savunacaklar mısınız? - Hayır - Tamam :) Telefondan canlı yayın yapmayı biliyor ama hava muhalefeti sebebiyle iniş yapılamayacağını bilmiyor Rogue(x-men) kılıklı. 0
  • Ortalık showmanle dolu 06 Mart 2018, Salı 00:48:45 O pilot vaktinde inmek istemiyor sanki sırf macera olsun diye yapmıştır ne kadar cahil insan var ya İnan'ın o pilotda biran önce inip evine gitmek ister. sizi eğlence olsun diye ordan oraya götürmüyor pilotda uçuş ekibide biran önce işini bitirip evine dönmeninpeşinde zaten cahilliğin dibine vurmuş insanlar 0
  • Fo 06 Mart 2018, Salı 00:34:48 Sevgili bilinçsiz ve bilgisiz arkadaşlar uçak iki kere pas geçmiş 3. De bursaya inmiş ama yolcular 3 kez pas geçti diyerek bilgi veriyo yani klasik yalan ve kaptan kötü propagandası , yapılan usül doğru bir usülsür ve emniyetsizdr değildir. 0
  • inse bir dert 06 Mart 2018, Salı 00:32:23 inmese bir dert. 0
  • Heheh 06 Mart 2018, Salı 00:31:37 arkadasın heralde fazla ucak tecrubesı cok .. Hemen eline telefonu almış show yapmaya başlamış sosyal medya hesaplarını kontrol edın üne kavuşmuşdur umarım . En komiğide yolcuyu arkasına alıp benı tutuklarsa savunacakmısımız dıye ağzından bir cumle cıkması :) go home yanki 1
  • adam 06 Mart 2018, Salı 00:29:57 kendini kurtarmak için milleti gaza getiriyor. polis ne yapsın. kimse kural dinlemiyor ki. aynı olay almanyada yaşansa.... 0
  • Akıl mantık biraz 05 Mart 2018, Pazartesi 22:45:24 Hava şartları kötü ise pilotlar ne yapsın. Adam inişi iptal ederek gerekeni yapmış. Uçak yolculuğunda hava şartları gibi kontrol edilemez bir etken de var. Uçağa binerken bunu baştan kabullenmeli insan. 0
  • hayri 05 Mart 2018, Pazartesi 22:33:18 bu adam metro turızme binsin ucak fazla buna. 0
  • Londongirl 05 Mart 2018, Pazartesi 21:51:58 turkiyeli yolcunun uçak kültürü yok, uçuş etiğini de bilmiyor, bu haberler sadece turkiyede cikior, avrupada, americada, asyada, avustralyada yolcu olarak 10 dan fazla şirkette uçtum, kimi zaman LA ucagi IAH' a indi, LHR da tam inecek teker degecekken tekrar havalandık, kimsenin ağzından tek laf cikmadi herkes yerinde sabırla bekledi, 0
  • Zeki, çevik, ah.... sivil. 05 Mart 2018, Pazartesi 21:29:54 Pegasus 3 kere pas geçecek yakıt alır mı lan değişik. Hadi başka kapıya. 0
  • Aka197 05 Mart 2018, Pazartesi 21:25:36 Pilot divert ettiyse yolcuların can güvenliği için yapıyor bunu. Ayrıca sadece yolcuların değil pilotların ve kabin ekibinin de canları var. Ayrıca 1 divert maliyetini de küçümssemeyin. Bu yolcu olayı tamamen provoke etmiş malesef. 0
  • Güngör 05 Mart 2018, Pazartesi 19:57:01 Ulan geri zekalı manyak herif yolcular zaten streslenmiş birde sen milleti gaza getiriyorsun üstüne üstlük birdepilot kabinin kapısını tekmeliyorsun yavşak ibne uçak düşse gebersen dahamı iyi olacaktı senin gibi hayvanı değil uçağa eşeğe bile bidirmeyeceksin 0
    • Aalı 06 Mart 2018, Salı 18:39:14 Harika bir yorum , ağzınıza sağlık, CAHİL BİR YOLCU İŞTE 0
  • Fenasi 05 Mart 2018, Pazartesi 19:56:13 Yahu herkes pilot olmuş memlekette 0
  • Komedi 05 Mart 2018, Pazartesi 19:55:45 Arkadaşım sen şakamısın??? Valla güldüm... Ya bu sosyal medya nasıl bukadar sizi değiştirdi ben gerçekten anlamıyorum herkes fenomen sanıyor kendisini sanki seni tutuklarlarsa savunmazlarsa kendini köprüden aşağa atacan galiba. Vahh vahh sevgisiz kalmış bu millet sevgisiz duy tayyip duyyy 0
  • zülal 05 Mart 2018, Pazartesi 19:42:57 sanki karada gidiyorlar ya adamlar keyiflerinden inmiyorlar heralde korkuyorsanda binme yani bence pilotun elinde olan bir durum değil ki yani insanları memnun etmek her sektörde zor ama biraz halkımızda anlayışlı olmalı sonuçta onlarda emniyeti düşünüyorlar .videoyu çeken adamda yani sosyal hesapta ünlü olmak için elinden geleni yapıolar yani ayıp ya hala aşamadık türk adına herşeyi aşalamayı başarıyoruz karşı tarafında saygısı kalmıyor böylelikle. 0
  • Ozsat 05 Mart 2018, Pazartesi 19:31:44 Kötü hava koşulları nedeniyle uçaklar pistleri pas geçebilirler..Bu gayet normal birşeydir..Uçaklarda kurallar kanla yazılmıştır çok sıkıdır..Bence bu yolcular korku olayını fazla büyütmüşler..Bu riskleri göze alamıyorsanız lütfen uçmayın 0
  • hamdolsun 05 Mart 2018, Pazartesi 19:29:20 allah cahillerden korusun 0
  • Hemen 05 Mart 2018, Pazartesi 19:25:27 Bu videonun sahibi bulunarak gerekli gerçek dökümnlar ile olay kanıtlanarak hakkında şirket karalama cahillik insanları galyana getirme olarak dava açacaksın. Bak bir daha video ya tövbe etmiyor mu 0
  • Deli bravo 05 Mart 2018, Pazartesi 19:04:32 Fırtınalı havada uçağı indirmeyi kolay sanıyolar. Uçuş ekibinide düşünün . 0
  • Çorumlu 05 Mart 2018, Pazartesi 19:02:30 Gel o havada sen indir uçağı. Kolay birşey sanıyorsunuz pilotluğu. Tamam sizde haklısınız sağ salim inmek istiyorsunuz ama uçuş ekibinide düşünün. Sanki onlar inmek istemiyor. Sakin olunsa , böyle şeylere gerek kalmayacak. 1
  • Stuff 05 Mart 2018, Pazartesi 19:01:01 Ayıp yani niye aynı uçakla gönderiyorsunuz ki?Ben olsam özel jetlerle İstanbula gönderirdim özellikle videoyu çeken akıl hastasını :) 1
  • Cahil Cühela 05 Mart 2018, Pazartesi 18:54:41 Sen havacılık hakkında, meteoroloji hakkında, prosedür hakkında hiçbir bilgisi olmayan bir cahilsin. Amacın sadece show yapmak ve insanları daha çok stres altında bırakmak. Daha ağır kelimeler bile geliyor aklıma seninle ilgili. kokpit ve kabin ekibini zan altında bırakan bir insansın. Safety flight'ı tehlikeye sokan bir yolcu profilisin. Kaptalarımıza ve özellikle kabin ekibimize bu tarz yolcularla muhattap kaldıkları için cidden üzüldüm. 0
  • bir yolcu 05 Mart 2018, Pazartesi 18:25:38 eğer kaptan pas geçip baska bir yere iniyorsa, teşekkür etmek lazım.. ben yolcuyum, Boyle durumda uyumaya calisirdim.. inerkende kaptana icten teşekkür ederim.. birakin insanlar islerini yapsınlar. turkiyede kaptan koltuğunda oturan arkadaslara güveniyorum, öteki koltuklara gore daha az torpil, daha cok bilgi deneyim gerekiyor.. 0
  • TC 05 Mart 2018, Pazartesi 17:47:25 Arkadaslar 3 kurus eksige ucacagiz diye, bakin rezil oluyorsunuz, yani PGS de suc yok suc sizin , ben sadece bu olay icin demiyorum, bu olayda Kaptan bile bile kotu havaya girmis sonrada divert etmis,her sirketin ucagi divert edebilir fakat PGS ettimi buyuk rezillik yolcular icin, cunku icmeye Allah rizasi icin su bile vermezler. 4
    • Uçuş gurusu 07 Mart 2018, Çarşamba 02:08:16 Tebrikler uçuş gurusu ,zaten uçuş ekiplerinin butün derdi kotü havaya girip pas gecmektir.Onun yerine pgs neden gidip güzel havası olan yere inmiyorda illa kötü havasi olan saw a iniyor diye sormak lazım degilmi su bile vermeyen pgs ye .Ya üç kuruş verinde bir zahmet bir suda aliverin,sanki istanbulda sokakta sebil mi var abicim. 0
  • YASAK ŞART 05 Mart 2018, Pazartesi 17:39:40 Bu ve bunun gibi cahil kişiler uçakta huzursuz ortam yaratıp herkesin ayaklanmasına uçağın dengesinin bozulmasına sebebiyet verebilir. hazır adı soyadı alınmışken bu vatandaşa uçuş yasağı getirilmesi yerinde bir karar olur. yada çok bilgili gördüm pilot olarak işe alınabilir :) 0
  • Yunus 05 Mart 2018, Pazartesi 17:34:59 Uçuşun rotasına baktım flight radardan üç değil bir defa pas geçtiği görülüyor. Bir diğeri ise üç beş dakika ara ile gelen uçaklar inmiş birtek bu uçuş divert etmiş. Tepkiyi gösterme şekli çok cahilce olabilir. Fakat öncesinde ve sonrasında gelenler inebiliyor sadece bu uçak inemiyorsa ortada şapkayı önüne koyup düşündürecek bir sorun var demektir... 0
    • Rüzgar kafa 07 Mart 2018, Çarşamba 01:54:37 Bence sen o şapkayı kafana geri koyda o geceki rüzgar senin beyninden geçmesin .Arkadaş ya her an hava şartları aynı şekilde olmaz , öyle olsa kaza kırım yaşayan uçaklarda kaza yaşamazdı, süper zeka. 0
  • tayyareci 05 Mart 2018, Pazartesi 17:25:14 Cehalet ne güzel herşeyi biliyorsun 0
  • FO777 05 Mart 2018, Pazartesi 17:22:05 Adam resmen ölümden dönmüş 3
  • Hülya Koçyiğit 05 Mart 2018, Pazartesi 17:10:01 Özgürlük var Herkesin Düşüncesi yapısı farklı. .Onların canı var Ekibin yok sanki ...Eskiden Otobüs le 12 saat yolculuk yaparlar. .ucak 2 saat gecikince sanki keyfi olay çıkarırlar. .Insanlara Teknoloji fazla. . 4
  • Böyle adamlar Pegasus ile uçmasın 05 Mart 2018, Pazartesi 16:50:55 Bu tipler yüzünden yolcu kalitesi düştü. 2
  • korkun binmeyin ezikler otobüs neyinize yetmiyor. 05 Mart 2018, Pazartesi 16:37:26 böyle zavallilarla ile kimse uçmak istemez, panik çıkarıp uçağı bile düşürür bunlar.... Bu muhbir vatandaşa uçma yasağı getirilmeli, yolcu değil panik tetikleyen. 8
    • Hseyin güneysi 06 Mart 2018, Salı 10:15:49 Korkusu olan at arabasıyla gitsin pilotlara gelince pilotlar yapıla bilecegin en iyisini yapıyor egitimli araba gibi üç aylık egitin le pilot olunmuyor 0
  • Adam youtuber olma niyetli heralde ... 05 Mart 2018, Pazartesi 16:30:13 Kayitlari satip parasinida almistir muhtemelen ama cahillik insana bunu yaptirabiliyor... 3 4 5 kez pas gecilebilir ne yapsın kaptan iniş zorlu, riske edilmemeli. Cahil olabilirsin ama cahil kalmamak senin elinde ... 7
    • 3 4 5 05 Mart 2018, Pazartesi 17:06:47 Naptın hocam sen ya 1 kere pass geçersin gelir bidaha denersin baktın olmuyor hava koşulları uygun değil yedek meydana devam edersin. 3 4 5 nedir allah aşkına 10
    • indiremiyor 06 Mart 2018, Salı 12:45:58 Hocam kaptan ne yapsın ? olur bunlar :) 0
  • Bu tipleri 05 Mart 2018, Pazartesi 16:20:36 Paraşüt ile uçaktan atacaksın. Ama paraşütü açılmayacak :) 4
  • ... 05 Mart 2018, Pazartesi 16:18:49 Uçağa biniş, uçuş şartları, uçakta davranış şekilleri vs. Hakkında “zorunlu yayın” olarak tv’lerde eğitim verilmeli. 1
  • Pgs fo 05 Mart 2018, Pazartesi 16:09:10 Dün hava cok kötüydü, 2 pilotu da tebrik ederim 3
  • km 05 Mart 2018, Pazartesi 16:01:09 Tam bir provokatör. Derhal tutuklanmalı ve hakkında işlem yapılmalı. Black liste alınıp birdaha yolcu olarak uçmasına izin verilmemeli. 1
  • ASR 05 Mart 2018, Pazartesi 15:57:16 Hele o kayserinin saldırmaya meyilli yolcusu yokmu, ekibin şansı varmış. Otobüs seviyesiyle uçak yolculuğu ve yorumu yapıyorlar. Bir sis vs rötarı olsun terminalde neredeyse camı çerçeveyi bankoları indiriyorlar 2
    • Kayseri 05 Mart 2018, Pazartesi 17:54:11 Kayaktan dönenler kayserilimi oluyor.?Bu adamda hiç kayserili şivesi varmı? 0
    • KAYSERI 06 Mart 2018, Salı 11:58:43 Bilmeden Kayserililere çamur atma. Adamda ki sivreye BAK.. Eğer Kayserili olsa GAYSERI diye konuşurdu. Neyse ... herkese gecmis olsun. 0
  • Aydogansson 05 Mart 2018, Pazartesi 15:50:05 Ülkemin cehaletine bak be gurur duydum. 1
  • Gofret 05 Mart 2018, Pazartesi 15:45:31 Ülker çikolatalı gofret sevmeyen var mı? :)))) 2
  • Cahil adam 05 Mart 2018, Pazartesi 15:44:00 Görüntü çekip yayınlamakla iş yaptığını sanıyor. Bilgin olmadığı bir konuda o işi yapanları iyi yaptı kötü yaptı diye eleştiremezsin. Kaptan inememişse onun yetersiz olduğunu göstermez bu durum. Ancak psikolojik olarak rahatsızlanan kişilere makul açıklama izahat yapılabilir, endişe etmemeleri istenir 2
  • Bülent Tezokur 05 Mart 2018, Pazartesi 15:31:34 Pegasus artık iyice sabıkalı hale geldi. Trabzon havalanındaki ölümden kıl payı kurtulanlar. İstanbul-Harkiv uçağı da 26 Ekim 2017'de 2 kez pas geçip inemeyince Kiev'e de zar zor inmişti.Sanırım pilotları da tecrübesiz. Aklı olan Pegasus ile uçmaz. 53
    • :) 05 Mart 2018, Pazartesi 15:52:52 devam et paralı trol bekleme yapma 1
    • Cpt 05 Mart 2018, Pazartesi 20:47:14 umarim pegasus ile yolculuk yapmazsiniz 0
    • zıçan adam 05 Mart 2018, Pazartesi 22:30:20 ağzından çıkan ile gerinden çıkan aynı evsafta 0
    • Seni şöyle alalım 06 Mart 2018, Salı 00:05:53 Araba kullanırken sinyal vermez, yayayken karşıdan karşıya geçerken kırmızıya aldırmaz gelmiş burda ahkam kesiyor 0
    • inemeyip 06 Mart 2018, Salı 00:34:37 pas geçmek, inip kaza yapmaktan emniyetlidir. Sanıyor musun ülkede sadece pegasus pas geçiyor. 0
    • adam 06 Mart 2018, Salı 00:35:46 kendini korumak için zeytin yağı durumunda. 0
    • cehalet 06 Mart 2018, Salı 10:30:25 bilgi sahibi olmadan ne çok fikir sahibi olan varmış. Sanırsın hepsi pilot. Ne yapmalıydı pilot gönlünüz olsun diye körü körüne inmeye mi çalışmalıydı? Bunun Pegasus'u falan mı olur? Herhangi bir havayolundaki herhangi bir pilot aynı koşullarda (ki koşullar anlık olarak değişir) pas geçerdi. 0
  • artık benden sevda pas 05 Mart 2018, Pazartesi 15:24:45 adam haklı boş boş yorum yapmayın kokoşlar 13
  • xxx 05 Mart 2018, Pazartesi 15:22:46 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 5
  • Esbhvs 05 Mart 2018, Pazartesi 15:17:35 Yazık vallahi yazık... Böyle insanlar uçağa binmesin ben Pegasusun yerin de olsam hemen black list'e alırım bu herifi bidaha uçamasın... 4
  • Ucuzcu Pgs! 05 Mart 2018, Pazartesi 15:16:10 Olacağı neydi bukadar ucuzcu sirket olura kalitede yerlerde olur yolcunda kalitesiz olur bukadar basit ! kaliteli sirkette kaliteli yolcu ucar ! Low cost Passengers! Pilotlarinida ekibinide calisanlarinida sömüren sirket ! kalitesiz parali hizmet ! ayni hatta 100 tl ye pegasus bilet satar yanindada Tk vardir oda 101 tl dir ! millet 100 tl ye hizmet olmayan sirketten biletini alir ! Bu tür düsünen yolcudan ancak bukadar gorgu beklenir ! Pilotlara dua ediceklerine ! Kalitesiz bir millet olduk artik son zamanlarda ! 8
    • He he 05 Mart 2018, Pazartesi 15:26:18 Sen git emirates first classta uç tabii paran varsa :) 7
    • ASABİ 05 Mart 2018, Pazartesi 15:52:53 Sonuna kadar haklısın kardeşim, milletin refahı yükseldikçe kalitesi düşüyor maalesef, 0
    • Keşke 05 Mart 2018, Pazartesi 19:36:29 Ülkemizde Emirates varda uçmadıkmı! 1
    • Allah Allah 05 Mart 2018, Pazartesi 19:41:10 Pegasus da 3 kere pas gecip divert etcek yakıt mi varmiş ? 1
  • pgs vs thy 05 Mart 2018, Pazartesi 15:04:44 Aynı durum 3 Mart Cumartesi TK 2907 uçuşunda TC-JPK uçağında da yaşandı. Pas geçme nedeniyle uçak 3 kez irtifa kaybetti, aynı panik orada da yaşandı. Pegasus olunca haber yapılıyor da, THY olunca neden haber yapılmıyor? 5
    • Abicim 05 Mart 2018, Pazartesi 16:25:35 Pas gecince irtifa mi kaybediliyor 3
    • qwe 05 Mart 2018, Pazartesi 21:29:29 olm yapmayın lan yazmayın böyle şeyler. pas geçme nedeniyle irtifa kaybı nedir arkadaş:) 0
    • It’s all about the money 06 Mart 2018, Salı 00:07:29 Money talks 0
    • Vay be 06 Mart 2018, Salı 01:20:16 1 pas geciste 3 kez irtifa kaybettiyse senin suan burda yazi yazma sansin olmazdi genc. Ayrica irtifa kaybettigini nasil olctun? Ameliyatla statik portmu taktirdin? 0
    • Nasıl yani? 06 Mart 2018, Salı 03:24:37 Pas geçince go around prosedürleri gereği irtifa arttırılır benim bildiğim 20 feet yükseklikte devam etmezsin 0
    • Empati 06 Mart 2018, Salı 03:28:41 Yolcular açısından da empati yapmak lazım kapalı alan fobisi olan insanın panik atağı gelir böyle bi durumda, sürü psikolojisi sebebiyle diğer insanlar da etkilenir. Kapalı alan fobisi olan insan uçağa binmemeli mi? Bu da bencilce olur. Videoyu çeken arkadaş prim derdinde onu savunmuyorum asla 0
    • Troyacı 06 Mart 2018, Salı 04:00:41 Boşunamı apis bilgisi giriyoruz koyun kimlik nosunu dcs lerdeki blacklist e kabul edilmesin uçuşlara. Birinin boş vere canı yanacak artık son noktaya geldi sivil havacılıkla saygısızlık 0
  • Bir dost 05 Mart 2018, Pazartesi 15:03:41 Canlı yayın yapan vatandaş tutuklanmamışsa hala, işe alıyorum 4
  • Kartal 05 Mart 2018, Pazartesi 14:54:22 Bu davarları uçaklara alanda kabahat... 2
  • Cengomen 05 Mart 2018, Pazartesi 14:53:56 Türk milletinin cahilliğinin ispatıdır bu maalesef, cahil olmayanları tenzih ederim.... 2
  • Cahil 05 Mart 2018, Pazartesi 14:49:57 Ekibin yerinde olsam videoyu çekenin ismini soyismini almış polis çapırmış koyun kara listeye binemesin uçağa Ondan sonra bidaha böyle videolar çekebiliyor mu görelim 1
  • Aa 05 Mart 2018, Pazartesi 14:17:00 Bizim millet iki uç senedir uçağa biniyor uçağıda otobüs sanıyor. Öncelikle pilotları tebrik ediyorum. Pas geçmek kötü birşey değildir aksine hayat kurtarır. Ancak uçak indikten sonra inmek isteyene engel olmayı doğru bulmuyorum. 1
  • Pegasus 05 Mart 2018, Pazartesi 14:14:09 Türkiye de havacılığın yasaklanması gerekiyor. Herşeyden önce emniyet gelir havacılıkta. Uçak Sabiga Gökçene inerken bir kaza kırım meydana geldiğinde ne yapacaksın cahiller.. Pas geçse de pegasus suçlu oluyor , kaza kırım meydana gelirse de Pegasus suçlu oluyor. Size bir akıl vereyim ; gidin kendinize özel uçak ve pilot kiralayın seyahatlerinizi bu şekilde gerçekleştirin. Sizin köleniz size amade insanlar değil bu çalışanlar. Tek bildiğiniz hemen telefona sarılıp video çekmek ve olayları sabote etmek. 1
  • DLR 05 Mart 2018, Pazartesi 13:43:11 YOLCULARA DA DLR TESTİ YAPILMALI BENCE 3
  • pilota 05 Mart 2018, Pazartesi 13:41:27 yapamıyorsa uçmasın... 14
  • ehehehuuuu 05 Mart 2018, Pazartesi 13:35:34 bu zihniyet uçağa binmesin zaten havacılık bir kültürdür. bilgilenin biraz 0
  • Zır cahil 05 Mart 2018, Pazartesi 13:33:58 40 lirayı verince kendini uçağın sahibi zanneden bu ve bunun gibi kendini çok akıllı,kültürlü zanneden cahiller hakkında; firmanın, halkı galeyana getirmek suçundan davacı olması lazım. 0
  • Yürü git 05 Mart 2018, Pazartesi 13:31:57 Bu provakatör cahil pegasusla bir daha uçurulmamalı, kara liste getirilmeli.. yürü git otobüsle olaya bak adam pas geçmeyi beceriksizlik sanıyor.. her işin bir kuralı prosedürü var.. Umarım gereken işlem yapılmıştır buna 1
  • Pınarr 05 Mart 2018, Pazartesi 13:23:42 Pas geçmiş ki yaşıyorsun tebrik ediyorum kaptan pilotu ve FO yu cehalet akıyor milletimizden utanıyorum 2
    • Cahalet 05 Mart 2018, Pazartesi 15:09:32 Haf safhada. Pilotlari tebrik edeceklerine.... 0
  • Kara liste 05 Mart 2018, Pazartesi 13:21:56 Bu adamibi daha ucaga bindirmeyin 2
  • Tk 05 Mart 2018, Pazartesi 13:17:01 Bu nasıl kafa arkadaş.Demek ki okumakla cahillik örtbas edilemiyor. Kaptandan memnun musunuz diye sormak nedir?Evet kaptandan senin çok memnun olman lazım,seni sağ salim en yakın meydana indirdiği için. İnmekte risk gördüğü için 3 defa pas geçti,sen ailene,işine sağsalim dön diye. Ne olursa olsun insin bu uçak diye diretenleri Katmandu'da, Van'da gördük. Öyle olsa daha mı hoşuna gidecekti. 0
    • mükemmel 06 Mart 2018, Salı 00:36:50 cevap. tebrikler. 0
    • tüm havayolu şirketlerini 06 Mart 2018, Salı 00:46:52 sivil havacılık kurallarını uyguladığı halde karalayan, fütursuzca medyaya sunan ve imaj kaybı için asparagas haber yapan tüm kişi ve kuruluşlara karşı yasal yollara başvurmaya davet ediyorum. THY bunu başlattı inşallah devamı gelir. Bence bu başı bozuklukla çok kötü olaylar bizi bekliyor. SHGM sorum size, bu tür pravakatörler olduğu ve cezalandırılmadığı, uçuş ekibinin arkasında durulmadığı ve emsal teşkil edecek hareketler basın yoluyla kolayca paylaşıldığı sürece, ileride uçakta yüzlerce yolcuya karşı 4 kişi nasıl güvenliği sağlayacak. 10 kişi diğer yüzlerce kişinin huzurunu ve seyahat hakkı ile güvenliğini bu kadar kolay tehdit edebilir mi? 0
    • SHGM 06 Mart 2018, Salı 00:49:45 Acil bu provakatif olaylara dur demeli ve havayolu şirketlerinin yanında yer almalı. Örnek FAA EASA. Yoksa gidişat iyi değil. 0
  • Ben Vahit 05 Mart 2018, Pazartesi 13:15:26 Oğlumu bulana veya getirene 100 bin lira veriyorum 2
  • Ekip 05 Mart 2018, Pazartesi 13:13:06 Allah kabin ekiplerine ve pilotlara sabir versin. Ayni ucak ve ayni pilotla ertesi gun baska bir ucus yapsalar sanki farkinda olacaklar. Ayrica hava kosullarindan inilemiyorsa pilot ve ucagin ne kusuru olabilir? 4
  • UÇAK 05 Mart 2018, Pazartesi 13:12:38 BİZİM MİLLETE GERÇEKTEN UÇAK FAZLA. HOŞ BU TİPLERE KARA YOLU BİLE ÇOK 1
  • Zorlamı 05 Mart 2018, Pazartesi 13:04:03 Arkadaşlar yolcular korkmuş ve inmek istiyorlar niye zorla uçakta tutuluyor bunu anlamak mümkün değil zaten böyle bir kanun da yok uçmak istemiyorum diyen yolcu; uçak yerdeyken istediği zaman istediği yerde inebilir pis başından bile geri dönebilir.Adam niye biz pas geçtik demiyor ki yaşananlardan korktum ailemle inmek istiyorum diyor hepsi bu kadar salın gitsin Allah yolunu açık etsin 12
    • Boş konuşmayın 05 Mart 2018, Pazartesi 15:57:38 Ben Yenişehir Havalimanı’nda çalışıyorum. Misafirlerden 80-90 arası kadar kişi zaten indirildi. Pilottan memnun musunuz? Sorusunu sorup videoyu çıkaran arkadaş da tamamen popülerlik peşindeydi. Maaalesef ki her uçuşta bir tane oluyor bu vb profilden. Babadan oğula nesil herhalde bunlar. 0
    • zorla mı 05 Mart 2018, Pazartesi 16:13:20 cahilsin bari sus 0
  • Cehalet 05 Mart 2018, Pazartesi 12:56:04 Cehalet cehalet cehalet 0
  • CC 05 Mart 2018, Pazartesi 12:51:09 Havaciliktan zerre anlamayan, emniyetli gormedigi icin pisti pas gecip inmeyen ve yuksek ihtimalle tum emniyet onlemlerini noktasina kadar uygulayan bir pilottan memnun olmayan bu provakator mutlaka sirket tarafindan mahkemeye verilip cezalandirilmalidir. Pilotlar ve kabin memurlari her zaman yolcularin emniyeti icin ordadir ve gereken talimatlar yolcular tarafindan uygulanmalidir. Bunu ogrendigimiz zaman insan olmayi, yolcu olmayi da ogrenmis olucaz. 1
  • maradona 05 Mart 2018, Pazartesi 12:42:59 yok havacılığın h'si yok cehalet yok bilmem ne..yolcu taşımacılığı herşeyden önce HİZMET sektörüdür.İşletme kabiliyeti ve kriz yönetimi bu işte havacılığın h'sinden önce gelir.kaç kere yazdık..yolcuyu kargo sanmayın..toplumdaki sınıf nefretini en çok hissettiğimiz yer olan pegasus yine iş başında...bravo size ...havacılığın h'sinden b'sinden c'sinden önce İNSAN gelir..korkan bir insanı zorla uçuramassın..her ne şartta olursa olsun o körük veya araç yanaşır uçmak istemeyen yolcuyu indirilir..bu en tabii insan hakkıdır..kimseye zorla birşey dayatamazsınız eyyy havacılığın dinazorlaşmış h'leri. 6
    • katiliyorum. 05 Mart 2018, Pazartesi 14:00:42 Sana pas gecme diyen yok istedigin yere uc ucagi guvenle nereye indiriyorsan indir o senin ucagin senin prosesüdürün ve senin sorumlulugun. Adam ucus guvenligini riske mi atmis. hayir. yere indikten sonra ben inmek istiyorum demiş ne var bunda. Ki cok gecerli nedeni de var. Adamı yerden yere vurmuşlar. Safety first ise Hizmet de Second. İnmek isteyen adami polis zoruyla ucakta tutmak ne demek ya. Kemal sunal nasil öldü ? Herşeyden önce safety gelir o da insan icin vardır. 2
    • maradona 06 Mart 2018, Salı 00:57:20 top oyna 0
    • bakınız 07 Mart 2018, Çarşamba 00:04:40 EASA, FAA uçuş güvenliği ve yolcuların uyması gereken kurallar. Kokpit kapısı tekmelemek ne oluyor? Direk uçak kaçırmaya girer ve yurtdışında karşılığı kelepçelenip götürülmek ve hapistir. Beş kişiye hizmet edeceğim diye 100 kişinin hayatı ile oynanmaz. Hiçbir şirkette uçağını beş kişi için riske etmez. Restoranda yemek yemiyorsunuz. 0
    • Katılıyorum ' a ithafen 07 Mart 2018, Çarşamba 12:18:48 Neye katıldığını önce bilerek katıl.Nerde polis zoruyla yolcu uçakta tutuluyor yahu.Kokpit kapısı tekmelemek neticesinde bu yolcu hakkinda polis tutanağı tutulmuştur eyyyy sivri zekalı , yok illa yolcu uçakta tutulacakdiye polis mi gelir hayy allahım yaa.Zaten kimse ne b.k yedigini söylemez kendini haklı çıkarmaya çalışmak için ancak provakatorlükle yandaş toplamaya çalışır bu videodaki mal beyinli gibi. 0
  • Eski dispeç 05 Mart 2018, Pazartesi 12:38:43 Sizin haddinizemi o pilottan memnun kalmamak . Adam o kadar yıldırım bulutunun içinde sağ salim 3 kez denemiş diyorsun . Sizi yakın bir meydana indirmiş muhtemelen yakıt alıp donecektir sabihaya . Buda moda oldu şimdi videoya cekip milleti galeyana getirmek . Dün ki radar goruntülerine bakın istanbul üzerinde donen ucaklar zigzag çizenler. Pilotu ve ekibi tebrik etmek gerekirken bu neyin kafası arkadaş . 0
    • Bu genç arkadaşı, 05 Mart 2018, Pazartesi 16:48:46 Afiş yapmak ve videoyu da yolcu egitme amacli 'Kamu Spotu' olarak kullanmak lazım ki bir işe yarasin cahilligi .... yoksa bu tipler yüzünden ucak firmalarinin ve uçucu ekiplerin başına kazalar gelecektir. 0
  • ATC 05 Mart 2018, Pazartesi 12:17:28 Bu gibi insanlar yüzünden pilotaj bir sonraki uçuşunda gayet yerinde bir karar olan gerek duyulması halinde kullanılan pas geçmeyi uygulamayıp şartları zorlayabilir. Trabzon seferinde olduğu gibi istenmeyen durumlar ortaya çıkabilir. Kimsenin burnu bile kanamadan yere indiren, uçuş güvenliğini önde tutan tüm kabin ekibi ve pilotajdaki arkadaşları kutluyorum. Safety First arkadaşlar. 2
  • ch 05 Mart 2018, Pazartesi 12:10:26 bi sistem olcak haksız yere sorun çıkaranın koltuk numarasını gircen abi sistem buna paraşütü yerleştirip hoop sabihaya...kendisi insin bakalım 4
  • Thy 05 Mart 2018, Pazartesi 12:08:20 Turkish airlanies bir star alliance üyesidir 3 kuruş fazla verin kaliteye binin. 41
    • Haneda 05 Mart 2018, Pazartesi 12:17:05 3 kuruş verin dünyanın en iyisine binin lufthansa inanin hiç inmiyeceksiniz 3
    • Beyin.dll bulunamadı 05 Mart 2018, Pazartesi 12:21:04 Evet thy inerken rüzgar sakin yağış dinmiş ve görüş açık oluyor çünkü star alliance çünkü kaliteli. Senin gibi düşünenlerin beynini kuşa versen ters uçar 1
    • Ozdogan 05 Mart 2018, Pazartesi 12:31:30 3 kuruş daha da ben eklim üstüne yeterki Pegasus’u kullanma nolur gözünü sevim 1
    • Uçmazcan 05 Mart 2018, Pazartesi 12:37:54 Kuş bile uçamaz abi nasıl uçsun. 1
    • Thy bının 05 Mart 2018, Pazartesi 12:56:12 Cunku katmantu amsterdam van dıyarbakır istanbul kazlrının ıcınde olun.cubku onlar star cubku onlar muhtesem.allahım neyın kafasındasın sen ya 4
  • Afife 05 Mart 2018, Pazartesi 11:54:41 Katmandu Trabzon yetmedi pas geçmenin doğruluğunu anlamaya 6
  • Afife 05 Mart 2018, Pazartesi 11:48:47 Pilot abin sana nası bi iyilik yaptı bilsen 3
  • Km 05 Mart 2018, Pazartesi 11:46:51 Allah’ın cahili tipine bakan çok kültürlü bilgili sanar. 1
  • Gio 05 Mart 2018, Pazartesi 11:43:43 Bu adam.hakkinda acilen toplulugu galeyena getirmekten dolayi dava acilmali.....kaptandan memnunmusunuz ne demektir. Sen hangi bilginle buna karar veriyorsun 0
  • Bedavacılar 05 Mart 2018, Pazartesi 11:40:14 Cehalet sen nelere kadirsin...Amaç ne , neyi kanıtlamaya çalışıyorsun? Arkamda duracakmısınz diyor birde . 0
    • Keyfinden pas geçmiyodur 05 Mart 2018, Pazartesi 12:17:49 Beni tutuklarlarsa savunucakmısınız dedi hayır dediler kahkaha attım 0
  • Kriz 05 Mart 2018, Pazartesi 11:37:10 Kriz yonetimi sifir Arakadas yolculara bavul muamelesi yaparsaniz elbetteki isyan eder... 3 kez pas geciyorsun madem yolculari sakinlestir durumu anlat 2 kisi degilmisiniz hatta 3 zaten havada oto pilottasinz ... yazik ya valla bu ucaklar zayif kabiliyetli insanlara mi yoksa torpillilere mi emanet anlamak zor... umarim butun havacilik sirketlerimiz daha adam gibi adamlar tarafindan yonetilirde dunyada be ulkemizde daha iyi haberlerle anilir Yazik valla yazik 27
    • FO 05 Mart 2018, Pazartesi 12:10:45 Çok bilen ofis çocukları başlamış yine kriz yönetimi falan diye. Ne biliyorsun sen kokpitte neler olduğunu. Ben de dün uçtum hava berbattı bütün ekipler emniyetli bir operasyon yapmak için türbülansla CB lerle mücadele ettiler. Kriz yönetimiymiş kardeşim ben o havada ve o hava trafiğinde yolcu pofpoflayacak durumda değilim, buna mecbur da değilim. Çok bilmiş pilot veya ofis pilotlarına söylüyorum FLY THE AIRPLANE kardeşim. Ben hiçbirşey bilmiyorsam tek bildiğim budur FLY THE AIRPLANE hayat kurtaracak olan da budur. 5
    • FO'ya 05 Mart 2018, Pazartesi 14:22:39 FO kardeş hangi havayolunda pilot olduğunu yazsanda bidaha ordan bilet almasak ..ya da senin gibileri burdan ayıklayıp keşke kargo uçağına verseler..türbülans var yolcudan banane diyebilen zihniyette olduğunuz sürece vay halimize.. 3
    • önce krize 07 Mart 2018, Çarşamba 00:11:54 uçağı otopilot uçuruyor tabiii. Hatta servis ve anonsları da yapıyor da kullanılmıyor. Türbülansta ne otopilotu be kardeşim. Adam sabihaya mı döneyim, bursaya mı ineyim, yakıt kaç, havadurumu ne, çevredeki trafikler nerede, dışarıyla konuşma derdinde. Otopilot bunları da yapıyor aslında ama dedim ya kullanılmıyor :) FO ya cevap verene, tabi haklısın aslında kaptan pas geçtikten sonra dışarı çıkıp tek tek herbir yolcudan ellerini öpüp pas geçtiği için özür dilemeliydi. Hatta bir daha olmayacak diye söz vermeliydi :) 1
  • Nokta 05 Mart 2018, Pazartesi 11:32:26 İlla bunları o cepheye sokacaksın, uçağı zorla yalpalaya yalpalaya indireceksin ; sonra başlarına birşey geldiğinde de “pilot zorla indi” olacak. Bence indirseydiniz Bursa da , zaten otobüs yolcusu :) 2
  • Km 05 Mart 2018, Pazartesi 11:32:04 Kaptan sanki boş boş oturuyor görmeden mi insin havacılığın h sini bilmeden nerde eski yolcular yaşa kaptan yaşa kabin ekibi siz herşeyi bilirsiniz 3
  • Yolcular teste sokulsun ! 05 Mart 2018, Pazartesi 11:29:59 Çok biliyorsa kendisi indirseymiş uçağı ! Nasıl ki kabinde kokpitte uçabilmemiz için onlarca teste tabi tutuluyorsak bence yolcularında uçağa binebilir sertifikasına sahip olması lazım !!! En azından bu ve bunun gibiler bir daha uçağa alınmasınlar hiçbir havayolunda uçamasınlar uçuş güvenliğini tehlikeye atıyorlar ! Siz o pilota kurban olun ! 5
  • Adam 05 Mart 2018, Pazartesi 11:28:53 resmen sov pesinde pilotu kotuluyor. Sen kimsinde ne anliyon acaba bu pilotla mi ucacaz diyo 3 kere pass grcmis bursa inmisse saw a inerdi heralde adam guvenli sekilde sizi yere indirmis. Sosyal medyada unlu olmak icin milleti galeyana getiriyor. Resmen infial yaratma pesinde . 1
  • Kültür 05 Mart 2018, Pazartesi 11:28:42 Bir tane de havacılık kültürü olan bir insanoğlu sen ne yapıyorsun diye uyarmıyor şu şahsiyeti. Pilotlar seni indirmediyse onlara şükretmen lazım terbiyesiz adam! Yarın bir gün tekrar 30 liraya Pegasus'dan bilet almak için sıraya girersiniz. İşiniz gücünüz gösteriş malesef. 1
    • Ben de 05 Mart 2018, Pazartesi 16:46:15 Böyle durumlar da şaşkınlığa uğruyorum, yok mu bir tane “sen ne yapıyorsun?” Diyen adam 0
  • V 05 Mart 2018, Pazartesi 11:26:57 Bir tane de havacılık kültürü olan insanpğlu 0
  • Flypgs 05 Mart 2018, Pazartesi 11:24:55 . Pegasus havayolları olarak yolcu profilimiz yerlerde. Pas geçebildiği için görüşü olmadan inmeye çalışmadıgı için şükredeceğine yolcularıda galeyana getirip orda propoganda yapıyor. Uçma pegasusla beğenmiyorsan alma bilet. He şu vıdeodan sonra biliyoruz ki 40 liraya görünce o bileti indirimi yakalayım diye bütün gece bilgisayar başında bekleyeceksin. Allah akıl fikir versin. 1
  • 747NG 05 Mart 2018, Pazartesi 11:23:52 Vah vah olaylara bak 0
  • Kamerali isguzar 05 Mart 2018, Pazartesi 11:22:21 Kardeşim kimse ucmak istemeyen yolcuyu uçurmaz. Ama otobüsten iner gibi inilmez. İnsan gibi inmek istedigini söylersin gerekli ayarlamalar yapilir inilir. Belirli bir prosedur vardir inmek isteyen her yolcuya yapilan ne yazık ki sen de o prosedure uymak zorundasin. Eline her kamera alan kendini muhabir zannettigi ulkemizde sov pesinde. Videodaki isguza da kendince her seyi biliyormus gibi kamerayi almis sov yapiyor. Ucak dolu gorunuyor ve bu demekki 180 civari yolcu var orada arkadas diyor ki bizi baski altina aliyorlar 4 tane kabin ekibi mi baski altina aliyor. Oradaki herkesi galeyana getirmissin tabi posis cagirip ssikayetci olacaklar senden. Sonra bi tarafini kurtarmak icin beni savunur musunuz diyor. Tabi bir de ekip bu durumu iyi yonetememis ki isler cigirindan cikmis. 1
  • Pegasus işte! 05 Mart 2018, Pazartesi 11:20:59 Ya kardeşim bu insanların içinde hasta olan var mı yok mu düşünmezmisiniz? Kapalı bir tüpün içinde insanın panik atağı tetiklenebilir biraz anlayışlı olun. Bırakın insinler uçaktan apronu yemez kimse merak etmeyin. 3 defa inemeyen pilot arkadaşa sadece oto pilot ile son yaklaşmayı öğreten lövye tutamaya tutamaya uçağın hakimiyetini kaybettiren şirketler bu olaylarla daha çok karşılaşırsınız. 24
    • TC 05 Mart 2018, Pazartesi 15:05:22 Size katiliyorum,yazdiklariniz cok mantikli ,zaten autopilot,Flightdirector devre disi kalsa yani hands on flying isleri bayagi zor olur, devamli autopilot, inislerinde cogu autoland,yani pilotlarin pilotlukla pek bir ilgisi kalmiyor.Bu ucagin kaptani acaba CB bulutunami girdi? Eger Oyle ise bile bile olume gitmis, Ve Allah kurtarmis,hepinize hayirli ve kazasiz belasiz ucuslar dilerim. 3
    • ??!! 05 Mart 2018, Pazartesi 15:17:39 Ya arkadasim bu insanlarda sag salim inip evine gitmek istemez mi ? Bursa ya divert etmek yerine ? Yazik boyle dusunen insanlar oldukca turk havaciligi ne yapsa yaranamaz ayip dua etsinler emniyetli bir sekilde bursaya inmisler. Adam guvenli bulmamis inmemis iyi yapmis . 1
    • Haaa! 05 Mart 2018, Pazartesi 16:44:01 Apron zaten yol geçen hanı? Başınoş dolaşan adamlar?? 0
    • TC ye 07 Mart 2018, Çarşamba 00:17:48 Sabiha Gökçen Havalimanına Autoland iniş yok biiiir. Birşeyler duymuşsun satmaya çalışıyorsun, ışık var görüyorum ama yetersiz ikiiii, CB genelde 1500 feet altında olmaz üççççç, 1500 feet altında windshear olur dööörrrrt. Azmini takdir ettim beeeşşşş. 0
    • ... 07 Mart 2018, Çarşamba 11:02:08 İnişlerin çoğu "autoland" öyle mi?? inişlerde sürekli kokpittesiniz sanırım. sağdan soldan duyduğunuz yarım yamalak bilgilere bir de kendi saçma yorumlarınızı ekliyorsunuz ya, yeminle size sopa da yetmez. 0
  • adam 05 Mart 2018, Pazartesi 11:20:47 illa inmeye çalışsa kaza kırım yaşansa daha mı iyi olurdu.Ne dengesiz insanlar var Pegasusa tavsiyem yurtiçi uçuşları azaltmalı yurt dışı uçuşlara ağırlık vermeli. 0
  • otobüse binin 05 Mart 2018, Pazartesi 11:20:25 beğenmeyen binmesin kardeşim. 1
  • Cokbilmislik 05 Mart 2018, Pazartesi 11:20:10 Ne cok biliyorsunuz... su an kuraldisi yolcu oluyorsunuz. Cok bilmis kendini entellektuel zanneden cahiller. Dunyayi siz yaratmadiniz. Havaciligin kurallari vardir vede yolcunun da uymasi gereken kurallari.. Pilottan memnun degilmis? Sen hangi bilginle olctun pilotun performansini? Pas gecme belli sartlar altinda en dogru karardir. Risk almak istemeyen basarilu bir pilot gerektiginde pas ta gecer divert te eder. 2
  • Cahillik 05 Mart 2018, Pazartesi 11:18:28 Cahillikte gelinen son nokta sanırım adam keyfinden indirmiyor sanki 0
  • Tam dayaklik 05 Mart 2018, Pazartesi 11:17:43 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 1
  • Videocu 05 Mart 2018, Pazartesi 11:17:19 Yalnız videoyu çeken arkadaş işi biliyor. Selamımı söyleyip, A haberde işe başlasın 2
  • Communication to misafir 05 Mart 2018, Pazartesi 11:16:45 Divert havacilikta normal bir prosedur. Belli ki kaptan pilot misafirlerini yeterince bilgilendirmemis. Pegasus yolcularini ‘misafir’ olarak tanimliyor ya. Bu sefer pek misafirperverlik olmamis :) Bir lowcost ve zero tolerance sirketi olarak bence o “misafir” tanimini degistirsinler ve Etihad, Singapore ve Emirates sirketlerine ornek alarak the real guest experience i ogrensinler! 3
    • .... 06 Mart 2018, Salı 00:54:39 orda mıydın? 0
  • Bu kadar cahil insan 05 Mart 2018, Pazartesi 11:16:39 Pas geçmek de uçuşan bir parçası cahil adam. Pilot keyfıne mi pas geçiyor. Zorla inse kaza yapsa daha mi iyi. O bütün ekip emniyetli bir uçuş yapmiştir ve sizi o kutu hava şartlarinda Bursa’ya inerek korumuş. Tebrik ederim ekibi. Sen ne saniyorsun uçak her hava şartında inebilir mi? Bir de cahilliğini kendin kayit etmişsin. Sana eşşek arabası bile fazla 1
  • Harvardlıdır diyorum, amerikalıdır diyorum 05 Mart 2018, Pazartesi 11:15:35 Sana telefon alacaaam 2
  • Vatandaş 05 Mart 2018, Pazartesi 11:10:06 Pegasus bu şekilde devam ederse ciddi yolcu kaybı yaşayacak. 32
    • Vatandaş? 05 Mart 2018, Pazartesi 11:44:01 Sen çok biliyon 2
    • sen yoksan hava hoş 05 Mart 2018, Pazartesi 13:41:39 yolcu olarak kültürlü insanlara ihtiyaç olduğunu birkez daha görmüş olduk havacılık sektöründe. 0
    • Pegasus 05 Mart 2018, Pazartesi 14:49:06 Uzmana yol verin 0
    • vatandaş 06 Mart 2018, Salı 00:53:02 bu şekilde davranmaya devam ederse hangi şirkette olursa olsun ileride masum yolculara zarar verir. Avrupada kolaysa kokpit kapısına dokun veya bir zorla. Hele KLM veya Lufthansa. Bir dene de gör. 0
  • Captain 05 Mart 2018, Pazartesi 11:09:23 Videoda ağlayan biri hariç bişey göremedik. Kaptandan memnunmusunuz nedir? Uygun görmemişse inmez ! Önce emniyet Bursa’dan yakıt alıp sabihaya devam edecek,kaptanda içinde yine tehlike varsa kendi gitmez, kendide içinde mantık olarak 1
    • zolama olamaz! 05 Mart 2018, Pazartesi 19:03:23 Hiçbir kaptan hiçbir yolcuyu zorla uçuramaz, kapıları açıp inmek isteyen yolcular inebilir deselerdi, o harika kaptan ekibiyle giderdi Gökçen'e. 2
  • Kaile alınan 05 Mart 2018, Pazartesi 11:05:33 Ne kadar gereksiz. Sanki pilot keyfinde yapıyor. Pilot istemez mi sizi sağ salim indirsin. Öyle yaptı ise bir bildiği vardır. Merak etmeyin bunlar yarın yine pegasus ile uçarlar. 0
  • 737 05 Mart 2018, Pazartesi 11:05:24 herkesi uçağa bindirirsen olacağı bu,3 defa pas geçmiş baban olsa indirirdi. 3
  • B 05 Mart 2018, Pazartesi 11:04:14 Ben ruh sağlığı şüpheli bir yolcu ve muhtemelen fobisi olan bir kadın dışında herhangi bir panik göremedim. Eliniz sürçmüş herhalde. 0
  • Av 05 Mart 2018, Pazartesi 11:01:52 Yaygaracı cahil yolcular tablosu ... 2
  • Gio 05 Mart 2018, Pazartesi 10:58:56 Kaptandan memnun degilmis cehalete bak provakatore baak bu adam asla ucaga birdaha bindirilmememli 0