PEGASUS UÇAĞINDA İSYAN!

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 17:40:59 Kaptan anons yapmis, adam hala yetkili yok diyor. Tee allahim ya. Guzel kardesim buzlanma olan ucak de-ice almazsa kalkista buzlanirsin ucak duser olursun. İnmek isteyen iner ama yeniden sira alinmak zorunda kalinir cunku 2 yerde ucak sivi alabiliyor sabihada. Haberi yapan cahilde kimse yok kaptan proveke etti yazmis. Yuh demiyorum artik airporthaber çüş diyorum. 18
  • ztk 09 Ocak 2015, Cuma 20:03:00 oncelikle yolcular havacilik sistemini bilmek zorunda degil, o sebebten bu zamanlarda yolculari gerekirse teker teker geri donmek, ucma sirasi, pistte bekleme gibi konularda bilgilendirmek lazim, yoksa boyle oluyor.. bence yolcular hakli, sen bilgi vermezsen boyle olur.. ayrica pegasusta ikram olmamasi bunu arttiriyor,cunku 3 saat bekleme,1 saat ucus ,bunun onceside var insanlar 5 6 saat ac,susuz kalacaklar,bunun bilinmesi gerilimi arttirir.. bir donemde thyde 3 aat beklemek zorunda kalmistim, procedurelere uymamasina ragmen arkadaslar sandwich vs kutu kola vermislerdi, gerilimi hemen yumusatmisti.. bu risk management olayi.. ucucu ekibe ve yolculara gecmis olsun.. 10
    • chl 09 Ocak 2015, Cuma 21:47:11 hayır bilgilendirmek zorunda değil hiç bir havayolu, herkesin elinde full internet paketi olan, Ay'a çıkılan uzay mekiğinden daha iyi bir işlemciye sahip akıllı telefonları var, zahmet edip okusunlar! Her zaman derim yinede derim bizim insanımız yapılanları hak ediyor be! Cahil geldi bu halk cahil gidecek maalesef ! 7
    • bilmek zorunda 09 Ocak 2015, Cuma 23:24:26 kardeşim havacılık sistemini bilmiyorlarsa bu yolcular o zaman kendilerine söylenen şeylere inanacaklar ve oturacaklar yerlerine,yetkili yokmuş uçakta,kaptandan daha yetkili kimse varmı uçakta,Ali Sabancı gelse uçağı kaldıramaz veya ön sıraya geçiremez,bu havada uçuyorsanız katlanacaksınız böyle geçikmelere,sanki asansör düğmeye bas kalksın düğmeye bas insin,bu uçak uçak ,bak Endonezyada izinsiz kalkan uçak nasıl denize düştü ,İstanbuankara otoyolu bile 14 saat kapalı kaldı bu kadar isyan etmemiştir insanlar,yok uçağa binince illa kişilik değiştireceksiniz herşeye itiraz edeceksiniz..oturup o koltukta uçak kalkana kadar bekliyeceksiniz kardeşim,Ülkeyi soyanlara tek laf edilmez kimse sesini çıkarmaz uçuş emniyeti için uçak de-iceing alır kıyamet kopar,ne biçim millet bu millet ya... 5
    • ztk 10 Ocak 2015, Cumartesi 11:04:52 ben anlatmam ,yolcu kendi ogrensin diyen arkadasa.. 4 ucus gorevlisi, 3 lu koltuklardaki sagli sollu olarak siralara tum ucaga ,20-25 dakikada tum havacilik guvenlik onlemlerini anlatabilir ,yok kendisi bilmek zorunda vs derseniz, kavga cikinca zorunlu olarak anlatirsiniz.. sonra inenler olur, ucak dahada gecikir, dahada gerilir, bunlar birbirinini besler.. icinden cikilamaz,herkese yazik olur, sirkete dahada yazik olur, cunku unutulan onemli bir nokta,sirket yolculardan para kazanir, o paralarla ucucu ekibin ,ucagin masraflari vs odenir.. o yolcuya gelmesin,binmesin deme luksumuz yok.. 0
  • Tüm yorumlar

  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2015, Pazar 23:42:58 Yorum yapan arkadaslar mesleklerini yorumlamışlar katagorilerini bırakıp.insanların yasadığı piskolojıye baksınlar.burada pilotlar ve özellikle kabin memurları olaya sahip çıkamadıkları gibi,kirizi kontrol edemedikleri aşikar.uyan pegasus uyan hizmet te kızgınlık olmaz yapıcılık lazım yada yapabilecek personel!!!!!! 0
  • iPhone Uygulaması 11 Ocak 2015, Pazar 14:58:37 Tam bir bilinçsiz yolcu modeli.Ders diye gösterilmeli, sanki Pegasus kaptanlarının ve kabin ekibinin acelesi yok, eminim en az bir defa ne olup bittiği yolcuya anlatılmıştır ama anlayana tabii. 0
  • Tipik yolcu 11 Ocak 2015, Pazar 14:00:37 Bizim ulkemızde gercekten bos konusan okadar cok ınsan varkı.al sana videoyu ceken konusan sadece bos ve sacma provokatorluk yapıyor..tek haklı yanları var kaptanlar malesef anons yapma ozurlu.sacma sapan de ıcing alıyoruz, taxi deyiz vs... Gibi yolcunun anlamayacagı anonslar yapıyor ve top kabin ekibşnde kalıyor, bu adamlara dogru acıklama yapılsada asla an-la-maz-lar....... 0
  • Android Uygulaması 11 Ocak 2015, Pazar 13:25:05 Bu ve benzer olaylarda, neden yolcunun uçağa alınıp öyle beklendiğini açıklayacak biri var mı? Konu havayolu ve havaalanı işletmesi arasındaki bir sorumluluk-tazminat meselesinden mi kaynaklanıyor? Yani Pegasus topu TAV veya Çelebi'ye atmış olmak için mi yolcuyu alıp kapıyı kapatıyor? 0
  • Android Uygulaması 11 Ocak 2015, Pazar 09:28:27 De-icing bir zorunluluksa, mikrofonu acip yolculari tatmin edecek bir anons da zorunluluktur. Nezaket parayla degil. Pegasusun bunu anlayip insanlara bu sekilde davranmasi lazim. Ayrica kokpit tam bilgi sahibi degil diyenler olmus, ucagin o anki durumundan bilgi sahibi olmayan kaptan varsa insin asagi o koltuktan. 0
  • Maritsa 11 Ocak 2015, Pazar 04:04:18 Böyle durumlarda yolcu her zaman endişesinden ötürü kabinden ya da kokpitten açıklama ister.Yolcuları tatmin edicek bir açıklama yapılda daha iyi olabilirdi,yolcu di icing nedir nilmek zorunda değildir havacılıkla ilgisi olmayan da bilmez zaten,yolcu her zaman beklemeye çok sinirlenir,kabin uğraşır,pegasus herşeyi para ile yapan bir şirket olduğundan 3 saat beklemeye bir bedava su,yiyecek vermemiştir,pegasusun zihniyeti ve şirketin tarzı bu çünkü....Yinede zor bir olay,ama havacılıkta sık rastlanan olaylar,bu tip beklemelerde yolcuyu tatmin edene kadar,kaptan ya da amir anonsunun must olduğuna inanmaktayım,geçmiş ola;) 0
  • Android Uygulaması 11 Ocak 2015, Pazar 01:03:57 bilincsiz insanlarla doldu ortalik kardesim bu havacilik buzlanmaya karsi yikanacaksa bekleyeceksin birtek pegasus yok birsuru ucak bekker sirada cocuk oyuncagi zannettiler bu isleri 2
  • kültürsüzler 10 Ocak 2015, Cumartesi 21:59:08 havacılık kültürü olmayan yolcular pegasus kadar iyi bir şirket bulabilirmisiniz acabq 4
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 18:52:38 ucak Ankara'ya gidecek. toplam Uçuş 30-40 dakika zaten. sen bu uçuşa 1-3 saat gecikme yaptırırsan ne anlamı kaldı. Uçuş saati belli. uçağın boarding olacağı saat belli. buzdan arındırma işlemini o saatte yapılacak sekilde ayarlarsın olur biter. maalesef bu ülke Karla yasamayı bilmiyor. ama önümüzdeki seneler kis daha cetin olacak. kotu planlama sorunudur bu. pgs her turlu aksilikte yolcuya çıkarmayı cok iyi biliyor faturayı. 1
    • Komiksin 12 Ocak 2015, Pazartesi 09:30:46 Arkdaşım koca havaalanında bir tane uçak yok ki sen böyle bir plan yapmışsın,yüzlerce inen ve kalkan bir uçaklar var,kış şartlarında bu kadar geçikme normaldir nokta 0
  • hakikat 10 Ocak 2015, Cumartesi 16:18:22 bir ülkede cücelerin boyu uzuyorsa, güneş batıyor demektir..... 1
  • o değilde 10 Ocak 2015, Cumartesi 15:37:45 Alt komşumun balkonunda buzlanma var, selfie tadında bir şikayet videosu çeksem yayınlayacak mısın sevgili airporthaber? ben mağdurum, kuşlar keza öyle.. Yapma be airporthaber "bis seni sevios" sen de bize azıcık değer ver. 2
  • Bir dost 2 10 Ocak 2015, Cumartesi 15:25:06 O gun uçaklarda gecıkme neden yasanmıştır söyliyim çelebı geliş seferinden bagajları uçak indikten bı saat sınra boşaltmaya başlamıştır.kaptan bunun uzerıne boşaltma başlamadan boardıngı baslatmamştır..boordıng başlattıktan sonra da motor çalıştırma izni ve push back izinlerınde yogun sıra oldugu için onun içinde ekstra boordıng bıttıkten sonrada beklemştr.celebin elinde push back yetersız sayıda Ayrıva 5
    • pMx 11 Ocak 2015, Pazar 03:51:48 Senin uçakların zamanında geldi gitti. Çelebinin elinde ekipman yok Öylemi? Gülerler adama.. Eminim buna senden başka kimse inanmamıştır :) He bu arada uçaklarınız rötar yapsın diye hava durumlarınıda ÇELEBİ bozmuş olabılırmı. Yağmur duası kar duası Vs. He ne dersin Komik İnsan. 0
  • bir dost 10 Ocak 2015, Cumartesi 14:57:09 Aaa ne guzel demissin i phone uygulamasi ucagida ucururlar tek kokpit kapisi acik boarding yapan havayolu sirketi ucaklarinin kacirilmasi sasirtici yaw arkadas ariza tamir edilmeden ucak sefere cikiyo teknisyende deftere gecirmiyo arizay ve ariza govdede hold da delik unutulur deftere gecirilmezse yarin japon air 123 olursun artik dayanamiyorum basina cikip her pisligi anlatmak istiyorum eyyyyy shgm ne is yaparsin defol icao easa ecac yada iata bari gelsin 1
  • Duy 10 Ocak 2015, Cumartesi 14:46:33 En güzel yorumPEGASUSUN YOLCUSUDA PEGASUS GIBI Ogün bizde saw adb uçtuk THY kaptan güzel bir anonsla durumu açıkladı en az 45 dk geç kaldık fakat bir yolcudan dahi bir ses çıkmadı , hayırlı yolculuklar,,,, 1
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 14:40:55 Yolcu bilmiyor , kiziyor yorum yapiyor ... Bu anlasilir da bu haberi buraya tasiyan kendisini havacilik otoritesi zanneden editor!!.. de-icing almanin ve bu hava kosullarinda ucus yapmanin nekadar zor ve zaman aldigini bilmiyor mu???.. Neden halki galyana getirip insanlari provake ediyor.... Asil onu sorgulamak lazim. 1
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 14:30:41 Yolcusunu memnun edemiyorsa Pegasus, haksızdır. Çünkü Pegasunun tek değer yaratan varlığı yolcusudur. O veya bu şekilde önlemini alacak, memnun edecek. ( Bknz Atlasjet ) Beğenmiyorsan binme mantığı diye bir şey yok, istemeye istemeye biniyorsa yolcu, işler kötüye gider. Kabin memuru arkadaşlar sinirlenmesin, olması gereken bu şekilde. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 13:56:21 Uçmaktan bi haber bu yolculara durumu öğretsen yarın bi aksaklıkta kokpite girip kaptana çıkışır uçak kullanmaya çalışırlar 3
  • bir dost 10 Ocak 2015, Cumartesi 13:44:20 Dispatcher arkadas o oyle degil gercekten isini severek ve bilerek yapan yer hizmetlerinde calisan insanlar var orda ama yoldan gecenide buyur ettikleri dogru kar low cost bunlari gecelim pegasus bu anlayasiyla yola devam ederse can kaybi kaza kirim kacinilmaz gercekten guvenlik ve prosedurler yok sayiliyo prestig sarsici bir olay yasanirsada alis bu havayolunu satar olayida ya ucaga yada pilotlara baglar guvenlik ihlalleri cok buyuk anlatsam sayfalar yetmez... 1
  • Eehaydin 10 Ocak 2015, Cumartesi 13:33:11 70 tlye uçarsan anca yerde kalırsın uçarsın ama bi başka.. D 3
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 12:27:25 Pegasus şirketi bu kadar tenkit edilmesine karşın hala büyümeye devam ediyor. Şirketin sahibi, " karımızdan hissesi olanlara temettü vermeyeceğiz " diye açıklama yapmıştı geçen yıl. Buna rağmen petrol fiyatları düştü nasılsa şirketin karı artacak diye yatırım bankaları model portföylerine alıyor ve hissenin yıllık hedef fiyatını yükseltmeye devam ediyorlar. Şirket hissesi de prim yapıyor. İşte tam Türkiye'ye has bir olay. Yolcular da şirketi tenkit edip duruyorlar ama uçakların doluluk oranında azalma olmuyor. Sıkı bir karalama kampanyası ve duyarlı yolcular olsa Pegasus geri adım atar. Ben kendi adıma Moskova seyahatimde valizimin gelmemesi ve de 5. Gün sonunda İstanbul' a dönerken Domodedovo havalanından güç bela bularak alabildikten sonra Pegasus ile uçmuyorum. Uçmaya devam edenlere de kolay gelsin diyorum 5
    • en dogru karar 10 Ocak 2015, Cumartesi 15:07:54 en dogrusu pegasusun semtine ugramamak ve ucmamak harem yolculari pegasusa gidebilir 0
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 11:24:14 Birisi de yazmis hava şartları belli, de icingi yolcu gelmeden yapacaksın. Yazmak ne kadar basit dimi? De icing yapıldıktan kac dk icinde uçmak gerektiğini once bir araştırsan? Sadece yorum yazmak icin bu cahilliği yapmazdin dostum 2
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 11:08:06 3 saat beklenecek anonsu yapılmış siz hangi Alkolle yıkamadan bahsediyorsunuz 3 saatte motoru söker takarsın,hangi Alkolle Yıkama 3 saat zaman alır ki biraz mantığınızı kullanın 3
    • tabi 10 Ocak 2015, Cumartesi 12:12:15 yav he heee... anti-ice ve de-ice da seni bekleyecek saatlerce donmadan. cahil.... 3
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 10:57:44 Tamamen hazir olmadan deice sirasi alamiyorsun push back motor calistirma isteyemiyorsun. Yolcunu alip Push back istiyorsun... Push back motor calistirma icin 14 numarasiniz (50-60 dakika) de icing icin her ucak 30 dakka aliyor yaklasik kalkisinis ikibucuk uc saat sonra olur... Keske ground konusmalarini yolcuya dinletsek. Bu bekleme nedeni ile ekip degistirmek zorunda kalan ucaklar oldu, gorev suresi nedeni ile. Yer ekiplerinin canlari cikti. Yolcular hayatlarindan bezdi...Evet hizmet sektorunde hizmet vereniz ama hizmet verdigimiz insanlar canlarini, calistigimiz sirketlerde geleceklerini bizlere emanet ediyor. Durumdan memnun olmayan misafirlerimiz sikayetlerini adaba uygun sekilde dile getirir ve bizlerde dogru uslup ile cozum uretiriz. 1
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 10:05:22 Adam gerçekten parasıyla rezil olmuş...kendini spiker zannetmiş rezillik diz boyu :))) 1
  • Eğitim Şart 10 Ocak 2015, Cumartesi 10:05:12 insanımız cahil, havacılıktan da anlamıyor. 3
    • kolbastı 10 Ocak 2015, Cumartesi 10:40:00 bizim insanımız havacılığı hiç anlamıyor.ayrıca uçak havada buz tutsa düşecekler haberleri yok.önce bizim kendimiz bilinçli olmalıyız.... 2
  • Ali 10 Ocak 2015, Cumartesi 09:52:22 Umarım şirket satılır.En azından bir kalitedeğerine önem veren eller alır..Hiç kurumsal değilsin Pegasus..Bir Sabiha Gökçen personelin olarak bunu söylüyorum.İstasyon şefleri yolcunun yanına gelmeyi, sorunu çözmeyi bile tenezzül etmiyorlar,kontuarlardan aradığımız halde..Yolcularımıza misafir diyoruz,misafire böyle davranılmaz!...Bir Atlasjet,Bir Thy,Bir Borajet bile yolcularına ne kadar önem veriyor..Gerçekten utanç verici. 4
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 09:47:21 En azından bir açıklama yapılsaydı 0
  • dispeçer 10 Ocak 2015, Cumartesi 09:33:50 Pegasus'un tek sevdası paradır..Kalite,yolcu memnuniyeti dahil hiçbirşey yok..Tam bir fiyasko,operayonu ve yer çalışanlarının tamamı deneyimsiz,sağdan soldan toplama...Ve halen millet bu havayolu ile uçmakta...Yazık... 6
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 08:33:50 Cahillik başka bir şey degil Sanki kaptan yada pegasus başka bir işi yok bekletiyolar insanlari Boyle boş boşuna Hey cahiller ilk Pegasus sonra Kaptan senden daha çabuk gitmek istiyolar merak etmeyin bu konuda 2
  • Android Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 08:01:53 Bindirin hepsini otobuse akillari başlarına gelsin! 6
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 07:45:56 Aynisini dunden beli tk karachi deki yolculari icin yapiyor. 24 saat icinde oradaki yetkililer tarafindan yanlis bilgi verildigi icin 3 kez karachi airport'a gidip geldiler. Simdi orada bekliyorlar yine 20 dakika sonra kalkmasi planlanan ucak daha ortada bile yok. Hava sartlari inmeye izin vermiyorsa bunu anlariz, ama oyuncak ettiler oradaki insanlari. Bundan kimsenin haberi olmadigi icin mi haber yapilmiyor bu konu anlayamadim gercekten. Pess 2
  • Toplumsal problem... 10 Ocak 2015, Cumartesi 07:16:40 Bir toplumda karşılıklı toplumsal saygı, anlayış kalmayınca böyle oluyor.Kaptan ne bilgi verdi bilmiyorum, yeterli bilgi aktarılmadıysa bu kaptanın hatası.Ama bilgi aktarıldı da yolcu anlamıyorsa (ya da anlamamızlıktan geliyorsa) yolcunun anlayışsızlığı.Yemek, su konusu da hep aynı.Çok istiyorsan basarsın parayı,alırsın istediğini.Hava şartlarından dolayı oluşan gecikmeyi bahane gösterip bedava yemek,su istemek nedense bizim milletin aklına gelen birsey.Pegasus'ta katı davranıp bu tip durumlarda ücretsiz 1 bardak su bile vermeyerek asabiyet katsayısını arttırmayı tercih ediyor.Yolcunun anlamadığı en önemli konu ise bu tip olayların hiçbiri kabinde çalışanların ya da kokpit ekibinin hatasından kaynaklı,onların elinde olan olaylar değil.Hiçbir ekip kendini bu duruma sokmak istemez,onlar da bu gecikme sebebiyle evlerine geç gidiyor sonuçta.Uçakta problem çıkarmanın kimseye faydası olmuyor,sadece daha fazla stres ve çoğu zaman daha fazla gecikmeye sebep oluyor. 0
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 04:19:01 Otobuse binip git o zaman.Yolcular bilmek zorunda degil demis bi arkadasimiz.O zaman bilmiyorsan sus adam sansinlar diye bi laf vardir.Avrupadaki insanlar bu gorgusuzlukleri yapmazlar.Bilmedigi konuda fikir yurutmesinler o zaman cahil yolcularimiz. 3
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 04:15:47 Pilotların evi, onları bekleyen aileleri sıcacık yatakları yok, işleri güçleri yolcuyu ve operasyonu geciktirmeye çalışmak. Çalıştır motorları aç gazı kalk bu kadar basit. Cahil olmak güzel; herşeyi bildiğini sanıyorsun:)) Bir de bu cahili muhatap edinip bilgi verdin mi yandın. Tepene çıkar. Pegasus ikram verip gerginliği azaltabilirdi bunu yapmaması hata olmuş. Ancak yerde uçak taksi halindeyken ikram da yapılamaz, hele deicing aldıktan sonra kabin toplanması ve hazırlanması için beklemek gibi bir lüksün asla olamaz. 0
  • Android Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 03:07:51 Herkes ucsunda bu kadari olmaz valla 59 tl ye ver metro turizme onla git ankaraya su ve kek ucretsiz. Bilgilendirne konusunda yolcu hakli ama bilgilenduren kisi konusmaya baslayinca boburlenmeler basliyor. Boyle insanlar mimlenmemi ye o hava yolu o yolcularu ucurmamalidir. Eskiden ankara ist seferine 358 tl ucmustum simdi pegasus olsun anadolujt olsun 100 altinda ucuyorum bazen herkes ucmasin diyorun. Kar buzlana islemj yapinca ucagin 15 dk icinde kalkmasi gerekiyor yoksa etkisi kalmiyor eeee yillardir ucan insan olarak biraz bilgimiz var. Ama bu kadarda cingen yerine cevirmemwleri yanlis Sonucda kabin ekibide evine barkina gidecek 1
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 02:38:42 Blacklist gelmedikçe adam olunmayacak bıktıl artık... 0
  • Android Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 02:18:42 Her zamanki gibi 2 provakatör işte.Uçağın kuş gibi kafasına göre uçtuğunu sanan cahiller.Kara liste Türkiye'ye şart ..Almıcan uçağa pamukkake seyahatte parasıyla rezil olmayı görsün... 1
  • Android 10 Ocak 2015, Cumartesi 02:16:35 Yalnız adamın tripler.. 50saniyelik kaydı ben izlerken gıcık oldum, böyleleriyle uğraşmak zorunda kalan kabinden kokpite bütün ekiplere sabır diliyorum.. 1
  • ^^ 10 Ocak 2015, Cumartesi 01:49:50 hiç tatavaya gerek yok kardeşim inmek isteyeni at gitsin. sonrada kalana slot var de bitti gitti. 0
  • Lalala 10 Ocak 2015, Cumartesi 01:37:13 Car car car.. işte orda bilmeden etmeden isyan bayrakları açan herkesi bırak içerde, bağlan jacke buzlu buzlu uçup düşsün. kayıp mı? uçak için evet, ama bu amca bey(!)'den fayda beklemiyorum açıkçası. çok güzel hakkını aramışsın dayıcım kralsın paşasın.. kaptanı, amiri falan dövdün işalla? pis pegasus. 0
  • Android Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 00:56:32 Haberden fazla yorumlari okuyorum. 6 ay onceden de alir isterse 1 yil onceden. O yolcu ucaga bindiği zaman onunla ilgilenicek sensin senin ailenden de biniyolar, otobusle gitsinmis citroen 0
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 00:56:01 Bu ülkede hayatı olumsuz yönde etkileyen hava muhalefetleri değilde daha çok insan faktörleri oluyor,malesef yurdum insanı hizmet sektöründe bir bilet ya da bir yere gidince o şeyi veya o yerin tamamını satın almış havalarına girdiğinden dolayı bir sürü kızılca kıyamet kopuyor,bu haberle ilgili olarak diyeceğim o ki çok daha fazla ağır kış şartları olan ülkelerdeki insanlar ne yapsın o zaman! 0
  • iPhone Uygulaması 10 Ocak 2015, Cumartesi 00:53:06 Bu insanların sıkıntısını anlayamıyorum. Havacılık oyuncak değil ki... Ekibin ellerinden geldiğince açıklama yaptığına da eminim, kaptanın diğer yolcuları kışkırtmadığına da. İkramla ilgili yorum yazanlar da abartmasınlar! Yolcular uçakta ikram olmadığını biliyor. Suyunu bisküvisini yanında getirsin. Sanki japonyaya uçuyorlar! Açlıktan ölecekler! Şirket böyle karar vermiş, istemeyen uçmaz; zorla değil ya. 0
  • ulusoy bile.. 10 Ocak 2015, Cumartesi 00:45:55 Gecen yil bogaz koprusundeki onarim calismasi nedeniyle ankara ya gelişimde yolculuk 11saat surmustu ulusoy firmasi kendinden kaynakli bir sorun olmamasina Rağmen 3kez sicak yemek servisi yaptılar diğer ikramlar hariç...otobüs sirketi kadar olamiyorlar.Daracik koltuklarda insanları bekletirlerken hem bilgilendirmeli ve hemde ikramla gönüllerini almali.Hersey kâr degil... 0
    • Ulusoy 11 Ocak 2015, Pazar 02:43:26 Ulusoy çeker bir mola yerine milleti memnun eder. Havaalanı izole bir yer, bu tip yolcuya aciklama yapsan da sataşacak başka bir konu bulur. 0
  • Bilgilendirme 09 Ocak 2015, Cuma 23:57:53 Türkiye deki kaptanlar biraz yurtdisinda yolcu olarak ucsunda bilgilendirmenin ne oldugunu ögrensinler. Abi bizim pilotlar ne yerde nede havada gecikme nedenini yolculara aktarir sonrada kabinde isyan ciktiginda artistlik yapip dururlar. Kimse gocunmasin ama pilotluk ucagi oyopilotda kullanmaktan cok yolcuyu tatminkar bir sekilde a'dan b'ye götürmek demektir. Bunu anlayip benimsemeyen pilot varsa buyursun dolmus veya sehirler arasi otobüs söförlügü yapsin. 1
  • trkrcan 09 Ocak 2015, Cuma 23:45:51 Münferit bir olay,büyütmeye gerek yok,kriz yönetilememiş hepsi bu... Bi de ikram ücretli olunca ters algı oluşuyor tabiki... 1
  • abi 09 Ocak 2015, Cuma 23:37:23 parayla olmuyo cahil cühela insanlar dan baska bisiy değil Allah sabır versin kabın ekıbıne 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 23:27:50 Kokpitin kapris ve kibirini kabin ceker 0
  • tipik pegasus 09 Ocak 2015, Cuma 22:53:33 tipik pegasus rezaleti vak'a-i adiyyeden bu disari yansiyan bir tanesi sadece bunun gibi onlarcasi her gun pegasus ucaklarinda eskiden sinemalardaki devamli sanslar gibi, ya da otobanda ters yonde giden Temel hikayesi gibi; lafini etmeye bile degmez pegasus iste ne olacak, ne beklenir ki? 1
  • gas 09 Ocak 2015, Cuma 22:25:41 Bizim insanımızın uçmak neyine !! Binecekler otobüse karda kışda yolda kalacaklar 10-15 saat, görecekler hava şartları nasıl ağır olurmuş. Cahilce yorum yapan ve düşünen insanlara müstehak olan bu. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 22:25:01 Otobüsün yarı fiyatına bilet Alınca zannediyor uçağıda satın alıyor,bu karda kışda güven uçuş için yolcuların Sabırlı olması Anlayış göstermeleri gerekir 0
  • JokeR 09 Ocak 2015, Cuma 22:19:56 Merhabalar Acaba o uçaklar neden zamanında kalkamadı? pistin kapanması uçaklara merdiven yanaşamaması meteroloji Kar fırtınası geliyor demesine rağmen önlem almaması veya deicing yapacak ekipman sayısı yetersizliği gibi olumsuzluklardan neden kimse bahsetmiyor. 0
  • alkollu 09 Ocak 2015, Cuma 22:18:06 OLUMSUZ YORUM YAPAN SAYGIDEĞER ARKADAŞLAR SIZ HAYATINIZDA HİÇ SAF ALKOLLE YIKANDINIZMI BU HAVADA UÇAK NASIL GIDIYOR ZANNEDIYORSUNUZ 0
  • pgs 09 Ocak 2015, Cuma 22:16:10 ucak ıcınde yetkılı ne gezer kaptan var hastamısın 0
  • İsim / Rumuz 09 Ocak 2015, Cuma 21:53:24 Ya Allah askina kışın karda kıyamette ne bekliyodunuz ki bu iş havacılık sizin o hiçe saydiginiz anlamadığınız kurallar kanla yazılmış kurallardir. Git arkadaş hem cahilsiniz hem görgüsüz hem de bilinçsiz insanlarsiniz ne olur uçmayin artık siz ya ne olur ucmayin . 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 21:53:01 Varos topli!!!! 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 21:43:35 Nedir bu milletin kameraya çekme sevdası..Fatih terim doğru sölemiş hak verdim.."onu değil al bunu çek" 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 21:38:14 Cahil insanlar sizi..sen gel paranı ben sana verımde bı daha havalımanına gelme 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 21:32:42 Ya bu bizim insanımız ne zaman adam olacak.. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 21:31:21 Tren var karda en iyi cozum , 0
  • B 09 Ocak 2015, Cuma 21:30:57 ReZilik 0
  • Kaptan 09 Ocak 2015, Cuma 21:19:48 Sana katılıyorum... 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 20:54:36 hava Şartları belli. deicing yolcu gelmeden yapılır. yolcuyu uçağa bindirip bunu yapmak gerekiyordu denmez. 2
  • orly 09 Ocak 2015, Cuma 20:42:00 Eşekten inip ata binince böyle oluyor.Bu görgüsüzler otobuse binsin bundan sonra 12
    • dayı 09 Ocak 2015, Cuma 22:40:50 otobüs fiyatına uçağa biniyolar bi de beğenmiyolar 1
    • hobi 09 Ocak 2015, Cuma 22:47:45 kendini bir halt sanan ukala bir tipsin belli paraya secde edipte yolcusuna saygı duymayan kurnaz tüccar zihniyeti madem buzlanma riski var uçuş öncesi ilaçlat yok olmuyorsa makul bir dille yolcunu bilgilendir ayrıca otobüse binmekte ayıp degil o işten milyonlar ekmek yiyor ve büyük bir sektör 0
    • hobiye cevap 10 Ocak 2015, Cumartesi 13:36:37 otobüse binmek berbat mı dedik gardaş nasıl anlıyon sen ben otobüs fiyatına gidiyolar dedim iç hatlarda uçakla 1 saatte gidiyon otobüsle gidiceğin yere göre değişiyor ülkemizde şu anda büyük yatırımlar var 3.havalimanı yapılıyo atayı yıkmayacaklar kanaatimce bu atatürk havalimanında pegasus gibi başka bir low cost firma kurulabilir bu sayede low cost rekabeti başlayabilir bu esnada hızlı tren taşımacılığıda ön plana çıkacak rekabet kızışacak yolcuların alternatifi artmaya başlayacak karayolu taşımacılığı bu rekabetten olumsuz yönde etkileneceği kesin 0
  • Android Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 20:26:09 Bu karda kiyamette gecikmesiz ucakmi kalkti, yollar bile kapandi anons yapimis bilgi verilmis nedir bu milletin yetkili istiyoruz meraki.Ali Sabancı ha deyince sen isteyince gelip senin gibi provokatör e laf anlaticakmi saniyosun amac nedir bilmem?!? Empati yoksunu bi milletiniz bide buna cehalet girince al bunlar oluyor iste.sen boy gosterdin o ekiplere bağırdin rahatladin olay çıkardın oh temiz.Allah bu zor zamanlarda hizmet sektöründe calisan herkesin yardimcisi olsun .Birakin havacılık tan anlamayi insan olan bu gecikmelerin bu işlemlerin normal olduğunu anlar... 5
    • jojo 09 Ocak 2015, Cuma 21:14:40 Kar kiyamet de-icing siralari ekibin rahatlatmasi gerekiriyorken aval aval yolculara bakiyorsa kaptan ilgilenmiyorsa ve artik ucak icerisinde insanlar beklemekten sikilmissa buna yapacak bir yorum olamaz.Hizmet sektorunde calisiyorsan hizmet edeceksin aval aval bakmayacaksin malum ic hat yolcu psikolojisi hala ogrenememis Crm yoksunu duraklardan toplanan insanlar ile zaten bu stres yonetimi olamaz ve sizdende beklemiyoruz su ver git iste. 0
  • Android Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 20:10:51 bu Pegasus'un yaşattığı kaçıncı rezalettir. Saymakla bitmez. Ama hala insanlarımız müşterisini bu derece Hot gören ve de sadece ticari amaçla bakan Pegasus ile uçmaya devam ederler. Uçup da ağlamak yok. Binmeyi o zaman... 31
    • he yav he 10 Ocak 2015, Cumartesi 02:17:40 müşteri is so Hot. 0
    • maksut DEMIR 10 Ocak 2015, Cumartesi 05:45:21 Boyle havalarda, pegasusu degil de THY, LUFHANSA. KLM veya dunyanin en meshur sirketi olsa ne farkeder, havacilikta boyle havalardaki ucuslarda siralandirma kesinlikle yapilmak mecburiyetindedir, Newyok kalkislarinda normal havalarda dahi kalkis sirasi asgari bir saat otuz dakikadan once gelmemektedir.insanlarin bu konuda daha bilincli olmalari gerekmektedir.hic kimse kendi arzusu ile kalkis geciktirmemektedir. bizde ucak bileti alan sanki ucagi satin almis gibi davranmamalidir.ayrica ucaga binenler ikram olmadigini bilmektedir, para ile herseyi almak da mumkundur. bunun pegasus sirketi ile hic alakasi yoktur..saygilar sunarim. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 19:52:51 Tk,ucuz etin yahnisi bu kadar olur,59 tl'ye bu kadar hizmet olur,insan gibi hizmet isteyen parasini verir tk ile ucar,bosuna cin ali demiyorlar 12
  • ikram 09 Ocak 2015, Cuma 19:46:52 Evet kötü hava şartları nedeniyle okey alınana kadar uçak kalkmamalı bu konuda herkes hemfikir ancak şu durumda önemli sen bu kadar süre bekletirken yolcuyu hala verdiğin yemeği suyu para ile mi satıyorsun ? uçulacak süre kadar rötar zaten yapıyorsun evet hava koşulları olması nedeniyle haklısın ancak sen büyük bir şirket olarak yolcunu da uçak içinde yada alanda mağdur etmeyeceksin. İkramını ücretsiz bir şekilde sağlayacaksın. 3
  • Yorum 09 Ocak 2015, Cuma 19:37:35 Çıkmış orada haber spikeri gibi konuşuyor. Yetkili uçağın Kaptanı. Geri iade değil, iade.Beklemrn gerektiyse beklersin. Orası otopark değil. Uygulamadan, kurallardan bihaber cahil yolcular. Çok biliyot gibi de ekranda demeç vermiş denyo. 7
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 19:32:08 Yazık.. www.google.com hemen "uçak,buzlanma,kaza" yazın sevgili yolcular.. Şu uçma olayını video oyunu sanan, rotar olunca ortalığı ayağa kaldıran arkadaşlar.. O gecikmeler belkide kaç kişinin hayatını kurtarıyor.. Akşam haberlerinde konuk olmak istemiyorsanız, üzgünüm ama kokpit "hazırız" diyene kadar beklemek zorundasınız.... 5
  • Unnamed 09 Ocak 2015, Cuma 19:30:30 Ya bu millet 6 ay önceden 20 liraya bilet alınca neden böyle kasılıyor uçakta anlamıyorum ama yabancı yolcular her zaman daha anlayışlı oluyor. 8
    • aviator 09 Ocak 2015, Cuma 21:17:51 Millet tabiki ucuza bilet alacak dunyada yakit fiyatlari hizla duserken senin ulkende ucak firmalari indirimli yakit aldigi halde yolcusunu en pahali ucurandir bak simdi sen o bilet kestigin yolucuyu bilgilendirir ucaktada boyle durumlar karsisinda gercekten egitimli ekip ile organizasyonu saglar yolcuyu rahatlatirsan emin ol kimse boyle davranmaz bir kenarda oturur kitabini okur ucagin kalkmasini bekler ama sen verme sonra da anlayis bekle nerede goruldu bu sende beklesene ucak icerisinde 3 saat icerisinde ilgsizce birakin bu isleri 0
  • İsim / Rumuz 09 Ocak 2015, Cuma 19:28:38 Türkiye'nin her yerinde yollar kapanmış herkes yollarda kalmış, televizyonlarda haberlerde yollarda kalan insanları göstermişler ama yok nerede bizde beyin? Gördüklerimiz duyduklarımız yetmemiş, birde biz tecrübe edelim diyoruz her çileyi. Türkiye karla mücadele etmeyi öğrenebilmiş bir ülke değil ki! Kar yağdığında hayat duruyor işte öğrenin artık ne düşüyorsunuz yollara? Hadi mecbur kaldınız düştünüz yollara, bilirsin ki er yada geç varacaksın gideceğin yere. Nedir bu uçaktaki rezalet? Çalışan tüm personel bilgi aldığı sürece paylaşımcı olacaktır zaten. Ama bazen bilgide gelmiyor! O zaman personel ne yapsın? Kaptanlar ne yapsın? Kabin memurları ne yapsın? Şartlar durumlar bu! Tahammül edemiyorsan evinden çıkmayacaksın! 4
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 19:27:31 Açıklama yapacaksın ey kaptannn!!! Kendinizi kral sanmayın yolcuları herşeyden bilgilendireceksin! Sana bu hakkı SGHM vermiş sende herşeyden yolcuyu haberdar edeceksin. 13
  • Android Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 17:59:47 Zavalli kabin ekibi kim bilir neler cekmistir.Bagiran ,hakaret eden olan hep onlara oluyor. Pegasus normal şartlarda iyi ama kriz yonetiminde cok basarisiz bu yuzdenden hep calisanlar hirpalaniyor .Hep ayni muhabbet cozum yok günü kurtarmak var. Nezaman hava koşulları kötü olsa ayni rezillik .Yolcular hakli demiyorum ama planlama basarisiz bunu kabul edin . 9
    • Oscarlik 09 Ocak 2015, Cuma 21:19:42 ekip tam anlami ile oscarlik yok ya ne zavallisi isi bu yapacak edecek bilgilendirecek o interphone ne ise yariyor sohbet etmek icinmi yoksa ekip arkadaslarina sarki dinletmek icin mi pardon?Purser olarak sen rahatlat bakalim insanlari stres altinda calismaya gelemiyorlar aldiklari egitim boylelikle bosa ciktigini goruyoruz bir kulaktan giriyor digerinden cikamiyor haydi bakalim kahve getir canim .. 0
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 17:57:24 "Geri iade" degildir o , iadedir sadece. Onun için sizi ciddiye alamam 10 saatte beklesen hak ediyorsun. 5
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 17:53:43 Ya millet ne çok konusmus ya, yok rezilmiş yok şeymiş 7
  • Android Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 17:52:53 En yetkili kişi kaptandır... 5
    • ögrenci 09 Ocak 2015, Cuma 20:15:23 adam biliyo yaaa ! 1
  • Android Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 17:52:25 Pegasus un bir şeyden haberi yok senin mi buzlanmadan haberin var . çok biliyorsan çık disari erit buzlari o zaman . buzlanmadan ötürü birşey olsa , niye önlem almıyorsunuz der ... 5
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 17:43:20 Yetkili yok diyen poz vere vere konusuyo Hey allahim yaa birde herkese enayi diyo kalitesiz Herif!! 2
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 17:40:01 Boyle yolculara insanlara kusura bakmayin su bile haram. Kim ister gec kalkmayi, beklemeyi. Pilot mu hostes mi pegasus mu ister. Bizim insanlarin cogu zivanadan cikmis maalesef. Anlayis yok iyi niyet yok 7
    • mümin kişi 09 Ocak 2015, Cuma 20:16:44 sabır ey cemaat sabır :) 4
  • iPhone Uygulaması 09 Ocak 2015, Cuma 17:39:11 Pegasus'un yolcusu da kendisi gibi 13
    • ayfonella 10 Ocak 2015, Cumartesi 01:41:39 ya:))) tespit hastalığı var bizde. ülkece virüs kapmış, devasız durumdayız. 0
    • saygısız 10 Ocak 2015, Cumartesi 14:34:05 Bende pegasus yolcusuyum.. yazdığın kelimeler insanları aşağılamaya yönelik saygısızlık etme. Ayrıca sayın admin bu yorumu nasıl yayınladınız. eleştiri sınırı denilen bir şey yok mu ? 0
  • bilgilendirme 09 Ocak 2015, Cuma 17:25:57 Bilgiye erisim baslica yolcu hakkidir, gerekirse her 10 dk da 1 yolcu bilgilendirilmelidir. 10
    • bilgilendirme 09 Ocak 2015, Cuma 17:59:27 bilgilendirme yapılması önemli değil o yaptığın bilgilendirmeyi anlayacak havaalanı şartlarının gereklerini bilecek. bir işlemin ne kadar zaman alacağını bilecek. slot denen iğrenç uygulamanın ne olduğunu bilecek yolcuya, yani cahil olmayan bilinçli yolcuya da ihtiyacın var. Ayrıca yetkili dediğin uçaktaki pilotlardır. Buna rağmen yetkili diye anıran insanlar varsa uçakta, ister montreal sözleşmesini amuda kalkıp orangutanca tersten oku nafile. Saygılar havalimanında geçmişte çalışmak zorunda kalmış kişi 7
    • gerekirse 11 Ocak 2015, Pazar 02:44:32 Gerekirse diye bir sey yok, kaptan gerekli gorurse... 0
  • İsim / Rumuz 09 Ocak 2015, Cuma 17:25:27 Havacikliktan bi haber yolcular....yorumsuz...gidin kafaniza gore biryerde ucun. 11