Pegasus uçağında büyük isyan

    Çok beğenilenler

  • Passenger 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:37:01 Arkadaşlar pegausus bu ülkede ucuz yolcu taşımacılığını başlatan şirkettir.Lütfen iftira atarak yıpratmayalım.Birisi yorum yapmış anadolujet le giderim vaktinde giderim diye.Arkadaşlar maalesef ülkemizde THY ve anadolujet e uçuş önceliği veriliyor.Pegasusun onününü kesmeye çalışıyorlar sürekli.mesela pegausus a ankara için slot verilmedi.Sırf anadolujet ile rekabet edemesin diye yapıldı.Pegasus olurda bir THY ye satılırsa bakalım o zman uucuza uçabilecek misinz merak ediyorum.Sabihadan borajetle ben gittim geçen hafta 4 saat rotar onlarda yaptı.Bunun sebebi thy dir arkadaşlar.Havacılığı tekelleştirmeye çalışıyorlar.Pegasus a sahip çıkın.Yoksa otobüslere binmek zorunda kalırsınız eskiden olduğu gbi. 29
    • Sanki 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:43:48 Sanki ozel havayolu sirketleri 50 yildir vardi bu ulkede de bu hukumet pegasus'un onune engeller dikdi.. Sanki ozel havayolu sirketlerini baska hukumetler kurduda bu hukumet veya thy buna engel olmaya calisiyor.. Su anki yonetim olmasa ucaga binemiyordu vatandas! Iskembeden sallama.. 5
    • Yaw he he 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:45:33 Yav he he 2
    • Helada afrika 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:52:55 Zaten bu doğu seferlerinin yolcularının eğitim seviyesi Afrikadaki kabilelerle aynı seviyede ne bekliyordunuz.. 4
    • Selim 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:52:24 Birader sen kompleksli misin, Neden kessinler Pegasus'un önününü? 3
    • Selim 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:54:22 Ne kadar ekmek, o kadar köfte! Bas 300 TL'yi, al adam gibi THY'den bileti, zamanında git istediğin yere! 3
    • Sonlara dogru batirdin! 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:11:12 Haklisin thy oncelikli ama thy tekelestiriyor diyerek asiri sacma bir mesaj yazmissin zaten thy tekeldi rekabet icin kuruldu yan sirketler pgs onu kesilmek istedeydi coktan batirlirdi pgs resmen ucuz bilet veriyorum diye hayvan tasir gibi insan tasiyor hostesler ucak icinde bozuk parasi olan var mi diye geziyor bu kadar para goz olan bir sirketede vatandaslarin tepki gostermesi gayet normal 1
    • PGS 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:16:51 Ucuz bilet satiyor diye pgs muhtac degiliz tam aksine pgs ucuz bilet satmaya muhtac. Bunuda goz onunde bulundurun 3
    • !!! 02 Temmuz 2016, Cumartesi 22:44:38 Hadi ordan be, kimi savunuyorsun sen 2
    • Km 02 Temmuz 2016, Cumartesi 23:20:51 Saatlerce rötar yapip bir türlü kalkmayan ucagin sirketine kim olsa tepki gosterir. Eskisi gibi otobuslere binersiniz derken umarim kucumseme anlaminda dememissinizdir sadece eskilerde degil otobuslere halen daha binenler var yurt disinda yasayan biri olarak Türkiyedeki sehirler arasi otobusleri cok begeniyorum bazi havayollarindan cok daha konforlu buluyorum 2
    • yolcu1 04 Temmuz 2016, Pazartesi 03:35:44 çok doğru diyosun.thy nin haksız rekabet politikası bu hale gtrdi 0
  • bir yolcu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:42:48 geç kalkan uçaklar arasında benim uçağımda vardida bu videoyu çeken akıllılar arasında ki kimse o saatlerde ki sisin farkında değil miydi? otobüsmü arkadaşım bu? her hava muhalefetinde ayni hikaye öğrenin artık hav yoluyla seyahat etmeyi. 4
    • Bir hostes 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:54:39 Cahil insanlar insanlarımız. Sevgili 'bir yolcu' boşuna anlatma anlamazlar. açıklamayı yapan bayan yolcu, eğer ki sana bir su ve bir kruvasan yerine et yemeği verselerdi gıkın çıkmıcakmıydı yine çemkiricektin. 0
    • Havayolu yolcusu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:58:40 Konu uçağın rötar yapması değil pegasusun tutumu. Bu kadar çok rötar yapan bir firmanın bu durumun yönetimini daha iyi yapmayı öğrenmesi gerekmez mi artık ? Hiçbir yolcu uçağa binip kemerini bağlamak dışında havacılıkla ilgili bir şey bilmek zorunda değil. 2 saat uçağın içinde beklettiğin yolcuya durumu ve prosedürü izah edersin o yolcu da aklı başındaysa sana hırsız pegasus diye bağırmaz zaten. 13
    • Bluewaves 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:39:29 Geç kalkan uçağın arasında benim uçağımda var diyorsunuz en fazla ne kadar gecikmeli kalktı uçağınız 7.05 uçağı diğer tüm uçaklar en fazla 1 buçuk saat gecikmeyle kalkarken bu uçak 12.30 da kalktı. 3 günlük tatilin bir günü yollarda geçti ve insanlar bu uçak içib hiç uyumadan sabahın erken saatlerinde evlerinden çıktı. Bilip bilmeden yorum yaomayın 70 yaşındaki kadın 1 buçuk saat havasız ortamda bekletildiği için fenalaşıp bayıldı. Sırf havaalanında rezil olmamak için pegasus 4 saat sonrasında insanları uçağa tıktı ve 1 buçuk saat uçakta bekletti. 23
    • Cok Biliyorsun 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:52:33 Neymiş efendim 1.5 saat ucakta bekletmis. Bak arkadaşım otogarda bile kalkış sırası olur. 30ar saniyeyle kalkarlar. Ucaklarda da 4er dakika inis ve kalkış vardır. Sabah sis olduğundan inis kalkislarda yığılma oldu. Dolayisiyla siz havaalaninda 10 saatte bekleseydiniz ucak icinde 1.5 saat bekleyecektiniz. Yani pegasus ah beni dengesiz otogar sanan yolcular elestirir diye ucaga alip ucakta bekletmez. Hulog yap sen hadi. 0
    • efe 02 Temmuz 2016, Cumartesi 18:31:40 klavyeden salla bu ilkmi rôtari pegasus 4saat rôtardan behsediliyo bir bucuk saat ucagin icinde beklemek ne demek madem sisli hava niye yolcuyu aliyosun salonda beklet 13
    • Bu hostes olmamış 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:24:07 Vay hostes olmuş laflara bak sennnnn noldu yolculardan çok mu sıkıldın yoksa aylık ucus saatlerin cok mu fazla cok mu agir geldi 7
    • Çok bilmişe 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:38:13 Anca haklarınızı bilin zaten,Sorumluluklarınız yok değilmi??Bu zaman kadar Sadece kemer bağlamayı öğrendiysen, sana kim ne anlatsa anlayamacağın çok açık. 0
  • Tüm yorumlar

  • operatör. 15 Temmuz 2016, Cuma 12:41:12 aç gözlülüğün sonu bu. sabiha gökçen kapasite olarak doldu. zorlama yapmayın. artık izmitteki cengiz toele sefer kaydırma zamanı geldi geçiyor. 0
  • Kemalist 13 Temmuz 2016, Çarşamba 00:01:53 Gerçekten bu ülkede herkese oy kullanma hakkı verilmemeli. Bu hırsız diye bağıranlarla birlikte oy kullanıyorsak bize haksızlık yapılıyor. Herkesin zeka ve kültür testinden geçmesi lazım. O bağıranların uçak bileti almayı bile bildiklerini zannetmiyorum. 0
  • Atatürk'ün Askeri 12 Temmuz 2016, Salı 23:57:03 Bu cahillere uçakta neden bekletilmiş olduklarını anlatmıcam. Çünkü cahil kalmaya devam etsinler. 0
  • Vatandaş 12 Temmuz 2016, Salı 23:54:42 Cahillik fena birşey. Uçak orada beklerken bile yakıt harcıyor, para harcıyor. Bir avuç cahilde hırsız diye bağırıyor. Yıllarca otabüste bir topkek e tav olmuş bu cahil sürüsü ucuz biletle uçma şansı bulmuş, uçağa bindim diye kendilerini iş adamı zannedip açık büfe yemekle şampanya yiyeceklerini zannetmiş. Zaten kimin hırsız olduğunu bilselerdi kimler alaşağı olurdu bu ülkede. Yazık uçağın orada uçuş ekibinin keyfiyle yada uçak şirketinin direktifiyle bekletildiğini zanneden dolmuş kültürü olan sonradan görme cahil sürüsü. Ne diyebilirim. Pegasus Havayolları sen bu ülkeye çok fazlasın. THY gibi biletleri pahalı yap ki bu beleş topkek i büyük kar zanneden bu insan müsvettesi sürüsü havaalanlarını sadece televizyondan seyretmeye devam etsin. 1
  • Personel 11 Temmuz 2016, Pazartesi 04:16:17 Ucak orada hazır yolcusuda tamam peki neden gitmiyor elazığa para icin desek yok degil cocuk bile bilir ki bir havayolu firmasınin tek isi uçmaktır yolcuya zararı 60 tl ise kendisine belkide 100 katıdır garezi var desek ne alaka hergun sirkilasyon oluyor buda olamaz reklam desen degil hakikatten adamın aklına bisi gelmiyor belkide tek pist olması ucakların sıraya sokulması kalkislarına izin verilmemisidir.yoksa niye goz gore gecikme alsınki? Kac yildır burdayım hep sikayetci insanlar ama nedende hep full gidip geliyor ucaklar bizim Insanlarimiz boyle aldınmi 5 saat gecikmeyi karar al kendine durust ol ucma ama ben hep goruyorum patates cuvallı nineyi naylon torbaları cakma marka valizi olan ergenleri lord edasiyla gelen ablaları ve hakiki kaliteli insanlarıda goruyorum elbet tek bir mantigı var bu isin kavga slogon ayilmalar bayılmalar degil tek cozumu şu begenmiyorsan ucma baska firmadan al yap yolculugunu. 0
  • saçma sapan 10 Temmuz 2016, Pazar 15:07:33 hırsız dediğiniz adamlar sizi otobüs fiyatına uçuruyor.istanbuldan elazıya yürüyerek gidin sizin hakkınız o. 1
  • Berker 10 Temmuz 2016, Pazar 15:00:27 Millet olarak cahiliz! Otelleri yıldızına göre, arabayı menşeine göre, havayolu şirketini ikramına göre değerlendiriyoruz. Şirketler kurulurken kar amacı güdüldüğü için kuruluyor ben çalışalım da kaybedelim mantığıyla kurulan şirket bilmiyorum ve Pegasus'da düşük fiyat politikasıyla kurulmuş bir şirket. Altı üstü 1-2 hadi olsun 3 saatlik yolculukta havyar yesen ne kruvasan yesen ne olcak sanki? 60-70 liraya 700-800 km yolu 2 saatte gidip bir de sosyal medyada kankalarınla business'da biftek fotoğrafına goy goy yapmak için çemkiriyosan avucunu yalarsın hemşerim. Hırsızmış... Ne diye hırsız? Suyu 3 liraya sattığı içinmi? Serbest piyasa değilmi? 30 liraya da satar... Sen gidip otelin kapısına "yaa bu otel hem gecesine 500 euro alıyo hemde odada dolaptaki suya 10 lira yazıyo" yada "burası herşey dahil otel ise ben gece kulübünde de para vermem" diyomusun? Yok anca çenesiniz hemşerim... Yıllarca THY kullandım da ne oldu? Zannediyomusunuz ki THY hiç beklemiyo... Kaç defa uçağa bindikten sonra arıza, arıza sebeli uçak değişimi, haftada 2 sefer olan bir yere gittiğimde arıza sebepli 1 gün gecikme, bayat yemek... "UÇAK" kelimesi havalı olabilir ama havada yolculuk eden toplu taşıma aracından başka bişey değil... Beğenmeyen THY business uçsunda boyunun ölçüsünü görelim... Yazılacak çok şey var da aslında neyse... :) 0
  • Pegasus çalışanı 10 Temmuz 2016, Pazar 03:22:01 Pegasusuma hırsız diyen yolcularımız eskiden de uçaklarla yolculuk ediyorlarmıydı bilemem ama eskiden hep parası olan uçakla yolculuk yapardı şimdi ise valizlere bakıyorum hep yoğurt peynir kaysı vb şeyler oluyor bunun sebebi ise pegasusun piyasayı alt ust etmesi bilet fiyatlarını düşurmesi pegasusu sizler ve bzler için bulunmaz bi nimet 1
  • Eski pegasus çalışanı 10 Temmuz 2016, Pazar 01:24:11 Tüm yorum yazan ve bu haberleri okuyan sayın arkadaşlarıma. Pegasus Havayolları baştan aşağıya çok kaliteli bir şirkettir. Örnek verelim; Ali Sabancı, patron yarısı, yönetim kurulu başkanı v.s. Asansörde karşılaştım ve ilk defa tanıştım ki yıllardır da pegasus için çalışıyordum, kendisi başladı benimle ingilizce konuşmaya K/M olduğumu anlamış beni deniyor hemde mizaha yer arıyor.. Türkçe dedim ki Ali Bey ingilizce felan tamam da, bu suyu biz pahalıya satıyoruz alanda şu kadar bizde şu kadar dedim, ertesi günün akşamı mail geldi herkese.. Nurçin Hanım, Kabin Hizmetleri ''BAŞKANI''.. bir arkadaşımız bir yolcuyla kavga etti, aradık bildirdik, çağırdı gittik hesap vermeye.. daha görür görmez kaptana sordu: polisleri tembihleseydiniz de bu çocuğa zorluk çıkarmasınlar arayı bağlasınlar, kısaca dinledi kahve ısmarladı gittik.. bunun gibi binlerce olay ve ses çıkarmazlardı.. Murat Bey, yer hizmetleri direktörü... Antalya fa birgün bekleme verdiler 2.5 saat yolcuyla beraber.. İkram şirketi kaçtı havaş kaçti kaldık biz bize.. aradim kendisini durumu izah ettim hemen bedava piknik kutuları geldi çaylar kahveler yolcuyla iç içe mutlu mutlu bekledik... Sertaç Bey, eski g.m. sevilmezdi pek ama her uçağa geldiğinde her seyahatinde güler yüzlü sohbetiyle bize motovasyon kaynağı olurdu.. Nadir Kaptan, bilen bilir.. üç beş yalan haber okuyup gaza gelmeyin.. Yazdıklarım gibi yüzlerce insan ve biz çalışanları her zaman her saat kapılarını çalıp hop birader hayırdır diybilirdik.. şimdi bu kadar zamanda alın teriyle bu şirketi bulunduğu noktaya getiren herkese teker teker teşekkür etmek lazım.. Her zaman söylerim.. THY Ali Sabancı nın olsaydi bugün 10bin değil 30bin 40bin hostes, 300 degil 1000 uçak olur ve adımız çok başka anılırdı. Eski bir çalışan olarak kimse zorla çalıştırmadı çok güzel paralar kazandım, fedakarlıklar hep karşılıklı oldu hiç bir yöneticim de beni yanliz birakmadi.. Pegasus hosteslerinin bu zor günlerinde tek temennim sabırla günlerini beklemeleri.. herşeyi düzletirler.. Sizi sevdiklerinde de değil.. Parayı çok severler.. Saygılar. 1
  • İlginç 07 Temmuz 2016, Perşembe 05:01:57 Bizim ülkemizde hırsızlara tepki verilirmiydi!! ilginç:) 0
  • Bide böyle düşün 07 Temmuz 2016, Perşembe 05:01:13 Canımız kanımız THY yi bu fiyatlara kullanabilmemizin tek nedeni Pegasusun yarattığı rekabet ortamıdır. Pegasus bu kadar ilerlemese büyümüse THY de eskikisi gibi 1000tl altı bilet bulma şansımız olmaz otobüsle seyahate devam ederdik. Birde benim anlamadığım sürekli personelin çektiği sorunlar az maaş almaları vs. gündeme getiriliyor. zorlamı çalıştırıyor bu firma bu adamları? beğenmeseler çalışırlarmıydı? yada diğer firmalarda neden çalısmıyorlar? 0
  • İzmir 04 Temmuz 2016, Pazartesi 12:42:32 Şu basarsın parayı zamanında gidersin diyen arkadaşları da anlamıyorum. Daha dün THY nin Sabiha Gökçen Uçağının İzmir'de yerde 50 dk slot beklediğini gördüm gözümle. Sabiha Gökçen tarafından bakacak olursak THY ile uçtuğumuzu varsayalım kule ekstra bir taxi yolu mu açacak Thy uçağına sanki?. Kapıyı kapattın. arkanda 5, pist başına kadar 15, senin gibi sırada bekleyen de 8 tane uçak var.. E hadi vermiştin 300 lira bilet parası.. nereye gidiyosun. Bırak uçmayı uçağı 1 metre hareket ettiremiyorsun. Gidebileceğin bir alan yok. Thy de olsa Pgs de olsan. yol yok abi nereye nasıl gidiyosun. Bizi uçakta niye bekletiyolar?? Herkes uçağa binip kapıyı kapatmadan o 28. olarak aldığın sırayı da alamıyorsun arkadaşım. Ha bir de tam pist başına gelmişsin artık 2. sıradasın. yolcularından biri rahatsızlandı incem dedi. Döndün indirdin. Hop bi 28 uçak daha önünde. Şirket ne yapsın?? 0
    • sukur 05 Temmuz 2016, Salı 18:39:27 allaha şükür birileri mantıklı birşeyler yazdı.bizim insanımız otogar günlerini cok cabuk unuttu.Gidin cumhurbaşkanımıza iletin sorunlarınızı. millet napsın ! 0
  • Yolcu 04 Temmuz 2016, Pazartesi 10:09:33 Pegasus Türkiye'nin en büyük sivil havayolu firmasıdır. Ayrıca yeni uçakları ile hesapli bilet fiyatları ile sadece ülke içinde değil yurtdışında da cok onemli bir uçuş ağına sahiptir. Türkiye büyüyen havacılık ile İstanbul avrupa yakasında 3. Havaalanı ve Anadolu yakasında da Sabiha Gökçen Havaalanına 2. Pist çalışması hızla ilermektedir. Uçak ile seyehat tercih eden yolcuların bu geçiş aşamasında daha sabırlı olmaları süreci daha iyi atlatmaya yardimci olacaktır. 3
    • gelin 04 Temmuz 2016, Pazartesi 10:53:54 bunu gelinde o çemkiren yolculara anlatın anlıyormu anlamıyor BENCE TÜM HAVAYOLLARI SABİHA GÖKÇENDEKİ DURUMU AÇIKLAYACAK BİR HABER VERSELER ÇOK İYİ OLUCAK ÖZELLİKLE ANA HABER BÜLTENLERİNE bari birazcık olsa elimizde bir detay olur dicemde yok işe yaramaz vazgeçtim geriye dönüp baktığımde çünkü cahil insan görüyorum 2
    • Serkan 04 Temmuz 2016, Pazartesi 13:20:37 Bahsettiğiniz süreç Pegasus'un Sabancı'nın eline geçtiği günden itibaren başladı ve hiç bitmeyecek. Birgün olurda Pegasus'a rakip çıkar ve hizmet kalitesi ve çalışan memnuniyeti toksrk olurda işte o zaman olanlar olacak. Pegasus sadece sünek uçuracak ozamsn. 0
  • sorgucu 04 Temmuz 2016, Pazartesi 00:32:39 Bir havayolu... Başardıkları mutlak bir şeyler var. Başaramadıkları... Yolcu isyan ediyor ama ucuz etin yahnisinden nasiplenmek için tercihini hiç sorgulamıyor. Personel isyan ediyor. Fazla personel var diye, üstelik parayla eğitim satın alanlara yer açmak için, deneyimli personele yol veriliyor. Üstelik 3 kuruşluk özlük haklarını hile ile gasp ederek. Havacılık bizimle anlam kazandı derken, hiç bu kadar kısa zamanda, bu kadar rezaleti yaşatan ve duyulmasını engelleyemeyen bir havayolu duydunuz mu? Bir fiyasko kaldı. Allah korusun.... 0
  • Fenermoda 03 Temmuz 2016, Pazar 19:02:56 Yok artık 2 ye cevap Cahil sensin,ajansın ekmeksizsin,rötar,hırsızlık siz ve sizin koruduğunuz şirkete mahsus dur.karabataklık yapma düzenbaz mandrake ,kılıklı ajan.türk hava yolları kanımız Can'ımız Sabancı havayollarıda sülük kan emici Ötesi yok cahili bırak sen alfabe bilmiyorsun hırsızsınız yolcunun parasını iade edin yüzlerce yolcunun ödenmiş koltuk parasını patronun Sabancı versin 8
    • Yon artık 3 03 Temmuz 2016, Pazar 22:53:56 Arkadaşım türk hava yolları canımız ciğerimiz diyosan ne işin var pegasus uçağında? Yanlışlıkla mı geldin? 0
  • Insan 03 Temmuz 2016, Pazar 17:44:35 Yaaa pardon ama bu kadar provakatorluk yapana kadar, bin otobüse git, daha düne kadar ucak nedir diye birşey bilmiyordunuz ve Eşeklerin, katirlarin uzerindeydiniz, şimdi kendinizi ne sanıyorsunuz, sizin gibi beyni bos ne olduğu belli olmayanlarla , aynı atmosferde olmaktan nefret ediyorum, bayram Arefe si , yogun yaz temposu ve tabii ki Sabiha Gökçen Havalimanından kaynaklanan sorunlar var, bunları neden Havayollarına mal ediyorsunuz. 6
    • Serkan 04 Temmuz 2016, Pazartesi 13:24:29 Vatandaşın tercih sebepleri pegasusun hizmet kalitesinin kötü olmasını haklı göstermez. O zaman teklamları da işte biz böyle de bir firmayız desin. Lafa gelince mangalda kül bırakmıyorsunuz. İcraata gelince öyle değil. 0
  • PASSENGER 03 Temmuz 2016, Pazar 16:59:16 Merhaba sevgili yolcular; Bu karşılaşmış olduğunuz durumdan sizin gibi pegasus ta şikayetçidir muhtemelen , bir de duruma pegasus açısından bakmak gerekiyor, sizleri ucuza uçurabilmesi için uçağın mümkün olduğunca havada olması gerekiyor aksi taktirde zarar ediyor, yerde bu şekilde beklemeler pegasus için büyük bir maliyet bunu unutmamak gerek . bunun sebebi sabiha gökçendeki aşırı yoğunluk bunun sebebide thy nın buradan operasyona başlaması mevcut kapasitesinin üzerinde operasyon yapılması , bardağın diğer tarafından da bakmak gerekiyor hırsız demeden önce!!! UNUTMAYALIM KI PEGASUS ÖNCESİ SADECE PARASI OLAN UÇAĞA BİNEBİLİRDİ!!!!! nankör olmamak gerekiyor. 4
    • pssnger 03 Temmuz 2016, Pazar 20:02:01 müşteri veli nimettir ve her zaman haklıdır.Filosunun büyümesi,bakım masrafları,çalışanların maaşları bu parayı ali kanki mi veriyor?(müşteriden geliyor) öptm by, 2
  • anlamakcokguc 03 Temmuz 2016, Pazar 15:48:33 Hırsız pegasus dıyorsun onlarca kılometre yol gıdıyor km hesabı yapsan 70tlye ucan senmı hırsız oluyosun yoksa sırketmı bırazelınsaf 11
  • sözde havacılara 03 Temmuz 2016, Pazar 15:40:25 Gerçekten yorumlara gülüyorum :) arkadaş siz nasıl bir havacısınız kendinizi nasıl kandıra biliyorsunuz ya rötarın şirket ya da şirketler tarafından olacağına inanacak kadar nasıl bu kadar CAHİL olabiliyorsunuz ? Merak ediyorum doğrusu yok şunla uç bunla uç sunla uçma lan ne alakası var gidin uçmayım o zaman size kim zorla gelin pegasusla ya da X bir firmayla uçun diyor böyle sizde boş boş konuşuyorsunuz biraz adil olun ve ayrımcı davranmayın MESLEKTAŞına böyle davranmaz insan biraz Saygı. 2
  • AAAAAA BAKIN THY :)) 03 Temmuz 2016, Pazar 14:47:30 AMA NASIL OLURKİİİİ SADECE PEGASUS RÖTAR YAPIYORDU ACABA BİRİLERİ BİZE YALANMI SÖYLÜYO YADA BİZ PAHALI DİYE UÇAMIYORUZDA THY İLE ASLINDA PEGASUS PERSONELLERİ HAKLILARMI? YANİ TEK PİST SIKINTISI VAR İSE OZAMAN BAYRAMLARDA KÖTÜ HAVALARDA DEMEKKİ FELAKATE DÖNÜŞEBİLİYOR EK SEFERLERLE? AAA OZAMAN YİĞİDİ ÖLDÜR HAKKINI VER AMA KUSURA BAKMA PEGASUS BİZ YANILMIŞIZ:))) 2
  • OPS 03 Temmuz 2016, Pazar 13:02:32 Ucagın gecıkme sebebı tamamen kalkış yoğunluğu nedeniyle kulenın push back sırası bekletmesı ve sabıha gökçen havalımanın pıst yetersızlıgı ve yoğunluğu ama yolcular bunu anlamıyor ve bılıp bılmeden konuşuyorlar. Elbette kımse bu kadar beklemek ıstemez uçağın ıcınde ama ımkanlar ve sartlar bunu gerektırıyor maalesef. 10
    • İzmirli 03 Temmuz 2016, Pazar 14:18:34 Ah şu 50 Liraya 7 ay öncesinden bilet alanlar yok mu ☺☺ 3
    • ;) 03 Temmuz 2016, Pazar 15:21:35 Allah seni bu hayırlı günde 1 haftalığına parasız bırakır inşallah ☺ 3
  • onur erdem 03 Temmuz 2016, Pazar 12:57:36 ya su bizim turk milletini anlamak cok zor zaten pegasus ucuz maliyetli bir hava yolu ve bunu bile bile sen gidip ucuz bilet alıyorsan buna da katlanmak zorundasın hem ucaga bin hemde ucagın içerisinde bagır cagır bence o bolgedekılerın ucaga binmesi hata sizi ancak gakkos tur tasır baska birsey olmaz 4
  • Hırsız 03 Temmuz 2016, Pazar 12:09:56 Yaşasın !!! Halkımız nihayet HIRSIZ demeye başladı..Allah'ıma şükürler olsun.. 4
    • Ama 03 Temmuz 2016, Pazar 17:30:59 Yanlis hedeflere 0
    • Hmgukhljlojoljçkjoş 04 Temmuz 2016, Pazartesi 00:48:08 Bu ülkede "hırsız" demek yasaklandı biliyorsunuz. Pegasus'un uçağındaki hırsız diye bağıranların tamamı paralelcidir. Alın hemen içeri. 0
  • Fenermoda 03 Temmuz 2016, Pazar 11:59:32 Burda benim yazıma cevaben bir kaç düzenbaz yağcı Pegasus personeli var bilip bilmeden yorumculara dil uzatıp Kendi şirketleri Pegasus un hatalarını görmeyip THY ye dil uzatan bana cahil diyen ,çakal cahile hitaben umarım okur,Paris orly de neden Pegasus uçağı 5,5 saat rötar yedi neden Paris orly alan sorumluları uçağın kalkmasına izin vermediler? Hırsızsınız hırsız yolcunun parasını gasp eden yolcuyu insan olarak görmeyen bir hava hurdacısı sınız.yönetiminiz sıfır,nane değil karpuz getirseniz yine bitecek yine batacaksınız.çünkü yolcunun parasını iade etmiyor rötar yapıyor yolcu Hakkı'nı Aradımı polis çağıran personelinin maaşlarını kırpan,rezil havayolu Pegasus dur.pist tek ise ali sabancıda para var yapsın pist yada daha iyi bir çözüm devlet büyüklerini göreve çağırıyorum,Pegasus a özel pist yeri verin,deniz kenarı olsun ,.....Pegasus uçan at aslında ,ama uçan paralar,kimin cebinde...... 10
    • Yok artık 2 03 Temmuz 2016, Pazar 15:10:19 Yahu dün yazdım biraz oku öğren diye, hala cahil cahil konuşuyosun. İlk yorumunda da ben açıklarım demiştin hadi açıklasana!!! Uçmayın olm pegasusla. Gidin tk'yla uçun. Beleş sandığınız yemek için 100 lira verin, siz de rahatlayın biz de rahatlıyalım. 1
    • Hak? 03 Temmuz 2016, Pazar 15:42:12 Sizin hak aramak dediğiniz çalışanın üzerine yürüyüp hakaret edip bağırıp çağırmak ise polis de çağırırlar, sizi karakola da çektirirler. Bu sinir bu sitres fazla gereksiz. 1
    • cevap 03 Temmuz 2016, Pazar 20:26:09 Siz havacılık dilinde slot kelimesinin anlamını bilmediğiniz için neden 5.5 saat rötar yaptığını da anlamayacaksiniz tabiki. Cahilsiniz burdan boş boş yorum yapacağınıza internet denen şeyden yararlanın ve biraz araştırın lütfen. Allah yardımcınız olsun 0
  • Hava-Cıva 03 Temmuz 2016, Pazar 11:45:13 Herkesin otorite kesildiği bu ülkede her şeyin hava-civa olması normaldir. 0
  • Malezyalılar 03 Temmuz 2016, Pazar 11:29:26 Mevzuu bahis havayolu değil. Kapasitesinin üzerinde uçağa slot tahsis eden HEAŞ'tır sorumlu olan. Başka havalimanlarından Sabiha Gökçen'e gelmek istediğinizde, Sabiha Gökçen'in uyguladığı yoğunluğa bağlı meydan slotları (uçakları kalkacakları yerde bekletme) 1 saatleri aştı 02.07.2016 tarihinde. Ve bu hep böyle. Malezyalılar Sabiha Gökçen'i satın aldığından beri, parasınıkazanana kadar böyle. Kazandıktan sonra muhtemelen her şey ya normale dönecek, ya da daha çok paraaaaa diye bağırıp aynı saçmalığı devam ettirecekler. Yani, bunda ne pegasus'un, ne borajet'in, ne anadolujet'in suçu var. Suç Sabiha Gökçen havalimanının. 1
  • pist 03 Temmuz 2016, Pazar 11:20:36 tek sorun şu ... sabiha ya pist yapılmalı ? 0
  • Emektar 03 Temmuz 2016, Pazar 10:26:16 Pegasus Havayolları'nda görev yapan emekçi arkadaşların hepsi de bilir ki, Pegasus Havayolları yönetimi'nin tek saygı duyduğu şey PARA'dır. Ne çalışanı'na ne de yolcusuna kesinlikle saygısı yoktur. Aldığı beddualarla da yakın zamanda elbet yok olacaktır. Para kazanan çalışanlar elbette şirketlerini savunacaklardır bu normaldir. Şu yada bu şekilde yönetimin yolcuya ve çalışanına saygıyı öğrenme çabası olmadığı sürece bu yaşananlar hızla artarak kendi sonlarını getirmelerine sebep olacaktır! 5
  • Vedat 03 Temmuz 2016, Pazar 07:24:10 Pegasus ülkenin grurudur nokta 18
    • efe 03 Temmuz 2016, Pazar 12:57:57 yaw hehe 0
  • Havacılık kültürü 03 Temmuz 2016, Pazar 04:46:45 Yok hocam yok bizim ülkemizde havacılık kültürü oluşmamış. Anlayış sıfır, üslup sıfır.. Herkes havacı, herkes pilot, herkes herşeyi biliyor. İki kuruşluk bilet alıp 10 kuruşluk hizmet bekliyolar. Uçak inerken hafif sallanıyor hemen kaptan tecrübesiz bişey bilmiyor muhabbetleri dönmeye başlıyor. Adam hayatında ilk defa uçağa biniyor sanki yıllardır biniyomuş gibi hallerde. Gidiş dönüş 40 liraya bilet alınca pegasus mükemmel oluyor, rötar yapınca pegasus tükaka. Zihniyet meselesi ne diyebiliriz ki. .. (tk çalışanıyım) 4
  • Emin 03 Temmuz 2016, Pazar 03:51:15 Malesef insan olarak çok tahammülsüzüz, En ufak bir aksilikler de , illa ki bir iki provokatör çıkar , Ortamı karıştırır ve hemen destek bulur. Bu hiç iyi bir psikoloji değil..! Halbuki ki olması gereken rötar ın sebebini öğrenmek ve mümkünse yardımcı olmaktır. Böyle bir saçmalığa asla gelişmiş bir ülkede rastlayamazssınız...! 2
  • isyankarım 03 Temmuz 2016, Pazar 03:50:33 İnsanın refah düzeyi arttıkça isyanıda artarmış. 0
  • uzaklardan 03 Temmuz 2016, Pazar 02:46:30 Ucuzmus neresi ucuz ? Yargitay ictihat jarari var servis ucreti alinamaz diye ama Pegasus hala aliyor hadi onuda gectim ulen siz ne havaciligi siz otobusculuk bile yapamazsiniz ,tovbeliyim binmiyorum Pegasusa ucaklari bakimsiz,ekipleri yorgun ,kalite sifir alti, ilgi alaka eksilerde ,temizlik deen Pegasusun lugatinda yok ama anonslari cok havali SEVGILI MISAFIRLER ,bak kulture bak evine gelen misafirden 1 bardak suya 3 Euro yerse Ali SAbanci para kazanacak ya kultur sifir kardesim sifir.Havaciligin icine sictiniz daha ne diyeyim bir de tehdite bak Ya destekleyin yada eski otobuslu gunlere geri donun ,ukala oldugunuz kadar terbiyesizsinizde KIMSE BINMESIN PEGASUS DENEN SIREKETE baska turlu akillanmazlar 11
    • Bakımsız 03 Temmuz 2016, Pazar 11:01:23 Nerden biliyosun bakımsız olduğunu Teknik misin!!! 1
    • Pgs kabin 03 Temmuz 2016, Pazar 11:49:19 1. Türkiye'nin en iyi en genc filosuyuz uçaklarımıza bakımsız diyemezsin 2. Ekipler eskiden yorgundu 1 senedir Allah'a sukur onuda duzeltti 3. Su 3 tl iç hatta dis hatta 1.5 Euro 3 Euro degil ok? Bilip bilmeden konuşmayın bil, öğren oyle konus. Biz de zaten sen gibi misafirler istemiyoruz. Bence hayatında hic Pegasus'a binmededin, duyduğun şeylerle boş boş konuşuyorsun, burada ki çoğunluk gibi 4
    • çokk uzaklardan 03 Temmuz 2016, Pazar 11:52:39 sen gelme ulan 1
    • Uzakta kal 03 Temmuz 2016, Pazar 14:25:40 Sen gelme ukala seni çok biliyosun ya 1
  • Halk 03 Temmuz 2016, Pazar 02:43:16 İnsanlar durumdan sikayet etmekte hakli ama bunu gosterme bicimi kbin ekibine eziyet etme tehditler yagdirma olmamali cok ucuz bi hareket. Memnun degilsen gider yasal haklarin dahilinde sikayet edersin kardesim. Orda kucuk cocuklarda ucuyo ve sen bagirip cagiriyosun. O cocugun psikolojisini bozmaya, ekibe bela olmaya, diger yolculari rahatsiz etmeye hakkin yok! 0
  • Şakir 03 Temmuz 2016, Pazar 02:16:03 Pegasus un harbiden ya seveni yada yorum yazan personeli var pegasus rotarlari neyse de satılan bilet in değişim ve iadesinde ki kuralları çok aşırı evet biraz kendini düşünen bir hava yolu şahsen rötar veya hizmet havada kaldığın 2 veya 3 saatte çok değişmiyor dış hatlarda daha önemli ama bence biletin sonraki kısmında yolcunun çıkarları doğrultusunda değil. 0
  • Esenler stayla 03 Temmuz 2016, Pazar 01:23:43 Esenlerde sabah kavga vardı çıkılta 2 saat rotar yedik yolculardan biri ilahi açtı oruçluyduk sabrettik kazandık . Tek rakibimiz susurlukta bizi geçen otobüs 3
  • Hakli Musteri 02 Temmuz 2016, Cumartesi 23:00:29 Pegasus'un neresi ucuz anlamadim. Maliyetler dusecek diye ucak icinde her sey ucretli (Tuvalet haric-Keske demeseydim, belki de ucretli yaparlar) Sonra bu kadar bekletilme. Ucaktakiler hakli! 8
  • CC 02 Temmuz 2016, Cumartesi 22:59:15 Sabiha Gokcen ucuslarinda her turlu rotar olur 3 saat olur 5 saat olur. Boyle seylere yolcular alissin artik. Hicbir sirket ucaga yolcuyu 5 saat once alip.bosu bosuna bekletmez. Yolcular ucmak istemezse ucaktan iner. Hicbir sirketin de kalkis onceligi olmaz. Yogunluga gore kalkis zamani belirlenir. Biz ucucu ekip olarak en fazla 1.45 saat bekledik daha fazlasi da olmaz push back siramiz 28 idi 0
  • Vatandaş 02 Temmuz 2016, Cumartesi 22:22:59 Sanki dünyada birtek low cost operasyonu pgs yapıyor. Gidin wizzair le falan uçun bakalım bunun bin beterini görüp gık diyebiliyormusunuz? Bizimkiler fazla insan.. Beğenmiyorsan git thy orda. Ne ka ekmek o ka küfte... 2
    • Olmamışsın 03 Temmuz 2016, Pazar 11:54:18 Operasyon yaptıkları alanlara bak sonra konuş 0
    • Küfteci 03 Temmuz 2016, Pazar 11:57:47 Küfteeeee 0
  • K/M 02 Temmuz 2016, Cumartesi 22:19:39 Havacılıkla ilgili kamu spotu talep ediyorum! 1
  • ... 02 Temmuz 2016, Cumartesi 22:19:21 Ankara'dan öteye olan bütün uçuşlarda bu tür olaylar artık çok olağan. Geçen gece Norveç'e uçuyorduk, kapı kapattıktan sonra 1 saat 45 dakika körükte sıra bekledik. Bir allahın kulu da çıkıp niye bekliyoz gardaşım, hüllooaağğgh, demedi. Kabinde çıt çıkmadı. Onlar da yolcu bunlar da... 1
  • Atlas 02 Temmuz 2016, Cumartesi 22:01:52 Pgs ile ucan yolcuya hersey mübah boşuna ağlmayın adamın verdiği hizmet bu. Beğenmiyorsan ucma ucuyorsan aglama... 0
  • Kenan 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:54:17 Ne kadar utanç verici bir hak arama modeli. Tam türk insanına yakışır şekilde olmuş. 1
  • hasan 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:44:42 bu ucak elaziya girrigine gore tepeleme kurt denen canlilarla dokudur, Bu sebepten hersey beklenir 0
  • Ber parayı 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:37:20 ÖZel uçakla git kardeşim :) 0
  • camarothy 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:23:00 Su net olan bir soru sabah 07:05 de kalkmasi gereken uçak öğlen saat 12 de hala kalkmamiş olmasi nedendir..5 saatten fazla rötar var nedir açiklamasi..havalimani yoğundur hikaye pist dolu hikaye teknik ariza olabilir uçak rötara girmiştir olabilir ayrica yolculari uçak içine aldin hala neden kalkmiyorsun..sis mi var kar tipi yağişi mi var ne var anlamadim..konuyu thy ve anadolu jetle kariştirmayin ne alakasi var..konu pegasus ayrica thy ve anadolu jette de rötarlar oldu millet hakaretler yağdirdi kontür de görevlilere saldirildi ortalik yarildi..şimdi bakiyorum da pegasusa laf edildi mi hemrn sevdalilari savunmaya geçiyorlar nedendir acaba...bana 5 saatten fazla rötarin net açiklamasi nedir..yolcular hakli olarak isyam ederler..istanbul ataturkte tipi de ve kar yağisinda thy uçagi içinde 1 saat bekledik..o kadar.geçerli sebep kar tipi ve sis vardi..vurda hava açik ve guneşli nedir sikinti..slot muş ne alakasi var bunla..iznin yoksa uçamassin sefer koyma... 1
    • :)) 03 Temmuz 2016, Pazar 11:38:52 Pardon mantiginizi sevebiliiyim? 2
  • Çok bilmiş kabin memurlarına ithafen 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:52:41 Havacılık kuralları gereği rötar ile ilgili yolcu hakları dersinize iyi çalışmamışsınız tekrar bakın derim bir Ankaralı olarak Elazığ haklını her zaman takdir ederim. Bu yorumlar sizlerle ilgili sitede tabi böyle yolcuya sallamalı oluyor. Videoları çeken arkadaşlar detaylı bir şekilde haber kanallarının whatsapp numaraları üzerinden gönderin. Bakalım Elazığlılara sallayan arkadaşlar oralarda ne yorum yapabilecekler 0
  • Anlamayanlara. 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:48:00 Siz hala bu insanların sunulan hizmet yerine gecikmeye mi kızdıklarını düşünüyorsunuz? Yazık 0
  • Çoğunluk 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:44:32 Buradakilerin büyük bir çoğunluğu pegasus ağzıyla konuşuyor. Yani bu arkadaşlar pegasus personeli. Yazdıklarına bakın . GelmeZsen gelme. Git eşşeğe bin. Falan filan. Ya siz eğitimlerinizden yeteri kadar nasiplenemişsiniz veyahut bu insanların sizin maaşınızı sağlayan insanlar olduğunun farkında değilsiniz. İnşallah dileğiniz kabul olur da bu insanlar bi gün sizinle sehayat etmez. 2
    • Timsah 03 Temmuz 2016, Pazar 17:04:43 Haklisiniz, egitim verilmis bunlara ama hala semer istiyorlar eseklik baki 0
    • Timsaha Anacondadan Cevap 04 Temmuz 2016, Pazartesi 14:21:40 Eşşeklik diyorsun ama bana yem olduğun günleri unutma cahil cühela 0
  • Troller 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:36:56 Pegasus'a en ufak bir laf edilince bir yorumcu ordusu hücuma kalkıyor. Organize, teşvikli bir hareket olduğu belli. Pegasus çok rötar yapıyor ama asıl sorun yolcuya saygısızlık, enayi yerine koymak. Üç saat rötar sonrası kapıyı açar açmaz son çağrı anonsu yapmak nedir? Uçak vaktinde hazırdı da biz mi ortada yoktuk? 0
    • Timsah 03 Temmuz 2016, Pazar 17:05:57 Pegasus'un trol maasli elemanlari. Yoksa insan olan en azindan utanir, ses cikarmazdi! Ciddiye almayin bu trolleri aciyin; calistiklari sirketi gorun zaten belalarini bulmuslar 0
  • İzmirli 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:31:40 Pegasusu çok sevmem ama Pgs de Aj kadar rötar yiyor..Thy de rötar yiyor.. 2. Pist yapımı hızlandirilmalı... JF serileri AJ ye geldikce Yeni slotlar alacaktır Sabiha Gòkcen ve almakta zorundalar korkunc bir talep var ve bu talep karşılanmalı 1
  • Uçmak? 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:19:17 Ülke olarak maalesef uçak yolculuğunu öğrenme zorluğu çekiyoruz. Özellikle yetkililerin yaptığı her açıklamaya önyargılı yaklaşarak, krndimize yalan söylendiğini düşünüp " bu işte bir iş var" düşüncesiyle hareket ediyoruz. Nev-i şahsına münasır bir toplumuz. Excess de pazarlık yapmaya çalışırız. Kuralları esnetmek için her yola başvururuz. Eğer bir gecikme olursa tüm dünyayı ayağımıza getirilmesini isteriz. Her konuda bir bilgimiz olduğundan "havacılığı da sizden öğrenecek değiliz" gibi saçma şeyleri söylemeye eğilimimiz yüksektir. O kadar ki bazen bu işin içinde olan, uçağı kullanan pilotlardan ve kabin ekipleriyle bile şaşırtıcı derecede ilginç diyaloglar yaşaya biliyorsunuz.Bir airlines görevlisinin nasıl böyle bilgisiz olabileceği hakkında kafanızda deli sorular dönmeye başlıyor ve umutlarınız yıkılıyor. Yer hizmetlerinde çalıştığım 10 yıl boyunca hiç mi gelişme olmadı? Elbette oldu...Ama bir arpa boyu kadar... Velhasıl kelam bana göre bir 10 yıl sonra belki uçmayı öğreneceğiz. Belki... 0
  • Belesciler 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:12:57 Su bile parayla deyip dalga gecenlere su birde kruvasan ikrami yapmislar yine slogan atiyorlar hirsiz diye.. Damarlarindaki kan bile nankör. 1
  • KPT 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:11:11 Biracık aklı selim olan Bayramda karayolunun halini alanın halinı gördn yolcu , normal günde bile hava trafiğine yetemeyen sabiha gokcen in bayramda , karda, yağmurda , haftasonunda nasıl olacagını bilir ve boyle saçma sapan yorum ve suçlamada bulunmaz.. !! Ortada bur hirsiz varsa, slotları ayarlamaya çalışan ama TK ya peşkeş çekip aradan kenardan kıyıdan bir sürü kayıt dışı slot çıkartan yere sorsunlar !! 1
  • Ucma 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:58:44 Arkadaş çok şikayetçiyseniz başka firmayı deneyin. Bakalim onlar rotar yapıyor mu yapmıyormu. Hep şikayet hep şikayet yine aynı firmayla uçuyonuz hastamısınız kardeşim yaaaaa. 0
    • Ucmaya cevap 04 Temmuz 2016, Pazartesi 14:22:58 Kardes sen pegasus aşkıyla yanıp tutuşuyorsun belli 0
  • Naci 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:45:22 Gakgoşşşşşşşşşşşşşşlarrrrrrrrr yürüyün beeeee... 0
  • Olur ki 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:35:41 Arkadaşlar maalesef rötarlar da olan şeyler bunlar. THY nin de bir çok kez yaptığı birşey, ha thy sandviç verir kuruvasan yerine. Bu durumlarda kabin ekipleri zor durumda kalıyor maalesef. Sadece pegasus a özel bir durum olduğun düşünmüyorum ben. Sonuçta Sabiha Gökçen gibi bir havalimanından tek pistle operasyon yapan bora jet, anadolu jet, sun express, pegasus, thy var. Atatürk'te ise THY tekelleşmiş durumda. Devlet birazda önünü kesiyor pegasusun. 11
  • Yolcu hakkı 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:12:13 Havacılıkta geçikmeler olabilir ama yolcunun uçakta bekletilmesinin bir izahı yok. Kaldıramayacaksan almıyacaksın uçağa. Kimse durup duruken böyle tepki vermez. Parasını tam veren eksiksiz hizmet almak ister. Kimse tam ücret ödeyip ayıplı ürün almak istemez. Havacılığında ayıplı ürünülerinden biride geçikmeli seyahat . Yolcular haklı dağılın. 23
    • xyz 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:02:32 Sen neyle neyi satin almaya calisiyorsun? 100 tl vs verdin diye bussiness jet mi saniyorsun? Ucaga binen ucak arizasi,hava durumu, hava trafigi vb durumlari goz onune alir bu kadar basit. Begenmiyorsan otobuse bin 20 saatte git nereye gidiyorsan... 0
    • yolcu hakkıya 03 Temmuz 2016, Pazar 07:18:32 Sevgili kardeşim,eğitimsiz ve bilgisiz olduğun için böyle düşünüyorsun.Anlatayım ve lütfen öğren.Taksi tuttun,Kadıköy den Taksim e gideceksin. Trafik var. Yollar dolu.Ya da kaza var yollar dolu.Ya da yağmur yağmış ,seller akıyor,yollar dolu.Taksi yavaş yavaş gidiyor,bir kaç metre gidiyor,duruyor.Çişin geldi altına yapacaksın,arabada çocuğun var ,sıkıldı,ağlıyor.Karın dırdıra başladı.Bir saat oldu,hala köprüye gelemediniz. Millet perişan. Taksinin suçu ne?Taksi şoförünün suçu ne? Taki durağının suçu ne? Pegasus'un suçu ne? Havaalanının bir tane pisti var.Sadece senin uçağın kalkmayacak.Aynı durumda iniş için havada bekleyen uçaklar var.Onların durumu senden de kötü.Uçakları kalkış için sıraya sokuyorlar.Aynı şekilde iniş için sıraya sokuyorlar,havada dön babam dön,bekletiyorlar.Eee..,her taraf gecekondu,ev,ev,ev..bina ,bina,bina..geriye kalan küçücük yere havaalanı yapılmış,bir tanecik de pist yapılmış.Hem inecen,hem kalkacan..Uçağa erken binmediniz,normal saatte bindiniz..Kapılar kapandı,pilot ,kalkışa hazırız dedi,motor çalıştırma izni istedi..Kuledeki görevli dedi ki, senden önce 21 uçak var, sen 22nci sıradasın dedi..Sen de uçağın içinde bekledin..Sana su vermişler,bir de sandöviç vermişler.Pegasusun suçu ne?Pegasus niye hırsız? Anadolu jet ,ya da THY zamanında mı kalktı? Biliyor musun?Bilgisizsin..Ön yargılısın.Ayrıca akılsızsın..Niye?Çünkü, bayram öncesi böyle durumlar hep olur..Ya daha önce ,ya da bir gün sonra gideceksin..Akıllı olacaksın...Tepkini Pegasus'a değil,ülkeyi yönetenlere göstereceksin..Bina,bina,bina yapanlara,onlara göz yumanlara, İstanbul'da hata yaptık., bir sürü ucube bina yaptık..diyen zihniyete göstereceksin..Taksi şoförünün suçu yok..Pegasus'un da suçu yok..Senin de suçun yok..En iyisi evinde oturmak..İyi Bayram'lar,sevgili kardeşim... 0
  • Elazığ yolcusu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:07:31 Geçen yıl Elazığ'dan Sabiha Gökçene giderken hava şartlarından dolayi kemerleri çıkarmama ikazı verildi. Fakat bicok kişi yapılan tüm uyarılara rağmen buna uymadı. Uçak indikten körüğe yanaştıktan sonra standart beklemeye başladık ama o da ne yolculardan bazıları sinirlenip kabin memurlarına bağırmaya başladı ne bekliyoruz niye açmıyorsunuz kapıları diye. Bu haberi görünce aklıma geldi bu olay. 6
  • otobüs 02 Temmuz 2016, Cumartesi 18:35:47 bin otobüse otobüsle git kim tutuyor sizi...yazık oradaki uçuş ekiplerine hergün sizler gibi insanlarla 3-4 kez uğraşıyorlar... 13
  • Bencil 02 Temmuz 2016, Cumartesi 18:32:58 Dünyada bu kadar bencil, bu kadar kafasını kullanmaktan üşenen, bu kadar algısı kısıtlı millet görülmemiştir herhalde. Oku kardeşim oku. Ba, bu ben müslümanım diyene gelmiş olan ilk emir. Hemde Allahın emri. Sağa sola çemkirmeden, saldırmadan neyin ne olduğunu öğrenmek için oku. 5
  • Fenermoda 02 Temmuz 2016, Cumartesi 18:14:34 Kan sülüğü, saygısız,kan emici,rötar uzmanı,doldur boşalt çı,dolmuş tan da beter.övün bakalım övün şirketinizi, 5 veya 6 gün önceki Paris orly- saw uçuşu neden 5.5 saat rötarlı geldi? Parisde noldu? Hadi açıklayın açıklayamayacaksınız ? Ben açıklarım.neden Paris orly den kalkamadınız? Nane bey?açıklayın halk yolcu bilsin.hırsızsınız.yolcu haklarını hiçe sayıyorsunuz 19
    • Acikla 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:04:28 Ne anlatıyon kardeşim açıklarım falan ? Delikanlı ol da açıkla 0
    • Hırsızmış 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:01:58 Saçmalama ne alakaası var ! Binme kardeşim bi daha bastr Paranı thy ile uç ye iç otur sus 0
    • Yok artık 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:54:53 Cehaletin de bu kadarı. Saw'daki trafik yoğunluğu sadece kalkışları değil inişleri de etkiliyor benim cahil arkadaşım. İniş saatlerini de düzenlemek için ctot veriyorlar. Onun da ne demek olduğunu kendin araştırda cehaletin azalsın biraz. Thy pegasusu baltalamak için sabihaya gelmeden önce pegasusun bütün uçakları en az 30 dakika erken iniyodu, o zaman hiçbiriniz sesinizi çıkarmıyodunuz ama. Şimdi noldu? Tamam ucuza uçmak hakkındır uç tabi ama yaşadığın olayların sebep sonuç ilişkisini değerlendir önce. Sana ikram ettiği yemeğin parasını fazla fazla alan tk da yapıyo aynı gecikmeyi. O zaman orient express'le gel paristen. 0
    • cahilce 03 Temmuz 2016, Pazar 00:21:09 3 seritli bir yol tek şerite inince veya köprüde trafik tıkanınca kime çemkiriyorsun acaba...sorun kapasite sorunu ve bu karayolu trafiğinde olduğu gibi havayolu trafiğindede var...ama senin gibilerin anlaması zor...çünkü sen ve senin gibiler otobüste muavin fırçasına alışmışsınız... 0
    • fenermodacı 03 Temmuz 2016, Pazar 12:06:23 Uçağın içinde iyi antreman yapmışsınız.Gerçek hırsızlara söylemek isteyip de söyleyemediğiniz, bilinç altınızdaki şeyler böyle durumlarda ortaya çıkar.Ne Mutlu Pegasus'a. Bir gün gerçek hırsızlara HIRSIZ demeniz dileğiyle,iyi Bayram'lar sevgili modacı kardeşim. 0
  • Oha 02 Temmuz 2016, Cumartesi 18:14:08 Kruvasan mı vermişler pegasus mu emin misin 5
  • Gakkoslar 02 Temmuz 2016, Cumartesi 18:08:48 Tamam rotar olmasini istemeyiz de bu cemkirme nedir boyle. Maca giden toplulugu yanlislikla ucaga almislar. Aah gakkoslar olmuyor boyle. 5
  • Liberal 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:56:46 Pegasus'u bana sakın övmeyin.Müşteri her zaman haklıdır Haksız olduğu durumlarda dahi haklıdır.Hsva yolları yolcuların verdiği paralarla hayatlarını devam ediyorlar ama yolcuya gereken değeri vermiyorlar 19
    • Somebody 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:09:08 Sen de ve senin gibilerde böyle her zaman haklıdır maklıdır gibi düşünceler olduğu sürece bu ülkeden bi bok olmaz. 1
    • liberalmiş 03 Temmuz 2016, Pazar 07:24:22 Sen libera değil,göbeğini kaşıyan adamsın..Uçaklarda gecikme nedenleri,Google a sor da ,oradan oku bari..Oku,oku da adam ol.. 0
  • Yazık 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:56:26 İşte Türkiye'nin içler acısı zavallı ve vahim hali...Başka söyleyecek söz yok... 4
  • Tk 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:54:30 Arkadaslar bizim insanlara ucak fazla.Su verirsin neden sadece su verdiler.Su vermezsin bi su bile vermiyorlar.Biz sadece transitten kazanalim bence.Yurtici ucus yasaklansin. 3
    • Aynen 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:09:43 sıkıntılıyız o beğenmediğiniz gavur yolcular kadar olamayız biz!!!!!!! 0
    • Boş laf 03 Temmuz 2016, Pazar 01:33:00 Ulan başka konuda olsa musteri haklıdır diye kendinizi yirtarsiniz ama konu siz olmayınca bagirmislar beklesinler uçak fazla siz gerizekalılar yüzünden pegasus 1 değil 10 saatte bekletir koyun gibi gık demeden beklersiniz aa pardon siz parise 24 ay taksitle tatile gidenlerdensiniz ama konu ülkenin diğer kısmı olunca ucak fazla oluyor demi bu millete asıl siz fazlasiniz bu ülkeye somurulmenize ve eşşek yerine konulmaniza sonuna kadar destek veriyorum hakkını arayan o insanlara kelime etme hakkınız yok 1
    • Tk 03 Temmuz 2016, Pazar 10:36:07 Belliki sende o kesimdensin.Agzin kufursuz laf bile tutmuyor.Bende bilirim senin gibi kufur etmeyi ama nerede ne konuscagimida bilirim.Koyun surusu sizi.O kabin memuru arkadaslarimizdan ne istiyorsunuz.Ne suclari var.Napsinlar.Ne bekliyorsunuz.Herkes gec kaliyor.Benim babamda ayni gun elazigdan 4 saat gecikmeli geldi.Agzini acip bi kelime etmedi.Cunku adamin cocugu bu sektorde ve ellerinden bazen bisey gelmedigini biliyor.Ucakta hakaret edene 1000 tl ceza vereceksin.Bakalim senin gibi koyunlar nasil hakeret ediyor.Biz sizin babanizin usagi degiliz.Isimizi bir anca once yapip eve donmeye calisan,calisanlariz.O yuzden hadi canim sen ozel arabanla git.nas nas 0
  • Kalite 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:38:34 İnsanların böyle durumlara tepki göstermesi elbette en doğal hakları ama milletin kalitesi gösterdiği tepki ile de soğru orantılı. Değil Pegasus, THY, Atlas, Onur, Borajet ne yapsın. Asıl gün be gün Sabiha Gökçeni içinden çıkılmaz bu sıkıntıya sokan DHMİ ve onun bir üst birimi Sivil Havacılık ve Ulaştırma Bakanlığına niye tepki gösterilmiyor. Size tüm bunları yaşatanlar şirketler değil devletin ta kendisi. Birazcık okusanız anlayacaksınız ama nerede sizde o kalite? 3
  • Tk 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:34:55 Yolcunun şirket seçme hakkı oldugu gibi şirketin de yolcu seçme hakkı olmalı... Verdiğin 50 100 lira ile şirketin ceo su olmuyorsun. Şirket de çok meraklı değil uçağını yerde yatırmaya böyle . Belli ki şirketin dısında bir problem var , sabırlı ol işte belli ki tatile gidiyorsun geç git ne olur... Yaygaraya ne gerek var.. 5
    • Km 03 Temmuz 2016, Pazar 03:00:29 Nekadar eminsiniz tatile gittiklerine belki cenazesi var belki hastasi var sabirli olmak gerekir evet ama bazi insanlar icin sabir bir yere kadar malesef ozellikle elinizde birde bebek varsa az odediler diye saatlerce rotara kimse sessiz kalmaz 4
    • Tk 03 Temmuz 2016, Pazar 10:36:57 Hepsinin mi cenazesi var.Abartma istersen 0
  • İsmin ne önemi var ! 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:34:01 Şunu anlayamıyorum.Hatta idrak edemiyorum madem bu havayolunun hırsız,dolandırıcı vs vs vs olduğunu düşünüyordun neden bilet aldın he şimdi sen 69 a 79 a hadi hadi 100 liraya almadan önce PGT'de ikram olarak ne verildiğinide biliyorsun normalde dly olmasa havada suyuda paraşı içiceksin.Allah tarafından gelen sisi mi yok etsinler meterolojik hadiseleri mi kaldırsınlar tövbe ,haşa 69 veren herkes tayyarenin sahibi yani kısacası 2S kuralı dahilinde bekleyeceksin yada vazgeçip Mardin seyehatla aynı fiyata devam edeceksin başka bir yolu yok.Not:Pegasus ile uzaktan yada yakından hiç bir bağlantım yoktur.İyi uçuşlar 1
    • Hay senin 03 Temmuz 2016, Pazar 04:24:21 Ağzına sağlık 0
  • Onu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:27:33 Oy verdiginiz hukumete soyleyeceksiniz, tek pist yuzlerce ucak, Meydan kapasitesi bu kadar. Te allahim sanki sabiha gokceni pegasus insa etti.. 8
    • Misafir. 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:22:46 Aynı tepkiyi ejnebi yapsa. . Rezil olduk denir vatandaş yapmış. . 1
    • Geri 03 Temmuz 2016, Pazar 02:49:14 Özel şirekt olması ina rağmen devletin suçu ne geri zekalı... 2
    • Guest 03 Temmuz 2016, Pazar 10:38:10 Konustugun kadar kaliten belli olur.Insanlara hakeret ederek nereye varcaksin ki akil fukarasi 0
  • kadir 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:21:54 galiba uçağı satın almışlar ama uçağı pegasus onlara vermemiş. 1
  • Elazığ yolcusuysa , şaşırmadım... 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:15:42 Kapatın gakkoşların havalimanını, otobos size yeter :) 7
    • Terbiyesjz 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:23:42 Konusma sen zırtapoz 3
    • Seviyesiz 02 Temmuz 2016, Cumartesi 23:39:48 Sen konuşma hakkarili 1
  • Uzman 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:55:57 Olaya bakis perspektifinizi biraz genisleterek hizmet alan yolcunun sis ya da hava muhalefeti sebebiyle o kadar sure ucakta bekletilmesi gercekten acimasizliktir. Iyi bir koordinasyon ile yolcu ucaga sis engeli kalktiginda alinmalidir 5
    • uzmana 03 Temmuz 2016, Pazar 07:43:35 Bakkaldan alışveriş yaptın,kasa kuyruğuna girdin..Sen diyorsun ki,sıraya girme..Gez,dolaş,kuyruk bitsin,sırada kimse kalmasın..o zaman gel diyorsun..Eee Vallaha doğru,o da bir çözüm..Çok akıllıca bir çözüm,böylece rahatsız da olmazsın..Kral gibi olursun..Hatta en iyisi, Başbakan ol.Sen uçacağın zaman,havaalanını kapatsınlar,senin uçağın kalksın ,sonra diğerleri ne halt yerse yesin.. 0
  • Pgs 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:47:13 Oradaki arkadaşlarımın neler hissettiğini anlayabiliyorum. Sanki bilerek o uçak hareket etmiyor kaldırmıyorlar kardeşim işte neden olduğunu buradaki herkes çok iyi biliyor. Eleştirilcem ama bir türk yolcunun yaptığını avrupalı yolcu yapmıyor bu kadar net... 2
  • Elazig otobusle kac saat 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:41:54 Ucak kalksa " siste facia dan donduk" olur. Kalkmasa "hirsiz pegasus" olur. İnsallah bu yolcular bi daha ucaga binmez 3
  • trgy 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:40:19 Bedava sirke baldan tatlıdır olunca(ucuz bileti kastediyorum) sesi çıkmayanlar şimdi hırsız demeyi biliyor!!! 2
  • camarothy 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:36:49 Pegasusa toz kondurmayan arkadaş neden ki rötar var ciddi oranda açıklama yok,,, yok öyle ya ama.insanlar ucret ödeyip hizmet aliyor, uçmak için sürünmek için değil..burda..sabah saat 7:05 de kalkması gereken uçak öğlen olmuş hala kalkiş yok açıklama yok..sorarım ücretini almasını biliyor Pegasus neden hizmet vermiyor zamanında kalmıyor veya uçuş iptal etsin ücret iadesi yapsın veya başka havayollari ile uçmaya teklif etsin..çoluk çocuk perişan sende Pegasusa neden tepki veriyor diyorsun.. 13
    • Te optr 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:17:03 Arkadaş anlamıyo musun uçağı sıraya sokan hava yoğunluğu yaratan oy verdiğin hükümet.yeni pist yapması gerekirken sizi böyle geciktiriyor.atatürk ve gökçen aynı hava sahasını kullanıyor.müstahak bu millete uçmayın abiii. 0
  • PEGASUS 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:26:00 Zaten burada yorum yapan kendini bilmez bir kac arkadasa sesleniyorum. Herseyi elestiriyorsunuz , herseyin en iyisini biliyorsunuz. Yahu bana ne Havacilik kuralindan ? benimi ilgilendiriyor ? yolcular senin o bildigin havacilik kuralllarini rötarin teknikmi yoksa diger türlü bir sebepten gelistigini ve bunun detayli anlatimini anlamak zorunda degil. Sade bir sekilde milletin anlayacagi sekilde anlatirsin olur biter. Tek Pegasusmu ucuyor ? diger havayollarinda kimse Hirsiz ali Hirsiz pegasus veya hirsiz THY diye bagiriyormu ? Demekki sadece low cost olmak bir ise yaramiyor, ucuz havayolu isen müsterine güvenlik ve dakik ligi önceligine alacaksin. hic kimse öglene kadar ucagin icinde ac kalmak zorunda degil Bazen burada yorum yapan kafalari merak ediyorum, cocuklarmi yaziyor ? yoksa ruh hastalarimi ? 9
  • Bir dost 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:16:24 Yahu guzel kardesim esenlerden otobuse bindiginizde eskihisara gelirken nasil trafikte kaliyorsun dimi? Kopru trafigi ,tem trafigi belki 2 belki 3 saat hele bayramda.o zaman otobus sirketine bogruyormusun Allah belanizi versin diye?Bizim milletten hic bir cacik olmaz... 1
    • Tebrikler 03 Temmuz 2016, Pazar 00:57:58 Hakkaten gusel mantik.bogaz kopru trafigini kabullenenler ne den havadaki,saw daki trafigi kabullenmezler.demekki tanitim eksik 1
  • Kuruhasan 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:13:36 THY uçun kardeşim su ve Kuruhasan yerine sıcak yemek veya soğuk meşrubat vede portakalsuyu ikram ederler,tatlı dil güler yüzlede hizmet alırsın. 9
  • Kendini bilmezler 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:13:28 Bunlar uçağı gecikmeli olarak hazır olan yolcuların uçağa alınmasını, kapıları bloke ederek , engellediler. Kendini bilmezler.Bu tiplere uçak çok. Bindir otobüse kıçları dümdüz olana kadar yerlerinden kalkmasınlar.. 1
  • #PegasusKapatılsın 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:08:47 #PegasusKapatılsın 15
  • Bak bak bak 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:07:04 Para veriyormuşmuş, hizmet istiyormuşmuş. Çok basit açıklıyorum; 10bin TL verip renault brodway'e binersin. 1milyon lira verip ferrariye de binebilirsin. E hizmet işte parana göre alıyorsun. Sen pegasus ile thy kıyaslayamazsın, çünkü pegasus ucuz maliyetli bir havayoludur, thy ise lüks karşılayan yüksek maliyetli bir havayoludur. Abicim siz hiç dayak yememişsiniz, o temkinlilik hiç yok sizde. Ah o üniforma üzerimizde olmasa, size çok güzel anlatıcaz da hizmeti, bizim de geçindirmemiz gereken bir evimiz var :)) hem de siz kazandığımız para kadar etmiyorsunuz :) 1
  • PegaSuS 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:55:37 Ne pegasusun ne de pilotlarin yolcu alimindan sonra bekletilmesinde asla SUÇU yoktur.Yolcu alimindan sonra pilotlar tarafindan istenilen pushback talebu 20 bazen 25 ustunde olabiliyor bu da en az bir saat demek.Ben bazi pilotlarin daha yolcu inerken pushback istedigini biliyorum ona ragmen yinede yetismiyor 0
  • türk insanı 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:50:31 29-39 liraya bilet alırken iyi operasyon tökezleyince hemen isyan! bu halka layik değil uçak 20 saat otobüsle gidecekler duble duble! 0
  • Tiplere gel 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:43:26 Rötarla hırsızlığın ne alakası var!!! Önce bunu bi sormak isterim ? Sabah sis vardı, gecikme olabilir ama medeni düşünce nerde! Haydi köprü açılışına 12
    • Osman seni yisin 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:02:53 Köprü demişken senin gibi at kafaları sayıp sövüp bedava bulunca sivrisinek gibi üşüşmüş izledinmi tvde tipi guzel 2
    • Cahil 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:28:28 Görüsünün ne oldugu beni ilgilendirmez ama köprüyü kullandıktan sonra iyi ki yapmislar cok isime yaradi ya demezsin üstelik ramazanın bitimine kaldi şurda 3 gün insanlar dogal olarak çatacak yer ariyor ama aldigimiz bilgilere göre bayılan büyüklerimiz olmuş sen insan degilsen biz napalim 2
    • Med. Med. Med. 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:29:10 Medeniyeti senin gibilerden mi ögrenicez 3
    • Köprü açılışcısı 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:34:49 Ikram konusundane diyorsun ahçı aşı 4
    • Evet 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:05:35 Evet öğreneceksin! 0
    • Aydın Kişi 03 Temmuz 2016, Pazar 12:04:43 Kurs veriyorsan medeniyetle ilgili gelelim parasi neyse veririm üstelik benim helikopterim var binan varsa kursa ait birazcik paran varsa helikopter pisti yaptir ya da dur ya ben seni alırım medeniyetin esigine götürürüm görgüsüz 0
  • Haha 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:43:11 Pegasus un hangi ucusu zamaninda ki Iki gun once saw esb ucusu 1 saat rotar ardindan 1 saat daha rotar hava trafigindeki yogunluk sebebi ile imis bu rotarlar ardindan kapi degisimi ardindan 45 dakika daha rotar yemiyorsa yapmayacaksin arkadasim bu kadar basit 10.30 da ankara da olacakken gece 02.00 de ankara da olduk shgm nin bu konuda acilen tedbir almasi gerek 11
    • Comarr 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:57:17 Senin bu sitede isin yok dostum. Senin havacılıktan haberin olsa böyle bi yorum yapmazdin. Şimdi UZA 1
  • Rota 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:39:32 Istanbul - Elazig NOKTA 7
  • Anlayamiyorum 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:29:03 Yahu haberlere kadar cikmis sabah sis çöktü. Sabiha gokcene inecek bircok ucak farkli havalimanlarina yonlendirildi. Dolayisi ile sabiha gokcenden kalkmasi gereken ucaklarda da rotar oldu. Zaten sabiha gokcen havalimaninin yetersizligi herkes tarafindan bilinen bir gercek. Bunlari gozardi edip de hirsiz pegasus diye slogan atan toplulugun ne kadar cahilce bir topluluk oldugunu belirtmek isterim. Dunyadan bil habersiniz. Tebrikler. 11
    • Empati 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:12:02 Sen cok aydın bi kisisin 8
  • Anti-comar 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:26:39 Comar'a ucak veriyorsun, boyle cemkiriyor. Acil isin varsa ozel jet kirala. 7
    • Like 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:55:54 Bravo hislerime tercüman oldunuz. 0
    • Corbaci 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:37:56 Bugun ekmek yiyorsan o comar dedigin adamdan yiyorsun yolcu avrupa yolcusu olunca bagirmaz gider seni sikayet eder cebinden parasini odetir seni de atarlar sen de sirinevlerde moturlu kurye olur comar dedigin adamlara servis cekersin kimseyi asagilama 2
    • Adana 03 Temmuz 2016, Pazar 08:14:35 Süper yorum 0
    • .. 03 Temmuz 2016, Pazar 08:16:09 Yeni Adana dan İzmir e uçtuk harika idi TSK pegasus beğenmiyorsan alma 0
  • Chghvhknklöok,kmlşölimil 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:26:21 Asıl hırsıza " hırsız " demeye cesaretleri yetmeyince , içlerindeki hırsız nefretini böyle kusmuşlar. 10
    • baran baran 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:05:19 Cesaretin varsa adını yaz, yoksa sus. Asıl hırsız sen ve senin ataların, bu arada Pegasus paralel terör örgütüne destek veriyor. 12
    • Baran baran 02 Temmuz 2016, Cumartesi 22:36:38 Sen de mi hırsızlardan nemalanıyorsun yoksa Baran insanı. Önüne gelene paralel yaftası yapıştırıyorsun. 0
    • Hırsız 02 Temmuz 2016, Cumartesi 22:38:08 Hırsız deyince demek hep aynı kişi akla geliyor. 0
  • cahil yolcular 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:23:15 bu manzara hiç değişmeyecek sanırım,her zaman aceleci,kendi istediğinde ısrarcı,etrafında olanları algılamaktan aciz bir topluluk.sabiha gökçen her zaman yoğun trafik çeken bir yer,hele de 9 günlük bayram tatili sabahı başka ne umuyordunuz ki?yakıtsızlıktan divert eden inbound trafikler vardı... 5
    • yakup 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:09:59 Burda bir yanlış anlaşılma var olay rötar değil fakir pegasusun sadece su vermesi 9
  • diğer yolcu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:22:57 Sis mi? Sen dünyanın hangi çağında ve mevsiminde yaşıyorsun dostum? Rötar Pegasusun geleneği olmuştur. Bu video gibi 2 tane de ben yayınlarım. hem de tarihi ile beraber geçmiş meteoroloji kayıtlarına da bakarsın. Kapıyı kapattığı anda 1.5 saat evren havayolu.. 25
    • Cahil 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:51:51 Çok biliyorsan pilot ol! 7
    • :)) 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:54:20 Nasil Bir modelsiniz acaba suretinizi meral ettim:)) 0
    • Ukala 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:13:30 Çekemiyorsan sana uçağımın antenini takayım 0
  • .. 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:20:48 Cahillik cok guzel birsey bak 200 cahil bir arada :)) harem Otogari ya orasi keyfinden bekletiolar sizi .. 8
  • Kabin 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:12:52 Zaten bizim millet ucaga bindiğinde bir havaya giriyor la anlayın artık la adamlar zevkine mi rötara sokuyor tabi olacak aksaklık hayatta ne dört dörtlük 10
    • yolcu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:26:32 Neyine rötar yaptığı bizi hiç ilgilendirmez. Biz parayı ödüyoruz hizmeti de tam zamanında ve eksiksiz istiyoruz. Hepinizden... Satarsınız böyle giderse o şirketi yakında. 33
    • Yolcu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:45:44 Gerçekten saçmalamışsın. Her hizmet alan tabiki eksiksik zamanında hizmet almak ister. Acaba sen işinde herşeyinş 4 4lük zamanında eksiksiz yapıyormusun? Google dan bi bak uçak nedir ne şekillerde rötar yapabilir bi öğren. Ha birde bazılarınız gerçekten uçmaya layık değilsnz. Herşeye fikriniz var bilginiz yok! 1
    • ..... 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:52:14 Daha uçağın ne demek olduğunu bilmeyen okumayan araştırmayan bi milletin var ve sen onlari digerleri gibi dislamayip ucuz maliyetle en guvenli sekilde ucurmak istiyorsun. ucuz biletin yolcusu ne denilebilir ki..aciklama bile gerekmez.. 1
    • yolcuya cvb 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:41:00 bir pegasus 2005 ten beri büyüdü ise hiçbirzaman bitmicektir bu birrrr ikiii sen yolcu olarak çok biliyosun ya google a yaz öğren diyosun ozaman google yaz bakalım sabiha gökçende kaçtane pist var kaçtane uçak var ve ne yüzünden rötarlar oluyormuş ve neden kapılar kapandıktan sonra uçakta beklemek durumda kalınıyormuş ha bide trafik kontrol kulesi neymiş diye yaz öğren azıcık bu ikiiii. üççççç artık yolcu yolculuğunu bilsin ... pilotluğa hostesliğe hevesi olupta olamamış olup bindiğinde kendine ego yapıp iki lafından biri aaaa ama onu öyle yapmalı aaa ama şunu kaptan böyle yapmalı diye çemkirmeyin. YETER 0
    • yolcu ya 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:44:34 biz parayı ödüyoruz oyüzden eksiksiz hizmet almalıyız diyosunda sen devlete hükümete ödediğin vergilerini düzgün bişeklide karşılığını alamadığında çemkiriyonmu böyle yada sen bankaya kredi kartın borcun olduğununda zamanında ödüyormusun??? yooo hayııırr ozaman neymiş herzaman herşey yolunda gitmeyebilirmiş hemde suç pegasusun olmadığı halde. ya yeter artık azıcık bilgilenin ya yeter daaaa 0
    • bayram sabahı 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:48:08 bayram sabahı yola çıkar türk milleti trafik umuru olmaz nasıl olsa biliyor razıdır ... hava kar yağmur fırtına olur yine aldırış etmez artık biliyor normaldir trafik var...feribota sırada beklersin bilirsin yoğun trafik var...pek uçağı sen ne sanıyosun arkadaş söylesene uzay mekiği filanmı seni ışınlıcakmı sanıyosun????türk milleti bikaç seneye kalmaz bunada alışır ama kaptanların ve hosteslerin ömürlerinden ömür alırlar canından bezdirirler hatta bizleri sinir hastası ederler bu hep böyle olmaya devam edecek adaletsiz dünya 1
    • Cahil 02 Temmuz 2016, Cumartesi 17:23:38 Sen önce verdiğin vergilerin hesabını soracak seviyeye gel ondan sonra pegasustan hesap sor 0
    • qwe 02 Temmuz 2016, Cumartesi 18:46:36 tam zamanında ve eksiksiz isteyen kardeş kendi çalıştığın işi de böyle tam zamanında ve eksiksiz yapıyormusun? şirketi satarlarsa kimseye kaptırma sen al da millet eksiksiz hizmet görsün 0
    • yok 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:21:54 Kafanın basmadığı nokta şu: bu kadar insanı 5 saat uçakta bekletmeye hakları yok. İnsanları uçakta bekletmek uyanıklıktan başka bir şey değil. Sırf insanlar bilet ücretinin iadesini istemesinler diye. 8
    • yolcuya 03 Temmuz 2016, Pazar 07:57:01 İki gün sonra gitsen bunlar olmaz yolcu....Akıllı ol.. 0
  • Gurbetci 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:12:04 Kan sülüģü bir şirket oldugunu bilioz,5-10 lira ucuza uçacam diye bilet alionuz ,o zaman susacaksin kardeşim.ya adam gibi THY den biletini alin insan gibi yolculik yapan,yada 5 lira daha ucuz diye bunlara binen koyun gibi yolculuk yapan. 12
    • gurbetci 03 Temmuz 2016, Pazar 07:58:43 THY zamanında mı kalkmış?hahahahaaa.. 0
  • Cenks 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:09:22 Elazıggggg 3
  • Recep Çetin 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:04:10 Hırsız olmak suç değildir. Ben ne hırsızlar gördüm nerelere gelmiş. 4
  • Cengo 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:03:59 Otobüs yolcuları uçak kullanınca normal böyle şeyler, ne tek pist sıkıntısını anlar bunlar, ne slotu ne de alan trafiğini, yurdumun insanı, malzeme bu, olacak artık bu kadar... 4
    • Cahil cühela 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:18:03 Empati yapmayı çok biliyorsun ister pilot ister cumhurbaşkanı empati yap empatiiiiiii tek pist sıkıntısıymıs otobus insaniymis en azindan onlar insan sen nesin kendini nerelerde görüyorsun kaf dağı 6
  • Deva 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:01:35 GAKKOSLAR DAHA OGRENEMEDILER HAVACILIGI, BI 10 YILA INSALLAH 7
    • Kimsin 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:18:34 Pardonda sen kimsin 4
    • Cok konusma 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:32:05 Türkiye ögrendi havaciligi tabi ilk başta ögrenen sensin kusura bakma bütün şehirlerde havaalanı var herkes biliyor havacılıgı, ucagi elazig bilmiyor demi kurtulus savasi zamaninda turkiyedeki ilk pistlerden biri elazigdadir unutma 5
    • Sen kimsin 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:26:45 60 senedir bu millete havacılıkta hizmet veren bir ailenin ogluyum sen kimsin 1
  • müstehak 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:01:15 Pegasus size ikram vermeyeceğini söylüyor 5liraya sattığı suyu ikram ediyor daha ne istiyorsun :) bilet ucuz diye git pegasusdan al sonra da uçağın sahibi gibi davran ne uçakla seyahat etmeyi nede insanlığı biliyor bu yolcular çoğu yolcu gecikmelerde bi daha pegasusla uçmayacam allah belasını versin binersem bilmem neyim diyor bi hafta sonra gene aynı yüzleri aynı yerde görüyoruz size daha beterleri müstehak 1
  • İzmirli 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:59:14 29 tl ye bilet alanlar... 4
  • yaranılmaz 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:56:27 arkadas biz Türk milletinede yaramılmıyor! bekleme varken uçağa alınsak kabahat alınmasak kabahat. havayolu personeli ne yapsın biz dengesiz milletiz. birde şirket yolcuyu uçakla bekletince paramı kazanıyorda bunlar hırsız diye bağırıyor onuda anlayamadim bari alakali bi slogan bulsalarmış. 1
  • Nankorler 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:55:06 Ya hayatinda ucak gormemis adamlara ucak gosteriyorsun elde olmayan sebeplerden hemde su ve yiyecek ikramli sekilde bekliyosun sonra hirsiz diye bagiriyosun yazik cok yazik git bilmem kac saat otobuslede gor hirsizi. Adamlar havaciligi baslatmadi ama herkese ucaga binmeyi sagladi ayiptir bu nankorluk 0
  • Yazik. 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:53:05 Ucakta okadar hamileler ve bebekler varken onlari korkutup bagirip cagirmak slogan atmak .... Allah islah etsin elbet medeniyeti ogreneceksiniz. 1
  • Can 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:52:22 Otobüs var yada deve falan da var, onları tercih etsinler o zaman ☺ 5
    • Peh 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:20:19 Gel ben seni istedigin yere jetimle götürcem daha dün eşşeke biniyordun 0
  • Pegasus olmasa siz uçak nedir bilmeZsiniz ... 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:52:21 Cok bilinçsiz yolcu var , bilmiyorlar mı bayram yoğunluğu bilmiyolar mı şirketler msj yoluyla uçağınız gecikcektir 3 saat önce havaalanında olun diye .. Tek pistten ancak bukadar oluyo! Gidip başka havayoluyla uçsada o ucagın içinde beklicek pegasusla ucsada beklicek. 60-70 liraya bilet alarak kelime yapanlar , gidip otobüs kullansınlar ozaman , tamamen bencilce tamamen zekasızca. Ama işte 60-70 tl bilet alınca ucak onların sanıyolar. Biraz daha saygı biraz daha sakin ... 3
  • Turk yolcu:) 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:52:08 Uç para verip 6 ay oncesınden bilet alıyor sonrada business muamalesı bekliyor... Kardeşim Pegasus low cost şirkettir ve böyle seyler normalidir... Bu paraya bu muamele... Beğenmeyen binmez... 1
  • OTOGAR YOLCU PROFİLİ 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:51:16 BU MİLLETE UCAK HALA LUX. 3
    • Aşagılama 02 Temmuz 2016, Cumartesi 19:26:06 Sen sanırım NASA jetleriyle ucuyorsun 6
    • Huseyin kaptan 02 Temmuz 2016, Cumartesi 21:40:37 Adam gibi adamsin kaptanim eline ve yuregine saglik 0
  • O bu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:47:24 Ya bu pegasus bunca rotara nasil hayatta kalabiliyor? Cunku ben dahil "hirsiz pegasus" slogani atan herkes promosyonlu 49 tl ye son 5 koltuk reklamini gorunce hemen bileti satin aliyor.. low cost abicim bu, aç da birakir rotar da yapar. Goze alip satin aliyorsun. Bu bana bi ders olsun hayatta bi daha pegasusa binmem diyip iki hafta sonra pegasus ucagindan konum gonderen guzel yurdum insani daha cok alkislarsin. 3
    • :) 02 Temmuz 2016, Cumartesi 16:59:53 Low cost diye rotarmi yapiyor sence? Kardesim kimse o yolcunin gulcemaline hasta degil herkesin evi var colugu cocugu var zamaninda kalkamamasinin sebebi saw havalimani ve sacma Sapan trafigidir. Siz calisanlari Mantarmi saniosunuz ya? Ucuz diye rotar mi yapar bilerek kafanizmi guzel? Thy nin sikayetlerini acin okuyun cahiller siz kim ucak kim. Hareme Dogru ilerleyin 0
    • O bu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:21:13 Arkadasim havacilik senin kampanyali aldigin cep telefonunun yari dokunmatik tuslarina basarak evinin wc sinden yolladigin mesajlarla yapilmiyor.. niye thy nin sabiha cikisli ucuslarinda yolcular galeyana gelmiyor? Low costum diye tek merdivenle yolcu indirirsen, koltuk kemerini yolcuya duzelttirir kabin ekibine temizlik yaptirir, 2 teknisyenle 25 ucak cevirmeye kalkarsan rotarin babasini yaparsin.. hadi simdi bize sebze halinden konum yolla sonra da domatiz diye bagirmaya devam et.. havaciligi biz senin yerine yapariz.. 0
  • Rötar 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:47:04 Bilen bilir bir de dizilere viral reklam veriyorlar yok efendim neymiş kelebek etkisiymiş de dünyanın diğer ucunda bir uçak bir dakika rötar yapsa bütün uçaklar etkilenirmiş falan filan. Nedense bu kelebek hep pegasus'u buluyor 5
    • ... 02 Temmuz 2016, Cumartesi 22:09:08 Bu kelebek senin bildiğin kelebek değil, Pegasusun amblemi at ya kelebek onu mutlaka bulup münasip bir yere konar. Mukadderat artık... 0
    • isme gerek yok 02 Temmuz 2016, Cumartesi 23:16:15 Ben bir havayolu calısanı olarak pegasusu kınıyorum bu ilk degil sonda olmayacak ucuz bilet veriuomus anadolujet te ucuz bilet var insanları dömürmekten baska bise yapmıyolar 0
  • Bilet 69 tl 02 Temmuz 2016, Cumartesi 14:44:39 İdare edeceksiniz huloglar... 5
    • misafir 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:15:51 69 TL yi zamanında Anadolu jette veririm daha rahat giderim. 12
    • Anca gidersin 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:23:08 Sabiha gokcende en cok slot yiyen sirketi bi ogrenin bence once 5
    • yolcu 02 Temmuz 2016, Cumartesi 15:27:29 neden idare edeceklermiş? Parasını ödemişler.. 7
    • 69 TL 02 Temmuz 2016, Cumartesi 18:49:14 Ben çok bekledim uçağın içinde Anadolujet'te üstelik 69 değil 139 TL ye.. 0
    • copy paste 02 Temmuz 2016, Cumartesi 20:34:19 ANADOLU JET THY 7403 ERZURUM 15:20 21:45 GECIKME 6 SAAT 25 DK sonuç olarak hırsız anadolu jet mi oluyor? komiksiniz.. 0