PEGASUS PİLOTUNUN SKANDAL DAVRANIŞI…

    Çok beğenilenler

  • Misafir 24 Temmuz 2011, Pazar 09:28:42 20 Hazıran 2011 personel ve murettebat ıcın uygulanacak usuller degısmıstır degerlı yorumcular yenı uygulama dogrultusunda elle arama rastgele secılmıs % 10 nıspetıne yanı eskı halıne cekılmıstır yapılan hareket amacına ulasmıstır bu skandallar olmasa hıc bırsey sorgulanmyor degısmıyor. 0
  • Adnan B 17 Haziran 2017, Cumartesi 16:12:41 Bence az bile yapmış yakınen tanırım çok sakin bir abimizdir demekki adamcağızı çıldırttılar cihazın ayarını çok fazla yüksetiyorlar birşey olmasa bile ötüyor 0
  • Tüm yorumlar

  • Misafir 23 Nisan 2012, Pazartesi 00:38:28 Çileden Çıkardılar Geçen Gün. Yeni Yazı Gelmiş. Yazıda Ötmeyen Metal Eşyayı Çıkart mı Yazıyormuş? Üstelik 1 Aydır Geçiyor O Metal Eşya Oradan Sorun Yok. Ötsün Diye Ayar Yükseltiyorsunuz. Geçen Gün ki Güvenlik Görevlileri Şunu Bilin Bir Dahaki Sefere Beni Böyle Ararsanız Hakkınızda Suç Duyurusunda Bulunacağım. Kuralları Yaparken de Uygularken de Biraz Mantıklı Olmak Lazım. Belki Emsal Olur da Herkes de Bu Çileden Kurtulur. 0
  • Misafir 16 Temmuz 2011, Cumartesi 14:27:22 Everybody needs to be security checked, nobody argues about this fact, however some security personal see this as an oppertunity to herras flight crew, or go at it with an I will show you who the boss is mentality and that my friends will lead to these kind of situations as flight crew really gets treated with no respect by some security personal. happy landings 0
  • Misafir 24 Haziran 2011, Cuma 21:12:49 şirketinin elenamı.avukatuın yok mu hukuk müşavirin yok mu açıklama yapsanız 1 milyon koltuk satmaya devam nerde hümanizma 0
  • Misafir 22 Haziran 2011, Çarşamba 18:32:21 kaptanlar maskara oldunuz yaaa yazık ya herkes işini yapıyo güvenliklerden ne istiyon gidin ensesi kalın olanlarda isteyin.zaten onların hali başında aşkın ekmek ,su, et ,makarna , 0
  • Misafir 22 Haziran 2011, Çarşamba 18:20:13 sevgili yorumcular yazmış çizmişsiniz bütün yorumları okudum kimi öyle kimi böyle kabak güvenlik görevlisine patladı.sayın kaptanlar doğru uçak size emanet ama sizin ve yolcuların güvenliği o güvenliklerin elinde geçiyor.bide bu uygulamayı güvenlikçiler komadi,ki hakınızı haklı yerde arayın soyunarak şov yaparak değil. 0
  • Misafir 21 Haziran 2011, Salı 21:57:19 Pilota koca uçağı emanet ediyorsun sonra da adama kemerini çıkart diyorsun. Biz de işler böyle yürüyor maalesef. Vur dedin mi öldürüyorsun. 0
  • Misafir 21 Haziran 2011, Salı 11:04:46 Sevgili guvenlik gorevlisi arkadasim.Zaten kimse uzerinin aranmasina tepki gostermiyor.ama orda kanunsuz is yapiliyor.zaten resmi yoldanda itirazimizi sunucaz.yaptiginiz isi iyi ogrenin acaba hanginiz özel guvenlik yasasını bi kere olsun okudu.al google yaz oku.5188 sayılı özel güvenlik yasası.ben kısaca ozetlim kimseyi hic bir sekilde polis nezaretinde dahi olsa elle arama yetkiniz yok. 0
  • Misafir 21 Haziran 2011, Salı 02:10:52 Yurt dısında ayakkabınıza kadar cıkarıyorsunuz ulkenızde kaptan kesılıyorsunuz.Gorevlılere daha nazık olun.Onlar ıslerını yapıyor. 1
  • Misafir 21 Haziran 2011, Salı 00:36:02 Pilotun yaptigi tam bir rezalet hem de daniskasi.terbiyesiz herif.Hastanelerde her gun bu pilot gibi onlarcasi rezalet cikariyor biz de boyle protesto mu edelim? 0
  • Misafir 21 Haziran 2011, Salı 00:35:26 bazı kaptanlarımız da yorumlarında güvenlik görevlisini yerden yere vurmaktalar.düşük maaş alıyorum diye bir güvenlik görevlisine yakışmayacak şekilde hareket etmedim etmem..belki edenler de vardır onuda kınıyorum..havalimanı güvenlik komisyonu ne emrediyosa biz onu yapıyoruz..hiçbir güvenlik görevlisi arkadaşım keyfi hareket edemez edenin hakkında işlem yapılıyo zaten..elle aramaya tepki veriliyor.neden acaba..siz dürüst olduğunuza eminseniz tehlike arzeden bişey yoksa..bırakın sizi kontrol edelim ne olcak sanki..ve aramamızı yaptıktan sonra iyi uçuşlar güleryüzlü bir şekilde sizi uğurlayalım..bizim size ihti,yacımız var sizin bize ihtihacı vardır..onun için kırıcı olmak yerine hepimiz kurallara uyalım..sizin geçtiğiniz noktada görev yapıy 0
  • Misafir 21 Haziran 2011, Salı 00:34:57 kaptanın yaptığı gerçekten çok ayıp,onun yerinde olmak istemezdim sonuçta kendini bütün türkiyeye rezil etii. bence yapılması gereken bu deyildi.sonuçta bir iş yerinde bir kurallar bütünü vardır ve her çalışan personel bu kurallara uymakla yükümlüdür ha bide kaptan güvenliğin kalitesini düşüriyimderken kendi kalitesini düşürmüştür. hakını daha anayasal yollarla aramasını bilmelidir. 0
  • Misafir 21 Haziran 2011, Salı 00:25:52 değerli kaptanlar..emin olun size eziyet çektirmek için kontrolünuzu yapmıyoruz..ben uzun yıllardır antalya havalimanında güvenlik görevlisiyim..daima bu görevi şerefimle yaptım yapacam ve yapıyorum..sizin kontrolden geçtiğiniz noktada ben görevliyim..ve hiçbir zaman nezaketsiz davranışım olmamıştır yapana da müsamaha göstermemişimdir..ama lütfen sizde duyarlı olunuz ve isteneni normal karşılayalım..örneğin laptopları çıkartırıyoruz..bunu biz değil milli sivil havacılık ve icao ,ecac istiyo,amaç bagajdaki nesneleri daha kolay tespit etmek..ama aldığımız tepki müthiş..biraz bizide düşünün bize de hak verin.günde 100 uçağın mürettebatını alıyoruz..herkes bir tepki verirse biz bu görevi nasıl ifa edebiliriz.. sıcak kanlı olalım birbirimizi anl 0
  • Misafir 21 Haziran 2011, Salı 00:16:55 uzun yılllardır antalya havalimanında güvenlik görevlisiyim..personel,uçuş müretttebatının geçtiği noktada görevliyim..emin olun biz uçuş ekplerini görünce seviniyoruz ve kapıda karşılıyoruz..merhaba hoşgeldiniz iyi uçuşlar deyip güler yüzle uğurlamak için elimizden geleni yapıyoruz..şu da unutulmamalıdır ki,,hiçbir güvenlik görevlisi arkadaşım ve ben yasanın verdiği yetki dışına çıkmadık çıkamayız..verilen talimatlar harfiyen uygulanır.milli sivil havacılık,icao,ecac,neyin nasıl yapılmasıgerektiği konusunda açıkça belirtmiştir..ve deniyorki uçuş kartı taşıyan herkes yolcu gibi aramaya tabidir..ondan dolayı lütfen herkes ılımlı davransın..sinyal mi verdiniz..sizi arayalım güleryüzlü bir şekilde uğurlayalım daha doğru olmazmı..emin olun biz 0
  • Misafir 21 Haziran 2011, Salı 00:03:52 hhhhh 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 23:06:33 Bir defasında yine aynı yer... Antalya Dış Hatlar Terminali-2 Personel Kapısı, hemen gümrüğün yanı... X-Ray'den geçtim, baktım ki Securitas Güvenlik Görevlisi sağ gömlek cebimdeki 'tükenmez kalem'i aldı ve açıp kapatıyor... Bekledim, dedim herhalde beğendi kalemi... Dedim 'sen ne yaptığını sanıyorsun yaa?' Dedi ki 'nereden bileyim bunun bir silah (tabanca) olup olmadığını?' Ben de dedim ki 'senin benim gömlek cebimden kalemimi almaya hakkın yok! Böyle birşeyden şüpheleniyorsan; bana söylersin yaa Kaptan şu kalemi X-Ray'den geçirin veya siz bir açıp kapatıda ATEŞLEMEDİĞİNİ GÖREYİM' İster inanın, ister inanmayın; direkt birinci ağızdan gerçek bir anı... 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 22:09:32 herkez bi yorum yapmış kendince hiç sordunuzmu kaptan beye adli işlemden başka ne geçmiş eline koskoca kaptan pantolon gömlek cıkarıyo bide üstüne fotograf cektiriyoo zannediyoki antalya havalanını rezil edecek fakat kendinin rezillini hiç bilmez noldu orasını burasın gösterdide benim diyecegim bi kemeri cıkarmak güçüne gidiyosa antalya havalanına ugrama bekir kaptann bi hatayı yapıpta özürdilemeye benzemez bu işler 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 22:02:21 Olayı yaşayan birisi olarak kaptanın hareketi çok yanlıştı karsisinda bir bayan görevliye gömleğini çıkarmaya çalışması pantolunu indirmek istemesi bu nasıl bir davranış bizim orfumuzde adetimizde bumu var aynı hareket kendi kızına yapılsa yada eşine hoşuna gidermiydi acaba çok büyük terbiyesizlik kınıyorum ayıp yani sanki kendisini hava limanının sahibi sanıyor bilmeywnlerede soyleyim mshgp ek 8 göre arama yapılıyor kimseyede ayrıcalık verilmiyor isteyen gelir ve görür insanlarida bu kadar kolay karalamaz egosunuda böyle tatmin etmesin kulun hakkı kulda bulbulun hakkı dalda kalmaz 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 20:55:19 yabancı kaptanlar 1 numara ya bizim sözüm ona pilotçuklar...içi boş balon gibiler valla :)) 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 15:31:58 Antalya havalimanı işletmesi değişmediği sürece bu rezillikler yaşanacaktır. İşletmecilik kolay değildir beyler. 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 12:37:28 ANTALYA İŞLETMENİ IC HOLDİNG EN KISA SÜREDE sözleşmesini başka şirkete vermeli çok yıpranmışlar ciddiyim 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 12:14:32 Arkadaşlar daha geçen gün haberlerde çıktı artık Atatürk havalimanında bile kimse kemer ayakkabı çıkarmayacak!!! Daha geçen hafta Ayt den yatı dönüşü apron çıkışında pasaporttan geçtikten sonra kendini emniyet müdürü zanneden güvenlik görevlileri kaptanımıza ve bana ceket kemer çıkarttırdılar .. Ceketlerimi koyduğumuz kovalar leşş gibi simsiyah içleri . Herşeyi bıraktık geçtik sonra kapıya geldim kartlı sistem koymuşlar ben en son geçen yıl gelmiştim ittirdim kapıyı açılmadı güvenlik geldi yanıma "kimliğinizi görebilirmiyim sizin pilot olduğunuzdan şüphem var" dedi !! Ne diosun sen dedim neymiş ordaki manyetiiğe kartı okutmayı bilmiomuşum ben pilot olamazmışım!! Gayet küstah lakayıt ve ukala antalya bekçileri!! 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 11:08:59 Uzun yıllardır AYT de çalışan biri olarak pilotun değil, güvenlikçilerin yaptığının skandal olduğunu düşünüyorum. Dünyada gidip görmediğim havalimanı kalmadı. ama AYT kadar standardı olmayan Securitas Personeli kadar terbiyesiz ve saygısız başka bir örnek görmedim. yolcunun çantasında xrayde bir şey gördüklerinde yolcuya sormadan çantayı açıp kendi başlarına çanta karıştırmalar(turistin hayret ve korku dolu bakışları arasında), yabancı yolcuya DÖN DÖN diye bağırınca onun Türkçeyi anlayacagını sanan cahil cüheyla güvenlikci bozuntuları, kendi arkadaşları xraydan gecip ötünce pis pis sırıtarak arkadaşına söyle bir dokunup gecip arkada öten personel ya da uçuş görevlisini hayalarını yoklayıncaya kadar arayıp kendi egosunu tatmin edenler..... 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 11:06:03 Nasıl uçağı uçurmanın bir prosedürü varsa güvenliğinde bir prosedürü var. Uçakta nasıl ki güvenliği tehdit edecek bir kişiyi kelepçeyle bağlamaya kadar yetki veriliyorsa sana, o güvenlikciye de bu yetki verilmiş. Aranacaksın. Demek ki bazı şirketlerde böyle kaptanlar var. Kurallara uymayan, show yapmayı seven, şikayetini bu şekilde dile getiren. Ne diyeyim artık agresifse pilotlar başka havayollarından bilet almak lazım. Kurallara herkes uymalı. 1
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 09:46:07 Son 10 yılda Türkiye’de 6 milyon 536 bin 231 trafik kazası oldu, fazla paranoyaya gerek yok 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 09:06:52 Ne yazık ki AYT güvenlik sürekli sorun çıkartan bir kurum haline geldi. Çarşaflıları aramayan zihniyet kaptan pilotu arıyor. Bayağı düşündürücü. Aslında AYT havalimanı mercek altına alınmalı. 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 08:26:00 niçin acaba daha fazla yabancı kaptan alınmıyor? bizim fasofiso pilot efendilerin biraz gazını almak lazım...havacılık tarihinde ya kaza ile adlarından bahsedilir yada skandallarla...alacaksın yabancın pilot bakacaksın keyfine :)) 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 08:26:00 niçin acaba daha fazla yabancı kaptan alınmıyor? bizim fasofiso pilot efendilerin biraz gazını almak lazım...havacılık tarihinde ya kaza ile adlarından bahsedilir yada skandallarla...alacaksın yabancın pilot bakacaksın keyfine :)) 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 01:50:41 BIR SEFERINDE AYNI DURUM NEREDEYSE BENIMDE BASIMA GELECEKTI,TUM CEPLERIMI BOSALTIM,TAM GECIYORUM YINE DUT DIYE BIR SES,BIR DAHA GECIYORUM YINE AYNI SES ,ARKA CEBIMDE CUZDAN VAR HERHALDE O YAPIYOR DEMEME RAGMEN BANA DEMEZMI CUZDANDA NE VAR,SANAMI HESAP VERECEYIM CUZDANIMDA NE OLDUGUNU YA SABIR DEYIP GECTIM DUNYANIN HIC BIR TERMINALINDE B 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 01:42:22 INANIN O PILOT ARDAKADASI GORSEM IKI YANAGINDAN OPER TEBRIK EDERIM,ANTALYA HAVA ALANI IC HATLAR TERMINAL GIRISINDEDEKI GUVENLIK ELAMANLARI INANIN INSANI CILDIRTIYORLAR,DUNYANIN HIC BIR HAVA- ALANI TERMINALLERININ ILK YOLCU GIRISINDE BOYLE BIR ARAMA YOKTUR,YOLCU BILET VE BAGAJ ISLEMINI BITIRIR ONDAN SONRA UCAGIN KALKACAGI SALONA GIRECEGI ZAMAN GUVENLIK ARAMASI BASLAR BOYLE BIR UYGULAMA UGANDA HAVA ALANINDA BILE YOKTUR .BIR SEFERINDE BENIM BASIMA GELDI,HER SEYI BOSLATIKTANBOSALTIKTAN SONRA TAM GECIYORUM YIE 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 00:25:40 Sevgili Airporthaber, lütfen bu haberi ve yorumları Antalya valiliğine ve ilgili kurumlara iletin ya da bunu Pegasus yönetimi yapsın. Bakalım kim haklıymış? 0
  • Misafir 20 Haziran 2011, Pazartesi 00:22:28 Kompleksin nick'inden belli, onu da yorum başlığına yazmışsın be cahil. Sen yabancı kaptanları örnek al biz de işimizi yapmaya devam edelim. Ben mi? senin olamadığın astronotum:) Bir de okuduğu haberi anlamayan cahil şöyle yazmış, "nedir bu yolcuların sizden çektiği" bu haberle yolcunun ne ilgisi var? Kaptanlardan yolcular ne çekmektedir? Vah meczup vah... 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 23:36:14 Camia sizin arkanızdadır. Bilgisiz, cahil adamlar size zerre kadar leke süremez... 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 22:45:40 Bazı arkadaşlar yurt dışında bu işler nasıl oluyor bilmeden ahkam kesiyor. Yurt dışında personel girişlerinde cihazdan geçersin cihaz sinyal verirse üzerinde cihazın algıladığı cinste metal varsa çıkartıp tekrar girersin. Son seçenek olarak el cihazıyla arama yapılır. Ayrıca Türkiye ki cihazlar keyfi olarak yada güvenlik nedeniyle daha hassas ayarlanmıştır. Avrupa da bu kadar hassas değildir sadece belirli metallere sinyal verir. Bizde ki sorun tutarsız uygulamalardır. Aynı kapıdan sabah geçersin bişey yok 10 dk sonra geçersin ikaz verir 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 22:09:33 kardeşim bu yabancı kaptanlardan örnek almazmısınız hiç...bu yerli astronotlar kapris allah kapris...yaaa nedir bu yolcuların sizden çektiği...sonrada ağlarsınız yabancı pilot geliyor diye....herkes işini yapıyor sizde işinizi yapın ağlamayın :)) 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 21:05:10 Pilotlar aransın ama aramanın da bir usulü var, terbiyesizlik yapmanın manası yok. Gün gelir o güvenlikçilerin birine işi düşer, hatırlartırlar o hareketlerini aklı başına gelir o havalı güvenlikçi arkadaşın. Mesela kantinize sigara almaya gelir, almazsınız içeri aklı başına gelir. Tabi dışarda üniforma olmadan bu havalı arkadaşları görmek isteriz :)) 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 18:52:04 kaptan yerden göğe haklı burada ki bilgilendirme de eksiklikler var. arama yapılmasına kimsenin bir sey dediği yok ama antalyada ellerinde dedektör olmasına rağmen elle üst aramasıda yapılıyor pilotların itirazı buna başka nerede var böyle bir uygulama 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 18:32:16 yabancı kaptan yabancı kaptan...yabancı kaptanın maçası yer mi orda tepki vermeye..kuzu kuzu geçerler tabi onlara göre hava hoş..aa neden mi ? anladın sen onu !.. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 17:19:16 Antalya Havalımanı Guvenlıgınde boyle bır olay beklıyordum,sabah gecıyorsunuz basıt arama ogleden sonra kemere ayakkabıya varan cıkarma uygulaması,tutarsız sevıyesız davranıslar ve keyfı uygulamalar,ınsallah vazgecılır,yurt dısında gormedıgımız ezıyetı yurdumuz Antalyada goruyoruz.lutfen ozel guvenlık ve denetleyıcı Emnıyet teskılatı kendımıze gelelım 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 16:57:28 Özel güvenlikçiler kendilerini tatmin ediyorlar.Bak kaptanları arıyorum diye tatmin oluyorlar.Onlar emir kuluda bunların bir başı yok mu?.At hırsızları elini kolunu sallayarak gelir geçer onlara kimse ses etmez.Saygı göster saygı gör .Ağam paşam dendikçe yakında tepemize edecekler.Niye tüm bu olaylar Antalyada oluyor bir düşünün bakalım.Hepsi uçuş ekibi düşmanı bunların.Kemer çıkart, yok ayakkabı çıkart.Önyargılıyım tüm özel güvenlikçilere.Kaptan doğruyu yapmış demekki artık sabrı taştı. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 16:22:52 esas bu işi bilmeyen vali yardımcısıdır,onun eğitime ihtiyacı var...uçuş mürettebatına nasıl davranılır öğretilmesi gerekir...gelip istanbulda kurs görmeli...yanlış biliyorsun amirim...tüm emniyet teşkilatını mahçup etmeye hakkın yok... 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 15:53:18 securitas bu işi yapamıyor imaj sorunu var IFC airport yönetimi huuu huu ne diyorsunuzzzzzzzz 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 15:35:11 bizim egosu tavan yapmış bazı kaptanlarımız aynı davranışı ingilterede yapsında görelim kaptanın yanında uyusturucu geçirmiyceğini kim garanti edebilir geçmişte bunlar olmadımı kaptanların kendini bukadar ayrıcaklı görmesini anlayamıyorum herkes nası uyuyosa o kurala sende uyucaksın yabancı kaptanlarla bi kıyaslayın kendinizi ya adamlardan böle davranışlar cıkıyomu hiç.. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 15:27:11 Bekirim çok iyi yapmışsın, sen yapmasan yakında başka bir yapan çıkacaktı zaten. Dilerim Pegasus Ailesi ve Sn. Ali SABANCI Bey de senin arkanda dururlar. Belki bu olay vesile olur da; yetkili merciler birşeyleri çözmek adına harekete geçerler. Omorfo 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 13:46:10 sayınkaptan sana kimse uçağı uçururken karışmıyorsa sende orda milli ve uluslararası mevzuata göre görevini yapan görevlinin ve mevzuatın kurallarına uyacaksın kurallar ne diyor kapı dedektöründen geçmeden önce üzerinizdeki metal eşyaları çıkaracaksın bunda gocunacak birşey yok eğer siz kendinize ayrılacalık istiyorsanız gidip milli sivil havacılık porğramını değiştirin bu ülke zaten sizin gibiler yüzünden kalkınmıyor ona ayrıcalık buna ayrıçalık 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 13:30:28 ben çok gördüm. güvenlik memurunun hazımsızlıkları bunlar. havaalanı çalışanları xraydan öterek geçer bakılmaz ancak kaptana bakılır.bunlar ancak türkiye de olur. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 13:17:59 Arkadaslar herkez burada kafasina gore birseyler yaziyor.Ama su gercegi gercekten goremiyoruz,. Olaya gebe kalan pilotun gecmisni va kisilik yapisini gercekten biliyormuyuz. Yada burada birilerin hakli birilerini yere vuruken gercekleri gorebiliyormuyuz. Evet orata yakisik almayan bir durum vardir. Su gercegi de unutmayalim ki Dunyada her havalimaninda uygulanan uygulamalar uygulanmaktadir. Ingilteredeki avalimanlarinda ucus ekiplerinin ayakbilarinin cikartilmasi bile istenmekteir. Bu sevgili kaptan arkadasimiz bu cezareti oradada gosterebilecekmiydi acaba. Iste bizde asil ne oldum deliligi vardir. Burada Pegasus havayollarinin adi karistigi icin uzgun oldugumu belirtmek isterim. Ama sayin Pegasus Isletme baskani ve Genel mudur yardimci kap 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 12:56:47 bukadar cok karsıt goruse göre bu haberin başlıgı değiştirilmeli.PİLOTUN FERYADI ,TEPKİSİ,İSYANI olmalı. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 12:31:56 olay sırasında orada bulunmadığım için tamamen haklıdır diyemiyorum (nasıl davrandığına şahit olmadığım için) ama birisi eninde sonunda patlayacaktı... pilotların bu kadar sıkı aranmasına anlam veremiyorum: kullandıkları uçağa ve uçuşa zarar vermek isteseler uçakta balta var zaten! 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 12:25:07 Saadece Antalya degil.... Ucus ekipleri maalesef hemen hemen dunyanin her yerinde guvenlik kontrollarinda bu tur problemlerle karsilasir. Hatta bircok yerlerde ucucularin hakikaten sinirlerini limite getiriyorlar. Bir taraftan bir after shave icin olay cikiyor, obur tarafta cockpitimde bulunan nacak ile ucagin her tarafini talan edebilirsiniz. Mantik maalesef yok. Obur yandan guvenlik gorevlileri de saadece onlaran verilen talimatlari uygulamaktadir. Bekir Kaptan yine sansliymis cunku Turkiyede pilota halen biraz saygi var. Bunu JFK (New York da) yapsaydi herhalde simdi Guantamo Bay'de Taliban larla kebabcik yerdi..... 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 11:39:24 Kaptan Pilotumuz lehine yazılan yorumlara katılıyorum. Ancak özellikle AIRPORT HABER in başlık kısmındaki ifadesini "bir pilota yakışmayacak skandal" kısmını da kınıyorum. Airport Haber kendisi Kaptan Pilot Arkadaşımızı peşinen mahkum etmiş. Başlıklarda daha dikkatli olunması dileklerimi sunar ayrıca yazılan yorumların ilgililer tarafından değerlendirilmesini temenni ederim. Saygılar. Başka bir Kaptan Pilot 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 11:15:58 AYT'deki kompleksli guvenlik gorevlileri kendilerini birsey sanmakta ve bir takim kurallarin arkasina saklanmaya calisarak ucucu personele her turlu terbiyesizligi ve kabaligi yapmaktadirlar. Cok ayip. Guvenlik birkac tane capulcuya emanet edilmemelidir. Arz ederim. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 11:03:27 Ya bu ne haldir böyle ? seviye yerin dibinde dolaşıyor.Beyler burda Bekir Kaptan haklı kim ne derse desin.Ayrıca bir arkadaş kanundan bahsetmiş ve ben kanunu okudum aynen dogru.Güvenlik görevlisi arkadaşlar elle arama yapamazlar.bu böyle biline eger sınırlarını aşıpda yapmak isteyen olur ise direk savcılıga suç duyurusunda bulunun hapis cezası söz konusu.Yani birazcık cesaretli olun kanunları okuyun böyle cahillere pabuç bırakmayın.. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 09:56:40 Kaptanların diğer insanlardan veya havalimanında bu tür yaptırımlara mahruz kalan personelden hiçççç farkı yok. Ancak kaptanında diğer uçucu veya yer ekibleri olarak bir örgüte bağlı çalışmasınında imkanı yok diyemeyiz. Kendini akıllı sanan süper(!) zekalı zat sen kimse bir irdele ebakalım THY'nin seneler önceki bir ucuşunda lokum kutusu içide uyurturuc taşıyan pilotu kimmiş? Uçağı,kaptanın kendisinin kaçırması söz konu şüphesiz değil ancak uçağın bir senaryo çercevesinde kaçırılması bir senaryo. Kapatn bu yapmaz etmez sakın deme. Sana başka örneklerde sunarım o üstün zekalı beynin(!) ambele olur. Tamammı aslan kardeşim..... 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 08:24:08 malesef antalyada böyle abuk subuk bir uygulama var yasada açık ve net olarak belirtilen kişiyi elle arama şartları oluşmadan yapışıyor güvenliklikle ve çok kaba bir şekilde arıyorlar tabi yönetimden kaynaklanıyor bu durum 630 tl maaş için 12 saat aralıksız çalışmak zorunda bu görevliler. artı eğer görevliler tarafından kurulan tuzaklara düşerlerse maaşlarından para kesiliyor. hal böyle olunca bu çocuklarda çok kaba aramalara imza atıyor. oradaki görevli firmanın şapkayı önüne koyup düşünmesi lazım bence.. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 05:49:00 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 05:47:27 Kaptanin tepkisi biraz farkli olmus ama bencede hakli, hem yapilan yorumlar hemde kaptani direk suclayici haber manseti uygunsuz olmus....Kaptan herhangi bir yolcuya silah temin edebilirmis gibi yorumlar ne aci..Bu ulkede insanlar ezecek bas ariyor ne yazik ki.. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 05:25:25 Kaptanlarin diger insanlardan farki ne diye yazan gerizekalilara cok guldum. Trafik cevirmesi yada sokakta kimlik kontrolu degil bu. Ucusa gidiliyor farkinda misiniz? Hangi pilot ucak kacirmak yada dusurmek icin her hangi bir objeye, alete ihtiyac duyar. Ne bulmak umidiyle ariyorlar cok merak ediyorum. Bekir kaptan helal olsun ,sonuna kadar destekliyoruz. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 04:09:01 Arkadaşım imtiyaz isteyen yok zaten..Ne imtiyazı..Elbette kokpit ve kabin ekibi de kontrolden geçmeli ancak herşeyin bir ayarı var..Rezillik boyutunda sanki kıllığına yapar gibi onu çıkar bunu çıkar yok üstüne bir de elle ara..Bizim lafımız ve tephimiz buna...Sizin vereceğiniz imtiyaz batsın sen diyelim !... 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 04:05:29 En son yazan ve kaptanı terör örgüt elemanlıgına yakıştıran güvenlik görevlisi,bence sen git yeşilçama bir kısa metrajlı türk filmi senaryosu yaz bilader ne bu ya...demek ki bu devlet senin beline silah koysa sen dogru terör örgütünün adamı olup havalimanına bomba sokacaksın..senin yazdıgın senaryo ile benimkinin hiçbir farkı yok..boş laflar ile kendinizi haklı çıkarmaya çalışmayın.size kanunun verdigi yetkileri cehaletiniz ile aşıyorsunuz aman dikkat edin benim gibi kanun bbilen bir kaptana rast gelme sonra o tck yı senin gözüne sokmıyayım aman diyeyim güzel kardeşim sinirliyimmm agresifiiim ters adamımmmm dikkat ben kaptan recep ivedik ;) 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 03:25:21 Yorumunuz uygunsuz ve hakaret içeren unsurlara yer verdiğinden dolayı yayımlanmamaktadır. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 03:04:03 "Kaptanın baltası var ne demek. Doğru kokpitte balta var ama buradaki olay farklı. Pilotda illegal bir yapıya ortak olabilir. Bir örgütle bağlantılı olup uçağı kacırması için yolcuya verilmek üzere bir silah sokabilir. Kaptan oldu diye diğer personelden dahamı imtiyazlı olması lazım yahu. Ne alaka " diye yazan geri zekalı, kaptan bir yolcuya sence neden uıçağı kaçırması için silah verebilir ? 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 02:55:21 Az bile yapmış tebrikler kaptanım bu adamlar bundan anlıyolar. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 02:53:25 Antalyda ki guvenlikciler artık işi çıgırından cıkardılar boyle sacma arama usulu olmaz boyle bişeyi o yapmasaydı ben yapacaktım iyi olmus bazı seyleri protesto etmek lazım koyun olmamak lazım . 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 02:41:27 isiniz gucunuz bizim hava alanlarinin guvenligini kotulemek.hele bir israel guvenliginden gecin de ogrenin nasil gereksiz siki kontrolu, 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 02:40:40 Güvenlik görevlileri nedense id kontrolu yapmıyorlar. Temizlik havas kımse kontrol yapmıyor. Sonra da ucagı korumak ıcın ucagı ucaran kısının kemerı cartı curtu cıkartırılıyor. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 02:17:52 neden yabancı kaptanlarda böle şeyler olmuyoda bizim egosu şişmiş türk kaptanlarda böle çirkeflikler oluyor kural neyse uyucaksın herşey standart 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 01:57:06 Bekir selam, iyi yapmışsın eline sağlık, benim ve bir çok arkadaşımın hep düşündüğü ama cesaret edemediğini yapmışsın. eline sağlık. inşallah şirketin senin arkanda durarak bu zulme bir son veilmesine önayak olur . 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 01:52:41 Antalyayı biliyoruz, Orası Antalya cumhuriyeti!! Gelinde SAW daki güvenliği görün. Bu vesile ile tün SAW güvenliğine teşekkür etmek isterim. Hem görevlerini yapıyorlar hemde bizleri günaydın, iyi günler, iyi istirahatler diyerek gönderiyorlar, bizlerde her seferinde aynı güzel dileklerimizi kendilerine iletiyoruz. güler yüzle birbirimizden ayrılıyorum. tekrar teşekkür ederim sizlere. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 01:32:02 Güvenliğin gerekli olduğunu, tüm emniyet önlemlerini alması ve tüm problemleri çözmesi için uçağın tüm sorumluluğu yüklenen, bir KAPTAN'dan daha iyi hiç kimse bilemez. Litfen yorum yapanlar hiç bir Kaptanın aranmaya direnmediğini ve metal dedektörlerinden geçtiğini iyice anlasınlar. Ancak Antalya'da güvenlik görevlileri görevlerini son derece keyfi yapıyorlar. Üniformalı Uçuş ekipleri didik aranırken kendi arkadaşları, havalimanı personelleri, polisler gayet üstün körü aranıyor. Şu an da Amerika'da dahi IFALPA'nın baskıları sonucunda Görevli uçuş ekipleri elle aranmıyorlar. Ancak bu sadece o personellerin değil onları denetleyenlerin de hatası. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 01:28:59 kabul etmesenizde birtakım komplekslere sahip kişiler olduğunuz belli.devam edin yazılarınıza.ancak bu tarzla sıyrılamazsınız komplekslerinizden. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 01:24:04 securitas haklıdır.pilot haksızdır 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 01:07:36 Bugün yine Atatürk havalimaninda sahit oldum, bu Güvenlik personeli kendini Polis zannediyor heralde. Havalari o bicim, nerde ne Cahil var Güvenlik yapmislar.. bunlara biran evvel cözüm bulunmasi gerekiyor. bazilari haddini ve verilen yetkiyi asiyor. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 01:00:48 Sayın büyük yetkililerimiz, birilerini koruyup, olay daha da büyüyüp sonra o narin parmaklarınızı "ben değil, o" diye göstereceğinize, şu işe siz önce bir parmak atın. Yorumları okudum bu özel güvenlik çalışanları ve prosedürlerinde bir PROBLEM mi var acaba? 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 00:46:51 Eger Pegasus havayolu tasiyicisi ise...bu kaptani derhal ama derhal psikoteknik teste almasi ondan sonra ucmasina musaade etmesi lazim. Olayin nedeni ne olursa olsun hakli veya haksiz bu tepki bir ucucu pilot icin cok tehlikeli bu hususu tum yorumcular atlamis, haklilik veya haksizlik hic onemli degil burada olay cok cok vahim ve sorunhaberdeyazildigi gibi kaptan pilottan beklenmeyecek sekilde davranmis olmasi. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 00:45:23 kaptan haklıdır.sizinde haber başlığınız tartışılır. 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 00:42:56 yazdığım niye yayınlanmıyoırrrrrr???? gücünüzemi gitti ?* ne oldu tarafsızlığınızz??? 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 00:22:02 Kaptanın baltası var ne demek. Doğru kokpitte balta var ama buradaki olay farklı. Pilotda illegal bir yapıya ortak olabilir. Bir örgütle bağlantılı olup uçağı kacırması için yolcuya verilmek üzere bir silah sokabilir. Kaptan oldu diye diğer personelden dahamı imtiyazlı olması lazım yahu. Ne alaka .... 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 00:19:24 NEDİR YASAL İŞLEM,HABURDAKİLERE YAPILDIMI BU İŞLEM?KOMEDİ BU BİR KEREYE MAHSUSMUŞ BU NEDİR BU? ALLAH AŞKINA BU SİVİL VESAYET NE ZAMAN ÜZERİMİZDEN KALKACAK,SİYASİLER ASKER İÇİN NE DİYORDU ;İNSAN KENDİ HALKINI DÜŞMAN GÖRÜRMÜ,İÇ DÜŞMAN OLURMU DEDİLER BİZDE BUNU SAHİ ZANNETTİK.BAKIN BİR UÇAĞI VE YÜZLERCE YOLCUYU EMANET ETTİĞİNİZ,YERİ GELİP YOLCUNUN SİLAHLARINI TESLİM ETTİĞİNİZ FLIGHT CREW'A ÖZEL BİR GEÇİŞ SAĞLAMANIZ VE UÇUŞ ÖNCESİ ONLARIN PSİKOLOJİLERİNİ MÜMKÜN OLARAK BOZMAMANIZ GEREKMEKTEDİR.LÜTFEN F/CREW'A BİRAZ DAHA İHTİMAM..... EMEKLİ BİR YER İŞLETME Cİ....... 0
  • Misafir 19 Haziran 2011, Pazar 00:02:07 Kayseri bu tür güvenlik uygulamalarındaki abartıda bir numara.Antalya onun yanında sözü bile edilemez. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 23:53:53 Kaptan keşke tepki göstermeyip bu olayı ve güvenlik görevlilerinin isimlerini şirketine ve valiliğe rapor etseydi. Sonuna kadar haklı olduğu konuda haksız duruma sokulmuş. Pegasus bu olayın üstüne gitmeli, gerekirse vali yardımcısı ile görüşüp, kaptan'dan özür dilenmesi sağlanmalı. Adamın uçuş çantasında ya da cebinde çakı olsa ne olacak? Uçuş güvenliği tehlikeye mi sokulmuş olur? Adam uçağın kaptanı beyler, komik olmayın. Kabin ekibinin çantalarında görevi gereği taşıdığı hangi metaller var bilen var mı? 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 23:41:56 Antalya güvenlik tam kepazelik yapmış, adamın kimliğinden şüphelendiysen polise havale et, değilse bu adam zaten uçağın kaptanı, kötü bir şey yapmak için metale ihtiyacı yok, isterse gereğini yapar. Vali yardımcısı patlayan olaya tepkili olabilir ama bu kaptanı patlatanları derhal oradan uzaklaştırmalı ya da eğitilmelerine çalışılmalı. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 23:34:37 bence yasa çıksın uçağı da güvenlikçiler sürsün! full güvenlik.. nasılsa her b.... u biliyorlar! 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 23:20:21 İnanın biz de uçuşa giderken çileden çıkıyorz. Yeni bir de uygulama var, insanın ellenmedik yeri kalmıyor. 5188 buna izin vermiyor ama "ne yapıyorsun sen kardeşim" demek bile başlı başına bir suç. lanet olsun böyle güvenliğe de, havalimanına da...işin pisliğini çıkarttılar...ne arıyorsun be adam benim bacak aramda? Kaptanıma sonuna kadar hak veriyorum... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 23:15:23 sen abim bilip bilmeden gonuşun yok astronottur yok askeri kökenlidir , bekir abi sivilden yetişme KIBRISIN İLK DİSPATCH İ AYORGİLİDİR GEL AYORGİYE DA GÖSDERELİM SANA KİM ASTRONOTTUR KİM KRAL KİM PADİŞAHHHHHHH 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 22:50:10 Güvenlikçiler ilkokul mezunu değildir. Biliniz.Pilotlar, kurllara uyacaksınız bir daha yoksa içeri de giremezsiniz. artistik patinaj yok öyle özel güvenlikçiler yine de toleranslı davranmışlar hemen özür dilesin pilot 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 21:57:44 ayip eden aairporthaber siz hic untanmak bilmiyormusunuz karektersiz ve kalitesiz böyle konular Türk Havacilig hic hos karsilamiyor..... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 21:56:06 HER ALLAHIN GÜNÜ FARKLI MEYDANLARDA GÜVENLİK KONTROLÜNDEN GEÇİYORUZ, NE ANKARA DA NE İZMİR DE NE DE DALAMAN DA BÖYLE SIKI BİR ARAMA YAPILMIYO ANTALYADAKİ KADAR. KEMERDEN AYAKKABIYA, SAATTEN CEKETE KADAR HERŞEYİ ÇIKARMAMIZI İSTİYORLAR. ONLARDA YETMİYO DEDEKTÖRLE, ODA YETMİYO ELLE ARIYORLAR. NE DEMEK YAA ELLE ARAMAK, DÜNYANIN HİÇBİR YERİNDE KALMADI BÖYLE Bİ YÖNTEM. AMA YOLCULAR ELLE ARANMIYOR, NERDE KALDI STANDARTLAR.... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 21:48:33 Milli sivil havcılık güvenlik programında mürettebatın yolcular gibi aynı şekilde aranacağı açık ve seçik yazıyor.Çoğu uçuş mürettebatı olduğu anlaşılan yorumcular siz neyi tartışıyorsunuz hala. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 21:39:41 Dünyadaki gelişmiş ülkelerin havaalanlarındaki pilotlar uçaklarına yolculardan ayrı kapılardan farklı prosedürler uygulanarak kabul edilirler.Dünyadaki gelişmeleri takip etmeyen geri düşünceli(!) yöneticilerden ancak böyle bir yazı beklenirdi.Kaptana bravo.Kaldı ki tanıdığım kadarıyla en sakin pilotlardan birisidir kendisi... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 21:20:31 ey güvenlikçiler : apron kartı , landing kart o zaman niye takılıyor .. bu kartları takmamıza rağmen neden bizi bu kadar "zorbaca" arıyorsunuz .. bize bu kartları devlet vermiş , ve biz bu kartları alırken en ince detayına kadar kimlik bilgilerimiz vermişiz .. yolcuları bile bu kadar ızdıraba maruz bırakmıyorsunuz .. ama allah büyük .. pilotların havaalanına tehdit unsuru oluşturması için çakmak , tırnak makası , kemer tokası taşımaları gerekmiyor merak etmeyin ey cahiller ... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 21:15:02 personel girişinde hava alanından girişte 1 kere aranıyoruz .. üstüne , 50 metre geçmeden bir kez daha .. hem de aşağılayıcı bir şekilde .. bu olay 1 kereye mahsus kalmaz , bir daha olur , bir daha olur .. cahil , konuşmasını bilmeyen güvenlikçileri oraya koyarlarsa , bir de eline yetki verirlerse olacağı budur .. maymunun eline tabanca verirsen önce sahibini vurur .. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 21:14:06 Sizin muhatabiniz guvenlik uygulayicilari degil. Sizin muhatabiniz MILLI SIVIL HAVACILIK GUVENLIK PROGRAMI. Bu programi ne POLIS yapar ne de SECURITAS. Bu programa Ya uyarsiniz, ya da degistirmek icin ugrasirsiniz. Tabii gucunuz yeterse...... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 21:07:00 bekir kaptan az bile yapmış çünkü , antalya havalimanındaki güvenlik görevlileri kendilerine verilen yetkiyi abartmış , uçuşa giden ekiplerin saatlerini kemerlerini laptoplarını çıkartmaya başlamıştır .. üstüne elle arama .. bence bu olay kaçınılmazdı .. landing kart veya pasaport onayı için ufacık tezgahın önünde 3-4 havayolunun ekipleri hazırolda aranmak için beklerken , ne olduğu belirsiz temizlikçiler , güvenlikler , havaş vs personeli rahat rahat geçmektedir .. bence airporthaber "skandal pilot" yazacağına , skandal "güvenlikçiler" yazmalı 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:57:53 BEN DE HAVATOLLARINDA PILOTUM VE BIZIM BAZI LINE PILOTLARI KADAR KAPRISLI VE UKALASII GORMEDIM. AMA UM BU ARTISTLIKLERI NEDENSE TURKIYEDE. AVRUPA VE AMERIKADA KUZU GIBILER. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:53:23 Hava alanındaki güvenlik uygulalamarı pilotlar da içinde olmaz üzere herkes için geçerlidir. Amaç can güvenliği olduğu için uygulamalar doğaldır. Röntgen aygıtından rahatsız olan uçak ile yolculuk yapmasın. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:50:53 Standartlar belli degilki kimseye bildirilemiyor Apron kartını aldığınızda bir tane bile yazı verilmez kurallar budur şudur diye Niye cunku o zaman kapıdakiler aprondakiler keyfi kontrol yapamazlar.İş yapanlara bilgi verilmeli sınav yapılmalı insanlara ona göre yetki verilmeli.Yetki derken apron kartının kendisi de yetki içerir.yani bilgiyi kaptanada kapıdaki görevliyede polisede vereceksin.Herkes aynı şeyi bilecekki anlaşabilsinler.Standartları belirlerken de sıradan insanlar gibi yurt dışına gidip denetleyeceksin nasıl yapıyorlar diye rütbenle gidersen gözünü boyarlar.Tabii birde psikoloji varki pilotlarin hicbir testi gecebilecegini sanmıyorum hele ego kompleks testleri.Kapıdaki görevli HERKESE saygılı olmalı.HERKESde kapıdakigörevlilere 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:47:21 My hero, UİB ni olur yakinda.. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:44:13 o güvenlik görevlisi arkadaslar ezbere is yapiyor,yok kemer cikar yok laptop ac yok kimligini göster,cantamin icinde kac defa neler vardida bulamadilar yada görmediler x-ray cihazinda.ayrica kapatnin elinde kocaman ucak var isterse o ucagi onlarin kafasina cakar sen kemer cikarttirarak ne bulcagini saniyorsun,olmadi koku alan köpekleride getirin tam olsun ,yolcuyada aynisini yapiyorlar yolcuda cildirip ucaga kavga etmeye geliyor sonra,tabikii ariycaksin ama bunun biri usulu nizami var kardesim... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:37:38 Uçağı ucuracak adamı bu şekilde her ucus öncesi mıncıklarsan adam fıttırır tabı. Uçağı cakıcak olsa pilot silaha ihtiyacı zaten yok. Öyle her öncesi bizi mıncıklayacaklarına önce kimlik kartlarımıza baksınlar. Her ünüformalıyı mıncıklamak yerıne unıformayı gıyen kım ona baksınlar. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:32:53 KAPTANIN UÇUŞ GÜVENLİĞİNİ TEHLİKEYE ATACAKMIŞ GİBİ DÜŞÜNÜP MUAMELE YAPMAK, GÜVENLİKÇİLERİN NE KADAR ZEKİ VE EĞİTİMLİ OLDUKLARINI BİZE GÖSTERİYOR ARKADAŞLAR. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:32:47 pilot arkadaşamıza tam destek vermeliyiz. nedir bu işkence güvenlik adı altında. Tüm personel çıldırmak üzere artık. yolcu senede bir kere geçip kurtuluyor, personel her gün defalarca bu uygulamaya maruz kalıyor. YETER::::: 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:15:48 ANTALYANIN ESKI MULKİ İDARE AMİRİ SN HAYRETTİN BALCIOGLU OLSAYDI SECURITAS BUKADAR İLERİ GİTMEYE CESARET EDEMEZDİ. YENİ MULKİ İDARE AMİRİNİN GELMESİYLE ICF AIRPORT GİBİ SECURİTAS TA BEN YAPTIM OLDU MANTIGIYLA HAREKET EDİYORLAR. MULKİ İDARE AMİRİ DE BUNLARA KARŞI SESSİZLİĞİNİ KORUYOR. AYT GİBİ TURİZMİN GÖZBEBEĞİ BİR HAVALİMANI BU BİLGİSİZ, TERBİYESİZ, SAYGISIZ GÜVENLİKÇİ BOZUNTULARINA TESLİM EDİLMİŞ DURUMDA. BENİ TERORİST GİBİ HAYALARIMA KISA KOLLU GÖMLEK GİYMEME RAGMEN KOLLARIMI OKSARCASINA ARAYAN GUVENLİK PERSONELİ! CİNSEL TERCİHİ FARKLI İSE BENİM TACİZ EDİLMEME KİM DUR DİYECEK SAYIN AYT MULKI İDARE AMİRİ..... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 20:06:03 Biri şu Antalya'daki ızdırabı bitirip sorumlulara gerekeni yapsın lütfen. Hiç biryerde yok böyle saçma sapan uygulamalar. Ayrıca Securitas adındaki firmanın güvenlikçilerinin çoğu toplama. Saygı sıfır, eğitim, kültür yok. İş bulamayan vasıfsız adamı tut 2-3 hafta saçma sapan bir eğitime al sonra güvenlikçi diye oraya koy. Her gün kavga çıkıyor Antalya'da ilgililere duyurulur. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 19:41:15 Amerika gibi bir ülkede ki terör saldırılarının en çok olduğu bölgeden bahsediyorum FAA pilotların aranmasını minimum'a çekecek yasalar sunarak uçucu ekiplere ayrıcalık tanımaktadır.Şimdi gelelim AYT securitas organizasyonuna ... Yemekler ile uçucu ekiplerin aynı X-ray cihazından geçtiği organizasyon hani. Bu arkadaşların son derece kibar ve ılımlı davranması gerekirken insanı zıvanadan çıkartacak davranışlar sergiledikleri herkes biliyor .Sana sormadan kartını çekiştirip bakması , sertçe ikazlar... Kovboy sürüsü ! Unutmasınlar ki uçucu ekiplerde insan ve bu tavırların karşısında bu sıcakta peygamber gibi davranması beklenemez olan oldu ! Kaptan haklıdır! Buna kalmadı ki kafalarına göre kimisi çıkartırken kimisi de hiç bir şeye karışmıyor 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 19:40:07 güvenlik pilotu tanımak zorunda değildir. nitekim atatürk havalimanında pilotum diye gezinen ve cümle alemi dolandıran tipler olmuştu yakın zamanda. arayacak pilotu. kendilerini kral zannetmesinler onlarda. kaldıki krallıkta kalmadı artık herkes aranmakta. lütfen kuralları bilipte konuşun. bu noktada arayan güvenlik değil aramayan güvenlik suçludur. pilotun yaptığı terbiyesizlikten başka birşey değil 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 19:33:45 Kurallara uyacak diyen arkadaşların anlamadığı olay, türkiyede hiç bir havaalanında böyle bir uygulama olmaması ve antalyada da yoktu. Ama antalya daki güvenlik cinsdir landing kartı olmayan uçucu personelden askerlik yaptı belgesi isterler ki gene başka hiçbiryerde yoktur. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 19:30:01 Tabii ki Pilotlarda aranmalı.Ailesi,çoluğuçoçuğu kanalıyla tehdid edilmediği ne malum. internette araştırın yaşam sigortasını ailesine birakmak için FEDEX MD11'i kaptanlara çekiçle saldırıp düşürmeye çalışan fligth eng.okuyun. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 19:20:55 Yes be Cypriot.. :)) Congratulations... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 19:08:59 pilotlarlar derneği derhal toplanıp vali yardımcısı ve bu yazının yazılmasına konu olan guvenlik görevlileri hakkında yasal işlem başlatmalıdır. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 19:07:12 olay oldu bittiye getirildi.. kimse durduk yere havalimanında soyunmaz. hele de hergün yüzlerce kişinin sorumluluğunu taşıyan kimse. görevlilerin mutlaka sert davranışları olmalı. söz konusu kişi bekir kaptan. ve o bile böyle bir tepki verdiyse demekki görevlilere sıkı tedbir alınması lazım 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 18:59:01 arama şeklini çok abartılı buluyorum ama uçuş ekiplerinin sıkı aranması şart bence bu bıçak bomba niyeti ile değil uyuşturucu v.s aranmalı. Tabiki dürüst insan bundan alınır bu doğaldır tepkisi açıkcası aşırı olmuş cidden acaip kötü arıyolar ama suç o çocuklarda değil aptal securitas yöneticilerinde 630 tl ye 12 saat çalıştırırsa kimi masa altında sms yazar almanyalara manşet olur kimide pilotların gazabına uğrar sözde global kurumsal securitas az para kalitesiz personel 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 18:54:57 Herkes görevini yapıyor.güvenlikte görevini yapmış ,neden gocunuluyor anlamıyorum. londrada veya başka biryerde yiyiyorsa yapsada görsek delikanlılığı.... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 18:46:52 bekir kaptan bile çıldırmışsa vardır bunda başka birşey 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 18:36:57 dünya üzerinde hiç bir havalimanında antalyadaki gibi rahatsız edici bir arama şekli yoktur. hergün insanları vücudunun en mahrem yerlerine kadar aramayı marifet bilen tecrübesiz güvenlik elemanları ve onlara bu davranışlarında teşvikte bulunan vali yardımcısı. umarım keyfiniz yerindedir. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 18:25:31 Yazıda diyor ki 'KONUYLA İLGİLİ OLARAK PERSONELİNİZE YASAL İZAHAT VE TEMBİHLERİ YAPILARAK.... Vs. BANA BİR BUNUN YASAL AÇIKLAMASINI YAPSIN. BUNUN NERESİ YASAL . ÖZEL GÜVENLİK YASASINI SECURİTAS DENEN CAHİL CÜHELA TAKIMI GÜVENLİK KOMİSYONUNUN GÖZÜ ÖNÜNDA VE ONAYI İLE ÇİĞNİYOR VE SEN YASAL İZAHAT YAPIYORSUN. ÖNCELİKLE HİÇBİR KOMİSYON VEYA ŞAHIŞ TÜRKİYE CUMHURİYETİ KANUNLARININ ÜZERİNDE OLAMAZ VE KANUNA AYKIRI HAREKET EDEMEZ. ESAS KENDİNİZE BİR YAZI YAZIP KANUNLARI NASIL ÇİĞNİYORSUNUZ BU KONUDA KİM UYARILACAK BİR ORTAYA ÇIKSIN. BU SECURİTAS DENEN ŞAKŞAKÇILAR YURTDIŞINDA BASKA HAVALİMANLARINDA DA GÖREV YAPIYORLAR ORALARA BİR SORSUNLAR BU İŞ NASIL YAPILIYOR. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 18:23:44 MÜLKİ AMİR OLARAK SENI ÜZDÜYSE GEL İSTANBUL DA GÖR UYGULATTIR SENDE. İSTANBUL UN AYNISI NIYE OLMUYO .AYRICA UÇUŞ EKİBİNİ NIN GUVENLIGINI HIÇE SAYAN ANTALYA DA KENDINE GÖRE PROCEDUR YARATIRIP .UYGULATAMAZSIN (.KEMERİNİ ÇIKAR AYAKKABIN BOT)HİÇ BİR YERDE OLMAYANI UYGULATMA . 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 17:50:30 BİZ HEP KENDİ KENDİMİZE YAPARIZ ZATEN SIKIYSA İST ,AYT ,ADB VE ESB DE İNGİLİZ FRANSIZ VE ALMAN KAPTANLARIDA BÖYLE ARAYIN ..AMA YEMEZ..ÇÜNKİ ONLAR SÖZ KONUSU OLUNCA YER YERİNDEN OYNUYOR..MÜLKİ AMİRLERİM SÖZÜM SİZE.. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 17:24:11 Bir de show yapıyor. Kurallara kuzu gibi uyacaksın. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 17:23:02 Antalya havalimanınındaki güvenlik işlemleri olağanın ötesinde denecek şekilde sıkı. Tamam bunu anlıyoruz ama insan ilişkileri her daim baz alınması gereken faktördür. Abartının oldugunu yaşadıklarımızdan ve duyduklarımızdan biliyoruz. Kendisini çok yakınen tanımasamda bekir kaptan özünde efendi ve anlayışlı insandır izlenimlerim kadarı ile. Üzerine bu kadar gidilmemeliydi. Biz yolcular bile bazan çileden çıkabiliyoruz ki az sonra yüzlerce insanın ve milyonlarca doların emanet edildiği bir kişide istenmeyen bir kızgınlığın içinde kendini bulabilir. Bu kadar yoğun bir stresli görevde iken herşeyimizi emanet ettiğimiz kaptanlara karşı daha insancıl,güvenle, anlayışlı ve olumlu yaklaşmak gerekir.Geçmiş olsun kaptan.. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 17:14:57 Bu patlama eninde sonunda olacaktı. Bu kaptanımıza nasip oldu. Çok iyi yapmış! Uçucu ekipler keyif için didik didik aranırken yan taraftan temizlikçiler ellerinde kovalarla geçip gidiyor, onlara bakan bile yok. Güvenlikçilerin kendini tatmin etme çabası. Hosteslere hava atmak amacındalar. Soruyorum size hangi pilot veya ekip üyesi uçtuğu uçağı düşürmek ister??? Zaten amacı düşürmekse, hiç aramanıza bile gerek yok. O uçağı istediği gibi yine düşürür.Yanındaki küçük metale ihtiyacı yok! Zaten amacı buysa 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 17:14:11 Gaptanım, filminiz ne zaman vizyona girecek ? Hangi kanalda çıkacak ? Meraklı. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 17:11:42 Çocuk bilemedin. Bu show u yapan sizden, yani sivil kökenli, hemide Kıprıslı. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 17:11:00 Adam olmak zor iş. Aranacak tabii. Ne var bunda ? 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 17:03:37 Bu konu ile ilgili en kısa zamanda mantıklı bir çözüm bulunmazsa bu konu daha çok büyür.Hem güvenlikçi arkadaşlar huzur bulamazlar hem de diğerleri.PKK Elebaşı APO'ya TV tahsis et özel oda tahsis et sen gel burda ülkenin değerli kaptanlarını çıldırtacak uygulamalara imza at.ŞİDDETLE KINIYORUM.ALİ SABANCI'nın sonuna kadar Bekir Kaptanın arkasında duracağına inancımız tam...Terbiyesiz uygulamalara imza atanlar ve terbizyesizce uygulayanların yanına kalmayacaktır.Bu konu ile ilgili olarak Ulastırma Bakanı İçişleri Bakanı ve en üst mercilere kadar uygulamada mantıklılık amacına yönelik girişimlerde bulunulacağından kimsenin şüphesi olmasın.. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 16:53:41 Skandalı asıl görevliler yapmış, emniyet mensubunu arıyorlar mı kimlik gösterince veya kendileri gibi üniformalı güvenlik elemanlarını? Güvenlik elemanları daha mı az riskli? 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 16:44:06 Haber basligi da bir o kadar ilginc...boyle cigirtkan falan olmamis yakismamis bu haberin verlis sekli...ayrica kaptani niye ararlar bu kadar kizar tabi adam hakli bence 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 16:22:38 Arkadaşlar benim yıllardır anlayamadığım konu şu... Uçağa binerken yanına metal çatal bıçak alamıyosun ama business class da servis yapılırken metal çatal-bıçak veriyolar:) o uçağı kaçıracak terörist business bilet alamıyomu?? Ayrıca Muhammed Atta nında üzerinde eminim hiçbir metal yoktur ama adam uçağı nerelere soktu.. hayırlı günler... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 16:12:04 Güvenlik herkes için ggerekli..hepimiz heryerde aranıyoruz..hiç kimse bu aramaların yeterli olduğunu söyleyemez bana bu önlemler sadece caydırıcılık için..o halde insanı uçuşa gitmekten ,üstelik uçuş ekibini, bu kadar delirtecek aramaya tabi tutmak abesle iştikaldir..napıcaksın diyelim ki silah buldun.kaptan silah taşımaya yetkiliyse .uçağa yüklemeyecekmisin,kaptan uçağın heryerine girmeye yetkili kişi değilmi..eeee ozaman.ben hiçbir ülkeye bizim ülkemiz kadar rencide edici şartlarla girmedim 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 16:08:57 Bu şirkette bir çok efendi arkadaşımızın yanı sıra, gülümsemekten aciz, içindeki kötü düşünceleri karşısındakine mimikleriyle aktaran kişiler de var bunların ayıklanması lazım. psikolojik teste tabi tutulmaları gerek bir kez daha. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 16:01:07 Avrupada bakın uçuş ekiplerine karşı saygı nasıl ben yıllardır uçarım hiç bu saygıyı kendi ülkemde görmedim. polis lakayıt güvenlik görevlisi lakayıf dolmuş şöförü tipi vıcık vıcık önce buralara koydukları adamları eğitsinler saygınlık yok kaptan hareketinde oldukça haklı ve yerindedir... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:54:37 bizde polisler var her sabah işime giderken onca noktada aranıyorum ben havatrafikçiyim ne usulsuzlük yapsam nasıl engelleyecekbeni madem öyle niye o kadar kaçak mal geçiyor gümtüklerden bilmem nerelerden adam kendi eşini dostunu aramadan geçiriyor ben sigara içip gelsem yine arıyor geçin böyle şeyleri sakin olun kimse kimseden üstün değil ama kimsede potansiyel suçlu değil 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:54:00 Sende aşağılık kompleksi var, psikolog kurtarmaz psikiyatriste gitmeni tavsiye ederim 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:52:06 Kaptan Pilotu aramak kadar saçma bir şey yok. Geri zekalıca. Uçak adama emanet sen kim oluyorsun da durumdan vazife çıkarıyorsun. Adam bir şey yapacaksa zaten kurşun geçirmez kilitli kapının ardında. Hiç bir polis bilmiyor sanırım adamın kokpitte baltası var baltası. Uçağa yüklenen silahlar kesici aletler de Kaptan pilota emanet ayrıca. Bakacaksan Kaptanın kimlik kartına bak oraya buraya değil. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:51:00 Bravo Bekir kaptana... Bütün metallerti çıkart kemeri çıkart, ıvır zıvırı çıkart sonra gel birde elle aran. ya aramalarına karşı değilim ama aramayı taciz boyutlarında yapan arkadaşlar var. valla bıktık. Kısa kollu gömlek giyiyorum. Adam çıplak kolumun üzerinde ellerini gezdiriyor. Hayalarıma kadar elleriyle arama yapıyor sözde. Bu ne be allah aşkına.. bekir Kaptan hep destek tam destek.. Taa ki bizimkiler arama yapmayı öğreninceye kadar. Ya elle arama yada metalleri çıkarttırma. Taciz etme... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:50:25 ayt ilk kapıdan geçerken sinyal yok ikinci kapı neden anlamış değilim kuş gibi öter elle başlar uygunsuz arama haftanın 5 günü uçuşum var fix bu işlem hep böyle almanyada bile personel için ikinci kapı yok profesyonel bir arayış değmeden aletle arar eğitim şart diyorum başka söze gerek yok... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:44:50 Ayt havalimanın da güvenlikten sorumlu SECURITAS şirket çalışanları ve mülki idarenin sivil havacılık güvenlik bültenini yanlış ve keyfi uygulaması yüzünden bu terbiyesizlik ve işkence sürecek bireysel bir yere varılamaz güvenliğin tüm uygulamalarına uyalım ve birkaç uçak geç kalksın o zaman şirketler sessiz kalabilecek mi?Yapılan uygulamalar tamamen keyfi.Mülki idare ise kayıtsız. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:40:57 Arkadaşım, merak etme biz almanyaya da geliyoruz avrupanın her yerine da geliyoruz ama güvenlik muamelesi açısından Antalya gibi çekilmez olan başka bir yer yok. Bunu yaşayan bilir. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:39:08 ali sabancının kaptana haddini bildirmesi lazım kendini diğer insanlardan üstün gören egosu şişmiş bu kişeye karşı 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:34:48 Slm tekrar ben, özellikler zenci yabancı pilotlara bayılıyorum. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:30:20 Guvenlik icin aranmaya karsi degilim ama olayin abartilmasina, elle aranmaya, kibarliktan/insanliktan payini alamamis guvenlikcilere karsiyim.Frankfurt'ta da ekibi ariyorlar ama adam bir kez elini bir yerime degirmiyor. O yaziyi yazan vali yardimcisini da x-ray'den gecerken ariyorlar mi? Boyle sacma sapan bir yazi mi olur! O havaalanina gelince VIP'den geciyordur illaki. Her tarafiniz VIP zaten, sirf kendisi degil, sulalesi VIP. Yazi yazmakla omuyor bu isler, adam gibi cozum bulacak adam vali yardimcilari lazim ama nerde... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:25:05 Antalya havalimanı ekip girişinde bulunan güvenlikçi arkadaşlar iyice saçmalamaya başladılar,uçuş ekiplerinden kemer,saat,bilgisayar herşeyi çıkarttırmaktalar.Bu da her uçuş öncesi uçuş ekiplerinin stres seviyesini arttırmaktadır.Oradan geçen insanlar nihayetinde uçuş ekibidir ve böyle bir muameleyi hak etmemektedir.Kemerinizi çıkarır mısınız dediklerinde şaka yapıyorsunuz herhalde diye düşünmeden kendimi alamıyorum.Rutin emniyet kontrollerinde güvenlik amirlerinin oradan birşey geçirebilmeleri ve cihaz başında bulunan güvenlikçi arkadaşların zaafiyetleri buna neden olmakta.Belki yolculara göstermedikleri hassasiyeti uçuş ekiplerine karşı gösteriyorlar.Mevzubahis kaptan tepkisinde haklıdır fakat tepki gösterme usulü yanlıştır. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:17:18 "Certainly" rumuzlu sormak isterim sen ve senin gibi zihniyetler neden Asker kökenli zatlardan rahatsız olursunuz anlamış değilim. Askerlek olmasaydı kurtuluş savaşında sonra belki başka milliyetin çoçuğu olarak dünyaya gelirdin. Lütfen yıpratmayın bazı değerlerimizi. Saygılarımla 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:16:07 kasapoğlu kaptan bu kadar çıldırmışsa aramadan değil usluptandır. güvenlikçiler psikolojik analizlerden geçmeli .. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:07:34 helal olsun pilot kardeşimize iyi yapmış çalıştığı şirketin arkadaşımızı ödüllendirmesi lazım göster kendini ali sabancı 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:05:25 bekir kaptan hakli diyenler,siz almanyaya gelinde arama görün.bilmemnenize varincaya kadar arayacaklar.kemeride cikarirsin,ayakkabiyida cikarirsin.bekir kaptan o sovu almanyada yapsinda görelim. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:02:46 Kardeşim gitsinler bu işi Almanya da Frankfurt meydanında çalışan güvenlik görevlilerinden öğrensinler,bu işi bu kadar profesyonelce ve adabında yapan insanları görsünler,adamın sizi bir arama tarzı var yemin ediyorum o elindeki scanner ne size ne de elbisenize temas ediyor,bizimkilerde milletin adap yerlerinde gezdirip değdiriyorlar,aferim kaptan iyi yapmışsın helal sana 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:02:03 gözünü seveyim yabancı kaptanların...adam gibi adamlar...kurallara uyarlar ve prensiplidirler...birde bizim şu hala omuzunda rütbe olduğunu sanan ve sivil havacılığa adapte olamamış asker kökenli pilot efendilere bakın...durum içler acısı...tabiki senide arayacaklar...kimsin sen ki ayrıcalık istiyorsun? 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 15:00:23 HELAL SANA KAPTANIM,YÜZLERCE YOLCU EMANET EDİLEN SİZLERE BU TERÖRİST MUAMELESİ YAPILMASI BAŞLI BAŞINA REZALET,NE OLDU AMERİKA İŞİN CILKINI ÇIKARTTI PİLOTLAR, Kİ ONLAR UÇAK KAÇIRDI BİNLERCE ÖLÜME NEDEN OLDU.EVET PİLOTLAR İSTERLERSE TÜM UÇAĞI YOLCULARI VE BİR HEDEFİ HER AN YOK EDEBİLİRLER.ONLARA BU MUAMELE ÇOK ÇİRKİN. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:59:18 kaptanın diğer insanlardan ne farkı var ya tek farkları egoları yapılan standart uygulamadır kaptanlara uygulanmaz die bi kuralmı var 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:58:08 Neymiş skandal davranış adam ne yapsın güvenlik görevlileri de iyice azıttılar aferim valla destekliyorum kendisini,tepkisiz mal bir toplum olduk çıktık nedir bu yaa,kaptanın neyini arıyorsun kardeşim adam isterse uçağa istediğini yapar kim engelleyebilirki,herkes azıcık haddini bilecek 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:57:32 valla bu kaptanda kaprisli asker kökenli astronotlardandır kesinlikle....şirketler artık böyle tiplere prim vermemeli....geride sivil kökenli pırıl pırıl gençler var...durmak yok yola devammm :)) 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:57:02 BEKİR KAPTANI TEBRİK EDİYORUM. AYT DE ARTIK ZIVANADAN ÇIKAN GÜVENLİK UYGULAMALARINA SON DERECE HAKLI OLARAK YÜKSEK PERDEDEN İTİRAZ ETMİŞ. 14 YILDIR AYT HAVALİMANINDA ÇALIŞAN ÜST DÜZEY GÖREV YAPAN BİR ÇALIŞAN OLARAK TÜM BU UYGULAMALRDAN DOLAYI TOKASI ÇIKAN KEMER ALDIM. XRAYDE KEMER TOKASINI ÇIKARTTIM KEMERİ DE ÇIKARACAKSIN DEDİLER. YAPTIKLARI ARTIK YETTİ BİTTİ. BİLGİSİZLİK Mİ ARARSIN, TERBİYESİZLİK Mİ, SAYGISIZLIK MI? DAHA 2 İŞE GİRELİ IKI AY OLAN DÜŞÜK PROFİLLİ GÜVENLİK PERONELİ X RAY DEN CAYIR CAYIR OTEREK GECİYOR KİMSE ARAMIYYOR. BİZE İSE EL KAİDECİ MUMELESİ YAPILIYOR. VALİ YARDIMCISI MÜLKİ İDARE AMİRİNİN İSE BUNLARDAN HİÇ HABERİ YOK. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:48:27 Ayıptır kimsenin guvenlikten ödün vermesine gerek yok ama dostlar işte gorsun misali ekipleri didik aramanın alemi hiç yok..Bizim ucusa getirdiğimiz simiti Xray a sokup havaalanı calişanlarına ait kazanlarca yemeği Xray e sokmadan geçirmenin anlamı ne.?? Madem bu kadar arayacaksınız bizi yolcularla aynı şekilde personel kapısının anlamı ne bizde yolcularla beraber girelim..İstanbulda yolcu olarak gecerken bu kadar aranmıyoruz.. Antalyanın özelliği neymiş yeter artık mıncıklanmaya son verilsin... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:34:18 Malesef bazı arkadaşlar yetkilerini aşıyorlar sezon olarak şu yoğun dönemde kaptanlarımız zaten aşırı yoğunlar güvenlik görevlerinin yetkileri dışı hareket etmesi karşısında adam artık çıldırmıştır uçuş ekibinin bu şekilde rencide edilmesi çok yalnış bu konunu çözülmesi lazım adam metal ne taşıyabilir ki zaten uçak başlı başına silah omzuna iki apolet takan kendini komutan zannediyor .uçuş ekibinin sürekli x-ray cihazından geçmesine zaten karşıyım elle arama polisler tarafından yapılmalı 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:34:06 Haftada en az beş defa aynı muameleye tabi tutulan Kaptanın normal karşılanması gereken haklı tepkisidir bu... Anlayamadığım Kaptan metal bir alet geçirecek te ne yapacak..? Uçakta yanındakine zarar vermek istese kocaman BALTA var. Yolculara ve kendine hatta bir şehire zarar vermek istese kumandası kendinde olan bir UÇAK var. Kimse işini savsaklamasın demiyorum ama lütfen binbir stresle işini yapan bu insanlara biraz saygı gösterelim. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:32:05 Sayın kaptanlar, uçağa kadın kılığına girip türban ve çarşaf takın öyle binin hiç aranmadan geçersiniz, ha aramaya kalkan olursa da AKP li filancanın akrabasıyım dersiniz, olay orda biter. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:17:39 pat down uygulamasını Türkiye'ye getiren Antalya olmuş desene..... touchmyass 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:16:30 BEYLER GUVENLIK GOREVLILERI KANUNUNDA DER KI SIZI ELLE ARAYAMAZ.EGER ARAMASI GEREKIRSE BUNU POLISE BILDIRMEK VE EGER SIZ KABUL EDERSENIZ POLIS OLUŞAN BIR ŞÜPHEYE ISTINADEN VALI VEYA EMNIYET MUDURUNUN YADA NOBETCI MAHKEMENIN KARARI ILE ARINDIRILMIS BOLGEDE ANCAK SIZI ERKEKSENIZ ERKEK BAYANSANIZ BAYAN POLIS MEMURU ARAYABILIR VE HATTA ONCE GOMLEGINIZI CIKARTIRSINIZ O ELLE SIZIN VUCUDUNUZA DEGIL GOMLEKDE ARAMA YAPOABILIR DER..BENCE TCK KANUNU KITABINI ALIN SON BOLUMDE GUVENLIK GOREVLILERI KISMINI SOKUN GOZLERINE 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:14:57 çep tilifonu ne modelmiş acaba ? HD çekiyomuşmu ? 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:13:41 Bu tür olaylar sadece bu X-RAY cihazında oluyor bunun sorgulaması yapılmadan yargısız infaz yapıyorsunuz.Bu kapıdan önceki anakapıda asla böyle bir durum olmuyor.Atatürk havalimanında ekip için ikinci bir X-RAY cihazı yok polis kontrolunda geçiliyor Dünyada çoğu meydandada böyle.Antalya'daki ikinci kapıdaki özel güvenlik görevlileri kesinlikle polis arkadaşlar değil ekiplerin uçuş ceketlerini kemerlerini ikaz vermemesine rağmen çıkartarlar.Pilotlar uçakta arkalarında kesici baltalarla uçuyorlar o zaman uçtukları uçaktaki bütün cihazlarda X-RAY cihazından geçirilsin. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 14:00:19 kendi güvenlik görevli arkadaşları geldiğinde onları aramadan içeriye alıyorlar, o güvenilirde uçağın kaptanımı güvenilmez ? kaptanım uçağa ne sokması lazım ? Hiç bişey, zaten uçak elinde :) metal ne gerekiyor kaptana, metal uçak var adamın elinde zaten :) komik bu muameleler. ilkokul mezunu cahil adamlar, iki kelimeyi bir araya getiremeyenler, kaptana sayısızca "sen" diye hitap ederek, emir cümlesi kullanarak. herkesin önünde küçük düşürücü davranarak, sözüm ona emniyeti sağlıyorlar :) Evet x rayden geçir, el cihazı ile de bi bak ama yok ayakkabını çıkart, laptop u çıkart, saati cıkart, kemeri cıkart, az bile yapmış bekir kaptan. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:58:55 Guvenlik gorevlilerinde hata olabilir ama kaptan yine de boyle davranmasa daha dogru olurdu 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:58:02 Bakin, bu guvenlik onlemleri ,pet sisede su sunlar bunlar vs vs hepsi faso fiso. Sadece o bolgeye giris ve cikislarda sizi yavaslatmak maksatli yapiliyor cunki yuz tarayicilarla sizin kimliginizi belirlemek maksatli yapilir. Bakin her havalimanlarda camera yogunlugu 2 yerde yogunlasir pasaport kontrollerinin giris ve cikislarinda ve guvenlik arama yapilan yerlerde. Maksat sizi korumak degil devlet cikarlarini korumaktir. Arti olarakda istihdam yaratiliyor dusuk maas kategorisinde. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:53:12 Güvenlik görevlilerinin kraldan çok kralcı davranışlarının her geçişimde la havle dedirtmesinden müzdarip bir pilot olarak kaptanın içinde bulunduğu durumu gayet iyi anlıyorum, güvenlik görevlisi terörüne bir son verilsin artık... 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:52:13 Arkadaşlar sakın başka havalimanlarıyla karşılaştırmayın ANTALYA'yı. Bu uygulama sadece Antalyada yapılıyor. Ne atatürkte ne sabihada ne izmirde ne de esenboğada yok. Kemer vs hersey cıkartılıyor sonra güvenlik elle arama yapıyor. Utanmasalar perdenin arkasına götürüp soyacaklar. Madem yazıda standart uygulama var türkiye genelinde heryerde aynı sakilde yapılsın uygulama. Bu uygulamadan oradaki ploisler bile şikayetçi ki O securitas denen şirket birşey yaptığını sanıyor. Bizi üzen buna valiliğin çanak tutması. Neyse sekildede görüldüğü gibi kaptan donlada uçağa gitse uçağı kaçırmak için zorlanmaz. herşey kararında olmalı bunu çıkaran vali yardımcısı lütfen uçağa binerken haber verde ben sana ne zorluklar cıkarıyorum bir gör. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:50:02 sonrada şirketine yazı yaz, rezalet diye haber yaptırt. dün vali beyin arabası 5 motosiklet, 3 polis arabası eşliğinde trafiği kesilmiş yollarda geziyordu antalyada. madem çok hassas bu konularda, kendi saltanatını da sorgulasın biraz. adam pilot işte, uçağa bişey sokmasına ne gerek var. bişey yapacak olsa zaten elinde en buyuk silah, uçak var. 3 kuruşluk adamı kapıya koy, o da kendi ezik duygularını, egolarını tatmin etmeye kalksin insanlar ustunde, karşı koyup protesto etmeye çalışanı da buradan hedef göster, rezil et, haber yap. zaten nerede işsiz güçsüz, ezik, işe yaramaz adama var, ya minibüsçü, ya taksi şöförü ya da güvenlik görevlisi oluyor. sonra gelsin olaylar. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:48:58 Havalimanlarına kırmızı ve her tafaı açık apron kartı ile aranmadan girmekde olmamalı. Kırmızı kartlı kişilerle benim aramda ne fark var.Onlar yanlış yapamazmı? 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:42:07 maalesef ınsanı cıleden cıkarıyor bu x ray cıhazları yakında ıc camasırı ıle ancak gecebılecegız.pılot ısyan etmekte haklı!arancak adamı aramazlar,aranmıcak adamı cıleden cıkarırlar!lutfen guvenlık calısanlarını daha dıkkatlı secın! 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:40:55 3 kuruşluk güvenlik kemerini cıkar yok bilgisayarı cıkar vs diyebiliyor. Sen kimsin ki benim kemerimi çıkartıp kravatımın içine kadar arıyorsun. Size elle arama yetkisini kim veriyor. Antalya havalimanında kanunlar çiğneniyor yetkisi olmayan güvenlik elle taciz ediyor saygıdeğer kaptanım protestosunu gayet doğal şekilde yapmış uyarılıyor. Valilik önce kendine gelsin. Şak şak yapmaya devam .. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:39:17 Çingene - beylik... Deli - taş -kuyu Kralcı HBB = Her şeyi ben bilirim Ben var ya ben.. Yeni vali geldiğini anlasınlar.. Küçükken pilot olmak isterdim. Şimdi pilotları öttürüyorum. TALPA hangi üyenin eniştesinin öldüğünü bildireceğine bu tür olaylara el at. Bunun için bir derneksin sen. Hergün bu kapıda olay çıkıyor. Şahsım adına söylüyorum, bu işler düzelene kadar, o kapıdan bir daha geçmeyeceğim. Alsın personel kapısını evine taktırsın. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:39:06 Kaptanıma katılıyorum ! Rezalete son versinler artık bıktık ! 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:35:23 skandal olan pilotun davranışı değil. vur deyince öldüren güvenlik gorevlileri ve vali yardımcısıdır.siz ilkokul mezunu adamlara verirseniz yetkileri o da boyle yapar. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:33:39 Bekir Kaptan az bile yapmış ... Güvenlikçilerin genelde davranış eğitimlerinden bir haber olduklarını zaman zaman hepimiz yaşıyoruz.. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:25:15 Antalya da personel giriş kapısında kaptan pilotun kemerini dahil söktürdüler. Resmi elbiselerde bulunan takılar (isimlik, bröve, rozet vb.) sinyal vermeyecek malzemeden yapılmaya çalışılsa bile; o X-ray cihazını en hassas konuma alırsanız, dişinizdeki dolgu bile sinyal verebilir. Ben uçağı kaçıracak olsam, düşürecek olsam herhangi bir metal malzemeye ihtiyacım yok. Lüzumsuz paranoya adamı böyle çileden çıkarır. Hem de uçuşa giderken. Güvenlik elbette lazım ama paranoya da fazla oluyor. 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:24:03 Kaptan stresli bir ucustan sonra böyle sacma uygulamaya tabii tutulmasi gayet insanilk halidir. Nede olsa bu böyle uygulamalar 11 Eylül den sonra uygulandi ve bunu hangi ülkeye borcluyuz? 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:21:06 Kultur seviyesi olmayan kisileri boyle onemli noktalara atarsaniz olacagi bu. Ecac Icoa demisler benim tavsiyem sayin vali yardimcim ve mulki amirin avrupaya gidip, ucus ekiplerine nasil guzel muamele ettiklerini gormeleri..Bu security programlari iki tane cok bilmis kisinin bu bu sekilde olur diretmesiyle olmaz. Gidip arastirip gormek lazim degilmi. Gecmis olsun bekir kardes 0
  • Misafir 18 Haziran 2011, Cumartesi 13:16:19 böle şey mı olur ayıp be kardesım 0