Pegasus kokpitte kan kaybediyor

    Çok beğenilenler

  • Nane Olmak 19 Ocak 2017, Perşembe 15:06:36 Carrefoursa'nın başına temel kotili getirmek nasıl bir hareketse, Pegasus'un basına ex-carrefour Nane'yi getirmek de aynıdır. Havacılığı öğrenir ama 4 sene geçer, o zamana da şirket biter animallah. 4
    • **** 19 Ocak 2017, Perşembe 16:21:41 Süper bir benzetme......yakında kimseyi bulamayacaklar.... 2
    • Yorum 19 Ocak 2017, Perşembe 18:47:05 Dogru 2
    • ALİM 20 Ocak 2017, Cuma 11:44:41 Alimallah;Allah bilir demek. 0
  • Birlikten kuvvet doğar 19 Ocak 2017, Perşembe 20:16:32 Çok değil 50 kaptanımız bir araya gelip, bu duruma itiraz etse ve düzeltmezseniz istifa ediyoruz deseler bu iş anında düzelir. Piyasada fo bulurlar belki ama kaptan mümkün değil. Ertesigün geri adım atmak zorunda kalırlar. Şunu unutmayın bu işin sonu eninde sonunda sizede gelecek. 3 bin liraya pilot çalıştırmak imkansız demiştiniz. Demekki herşey olabiliyomuş. Ya şimdi duruşunuzu sergilersiniz yada taaa vakti zamanında ali sabancının bn 5 bin dolara kaptan çalıştıracam bigün lafının ne kadr gerçek olabileceğini 6
    • Biiri 19 Ocak 2017, Perşembe 21:45:37 On numara tespit, işökaptanlarda bitiyo sora destek fo sorada kabin ve ground personeli amam esas öenmli olan birlikte hareket. 3
    • saçmalama 20 Ocak 2017, Cuma 15:36:57 saçmalama... Türkiye'de hiç böyle organize bir hareket gördün mü? İsveç'te yaşıyormuş gibi konuşmuyor musunuz hasta oluyorum... 0
    • güzel yorum 20 Ocak 2017, Cuma 15:56:15 Bu yorumu yazan arkadaş belli ki işin baya içinde ve durumları biliyor. Çok isabetli bir yorum olmuş. Ama kişisel kanaatim; bu asker emeklisi pilotların o kadar onurlu olamayacağı yönünde. Gözlerinin önünde 6 aydır yüzlerce elemanlarını silkelediler. Cin aliye selam durmaktan ileri gidemediler. Kaptanların keyfine dokunma, sağda oturanın önemi yok. Kaptan nasıl olsa tek başına uçurabiliyor uçağı. Pegasustan ayrılanlara da tebrikler, başarılar. 2
  • Tüm yorumlar

  • Mustafa alskan 25 Ocak 2017, Çarşamba 14:51:42 Uçak altida kan kaybediyor 0
  • airman 25 Ocak 2017, Çarşamba 00:08:11 başka şirketteyim ama şurada yazılanları okuyunca üzüldüm halimize. birincisi pegasus gibi ülke havacılığının önemli bir değeri bu gidişle nereye varacak diye düşünüyorum. adam "aldığım paranın yarısından fazlası tip taksidine gidiyor" yazmış. e bu adam kokpitte nasıl mental sağlığını koruyarak görev yapacak, umarım sorunlar aşılır da kötüye gidiş geçici olur. ikincisi de bizim insanımızın -özellikle havacılıkta- maalesef her ortamda ve her vesileyle birbirine nefret ve anlayışsızlık sergilemekten geri kalmaması, bırakın dayanışmayı, halden bile anlamaması, hatta bazısının "oh olsun" tarzında konuşması cidden çok moral bozucu. ne diyeyim, umarım daha "iyi" olmayı beceririz... 0
    • airman'a 26 Ocak 2017, Perşembe 19:05:46 çok güzel bir yazı, teşekkürler kardeşim 0
  • instagram efosu 23 Ocak 2017, Pazartesi 21:59:52 Pegasus'ta şu an yüzlerce F/O kaptanlığa yükseltilmek için bekliyor. Pegasus 2015 yazında başka şirketlerde uçuş saatini doldurmuş olan foların "6 ay içinde kaptan yapılmak için" söz verip çağırdı. folar başka şirketlerdeki işlerini bırakıp geldiler hala bekliyorlar yarısıda antalya based bekliyor. yani kaptan sıkıntısı yok pegasusun olsa olsa tecrübe sıkıntısı olabilir en fazla. Ayrıca her kaptanın en az 2 çocuğu var şu an pilotaj okuyan ve onlarada yer açılacak. Atlasglobalde f/o maaşı 4000 tl'ye düşmüş durumda. Erah durmadan yeni dönem açıyor sürekli yeni uçuş okulları açılıyor, Ortam eskisi kadar boş değil haberiniz olsun. 7
  • Bunu hep yaparlar 23 Ocak 2017, Pazartesi 11:15:19 Yıllarca bu şirketten,AYRILIYORUZ,BÜTÜN PİLOTLARLAR KAÇIYOR,diye yaygara yaparlar.Oysa buradan SUNEXe ordan pegasus a yeni kaptan sirkülasyonu olur,haklarını alırlar.Piyasalarını kontrol altında tutarlar,istemediklerini simülatörde bırakırlar,kendi çocuklarını şirkete pilot alırlar,ellerini güçlü tutarlar.Yurtdışındada iş bulabilmeleri ellerini ayrıca güçlü yapar.Diğer teknik,kabin,yer hizmetleri bunları yapamadığından patronun,müdürünün iki dudağının arasındadır geleceği.Belkide doğrusunu yapıyorlar adamlar. 0
  • misafir 21 Ocak 2017, Cumartesi 10:35:12 Nane, havacılığı bir an önce öğrensin yoksa Ali Sabancı naneyi yiyecek. 2
    • Canım misafir 21 Ocak 2017, Cumartesi 10:57:22 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • Alfa 21 Ocak 2017, Cumartesi 00:00:36 Abiler ablalar, benim hayatımın amacı pilotluk babam arkamda durmuyor ve ben bazı bankalar ile konuştum bitane dairemiz var ona 350.000 tl kredi alsam okeye bilirmiyim şuan ortalama f.o nekadar alır yurtdışınada giderim 1
    • İş bulursan 21 Ocak 2017, Cumartesi 09:20:42 Ayda 3000₺ yani 100 ayda verdiğin paranı geri alırsın 0
    • Tavsiye 22 Ocak 2017, Pazar 08:30:18 Şu aralar yapma kardeşim. İşi olanlar bile tedirgin 0
    • ONG 22 Ocak 2017, Pazar 11:31:57 Sakın ha.Unut bu işi. 1.Süper seviye ingilizce bilmen gerekiyor.Tüm ders ve Sivil havacılığın imtahanları ingilizce. 2.Süper matematik ve fizik bilgisi gerekiyor.Tüm hesaplar bunun üzerine. 3.Uçuş okuluna para yatırdın hadi geçtin diyelim.Ardından bir şirkete girip jet pilotluğu eğitimi alman lazım.35.000 € 4.Tüm imtahanlar Ankarada.Gidiş,dönüş orada kalış imtahan paraları..... 5.Uçuş için özel Sağlık muayenelerin de parayla.. Tabii her yönden tam sağlıklı isen 6.Imtahanlarda kalırsan haydi yeni baştan.. 7.Hadi Uçuş okulunu bitirdin.Tek motor,çift motor danda geçtin (Hep para)Girdiğin şirkettende kursu bitirip (Kurs hangi şehirde ise en az 5 ay yeme içme yatma gidiş dönüş masrafları) uçağı kullanip belgeni aldın.Tamam haydi güle güle. 8.Dünyadaki Firmalara bak en az nerede ise 1000 saat uçan pilot alıyorlar. 9.Rakam veremem ama bu şekilde boşta olan her halde 500-1000 kişi vardır sanıyorum.Yeni yetişen yüzlerce genci de unutma. 10.Dört sırma takana kadar bazı aylar 3000 Tl.alabilirsen ne âlâ. Git genç 3-5 pilot bul konuş.Evde gider.Kredide yaşamını mahveder. Tecrübeli olanlardan fikir danış.Hayırlısı. 1
  • Antalya 20 Ocak 2017, Cuma 23:38:40 Hepsi antalya base ten bilmeden sallamayın 2
    • Antalya'ya 21 Ocak 2017, Cumartesi 19:58:10 Buradaki yazıların hangisinde farklı bir il yazıyor? Ya da şöyle sorayım sana Antalya ya da başka bir il olması neyi değiştiriyor? Bilmeden sallayan bir yazı olmadığı gibi gereksiz ve yorum yapmak için yapan sen zat-ı cahil git biraz dinlen jetlag ağır gelmiş ki sektörde olduğundan da şüpheliyim... 0
    • AYT 21 Ocak 2017, Cumartesi 20:00:47 ne yani o zaman sayilmiyor mu? 0
  • Satış 20 Ocak 2017, Cuma 23:30:09 Hisselere göz gezdirince şirketin satışının açıklanması an meselesi gibi duruyor açıkçası. Ozaman ne nane kalır ne başkası ... 0
  • Coşkun 20 Ocak 2017, Cuma 23:08:46 Birileri naneyi yemiş. 0
  • Satış 20 Ocak 2017, Cuma 22:53:03 İşi hemen değil..piyasa değeri iyice artsın..malum başkanlık işinden sonra yandı gülüm keten helva..Zaman daralıyor.. Şirketin geleceği kimsenin umrunda değil..önemli olan şu üç ay.. 0
  • Dedikodu 20 Ocak 2017, Cuma 21:25:06 Albayraklar ya almış yada alacak diyollağ :-o 1
  • Dışardan vatandaş 20 Ocak 2017, Cuma 17:00:55 Personel azaltıyor.Hissesi yükseliyor.Çinli mi oluyorsunuz yoksa? 0
    • pilot 20 Ocak 2017, Cuma 18:20:10 maliyet düşürmek=kasada fazla para göstermek=şirketi satışa hazırlamak... güzel tespit ;) 0
    • Keşke Çinliye kurban olsalar 20 Ocak 2017, Cuma 19:45:43 Çinsiz ama bademli oluyoruz gibi. Daha büyük felaket. 0
  • Afiyet Olsun 20 Ocak 2017, Cuma 16:52:18 Naneli, şaplı geyik eti yiyene afiyet olsun. 1
    • Gurme 20 Ocak 2017, Cuma 19:41:47 Ağzımıza zorla tıkıyorlar. Yoksa iğrenç yani. 0
  • musluk 20 Ocak 2017, Cuma 16:41:19 Pegasusun yaptığı su parası çok gelmesin diye suyu kesen çiftçi hesabı. 2
    • Coşkun 20 Ocak 2017, Cuma 23:08:11 Harika yorum. Maliyet düşsün yeter, hasat olmasa da olur, ekim niye yapılıyorsa? 0
    • Coşkun 20 Ocak 2017, Cuma 23:11:40 Haseti çok olan hasatı düşünemez. 1
  • 55 ÜSTÜ KAPTANLAR !!!! 20 Ocak 2017, Cuma 13:49:31 Yeni ücret skalasinda en üsttesiniz ama TOPUN UCUNDASINIZ...ilk kuculmede sirket senin yaptigin isi 10bin ucuza yapani mi yollar seni mi yollar.. Gün tepki koyma günüdür...O ucaklar ucmazsa seni parmaginda oynatabilecegini dusunen herkes dansöz kiyafeti giyip oynamaya baslar..Aydin Kaptan in gosterdigi tepkiyi DELIKANLI takilan herkesin gostermesi lazim ..Gün ekip odasinda atip tutma gunu deil TEPKİ KOYMA GÜNÜDÜR.. 0
    • Tam 55 20 Ocak 2017, Cuma 15:35:59 Üstü tamam altı tamam. Tam 55'lerin durumunu da bir açıklasan diyorum. Merak işte. 0
    • Bence de 20 Ocak 2017, Cuma 16:46:12 Pilotlar için birlik olma günüdür. En gıcık olduğunuz kaptanla bile el ele verip kazan kaldırma günüdür. 0
    • Laaa 20 Ocak 2017, Cuma 20:56:10 Birader suankı kaptanlar bu maas skalasıyla alakası yok.ben 33 yasındayım ve maas skalasının en stundeyım bana ne yapacak.sacma sacma konusma.suan kaptan olanların bır sıkıntıdı yok.derdıde yok.burdakı drenıs yenı olacak kaptan arkadaslarınız ıcın.onların farklı maas almamalrı ıcın.yoksa bızım maaslarımıza dokunmak bırak mufurun sahıbının bıle hadfıne degıldır elleyemezlerde. 4
    • Laa ya 21 Ocak 2017, Cumartesi 09:48:53 Ücretsiz izin muhabbeti olduğunda nolacak krizde fedakarlık denmişti. Şimdi yeni kaptan ve fo lara memur maaşı veriliyor ki bunu çok değil 6 ay 1 yıl önce deselerdi katıla katıla gülerdik daha neler diye. Bu iş herkesi etkileyecek. Eninde sonunda sende diğer 50-55 yaşında olan meslektaşların gibi güzel güzel paranı kazanıp keyif yapamicaksın. Fermuar açıldı. Emekliliğine sayılı zamn kalanlar ble rahatız biz demesin 0
  • Mısafır 20 Ocak 2017, Cuma 12:51:36 Cozum sendıkadır gerek havayolu sırketlerı gerek yer hızmetlerı bütün çalışanlar topluca sendıkalı olmalıdır ancak bu sekılde düzeltir yoksa halımız duman olur ıstedıklerı zaman herşey yaparlar çünkü çok tehlıkelıdırler işcıye yıpratma polıtıkasını çok ıyı becerırler 2
  • sendika 20 Ocak 2017, Cuma 12:46:10 Çözüm sendikadır arkadaşlar. Ama Sarı değil, Sendika Seçiminden sonra gerçek sendikayı görecek pegasus 2017 sonunu bekleyin. 1
    • sanduka 20 Ocak 2017, Cuma 14:43:18 sendika kanununu hiç okudunuz mu? Türkiye'de düzgün çalışan kamu sendikaları dahil bir tane sendika gösterebilir misiniz? Sendika sadece sendika çalışanlarına iş imkanı sağlayan bir yapılanmanın önüne geçemiyor maalesef. 0
    • Sendikacı 20 Ocak 2017, Cuma 16:48:55 2017 sonunu görürseniz pos bıyıklı arkadaşlarımız sizi sendikaya kaydetmekten mutluluk duyar. 1
  • Karşılığı bu olursa 20 Ocak 2017, Cuma 11:47:54 Bugun gördüğüm kadarıyla pegasus pilotları artık full procedure uçuyor 0
    • Meraklı 20 Ocak 2017, Cuma 12:38:41 Bunun etkisi nedir? Herkes bunu söyleyip duruyor? 1
    • Tasarruf 20 Ocak 2017, Cuma 13:47:27 Yolu kısaltıp, biraz daha geç konfigüre olarak ve bazı bi takım prosedürleri limit içi ama zamanını kollayarak şirkete dev bir tasarruf sağlıyorduk. Bundan snra bu tasarrufu unutsun pgs. Onu diyoruz 1
    • tasarruf 20 Ocak 2017, Cuma 17:33:59 Her uçuşta 200 kg tasarruf X 200000 uçuş = 40000000kg yakıt tasarrufu yapar. Kilosu 1 dolardan sen hesapla. 3
    • Ayşe 21 Ocak 2017, Cumartesi 08:56:26 50 milyon dolar belki daha fazla 0
    • tasarruf 21 Ocak 2017, Cumartesi 11:12:57 hic kimsenin bile bile yapacagini sanmiyorun icimizde var tasarruf bos yere akan cesmeyi yanan elektrigi kapatiriz yok neymis fazla yakit yakacakmisiz yazanlarin pegasustan oldugunu sanmiyorum ekmegimizi kazandigimiz yere ihanet olmaz ben bu isten etkilenecek bir f/o yum 0
  • Müteessir 20 Ocak 2017, Cuma 11:47:49 Kriz ortamında 20 noksan bir tesir yapmaz. 11
    • İskeletor 20 Ocak 2017, Cuma 16:51:21 800 tane kemiğiniz varken 20 tanesini kırsanız birşey olmaz diyorsunuz öyle mi? 2
    • Grev gözcüsü 20 Ocak 2017, Cuma 16:59:14 Pilotlar olarak bu şirketin dümeni bizim elimizde. Uçak başı otuzar dakika greve gitsek, dayatılan sözleşmelerin üstüne "biz ettik siz etmeyin" yazarlar ve geri çekerler. E yapalım o zaman! 1
  • Cpt 20 Ocak 2017, Cuma 11:46:09 2016 havacılık için zorlu geçerken pegasus pilotları şirket zarar etmesin diye shotcutlar,apu,gökçende tek motor taksi, görerek yaklaşma vs için adeta yırtındı.. ödülü bu oldu.. konuştugum kim varsa artık ne görerek istiyor ne shortcut full procesure pegasus oldu gözlemlediğim bugun özellikle 0
  • Yabancı 20 Ocak 2017, Cuma 11:09:58 Yabancılara iş var biz Türklere kendi ülkemizde bile iş yok. 1
  • Easa 20 Ocak 2017, Cuma 11:09:27 Easa lisaslıya çok iş var Bize yok 0
  • Dünya Pilot Aranması 20 Ocak 2017, Cuma 11:09:05 Dünya pilot aramıyor, ilanların hepsine başvurup görüşmeye gitmiş bir ekibiz. Şartlar fasafiso. Şuanda bir şirket var o da artan ilgiden dolayı şartlarını arttırmış durumdadır. Onada gidenler tr de emeklilikleri(sgk) için gerekli parayı ayarlayınca Tr de çalışmak mantıklıya geliyor. Dünya resesyona girmiş, etiat bi zarar etmiş anlatılamaz. Qantas, norwegian, BA ya girebilecek olanlara lafım yok. Easa nız yoksa işiniz kötü.. bi yunanlar gibi olamadık..:( 3
  • Devreciler 20 Ocak 2017, Cuma 10:49:41 Muhtemelen çoğu devre arkadaşıdır:)) 3
  • Profesyonel lik 20 Ocak 2017, Cuma 10:20:16 Bizim camiadaki tüm çalışanlar profesyonel olduğunu iddia eden insanlardır.Eğer sözleşmende cezai bir hüküm yoksa (eğitim parası , mecburi hizmet vs) bonservisin elindedir. İstediğini yaparsın. Bu kimseyi ilgilendirmez. İster paraya ister base in olduğu şehire ya da başka bir şeye ulaşmak için şirket değiştirebilirsin. Cezai hüküm varsa bunun gereğini yerine getirir yine bunları yapabilirsin. Lafa gelince profesyonelim diyip başka zaman şirketi satmakla falan insanları itham etmek anca bizde olur. Şirket adam olsun tercih edilen olsun o zaman. 1
  • torik 20 Ocak 2017, Cuma 10:11:02 korkunun ecele faydası yok beyler. biraz cesur olun dik durun,titreyin kendinize gelin kimse kimseyi babasının hayrına çalıştırmıyor, birlik olun basın tokadı işverene bakın nasıl adam olacaklar. yok biz tırsıyoruz diyorsanız ağlamayın dağılınnn 1
  • havacilik camiasi; 20 Ocak 2017, Cuma 03:39:06 Neresinden bakarsan bak,''sayilarin''arasina sıkışıp kalmis insanlariz biz... 1
    • Aynen 20 Ocak 2017, Cuma 09:46:31 Kalite konuşan yok 0
  • geri vitesçiler 20 Ocak 2017, Cuma 00:58:02 para için allandıra ballandıra anlatarak, başkalarının aklını çelmeye çalışarak pegasus'a geçen; sonra geri vites yapıp binbir dereden bahaneyle şirketine dönen pilotları sahneye bekliyoruz. 4
    • Maamut 20 Ocak 2017, Cuma 14:06:05 Pgs boyle kalsaydi da kimse bir yere gitmeseydi.Hakedis alinamaz. 0
  • E 20 Ocak 2017, Cuma 00:31:43 Olur 4
  • Helal olsun 19 Ocak 2017, Perşembe 23:58:20 Uçuş işletme direktörü abimiz kimse helal olsun diyorum belki işinden olacak belki mesleğinden belki hakkında dedikodular çıkacak kendisi hakkında zaten anlaşılması güç zaten ters zaten çok konuşan diyen çıkacak.. her başvurduğu işte bu yaptığı önüne çıkacak NEDEN DOĞRUYU YAPTIĞI İÇİN.. HELAL OLSUN DİYORUM SADECE HELAL OLSUN DİYEBİLİYORUM KEŞKE FİRST OFFİCER OLARAK KENDİSİ İLE UÇMA FIRSATIM OLSAYDI NE YAZIK Kİ PRENSİP SAHİBİYİZ BİZDE TİP PARASI VERİP 3 KURUŞA ÇALIŞMAYI KABUL ETMEDİĞİMİZ Surunenlerden biriyiz kültür sahibi olun o koltuğun bir hakkı var bugün siz sahip çıkmazsaniz yarın bizlere kimse sahip cikmaz 1
  • Pegasus pilot 19 Ocak 2017, Perşembe 23:57:44 Yanlis yolsadin nane..umarim okursun yorumlari..ben olsam okurdum takip ederdim..yuzde 3 olan yillik personel giderlerinden hicte etik olmayarak , mide bulandirici sekilde, calisanlarin arasinda ayrim yaratarak kesintiye gidiyosun,.sonra da tv ye cikip en buyuk giderimiz % 50 ile yakit diyip sitem ediyosun.. anlamiyorum.. o en buyuk giderin kokpitteki o iki adamin insiyatif alip gorerek yapmak iki elinde, short cut istemek iki dudaginin ucunda iken bunu dusunemeyip hala onlara oynamak anca bu sektorden hic anlamadini gosterir.. yaziyorum buraya..bundan sonra Apu hep calisacak, gorerek istenmicek, hele ki kisa rota israri mi..bitti 0
    • Pgs 20 Ocak 2017, Cuma 10:14:06 Bunu tum cpt / fo yaptigi zaman anlarlar hatalarini 1
    • Kesinlikle! 20 Ocak 2017, Cuma 12:19:24 Uygulamaya geçilmeli. Bunlara ders şart... 0
    • Yapalım dediklerinizi 20 Ocak 2017, Cuma 17:07:47 Yakıt sarfiyatı ayyuka çıksın, geciktirelim, slot yiyelim, bizden kestiklerini ceplerine sokmasınlar, yakıtçıyla tamirciye ödesinler, yolcuya tazminat ödesinler mal müdürleri. 0
    • Nedim Demirelli 25 Ocak 2017, Çarşamba 17:23:19 Helal olsun. Accountable Manager dediğin havacılığın usullerinden anlamalı. Birinci şart bu. 0
  • System 19 Ocak 2017, Perşembe 23:32:30 DÜNYA PİLOT ARIYOR HER YERDE İŞ İMKANI VAR ŞU ANDA. SADECE Ş OLAN YERDE YAŞAMAK İSTEMİYEBİLİRSİN.2-3 AY SONRA TÜM ŞİRKETLER PİLOT ARIYOR OLACAKLAR BU GÜNLER DENİZİN KISA SÜRELİ ÇEKİLMESİ GİBİ. BUNU GÖREMEYEN YÖNETİCİLER ŞİRKETLERİNE ZARAR VERİR... 3
  • 80 milyon dolarlık uçak 19 Ocak 2017, Perşembe 22:39:53 Kaptanlara 80 milyon dolarlık uçak ve 160 yolcunun hayatını emanet edip yollamak ne acayip bir sorumluluk.Ucağın boyası cizilse kaptana hesap soruluyor.Yapılcak iş degil alırım az maaş kafam rahat ofisimde :)) 7
  • İlkeler 19 Ocak 2017, Perşembe 21:51:45 Pgs filoyu büyütmüş ama malesef vizyon daralmış. Ülkenin ikinci büyük havayolu şirketi böyle gündeme gelmemeliydi. Parayı zaten kazanıyorsun, uçuş emniyetine odaklan, itibarını iki paralık etmeye değermi? 3
  • Çok uçan 19 Ocak 2017, Perşembe 21:44:56 Kimse boşuna çenesi yormasın Şu anda bir dünya fo kaptan olmak için beklemekte Pgs iki dakikada kaptan yaratır birde hergün parasız çalışmak isteyen Yen'i mezun olanlar var üste birde Tip parası ödüyorlar......daha ne olsun Eski bolluk dönem bitmiştir....Yen'i dönem herkese umarım hayırlı olur.... 54
    • Pgs f/o 19 Ocak 2017, Perşembe 22:11:52 İki dakikada kaptan yaratır öyle mi ? Önce git Türkçe dil bilgisi öğren, bilmediğin konuy bilenlere bırak. Hadi canım, hadi arkadaşım, hadi koçum... 3
    • vah vah 20 Ocak 2017, Cuma 09:35:49 zorunamı gitti pgs fo..hiç bi halt olmadan kolay yoldan para kazanmanın pilot üniformalarıyla sosyal medyalarda resimler koyup hava atmanın en güzel yoluydu demi pilot olmak.samimi olun samimi.deniz bitti harç bitti yapı paydos.benim türkçem nasıl bu arada? 15
    • Oooo 20 Ocak 2017, Cuma 12:14:53 Amma da kıskançlıktan çatlayan varmış yaaa :)) Aç değiliz açıkta değiliz sadece hakkını arıyor insanlar. Sen çatlamaya devam ;) 1
    • Çok uçan 20 Ocak 2017, Cuma 12:55:37 Göreceğiz nasıl kaptan üretildiğini bilmesem zaten yazmam ....... 8
    • Sanırsam 20 Ocak 2017, Cuma 16:02:17 Bu yorumuyapan mehmet nane nin ta kendisi. Zira fikir olarak böyle, tavırsa böyleymiş gibi bi izlenim yarattı bizde. Nane nin ta kendisi bnce 0
    • Fail Army 20 Ocak 2017, Cuma 17:02:06 Valla öyle bir fail 'ler oluyor ki faili meçhul! Yani iki dakkada pilot filan yaratamayız. Hatta iki saatte bile yaratamayabiliriz. 0
    • vah vah 'a 21 Ocak 2017, Cumartesi 02:09:30 Türkçen berbat maalesef çocuk. 1. Cümlelere büyük harfle başlanır ve noktadan sonra da büyük harfle devam edilir. 2. İki nokta yan yana ' .. ' seklinde Türkçede noktalama işareti yoktur. 3.' Hiç bi ' şeklinde bir ifade Türkçede yoktur doğrusu ' hiçbir ' dir. 4.' Demi ' şeklinde Türkçede bir ifade yoktur. Doğrusu ' değil mi ? ' olacaktır. Mi soru eki olduğu icin ayrı yazılır. 5.' deniz bitti harç bitti yapı paydos ' şeklinde Türkçede bir ifade yoktur. Doğrusu ' harç bitti yapı paydos ' tur. Senin gibi boş insan, çok büyük oranda, kokpitte yoktur. Onun icin hadi git biraz ötede oyna çocuk ! Senin harcın değil kokpite bulaşmak ! 1
    • Teyze 21 Ocak 2017, Cumartesi 09:01:03 Sadece yeni mezunlarla o operasyonu biraz zor yaparsın buralarda 'Yen'i'sin herhalde 0
    • Çok uçan 21 Ocak 2017, Cumartesi 23:03:21 Abiler ablalar Türkçe yazma konusunda birazcık geri kalmışım malüm Türkiye'de ilk okul mezunuyum ama yurtdışında sivil havacılık sektöründe denetlemeci ve pilot olarak yıllarca görev yaptığımı bilmenizi isterim Her FO kaptan olabilir kriterleri yerine getirmek süreciyle Kaptanlığın ulaşılamayacak bir olaymış gibi zannetmeyin ve inanın piyasada kaptanlık bekliyen bir çok kalifiye FO var. Zamanı geldimi gene yazışırız Herkese iyi akşamlar 4
  • Pilot veya Kabin deyince 19 Ocak 2017, Perşembe 21:32:39 Deyince aklima hep ben de nisantasi cocuguyum diyen burhan altintop geliyor aklima. 11
  • Diğer kaptanlar a 19 Ocak 2017, Perşembe 21:31:34 Uçuş işletme direktörünüz adam gibi bir davranış sergilemiş. Sıra sizde. 3-5 gün de olsa siz de onun gibi tepki gösterin . En azından boykot falan edin. Ne biliyim iş yavaşlatın. Bişey yapın. 3
  • KAPTAN 19 Ocak 2017, Perşembe 20:39:05 Omurgalı Uçuş İşletme Başkanı başta olmak üzere, değerli meslektaşlarımı kutluyorum. Darısı bizimkilerin başına. 5
    • Teyze 21 Ocak 2017, Cumartesi 09:03:13 Aynı onurlu direnişi bekliyoruzz 0
    • Teyze 21 Ocak 2017, Cumartesi 09:12:16 BENCE SARI ÖKÜZÜ VERMEYELİM TÜM ŞİRKETLERDEKİ PİLOT ARKADAŞLARIMA SESLENİYORUM. BUNU SADECE KENDİMİZ İÇİN DEĞİL ŞU AN UÇUŞ OKULLARINDA KORKUNÇ BORÇ YÜKÜ ALTINA GİRMİŞ KARDEŞLERİMİZ İÇİN YAPALIM. BANA PART-TİME BİLE YETİYOR DEMİYELİM TÜM UÇUŞ İŞLETME YÖNETİCİLERİNİN ELİNİ TAŞIN ALTINA KOYMA GÜNÜDÜR PATRONLARA ÜÇ KURUŞUN HESABINI YAPARKEN KAPTANLARIN ASLINDA KENDİLERİ İÇİN YAPTIĞI YAKIT-DIRECT-VISUAL APP LERİN GETİRİSİNİ HESAPLAYIP ÖNÜNE KOYUP BUNDAN SONRA BU KAZANCI UNUT DEME GÜNÜ SÖZDE UÇUŞ EMNİYETİNİ ARTIRMAK İÇİN ÇIKAN FDL E İTİRAZ GÜNÜ HAYDİ AYAĞA KALKIN BİRİ BANA HADİ DESİN 0
  • (!) 19 Ocak 2017, Perşembe 20:38:18 Patrondan cok patronculuk yaparak tutunmayin artik koltuklariniza. Korkarak ucmayin, yakismiyor o uniformaya.. 6
  • Maaş düzenlemesi 19 Ocak 2017, Perşembe 20:28:15 Şimdi bu yeni düzenleme ile yeni kaptan olan birisi 12.500 tl alıcak 4 yıl sonra maksimuma ulaşıcak. Peki şirket kaptan çıkarmak istediğinde sizce kimi çıkarıcak? 60 yaş üstü 20.500 alanı mı yoksa genç 12.500 alanı mı? Hadi bunun da kulisini yapın bakalım... 5
    • Yanlış hesap 20 Ocak 2017, Cuma 03:15:44 Elbette bu maaş politikasını desteklemiyorum ama durum tam olarak dediğiniz gibi değil. 12500 uçuş tazminatı. Maaş 1500 civarı. Yani 14000 artı sektör. Bu 9 ay için. 9 ay sonra 2500 bir 9 ay sonra 4500 daha ilave geliyor. Yani 1,5 yılda normal seviyeye çok yaklaşıyor. Evet rahatsız edici ama çok da sıkıntılı bir durum yok bence. 9
    • Hesapçı 20 Ocak 2017, Cuma 09:35:22 Peki o zaman benm hesabıda sen yap bakalım. Uçuş okuluna giden para, sonra tip eğitim ücreti 35 bin euro ki onuda borçlandık. Snrasında 1 yıldır uçup daha 500 saat bile yapama ve üstüne kabinden daha düşük maaşa talim et. Kadroya girecem diye kendini avut derken çıksınlar seni kadroya alacaz ama maaşın 3 bin ha evt artı sektör. Ama yinede kazancının yarısından fazlası tipborcuna gitsin. Bişy diyecek oluncada biz size iş garantisi vermemiştik diye kıvırsınlar. Oysa biz buraya başlarken insan kaynakları ve uçuş işletme beraber gelip, arkadaşlar kumar oynadığınızı düşünmeyin siz eğitiminizi başarıyla tamamladığınız sürece pegasus tarihinde kimseyi kapının önüne bırakmadı biz hepinizi işe alacaz, iş garantisi yok lafı sadece formalite biz hepinizi işe alacağız demişlerdi. Biz işe girecez ve 15 bin maaş alacaz diye girmiştik o borca. Şimdi sadece kendimi dolandırılmış hissediyorum. Ben sadece dev bi borç yükünün altına girmk için pilot olmuşum. Hadi arkadaşım güzel bi hesap yapta şu bataktan kurtar beni 1
    • Kaptan hesabı 20 Ocak 2017, Cuma 12:20:58 Hocam farkettiysen kaptan maaşı hesabı yaptım.FO maaşı düşük kabul ediyorum. Ama zaten zor adam bulurlar bu maaşa. Upgrade olacakların seçme şansı yok. Siz de alternatifleri değerlendirin o zaman. 1
    • Maaş düzenlemesi 20 Ocak 2017, Cuma 14:40:34 Yeni başlayanlara yapılan ayıp zaten uzun süredir devam ediyor ,bu ayıbı heryerde herzaman dile getiriyoruz. Ben de aynı süreçten geçen birisiyim,bizim zamanımızda biraz daha iyiydi işler,şanslıydık. Kaptan maaşına gelince yaklaşık 4 yıl sonra maksimum seviyeye ulaşılıyor bu da 400000 gibi bi kayıp yapıyor. 0
    • Ayrıca 20 Ocak 2017, Cuma 15:33:21 Asıl çok pilot ihtiyacı var diye sizi poh pohlayıp paranızı alanlara da isyan edin derim. Üniversitede hangi bölümde okuduysan o işte çalışaydın da o kadar borca girmeyeydin derler 0
  • Pg 19 Ocak 2017, Perşembe 20:21:41 Pegasus atesle oyunuyo. Bak ne derler; atesle oyun olmaz. yanarsin. 3000 maas pilot icin 3 kurus gibi. Aylik ver 30.000. Herkez mutlu olur. 10
    • İsim Yok 19 Ocak 2017, Perşembe 21:06:29 Bana bu verin 400 ü bu iş bitsini hatırlattı. :-)) 6
  • M 19 Ocak 2017, Perşembe 20:16:28 Pilot camiasında omurgasız coktur, bu bilinen birşey.Ancak Sun gibi bir şirketin standartları,kalitesi ve kurumsallıgı ile farklı bir yeri vardır sektorde.Daha önce 3-5 kuruş için şirketi bırakıp gidenleri geri alıyormuş,şaşirtıcı.Umarım aidiyet duygusu yuksek halihazırdaki çalışanlar bu durumdan etkilenmez! 6
    • Bravo 19 Ocak 2017, Perşembe 21:13:51 Tam anlamıyla budur 4
    • .. 20 Ocak 2017, Cuma 01:10:21 almanlar omurgasızlarla nasıl çalışıcalığını biliyorlar..sıfırdan bi başlayın derler işte... 0
  • Deli 19 Ocak 2017, Perşembe 20:14:53 Şirkwt satıldı söylentileri dolaşıyor an itibarıyla .... damatlardan biri almış diye konuşuluyor... 2
    • Biz de duyduk kardeş 20 Ocak 2017, Cuma 17:10:28 Damat Ferit almış diyorlar. 0
  • Boynunuz altinda kalsin 19 Ocak 2017, Perşembe 19:20:41 Yaziklar olsun halen daha millet kaciyor ne 20 si katara giden sunex e giden kacan kacana nerde hani o yere goge sokamadiginiz kaptanlariniz? Kabini kirdiniz gecirdiniz kaptanlariniza gelince papuc pahali oldu dimi simdi siz dusunun sayin yonetim gelip siz ucarsiniz artik 4
  • Hiçbirşey olmaz 19 Ocak 2017, Perşembe 19:10:41 Kaptanlar kazan kaldırmadıktan sonra hiçbirşey olmaz. Etraf işsiz pilot dolu millet orda burda asgari ücrete uçuyor. Airporthaber yazıyor Türkiyenin 3000 pilota ihtiyacı var kaptan maaşı 40000 tl okulların kapasitesi yetersiz diye folklor mezunu bile pilot olmak için bir uçuş okulana gidiyor iş garanti zannedip halbuki bilmiyor okul bitse tipi alsa bile 1000 saat dolmadan hiçbirşey, aslında kaptan olanakadar herzaman sallantıdasın. Eee arz fazla oluncada ücretler düşüyor inşallah kalite düşmez. Ticari mantık güden yöneticiler yalnız şunu unutmasın 100 milyon dolarlık uçak geçim sıkıntısı çeken pilota emanet edilmez kafası rahat olmalı pilotun çocuğunu okul taksidini düşün memeli. aslında bu yüzden çok zannedilio maaşlar ama değil. Milyon dolarlık uçaklar yüzlerce insanın hayatı teslim edilio psiklojilerin sağlam olması lazım. 8
    • X 20 Ocak 2017, Cuma 00:16:37 Onlarin cocuklari ozelde okumali para pul sikintisi cekmemeli diger insanlarin ki surunsun.cok haklisiniz yaa 6
    • Lan 20 Ocak 2017, Cuma 10:17:16 Zaten mılleten f/o lar grev yapsın demıyor.yapsa ne olur.zaten adam fazla canına mıllet arıverır elımdekı f/o lar.kaptan onemlı ne bulanılır ne baska sırketten transfer yapbılır.oyuzden kaptan onemlı.bu olayda suanda kaptan olanlara degıl yenı kaptan olacaklara.f/o ları gec bundan sonra hava kuvvetlerınden gelmez kımse adam hava kuvvatlweınde 15000 alıyor burya 3000 tlyemı donecek.bu maaslar yenı baslayan hıc tecrubesı olmayanlara.gorursunuz yakında kaptanlarınlını ıptal ederler.zaten yayınlanan bırsey yok.bırı gormus sırkette resmını cekmıs ortalık ondan kopuyor.daha o tartısılacak kabul olacakta.bana gore yenı kaptanlara uygulamaya yemez.eskısı gıbı gıder.ama nasıl olsa artık askr gelmıyor dıye yenı gıren f/o lara bu sozlesmeyı cakarlar.zaten adam 2 yılda bormal bılıncıne anca gelıyor.ondan once kokpitte ınstegram facee resım koymakl gecırısuor 0
    • X 20 Ocak 2017, Cuma 10:45:55 Tüm işler için böyle diğerlerinin canı çıksın demiyorum ama sonuçları farklı. Müfettişe asgari asgari ücret verirsen milyonluk cezayı kestirebilirmisin desem onada herkes rüşvet alıcak diye birşey yok diyebilirsin. Profesöre asgari ücret verilirse bilim bekleyemezsin dediğimde onada kimse idealist değil mi diyebilirsin. Yada araştırma görevlilerinin canımı çıksın diyebilirsin bunun sonu yok. Genel mantığı anlatmak istedim. 0
  • Guk 19 Ocak 2017, Perşembe 19:01:54 LUTFEN sxs e gelen lere on yargi yapmayin , Daha onceden taniyoruz, yaptilar bisey .... 6
  • PGS ADAM OLAMAZ 19 Ocak 2017, Perşembe 19:01:31 YAZIN AGLARLAR PILOTLARI GERI CEKMEK ICIN. 6
  • Pegasusu 19 Ocak 2017, Perşembe 18:48:39 Taa yeşilköydeki minicik ofiste Koray kaptan yönetiminde air lingus ortaklığıyla hatta carnival airlinesla bile işbirliği yaparak yurtdışı charter şirketiydi.kimse ismini bile bilmezdi 94 lü senelerde..o zamandan kalan 5-10 kaptan var..ama ne mutluyduk aldığımız paranın bereketi vardı Karamehmet zamanında hiç unutmam fo 2500 dolar kaptan 5000 dolar alırdı.şimdi çok farklı herşey.ne zaman ikitelliden taşındı şirket mutsuzluklar başladı. 0
    • 11111 20 Ocak 2017, Cuma 01:13:24 yeşilköyde bir daire 100.000 dolardı o zaman şimdi 600.000 dolardan başlıyor.. 2
  • Pegasusu 19 Ocak 2017, Perşembe 18:48:39 Taa yeşilköydeki minicik ofiste Koray kaptan yönetiminde air lingus ortaklığıyla hatta carnival airlinesla bile işbirliği yaparak yurtdışı charter şirketiydi.kimse ismini bile bilmezdi 94 lü senelerde..o zamandan kalan 5-10 kaptan var..ama ne mutluyduk aldığımız paranın bereketi vardı Karamehmet zamanında hiç unutmam fo 2500 dolar kaptan 5000 dolar alırdı.şimdi çok farklı herşey.ne zaman ikitelliden taşındı şirket mutsuzluklar başladı. 2
  • Crew 19 Ocak 2017, Perşembe 18:42:36 Nerden nereye bir gün isyan çıkıcak inşallah kimsede cesaret yok herkesi korkutuluyor SHGM neden hala susuyor!!! 3
  • AA 19 Ocak 2017, Perşembe 18:41:55 PEGASUS kokpitte kan kaybediyor ne??? Ne bicim bir turkce kulaniyorsunuz? 2017 sirf hava yollunu kotuleyesiniz diye boyle kiroca yazilar yaziyorusunuz bunun gibi bir basligi cahigil magra adamindan beklerdim 2017 Turkcesinden degil.... ama sizde haklisiniz Pegasus hava yollari pilotlarini kaybediyor yazmak cok zor sizin IQ seviyeniz yetmedi neyse olur boyle seyler 19
    • Kendi imlana bak 20 Ocak 2017, Cuma 07:12:13 Dostum hem kafan karisik hem kurdugun cumleler. Airporthaber e veristirecegine kendi noktalama ve imla hatalarina bak istersen. Okurken senin adina utandim. 0
  • Kabin Amiri 19 Ocak 2017, Perşembe 18:41:43 Kaptanlar kendi aralarında konuşuolarmış yarın uçaklar kalkacak mı göreceğiz. 3
    • Pgs 19 Ocak 2017, Perşembe 23:10:38 Seve seve kalkacak 0
  • Musti 19 Ocak 2017, Perşembe 18:28:24 Pilotların istifasında Qatar havayollarından gelen iş teklifi . Aylık 10000 dolardan başlayan ücret olunca kimse düşük ücretle çalışmak istemez artı bonuslar ve yeni AIRBUS 380 350 BOEING 777 787 filosu olan bir şirket 7
    • Dil 20 Ocak 2017, Cuma 07:56:32 Kaçınızın seviyesi onların sınavlarına yeter orda arap sınav yapmıyor haberiniz ola? 2
    • dilli 21 Ocak 2017, Cumartesi 20:06:07 calis senin de olur. 0
  • Ohoooo 19 Ocak 2017, Perşembe 18:25:58 Siz daha durun pilot maaşları dahada düşecek pgsde. Yeni başlayanlara 3000 vereceklermiş. Flypgs yavaş yavaş bitiyodur resmen durum bu... 13
    • Bitmez 19 Ocak 2017, Perşembe 19:39:26 Boşta çok pilot var. Gelirler. 5
    • Pilot 20 Ocak 2017, Cuma 11:51:05 Yahu ben bunu anlamıyorum. Boşta çok pilot varmış. Boşta 'pilot' yok kardeşim. Pilot ne demek biliyormusun. Pilot, herhangi bir uçak tipinde uçmaya yetkili,o uçak tipinde önemli miktarda saati ve tecrübesi olan,lisansı faal olan adamdır. Atpl'i alıp, 210 saatle iş bekleyen adam henüz pilot değildir. Pilot adayıdır. Öncelikle bu durumda olan genç arkadaşların Allah gönüllerine göre versin diyorum. Ama pilot olmak farklı bir durumdur. Lütfen realiteyi kavrayalım. 5
    • Pilot'a 21 Ocak 2017, Cumartesi 10:33:47 İşte bu yüzden sivil havacılık gelişmiyor. Havayolunda uçmadığın zaman pilot bile sayılmıyorsun kafalarda. 0
    • uçamayan pilot 25 Ocak 2017, Çarşamba 01:23:40 kimse uçurmazsa nasıl saat kazanacak bu insanlar? uçak kiralayıp kendi kendilerine log mu yazıcaklar? bazılarının kendi kendine log defteri doldurduğu gibi. 0
  • Fuel Tank 19 Ocak 2017, Perşembe 18:16:18 Arkadaslar,Citlembik marketleri yonetim kurulu baskaniyim.Pegasus'a CEO olarak basvursam ,ise alinma sansim nedir ? Not: Havaciliga hevesliyim ama deneyimim yok. 3
    • Geciktin 19 Ocak 2017, Perşembe 21:54:20 Geciktin senden bir tane aldılar zaten;)) 0
    • . 20 Ocak 2017, Cuma 01:43:32 Hemen gel yarın başla. Zaten bişey fark etmez, ha sen haa o... 0
  • Hayırlısı 19 Ocak 2017, Perşembe 18:11:19 Bu işin lokomotifi THY. Onlar iyi olursa istihdam yaratıp hem kabinden hem kokpitten alım yaparsa işler düzelir. Kapitalist düzen böyle malesef özel sektörde .ama gün gelir devran döner ,2 sene önceyi hatırlayalım TK ya geçen ekipler nedeniyle yerde kalan uçakları... Nane uçucu bulmanın tezgahtar (küçümsemiyor yanlış anlaşılmasın,vasıflı işçiyiz biz de) bulmaya benzemediğini ve kendi kuyusunu kazdığını, aidiyetin nedemek olduğunu anlıycak. Fedakarlık yaparak çok zor günlerde şirketimiz iyi yerlere gelsin bizlerde ileride rahat edelim diyerek hem şirketimize hem kendimize yatırım yaptık ama vefa sadece İstanbulda bir semt ismi... 6
  • Garip 19 Ocak 2017, Perşembe 18:04:36 Anlaması güç olan bir şey var. Şirket içinde huzur yok bu belli. Pilotundan, kabin memuruna, teknikten diğer tüm birimlere kadar. Herkes huzursuz ve mutsuz çalışıyor. İç huzuru olmayan ve basına sürekli işçisi ile sorunları yansıyan bir firma nasıl oluyor da 15 gündür borsada değer kazanıyor ve yukarıya doğru hızlı bir ivme yakalıyor? Garip ve değişik işler dönüyor bu şirkette sanki... 2
  • Pgt 19 Ocak 2017, Perşembe 17:41:21 Kahvaltisiz istifa mi olur? 2
  • Yalniş bilgi 19 Ocak 2017, Perşembe 17:36:19 30 kaptan 5 f/o 2
  • yansunnnnnnnn 19 Ocak 2017, Perşembe 17:30:22 ercan artık sen pilotluk yaparsın sevimde ko pilot olur hostunuzda maden ve çullu olur bir tane müdür varya ben vandan geldim yok antalyada bu kadar görev yaptım falan filan çalışanlara ikide bir yumruk kaldırp a kapısını gösteren yönetici pilotluk yaparlar. 4
  • Capt 19 Ocak 2017, Perşembe 16:56:27 Bu şirket hiçbir döneminde böyle saçmalamadı. Pilotlar değil İK yönetirse üstüne reyonculuk. Hadi hayırlısı bakalım 1
  • vay canına 19 Ocak 2017, Perşembe 16:53:06 sunex F/O a 3250 euro veriyo. demekki pgs daha az. koçoğlu bile ambulansa 3750 euro veriyodu.havayolları bitmiş arkadaş 2
  • Görünen köyün kılavuzu! 19 Ocak 2017, Perşembe 16:48:39 1000 saat tecrübeli pilottan da tip ücreti istemeye başladılar. Kendi tipini ödeyen pilotlar da kaçacak yarın, kalacaksınız başınız elleriniz arasında... Geç olmadan bu yanlıştan dönün. 160 yolcunun altında uçağınız yok. Krizi fırsat bilip çalışanlarınıza yalan söylemeyin. 1000 saat tecrübeli pilottan tip ücreti istemeyin, hâlihazırdaki pilotlarınızın hayat standardını koruyun. Türkiye'nin Pegasus gibi bir potansiyele ihtiyacı var, kendi ellerinizle heba etmeyin. 2
    • Tecrübeli mi? 20 Ocak 2017, Cuma 14:04:19 1000 saat uçuşu varda sanki tipte 1000 saat hasbel kader 172'de tma içinde uçmuş bir kere bile telsizde ingilizce frekansa girmemiş, rüzgar altı esas bacak demekten başka birşey bilmeyen adamlardanda para alsınlar artık. Tipte 500 saati olanı tecrübeliden saymadılar. 0
  • Bekliyoruz 19 Ocak 2017, Perşembe 16:43:36 Tgs alim var mi ?? 9
    • Var 19 Ocak 2017, Perşembe 20:18:40 Pilot alımı 1
  • Teknik 19 Ocak 2017, Perşembe 16:36:42 Yahu teknik herşeyden kendine bir pay çıkartıyorsun sen teknisyensin anladın mı ? İşini yap.. 8
    • Adam 19 Ocak 2017, Perşembe 17:09:59 Adam gibi konus, herkes isini yapsın. Sana mı kaldı kime ne oldugunu hatırlatmak. Alırlar havanı. 7
    • Teknik 20 Ocak 2017, Cuma 01:20:05 Teknisyen sizin gibi askeriyeyi terkedip aldığı egitimi kendi cebine dolduran yada babasinin parasiyla pilot olan adam olamadığı için mi kucumsuyorsun ego yapmanın alemi yok 1 teknik kac pilotu cebinden çıkarır gereksiz hava yapmayın 1
    • Haha güldürdün. 20 Ocak 2017, Cuma 08:04:57 Yahu işiniz gücünüz boş laf, vhf den seslendiğim zaman gel işini yap ve git. Zoruna giden ne onu anlamadım. Sen bu işten para kazanıyorsun, ayrıca havamı alırsın ama nerene alırsın onu bilemedim. 3
  • asd 19 Ocak 2017, Perşembe 16:32:48 Pegasus kendi uçuş okulunu kurup neden öğrenci yetistirmiyor? Bu güce sahip nede olsa. Hiç yoktan sabancı Üniversitesi pilotaj bölümü açıp pegasusa transfer edebilir yani.Rakip için secenek çok yeterki hareket edilsin:)) 12
    • Okul 19 Ocak 2017, Perşembe 17:32:12 Uçuş okulu zor iş. Maliyetli, çok fazla prosedürü var. Uğraşmaya değmez bence. Ama tabi pegasusun öyle bir planı vardı, sıfırdan kurmak değil de almak üzerine. Tip eğitimi gibi ballı kaymak bir iş değil uçuş okulu.. 1
    • aa 19 Ocak 2017, Perşembe 18:37:42 yakinda aciliyor senin dunyadan haberin yok 6
    • Cin Ali 19 Ocak 2017, Perşembe 20:20:34 Cin Ali Sabancı holdingten afaroz edildi.Sabancı Üniversitesi yaş. 3
    • pgs uçuş okulu 20 Ocak 2017, Cuma 16:36:53 O okula gidecek adamların vay haline. Ayda 3000 liradan 20 yıl uçar. 0
  • F/O 19 Ocak 2017, Perşembe 16:22:58 Suriyeli pilot alacakmış PGS. :)). Alınca Başkan ESB base açılmasına müsade edip PGS'ye teşvikli hat verecekmiş. :)))) 0
  • Kalite 19 Ocak 2017, Perşembe 16:18:22 Euro kuru düşük iken orda uçulur mu?Ben o paraya uçmam diyen arkadaşlar gece yatınca yarın ne olacak diye düşünüyorlar şimdi.O zamanlar anlatıyorduk diyorduk ki arkadaş yarın ne olacağım diye düşünmeyeceğin,kuralları uyguladığın sürece başının ağrımayacağı,torpille gelmiş iş bilmeyen birinin sağına ve ya soluna oturmadığı,işleyişinin Lufthansadan farkı olmayan havacılığı olması gerektiği gibi yapan bir firma bu ondan burdayız diye,maaş 5 lira fazla olunca anlam kazanmıyordu söylediklerimiz.Şimdi biraz biraz anladılar iş işten geçti tabi... 4
    • Cpt Plt Çlk Snr 19 Ocak 2017, Perşembe 17:35:11 Bize çelik sinirleri olan asker kaptanlar lazım, zoru görünce siviller gibi kaçmayan, ağlamayan. Pilot hho'dan yetişir. 31
    • Doğru 19 Ocak 2017, Perşembe 19:20:59 Eski bir sxs ci olarak katılıyorum. Türkiyede SOP nin ne olduğunu bilen TEK şirket. Sunexpress... 8
    • Clk snr e 19 Ocak 2017, Perşembe 21:39:58 Asker pilot istiyosan askeriyede cok var . Gidebiliyosan git istemediğin kadar gani gani 1
    • Clk snr'e.. 19 Ocak 2017, Perşembe 23:59:29 Pilotluğu geçtim, askerim desen adam sanırlar ama... 2 senede kaptan olmak için pegasusa geliyosunuz, sonra egonuzdan geçilmiyo.. 0
    • Clk snr'e 20 Ocak 2017, Cuma 00:00:24 Hho'dan yetişen pilotları da gördük 15 temmuzda.. 0
    • Postalcilara! 20 Ocak 2017, Cuma 03:35:07 Gördük askerleri bakın bakalım Türkiyedeki kaza istatistikerine askermi sivil mi ! söyle komutanim ! 1
    • He hee 20 Ocak 2017, Cuma 12:19:47 He he 0
    • BAKKAL NANE 20 Ocak 2017, Cuma 12:25:57 Koca şirketi bakkal zihniyetiyle yönetmeye devam. Bu arada bir duyum personel azaltıp satılacak 0
  • PGT 19 Ocak 2017, Perşembe 16:14:45 teknik personelleri gönerin eğitime...hiç değilse uçağı bilen pilotlarınız olur :) 15
    • Cpt. 19 Ocak 2017, Perşembe 16:24:17 Eğitime ne gerek var iki duble içen kendini pilot zannediyor... 12
    • Teknik 19 Ocak 2017, Perşembe 22:34:46 Teknik ağlanacak halinden komedi çıkarmada gayet ustaymışsın.. 0
  • gnd 19 Ocak 2017, Perşembe 15:56:36 ayıptır sorması pilot maaşları ne kadar? 7
    • Temiz 19 Ocak 2017, Perşembe 16:44:12 11.000 7
    • :)))) 19 Ocak 2017, Perşembe 17:03:34 Artık 3500 olacakmış. 0
    • ... 19 Ocak 2017, Perşembe 17:19:51 pilot ol öğren kardeşim.herseyi hazır bekleme.risk al biraz ! 2
    • F/O 19 Ocak 2017, Perşembe 18:27:56 Yeni başlayanlar F/O lar 3000 alacak artık. 5
    • Yok artik 20 Ocak 2017, Cuma 00:08:10 Lira mi??? 1
  • Yasin 19 Ocak 2017, Perşembe 15:56:11 Pegasus yetiştirilmek üzere pilot ilanı açmalı ! Yoksa bu gidişle bir tane bile Pilot kalmayacak 8
    • 35.000 19 Ocak 2017, Perşembe 20:27:52 35.000 Euro verip ilk fırsatta PGS'da fail edilirsin.Yetişmiş pilot ve işsiz olarak sıranı beklemeye devam edersin. 0
  • Yarin 19 Ocak 2017, Perşembe 15:36:56 Yarin grev Yapalim vallah en uygunu 3
  • Pgt 19 Ocak 2017, Perşembe 15:24:49 Yanlis politika uygulaniyor bir sirketin aynasi pilot ile kabin!! Zaten bir hava sirketi tek bu iki rakamlar ile oynuya biliyor bundan haric tüm giderler fix!! Ne oluyor eninde sonunda biz low cost sirketiyiz !! Hayir arkadasim iyi yönetici peroneline kiymet vericek amele gibbi kulandin mi her sirket böyle yollda kalir. Demokrasi bu sev beni seveyim seni !!! 2
  • qtr 19 Ocak 2017, Perşembe 15:22:43 Şuan zaten pilot fazlalığı var,sıkıntı çıkmaz. 6
  • Hep birlikte 19 Ocak 2017, Perşembe 15:19:54 Haydi hep beraber sunexe 4
  • Pert 19 Ocak 2017, Perşembe 15:19:05 Sunexp yorumunuz dogru , bu kisileri neden aldiki bu sirket,,,,,??? 6
  • Ahmetim 19 Ocak 2017, Perşembe 15:17:48 Sunexpres de arkadasim ucuyor bazen konusuyoruz, bizimki hakikaten yanlarinda otobus kaptanlari gibi kaliyor, bende basvurdum insallah aysonu sinavi gecerim 10
    • Sen 19 Ocak 2017, Perşembe 18:46:10 Bu otobus kaptanı kafasıyla sınav gecsen ne olur once adap ogren! 4
  • Def 19 Ocak 2017, Perşembe 15:14:07 EEE Sunex e gelenlerin bir kismi Eski sx li , 3-5 Kurusa satmislardi , simdi orayi sattilar, 8
    • evet 19 Ocak 2017, Perşembe 16:17:08 çok doğru ve neden bu kafanın xq ya tekrar kabul edildiğini de anlamış değilim bariz istikrarsız bir profil asılnda 3
    • Def e cvp 19 Ocak 2017, Perşembe 18:57:51 eee bu kağıttan gaplançıkların işi satmak onu sat bunu sat ülkeyi sat ...eee daha ne bekliyeceksin ki gayet normal 3
  • ip 19 Ocak 2017, Perşembe 15:12:39 Pegasus bu gidişle kendini de kaybeder yakında. 5
  • Pgskk 19 Ocak 2017, Perşembe 15:10:51 Kabinde de kimse memnun değil herkes işe hevessiz gidiyor ama Baska çareleri yok. 5
  • hadi eyvallah.. 19 Ocak 2017, Perşembe 15:07:28 SOP ne diyor FAF, FF Üzerinde gear down... 11 milyon dolar yakıt tasarrufu bakalım nasıl gidicek... IK gelip uçsun =))) 1
    • Fo 19 Ocak 2017, Perşembe 16:22:19 Bundan sora sop nediyosa o ...bakalım yakıttan nasıl para kazancaklar 4
  • Fo 19 Ocak 2017, Perşembe 15:05:58 Sayin ali sabanci , evladini (pegasus) u üvey anneye teslim ettin , evladın elden gidiyo, lütfen bi şekilde bunları oku ve gerekeni yap , güzelim aile şirketi elden gidiyo uyan.. 7
    • ;) 19 Ocak 2017, Perşembe 15:29:54 "Uyan" ı "ulan" diye düzeltesim geldi ya la ;)) 5
  • İşaret 19 Ocak 2017, Perşembe 15:00:42 Denizcilikte gemiyi en son terk edene, havacılıkta ilk terkedene Kaptan denir. Dışardan anladığım, arkadaşlar kaçıyorsa işler iyiye gitmiyordur. Allah PGS'nin yardımcısı olsun. 7
  • Ogrenci 19 Ocak 2017, Perşembe 14:58:46 Pegasusun amacı fazla maaş alan pilotları elden çıkarmak ve yeni pilotlar kazandırmak.Bence çok iyi yoldalar çünkü hem alttan gelen öğrencilerin önü açılmalı hem de kallafi pilotları piyasadan siyirmak Best strategy to reach ur succes MR. NANE 18
    • F/O 19 Ocak 2017, Perşembe 16:58:16 Kardeşim bu işler öyle oyuncak değil. Yenilere tabiki yol açılacak ama senin gibi sanzutilere değil. Sen daha ilk Sim' de Naneyi yersin bu kafa ile. TSK içerisinde bile uçuşla ilgili sorumluluklar askeri hiyerarşi bir tarafa bırakılıp saat tecrübesine göre veriliyorsa sivil havacılıkta tecrübenin önemini sen anlamazsın da zaten, anlayanların takdirine bırakıyorum. 2
  • camarothy 19 Ocak 2017, Perşembe 14:57:35 Isteyen istediğini yapsin işine gelirse o kadar iş var şartlari budur çalişirsan çaliş yoksa gule gule..bu her 2 taraf içinde geçerlidir..şirket ismi mesele değildir..kişi tabiki başvurduğu şirketin onayi ve şartlari ile çalişir yoksa da çalismaz.istifa edersin gule gule..kimse sana dur gitme ben battim bityim demez...gel kardeşim sira sende geç bakalaim..tabiki işe uygunsa gerisi boşdur.. 3
  • 19 Ocak 2017, Perşembe 14:49:52 İyi günleriniz pegasusu 3
  • Ucucu 19 Ocak 2017, Perşembe 14:40:00 Helal olsun sizleri tanımak isterim yiğitler.. 3
  • bütün kızlar 19 Ocak 2017, Perşembe 14:36:43 bu bir son değil 3
  • PGS 19 Ocak 2017, Perşembe 14:32:06 Kokpite halen THY'den fazla maaş veriyormuş.Koşun başvurun. 6
  • çaky haky 19 Ocak 2017, Perşembe 14:20:07 Hitlerin bir sözü vardi'' tanriya dünyayi insansiz teslim edicem''diye... Bizim yerli perakendeci Hitler Nane de sanirsam sirketi Sabanciya boş teslim edecek...anlayana. 9
    • Offo 19 Ocak 2017, Perşembe 14:33:50 Ağzına aklına sağlık :) 1
    • Captain 19 Ocak 2017, Perşembe 14:35:24 Doğru söze ne denir 0
    • çaky 19 Ocak 2017, Perşembe 15:00:49 üstad çok güzel yazmışsın seni tanımak istiyorum 2
  • f/o 19 Ocak 2017, Perşembe 14:14:34 Midyata pirince giderken eldeki bulgurdan olma NANE 6
    • MAD 19 Ocak 2017, Perşembe 15:21:13 Yok Madrid.Dimyat olmasın. 3
    • seyfo 19 Ocak 2017, Perşembe 15:47:25 gülün. 6
    • f/o 19 Ocak 2017, Perşembe 16:53:54 hahahhaahah, ters yazmışım evet :))) telefonun azizliği diyelim kapatalım bence :) 1
    • Başka FO 20 Ocak 2017, Cuma 10:19:32 Kardeş, ters yazmamışsın. Yanlış yazmışsın. Adres ver, atasözleri ve deyimler sözlüğü yollayacağım. 2
  • sergio 19 Ocak 2017, Perşembe 14:14:32 serbest piyasa sartlarinda gayet normal ve profesyonel davranislar, insanlar kanuni haklarini kullanmislar, haklarinda hayirlisi diyelim 6
    • kölelik 19 Ocak 2017, Perşembe 14:35:03 serbest piyasa dediğin bir kişinin çok zengin olması için bin kişinin fakirliği ise Allah sana da senin kafandaki serbest piyasada maaşlı çalışan olma imkanı versin. Amin 3
    • sergio 19 Ocak 2017, Perşembe 19:47:58 kapitalizm bu demek zaten arkadasim rahatlasana biraz, bak adi ustunde "das capital" begenmeyen gider baska yerde kazanir hayatini, begenen kalir, free will yani anlayacagin, bu stres ne yahu 5
  • İşe 19 Ocak 2017, Perşembe 14:13:51 İşe girmeden bedava uçarım yeterki saatim artsın ne olursa olsun mantığı,işe girince bir ikramiye az diye gitme mantığı 33
    • ????????? 19 Ocak 2017, Perşembe 14:27:02 sana ne arkadaşım... ister keyfine ,ister dinlenmesine, ister de parası İÇİN kimi ne ilgilendirir.....bedava ya kimse yapmaz merak etme bu işi...onu diyen işi gücü olmayan ailesinin yanında kalan 5 kuruş masrafı olmayan pilotçuklar......kafayı parayla yemişssiniz...isterseniz vip olarak kendini satanlar pilotlardan çok daha fazla kazanıyorlar...omlarımda kıskanın biraz.... 7
    • adamlar haklı 19 Ocak 2017, Perşembe 14:33:48 saate ihtiyacı varken bedava uçmak zorunda ama saat yaptıktan sonra niye çeksin ki pegasusu adamlar gayet haklı babasının oğlu mu ali sabancı... ekmek yediğin kapıya sadık kalacaksın teranesiyle yıllardır insanları 3 kuruşa sömüren zenginliğine zenginlik katan pegasus onur gibi şirketlerin neyini savunuyorsun anlamadım... 6
    • Kaptan 19 Ocak 2017, Perşembe 14:37:25 Bro sen bu işin icinde degilsin sanırım o yüzden cok kafani yorma insanlarin derdi para degil ,isin icinde olsan pgs nin daha fazla para verdigini bilirsin 3
    • sirkülasyon 19 Ocak 2017, Perşembe 14:37:37 Havacılık sektöründe personel sirkülasyonu çok olan şirketler çok acı olaylar yaşadılar. Markete kasiyer almaya benzemez havacılık. İnsanlar daha az maaşa sunexe gidiyorsa bir düşünmek lazım. 3
    • Pilotx 19 Ocak 2017, Perşembe 20:07:51 Sabancı şirket yönetimine karışmaz karlılığa bakar. Şirket zarar ederse yönetici gider yenisi gelir oda kimsenin gözünün yaşına bakmaz. İyi şirket kötü yönetim. Yer işine bulaşmıycaktın kardeşim. 0
  • easybook 19 Ocak 2017, Perşembe 14:11:03 Şaşırdık mı, hayır! 2