Pegasus Havayolları uçağı pistten çıktı

    Çok beğenilenler

  • adamA-kıllı 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:41:05 İstanbul limanının trafiğini etkilemek istemiyorsun ve bu yüzden uçakları kuyruk rüzgarı ile indiriyorsun(06 pisti), sonra uçak duramıyor ve pistin dışına çıkıyor. Neymiş efenim, uçak sert inmiş, pilotaj hatası imiş. Salla sallayabildiğin kadar. Geçmiş olsun. 126
    • dc-3 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:45:39 yabancı pilot kutuplara inip o uçagı durdurabiliyorsa,yok hava yagmurluydu duramadım abi diyorsan durup bir düşünmek lazım... 231
    • The F/O 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:53:20 Pilot musunuz? Hangi b737 kutuba inebiliyor?? 1
    • Bu ucusta inen yabancı 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:07:13 Yabancı pilot. Şimdi napıcan. Ne hayranmıssınız arkadas. 2
    • Xc 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:09:02 Herkes nasıl iniyor peki. 0
    • 777 f/o 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:58:17 Pgs simülatörlere ağarlık vermeli.... 3
    • Dc3'e 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:04:09 Dc3 cahil cahil konuşma! 1
    • F/O 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:06:42 Boeing tailwind limiti 10kts'tır. Türk, yabancı farketmez, 10kts üzeri pas geçilir. Kutupla mutupla alakası yok bunun. Uçakta arıza yalanmış olabilir, hemen pilotları kötülemeyin lütfen. Çok geçmiş olsun camiaya. 0
    • Gghdgh 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:24:48 Ucak inmeden önce 2 uçak pas geçmiş windshear var kulede sizden önceki iki uçak pas gecti pist yönü değişebilir demiş. Çok çok geçmiş olsun öncelikle tabi acil şifalar Allah'tan. Ek olarak hic bir pilotu hic kimse inmeye zorlayamaz sin karar hep kaptanıdır hic bir yönetici niye pas geçtin demez hele böyle bir havada. Bilmiyorsanız geçmiş olsun diyip gidin boş laf yapmayın. Ne yazık ki bariz pilotaj hatası 0
    • PGShatali 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:36:54 Eger ayni firmanin 2 yil icinde 3.kez ucagi pistten çıkıyorsa sorunu baska yerlerde aramamak lazim.Ayni limanlari(Saw ve Tzx)ve ucak tipini kullanan diger havayollarininda bulunduğu da unutmamak gerekir.Konusmalarda net sekilde operatör uyarıyor sizden onceki pilot pas geçti 37knot arka ruzgar var diyor.1 yaparsin kaza 2 yaparsin kaza 3.kez yaaprsin artik ihmal vardir. 1
    • blood-signed 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:38:29 eee kanla alınıyor bazı dersler bizim meslekte 0
    • Komik 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:48:54 ATC uçağı çak dese çakacak mısın? 0
    • Serdar 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:15:31 Kule “zorla ineceksiniz” mi demiş? 0
    • dc-3 e cevap 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:51:30 kutuplarda burdaki gibi ani sıcaklık değişimleri, ani rüzgar değişimleri, cb geçişleri, gustlar pek görülmez bulut oluşumu bile azdır ve ortalama rüzgarlar 10ktı geçmez, peak windler de çok yüksek değildir. 0
    • Paranoyak cokbilen 06 Şubat 2020, Perşembe 02:00:43 Hemen cozdun tebrikler.Kaza raporunu verdin uzmanlara gerek yok 12
    • klavye 06 Şubat 2020, Perşembe 02:16:38 klavye delıkanlısı yiyosa gel indir 15
    • Dc3'e 06 Şubat 2020, Perşembe 11:26:35 Uçağın FO'su zaten yabancı. 0
  • yabanci Cadet olamaz 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:06:41 Yurtdışında hiç bir şirket düşük saatli, tipsiz pilotları almaz iken, Türkiye'deki bu yabancı sevdası neden? Ülkede bu kadar işsiz pilot var iken, Güneydoğu Asya'dan pilot almak da neyin nesi? Türk vatandaşı olarak, Afrika dahil hiçbir ülke bize böyle bir şansı vermez iken, biz neden 3. ve 5. dünya ülkelerinden pilot ithal ediyoruz? Hem de ortada yüzlerce kalifiye pilot var iken... 26
    • Abi yorumuna sağlık. 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:04:57 Abi yorumuna saglık. Gerçekten 5. Dünya ülkelerinden f/o alınıyor.... Türkler hep hafife alıniyor... bu arada tum hepimize, PGS ailesine gecmiş olsun. Umarız ki bi saglık durumu kimsede olmasin 2
    • W 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:44:43 Yüzlerce kalifiye pilot derken? 3
    • işsiz pilot 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:58:49 Ağzına sağlık dostum 1
    • Olur 06 Şubat 2020, Perşembe 01:57:00 Bu ülkeye her seyin mübah olduğunu yaşayarak öğrenecek demiştim , durmak yok yola devam. 0
  • Tüm yorumlar

  • paradigma bakiyesi 11 Şubat 2020, Salı 22:39:06 Mütemadiyen her fırsatta hava trafik birimine saldıranlara sormak istiyorum; Neredesiniz ? ARFF birimi; her fırsatta kendileri olmadan operasyon dönmeyeceğini iddia ediyorlardı acaba bu kırım kendilerine uzaktan yakından dokundu mu? Sadece işlerini yapmalarından ötürü sorumlu tutuldular mı? Kırsal'da anten bekleyen heterojen bekçilerimiz, güvenlikler nerede peki? kendileri olmayınca uçaklar uçamıyordu ya ona istinaden soruyorum, hiç bir uçağın değil kırımı, rutin operasyonu yüzünden yaptırıma uğramışlar mı? Bakın savcı karşısına çıktılar mı ya da emniyete gidip ifade verdiler mi demiyorum, dost meclisinde dahi tek soru soruldu mu size yaptığınız iş ile akalı olan bir hadise yüzünden? peki ya dogmatik işgüzar fic/aim birimimiz nerede? cn-35 nedir bilmek ile övünüyorlardı? onlar yanıtlasın bakalım hiç hayatlarında sadece işini yaptıkları için bir cinayet davasında taraf olmuşlar mı? Ya da apronda çarpışan iki uçak yüzünden ha telefon çaldı çalacak korkusu yaşadılar mı?Biz hepsini yaşadık 3
    • imzamı atarım 12 Şubat 2020, Çarşamba 14:20:00 1000 karaktere bu kadar doğruyu nasıl sığdırdınız hocam helal olsun. 0
  • Landing Config 07 Şubat 2020, Cuma 15:15:19 Bence de araştırılması gereken en önemli nokta uçak tam iniş için landing configi(gear down , flap30-40) 1000 ft üzerinde mi, altında mı yerine getirmiş? 4
  • mucize 06 Şubat 2020, Perşembe 18:31:46 böyle bir kazada sadece 3 kişinin hayatını kaybetmesi Tanrı nın bir uyarısı olabilir mi bize : Adam gibi Yaşayın İşinizi İyi Yapın Liyakata önem verin torpili sözlüğünüzden çıkarın anlayana..... 4
  • bırak 06 Şubat 2020, Perşembe 14:50:23 şekerim biz de herkes işini yapsın ve işiyle ilgili yorum yapsın diyoruz 0
  • kktc 06 Şubat 2020, Perşembe 14:27:07 CM2 aynı zamanda KKTC vatandaşı denildi haberlerde yani çok da yabancı değil 13
  • Pilotsuz uçak 06 Şubat 2020, Perşembe 13:53:17 Gerek Kokpit ekibinin gerek Kule görevlilerinin eğitimleri tazelenmeli eldeki verilere göre malesef hatalılar eğer pegasus yönetimi baskı yapıyorsa pilotlarına onların sorumlulukları daha fazla ve yargılanmaları gerek yoksa bu kazaların önü alınmaz yarın 4-5 olur 4
  • adamA-kıllı-2 06 Şubat 2020, Perşembe 13:18:51 Pilotların seçkin, matematiksel, analitik düşünebilen kişilerden seçilmesinin ne kadar önemli olduğunu gösteren bir olay. Pilot kalitesi böyle devam ederse ileride daha fazla kırım, uçak kazası bekleyebiliriz. Şahsen benim havayollarına güvenim gittikçe azalıyor. -2 15
    • Sen 06 Şubat 2020, Perşembe 14:38:56 Otobüse bin 6
    • Plt2023 06 Şubat 2020, Perşembe 23:39:50 Kokpite müzik, muhasebe, edebiyat, işletme,iktisat, ekonomi, açık öğretim v. b. bölümlerden mezun sayısal muhakeme yeteneği olmayan kişileri doldurmamak gerek. Yabancıları söylemiyorum bile.. Bu iş disiplin ve sayısal analiz işi. 7
    • tech 09 Şubat 2020, Pazar 17:47:38 doğru söylüyorsun. iş ezber değil anlık duruma göre olasılıkları hesaplayıp karar vermesi lazım. ancak lisans eğitimlerin de çoğu modül sorusu ezberleyip giriyor hatta cevap ezberleyen i gördüm . 0
  • adanA-kıllı - 1 06 Şubat 2020, Perşembe 13:16:06 Burada kuleye ve pilota atılan bir atıf yoktur. Şirket politikası, kulenin yanlış piste yaklaşma vermesi, pilotun limit dışı kuyruk rüzgarında inmeye çalışması ve bunun gibi ihmaller...Zaten bilen bilir esenboğa pist zeminin ne kadar dandik olduğunu. Pilot teker koyma mesafesinin çok çok ilerisinde teker koyuyor sebebi ise pist üzerindeki kuyruk rüzgarından dolayı yavaşlayamaması. Tabi duracak mesafeside kalmadığı için patikadan düşüyor. Tabi pas geçmesi gerekir, ondan önce o yaklaşmayı hiç yapmaması gerekir. Ha kim mi suçlu, bence rüzgar suçlu. Esmeseydi bunlar olmazdı. Ayrıca neden hep "Pegasus" diyede düşünmek gerekir. Başka bir şey ise Pilot olmak için artık lise mezunu olmanız yetiyor herkes bunun farkına varsın. Liseden mezunsun, babanın parası mı var? Tamam, 2 sene sonra (ergenlik çağlarında) pilot olabilirsin. (belirli süreçlerden sonra). Düşünün, hiç bir analitik yeteneği olmayan insana (şans eseri sınavlardan geçmiş olabilir.) insanların canı emanet ediliyor. - 1 9
    • Tabi 06 Şubat 2020, Perşembe 14:41:48 Olay esenboğada oldu.. Çığ da antalyada düştü..herkes eğitimsiz, sen çok analitiksin. 3
  • Cemil 06 Şubat 2020, Perşembe 12:21:44 Bence pegasusa ceza verilmeli 6 ay uçuş yapmama gibi..dünyada 1 yıl içerisinde 3 kez aynı kazayı yapan firmayı ne yaparlardı kim bilir ...2016 yılında yapılan dünyanın en kötü 15 uçak yolu şirketinde pegasus 3 sıradadır 43
  • aytatc 06 Şubat 2020, Perşembe 12:21:06 sende bilmeden sallıyorsun arka rüzgarı pilotlar rapor ediyor yerde farklı bir rüzgar var zaten pist değişimi aşamasına gelinmiş önden pas geçen uçaklar sebebiyle, kaptan bir de biz deneyelim diyor napalım kulağından tutup hayır deneyemezsin desek rapor eder ceza aldırırlar birde, kardeşim bu uçağı pilotlar kullanıyor biz elimizden geldiğince destek olmaya çalışıyoruz. 5
    • PPL'li 06 Şubat 2020, Perşembe 13:06:23 Katılıyorum kule inis izni verir son karar pilotundur.İster iner , ister pas geçer.Yanlız youtube da bir videoya denk geldim kule pas gecen trafikten sonra beklemede kalın pist başını değiştireceğiz diyen bir konusma idi. 4
  • siofok 06 Şubat 2020, Perşembe 11:14:48 ulkede herkes sansina yasiyor yemin ediyorum 0
  • Kaçınmak 06 Şubat 2020, Perşembe 10:43:49 Ne olacaktı ki Kızılay'ın vergi ödemekten kaçınmış olduğu bir ülkede pilotun go-around yapmasından kaçınmasını neden yadırgıyorsunuz?Kaçınmak ülkece göbek adımız. 5
  • Yabanci Pilot 06 Şubat 2020, Perşembe 10:40:13 Kendi insanına yatırım yapmaktan aciz şirketlere müstehak diyemiyorum, gene de üzülüyorum. 5
  • Onur 06 Şubat 2020, Perşembe 10:40:09 Gerçekten çok üzüldüm inşallah tekrarını yaşamayız.. ister pilotaj hata olsun ister uçak kaynaklı veya pist kaynaklı olsun sonuçta kaza ve kazanın psikolojisini insan üzerinden atması zor. Herkesin Allah yardımcısı olsun 1
  • Sanal Türkiye 06 Şubat 2020, Perşembe 10:32:56 Türkiye'de tüm sorunlar kişilere mal edilmeden sistematik olarak reel olarak konuşulmadığı sürece daha çok can kaybı yaşanır.Daha vatandaş verdigi deprem vergilerini bile sormasına izin verilmiyor , bu kazada da pilotlar suçlanır geçilir.Gerçek nedenlerin gene üzeri örtülür , takdiri ilahi denir geçilir , millet de ölmeye devam eder.Ama yandaş mütahitin yapmış olduğu 3.Havalimanın SAW hava trafiğini nasıl etkilediğini sorgulayacak ve Beştepe tarafından atanmış bir SHGM md. ile mümkün mü?Yok.Pilotları suçla geç.Ülke resmen sapır sapır dökülüyor.Bu buzdağının sadece görünen yüzü.Bu arada MSB'den sonra en çok ikinci büyük bütçeye sahip DİYANET AŞ'den kazada ölenler için ŞEHİT statü fetvasını da dört gözle bekliyoruz(!) 3
  • Emekli Dispeç 06 Şubat 2020, Perşembe 10:14:27 Öncelikle ülke havacılığına geçmiş olsun , ülkemizde son 25 yılda yaşanan uçak kazalarının kök-nedenlerine bakıldığı zaman çok basit nedenlerle karşılaşıyoruz. Geçmişte genellikle limitaltı görüş ve tavanda yaklaşmış kazalara neden olmuşuz , şimdi ise pegasusun son iki kazasında limitüstü arka ve yan rüzgar faktörü öne çıkıyor. Diyarbakır kazasından sonra limitaltı meydana yaklaşmama işleticiler tarafından kurala bağlandı. Şimdi benzer durum arka ve yan rüzgar için olacak , yani son yaklaşmada limitüstü rüzgar indikasyonu alıyorsan pas geç kuralı gelecek . Pilot insiyatifi biraz daha azalacak . Avrupalı bunu 20 yıldır uyguluyor.Biz malesef deneme-yanılma dan vazgeçemiyoruz... Alın Lufthansa nın , British in FOM larını bir inceleyin bakalım , pilota insiyatif bırakılmış mı ? 1
  • SXS 06 Şubat 2020, Perşembe 10:11:36 Eski PGS'lu olarak büyük geçmiş olsun diliyorum, ne diyeyim çok üzüldüm. 0
  • Öneri 06 Şubat 2020, Perşembe 10:06:45 Bence Pegasus uçtuğu tüm şehirlere sadece pegasus pilotlarına özel çok daha uzun ve geniş pistler inşaa etmeli. Arka rüzgarla da inse, limit dışı da inse en azından pistte kalır. 48
  • havacı 06 Şubat 2020, Perşembe 09:23:40 öncelikle geçmiş olsun.şunu biliyorum ki pegasus pilotları şirket politkasını yerine getirmek için kötü hava koşullarında limitleri sonuna kadar zorlayıp iniş gerçekleştiren bir firma. bu kaza esnasında rüzgar ve frenleme değerleri neydi bilmiyorum. şuna çok şahit oldum thy nin inmediği şartlarda pegasus iner.bu kazanın öncesinde inen uçak varmı pas geçen divert eden bunun bilgisi önemli. pegasus şirketi pilotların çalışma saatlerinide limitlerin üstüne çıkarıyor. buda bir etken. uçakta teknik problemde çıkmış olabilir. detaylı araştırma olmadan kazayı pilotlara yıkmak doğru olmaz. 1
    • Havacıya 06 Şubat 2020, Perşembe 11:45:35 Haberleri izlemedin galiba pgs uçağından önce inmeye çalışan thy uçağı pass geçti. 0
  • Airbus pilot 06 Şubat 2020, Perşembe 07:37:45 Pilotaj ve kule hatasının yanısıra go around yapılmasından sakınılmasına sebep olan yakıt politikaları ve pilotları insanlıķtan çikarıp aşırı çalıştıran ftl kuralları.... isveç peyniri delikleri... Tüm camiamıza geçmiş olsun... Acı bir ders olsun... 1
  • Flypgs 06 Şubat 2020, Perşembe 07:33:08 Tüm havacılık camiamıza geçmiş olsun ölenlere Allah'tan rahmet kalanlara başsağlığı geçmiş olsun diliyorum. 1
  • G 06 Şubat 2020, Perşembe 02:16:02 Gecmis olsun 0
    • Emre 06 Şubat 2020, Perşembe 04:49:41 Geçmiş olsun 1
  • bilirkişi 06 Şubat 2020, Perşembe 01:55:48 olay çok açık net pilot hatası pegasus pilotlarının derhal baştan sonra eğitimleri tazelenmeli bu süre zarfında uçuşlardan men edilmeliler neyse ki yakında pilotsuz uçaklar geliyor çok şükür 86
    • Plt 06 Şubat 2020, Perşembe 07:33:54 Sana beyin şart 11
  • Yarın 06 Şubat 2020, Perşembe 01:41:11 Hisseleri tavan yapar 19
  • PEGASUS‘a 06 Şubat 2020, Perşembe 01:27:48 Bu kaçıncı Pegasus. Milleti Trabzon’da denize indir. Sabihada uçuruma yuvarla.... Hey gidi Borajet Atlasglb OnurAir nerdesiniz. Düşürdünüz biZi Pegasus’un eline. 66
    • Gamze 06 Şubat 2020, Perşembe 09:02:04 Yani Pegasus olduğu için mi siz nasıl insanlarsınız ya pilot hatasıymış yaparsa yapar insan onlar kafayı mı yediniz uçak 3 e bölünmüş 3 kişi ölmüş belki dahada ölecek yok şunun hatası bunun hatası bence havacılık kurallarına artık bir insan gibi düzenleme getirmeleri saatler falan.İnsan değilsiniz Ya gerçekten.Çine diyoruz biz Çin’den daha beteriz.Allah sabır versin şu görüntüleri görünce ne düşünüyorsunuz bilmiyorum.. 2
    • GAMZE'YE 06 Şubat 2020, Perşembe 10:35:05 Haklısın Çin'in dolar bazında asgari ücreti, Türkeye'den yüksek. 0
  • Ismail 06 Şubat 2020, Perşembe 00:35:38 Bana THY Amsterdam kazasını Hatırlattı geçmiş olsun 27
  • Seferci 06 Şubat 2020, Perşembe 00:16:05 Bu gecmis olsun yazanlara dislike yapanlar nasil birsey? 2
  • Cadet FO 06 Şubat 2020, Perşembe 00:14:49 Kaptanlar sanki kucuk daglari ben yarattim modunda. İkramiye alicaz diye unstable olup limit disi ruzgarla inise gittigimiz o kadar cok ucus var ki? Asker sivil ayrimi had safada sirkette. Boyle giderse daha buyuk kazalar an meselesi. 17
    • Cadetcim 06 Şubat 2020, Perşembe 14:50:11 Kadet olup asker sivil ayrımını hissedebilecek me deneyimin oldu? Olayı farklı yönde yorumlayıp saçmalama, otur dersine çalış. 1
  • FB 06 Şubat 2020, Perşembe 00:04:18 GECMİŞ OLSUN. RABBİM BİR DAHA GÖSTERMESİN. (PEGASUS CAMİASINA BUYUK GEÇMİŞ OLSUN) 1
  • FTL 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:57:49 Bu FTL uçuş ve mesai limitleri anormal durumlar için belirlenmiştir. EASA bu limitleri sürekli kullanılması için değil zor durumlarda kullanılabilsin diye belirlemiştir. Ülkemizde ekipler FTL'in maksimum düzeyinde anormal limitlerinde uçuruluyor. Yorgunluk kümülatif etki ediyor. 3 ay yoğun uçan bir insan 2 ayda kendine zor gelir. Bir de hep maksimum tempoda limitlerde uçulursa ne emniyet kalır ne güvenlik. Pilotlar tecrübesiz vs gibi yapılan yakıştırmalar son derece yanlış. Bence olayın temelinde yorgunluk yatıyor. Flight time, duty time, Night duty time vs daha katı kurallarla belirlenip ekiplerin dinlenebilmesi sağlanmalı. Avrupalılar gece devasa havalimanlarını kapatıp uçaklarını yere boşuna indirmiyor. 8
    • Havacı 06 Şubat 2020, Perşembe 00:26:55 Emniyet Yönetim Departmanı sorunlu ve sorumludur. 2
    • Tr 06 Şubat 2020, Perşembe 02:05:16 Türkiye ne zaman kuralları ben koyarım dedi de ; uçucu mesailerini tam üyesi olamadığı EASA'dan copy paste yapmasın? 5
    • Pilot 06 Şubat 2020, Perşembe 02:24:47 Adam katil gibi ıskak zeminde pistin yarısına yüksek hızla iniyor... Minibüs şoforü gibi adamlara uçak veriyorlar.. Pegasusun ayıbı bu. 52
    • Kesinlikle ftl 06 Şubat 2020, Perşembe 07:16:17 Eminim izmire gidip gelmeden once bir avrupa git gel yapmislardir. 4 bacak ucusun som bacaginda her turlu hatanin yasanmasi dogaldir (ki pilot hatasi olup olmadigi belli degil). Avrupa ftl’ini uyguluyoruz evet ama EASA bu ftl’i sabah aksam 10-11den sabah 5-6ya kadar kapali olan havalimanlarini baz alarak gelistirdi. Bizde her yer 24 saat acik herkes gece gunduz calisiyor. Bir gece 2de cikip bagdata gidip geldikten sonra ertesi gun bu insanlarin aksam 10da uyuyup sabah 5te dinc bir sekilde kalkip 4 bacak mesai yapmalari bekleniyor.. bu kadar hor kullanildiktan sonra kotu hava sartlari yogun trafik bardagi tasiran son damla oluyor. Ama ne yazik ki hic bir otorite sebebin yorgunluk oldugu kanaatine varmayacak gibi geliyor bana 0
    • Avrupa bizi kiskanii 06 Şubat 2020, Perşembe 10:52:06 Oncelikle gecmis olsun.Hayatini kaybedenlerin yakinlarinin baslari sagolsun.Dediginiz sorunlar muhakkak var. Sorunlar samimiyetle ortaya konur cozulmeye calisilir mi bilmiyorum.Iki bassagligi ve sonunda kader neyapalim seklinde tartismalar sonlanir gibime geliyor. 0
  • SAW-Security 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:46:16 Pistin başıyla sonu arasında 3km mesafe var . pistin başında inip duramayan uçak ile ilgili şahsi düşüncem ya fren hidrolikleri boşaldı yada pilot tekrar havalanmak için gazladı ama mesafe yetmedi pilotaj hatası ve geçmiş olsun diyorum. 14
  • SAW 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:40:34 Cok buyuk gecmis olsun.Kaza Kirim ekipleri yani SHGM yakinda bizlerle bu talihsiz kazanin nedenlerini paylasirlar. Ondan sonra yorum yapariz. SAW'in trafige kapanmasi ve yolcularin perisan olmasida baska bir sorun. Ikinci pist acildiktan ve birinci pist bakimi bittikten sonra umit ediyorum iki pistli SAW daha rahat ve emniyetli calisir. 0
  • Forask 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:36:14 Pilot yabancı mı? Havanın durumu ortada bir kaç gündür kuvvetli rüzgar 0
  • CRM 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:19:48 Yanındaki adam yabancı Türkçe bilmiyor. Kulenin Türkçe ikazına aldırış etmiyorsun hemen kararını verip inmeye çalışıyorsun. Kaptanlar artık öğrenin CRM diye bir şey var. Yanındakini efektif kullabilen pilot gerçek kaptandır. Yoksa tek pilotlu uçaklarda uçmaya devam edin lütfen. Burası ekip işi. 3
  • AA 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:39:21 Az önce oradaydım . Ortalık içler acısı ... Allahıma şükürler olsun ki ölen yok . Sabihaya her inişte içimden ettiğim bu nasıl pist küfürleri beni maalesef ki bir kez daha haklı çıkardı. Derhal bakımları yapılmalı , gerekirse yeni bir pist inşaa edilmeli . Pilotaj hatası diyenler için ise bu yorumları pilotların ailesinden biriside okuyabilir ve ne kadar üzülüceklerini tahmin etmiyorlar sanırım ki bence orta da pilotaj hatası yok . Her ay 20-30 kez indikleri pistten bahsediyoruz ve bunu AYNI pilotlar indiriyor . Bir aksiliktir olur bu işte ilk bakmanız gereken yer motor freni ve tekerler olmalıdır Pilotlardan önce . Tekrardan hepimize geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun 4
  • Xyz 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:17:35 Saw ikinci pist yapılacak diye mevcut pistin onarım ve bakımı geciktirildi. Bunu da dikkate almak gere 0
  • Havacı 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:13:46 Kimse bilip bilmeden yorum yapmasın.ağzı olan konuşuyor.kazayı yaşayan pegasusun en tecrübeli ve eski pilotlarından.ve askeriyeden gelme.tecrübesiz biri olsa bu uçaktan kimse sağ çıkamazdı.bilende konuşuyor bilmeyende 7
  • GL 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:08:52 geçmiş olsun.yaralilara acil sifalar dilerim. 0
  • She 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:55:55 Çok geçmiş olsun herkese. Umarım ekip ve kaptanlarda iyidir. Havacılık zor meslek! 0
  • Pg 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:47:47 Cok geçmiş olsun ama egtim yetersiz hep aynı 7
  • Shgm 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:33:17 Büyük geçmiş olsun; oturduğu koltukta arka rüzgarla iniş kleransı verenden hemde 3-5k da değil, hesap sorulmalı. Nedir sorunumuz; “bak senden öncekiler indi aynı rüzgarla, hadi koçum sende inersin” mi oynuyoruz. Şimdi havacılıktan anlamayan eğitimsiz zatlara fırsat doğdu. Bağırırlar pilotaaajj pilotaaajjj diye. Yakışmıyor havacılığımızın seviyesine bu tarz basiretsiz otoriteler. PİST DEĞİŞSEYDİ BU KAZA OLMAZDI. Nokta.... 3
  • 270 dereceden 22 kt 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:29:43 Ve 34 kt hamlesi olan havada 06 pistine inişe devam etmek, hatta önceki uçağın pas geçmesine ve rapor edilenlere rağmen değiştirmemek... Ha parson, limitler dahilindedir değil mi rüzgar ? O nedenle her seferinde, her birey, en emniyetli şekilde o piste iner değil mi ? 0
  • Geçmiş Olsun 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:18:08 Kazadan hemen sonra olay yerinde olması gereken ARFF ekipleri nerede ? İkinci pist neden hala daha tamamlanamıyor ? Atatürk Havalimanı neden değerlendirilmiyor ? 0
  • Business Pilot 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:13:33 Biz bir aileyiz. Tum havaci arkadaslarimiza gecmis olsun. Allah tekrarini yasatmasin. Farkli sirketlerde de olsak bizler kardesiz ve bir aileyiz , bunu unutmayalim... 0
  • ......... 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:05:37 Geçmiş olsun yaralılarımıza acil şifalar . Lütfen yorum yazarken çok bilmişliğe gerek yok dünyada her zaman olağan havacılık olayı . Thy geçenlerde Ukrayna da aynı tür kaza yaptı her gün airport haberde buna benzer haberler okuyoruz . Yüce Allah ım yolcularımıza her hangi can kaybı olmadan bu büyük kazayı atlattık. Tekrar büyük geçmiş olsun yaralı yolcularımıza uçak personeline acil şifalar diliyorum. 1
  • Ahmet Patkavak 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:04:21 Büyük geçmiş olsun Pilotlarımıza Allah şifa versin 4
  • Selçuk 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:01:04 Pegasus Ailesine Büyük geçmiş olsun çok üzücü bir olay. Yaralılara acil şifalar diliyorum:( 1
  • ** 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:49:48 Flight radar verilerine göre yaklaşık 190 knot hızla inmiş. Flap arızası mı vardı acaba? 1
  • Huey 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:36:35 ISG'de aylardır iniş kalkış pisti İGA'ya göre belirleniyor TMA içindeki trafiği düzenlemek adına. Kuruk rüzgarı, cb aktiviteleri ve alınan riskler kimsenin umurunda değil. Tek dertleri İGA hava trafiğini düzenlemek olduğundan dolayı bu hadiseye şanssızlık demek yanlış olur. Kulenin ikazına rağmen limit dışı kuyruk rüzgarında inişe devam etmek elbette çok büyük hata ancak bu hadisenin tek sorumlusu kaptan değil. Herkese geçmiş olsun. 0
  • Teknik 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:29:42 Geçmiş olsun Pegasus 0
  • Rafet isfendiyaroğlu 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:20:36 Olayı Vietnamda öğrendim şimdi duydum.Üzüntüm çok büyük. Büyük geçmiş olsun.Başta tûm Pegasus ailesine,tûm pegasus çalışanlarımıza,kardeşlerimize,değerli pegasus emekçilerine ve tüm havacılık camiamïza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.Saygılarımla. 2
  • hm 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:12:30 parçalandığı yerde koltuklar var kokpit bölümü ters dönmüş dışarda sedyeyle bekleyenler var bakan nasıl çıkıp can kaybı yok diye açıklama yapabiliyor? 0
  • Kfldöd 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:11:39 Yorgunlukdan oluyor iste anlayin , gece ve gündüz ucmakdan , sürekli farkli saatler ve pgs de cok ama cok ucmakdan oluyor , hemen kaptan olayim cok ucalim ... Alin size 0
  • Geçmiş olsun 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:10:34 Şükürler olsun kimse ölmedi. Allah herkese emniyetli uçuşlar acil şifalar versin 1
  • Leman 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:09:33 Bir daha böyle kötü şeyler yaşanmaması dileğiyle.. Geçmiş olsun PEGASUS AİLESİNE 0
  • Km 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:08:18 Sabiha gökçen kapatılmalıdır. 16
  • KARADAYI 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:03:52 Tüm yolculara ve Pegasus Hava Yolları'na geçmiş olsun. 1
  • Yolcu 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:01:01 Uçak 188 knot ile inmiş, bu hız çok yüksek değil mi? Bir de Pegasus havayolları’nın 3 vakasında da 738 kırıma uğradı. Bu tesadüf mü? Airbus daha mı güvenli? 737 pilotları limitleri mi zorluyor yoksa şirket mi onları zorluyor? Şirkette bir sıkıntı mı var, pilotlar mı yetersiz? Lütfen bilgi sahibi arkadaşlar cevap verebilir mi. Teşekkürler 3
  • Yönetim 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:53:10 Görün artık ülke iyi yönetilemiyor... 2
  • Cpt 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:49:40 Boeing pişmanlıktır. 1967 teknolojisiyle yapılmış bu uçaklar günümüz şartlarında yetersiz kalmaktadır. Amerika hegemonya sebebiyle ülkeler ve şirketler tercih etmek zorunda kalıyor ama aslında 5 para etmez.Açıkcası kullanıcı dostu değil ve hata yaptırmaya çok müsait bir uçak.şirketlerin acilen bu uçakların uzun vade de kaza, kırım, sigorta giderlerindeki artışın ve dolaylı yoldan yolcu kaybından kaynaklanan maliyetlerin hesaplanmasıyla ciddi bir oranda zararda olduklarını görmesi lazım. 2
  • Şafak Vakti 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:28:04 Fly Pgs ve camiaya geçmiş olsun, ülkemizin değeri olan Pegasus havayolları ve uçuş ekibi canlarımızdır. Tüm havacıları Allah korusun 23
  • Pilotlar sağ mı 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:26:24 kokpit kısmı ters dönmüş. ekip iyi mi? büyük geçmiş olsun camiaya 22
    • Arzu 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:50:33 Pegasus pilotlari epey zamandir hep sert inis yapiyorlar defalarca pegasus a sikayet yazdim az egitim ile simulasyon egitimi ile ucak ucururlarsa sonuc bu zor kosullatda nasil davranacaklarini bilemiyorlar can kaybi olmadigina dua edelim 12
    • Özge 06 Şubat 2020, Perşembe 00:36:33 Pilotlar maalesef ağır yaralı .. 6
  • Cpt 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:26:08 Geçmiş olsun herkese, kaptanlarımız ellerinden geleni yapmıştır ama havacılıkta kaza bir çok aksiliğin üstüste gelmesiyle oluyor. 20
    • Kaptana 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:06:20 30kts tail wind rain/showers,yapilacak bisey kalmiyor,sayin kaptan inisden once wind check yaparsin ve ona gore inis icin karar verirsin,senden once 2 ucak go-around yapmis acaba neden? Simdi bu tur aciklamayi bir ultra-Light pilotu bile yapmaz,artik ne kaptanisan? 0
  • GENÇ 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:25:48 Büyük geçmiş olsun. 10
  • SAW TGS 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:24:57 Bir kara buluttur dolanıyor başında. Tüm Pegasus ailesine ve kaza kırımı yaşayan yolculara büyük geçmiş olsun. Umarım can kaybı olmaz. 20
  • offf 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:23:48 nasıl bir gün Allah yardıcısı olsun tüm insanların. 2 avalanş 1 kırım. 38+ kayıp... 13
  • Eski havacı 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:20:11 Pgsagecmis olsun tüm vatandaşlarımızda acilsifalar 12
  • Tk 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:20:09 Çok büyük geçmiş olsun, Allah hiç kimsenin başına vermesin, havacılık maalesef böyle, hata kabul etmiyor.... tesellimiz can kaybı yok. 10
  • 330 F/O 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:19:21 Tamamiyle pilotaj hastası kardeşim. 231
    • Cpt 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:40:54 Evet senin uçman başlıca pilotaj hatası.. 0
    • ... 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:42:19 Konuştu altın mikrofon 0
    • Kardeşim 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:58:12 Git torpilinde boğul 0
    • Neysemne 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:59:13 Öncelik sıralaması, durumsal farkındalık kavramları havacılığın en önemlileri. Gerçek pilotlar bu kavramlarla hareket ettikleri için şu an kim hatalı kim değil önemli olmadığını bilir. Şu an herkes iyi mi ne yapılabilir bu önemli. Sonrasında kaza nedeni bakılır sırası gelir. Gerçek pilotlara sahip olmanız önemli. 0
    • Gökhan 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:24:30 Pilotmusunuz? Olay yerini inceleyerek mi karar verdiniz? Bir yerinizden mi uydurdunuz merak ettim 2
  • Ahmet Patkavak 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:17:27 Büyük geçmiş olsun 11
    • Ayhan 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:43:47 Bir geçmiş olsun de 15
  • AviationPro 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:16:52 Çok geçmiş olsun PGS. Uçaklar beklemede ve çoğu İstanbula divert ediyorlar. Yetkililerin yaşanılan olaylardan ders çıkarması şart. SAW 2.pist çok hızlı açılmalı. Atatürk Havaalanı kullanıma açılmalı. PGS nin uçakları İstanbul havaalanında 20dk taksi yapacak yakıtı yoksa ne olacak? İstanbul havaalanıda hava şartlarından veya başka bir nedenden kullanılamaz halde olunca ne olacaktı? Atatürk mutlaka aktif hale getirilmelidir. 58
    • Boş yapma 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:35:42 Bilmiyorsun konuşma kardeşim taksi yapacak yakıtı yoksa ne demek o zaman yolcular iner iter o zaman. Biraz öğren nasıl neye göre yakıt ikmali yapıldığını cahil cahil buralarda takılma 1
    • Ataturk imkansiz 06 Şubat 2020, Perşembe 07:18:43 Yeni havalimaninin ihalesinde “istanbulun avrupa yakasindaki tek ticari havalimani olmak” sarti varmis.. yani ataturkun acilmasi imkansiz 0
  • Osman 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:16:31 İkinci pistin yapılması ve mevcut pistin iyileştirilmesi için gerekli adımları zamanında atmayan devletimizin sayın ilgilileri umarım mutlusunuzdur 40
  • Başka ne denir ki 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:15:21 Pegasus ailesine ve yolculara büyük geçmiş olsun. 17
  • Sorun nerede? 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:15:19 O pist, inis mesafesi, frenleme katsayisi her sey hesaplaniyor. Buna ragmen ucak pistten cikiyorsanpilot hatasidir bu. Kimse sucu piste meydana filan atmasin. Ayrica cogu pistten cikmalar ve kirimlar pegasus’un basina geliyorsa pegasus pilotlari derhal egitime alinmalidir. Bunda aglanacak gucenecek bir sey yok. 109
    • The F/O 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:58:04 Maşallah hiç uçmadan, yıllarca eğitim almadan eğitmen pilot olmuşsunuz?? Bu zırvaları uydurmak zorunda mısınız?? 0
    • Sorun nerede'ye 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:59:35 Bu Pegasusun pilotları sadece Sabiha Gökçen 'e mi iniyor da suçu direk pilota atıyorsun. Başka meydanda bu adamlar niye bu sorunu yaşamıyor. 8
    • Heyygidi 06 Şubat 2020, Perşembe 00:10:23 Trabzondaki vahim kazayı çabuk unuttun 0
    • Noname 06 Şubat 2020, Perşembe 00:46:19 Trabzon havalimani 2 yil once ordada xiktilar 0
  • Geçmiş olsun 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:14:14 3 dakika içinde olay yerinde olması gereken arff resimlerde yok 18
    • Saw arff 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:23:24 Sen bu yorumu yaparken uçağı söndürüp yolcu tahliyesi yapan ebendi zaten. Boş konuşuyorsunuz. 3
  • Haranli 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:13:46 Gecmis olsun bagiriyoruz yeterin artik torpilli ve pilotlukla alakasi olmayan adamlari almayin Kuldan utanmiyorsaniz Allahdan korkun.Her gun ya THY ya PGS engelli vatandaslar bile sizden daha iyi yapar bu isi. 89
  • Kokpit 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:12:29 Ters dönmüş inşlh ölen yoktur:( 14
  • Bu ne 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:10:25 Geçmiş olsun. Pegasus Havayollarında bu olayların yoğunluğu normal değil. 12
  • Lütfen kimseye birşey olmamış olsun 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:10:15 Gerçekten çok ama çok üzgünüm. Allah herkesi ailesine bağışlasın . Yaptığımız meslek gerçekten çok zor . Bu havalarda daha da zor. Pegasus ailesine büyük geçmiş olsun diliyorum 13
  • Geçmişler olsun... 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:10:06 BU SON IKI SENE DE PEGASUSUN KACINCI KIRIMI ACABA ? VE KÖK NEDENI NE? FATIGUE MI YOKSA EGITIM MI ? SIRKETLERIN OPERASYONEL ZORLAMALARI MI? PILOTLARIN EGITIM DURUMUNA DA BAKMALI HEM ÜNİVERSİTE HEM UCUS EGITIMI... PARA VERENIN BORC SENEDI IMZALAYANIN PILOT OLDUGU DÖNEMLERDEN GECIYORUZ...AIRPORT HABER BUNLARI DA ARASTIRABILIR MI? 22
    • Bonus 06 Şubat 2020, Perşembe 02:00:02 Az yakan pilotun çok para alması , pilotun pas gecmesi gereken yerde inmesi sonucunu doğurur. 3
  • çok üzücü 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:09:19 Böyle görüntüleri görünce içim gidiyor. Umarım ölüm yoktur. 5
  • 37 cpt Çok büyük geçmiş olsun 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:08:51 Başta iş arkadaşlarım ve değerli yolcularımız için çok geçmiş olsun diyorum. Hayatınızda ki tek ve büyük felaket bu olur ve Allah tekrarını yaşatmaz inşallah. 11
  • Pgs 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:08:08 Geçmiş olsun herkese 7
  • Ucak 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:05:03 Uçak parçalanmış görüntü Amsterdam’da düşen uçağı andırıyor Bu kaçıncı Pegasus vakası SABİHA GÖKÇEN HAVALİMANI KAPATILSIN 147
    • My 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:47:42 Pegasus sucluyorsun. Ama havalimanı kapatılsın diye çamur atıyorsun. Kaç kişi ekmek yiyor ordan. Pilotaj bu. Hep Pegasus. Parayı verenin pilot olduğu dönemlerdeyiz. Daha beterlerinden korusun geçmiş olsun. 29
    • Mustafa 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:08:09 Sabiha Gökçe'nin ikinci pisti derhal yapılsın diyecek yerde kapatılsın diyorsun. Kimin değirmenine su taşımak niyetindesin acaba? 0
    • Abuk sabuk 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:33:19 Ne demek kapatilsin. Bence sen kendini kapa insanlik disi canli 0
    • Patates Tarlası 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:06:08 Kaza sebebi henüz açıklanmadı ama bunları İST aşkına ikinci pist inşasını sallayanlara anlat. 0
  • Öğrenci 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:04:15 Geçmiş olsun :( 5
  • Tecnik 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:02:48 Bu pilotlar eğitilmeli eğitilmeli eğitilmeli tekrardan acilennn 26
  • Şevket Kır 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:02:18 Çok geçmiş olsun. İnşallah yolcularda bir şey yoktur. Allah beterinden korusun. 10
  • Mete kalkav 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:00:52 2020 uçak kazaları deprem çığ sonumuz hayrolsun inşallh 12
  • Bu kaçıncı 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:00:06 Demek ki pegasusta da torpilli kaptanlar varmış 61
  • Çok kötü bir sene 05 Şubat 2020, Çarşamba 19:00:03 Pegasus ailesine çok geçmiş olsun :( 9
  • Ucus ekibi 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:58:54 Yahu arkadas bir suru kirli bilgi geliyor! Yolcularin durumu iyi fakat ekibin tamami vefat etmis demisler! Rica ediyoruz birseyler soyleyin! Ekibimizin ALLAH YARDİMCİSİ olsun. Sag salim evlerine gelirler insallah. Gecmis olsun Pegasus 16
  • Havacı 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:58:41 TK çıkmakta hakliymis, pist tasarımı gözden geçirilmelidir 42
    • Tk vs AJ 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:19:03 Tk çıkmakta haklıymış mı? Anadolujet devam edecek olay bu Thy orada hala yalan yanlış şeyler yazmayın Pegasus Ailesine geçmiş olsun 0
  • F/O 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:58:04 Tüm Pegasus ailesine ve yolculara çok geçmiş olsun, can kaybı yokmuş haberlere göre. 7
  • pgs 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:57:53 Büyük geçmiş olsun,umarım kimseye bir şey olmamıştır. 8
  • 2020 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:55:58 2021 Yılını sağ salim görebilen herkese plaket verilmeli. 7
  • A330 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:55:02 Allahım umarım ölen olmamıştır 5
  • RAMAZAN Kartal 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:54:51 Pegasus ailesine geçmiş olsun 11
  • Bu nedir aga 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:53:30 Hepimiz artık 2020 şeysini görmekten bıktık ama vallahi ben hayatımda bu kadar olaylı bir dönem görmedim. Hiç bilgi yok, Dualarım sizinle. 9
  • Pilotlar ve eğitim 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:52:47 Kaptanların eğitimleri eskisi gibi değil. İş olsun diye önüne gelen pilot olursa olacağı bu. Pgs artık pilotları ASKER KÖKENLİ SEÇ. Biz asker kökenli pilot istiyoruz. Sivilden gelen pilotların hali belli. 205
    • 87R 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:01:31 Yalnız bu olay asker kökenli pilotun başına geldi. 20
    • Pgs 05 Şubat 2020, Çarşamba 20:59:05 Peki ya bu kazadaki kaptan asker kökenli ise ? Ne cahilce insan ayrımıdır bu 6
    • Eski CC 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:05:50 askeri pilotların da ahlaki değerlerinin eksik olduğunu da çok gözlemledim. Kadın Yolcuyu kokpite davet etmemi istemişti biri. Bir başkası sözlü tacizde bulunmuştu. Tepkisini ölçmek için Yüksek düzeyli tandığım olduğunu ima edince de eli ayağına dolanmıştı. İç denetim eksikliği, torpil, zorlu koşullarda sınırda çalıştırma havacılık çalışanlarını böyle kazalara sürükler. Birinin dediği gibi havacılıkta kazanım tek bir sebebi olmuyor, zincirleme hatalardan geliyor. Balık baştan kokar 7
    • ! 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:09:47 Sen ne cahil, yobaz birisin ya?! 5
    • Plt 200ü 05 Şubat 2020, Çarşamba 21:50:41 Yanlış bilgi. İkisi de sivil hatta biri uzak Doğulu (Türk vatandaşı değil) 2
    • İstatistik 05 Şubat 2020, Çarşamba 23:56:38 Türk sivil havacılık tarihindeki kazaların çoğu askeri kökenli pilotlar tarafından gerçekleşti maalesef. Bu demek değildir ki askeri kökenliler kötü. Bir kesimi itham ederken sadece bir olayı bahane ederek kıskançlıkla ve kişisel hasedinizle yorum yapmayın. 3
    • Ayjt98 06 Şubat 2020, Perşembe 10:55:18 Arkadaşlar iki pilotta sivil. Biri yabancı(eski meslek havalimanı güvenlik görevlisi). Ne yazıkki pilotaj hatası var. Bence sebep sayısal yeteneği olmayan baba parasıyla fırından ekmek alır gibi lisans alan insanların kokpite oturtulması. Bu iş disiplin ve sayısal yetenek işi. 2 yıllık muhasebe mezunları pilot olduktan sonra herşey mümkün. Eskiden mühendis şartı aranırken şimdi.. Neyse 6
    • Askeri pilotlar 06 Şubat 2020, Perşembe 11:08:02 Sana kotü bir haberim var:Askeri pilotların çoğu yuvaya geri dönuyor. 0
  • YORUM OKUYACAM 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:51:49 firmaya ve havalimanına ait kötü yorumları okumaya geldim ben 28
  • ucak 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:51:22 ucak pistten cıkmamış;çakılmış gibi geldi.3 parçaya ayrılmış..büyük geçmiş olsun 13
  • Harekat 53 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:50:44 Arkadaş ülke afet bölgesine döndü neler oluyor böyle Allah sonumuzu hayr etsin... Zina yalan dolan hak yeme her türlü pisliğin çoğaldığı dönemler tövbe kapıları açıkken tövbe etmek gerek ölümlü dünya oyuna gelmemek gerek..... 28
  • Geçmiş olsun 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:50:32 Umarım kimse zarar görmemiştir 6
  • Geçmiş olsun 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:48:05 Pegasus 7
  • büyük 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:47:58 büyük geçmiş olsun.. 5
  • Thy adına... 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:47:48 Meslektaşınız olarak dualarim sizinle. Rabbim beterinden korusun inşallah can kaybı yoktur :( bu acının tarifi olamaz benimde dilim tutuldu. Tekrar tekrar geçmiş olsun 11
  • İGA AİRPORT 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:46:25 Bir havacı olarak çok geçmiş olsun dileklerimle, sanırım uçak parçalanmış durum çok kötü İstanbulun en büyük havalimanında, geçen seferki gibi iga havalimanın da ağırlamaktan gurur duyarız keşke bu durumlar hiç yaşanmasa.. Operasyoncu arkadaşlarıma kolay gelsin iyi çalışmalar en kısa zamanda faili sebeplerin ortaya çıkması dileğiyle. 43
    • Yürü git 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:08:59 Iga ya davet edermiş de falan filan , millet can derdinde eleman politika peşinde.. 5
  • Allah Allah 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:45:57 Ne oluyor böyle ? 9
  • Türk Pilotu 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:45:52 Felaket üzerine felaket, Allah herkesin yardımcısı olsun. 6
  • Fo 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:44:24 Pegasus bu gidişle kendi kendini bitirecek umarım can kaybı olmadan tahliye olur 7
    • Kpt 06 Şubat 2020, Perşembe 00:00:08 Pagsus giderse yanarız tk çömezleri atar kıdemlileri alırmar 7
  • Ops 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:43:59 Büyük geçmiş olsun kanattan önceki gövde uçaktan ayrılmış ve ters dönmüş 12
    • Yolcu 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:15:08 Çok geçmiş olsun! Allah herkesi korusun ve ailesine bağışlasın. 0
    • Yolcu 05 Şubat 2020, Çarşamba 22:15:09 Çok geçmiş olsun! Allah herkesi korusun ve ailesine bağışlasın. 0
  • Hakkı 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:39:47 Cok kötü. Can kaybı kesin var. Kokpit ters donmuş ucak ayrıldı 15
  • haneda 05 Şubat 2020, Çarşamba 18:37:26 geçmiş olsun 6
    • Eski kabin memuruyıllarca 06 Şubat 2020, Perşembe 09:54:56 Yıllarca air alfada yoğun tempolarda kaç bacak uçtuk ellerinden öpüyorum o kaptanlarımızı dıfır hata ile inerdik tamamen eğitim hatası bu insan hayatı hrşeyden kıymetli tekrar geçmiş olsun 0