Pegasus en kötüler arasında

    Çok beğenilenler

  • Yasasın pegasus 16 Ağustos 2016, Salı 16:08:50 İsterse en kötü 1. seçsinler, şuanda izmir aktarmalı 280 TL ye yurtdışına gidiş dönüş bilet alabildiğim Pegasus bana göre en iyi şirkettir. Millete uçmayı Pegasus öğretti bunu anlayamayanlar var. Rötar yapsada, suyu satsada en iyisi Pegasus. Zorla bindirmiyorlar, beğenmeyen binmesin. Otobüsten ucuz bilet satıyor adamlar, 12 saatlik ayaklarınının şiştiği otobüs yolculuklarını ne çabuk unuttunuz. Varsa paran git Thy orda, paşa paşa bin. Suyu satıyorlar diye mızıklama. 12
    • tech 16 Ağustos 2016, Salı 18:11:46 Umarım iki kere şahit olduğum gibi seninde valizin kırılıp kaybolur, muhattap bulamazsın da bakalım hala yaşasın pegasus mu diyeceksin ozaman. 11
    • Yasasin pegasus adli kisiye 16 Ağustos 2016, Salı 18:47:47 Sen orda calisiyorsun saniriz, sana gaz vermisler icerden belli; soyle guzelce pegasusu ov sanki yolcu gibi 9
    • Elpida 17 Ağustos 2016, Çarşamba 10:13:53 Hala daha Pegasus'u yerin dibine sokuyorsunuz ama bu millet salak değil. Hala daha Pegasus yolcuları varsa demekki memnun insanlar. İki kere valizi kırılıp kaybolmaktan bahsetmiş arkadaş, THY veya diğer firmalarda hiç mi valiz kaybolmuyor? Veya THY ile Pegasus'un ölümlü kazalarını mı kıyaslayalım? THY'nin uçağı düştü insanlar öldü, uçmayın mı diyelim? Pegasus olmasa bugün Türkiye'de havacılık hala daha elit kesimin yolculuk tercihi olacaktı. Bugün anadolu insanıda artık hızlı seyahat edebiliyorsa bunu sağlayan İzair, Pegasus, Onurair, Atlasjet gibi firmalardır. THY'nin tekelini kıran ve fiyatları düşüren firmalardır. IST - ADB arası 70 TL'ye THY'den bilet alabiliyorken IST - ESB biletleri neden 150 TL'den başlıyor oturup bir düşünün. Sık uçan bir yolcu olarak söylüyorum, Pegasus iyi ki var. 3
    • Ruzgar 10 Şubat 2017, Cuma 22:30:43 Bu pegasus kadar ilgisiz sirket gormedim arkadas 40 dakikam var beni almadilar yetkilide yok biz bisey yapamayiz yetkimiz yok bilet degisikligi icinde ceza odettiler neyin cezasi abi sizI secmenin cezasi mi bu? mecburi degilseniz ASLAAAA ASLAAAA binmeyin 2. Mecbuuri binisim ikiside sorunlu gecti tek pegasusta gordum bunu onurair sunexpresse turkhava yollarin da hic sorun yasamadim 1
    • izmirli 30 Ekim 2018, Salı 21:20:27 dört ay önce bilet aliyorsun. nedense uçuş iptal ediliyor..senin o gun o saatte orada olman lazım.. randevun var.. buluşucağın insanlar var.. otelin var kiraladığın araba var.. diğer uçuş 12 saat sonra aktarma ile yolla diyorsun.. aktarmanın diğer ayağının parasını istiyor.. serefsiz uçuşu iptal eden sensin. hata senin faturasını bana ödetiyorsun.. bunun biletin ucuzluğu.. suyu para ile satma ile ilgisi yok.. müşterilerine saygı ile ilgisi var.. en büyük şirketler böyle batıyor.. iyi gitmiyorsunuz. bu kafa ile işiniz zor.. 0
  • Bakım 16 Ağustos 2016, Salı 11:59:40 Uçakların yeni ve bakımlı olmasına bakarım, gerisi boş benim için. Herkese keyifli emniyetli uçuşlar. 7
    • Misafir 16 Ağustos 2016, Salı 16:28:38 Evet , bekleme salonunda uçuş saatiniz geldiği halde, 1-2 saat bakıyorsunuz yeni ve bakımlı uçaklara, ama ne hikmetse onlardan biri sizin uçacağınız uçak olmuyor..Zaten pegasus görevlileri de çaktırmadan alanı terk ettiği zaman anlıyorsunuz ki 5-6 saat daha burdayız. Ha çok güzel küfür ettiriyolar kendilerine , bu hizmetini seviyorum. Ha yok ben pegasusa hiç binmiyorum zaten, yıllar önce bıraktım, çarpıntı yapıyor bende... 13
    • yer hizmetleri 16 Ağustos 2016, Salı 18:02:12 Misafir denen arkadaş. Sen neyin kafasını yaşıyorsun 5-6 saat falan.Hiç mi utanmanız yok binlerce kişinin ekmek yediği yeri yalan söyleyerek karalamaya. 4
    • Misafir 17 Ağustos 2016, Çarşamba 12:05:31 Bu uçaklar rötar yapınca yolcuları ortada bırakıp sıvışanlar sizsiniz değil mi? En son izmir - istanbul uçağım 7 saat rötar yaptı ,2 sene önce ..sabaha kadar havalimanında ilgilenmediniz bile...Ondan beri kullanmıyorum zaten..şikayet ettim, DHMİ'ye 100 Euro tazminat ödeyecektiniz, onu bile ödemediniz, icraya verdim söke söke aldım.. Uçak rötar yapabilir, ama nasıl masraftan kaçarım, ne halleri varsa görsünler anlayışı kusura bakma ama ekmek mekmek yemesin... 3
    • Misafir 17 Ağustos 2016, Çarşamba 16:19:38 Ben de şu ana kadar 3 kere uçtum pegasusla. 1.si 5 saat rötar istanbul kıbrıs arası. 2.si 2 saat rötar antalya-istanbul arası. 3.sü 3 saat rötar istanbul kıbrıs arası. hala bu şirkete iyi diyenler var hayret. 2
    • uçma öyleyse 12 Eylül 2016, Pazartesi 02:12:29 arkadaş zorla mı sattılar 3 uçuşunda biletini. şikayetçiysen uçma. param çok yada biletin parasını şirket ödüyor diyorsan diğer şirketlerle uç. burada ahkam kesen vatandaşların çok büyük bir kısmının bilet paralarını çalıştıkları kurumlar ödüyor ki böyle hesapsız konuşuyorlar. 1
  • Tüm yorumlar

  • Engin 27 Kasım 2019, Çarşamba 22:19:24 Bedavaya uçuyorsunuz; bir de üstüne ağlıyorsunuz! Pegasusla 300 TL’ye uçtuğunuz yer THY ile 1000 TL aradaki farkla kaç şişe su alırsınız onu da hesaplayın. 7
  • Can 04 Eylül 2018, Salı 21:57:06 72 sefer ayni yerden valiz aliyor yani 2 sonra ucagi olanda sirada 3 saat sonra olanda dogal olarak bir cok kisi valizlerini veremedigi icin ucagi kacirip sonraki ucagi tekrar satin aliyor gercekten bindigin en rezil hava yolu fazla verin Thy la ucun derim calisanlari da cok kaba bu arada 0
  • Nail 08 Eylül 2016, Perşembe 11:24:03 Bazı yorumcular Pegasus'ta yiyecek içecek ve eglence sistemi yok diye şikayet ediyor.Hayretle okuyorum kim kime bedelsiz bir şey sunar anlayamıyorum.Pegasustan önce 300-400 tl ye ancak zenginlerin kullanabildiği havayolunu otobüs fiyatına herkesin kullanabileceği bir ulaşım yolu haline getirdiği içinmi suçlu Pegasus.Yiyecek içecek ve eğlence için havayolunu tercih sebebi haline getirenler o kanseptte uçuş yapan Thy'yi tercih edebilirler.Silah zoruylamı bilet satıyor Pegasus.Doğanın kanunu bu ne kadar ekmek o kadar köfte....Lütfen değerlendirme yaparken gerçekçi ve adaletli olalım... 1
    • izmirli 31 Ekim 2018, Çarşamba 17:24:55 kardeşim bütün bu şikayetlerden anladığın ikram, eğlence sistemi, su, vb. mi.. okuduğunu mu anlamıyorsun sen..ikrama eğlencenin arkasına saklanıyorsunuz. insanlar şirketin sebep olduğu diğer hususlardaki sorunlarına çözüm bulunmadığını söylüyor. nerenle okuyup değerlendiriyorsun. yukarıda ki eleştirilerden ben sana birini tercüme edeyim.. çalışanlar herhalde düşük maaşla çalıştıkları için kalitesizlerden seçiliyor. maalesef görüldüğü gibi okuduklarını anlamıyorlar. 0
  • Murat 30 Ağustos 2016, Salı 14:09:56 Çok mutlu oldum öyle mutlu oldumki inanamazsıniz 0
  • Ömer Akad 26 Ağustos 2016, Cuma 17:51:43 Açık bilet ancak çağrı merkezinden telefonla rezervasyon a dönüşüyor.Buraya kadar güzel,ancak telefon şirketleri ile anlaşma yapılmış görüşmeyi dakikası 1,5 tl Den ücretlendiriyor ve faturana ilave ediyor.görüşme normal de 5 dakika sürüyor 7,5 tl telefon faturanıza ekleniyor.Bunlar şeytanın aklına gelmiyecek işler ancak Pegasus sinekten yağçıkarmayı çok iyi biliyor.Suyun parayla olması bu durumda normal... 0
  • Sebnem 24 Ağustos 2016, Çarşamba 14:38:16 Rötar konusunda ve yolcuyu bilgilendirmeme konusunda dünya birincisi bile olabilir. Hava yolları icin eğer aktarman varsa ve uçağın rötar yaptı ise bu Pegasus icin çok büyük bir avantaj olur, çünkü senin aldığın ucuz bileti başkasına son dakika alım olduğu icin daha pahaliya satar sende yer görevlisinin seni bilgilendirmesini bekler durursun. Bu yetmiyormuş gibi sana söyle bir öneri getirip , sizi isterseniz otele yerleştirebiliriz bir sonraki uygun uçuşumuz 3 gün sonra. Sonra size sorarlar Ne yapmak istersiniz. 10 günlük tatile gelmişsin uç gün İstanbul'da otelde tutacaklar ama seni daha ucuza yapabilecekleri başka firmanın uçağıyla göndermezler. Bezdirme politikası uygulayıp. Siz ne haliniz varsa görün deyip aynı gün başka şirketten bilet alıp gideceğiniz yere gidersiniz. Buda bize büyük ders olmustur. Ve Pegasus'la uçmayız. 0
  • Misafir 23 Ağustos 2016, Salı 18:54:03 Pegasustan 1 hafta erken bile alırsanız taban fiyattan alıyorsunuz 1 saat lik uçuşa aç susuz dayanamiyorsaniz parasini verir alır yer icersiniz fiyatlar da gayet havalimanıyla aynı gecikmelere bakacak olursak pegasusus rötar yaptığı zaman thy anadolu jet gibi firmalara da bi bakın aynı saatte hepsinin gecikmesi oluyor. bu havayolu şirketinden değil Sabiha Gökçen in tek pist olmasi ve yoğun hava trafiği olmasıdır.biraz mantıklı düşünürsek bence Pegasus a büyük haksızlık yapılıyor 1
  • TR 22 Ağustos 2016, Pazartesi 14:36:53 PGs Ankara base'li uçuşlara ne zaman başlıyor? 0
  • Buyukakin 22 Ağustos 2016, Pazartesi 07:33:16 Yazık.. Ali Sabancı.. Suyu bile parayla satıyorsun, personeline çok az maaş veriyorsun, koltuk araları 12 yaşındaki çocuğun sığacağı kadar ve hiç de ucuza uçmuyorsun.. İlan ettiğin fiyatları bulmak imkansız.. Bak batarsın Ali.. 3
  • Gokhan 21 Ağustos 2016, Pazar 23:25:45 Üzgünüm ama bu liste kesinlikle gerçeği yansıtmamaktadır.Şuan Türkiyenin en genç ( uçak anlamında ) ve en çok filo yatırımı yapan Pegasus şirketinden bahsediyorsunuz.Kullandığım çoğu uçuşta gayet kibar nazik ve kaliteli ekiple birlikte uçtum ki ekibin yada ekiplerin kötü muamele etmesi , sürekli denetlendiklerinden ötürü çok düşük düzeyde.Gecikme vb durumlar bir çok havayolu şirketinde olan durumlar ki bunların çoğu ; teknik durum veya güvenlik sebebiylede gerçekleşebilmektedir.İkram konusunda ise yorum yapan çoğu kişiye katılıyorum yemek yeme zorunluluğun yok istersen ekstrasını ödeyip yiyebilirsin kimse zorlamamakta ucuz bilet ile seyahat edip herhangi bir ikramda bulunulmuyor şeklinde yorum yapmak haksızlık.Minimumda 1,5 saatlik uçuştada yemek yeme zor değil ha yiyeceksende dediğim ve dedikleri gibi ekstrasını öde ve ye 1
    • Çankırılı 05 Eylül 2019, Perşembe 03:42:54 Pegasus hala 737 classic kullanıyor(300-400-500) yeni gayet eski uçakları var ama diğer dediklerinde haklısın 1
  • mehmet şeyhoğlu 21 Ağustos 2016, Pazar 21:29:49 Son bir yıl belki 7_8 kez uçtum ne gecikme ne de olumsuzluk yaşadım.iyi ki kötüsün pegasus. 5
  • Phoenix 21 Ağustos 2016, Pazar 20:46:01 Yoğun şekilde uçuş yapan birisiyim. Pegasus un ucuz olduğu fikrine hiç katılmıyorum, Thy ile arada bazen çok az fark bazen aynı bu durumda da Thy tercih ediyorum cünlü rötar yapmıyor. Pegasus ikramı yok bu sorun değil ancak çok rötar var ve fiyat rekabeti yok. Kötü bence .. 1
  • zzz 21 Ağustos 2016, Pazar 17:14:30 onurair de yemek ikrami yok . onda da parayla .ama hiçbir zaman şu sitede onur air şöyle onur air böyle duyamadık, göremedik (: 1
  • kevser 21 Ağustos 2016, Pazar 16:03:39 Ucuza ucuruyorlar yemegınıde evınde ye Neka ekmek oka kofte 0
    • Saltuk 08 Eylül 2016, Perşembe 17:05:40 Su eglence isteyenler parayi bassin thy dan alsin kardesim ben pgs la cok uctum hicbir problem yaşamadim hepsi hıkaye bizim milleti memnun edemessin az öder su yok der cok öder pahaliymiş der 0
  • tarafsız 21 Ağustos 2016, Pazar 10:03:08 Selim bey pegasus değil onu bitiren önceden dünyanın her yerinde pahalıydı uçuşlar vergiler çok yüksekti maliyetler çok yüksekti. Tüm dünya geneli düzenlemeler getirildi hükümet vergi indirimlerine gitti o şekilde düştü fiyatlar pegasusla bi alakası yok yani. öncedende vardı THY'ye rakip firmalar tutunamadı onların çoğu battı pegasusta kalite aramayanların sayesinde ayakta kalmaya devam ediyor. 0
    • tarafsız 12 Eylül 2016, Pazartesi 02:16:23 şirketler uçak uçuruyor. belediye otobüsü değil o. tüm maliyetleri dahil ettiğinde o şirketlerin nasıl ayakta durduğunu anlayamazsın dahi. 0
  • Emre 20 Ağustos 2016, Cumartesi 23:47:51 Abartmışlar. Geçen yıl Pegasus'la İzmir Madrid 400 liraya, İzmir Viyana 30 liraya gidiş dönüş uçtum. Parasını verip aslanlar gibi yemek de yedim. Ben memnunum, beğenmeyen gitsin THY ile uçsun. Uçaklar iyi, personel de gayet başarılı. Rötarlar da THY'den fazla değil. 0
  • Esma 20 Ağustos 2016, Cumartesi 20:44:44 Ben yıllardır Istanbul_Samsun yolunu pegasusla sorunsuz gidip geliyorum hiç sorun yaşamadım.Personeli gayet kibar ilgili.hem ucuz olsun hemde kek vermedi diye karalamak acımazızlık olur. 300 tl ye ucanlar ikram olarak bayat sandviçle kandırıyorlar kusurabakmasınlar 50 tl ye uçarım yemegimide evimde yerim 0
  • Ergun Malatysli 20 Ağustos 2016, Cumartesi 14:21:47 Otobus fiyarina uc ondan sonra gel kotu yorum yap. Ataturk havalimanina Sabiha Gokcene ucak inemeyince havayolununu kotule bravo aferim 0
  • Selim 20 Ağustos 2016, Cumartesi 11:45:10 Yorum yapan arkadaşlarımın yaşları yetmiyor veya hatırlamak istemiyor veya gerçekten unutmuş olabilirler ama; 70-80-90 lı yıllar THY tekti bu ülkede ve bir yerden bir yere uçmak için maaşının tamamını verirdin. Bugüne örnek: Adana-istanbul 3000 tl.gibi... Bunu bitiren pegasustur. Ha kötü olabilir! Ne istediğinize bağlı! Bunları düşünüp yorum yapın derim ben. İyi Uçuşlar.... 3
  • misafir 20 Ağustos 2016, Cumartesi 10:33:20 .... ,öyle veya böyle doğa olayı hariç gecikme havayolu şirketine aittir.güzel planlama yap yapılması gerekenleri düzgün yap, yapanlar nasıl yapıyor bilmiyorsa bu şirket ve yöneticileride bu işi yapmayacak ha birde uçakla seyahat etmeyi 20.yüzyılda kağnı ile seyahat ile mi kıyaslayalım ah vah diyeceiğmize işimizi iyi yapalım biz Pegasusun 2007 yılı öncesinide biliriz. 0
  • Bulent 19 Ağustos 2016, Cuma 23:32:53 ABD Deki tüm havayolları en kötüleri. Doğru tespit. ABD de kalite sıfır 1
  • Keremcan 19 Ağustos 2016, Cuma 18:37:10 Yalan bu haber, ekşi'de bayağı tartışıldı. Skytrax'in yaptığı bir sıralama değil, bir web sitesi Skytrax'in bazı verilerini kullanarak kafasına göre bir sıralama yapmış 0
  • Soner 19 Ağustos 2016, Cuma 17:17:15 Bakıyorum burada abd Rusya iç hatlar ile ucmamis yada thy dışında hava yolu şirketi kullanmamis insan topluluğu yorum yazmış. Öncelikle beğenmiyor saniz binmemek gibi bir tercihiniz var. THY deki lüksü istiyorsanız yaptığı 7 milyar liralık zararın cebinizden çıktığını unutmayın. 1
    • Tuluğ ulueren 20 Ağustos 2016, Cumartesi 10:40:55 Tamamen katılıyorum.Hem eleştirirler hem de kullanırlar.. 0
  • Elif Suna 19 Ağustos 2016, Cuma 10:39:43 Kesinlikle katılıyorum, bu kadar berbat hizme için de aşırı pahalı biletler! Thy ve diğer havayolları ile nadiren fiyat farkı oluyor..aldığımız hizmeti düşünerek, aşırı pahalı buluyorum. 0
    • sen uçma 12 Eylül 2016, Pazartesi 02:17:17 belediye otobüsü değil o. bence sen iett ile yolculuk yap şehirler arası. 1
  • hasan 19 Ağustos 2016, Cuma 10:18:18 Evet bence de fiyat performans olarak THY Pegasus tan çok daha iyi ama Pegasus bu kadar da kotu değil, bence en kötü 20 de bile olamaz. Haksızlık olmuş. 2 defa American Airlines uçuşum oldu. Hiç bir şey söylemeden iki uçuş da yaklaşık 4 saat rötar yapıp birisi iptal oldu, diğerinde uçaktan ben indim. İptallar sırasında personelin ilgisizliği, dalga geçmesi ve uçak kalkacak diyip bekletmesi inanılır gibi değildi. Bence American Airlines ( AA) en kötü 3 te olmalı. Asla AA yı kullanmayın 0
  • ... 19 Ağustos 2016, Cuma 09:07:48 kaç sene oldu rötarın nedenini havayolu zannetmeye devam edenler var, ilginç. Oranlasan havayolu kaynaklı gecikmenin oranı % 10-15'i geçmez. Karşıya geçerken 30 dakikalık yol 2-3 saat olunca sürdüğün araba mı gecikme yapmış oluyor, sen mi vakitsiz çıkmış oluyorsun? Havada da yoğun bir trafik olduğunu, senelerdir ikinci pisti inşa edemeyenleri kimse umursamıyor. Bir örnek; için iniş meydanın kalkışa izin vermezse gecikmeyi kim yapmış olur? 1
    • Necati 19 Ağustos 2016, Cuma 14:01:36 Kesinlikle katılıyorum. İnsanlar uçakla seyahat etmeyi karayoluyla kıyaslıyor. 1
  • İsim 18 Ağustos 2016, Perşembe 21:59:53 Pegasus ile 2009-2014 arası uçtum, ilk başta iyi olmak ile beraber servis kalitesi bu seneler içerisinde düştü ve çok rötar yapan bir havayolu oldu. Fiyat olarak da THY/Anadolu Jet ile özellikle benim seyehat ettiğim bayram zamanları çok farklı değil. Fakat bunları söyledikten sonra bu listeye çok inanmıyorum, Pegasus Amerika'daki çoğu havayolu'ndan, Avrupa'daki çoğu LCC'den çok daha iyi. Bunu Pegasus'ta kötü deneyimeler geçirmiş birisi olarak söylüyorum buna rağmen bence haksız bir liste. 0
  • Skytrax 18 Ağustos 2016, Perşembe 20:07:26 Skytrax ın en kötüler listesi diye birşey yok, sadece bağımsız bir internet sitesinin Skytrax daki kullanıcı yorumlarına dair oluşturulmuş bir liste var. Mesela ben bile birazcık upraşarak böyle bir liste oluşturabilirim, birazcık ingilizcem vardır... Kötü olan şey bizim olanı insafsızca yargılamamız, 67 model tupolevleri uçuran ( ki rusyada bile uçuşu yasaklandı) Air Koryo nun 1. Olduğu listede , airbus uçaklarda kullanılan en son teknoloji motorları DÜNYADA İLK olarak kullanan pegasusun 3. Olarak bulunması, bunun skytrax listesi olarak sunulması kabul edilebilir şeyler değil. Pegasus şirketi bizim arkadaşlar, çalışanları bizler kullananları yine bizleriz. Kırgınlıklar olmuşsa adeletli olarak ifade edelim. İftiradan kaçınalım, internetteki her haberide doğru sanmayalım. 1
  • Hüseyin kılıç 18 Ağustos 2016, Perşembe 19:13:37 Uçağa binmeyi hayal dahi edemeyecek kişiler 39 tl ye bilet alacaksın ondan sonra kalkıp kaç bin kişiye iş istihdam sağlayan ve kaç milyon dolarlık yatırım yapan şirket i eleştireceksin yok öyle bir dünya önce herkes öz eleştiri yapsın 24 saat süren 100 tl otobüs ücreti ödeyip yolculuk yapacaksın o zaman "bağaj kilo kısıtlamasıda yok istediği taşırsın"ülkemizin değerlerine sahip çıkalım verilen hizmetlerin iyi tarafına bakalım 1
  • Merve 18 Ağustos 2016, Perşembe 15:39:19 Herzaman THY ve Anadolu jet kullanan birisiyim. Yaşadığım bazı olumsuzluklardan ötürü Çok zorda kalmadıkça asla Pegasus'a binmiyorum ama bu sıralama Dünyada okadar kötünün de kötüsü havayolu varken baya zalim bir sıralama olmuş. 3. Olabilecek kadar kötü değil hatta bence ilk 15te olabilecek kadar bile değil.. Bir lowcost havayoluna göre gerçekten iyi.. Sandviç parası diyenlerin bazı lowcost havayollarının kabin bagajından bile ücret almasına ne diyecek? yiyecek için söylenilmesi çok saçma . Adamlar yiyecek sokamazsın demiyor ki zaten. Al yanına otur ye uçarken yemek yeme meraklısıysan. Nasıl bir mantığınız var anlamak mümkün değil.. Ne kadar seviyoruz kendi ülkemizi ve kendimize ait herşeyi kötülemeye.. 0
    • Hayrettin 18 Ağustos 2016, Perşembe 18:01:56 Pegasusun dini imanı para olması en büyük eleştiri konusu, sandviç bu konuda devede kulak kalır. Hayvan gibi rötar yapıp uçak içinde su bile vermeden beklettikleri oluyor. Çağrı merkezi ücretli. Çoğu zaman THY daha ucuz. PGS'nin Antalya-İstanbul hattı için base fare ücreti 45 TL civarı THY nin 65 TL civarı bu durumda THY de low-cost carrier oluyor. Sizce hala low-cost mu PGS ? Selamlar sevgiler. 0
  • Cenk atmaca 18 Ağustos 2016, Perşembe 15:29:56 Aynen katılıyorum, iğrenç bir havayolu. THY ye alternatif bile olamaz ama başka havayolu yok. Onlar da bunu biliyor o yüzden kendilerini düzeltmiyorlar. Her seferinde problem yaşatıyorlar. Hele bir de uçak içinde bozuk para aramıyorlar mı çıldırıyorum resmen. 2
  • Erol 18 Ağustos 2016, Perşembe 12:40:35 Eğlence yemek isteyen ücretine katlanır.havada bile eğlence istiyoruz biraz ülkemizin durumuna sıkıntılarına baksak da uçtuğumuza dua etsek,eskiden fiyatlardan hava alanlarına girmeye korkardık bunları da göz ardı etmeyelim. 2
  • ayse 18 Ağustos 2016, Perşembe 12:04:11 her seyi anlarim, maliyeti dusuk tutmak zorunda olduklarini da anlarim, ama su ikrami olmamasinin (ikrami da gectim suyun 3 euro olmasinin) hic bir aciklamasi yoktur. etik degildir her seyden once. 0
    • ayşe hanım a 19 Ağustos 2016, Cuma 20:08:07 su üç euro değil 1.5 euro içhatlarda 3 tl ... havaalanında bu fiyatların aynısı onlardan alışveriş yaparken acımıyosunuzda uçağa binincemi suyun parası değerli oluyor? 0
  • Değer 18 Ağustos 2016, Perşembe 11:42:27 Bu sıralamadaki bir çok havayolu kar oranını arttıran yükselmekte olup büyümeye giden havayolları arkadaslar. Bu liste tamamiyle firmaları karalama için yapılıyor. Pegasusda bilet fiyatları normal seviyede , dolayısıyla ekstra bir eleştiri haketmiyor bununla ilgili, rotarlara gelince bu yıl en çok rotarı Türkiye de kim yapmış acaba :) 0
    • Sabiha gökçen ile ilgili olabilir 18 Ağustos 2016, Perşembe 18:57:11 Araştırmacı şüpheci, sabiha meydanı sence dünyada rötarda kaçıncı? 0
  • flypgs 17 Ağustos 2016, Çarşamba 20:37:05 Bedavadan biraz ucuz biletle yolculuk yapıyorsun, ücretsiz yeme içme ikramı istiyorsan verirsin 3 katı parayı AnadoluJet'ten alırsın maliyeti 1 liralık sandviç ile pot çayını içersin. İnsanlar biraz mantıklı yorum yapsın, pegasus bu ülkede ekonomik ulaşım imkanı sundu kimse hakkını yemesin. Sektörde devlet desteği olmadan tüm haksız rekabet koşullarına rağmen var oldu. Diğer şirketler 80 milyon euro zararlarla ayakta durabilirken (?) pegasus kâr açıklıyordu. Eğri oturup doğru konuşun. 3
    • Cem Basaran 17 Ağustos 2016, Çarşamba 21:41:11 Hiçbir zaman vaktinde kalkmamasını hangi sandviç ile izah ediyorsunuz? 1
    • Uçan 35 18 Ağustos 2016, Perşembe 01:00:55 Çok güzel bir noktaya değinmişssiniz, pegasus bunu tüm devletin engellemelerine rağmen başarıyor, adaamlarda çok genç filo var, personel var herşey var, ne o, uçamazsın!!Neden?THY'nin o parkur, tüm dünyada olduğu gibi devletin el attığı herşey kuruyor, devlet şirket açmış iç hatlarda 4-500 tl ye yolcu taşıyor, burda atıp tutanlara bakmayın, hem ağlar hem giderim diyip kimse THY binmiyor, zararmı etti, hooop ondan kolay ne var gelsin vergilermizden paralar...Neymiş dünyanın en çok noktasına uçan havayoluymuş...Parasını binmeden ben ödüyorum tabii uçacaksın...Çok büyük marifet... 1
    • Kalkmaz mı 18 Ağustos 2016, Perşembe 04:09:43 Valla sürekli kalkıyor reklamı bile vardı demekki sana denk gelmiş 2
    • Slot 18 Ağustos 2016, Perşembe 10:59:31 Pegasusun uçuşlarını geciktirmek için saw a zarar eden uçuşları yığdığını bilmiyorsun sanırım. 0
    • cango 18 Ağustos 2016, Perşembe 11:25:10 devlet destek vermiyor olur mu? indirilen konma konaklama ve diğer meydan feelerinden pegasus da nasipleniyor 0
  • uçan35 17 Ağustos 2016, Çarşamba 19:02:12 Valla isteyen alır isteyen almaz ama ben şahsen pegasusa minnettarım, bizi THY nin eline bırakmadığı için, İstanbul harici destinasyonlarda, THY 3-4 kat fiyat çekiyor ki dileyen 5-10 tl verip o çok kıymetli sandiwich ve suyunu alabilir, bilet parasınında yarısı cebine kalır...Müşteri hizmetleri zayıf doğrudur, iptal işine hiç girmeyin pegasus yeni hizmeti devrede sadece 10 TL ödeyip ücretsiz değiştirme mümkün...Parası çok olan THY le uçmaya devam etsin ben şahsen yanına uğramam, bu sayadede düşük bütçelerle dünyayı gezebiliyorum... 3
  • Yanlis olmus 17 Ağustos 2016, Çarşamba 16:58:35 Bu 3.lugu nurcin hanima vermek lazim o degil iydi zamaninda duraktan bil toplarim diyen.nurciin bak sectiklerin topladiklarin en kotulerde 3. Olmus bu basarida seninde payin var. Alkislar. 1
  • XXXXX 17 Ağustos 2016, Çarşamba 16:46:09 #Ucuz etin yahnisi olmaz" derler. 1
  • :) 17 Ağustos 2016, Çarşamba 15:18:29 Bizim millete 500lira fiyat çekip ortadada dansöz oynatıcan eğlence yokmuş.. Adam pavyona gidiyor sanki 1
  • Yolcu 17 Ağustos 2016, Çarşamba 15:04:31 Tüm dünyada ilk üçte yer alması fazlasıyla abartı. Evet bazı uygulamaları sorunlu ve düzeltecek yolu var ama en dünyada en kötü 15'e bir girmez. Afrika, Asya, Özellikle Doğu Avrupa ve Latin hatta kuzey Amerika havayollarını dikkate alırsan zalim ve haksız bir sıralama olmuş. 0
  • Nadiya isaeva-yumuk 17 Ağustos 2016, Çarşamba 14:42:21 PEGASUS HAVA YOLLARI SÜREKLİ KULLANIYORUM RUSSİA YA GİDİYORUM EVET SIK SIK GECİKME OLUYOR EVET DİL BİLGİLERİ ZAİF SADECE İNGİLİZCE BAZ PERSONEL BİLİYOR SU İÇMEK SATIN ALMAK ZORUNDAYIZ YEMEK SÖZ KONUSU BİLE DEĞİL 3
  • Serhat 17 Ağustos 2016, Çarşamba 13:40:12 Ahahaahahah ne eğlencesi yaaaaa hahahahhahaha dansöz mü oynatacaklar, dandik vcd izleneyi eğlence mi sanıyorsunuz bu kadar mı hayatlarınız sıkıcı? 0
  • DUS 17 Ağustos 2016, Çarşamba 13:07:38 pegasus ile cok uctum, cok olaylar yasadim örnegin valizin kirilmasindan yükün 350 gram fazla gelip valizden bir esya cikartmaya veya biletin kredi kartindan iki kere cekilmesinden hostesin son ana kadar sattigi mallarin hesabini yapip eksik 6 tl'nin hesabini yapmasindan ve bunun cevabini nasil verecegine kadar... Ama türk havaciligi icin kötü bir imaj olmus. Pegasus'tan istenen sadece misafirlerine biraz güleryüzle ve hosgörülü yaklasmasi. Ama bu kadar elestiriden sonda da hosteslerinin misafirleriyle özellikle bebeklerle ilgilenmeleri ve anne ve babanin üstündeki stresi biraz azaltmalari da hos bir duygu. Bunu da belirtmek isterim. Pegasus ile ucuyormuyum mümkün oldugu kadar az, ama her gelen yeni ucagiyla da gurur duyuyorum türk havaciligi adina. 0
  • gizli tanık:) 17 Ağustos 2016, Çarşamba 12:59:19 Son zamanlarda PGS hakkında çıkan makalelere eleştirel ve kişisel yorumlar yapmaktayım.Bir kitle gözüme çarptı.İşten atılmalar hakkında 1 makale çıkar,bu kitle savunur.1 misafir değerli eşyalarının peşine düşer,bu kitle yolcuya demediğni bırakmaz.1 kuruluş kalkar istatislik ve müşteri beyanlarına bakarak PGS u en kötü havayolu seçer,bu kitle yine savunma durumunda..Arkadaşlar 1 kerede evet bazı hatalarımız oluyor ve bunların düzeltilmesi için çalışmalarımız devam ediyor tarzında yorum yapmak zormu geliyor? Biz bilmiyormuyuz genel müdürlükte masanızda oturup bu yorumları yaptığınızı sistemli olarak?Şurda herkez facebook profili ile yorum yapsa ortaya nasıl 1 tablo çıkar acaba:) Yapmayın..1 aksaklık varsa çözüm odaklı konuşun yada hareket edin.Bu şirketin beyni SAW dır..Orda masalarınızda oturup tüm işi biz başarıyoruz edasından kurtulun artık.PGS iyiyse SAW iyi olduğu içindir..Kötüyse SAW kötü olduüu içindir...Siz sadece detaysınız!!!! 1
    • Hahaha 18 Ağustos 2016, Perşembe 04:53:11 PGS varsa SAW vardır, PGS yoksa SAW bayrağı çeker aşağıya. Senin dediğinin tam tersi yani durum. PGS olmasa kimse Istanbul'un bir ucundan kalkıp SAW'a gelmez. O insanların hicbiri faiş fiyat ödeyerek başka havayolu ile uçmaz. SAW da sinek avlarsınız. 1
  • Naciye aydin 17 Ağustos 2016, Çarşamba 12:12:25 Dun gece trabzona 7 uçağıyla gemem gerekirken 9 uçağına bilet almak zorunda bırakıldım 1 saat kuyrukta bekledim griş kartı alabilmek için 40 dakka kala söledim gec kalabilirmiyim işlem yaparmısınız diye saygıdan yoksun terbiyesiz bir bayan görevli uçuşunuz kapandı dedi yolcu almıyo bende daha kapanmamıştır bi arayıp sorun dedim ordadır nerdebiliyosunuz gitdi dediği uçak 8 çeyrekte kalktı ve ben kemo aldım rahatsızım bekleyemem okadar hastayım deyince burda ölseniz bişey yapamam dedi bana umrumda olmaz daha bir sürü saygısız laf güya şefi geldi az bişeyle öbür uçuştan bilet alabilirsiniz dediği350 milyonluk bilet eğer onlardan almassam parayı geri vermiyorlar bu bileti alip öpürününde iade ediyolar yani ve benim gb arkamda 20 kişi falan aynı madur insan sizin şuanda savunduynuz servis gecikme onlarda var tabi 45 dakkada uçakda bekledim onlar beni almazken insanları göre göre aptal yerine koyuyolar paramızı alıyolar dün gece mağdur oldum sizde olmayın diye yazıyorum işlem yapan memurdan şikayetciyim biarazcık gözünüzü açın neyş sabunuyosunuz yanımdaki bayan iki çocuğuyla 600 tl lik biletini taktılar kadın ağlıyo param yok diye kaldım burda hiç minnetleti yok zaten ilgi yok karşında muhatabın bile tok böyle bir havayolu olmaz rezaletten öteee 2
  • ..... 17 Ağustos 2016, Çarşamba 12:11:57 BEN BIR ACENTA SAHIBIYIM PEGASUS KADAR BERBAT BIR HAVAYOLU YOK UCAKLARI YENI OLABILIR AMA HIZMET OLARAK ILGI ALAKA OLARAK KÖTÜNÜN EN KÖTÜSÜ CAGRI MERKEZINI ARAMAYA KALKIN BIR BILET PARASINDA ORAYA ODUYORSUNUZ CAGRI MERKEZINDEKI PERSONELERI SANKI PEGASUSUN SAHIBI OKADAR KASINTI VE KONUSMA TAVURILARI LAKAYIT KESKE BU YAZILANLARI ALİ SABANCI OKURDA BIR ÇEKİ DÜZEN VERİR PEGASUSA UCAK GETIRMEK YADA UCUZA SATMAK BIRSEYLER KATMIS OLMUYOR ÖNEMLİ OLAN İLGİ VE ALAKA USLUP BUNLARIDA DUZENE KOYMAKTIR 1
  • Vay hele vay... 17 Ağustos 2016, Çarşamba 11:40:37 Sözde ucuz, ben hiç ucuza seyahat edemedim. Neyse ki istihdam sağlıyor yoksa sağlam ayar çekerdim Ali'nin pırpır şirketine. 1
  • Merve Uzunoğlu 17 Ağustos 2016, Çarşamba 11:24:00 Ben acente çalışanıyım ve herhangi istatistiki bir bilgi paylaşamam ancak 1 yılı aşkın çalışma sürem boyunca yolculardan duyduğum ve benim de tecrübe ettiğim kadarıyla Türk firmaları arasında da en düşük kaliteli firmadır Pegasus. Evet biletleri ucuz ancak iptal etmek istediğinizde 200 lira ödediğiniz bilete 30 lira iade yapan, değişiklikte en ağağı 60 lira ücret alan, uçak içi ikramı (su bile) olmayan, müşteri hizmetleri ücretli ve ulaşılması çok zor olan, rötar ve iptali en bol olan havayolu şirketidir kendisi. Büyümesi konusuna gelince tıpkı baba parasıyla ünlü olan tiki hanım kızlarımız gibi... 3
    • Cahil 17 Ağustos 2016, Çarşamba 13:02:30 İğrenç ve uydurma bir yorum 8
    • gizli tanık:) 17 Ağustos 2016, Çarşamba 13:16:18 bence sen gerçekleri görmezden gelerek daha cahil olduğunu gösteriyosun..:) 1
    • Acente 17 Ağustos 2016, Çarşamba 13:45:59 Siz çok yanlış gelmişsiniz. "Seyahat Acentesi" denen şey geçen yüzyılda kaldı. Günümüzde internet denen bir şey var. İnsanlar bilet alma, iade, değiştirme gibi işlerini kendileri yapıyorlar, artık size gerek yok.. 2
    • Merve Uzunoğlu 22 Ağustos 2016, Pazartesi 09:56:31 İsterseniz pegasus, sun express ve thy'den aldığımız ödülleri tartışmayalım. Sizin sandığınız kadar kötü durumda değiliz çok uzağa gitmeyin geçen yaz pegasusun bölge satış birincisi olduk :) Acente ama çağrı merkezi sistemli çalışan bir acente o yüzden bilmediğiniz şeyler hakkında yorum yapmayın lütfen! 0
  • Meka 17 Ağustos 2016, Çarşamba 10:26:47 Skytrax tam propaganda ve reklam aygıtı. Onur ve Atlas sanki çok iyi de listede yoklar. 4
    • ehk 17 Ağustos 2016, Çarşamba 14:59:42 kesinlikle katılıyorum, skytrax "parayı veren düdüğü çalar" tarzı çalışan bir platform. yoksa THY'nin ne 4 yıldızlı bir havayolu olması ne de Avrupa'nın en iyisi olması mümkün değil ... pegasus gayet başarılı bir low-cost havayolu, keşke türkiye'de ciddi rakibi olsa, daha da ucuza seyahat ederiz ... 0
    • ne 17 Ağustos 2016, Çarşamba 15:47:37 sen thy ye bindin mi hiç? 2
  • isimsiz 17 Ağustos 2016, Çarşamba 10:22:56 Low cost çalışan bütün firmaları koymuşlar, Pegasus en güvenli havayolları arasında. 3
  • Murat 17 Ağustos 2016, Çarşamba 10:21:09 Türkiye içinde 1-2 saatlik uçuş mesafelerinde katlanılır bir kalite sağlıyorlar daha fazlası için ise iki kere düşünün. 2
  • x0x 17 Ağustos 2016, Çarşamba 10:20:59 O değil de şirketten birileri tıklayıp güzel yorum yapmaya hiç mi çekinmiyor? Daha bardağın ingilizcesini bilmeyip yolcuyu duymazdan gelerek geçiştirmeye çalışan onlarca kişiyi bizzat ben gördüm. Yolcu bir şey istedi ama anlamadım bir baksana diye çağrılıp yemeğinin soğuk olduğunu ya da çatal istemeye çalıştığını duyduğum kaç uçuş vardı ben biliriim. Bardağı bilmiyor bardağı.... Cup diyor anlamıyor... Adam ölüyorum dese, kalbim sıkıştı dese in kaç o uçaktan... Ucuza bilet alıyorsunuz anladık ama o küçümsediğiniz 'nooolcak zaten 1 saatlik uçuş yemesek nolcak' dediğiniz o uçuşta ola ki başınıza bir şey gelirse sizi kurtaracak 3-5 insandan kimse yok o şirkette. Bilesiniz... A bu arada bu insanların ing notu 20-30 şirkette çok iyi biliyor, 70 alamayıp amir olamayan kaç yüüüz kişi var siz düşünün. 0
    • Otobus muavinimi bu 18 Ağustos 2016, Perşembe 04:14:31 İçlerinde 4 dil bilen de var birader rahat ol sen hiç bilmeseler kaptanlar bılıyor sıkıntı yok, otobüs yaptın koca ucagı 0
  • MK111 17 Ağustos 2016, Çarşamba 09:44:49 Onlarca kez uçtum PGS ile, ikram olmadığını eğlence vs olmadığını bilerek. Ama neredeyse THY'nin yarı fiyatına. Hiç bir uçuşta neredeyse boş koltuk yoktu ve hiç bir sıkıntı da yaşamadım. İnsanlarımız nankör ne yazık ki... 3
  • sessizz 17 Ağustos 2016, Çarşamba 09:41:01 birakin allah askina pegasusu kotulemeyin arkadaslar eglence yokmus yeme icme ucretliymis ne istiyorsun eglencee anlamadimki yeme icme konusunda 1 saat gidiyorsun yemeyi ver yani ucuz bilet alacan 20 saatlik yolu 2 saate gidecen bide laf yapacan ayiptit yapmayin 1
    • Wolf 17 Ağustos 2016, Çarşamba 15:11:59 1 saatlik yol için kaç saat harcıyosunuz acaba. Kasar ekmek 2 lira 0
  • tgsoperasyon 17 Ağustos 2016, Çarşamba 09:33:15 eee THY en iyi listesine girer, PGS en kötü. Burda savunmaya geçmeden bi özeleştiri yapması gerekiyor şirketin. 0
  • tarumar 17 Ağustos 2016, Çarşamba 09:30:55 Daha kötü firmalar var tabi ki ama personel dil bilme becerisinin yetersiz olduğuna katılıyorum.Kabinde çalışan personel kaliteli değil referansla alınanlar oldukca fazla. 1
  • Ahmet Ayvalı 17 Ağustos 2016, Çarşamba 09:02:32 Bence Pegasus çok başarılı, başarılı olmasa kısa sürede bu kadar büyüyemezdi. Büyüme nedenide şüphesiz talep. Son aylarda gecikme oluyor sa SAW in yetersizliği. 2
  • Adam haklı 17 Ağustos 2016, Çarşamba 07:59:09 Topkek yorumu 10 numara ,güldürdü, adam haklı :) 0
  • Ey Sandwich sen nelere kadirsin 17 Ağustos 2016, Çarşamba 02:53:25 Sabiha'dan A320Neo veya 1-2 senelik 737NG'ler ile ucan ama bedava sandwich vermeyen Pegasus dunyanin en kotu 3. Havayolu, 1998-1999 dan kalma 737'lerle ucan THY Avrupa'nin en iyi havayolu.. 1
    • sessiz 17 Ağustos 2016, Çarşamba 09:42:45 icimi okudunuz allah razi olsun 0
    • Wolf 17 Ağustos 2016, Çarşamba 15:15:04 Bir şeyin yeni olması, onu otomatik olarak kaliteli yapar diyosun düz mantık. 2
    • Araba pazarı 18 Ağustos 2016, Perşembe 19:08:00 Konu kullanılan ARAÇ olunca EVET. bknz. Araba pazarı 0
  • Uçantürk 17 Ağustos 2016, Çarşamba 02:45:27 İşim gereği çok fazla uçuyorum açık konuşmak gerekirse Thy dan başka hiç bir şirkette uçulmaz, (anadolujet dahil) Neden; 1- Ucuz diye aldığınız bileti Thy de aynı fiyata yada daha ucuza alırsınız en kötü 10-20 tl fark öderseiniz. ( promosyon biletleri lütfen dönemsel bakın Thy de benzer fiyatlar oluyor) 2- callcenterı aradığınızda dakikası bilmem kaç TL ödemezsiniz ( iptal değişiklik için mutlaka aramanız gerekiyor) 3- Daha çok yolcu almak için çok küçük bacak mesafesi sıkıntısını çekmez ve annenizin verdigi turşuları yük sınırı yüzünden çöpe atmak zorunda kalmazsınız 4- Allah korusun ucak sizin yüzünüzden acil iniş yaparsa bu masrafı cebinizden ödemezsiniz, ( ödeyeceğiniz rakam onbinlerce usd ) 5-Aldığınız hizmetten genelde memnun kalırsınız ( alanlarda muhatap olduklarımızın bir çogunun Thy çalışanı olmadığını unutmayın ) 6- Çocuk su veya süt isterse bunun için ciddi paralar ödemezsiniz ( Kısa ucuşlarda çok sorun olmaz ama 1.5 saatlik uçuşları düşünün 6- boynunuz ağırdığı için yastığa yada üşüdüğünüz için battaniyeye de para ödemezsiniz Gecenin bir köründe Trabzon havalanında uçağa binmek üzere bunlar ilk aklıma gelenler bu listeyi yüzlerce maddeli hale getirebilirim. Yani anlayacagınız mesele SU değil !! Teşekkürler Thy Müşterine değer verdiğin için... 1
  • AyNa 17 Ağustos 2016, Çarşamba 02:26:39 işten cikarmalar için bahane ariyolardi.. hadi buyur burdan yak.. yazik insanlarin ekmekleriyle oynuyolar :( 0
  • HAVACI 17 Ağustos 2016, Çarşamba 01:31:36 PEGASUSUN GECİKMELERİ SADECE PGS DEN KAYNAKLANMIYOR.ACABA HİÇ DİKKAT EDİLDİMİ AYNI LİMANA İST SABİHA GÖKÇEN LİMANINA THY ANADOLU JET VS DE GİDİYOR AMA TRAFİK YOĞUN DİYE SLOT(RÖTAR) VERİLEN PEGASUS UÇAKLARI NEDEN YOLLANMIYOR.AYNI HV LİMANI AYNI TİP UÇAKLAR NEDEN?BU AKLA ŞU SORUYU GETİRİYOR;THY ÇAKTIRMADAN PEGASUSU SAW HV LİMANINDA ÖNÜNÜ KESMEYE Mİ ŞÇALIŞIYOR.THY HER ZAMAN BÜYÜKLÜĞÜYLE TANINIR ÖYLE SÖYLER PEKİ NİÇİN BAYRAK TAŞIYICI BİR LOW COST FİRMASI İLE REKABETE GİRER.BİR LAF VARDIR ;GİT AKRANINA ÇAT DİYE.MADEM REKABET EDECEKSİN SENİN YERLİ FİRMANLA NEDEN REKABET YAPIP ONU GÜÇ DURUMLARA SOKMAYA ÇALIŞIYORSUN BUNU ANLAMAK ZOR.ATIL BİR HV LİMANI GÖRÜNTÜSÜNDE OLAN SAW LİMANINI ÇALIŞAN AKTİF HALE GETİREN PGS YE TEŞEKKÜR EDİLECEĞİNE YIPRATILMAYA ÇALIŞILIYOR.UÇAKLAR HER ZAMAN ZAMANINDA GELİP YOLCUYU ALIYOR AMA YERİNE OTURUYORSUN ARKADAN ROTAR YENİYOR BUNDA PEGASUSUN BİR SUÇU OLDUĞUNA İNANMIYORUZ.PGS HER ZAMAN HAZIR BEKLİYOR AMA MAALESEF ÖNCELİK ALINAMIYOR.YOLCULAR ŞİKAYET EDERKEN BU AYRINTIT 0
    • Papa 17 Ağustos 2016, Çarşamba 18:12:11 Burda gordugum en mantikli yorum ... 0
  • By 16 Ağustos 2016, Salı 23:33:30 Lion dan daha kotu ha way be. 1
  • tbt 16 Ağustos 2016, Salı 23:31:23 Pazar günü saat 20:30 G.Antep - İst. Seyahattimiz vardı uçağa saatinde bindik ama uçağın içinde tam 1 saat bekledik. Gecikme vardı ye uçağa bindirdiniz, yaklaşık 45 dk.'da inmek için havada tur attık. 2
    • Hahaha 18 Ağustos 2016, Perşembe 05:04:25 Iste o sizin binmeyi beceremediğiniz için oluyor. Uçaklar alana inince gideceği havalimandan kalkış için saat alır. Ama siz ve sizin gibilerin uçak dışında selfie çekmesi, valizi koridorda kalarak yerlestirememesi, uçağa veya alana geç gelmesi yüzünden kalkış saatine kadar insanlar yerleşemiyor uçağa. Bu sebepten o kalkış saati geçince onlarca uçak olduğu için zamanı ileriye tekrar veriyorlar. İşte rötar sebebi budur. Ve 1 saat bekliyorsunuz. Mantığa bak ya. Herşey hazır keyfinden mi kalkmıyor kaptan? Bindirecen bunu otobüse. Antepten gelsin 20 saatte bak nasıl şükrediyor 1 saat rötara. 0
  • Sık uçan Yolcu 16 Ağustos 2016, Salı 23:20:02 Arkadaş ucuza giderim 1 saatlik yolda su içmessem ölmem, yemek yemessem ölmem, param da cebimde kalır, hala beyin hücrelerini kullanmadan pegasus a yorum yapanlar var benim pegasus sayesinde 1 ayda 3200 tl cebimde kaldı, isterse sonuncu olsun hem kötülüyorlar hemde biniyorlar nasıl millet anlamadım. 3
  • remzi 16 Ağustos 2016, Salı 22:52:14 Aslında rötar problemi SAW da tek pist olması yüzünden. 5
  • Delphin 16 Ağustos 2016, Salı 22:42:56 Diğer havayolları rötar yapmıyor mu? 2
    • Tahmin et 18 Ağustos 2016, Perşembe 19:13:04 EVET YAPIYOR! 0
  • yolcu 16 Ağustos 2016, Salı 22:32:50 Bana göre pegasusun degil, sabiha gökcenin yetersiz kapasitesinin dünya 3.luğünü almasi gerekir. Rötarların ana nedeni budur. Ucuz havayolu sirketleri arasında bence başarılı. 20 saat otobüsle giderken yediğin topkek mi firmayı basarili kilan. Sabiha gökcen kapasite arttırımında pegasusun gerisinde kaldı. Pegasus ve diğer havayolu sirketleri milli değerimizdir. Sahip cıkalım. 4
    • Gökhan 16 Ağustos 2016, Salı 23:32:09 İkram olması şart degil..önemli olan hizmettir..ucuz ve kalite.. 1
  • yolcu 16 Ağustos 2016, Salı 22:16:00 Bir link atarmısınız okuyalım detayları, sanki karalama kampanyası gibi bu haber, ben baktım göremedim Hatta en iyi 10 low cost firma arasında ... 7
  • Sağol Pegasus 16 Ağustos 2016, Salı 21:39:08 thy gibi pahalı bir şirket varken pegasusla uçabildim, sağolsun uçmayı liksten çıkardı varsın 45 dkk da su vermesin. bi sandwiç bi kola için 100 lira daha fazla vermekten kurtulduk. 6
    • Gökhan 16 Ağustos 2016, Salı 23:33:29 Ağzına saglık 0
  • XxX 16 Ağustos 2016, Salı 21:38:50 You get what you pay for my friend ;) ben defalarca kullandim sahsen kotu oldugu konusunda en ufak bisey soyleyemem, rotarlar, aksilikler, ucretli ikram bla bla bla... Bunlar cogu hava yolu sirketlerinde olan seyler millli tasiyicimiz ikrami ucretsiz yapio die digerlerininde yapmasi gerekmio. Hali hazirda dunyadaki bi cok havayoluyla seyahat etmis biri olarak sizi temin ederimki Turkiye'dekiler daha iyi!!! 3
  • Haksizlik 16 Ağustos 2016, Salı 20:49:54 Bence Pegasus o listede olmamaliydi. Onur ve Atlas'in ne farki var. Tum havayollarini yolcu gozunden bakarsam Pegasus gercekten ikinci olmayi hak ediyor. Sana su ve yemegi para ile satmak low cost is modelidir. Fakat Sabiha kuruldugunda Istanbul Ataturk un low cost alternatif havalimani olarak kullanildigi donemlerde, Pegasus da ne bir gecikme ne de ciddi sorunlar vardi. Evet, insanlar bilmiyordu bu is modelini, aradan kac yil gecti gene ayni. Bizim milletimize bu is modeli biraz agir geldi. Anadolujet ? Bora ? Duyar gibiyim. Evet, hepsi ayni limani kullaniyor. Ve hepsinde de ayni sorunlar var. Peki, ikram ucretsiz sunulunca da memnuniyet sanki bir tik saglanmis oldugunu goruyoruz. 2
  • İyi olmak yerde başlar 16 Ağustos 2016, Salı 20:28:57 Pegasus uçakları ile büyük şirket.ama yerde iyi değiller boşa para harcıyorlar havayolu olduklarını unuttular.zarar ediyorlar kötü hava yolu seçildiler bence yönetimin duruma bakması lazım.güçlü bir havayolu çıkarsa pegasus küçülür.misafir servisi apron servisi diye ön plana çıkanlar kötü havayolu olmanın ne olduğunu anlasınlar 1
  • Luca 16 Ağustos 2016, Salı 20:22:14 30tl ye bilet al 30 takside böldür sonra kalk yok su paralı yok koltuk dar vs... Ey türk yolcu biraz cehaletten uzaklas,kitap oku, dünyayı kesfet, havacılık nasıldır biraz oku ögren ki burada yorum yap.dünya ile aranızda yemin ederim en az 250 sene fark var avrupalı yolcu ile türk yolcu arasında. Keske görebilseniz. Daha kapıda biniş kartını sormadan cıkaran 6 yasındaki cocuk ile biniş kartını sordugunda ben biliyorum gibi gereksiz cümlelerle ve hosgeldiz dediğinizde kafayı ceviren bir milletiz. Keske biraz kitap okusanız..... 4
    • eren 17 Ağustos 2016, Çarşamba 02:46:38 Hakikaten ne dogru yazmissiniz..binis karti sorduk ben biliyorum dedi iki dk sonra geri geldi bu kart hatali H vermisler diye..ee ucagimizda H var..nasil yani dedi... 1
    • Aslı 17 Ağustos 2016, Çarşamba 05:21:07 Helal aynen çok cahil bir milletiz vesselam.Yabancı yolcunun sacının teli etmiyoruz 0
    • Avrupa 17 Ağustos 2016, Çarşamba 07:35:10 Sen git orda yaşasana. Ne işin var bizim gini cahillerin arasında. Sen bizden kurtul biz de senden. 3
  • Hadi ya 16 Ağustos 2016, Salı 20:20:55 Batsında kurtulun şu şirketten.. Bu nasıl bir haber? 50tane havayoluyla uçtum ne rezil muamelelere şahit oldum ama şu pegasus hakkında çıkan tüm haberlerde artık art niyet arıyorum kusura bakmayın 5
  • Gerçekçi değil 16 Ağustos 2016, Salı 20:20:37 Liste kesinlikle gerçekçi değil.Hem kekeme hem geveze yurdum insanına sorarsanız sonuç bu olur.Gecikmelerin en büyük sebebinin tek pistli SAW olduğunu bilmeyen,USA daki bayrak taşıyıcıların bile eski püskü uçaklarıyla uçmamış kişiler 59 Tl ye uçtukları 737NG yada 320 Neo ların kıymetini nereden bilecek.Her konuda olduğu gibi yine hem kekeme hem gevezeyiz. 0
  • Umut 16 Ağustos 2016, Salı 20:04:31 Istedikleri fiyatlara gore verdikleri hizmet cok fazla bile.bedavaya ucuyorsun.Otobusle gidemezsin o fiyata. 0
  • Abarti 16 Ağustos 2016, Salı 18:59:56 Listedeki 8 havayolu ile de uctum, pegasus 3 de biraz haksizlik olmus... 1
  • tebirkler 16 Ağustos 2016, Salı 18:32:46 çok ciddi anlamda tebrik ediyorum. bence en güzel hava yolu. en azından ucuza uçuyorsun kardeşim. insan bu paralara uçarken gecikme olmuş olmamış hiç farketmiyor. sahsen ben umursamıyorum. 2 saat metrobüste konserve gibi giden adam o uçakta ayakta bile gider. hiç bozmayın türkiye arkanızda :) 1
  • en iyi low cost'lar 16 Ağustos 2016, Salı 18:24:36 7,8,9,11 ve 12'nin olduğu bir listede yer almak, listenin pek de negatif bir liste olmadığını gösterir ... reklamın iyisi kötüsü de olmaz :D 0
  • Öğrenci 16 Ağustos 2016, Salı 18:20:56 Uçak içi ikram servisi hariç , Pegasus gecikmeler ile ilgili sorunları bilgilendirme konusunu çözmesi lazım sanırım, gerçi neredeyse her hafta Pegasus ile uçan biri olarak memnun olduğumu söylemek isterim, şu ana kadar bir kere gecikme ile karşılaştım. Fiyatlar çok ucuz , kısa mesafe uçuşlar için memnunum. Jet genç olduğum halde aynı bileti Pegasus da daha ucuza alabiliyorum. 0
  • Ananas gucu 16 Ağustos 2016, Salı 18:13:40 Ali beg Bak Hele , al bu listeyi buyut cercevelet Ve 15 ust duzey yardakcilarinida hemen Yarin at , bunlar kanser li doku gibi dir cerrah mudahelesi gerekir . Eski Yeni fark etmez , brotherhood u , FETO cusu , kulis Ve klik uzmani Thy cikma larinida haftaya cikart gitsin ler safra lardan kurtul yoksa 6 Ay a kalmaz batarsin kayinbabacinda kurtarmaz seni . Malum hashasi dualarida Sana Bela acacak kolla gunu zaman kotu 2
  • uçakları temiz 16 Ağustos 2016, Salı 18:03:03 Bence olumlu yanları da var: ikram olmaması bir yerde iyi, kabin içi ferah ve temiz oluyor, istenmedik gıda kokuları olmuyor. Ayrıca reklamın iyisi kötüsü olmaz, büyük firmaların da girdiği listede yer almışlar. Ancak para verip de içtiğiniz Türk kahvesi veya yediğiniz sandviç pek lezzetli değildi yıllar önceki deneyimlerimde. Şu an belki düzelmiştir. konfor açısından bakarsak diz mesafesi az. (2-3 saatlik uçuşlar diz ön koltuğa dayandığında zor bitiyor.) Ayrıca bilmiyorum her uçakları öyle midir ama koltukların yatmaması. Kabin konforu konusunda çok iyi özel havayolları var. 1
  • TECH 16 Ağustos 2016, Salı 17:48:06 Hep thy ile uçuyoruz, bir defa değişiklik olsun dedik pegasus'dan bilet aldık, valizleri parçalamışlar. Bazı yolcuların valizleri tamamen kayıp ve ilgilenen yok. Millet çıldırdı. Denk gelmiştir dedik, bir kez daha pegasustan aldık. Sonuç aynı, kırık valizler, ilgilenen yok, rahatsız koltuklar. Ucuz etin yahnisi bukadar işte. Pegasus uçakta Tuvalete de para alsın tam olsun. 1
  • skytrax...? 16 Ağustos 2016, Salı 16:59:49 skytraks mkytraks tanımam, millet pegasus sayesinde uçmaya başladı. 0
  • Gumuskaptan 16 Ağustos 2016, Salı 16:40:45 Yolcuyla dalga gecersen, rötarları umursamayıp gev kalkarsan, ikramı paralı yaparsan, valizleri kırık yollayıp umrunda olmazsa, dünyanın en kötü havayolları listesine girersin işte.. Tedbirle uslanmayanın Hakkı kötüler listesine girmektir. Haketmişsin beyefendi 6
  • Pegasus 16 Ağustos 2016, Salı 16:17:25 İkram ve suya bakmıyorum. Ucuz olsun yeter. İstemeyen binmez arkadaş. 1 saatlik yolda su vermesede olur. 2
  • can yelegi 16 Ağustos 2016, Salı 16:01:12 zamanlama manidar... 3
  • AYT 16 Ağustos 2016, Salı 15:55:27 Geçen YIl Antalyada önümüzdeki uçak pushback yaparken park ettik zannedip ayağa kalkıp durdurmayan havayolu pegazus 3
  • Artık Önemi Yok 16 Ağustos 2016, Salı 15:55:04 Çünkü Anadolu Jete devredilmesine karar verildi. Tabi Cin de yannış ata oynayıp fetöcü olmanın ne anlama geldiğini öğrenecek devletten. Nerede mi? Silivri'de. 5
    • Ha ha ha :) 16 Ağustos 2016, Salı 17:07:09 Amma komik yorumcular var ya burada :)) 5
    • nasil yani 16 Ağustos 2016, Salı 17:10:07 ne dewri ne anadolujeti ?? 4
    • ne içtin 16 Ağustos 2016, Salı 18:03:25 bilader ne içtin ? 3
    • :)) 16 Ağustos 2016, Salı 21:39:46 tekbir!! Haydi alalalalalala 1
  • Kuzey 16 Ağustos 2016, Salı 15:50:14 Bizim halkımızda fiyat ve hizmet ilişkişi bir türlü oturmadı. Thy nin 399 tl ye gittiği yere 59 tl ye gidiyor pegasus. Uçaktan inen kişi vay anam yemek vermediler, eğlenemedik cart curt, eee pegasus sana 149 tl ye yemekli ek bagajlı fiyatta sunuyor, ama onu almıyorsun. Gidip thy den 399 tl ye alacaksın zeyin peynir bir dilim ekmek yiyeceksin sonra kafan çalışacak ve oy vereceksin, zaten aynı yere daha pahalıya gidiyorsan aklınıda peynir ekmekle yemiş olmalısın. Bu aklıma araba alırken yapılan yapılan muhabbetleri getiriyor. 40.000 tl paran var, mercedes güzel , reno kötü diye oy veriyorsun ama reno dan başka arabaya paran yetmiyor. :) 4
    • Nekadar gereksiz 16 Ağustos 2016, Salı 17:42:30 Madem mercedesi seviyor gider kullanilmis daha eski bir model alir:) 2
    • tech 16 Ağustos 2016, Salı 18:13:27 herzaman ucuza gidilmiyor. birçok bileti yakın fiyatda. kampanyalı almazsan ne olacak, thy ile aynı fiyata çeyrek kalitede. 1
    • Kuzey 17 Ağustos 2016, Çarşamba 12:50:25 Thy ile aynı fiyata çeyrek kalite, sorabilirmiyim acaba çeyrek kalite nedir :) mesela şu anda thy den ve pgs den aynı anda istanbul-antalya bileti bakıyorum. Pgs: 163 tl thy: 258 tl ,, aralarında 95 tl fark var. Eğer kalite mantığı yemek ise ben sana duble iskender söyleyeyim indiğinde 30 tl harcamış oluruz :) onun harici uçak desen hepsi aynı, daha dün pgs de çalışan uçak bugün thy renklerinde görev yapıyor. Kalite mantığına hiç anlam veremiyorum. Thy pilotları ile pgs pilotları farkı falan geyiği yapmayın sakın, o geçiş para ile ilgili bir durumdur. Thy den pgs ye geçen kaptanda bilirim, pgs den thy geçen de. Eee neydi kalite yemek mi :))) 0
  • TR 16 Ağustos 2016, Salı 15:43:11 Valla benim gözümde THY'den de iyidir PGS. Önemli olan en düşük maliyete gitmek. iki üç saatlik yolda birşey yemeseniz ölmezsiniz merak etmeyin.Zaten THY'de yediğiniz şeyler de bilet paranıza dahil. 7
    • .... 16 Ağustos 2016, Salı 17:47:11 Bence bu sevk ve bütce isi...ben mesela almanyada yasiyorum ama türkiye dede cok ic hat ucarim....bir fiyat konusunu gelirse cogu zaman em ucuzunu aliyoruz buda cogu kez THY ye oluyor....ikincisi daha pahali olsa bi yana...100-200 lira daha fazla veririm en azindan ayakta gitmem rahat koltuklarla giderim atatürk havalimanindan ucarim düzgün ve lezzetli servis olur daha iyi bir yer hizmetleri ve hostesker......bence bide pgs onur dan kat ve kat daha iyi... 2
  • easybook 16 Ağustos 2016, Salı 15:29:01 inanmıyorum ben bu listeye... Bu listedekinlerin 5 ya da 6 sıyla uçtum, Pegasus'un 3.sıra olması tamamen saçmalık!!! 5
  • İçeriden birisi 16 Ağustos 2016, Salı 15:27:07 Pegasusta dil problemi nedeniyle kaç amirin yabancı kaptanla uçuş yasağı var biliyormusunuz...hergün önümüzde liste var planlama yaparken..ikincisi müdür konumundaki kişilerle sevgili olup uçuştan yerde ofis görevine alınan kaç kişi var bunlarıda biliyoruz ama sadece bekliyoruz...konuşmak için...kadın müdüre kancayı takıyor sonra buyur gel ofis görevine geç...bunlarıda temizlicez şirketimizden 0
  • İFTİRA 16 Ağustos 2016, Salı 15:14:56 Bu değerlendirme asla gerçekleri yansitamaz. Pegasus bu listeye girebilecek bir havayolu değildir. Yılda 30 civarı pegasusla uçarım rötar nadiren olur (diğer firmalarda da olur) olumsuz bir durum yaşamadım. Aleyhte bir yorum veya eleştiri objektif olmayacaktır. 3
    • . 16 Ağustos 2016, Salı 18:08:25 Rötar Sana denk gelmemiş Almanya dönüşü 4 saat rötar yedim. 0
    • Beklenti 16 Ağustos 2016, Salı 18:09:31 Bunu senden bekliyordum Pegasus aferin sana böyle devam et 1
  • E 16 Ağustos 2016, Salı 15:10:31 Bence haksızlık var 0
  • link? 16 Ağustos 2016, Salı 14:50:47 link varmı ey eyirpoet haber 3
  • BİLMEM NE 16 Ağustos 2016, Salı 14:47:10 SABRIMIZI SINAMASINLAAAAARRRR :))))) 0
  • Serbest 16 Ağustos 2016, Salı 14:35:26 İsteyen binmesin serbest piyasa ekonomisi o kadar basit 2
    • Merak etme 16 Ağustos 2016, Salı 14:38:11 Binmeyince sende işsiz kalırsın sadece olur biter sadece. Ne kadar basit bir yorum. 6
    • Heee 16 Ağustos 2016, Salı 15:13:22 Begenmeyen binmesin la, hec 3
  • Ahmet Çetiner 16 Ağustos 2016, Salı 14:31:28 Çok şükür biz çok memnunuz dünyaları tasiyan bi şirkete kimse oyun yapamaz 4
  • liste 16 Ağustos 2016, Salı 14:11:19 listeyi hangi kriterlere göre yapmışlar bilmem ama ben gayet memnunum... 7
    • tech 16 Ağustos 2016, Salı 18:15:00 ok valizin kırılıp kaybolunca da böyle dersin. 0
  • hadi be 16 Ağustos 2016, Salı 14:02:15 ortada büyük haksızlık var birinciliğimizi yemişler resmen.. 1
  • Ali 16 Ağustos 2016, Salı 13:41:22 Ali kendine gel artik yeter 8
    • Hadi canım 16 Ağustos 2016, Salı 19:09:34 Ali babayın oğlumu la ? 0
  • Dogru 16 Ağustos 2016, Salı 13:19:25 Ama niye Air Koryo 1. Sirada? Pegasus 1. Sirada olmasi lazim 8
    • HerşeyeBirFikriVar! 16 Ağustos 2016, Salı 13:52:21 Kaç kere Air Koryo ile uçtunuz merak ettim? Sırf yorum yapmış olmak için yer işgal edenlerden bir kurtulamadık... 6
  • yuh 16 Ağustos 2016, Salı 12:59:32 bizim millet sadece paraya bakar. şikayet eden binmesin diyoruz yine paraya bakıyorsunuz. beter olunuz. teşekkürler... 2
    • Binmeyin layn 16 Ağustos 2016, Salı 15:14:16 Binmeyin diyozvniye biniyoniz 0
    • tech 16 Ağustos 2016, Salı 18:16:11 beğenmeyen binmesin demek tam ergen yorumu. Müşteri herzaman haklıdır lafını duydunmu? sanırım pegasus duymamış. 0
  • Güzel sıralama 16 Ağustos 2016, Salı 12:35:24 Ryan air pegasusdan bile kötü. Nasıl oluyoda 9. Sırada listeye giriyor. Ama yine de reklam reklamdır. 3 ay sonra çıkar bu skytrax en iyi hava yolu ödülünü o listedeki bir şirkete verir. 5
    • ryan 16 Ağustos 2016, Salı 13:28:10 pegasustan daha kotu degil kamil arkadasim. daha iyi pegasus en kotu 3. onlarsa en kotu 9. 2
  • Pegasus 16 Ağustos 2016, Salı 12:34:54 Ben zorulu kalmadıkça hiçbir şekilde tercih etmiyorum. Tüm uçuşlarımda rötar yaşadım. Son seferimde Ercan-Antalya uçuşunda 5 saat rötar oldu. Yer hizmetleri kötü... telefonla iletişim kurmak çok zor... Bence çok doğru bir yorum... ya da tespit... Gazetelerde uçak bakımlarının bile doğru şekilde yapılmadığı yazıyordu hatırlatırım... Kuş girmişti.. Benim aklımda kalan... 7
    • Ssss 16 Ağustos 2016, Salı 13:11:18 Cahilliğin paçalarından oluk oluk akıyo. Bırak ucagı otobus bıle cok sıze. Hadı nass at arabasına 4
    • Binmek zorunda değilsin 16 Ağustos 2016, Salı 13:23:23 Ama bakımları yapılıyor.. bunu bil! Gazetelere inanmaya devam bence.. 5
    • ryan 16 Ağustos 2016, Salı 13:51:03 en kötüde 1. daha kötü ;) 3
    • Çamurculara gün doğdu 16 Ağustos 2016, Salı 17:05:24 Son yazdığın "kuş girmişti" olmasaydı, hadi belki derdim ama, bu senin kötü niyetli olduğunu ve cahil olduğunu belli ediyor. Sanırsın sadece Pegasus uçaklarına kuş giriyor. :)) beni güldürdün Allah da seni güldürsün emi :)) Ayrıca, bakım ve uçuş emniyeti olarak Pegasus çok iyi durumda. Rötarlar da Sabiha Gökçen'in yetersizliğinden. İkram zaten low cost'un gerekliliği. Doluluk oranlarının, ülkenin böylesine kötü günler geçirdiği zamanda birazcık düşmesi bile başarı bence. Genel olarak insanlar tercih ediyor gerçek bu. Bu anketin bence bir geçerliliği yok. Sadece çamurculara gün doğmuş. 2
    • flying man 16 Ağustos 2016, Salı 18:06:48 Şuanda istanbul ucuslarında rötarsız sadece ahirete gidersiniz.Başka birşey beklemeyin :) 0
    • Yok artık 16 Ağustos 2016, Salı 20:25:11 Pegasusun bakımlarına tekniğine laf atan çarpılır net 0
  • flyjet 16 Ağustos 2016, Salı 12:33:54 Madem o kadar kötü nasıl Avrupa'nın en iyi 9. low cost havayolu şirketi seçiliyor? Hem de aynı şirket tarafından ? Haber tamamen yanlış. Böyle bir liste internette yok. http://www.worldairlineawards.com/Awards/worlds_best_lowcost_airlines.html 7
  • Pgs memur 16 Ağustos 2016, Salı 12:30:31 Bu basari hepimizin :)) valla abi Türk milleti söylenir söylenir sonunda yine paraya bakar. Adam inerken Allah belanizi versin diyor donuste bakiosun yine bizimle gelmis. O yuzden simdi burda soylenecek arkadaslara tek bir onerim var BINMEYIN kardesim Tercih etmeyin biraz KARAKTERLI olun gidin baska havayollarina... 9
    • Tk 16 Ağustos 2016, Salı 14:40:14 Çalışanın yorumuna bakılırsa haksızlık var 1. Olmalıymış ! Biraz gururlu olunda binmeyin ne demek ya onlar var diye sen varsın orda ! 2
    • memur2 16 Ağustos 2016, Salı 14:40:48 Ne olursa olsun ne söylerlerse söylesinler ki biz onları kötü düşüncelerinden arındırmalıyız.Türk milleti ne yazık kı doldurusa kolaylıkla gelen millet.bunları bilmemiz gerekir. 0
    • cvp 16 Ağustos 2016, Salı 14:48:01 Eğer inerken Allah belanızı versin bir daha PGS ye binersem diyip ertesi hafta 5 lira daha ucuz diye pgs ile uçuyorsa Karektersizdir tabi!!! 5 lira fazla ver TK da sandeviç yada pösküüüt ye, 5 liralık adam işte :) 1
  • flypgs 16 Ağustos 2016, Salı 12:29:59 skytrax ın nasıl liste yaptıgını havacılık çalışanı olarak çok iyi biliyoruz. skytrax a para vermektense kalitesini her geçen gün arttıran ve yeni uçaklarla operasyon yapan pegasus u tebrik eder başlarılarının devamını dileriz. 4
  • Pgs 16 Ağustos 2016, Salı 12:22:38 En kotu 3. Sirada ama doluluk oranlarina bakinca yolcular memnun gibi. Demekki millet aslinda ikram gecikme vb. pek onemsemiyor. Gecikmelide olsa neticede istenilen yere ucuza gidiliyormu ona bakiyor. 4
  • pegasus 16 Ağustos 2016, Salı 12:20:48 işten cıkarılma korkusuyla insanlar isini yapamaz oldu. psikolojileri bozuldu. motivasyon sıfır. yemek sorun servis sorun multinet sorun. 3
  • cin ali 16 Ağustos 2016, Salı 12:19:37 Pegasus fetocu cin ali pensilvenyaya kaç kere gitti? 5
    • Pensilvanya 16 Ağustos 2016, Salı 20:53:08 O pensilvanyaya girmiyordu. Genelde ingiltereye gidip talimatı ordan alıyordu. Pensilvayaya giderse dikkat çeker çünkü. Kurye var arada. 0
    • Dost 18 Ağustos 2016, Perşembe 18:53:50 İftiranın geri dönüşü yok 0
  • pegasussss 16 Ağustos 2016, Salı 12:18:23 Pegasussss air koryodan daha iyi olamaz uçtum çünkü kesinlikle pegasussss en kötü birinci. 4
  • Tuzak uyanın.... 16 Ağustos 2016, Salı 12:16:15 Demekki Pegasus en iyi ilk üçe girmiş belkide en iyi Low cost olabilir... bu adamlar artık ne diyorsa tersinden bakın. Bundan sonra artık kimse zokaya gelmesin.... Adamların güvenilirliği sıfıra düşmüşken hele... Ayrıca buradan Pegasus'un milli bir havayolu olduğunu da anlayabilirsiniz. Başka bir şey demeyeceğim hakim bey.... 4
  • karlalama 16 Ağustos 2016, Salı 12:12:26 airport haber ve yandaş media grubu pegasus hakkında kampanya başlatmış anlaşılan 14
  • Yanlı 16 Ağustos 2016, Salı 12:08:41 Türkiye de vatandaş uçmak nedir bilmezken buna ilk adımı attıran Pegasus olduğu çabuk unutuldu. Bu sıralamada dikkat çeken özellikle harici etkenler düşünüldüğünde airport haber bunu dile getirmeyip yanlı olmaya devam ediyorsunuz. Low cost carrier şirketler de eğlence sistemine fazla yer verilmez yemekler ücrete dahil değildir. Bunu herkes bilir yolcu sadece koltuğa para ödeyip diğer ihtiyaçları için ücretler öder. Sabihanın tek pist durumu ortada olup siz bunu dile getirmeyip %86 lık kalkış performansı ile pegasusu kötüleyenler sık sık seyahatlerim de duyduğum gibi bir daha pegasusa binmeyeceğim diyerek her defasında gördüğüm yolcuların sözlerine benzetiyorum. Yiğidi öldür hakkını yeme. Geçenler de sirket CEO su açıklamalar da bulunmuştu bunları dile getirmemiştiniz ben aktarırım isterseniz gecikmeler de şirket operasyon personel kaynaklı gecikmelerin %3 diğer meydan hava koşulları gibi etkenlerinin %97 olduğunu söylediler. Bunlara da yer verin biraz sürekli yere sokarcasına haber yapmanıza gerek yok bu haberlerinizin ana teması atalarımızın dediği söze çıkarıyor.Meyve veren ağaç taşlanır 0
  • Yanlı 16 Ağustos 2016, Salı 12:08:39 Türkiye de vatandaş uçmak nedir bilmezken buna ilk adımı attıran Pegasus olduğu çabuk unutuldu. Bu sıralamada dikkat çeken özellikle harici etkenler düşünüldüğünde airport haber bunu dile getirmeyip yanlı olmaya devam ediyorsunuz. Low cost carrier şirketler de eğlence sistemine fazla yer verilmez yemekler ücrete dahil değildir. Bunu herkes bilir yolcu sadece koltuğa para ödeyip diğer ihtiyaçları için ücretler öder. Sabihanın tek pist durumu ortada olup siz bunu dile getirmeyip %86 lık kalkış performansı ile pegasusu kötüleyenler sık sık seyahatlerim de duyduğum gibi bir daha pegasusa binmeyeceğim diyerek her defasında gördüğüm yolcuların sözlerine benzetiyorum. Yiğidi öldür hakkını yeme. Geçenler de sirket CEO su açıklamalar da bulunmuştu bunları dile getirmemiştiniz ben aktarırım isterseniz gecikmeler de şirket operasyon personel kaynaklı gecikmelerin %3 diğer meydan hava koşulları gibi etkenlerinin %97 olduğunu söylediler. Bunlara da yer verin biraz sürekli yere sokarcasına haber yapmanıza gerek yok bu haberlerinizin ana teması atalarımızın dediği söze çıkarıyor.Meyve veren ağaç taşlanır 2
  • XYZ 16 Ağustos 2016, Salı 12:00:11 pegasus havayolları adına çok üzgünüm bir çok seyahatlerimi yurtiçi ve yurtdışı uçtım gayet memnun kaldım hiç bir problem ile karşılaşmadım personeller uçaklar çok iyiydi ayrıca hiç rotarlı uçmadım :( hiç yakışmadı pegasus havayollarına üzgünüm 10
    • xyz 16 Ağustos 2016, Salı 12:22:52 rotarsiz ucmadigini mi soyledin? ayda yasiyorsun galiba 8
    • gnd 16 Ağustos 2016, Salı 23:34:24 Ayda en az iki veya üç kere uçağa binerim. Hiçbir uçuşum saatinde olmadı... 0
  • cok ıyı havayolu 16 Ağustos 2016, Salı 11:59:12 pegasus cok ıyı havayolu olduğunu dunuyorum.200 Tl kımse sızı istanbuldan romaya götürüp,getirmez..Varsın olsun yemek yeme;koltugu dar olsun.cok ucuza; gitmediğim yerlere gittim. 3
  • Misafir 16 Ağustos 2016, Salı 11:58:11 Ehe...ehehehe.....eheheheheheaa.....ehheehhhaaaaahahahahahhahahaaaa 3
  • Bu fırsat kaçmaz 16 Ağustos 2016, Salı 11:56:56 Pegasusla ilgili kötü haber!! Hiç kaçmaz hemen afişe edelim 0
  • Nurcin Sultan 16 Ağustos 2016, Salı 11:50:23 Bu basarida buyuk emegi ve katkisi bulunan Kabin Hizmetleri mudurune cok tesekkur ederiz. 0
  • Birinci 16 Ağustos 2016, Salı 11:49:04 3. lük az bile, şampiyon olması gerekti, neyse bir dahaki seneye inşallah 3
  • Inanmam 16 Ağustos 2016, Salı 11:46:26 Ay inanamiyoruuuuuuuuuummm 2
  • Gözlemci20 16 Ağustos 2016, Salı 11:43:31 Bazıları Cin Ali'nin Uçan Beygirini Yere Göğe sığdıramayan Zatı muhterem Goyguyculara gelsin ! Alın işte Yazılı Belgeli olarak Dünyadan Size Dönüş ! Her Fırsatta varsa yoksa THY'ye vurdunuz ,hemde Fütursuzca! Şimdi Aldınızmı Ağzınızın Payını ! Yolcuya Kötü Muamele, Çalışana Kötü Muamele! Yolcuya denilen Ucuz Uçuyorsun Kapa Çeneni Uçağı Satın almadın ! Çalışana denilen,Şükret Cin Alinin Kulusun Hizmet etme Şerefine Alyıksın ! Yapılan iyileştirmeler sadece KÂR Artırmak Verimliliği Yükseltmek için başka Şey düşünmediniz! ŞİMDİ FATURA GELDİ ,MUTLU OL CİN ALİ,ŞEREF DEFTERİNE İŞLERSİN ALDIĞIN ÖDÜLÜ ! 5
  • Sss 16 Ağustos 2016, Salı 11:42:41 Ne kadar ekmek o kadar kofte. Bu kadar maasa bu kadar hizmet 0
  • Murat 16 Ağustos 2016, Salı 11:42:33 Çok abartılı bir açıklama olmuş. O kadarda değil :) 5
  • Kahvaltı 16 Ağustos 2016, Salı 11:37:50 Hadi bakalım, eksiği çalışanda arayıp kahvaltıya çağırmasınlar şimdi.... 1
    • Maşallah 16 Ağustos 2016, Salı 11:45:16 İlk 3 şimdilik büyük başarı ama biz daha fazlasını bekliyoruz. Hedef birincilik olmalı. Pegasus sen bunu hakediyorsun cin ali sayesinde çok yol katettin şimdi sıra birincilikte bravo helal olsun. Bu başarınızı bir kahvaltılı toplantınızda ekiplerinizle paylaşırsınız artık. 0
    • Crew 16 Ağustos 2016, Salı 11:54:25 Güldürdün kardeş 0
    • Family 16 Ağustos 2016, Salı 12:17:34 Rotarmi o ne 0