Oyuncu Emre Kınay'dan ilginç THY çıkışı

    Çok beğenilenler

  • zaruret 26 Mayıs 2020, Salı 19:04:33 insanlar sevdiklerinden, ülkelerinden, evlerinden uzak kaldı. tiyatro kabul etseniz de etmeseniz de bir "entertainment" yani eğlence enstrümanıdır. ulaşım ise temel ihtiyaçlardan hemen sonra gelir, kendinizi bu kadar önemli zannetme hastalığından vazgeçin lütfen. 315
    • Emrah 26 Mayıs 2020, Salı 19:48:41 Kesinlikle ben arabistanda kaldim 3 aydir evime donemiyorum bilmem anlatabildimmi 15
    • Zaruret e 26 Mayıs 2020, Salı 20:57:01 Öncelikle ingilizce yazmanın anlamı nedir?Çok mu ingilizcen iyi , öyle deyince vurgumu yapmış oluyorsun kendince..! Sonrasında o sektördede çalışan binlerce emekçi var ve onlarında bakmakla yükümlü olduğu aileleri var. Sen bilmediğin işlere yorum yapma istersen. Git ingilizce sitelerde yorum yap..! 7
    • asım 26 Mayıs 2020, Salı 21:29:14 kendini bişi zannediyo sinema tiyatro eyvallah ama bu kadar prim vermemek lazım 5
    • Kim 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:16:22 Katılıyorum 9
    • yanlış 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:48:43 dediğiniz yanlış, yolculuk etmek zaruret falan değildir. Yolculuk edenler zaten taşıyor bu virüsü. Tiyatroya gidip virüsü kapan en fazla 30 km öteye taşır. Bir uçak yolculuğunda virüs kıtadan kıtaya gidiyor. Bu örneği tiyatro açılsın diye vermiyorum elbette. Yolculuk yayılımı fişekleyen bir eylem. 10
    • Çalışan 27 Mayıs 2020, Çarşamba 03:03:31 Çalışırken virüs kapmak istemiyorum. O stresin altında, zaman baskısı ile çalışmak, alınan önlemleri çalışanlar açısından 2. Plana iter. Tiyatronun da taşımacılığın da hangi sektör içerisine girdiğini biliyoruz. Son sözü BİLİM vermeliydi, sermaye değil. 8
    • Tiyatroya 27 Mayıs 2020, Çarşamba 03:27:00 Enstrüman dedi ya hahaha 11
    • Art 27 Mayıs 2020, Çarşamba 07:23:30 Bu sanat düşmanlığınız nereden geliyor. Genetik mi yoksa uzundan mı öğrendiniz 23
    • Serkan75 27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:34:33 Korona virusun tum dunyaya yayilmasinin 1 numarali aktörü uçaklardır. En buyuk riski ilk başta serbest birakiyorsan Tiyatrolari, Sinemaları Kafeleride açman gerekiyor. 17
    • Zaruret'e 27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:04:51 Sana ne! Otorite falan mısın? Senden mi icazet alacak insanlar yorum yaparken. Sinirine de başlatma. 0
  • Saul 26 Mayıs 2020, Salı 18:37:09 Ülkede acik restoran yok karnini doyurmak icin, adam THY ile tiyatroyu karsilastiriyor. Tamam hakli olabilir bir sey demiyorum ama sapla samani da karistirmamali, o halde restoranlar kapalıyken, eğlence yeri tiyatrolar nasil acik olsun. 211
    • Saul himenez arkadaşa... 26 Mayıs 2020, Salı 20:45:15 Hak arayana, hakkını aramayip alamayanlari örnek gosterip kıyas yapiyorsunuz yaa... Insanı çileden çıkartıyorsunuz... Adam restoranlar açılmasın mi demiş sayın çok bilmiş??? Eğer omuz omuza yan yana oturmakta sıkıntı yoksa tiyatrolar da açılsın demiş... Restoranlar da acilsini restorancilar eklesin.. Sanatçılar da ekmek parası kazanıyor, bu insanlar taş mı yesin?? 10
    • Yas 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:14:44 Ya olay bitti herkes her yer kalabalık olacak artık uçuş muş tiyatro ve digerleri artık her yer ana baba günü virüs gelirse gelir 3
    • Halısaha Hüseyin 27 Mayıs 2020, Çarşamba 02:27:41 Aynen bende halı saha istiyorum 1
    • Neden olmasın? 27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:48:40 İnsanlar uçağa binip “tatile” gidebiliyorsa, tiyatroya da gidebilmeli! Sonuçta tatil köyleri de istesek de istemesek de kalabalık olmayacak mı? Ne fark eder? Tahliye uçuşları bitti. İş için ya da ailesine kavuşmak İçin seyahat edenler tatilcilerin kaçta kaçı? Kısacası diğer meslek gruplarını da zor durumda bırakmamak gerekir diye düşünüyorum 4
  • Tüm yorumlar

  • Asker 27 Mayıs 2020, Çarşamba 23:37:16 Sorun zaten senin gibi dava düşmanı birini iyi partinin belediye başkan adayı göstermiş olması 2
  • Km 27 Mayıs 2020, Çarşamba 22:40:41 Hayatiniz tiyatro emre kinay bak isine hayde 1
  • Sendika 27 Mayıs 2020, Çarşamba 21:10:01 Tiyatroyada tatlıbal başkan gibibir babayiğit sendikacı gelse bu sorunları çekmezler di. Allah başımız dan eksik etmesin yokluğu ile bizi sınamasın. 0
  • Hangisi öncelikli? 27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:54:02 Elzem olan Seyahat mi daha öncelikli ihtiyaç yoksa Tiyatroya mı gitmek diye sormak lazım Emre Bey’e. İkisinin zamanlamasının aynı olmasını beklemesi bana pek mantıklı gelmedi. 0
  • Ulasim elzem 27 Mayıs 2020, Çarşamba 16:15:45 Tiyatro degil...bunu anlamayan gezizekalidir 1
  • OKUDUGUNU ANLAMAMAK 27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:45:45 Butun yorumlari okudum ve insanimizin (ki bircogu da havaci) kitap okuma aliskanliginin olmamasi nedeniyle okudugunu anlamadigini uzulerek gordum. Emre bey THY bilet satmasin damiyor; THY koltuk araliksiz bilet satmasin diyor. O kabinde calisan Kabin Memuru olarak eminim sizde full ucakla ucmak istemezsiniz . 2
  • Asla 27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:11:35 Bir değil. Ulaştırma zorunlu ama tiyatro keyfidir. Kafe, restoran ve çay bahçeleri bile kapalıyken bu ne lahana ne turşu derler. Sağlığın siyaseti olmaz. Şu an sanırım daha fazla akıl gerek bizlere kafe, tiyatro söylemleri değil. Her işin altına siyaset karıştıracak kadar garip bir haldeyiz. Yazık bize... 0
  • Murat Kaya 27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:00:48 Öncelik tiyatrolar dijital platformlarda canlı olarak yapılabilir bir çok konser örneğinde olduğu gibi ama uçuşlar yapılamaz ve uçuşlar zorunlu bir ihtiyaç ailesine kavuşmak isteyen iş için seyahat etmek zorunluda olan bir çok insan var tiyatronun bir aciliyeti yok üstelik alternatifide var. Tiyatro salonlarındaki önlemler ile uçaklardaki önlemleride bir tutamayız. Thy HES kodu ile bilet satışı yapacak artık yani uçuş yapacak yolcunun sağlık problemi olmaması gerekiyor. Maskeler sperlikler zorunlu olacak.Uçakta HEPA fitresiz hava temizleme sistemi var sürekli içerideki hava temizleniyor bu sadece uçaklarda var tiyatro salonlarında bunu yapmak mümkün değil insan eleştirmeden önce düşünür bakar nasıl önlemler alınıyor bende bunu yapabilir miyim diye sonra yazar 0
  • Doğru 27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:58:31 Adam sonuna kadar haklı 2
  • Sorun 27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:39:11 Sorun sosyal mesafe değil... sorun tiyatronun akp’nin oylarını düşürmesi 81
    • Akepe: samata bilime karsi parti 27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:29:55 Adamlar modernligin yeniligin onundeki engel ... 2
    • Dogru 27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:30:07 Nede olsa ekremin üzerine yok tiyatroda , seçimden önce ve seçimden sonra... hadi başka kapıya. Akp den önce kaç tiyatro salonu bardı şümdimkaçtane bilmeden konışma 0
    • Güldük baya 27 Mayıs 2020, Çarşamba 18:54:41 Çok Ama çok ezik bir yorum:) 0
    • Harekat 58 27 Mayıs 2020, Çarşamba 19:21:57 Karşı cenahın böyle durumlarda bile akıl tutulması yaşayıp cehaletini bir kez daha ispatlamaları bana Ak partiye daha çok destek vermeme sebep oluyor. 0
    • Osman 27 Mayıs 2020, Çarşamba 23:25:51 çok okuyan araştıran bilime sanata önem veren en önemlisi insana saygı gösteren hiç bir toplum bunlara oy vermez ha cehalete de oy vermez orası ayrı 0
  • Hasan keskin 27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:03:01 Arkadaslar burda tum dünya havayolu etkilendi milyonlarca zarar iflas edenler var işinden olanlar var böyle bol kepceden atması kolay yok efendim ucmam o zaman evde kalmaya devam et tüm hava yolları önlemlerini aldı güvenlik üst düzeyde bu kadar panik yapılacak bir durum yok herkese iyi uçuşlar saygılarımla 46
    • İnsan olmak 27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:31:18 Bunların derdi düşünceleri niyetleri zihniyetleri farklı ki bu zat az adam olsa bırakın akp'yi savunması devleti milleti dışlamak ortalığı karıştırmak düşmanlık etmek ve bir tane bile olumlu olarak devletine ait söylemleri icraatları yoktan ziyade ha bre olumsuz kaoslar yaratma derdinde olan bu gibilerden nasıl iyi niyetli beklenilir ki bu şahıs açık net söylüyorum takibimde olduğu için söz de ki milletin görünümde müslüman gibi görünebilir lakin bu müslüman değil bu ülkede ekmeği suyu tüketip de kriptolu gibi gibi ajandır itibardan ziyade güvenilmez 0
    • Guner Can 27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:28:13 Hasan Keskin ilk uçan sensin herhalde.Uçmuş gibi konuşuyorsunuz.Biletiniz 1.ci sınıf mi??? Yoksa LUKS Mevki mi idi.????? 0
    • Taha 27 Mayıs 2020, Çarşamba 15:31:06 Oyle demesi kolay parise biletim vardi iptal ettirdim milletin vizesi var ayrı bir sorun (okulla gittiğim için gri pasaport cikarttik) vize gerekmiyo 0
    • Hasan 28 Mayıs 2020, Perşembe 07:06:39 Sen almancı mısın. Önce Türkçe yazı yazmayı öğren sonra sanatçılara yorum yazarsın 0
  • Gerçekten sapla samanı karıştırmakta üstümüze yok! 27 Mayıs 2020, Çarşamba 08:07:42 Ulaşım ve eğlence sektörünü aynı kefeye koyabilmek üstün başarı gerektirir! Ulaşım temel ihtiyaçtır.Tiyatroyu çok sevsem de kabul etmemiz lazım temel ihtiyaç değildir .Umarım Emre Bey okursunuz şunları .Karantına sizi kapatmış biraz belliki . İnsanların hastası var , cenazesı var , ticari ihtiyaçlar var (Kargo gıbı ), evine yurduna donmek isteyen ,çocuklarına aılesıne kavuşmak ısteyen var ......... Siz bu konuyla tiyatroyu nasıl aynı kefeye koydunuz ve çıkıp da soyledınız ben ŞOK 48
    • Gereksiz 27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:55:35 Tiyatro milleti eğlendirmek için var sanki 0
    • Kpt 27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:23:02 Ulaşımın ölümcül riskleri olmasına rağmen yeniden normalleşmesini savunup, on binlerce insanın ekmek yediği bir sektöre yasak koymak mantıklı mı? Tiyatrodan geçinen insanların bakacak hastası, defnedecek yakını, besleyecek okutacak çocuğu yok mu? 0
    • Aslinda size sok :) 27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:35:59 Ben size biraz Turkce acikmalasaini anlatayim : Emre bey THY bilet satmasin demiyor; soylemek istedigi koltuk aralikari olmali diyor. Simdi kim sapla samani ayirmis isterseniz siz bir daha dusunun!!! 0
    • Bir bilene sor! 27 Mayıs 2020, Çarşamba 18:52:21 Zorunlu ihtiyaç gıdadır, ulaşım hele yurtdışı seyahat lüx maldır hele ülkemizde.. İtalya almanyaya ulaşmazsan ölmezsin, ama yemez içmesen ölürsün. Akıl tutulması. 0
    • Ask olsun 27 Mayıs 2020, Çarşamba 18:56:47 Bu toramanlar iş yapsın yeterli. Üçüncü sınıf sinema tiyatro ve dizilerinize gereğinden fazla değer verdik. Ünlü olmanın yolu bu muhalif. 0
  • Gereksiz 27 Mayıs 2020, Çarşamba 07:31:15 Son zamanlardaki en saçma çıkış! Ulan millet uçağa zevk olsun diye mi biniyor? Adamlar alabildiğince önlem alacak zaten ama pireyi de dağ yapmalarını beklemeyin!!! 43
    • USLUP 27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:39:00 1- Size birisi ULAN diye hitap etse hosunuza gidermi. 2- Insanin fikir beyan etmesi ne zamandan beri SACMA olmus. 3- Emre bey THY bilet satmasin demiyor; koltuk araliksiz bilet satmasin diyor. umarim bir daha yorum yaparken oturup hallice dusunursunuz. 1
  • Uçak içi havalandırma 27 Mayıs 2020, Çarşamba 03:29:07 Havalandırma sistemleri air fresh yani temiz havayı motorlar aracılığı ile alır ve kullanır. Yani ev yada avm lerde bulunan sistemlere benzemez. Tiyatronuzda yüzde yüz temiz hava akımını kullanabilen klima sistemi kurun size de hak verelim 33
    • Keto 27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:39:17 Uçaklar kalkış anından iniş anına kadar aynı havayı devirdaim ederek kullanır..Nemlendirip geri verir,nemlendirip geri verir kabine!!!Dediğiniz gb temiz hava olsa binelim zaten! 0
    • eren 27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:58:48 bir kısmı da kullanılmış hava sirkülasyonudur bunu da söylesene..yüzde tüz temiz hava anca kokpitte olur 0
    • Moby 27 Mayıs 2020, Çarşamba 15:12:41 Gaptanım recirculation fanlar ne işe yarıyor ki uçakta! 0
    • Aç oku kabin havalanandırmasını 27 Mayıs 2020, Çarşamba 15:56:15 - 0
    • Cevap 27 Mayıs 2020, Çarşamba 16:08:34 Cahil adam peki kabin icinde nemoranini nasil ayarliorlar,motorlardan gelen hava kup kuru. 0
  • HAKLI 27 Mayıs 2020, Çarşamba 02:10:32 HAKLI 78
  • Adam hakkı 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:37:16 Adam haklı dağılın beyler 77
  • yorumsuz 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:07:38 fil ile karınca hiç bir şekilde kıyaslanmaz!! tartışmasız konu olsa gerek 14
  • TGS 26 Mayıs 2020, Salı 23:59:44 İyi de tüm havayolları bilet satıyor,neden THY üzerinde duruyor sosyalist arkadaş,bir artniyet sezmediniz mi? 36
  • THY 26 Mayıs 2020, Salı 22:51:34 Emre Kinay Sen THY nin aldıgı önlemlerin Ceyregini alamassın o o tiyatro salonunda 40
    • DIKKATLI OKUYUN 27 Mayıs 2020, Çarşamba 14:41:14 Emre beyin dedigi THY koltuk araliksiz bilet satmasin diyor. Adamcagizin THY bilet satmasin dedigini okudunuzmu. 1
    • Eski havaci 28 Mayıs 2020, Perşembe 10:29:11 Adam reklamlarda oynamak istiyor belli degilmi 0
  • tayyiban rejimi 26 Mayıs 2020, Salı 22:22:55 tayyib efendi virüse rağmen yandaşının ekonomisi için açması gereken yerleri açtırıyor. onun aklının ermediği bir çok iş kolu bitme noktasında. avm ve havayolu ne kadar acilse tiyatro da o kadar acildir. 94
    • Lütfen 27 Mayıs 2020, Çarşamba 12:55:41 hayatinda kackere tiyatroya gittin. Cok merak ettim 0
    • Ziya baki 27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:17:01 Her kimsen adam gibi açıktan yaz tayiban yönetimimiz dolaylı zikrettigin şahsiyet bu ülkenin cumhur başkanı terbiyeli ol sevmeye bilirsin ama saygılı olmak zorundasın yok olmam diyorsan bu ülkenin yargısı var hesabı zor verirsin dikkat et 0
    • Huso 27 Mayıs 2020, Çarşamba 21:30:11 Bi defa olaya ideolojik yaklasmayi birak, bu kriz doneminde tiyatro île havaciligi karsilastiramazsin bile Kac kisi etkilendi hava sektorunde hesabini dahi yapamazsin 0
  • TİYATRO 26 Mayıs 2020, Salı 22:12:18 Filme alınsın,Duyarlı tv kanalları parasını ödesin.Şifreli kanalda olsun 3-5 TL ile seyredelim.Parasını sanatçılarımız alsın.Senin mesleğin bu virüse uygun değil piyasadan kaybol mu diyelim? 11
  • Herseyi 26 Mayıs 2020, Salı 21:53:38 Kendilerine yontuyorlar birisi ulaşım diğeri keyfi beyse anlayana , Allah bunları aç bırakmasın bizleride yerler :) 25
  • crzy 26 Mayıs 2020, Salı 21:53:00 Adam hakli bu zamanda ucmak hayatinla rus ruleti yapmaktir nokta aksini iddaa eden fazla ekmek yemesin 42
    • Peki 27 Mayıs 2020, Çarşamba 22:16:59 Peki tiyatroya gitmek akıllıca mı? Saçmalamak lazım! Ulaşım ihtiyaç. tiyatro değil. Entertainment! 0
  • Cadet 26 Mayıs 2020, Salı 21:39:20 Sende havayolları gibi önlem al, girişine çıkışına test ve kontrol noktaları oluştur, seve seve hemen:) 20
  • Emre bey 26 Mayıs 2020, Salı 21:35:14 Emre beyi severim ama garip bir çıkış olmuş ama binlerce insan Uçakları bekliyor tiyatroya gitmek için binlerce insanın beklediğini zannetmiyorum, yani şu an açsa ben yinede aylarca tiyatro sinema gibi yerlerden uzak durucam ama mecbur uçmak zorundayım, tercih ve zorunluluk 23
  • yani 26 Mayıs 2020, Salı 21:09:48 Mukemmele yakin HEPA filtreleri. Iki soru: Bu filtreler ne araliklar ile degistiriliyor? Ucak ici klima calismadigi zamanlar, mesela ucaga binerken, veya push back ten sonra motor calisana kadar ne yapicagiz?? 15
    • eren 27 Mayıs 2020, Çarşamba 15:00:42 uçan bilir ter atarız o esnada ..devamlı kaptana haner yollanır..o esnada virüsü kapmak dediğin gibi çok kolay.. 0
    • Moby 27 Mayıs 2020, Çarşamba 15:16:03 Sakin!APU var,isolated cabin usulu falan var...ilk motor çalışana kadar 20 sn nefesi tutarsın olmadı 0
    • Bence sus 27 Mayıs 2020, Çarşamba 22:18:49 Uçaktan anlamadığın aşikar. Bence uçaklar hakkında teknik bilgi edin sonra yorum yaz! Bu arabamı da Maria bas çalışsın? Sitemi öğren sistemi! 0
    • Tebrikler 28 Mayıs 2020, Perşembe 09:59:29 Yerinde sorular bi de cevabı olsa 0
  • Sanat 26 Mayıs 2020, Salı 21:01:15 Tiyatro, eğlence ve sanat sergl muzik, mecburi olarak biryerden biryere gitme zorunluluguyla nasil karsilastirilabilir. Enteresan. 7
  • Ne alaka! 26 Mayıs 2020, Salı 20:10:42 Sapla samanı karıştırma be arkadaş,açılınca o uçaklara ilk binecek sensin! 7
  • Yolcu 26 Mayıs 2020, Salı 19:59:25 Otobüs ve trende sosyal mesafe var. Uçakta neden yok? Bu virüs havadayken bulaşmıyor mu? Adam sonuna kadar haklı bence. 24
    • dede 27 Mayıs 2020, Çarşamba 17:04:49 o irtifada virusun başı döner be kardesim 0
  • Normalleştik 26 Mayıs 2020, Salı 19:44:48 Bakan koca ayar çekti şuan ölü sayısı bugün 27 ayın 4 ünde sıfıra düşecek ve 5inde uçuşlar başlayacak ,aha denecek düzeldik uçabiliriz hepsine ayar çekildi...tabi yersen 23
    • Sen ye 27 Mayıs 2020, Çarşamba 22:20:28 Afiyet olsun. Zaten sizden hep sayılar gizleniyor. Bi siz biliyorsunuz doğruyu. İktidarı karalama çabaları... 0
  • Haklı 26 Mayıs 2020, Salı 19:42:22 Ee haklı arkadaşlar. Madem normalleşmeye gidiyoruz Gitmemiz de lazım ayrıca Denetimli şekilde açılmalıdır. Tartışmaya bile gerek yok. 86
    • Tiyatro mu 26 Mayıs 2020, Salı 19:47:54 Akepe nin yonettigi ulkede ne Tiyatrosu? Bilim yerine ilim. Adalet yerine fıkıh. Demokrasi yerine seriat ucubesi adamlarin savundugu. 29
    • Ali 26 Mayıs 2020, Salı 20:49:06 Nasıl bir haklılıksa ulaşım ihtiyacı ile eğlenceyi bir tutan zihniyet. Tuhaf ama ne yapalım bu insanlarla aynı yerde yaşamak zorundayız 4
    • Mantık 26 Mayıs 2020, Salı 20:59:46 Yorumlarda ditolarki adam haklı ama arkadaşım seyahat bazıları için zorunluluk veya iş tiyatro eğlence fark bu 15
    • Tamam 26 Mayıs 2020, Salı 22:35:39 Hadi anlat nasıl olacak denetimli tiyatro şekli? 3
    • peki 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:34:10 peki,uçak dolu..boş koltuk yok..3 saatlik uçuş,kalktin..Başladi,önlerden biri öksürmeye tıksırmaya,baktın adam corona belirtisi gösteriyor..ateş de yükselmiş...hadi bakalım bu adamı sosyal mesafe diye nereye alıcaksın,arka galley? ön galley?iniş için nerde oturucak..(kendi koltuk etrafında ki yolcularda,duruma tepkili,ekibe laf atan atana,oturmak kalkmam( haklı olarak) demem o ki..bu tarz olaylar olucak sonra,kapan kapicak,duyuru,revizyon,vs vs..önlem önceden alınsa!belli koltuk arka tarafta boş bırakılsa,olası hastalık için..bu da sonradan,gelir mi bilmem tıpki tahliye uçuşlarında,sağlık görevlileri nasa çalışani gibiyken,ekiplerin,maske,eldiven kullanması gibi,(oda sonradan geldi)...yani proakftif olalim ARkadaşlar diyenlere duyrulur.. 12
    • hüseyin 27 Mayıs 2020, Çarşamba 02:27:12 o zaman halısahalarıda açsınlar halkalı crew olarak mağduruz 3
  • Cevap 26 Mayıs 2020, Salı 18:29:36 Şimdi meşhur asabi şahıs cevap verir. Sanat ne işe yarar diye 52
    • Evet 26 Mayıs 2020, Salı 22:31:20 Harbiden ne işe yarıyor bi anlatsana? Kaç tane dünya klasiği okudun söylermisin? 1
    • Hakan Murat 27 Mayıs 2020, Çarşamba 05:21:50 Siz varsınız ya muhterem. Ona ne hacet. Bi ahkam kesiver. Kıskansın.. 0
  • Ama 26 Mayıs 2020, Salı 18:20:43 Sayin Kinay ucak ici havalandirma sistemleri neredeyse mikemmele yakin. Siz tiyatro salonlarina bu imkani sunabilecekmisiniz. Insallah yakinda iyilikler bize gelir ve bizlerde o guzel oyunlariniza kavusur , berabet hoş vakit geciririz. 130
    • Çok bilmiş 26 Mayıs 2020, Salı 21:55:03 Uçak içindeki havanın %50 si taze hava, %50si kabindeki havayı alır filtreler kabine geri verir. Tabiki ne kadar hepa filtre ne kadar yeni ve ne kadar filtrleme yeteneği varsa. Defalarca o filtreleri parçalanmış gördm. 6
    • Vay bee 27 Mayıs 2020, Çarşamba 08:34:30 Sana o uçak içi havalandırma sisteminin şemasını özelliklerini göstersem ağlarsın daha da uçağa binmezsin:) 9
    • Peki 27 Mayıs 2020, Çarşamba 11:23:35 Ayni hassas fikirletinizi avm icinde acikladiniz mi? 0
    • Hepa 27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:17:46 Hepa filtre anca havadaki polenleri tutar. Virüsü filtrelemesi imkansız.Abd de yapılan simülasyon da tek bir hasta uçağın 2/3 üne bulastirabiliyor. 0
  • ... 26 Mayıs 2020, Salı 18:00:43 şimdi uçuşlar açıldığında yolcuları belli başlı ekstra kurallar bekliyor olacak. Havacılık sektörü zaten kurallar üzerine kurulu bir sektör(bana göre, ki öyle de zaten) Her yaşanan olaydan, kazadan sonra yeni yeni kurallar belirlenip uygulamaya konulmuştur. Uçuşlarda da sağlık pasaportu vs konusu gündemde genel olarak. Bu süreçte biz çalışanları biraz sancılı bir süreç bekliyor olacak yolcularla uğraşırken:) Şimdi sorarım Uçuş ile Tiyatro bir tutulabilir mi? Tamam, tabi tiyatrolarda belki açılabilir. Bu süreçte herkes kazancından oldu, haklılar belki ama çokta saçmalamamak gerek. ( Tiyatro karşıtı biri değilim. Sanatın her şeklini severim) Uçuşla Tiyatro aynı kefe de değerlendirilemez diye düşünüyorum sadece. Yanlışsam özür dilerim.. Saygılar :) 41
    • eren 27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:26:55 sanatın her şeklini seviyorsan bu cevap normal zaten anlamıyorsundur 7
  • Captain 26 Mayıs 2020, Salı 17:58:36 Adam haklı. 87
  • Tk 26 Mayıs 2020, Salı 17:45:39 Dogru adam söylüyor 83
  • Emekli ucak teknisyeni 26 Mayıs 2020, Salı 17:32:02 Filtre yok yan koltuk yok cabin fan ınop bunların hepsi palavra bu virus ucak icinde ise bulaşır. Kandırmayın vatandaşı.. 66
    • çalışan teknisyen 26 Mayıs 2020, Salı 19:47:28 EASA ve IATA bu konudaki araştırmaları var yan koltugun boş olması ve olmaması arasında bir fark yok zaten 1.5 metre kuralına uymak imkansız ancak uçaktaki hepa filtrelerin kapasıtesi ve uçan tüm yolcuların terminal girişinden uçak içine kadar denetlenecek olması . uçak içi ve terminalde maske takım zorunlulugu surekli yapılacak dezenfektesyon işlemleri riskleri minimalize edecektir. her şart da uçak şehir içinde kullandıgınız herhangi bir toplu ulaşım aracından daha güvenli olacak merak etmeyin. 21
    • Dayı bigit 26 Mayıs 2020, Salı 22:19:06 Biliyoz seni sana highspeedtape verelim. 0
    • Emekliye 26 Mayıs 2020, Salı 22:25:22 Kesinlikle katılıyorum.En önemlisi küçücük bı WC yi onlarca insan kullanacak.Bu virüs uçuşlardan sonra UP seviye yaratacak.Binlerce ucan personel var.O uçuştan bu uçuşa gidip gelecek.Her uçuş farklı ekip farklı yolcu farklı destinasyon.Bu insanların ailesi var gelecek öpecek , sarılacak .O kadar kolay olmayacak bu süreç.Bi de hijmen uzmanı olacakmış:)Ne yapacak hijyen uzmanı Allah aşkına :)Memurun Biri hijyen uzmanı olacak uçuşta .Sonra çöpe çık .Wc temizle Vs.Vs. 0
    • Teşekkürler 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:11:40 Sayın hocam aydınlattığınız için sağolun. Dürüst bir yorum. 4
    • Çalışan teknisyene 28 Mayıs 2020, Perşembe 11:55:23 Bunlaraın aksini söylemeni beklemem. Sonuçta KÇÖ haziran sonu bitiyor. Sen de haliyle ekmeğini düşünmek durumundasın. Canın sağolsun diyelimama ben binmiyorum. Yemezler :) 0
  • Thy 26 Mayıs 2020, Salı 17:31:41 Tabi emre arkadaşımızda dünya sıtarırı.o yüzden hayranları onu özlediler. Kadıköy belediyesi başkan adayı olupta kazanaman sıtar. 71
    • Yorum yapan thy yazan zat a 26 Mayıs 2020, Salı 21:02:28 Dünya starı olmasına gerek yok, binlerce kişi o sektörden geçiniyor. Dar görüşlüler sizi. Adam önemli bir noktaya parmak basmış. Anlasaydın şaşardım zaten , sende takunyalı sınıfındamıydın. Orda bunları göstermediler dimi size?? Genel şeyler öğrenmişinizdir , kul hakkı yeme vs, vs gibi. 10
    • Thy 27 Mayıs 2020, Çarşamba 22:37:40 Binlerce kişi derken? Havacılık sektöründen bahsediyorsun herhalde. Düğün bakalım senin valizin uçağa nasıl gidiyor? O uçak nasıl temizleniyor? Uçakta senin güvenliğini kim sağlıyor? Uçağı kim uçuruyor? Uçağı kim push back yapıyor? Kim kim kiziroğlu mustafa bey bir beyin oğlu... Neyse havacılıktan çok insan evini geçindirmek zorunda. Önce bakış açını değiştir. Kul hakkı yeme gibi temel şeyleri sende öğrensen iyi olur.. 0
  • Yakinda 26 Mayıs 2020, Salı 17:28:08 Bence havayollarinin uygulamalari yanlis, bu da ucmaya basladiktan kisa bir sure sonra ortaya cikacak ve ucuslar gene tamamen kesilecek. Ben uzun bir sure ucmam da tiyatro, sinema vs gibi etkinliklere gitmem de. 36
    • Aytekin 27 Mayıs 2020, Çarşamba 07:34:15 siz zaten bence eve kendinizi kilitleyin ve de hic ordan ayrilmayin, 2. 3. bilemedin 25. dalga gelebilir, aman ha! 2
  • Ne alaka 26 Mayıs 2020, Salı 17:26:53 Bu adam tiyatro koltukları ile otobüs uçak koltuklarını birbirine karıştırdı galiba tiyatro bileti satarak ekonomiyi güçlendirecek sanki ,para kazanma hırsı ile herşeyi birbirine karıştırmış. 79
    • Koltuk... 27 Mayıs 2020, Çarşamba 06:17:43 Birader sen de otobüs ve uçak koltuğunu aynı kefeye koymuşsun... 5
  • Jason 26 Mayıs 2020, Salı 17:13:36 3000 kişilik uçak mı var sığırsicki 64
    • İyiydi 26 Mayıs 2020, Salı 20:11:48 Güzel söylemişsin karıncanın belini incitmeden:) 1
    • Adamsin 27 Mayıs 2020, Çarşamba 13:11:46 Jason 0
  • ... 26 Mayıs 2020, Salı 17:08:47 Emre Kınay kim oluyor da bu konuda konuşuyor, kessin sesini 125
    • easy 27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:23:29 Yazıyı okursanız adam tiyatrodan bahsedip THY'den sadece örnek veriyor. Herhangi bi suçlama ya da teknik detaya girmiyor ki. 6
  • Yolcu 26 Mayıs 2020, Salı 17:08:24 Gideceğim yere gidebilmek istiyorum ve giderken faydasız olduğu defalarca açıklanan boş koltuk uygulaması yüzünden %50 fazla ödemek istemiyorum. Yeter artık suyu bulandırmayın. Gidin başka argümanlarla açtırın tiyatronuzu. Aylardır olduğumuz yerde kaldık gidemiyoruz, engel olmayın önümüzde. 59
    • Hadi uza o halde 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:13:15 Biz tutmayalım seni. Uçağını biz mi tuttum paşam. 9
  • İşte bu 26 Mayıs 2020, Salı 17:08:21 Adam haklı tepkisini öyle mantıklı ortaya koymuş ki! Yahu kardeşim, yerde sosyal mesafesiz ve 1 metreden bulaşabilen virüs, uçakta yanyana olunca bulaşmıyor mu? Hadi oradan... Siz bu mantıkla bilet satmaya devam edersiniz, belki uçuşlara onay da alırsınız. Gel gelelim yolcularda ONAY zor alırsınız. Çoğunluk binmez. İyi düşünün lütfen. 61
    • ucuslar açılınca 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:01:32 Millet sıraya girer . Evlerinde herkes tıkılı kaldı . Ucuslarda patlama olur. Corona morona kor mu bizim insana. 0
    • aksine 27 Mayıs 2020, Çarşamba 00:53:08 Bilet satılıyor artık! diyerek, bilet alan yakınlarım var. Anlatsam da dinlemiyorlar. Satılıyor işte! moduna girdiler. 1
    • X 27 Mayıs 2020, Çarşamba 02:47:29 Bence çoğu kişi çılgınlar gibi uçacak...Sırf evde sıkılan işi olmasa bile bir yerden başka bir yere gidecek. Hele yırt dışı seferleri çakılı gidip gelecek...göreceğiz. 2
    • İyi işte 27 Mayıs 2020, Çarşamba 06:25:19 Binmek istemeyen de bilet almaz birader. Zorla satmıyorlar ki..... 1
  • Tgs yhm 26 Mayıs 2020, Salı 17:06:36 Yolcuya anlatılmayacak bu sosyal mesafe olayı ihale yine bize kalacak,çok tartışma çıkar uçak içinde 13
    • Evet 27 Mayıs 2020, Çarşamba 06:24:04 Evet Allah kolaylık versin. Taşkın yolcu tükürmeye bile kalkar “bende varsa ona da bulaşsın” hain zihniyeti ile. Şirketin vizör sağlaması lazım yer çalışanları ve yolcuyla uğraşan personeline. 0
  • tgs 26 Mayıs 2020, Salı 17:05:47 sen bunun kararını bilmeden veremezsin THY her şeye dikkat ediyor merak etme. 35
  • memur 26 Mayıs 2020, Salı 17:03:58 sen nasıl bir insansın Tiyatro bir mecburiyet mı tiyatro açılsın diyorsun. Bir kere THY ile tiyatroyu aynı kefeye koyma THY uçuş açsın ilk sen uçak bileti alırsın tamam mı milyonlarca kişi uçak seferlerini bekliyor tiyatroyu kaç kişi bekliyor acaba? 87
    • Çalışan 27 Mayıs 2020, Çarşamba 02:59:40 Hanımefendi/beyefendi “virüs” talep ediyor. Salıverin gitsin. 1
    • ... 27 Mayıs 2020, Çarşamba 03:57:45 Senin gibilerin en büyük ihtiyacı AVM. Önce onlar açıldı , şimdi AVM lerden yazmaya devam et...! 4
    • ... 27 Mayıs 2020, Çarşamba 04:00:00 Öyle deme, AVM ler açıldı hemen. İnsanlar hava alsın diye. Reyiz “halkı” düşünüyor..! Tabi parası varsa ! 4
  • Aynı şey değil 26 Mayıs 2020, Salı 17:02:48 Emre bey bu iki durum aynı şey değil bence.Uçak içinde yolcu maskeli olarak sakin sakin oturacak ama tiyatrodaki seyirci tempo tutacak, alkışlayacak , duruma göre bağırıp çağıracak , yani tiyatroda bulaş riski bir hayli yüksek olacak.. 53
    • Bulasma 26 Mayıs 2020, Salı 20:39:17 Bulas demeseydin iyiydi de! Papagan gibi her duydugunuzu tekrar ediyorsunuz! 6
    • eren 27 Mayıs 2020, Çarşamba 10:29:02 tiyatroya gitmemiş bir arkadaş.. 4
  • Oku çıktı zaten 26 Mayıs 2020, Salı 16:55:27 Kayış koptu 15
  • Ayar kaçtı 26 Mayıs 2020, Salı 16:53:15 Ne yaptıklarını kendileride bilmiyor oku çıktı zaten 27
  • Aynen 26 Mayıs 2020, Salı 16:52:37 65 yaşa köye izin var çocuğa sokaga çıkma izni bile yok 14
    • Kelebek 27 Mayıs 2020, Çarşamba 05:22:53 Ya gidip köylere virüs yayacaklar ya da köyden getirecekler.Bu iş yanlış oldu.Ciddiyeti tepemdekiler kavramamışlar bence.Bu işin şakası yok 0
    • DörtnalakoşanLar 27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:10:23 Evde çocuklarınız kafamızı şişirdi koşmaktan aylardır İllallah ettik. 65 yaş üstü gibi alın çocuklarınızı yallah dağa taşa gidin 2
  • Oyuncumu? 26 Mayıs 2020, Salı 16:52:19 Admin yanlış olmuş oyuncu değil figuran olmaliydi. 81
  • Havada kimse görmez 26 Mayıs 2020, Salı 16:51:27 Uçak kapalı kutu havada kimse görmez çaktırma sende Emre,herşey uçaga binene kadar 17
  • Haklı 26 Mayıs 2020, Salı 16:51:06 Yiğidi öldür hakkını ver. Adam haklı. 28
  • Şehir geçişleri 26 Mayıs 2020, Salı 16:50:09 Daha ilginci İstanbul’a giriş çıkışlar 1 ay dağa kapalı iken iç hat ve dış hat bilet satıyor 15
    • Sen de 27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:08:41 Almasaydın kardeşim 4
    • Para lazım normal 27 Mayıs 2020, Çarşamba 20:10:36 Hocam zaten uçuşlar arap ulkelerine ve iç hatlar olur Almanya dahil tüm AB ülkeleri Türkiye'yi listeden çıkardı Agrubu riskli ulke oldugu için bunlar karşılıksız çek senet gibi karsiliklis bilet satıyorlar firma satilmadan (Katarlilara) evvel kasada kar gözükmesi adına 0
  • Dogru 26 Mayıs 2020, Salı 16:49:08 Haklı 13
    • Hakan 27 Mayıs 2020, Çarşamba 04:32:06 Hastalığın çok tehlikeli hastalık olduğunun farkında değilsin sabırlı ol sakin ol hersey normale dönecek 0
    • Katılmıyorum 27 Mayıs 2020, Çarşamba 09:05:08 Biri zorunlu diğeri keyif bu corona da kültürümü kitaplarla tamamlayabilirim. 2