Oktay Erdağı İstanbul Havalimanı'nı yorumladı!

    Çok beğenilenler

  • Ağa 01 Ekim 2019, Salı 15:36:12 Şimdi görevde olsaydın eğer, öve öve bitiremezdin Oktay efendi. Zaten bu ülkenin esas sorunu bu. 8
    • Ağa efendi 01 Ekim 2019, Salı 15:56:28 Ağa efendi işkembi kübradan sallamışsın. Ancak, tıbban hiç bir sakıncası yok. Allah seni ve senin gibileri affetmesin başka ne denir ki.. 27
    • Zugurt aga 01 Ekim 2019, Salı 22:55:12 Kiminle karistiriyorsun sen Erdağı yı? Birileriyle gelip birileriyle gidenlerden değil kurucularından. Ne gördünde böyle itham ediyorsun? 1
    • Sıkı mı 03 Ekim 2019, Perşembe 13:42:30 İleri demokraside senin dediğin kolay mi? Ayda mı yaşıyorsun? Cesaret edip hatıralarında tüm pisliği anlatmış. Hala başı belaya girebilir. Oktay’a bok atacağına sen de bildiklerini anlat. 0
  • mafaky 01 Ekim 2019, Salı 15:52:41 Siz o ihalenin IGA tarafından böyle dişiyle tırnağıyla savaşılarak kazanıldığını mı zannediyorsunuz, halâ? Peki, size bir soru: İhale kazanıldı, hafriyat ve inşaat başlatıldı; tamam mı? Sonra birden bire, gösterilen sebepler ne kadar "ikna edici olursa olsun", YİD Sözleşmesindeki kot +105'den +75'e düşürülmedi mi? Düşürüldü, tabi ki... Peki o zaman Fraport veya TAV (son üçlününün kaybeden ikilisi), "bu işe hile karışmıştır, böyle olacağını biz de bilseydik da IGA'dan daha iyi teklif verebilirdik!" deyip de itirazda bulundular mı, bulunmadılar mı? Bilmem, anlatabildim mi??? 5
  • Tüm yorumlar

  • mafaky 03 Ekim 2019, Perşembe 12:33:32 Point Merge kullanarak, 6 mil aralığın altına (tercihan 4-4.5 mil) düşmenin sakıncaları varsa nelermiş; biraz da bundan bahsedelim... Tamam bu Point Merge sistemi şu anda o kadar da (iddia edildiği gibi) "deneme aşamasında değilmiş", o kadarını anladık. Ancak, şu anda nedden hiçbir ABD havalimanı bumnu kullanmayı seçmemiş??? 1
  • Pilot arkadaş 02 Ekim 2019, Çarşamba 12:33:06 Pilot arkadaş size sesleniyorum, bu suskunluğunuz neden? "Point Merge" sisteminden memnunmusunuz? Bu sistem hayatınızı kolaylaştırdımı? Uçuş emniyetinizi artırdı mı? En önemlisi de uçuş sürelerinizi kısalttı mı? 1
    • Mr.B 02 Ekim 2019, Çarşamba 13:13:20 Bizim memnun olup olmamamız neyi değiştiricek sanıyorsunuz? Bizim görüşlerimiz havayolları ve yer işletmecileri bakımından önemli değil, havayolları ve işletmeciler iki şeyden anlar kaar ve zarardan 1
    • Pilot 02 Ekim 2019, Çarşamba 17:04:21 Aşağıda bol bol yaptım ben kendi adıma 1
  • Allah Korusun 02 Ekim 2019, Çarşamba 11:48:02 Pilot arkadaşlar neden konuşmuyorsunuz? Allah korusun olabilecek bir felaketten sonra mahkemelerde çakma bilir kişilik veya yalancı şahitlik yapmayı mı bekliyorsunuz? 3
  • kara-cahill 02 Ekim 2019, Çarşamba 11:43:19 Ihl çalışanlara büyük eziyettir.yolcuya eziyettir.10 dk asansör bekliyoruz yemekhanesine inmek için yemek hakkım boşa gidiyor.gate bölgesine yürümeyi saymıyorum bile.Bizim şirketin müdürleri bile araba ile gitmiyorlar artık benzin parası ve yorgun araç kullanma riskine karşı personel servisi kullanıyorlar.en kötüsü de servisçi arkadaşların durumu.Ödediğim vergiyi de helal edecem kapatın şu havalimanını.Lüzumsuzu geçti ZARARLI oldu. 7
  • SORU 02 Ekim 2019, Çarşamba 11:25:45 Madem İstanbul Hava sahası yeniden düzenlendi madem ülkemiz için yepyeni bir sistem olan ve henüz deneme ve test aşamasında olan "point merge" sistemi uygulanıyor, şimdi soruyorum THY'nin kaç pilotu bu sistemle ilgili olarak eğitildi ve simülatör eğitiminden geçirildi. Aynı şekilde DHMİ'nin kaç hava trafik kontrolörü bu sistemle ilgili eğitimden geçirildi, en önemlisi de SHGM tüm bu olup bitenlerin neresindeymiş? Hadi cevapları görelim... 4
    • atco 02 Ekim 2019, Çarşamba 16:18:27 belki inanmıyacaksın ama atco ların istisnasız tamamı 0
    • İnandım 02 Ekim 2019, Çarşamba 18:02:50 Bak ATCO'cu kardeşim sen şimdi hatta parasını da Eurocontrol ödedi diyeceksin de sen git onu cahil cühalaya anlat. Euroconral siz de dahil hiç kimseye babasının cebinden para ödemez o para DHMİ'nin folayısıylada Türk hazinesinin parasıdır. Benim eğitimden neyi kast ettiğimi senin anladığını düşünmüyorum bile. Sen turistik geziyle eğitimi karıştırıyorsun. 4
  • Pilotlar 02 Ekim 2019, Çarşamba 11:15:53 İstanbul Havalimanına iniş kalkış yapan pilotlar, Bu havalimanındaki trafik kontrolörlük hizmetini veren kontrolörler elinizi vicdanınıza koyun ve buyurun siz konuşun halinizden memnun musunuz? 0
  • Atco 02 Ekim 2019, Çarşamba 09:05:33 Point merge sistemini kullanarak bir atco olarak diyebilirimki, eski havalimanına göre bekleme olmuyor bile denilebilir. Ayrıca söylendiği gibi birkaç küçük havaalanında değil, birçok yerde kullanılıyor. Norveç, kore vs. gibi. İşte ülkenin en büyük problemi bu. İnsanların bilgisi olmadığı konularda fikri olması ve bu şekilde kamuoyunu aldatmaya çalışması. THY nin eskiye göre havada geçirdiği zaman ve uçtuğu mesafe azaldı. Bilmesek bizi de kandıracaksınız. Ayıptır. 2
    • Doğru tespit benim rumuz yani yoksa sizin yorumunuz değil 02 Ekim 2019, Çarşamba 09:50:42 Demişsiniz 6 mil, Örneğin Londra Stansed meydanını açın flightradardan bakın tek pist, 3-4 mil aralıklarla nasıl iniş kalkış yaptırıyorlar, oraya uçan arkadaşlar da bilir, 6 mil ısrarı çok amatörce, ayırım 5.5 mile düşer kule bizi piste almaz, 4-5 uçağı bu şekilde indirir, arkamızda 9-10 trafik birikir neymiş 6 mil, bırakın 5 i, 4 mile kadar çok rahat trafik akışı sağlanabilir, arada bir iki pas geçme kabul edilebilir, bu 6 mil işi havada sırada uçaklar olunca katlamalı yansıyor, bi Amsterdam, Frankfurt yaklaşma çartlarına bakın bi zahmet, point merge olayı çok sağlıklı değil, yakılan yakıta kaybedilen zamana yazık, tamamıyla yanlış planlama ve yönetim. Çoğu yerde uzun zaman önce radar vektör ediliyoruz, o yerlerin havasahası İnan’ın bizden çok daha yoğun. 3
    • Hiç alakası yok 02 Ekim 2019, Çarşamba 09:53:12 Beklemeyi yapmadan bekleme yapmış kadar dolaşıyoruz point merge hiç sağlıklı değil, gereksiz uzun tutulmuş 6
    • Atco 02 Ekim 2019, Çarşamba 10:24:22 Dolaştığınızı düşünüyorsunuz. Point merge de meydandan uzaklaşmıyorsunuz. Yoğun saatler hariç trafikler çoğu zaman direk uçuyor. Manipüle ediyorsunuz 2
    • ATCOCU 02 Ekim 2019, Çarşamba 10:31:50 Bak ATCO'cu kardeş atıyorsun. Bir çok havaalanında bu sistem uygulanıyor diyorsun Norveç ve Koreyi örnek veriyorsun. Avrupa veya ABD'den büyük bir havaalanı örneği verebilurmisin galiba sen de DHMİ'nin son Sütcü İmam Üniversiteli trafik kintrolörü tayfasındansın senin ufkun ancak verdiğin bu örneklere yeter. 7
    • Atco 02 Ekim 2019, Çarşamba 10:32:21 Operasyonu bilmeden konuşuyorsunuz. Gökçende kimse sürekli 6 mil yapmıyor. Yapılsa emin olun bekleme hiç bitmez. Kalkış durumuna göre gerekli ayırma tesis edilir ve kalkış yoksa 4 mile düşürülür. Bazen de 6 nm kurtarmayabilir, yağış vs olur inen uçak pisti geç terk eder ve ayırma miktarı artırılır. Yani ezbere konuşulamayacak kadar çok parametre var. Başka meydanlarla kıyaslama yapmanızda doğru değil. Çünkü biz time based sep. yapmıyoruz. Öyle kafamıza göre ayırma limiti belirleyemeyiz. Havacılıktaki kuralları kafanıza göre esnetemezsiniz. Avrupa mın en büyük hava sahalarından birinden söz ediyoruz. Operasyon kabiliyetini bu kadar küçümsemek yerine, uçucuların bilgi eksikliğini sorgulayalım biraz. O beğendiğiniz ingiliz kontrolörler istanbuldaki operasyondan etkilenip takdir etmişlerdir. 1
    • ATCO -1 02 Ekim 2019, Çarşamba 11:29:42 Uzaydan yeni mi geldin yoksa hayal mi görüyorsun vallahi anlaşılır gibi değil. Sen de Kars Havaalanında çalışıp da İstanbul Havalimanıyla ilgili yorum yapanlardan mısın? 2
    • BAK SEN 02 Ekim 2019, Çarşamba 11:39:19 ATCO yazılır ,Lütfen Istanbulda çalışmayan,sistem ile direk ilişkisi olmayan ve de Hava Trafik Kontrolörü gibi davranıp aslında olmayan şahıslar yorum yapıyormuş gibi yazmasın,çok belli oluyor. O bir yana gereksiz kafa karışıklığı yarattığını zannediyor yazanlar. 1
  • Jgfty 02 Ekim 2019, Çarşamba 08:40:47 Yıllar önce Pendik'te formula pisti yapıldı şimdi otopark oldu milyonlar harcandı üzülüyor insan ,neden böyle oluyor 2
  • Taksi 02 Ekim 2019, Çarşamba 05:42:42 Ekipler tecrübelendikçe(atc, pilot) Uzak pistten 25 dk, yakınından 15 dkya düştü taksi süreleri. Mesafe aynı mesafe yine dünya yakıt yakmaya devam. Geçen yolculuk yaptım, lanet olsun yapacağınız işe dedim. Boyner mağazası var arkadaş ya! Yürü babam yürü bitmiyor! Zaten kapılara doğru düzgün yönlendirme de yok. Benden bitmeden Avmler biterse bir yerlerde bekleme salonu var. Ömür tüketen uzaklıkta... 1
  • Mahmut Emin 01 Ekim 2019, Salı 22:54:06 Görevde iken Bunları Dile Getirseydin Hoş Olurd. Şimdi Anılarını Yazıyorsun.. Bilmem Anlatabildimmi 1
    • Boş 02 Ekim 2019, Çarşamba 11:32:12 Vallahi boş konuşuyorsun. En iyisi mi sen bir zahmet Oktay abimin anılarını oku. Emin ol ki çok şeyler öğreneceksin. En önemlisi de boş konuşmamayı... 5
  • Eurocontrol 01 Ekim 2019, Salı 20:39:23 Tokyo Haneda, the world’s 5th busiest airport in terms of passenger traffic in 2018 with 87.1 million passengers according to Airports Council International*. Haneda becomes the 18th airport to join the ‘Point Merge 0
    • Baş 02 Ekim 2019, Çarşamba 11:36:14 Alın "Point Merge" 'nizi başınıza çalın. Madem bu iyi bir program neden Londra'da, Brüksel'de kullanmıyorsunuz. İstanbul Havalimanı sizin KOBAY'ınz mı Allah bu konuda size alet olan Türklerin belasını versin. Siz tabi ki programınızı kakalayacak saf arayacaksınız bulmuşsunuz şükür edin. 2
    • YAZININ DOGRUSU Tüm Dünyadan 18.e düşüş 02 Ekim 2019, Çarşamba 11:49:55 Avrupa Havacılığını Destekleme HABERLER Dünyanın en işlek havalimanlarından biri olan Tokyo-Haneda, EUROCONTROL'ün varış akışını sıralamadaki yenilikçi yöntemi olan Point Merge'i uygulama. Pilot bir durumsal farkındalığa yardımcı olurken Kontrol Birimleri için varış sırası hakkında daha iyi bir görüş sunan Birleştirme Noktası . Bu ayın ilerleyen saatlerinde EUROCONTROL Deney Merkezi tarafından geliştirilen varış akışlarının sıralanmasında yenilikçi bir yöntem olan Point Merge, 2018'de dünyanın en yoğun 5. havalimanı olan Tokyo Hava Alanı Konseyine göre 87.1 milyon yolcu ile Tokyo Haneda tarafından uygulanacak *. Haneda , 'Point Merge Club'a katılan 18. havaalanı oldu ve Point Merge'in trafik, trafikte bile güvenlik, kontrolörün iş yükü ve kapasitesi açısından (terminal sektörlerinde) sağladığı avantajlardan faydalandı. En önemlisi, Nokta Birleştirme de çevre için iyidir. Point Merge, özellikle yüksek trafik yükü olan zamanlarda daha düzenli trafik akışı sağlayarak , Point Merge, TMA girişinden gelen inişleri optimize etme, CDO'yu (sürekli iniş işlemleri) destekleme ve bunun sonucunda gürültü ve yakıt yanmasını azaltma potansiyeline sahiptir. Günümüzün radar vektörü ile olan durumu, ağır bir denetleyici iş yükü, çok sayıda telsiz iletişimi, pilot durumsal farkındalığın azalması, dikey profillerin öngörülmesinde ve iyileştirilmesinde zorluk ve düşük irtifalarda büyük dağılım sağlar. Point Merge'in yardım ettiği nokta şudur: görevleri basitleştirerek, varış sıralarını daha iyi görerek ve iletişim ve iş yükünü azaltarak kontrolörlere yardım eder; Pilotlar için, Point Merge durumsal farkındalıklarını geliştirir. Nokta Birleştirme şimdi dört kıtaya yayıldı ve liste büyümeye devam ediyor. İlk olarak Oslo (2011) ve Dublin'de (2012) konuşlandırılan yeni yöntem, sadece ECAC alanında değil, sınırlarının çok ötesinde uluslararası bir yayına hızla ulaştı. Seul'de (2012), Paris ACC'de (2013), üç adet bölgesel bölgesel havaalanında (2014), Kuala Lumpur'da (2014), Lagos'da (2014), Kanarya Adaları'nda (2014), Hannover'de (2014), Leipzig'de (2015) faaliyete geçti. ) ve Londra Şehri ve Biggin Tepesi (2016). Daha yeni uygulamalar arasında Bogota (2017), Saint Petersburg (2017), Güney Kore'de Jeju (2017),  IST-Sabiha Gökçen ve  yeni İstanbul havaalanı (2018) bulunmaktadır. Diğer uygulamalar, örneğin Lizbon (Nisan 2020) planlanmaktadır. Buna paralel olarak, araştırma çalışmaları, trafik talebindeki (tepe noktasından zirveye kadar) ve çevresel kısıtlamalara (gündüze karşı gece) değişikliklere çevik bir tepki vermeyi öngörmekte. © EUROCONTROL 0
    • Olabilir 02 Ekim 2019, Çarşamba 15:56:00 Olabilir, belki de sizin program çok iyidir. Ancak İstanbul'daki uygulaması çok başarısız. Uygulanan havaalanları da ya trafiği çok düşük veya hava sahası bizim kadar karmaşık değil. Sonuç olarak bu program ülke havacılığına zarar veriyor. 0
    • Kısaca 03 Ekim 2019, Perşembe 09:59:09 Yanı kısaca bazı köy ve kasaba havaalanlarında kullanılıyor. 18. Olarak Tokyo Havalimanında davkullanma ihtimali olabilir... 0
  • yavaş 01 Ekim 2019, Salı 18:24:11 devlet memurlarının aman başım ağrımasın sancısı ile istişare ettikleri projeden hayır mı gelir?? 7
  • Thy teknik 01 Ekim 2019, Salı 16:06:40 ÖLEN İŞÇİLERİN KANI VAR ORDA,YAR OLURMU SANIYODUNUZ? 5
  • mafaky 01 Ekim 2019, Salı 15:47:12 Keşke SAW İstanbul'un hub'ı olabilse ama neye göre oldu? SAW'dan direkt Amerika'lara,, Asya'ya/Güneydoğu Asya'ya, Afrika'ya uçan kaç sefer var? THY'nın SAW'ı kullanan kaç geniş gövdelisi var? Şaka muı ediyorsunuz? 6
  • klasik 01 Ekim 2019, Salı 15:15:41 Yazarin AHL havalimani hakkinda klasik ve basit muhalefet sizofrenisini bir yana birakirsak, dediginde hakli! 17
    • Ahl 01 Ekim 2019, Salı 23:14:10 AHL'YE MUHALEFETİ NERENDEN ÇIKARDIN BEN HALA İŞİN ORASINDAYIM.BAŞKA BİR YAZIMI OKUDUN BEN Mİ YANLIŞ ANLADIM ANLAMADIM.. 0
  • Vampir 01 Ekim 2019, Salı 15:01:55 Thynın sömürücüleri yetmedi bir de İİstanbul havalimanı bindi sırtına bir de çıkıp hiç sorun yokmuş gibi açıklamaları yok mu ama borsada yerlerde sürünüyor koca şirket hissesi yazıklar olsun bu hale düşürenlere 4
  • Cm cm 01 Ekim 2019, Salı 14:50:10 Daha fazla iga ile çalışmak istemiyoruz. Apron çalışanı olarak kadro istiyoruz. 7
  • Doğru tespitler 01 Ekim 2019, Salı 13:22:43 Çok doğru tespitler helal olsun Sabiha Gökçen içinde pointmerge yüzünden gereksiz uzun yaklaşmalar çizilmiş, her üç meydan için yakılan ilave yakıt ve zaman kaybı çok üzücü boyutlarda. Ayrıca bütün dünya 2-3 mil bilemediniz en kötü 4 milde yaklaşma aralıklarıyla indirirken bizimkiler 6 mil ve üzeri ayrım ısrarı yüzünden hem yerde hem havada gereksiz bekleme ve yakıt israfı olmaktadır. Yazıda belirtildiği gibi dünya standartlarında iş yapsak keşke, kimse sorumluluk almak istemiyor. 7
    • Ayırma miniması 01 Ekim 2019, Salı 20:08:02 4 nm ile inilen yerlerde iki inişin arasından kalkış olmuyor. 6nm ayırmanın sebebi aradan kalkış yapmak. 0
    • Atco 02 Ekim 2019, Çarşamba 09:06:57 6 mil kalkış olsun diye yapılıyor. Keyfi değil. Hem tek pist hem 3 mil yapıp nasıl kalkış olacak. Üstün bilginizle bunuda açıklayın lütfen. Aydınlanalım. 1
    • Atkoya 02 Ekim 2019, Çarşamba 17:03:20 4 mil ayırımla iniş ve kalkış yaptıran onlarca meydan var Avrupa’da, haa Türkiye için evet, biz de onu diyoruz biz niye yapmıyoruz, 0
  • Yilmaz aslan 01 Ekim 2019, Salı 13:21:21 Bilet fiyatları fahiş 3
  • mafaky 01 Ekim 2019, Salı 12:53:59 Her yönüyle olmasa bile çoğunlukla haklı tarafları olan bir eleştiri. Ancak THY-IGA-DHMİ koordinasyonu konusuna tam katılamayacağım. Zira bu iş zaten en baştan "kopmuş". Siz bu ölçekte (büyüklükte) tek çatı altında bir terminal yaparsanız ve bunu da (diyelim AHL'da olduğu gibi uzun bir dikdörtgen yapı yerine büyük karemsi kesitli bir terminal olarak yapılaştırsanız...) doğal sonuç böyle olacaktır: terminal içinde bir gate'den diğerine yürümeniz 20-30 dakikayı bulabilecektir. Dikkatinize: terminal'in airside tarafı uzunluğu 890 metredir!... THY buna itiraz etse ne olur, etmese ne olur? İş bitmiş, aş pişmiş bile! Bakın, ihale sonuçlanmadan kamuya yansıyan eskizlerde dahi bu terminal aşağı yukarı aynı ölçeklerdeydi (sonradan değişiklikler olmuş tabi, y da o eskizler kasten öyle gösterilmiş?). Sonrasında bu nihai mimari çok kısa zamanda ortaya çıktı. Bana sorarsanız, IGA bu ihaleyi alacağından o kadar emindi ki ihale olmadan bile yurt dışında birileri bu proje üzerinde çoktan çalışmaktaydı 5
    • ancak 01 Ekim 2019, Salı 15:19:45 ancak parayi basacagina emin oldugundan ihaleyi alacagina emin olabilirdi. ihale apa acik canli yayinda yapildi. Fraport 22 kusur milyar euroda birakt iga da teklfiini artirdi ve kazandi 6
  • TK hub kontrol 01 Ekim 2019, Salı 12:44:53 Uyuyan aslanı uyandırdınız artık sonuçlarına katlanmak zorundasınız.ka-fa 1500..ayaklarımız yere basmıyor,adeta uçuyoruz kaçıyoruz.Tek rakibimiz thy :) 7
  • resat 01 Ekim 2019, Salı 12:31:53 Muhalefet yapmayı sevenler Sabiha Gökçen için geçmişte kim ne söylemiş bunlara baksınlar !!! 17
    • aynen 01 Ekim 2019, Salı 15:16:50 orada KK'nin rezil sözleri orataya cikacaktir 7
    • Murat 01 Ekim 2019, Salı 15:20:50 bunlari bu sirin ruyalarindan uyandirma bosver, böyle devam etsinler 4
  • Yalaza 01 Ekim 2019, Salı 12:30:31 Asıl gerçek , kim kaç para avanta aldı ? 6
  • aa 01 Ekim 2019, Salı 12:30:01 Örneğin bugün 30 yaşınızda olduğunuzu varsayalım.Aileniz 30 sene önce sizin adınıza bir hesap açıp hisse senetleri almaya başlasaydı bugün muhtelemen temettü ödemeleri ile birlikte çalışmak zorunda kalmazdınız.30 sene önce ne gerek varsı böyle mantıksız bir yatırıma doğru mu ? Ama bugün baktığınız da aslında ne kadar doğru bir adım olduğunu görebilirdiniz.Kısaca şunu söylemek gerekir yatırım sonsuza kadar yapılan bir şeydir.Geçmişte hep bu tarz karşı çıkan insanlar vardı ve bunlara rağmen hastaneler, otomobiller,robotlar vs yapıldı.Her şey mantıksız fikirlerden doğdu. 36
    • mantık 02 Ekim 2019, Çarşamba 05:58:47 Yolcunun terminal içinde en az 30 dk yürümesi mi, uçucuların fizandaki ekip binasına gidip gelmesi mi, çalışanların kapalı otopark için terminale ordan aktarmalı ekip binasına gidip gelmesi mi, ulaşımı tamamlanmadan apar topar h.alanı taşınması mı, sürekli bozulan ve onarıma giden ömürlük! taksi yolları mı. Neyi yatırım, nerde mantık? Şu an geri taşınmanın maliyeti herkese gireceği için ve sonuç iflas olacağı seçenek değil. Bütün şirketler batıncaya kadar devam etmek zorunda kalacak, 30 yıl sonra eğer batmadıysa da ne zor zamanlardı diye anılacak. 0
  • TK occ 01 Ekim 2019, Salı 12:27:03 Ben maaşa bakarım ağa para yatıyormu yatıyor Aydan aya.çok umrumdaydı isterse 5 saatte bir uçak kalksın,büyüklerimiz en iyisini bilir sonuçta,bi haltta bildikleri yokya,bu ucube yeri bizi getirdiler 22
  • TK tarafı 01 Ekim 2019, Salı 12:22:51 Hayat bir yolculuktur arkadaşlar,önce 1 saat otobüs yolculuğu,1 saat yürüyen merdiven yolculuğu,yarım saat deniz havası,1 saat uçak yolculuğu...hepimiz gelip geçiciyiz yolcuyuz yani bunu bu limana gelirken çok daha iyi anlıyorum.. 6
  • Heh heh 01 Ekim 2019, Salı 12:21:52 IHL akil ve estetikten yoksun, belli bir kesime para kazndirmada basarili bir yerdir, ulasim icin baglantilar ya yoktur (Metro ve rayli sistemler) yada problemlidir, (mevcut baglantilar, baryer sistemleri ogs durumlari ve kullanimlari baglanti yolunu isleten sirkete maksimum kazandirirken yolcuyu perisan etmektedi, kis aylarinda durumu mechuldur). Dunyanin hangi ulkesinde tam donanimli, metro baglatilari yapilmis, trafigi deniz uzerinde tutarak emniyet ve kirlilik oranlari minimize edilmis 8-10 milyar euroluk bir havalani Vaste yapilir, bu hangi akla hangi izana sigar.. 40-50 dk ucus suresi olan Ankara ve Izmire IHL dan gitmek akil yolu hic degildir.. Egerki metro baglantilari ve ikinci pisti acilsin SAW istanbulun gercek havalimani olacaktir, en azindan ic hatlarda bu boyledir.. AHL ic hatlar ve yakin International hatlarda kullanilabilir.. 7
  • TK nöbetçi müdür 01 Ekim 2019, Salı 12:20:17 Tamam terminal arnavutköyde,iniş kalkış pistleri çatalca civarında biraz uzak kalmış olabilir,bugün arabaylada gitsen Çatalca’dan arnavutköye 30 ila 45 dakika sürüyor aynı hesap 6
  • Ankara 01 Ekim 2019, Salı 12:17:05 45 dakikalık Ankara için 2 saat önceden evden çıktım,uçağa bindim 30 dakka içinde bekledim,30 dakika sonrada kalktı,evden çıktıktan toplam 3 saat 45 dakika sonra Ankara’da oldum.Arabayla gitsem oda 3 saat 45 dakika sürüyor tercih sizin 6
    • Fortax 01 Ekim 2019, Salı 16:55:37 O zaman arabayla git 10
    • Xxx 01 Ekim 2019, Salı 17:32:49 Hayal kuruyorsunuz sanki Atatürk’ün kalabalık ortamında metrodan inip hiç yürümüyordunuz yarım saat. Bazen gate bile olmuyor du araçla Bakırköy e yakın bir yerden uçağa biniyorduk yarım saat ayakta yolculuktan sonra. Ve uçak içinde taksi de 1 saat beklediğimi biliyorum pistte sıra bekleyen uçakları hatırlayın ama hatırlamazsınız Sabiha Gökçen içinde aynısını yaptınız seneler önce şimdi övüyorsunuz ama yine bu hükümet yapmıştı Sabiha Gökçeni de unutmayın ve kıyaslanacak bir durum yok Sabiha ile ihl amacı İzmir’e yolcu taşımak değil zaten uluslararası bir havalimanı ve tam anlamıyla tamamlanması 10 yıl daha sürer . İnş şikayet edenlere ekmek parası kazanmak nasip olmaz ihl den THY den. Sizin için THY batsa göbek atarsınız bu hükümet var diye. Gerçekten siyaset ile yaşayan insanlar siz beyninizi bırakmışsınız kenara . Nasıl huzur bulabilirsiniz ki bu kinle nefretle . Yazık diyorum başka bir şey demiyorum 22
  • İtibar önemli ! 01 Ekim 2019, Salı 12:14:55 Daha önemlisi Yabancı ülkelerle kavgalısın 1-2 Arap dışında buraya inen uçak yok,burayı dünyaya pazarlayamadıktan sonra en büyük olsa nolur olmasa nolur,kendin çalıp kendin oynuyorsun ve İga denen olgu borçlarını ödeyemez durumda 11
  • Atatürk’e dönülecek 01 Ekim 2019, Salı 12:11:44 Eninde sonunda Atatürk ahl ye dönülecek,bu havalimanı ile birlikte İstanbul hub Sabiha gökçen oldu,isl çöp yatırım olarak tarihe geçti 17
    • Dogru tespit 01 Ekim 2019, Salı 13:39:46 Haklisin 8
    • Dogru tespit 01 Ekim 2019, Salı 13:39:47 Haklisin 9
  • Moint perge:)) 01 Ekim 2019, Salı 12:00:32 Dünyada yok bizde var uçucu ayrı dertli kontrolör ayrı dertli yapanlar onay verenler rahat uyusunlar 4
  • Oktay Bey 01 Ekim 2019, Salı 11:58:14 Tespitleriniz çok yerinde ama atı alan üsküdarı geçti 6
    • O ati 01 Ekim 2019, Salı 13:40:28 Geri almaliyiz, digeri uskudarda kalabilir 2
  • Adam 01 Ekim 2019, Salı 11:56:34 Helal olsun ağzına sağlık 0