MEYDAN MÜDÜRÜ THY İSTASYON MÜDÜRÜ'NÜ NASIL YAKTI?

    Çok beğenilenler

  • SALİH ÇUBUK 15 Kasım 2013, Cuma 14:29:56 Mehmet Kayayı çok yakinen tanırım ve söylenenlerin tek kelimesine katılmıyorum... Kendisi DHMİ camiasında dürüst bir şekilde görevini yapan devletçi kişiliği ile tanınmış bir DHMİ yöneticisidir..........DHMİ nin saygın bir müdürünü bu şekilde yıpratmak hiç doğru değil.....Yazılanlar ve söylenenler çok çirkin ifadeler.... Bu haber tamamen taraflı yazılmış bir haber Bilal Yıldız dan bahsederken, uzun yıllar başarı ile yaptığı bu görevini hazırladığı bir rapor sebebiyle bırakmak zorunda kaldı demişsiniz ama Mehmet Kaya'yı yerden yere vurmuşsunuz....taraflı ve yanlı bir haber ile insanların gelecekleri ile böyle oynamaya hakkınız yok....Herkesin çoluk çocuğu, ailesi, akrabası var... 90
    • rest 15 Kasım 2013, Cuma 14:51:53 :) Mehmet kaya çıkıp bunlar yalan diyebilirmi çokkkk merak ediyorum? O zaman güzel bi yorum yapacam ;) 5
    • ARFF 15 Kasım 2013, Cuma 14:53:15 Söylediklerinize katılıyorum. Kendisi ile bende beraber çalıştım. Tanıdığım en değerli müdürlerimizden biridir...Bu sözleri asla hak edecek bir kişi değildir. Farklı hesaplar yüzünden insanları karalayanlar elbet cezasını çekerler..... 13
    • BELGE GÖSTER 15 Kasım 2013, Cuma 14:54:20 Aynen katılıyorum..Adamı kaçakçı, rüşvetçi,kural ve kanun tanımaz diye yaftala onden sonra da ahlak ve namus abidesi gibi şişinerek dolaş...Yok öyle..Mehmet düzgün bir insandır..Varsa belgen koy ortaya, biz de Mehmet'i yanlış tanımışız diyelim. 11
    • Emniyet 15 Kasım 2013, Cuma 19:14:56 Emniyette belgeleri var. Kaya haksızlık yapıldığını düşünüyorsa dava acsın. O zaman görelim kim haklı kim yalancı 7
    • ,, 15 Kasım 2013, Cuma 19:16:16 Demek beraber gönderdiniz nevaleleri 6
    • devran 15 Kasım 2013, Cuma 20:37:04 AL BIRINI VUR OTEKINE Bilo denilen mahluk THY de okadar insanin ahini aldiki o kadar insanin ekmegi ile ile oynadiki simdi belasini buldu Hadisi serifte derki Kimki bir insana zulum eder ve ona aci cektirir ise olmeden ayni duygulari kendisi yasar ve ondan sonra olur Insallah Bilal Yildizinda daha beter oldugunu gorururz AMIN YA RABBI 8
    • devran!a 15 Kasım 2013, Cuma 22:28:13 Haklısın devran..Bu fazilet abidesi olarak 3 sene sonra ortaya çıkan Sefil Bilo ben yurtdışında görev yaparken bize de gelmişti.Ne olduğuna yakinen şahit olmuştum..Cenab-ı Hak ayağına dolaştırdı işte.Kaş yapayım derken gözü çıktı. 9
    • bege tebliğ et 07 Ağustos 2014, Perşembe 11:28:52 emniyet belgeleri var ozaman susma ver bakalım basına bukadar emin konuşuyorsun.belki haklısınız ateş olmayan yerden duman üttmez ama şu devide senin yerine öyle duman tüttürenler var ki bir an kendin bil inanıyorsun bunları bn mi yaptım diye öyle bir ülkede öyle bir düzen içerisinde yaşıyoruz bunun herkez farkındaDİŞİNİ GEÇİREMEZSEN AT GİTSİN.... 0
  • THY Haberleri 15 Kasım 2013, Cuma 15:15:01 Airport Haber olarak her zaman Türk Hava Yollarına öncelik tanıyorsunuz Firma haberlerinde Türk Hava Yolları ilk sırada fakat DHMİ Haberleri 32. sırada bu iş alfabeye göre olmadığı kesin....Lütfen tarafsız haber yapın yada sitenin adını değiştirin THY haber olsun...... 8
    • Taraflı haber 15 Kasım 2013, Cuma 15:55:43 DHMİ den bahsederken Mehmet Kaya için meydan müdürü diyorsunuz fakat Bilal Yıldızdan bahsederken THY İstasyon Müdürü yazmışsınız. Mehmet kaya o dönemde DHMİ Elazığ Havalimanı Müdürü idi yani THY İstasyon müdürünün amiri statüsünde bir kişiydi...... 9
  • Tüm yorumlar

  • zahit günay 25 Nisan 2019, Perşembe 11:51:46 okunanları bir vatandaş olarak okuyorumda devlet nasıl yönetiliyor yada içinde bilinmeyen neler oluyor mantığım almıyor 05392789283 tahmini olan buyursun. 0
  • barbaros 18 Aralık 2013, Çarşamba 12:11:16 Burada yorum yapanlar ya havacılıktan anlamıyor yada yalaka adamlar..uçağa gizli birşey yüklenmez ne olursa olsun kim olursa olsun..O uçağın haraketçısı izin vermemesi lazım... 0
  • GEDRMT BAKSN MFTTŞE 24 Kasım 2013, Pazar 04:24:00 BAKSEN MÜFETTİŞE. adama bak sanki komiser kolombo on parmağında on marifet---müfettişmiş rapor yazmış sürülmüş, polisliğe özenmiş suçu tespit etmiş, güvenlik komisyonuna şikayet etmiş, uçakla taşımış, mektupla bildirmiş, az daha uğraşsa HAVAALANINA MÜDÜR olacakmış, ama galiba KAYA'YA ÇARPMIŞ..allah akıl fikir versin. yeni görev yerinde başarılar...biraz daha işgüzarlık yaparsa emekli olmadan kesin Elazığ'a müdür olur. 9
  • İzmir 18 Kasım 2013, Pazartesi 11:34:26 Anladığım kadarıyla kimse DHMİ Müdürünün güvenlik kurallarını ihlal etmediğini söyleyemiyor da, bunları soruşturmanın Bilal Beye mi kaldığını savunuyor. Bir kere THY uçağı kullanıldığına göre tabi ki O uyaracak. Keşke herkes aynı hassasiyeti gösterebilseydi. Balık baştan kokar. Müdürün bunları yaptığını gören, bilen personel de aynı şekilde kontrolsüz koliler yüklüyorsa vay halimize..... 1
    • karen 22 Kasım 2013, Cuma 22:24:12 hayır uyarmasına gerek yok, thy uçaklarına thy ist. müd. o kolileri neden aldırıyor, aldırmasın orada ki işi o uçağın trafiğinin emniyetli şekilde gerçekleştirmesini sağlamak değil mi. 7
  • ? 17 Kasım 2013, Pazar 20:36:15 tartışmalarda adı geçen kapının açılması veya açılmaması, kapının açık olması veya kapalı olması THY İstasyon müdürünün görevi midir, havalimanı güvenlik birimleri varken . 14
    • rfv 18 Kasım 2013, Pazartesi 19:29:34 Kapıya taktınız. Gerekirse evet THY müdürünün işidir. Görükte söylememek Türkiyede suç değil alıştınız. Avrupada suçtur. Japonyada intihar sebebidir istifa sebebidir. Bilal Bey gerekli hassasiyeti göstermiş dolu dolu bir adam belli olan. Karşı tarafı tanımam ama yazılanlar hoş değil. 1
  • sorular 17 Kasım 2013, Pazar 20:31:15 kar mücadelesi yapılırken pistin tam olarak temizlenebilmesi, güvenli bir iniş için uçağın bir kez tur atması istemiş ertesi gün THY İstasyon Müdürü resmi yazı ile uçakları fazla yakıt yaktı diye Meydan Müdürlüğüne başvuruda bulunmuş mudur? 11
  • İdraksız android 17 Kasım 2013, Pazar 12:30:55 arkadaşım sen bu işi hala bi kasa hıyar meselesimi zannediyorsun. Bukadar insan burda ne konuşuyor. Genel müdürlere yalakalık yapmak sanamı kaldı. 0
  • Android Uygulaması 17 Kasım 2013, Pazar 10:21:44 "Tahabeye Soru" diyen arkadaş ben TAHABEY rumuzlu arkadaş kimdir neyin nesidir tanımam ama, sanırım ya okumada sıkıntın var ya da yorum yapma meleklerin zayıf. Belliki amacın farklı. Arkadaşı cahillikle suçlamışsın. Yaptığı yorumu bende okdum. Yorumunun neresinde havaalanı ile ilgili bir yazı varki bu şekilde yorum yapmışsın. Tetikte bekleyen yada bekletilen !!! Patlamaya hazır bomba gibisin.Yorumu bir daha oku ve öyle yaz. Ya da git emir aldığın AĞABABALARINDAN daha mantıklı akıl al ve akıllıca nasıl yorum yapılacağını öğren öyle yorum yap. İşiniz gücünüz iş ve emek üretmeyip akşama kadar kime nasıl Saldırsak, nasıl fitne fesat çıkarsak, nasıl dedikodu yaysak diye kafa yormak. Ya da çamur at izi kalsın mantığını ortaya koymak. Lütfen sapla samanı karıştırmayın. 3
  • Gerçekler 16 Kasım 2013, Cumartesi 23:53:40 Gerçekleri yazıyorum buradaki dhmi müdürü Mehmet Kaya'nın yalakalığını yapanlar neden yalakalık yaptıklarını bır bır açıklayayım.benımde müdürüm beni tatildeykwn çalışıyo gösterse bende yalakalık yaparım .havaşa zorla tehdıtle dhmi çalışanlarının çocuklarını benım müdürümde soksa bende yalakalık yaparım.havaşı tehdıt ederek ınsanları işten atmakla tehdıt ederek gelen yolcularının(mısafır ama hıc bıtmeZ)havaş personwlını tehdıt ederek benım yolcunun fazla bagajını gecırvwkaın dese bende yalakalık yaparım.burdan aırtporthaber aracılığıyla temel kotıle sesleniyorum yazık kı THY ortaklığının haklarını savunmaya çalışan bı mudurunuZe sahıp çıkamadınız birde işten attınız.dunyanın bır numarası Mehmet kayaymış THY değil.temel kotil bu Mehmet Kaya orman muhendısı gelmıs bırılerının desteğını almış(Orhan birdal)gelmıs sans eserı mudur olmuş üstelik kendini meydandaki bütün kurumların amırı olarak görüyordu bu yanlışları Bilal yıldız düzeltti diyemi gorevinden aldınız sorarım siZe 2
  • emniyet 16 Kasım 2013, Cumartesi 23:11:02 Mehmet kaya zatı elazıg alanında personelinin dahi aranmasını istemiyordu ben ozaman güvenlikte görevli idim kendisininde aranmasını istemezdi bunu mülki amir dahi biliyordu bir yönetici böyle yaparsa düşünün hicbir güvenlik önlemine uymuyordu işi gücü paket göndermek ve gelen siyasileri ucağin dibinde karşilamak onun icin ona kimse bir şey yapamadı paket gönderiyordu ama kacak parasını dahi ödemiyordu thy de elamanı suna idi sonradan sunayı gönderdiler ama thy nin içinde hep kayanın adamları devam etti bu durum sumnu ve yıldiz döneminde devam etti adam kuralsızda olsa alanı ciftlik gibi kullandı daha neler var bunlar buz dağından bir parca kayanın göstemelik olarak görev yeri değiştirildi aslında bunların hepsi yazılı olarak biliniyor ciddi bir soruşturma yapılsa hemen görevden alınır 1
  • Cem 16 Kasım 2013, Cumartesi 23:00:56 Bırakın küçük işlerle uğraşmayı . Küçük insanlar küçük işlerle büyük insanlar büyük işlerle uğraşırlar . Mehmet Kaya Edremit'te şu anda havalimanı inşaatı yapıyor . Diğerleri nerede ? 6
    • asd 18 Kasım 2013, Pazartesi 10:56:03 müheahitliğemi başladı? 9
    • Cem 18 Kasım 2013, Pazartesi 15:07:42 Çözümlemene hayran oldum asd . 1
    • asd 18 Kasım 2013, Pazartesi 20:27:54 Ne bekliyordun? AA tebrik ederim vay be cebinden çocuklarının rızkından alıp kesip havaalanı dememimi ? Devlet yapıyor . Konuşturma beni şimdi ! 7
    • neden 18 Kasım 2013, Pazartesi 23:05:18 Elazığda çok başarılıydıda neden Edremitte şimdi..İnşaat Mühendisi mi? 6
    • Cem 19 Kasım 2013, Salı 11:59:28 Tartışmaya gerek yok . Herkesin düşüncesi kendine . 2
  • kara 16 Kasım 2013, Cumartesi 22:23:40 Ben bu konuların gectiği zaman elazığ alanında üst düzey görevli idim kaya ile ilgili söylenenlerin coğu doğrudur ayrıca yaptıkları edepsizlikler eksiktir özellikle asgari ücretlerle calışan bayanlar bilal beyin konusu ve diğer edepsizlikler mülki amirlik ve vekillere bir bir anlatıldı ama koruma altında olan kaya hep korundu aynı konular bilal yıldızdan önce mustafa sumluyada yapıldı ama sumnu başka yere tayin edildi kurbanlık olarak yıldız getirildi ama kayanın ciftliği bir türlü engellenemedi sonzamana kadar bu sürdü taki bilal bey adalete baş vurana kadar ben thy de nede dhmi de görevli değilim başka bir kurumda görevliydim hem sumnu hemde yıldız cok beyefendi müdurlerdi kaya gercekten o görevi hak etmiyordu bahse yazdığım konuların tamamını üst yöneticilerin tamamı biliyordu hemde yazılı 2
  • Crew 16 Kasım 2013, Cumartesi 22:00:58 YAA ONU BUNU BOSVERIN DE TERMINALDEKI BUFEDE ON NUMARA TULUM PEYNIRI SATILIYOR :) HER GIDISIMDE ALIYORUM.. 8
  • TAHABEY 16 Kasım 2013, Cumartesi 18:31:10 Aslında bu kadar basit bir konuya bir Genel Müdürü muhatap etmek kadar alçalmak bence akılla mantıkla açıklanacak bir durum değil. Düşünün bir Genel Müdür yada bırakın Genel Müdürü herhangi bir insan, herhangi bir memur yada herhangi bir insan Üç kuruşluk bir yeşillik için Allah aşkına kendini düşürür mü ?. Lütfen azıcık insaflı olalım. Bir insanı eleştirmek olur da bu kadar da olmaz dedirten bir konuyu bu kadar büyütmek ve ciddiye almak bence safderunluk hatta.... neyse hatta diyelim kalsın. Lütfen vicdanlarınızı ve akıllarınızı izne ve tatile yollamayın. Vicdanlarınız ve Akıllarınız tatile ya da izne çıkınca saçmalıyorsunuz. Selamlar...(Sayın Editör Lütfen Bunu Yayınlayın) 4
    • tahabeye soru 16 Kasım 2013, Cumartesi 20:59:12 havacılık güvenliği konusunda ne kadar cahil olduğunuz yaptığınız yorumdan belli. Sizce Uçağa binerken neden bu kadar titiz arama ve xray kontrolü yapılıyor? Bir fikriniz var mı? uçağa kayıtsız, kontrolsuz domates yükleyenin bomba da yükleyebileceğini idrak edemiyor musunuz? 2
  • dokunmayın...... 16 Kasım 2013, Cumartesi 16:26:22 Ya elli kere söylemem mi lazım şu elazığ meydanına dokunmayın dokunan gider beyler bu elazığ meydanını elazığ milletvekili zülfü demirbağa giden elazığ valisi muammer erola sorun valla ben olsam airporthaberin yerinde bu haberi verirken 100 kere düşünürdüm bu cesur haberciliğinizden dolayı teşekkür ederim basın hala varmış beyler ..................... 1
  • Mustafa 16 Kasım 2013, Cumartesi 15:40:00 Gidenin sadece sebze ve meyve olmadığı kesindir.birisi DHMİ yöneticilerinin buna ihtiyacı olmadığını belirtmiş. Yöneticilerinizin bu ülkeyi bi deste maydanosa bile satan karakterleri var. Mehmet Kaya yalakaları akıl var mantık var. Böyle biley varsa niye bunu gönderme ihtiyacı hissetti. Ancak şu günlerde meyve sebzeden ziyade uyuşturucu trafiğinden bahsediliyor. Mehmet Kaya bunu yapmıştır demem ama meydanlar arası uyuşturucu cirit atıyor. Bunları bu uçaklara yükleyip gönderen kimler peki? Ben söyleyeyim işte DHMİ nin sözünden çıkmayan veya kendi koltuğu için bürokrasinin köpeği olmuş Thy personelidir. Bilal yıldız sadece uşaklık etmediği, boyun eğmediği için bu duruma gelmiştir. Ayrıca Bu konuda Thy ve DHMİ el ele vermiş eski bi çalışanın yargıda hakkını aramasını bile engellemektedir. Hatta yargıya müdahale edilmektedir. Bilal Yıldız'ın 3 yıl öncesinde görevinden ayrılmasına sebep olan Mehmet Kaya'da bu yıl ettiğinin karşılığını Allah'tan buldu 1
  • ? 16 Kasım 2013, Cumartesi 14:55:28 Elazığda çalışan THY Personeli neden konuşmuyor, bir suç vardı onlar neden sessiz kaldılar,onlarında Kendi müdürleri hakkında bir söyleyecekleri varmı onlarla çalışma ortamı nasıldı bunlar da cevaplanması gereken sorular. 1
  • şeref abalı 16 Kasım 2013, Cumartesi 14:00:56 bir liyakatsiz müdür görevinden alınmış, sağa sola saldırıyor. çok ayıp , düzeysiz bir üslupla...dhmi yöneticileri kendilerine gönderilecek birkaç kilo meyveye sebzeye mi muhtaçlar yani...insan okuyunca bunları dile getirenler adına üzülüyor. küresel marka olan kuruluşları böyle zırvalarla yıpratmasak diyorum 6
  • neden şimdi 16 Kasım 2013, Cumartesi 13:56:17 ''Dönemin Elazığ DHMİ Müdürü Mehmet Kaya’nın, Müdürlüğümüzün yani THY Elazığ Müdürlüğünün bilgisi ve izni dışında THY uçaklarına yaptığı kayıtsız ve usulsüz bagaj yüklemelerini, tespit ederek İl Havaalanı Güvenlik Komisyonuna/Elazığ Valiliği’ne ve THY üst yönetimine bildirdiğim için, yani havacılık güvenlik kurallarını uygulayarak ve şirket çıkarlarını esas alarak, görevimi yaptığım için cezalandırıldıktan sonra'' demiş açıklamasında beyefendi yani DHMİ Müdürü, Güvenlik komisyonu, Elazığ Valiliği ve THY üst yönetimi herhes yanlış sizmi doğrusunuz. Üst düzey kurumları ve kişileri bu şekilde suçlamak hiç doğru deyil. 4
  • neden şimdi 16 Kasım 2013, Cumartesi 13:48:04 Koca Seyit Havalimanı çalışanı olarak Mehmet KAYA'yı tanırım! Vatanını , kurumu seven bir insandır, kişisel özelliklerini kullanarak bu kuruma çok faydalı işler yapmıştır. geçmişte yaşanan olayı bilmiyorum ama Mehmet KAYA doğrusunu yapmıştır, eminim... 7
  • osman koç 16 Kasım 2013, Cumartesi 13:45:26 görevden gitmiş bir kişinin iftira ve hezeyanlarını doğrulamadan kanıtsız yayınlamak ne kadar doğru.. 6
  • DIY .. 16 Kasım 2013, Cumartesi 10:06:28 birde Diyarbakır DHMI Müdürünü görün tev. tev tev tev. oda sırtını bağlamış ankaraya . 0
  • iPhone Uygulaması 16 Kasım 2013, Cumartesi 06:49:58 KARADENIZ rumuzlu dhmi yalakası.siz kimsiniz kimin uçağına ne yüklüyorsunuz.Kendi uçağına kebap yüklerken sanamı soracaktı he.THY personeli hakkında konuşurken de dikkat et.Bu ülkede havacılık THY ile başladı öyle devam edecek.Haddinizi bilin THY olmasa siz dahil tüm havacılık sektörü aç kalırsınız. 2
  • ???? 15 Kasım 2013, Cuma 23:29:33 "Türk Hava Yolları’nda uzun yıllar müfettişlik yapan Bilal Yıldız, uzun yıllar başarı ile yaptığı bu görevini hazırladığı bir rapor sebebiyle bırakmak zorunda kaldı." denmiş haberde. Bu hangi rapormuş merak ettik!!! Yurtdışındayken bize de gelmişti diye yazan arkadaş, belki sen biliyorsundur. 0
  • KARADENİZ 15 Kasım 2013, Cuma 23:14:07 THY YÖNETİMİ MÜDÜR YAPACAKLARINI ÖNCE İYİ BİR EĞİTİMDEN GEÇİRİP SONRA ARENAYA GÖNDERMELİDİR.ADAMLARI MEYDANA GÖDERİYORSUNUZ AMA DHMİ NİN KİM OLDUĞUNU NE İŞ YAPTIĞININ FARKINDA DEĞİLLER SONRADAN MEYDANDA ÖĞRENİYORLAR AMA İŞ İŞTEN GEÇMİŞ OLUYORÇALIŞTIKLARI MEYDANLARDA KENDİLERİNİ ALEMİ CİHAN ZANNEDİYORLAR,BURUNLARINDAN KIL ALDIRMIYORLAR HEM ÇALIŞTIKLARI MEYDANDAKİ ÇALIŞANLARLA İLİŞKİLERİNİ GELİŞTİRMELİLER HEMDE YOLCULARLA NASIL KONUŞULMASI GEREKTİĞİNİ ÖĞRENMELİLER.BİZ THY NI ÇOK SEVİYORUZ.SAYGILAR. 6
  • RRESETE 15 Kasım 2013, Cuma 22:28:22 Bu yorum eleştiri sınırlarını aştığı için sansürlenmiştir. 0
  • KARADENİZ 15 Kasım 2013, Cuma 21:36:50 SAYIN MEHMET KAYA BİZİM DEĞERLİ MÜDÜRLERİMİZDENDİR.NE YAPMIŞSA DOĞRU YAPMIŞTIR.SEBZEDE GÖNDERİR MEYVADA SANA NEOLUYOR THY MÜDÜRÜ! HADDİNİ BİL NE PATIRANIYORSUN ?SEN KİMSEYE ÇAKTIRMADAN KEBAP BAKLAVA GÖNDERİRKEN İYİ OLUYOR DİMİ? 24
    • thk 16 Kasım 2013, Cumartesi 09:52:18 Göndersin tabi . Ben kargo ücreti ödeyip gönderiyorsam herkes ücretli göndersin arkadaş. Uçuş güvenliği zafiyetidir. Burda anlatılmak istenen bu olmalı. 0
  • ehli beyt 15 Kasım 2013, Cuma 21:16:50 Saygideger arkadaslar herkes bir seyler yazmis ellerinize saglik THY yonetimi yillardan beri yaptigi hatanin farkina vardi artik sik dokuyup ince elemeden mudur atamiyorlar cunku memelekette ne kadar yalaka hirsiz sapik ve agzima alamayacagim karakterde insanlar vardiysa siyasi baski ile mudur yapiyorlardi artik yonetim bu tip s.. birakin mudur yapmayi kurumda bile tutmuyor bundan emin olabilirsiniz.Ayrica gelelim su HAYLAZ Bilale calisma arkadaslari icerisinde kurum icerisinde sevilmeyen bir insandi cunku geldigi yeri unutarak insanlari begenmiyen kendisini kibirli goren bu zat cok insanin ekmegi ile oynayip insanlara iftira atarak bir yerlere gelmeye calismistir.Enson istanbulda calistigi ofislerde yine bi ise yaramadigi anlasilinca o koridorlarda sarapcilar gibi kose bucak saklanmaya baslamis ve daha once iftira attigi insanlardan kendisine yardim edilmesi icin k...... gibi yalakalik yapmistir.Bazi insanlarin kocuna binmis kendisini ceribasi zannetmistir:) 9
  • SALIH ÇUBUK 15 Kasım 2013, Cuma 21:00:15 Mehmet Kaya'yı yakinen tanıyan birisi olaraktan bu tarz şeyleri yapabileceğini düşünüyorum bal tutan parmağını yalar timsali bir insandır kendisi. 5
    • SALİH ÇUBUK ARFF 16 Kasım 2013, Cumartesi 13:22:25 benim ismimi kullanarak Mehmet Kayayı kötüleyen yorumlar bana ait değildr kendisi hakkındaki olumlu fikirlerimi beyan etmeme rağmen benim üzerimden Mehmet KAYA yı eleştirenlere duyurulur. 5
  • Yönetici 15 Kasım 2013, Cuma 20:13:38 Ben o dönem de havaalanında çalıştım.bilal müdür az bile yapmış dhmi meydan müdürünün kendi personeliyle birliktelikler yaşadığını biliyorum ve daha nice olaylar gördüm ama Bilal müdür gibi dürüst insanların zarar görmesi beni üzdü 4
  • Aproncu 15 Kasım 2013, Cuma 19:39:21 Kontrollü olarak bu gibi taşımalar mümkündür ancak kontrol edilerek. Kim kontrol edecek uçağı sefere hazırlayan harekat koordinatörü yetki onda bunda değil uçağın harekat koordinatörün dedir o da kime bağlı ise o kişide sorumludur. yani THY istasyon müdürü yükletmeseydiniz. zorlamı. 9
    • asdf 15 Kasım 2013, Cuma 20:50:44 Ya harekat koordinatörünün bile haberi yoksa? Doğu istasyonlarını bilirim. Hiyerarşi farklıdır. Bİri hükümdarlık kurar diğerleri ona boyun eğmezse sonuçlar böyle. Burda biri bu hükümdarlığa engel olmak istemiş. 1
  • Cc yee 15 Kasım 2013, Cuma 19:36:26 Kapının olduğu doğru fakat o kapı Bilal Yıldız'ın yazısı üzerine kapatılmadı zaten kapaliydi hiçbir şey o kapıdan gitmiyordu !!!! Dogrular lutfennn 8
  • havax 15 Kasım 2013, Cuma 18:39:55 Bu dhmi zihniyetinden herşey beklenir,özelleştirme, özelleştirme 2
  • işte gerçekler 15 Kasım 2013, Cuma 18:19:49 bilal yıldız'ın meydanda hakimiyet kurmak istediği bir gerçek fakat yasal olmayan hiçbir durum yok kayıtlara bakıldığı zaman gönderilen kolilerin kargo olarak ücreti ödenmek kaydıyla yani yasal olarak gönderildiği görülecektir ayrıca bu durum defalarca tekrarlanmış ise o titiz müdür bilal bey neden susmuş??yasal olmayan bu iddiaya güvenlik komisyonu neden hiç bir ceza uygulamamış??Muhterem Bilal bey ifadeleri hep kendini haklı çıkaracak şekilde kullanmış fakat gülünecek hale düşmüş:))siz de lütfen bunlara alet olmayın 7
  • yeter 15 Kasım 2013, Cuma 17:18:19 salih çubuk isimli vatandaş farklı isimlerle farklı yorumlar yazıyor yalakalıkta son nokta adam. 5
  • Yalann 15 Kasım 2013, Cuma 17:17:40 Ayrıca orda oyle gizli bir kapı falan yok yalanında bu kadarı 7
    • Cc 15 Kasım 2013, Cuma 19:12:05 O kapı hala yerinde duruyor. Eski terminalde bay yalan 6
  • yanli habere 15 Kasım 2013, Cuma 16:41:30 O zerzavatlar thy ucagina yukleniyorsa bu thy mudurunu ilgilendirir. Thy ucagina sen para verip yuklersin kargonu kimidr boyle usulsuz 0
    • bedava bilet 15 Kasım 2013, Cuma 16:55:31 Menfaati olanlara Bedava Pas bilet dağıtanlar bana adaletten bahsedemezler....sebze ve meyve için gazetelere demeç verilecek bir durum yok ortada bu olay kişinin karaktersiz olduğunu gösterir..... 6
  • BİLİNMEYEN GERÇEK 15 Kasım 2013, Cuma 16:35:21 Değerli Arkadaşlar Bilal Yıldız THY de Başmüfettiş olarak görev yapıyordu... Tenzili Rütbe ile (rütbesi sökülerek) Elazığ Havalimanında THY istasyon müdürü oldu. Fakat kendisi burada müfettiş gibi davranmaya devam etti. Her şeye Müfettiş gözüyle ve kuşkuyla baktığı için DHMİ inin işlerine de karışmaya başladı. İstasyon müdürü gibi değil de Elazığ Havalimanı Müdürü Mehmet Kayanın Amiri gibi davranmaya başladı. Daha sonra THY Yönetim kurulu kendisini bu görevden de alıp İstanbul'da eğitim şubeye atandı. Fakat burada da başarısız olunca THY Kalite Yönetim Sisteminde görev verildi. Bir müddet sonra KYS de de verim gösteremeyince THY Yönetim kurulu kendisini verimsizlikten dolayı işten çıkarmaya karar verdi. Bilal yıldızın anlattığı olay 3,5 yıl önce yaşanmış bir olay bu zaman kadar neredeydi de şimdi durup dururken adalet savaşçılığına büründü. Çok bilmiş Adalet Savaşçısı Bilal Aydına şunu sormak lazım: THY istasyon müdürü iken Bedava Pas biletleri kimlere vermiş kendisi iyi bilir.... 8
    • Pasları açıkla 15 Kasım 2013, Cuma 17:14:31 Bu çok ağır bir suçlama. Bilal yıldız kimlere pas bilet verdiğini hemen açıklamalı,yoksa zan altında kalır.Bunu yazan arkadaş birşeyler biliyor olmalı.Bilal bey açıklamazsa "Bilinmeyen Gerçek" açıklamalı..Eğer doğruysa tam rezalet.Namus timsali olayım derken karizmayı çizdirmiş olur Yıldız Bilal ! 5
  • Salih (KİME NE) 15 Kasım 2013, Cuma 15:02:12 Benim anlayamadığım bir durum var. Eğer Elazığ Meydan Müdürü Ankara’ya DHMİ Genel Müdürü Orhan Birdal’a ve üst yöneticilere mevsimlik meyve ve sebze göndermişse bu THY İstasyon Müdürünü ne ilgilendirir....THY istasyon müdürünün böyle bir görevi yok...Burada başka hesaplar var burada Mehmet Kaya yı yıpratalım da nasıl olursa olsun var. Mehmet Kaya ne yapmış Hırsızlık mı yapmış, Arsızlık mı yapmış, Yüz kızartıcı suç mu işlemiş, bu kadar yaygara koparacak ne yapmış.....THY İstasyon Müdürü kendi işine baksın.....O DHMİ de görev yapan bir müdürün hiyerarşik amiri değil....Yetkisini aşan olaylara girişmiş.... 15
    • cevap basit 16 Kasım 2013, Cumartesi 03:05:00 uçağa kayıtsız hiçbir şey yüklenemez. Ya bagaj etiketi, ya rush etiketi ya da kargoysa konşimentosuz sevk olamaz. THY'nin kiracı olduğu doğrudur, ancak o uçak benim uçağım arkadaş! DHMI kim oluyor 2
    • başknt 16 Kasım 2013, Cumartesi 10:02:01 Sevgili memur zihniyeti. Kimse kimsenin amiri değil. Ne DHMİ müdürü uçaklara istediği gibi yük bindirebilir. Ne THY müdürü . Burda THY müdürü kimsenin yaşam alanına müdahale etmemiş. THY nin hakkını savunmuş. Anladığım bu. Bunun özünde elbette kişisel problemler vardır. O uçaklar kimsenin tekelinde değil. THY müdürü görevini yapmış. Görünen bu. 2
  • SAMSUN 15 Kasım 2013, Cuma 14:44:03 Mehmet Yıldız çok başarılı bir müfettiş olsa idi şu an küçük bir meydana istasyon müdürü olarak gönderilmezdi....Havalimanlarında tüm havayolu şirketleri gibi THY de kiracı konumundadır. Kiracının ev sahibini denetlediği nerede görülmüş. DHMİ nin onlarca müfettişi var ve görevlerini layıkıyla yapmaktadır. Mehmet Yıldız iftira atıp bir insanı karalamanın hesabını mutlaka verecektir. Anlatılanlar ve yazılanlar THY istasyon müdürünün görev yetkisini aşan şeylerdir. Mehmet Yıldız Elâzığ'da THY istasyon müdürü gibi değil Havalimanının sahibi gibi hareket etmiştir. Yetkisini ve haddini aşmıştır...DHMİ büyük bir camiadır çok değerli yöneticilerimiz vardır. Başka hesaplar peşinde koşanlar amaçlarına ulaşamayacaktır..... 12
    • BU KADAR 16 Kasım 2013, Cumartesi 12:28:34 SAHİBİNİN SESİ BİR YOURUMU ANCAK GOCUNAN SESİN SAHİBİ YAPABİLİR.... 1
    • ?? 18 Kasım 2013, Pazartesi 11:42:09 İsim hatası bir kere yapılabilir. Bastıra bastıra Mehmet Yıldız diyen kişinin yorumu ne kadar güvenilir olabilir ki... 0
  • inv 15 Kasım 2013, Cuma 14:30:45 Bilal bey dürüstlüğüyle, çözümleriyle örnek biri. THY de birçok tersliği usulsuzluğu bilirdi. Allah yardımcısı olsun. Doğru insanlar zarar görmez. 8
  • Helal olsun 15 Kasım 2013, Cuma 13:31:48 Bilal Bey'e helal olsun. Ortaya çıkardığı bu uygunsuzluklar nedeniyle takdir edilmesi gerekirken sürülmesi. Ortaklığımız adına utanç vericidir. Bu saatten sonra Topçu veya başkası çıkıp da biz büyük bir aileyiz demesinler. Çok abes olur 8
  • THY 15 Kasım 2013, Cuma 10:46:12 eyer yazılanlar doğru ise,THY bu müdürüne sahip çıkmalıdır......Çıkmalıdır ki diğer meydanlarda da yapılan yada yapılabilecek tüm olumsuzlukların önüne geçebilsin.ayrıca hem DHMİ de hemde THY de çalışmış biri olarak şunu söyleyebilirim THY de ki disiplin (havacılık anlamında) asla tartışılmaz...kurallar güvenlik nedeniyle harfi harfine uygulanır her personel mevkisi ne olursa olsun bunun sorumluluğunu taşır. 7
    • thyye 15 Kasım 2013, Cuma 12:20:31 sahip çıksaydı şimdiye kadar çıkardı.hemşehri veya yandaş değildir ayrıca görevini de iyi yapıp yapmayan hemşerilere taş koyuncay istifaya zorlanmak için başlamıştır bu tayinler 4
    • Aklın nerdeydi? 15 Kasım 2013, Cuma 13:20:58 Bilal bey madem uçuş güvenliğini ve emniyetini ihlal eden bir durum tesbit etmiş, bunu sıralı amirlerine bildirmiş mi? Hadi onu yapmadı, iddialar ile ilgili niçin Savcılığa gitmemiş.Bu dediği olaylar 3 sene önce oldu..3 senedir niye beklemiş? Yoksa işten atılınca mı aklına gelmiş? 6
    • reset 15 Kasım 2013, Cuma 14:35:35 Bilal bey 3 yıl önce amirlerine bunu izah ettiği için bugün bunlar yaşanıyor. 3 yıldır ne yaşadığını nelerle mücadele ettiğini biliyormusunuz ? O amirleri onu kaç defa tayin etti bu sebepten ? Birileri kayıtsız işler yapacak, üst yönetime iyi görünecek diye Bilal beyin ve ailesinin yaşadıkları tahammül edilemezdi. 8
    • reset'e 15 Kasım 2013, Cuma 14:52:00 Bu mesajı yazan kişi ya Bilal beyin avukatı ya da bizzat kendisi olmalı..Bu kadar cansiperane savunduğuna göre...Ne yaşamış mesela?Kaç kere tayin edildi mesela?5 kere mi, 10 kere mi?Böyle yuvarlak laflarla yapma bunu? 8
    • yanlı haber 15 Kasım 2013, Cuma 14:56:16 ELAZIĞ MEYDAN MÜDÜRÜ GENEL MÜDÜRÜNE SEBZE MEYVE GÖNDERMİŞSE BUNDAN THY İSTASYON MÜDÜRÜNE NE..... 12
    • yanlı haber 15 Kasım 2013, Cuma 14:56:16 ELAZIĞ MEYDAN MÜDÜRÜ GENEL MÜDÜRÜNE SEBZE MEYVE GÖNDERMİŞSE BUNDAN THY İSTASYON MÜDÜRÜNE NE..... 10
    • tahammülsüz 15 Kasım 2013, Cuma 14:57:13 RESET arkadaş, "yaşadıkları tahammül edilemezdi" diyor.Nasıl tahammül etmiş o zaman?Süpermen mi, Batman mi bu arkadaş? Yoksa para tatlı geldiği için mi 3 sene sustu? 6