KOTİL: "PİLOT İHTİYACIMIZ 2 KATINA ÇIKACAK"

    Çok beğenilenler

  • iPhone Uygulaması 22 Kasım 2013, Cuma 10:16:10 Mühendislik dallarındakiker daha başarılı oluyorlar ne demektir ya? Ne mühendislerle uçtuk hiç sizin dediğiniz gibi değil Sayın Kotil!! 7
    • dogru valla 22 Kasım 2013, Cuma 16:18:45 ne doktorlar ne mühendisler geldi hic oyle olmadı 0
    • MW 23 Kasım 2013, Cumartesi 19:51:53 Genelde mühendislerin kafaları nedense dolu olduğundan olmadık işler yapıyorlar havada uçak zaten oto pilot gidiyor CRT lerde gerekli bilgiler zaten mevcut yukarda yazmış biri %80 %20 hikayesi işte pilotaj bilek işidir tekra ediyorum bilek işidir mühendise kimyagere bakmaz iş arıza durumunda idare etmek 15 sene olmuştur vardı bir mühendis okulda adam sadece merak için cb içine girmişti bu işte kafan fazla dolu olmayacak yoksa kısa devre yaparsınız mühendislerdede bu sorun var maalesef adam uçuyor soruyorum şu an ne düşünüyorsun diye boş boş bakıyor abi ya bırakın şu mühendis takıntısını allah aşkına, ot gibi uç ne anladım bundan boş boş bakıyor karar verme mekanızmaları maalesef sıfır millet hta,dlr geçince kendini pilot sanıyor çünkü bu şekilde empoze ediliyor havacılıkta fazla öz güven zarar verir aday pilot arkadaşım sen buralara yazı yazmayı bırak ders çalış ders bizler yeterince uçtuk dilinde pabuç gibi şimdiden başlamışsın biraz sakin aslan parçası sakin.. 0
  • Yerli 22 Kasım 2013, Cuma 10:13:55 İşsiz yerli pilot olarak saygılarımı sunarım. Saygılar, Muhittin 1
  • Tüm yorumlar

  • CRM Maduru 30 Kasım 2013, Cumartesi 04:35:58 Temel Bey, "HTA Eğitim Danışmanlığı" isimli firmanın geçmişi nedir ki koca THY'ye 2. pilot adayı olarak başvuru yapan ve gerekli şartları sağlıyor olmasına rağmen, hayatında kokpit görmemiş 1 tane psikoloğun yorumuyla "sen pilot olamazsın" deyip süreç dışına itebiliyor? CRM dediğiniz mekanizma adil sonuçlar vermiyor. Siz önce eleme sürecinizi tekrar gözden geçirin, bu memleketin gençleri istikbalin nerede olduğunu bilirler. 0
  • ** 25 Kasım 2013, Pazartesi 07:32:10 Millet, 305 dahil inim inim inliyor siz plaket maket uçak verin birbirinize sizleri anlamak mümkün değil maalesef . 0
  • iPhone Uygulaması 24 Kasım 2013, Pazar 00:21:53 THY kaptan pilot ihtiyacım var diyor, yabancı istihdam ediyor!! Yabancı ve Türk kaptan pilotlarındaki istenilen eğitim kriterleri, Temmuz 2011 de revize edilen yönetmelikte aynen şöyle: yabancı kaptanlar için en az lise mezunu, Türk kaptanlar için lisans diploması yabancı ülkeden mezun ise denklik belgesi. Şimdi bunun neresinde adalet var, sen milli bir havayolu ol, milli bir marka ol sonra böyle bir negatif ayrımcılığa git. Herkes için lisans desen anlayacağım ama bu nedir!! Alalade ana dili ingilizce bile olmayan ismi duyulmamış liselerden mezun ol gel Türkiye'de onca istihdam edilmeyi bekleyen kaptan varken geç otur ama gelende, oturanda değilki kabahat, bu ayrımcılığı yapanların gözleri kör kulakları sağır, neymiş prestijmiş. Aldığınız beddua yeter sizlere sayın THY yönetimi!! 1
  • iPhone Uygulaması 23 Kasım 2013, Cumartesi 22:56:32 Temel bey pilotlar 60 bin euro uçuş okuluna versin üstüne sende 28 bin sen al keriz olmaya gerek yok pegasus maaşı thy den fazla 0
  • aday pilot 23 Kasım 2013, Cumartesi 15:40:12 Geçenlerde çok değerli askeri kökenli bir kaptanımız şöyle diyordu:"Eskiden uçakları idare etmek için %80 pilotaj yeteneği, %20 bilgi gerekliyken şimdi ise tam aksine en yüksek teknolojiyle üretilen komplike uçaklar için %80 bilgi,donamım gibi üstün vasıflar, %20 pilotaj yeteneği yeterli" diyor. Başka söze ne hacet Haliyle thy en iyi adayları seçmek zorunda,sonuçta yüzlerce can ve yüzlerce milyon dolarlık uçaklar pilotlara emanet ediliyor,yapılan hatalar her yönden çok büyük zararlara yol açar, bundan dolayı thy'nin pilot alımlarında neden bu kadar ince eleyip sık dokuduğunu pekala iyi anlarsınız Ben de eğer yapılan tüm sınavlar sonucunda mühendis-pilot olarak thy'ye giremezsem anlayışla karşılarım,nasip kısmet der geçerim,thy ile de her zaman gurur duyarım, dolayısıyla eleştiriler yapılırken hakkaniyet,ölçü ve denge sınırları içinde yapıcı olarak yapılmalı çünkü gerçek havacılar öyle yapar 8
  • Sayın ... 23 Kasım 2013, Cumartesi 13:19:01 O zaman eşit kriterlerde pilot al, yerli pilot'da aradığın kriterleri düzelt o zaman, yabancıya gösterdiğin alakayı kendi insanınada göster nedir bu ya dalgamı geçiyorsunuz sıkıntı varsa bunu gidermek senin elinde ayda bir çıkıp demeç veriyorsunuz yaptırım yok amerikada, kanadada çiftçiler bile pilot olurken siz çıkmış mühendis diye tutturmuşsunuz gidiyorsunuz ben ne mühendisler gördüm kalas gibi uçan, uçakların hepsi aynı prensip ile uçar daha ilerisi yok bunu anlamak için mühendis olmaya gerek yok yapıcı olun lütfen insanlar işsiz 500 pilotdan söz ediliyor saçma sapan kriterlerinizle yüzlerce insan işe giremiyor kaptanlarımızı eliyorsunuz 15-20 sene uçmuş adamları hta,DLR gibi ucube uygulamalardan dolayı almıyorsunuz, yunanıda gördük iki kelimeyi bir araya getirip konuşamıyor bu adamları nasıl alıyorsanız yerli kaptan ve fo da o şekilde alınmalı yeter artık ya bıktırdınız artık. 1
  • Uğraşmayın 23 Kasım 2013, Cumartesi 09:56:48 Tk Rum yani Yunanlı alıyor 3
  • TRI/TRE 23 Kasım 2013, Cumartesi 09:55:09 Ne o öyle kızlı erkekli kokpit tövbe tövbe... (!) 3
  • aday pilot 23 Kasım 2013, Cumartesi 00:00:33 Görüyorum ki yine vasıfları yetersiz kişiler atıp sıkmaya başlamış,zaten burada yorum yapan birçok kişinin havacılıkla gerçek anlamda alakası yok, her yönden çok iyi yetişenlerin thy'ye kabul edildiğine defalarca şahit oluyoruz,biz de kendimizi ona göre yetiştiriyoruz Ayrıca mühendislik kökenliler tabiki daha başarılı olur,analitik zeka,pozitif bilimlerde yetkinlik ve teknoloji hakimiyeti pilotaj için en ideal özelliklerdendir, mesela hava harp okulunda da önce mühendislik eğitimi verilir ve dünyada da teknik eğitim kökenliler doğal olarak hep ön plandadır bu işte. 10
    • 900ER 23 Kasım 2013, Cumartesi 08:49:07 Siz mühendisler yeni gelen B739 ların her gün TK'da kıçını sürterken Sky'ın lise mezunu pilotları çatır çatır her gün problemsiz uçuyorlardı.Kapiş? 3
    • Armut 23 Kasım 2013, Cumartesi 10:01:28 Buna ne diyeceksin: "Yetismis kaptana cok ihtiyacimiz var diyorsunuz,pegasusta kaptanim,thy 'ye 2012 ve 2013 yili icerisinde basvurdum(2012 aralik donemi ve 2013 nisan donemi),iki basvuru sonucunda da butun asamalari gecip(level4-hta-simulator)mulakat surecinden elendim.(sadece ben degil,pegasustan 3 kaptandik,ucumuz de mulakattan elendik,belki de mulakattan da gectik ama sonraki surecte alinmadik orasini bilmiyorum)Madem kaptana bu kadar ihtiyaciniz var pegasustan 2013 yili icerisinde 89 tane f/o yu thy da ise alirken 2013 yili icerisinde 1 tane kaptan bile thy'da ise almadiniz?" 5
    • Eğitim 23 Kasım 2013, Cumartesi 15:12:54 Önemli olan eğitimin kalitesidir. Sky'ın eğitimi çok iyiydi. 0
    • aday pilotcuk 23 Kasım 2013, Cumartesi 15:29:59 aday pilot daha yolun uzun senin tek motor Cessna ile uçup kendini kaf dağında görme havacılık buna benzer kişilikleri kaldırmaz biraz sakin.. 0
    • ** 23 Kasım 2013, Cumartesi 15:34:37 SKY eğitimi iyimiydi bırak kardeşim bu işleri pandoranın kutusunu açtırma bana 0
  • Jackal 22 Kasım 2013, Cuma 22:58:37 Yabanci pilotlara taninan kolayliklar neden yerli pilotlara taninmiyor.İse alim surecinde yapilan mulakatlarda kaptan pilotlarin elenmesi sasirtici .Yapilan onca sinav var,yalandan pilot ihtiyacimiz var deyip durmayin tkya girmeyi bekleyen bir suru insan var.kaptanlik sartlarini degistirin daha erken kaptan yapin pilotlarinizi. 2
  • koTHYil 22 Kasım 2013, Cuma 22:51:11 Temel Bey, bırakın bu işleri. İnsanlara kölelik gibi sözleşmeler imzalatıyorsunuz. "Kursiyer, eğitimi başarı ile tamamladığında kendisine verilecek görevi kabul etmeyi ve gösterilecek işyeri veya işyerlerinde (işyerinin bulunduğu lokasyonda ikamet etmek kaydıyla) 10 yıl süreyle mecburi hizmet etmeyi kabul ve taahhüt eder". 1
  • iPhone Uygulaması 22 Kasım 2013, Cuma 21:52:21 Yıllarca mühendislik ardindanda pilotluk yapmış birisi olarak ;mühendis arkadaslarıma ozellikede guzel okullardan mezun olanlara pilot olmalarını önermiyorum.Muhendislik pilotluga gore daha iyi bir meslek seçimidir.Bu arada ucagi bilek uçurur diyen arkadaslarada söyleyeyim cessna degil bu uçaklar 1
  • Android Uygulaması 22 Kasım 2013, Cuma 21:15:05 Temelin lafa bakar misin bakar misin arkadas:(Muhendisler daha basarili oluyorlar) ! Allah seni bildigi gibi yapsin tez vakitte o koltuktan indirsin insallah ! Amin ! Bu kafayla THY yi yonetiyor cumleye bak yaa allahin rizeli laz kafalisi !!!!!rum pilot al sen rummmm !!!!!! 3
    • xf 22 Kasım 2013, Cuma 23:22:36 seni almadılarsa isabet etmişler terbiyesiz herif. 6
    • Legrotaglie 23 Kasım 2013, Cumartesi 00:02:29 Terbiyesiz herif,Rizeliler kadar taş düşsün kafana.Çatla patla sen kıskanmaktan.Senin gibileri almamaları normal. 2
  • yazıklar olsun 22 Kasım 2013, Cuma 21:03:30 Siz DLR yapmaya devam edin hala ....Birçok tecrübeli bilekli bilgili pilotu kaptırın Pegasusa devam edin devam..... 2
  • itiraf 22 Kasım 2013, Cuma 18:00:30 Kendi yetiştirdikleri toplamda yılda 600 fo adayı var.Yılda ihtiyaç duydukları fo sayısı 500.100 fo adayını diğer şirketlere bile kitleyecek kadar artık fazla fo yetiştirdiğini itiraf etmiş.Açık tipte kaptan açığı yoksa siz hala para basıp pilot olacağınızı mı zannediyorsunuz? Ac gezersiniz haberiniz ola... 1
    • yorumlar 23 Kasım 2013, Cumartesi 09:16:56 Yorumlara bakıyorum da herkes okuduğunu anlamaktan bihaber ve mühendisim diyenler bile dört işlem hatası yapıp arz talep dengesini algılamaktan aciz; yukarıdaki yorum hariç ona da doğru söylediği için eksi verilmiş.Ne diyor Kotil yurtdışında 400 fo adayı var artı 200 aday Aydın'da var etti mi sana 600 pilot adayı.Yıllık ihtiyaçları ne kadarmış 500.100 fo aday fazlalıkları var ki onu da herhalde kaptan olacakların yerine koymayı planlıyorlar ki TK'nın özel uçuş okullarından veya yetişmiş fo olarak bir veya iki seneye ihtiyacı olmayacağını birinci ağızdan söylenmesidir.Paranız çoksa TK akademi haricinde eğitim almakta özgürsünüz ama hesap ortada sonra oturup ağlamayın.En büyük açığın ise ani ivme ile büyüyen filoya kaptan yetiştirmekte. Ee madem mühendisler yönetiyor TKyı oturup hesap kitap yapacaklar insan kaynağını ne kadar sürede yetişir kaç adet lazım ona göre uçak siparişi verecek.Ona göre planlama yapacak.Demek ki şimdiye kadar TK'nın müh.yapmamış ki kaptan açığı ortaya çıkmış. 0
  • Sacmalik 22 Kasım 2013, Cuma 17:47:47 Lojistikten, matematikten vb havacilikla ucakla uzaktan yakindan ilgisi olmayan bolumlerden adaylar basvurabiliyor 4 yillik ucak elektrik elektronik bolumunden mezunlar basvuramiyor. Tek kelimeyle komik! 0
    • katılıyorum 22 Kasım 2013, Cuma 20:28:16 Havacılık elektrik elektroniği varken uçak elektrik elektroniğin olmaması saçma. aynı şekilde uçak gövdemotor hava trafik kontrol bölümleri de kabul edilen lisans programları listesine eklenmeli. 0
  • kağıttan uçak 22 Kasım 2013, Cuma 17:14:43 Türkiye'de yandaş , candaş ve kaptan çocuğu değilsen eldeki ATPL lisansı tek bir işe yarar:KAĞITTAN UÇAK YAPMAYA... 0
  • Pilot 22 Kasım 2013, Cuma 16:20:14 Yunan var , ispanyol var , italyan var. Biz bu ülkelerde bırakın pilot olmayı, turist olarak girerken 50 takla atıyoruz. 2
  • iPhone Uygulaması 22 Kasım 2013, Cuma 16:03:46 Sanki Ankara'da cok Thy ucagi var. Baskentten baska herseye benziyor. 1
  • iPhone Uygulaması 22 Kasım 2013, Cuma 16:02:57 Aferin İzmir'lilere. En azindan Kotil'e baski yapiyorlar. Bizim Ankara'lilar kis uykusunda. Ama yaz-kis. 1
  • Uçak Elek. Elektrnk 22 Kasım 2013, Cuma 14:54:31 Uçak elektrik elektronik = havacılık elektrik elektroniği. Ama bir bölüm THY Akademiye kabul edilirken diğer bölüm kabul edilmiyor... 1
  • Gavur İzmir 22 Kasım 2013, Cuma 14:50:53 Size göre gavur olmasından olabilir mi,niye şaşırdınız ki İzmir'de uçaklarınızın olmamasından. 3
  • wish 22 Kasım 2013, Cuma 14:15:49 tamam işte,madem pilota ihtiyacın var,beni al...bu arada söylemeyi unuttum,ben sunexpress te çalışıyorum,sen oradan almıyordun diilmi!!! 0
    • rossi 22 Kasım 2013, Cuma 15:37:48 Yunan veya rum olsan alınırdın kardeşim. 0
  • ESB 22 Kasım 2013, Cuma 13:48:53 İzmir'e acıdım. Esenboğa'da enaz 40 THY uçağı olur her daim. 0
  • issizler icin 22 Kasım 2013, Cuma 13:30:07 madem su anda 500 civari yerli issiz pilot var... ve bunlara istedigimiz kriterlere uymuyorsunuz deyip kapiyi kapatmissiniz..bu arkadaslara egitim destegi veremezmi thy? cebinde lisansi olan kendi vatandasini alsin elinde hazir egitim olanagi da var. kisa surede istedigi kivama getirsin..boyle bir calisma yapamazlarmi? 0
    • aday 23 Kasım 2013, Cumartesi 05:11:11 hayır kardeşim geliştirseydiniz kendinizi, biz boşuna mı gece gündüz ders çalışıyoruz 23 yaşında, çıkıp gezmesini bilmiyor muyuz en iyi yaşımızda. Olmuyorsa olmuyordur bide uğraşıp ona tamamlama eğitimi mi vericekler. başka iş yapsınlar. endüstri müh bitirmişim elli tane aşamadan geçmişim beceremeyenleri erkenden kaptan yapıp önümüze geçiremezler. Hak eden gençlerin önünü kapatmayın. 1
  • yorumsuz 22 Kasım 2013, Cuma 13:15:44 internet havacilarindan veciz sözler @İtiraf edeyim İzmir'e indiğimde uçaklarımız azdı. Hemen aradım arkadaşlarımızı. 'Nerede uçaklar' dedim. Biz bu sorunu çözeriz@ izmir e konuşma yapmaya gidiyorsun kac sefer yaptigindan kac uçak bulundurduğundan haberin yok 1
    • neden 22 Kasım 2013, Cuma 16:20:48 haberi var ki. hos oyle de bi talebi yok zaten 0
  • haksizlik 22 Kasım 2013, Cuma 13:11:07 Sivil havacilik yuksek okulu mezunlari pilot adayi olarak kabul edilmiyor. İsletme iktisat alinirken ucak govde motor ucak elektrik elektronik hava trafik kontrol gibi bolumler niye alinmiyor 1
    • mazallah... 22 Kasım 2013, Cuma 16:24:45 Onlar uçaktan anlar da ondan. Sonra diğer mühendislerin cehaleti ortaya çıkar; memleketimde hiçbir zaman işi bileni gerekli yere getirmezler zaten... 0
  • Dispatcher 22 Kasım 2013, Cuma 12:49:26 Bir 70.lik ic, al sana pilot. 2
    • ... 22 Kasım 2013, Cuma 17:17:25 Daha iyisi ayran... 0
  • iPhone Uygulaması 22 Kasım 2013, Cuma 12:40:13 Yabancıları lise den mezun kabul ediyosunuz. Bizi neden etmiyosunuz arkadaş. Nolur bi çalışma yapsanız. Bence sisteme çok faydalı insanlar kazandırabilirsiniz!!! 2
    • Liseli 22 Kasım 2013, Cuma 13:11:20 Git az daha oku birader... 4
    • Öğrenci Pilot 22 Kasım 2013, Cuma 19:22:09 Kardeşim ben 19 yıldır öğrenciyim, hala gece gündüz çalışıyorum pilot olmak için. Kolay değil bu işler. Pilot olmak istiyorsan çok çalışmalısın kolay ekmek yok. bir abi tavsiyesi sana 1
  • kamyoncu 22 Kasım 2013, Cuma 12:37:35 İşsiz yunan , ermeni ve ingiliz pilotlara gün doğdu, yaşasın !!! 2
  • dogrumu?????? 22 Kasım 2013, Cuma 12:13:42 Arkadaslar THY de söylenti var, yönetmenlik değişecek ve hazir yada tecrübeli lise mezunu pilotlar THY de calisabilecekmis. bu konu hakkında bilgisi olan varmi? Eger doğruysa Özel sektör bosalir ve issiz arkadaşlar is bulabilir diye düşünüyorum. Lütfen sadece bilgisi olan yazsin. 1
  • foreing 22 Kasım 2013, Cuma 11:35:28 bir sürü işsiz yabancı pilot var onları alın sayın temel uşağım be yaaa 1
  • Misafir 22 Kasım 2013, Cuma 11:25:27 Sayın Kotil. Bence alacağınız pilot kriterlerini tekrar gözden geçirmenizde fayda var. Uçağı mühendislik vb gibi dalardan mezun olan insanlar değil bilek uçurur. Siz uçaklarınıza pilot değil sanki THY genel müdür arar gibi şartları ortaya koyarsanız biraz daha zor görürsünüz 2023ü. THY olarak yurt dışında anlaşmalı olduğunuz broker şirketleri aracılığıyla aradığınız pilotlarda aynı şartları arıyormusunuz acaba. ( Üniversite mezunu - TOFEL gibi kriterleri ) kafa olarak daha 2023e 1000 asır var sanırım. 0
  • bayan f/o 22 Kasım 2013, Cuma 11:08:37 "4 yıllık mezun alıyoruz" kısmını ilanda da görsek??!?!?!? 0
  • bayan f/o 22 Kasım 2013, Cuma 11:00:05 hocam vura vura baş kalmadı :'( 0
    • eagle 22 Kasım 2013, Cuma 12:03:05 YEĞENİMİN A320 İLE YALNIZ 80 SAAT SİMÜLATOR EĞİTİMİ VAR AMA THY KAÇ KEZ BAŞVURMASINA RAĞMEN İŞE ALMADI.NEDEN Mİ UÇUŞ SAATİ AZ DİYE. BU ÇOCUK NEREDE UÇACAK PEKİ İŞMİ VAR? KOTİL BOŞ KONUŞUYOR ALIN BU ÇOCUKLARI İŞE VE YETİŞTİRİN .HANGİ TC PASAPORTLU PİLOT YURTDIŞINDA UÇABİLİYOR? ACABA THY YABANCI PİLOT KARŞILIĞINDAMI YENİ UÇUŞ NOKTALARI ALABİLİYOR? 1
    • Harder 22 Kasım 2013, Cuma 12:52:16 Demek ki yeğeninizin eksikleri var. Tek etken uçuş saati midir? bu tür yazılar yazarak insanları yanlış yönlendirmeyin. 215 saat tek motorlu tecrübeli arkadaşlarımız nisan ayında şirkete giriş yaptılar. Yeğeninizi sorgulayınız. 2
    • F/O 22 Kasım 2013, Cuma 13:57:38 Eğer dil konusunda Hta'da ve DLR'da başarılı olunursa işe girilebilir. Ben Dlr sınavını 1 yıl aradan sonra 2. seferde geçtim ve diğer bunları geçen arkadaşlar gibi işe girdim. Bunlardan dil gerekli bir eleme. Hta tam bir ölçüm sağlamayabilir. Dlr ise ezberlenebilen bir psikometri testidir. Bu sebepten iyi bir ölçü kabul edilemez. Bence sadece simulatör ve ingilizce yeterli. Ve bunlardan çok daha önemli ve iyi bir ölçüdür. 2
  • Mazlum 22 Kasım 2013, Cuma 10:53:17 Yetismis kaptana cok ihtiyacimiz var diyorsunuz,pegasusta kaptanim,thy 'ye 2012 ve 2013 yili icerisinde basvurdum(2012 aralik donemi ve 2013 nisan donemi),iki basvuru sonucunda da butun asamalari gecip(level4-hta-simulator)mulakat surecinden elendim.(sadece ben degil,pegasustan 3 kaptandik,ucumuz de mulakattan elendik,belki de mulakattan da gectik ama sonraki surecte alinmadik orasini bilmiyorum)Madem kaptana bu kadar ihtiyaciniz var pegasustan 2013 yili icerisinde 89 tane f/o yu thy da ise alirken 2013 yili icerisinde 1 tane kaptan bile thy'da ise almadiniz? 0
    • misafir 22 Kasım 2013, Cuma 20:50:15 Kaptanım ellerinize sağlık. Desenize 235 saatlik uçuşla boşuna kürek çekiyorum. Muhittin 0
    • Level 4 mu dedin 22 Kasım 2013, Cuma 23:27:41 Kaptanim level 4 le ise alinmayi bekliyosun ya, bence bekleme. Level4 nedir ya. Komik degil mi. Bu ingilizce ile THY ye kimse alinmasin artik. Olanlar da yurtdisina falan ucmasin. Belli ki konusamayacak ve kaciracak atc yi bir gun. Butun pilotlar Level6 olmali. Bakiniz, Lufthansa pilotlarinin hepsi Level6 sahibi. 2
    • Level 4 mü diyene 23 Kasım 2013, Cumartesi 05:28:39 Ne fark eder level 4 ü 3 yılda bir girip tekrar geçerler. 20 yıllık kaptanın sen gidip atc konuşması kaçırıcağını filan mı zannediyorsun. Çindeki aksanı bile adı gibi algılar o kaptan artık. Almanyadaki havaalanı sayısıyla türkiyeyi kıyasla istersen havacılık olarak farkını algılarsın ozman. gidip ingilizce öğretmeni mi alsınlar onu mu istiyorsun. yeni gireceklere uygulanabilir tabiki çıtayı yükseltmenin hiçbir kötü yanı yok. Bu işte tecrübe diye bir faktör var. 1000 saate kadar uçak seni, 1000 saatten sonra sen uçağı uçurmaya başlarsın 1
    • level 4 mu dedin 23 Kasım 2013, Cumartesi 12:13:54 level 4 mu dedin diyen arkadas dunyadan bi haber asl1nda level6 sadece anadili ing. olanlara verilmesi gerekirken ulkemizde bununda suyu c1km1st1r ve elde dolasan pdf dosyasini ezberleyen herkes 6 almaktadir.Bu is fransizlarla basladi zaten ama onlar bizim kadar abartmadi olayi.Sen o elinde level6 olanlarin hepsi 6mi saniyorsun? 0
  • İş 22 Kasım 2013, Cuma 09:25:24 Sayın Temel Kotil, Türkiye'de işsiz yerli bir pilot kardeşinizin olduğunu hatırlatmak isterim. MSc. Muhittin 1
  • airborne 22 Kasım 2013, Cuma 09:23:28 THY Uçuş akademisi için yeterince dil belgeli başvuru yok diye iki üç defa belge teslim tarihini uzatıyorsunuz.Şu yaş şartını biraz yükseltin de bakın o zaman yeterince başvuru oluyor mu,olmuyor mu.30'a takıldınız kaldınız. 2